was weer een zooitje op de weg ondanks het best mee viel met sneeuwval. of mensen die op strepen wijzen omdat hun niet harder durven te rijden in de sneeuw dan de slakken rennen
mooi voorbeeld, voor mij staat een zakjappaner (Suzuki alto) voor de stoplicht. notabene op de linker baan.
had moeite met wegkomen want zag alleen deneusje van dat altotje bewegen en kwam niet vooruit.
2e poging dan maar want het was weer inmiddels rood.
ook de 2e poging liep fout dus weer wachten voor de stoplicht na poging 2.
3x scheepsrecht dus ze kwam van haar plek. maar reed echt met een slakkengang dus voor mij was het inmiddels weer mooi rood op de stoplicht.
na even wachten eindelijk weer groen en vroem weg. terwijl naast mijintussen al een lange rij stond doordat een bmw rijder ook niet van zijn plaats kwam. na groen te zijn gepasseerd in de spiegels gekeken en ik was alleen op de weg want achter mij stond nog steeds beetje raar te doen.
die had dus weer rood.
heb gewoon moeten slalommen de ganze tijd tot de snelweg (die ook niet beter uit zag) omdat ook werkelijk niemand harder durft te rijden dan 20 km/h.
had gewoon 50 tot 60 op de klok en ZONDER problemen of slippen zelfs normaal kunnen remmen.
bij de tankstation voor de snelweg moest zonodig een ouder man mij aanspreken over mijn ''rijgedrag'' waarna ik meteen vriendelijke lach betaalde en terug naar mijn auto wilde lopen werd deze man alsmaar kwader op mij en moest de nodige scheldwoorden aan horen zoals K*T SUV rijder (terreinwagen meneer) , H**ter, etc. ander klanten hadden ook zoiets van WTF????
weg vervolgt en nu eindelijk weer thuis bij de warme kachel.
sorry maar ik ga niet hangen achter iemand die niet durft te rijden met sneeuw alleen omdat het die persoon niet zint ingehaald te worden met sneeuw. zo staan wij morgen ochten (maandag) ook weer gezellig in de file

blijf wel op B-wegen desnoods over de polder om maar naar mijn werk te komen.
foto's
van mij mag er het hele week blijven sneeuwen, liefst een halve meter
misschien dat de bangerikken dan wel thuis blijven