Dimensionplus in de steenstilstraat is ook om 00:00 uur open. Ik heb daar al een hele lange tijd WotLK gereseveerd, alleen ik ben niet zo gek om daar op dat tijdstip naar toe te gaan. Haal hem wel overdag daar op. Heb ook een lang weekend, dus die paar uurtjes later doen er niet zo veel toe,MrVegeta schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:13:
Ik heb een paar vraagjes... ik had een website (van blizzard) gezien waar op stond welke winkels waar op waren voor de 00:00 release. Weet iemand welke ik bedoel? Weet zo niet welke winkel in groningen de verkoop hier doet.
Als dualspec met WotLK zou komen dan zou het er al in zitten. Je hebt namelijk nu al (zo goed als) alles wat er in de cd versie ook al zit.MrVegeta schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:13:
En me andere vraag, dual spec? Komt dat meteen in WotLK of met een patch? En hoe werkt het?
Dualspec komt dus met een patch, na de release, voor zover bij mij bekend.
http://media.wow-europe.c...ight-opening/en/index.xmlMrVegeta schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:13:
Ik heb een paar vraagjes... ik had een website (van blizzard) gezien waar op stond welke winkels waar op waren voor de 00:00 release. Weet iemand welke ik bedoel? Weet zo niet welke winkel in groningen de verkoop hier doet.
En me andere vraag, dual spec? Komt dat meteen in WotLK of met een patch? En hoe werkt het?
Die pagina?
En ik geloof dat dual spec bij 3.0.4 ofzo ging komen, maar quote me daar maar niet op
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Leuke lijst ergens in dit topic:MrVegeta schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:13:
Awaken1 in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."
serieus? ook al te koop zegmaar?Rakkerzero schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:24:
[...]
Ik zag dat een aantal winkels in Breda WotLK al in de schappen hadden liggen. E-Plaza en Free Record Shop sowieso, want daar heb ik ze zien liggen. Was wel moeilijk zeg om de verleiding tot aankoop te weerstaan aangezien ik die CE besteld heb, maar ik heb het overleeft
http://www.wowinsider.com...-to-future-patches/print/redfoxert schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:40:
[...]
Als dualspec met WotLK zou komen dan zou het er al in zitten. Je hebt namelijk nu al (zo goed als) alles wat er in de cd versie ook al zit.
Dualspec komt dus met een patch, na de release, voor zover bij mij bekend.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het in 3.0.4 zou komen, maar dat lijkt me niet echt. De eerst WotLK patch is aannemelijker, 3.1 dus
Ik heb geen bron ervan. Maar ik ben zelf langs de e-plaza in Veenendaal geweest, en ze zeiden dat ze om 12 uur open gingen. Kan niks garanderen van andere e-plaza's maar neem aan dat de rest ook open is.MrOizo2005 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:01:
[...]
heb je dit ergens gelezen? of heb je er een bron van?
gelukkig ben ik ook een paar daagjes vrij , heb toch teveel vrije dagen nog staan
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Anoniem: 140111
http://forums.worldofwarc...cId=12454665647&pageNo=1&

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 140111 op 11-11-2008 18:45 ]
Nou als ze in de schappen liggen met een prijskaartje ervoor, dan lijkt ie mij te koop, ja.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik ben nu iets aan het doen wat heeel erg slecht is voor mijn priveleven, namelijk WoW installeren 
Vorig jaar December ben ik gestopt met WoW omdat het teveel tijd in beslag nam, nu loopt een collega mij al de hele week op te jutten nadat hij ook een jaartje 'rust' had genomen. Waar ben ik mee bezig?
Edit:
Lamaar, het antwoord stond op piratenbaai
Vorig jaar December ben ik gestopt met WoW omdat het teveel tijd in beslag nam, nu loopt een collega mij al de hele week op te jutten nadat hij ook een jaartje 'rust' had genomen. Waar ben ik mee bezig?
Edit:
Lamaar, het antwoord stond op piratenbaai
[ Voor 39% gewijzigd door BAS80 op 11-11-2008 19:48 . Reden: Antwoord gevonden ]
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Ik denk dat je als je WotLK hebt gewoon kunt doen:
WoW Main installeren > TBC installeren > WotLK installeren > Laatste patches
WoW Main installeren > TBC installeren > WotLK installeren > Laatste patches
[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 11-11-2008 19:46 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
ik had pre-ordered bij dynabyte, had ik mail gestuurd wanneer ik WotLK kreeg :
Geachte heer Nap,
U krijg het spel binnen op releasedatum.
Wij gaan alle spellen morgen versturen naar de klanten.
Zo krijgt iedereen het spel binnen op de releasedatum
met vriendelijke groet,
Stephan Nobbenhuis
Geachte heer Nap,
U krijg het spel binnen op releasedatum.
Wij gaan alle spellen morgen versturen naar de klanten.
Zo krijgt iedereen het spel binnen op de releasedatum
met vriendelijke groet,
Stephan Nobbenhuis
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Anoniem: 29201
Zojuist ook WoW aangeschaft. Gewoon vanilla WoW, zonder toeters en bellen. Momenteel istie druk aan het patchen. Neemt nogal wat tijd in beslag schijnbaar.
Anyway, eerder wel een klein beetje met WoW kennisgemaakt, dmv trial. Aangezien ik zin had om een spelletje te spelen en aangezien mijn kleine Mac Mini, niet heul veel kan, kwam ik al gauw uit op WoW. (de trial draaide prima op het ding) Ik denk dat het niet de meest ideale tijd is om te starten, met de drukte van WotLK, maar goed....
Ik zat aanvankelijk te denken om te starten met een Dwerg Prot Paladin, maar het schijnt dat deze nogal saai zijn om mee te spelen.(?)
Vroegah, toen ik wel eens Lineage2 speelde, was er een guildie die paladin was in dat spel, en deze kon massa's monsters 'pullen' en ze dan allemaal tegelijkertijd met zn polearm in mekander butsen.
Het leek me ook wel leuk om zo'n soort class te spelen in WoW. (maar de Prot Palladin moet het in WoW vooral hebben van AoE spells, en minder van rondzwaaien met wapens e.d. nietwaar?)
Misschien is het beter om met een rogue of een hunter te beginnen, aangezien ik (van plan ben) casual te spelen. En deze twee classes (vooral hunter?) kunnen ook wel goed solo'en. Ook een druid lijkt me wel leuk. (veelzijdig, en ook inzetbaar als halve tank/paladin achtig figuur)
Naja, eerst maar eens de lading patches naar binnen trekken... en dan zie ik wel verder. (denk dat ik van start ga op Azuremyst of Terokkar)
Anyway, eerder wel een klein beetje met WoW kennisgemaakt, dmv trial. Aangezien ik zin had om een spelletje te spelen en aangezien mijn kleine Mac Mini, niet heul veel kan, kwam ik al gauw uit op WoW. (de trial draaide prima op het ding) Ik denk dat het niet de meest ideale tijd is om te starten, met de drukte van WotLK, maar goed....
Ik zat aanvankelijk te denken om te starten met een Dwerg Prot Paladin, maar het schijnt dat deze nogal saai zijn om mee te spelen.(?)
Vroegah, toen ik wel eens Lineage2 speelde, was er een guildie die paladin was in dat spel, en deze kon massa's monsters 'pullen' en ze dan allemaal tegelijkertijd met zn polearm in mekander butsen.
Het leek me ook wel leuk om zo'n soort class te spelen in WoW. (maar de Prot Palladin moet het in WoW vooral hebben van AoE spells, en minder van rondzwaaien met wapens e.d. nietwaar?)
Misschien is het beter om met een rogue of een hunter te beginnen, aangezien ik (van plan ben) casual te spelen. En deze twee classes (vooral hunter?) kunnen ook wel goed solo'en. Ook een druid lijkt me wel leuk. (veelzijdig, en ook inzetbaar als halve tank/paladin achtig figuur)
Naja, eerst maar eens de lading patches naar binnen trekken... en dan zie ik wel verder. (denk dat ik van start ga op Azuremyst of Terokkar)
edit:
Sigh... ben net aangekomen bij de patch van 2.43 naar 3.02 Gelukkig is die maar 3.27 GB....
Sigh... ben net aangekomen bij de patch van 2.43 naar 3.02 Gelukkig is die maar 3.27 GB....
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 29201 op 11-11-2008 20:27 ]
Als je je key zou toevoegen op de volgende link:
https://upgrade.wow-europ...cale=enGB&trial=0&promo=0
zou t dan tegen de EULA regels zijn van Blizzard?
[ Voor 192% gewijzigd door ph4nt0m op 11-11-2008 21:51 ]
Ik ben ze ff ant binnenstampen met torrent, gaat een stuk sneller dan de WoW updater, in de WoW map pleuren en de updater vind ze wel.Anoniem: 29201 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:04:
[...]
edit:
[ Voor 66% gewijzigd door BAS80 op 11-11-2008 21:23 ]
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Waarschijnlijk niet, die link was eerder vandaag nog ontoegangelijk (apache instelling), dus dit kan haast geen foutje zijn. Ik denk dat het upgrade systeem nu 100% ready is.ph4nt0m schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:17:
Had volgens mij altijd de bijnaam zuggernaut. (heb niet zo lang LA2 gespeeld). Maar zulke zie je inderdaad niet in WoW, al heeft warrior er pietjes wegvan, waar paladin hoofdzakelijk melee mept en spells rondgooit.Anoniem: 29201 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:04:
Moet wel zeggen dat ik toch vaker spijt krijg om op een pvp server te spelen. Goed, beetje rond meppen is wel grappig, maar het nonstop en nodeloze gegank van die fooked up lvl70s word je echt moe van. En dan lukt het hem toevallig niet om je neer te krijgen, komen ze 5 minuten later wel weer terug met 3 man. Best dat je je verveeld omdat Wotlk er nog niet is, maar doet gemiddelde leeftijd in het spel toch wel weer aardig eer aan
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
dimension plusMrVegeta schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:13:
Anoniem: 41820
Had vandaag dan wel weer zo'n leuk momentje ivm ganken. Was wat aan het rondneuken met mijn shammy in STV, en werd natuurlijk weer es herhaaldelijk gekilled door iemand van een paar levels hoger dan ik terwijl ik met enkele mobs bezig was. Ik werd het beu, dus logde mijn hunter, en oneshotte die een paar keer. Vervolgens komt er plots een 70 rogue aan, die duidelijk de main was van voorgaande. Het grappige is dat ik die rogue toen ook een keer of 5 ingemaakt heb voordat hij afdroop, heerlijk tochSinergyX schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:40:
[...]
Had volgens mij altijd de bijnaam zuggernaut. (heb niet zo lang LA2 gespeeld). Maar zulke zie je inderdaad niet in WoW, al heeft warrior er pietjes wegvan, waar paladin hoofdzakelijk melee mept en spells rondgooit.
Moet wel zeggen dat ik toch vaker spijt krijg om op een pvp server te spelen. Goed, beetje rond meppen is wel grappig, maar het nonstop en nodeloze gegank van die fooked up lvl70s word je echt moe van. En dan lukt het hem toevallig niet om je neer te krijgen, komen ze 5 minuten later wel weer terug met 3 man. Best dat je je verveeld omdat Wotlk er nog niet is, maar doet gemiddelde leeftijd in het spel toch wel weer aardig eer aan
Toen kwam hij natuurlijk terug opdagen met twee van z'n vriendjes, en toen heb ik gewoon netjes gehearthstoned, stonden ze daar ook voor lul
Anoniem: 252101
Paladin is een hele sterke lvling class en doet, wanneer je hem een beetje hebt geleveled(spreek nu over retri), zeker niet onder voor hunters of rogues (en mijn ervaring met rogue spelen is dat ze super rot zijn om te levelen, maar dat zal zijn omdat ik alleen maar plate classes en range cloth heb geleveled, no idea how to play leather close combat)Anoniem: 29201 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:04:
Een vriend van mij solo'd op zijn level 45 Retridin een groep van 6 mobs zijn level, kan je vertellen dat ik (als hunter met een DPS Cat zonder naam
Om overigens even te reageren op je vraag van AoE spells en wapentjes rondslingeren..
Een tankadin kan tegenwoordig gewoon een hoog DPS tank wapen nemen daar 30% van zijn stamina (dit zal nog wat worden op 80!) naar spellpower gaat. Daarom hoeven ze geen spellpower wapens meer te gebruiken, en kunnen ze meer melee damage doen. Alle paladins gebruiken naast hun wapen, Seals, dit geeft een bepaalt extra effect / chance on hit. Bijvoorbeeld een chance on hit om x% mana terug te krijgen, of een x% hp. Een tankadin gebruikt op trash en voor lvl (66 dacht ik, daar krijg je seal of vengeance toch?) vooral Seal of Righteousness, deze geeft elke melee attack een bonus aan holy damage. Een paladin heeft ook een (geroemd door mij
offtopic:
(ik hoop dat deze uitleg ergens op slaat.. ben net wakker(in slaap gevallen
))
(ik hoop dat deze uitleg ergens op slaat.. ben net wakker(in slaap gevallen
Overigens is iedere class net zo saai als dat je hem zelf maakt
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 11-11-2008 23:27 ]
Ik zit met een dillema. Morgennacht ga ik naar de mediamarkt om mijn kopie op te halen maar ik ben er nog niet uit welke class ik mijn main ga maken.
De keuze is niet super groot voor mij omdat ik een van de volgende classes wil gaan spelen:
- Shaman (enhancement)
- Death Knight (blood)
Mijn voorkeur is om damage te doen. Ik zou eventueel ook wel af en toe willen tanken maar de focus ligt op DPS. Healing heb ik de gehele burning crusade gedaan en daar ben ik klaar mee (paladin healing is zo ongelofelijk saai)
ik heb zelf even een aantal + en - punten voor iedere class opgesteld:
Shaman (enhancement)
PLUS:
+ Mail: ik share gear alleen met hunters. In vergelijking met Death Knight die gear shared met paladins en warriors die vaker in de raid zitten.
+ Wapens: Nu fury warriors ook voor 2H weapons gaan is het voor mij als shaman een voordeel dat alle 1H axes/maces/fist weapons nu of helemaal voor mij zijn. Misschien dat hier en daar een rogue iets wil maar het is een duidelijk voordeel.
+ DPS support: Naar mijn mening is een enhancement een betere raid dps buffer dan een death knight door windfury en andere totems maar ook door talents zoals unleased rage.
+ Ik begin op 70: Mijn shaman is al 70 en ik hoef dus niet te beginnen op 55 waardoor ik meteen northrend inkan.
+ Schaars: De verwachting is natuurlijk dat er enorm veel death knights komen zodra de expansion er is wat misschien een voordeel is voor mij omdat op mijn server (vashj) enhancement shamans steeds schaarser worden.
+ CC: Op level 80 krijgt de shaman een CC spell genaamd HEX dit betekend dat een plekje in 5 man instances sneller gevonden is.
- DPS: Wordt mijn DPS in wotlk wel goed genoeg.
- DPS only: Zoals ik al eerder aangaf wil ik DPS / Tanken maar absoluut niet healen en met een shaman is het dps of healen.
Death Knight:
+ DPS: De DPS van een death knight is beter dan die van een enhancemant shaman (discutabel)
+ DPS/TANK: Ik kan zowel DPS als een tanking spec nemen.
- LEVELING: Moet weer outlands door
- GEAR: Ik share enorm veel gear met warriors & retridins zowel armor als weapons.
- OVERVLOED: Er komt een overvloed aan death knight aan.
- CC: Geen CC.
De death knight heeft zoals je kan zien een flink aantal minpunten maar dat ik zowel kan tanken als dps'en weegt toch wel zwaar mee daar komt nog is bij dat de class volledig nieuw is wat mij erg aantrekt.
Mijn vraag aan jullie is of jullie nog +/- punten, advies of iets dergelijks hebben dat mij kan helpen de keuze makkelijker te maken.
Alvast bedankt,
David
De keuze is niet super groot voor mij omdat ik een van de volgende classes wil gaan spelen:
- Shaman (enhancement)
- Death Knight (blood)
Mijn voorkeur is om damage te doen. Ik zou eventueel ook wel af en toe willen tanken maar de focus ligt op DPS. Healing heb ik de gehele burning crusade gedaan en daar ben ik klaar mee (paladin healing is zo ongelofelijk saai)
Shaman (enhancement)
PLUS:
+ Mail: ik share gear alleen met hunters. In vergelijking met Death Knight die gear shared met paladins en warriors die vaker in de raid zitten.
+ Wapens: Nu fury warriors ook voor 2H weapons gaan is het voor mij als shaman een voordeel dat alle 1H axes/maces/fist weapons nu of helemaal voor mij zijn. Misschien dat hier en daar een rogue iets wil maar het is een duidelijk voordeel.
+ DPS support: Naar mijn mening is een enhancement een betere raid dps buffer dan een death knight door windfury en andere totems maar ook door talents zoals unleased rage.
+ Ik begin op 70: Mijn shaman is al 70 en ik hoef dus niet te beginnen op 55 waardoor ik meteen northrend inkan.
+ Schaars: De verwachting is natuurlijk dat er enorm veel death knights komen zodra de expansion er is wat misschien een voordeel is voor mij omdat op mijn server (vashj) enhancement shamans steeds schaarser worden.
+ CC: Op level 80 krijgt de shaman een CC spell genaamd HEX dit betekend dat een plekje in 5 man instances sneller gevonden is.
- DPS only: Zoals ik al eerder aangaf wil ik DPS / Tanken maar absoluut niet healen en met een shaman is het dps of healen.
Death Knight:
+ DPS: De DPS van een death knight is beter dan die van een enhancemant shaman (discutabel)
- GEAR: Ik share enorm veel gear met warriors & retridins zowel armor als weapons.
De death knight heeft zoals je kan zien een flink aantal minpunten maar dat ik zowel kan tanken als dps'en weegt toch wel zwaar mee daar komt nog is bij dat de class volledig nieuw is wat mij erg aantrekt.
Mijn vraag aan jullie is of jullie nog +/- punten, advies of iets dergelijks hebben dat mij kan helpen de keuze makkelijker te maken.
Alvast bedankt,
David
Pc / Wow: Wrath Of The Lich King C.E. CD-rom in doos 1 verzonden
FRS
FRS
Ga jij er ook heen oid? Heb trouwens WotLK al geinstalled/gepatched. Morgen shadow speccen en wat in me grind routine komen en meteen een dag goed doorhalen om iedereen een beetje voor te zijn als het kan.
Ik zat te twijfelen tussen instance runs/quests grinden maar ik denk dat ik gewoon voor het questen ga. Veel greenies (quest rewards) looten en dischanten voor items en asap enchanting levelen.
Ben benieuwd hoe lang ik het leuk ga vinden
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Thanks voor de uitgebreide uitleg. Ik ga misschien inderdaad maar voor een Paladin. Kan dan altijd nog kijken welke build ik ga volgen, retribution of protection.Anoniem: 252101 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:18:
[...]
Paladin is een hele sterke lvling class en doet, wanneer je hem een beetje hebt geleveled(spreek nu over retri), zeker niet onder voor hunters of rogues (en mijn ervaring met rogue spelen is dat ze super rot zijn om te levelen, maar dat zal zijn omdat ik alleen maar plate classes en range cloth heb geleveled, no idea how to play leather close combat)
[... knip ... ]
Overigens is iedere class net zo saai als dat je hem zelf maakt
Met name de mogelijkheid tot solo-en van meerdere vijanden tegelijkertijd (voor quests of voor de lol) lijkt me hip. Waar ik nog niet aan gedacht had, is dat paladins gebruik maken van mana, ipv rage oid. Dat lijkt me dan weer een minpunt. Maar daar kan ik wel mee leven denk ik.
Ook voor latere parties/groups lijkt het me leuk als tank te spelen. Ik las hier en daar wel dat Prot. warriors, hier wat meer voor gebruikt worden, maar deze hebben een minder goede Crowd Control dan paladins, en lijken me in dat geval ook lastiger spelen. (wat sommige mensen schijnbaar een uitdaging vinden
Als ik het goed heb begrepen is "dual spec", de mogelijkheid om 2 skill trees min of meer vol te krijgen (als je een hoog genoeg level hebt) ? Denk dat je dan wel de pan uit pwn-ed, wanneer je zowel retribution als protection beheerst. In mijn geval zal dat nog eventjes duren.
Dat concecration lijkt me wel handig (eerst ff tot lvl 20 lvlen voordat je het krijgt geloof ik)
Inmiddels zijn alle patches binnengedruppeld en geinstalleerd. Zou eigenlijk mooi zijn geweest als ze de vanilla WoW dozen welke je in de winkel koopt, enigzins up to date hadden gehouden. Zodat je niet een kleine 4 gig moet downen, als je ff een spelletje wilt installen.. (maarjah, dan had ik maar gelijk TBC en WotLK moeten aanschaffen, alvorens te installeren...:) )
Dus! snel aan de slag! (oh, tis 02:00 ...) slapen!
Ik denk wel dat er veel DK's komen, maar er zullen ook genoeg mensen zijn die eerst 80 willen halen, mogelijk zelfs (door extra spells) hun oude 70s ook nog uit de kast trekken. Zullen er al een berg voor een keuze staan de eerste dagen/weken (25 lvls doe je ook niet 'eventjes'), of gaan juist voor een class die bijna 'zeker' is van een raid plekje.Davidita schreef op woensdag 12 november 2008 @ 00:48:De death knight heeft zoals je kan zien een flink aantal minpunten maar dat ik zowel kan tanken als dps'en weegt toch wel zwaar mee daar komt nog is bij dat de class volledig nieuw is wat mij erg aantrekt.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hmm, zo maar even kijken bij de FRS in Rotjeknor, hebben ze 'em daar dan koop ik 'em toch echt, dan maar 2 maal WotLK in huis, maar hoe eerder ik de boot naar Northrend kan nemen, hoe beter.Rakkerzero schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:24:
[...]
Ik zag dat een aantal winkels in Breda WotLK al in de schappen hadden liggen. E-Plaza en Free Record Shop sowieso, want daar heb ik ze zien liggen. Was wel moeilijk zeg om de verleiding tot aankoop te weerstaan aangezien ik die CE besteld heb, maar ik heb het overleeft
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de wotlk 'start zones' de grote massa kunnen verwerken, ook hoe de website de grote hoeveelheid spelers die hun key komen invullen en dat het niet zo'n drama wordt als met tbc waar ik en veel andere pas na een halve dag onze TBC key konden activeren.
Ik hoop wel dat het levelen een beetje vlot verloopt, ik hoorde al geruchten dat als je echt quests grind de tijd van ongeveer 3 uur tot later ~5 uur per level is. Wat ik me meer afvraag is of dat gear erg uitmaakt, of je nou pvp gear hebt of pve gear en dan afhankelijk van kara/za - BT/SWP, ik had al een beetje zitten kijken naar de drops, maar kan weinig vinden dat een echte verbetering is tot lvl 78.
Ben nu ook aan het twijfelen waarmee ik als eerste start in wotlk, Shaman/Rogue/Priest/Hunter Zal waarschijnlijk eerst Shaman we zijn en dan door naar Rogue, rest komt later wel.
Ik hoop wel dat het levelen een beetje vlot verloopt, ik hoorde al geruchten dat als je echt quests grind de tijd van ongeveer 3 uur tot later ~5 uur per level is. Wat ik me meer afvraag is of dat gear erg uitmaakt, of je nou pvp gear hebt of pve gear en dan afhankelijk van kara/za - BT/SWP, ik had al een beetje zitten kijken naar de drops, maar kan weinig vinden dat een echte verbetering is tot lvl 78.
Ben nu ook aan het twijfelen waarmee ik als eerste start in wotlk, Shaman/Rogue/Priest/Hunter Zal waarschijnlijk eerst Shaman we zijn en dan door naar Rogue, rest komt later wel.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Nou ja kijk, denk dat iemand in BT gear makkelijker door mobs heen mept dan iemand in blue gear.prutser001 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 08:00:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de wotlk 'start zones' de grote massa kunnen verwerken, ook hoe de website de grote hoeveelheid spelers die hun key komen invullen en dat het niet zo'n drama wordt als met tbc waar ik en veel andere pas na een halve dag onze TBC key konden activeren.
Ik ga vannacht in ieder geval eerst instances grinden met guild. En s'morgers/overdag doe ik quests.
denk het wel, heb hem er gepreorderd en ik werk er in de buurt, laat mij nou net vanaaf tot 11 uur moeten werken
kan ik net zo goed even een uurtje wachten en hem meenemen
Ik heb mijn copy besteld bij BOL.
Laten we hopen dat ze hem tijdig versturen...
Ik wil toch ook wel erg graag spelen
Nope, beter nog, ik raad je aan (indien je de key hebt) het nu al te doen, aangezien naar alle waarschijnlijkheid de server het nog wel druk gaat krijgen door alles en iedereen die zich vannacht/morgen gaat registreren. Ik heb idd gister na 22.30 mij ook geregistreerd, zonder problemen.ph4nt0m schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:17:
Na geregistreerd te hebben een blik geworpen in 'account management' om te ontdekken dat ik een 'undefined account type' had
Vanavond me chars langzaam aan verplaatsen naar SW harbour en vast voorbereiden voor de boot naar Northrend.
Een standaard GoTter ;)
Anoniem: 266774
Ik vind een prot pala helemaal geweldig als ik heel eerlijk ben..Anoniem: 29201 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:04:
kan nu (gister 69 gedinged) 9 mobs tegelijkertijd aan (zaxxis raiders @ netherstorm) en kom er uit met 100% mana / hp..
vandaag nog even de laatste 70% van lvl 69 doen en dan door naar northrend
heb een lekker lang weekend dus moet toch wel aardig wat kunnen zien
Met de TBC release kreeg ik hem smiddag's op de dag van de release binnen, dus dat zal nu ook wel weer zijn.cable-one schreef op woensdag 12 november 2008 @ 08:15:
Ik kijk er wel heel erg naar uit, TBC vond ik wel leuk maar de gebieden gingen wel snel vervelen, wat ik nu van WotLK heb gezien ligt mij dat veel beter dan al die rare vliegende objecten etc.
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
die is echt GE-WEL-DIG! (vooral de blue post natuurlijk)
hoe hebben jullie hem dan al kunnen installeren?
This is the Way.
Betekent dit dat jij echt om 00:01 de boot kan nemen? Of moet je eerst nog om 00:01 de website op om je account te upgrade'n?_BladE2k_ schreef op woensdag 12 november 2008 @ 08:25:
Nope, beter nog, ik raad je aan (indien je de key hebt) het nu al te doen, aangezien naar alle waarschijnlijkheid de server het nog wel druk gaat krijgen door alles en iedereen die zich vannacht/morgen gaat registreren. Ik heb idd gister na 22.30 mij ook geregistreerd, zonder problemen.
Na geregistreerd te hebben een blik geworpen in 'account management' om te ontdekken dat ik een 'undefined account type' had. Ik denk dat ze daar eea. nog niet helemaal hadden geupdate.
Ik kreeg thuis een melding dat de pagina niet bestond en hier op kantoor is het natuurlijk geblokt maar nu ben ik toch nieuwsgierig, wat valt er te zien?HanH schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:01:
[...]
die is echt GE-WEL-DIG! (vooral de blue post natuurlijk)
Al vind persoonlijk de druid niks aan is druid de enige die alle 4 kan doen (melee dps, tank, casting, healing)Anoniem: 29201 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 02:00:
[...]
Thanks voor de uitgebreide uitleg. Ik ga misschien inderdaad maar voor een Paladin.
Grootse nadeel is dat je uit form moet om te kunnen healen en 9/10 heales doe liefst zo laat mogelijk.
Dwarf: Stoneform wordt nog altijd onderschat.Ik zat aanvankelijk te denken om te starten met een Dwerg Prot Paladin, maar het schijnt dat deze nogal saai zijn om mee te spelen.(?)
Human: Every man for him Self, 10% meer rep.
Behalve de 50 mount, heb als weer rep aan grinden ben wel eens had ik maar een human gerolled.
Zeker nu dat toch behoorlijk wat dingen al heb is reroll gewoon niet echt optie.
Als nog keer opnieuw zou beginnen met de kenis van nu zou denk ik wel een human gerolled hebben (ondanks het feit dat ik ze lelijk vind)
Mana is met Blessing of Sancuary (level 30 prot talent)Met name de mogelijkheid tot solo-en van meerdere vijanden tegelijkertijd (voor quests of voor de lol) lijkt me hip. Waar ik nog niet aan gedacht had, is dat paladins gebruik maken van mana, ipv rage oid. Dat lijkt me dan weer een minpunt. Maar daar kan ik wel mee leven denk ik.
of met Judgements of the Wise (level 40 reti talent) geen echte issue meer
Helaas, heeft Blizz bedacht dat de unieke aoe tanking ook maar voor andere tanks beschikbaar moet zijn. dus een Warrior, DK, Druid (Alleen frontal) kun nu ook prima aoe tanken.Ook voor latere parties/groups lijkt het me leuk als tank te spelen. Ik las hier en daar wel dat Prot. warriors, hier wat meer voor gebruikt worden, maar deze hebben een minder goede Crowd Control dan paladins, en lijken me in dat geval ook lastiger spelen. (wat sommige mensen schijnbaar een uitdaging vinden)
Met CC of zonder CC het maakt weinig meer uit wie er tankt (dit wou blizz oook zo hebben)
Dit is idd wel geval prot en reti is geweldige combo, aangezien grootste nightmare van een pally prot casters zijn. Dus als je even 20 casters moet neer maaien voor een quest dan zou dual-spec een goede uitkomst zijn om tijdelijk dat met reti te doen dan liggen ze minsten met 4 klappen op de grondAls ik het goed heb begrepen is "dual spec", de mogelijkheid om 2 skill trees min of meer vol te krijgen (als je een hoog genoeg level hebt) ? Denk dat je dan wel de pan uit pwn-ed, wanneer je zowel retribution als protection beheerst. In mijn geval zal dat nog eventjes duren.
Dat is meest mana using spell die je hebt -> alleen gebruiken als meer dan X aantal pult. anders ben je mana aan het wasten.Dat concecration lijkt me wel handig (eerst ff tot lvl 20 lvlen voordat je het krijgt geloof ik)
ben nog aan kijken naar goede level 80 Reti build maar kan maar moelijk beslissen waar ik me punten na level 72 in moet dumpen.
En misschien beslis ik vanavond nog dat gewoon in tank spec (zoals 1-70) ga levelen.
Zeker nu met instant Avenger Shield toch wel leker instant ranged om net die 1 mob te pullen. want Judges zijn maar 10 yards
[ Voor 9% gewijzigd door Teunis op 12-11-2008 09:44 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Zo, guild drama op mijn nieuwe server Azuremyst 
GM was niet zo'n prettig persoon en te weinig online (hij was lvl 54 met al een flink aantal guildies op 70 of hard onderweg). *bam* #1 guild klapt, jat wat lvl 70s van andere guilds en vormt nieuwe guild. Godzijdank heb ik mezelf een beetje 'old wise fart' imago aangemeten en ben ik 'vriendjes' met bijna iedereen, dus ik kon hier en daar wat bitterheid voorkomen. Heb nieuwe guild GMs overtuigd om de 70s niet te jatten, maar gewoon te mergen met die guild en het overeen te stemmen met de GM aldaar en dat lukte. Alleen voor de GM van de oorspronkelijke guild is het beetje zielig want hij kon er in principe vrij weinig aan doen. Bovendien maakte zijn vriendin het op dezelfde dag uit. Altijd lullig als de guild achter je rug om uit elkaar klapt. Achteraf bleek dat ie al bezig was met een andere guild op een andere server, dus zo erg was het ook weer niet.
Maar goed, gisteren lvl 58 gedingd (Outland in!) en guild officer rank gekregen omdat ze mijn input wel waardeerden. Onyxia nog even gemold met een retro-raidgroepje van 12...laatste keer in a long time to come waarschijnlijk.
En nu de relaxte run van 60 naar 80 op een server waar 80% nog lvl 35 moet worden. Geen massa hysterie dus in Northrend of 1000 death knights in de Outlands
GM was niet zo'n prettig persoon en te weinig online (hij was lvl 54 met al een flink aantal guildies op 70 of hard onderweg). *bam* #1 guild klapt, jat wat lvl 70s van andere guilds en vormt nieuwe guild. Godzijdank heb ik mezelf een beetje 'old wise fart' imago aangemeten en ben ik 'vriendjes' met bijna iedereen, dus ik kon hier en daar wat bitterheid voorkomen. Heb nieuwe guild GMs overtuigd om de 70s niet te jatten, maar gewoon te mergen met die guild en het overeen te stemmen met de GM aldaar en dat lukte. Alleen voor de GM van de oorspronkelijke guild is het beetje zielig want hij kon er in principe vrij weinig aan doen. Bovendien maakte zijn vriendin het op dezelfde dag uit. Altijd lullig als de guild achter je rug om uit elkaar klapt. Achteraf bleek dat ie al bezig was met een andere guild op een andere server, dus zo erg was het ook weer niet.
Maar goed, gisteren lvl 58 gedingd (Outland in!) en guild officer rank gekregen omdat ze mijn input wel waardeerden. Onyxia nog even gemold met een retro-raidgroepje van 12...laatste keer in a long time to come waarschijnlijk.
En nu de relaxte run van 60 naar 80 op een server waar 80% nog lvl 35 moet worden. Geen massa hysterie dus in Northrend of 1000 death knights in de Outlands
[ Voor 11% gewijzigd door FunkyTrip op 12-11-2008 09:23 ]
Dit dus.
Hahahaha, die is echt wel geweldig, en inderdaad de Blue Post er onder is epic.
Je kan nu al je account upgradenZjanzjak schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:18:
[...]
Betekent dit dat jij echt om 00:01 de boot kan nemen? Of moet je eerst nog om 00:01 de website op om je account te upgrade'n?
Een speler wou ALT-F4 binding aan een actie ingame, maar z'n spelletje sloot spontaan afZjanzjak schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:18:
[...]
Ik kreeg thuis een melding dat de pagina niet bestond en hier op kantoor is het natuurlijk geblokt maar nu ben ik toch nieuwsgierig, wat valt er te zien?
Surfin' paradise!
Kleine update,
ik heb gisteren toch nog even gequest en Mana Tombs gedaan. Ik ben zelf level 63 (en bijna 64 door Mana tombs) en de rest van het team was level 66 t/m 70. Aparte raidgroep trouwens;
Mage
Priest
Druid
Shaman
nog zoiets wat eigenlijk geen tankklasse is.
Anyhoos, we zijn drie keer gedowned geworden tijdens de run. De eerste keer tijdens een vreemde pull meer in de richting van 'He we pullen die ene" en toen out of nowhere pullde zich nog 3 andere monsters mee en nog meer en meer en..aaah!!!! Eigenlijk vielen de vijanden en subbosses wel mee, alleen die mana leeches, die kunnen je heel snel heel dood maken. De eindbaas wis ons 1 keer te wipen omdat we ons op hem en niet op zijn add concentreerde.
K, geen punt, nieuw battleplan. Druid->Bearform en tank boss. Priest, heal groep en concentreer voornamelijk op druid. Rest, kill add. De add was in no time gekilled waardoor er geen verdere adds meer kwamen. Boss nuken met zijn alle en fertich!
Leuke avond iig.
ik heb gisteren toch nog even gequest en Mana Tombs gedaan. Ik ben zelf level 63 (en bijna 64 door Mana tombs) en de rest van het team was level 66 t/m 70. Aparte raidgroep trouwens;
Mage
Priest
Druid
Shaman
nog zoiets wat eigenlijk geen tankklasse is.
Anyhoos, we zijn drie keer gedowned geworden tijdens de run. De eerste keer tijdens een vreemde pull meer in de richting van 'He we pullen die ene" en toen out of nowhere pullde zich nog 3 andere monsters mee en nog meer en meer en..aaah!!!! Eigenlijk vielen de vijanden en subbosses wel mee, alleen die mana leeches, die kunnen je heel snel heel dood maken. De eindbaas wis ons 1 keer te wipen omdat we ons op hem en niet op zijn add concentreerde.
K, geen punt, nieuw battleplan. Druid->Bearform en tank boss. Priest, heal groep en concentreer voornamelijk op druid. Rest, kill add. De add was in no time gekilled waardoor er geen verdere adds meer kwamen. Boss nuken met zijn alle en fertich!
Leuke avond iig.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Even op een site zoeken waar je torrents kan vinden en voila daar staat ie dan, en toen gedownload geinstalleerd patched key toevoegen.NoTimeRemains schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:15:
hoe hebben jullie hem dan al kunnen installeren?
Ja dat klopt

Bol is heel punctueel. Bij mij lag BC op launch day in de brievenbus en ik ben dan nog een Belgische klant nota bene. Daarom heb ik ook deze keer weer gepreordered bij hun.cable-one schreef op woensdag 12 november 2008 @ 08:15:
---
Gisteren voor mijn gnome een Elekk mount gekocht, en dat is toch wel een grappig ding moet ik toegeven. Meer mount dan gnome
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Het zag er dan ook echt niet uit zeg maar heheheheKapoen schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:50:
Gisteren voor mijn gnome een Elekk mount gekocht, en dat is toch wel een grappig ding moet ik toegeven. Meer mount dan gnomeEn omdat ik gnome speel schaalt het ding ook nog eens extra groot, als ik naast een draenei geparkeerd sta dan merk ik dat 'de mijne groter is'
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ja fijn bij elke deur weer lekker vast zittenKapoen schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:50:
Gisteren voor mijn gnome een Elekk mount gekocht, en dat is toch wel een grappig ding moet ik toegeven. Meer mount dan gnomeEn omdat ik gnome speel schaalt het ding ook nog eens extra groot, als ik naast een draenei geparkeerd sta dan merk ik dat 'de mijne groter is'
Erg leuk zo'n grote mount, maar liever een kleine waar je zo een inn binnen kan rennen en niet eerst persee moet dismounten
Zit nu de (testserver) patchnotes te lezen, maar weet iemand of AV en de andere BG's ook veranderen qua lvl-indeling?
Zo is AV bv 60-70, maar Basin en Warnogwat (cap the flag) zijn 60-69. Waar ik bij laatste 2 nog aardig rond kom, is het niet ongewoon dat ik een 2-3shot krijg van een mage in AV. Moet nog 17 puntjes voor Basin en 19 voor die cap the flag map, kan ik die undead horse kopen
Zo is AV bv 60-70, maar Basin en Warnogwat (cap the flag) zijn 60-69. Waar ik bij laatste 2 nog aardig rond kom, is het niet ongewoon dat ik een 2-3shot krijg van een mage in AV. Moet nog 17 puntjes voor Basin en 19 voor die cap the flag map, kan ik die undead horse kopen
Moeten we even snel doorspammen, beginnen we WotLK met een vers deelph4nt0m schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:49:
[...]
Ja dat kloptmisschien handig om in OP te zetten?

SPAM SPAM!

Surfin' paradise!
Wij hebben de iso op de guild server staan.ph4nt0m schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:37:
[...]
Even op een site zoeken waar je torrents kan vinden en voila daar staat ie dan, en toen gedownload geinstalleerd patched key toevoegen.
Als de modjes het goed vinden kan ik de iso hier linken na 0.00
Hij is gewoon te installeren, je hoeft alleen nog je account te upgraden en dan kun je spelen
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Uiteraard niet, pink haired gnome on an elephantShadowBumble schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:53:
[...]
Het zag er dan ook echt niet uit zeg maar hehehehe

Btw, ik ben gisterenavond nog even online geweest om die DM run te doen, maar je was al offline?
Ja ik ook ja, alleen kreeg ik een punctueel op de releasedag te horen dat ik die CE editie toch echt kon vergeten, maar dat ze met alle liefde een normale versie op zouden sturen. DááágKapoen schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:50:
[...]
Bol is heel punctueel. Bij mij lag BC op launch day in de brievenbus en ik ben dan nog een Belgische klant nota bene. Daarom heb ik ook deze keer weer gepreordered bij hun.

Bol.com is een prima site hoor, met goede service en ik bestel veelal m'n boeken daar. Maar met dit soort 'limited edition' dingetjes ga ik 't toch echt niet meer proberen bij hen.
Surfin' paradise!
Ik had het dan ook over de normale edities. CE is altijd tricky business als ik de vele posts en threads daarover mag geloven. Een winkel weet niet altijd op voorhand hoeveel of dat ze überhaupt CE's krijgen blijkbaar...Snappie88 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:56:
[...]
Ja ik ook ja, alleen kreeg ik een punctueel op de releasedag te horen dat ik die CE editie toch echt kon vergeten, maar dat ze met alle liefde een normale versie op zouden sturen. Dááág![]()
Bol.com is een prima site hoor, met goede service en ik bestel veelal m'n boeken daar. Maar met dit soort 'limited edition' dingetjes ga ik 't toch echt niet meer proberen bij hen.
Ik kon er meteen in \o/prutser001 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 08:00:
Ze hebben in Wrath 2 starter zones in plaats van 1 (HP) om de enorme hoeveelheid mensen op te vangen. Dus het zal in ieder geval beter moeten gaan. Afgezien van de lag vond ik het nog redelijk meevallen trouwens, de spawnrate pastte zich mooi aan aan de aantallen mensen.
Tuurlijk maakt gear uit. En als je top gear uit BT enzo hebt, ga je dat niet snel vervangen. Maar ik heb nog een 121 spelldamage sword op m'n mage, en daar dropt in de eerste instance al een mooie vervanging voor (233 spelldamage \o/).Ik hoop wel dat het levelen een beetje vlot verloopt, ik hoorde al geruchten dat als je echt quests grind de tijd van ongeveer 3 uur tot later ~5 uur per level is. Wat ik me meer afvraag is of dat gear erg uitmaakt, of je nou pvp gear hebt of pve gear en dan afhankelijk van kara/za - BT/SWP, ik had al een beetje zitten kijken naar de drops, maar kan weinig vinden dat een echte verbetering is tot lvl 78.
Nee, die leven een beetje bij de gratie gods/blizzards wat dat betreft.Kapoen schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:58:
Ik had het dan ook over de normale edities. CE is altijd tricky business als ik de vele posts en threads daarover mag geloven. Een winkel weet niet altijd op voorhand hoeveel of dat ze überhaupt CE's krijgen blijkbaar...
https://niels.nu
TS kan nog wel wat wotlk updates gebruiken:
- Hieronder nog een tijdlijn van alle Warcraft games bekend:
update to date maken
Races & Classes
DK toevoegen
- BG
De Wotlk varianten toevoegen
Endgame content
- level 70 -> level 80
Endgame raid dungeons
- Wotlk toevoegen
- Hieronder nog een tijdlijn van alle Warcraft games bekend:
update to date maken
Races & Classes
DK toevoegen
- BG
De Wotlk varianten toevoegen
Endgame content
- level 70 -> level 80
Endgame raid dungeons
- Wotlk toevoegen
Anoniem: 266774
av is 61-70SinergyX schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:53:
Zit nu de (testserver) patchnotes te lezen, maar weet iemand of AV en de andere BG's ook veranderen qua lvl-indeling?
Nou, ik ga WotLK toch ook maar spelen, de laatste tijd met mijn Warlock gespeeld, 0/11/50, en ik was vergeten hoe tof Destruction is.
Ga dus ook mijn Lockje als eerste naar 80 brengen.
Ga dus ook mijn Lockje als eerste naar 80 brengen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ja vrouwlief wou liever een filmpie kijken dus dat gaat voor WoW dan ben toen nog even online geweest om te kijken of je der was om het te zeggen maar je was der niet vandaarKapoen schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:56:
[...]
Uiteraard niet, pink haired gnome on an elephant![]()
Btw, ik ben gisterenavond nog even online geweest om die DM run te doen, maar je was al offline?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Geweldig dat je het wilt doen, maar:chromeeh schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:55:
[...]
Wij hebben de iso op de guild server staan.
Als de modjes het goed vinden kan ik de iso hier linken na 0.00
Hij is gewoon te installeren, je hoeft alleen nog je account te upgraden en dan kun je spelen
A) het is zo ie zo al illegaal om de iso te sharen
zo nu preek weer klaar is, misschien DM linkje of md5 zodat me huidige kan checken
Ik hoop dat serveronderhoud vandaag op de europese servers beter gaat als op de US-servers gisteren/vandaag.
Kan normaal met full-maintenance dinsdagavond om 20:00 weer spelen. Nu kon ik vanmorgen zelfs nog niet op mijn realm (al waren er een selectief aantal al wel weer (net) up and running.)
Problemen met mail, gratis S2 gear en zo van die dingen.
Kan normaal met full-maintenance dinsdagavond om 20:00 weer spelen. Nu kon ik vanmorgen zelfs nog niet op mijn realm (al waren er een selectief aantal al wel weer (net) up and running.)
Problemen met mail, gratis S2 gear en zo van die dingen.
YESSSS Ik heb gametime gekocht! 
Dadelijk even de nieuwe talents invullen
Eens een lekkere tank built zoeken voor op 70!
Dadelijk even de nieuwe talents invullen
Bah, heb ik op drie verschillende plaatsen de Collectors Edition besteld vis ik overal naast het net, iemand nog een winkel in omg alkmaar waar ie wel te krijgen is?
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Zeg ik lekker niet! Nee hoor
,
Zelf ook probleempje ben ik bang.
Al 2 maanden geleden 2 kopies van wotlk bij intertoys.nl besteld,
allemaal leuk en prima maar iets van 10 dagen geleden had je echt de mogelijkheid om hem te bestellen.
allemaal gedaan, acceptgiro gekozen ( geen mogelijkheid tot CC tot op heden ) en die zou binnen 7dagen komen. Allemaal leuk en aardig, maar tot op heden nog niks noppes ontvangen
Ben dus bang, gezien er niks overgemaakt / betaald is omdat ik nog geen acceptgiro binnen heb dat ik dus geen levering krijg ( neem ik aan? )
Iemand anders ook bij Intertoys.nl besteld? Ik hoor het graag!
Ben wel de ISO aan downloaden, anders haal ik wel gewoon een key van een webshop en maak ik er wel een image dvd' tje van. kan ook!
allemaal leuk en prima maar iets van 10 dagen geleden had je echt de mogelijkheid om hem te bestellen.
allemaal gedaan, acceptgiro gekozen ( geen mogelijkheid tot CC tot op heden ) en die zou binnen 7dagen komen. Allemaal leuk en aardig, maar tot op heden nog niks noppes ontvangen

Ben dus bang, gezien er niks overgemaakt / betaald is omdat ik nog geen acceptgiro binnen heb dat ik dus geen levering krijg ( neem ik aan? )
Ben wel de ISO aan downloaden, anders haal ik wel gewoon een key van een webshop en maak ik er wel een image dvd' tje van. kan ook!
Ga maar gelijk door naar 80, vanaf morgen zit iedereen in NorthrendRMB schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:23:
YESSSS Ik heb gametime gekocht!
Dadelijk even de nieuwe talents invullenEens een lekkere tank built zoeken voor op 70!
ik hoop dat je vraag niet allang is beantwoord, nog niet alle replies doorgelezenDavidita schreef op woensdag 12 november 2008 @ 00:48:
Ik zit met een dillema. Morgennacht ga ik naar de mediamarkt om mijn kopie op te halen maar ik ben er nog niet uit welke class ik mijn main ga maken.
- Shaman (enhancement)
- Death Knight (blood)
Shaman (enhancement)
PLUS:
Death Knight:
Alvast bedankt,
David
het grootste voordeel lijkt me dat je als DK op meerdere manieren dps kan doen, 3 trees, tig specs, verschillende dps gameplay, etc.
als melee dps shammie is er ongeveer 1 spec, 1 rotatie, etc.
dus als melee dps jouw ding is, neem dan een popku waar je niet snel op uitgekeken bent
Denk dat er veel zonder CE komen te zitten, sommige winkels verwacht ik niet eens CE's binnen te krijgen. De 4 zaken die ik had gebeld was de pre-orderlijst maanden geleden al vol, zal me niets verbazen dat er vanavond veel van de CE-mensen niet eens eentje meer krijgen.Paladin schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:24:
Bah, heb ik op drie verschillende plaatsen de Collectors Edition besteld vis ik overal naast het net, iemand nog een winkel in omg alkmaar waar ie wel te krijgen is?
Zo, ik heb even een built in elkaar geschroefd om te gaan levelen in Northrend morgen. Op level 70 ziet deze er zo uit: (ik ga instance tanken om te lvlen
)
click
Iets op aan te merken?
click
Iets op aan te merken?
Is dat mogelijk dan, legaal een key online kopen? Deze krijg je dan in je mail ofzo?bleedstar schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:29:
Zeg ik lekker niet! Nee hoor,
In principe hoef je zelfs geen prot build meer om levelling instances te tanken. Arms en Fury zijn gebuffed in die zin dat ze goed threat/aggro kunnen opbouwen. Moest Blizzard nu eens wat eerder met dat dual spec systeem afgekomen zijn dan was het geen keuze geweest natuurlijk...RMB schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:33:
Zo, ik heb even een built in elkaar geschroefd om te gaan levelen in Northrend morgen. Op level 70 ziet deze er zo uit: (ik ga instance tanken om te lvlen)
click
Iets op aan te merken?
ZO IRRITANT!Teunis schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:53:
[...]
Ja fijn bij elke deur weer lekker vast zitten
Erg leuk zo'n grote mount, maar liever een kleine waar je zo een inn binnen kan rennen en niet eerst persee moet dismounten
Da's ook de reden dat ik een wolf gebruik ipv code op mijn Tauren
Bnet pindle#2913
Dat klinkt iig erg goedAnoniem: 266774 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 08:40:
[...]
Ik vind een prot pala helemaal geweldig als ik heel eerlijk ben..
kan nu (gister 69 gedinged) 9 mobs tegelijkertijd aan (zaxxis raiders @ netherstorm) en kom er uit met 100% mana / hp..
Dat stoneform leek mij inderdaad wel interessant aan de dwerg. (Alhoewel ik eerst dacht dat het een passive skill is.. (maar dat is het helaas nietTeunis schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:21:
Al vind persoonlijk de druid niks aan is druid de enige die alle 4 kan doen (melee dps, tank, casting, healing)
Grootse nadeel is dat je uit form moet om te kunnen healen en 9/10 heales doe liefst zo laat mogelijk.
[...knip...]
ben nog aan kijken naar goede level 80 Reti build maar kan maar moelijk beslissen waar ik me punten na level 72 in moet dumpen.
En misschien beslis ik vanavond nog dat gewoon in tank spec (zoals 1-70) ga levelen.
Zeker nu met instant Avenger Shield toch wel leker instant ranged om net die 1 mob te pullen. want Judges zijn maar 10 yards
Zometeen maar eens proberen in te loggen (nu schijnt er een weekly maintenance te zijn), en een karakter aanmaken. (ik heb nog 2 poppetjes uit mn trial gevonden, in een stoffig hoekje op de server (notabene uit 2006), denk dat ik die leeghaal, en het gold (waarschijnlijk alleen silver), en de items gebruik op een nieuw poppetje)
Gisteren een post gelezen dat je de droprate van Old Crafty enorm kan verhogen als je de "Crokolisks in the City" q open hebt staan (en de crokolisk niet in je inv).
Dit werkte in Orgri idd perfect, na +/- 4-5 casts had ik hem!
Echter na 150-200 casts in IF nog geen Old Ironjaw
Dat was trouwens een behoorlijk gedoe, als Tauren Druid rond een uur of 22:00 in IF gaan vissen. Andere tips om mijn kansen te verhogen? Ik voelde me redelijk sip toen ik om 23:30 uitlogde
Dit werkte in Orgri idd perfect, na +/- 4-5 casts had ik hem!
Echter na 150-200 casts in IF nog geen Old Ironjaw

Dat was trouwens een behoorlijk gedoe, als Tauren Druid rond een uur of 22:00 in IF gaan vissen. Andere tips om mijn kansen te verhogen? Ik voelde me redelijk sip toen ik om 23:30 uitlogde
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
heeft er iemand (een link naar) een "1e uur WotLK survival guide"?
ik weet nog niet goed:
- waar ik nu heenmoet om naar Northrend te gaan
- welke van de 2 starter zones te kiezen (kan je dat nog veranderen btw?)
- waar je HS te zetten etc.
mijn popje staat nu net naast Shattrath geparkeerd, bags helemaal leeg, gespecced voor lvl'en, etc.
ik weet nog niet goed:
mijn popje staat nu net naast Shattrath geparkeerd, bags helemaal leeg, gespecced voor lvl'en, etc.
Dus als ik het nou goed begrijp kan ik nu net zo goed fury speccen? En dan alle instances goed tanken? Of ga ik dan een heel groot verschil merken?Kapoen schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:35:
[...]
In principe hoef je zelfs geen prot build meer om levelling instances te tanken. Arms en Fury zijn gebuffed in die zin dat ze goed threat/aggro kunnen opbouwen. Moest Blizzard nu eens wat eerder met dat dual spec systeem afgekomen zijn dan was het geen keuze geweest natuurlijk...
Want op het moment tank ik alles voor mijn guild, met goede skills op het gebied van tanking. Ik heb namelijk geen zin om een paar keer meer te whipen vanwege mijn spec.
Nothing Is Everything
Zo gister ook alvast maar de ISO binnengehaald.
Vanvond ff installeren en hopelijk krijg ik straks een telefoontje van Dynabite dat ik mijn kopie kan ophalen
Maar vanavond eerst nog ff Vashj + Kael downen
Vanvond ff installeren en hopelijk krijg ik straks een telefoontje van Dynabite dat ik mijn kopie kan ophalen
Maar vanavond eerst nog ff Vashj + Kael downen
"Don't let your dreams be memes"
Je hebt zoiets als offgamers.com en verscheidene andere webwinkels, deze site is Chinees oid. maar heb er denk 2/3 Wow+tbc keys en 3/4 Gametime cards besteld. altijd binnen 3/4/5minuten de order gecomplete.shoombak schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:34:
[...]
Is dat mogelijk dan, legaal een key online kopen? Deze krijg je dan in je mail ofzo?
Je moet wel bij de eerste bestelling je telefoon nummer verificeren ( dus je word gebelt door een echte chinese! ik ging helemaal stuk persoonlijk piepstemmetje etc
Maar op offgamers.com staat nu met pre-order gebeure, dus first come first get principe dus ik heb geen flauw idee of er nog wel wat overblijft.
maar het principe is gewoon legaal, je download de iso van TPB en via bijvoorbeeld offgamers.com krijg je dan een plaatje van de cd-key ( gefotografeerd ) welke je invoert. en voila!
Maar terugkomend op mijn vraag, heeft echt niemand hier zijn wotlk gebeure bij intertoys.nl besteld?
SW, MenethilSandor Scheffer schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:40:
ik weet nog niet goed:
maakt niet uit, er uiteraard kun je nog wijzigen tussen locaties. Je hebt er toch al 70 levels opzitten?
waar je levelt
http://www.wow-pro.com/le...eling_guide_borean_tundraSandor Scheffer schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:40:
ik weet nog niet goed:
Die van horde staat er ook op.
Nou vannavond is het dan weer zover op naar de nedgame op me wotlk op te halen
ben er wel benieuwd naar heb al 3 weken geen wow meer gespeeld heb het niet eens op me pc staan maar install het straks wel even dan hoef ik niet al die patches te installeren weer.
Nog meer mensen die hem vannavond/vannacht opgaan halen.?
Nog meer mensen die hem vannavond/vannacht opgaan halen.?
Als multiboxer heb ik zo al iets van 20 account keys gekocht, werkt perfect.shoombak schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:34:
[...]
Is dat mogelijk dan, legaal een key online kopen? Deze krijg je dan in je mail ofzo?
Ja dat kan zeker. Ik heb onlangs nog een MgT Heroic gedaan met een van onze guild tanks die voor de gelegenheid fury was gespecced en dat ging perfect. Voor gewone instances kan je zeker uit de voeten met een dps spec. Natuurlijk ga je altijd zeikerds hebben die een prot spec vragen en absurde specs, maar die mensen geef je dan maar de virtuele middenvingerfellware schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:40:
[...]
Dus als ik het nou goed begrijp kan ik nu net zo goed fury speccen? En dan alle instances goed tanken? Of ga ik dan een heel groot verschil merken?
Want op het moment tank ik alles voor mijn guild, met goede skills op het gebied van tanking. Ik heb namelijk geen zin om een paar keer meer te whipen vanwege mijn spec.
Ik begin nu te twijvelen, zo lezend dat iedereen al aan 't spelen is (Hydra?). Zijn de winkels nou vannacht open (12 op 13 nov) of waren ze afgelopen nacht (11 op 12 nov) open?
Surfin' paradise!
Ze zijn vannacht open dus van 12 op 13 nov en hij ligt zover ik weet nog nergens hier in Amersfoort in de winkels want ander szou die nachtopening beetje in duigen vallen.
Vannacht, dus van 12 op 13 nov.Snappie88 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:57:
Ik begin nu te twijvelen, zo lezend dat iedereen al aan 't spelen is (Hydra?). Zijn de winkels nou vannacht open (12 op 13 nov) of waren ze afgelopen nacht (11 op 12 nov) open?
Een beller is sneller. Ik heb vanochtend toch maar voor alle zekerheid even gebeld naar de FRS in R'dam, kreeg nee op rekest. Toen nog wat zaken maar kreeg elke keer te horen dat het toch echt pas morgen mag worden verkocht. Toen de FRS in Breda gebeld, nee hoor meneer die hebben wij nog niet te koop want dat mag nog niet. Ik: maar ik hoor dat ze in de schappen liggen? Nou ik hoorde de vraagtekens door de telefoon ?????? Nee hoor, want dat mag gewoon niet. E plaza zelfde verhaal.Rakkerzero schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:24:
[...]
Ik denk dat je misschien 'dummies' hebt zien liggen.
[ Voor 3% gewijzigd door Zjanzjak op 12-11-2008 11:01 ]
Ik denk dat ik vannacht lekker richting Rotterdam scheur. Toch geen controlle's 's nachtsWeAreLegion schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:59:
Ze zijn vannacht open dus van 12 op 13 nov en hij ligt zover ik weet nog nergens hier in Amersfoort in de winkels want ander szou die nachtopening beetje in duigen vallen.
Surfin' paradise!
Wissel Puncture met Improved RevengeRMB schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:33:
Zo, ik heb even een built in elkaar geschroefd om te gaan levelen in Northrend morgen. Op level 70 ziet deze er zo uit: (ik ga instance tanken om te lvlen)
click
Iets op aan te merken?
Ook zou ik Improved Bloodrage droppen voor dezelfde reden.
Ik ga zelf ook Protection levelen, maar ik ga nog wel aardig questen. Dit wordt mijn build: Build.
Level 71 en 72 gaan er punten in Gag Order.
Pff, no way dat ik nu al een 'levelling guide' zou willen gebruiken. Quests zijn makkelijk genoeg, en efficient levellen doe ik wel op alts. Wil nu vooral nog al die zones ontdekken.Zjanzjak schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:52:
http://www.wow-pro.com/le...eling_guide_borean_tundra
Die van horde staat er ook op.
Ik had het niet over Wrath hoor, daarvoor moeten we tot middernacht wachten helaasSnappie88 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:57:
Er is een zaak in Utrecht die om 11 uur opengaat. Nu ben ik erg benieuwd of ze 'em dan ook al verkopen. Verwacht het niet, maar zou op zich relaxed zijn aangezien ik dan alvast kan patchen zodat ik klokslag 0:01 de zepp kan pakken.WeAreLegion schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:59:
Hydra, dat kan je nu ook al
.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Haha jah maar volgens mij mogen die pas ook echt 12 uur verkopen. Maar goed ik zorg dat ik voro 12 uur alles geinstalleerd heb die paar addons die ik nog gebruik er bij staan en dan installen die handel en ik ben 5 dagen vrij dus ik kan me helemaal uitleven
Lache, ik heb een groene muts op misschien herken je me wel!GN!T!ON schreef op woensdag 12 november 2008 @ 08:06:
[...]
denk het wel, heb hem er gepreorderd en ik werk er in de buurt, laat mij nou net vanaaf tot 11 uur moeten werken
kan ik net zo goed even een uurtje wachten en hem meenemen
Nou, 'nu' is lastig aangezien ik aan 't werk ben. Maareh, patched wow zichzelf al naar de laatste versie ofzo dan? Of moet je perse de ISO downloaden? Ik zit op kantoor dus dat downloaden wordt wat lastig
Waar heb je deze besteld? En is het betrouwbaar? Ook mogelijk met CC? Dit geldt ook voor WOTLK neem ik aan?Paprika schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:54:
[...]
Als multiboxer heb ik zo al iets van 20 account keys gekocht, werkt perfect.
Gisteren door Shatt Halls heen gerend, het was een echte d/e & rep run.
Ook nog de 3 quests opgepikt voor wat extra rep
Toen nog wat herbs verzameld en zitten chatten
De attack op SW haven is wel mooi in elkaar gezet, ook leuk om een lage level player van de boot te zien komen en in paniek te zien raken
Ook nog de 3 quests opgepikt voor wat extra rep
Toen nog wat herbs verzameld en zitten chatten
De attack op SW haven is wel mooi in elkaar gezet, ook leuk om een lage level player van de boot te zien komen en in paniek te zien raken
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Sja....Hydra schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:11:
[...]
Pff, no way dat ik nu al een 'levelling guide' zou willen gebruiken. Quests zijn makkelijk genoeg, en efficient levellen doe ik wel op alts. Wil nu vooral nog al die zones ontdekken.
Zjanzjak schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:39:
[...]
Voor de rest ben ik van plan om naar 80 te race'n met de main (warrior). Echt, gewoon zsm. Het meer genieten van de content zal waarschijnlijk met mijn shammy gebeuren die ik als #2 naar 80 wil hebben en anders geniet ik wel op toon 3 en/of 4 (allebei level 70).
Damian schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:56:
Wat is er lol aan om zo snel mogelijk naar de 80 te gaan
ik vat dit niet helemaal
Ieder zijn meug toch?Zjanzjak schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 11:14:
[...]
Maar dat hoef jij ook niet te vatten.![]()
Ik beleef daar het meeste plezier aan en hoe een ander wotlk invult zal je van mijn kant geen commentaar horen. Mijn standaardmotto is altijd, ieder zijn meug.
Ik denk dat ik met een leveling guide nog een klein tandje beter kan levelen.
www.offgamers.comPcManiaxx schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:20:
[...]
Waar heb je deze besteld? En is het betrouwbaar? Ook mogelijk met CC? Dit geldt ook voor WOTLK neem ik aan?
om precies te zijn:
http://www.offgamers.com/world-of-warcraft-c-16.ogm?tpl=2
Kost minder dan in de winkel (wisselkoersen denk ik)...
Products
------------------------------------------------------
4 x World of Warcraft > EU > WOW CD Keys - EU > World of Warcraft Authentication Key +30 Days Play Time (EU) = 55.52EUR
Sub-Total: 36.84EUR
Total: 36.84EUR
Products
5 x World of Warcraft > EU > WOW CD Keys - EU > World of Warcraft Burning Crusade Expansion Pack (EU) = 67.30EUR
Sub-Total: 47.45EUR
Total: 47.45EUR
Heb er zo veel keys gekocht dat ik korting heb. yay,
Products
1 x World of Warcraft > EU > CD Keys & Time Cards > Wrath of The Lich King Expansion PRE-ORDER (EU) = 36.17EUR
Sub-Total: 29.44EUR
Total: 29.44EUR
mail 1 a 2 minuten later:
Status: Verifying -> Processing
Comment:
This is to notify you that your order is now being processed and the CD key will be delivered to you during official launch of the game.
Please note that partial deliveries may be made. For updated status of this purchase, please sign in to your OffGamers account and click on "View Order History".
For any enquiries or assistance, you may use our Online Live Support service or e-mail your enquiries to support@offgamers.com. Please remember to include your Order Number when contacting us to expedite the process. Thanks again for shopping at OffGamers.
[ Voor 31% gewijzigd door Paprika op 12-11-2008 11:27 ]
Ik ga er vanuit dat dat voor TBC wasPcManiaxx schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:20:
[...]
Waar heb je deze besteld? En is het betrouwbaar? Ook mogelijk met CC? Dit geldt ook voor WOTLK neem ik aan?
Ik heb de iso geinstalled en ik moest de 3.0.1 naar 3.0.2 patch weer downloaden (650mb) en die ging er overheen en toen was die klaar. Op het werk gaat dat idd wat lastig maar om 8 uur heb je daar wel de tijd voorHydra schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:19:
[...]
Nou, 'nu' is lastig aangezien ik aan 't werk ben. Maareh, patched wow zichzelf al naar de laatste versie ofzo dan? Of moet je perse de ISO downloaden? Ik zit op kantoor dus dat downloaden wordt wat lastig
Belde net met Dynabyte in Groningen, ze hebben 85 kopies in totaal waarvan 50 gereserveerd, dus 35 in de verkoop. Ik heb niet gepreorderd dus ik sta 12 uur gewoon voor de deur met een bakje koffie.
Heb nu ook zo goed als weekend, nog wat huiswerk doen en klaar
ehm dat is juist het mooie! alles weer ontdekken?Sandor Scheffer schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:40:
ik weet nog niet goed:
hehe ik heb nedgame in amersfoort ook al gemailed of me reservering er wel instaat geen zin om voor niks voor de deur te staan. Nou woon ik er maar 300 meter vandaan dus dat scheelt.MrVegeta schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:28:
[...]
Ik heb de iso geinstalled en ik moest de 3.0.1 naar 3.0.2 patch weer downloaden (650mb) en die ging er overheen en toen was die klaar. Op het werk gaat dat idd wat lastig maar om 8 uur heb je daar wel de tijd voor.
Belde net met Dynabyte in Groningen, ze hebben 85 kopies in totaal waarvan 50 gereserveerd, dus 35 in de verkoop. Ik heb niet gepreorderd dus ik sta 12 uur gewoon voor de deur met een bakje koffie.
Heb nu ook zo goed als weekend, nog wat huiswerk doen en klaar. Ben benieuwd of het rustig is vanavond @ trollbane, zal wel niet.
Het mooie is een first kill maken op de server, als eerste level 80 van je guild. Als eerste met een group door een instance heen raggen!
Het is maar wat je doel is, ik rush ook naar 80 daarna met me Craplock doe ik het wel rustig aan
.
Ik spec me priest mooi shadow straks en ga dan gewoon questen ipv instance runs. Het voordeel van instance runs is, beter items (denk ik) en geen ganks/corpsruns. Nog een voordeel is dat quests veel gold opleveren!
Nu ik het daar over heb, wat is in WotLK de money sink? Zoals BC riding skills had wat heeft WotLK?
Het is maar wat je doel is, ik rush ook naar 80 daarna met me Craplock doe ik het wel rustig aan
Ik spec me priest mooi shadow straks en ga dan gewoon questen ipv instance runs. Het voordeel van instance runs is, beter items (denk ik) en geen ganks/corpsruns. Nog een voordeel is dat quests veel gold opleveren!
Nu ik het daar over heb, wat is in WotLK de money sink? Zoals BC riding skills had wat heeft WotLK?
Dit topic is gesloten.