Is de inzending die jij opgestuurd hebt een 64 bits executable?.oisyn schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 01:23:
[...]
Geh. Wat ik me afvraag, gebruikt ie in Wine wel alle cores? Onder Win XP x64 op een quad core heeft hij een CPU utilization van ~80%. Dit itt die van Pete, die slechts rond de 72% gebruikte (en 55% op de client VM). Maar jouw 261% vind ik dramatisch slecht moet ik zeggen... (hoe moet ik dat interpreteren, als 261/8 = 32% total load?)
OMG I fucking love Google Chrome. M'n bak rebootte net spontaan terwijl ik deze post aan het tikken was, en na het opnieuw opstarten van Chrome zei ie dat niet alles correct was afgesloten en of ik de windows wilde herstellen, en mijn hele post stond er gewoon nog![]()
Ik krijg op een dual Xeon quad core op Win Server 2008 64 bits namenlijk een (iets) lagere score met jouw inzending dan dat jij hier hebt
.oisyn schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 17:40:
Hmm vaag, ik had 1.6 build 11, maar die zegt dus HotSpot Client VM. Heb net de laatste versie geinstalled (build 14), en nu zegt ie wel Server VM.
Dit was iig met de oude build:
.oisyn Score....................: 37245550 points Total moves..............: 99999 Succesful moves..........: 99999 Bad moves................: 0 Average score per move...: 372 points Move with highest score..: #62909 (2200 points)
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”