Noobbashers, vergroot hun ego, hebben ze kennelijk nodig voordat ze naar bedje toe gaan...
Ik ga het nu ook maar eens online proberen.....
K heb hem uitgespeeld en toen ff een paar weken laten liggen..
Hij is nu aan het updaten en ik hoop dat ik zo een match kan vinden
Ik zal wel vrezelijk gepwnd worden.
Maarja Ik ga vanzelf beter spelen.
K heb hem uitgespeeld en toen ff een paar weken laten liggen..
Hij is nu aan het updaten en ik hoop dat ik zo een match kan vinden
Ik zal wel vrezelijk gepwnd worden.
Maarja Ik ga vanzelf beter spelen.
hehe gek onnie
Oeh, Red Alert 3 krijgt een Arranged automatch 2v2 functie (dat je dus je teammate vantevoren kunt selecteren voordat je automatch 2v2 gaat spelen itt nu waarbij je altijd een willekeurige teammate hebt). Verder zijn er nog een aantal veranderingen op komst:
Bron: http://www.gamereplays.or...2_Announced_-t442852.html•Addressing a number of critical multiplayer exploits related to constructing wall hubs, the Chrono-Rift & Cryocopter, and selling your MCV
•Adding a small amount of multiplayer balance changes across all 3 factions. Greg Black is already addressing your feedback from the thread!
•2v2 Team AutoMatch (as mentioned above)
•Fixing Elo “range” functionality during automatch search so that you connect with players closer to your rank and Elo score
•Consolidating and renaming some of our game lobby’s to facilitate easier navigation for the game type you are looking for
•A number of technical fixes. We will post the complete list closer to release.
Is er voor update 1.06 eigenlijk ook een patch? (heb het originele spel hoor)
[ Voor 5% gewijzigd door I Am Weasel op 19-01-2009 04:00 ]
Waarom zou je die willen? Je kunt RA3 gewoon spelen zonder DVD, heb je geen crackpatch voor nodig....
Van het weekend een aantal mooie potten gespeeld en de replay's teruggekeken. Vond het toch wel mooi en leerzaam hoe betere spelers spelen.
Ook op de GoT replay's gekeken, maar is er toevallig ook een site die replay's heeft van de RA3 topspelers (buiten GoT?)
Kon die zelf via vriend google niet zo 1-2-3 vinden.
Ook op de GoT replay's gekeken, maar is er toevallig ook een site die replay's heeft van de RA3 topspelers (buiten GoT?)
Kon die zelf via vriend google niet zo 1-2-3 vinden.
Weet ik wel maar het is toch leuk als je met vrienden kan samenspelen die niet de winkelversie hebben.Conquerer schreef op maandag 19 januari 2009 @ 06:55:
Waarom zou je die willen? Je kunt RA3 gewoon spelen zonder DVD, heb je geen crackpatch voor nodig....
Nu is het niet moeilijk om even snel te downgraden (gewoon even de SKUDEF bestandjes renamen en je zit weer op een lagere versie)
En het is toch toffer om de laatste patchchanges mee te pikken ipv dan weer wel en dan weer niet
Over patches gesproken, 1.07 zit eraan te komen. Hier alvast een lijst met de verwachte veranderingen!
Het spel wordt flink op de schop genomen.
Parachuting drop speed increased.
The range bonus applied to infantry in garrisons reduced to 25% (was 100%).
Aircraft Return To Base speed boost reduced to 25% from 50%.
Allied Vindicator (unupgraded) reload time increased to 15s from 5s
Allied Vindicator (upgraded) reload time increased to 10s from 3.5s.
Allied Apollo speed reduced to 225 from 250.
Allied Apollo now twice as vulnerable to attack from units other than the Mig, Tengu, and other Apollos.
Allied Apollo ammo reduced by 25%.
Allied Century Bomber reload time increased by 50%
Allied Multigunner Turret (ungarrisoned) damage versus infantry reduced by 50%.
Allied IFV cost reduced to 800 from 900.
Allied Aircraft Carrier Drone health doubled.
Allied Assault Destroy build cost reduced to 1500 from 1800.
Japan Burst Drone vulnerability to FLAK & AUTO_CANNON damage reduced by 25%.
Japan Imperial Warrior armor penalty while Bonzai Charging removed.
Japan balloon Bomb reload time now increases based on its level.
Japan Final Squadron reload time now increases based on its level.
Japan Enhanced Kamikaze damage done to friendly units reduced by 50%
Japan Defender-VX base defense unpack time halved.
Japan Defender-VX base defense transform cool-down time reduced to 2 seconds from 15.
Japanese Production Structures (Barracks, Naval Yard, War Factory) gain 25% health with each tech level purchased.
Japan Barracks Egg cost decreased to 500 from 750.
Japan Barracks T3 upgrade build time reduced to 30s from 60s.
Japan Power Plant cost reduced to 800 from 1000.
Japan Naval Yard T3 upgrade build time reduced to 30s from 60s.
Japan War Factory T3 upgrade build time reduced to 30s from 60s.
Japan Mainframe Core build cost decreased to 2500 from 3000.
Japan Mainframe Core unpack time increased to 30s from 16s.
Soviet Bullfrog Man-Cannon launch speed increased.
Soviet Conscript gun damage increased by 25%.
Soviet MiG speed reduced to 200 from 225.
Soviet MiGs now twice as vulnerable to attack from units other than the Mig, Tengu, and other Apollos.
Soviet Ultratorpedo damage reduced to 300 from 400. Damage now tapers to 100 at the edge of the blast radius.
Soviet Twinblade health reduced to 500 from 600.
Soviet Twinblade passenger capacity reduced to 3 from 5.
flink wat aanpassingen, als ik het zo zie gaat allied+soviet er wat op achteruit en japan er enorm op vooruit. betere verdeling dus.I Am Weasel schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 19:00:toon volledige bericht
[...]
Weet ik wel maar het is toch leuk als je met vrienden kan samenspelen die niet de winkelversie hebben.
Nu is het niet moeilijk om even snel te downgraden (gewoon even de SKUDEF bestandjes renamen en je zit weer op een lagere versie)
En het is toch toffer om de laatste patchchanges mee te pikken ipv dan weer wel en dan weer niet
Over patches gesproken, 1.07 zit eraan te komen. Hier alvast een lijst met de verwachte veranderingen!
Parachuting drop speed increased.
The range bonus applied to infantry in garrisons reduced to 25% (was 100%).
Aircraft Return To Base speed boost reduced to 25% from 50%.
Allied Vindicator (unupgraded) reload time increased to 15s from 5s
Allied Vindicator (upgraded) reload time increased to 10s from 3.5s.
Allied Apollo speed reduced to 225 from 250.
Allied Apollo now twice as vulnerable to attack from units other than the Mig, Tengu, and other Apollos.
Allied Apollo ammo reduced by 25%.
Allied Century Bomber reload time increased by 50%
Allied Multigunner Turret (ungarrisoned) damage versus infantry reduced by 50%.
Allied IFV cost reduced to 800 from 900.
Allied Aircraft Carrier Drone health doubled.
Allied Assault Destroy build cost reduced to 1500 from 1800.
Japan Burst Drone vulnerability to FLAK & AUTO_CANNON damage reduced by 25%.
Japan Imperial Warrior armor penalty while Bonzai Charging removed.
Japan balloon Bomb reload time now increases based on its level.
Japan Final Squadron reload time now increases based on its level.
Japan Enhanced Kamikaze damage done to friendly units reduced by 50%
Japan Defender-VX base defense unpack time halved.
Japan Defender-VX base defense transform cool-down time reduced to 2 seconds from 15.
Japanese Production Structures (Barracks, Naval Yard, War Factory) gain 25% health with each tech level purchased.
Japan Barracks Egg cost decreased to 500 from 750.
Japan Barracks T3 upgrade build time reduced to 30s from 60s.
Japan Power Plant cost reduced to 800 from 1000.
Japan Naval Yard T3 upgrade build time reduced to 30s from 60s.
Japan War Factory T3 upgrade build time reduced to 30s from 60s.
Japan Mainframe Core build cost decreased to 2500 from 3000.
Japan Mainframe Core unpack time increased to 30s from 16s.
Soviet Bullfrog Man-Cannon launch speed increased.
Soviet Conscript gun damage increased by 25%.
Soviet MiG speed reduced to 200 from 225.
Soviet MiGs now twice as vulnerable to attack from units other than the Mig, Tengu, and other Apollos.
Soviet Ultratorpedo damage reduced to 300 from 400. Damage now tapers to 100 at the edge of the blast radius.
Soviet Twinblade health reduced to 500 from 600.
Soviet Twinblade passenger capacity reduced to 3 from 5.
Oost west, 127.0.0.1 best!
Klinkt wel goed sommige veranderingen, speel regelmatig met empire
dus elke verandering naar iets beters is welkom.
Ook nu wel een beetje noob af, maar eens een keer wat lastigere tegenstanders gaan vinden. Of een andere partij gaan spelen. Of wat experimenteren met andere aanvals methoden
Ook nu wel een beetje noob af, maar eens een keer wat lastigere tegenstanders gaan vinden. Of een andere partij gaan spelen. Of wat experimenteren met andere aanvals methoden
Hij komt dus in maart voor de PS3, iemand enig idee of het ook met muis en toetsenbord is te spelen?
Voor de PS 3 bedoel ik dan, trailer van de PS 3:
http://ps3life.nl/nieuws/2486-red-alert-3-launch-trailer/
Voor de PS 3 bedoel ik dan, trailer van de PS 3:
http://ps3life.nl/nieuws/2486-red-alert-3-launch-trailer/
[ Voor 35% gewijzigd door Aight! op 24-01-2009 21:46 ]
Weet er iemand een site waar je goede custom maps kunt downloadne die geschikt zijn voor multiplayer?
Paar dagen geleden op Steam het bericht gelezen dat Retail keys van UT2007 worden geaccepteerd. Kan iemand dit ook proberen met z'n RA3 key? (ik kan dit niet, ik moet dan eens naar huis bellen dat ze 'm zoeken). ?
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Iemand enig idee wanneer de release date van deze patch is?I Am Weasel schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 19:00:
[ Voor 83% gewijzigd door Amafi op 11-02-2009 12:49 ]
Ik weet niet of dit exact de goede plaats is maar ik heb een probleem. Sinds de release datum heb ik Red Alert 3 gespeeld tot 4 / 5 weken geleden. Ik installeerde Windows7 en wilde online spelen. Echter kreeg ik de foutmelding dat de key al aan een andere installatie was gekoppeld... Vreemd. Vervolgens heb ik vele opties geprobeerd, tevergeefs. Omdat ik het aardig zat begon te worden en ik mijn account niet kon aanpassen op de site van eagames (www.profile.ea.com), besloot ik de support te contacteren. Ik kan je een ding zeggen, de communicatie loopt daar totaal niet vlekkeloos. Meerdere malen kreeg ik dezelfde vragen en daarna werd mijn probleem naar de tweede support lijn gestuurd. Gisteren was ik het helemaal zat na 2 weken niks meer van ze gehoord te hebben. Het laatste e-mailtje beantwoord met als inhoud '...' Vandaag, omstreeks 12:00 uur kreeg ik een e-mail waarin stond dat mijn e-mail adres was gewijzigd (dit wilde ik omdat mijn andere e-mail adres niet meer bestond. Deze kon ik niet aanpassen op de EA site). Red Alert 3 opgestart, de gegevens ingevuld, akkoord gaan met de algemene voorwaarden... Een nieuwe foutmelding: deze CD key is al gekoppeld aan een ander account.

Ik ben het zat dat je ongeveer 4,5 week moet wachten voordat je überhaupt een e-mail krijgt met wat inhoudelijke informatie. Vervolgens denk je dat alles geregeld is en blijkt dat dus niet te zijn. Iemand een idee om dit probleem op te lossen?
Ik ben het zat dat je ongeveer 4,5 week moet wachten voordat je überhaupt een e-mail krijgt met wat inhoudelijke informatie. Vervolgens denk je dat alles geregeld is en blijkt dat dus niet te zijn. Iemand een idee om dit probleem op te lossen?
Anoniem: 36835
Even bellen naar
Telefonisch
Vanuit Nederland: 0900 - 1001666
Vanuit België: 0900 - 10016
En regelen dat je je serienummer mag faxen + aankoop bewijs.
Telefonisch
Vanuit Nederland: 0900 - 1001666
Vanuit België: 0900 - 10016
En regelen dat je je serienummer mag faxen + aankoop bewijs.
Gisteren gelachen in een 3 vs 3.
Van tevoren in de lobby een beetje uitgedaagd worden en flink zitten bluffen.
Zit er echt een ouderwetse turtler met SuperWeapon tussen. Was een beetje mijn teammaten aan het helpen die andere 2 uit te schakelen. (Degene aan mijn zijde had de zee niet, en max 2 refineries) En moest even doortechen naar shogun battle ships.
Zie ik opeens 2 empire SW’s. Geen nood, wilde hem een toch een beetje pesten met een aantal sudden transports. Rij onontdekt met 5!! Transports zijn basis in, langs King Oni’s vindi’s (air def) Vervolgens uitladen, tankbusters, warriors en engineers. Bijna zijn hele basis plat voordat hij begon met reageren. Vervolgens maakten de shogus het verhaal af.
Andere pot ook gelachen door in de zee bij mijn medestander een aantal goed beveiligde transports (vermomd als shoguns) te droppen. En daarna naar de basis van de tegenstander te varen. Hij schrok zich te pletter, maar zijn heli’s werden door onze anti air snel afgemaakt. Hij kreeg het wel door toen ze niet schoten, en snel stuk gingen. Maar koste hem wel flink wat choppers.
Kortom vermakelijk weekend.
Van tevoren in de lobby een beetje uitgedaagd worden en flink zitten bluffen.
Zit er echt een ouderwetse turtler met SuperWeapon tussen. Was een beetje mijn teammaten aan het helpen die andere 2 uit te schakelen. (Degene aan mijn zijde had de zee niet, en max 2 refineries) En moest even doortechen naar shogun battle ships.
Zie ik opeens 2 empire SW’s. Geen nood, wilde hem een toch een beetje pesten met een aantal sudden transports. Rij onontdekt met 5!! Transports zijn basis in, langs King Oni’s vindi’s (air def) Vervolgens uitladen, tankbusters, warriors en engineers. Bijna zijn hele basis plat voordat hij begon met reageren. Vervolgens maakten de shogus het verhaal af.
Andere pot ook gelachen door in de zee bij mijn medestander een aantal goed beveiligde transports (vermomd als shoguns) te droppen. En daarna naar de basis van de tegenstander te varen. Hij schrok zich te pletter, maar zijn heli’s werden door onze anti air snel afgemaakt. Hij kreeg het wel door toen ze niet schoten, en snel stuk gingen. Maar koste hem wel flink wat choppers.
Kortom vermakelijk weekend.
Heheh sudden transports zijn erg leuk. Volladen met 3 commando's en in enemy base droppen, en dan in 30 seconde zijn hele base wegvagen
Is RA3 op dit forum ook al zo'n beetje dood? De activiteit lijkt beneden 0 te zijn...
Dat is bijna altijd zo hier. Algemeen online is het toch nog lang niet dood? Hoewel je wel kunt merken dat de online populariteit van de CNC games na Generals enorm aan het dalen isOlaf van der Spek schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:55:
Is RA3 op dit forum ook al zo'n beetje dood? De activiteit lijkt beneden 0 te zijn...
Speel jij het nog dan Olaf?
Net een potje RA3 gespeeld met 328 kirovs
(Custom map met enorme bergen geld
) Wat hieraan jammer is dat RA3 zo gaat laggen... Ligt denk ik niet aan mijn pc maar eerder aan de engine. Speelt iemand hier ook wel is zijn eigen maps over het internet?
Net m'n eerste potjes online gespeeld (na de beta dan). AutoMatch werkt eindelijk fatsoenlijk, wat een zegen.
Helaas is er nog steeds geen goede online ladder (ik kan niet eens zien tegen wie ik heb gespeeld), dus competitief spelen lijkt er echt niet in te zitten. Jammer, de gameplay lijkt ok (al is het overzicht wat minder).
Ik speel nog wel regelmatig RA2.
CNC competitief spelen zit er sinds CNC3 niet meer in hoor... In Generals / ZH was het ook bagger, maar daar had je nog clanwars.cc. De automatch ladder is opzich best ok, maar mist een boel features. Wat jij al zegt, kunnen zien tegen wie je gespeeld hebt, is al zo vaak gesuggereerd uit de community maar er gebeurd niets mee.
De gameplay is ok ja, maar ik vind het zelf net iets te simpel. Ik mis upgrades e.d. RA3 is een goed spel, maar verveelt net wat te snel. Het is ook jammer dat air units op dit moment te dominant zijn, maar dat wordt generfed in 1.08.
De gameplay is ok ja, maar ik vind het zelf net iets te simpel. Ik mis upgrades e.d. RA3 is een goed spel, maar verveelt net wat te snel. Het is ook jammer dat air units op dit moment te dominant zijn, maar dat wordt generfed in 1.08.
Ik vind de UI ook iets minder lekker werken. Heb het idee dat ik af en toe tegen de UI battle in plaats van tegen m'n tegenstander. Er moet teveel geklikt worden en het overzicht dat je in RA2 op hoge resoluties had, heb je niet meer.
Hoezo moet je teveel klikken? Ik heb daar absoluut geen last van. Het enige wat echt slecht is aan de UI is de interface lag (wat dus inhoud dat kliks soms met vertraging verwerkt worden, soms zelfs helemaal niet verwerkt worden). Maar dat komt gewoon door die intussen brakke Sage engine.
Vooral voor de sub-queues, maar ik merk dat je die nu kunt switchen door gewoon nog een keer op de hot key te drukken.
Verder waarschijnlijk gewoon door het mindere overzicht (ten opzichte van RA2).
Verder waarschijnlijk gewoon door het mindere overzicht (ten opzichte van RA2).
[ Voor 25% gewijzigd door Olaf van der Spek op 22-02-2009 21:43 ]
Speel wel hoor, reageer alleen niet zoveel op het forum.Olaf van der Spek schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:55:
Van het weekend maar weer automatch gespeeld, hoewel ik meestal met empire speel vind ik 1 vs 1 toch makkelijker spelen met de soviets of allies. Bears en flaktroopers kunnen voornamelijk tegen empire flink wat schade doen.
Voor het wat chaotischere geweld zou ik toch nog wel graag een keer een 4 vs 4 map willen zien
Ik geef je gelijk over red alert 3, beetje cartoon achtig geworden maar dat was RA2 ook al wel.Blaze85 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:52:
Brrr, wat een tegenvaller dit spel. EA heeft het weer helemaal verprutst.
Het lijkt wel een Batman en Robin-spel, zo catoony en onrealistisch zien die units er allemaal uit. Vreselijk. En ik maar denken dat de Tiberian-reeks kinderachtig en onrealistisch was.
De kleurtjes zijn wat te fel maar dat weerhoud mij niet van het spelen.
Speel de C&C series al vanaf het begin.
Maar ik vind de Tiberian reeks toch beter.
If you want something in life, reach out and grap it.
meer mensen hier die naar thereality gaan en daar meedoen met de ra3 compo?
heb me toch maar ff ingeschreven, terwijl ik al tijden niet meer gespeeld heb, dus maar ff oefenen
heb me toch maar ff ingeschreven, terwijl ik al tijden niet meer gespeeld heb, dus maar ff oefenen
Begreep dat versie 1.08 is uitgekomen, heeft iemand toevallig een mooi overzicht van de patch-notes? Geloof dat de 2vs2 automatch is gemaakt en nog meer leuke dingen.
Wil anders best helpen oefenen hoor. Al is het om mijn eigen skills een beetje te verbeteren
Wil anders best helpen oefenen hoor. Al is het om mijn eigen skills een beetje te verbeteren
[ Voor 22% gewijzigd door Amafi op 10-03-2009 13:13 ]
Patch notes 1.08:
==================================================================toon volledige bericht
Command & Conquer™ Red Alert™ 3
Version 1.08 Patch Notes - February, 2009
==================================================================
This patch for Command & Conquer Red Alert 3 adds support for
predefined teams in 2v2 automatch, fixes several exploits and
bugs, improves balance, provides assorted user interface
enhancements, and more.
<Balance Changes>
· Parachuting drop speed has been increased.
· Aircraft Return To Base speed boost reduced to 25% from 50%.
· Allied Vindicator (unupgraded) reload time increased to 10s
from 5s
· Allied Vindicator (upgraded) reload time increased to 7s
from 3.5s.
· Allied Apollo speed reduced to 225 from 250.
· Allied Apollo now twice as vulnerable to attack from units other
than the Mig, Tengu, and other Apollos.
· Allied Apollo ammo reduced by 25%.
· Allied Century Bomber reload time increased by 50%
· Allied Multigunner Turret (ungarrisoned) damage versus infantry
reduced by 50%.
· Allied Multigunner Turret (Peacekeeper Garrisoned) has had its
accuracy increased.
· Allied IFV cost reduced to 800 from 900.
· Allied Aircraft Carrier drone health doubled.
· Allied Assault Destroy build cost reduced to 1500 from 1800.
· Japan Burst Drone vulnerability to FLAK & AUTO CANNON damage
reduced by 25%.
· Japan Imperial Warrior armor penalty while Bonzai Charging
removed.
· Japan Balloon Bomb reload time now increases based on its level.
· Japan Final Squadron reload time now increases based on its level.
· Japan Enhanced Kamikaze damage done to friendly units reduced
by 50%
· Japan Defender-VX base defense unpack time halved.
· Japan Defender-VX base defense transform cool-down time reduced
to 2 seconds from 15.
· Japanese Production Structures (Barracks, Naval Yard, War
Factory) gain 25% health with each tech level purchased.
· Japan Barracks Egg cost decreased to 500 from 750.
· Japan Barracks T3 upgrade build time reduced to 30s from 60s.
· Japan Power Plant cost reduced to 800 from 1000.
· Japan Naval Yard T3 upgrade build time reduced to 30s from 60s.
· Japan War Factory T3 upgrade build time reduced to 30s from 60s.
· Japan Mainframe Core build cost decreased to 2500 from 3000.
· Japan Mainframe Core unpack time increased to 30s from 16s.
· Japan Shogun Battleship health reduced to 1500 from 2000.
· Soviet Bullfrog Man-Cannon launch speed increased.
· Soviet Conscript gun damage increased by 25%.
· Soviet Tesla Trooper pre attack delay reduced by 1 second.
· Soviet MiG speed reduced to 210 from 225.
· Soviet MiGs now twice as vulnerable to attack from units other than
the Mig, Tengu, and other Apollos.
· Soviet Ultratorpedo damage reduced to 300 from 400. Damage now tapers to 100 at the edge of the blast radius.
· Soviet Twinblade health reduced to 500 from 600.
<User Interface Enhancements>
· 2v2 automatch now allows players to specify a teammate for
ranked 2v2 matches.
· Added support for Elo ratings, a score that starts at 1500 and
rises or falls based on wins and loses. This allows players to
more accurately gauge their opponents' skill level.
· Automatch now allows players to specify how much their opponents'
rating may differ from their own, ensuring competitors are
adequately similar in skill.
· Your personal ladder rank and rating for both 1v1 and 2v2 ranked
games is now displayed on the automatch screen.
· All players' ladder ranks are now displayed on the loading
screen.
· Added 1v1, 2v2, and 3v3 lobbies.
· Added "Player Defeated" audio events for games involving 3 or
more players
· The friends list is now sorted alphabetically.
· Clicking a player's name in a multiplayer lobby will now
start a whisper to that player.
· Hovering over a player's name in a multiplayer lobby will now
also display that persons 1v1 rating.
· Modified the text displayed after a player disconnects to
advise that grievances be filed in the sticky thread at the
official Red Alert 3 forums.
· The multiplayer login screen will now remember your last
successful username and online ID.
· The game will now check for patches at startup, and not just
when playing multiplayer.
· There is now a fast forward button in replays (the ">" key
will still work as well)
<Bug Fixes>
· Fixed a bug that would cause ore collectors to stop gathering
when a building with repair drones was placed while the collector
was docked at the ore node.
· Fixed a bug that would cause the game to crash when left idle
in a high population online lobby for an extended period of time.
· Fixed a bug that caused garrisoning units to follow a twinblade
from the ground if a stop command was given to the twinblade
during the garrison.
· Fixed an exploit that allowed walls and wall hubs to be built on
spaces occupied by enemy infantry.
· Fixed an exploit that allowed multiple walls to be built
simultaneously.
· Fixed an exploit that granted credits and an engineer without
destorying the MCV when sold.
· Fixed an exploit that allowed Allies to build instantly via
cryocopter and chrono rift.
· Fixed a desync that may have occured while loading an
online co-op game.
<Other Changes>
· Updated the credits.
End of Patch Notes File
Weet iemand of ik voor Uprising de Nederlandse of Engelse versie moet kopen.
Kan ik bijvoorbeeld de taal in het Engels instellen als ik de Nederlandse versie koop?
Kan ik bijvoorbeeld de taal in het Engels instellen als ik de Nederlandse versie koop?
Sometimes human's are...
Dat is wat ik me ook al afvroeg! Dus ik ben ook benieuwd naar ervaring hiermee.mduijvendijk schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:58:
Weet iemand of ik voor Uprising de Nederlandse of Engelse versie moet kopen.
m.o.p. aka mrdasher
Een mailtje naar de klantenservice doet wonderen:
Geachte heer Van Duijvendijk,
Bedankt voor uw e-mail.
Ik adviseer u om de Engelse versie te kopen dan. Het is namelijk niet om te zetten in een andere taal.
Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.
Sometimes human's are...
Ik hoop echt met de release van Uprising dat ze retail RA3 keys toelaten
Ik heb het spel nu besteld en ben nu bezig met downloaden ervan. Ik had het eerst via de Amerikaanse sites gedaan maar toen ik bijna klaar was met bestellen kreeg ik de melding dat het continent gebonden was.
Dus ik kon niet met mijn creditcard dat spel aanschaffen omdat ik in Europa woon. Dus ik heb het maar via de UK site gedaan, blijft goedkoper dan de NL EA online shop. Het downloaden duurt alleen paar uur....
dikzak
Ik zie 'm nog niet op SteamChello200 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 04:35:
Ik heb het spel nu besteld en ben nu bezig met downloaden ervan. Ik had het eerst via de Amerikaanse sites gedaan maar toen ik bijna klaar was met bestellen kreeg ik de melding dat het continent gebonden was.Dus ik kon niet met mijn creditcard dat spel aanschaffen omdat ik in Europa woon. Dus ik heb het maar via de UK site gedaan, blijft goedkoper dan de NL EA online shop. Het downloaden duurt alleen paar uur....
Sinds een herinstallatie van mijn pc heb ik problemen met de filmpjes van red-alert 3.
Als een filmpje begint dan doet die het goed voor de eerste 5 sec of zo, daarna loopt het filmpje vast voor een paar sec en vervolgens stopt het filmpje gewoon helemaal en wordt ik gestuurd naar het missie info scherm, alsof het filmpje al afgelopen is of ik deze zelf heb gestopt, wat dus niet het geval is...
Hetzelfde probleem heb ik bij het opstarten van RA3, ik zie dan het EA logo verschijnen, na een paar sec loopt alles vast en daarna ben ik opeens in het hoofdmenu.
Heeft iemand hier enig idee waar dit aan kan liggen? Ik kan er niets over vinden (misschien gebruik ik wel gewoon de verkeerde zoektermen)...
Ik heb een gekochte Premier Edition, dus geen illegale versie..
Ik heb ook Uprising gekocht.. maar daar heb ik precies hetzelfde probleem bij...
Als een filmpje begint dan doet die het goed voor de eerste 5 sec of zo, daarna loopt het filmpje vast voor een paar sec en vervolgens stopt het filmpje gewoon helemaal en wordt ik gestuurd naar het missie info scherm, alsof het filmpje al afgelopen is of ik deze zelf heb gestopt, wat dus niet het geval is...
Hetzelfde probleem heb ik bij het opstarten van RA3, ik zie dan het EA logo verschijnen, na een paar sec loopt alles vast en daarna ben ik opeens in het hoofdmenu.
Heeft iemand hier enig idee waar dit aan kan liggen? Ik kan er niets over vinden (misschien gebruik ik wel gewoon de verkeerde zoektermen)...
Ik heb ook Uprising gekocht.. maar daar heb ik precies hetzelfde probleem bij...
Bij uprising zit er een directx map in, installeer de meest recente voor je OS. Verder kijk in je vga control panel in windows of hardware versnelling aanstaat voor bijv. films.Conquerer schreef op zondag 15 maart 2009 @ 11:19:
Sinds een herinstallatie van mijn pc heb ik problemen met de filmpjes van red-alert 3.
Ik heb Uprising nu gedownload maar het blijkt dat 1 vd files corrupt zijn...dus ik mag nog een keer downloaden zucht...
dikzak
Ik had van te voren al de directx installer van de microsoft site gedownload en die zei dat mijn directx up-to-date was. Ik heb ook geprobeerd wat jij zei, die installer heeft mijn directx geupdate.. maar nu werkt het nog slechter, nu zie ik de filmpjes maar voor 1 sec in beeld en dan stoppen ze er al meteen mee.
Hardware versnelling staat aan.
Ik kan het bestand dat bij jou niet goed is wel even ergens uploaden als je wilt, zodat je niet alles opnieuw hoeft te downloaden.
//edit: Net nog een keer de laatste nVidia drivers geïnstalleerd (182.08) en nu zie ik helemaal niets meer van de filmpjes... ik denk dat ik anders maar om support vraag bij EA.
Hardware versnelling staat aan.
Ik kan het bestand dat bij jou niet goed is wel even ergens uploaden als je wilt, zodat je niet alles opnieuw hoeft te downloaden.
//edit: Net nog een keer de laatste nVidia drivers geïnstalleerd (182.08) en nu zie ik helemaal niets meer van de filmpjes... ik denk dat ik anders maar om support vraag bij EA.
[ Voor 15% gewijzigd door Walance op 15-03-2009 14:07 ]
Pas sinds vorige week met RA3 bezig en speel ook regelmatig skirmish tegen de PC. Ben nu alleen op zoek naar wat meer goede skirmish maps, maar op www.planetcnc.com waar ik altijd veel Generals-map vandaan haalde vind ik nu niets.
Iemand een site met goede RA3 skirmish maps?
Iemand een site met goede RA3 skirmish maps?
Aha, dat zou heel wat verklaren ja. Mogen ze weleens opschieten, de game is ondertussen alweer even uit en met dit soort dingen moet je er eigenlijk al vroeg bij zijn vind ik.Wiebbe schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:38:
Volgens mij is de map editor nog niet uit voor RA3? Betekend dus dat er nog geen custom maps gemaakt kunnen worden ^^
[ Voor 41% gewijzigd door Wildfire op 16-03-2009 11:48 ]
Volgens mij is de map editor nog niet uit voor RA3? Betekend dus dat er nog geen custom maps gemaakt kunnen worden ^^
Ik vind het nog steeds jammer dat Empire zo zwak tegen air is early game. Alhoewel 1.08 daar wel wat verandering in heeft gebracht is het nog steeds crap early.
In Uprising fixen ze dat dan weer met die archers, maar die komen niet naar online toe.. Beetje jammer
Ik vind het nog steeds jammer dat Empire zo zwak tegen air is early game. Alhoewel 1.08 daar wel wat verandering in heeft gebracht is het nog steeds crap early.
In Uprising fixen ze dat dan weer met die archers, maar die komen niet naar online toe.. Beetje jammer
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Empire heeft wel een boost gehad met de recente patch.Wiebbe schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:38:
Early game kan je redelijk uit de voeten met een paar tengu's of wat later al een vx voor lastige apollo's of migs.
Iemand heeft een eigen custom map generator tool gemaakt voor RA3. Die maakt dus een willekeurige map. Als je googled op "custom map generator red alert 3" dan vind je hem wel. Of de maps die dat ding maakt een beetje ok zijn weet ik niet.
En die worldbuilder voor RA3 is nog niet uit?

Over Uprising: Ik koop 'm niet tenzij ie op Steam komt. Ik ga niet NOG eens een extra content delivery programma installeren.
Waar staat dat je een content delivery programma moet installeren?
Ik heb dat nergens kunnen vinden.
Ik hoop eigenlijk dat er een retail versie uitkomt. Anders kan ik hem niet bij de collectie zetten.
Ik hoop eigenlijk dat er een retail versie uitkomt. Anders kan ik hem niet bij de collectie zetten.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Jawel die EA Download manager.Jeroen O schreef op maandag 16 maart 2009 @ 20:31:
Waar staat dat je een content delivery programma moet installeren?
Of die van GameSpot.
Steam is genoeg
Dan moet ie wel op steam verschijnen.
En zonder die EA download manager is het spel niet te downloaden? Of kan je het naderhand weer verwijderen? Het liefste download ik hem gewoon 1x en brand ik hem op DVD. En hoe zit het dan met die uitgebreide download service? Kan je niet onbeperkt opnieuw downloaden zoals bij steam?
Iemand die daar ervaring mee heeft of die RA3:Uprising al gekocht heeft?
En zonder die EA download manager is het spel niet te downloaden? Of kan je het naderhand weer verwijderen? Het liefste download ik hem gewoon 1x en brand ik hem op DVD. En hoe zit het dan met die uitgebreide download service? Kan je niet onbeperkt opnieuw downloaden zoals bij steam?
Iemand die daar ervaring mee heeft of die RA3:Uprising al gekocht heeft?
[ Voor 28% gewijzigd door Jeroen O op 16-03-2009 21:04 ]
Weet niet of dit hier mag(anders haalt een mod het maar weg)
Maar ik heb een beetje genoeg van Red Alert 3, wil graag ff lol trappen nu.
Heeft er iemand misschien een werkende trainer voor versie 1.08?
Maar ik heb een beetje genoeg van Red Alert 3, wil graag ff lol trappen nu.
Heeft er iemand misschien een werkende trainer voor versie 1.08?
Ik heb mijn versie van direct2drive gekocht. Kon het downloaden als zipfile en key werd naar je gemaild. Zipfile uitpakken en installeren, geen extra download manager nodig.
dikzak
Blijkbaar wel danWmm schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:33:
Iemand heeft een eigen custom map generator tool gemaakt voor RA3. Die maakt dus een willekeurige map. Als je googled op "custom map generator red alert 3" dan vind je hem wel. Of de maps die dat ding maakt een beetje ok zijn weet ik niet.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Iemand die al uprising heeft gespeeld? Is het de moeite waard? Of eigenlijk te absurd om te spelen?
Toch wel jammer dat ik geen uprising demo kan spelen, dat was misschien een leuk warm/makertje voor ra3 bezitters geweest.
Heb me overigens sinds kort gestort op het 1vs1 verhaal. Op een bepaalde manier makkelijker, maar ook wel weer lastiger aangezien je geautomatcht wordt meer tegen mensen van je eigen nivo.
Nu maar aan het oefenen tegen brutal tegenstanders, die straffen je tenminste ook af als je foutjes maakt.
Maar voor mijn gevoel is 1 vs 1 tegen een empire speler de empire behoorlijk in het nadeel.
Tenminste versla de brutal empire wel, maar brutal soviet hoef ik nog niet aan te beginnen.
Toch wel jammer dat ik geen uprising demo kan spelen, dat was misschien een leuk warm/makertje voor ra3 bezitters geweest.
Heb me overigens sinds kort gestort op het 1vs1 verhaal. Op een bepaalde manier makkelijker, maar ook wel weer lastiger aangezien je geautomatcht wordt meer tegen mensen van je eigen nivo.
Nu maar aan het oefenen tegen brutal tegenstanders, die straffen je tenminste ook af als je foutjes maakt.
Maar voor mijn gevoel is 1 vs 1 tegen een empire speler de empire behoorlijk in het nadeel.
Tenminste versla de brutal empire wel, maar brutal soviet hoef ik nog niet aan te beginnen.
Yes ik heb 'm gespeeld.
Er zijn 4x4 (4 missies per 4 factions) missies. Dus vrij kort. Ik heb alleen nog maar kunnen spelen als Sovjets (en ik ben nu stikkapot van nachtrust tekort
).
Of het voor de 20$ genoeg is... ik denk dat ik er wat rap doorheen ga zitten op medium. Ik zal straks eens kijken naar de challanges.
1 ding is zeker: multiplayer gaat zeker goed zijn
Dat ik daar zo overheen heb gekeken
Er zijn 4x4 (4 missies per 4 factions) missies. Dus vrij kort. Ik heb alleen nog maar kunnen spelen als Sovjets (en ik ben nu stikkapot van nachtrust tekort
Of het voor de 20$ genoeg is... ik denk dat ik er wat rap doorheen ga zitten op medium. Ik zal straks eens kijken naar de challanges.
1 ding is zeker: multiplayer gaat zeker goed zijn
Dat ik daar zo overheen heb gekeken

[ Voor 11% gewijzigd door Snake op 19-03-2009 17:04 ]
Er zit geen multiplayer in Uprising...
Ik heb van Uprising tot nu toe alleen een stuk of 7 challenges gespeeld. Ze zijn grappig, maar ietwat eentonig. Tot nu toe is het steeds "destroy the enemy!!!oneone", hoewel er wel grappige scenario's zijn. De par times voor die challenges zouden zeer uitdagend moeten zijn volgens Apoc, maar dat is bullshit. Ik haal vrij gemakkelijk alles tot nu toe under par
.
Ik heb van Uprising tot nu toe alleen een stuk of 7 challenges gespeeld. Ze zijn grappig, maar ietwat eentonig. Tot nu toe is het steeds "destroy the enemy!!!oneone", hoewel er wel grappige scenario's zijn. De par times voor die challenges zouden zeer uitdagend moeten zijn volgens Apoc, maar dat is bullshit. Ik haal vrij gemakkelijk alles tot nu toe under par
Mja ik heb alle 50 challenges nu onder par time gehaald en zo heel moeilijk waren ze niet. Een enkeling heb ik een keer opnieuw moeten doen.
Wat me opvalt is dat de uitbreiding ep1 heet. Gaat RA3 de Sims kant op?
Dat is ook al zo gedaan met Kane's Wrath voor CNC3. Maar voor RA3 heeft EA dacht ik wel meer van dergelijke pakketten als Uprising in de planning staan.Snake schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:21:
Wat me opvalt is dat de uitbreiding ep1 heet. Gaat RA3 de Sims kant op?
Net de Sovjets uitgespeeld. Wel leuk bedacht allemaal. Ik moest wel alleen maar vechten tegen de Allies.
4 missies is kort
4 missies is kort
En nu de Allies uit. Als je beetje slim speelt heb je die ook zo uitgespeeld. Allies hun artilerie is wel SERIEUS krachtig.
Ik vond het een leuke toevoeging, net alles uitgespeeld, leuke units, en persoonlijk vond ik het beter spelen als RA2 zelf, zonder Co-Op (dit vond ik een vervelende feature in single player, aangezien in RA nooit multi speel).
* PSN=Chef_NL** *
Anoniem: 50624
Ik lees net dat de PS3 demo verschenen is
Vanavond maar even downloaden
Hopelijk hebben ze er iets van weten te maken.
Ik heb de Yuriko uitgespeeld, heel leuke aanpassing.
Nu ben ik bezig aan de Jappen. En het lukt mij gewoonweg niet. Er is iets waardoor ik constant bouwachterstand oploop. En ik ben niet zo'n fan van multifunctionele units I guess.
Maar ik vind het jammer dat er geen CoOp in zit
Nu ben ik bezig aan de Jappen. En het lukt mij gewoonweg niet. Er is iets waardoor ik constant bouwachterstand oploop. En ik ben niet zo'n fan van multifunctionele units I guess.
Maar ik vind het jammer dat er geen CoOp in zit
Anoniem: 296124
Ik heb een probleem.
Sinds gister beschik ik over een nieuwe PC. Wilde even RA3 installeren, en kreeg tot mijn verbazing de volgende foutmelding:
"Kan game niet starten"
Om veiligheidsredenen mag slechts een beperkt aantal computers gebruikmaken van dezelfde licentie. Deze limiet is bereikt. Koop een nieuwe registratiecode, installeer de game opnieuw en probeer het nog een keer.
Moet ik nu echt een nieuwe registratiecode kopen, of zijn er andere mogelijkheden?
Sinds gister beschik ik over een nieuwe PC. Wilde even RA3 installeren, en kreeg tot mijn verbazing de volgende foutmelding:
"Kan game niet starten"
Om veiligheidsredenen mag slechts een beperkt aantal computers gebruikmaken van dezelfde licentie. Deze limiet is bereikt. Koop een nieuwe registratiecode, installeer de game opnieuw en probeer het nog een keer.
Moet ik nu echt een nieuwe registratiecode kopen, of zijn er andere mogelijkheden?
EA bellen of anders een andere pc afmelden in het hoofdmenu op die pc.
Wat een hoop shit troep is die EA downloadmanager.... Heb uprising aangeschaft en de key ingevoerd. Toen begon de ellende. Tijdens het downloaden gaf NOD32 twee trojan waarschuwingen, waarna de installatie niet eens wilde beginnen (waarschijnlijk doordat NOD32 deze twee files in quarantaine hield). Een verkeerde download dacht ik, dus nog maar een keer die 5,5 gb downloaden. Helaas weer die waarschuwingen en een niet werkende installatie.
Na het downloaden zonder NOD32, precies hezelfde verhaal. waarschijnlijk door een corrupt bestand. Vierde maal geprobeerd, nu begon de installatie wel, echter brak deze half af met de melding dat hij de files niet naar een bepaalde locatie kon wegschrijven... (zowel de default locatie geprobeerd als een aangepaste, in verschillende compatibility modes en als administrator)
Dus een kleine 20 gb downloaden en een halve later en nog geen werkende installatie
Zal morgen eens kijken of hij het wel op mijn vista partitie werkt (zit nu in win7), maar qua digitaal aankopen heeft steam bij mij de voorkeur, dat werkt tenminste wel (vrijwel) vlekkeloos (bij mij)
Na het downloaden zonder NOD32, precies hezelfde verhaal. waarschijnlijk door een corrupt bestand. Vierde maal geprobeerd, nu begon de installatie wel, echter brak deze half af met de melding dat hij de files niet naar een bepaalde locatie kon wegschrijven... (zowel de default locatie geprobeerd als een aangepaste, in verschillende compatibility modes en als administrator)
Dus een kleine 20 gb downloaden en een halve later en nog geen werkende installatie

Zal morgen eens kijken of hij het wel op mijn vista partitie werkt (zit nu in win7), maar qua digitaal aankopen heeft steam bij mij de voorkeur, dat werkt tenminste wel (vrijwel) vlekkeloos (bij mij)
Sinds vorige week ook maar gestort op de 1vs1 gevallen. Sommige mensen vind ik toch wel behoorlijk goed spelen. Haal de top 100 toch echt niet.Wmm schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:19:
Er zijn best veel mensen online, waarschijnlijk ieder moment wel rond de 2000. Maar daar zitten dan ook veel mensen tussen die co-op campaign doen.
Maar laat ik het anders zeggen. Je hebt wel degelijk skills nodig om de top 100 te halen. Maar kijk je b.v. naar Warcraft 3, daar moet je al zeer goed zijn om top 500 te halen op de Northrend realm. Ik zou niet durven zeggen dat iedereen dat kan halen. RA3 is dermate simpel (wat niet erg is) en de gemiddelde online speler is vrij slecht, dus hier durf ik te zeggen dat iedereen die de juiste instelling heeft, wil "rushen" en er tijd in steekt om beter te worden, in RA3 de top 100 kan halen. Wat top 500 is in WC3 is top 20 in RA3.
Dat wil dus niet zeggen dat als je nu 500e staat in RA3 dat dat slecht is. Ik moet wel werken om dat soort mensen te verslaan. Maar ik begin geen peentjes te zweten, wat ik wel doe tegen top 20 spelers (die ik dus doorgaans ook niet versla).
Top 1000 vind ik nog net even lastig, als ik tegen iemand <700 in de rankings tegenkom moet ik de ballen uit mijn broek spelen (voor mijn doen) En verlies dan nog. Maar matchen gaat wel stukken sneller dan een tegenstander op proberen te zoeken.
Tips van de pro's hier? Of zal ik een replay uploaden hoe ik nu speel?
Upload eens een replay (kun je makkelijk doen op www.airlea.nl/ra3replays en dan de download link hier posten, upload form staat onderaan de pagina). Ik wil er dan wel eens naar kijken (niet dat ik een pro ben ofzo though, maar dat is imo niemand
) en je tips geven
.
[ Voor 23% gewijzigd door Wmm op 23-03-2009 12:50 ]
En dan nog de verkeerde uploaden... 
De bovenste dacht ik dat het een andere replay was, waar ik goed begon maar toch eindelijk verloor.
Schaam me dus voor de bovenste, mag die weg? Ook al won ik, deed paar dingen fout die ik eigenlijk al direct inzag.
2e is gewoon lomp een geslaagde rush met bears en flaktroopers
Geen supergames gisteren kunnen spelen
De bovenste dacht ik dat het een andere replay was, waar ik goed begon maar toch eindelijk verloor.
Schaam me dus voor de bovenste, mag die weg? Ook al won ik, deed paar dingen fout die ik eigenlijk al direct inzag.
2e is gewoon lomp een geslaagde rush met bears en flaktroopers
Geen supergames gisteren kunnen spelen
[ Voor 19% gewijzigd door Amafi op 24-03-2009 07:33 ]
Nee, die haal ik niet weg
. Waarom? Omdat je daar veel meer adviezen over kunt krijgen dan van een gewonnen potje. Ik gebruik dat potje dus even als voorbeeld en als ik de replay bekijk in m'n replay tool (zie www.airlea.nl/ra3rt als je het zelf wilt kunnen zien) zie ik dit:
Dus je gebruikt ten 1e geen hotkeys voor het bouwen, of je bent erg traag dan alsnog. Gebruik de F1 t/m F12 toetsen. Hoeft niet allemaal, ik gebruik zelf F1 t/m F4 ofzo. Je security points spendeer je laat, spendeer ze direct. In het begin van het potje heb je er sowieso tijd voor en iets als terror drone surprise is direct handig. En gebruik dus control groups (ctrl + # (weer # een nummber tussen 0-9 is)). In het begin geef ik al m'n beren 1 t/m 3-4. Als je dubbeltapt op dat nummer scroll je ook direct naar die unit(s) toe. Zo kun je makkelijker alles in de gaten houden. Later in de game geef ik vrijwel al m'n groepen units zo ook nummber. 1 is dan b.v. hammer tanks en 2 is sickles (maar dat varieert). In ieder geval is 3 altijd gereserveerd voor m'n Migs en 4 voor m'n Twinblades.
Als je b.v. kijkt bij een potje van mij:
Wat jij vooral moet doen is veel spelen, snelheid opbouwen en betere strats zoeken / leren. Kijk veel replays van http://www.gamereplays.org/redalert3/replays.php?game=6, een ander goed plan is om de First Person Vods te bekijken van topspelers, daar kun je erg veel van leren (je kunt ze hier vinden: http://www.gamereplays.or...ndex.php?showtopic=454717). Je moet niet proberen gelijk alles wat zij doen toe te passen, pik er een ding uit en oefen dat. De meeste lui die FP Vods posten behoren tot de betere / beste spelers, dat leer je niet zomaar ineens. Bovendien heeft iedereen een eigen speelstijl die je zelf moet ontwikkelen.
Ik zie iig wel dat jij "makkelijk" top 100 kunt worden, misschien nog niet in een maand. Maar als je serieus gaat leren lukt je dat wel. Rival24 en ik spelen de laatste tijd vrij veel 2v2 automatch en sinds de ladderreset van afgelopen donderdag hebben we een tijdje 1 & 2 gestaan, tijd top 10 maar zakken we wel weer een beetje terug. Top 10 is voor ons ook teveel, wij worden hard geowned door de echt goede spelers. Maar van de top 50-200 ben ik niet super onder de indruk. Sure, ze kunnen het spelletje goed spelen, maar om nou te zeggen dat het echt goede spelers zijn, nee (uitzonderingen daargelaten natuurlijk). Dat is een niveau wat iedereen met een beetje toewijding en goede mindset kan halen. Het is geen Starcraft professional gaming
.
00:00:01 - starts Barracks
00:00:05 - places Barracks
00:00:15 - starts Reactor
00:00:16 - places Reactor
00:00:42 - starts Ore Refinery
00:00:44 - places Ore Refinery
00:01:15 - starts Crusher Crane
00:01:15 - places Crusher Crane
En groups assigned / used is alles 0/0.00:04:25 - chooses Terror Drone Surprise
00:05:59 - chooses Grinder Treads
Dus je gebruikt ten 1e geen hotkeys voor het bouwen, of je bent erg traag dan alsnog. Gebruik de F1 t/m F12 toetsen. Hoeft niet allemaal, ik gebruik zelf F1 t/m F4 ofzo. Je security points spendeer je laat, spendeer ze direct. In het begin van het potje heb je er sowieso tijd voor en iets als terror drone surprise is direct handig. En gebruik dus control groups (ctrl + # (weer # een nummber tussen 0-9 is)). In het begin geef ik al m'n beren 1 t/m 3-4. Als je dubbeltapt op dat nummer scroll je ook direct naar die unit(s) toe. Zo kun je makkelijker alles in de gaten houden. Later in de game geef ik vrijwel al m'n groepen units zo ook nummber. 1 is dan b.v. hammer tanks en 2 is sickles (maar dat varieert). In ieder geval is 3 altijd gereserveerd voor m'n Migs en 4 voor m'n Twinblades.
Als je b.v. kijkt bij een potje van mij:
Met hotkeys ben je dus veel sneller, ik start (is aanklikken / hotkey indrukken) en plaats in dezelfde seconde, jij doet er 3 - 4 seconden over. En m'n groups usage:00:00:02 - starts Crusher Crane
00:00:02 - places Crusher Crane
00:00:23 - starts Reactor
00:00:23 - places Reactor
00:00:34 - starts Ore Refinery
00:00:35 - places Ore Refinery
Over de potjes zelf, naast dat je dus gewoon snelheid mist: die bear / flaktrooper rush is makkelijk te counteren voor Empire. Als hij je scout zal hij gewoon een zooi Imperial Warriors maken en dan met het zwaardje je ventjes door midden hakken. Je tegenstanders (vooral de 1e) waren gewoon geen goede spelers, daardoor kwam je nog zover ermee.Number: Assigned/used
1: 11/33
2: 4/11
3: 6/45
4: 15/93
5: 1/0
De rest is allemaal 0/0. De 0 gebruik ik voor de hero's though.
Wat jij vooral moet doen is veel spelen, snelheid opbouwen en betere strats zoeken / leren. Kijk veel replays van http://www.gamereplays.org/redalert3/replays.php?game=6, een ander goed plan is om de First Person Vods te bekijken van topspelers, daar kun je erg veel van leren (je kunt ze hier vinden: http://www.gamereplays.or...ndex.php?showtopic=454717). Je moet niet proberen gelijk alles wat zij doen toe te passen, pik er een ding uit en oefen dat. De meeste lui die FP Vods posten behoren tot de betere / beste spelers, dat leer je niet zomaar ineens. Bovendien heeft iedereen een eigen speelstijl die je zelf moet ontwikkelen.
Ik zie iig wel dat jij "makkelijk" top 100 kunt worden, misschien nog niet in een maand. Maar als je serieus gaat leren lukt je dat wel. Rival24 en ik spelen de laatste tijd vrij veel 2v2 automatch en sinds de ladderreset van afgelopen donderdag hebben we een tijdje 1 & 2 gestaan, tijd top 10 maar zakken we wel weer een beetje terug. Top 10 is voor ons ook teveel, wij worden hard geowned door de echt goede spelers. Maar van de top 50-200 ben ik niet super onder de indruk. Sure, ze kunnen het spelletje goed spelen, maar om nou te zeggen dat het echt goede spelers zijn, nee (uitzonderingen daargelaten natuurlijk). Dat is een niveau wat iedereen met een beetje toewijding en goede mindset kan halen. Het is geen Starcraft professional gaming
Anoniem: 296124
Ehh.. en hoe meld ik een PC af ?charrel schreef op zondag 22 maart 2009 @ 08:52:
EA bellen of anders een andere pc afmelden in het hoofdmenu op die pc.
Het spel opstarten, daarna klik je vervolgens op "Options", daarna op "Settings" en daarna op "General".
Daar zit een knop "Deauthorize".
Als je daar op klikt, wordt je PC afgemeld en kan je het spel niet meer spelen zonder het weer opnieuw aan te melden. Het slot wat jouw PC gebruiktte, komt nu vrij en kan je gebruiken om het spel op een andere PC aan te melden.
Let wel op dat je de laatste patch hebt geïnstalleerd. Bij de eerste versies bestaat deze mogelijkheid nog niet. Volgens mij is afmelden pas vanaf patch 1,06 mogelijk (huidige versie is 1,08).
Daar zit een knop "Deauthorize".
Als je daar op klikt, wordt je PC afgemeld en kan je het spel niet meer spelen zonder het weer opnieuw aan te melden. Het slot wat jouw PC gebruiktte, komt nu vrij en kan je gebruiken om het spel op een andere PC aan te melden.
Let wel op dat je de laatste patch hebt geïnstalleerd. Bij de eerste versies bestaat deze mogelijkheid nog niet. Volgens mij is afmelden pas vanaf patch 1,06 mogelijk (huidige versie is 1,08).
Vraagje, gisteren een 2vs2 willen spelen op de custom map van iemand.
Maar daar ging iets lekker mis, nadat de bestanden gedownload waren crashte ra3.
En nu kan ik niet meer inloggen omdat hij blijft roepen dat er een update uit is.
Op verschillende manieren gechekt maar ik heb gewoon de meest recente update.
Weet iemand een manier om weer online te kunnen komen?
Dacht zelf aan de laatste versie update te deinstalleren/deleten en dan weer updaten, maar dat lukt me nog niet helemaal. (game1.08 verwijderen had dus geen zin)
Zal overigens de allerlaatste keer zijn dat ik iets online met custom maps doe.
Edit 2:Solved
Maar daar ging iets lekker mis, nadat de bestanden gedownload waren crashte ra3.
En nu kan ik niet meer inloggen omdat hij blijft roepen dat er een update uit is.
Op verschillende manieren gechekt maar ik heb gewoon de meest recente update.
Weet iemand een manier om weer online te kunnen komen?
Dacht zelf aan de laatste versie update te deinstalleren/deleten en dan weer updaten, maar dat lukt me nog niet helemaal. (game1.08 verwijderen had dus geen zin)
Zal overigens de allerlaatste keer zijn dat ik iets online met custom maps doe.
Edit 2:Solved
[ Voor 12% gewijzigd door Amafi op 04-04-2009 13:23 ]
Heb je ook al geprobeerd om de map weer te verwijderen?
Hij staat in "C:\Users\g0tanks\AppData\Roaming\Red Alert 3\Maps".
Hij staat in "C:\Users\g0tanks\AppData\Roaming\Red Alert 3\Maps".
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Zijn er hier mensen die de Amerikaanse versie voor de Playstation 3 hebben? Ik heb een vreemd probleem met het geluid, namelijk dat het soms ineens wegvalt... Als ik dan het spel afsluit, start de PS3 opnieuw op...
Ik heb een 60GB launch-model.
Ik vind het overigens ook jammer dat in Uprising geen MP zit. Ik snap wel dat het een beetje unbalanced is (Giga Fortress ftw
), maar had er dan gewoon alleen LAN in gedaan ofzo.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Volgens de review op PSonly heeft de full version er ook last van.Anoniem: 50624 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 13:42:
Zijn er hier mensen die de Amerikaanse versie voor de Playstation 3 hebben? Ik heb een vreemd probleem met het geluid, namelijk dat het soms ineens wegvalt... Als ik dan het spel afsluit, start de PS3 opnieuw op...
Ik heb ook de full versionzAo schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 01:30:
[...]
Volgens de review op PSonly heeft de full version er ook last van.
Nu maar wachten op een patch dus...
Zo, een brutal skirmisch vijand is ook echt brutal zeg
Elke keer als ik een nieuwe tactiek bedenk, bedenkt de comp weer een andere om die tegen te gaan... Misschien maar eens proberen op een kleinere map.
Anoniem: 297116
Kan iemand mij vertellen waarom de prijs van Red Alert 3 ineens zoveel is gezakt. Althans, bij de PC versie van RA3. Niet dat ik ermee zit, hiermee wordt ik alleen in de verleiding gebracht om het spel te kopen, maar eerst krijgen Killzone 2 en InFamous voorrang.
Ik zag het in de FRS inderdaad ook liggen voor maar 20 euro en dat nog geen 6 maanden na de introductie. Zou het zo slecht verkopen?
Ik zag hem ook liggen voor die prijs inderdaad, denk inderdaad dat het spel minder populair is dan men had verwacht/gehoopt en de aanvulling is ook al niet fantastisch..... ik ben zelf ook alweer terug naar RA2.Olaf van der Spek schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:55:
Ik zag het in de FRS inderdaad ook liggen voor maar 20 euro en dat nog geen 6 maanden na de introductie. Zou het zo slecht verkopen?
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Ik kan de RA3-demo voor de PS3 niet vinden in de Playstation Store, terwijl die er toch moet zijn. Is de demo alleen voor onze Amerikaanse vrienden te downloaden of doe ik iets fout?
Als ik het spel start blijft die echt spr lang op dat beginscherm hangen, is dat normaal ?
Nee, is een bug. Updaten zou dat moeten fixen.Maser00 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:23:
Als ik het spel start blijft die echt spr lang op dat beginscherm hangen, is dat normaal ?
Anoniem: 310803
Vraagje:
Was het in vorige versies van RA ook al zo dat je in skirmish mode niet te zien krijgt op welk niveau je de maps al voltooid hebt? (En ook geen medailles ofzo uit bijv Generals?)
Maakt de skirmish mode voor mij persoonlijk totaal niet uitdagend, dat je je voortgang niet kan terugzien...
Was het in vorige versies van RA ook al zo dat je in skirmish mode niet te zien krijgt op welk niveau je de maps al voltooid hebt? (En ook geen medailles ofzo uit bijv Generals?)
Maakt de skirmish mode voor mij persoonlijk totaal niet uitdagend, dat je je voortgang niet kan terugzien...
Likewise, die is en blijft de leukste. Alleen jammer van die slechte support voor heel veel units, dat ie dan toch moeilijk begint te doen.sjolmers schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:05:
[...]
Ik zag hem ook liggen voor die prijs inderdaad, denk inderdaad dat het spel minder populair is dan men had verwacht/gehoopt en de aanvulling is ook al niet fantastisch..... ik ben zelf ook alweer terug naar RA2.
Omdat de lobby's ernstig leeglopen. Er is bijna niet te spelen onlineAnoniem: 297116 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 18:17:
Kan iemand mij vertellen waarom de prijs van Red Alert 3 ineens zoveel is gezakt. Althans, bij de PC versie van RA3. Niet dat ik ermee zit, hiermee wordt ik alleen in de verleiding gebracht om het spel te kopen, maar eerst krijgen Killzone 2 en InFamous voorrang.
Wat is de oorzaak daarvan?Anoniem: 36835 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 09:43:
Omdat de lobby's ernstig leeglopen. Er is bijna niet te spelen online
Gaat het met TW en KW ook zo slecht?
Ik speel ook nog steeds Red Alert 2.
[ Voor 7% gewijzigd door Olaf van der Spek op 20-07-2009 11:19 ]
Anoniem: 171689
RA3 heeft al erg veel patches geinjecteerd gekregen wat ook niet echt bevorderlijk is voor continuiteit in de multiplayer strategie van spelers, en verder vind ik persoonlijk, en met mij een heleboel anderen, het spel niet eens leuk om online te spelen. Er zitten gewoon fundamentele designfouten (Jet Tengu) in die met enkel balans waardes veranderen gewoon niet te fixen zijn.
Maar aan de andere kant overdrijft Supreme wel een beetje, er valt best een game te vinden om online te spelen, maar ik durf wel te stellen dat de RA3 activiteit die van Kane's Wrath niet overstijgt.
KW heeft ook nog wel activiteit, het is zeker niet dood. Echter is het niet eens noemenswaardig meer dan Generals Zero Hour, een 6 jaar oude game. Deze laatste wint het echter gewoon omdat het design en de spelmanier van Generals veel beter is voor multiplayer, waardoor het nog altijd actief is.
(En nee, ik hoef nu geen lectuur over hoe Generals het aflegt tegen WC3, dat weet ik ook wel).
Maar aan de andere kant overdrijft Supreme wel een beetje, er valt best een game te vinden om online te spelen, maar ik durf wel te stellen dat de RA3 activiteit die van Kane's Wrath niet overstijgt.
KW heeft ook nog wel activiteit, het is zeker niet dood. Echter is het niet eens noemenswaardig meer dan Generals Zero Hour, een 6 jaar oude game. Deze laatste wint het echter gewoon omdat het design en de spelmanier van Generals veel beter is voor multiplayer, waardoor het nog altijd actief is.
(En nee, ik hoef nu geen lectuur over hoe Generals het aflegt tegen WC3, dat weet ik ook wel).
Die patches waren juist goed voor multiplayer. Ze brachten meer balans, maar verversten ook de game waardoor het niet saai werd. RA3 is een (te) simpele game waardoor er niet zo heel veel mogelijk is qua strategieën als in b.v. WC3 / SC. Die patches vernieuwden de boel behoorlijk waardoor het toch langer interessant bleef.
Ik ben wel benieuwd wat er mis is met de Jet Tengu trouwens
.
Ik vind het spel overigens ook niet interessant meer om online te spelen. RA3 heeft me positief verrast en ik heb het best veel gespeeld nog, maar nu heb ik alles wel gezien. Heb het sinds april niet meer aangeraakt en daarvoor ook wel eens een maandje niet gespeeld. Ik speelde dan al wel sinds dag 1 van de beta (nu ongeveer een jaar geleden).
Ik ben wel benieuwd wat er mis is met de Jet Tengu trouwens
Ik vind het spel overigens ook niet interessant meer om online te spelen. RA3 heeft me positief verrast en ik heb het best veel gespeeld nog, maar nu heb ik alles wel gezien. Heb het sinds april niet meer aangeraakt en daarvoor ook wel eens een maandje niet gespeeld. Ik speelde dan al wel sinds dag 1 van de beta (nu ongeveer een jaar geleden).
RA2 is nog veel simpeler toch...?Wmm schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 09:07:
RA3 is een (te) simpele game waardoor er niet zo heel veel mogelijk is qua strategieën als in b.v. WC3 / SC.
Ik heb geen idee, het zal vast niet (veel) moeilijker zijn. Het is wel grappig dat RA2 nog steeds zo populair is online. Vraag me toch echt af waarom RA3 dan niet zo populair is. Beide games zijn simpel, hoewel RA3 in principe wel een vrij andere gameplay heeft. Misschien trekt dat mensen niet echt aan. En tja, het is CNC... Onlineactiviteit van CNC games daalt sinds Zero Hour best hard.
Ik denk systemspecs. En RA2 is simpeler hoor.Wmm schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 20:43:
Ik heb geen idee, het zal vast niet (veel) moeilijker zijn. Het is wel grappig dat RA2 nog steeds zo populair is online. Vraag me toch echt af waarom RA3 dan niet zo populair is. Beide games zijn simpel, hoewel RA3 in principe wel een vrij andere gameplay heeft. Misschien trekt dat mensen niet echt aan. En tja, het is CNC... Onlineactiviteit van CNC games daalt sinds Zero Hour best hard.
Ik vind het alleen jammer dat RA2 (heb het hierboven al gezegd ^ ) zo gaat schokken bij teveel units.
Zo zwaar is RA3 toch ook weer niet? Ik kan het prima spelen op m'n pc van 3 jaar oud (C2C 6400, 7600GT, 2 gig ram), tuurlijk met getweakte settings magoed. Maar het zal wel een van de oorzaken kunnen zijn ja, RA2 is op dat vlak toch toegankelijker. En ik heb altijd het idee dat een groot deel van de CNC community niet open staat voor nieuwe dingen ("zomg, that's not true CNC", zie Generals etc).
Maar RA2 loopt vanaf een Pentium II 266 ofzo.Wmm schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 22:14:
Zo zwaar is RA3 toch ook weer niet? Ik kan het prima spelen op m'n pc van 3 jaar oud (C2C 6400, 7600GT, 2 gig ram), tuurlijk met getweakte settings magoed. Maar het zal wel een van de oorzaken kunnen zijn ja, RA2 is op dat vlak toch toegankelijker. En ik heb altijd het idee dat een groot deel van de CNC community niet open staat voor nieuwe dingen ("zomg, that's not true CNC", zie Generals etc).
Van mij mogen ze RA2 echt open source maken zodat de community er mee aan de gang kan.
Ze zijn de source kwijt...Snake schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 22:23:
Van mij mogen ze RA2 echt open source maken zodat de community er mee aan de gang kan.
Ow? Da's pas erg...
Van Dune 2 is wel een redelijke kloon beschikbaar: http://dunelegacy.sourceforge.net/wiki/index.php/Main_Page
Er zijn genoeg programmeurs volgens mij, van TD, RA1 en daarna TS en RA2 moet toch ook wel een kloon gemaakt kunnen worden?
Er zijn genoeg programmeurs volgens mij, van TD, RA1 en daarna TS en RA2 moet toch ook wel een kloon gemaakt kunnen worden?