ik ga hem op launch wel halen maar ga wachten met spelen. heb geen zin in de taferelen van de TBC launch 
2 uur om 1 mob te mogen killen ik zeg nee bedankt
2 uur om 1 mob te mogen killen ik zeg nee bedankt
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dan was iemand in de raid dus al wel saved.shoombak schreef op maandag 10 november 2008 @ 00:05:
Wat er net gebeurde..
Ben vanmiddag 70 geworden, en wilde vanavond kijken of ik Kara kon doen, ik join een groep waarvan de leider zegt dat het een full run is. Zodra we in de instance zijn blijkt dat het grootste deel al gecleared is. Verder niet gekilled, maar ben nu dus toch gesaved. Hoe kan dit nou?
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
Niet 'iemand'. De raidleader.DizzyWeb schreef op maandag 10 november 2008 @ 00:07:
[...]
Dan was iemand in de raid dus al wel saved.
https://niels.nu
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Wij hebben iemand in de guild die als doel heeft alle quests te doen die hij met zijn class kan doen. Dat heeft hij nu uitgebreid met zoveel mogelijk achievements. De pvp achievements zullen hem waarschijnlijk nooit lukken.jarnotjuh schreef op maandag 10 november 2008 @ 07:23:
Die achievements waren voor 2 dagen leuk, toen al weer mee gestopt om ze te halen.
De Game Mania op de Frederiklaan 108 is om 0:00 open. Als je snel bent kan je misschien nog pre-orderen--MeAngry-- schreef op maandag 10 november 2008 @ 00:21:
Ik ga mijn geluk ook beproeven bij de Dynabyte in Eindhoven, of anders de Media Markt. Ik heb echter geen pre-order geplaatst, dus ik hoop maar dat ik er niet voor niets sta.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Je moet je Miss + Dodge + Parry + Block (als holy shield actief is) bij elkaar optellen. als dat minimaal 102.4% is, dan kan een mob 3 levels boven jouw level geen normale hits meer op je plaatsen. Alle attacks zullen of een miss, dodge, parry of block opleveren. Door het wegvallen van crushing blows is het niet meer noodzakelijk om zoveel avoidance te hebben, maar het is wel goed omdat je dan minder damage krijgt.Revocx schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:17:
Maar 1 ding begrijp ik niet en dat is avoidance/blocking Dat moet 101% zijn.
Maar bereken ik dit nu door mijn block / Parry / Dodge + holy shield bijelkaar op te tellen ?
Cool ik heb daar mijn CE besteld, die dus om 00:00 maar even ophalen is wel zo leuklegendx2 schreef op maandag 10 november 2008 @ 00:16:
Voor mensen die in Alkmaar en omstreken wonen. Dynabyte Alkmaar heeft een midnight release om 00.00 en genoeg in voorraad
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Mwah, Mediamarkt is 5 minuten lopen en ik ben om 0:00 toch nog wel wakker. Ik denk dat ik dus ook even langs lopen, al is het maar om te zien hoeveel idioten er zijnBokkie schreef op maandag 10 november 2008 @ 08:41:
echt heal die mensen die 's nachts al gaan kopen/voor de deur liggen
Ik haal gewoon op donderdag dat wotlk, installeer em en doe rustig aan. aangenomen dat je hem uberhaupt aan de praat krijgt met de hammering van de account page van bliz voor het activeren
Ik heb middagdienst donderdag dus dat betekend dat ik moet werken van 10 uur sochtends tot 10 uur savonds. Ik moet dus wel bijna bij de midnight opening zijn om het spel de eerste dag te kunnen spelen.DizzyWeb schreef op maandag 10 november 2008 @ 09:23:
[...]
Mwah, Mediamarkt is 5 minuten lopen en ik ben om 0:00 toch nog wel wakker. Ik denk dat ik dus ook even langs lopen, al is het maar om te zien hoeveel idioten er zijnEn als ik er dan toch ben...
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Armory is een beetje traag sinds de lancering van 3.0.x denk ik. De profielen van mijn chars werden bij de laatste maintenance geupdate en sindsdien niet meerdread schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:01:
waarom wordt de armory niet geupdate? Is dat normaal dat die weken achterloopt?
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De armory is tijdelijk gestopt met updaten. Er zijn wat probleempjesdread schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:01:
waarom wordt de armory niet geupdate? Is dat normaal dat die weken achterloopt?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb zo'n gevoel dat de servers pas live gaan om 00:01 op donderdag dus het enige verschil is dat je een dag lang naar een doosje kunt kijken waarvan het DVD'tje nog niet werktVerwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:36:
hehe ik heb woensdag middag al mn wotlk binnen
best handig .. een vriendin die assistent manager is bij de dynabytekan ik alles lekker rustig aan doen woensdag
Vanaf level 20 krijg je elke 4 levels, 1 talent punt voor je pet.Tao schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:42:
Dom hunter vraagje perhaps
Hoe leer ik m'n pet talents aan? (Zoals b.v. heart of the phoenix.)
Via de pet tab zie ik alleen de gebruikelijke active talents als cower / bite etc.
Allakhazam en wowhead maken me niets wijzer. Petopia wellicht nog niet goed doorzocht.. ^^
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Verwijderd
Nothing to see here
Open je talent window, waar je normaal je eigen talentpoints verdeeld, rechts van dat scherm heb je 2 tabs, 1 van jou en 1 van je pet. Daar kan je ze kwijtTao schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:42:
Dom hunter vraagje perhaps
Hoe leer ik m'n pet talents aan? (Zoals b.v. heart of the phoenix.)
Via de pet tab zie ik alleen de gebruikelijke active talents als cower / bite etc.
Allakhazam en wowhead maken me niets wijzer. Petopia wellicht nog niet goed doorzocht.. ^^
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 10-11-2008 10:49 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
In Zwolle is er gewoon een midnight opening bij de MediaMarkt hoor. Staat op de MediaMarkt websiteAwaken1 schreef op maandag 10 november 2008 @ 09:52:
[...]
Ik heb middagdienst donderdag dus dat betekend dat ik moet werken van 10 uur sochtends tot 10 uur savonds. Ik moet dus wel bijna bij de midnight opening zijn om het spel de eerste dag te kunnen spelen.
Weet iemand dus of in zwolle ook midnight opening is?
Mediamarkt: niet
Dynabyte: misschien (kan iemand dit bevestigen?)
........
Bloodboil is toch meer een retard check dan tactics.DizzyWeb schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 22:42:
[...]
Ach, wij hebben net een shitload wipes op Bloodboil gehad. Het concept "tactics" moet je bij ons echt niet mee aankomen. Geen hond luistert, geen hond doet wat er gezegd wordt. Ik snap echt niet hoe ze Kael'thas ooit plat gelegd hebben... Bloodboil gaat bij ons het beste als we gewoon geen tactiek gebruiken en nukenNuff said.
"Don't let your dreams be memes"
Verwijderd
ja 0:00 gaat het live ..maarja, ga jij em lekker om 0;00 ophalen dan heb ik hem al installedUTwizard schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:45:
[...]
Ik heb zo'n gevoel dat de servers pas live gaan om 00:01 op donderdag dus het enige verschil is dat je een dag lang naar een doosje kunt kijken waarvan het DVD'tje nog niet werkt
en met jou de volledige hunter bevolking die exotic bm specced isSinergyX schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:47:
[...]
Open je talent window, waar je normaal je eigen talentpoints verdeeld, rechts van dat scherm heb je 2 tabs, 1 van jou en 1 van je pet. Daar kan je ze kwijt(ferocity ftw
). HotP/LyW heb ik niet genomen, ben voor rabid gegaan (25% dmg boost).
Gister nog die Hurken (Kurken?) in Draenai start eiland opgepikt, 1x dood gegaan omdat ik tegen een groepje lvl70 guards aanliep. Leuk ding, maar zeker dat ik in WotLK deze ga zoeken
En zeker 50% van de spelers in een waiting-que terecht komt of de servers nonstop reboot ingaan omdat ze het niet meer trekken.Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:58:
[...]
ja 0:00 gaat het live ..maarja, ga jij em lekker om 0;00 ophalen dan heb ik hem al installed
en ik kijk ook graag naar doosjes.. :-#
Yup, hij is al 2x verkozen tot mooiste pet van hunters, gezien hij rare is, ferocity en exotic is het een dmg beast van bovenste plankYokidrink schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:02:
en met jou de volledige hunter bevolking die exotic bm specced is
[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 10-11-2008 11:05 ]
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Awaken1 schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:01:
Ik heb net nog even kunnen onderzoeken waar er overal middernachtopeningen zijn.
Dus voor de mensen die geinteresseerd zijn:
Lijst voor middernachtopeningen:
Mediamarkt:Almere, Arnhem, Bergen op Zoom, Breda, Cruquius (wtf ligt dat dan weer?), Den Haag, Deventer, Ede, Enschede, Eindhoven, Leeuwarden, Maastricht, Middelburg, Roermond, Rotterdam Centrum, Zoetermeer, Zwolle.
Dynabyte: Alkmaar, Amersfoort, Apeldoorn, Arnhem, Breda, Delft, Den Bosch, Dordrecht, Eindhoven (Geldropseweg), Enschede, Groningen, Heerlen, Helmond, Leeuwarden, Leiden, Lelystad, Nijmegen, Roermond, Roosendaal, Rotterdam, Spijkenisse, Tilburg, Venlo, Zaandam en Zwolle
Overig:
-Studentencafe Het Vliegend Paard (Zwolle) icm Level Up Gameshop (dus daar hoef je niet voor de deur te gaan staan)
-The Game Shop (Rotterdam)
Deze lijst is incompleet, wil je wat toevoegen, reageer dan met een quote en edit, underline je verandering.
De locaties voor de Mediamarktopeningen zijn allemaal bevestigd, Dynabyte is Bevestigd.
Awaken1 schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:09:
Ik ga trouwens meteen een deathknight levelen, ik heb het al een tijdje gezien op mijn shaman. We hebben zowiezo tanks nodig. Ik hoop level 61 te zijn tegen donderdagavond, maar dat ligt er maar net aan hoe druk het is in mijn phases bij acherus. Meeste nubs doen er gelukkig een half uur over voordat ze door de eerste 2 phases heen zijn dus dan zit ik al in phase 5 (New Avalon).
Ik quest ook door in WPL en EPL zodat ik op level 61 in outlands ben (ik ben zeer bekend daar).
Deathknight power!:P
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Leuk onderbouwd...Snuffel schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:16:
[...]
![]()
iedereen is daar bekend, je bent niet uniek ofzo...
[ Voor 7% gewijzigd door Awaken1 op 10-11-2008 11:20 ]
Dat issue van die queue times toen lag aan het feit dat altijd direct ging inloggen zodra het realm weer up was.SinergyX schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:02:
[...]
En zeker 50% van de spelers in een waiting-que terecht komt of de servers nonstop reboot ingaan omdat ze het niet meer trekken.
* SinergyX kijkt even snel terug naar halloween event.
[ Voor 16% gewijzigd door chromeeh op 10-11-2008 11:38 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Right for all the wrong reasons.
Nah, ik pak hem dit weekend of volgend weekend wel een keer op en level eerst nog wel een tijdje rustig door in Azeroth / Outland met m'n alts. Als de gekte een beetje voorbij is, de servers stabiel en de npc spawns weer beschikbaar, dan ga ik wel met m'n 70's Northrend inVerwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:58:
[...]
ja 0:00 gaat het live ..maarja, ga jij em lekker om 0;00 ophalen dan heb ik hem al installed
en ik kijk ook graag naar doosjes.. :-#
Verwijderd
hehe, ik heb nog tot donderdag 2 lvls te doen op mn pala.. zit nu op 68UTwizard schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:23:
[...]
Nah, ik pak hem dit weekend of volgend weekend wel een keer op en level eerst nog wel een tijdje rustig door in Azeroth / Outland met m'n alts. Als de gekte een beetje voorbij is, de servers stabiel en de npc spawns weer beschikbaar, dan ga ik wel met m'n 70's Northrend in
[ Voor 0% gewijzigd door dynosu op 10-11-2008 11:34 . Reden: typo :p ]
Verwijderd
Tussen Heemstede en Hoofddorp, zuid-oost van Haarlem.Awaken1 schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:01:
Cruquius (wtf ligt dat dan weer?),
Zag er gister nog 2 in shattrath over praten, mats voor bepaalde quests, wie welke char op welke deathknight helpt etc. Ik ga er wel eentje proberen (bloodelf als dat kan), maar wil eerst mijn hunter afmaken en met vriend z'n mage richting WotLK.dynosu schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:34:
Iedereen die een deathknight will rollen, heeft de level strategy allang klaar liggen, dus denk niet dat je uniek bent op dat punt.
Hij doelt op Outlands, daar hoef je geen beta voor hebben gespeeld om daar zo'n beetje alles te weten om er snel doorheen te vliegen, zal voor diverse niet eens boeien welke class ze hebben, worden ws toch geholpen door vrienden of dual-boxers.Desalniettemin zijn er ook mensen die geen beta gespeeld hebben, en daar doel ik op.
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 10-11-2008 11:41 ]
[ Voor 0% gewijzigd door Dampie op 10-11-2008 11:46 . Reden: typo ]
Time spend gaming is time spend well
Hmm dat klinkt handig.... werkt dat ook met Old Ironjaw in IF?oioioi schreef op maandag 10 november 2008 @ 03:53:
Er is een bug/exploit/'creative use of game mechanics' voor Old Crafty, als je dat bedoelt NMe. Als je de daily "Crocolisks in the city" bent aan het doen, is de kans op een Old Crafty veel hoger. Je moet wel niet de Baby Crocolisk vangen, of steeds uit je inventory verwijderen. Om de één of andere reden is de dropkans van Old Crafty iets van 25% als Baby Crocolisk ook in de lootlist zit. Ik weet zeker dat dit werkt voor alliance, neem aan ook voor horde.
[ Voor 10% gewijzigd door Seraphin op 10-11-2008 11:44 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
[ Voor 32% gewijzigd door RMB op 10-11-2008 12:00 ]
Verwijderd
zou uiteraard wel mogelijk zijn om in instances te lvlen.. ga ik ook doen op mn paladin denk ikRMB schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:59:
Is het geen optie om gewoon te levellen in instances? Aangezien je dan niet 1 uur voor een mob hoeft te wachten.
Ik denk dat ik dus gewoon prot. blijf!
Zal WotLK veel zwaarder te draaien zijn? want mijn pc trok TBC nog net op de instellingen die ik nu heb en ik heb geen zin dingen lager te zetten.....
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
+ BWL is wel erg onmogelijk zonder scale cloaksSeraphin schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:42:
[...]
Hmm dat klinkt handig.... werkt dat ook met Old Ironjaw in IF?
Wordt een pijnlijk dagje vissen
Ik ben zelf trouwens ook een redelijjke achievement-whore, al heb ik de echte uitdagingen nog voor me (b.v. AQ40 & BWL moet je toch een redelijke groep voor vinden die ook willen). Tegelijkertijd heb ik er ook geen enorme haast mee... voor mijn part ga ik dat op lvl 80 doen
Wel bummer met exp pack.... heb een zeer druk weekend gepland, dus kan pas volgende week WotLK gaan zien. Heb hem ook nog niet besteld, koop hem donderdagavond wel ergens (genoeg kansen in Utrecht denk ik zo).
Niet helemaal waar, ik heb hem gisteren met wat guildies gedaan, waarvan enkelen de cloak maar hadden. De rest ging in 1 van de "grotjes" zitten. Gingen er overigens nog wel 2 of 3 doodrodie83 schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:06:
[...]
+ BWL is wel erg onmogelijk zonder scale cloaks
i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb
niet onmogelijk, gewoon zorgen dat je backups hebt, bij Nef kan je nog steeds de troon bug gebruiken, met het risico dat ie buggedrodie83 schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:06:
[...]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Nah, is best te doen. Ik heb pas nog een BWL raid georganiseerd op Deathwing voor 18 man ofzo geloof ik. En we waren vergeten om de scale cloaks uit te delen die we gemaakt hadden, maar Neferian ging toch neer uiteindelijk. Ok... soepel was het niet aangezien de helft doodging, maar het is te doen.rodie83 schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:06:
[...]
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Verwijderd
Oh noez!! Hoe doen jullie dat nou, zo makkelijk gold maken. Plx tell me.Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:46:
Ik woon 4 minuten van de Dynabite af en heb donderdag en vrijdag vrij, dus ik haal hem wel om 00:00 op, kleine moeite.
Ik wilde eerst misschien een Death Knight maken, maar dat doe ik later wel een keer.
Met me rogue ga ik gewoon verder...
Vorige week dinsdag had ik nog maar 1500g over, dus ik heb de afgelopen dagen lekker geld lopen maken en zit nu op 12k
Heerlijk makkelijk dat geldmaken en dan heb ik tenminste een buffertje voor die mammoth
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2008 12:16 ]
Voordat er DK's 70 zijn ben je zeker al 2-3 dagen verder.dus er is genoeg vraag naar hogere lvl tanks.Betthen schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:16:
ik zit te twijfelen of ik nou verder wil gaan met mijn rogue, of op mijn warrior.
Mijn rogue is 70, en 300 riding skillS (wat vanaf lvl77 fijn kan zijn)
Mijn warrior is ook 70, maar 225 riding skills.
Ergens zou ik het liefste op mijn warrior verder gaan, maar ik zit in twijfel over de nuttigheid van warriors.
Op dit moment zie je nog vaak lf1m tank en dat soort dingen...
Maar nu komt die DK eraan, wat veel mensen zullen spelen, dit is toch ook een tank?? Is een warrior goed in wotlk ivm andere tanks zoals beertjes en tankadins? Iemand toevallig die beta gespeelt heeft/veel over wotlk leest die me kan vertellen hoe warrior ervoor staat/gaat staan?
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Gisteren op m'n hunter 7 instances gedaan (zondag = brak = instancesVerwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:15:
[...]
Oh noez!! Hoe doen jullie dat nou, zo makkelijk gold maken. Plx tell me.![]()
Misschien zou je me de geheimpjes van het vak willen vertellen?
[ Voor 4% gewijzigd door chromeeh op 10-11-2008 12:47 ]
Goh dat klinkt bekend: van vanilla naar tbc: wordt een warrior gevraagd: "wanna tank <x instance>? :)" "**** you i'm dps". Ik heb je gewaarschuwd dat dat met dk's ook gebeurdErwienO schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:19:
[...]
Voordat er DK's 70 zijn ben je zeker al 2-3 dagen verder.dus er is genoeg vraag naar hogere lvl tanks.
Maar zelfs dan als er DK's op het zelfde lvl zijn zullen er nog zeker tanks nodig zijn.
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Omdat je op level 1 dacht dat je zou willen tanken maar daar op level 70 zó moe van bent dat je toch maar gaat respeccen naar holy?Teunis schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:53:
valt wel mee, zelf met naam als palatank, wordt nog regelmatig gevraagd of je kan tanken
krijg zelfs soms wisper met: healer ?
zucht, waarom zou ik toch met die naam rond rennen.
Verwijderd
Zo kan iedereen indd gold maken, maar dat is nogal wat moeite. Wat sommigen doen is gold maken met de AH en dat wil ik ook.chromeeh schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:45:
[...]
Gisteren op m'n hunter 7 instances gedaan (zondag = brak = instances)
Grofweg 200G mee gemaakt aan wat greens / blues greed rolls. Ook de money drop van elke mob tikt best hard aan op die manier. Ver geek die grijze rommel drops niet, die leveren ook 1 a 2G op.
Daarnaast nog de dailies gedaan van SSO, niet allemaal sommige vind ik te irritant![]()
Let wel dat de dailies na donderdag (mits je een LK account hebt) heel erg waarschijnlijk weer xp gaan geven ipv gold. Dus heb je nog 3 dagen (inc vandaag) als je zou upgraden naar LK.
Ken ook een shadowpriest met de naam holymaloney, dus ja...-NMe- schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:16:
[...]
Omdat je op level 1 dacht dat je zou willen tanken maar daar op level 70 zó moe van bent dat je toch maar gaat respeccen naar holy?
[ Voor 22% gewijzigd door Viggen op 10-11-2008 13:25 ]
Verwijderd
Er zijn niet zo heel veel geheimpjes en het is helemaal niet moeilijk ook.Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:15:
[...]
Oh noez!! Hoe doen jullie dat nou, zo makkelijk gold maken. Plx tell me.![]()
Misschien zou je me de geheimpjes van het vak willen vertellen?
AH 1-o-1:Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:16:
[...]
Zo kan iedereen indd gold maken, maar dat is nogal wat moeite. Wat sommigen doen is gold maken met de AH en dat wil ik ook.
En diezelfde warriors / DK's gaan daarna miepen dat ze niet mee mogen als DPSStrikeman225 schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:49:
[...]
Goh dat klinkt bekend: van vanilla naar tbc: wordt een warrior gevraagd: "wanna tank <x instance>? :)" "**** you i'm dps". Ik heb je gewaarschuwd dat dat met dk's ook gebeurd(bij deze)
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Tja, ik ga geen warrior meenemen als 'ie vertikt te tanken en we nog op zoek zijn naar een tank. Als we alleen nog maar DPS slots te vullen hebben, prima, maar DPS is makkelijk te krijgen. Tanks en healers zijn een stuk lastiger.Esiq schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:47:
Ik vertik het al tijden om te tanken als arms warrior zijnde en de invites vliegen mij om de oren elke dag als ik inlog.
[ Voor 8% gewijzigd door Hydra op 10-11-2008 13:55 ]
Mja, na een tijdje wordt alles slack mode...Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:58:
Dps en healen is slack mode, tanken is gewoon een stuk intensiever imo..
Gok dat de meeste simpel denken:Hydra schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:55:
Ik snap dat 'vertikken' te tanken ook niet trouwens. Waarom is dat zo veel vervelender?
Pff, de meeste mensen die heroics runnen snappen wel dat af en toe een whipe gewoon voorkomt. Ik heb genoeg normals op m'n druid getanked, en vind het interessanter om te doen dan gewoon DPSen.SinergyX schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:04:
Gok dat de meeste simpel denken:
Tank dood = slechte tank en crap healer.
Zeker als ze achteraf dan ook nog dit flink rond schreeuwen, ga je later ooit op een tank spec heb je helemaal een reputatie tegen je.
Na ja als ik DPS spect ben kan ik ook redelijk tanken, doordat het hele threat systeem veranderd is kan je makkelijk als arms of fury tanken. Alleen de inkomende dmg zal iets hoger zijn dan als prot.Strikeman225 schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:49:
[...]
Goh dat klinkt bekend: van vanilla naar tbc: wordt een warrior gevraagd: "wanna tank <x instance>? :)" "**** you i'm dps". Ik heb je gewaarschuwd dat dat met dk's ook gebeurd(bij deze)
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Verwijderd
Klopt, dat was ook de reden voor mij om een warrior te levelen, biedt wat meer uitdaging. Maar als ik brak ben is het gewoon lekker shadowbolt of lifebloom spammenHydra schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:05:
[...]
Pff, de meeste mensen die heroics runnen snappen wel dat af en toe een whipe gewoon voorkomt. Ik heb genoeg normals op m'n druid getanked, en vind het interessanter om te doen dan gewoon DPSen.
Daarom zeg ik ook gok, bekijk het meer vanuit mijn ervaring (en de nodige uren chat lezen in orgrimmarHydra schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:05:
[...]
Pff, de meeste mensen die heroics runnen snappen wel dat af en toe een whipe gewoon voorkomt. Ik heb genoeg normals op m'n druid getanked, en vind het interessanter om te doen dan gewoon DPSen.
assumption is the mother of all fuckupsHydra schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:55:
[...]
Tja, ik ga geen warrior meenemen als 'ie vertikt te tanken en we nog op zoek zijn naar een tank. Als we alleen nog maar DPS slots te vullen hebben, prima, maar DPS is makkelijk te krijgen. Tanks en healers zijn een stuk lastiger.
Ik snap dat 'vertikken' te tanken ook niet trouwens. Waarom is dat zo veel vervelender?
Ga niet proberen hybrid te speccen. Spec, als je beiden wilt kunnen doen, zoveel mogelijk in feral tanking talents. Je kan dan nog steeds best aardig DPS'en, maar als je dan een keer moet tanken, dan ben je niet in twee klappen dood.TiMMieJ schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:07:
Mooie van de druid is inderdaad dat veel mensen het niet geheel kennen. Ik ben vanuit een full dps build kitty build uitgegaan en heb eigenlijk alleen echt gespecced op uncrittable en extra armor. Voor de rest is alles kitty en ik kan perfect tanken nog in deze build. Even andere gear aan en gaan. Naar lvl 80 is het de build uitbouwen met de goede tank talents nog. Maar dat komt allemaal wel goed tegen die tijd.
Dat ben ik nu echt niet. De mitigation talents heb ik immers al. En full tank build heeft nu op lvl 70 nog geen dps. Ik kwam in tank build op 800 DPS tegenover 1400/1500 nu op een boss. Ik tank Kalecgos nu ook prima. Dit bevalt mij veel beter als full tank met wat crappy DPS. En er is echt prima mee te spelen als druid. Straks met dual spec is het een ander verhaal natuurlijk want dan kunnen we volledig wisselen en ga ik inderdaad voor een full feral tank en dps build.-NMe- schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:12:
[...]
Ga niet proberen hybrid te speccen. Spec, als je beiden wilt kunnen doen, zoveel mogelijk in feral tanking talents. Je kan dan nog steeds best aardig DPS'en, maar als je dan een keer moet tanken, dan ben je niet in twee klappen dood.
Vind ik niet echt hoor. Als dps moet je echt de hele tijd nonstop bezig zijn. Een tank kan nadat hij 100K threat voorstaat op de nummer 2 (wat heel normaal is tegenwoordig) echt rustig aan doen.Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:58:
Wat is je punt?
Bij ons zijn vooral tanks een probleem. Nu heb ik gelukkig een aardig aantal in m'n friends list staan, maar die zijn dan vaak al gelocked of met andere dingen bezig. Healers zijn ook redelijk lastig. DPS is nooit een probleem. Daarvan heb ik er meer dan plenty in m'n friends list. Maargoed, da's onze server, gek dat dat bij jullie zo anders is. Heb in ieder geval goeie hoop dat de DK een beetje het tank probleem op gaat lossen.Je gaat er van uit dat ik tanken vervelender vind, verkeerde aanname. Ben zelfs een tijdje gespecced geweest voor tanken en zat toen veel te lang te wachten om een instance in te komen. Dailies grinden duurt langer, pvp is makkelijker in arms en ga zo maar door. Enige nadeel is dat tanks rollen op 'mijn' dps gear terwijl ik nooit rol op een shield of wat dan ook.
En je gaat er ook van uit dat dps makkelijker te krijgen is. Dat valt vaak nog vies tegen. Een van onze problemen is om iemand te vinden die zijn class goed snapt en goede dps doet.
Ik heb geen tank ervaring in heroics of raids. Maar DPS in raids of heroics is een eitje in verhouding tot healing. Je moet daar veel beter boss abilities kennen (in het geval van DPS is het meestal een beetje opletten waar je gaat staan), en beter opletten. Als een DPS 2 seconden niet oplet duurt meestal de fight 2 seconden langer. In het geval van je main healer is dan vaak gewoon de tank dood.MysticSnake schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:29:
Vind ik niet echt hoor. Als dps moet je echt de hele tijd nonstop bezig zijn. Een tank kan nadat hij 100K threat voorstaat op de nummer 2 (wat heel normaal is tegenwoordig) echt rustig aan doen.
Het grootste nadeel van tanken is dat je enorm afhankelijk van healers, nog meer dan andere classes. Daar heb ik een hekel aan, want healers zijn nou eenmaal slackers, omdat ze niet steeds hoeven te casten en bezig hoeven te zijn, maar ze moeten wel timen en dat doen ze vaak fout en dan is de tank gewoon dood.
Maar goed misschien zijn de healers op onze realm wel wat minder.
[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 10-11-2008 14:33 ]
Patches en expansions zijn het uitgelezen moment om veel geld te maken.Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:16:
[...]
Zo kan iedereen indd gold maken, maar dat is nogal wat moeite. Wat sommigen doen is gold maken met de AH en dat wil ik ook.
Helemaal mee eens. Ik heb zowel tank, dps als healer chars (gehad) en tanken kost het meeste werk (is op zich ook gewoon leuk om te doen). Als je voor de gein in Recount kijkt bij Activity staat de MT altijd bovenaan. (Uitzonderingen daargelaten)Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:58:
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Mijn punt was dat je verkeerde aannames maakte.Hydra schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:31:
[...]
Wat is je punt?
[...]
Bij ons zijn vooral tanks een probleem. Nu heb ik gelukkig een aardig aantal in m'n friends list staan, maar die zijn dan vaak al gelocked of met andere dingen bezig. Healers zijn ook redelijk lastig. DPS is nooit een probleem. Daarvan heb ik er meer dan plenty in m'n friends list. Maargoed, da's onze server, gek dat dat bij jullie zo anders is. Heb in ieder geval goeie hoop dat de DK een beetje het tank probleem op gaat lossen.
I said it before and I say it again: meer tank klasses zijn niet de oplossing voor het tank probleem.ErwienO schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:19:
[...]
Voordat er DK's 70 zijn ben je zeker al 2-3 dagen verder.dus er is genoeg vraag naar hogere lvl tanks.
Maar zelfs dan als er DK's op het zelfde lvl zijn zullen er nog zeker tanks nodig zijn.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Tsja, een beginnende healer zal over het algemeen gewoon de "grootste" heals spammen, dat kan nog best goed gaan. Een "loose cannon"-DPS kan je dag als tank behoorlijk verpesten.MysticSnake schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:29:
[...]
Vind ik niet echt hoor. Als dps moet je echt de hele tijd nonstop bezig zijn. Een tank kan nadat hij 100K threat voorstaat op de nummer 2 (wat heel normaal is tegenwoordig) echt rustig aan doen.
Het grootste nadeel van tanken is dat je enorm afhankelijk van healers, nog meer dan andere classes. Daar heb ik een hekel aan, want healers zijn nou eenmaal slackers, omdat ze niet steeds hoeven te casten en bezig hoeven te zijn, maar ze moeten wel timen en dat doen ze vaak fout en dan is de tank gewoon dood.
Maar goed misschien zijn de healers op onze realm wel wat minder.
Een vriend van mij heeft een druids op hetzelfde gear level als ik; sterker nog, hij zit iets hoger. We gingen samen naar SWP en hadden beiden dezelfde functie in de raid; ik was eerste offtank, hij tweede op Kalecgos. Hij was steeds dood (letterlijk twee keer op elke try), en ik had nergens moeite mee. Ik was full tanking specced, en hij had een hybrid build.TiMMieJ schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:24:
[...]
Dat ben ik nu echt niet. De mitigation talents heb ik immers al. En full tank build heeft nu op lvl 70 nog geen dps. Ik kwam in tank build op 800 DPS tegenover 1400/1500 nu op een boss. Ik tank Kalecgos nu ook prima. Dit bevalt mij veel beter als full tank met wat crappy DPS. En er is echt prima mee te spelen als druid. Straks met dual spec is het een ander verhaal natuurlijk want dan kunnen we volledig wisselen en ga ik inderdaad voor een full feral tank en dps build.
Gems niet, tenminste, de outlands gems niet. De groene Northend gems zijn beter dan de epic outlands gemsRaz- schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:35:
[...]
Patches en expansions zijn het uitgelezen moment om veel geld te maken.
Wat gaat bij WOTLK veel verkopen :
DK Glyphs, ( nu goedkoop van de ah plukken )
Gems, enchants, BOE rep items.
Cloth,wool,silk, etc ( 1st aid lvlen )
etc etc.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ik kreeg gister zo'n zelfde verwijt bij illidan(pug), waar ik de flame heel gewend ben van illidan af als eerste te lopen, en dan omdraaien en er weer naar toe. Direct wipe (25 yard range van de 2 flames tov elkaar). daarna nog een keer en nog een keer. de MT (die illi in P1,3,4/5 tankt) vroeg zo van "hoe loop jij"? Ik doe voor en hij zou het aan de druid (andere flame-tank) doorgeven. en dan nog een wipe en krijg ik me een bende commentaar over me heen: "You can't do this fight" "fcking ebayer", etc.Seraphin schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:43:
[...]
Tsja, een beginnende healer zal over het algemeen gewoon de "grootste" heals spammen, dat kan nog best goed gaan. Een "loose cannon"-DPS kan je dag als tank behoorlijk verpesten.
Tijdje geleden Heroic BF; het viel me op dat een retri pala vaak aggro trok van de secondary target; ik kon me niet voorstellen dat een beetje consecration zoveel aggro opleverde, aangezien ik de maul glyph (2 targets raken) heb, swipe spam en af en toe berserk (manlge op 3 targets).
Na een tijde toch eens gevraagd: "do you nuke skull or cross first?". Antwoord "whatever I target first".![]()
Sinds 3.0 maakt het weinig uit allemaal, maar ik heb ook pre-nerf heroics gehad in Arca waar elke DPS-er een andere target ging nuken (ondanks marks)...... dan kun je als tank niks meer (behalve het verwijt krijgen dat je een slechte tank bent omdat je aggro verliest).
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Hier wil ik aan toevoegen de Dynabyte in hilversumAwaken1 schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:01:
Ik heb net nog even kunnen onderzoeken waar er overal middernachtopeningen zijn.
Dus voor de mensen die geinteresseerd zijn:
Lijst voor middernachtopeningen:
Mediamarkt:Almere, Arnhem, Bergen op Zoom, Breda, Cruquius (wtf ligt dat dan weer?), Den Haag, Deventer, Ede, Enschede, Eindhoven, Leeuwarden, Maastricht, Middelburg, Roermond, Rotterdam Centrum, Zoetermeer, Zwolle.
Dynabyte: Alkmaar, Amersfoort, Apeldoorn, Arnhem, Breda, Delft, Den Bosch, Dordrecht, Eindhoven (Geldropseweg), Enschede, Groningen, Heerlen, Helmond, Leeuwarden, Leiden, Lelystad, Nijmegen, Roermond, Roosendaal, Rotterdam, Spijkenisse, Tilburg, Venlo, Zaandam en Zwolle
Overig:
-Studentencafe Het Vliegend Paard (Zwolle) icm Level Up Gameshop (dus daar hoef je niet voor de deur te gaan staan)
-The Game Shop (Rotterdam)
Deze lijst is incompleet, wil je wat toevoegen, reageer dan met een quote en edit, underline je verandering.
De locaties voor de Mediamarktopeningen zijn allemaal bevestigd, Dynabyte is nog onzeker.
Sorry, maar als jij dingen aanneemt in plaats van het na te vragen omdat je het gewend bent, dan ben je inderdaad niet goed bezig.Strikeman225 schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:52:
[...]
Ik kreeg gister zo'n zelfde verwijt bij illidan(pug), waar ik de flame heel gewend ben van illidan af als eerste te lopen, en dan omdraaien en er weer naar toe. Direct wipe (25 yard range van de 2 flames tov elkaar). daarna nog een keer en nog een keer. de MT (die illi in P1,3,4/5 tankt) vroeg zo van "hoe loop jij"? Ik doe voor en hij zou het aan de druid (andere flame-tank) doorgeven. en dan nog een wipe en krijg ik me een bende commentaar over me heen: "You can't do this fight" "fcking ebayer", etc.
In mijn ervaring hebben healers inderdaad meer om handen dan DPS.Hydra schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:31:
Ik heb geen tank ervaring in heroics of raids. Maar DPS in raids of heroics is een eitje in verhouding tot healing. Je moet daar veel beter boss abilities kennen (in het geval van DPS is het meestal een beetje opletten waar je gaat staan), en beter opletten. Als een DPS 2 seconden niet oplet duurt meestal de fight 2 seconden langer. In het geval van je main healer is dan vaak gewoon de tank dood.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq