If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ik heb precies het tegenovergestelde.Dricus schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:50:
Ik zie het "afhankelijk van een derde partij" gedeelte toch als een versterkende factor voor de kwalificatie "mogelijk". Mijn verwachtingspatroon is daarmee toch richting "bijna zeker" getweaked.
Mijn ervaring met programming contests op GoT is dat ze sneller tot stand komen wanneer iemand zelf het initiatief neemt (zoals Typnix, Arjan, Onbekend en ikzelf eerder gedaan hebben), dan wanneer je op de crew moet wachten. Bij extentie verwacht ik dat als de crew zelf weer van een derde partij afhankelijk is, het alleen maar nóg langer duurt.
(Dit zegt trouwens niets over kwaliteit; ik ga er vanuit dat áls er weer een nieuwe contest is, hij supergeweldig is, maar ik durf niet te hopen dat we het binnenkort zullen meemaken.)
[ Voor 46% gewijzigd door Soultaker op 10-07-2011 13:32 ]
Dat is dus precies wat Dricus ook bedoeld. (De afhankelijkheid van een derde veranderd 'mogelijk' in 'bijna zeker', NA de vakantie dus)Soultaker schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:30:
[...]
Ik heb precies het tegenovergestelde.
Mijn ervaring met programming contests op GoT is dat ze sneller tot stand komen wanneer iemand zelf het initiatief neemt (zoals Typnix, Arjan, Onbekend en ikzelf eerder gedaan hebben), dan wanneer je op de crew moet wachten. Bij extentie verwacht ik dat als de crew zelf weer van een derde partij afhankelijk is, het alleen maar nóg langer duurt.
(Dit zegt trouwens niets over kwaliteit; ik ga er vanuit dat áls er weer een nieuwe contest is, hij supergeweldig is, maar ik durf niet te hopen dat we het binnenkort zullen meemaken.)
Bezoek eens een willekeurige pagina
Hoe dan ook, ik wacht geduldig met smart af.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.