Jullie hebben allebei een punt. WendyvBass met de flow, en Het Fantoom met niet teveel afstand houden.
Ik zelf hou de flow er in, als ik zie dat iemand naar links gaat om daarna weer netjes naar rechts te gaan, los ik op tijd gas, dropped mijn snelheid maar met een paar km, tegen de tijd dat ik daar aan kom kan ik weer op het gas. Zie ik dat het een oude muts is die daarna km's links zal blijven (ja, dat kun je vaak van te voren zien), dan rem ik pas laat, om het maximale effect in zijn/haar spiegel te creëeren. Ja, dat is asosciaal. Helpt vaak wel.
Maar door de bocht genomen, ben ik een flow rijder. Rijdt zoveel relaxter.
Ik snap werkelijk niet dat mensen mij beginnen te duwen bij 120 met 20 man voor me;
1. Ik ga pas naar rechts als ik zie dat je kruissnelheid hoger gaat zijn dan de mijne
2. Het ook nut heeft.
Mbt punt 1, dat zie je aan hoe hard iemand aan komt, en wat voor auto het is. Maar mijn kruissnelheid ligt tussen de 150-170. Zijn er niet veel die harder willen. Dus het nut om mij te gaan duwen is absoluut 0. Als ik vrij baan krijg zie je meestal ook ineens een gat als een gek vallen, want ze houden het niet eens bij als ik terug ga naar kruissnelheid.
En voor de moraalridders, bovenstaand gaat met beleid en nadenken. En niet als het wegdek vol ligt met sneeuw