Jeuh, gisteren level 57 geworden. Milestone? Niet echt, maar ik was begin vorig jaar gestopt op level 54 terwijl alle mats voor de Truefaith Vestments in mijn bezit waren en ik in een dag of twee mijn tailoring level naar 300 had gebracht. Gisteren eindelijk het benodigde level gehaald en dus mijn mooie nieuwe robe aangetrokken. Wat me wel opviel is dat de stats gewijzigd zijn volgens mij. Hij had + healing en nu is het + spell power. Niet erg, want ik ben SP

Meteen doorgeragd naar 58,5, met wat mazzel vanavond 60 aantikken
Ik twijfel wel of ik tailoring wel houd. Weinig mee gedaan en volgens mij kan je nog steeds beter je cloth verkopen dan er items voor maken, of zijn er inmiddels wat leuke patterns gekomen waar je echt geld mee kan verdienen? Ik vond de crafting skills altijd een zwak punt in WoW, de gear uit dungeons is veel beter dan wat je kan craften, en op die manier zijn het gewoon money sinks. Misschien dat ik switch naar inscription, aangezien ik al herbalism heb.
Het levellen gaat wel erg snel; met drie korte avondjes spelen van begin 54 naar 58,5... nadeel voor nieuwe spelers is dat je erg veel gebieden en quests overslaat op deze manier. Ik heb deze vier (worden er vijf) levels alleen maar gequest in Ungoro, Winterspring en Felwood. Met mijn rogue heb ik veel gequest in Silithus, EPL en WPL dus ik ken die area's wel, maar als je nu als nieuwe speler begint mis je best veel naar mijn idee. Zelf ga ik op 59 naar Outland, maar vanavond eerst nog even BRD doen, die heb ik nog nooit voltooid
[
Voor 17% gewijzigd door
Dr. Strangelove op 06-11-2008 13:31
]
These are my principles. If you don't like them, I have others.