Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 170 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 57.418 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:53:
[...]

Mijn draenei mage kan healen inderdaad. en mages tanken ook soms.

Maar dat even terzijde, je snapt best wat ik bedoel. Op het moment, na de patch, zijn we redelijk goed qua DPS, maar of dat op 80 nog zo is.
Ach, een 10/51/0 of 11/50/0 spec is momenteel de beste dps spec. Met een glyph (5% meer dmg op je fireball en geen dot meer waardoor spelldmg beter scaled) en straks 3 puntjes in "spell impact" (6% meer dmg met je fireball) komt dat vast wel goed.

Ben wel benieuwd hoeveel "mirror" gaat opleveren qua dps. Tenzij deze natuurlijk al generved/verwijderd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroon1986
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08 10:13
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:17:
...

Mijn opmerking is gericht op het feit, dat voor de patch, mage's dps meer op die van hybrids leek, dan een 'pure' dps class. En ook dat, was niet heel lastig te begrijpen.

...
Ik pak niet het WoW boekje erbij, maar wel even je oorspronkelijke opmerking:
Mages zijn al tijden geen 'Puur' DPS meer.
Sorry hoor maar je zit nu je opmerking te verdraaien. Of je begrijpt niet wat een "pure DPS class" is of je probeert in je oorspronkelijke opmerking te zeggen dat Mages niet zoveel DPS doen (doen, niet zijn) als andere pure DPS classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rogues worden echt heel tof in de expansion, met Fan of Knives op level 75 met maar een 10 seconden cooldown, en veel punten in combat. Krijgen we eindelijk AOE + alle targets in range dazen + interupts op een 10 seconden cooldown word het ook best goed in PVP. Macro om te switchen naar een traag wapen in de off hand en fan of knives zal imba AOE worden ^^. Kan niet wachten eerlijk gezegt :).

En een dreanei mage kan niet healen btw, en het is wel een pure dps class. Ze hebben geen talent tree voor andere zaken, arcane, fire en frost zijn allemaal voor dps :). Dat een rogue avoidance talents heeft betekent niet dat ik een tank ben ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsin, raids pre-patch namen mages niet mee, puur voor de dps, maar meer voor de etenstafeltjes en gezelligheid. Wat benadrukte wat ik je eerder heb uitgelegd.

Let voornamelijk op de quotes.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:39:
Alsin, raids pre-patch namen mages niet mee, puur voor de dps, maar meer voor de etenstafeltjes en gezelligheid. Wat benadrukte wat ik je eerder heb uitgelegd.

Let voornamelijk op de quotes.
Mages zijn met jouw redenatie dan ook geen pure DPS class, maar een Support Class.
Dus, Tables, Sheeps en gezelligheid..

Maar wat wel klopt is dat Mages alleen maar DPS kunnen speccen en verder niets anders, dus toch wel een pure DPS class zijn. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het punt van die post was dus ook echt niet ontkennen dat mages alleen dps talent trees hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Auredium schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:15:
Anyhoo's AV is idd een leuke BG. Altijd wel in het centrum een massa battle gehad. Lekker blizzards spammen. :P
In de level 70 BG is het vooral een PvE race. Ik mis die tijd dat je 's ochtends in ee AV kon gaan zitten, rond de lunchtijd /afk deed, en daarna in dezelfde BG tot 's avonds doorvocht. Tegenwoordig duren ze max 15 min ofzo.
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:49:
Het punt van die post was dus ook echt niet ontkennen dat mages alleen dps talent trees hebben..
Blizzard heeft al aangegeven dat ze de bedoelig hebben om pure DPS classes sowieos een iets hoger DPS potentiaal te geven dan hybrids. Wat IMHO niet meer dan terecht is.

[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 06-11-2008 12:02 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 09:50:
[...]

Ziet er leuk uit :)
Maar ik kan het niet laten om het te vergelijken met m'n (frost) mage. Die heeft 1064 spellpower, 600 (!!) minder dus, en hit frostbolts voor hetzelfde als jouw lightning bolts. Hoe kan dat zo'n enorm verschil zijn?
Ik dacht dat Ele Shamans goed scalen?
Dat zou door een aantal dingen kunnen komen.

-Pure DPS class vs hybrid
-verschillende scaling voor beide classes tov spellpower
-elemental shaman nerf in patch 3
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:14:
[...]

Ja, dat kan goed, maar nog vond ik het een enorm verschil.
Ook zie ik zijn Recount: ~1200 DPS. Nu weet ik niet hoe de omstandigheden waren, maar daar kom ik ook op uit, als ik niet al m'n cooldowns gebruik. Met cooldowns kom ik tussen de 1450 en 1500 DPS.
En als het inderdaad scaling / talents is of zijn, dan wordt het op 80 alleen nog erger.
Was bij een Magtheridon fight, dus daar heb je sowieso al last van knockback en aoe waar je uit moet rennen.
Voor lvl 80 heb ik een spec waarbij ik ook de improved lightning bolt krijg (kortere cast time), dus ik wil wel eens zien wat dat nog uit gaat maken.

Verder wil ik ook niet zeggen dat dit de beste spec is hoor. Maar zo nu en dan eens iets anders testen is alleen maar goed imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hydra schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:57:
In de level 70 BG is het vooral een PvE race. Ik mis die tijd dat je 's ochtends in ee AV kon gaan zitten, rond de lunchtijd /afk deed, en daarna in dezelfde BG tot 's avonds doorvocht. Tegenwoordig duren ze max 15 min ofzo.
Met /afk wordt je nu de BG uitgegooid :P
De 50-60 AV heb ik aardig wat battles gehad die tot ruim een uur duurde, zelfs 1 waar reinforcement tot zelfs 5 vs 5 ging en ally uiteindelijk met 1 reinforcement over toch wonnen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
SinergyX schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:06:
[...]

De 50-60 AV heb ik aardig wat battles gehad die tot ruim een uur duurde, zelfs 1 waar reinforcement tot zelfs 5 vs 5 ging en ally uiteindelijk met 1 reinforcement over toch wonnen :P
Gister ook zo'n old skool AV gehad, niets met towers en de leader, maar lekker hakken en zagen _/-\o_
Net verloren met reinf van 0 vs 5 :P
Heerlijk die CL in groups en nog leuker: Thunderstorm van ele shammy's. Pleur mezelf gewoon neer in een grote groep net aan een rand en plof... Flying hordes everywhere O-)
Zelfde in AB bij de LM vlag, als ze tussen mij en de afgrond staan kunnen ze er op rekenen dat ze 5 tellen later beneden liggen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:55
Gister op de laatste BT clear van TBC mijn "wishlist" compleet gekregen die ik gemaakt heb toen wij MH/BT starten in April oid. Sunwell gear hoefde ik niet perse aangezien "free gear" niet mijn ding is sinds patch 3.0.2. En ik weet zeker dat wij Max kalecgos gekilled zouden hebben voor brut gewoon niet genoeg 4T6 mensen om het pre nerf te doen.

Was wel bang dat ik mijn wishlist niet ging halen, tussen eind juni/begin juli en eind september gewoon geen loot kunnen pakken omdat niets dropte.

De laatste 3 weken begon het echter te lopen en heb ik al mijn gespaarde dkp ten gelde kunnen maken :D

T6 helm, shoulders en chest, Spellthread neck (helaas vervangen voor de OP za neck), chronicle en skull kunnen pakken. Nu best leuke starter gear voorhanden om Wrath te beginnen :)

Tevens was was mijn goal "Kill Illidan" voor Wrath komt ook al gerealiseerd. Mag dus zeggen dat ik tevreden ben over TBC. Laat nu Wrath maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:06:[...]
Een uur is nu misschien lang voor een BG. Maar "vroeger" kon je om 9 uur 's ochtends een AV instappen, paar uur spelen, uit de BG gaan en dan 's avonds om 9 uur in dezelfde AV weer instappen. Dat waren nog eens tijden AV's die na 12 uur spelen nog niet waren gewonnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SinergyX schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:06:
Werd je toen ook al.
Die heb je idd in die bracket, maar de 70 bracket is gewoon een PvE race.
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:45:
Een uur is nu misschien lang voor een BG. Maar "vroeger" kon je om 9 uur 's ochtends een AV instappen, paar uur spelen, uit de BG gaan en dan 's avonds om 9 uur in dezelfde AV weer instappen. Dat waren nog eens tijden AV's die na 12 uur spelen nog niet waren gewonnen. ;)
Precies. En bovendien waren ze niet x-realm zodat je veel mensen kenden. Dan kreeg je gewoon reacties als "Hey, how was your pizza?" op je "Hey guys I'm back" :) Those were the days ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:38:
Rogues worden echt heel tof in de expansion, met Fan of Knives op level 75 met maar een 10 seconden cooldown, en veel punten in combat. Krijgen we eindelijk AOE + alle targets in range dazen + interupts op een 10 seconden cooldown word het ook best goed in PVP. Macro om te switchen naar een traag wapen in de off hand en fan of knives zal imba AOE worden ^^. Kan niet wachten eerlijk gezegt :).

En een dreanei mage kan niet healen btw, en het is wel een pure dps class. Ze hebben geen talent tree voor andere zaken, arcane, fire en frost zijn allemaal voor dps :). Dat een rogue avoidance talents heeft betekent niet dat ik een tank ben ;)
Fan of Knives, is dat pve of pvp abilitie?
[...]

Ja man vet leuk was dat, NOT.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
[...]

Uur is een lachertje idd, langste AV die ik herinner duurde ruim over de 24 uur (geloof 32 uur ofzo). Echt mensen met duizenden honor kills in de top van de lijst.Hou zou me niet verbazen als er mensen exalted AV geworden zijn door enkel die ene AV te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nee die PvE runs van tegenwoordig zijn leuk...
Dennism schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:55:
Uur is een lachertje idd, langste AV die ik herinner duurde ruim over de 24 uur (geloof 32 uur ofzo). Echt mensen met duizenden honor kills in de top van de lijst.Hou zou me niet verbazen als er mensen exalted AV geworden zijn door enkel die ene AV te spelen.
Was ook goed voor je HK count, tegenwoordig krijg je d'r erg weinig :) Ken genoeg mensen met die 100k HK count achievement, heb er zelf 'maar' 13000 op m'n mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:59:
[...]

Nee die PvE runs van tegenwoordig zijn leuk...
Dat kun je voor je zelf tenminste nog leuk maken tbh.

Komt er na die 100K achievement nog 1 btw of niet?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Disagree !

Nu is het mindless zergen.

Vrôgger was het mindless zergen for the masses en een klein groepje ging bepaalde keypoints pakken, ramriders halen of lokkie oproepen.

Maar sowieso is met xreals het onbekende gekomen. Vroeger was het gewoon stoer om bepaalde mensen neer te hakken omdat die in high end guilds zaten of omdat ze marshall waren. Nu is het gewoon zo dat je een class killed ipv een character/persoon. En dat haalt toch voor een groot gedeelte de fun erui.

En so what dat je je epix minder snel krijgt... fun > paarse pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:19:
[...]

Disagree !

Nu is het mindless zergen.

Vrôgger was het mindless zergen for the masses en een klein groepje ging bepaalde keypoints pakken, ramriders halen of lokkie oproepen.

Maar sowieso is met xreals het onbekende gekomen. Vroeger was het gewoon stoer om bepaalde mensen neer te hakken omdat die in high end guilds zaten of omdat ze marshall waren. Nu is het gewoon zo dat je een class killed ipv een character/persoon. En dat haalt toch voor een groot gedeelte de fun erui.

En so what dat je je epix minder snel krijgt... fun > paarse pixels.
Dat van de persoon killen ipv class ben ik het mee eens. En ik ben helemaal niet zon persoon die liever paarse pixels wil ipv fun. Fun gaat het me juist ook om. Kijk me profiel en aanschouw me gear zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:19:
Dat kun je voor je zelf tenminste nog leuk maken tbh.
Hoe dan? We zergen naar Balinda, die gaat neer, dan zergen we naar SP GY, pakken towers en gaan dan aan de marshals enzo klussen. Er zijn runs waar ik 5 HKs van een paar achtergebleven / late joiners heb die we dan tegenkomt. Horde rijdt over de rechterkant van de field of strife, en alliance aan hun rechterkant (links voor ons dus). Soms is er een horde speler die "RAWR Allianz!!!11" doet, maar die wordt in z'n eentje overreden door de alliance zerg.
Komt er na die 100K achievement nog 1 btw of niet?
250k geloof ik.
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:22:
Dat van de persoon killen ipv class ben ik het mee eens. En ik ben helemaal niet zon persoon die liever paarse pixels wil ipv fun. Fun gaat het me juist ook om. Kijk me profiel en aanschouw me gear zou ik zeggen.
Honour grinder :)

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 06-11-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach, tijden veranderen en zo ook de PVP :) Vind dit ook best leuk om te spelen. Wil ik puur mass pvp gaan heb ik nog cabal waar je 125 vs 125 speelt.
Onder het motto 'vroeger was alles beter', het is maar wanneer je instapt :P

Moet zeggen dat bijna elke AV battle anders verloopt, ene keer gaat de hele groep op een rush (balina?) andere keer is het een mid-zone battle en enkele keren gaat het erg gemixed.

Maargoed, ga nu weer terug naar lvlen en zie gaande weg wel hoe die andere BG's zijn.
Dr. Strangelove schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:28:
Het levellen gaat wel erg snel; met drie avondjes spelen van begin 54 naar 58,5... nadeel voor nieuwe spelers is dat je erg veel gebieden en quests overslaat op deze manier.
Ik heb nog diverse zones waar ik nog nooit ben geweest :P Enkel mischien een keer om een quest in te leveren maar verder weinig.

[ Voor 67% gewijzigd door SinergyX op 06-11-2008 13:31 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu vindt men het zelf irritant als jij de horde of alliance gaat dwarsbomen, dan gaat het niet 'snel' genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:05
Jeuh, gisteren level 57 geworden. Milestone? Niet echt, maar ik was begin vorig jaar gestopt op level 54 terwijl alle mats voor de Truefaith Vestments in mijn bezit waren en ik in een dag of twee mijn tailoring level naar 300 had gebracht. Gisteren eindelijk het benodigde level gehaald en dus mijn mooie nieuwe robe aangetrokken. Wat me wel opviel is dat de stats gewijzigd zijn volgens mij. Hij had + healing en nu is het + spell power. Niet erg, want ik ben SP :) Meteen doorgeragd naar 58,5, met wat mazzel vanavond 60 aantikken :)

Ik twijfel wel of ik tailoring wel houd. Weinig mee gedaan en volgens mij kan je nog steeds beter je cloth verkopen dan er items voor maken, of zijn er inmiddels wat leuke patterns gekomen waar je echt geld mee kan verdienen? Ik vond de crafting skills altijd een zwak punt in WoW, de gear uit dungeons is veel beter dan wat je kan craften, en op die manier zijn het gewoon money sinks. Misschien dat ik switch naar inscription, aangezien ik al herbalism heb.

Het levellen gaat wel erg snel; met drie korte avondjes spelen van begin 54 naar 58,5... nadeel voor nieuwe spelers is dat je erg veel gebieden en quests overslaat op deze manier. Ik heb deze vier (worden er vijf) levels alleen maar gequest in Ungoro, Winterspring en Felwood. Met mijn rogue heb ik veel gequest in Silithus, EPL en WPL dus ik ken die area's wel, maar als je nu als nieuwe speler begint mis je best veel naar mijn idee. Zelf ga ik op 59 naar Outland, maar vanavond eerst nog even BRD doen, die heb ik nog nooit voltooid :)

[ Voor 17% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-11-2008 13:31 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Jeuh, gisteren level 57 geworden. Milestone? Niet echt, maar ik was begin vorig jaar gestopt op level 54 terwijl alle mats voor de Truefaith Vestments in mijn bezit waren en ik in een dag of twee mijn tailoring level naar 300 had gebracht. Gisteren eindelijk het benodigde level gehaald en dus mijn mooie nieuwe robe aangetrokken. Wat me wel opviel is dat de stats gewijzigd zijn volgens mij. Hij had + healing en nu is het + spell power. Niet erg, want ik ben SP :) Meteen doorgeragd naar 58,5, met wat mazzel vanavond 60 aantikken :)
Waarna je naar outland gaat en die robe in je eerste paar quests gaat vervangen :)
Ik twijfel wel of ik tailoring wel houd. Weinig mee gedaan en volgens mij kan je nog steeds beter je cloth verkopen dan er items voor maken, of zijn er inmiddels wat leuke patterns gekomen waar je echt geld mee kan verdienen? Ik vond de crafting skills altijd een zwak punt in WoW, de gear uit dungeons is veel beter dan wat je kan craften, en op die manier zijn het gewoon money sinks. Misschien dat ik switch naar inscription, aangezien ik al herbalism heb.
Tailoring geeft wel een paar hele mooie BoP patterns op 375. Inscription is nu markt voor, maar IMHO is het echt een typische alt-profession.
Het levellen gaat wel erg snel; met drie korte avondjes spelen van begin 54 naar 58,5... nadeel voor nieuwe spelers is dat je erg veel gebieden en quests overslaat op deze manier. Ik heb deze vier (worden er vijf) levels alleen maar gequest in Ungoro, Winterspring en Felwood. Met mijn rogue heb ik veel gequest in Silithus, EPL en WPL dus ik ken die area's wel, maar als je nu als nieuwe speler begint mis je best veel naar mijn idee. Zelf ga ik op 59 naar Outland, maar vanavond eerst nog even BRD doen, die heb ik nog nooit voltooid :)
Succes. Het is echt een doolhof. Zelf ben ik trouwens erg blij nooit meer een voet te hoeven zetten in Silithus. Irritante zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:22:
[...]

Hoe dan? We zergen naar Balinda, die gaat neer, dan zergen we naar SP GY, pakken towers en gaan dan aan de marshals enzo klussen. Er zijn runs waar ik 5 HKs van een paar achtergebleven / late joiners heb die we dan tegenkomt. Horde rijdt over de rechterkant van de field of strife, en alliance aan hun rechterkant (links voor ons dus). Soms is er een horde speler die "RAWR Allianz!!!11" doet, maar die wordt in z'n eentje overreden door de alliance zerg.

[...]

250k geloof ik.

[...]

Honour grinder :)
Tsja, ik zit altijd met 5 vrienden op teamspeak en we spelen allemaal graag pvp. Dus groupen we ook gewoon en stappen we bg in. Het is niet zo dat ik alleen maar AV farm.

En ik maak de bgs leuk door achievements te proberen completen, beetje 1v1en met horde en bases terug halen van horde die ze net gecapped hadden. DAT vind IK leuk ja. Instances doe ik niet, op 1x kara na met deze char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms wel handig hoor. Kijk maar naar de spellfire/shadow set. Ook al heeft blizzard gezegd dat zulke goede sets waarsch niet snel meer komen.

En flying carpet. hoe vet is dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:46:
[...]

Soms wel handig hoor. Kijk maar naar de spellfire/shadow set. Ook al heeft blizzard gezegd dat zulke goede sets waarsch niet snel meer komen.

En flying carpet. hoe vet is dat ;)
Over mijn lijk dat mijn warlock op zo'n vloerkleedje rond gaat vliegen!

Maar er zijn nu al mooie start items voor raiden op 80 te vinden op wowhead, dus ik houd mijn tailoring en inscription combo gewoon. Ongetwijfeld zullen er tijdens het raiden wel weer recipes droppen die het interessant houden; ook na naxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed heb is er voor Blacksmithing zon bepaalde recipe waarmee je vanaf ongeveer skill 225 heel makkelijk en snel kan door skillen naar 275.

Nu vroeg ik me af, is zon soort recipe er ook voor alchemy? Zit namelijk op zon punt dat ik shitloads Goldthorn nodig heb en dat is nogal rare. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:28:
Nu vindt men het zelf irritant als jij de horde of alliance gaat dwarsbomen, dan gaat het niet 'snel' genoeg.
Maar het goot toch ook niet snel genoeg :+

Als je zoals ik alleen de honor nodig hebt om zooi te kunnen kopen dan gaat het ook niet snel genoeg. PVP is best geinig maar zonder de goeie gear begin je niks tot heel weinig.

Want de meesten die pvp leuk vinden om te doen hebben ondertussen ook wel de gear.

Voor mij is het dus gewoon een gevalletje hoe sneller hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:05
Hydra schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:34:
[...]

Waarna je naar outland gaat en die robe in je eerste paar quests gaat vervangen :)
Tja, zo gaat het toch altijd in het spel? In elk geval is het een mooie robe en het was erg leuk werk om de mats en de skill ervoor te krijgen, en daar gaat het om :)
Tailoring geeft wel een paar hele mooie BoP patterns op 375. Inscription is nu markt voor, maar IMHO is het echt een typische alt-profession.
Op zich wel een goed punt, vooral omdat je zo snel een karakter levelt naar 60/70. Misschien dat ik dat nog wel ga doen.
Succes. Het is echt een doolhof. Zelf ben ik trouwens erg blij nooit meer een voet te hoeven zetten in Silithus. Irritante zone.
Outland een doolhof? Silithus vond ik zelf ook geen moer aan.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dr. Strangelove schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:24:
Denk dat hij BRD bedoeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:24:
[...]
BRD is het doolhof. Imo niet de moeite waard op dat level en veel te irritant met veel teveel oppervlak.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:16:
Als ik het goed heb is er voor Blacksmithing zon bepaalde recipe waarmee je vanaf ongeveer skill 225 heel makkelijk en snel kan door skillen naar 275.

Nu vroeg ik me af, is zon soort recipe er ook voor alchemy? Zit namelijk op zon punt dat ik shitloads Goldthorn nodig heb en dat is nogal rare. :(
Probeer eens: http://wow.crafterstome.com/home.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11
Het enige wat ik in BRD gedaan heb, is de quest om in één keer naar Molten Core te kunnen. En die quest die mij die Shadowforge Key geeft.
Beide quests kunnen prima solo gedaan worden (als hunter zijnde iig).

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 06-11-2008 14:47 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:38:
[...]

BRD is het doolhof. Imo niet de moeite waard op dat level en veel te irritant met veel teveel oppervlak.
Tja, ik ken de weg in BRD uit mijn hoofd, dan ben je er erg snel doorheen. Gisteren nog heel BRD gedaan met mijn level 60 mage. Paar leuke items uitgehaald, waardoor de eerste mobs in outland makkelijker plat gingen. Van de 5 items die ik er vandaan haalde nu 2 vervangen en als 80% van level 61 gedaan :)

Overigens over mages als dps class. Bij ons moesten ze de hunters altijd voor zich dulden. En de warlocks zaten ze op de hielen. De reden dat ze die laatsten voor waren is omdat we heel lang geen enkele raidende lock hadden en deze dus een flinke gear achterstand hadden.

Aangezien ze alsnog dicht op de mages zaten vrees ik dat bij de meeste guilds de locks voor de mages zullen hebben gestaan. We hebben echter één mage die altijd meer damage out weet te doen dan alle andere mages en zelfs in de buurt van de hunter kwam met zn frost spec. En die zat niet in betere gear as de andere mages! Hij bleef ook de fire mages met vergelijkbare gear voor, terwijl iedereen altijd liep te vertellen dat frost mages in BT nubs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Vanavond gaat we met de guild nog even een kijkje nemen in SWP, zo vlak voor WotLK. Nu heb ik eens zitten kijken op WoWWiki, maar die gevechten zijn toch wel een stuk anders dan tank'n'spank. Ben benieuwd hoe we het zullen doen.

Kan iemand me hier vertellen hoe SWP is, vergeleken met BT/MH? Lijken best lastige gevechten, als in; er gebeurd een hoop waar je op moet letten ipv tank-n-spank. Gezien de nerf moet het opzich kwa gear wel goed zitten lijkt me, daar ben ik zelf niet zo bang voor.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

nou vandaag me computer uit elkaar gehaald en wweer in elkaar gezet,

werkt hij niet meer.

zo maar eens even kijken wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren hebben we voor het laatst BT/MH gedaan. Na de raid heb ik een mage verwijderd die ik inmiddels 3 kansen had gegeven om zichzelf te bewijzen.

Hij logde gelijk na het raiden, dus ik kreeg geen kans om hem te vertellen waarom ik hem gekicked had. Kijk ik net op ons guildforum heb ik een PM.
hello why did i got kick from the guild? i didnt do nothing wrong last night an i fink you have forgat how much money/items i gave to the guild bank you can also ask dnkykong h remmber very good i gave him fury enchat so he would sell it for the guild bank.
an lets not forgat i have been in the guild for 30 days done with you raids gruul magygy za an kara an i also did Tk an SSC so plz tell me why whsper me in the game plz.
/facepalm :(

Dus als ik vanavond inlog heb ik allereerst een leuke conversatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:38:
[...]

brd is makkelijk.. echt geen doolhof als je het een beetje kent :D
vanaf lvl 53 tot ong 57 vaak gedaan op mn paladin.. vind het best een leuke instance als ik eerlijk ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Awaken1 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:29:

werkt hij niet meer.

Niet echt iets voor het World of Warcraft topic :?
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:33:
Leuk engels en ook leuke redenen geeft hij op ;) Succes alvast!

@Ontopic
Heb inderdaad van mn 2e RAF account nu de 2e Zehvra mount gehad :Y)
Nu nog bepalen waar de 2e heengaat, want mijn 1e Zehvra gaat naar mn DK toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren hebben we voor het laatst BT/MH gedaan. Na de raid heb ik een mage verwijderd die ik inmiddels 3 kansen had gegeven om zichzelf te bewijzen.

Hij logde gelijk na het raiden, dus ik kreeg geen kans om hem te vertellen waarom ik hem gekicked had. Kijk ik net op ons guildforum heb ik een PM.

[...]

Daar ga je toch niet mee praten. vreselijk.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awaken1 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:29:

werkt hij niet meer.

haal die batterij is uit je moederbord voor een paar tellen..
dat wil nog wel is werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:36:
[...]

Daar ga je toch niet mee praten. vreselijk.
Ik zou normaal gesproken niet de moeite doen, maar als het donaties in de guildbank betreft, ga ik dat wel even natrekken. Die mag hij wat mij betreft terug hebben, aangezien ik niet de reputatie van de guild naar beneden wil halen door dit soort "speciale" mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:36:
[...]
@Ontopic
Heb inderdaad van mn 2e RAF account nu de 2e Zehvra mount gehad :Y)
Nu nog bepalen waar de 2e heengaat, want mijn 1e Zehvra gaat naar mn DK toe.
Je eigen accounts of toch mensen zo gek gekregen dat ze WoW gingen spelen ? :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donaties aan een GB zijn toch een eigen keuze, geen manier om een trial gegarandeerd te halen. gewoon lekker houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

redfoxert schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:41:
Je eigen accounts of toch mensen zo gek gekregen dat ze WoW gingen spelen ? :)
Andere mensen zo gek gekregen om te gaan spelen ;)
Een daarvan is mijn vriendin en de andere een vriend van haar :Y)

Maargoed, beetje aan het twijfelen..
Zon Zehvra op een Tauren is niet echt een mooi gezicht, en op mn Warlock heb ik de Warlock Epic Mount al dus die gebruik ik liever :( Keuzes keuzes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben zeker de enige die de tekst zonder problemen leest? :X

Krijg ik WoW regelmatig guild-invites, maar sinds AoC heb ik enorm terughoudend met het joinen van een guild. Heb wel met mn rogue in vage guild gezeten, kanslozen waren dat zeg :P Ze noemden zichzelf 'enjoying casual pve', maar wel op elke member een lvl-target geven die ze in xx-dagen moesten halen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:51
OkkE schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:19:
Kan iemand me hier vertellen hoe SWP is, vergeleken met BT/MH? Lijken best lastige gevechten, als in; er gebeurd een hoop waar je op moet letten ipv tank-n-spank. Gezien de nerf moet het opzich kwa gear wel goed zitten lijkt me, daar ben ik zelf niet zo bang voor.
Och, gewoon weer andere gevechten, leer ze, hoop dat er geen retards meegaan en have fun. Ook is de trash aant begin wel grappig, vooral als de scout niet op tijd neer gaat, you will see. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haat die scout nog steeds met een passie, en ik raid al geruime tijd niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 375 zijn wel leuke patterns te krijgen, bijvoorbeeld Frozen Shadowweave is toch erg leuk voor een priest en de rest kun je aanvullen met heroic gear of raid gear items mits je dit nog gaat zien in Outland. En de big money maker was altijd jewelcrafting, maar de laatste keer dat ik online checkte op Trollbane waren de prijzen flink gekelderd. Voor een maand of 2 geleden deden de Living Ruby en Noble Topaz design's het nog prima. Als je een paar van die varianten kon verkopen had je zo 250 tot 400 G te pakken. Maar ik kon wel merken dat de verkopen van cutted gems aan het inzakken was. Ik ga er toch van uit dat straks bij WotLK de nieuwe design's weer veel G's in het laatje gaan brengen. Want als ik zie wat die nieuwe multiple person mounts moeten gaan kosten dan val ik stijl achterover. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Zjanzjak schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:44:
[...]

Och, gewoon weer andere gevechten, leer ze, hoop dat er geen retards meegaan en have fun. Ook is de trash aant begin wel grappig, vooral als de scout niet op tijd neer gaat, you will see. ;)
Er zullen vast wel een aantal retards mee gaan, dus dat kan "leuk" worden. :D Die Scout klinkt inderdaad gezellig; zoals in ZA, maar dan nog een tikje erger (imune to CC). :)

Ach, ik zal me sowieso wel vermaken, het feit dat ik uberhaupt deze content kan zien is al genoeg.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

[...]

Argh scouts =D

Gister 2 keer gewipt op ons eerste tripje in SWP, door de scouts ^^

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:08:
[...]

Argh scouts =D

Gister 2 keer gewipt op ons eerste tripje in SWP, door de scouts ^^
Je kan ze disctracten (niet in stealth, scouts zijn namelijk designed om stealth runs te voorkomen) en daarna Mind scoothe (sp met genoeg hit) dan heb je als groep genoeg tijd om de raid te preparen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:10:
[...]

Je kan ze disctracten (niet in stealth, scouts zijn namelijk designed om stealth runs te voorkomen) en daarna Mind scoothe (sp met genoeg hit) dan heb je als groep genoeg tijd om de raid te preparen.
Kun je de scouts ook stoppen door een mage invisibility te laten gebruiken en dan op de plek waar de scout staat frost nova te gooien? Misschien riskant maar het lijkt me wel een uitdaging.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:56:
[...]

Op 375 zijn wel leuke patterns te krijgen, bijvoorbeeld Frozen Shadowweave is toch erg leuk voor een priest en de rest kun je aanvullen met heroic gear of raid gear items mits je dit nog gaat zien in Outland. En de big money maker was altijd jewelcrafting, maar de laatste keer dat ik online checkte op Trollbane waren de prijzen flink gekelderd. Voor een maand of 2 geleden deden de Living Ruby en Noble Topaz design's het nog prima. Als je een paar van die varianten kon verkopen had je zo 250 tot 400 G te pakken. Maar ik kon wel merken dat de verkopen van cutted gems aan het inzakken was. Ik ga er toch van uit dat straks bij WotLK de nieuwe design's weer veel G's in het laatje gaan brengen. Want als ik zie wat die nieuwe multiple person mounts moeten gaan kosten dan val ik stijl achterover. 8)7
Mwah JC is nog steeds serious business. Moet je ze wel cutten ipv alleen prospecten.

20-30g Talasite
25-40g Star of Elune
40-60g Dawnstone, Nightseye, Noble Topaz
70g+ Living ruby (dat de epic versies voor 110g over de toonbank gaan hebben ze niet door...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
[...]

Die waren Pre patch zeker irritant ja. aantal op gewiped op onze enige sunwell trash run pre patch.

Nu na de patch zijn ze eigenlijk niets meer. gewoon groep pullen en scout een robot laten halen. Kill de robot dan de groep. Scheeld weer een hoop gehannes met positionering om de scout te nuken wat toch fout gaat wanneer nieuwe lui gaan klaar staan.

Wat bosses betreft:

Kalec hadden wij na de patch met 4 serieuze tries neer (nuke fest, vooral in de demon realm), Brutallus (nuke fest) een stuk of 5-6 voor nodig. Felmyst kunnen wij niet proberen aangezien wij onmogelijk 3 priests gelijk tijdig meekrijgen (hebben al 6 maand ofzo geen active SP meer, en ook maar 6 active holy priests).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:31:
[...]

Mwah JC is nog steeds serious business. Moet je ze wel cutten ipv alleen prospecten.

20-30g Talasite
25-40g Star of Elune
40-60g Dawnstone, Nightseye, Noble Topaz
70g+ Living ruby (dat de epic versies voor 110g over de toonbank gaan hebben ze niet door...)
Ja, ik cutte die dingen ook steeds in Bold, Bright, flashing Living Ruby, En zelfde gold voor Potent, Veiled Noble Topaz. Alleen ik kreeg ze op den duur niet meer weg voor die prijzen omdat steeds bepaalde figuren op de server ver onder de prijs gingen zitten met meerdere stuks van een bepaald type. Daar lopen daar een paar rond op Trollbane die verneuken de prijs soms flink juist op die moneymakers. :X

BTW, wat raad jij mij aan als mage kenner voor Glyphs, ben frost specced en ben nog niet 100% op de hoogte hoe die Glyphs werken.?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glyph of frost nova, mage armor (als je raid), polymorph penguin (fun), Glyph of blink (handig), en frost nova.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:10:

[...]

Over mijn lijk dat mijn warlock op zo'n vloerkleedje rond gaat vliegen!

Maar er zijn nu al mooie start items voor raiden op 80 te vinden op wowhead, dus ik houd mijn tailoring en inscription combo gewoon. Ongetwijfeld zullen er tijdens het raiden wel weer recipes droppen die het interessant houden; ook na naxx.
Heb van m'n Warlock m'n main gemaakt, en ik hou ook gewoon Enchanting en Tailoring :) Ring enchants zien er goed uit, en er zitten een paar leuke Tailoring recipies bij voor level 80 gear.

M'n Shammy heeft overigens Leatherworking en Alchemy, en ook hij zal deze behouden. Wederom zijn hier leuke recipes voor te vinden.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.wowhead.com/?spell=51723

Fan of Knives
50 Energy
Instant 10 sec cooldown
Requires Melee Weapon
Instantly throw both weapons at all targets within 8 yards, causing 100% weapon damage.

Zeg maar een warrior whirlwind, kan worden gebruikt in pve en pvp natuurlijk :), en met die talent in combat tree om alle targets te onderbreken word dit een hele goede AOE ability voor rogues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 14:56

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 17:49:

Fan of Knives
50 Energy
Instant 10 sec cooldown
Requires Melee Weapon
Instantly throw both weapons at all targets within 8 yards, causing 100% weapon damage.
Mooi is dat... ben je daarna je wapens kwijt ;)
Wel leuk dat Maiev's special van Frozen Throne nu ook echt beschikbaar komt
Blink niet meegerekend natuurlijk..... dat de mages daarmee aan de haal zijn gegaan ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:10:
[...]

Jammer dat je in stealth moet zijn om te kunnen distracten, gelukkig hebben we daarvoor de Rogue Distract Glypth die de range van de ability met 5 yards vergroot.. Heel erg handig, distract van een afstand, mind soothe en nuke ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

iz becus we no hablar chineez lololzozlz!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:57:
Glyph of frost nova, mage armor (als je raid), polymorph penguin (fun), Glyph of blink (handig), en frost nova.
Ben zelf meer een voorstander voor molten armour als ik in instances zit, mana is nooit zo'n probleem met m'n frost build. Maar Frost Nova glyph is super, en verder heb ik inderdaad ook blink, penguin en slowfall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:23

Osxy

Holy crap on a cracker

Mclercx schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:57:
[...]

haha jea, maar ook zij zullen hun mening wel bijstellen,zolang de community maar blijft zeuren :P

'we will reset honour and bg marks on the launch of WOTLK' -> mass whining en een week later: 'we will not reset honour or bg marks on the launch of WOTLK'

heb in elk geval weer 75k honour op de teller staan, nu alleen nog wat marks verzamelen hehe
En dan? Well-fair epix @ 80 kopen? Sorry to burst your bubble .. but that ain't gonna happen.
De nieuwe pvp sets hebben ook arena punten nodig om te kopen, naast de normale honor punten.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 17:57:
[...]

Jammer dat je in stealth moet zijn om te kunnen distracten, gelukkig hebben we daarvoor de Rogue Distract Glypth die de range van de ability met 5 yards vergroot.. Heel erg handig, distract van een afstand, mind soothe en nuke ^^.
Wij hebben pro rogues, die kunnen dat zonder glyph
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:47:
[...]

Ja, ik cutte die dingen ook steeds in Bold, Bright, flashing Living Ruby, En zelfde gold voor Potent, Veiled Noble Topaz. Alleen ik kreeg ze op den duur niet meer weg voor die prijzen omdat steeds bepaalde figuren op de server ver onder de prijs gingen zitten met meerdere stuks van een bepaald type. Daar lopen daar een paar rond op Trollbane die verneuken de prijs soms flink juist op die moneymakers. :X
Ene wærloga toevallig? da's een altje van me : P
En als je flashing living ruby maakt dan verdien je het gewoon om verlies te maken op jewelcrafting ><
BTW, wat raad jij mij aan als mage kenner voor Glyphs, ben frost specced en ben nog niet 100% op de hoogte hoe die Glyphs werken.?
Wat de rest zegt hierboven. De echte leuke major glyphs zoals 5% meer dmg op fireball enzo komen later pas.

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 06-11-2008 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 17:57:
[...]

Distract hoef je niet in stealth voor te zijn? :S Ik gebruik het zo vaak tegen mages die iets op me casten om ze naar de andere kant te laten kijken zodat hun cast failed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 19:03:
[...]

Distract hoef je niet in stealth voor te zijn? :S Ik gebruik het zo vaak tegen mages die iets op me casten om ze naar de andere kant te laten kijken zodat hun cast failed.
Owja, had het niet eens door :S, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 17:49:

Fan of Knives
50 Energy
Instant 10 sec cooldown
Requires Melee Weapon
Toch bijzonder hoe je beide wapens naar 'alle' targets kan gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
trouwens, ik ben nu lvl 68 en quest in BEM, maar is het zo dat je in netherstorm bijvoorbeeld meer xp per kill & quest krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:17:
trouwens, ik ben nu lvl 68 en quest in BEM, maar is het zo dat je in netherstorm bijvoorbeeld meer xp per kill & quest krijgt?
Nee, maar netherstorm lvlt wel sneller. De qs zijn simpel en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

BEM zuigt een beetje zonder flyer. Ik ben eerst naar nether-smv gegaan en bem pas gedaan toen ik flyer had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 06 november 2008 @ 18:18:
Ene wærloga toevallig? da's een altje van me : P
En als je flashing living ruby maakt dan verdien je het gewoon om verlies te maken op jewelcrafting ><
Ik heb nooit gezegd dat het jouw alt was btw, maar ik bedoel andere losers. Die echt tegelijk met 10 a 15 g naar beneden gaan. Normaal gesproken is een runed living ruby op trollbane 70 tot 80 g waard, maar er zijn toch van die figuren die tegelijk die dingen zowat voor de helft wegzetten op de AH. En dan bedoel ik soms massaal. Jij zit meestal maar een paar G lager en niet tegen absurde dumpprijzen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 11-09 10:56
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:47:
[...]

Op iedere server zitten mensen die de markt vern**k*n. Voorbeeld: solid star of elune verkopen voor 20g terwijl ik ze de dag ervoor nog voor 50g per stuk verkoop. Eerst gooide ik al mijn cuts s'morgens op de ah en keek dan s'avonds wat ik had. Tegenwoordig kijk ik naar de tijd en dat helpt echt met het verkopen van gems, althans dat is mijn ervaring. Ik neem ook weer JC op mijn deathknight voor het goud wat ik ermee kan verdienen, hoewel het nu wel anders is omdat je afhankelijk bent van je daily quests. volgens iemand op wowhead doe je er 200+ dagen over voordat je alle patterns hebt, aangezien je die nu moet kopen met tokens ofzo. Enduring talasite en thick dawnstone zijn toppers sinds de patch moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:43

chromeeh

the Gnome

Ik zou naar Netherstorm gaan idd, niet omdat je meer xp per quest krijgt, maar omdat in Netherstorm ergens komen makkelijker is dan in BeM.
BeM zonder flyer = irri :P

Op m'n hunter ben nog steeds in Nagrand aan de gang 8)7
Moet nog de quests in Terrokar ook nog doen...
Lvl 63 - 66 quests = snel te doen en nog steeds 11K xp per quest.
Moet nog 400K xp, met een 80K ~ 100K xp per uur moet dat geen punt zijn voor Lich :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:44:
[...]

Toch bijzonder hoe je beide wapens naar 'alle' targets kan gooien :P
Ja, een gigantische vuurbal uit je handen is veel logischer! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
KraveN schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:45:
[...]

Op iedere server zitten mensen die de markt vern**k*n. Voorbeeld: solid star of elune verkopen voor 20g terwijl ik ze de dag ervoor nog voor 50g per stuk verkoop. Eerst gooide ik al mijn cuts s'morgens op de ah en keek dan s'avonds wat ik had. Tegenwoordig kijk ik naar de tijd en dat helpt echt met het verkopen van gems, althans dat is mijn ervaring. Ik neem ook weer JC op mijn deathknight voor het goud wat ik ermee kan verdienen, hoewel het nu wel anders is omdat je afhankelijk bent van je daily quests. volgens iemand op wowhead doe je er 200+ dagen over voordat je alle patterns hebt, aangezien je die nu moet kopen met tokens ofzo. Enduring talasite en thick dawnstone zijn toppers sinds de patch moet ik zeggen.
Ik verkocht solid star of elunes voor 15g. Maarja, niet zo vreemd he, als dat de enige gecutte gem van star of elune was die verkocht. En als je er 150 op voorraad hebt dan wil je er gewoon vanaf. 10 stuks voor 15g verkopen is veel interessanter dan er 1 voor 50 verkopen zodat je van 9 gems de AH inleg verliest en met een nog grotere voorraad zit.
SMulTiE schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 08:34:
[...]

Zegt het uilskuiken die vuur van de maan naar tegenstanders slingerd :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door ImdaMned op 07-11-2008 08:41 . Reden: dt?... dunno ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
t :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Gisteren mijn eerste raid in de nieuwe patch en alles is nu echt belachelijk makkelijk...
Van 19:00 tot 01:00 geraid, MH clear en BT tot RoS ....

Sinds wanneer is de "Tree Tactic" bij Archimonde ingevoerd? Gevecht stelt nu ook nog maar weinig voor.

Geloof dat we ook de gehele raid maar 2x gewiped zijn. 1x op wave 6 bij Azgalor waar onze palatank even een te hoge burst damage kreeg en de 2e bij Sup in BT ( Ja , niet te geloven ... 1 vulcano maakte zon 6-7 mensen dood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ga Naj'entus maar eens doen zonder ook maar 1 enkele priest in je raid. Of 3 packs tegelijk pullen zodat je 6 bloodmages op je dak krijgt. Dan wordt het opeens nog wel redelijk pittig :X

Oh, Aggro trekken van winterchill is ook niet lief. Ik begon zelfs 5 seconden later met nuken.... KUT TANKS !

[ Voor 23% gewijzigd door ImdaMned op 07-11-2008 09:22 . Reden: jaja, winterchill is een kut fight om aggro weg te zetten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

SMulTiE schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 08:34:
[...]

Als we het over logisch gaan hebben, haha, nee het is echt logisch dat je al die shit bij je draagt in 5 bagpacks, ik zie het mezelf niet doen 5 rugtassen, die zo groot zijn als mezelf hoor, maar goed dat maakt zon game niet minder leuk, alleen als je er bij gaat stil staan,klopt het van geen kant :P.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:19:
Ga Naj'entus maar eens doen zonder ook maar 1 enkele priest in je raid. Of 3 packs tegelijk pullen zodat je 6 bloodmages op je dak krijgt. Dan wordt het opeens nog wel redelijk pittig :X

Oh, Aggro trekken van winterchill is ook niet lief. Ik begon zelfs 5 seconden later met nuken.... KUT TANKS !
IB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/facepalm phase 2
5 things
1 you didnt ask me to sheep an if so you didnt tell me what amrk
2 you didnt ask em to de curse an if you told that on vent i had some promblems hearing you guys
3 i am so active i play like 5 hours
4 i have low dmg since i frost if you want i respec to fire then you see what dmg i can see
5 i love this guild an i have few frineds ther give me 1 more chance plz you can see that i allways help the members with enchats an tailoring an also if let come back i promest i be more foucs last night i was nervous since it was my frist time an try not to mass it up so much plz m8 give me 1 more change we all ppl here.money is notihn to me i just wanted that the guild well have much more power when we had like 30g i gave dnky fiury enchat so he would sell it an put mooney plz m8 i agree now even do raids untill i get you promasin just let me be in the guild
In other news: Gisteren mijn pala naar 60 gelevelled en gelijk mijn level 46 hunter ook richting 60 met het RaF systeem :) zo leuk dat je nog steeds whispers krijgt van mensen die niet snappen dat je zo van 46 naar 60 gaat in minder dan een minuut :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg, ignore die gast.

Ik snap ook de helft niet van wat hij zegt.

Komt erop neer denk ik, dat hij het verdient omdat:

1) Hij de guild en mensen dingen geeft.
2) En low dmg als frost logish is (right... niet echt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoeveel geeft dat RaF nu eigelijk? Kwam er gister ook al 1tje tegen die was 59 terwijl die nog rond liep met gear van lvl20-30, met de vraag of ik hem met wat quests kon helpen om zo aan wat beter gear te komen. Voor 15g per quest deed ik echt niet moeilijk :+

Wat betreft die gast, is er ooit met de gast normaal gepraat qua hulp/tactieken met zijn gear? Ken zn achtergrond niet maar mogelijk dat het het spel niet helemaal kent of nog niet echt into the game is? Laatste stuk zegt hij dat het zn eerste raid was, weet niet wat jullie motto is van de guild (hardcore?), maar niet iedereen is instant-wowelite na zijn eerste raid :+
(ging bij mij ook niet zo goed gister op burning furace.. note to self: gorilla niet meer mee nemen of thunderstomp uitzetten)

[ Voor 52% gewijzigd door SinergyX op 07-11-2008 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:42:
Hoeveel geeft dat RaF nu eigelijk? Kwam er gister ook al 1tje tegen die was 59 terwijl die nog rond liep met gear van lvl20-30, met de vraag of ik hem met wat quests kon helpen om zo aan wat beter gear te komen. Voor 15g per quest deed ik echt niet moeilijk :+

Wat betreft die gast, is er ooit met de gast normaal gepraat qua hulp/tactieken met zijn gear? Ken zn achtergrond niet maar mogelijk dat het het spel niet helemaal kent of nog niet echt into the game is?
Heb hem 2x gewaarschuwd dat als hij zijn speelstijl niet aanpast, dat er geen lang leven voor hem in onze guild zou zijn. Rest van de mages sheeped, hij niet, rest van de mages decursed, hij niet. etc etc etc.

Plus ik verwacht dat als je je char zelf hebt gelevelled dat je wel de key-abilities van de class weet.

En over het RaF het is 300%. Dus gisteren zijn ik en een vriend even wat quests gaan doen om van 53 naar 60 te gaan. Cauldron-quests in WPL zijn ideaal voor exp-boosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm ja, elke guild heeft van die mensen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 11-09 10:56
Ik denk dat ik eruit ben, ik start mijn DK met JC en mining (was eerst BS) ga hem naar 80 levelen en begin zo snel mogelijk met de JC daily quests. Ik zoek uit hoeveel mats ik nodig heb voor BS en JC en ga uiteindelijk toch nog BS levelen. De 2 (of 3) extra gem sockets van BS gecombineerd met de JC only gems geven me toch bijvoorbeeld 102 extra stamina (2 x 51 stamina gem). Voor een tank of Dps behoorlijk fijn denk ik, tenminste dit lijkt mij de beste combo, als er andere combo's zijn waarbij jullie denken dat die beter zijn dan hoor ik dat natuurlijk graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouu,
ik ging gisteren arena met een vriend hij is een Prot warrior met 410 resi ik een feral druid met 400 resi.
we gingen 2v2 alles ging goed leuke combo trouwens 9-4 matches gedaan.
hij houd rend op de target zodat mijn shred 20% meer dmg doet
en waneer hij stunt doet die 20% meer door die glyph (prot warrior zwemt in stunt skills?)
irritante classes waren priest mages waren makkelijk hij heeft imp spell reflect dat= dat die ook voor mij reflect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:49:
[...]

Heb hem 2x gewaarschuwd dat als hij zijn speelstijl niet aanpast, dat er geen lang leven voor hem in onze guild zou zijn. Rest van de mages sheeped, hij niet, rest van de mages decursed, hij niet. etc etc etc.

Plus ik verwacht dat als je je char zelf hebt gelevelled dat je wel de key-abilities van de class weet.

En over het RaF het is 300%. Dus gisteren zijn ik en een vriend even wat quests gaan doen om van 53 naar 60 te gaan. Cauldron-quests in WPL zijn ideaal voor exp-boosts.
WPL for the win inderdaad! Zit er nu met m'n druid (die voor de gelegenheid Oomkin is).

Wat betreft die snuiter: waarschijnlijk is ie 13-16 jaar (no offense naar mensen van die leeftijd hier), gezien zijn punctuatie en Engelse taal. Of het is iemand uit een vreemd land waar ze die dingen niet leren. Het lijkt ook alsof hij 0 initiatief neemt: "You didn't tell me to sheep or decurse". Misschien is het iemand die nog van z'n moeder te horen krijgt dat ie moet gaan plassen? Dat hoort m'n 7 jarige stiefdochter ook nog.
Je mag inderdaad verwachten van mensen dat ze de basis abilities van hun character kennen. Zo niet, dan mogen ze die eerst gaan leren.
Dat soort mensen zijn alleen maar een blok aan het been. Gewoon vriendelijk, maar dringend afwimpelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroon1986
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08 10:13
Liptonice :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:11:
Wat betreft die snuiter: waarschijnlijk is ie 13-16 jaar (no offense naar mensen van die leeftijd hier), gezien zijn punctuatie en Engelse taal.
En; instelling. Ik vind dat idd ook bij een erg jong iemand passen. Da's ook de reden dat ik, uitzonderingen daargelaten, graag in een 18+ guild zit. Niet in de laatste plaats vanwege de teksten die soms langskomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:49:

Ik ken de hele guild wereld niet zo in WoW, ik ben zelf meer van de helpende kant in guilds. Zo was het gister in rampart nogwat (outlands), waar ik opeens enkel krijg te horen 'dismis your pet'. Dus ik vraag nog 'why?', 10 seconde later party uitgekicked. Tja, dat is imho ook foute instelling. Maargoed, 10 minuten later een whisper van de shaman uit dat team, inmiddels was team al over omdat die warrior iedereen op zo'n manier aan het commanderen was.
Met de oude party mensen nieuwe opgestart en ging vlekkeloos, bleek het uiteindelijk enkel te zijn dat mijn gorilla agro overpakte van de warrior (vraag ik me af hoe, sinds growl uitstond). 1 van de bosses dropte mail gloves met 2 gem-slots, die mocht ik hebben :)
Wat ik bedoel, als iemand iets nog niet kent kan je het nog hem altijd aanleren. Het is dan afhankelijk van de guild-style of je dat wel of niet doet. Afgeven op iemands taalgebruik (of leeftijd) vind ik maar een matig en slap excuus. Maar ik kom uit een andere MMO cultuur ;)

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 07-11-2008 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Gister geen SWP, we zijn toch opnieuw BT in gegaan; eigenlijk wilde iedereen liever Illidan proberen neer te krijgen ipv wipen in SWP. Helaas zat het een beetje tegen met signups en focus, dus uiteindelijk maar één try op Council kunnen doen (die faalde). Dinsdag gaan we verder, hopelijk kunnen we dan nog net Illidag killen, zou ik toch een mooie afsluiting van TBC vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
SinergyX schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:15:
[...]

Ik ken de hele guild wereld niet zo in WoW, ik ben zelf meer van de helpende kant in guilds. Zo was het gister in rampart nogwat (outlands), waar ik opeens enkel krijg te horen 'dismis your pet'. Dus ik vraag nog 'why?', 10 seconde later party uitgekicked. Tja, dat is imho ook foute instelling. Maargoed, 10 minuten later een whisper van de shaman uit dat team, inmiddels was team al over omdat die warrior iedereen op zo'n manier aan het commanderen was.
Met de oude party mensen nieuwe opgestart en ging vlekkeloos, bleek het uiteindelijk enkel te zijn dat mijn gorilla agro overpakte van de warrior (vraag ik me af hoe, sinds growl uitstond). 1 van de bosses dropte mail gloves met 2 gem-slots, die mocht ik hebben :)
Wat ik bedoel, als iemand iets nog niet kent kan je het nog hem altijd aanleren. Het is dan afhankelijk van de guild-style of je dat wel of niet doet. Afgeven op iemands taalgebruik (of leeftijd) vind ik maar een matig en slap excuus. Maar ik kom uit een andere MMO cultuur ;)
ik weet niet of je growl op je pet bar had staan maar als ie daar niet stond en wel in je skills dan moet je goed opletten aangezien die skills gewoon geactiveerd worden soms wanneer je zoned, instance in gaat of inlogged. Prowl en cower zijn leuke voorbeelden hiervan :D pet skills zijn beetje bugged ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Het is opzich inderdaad wel netjes om mensen bepaalde dingen uit te leggen wanneer ze dit niet weten. Het hangt er echter wel enorm vanaf wat voor guild. In mijn oude guild, Social / Casual, hoorde het er een beetje bij.

Wanneer mensen net beginnen met 5mans en heroics, vind ik het niet zo vreemd dat je bepaalde dingen moet uitleggen. Maar in een guild die met T4, of iedergeval bij T5 en hoger, bezig is... sorry, dan hoor je de "basics" te weten. Volgens mij is de guild van Laylah nu met T5 bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik zou het met je eens zijn, als onze huidige guild echt casual etc is, maar bij het recruiten geven we al aan dat we het beste uit een speler verwachten. Als we er daarna achter komen dat die speler alles voor moeten kauwen, dan kun je net zo goed gaan dual-boxen want uiteindelijk speel jij de char dan.

Voor parties etc, boeit het me niet zo erg met wie ik speel. Ik kies er immers zelf voor om met randoms te gaan dus dan mag je verwachten dat er mindere spelers in rondlopen. En die help ik graag natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik ken de hele guild wereld niet zo in WoW, ik ben zelf meer van de helpende kant in guilds. Zo was het gister in rampart nogwat (outlands), waar ik opeens enkel krijg te horen 'dismis your pet'. Dus ik vraag nog 'why?', 10 seconde later party uitgekicked.
jij hebt gewoon je class tegen je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:11:
[...]

WPL for the win inderdaad! Zit er nu met m'n druid (die voor de gelegenheid Oomkin is).

Wat betreft die snuiter: waarschijnlijk is ie 13-16 jaar (no offense naar mensen van die leeftijd hier), gezien zijn punctuatie en Engelse taal. Of het is iemand uit een vreemd land waar ze die dingen niet leren. Het lijkt ook alsof hij 0 initiatief neemt: "You didn't tell me to sheep or decurse". Misschien is het iemand die nog van z'n moeder te horen krijgt dat ie moet gaan plassen? Dat hoort m'n 7 jarige stiefdochter ook nog.
Je mag inderdaad verwachten van mensen dat ze de basis abilities van hun character kennen. Zo niet, dan mogen ze die eerst gaan leren.
Dat soort mensen zijn alleen maar een blok aan het been. Gewoon vriendelijk, maar dringend afwimpelen ;)
Wij hebben een hele leuke GM. Doe je iets waarvan je denkt dat het goed is: Waarom doet je dat? Je moet niet nadenken maar doen wat ik zeg. De volgende keer sheep je niet omdat je icoon (in mijn geval altijd een maantje) niet op een target is gezet en word je geflamed dat je zelf niet nadenkt.

Hier kan je heerlijk misbruik van maken })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Afgeven op iemands taalgebruik (of leeftijd) vind ik maar een matig en slap excuus. Maar ik kom uit een andere MMO cultuur ;)
Runescape? :)

Het gaat niet puur om taalgebruik (hoewel ik dat 'engels' van hem beyond vervelend vindt, bij ons is dat een reden waarom je niet in de guild komt), het gaat om hoe iemand zich gedraagt. Als je je taken niet vervult (en van een mage mag je verwachten dat 'ie zelf decursed bijvoorbeeld), is dat gewoon de druppel.
ImdaMned schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:29:
Wij hebben een hele leuke GM. Doe je iets waarvan je denkt dat het goed is: Waarom doet je dat? Je moet niet nadenken maar doen wat ik zeg. De volgende keer sheep je niet omdat je icoon (in mijn geval altijd een maantje) niet op een target is gezet en word je geflamed dat je zelf niet nadenkt.

Hier kan je heerlijk misbruik van maken })
Mja, goeie raidguilds hebben over het algemeen redelijke dictators aan het hoofd (anders werkt het niet), maar het moet wel eerlijk blijven. Toen ik op AD nog in RSA zat, hadden we een goeie raid leader. Kon erg hard zijn als je je taken niet vervulde, maar was nooit oneerlijjk en gaf fouten eerlijk toe.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.