Programming Contest Nieuwe Stijl: Contest 4 *Score-update* Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:
  • 100.728 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:58

Matis

Rubber Rocket

Goed bezig :Y)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:28
Dricus schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:50:
Ik zie het "afhankelijk van een derde partij" gedeelte toch als een versterkende factor voor de kwalificatie "mogelijk". Mijn verwachtingspatroon is daarmee toch richting "bijna zeker" getweaked ;).
Ik heb precies het tegenovergestelde.

Mijn ervaring met programming contests op GoT is dat ze sneller tot stand komen wanneer iemand zelf het initiatief neemt (zoals Typnix, Arjan, Onbekend en ikzelf eerder gedaan hebben), dan wanneer je op de crew moet wachten. Bij extentie verwacht ik dat als de crew zelf weer van een derde partij afhankelijk is, het alleen maar nóg langer duurt. :P

(Dit zegt trouwens niets over kwaliteit; ik ga er vanuit dat áls er weer een nieuwe contest is, hij supergeweldig is, maar ik durf niet te hopen dat we het binnenkort zullen meemaken.)

[ Voor 46% gewijzigd door Soultaker op 10-07-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 20:53
Soultaker schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:30:
[...]

Ik heb precies het tegenovergestelde.

Mijn ervaring met programming contests op GoT is dat ze sneller tot stand komen wanneer iemand zelf het initiatief neemt (zoals Typnix, Arjan, Onbekend en ikzelf eerder gedaan hebben), dan wanneer je op de crew moet wachten. Bij extentie verwacht ik dat als de crew zelf weer van een derde partij afhankelijk is, het alleen maar nóg langer duurt. :P

(Dit zegt trouwens niets over kwaliteit; ik ga er vanuit dat áls er weer een nieuwe contest is, hij supergeweldig is, maar ik durf niet te hopen dat we het binnenkort zullen meemaken.)
Dat is dus precies wat Dricus ook bedoeld. (De afhankelijkheid van een derde veranderd 'mogelijk' in 'bijna zeker', NA de vakantie dus)

Bezoek eens een willekeurige pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:27

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Inderdaad EdwinG. En daar komt de factor "vakantieperiode" nog eens bovenop. Maar ik ben het ook met Soultaker eens dat áls hij komt, het met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een kwalitatief hoogstandje gaat worden :P.

Hoe dan ook, ik wacht geduldig met smart af.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Een leuke voor tijdens het wachten: the Cult of the Bound Variable. Erg leuk concept. :)

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb alle ICFP's al bijna gedaan :( Waar blijft de tweakers contest! :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
It's done when it's done. Je ziet 't heus wel verschijnen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.