[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 33 Laatste
Acties:
  • 260.755 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 21:39:
[...]

Kaart is gelijk bij aanschaf opgestuurd, 3 maanden geleden. Waarom zou ik dan naar een site van ziggo gaan om de smartcard te activeren? Die kaart moet voldoende zijn.
Wat als het kaartje niet is aangekomen, dat gebeurt weleens. Ik weet dat toen ik mijn smartcard heb geregistreerd, ik na 2 dagen netjes een brief kreeg ter bevestiging. Bij elke wijziging, hoe klein ook (extra zenderpakket etc) krijg ik meteen die bevestigingsbrief erna.
Met je opmerking over mijnziggo lijk je trouwens op de helpdesk. Niemand lijkt daar maar te begrijpen dat klanten van digitale tv geen mijnziggo hebben.
Iedereen die producten afneemt bij Ziggo kan een MijnZiggo account aanmaken, aangezien dat de enige manier is om je facturen te bekijken online. Ook al heb je alleen maar een standaard RTV abonnement, of digitale tv.
Dus het lijkt erop dat jij het niet begrijpt.
Trouwens als je goed gelezen had, dan hoef je geen mijnziggo account te hebben om je smartcard te activeren op de link die ik je gemeld heb.
Ik heb trouwens wel een mijnziggo registratie, alleen ben ik al jaren geen klant en ziggo weigert mij mijn wachtwoord te geven dat ik vergeten ben. Krijg je reactie: we kunnen een mailtje versturen waarin je wachtwoord staat, alleen sturen ze dat naar mijn verlopen ziggo account :X
Je kan altijd zelf je wachtwoord wijzigen op de Ziggo website, het enige wat je nodig hebt is je gebruikersnaam en je klantnummer.
Als al jaren geen klant meer bent, waarom wil je dan inloggen op je MijnZiggo account?
Maar het tv probleem is inmiddels opgelost. Helaas heeft het wel weer geld gekost voor bellen wat ik jammer vind. In het programma Radar mooi verkondigen dat ze nu pas na 3 maanden de extra kanalen weghalen zodat ze tijd genoeg hebben om dat ene rottige kaartje te verwerken en dan nog niet binnen die termijn de post kunnen afhandelen. Ik zou er bijna gaan solliciteren, hard hoef je er niet te werken immers!
Het hoefde geen geld te kosten om dit voor elkaar te krijgen, er waren genoeg andere kostenloze opties die genoemd zijn...

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:16
Q schreef op zondag 01 maart 2009 @ 19:28:

Wat mij opvalt is dat het z3i abonnement niet meer op de website van ziggo is te vinden, behalve met de zoekfunctie.
Je kan het nog gewoon vinden op de site zonder de zoekfunctie maar dan moet je naar Z3 gaan en daar staat dan een link met de omschrijving: "Wil je nog sneller? Kijk dan naar Internet Z3i."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Ik heb nu ook een raar "probleem" met een van mijn digitale-tv smartcards. Eind december heb ik een nieuw tv-digitaal pakket gekregen (omdat ik van 3 losse componenten naar alles in 1 ben gegaan en als echte Hollander natuurlijk gebruik wilde maken van de aanbieding om "gratis" een nieuwe receiver te krijgen (en omdat mijn Panasonic receiver problemen begon te vertonen)). Netjes ontvangen en tot eind februari ook alle zenders kunnen kijken (vond ik niet erg).

Nu viel me afgelopen weekend op dat de extra zenders "verdwenen" waren (zoals bijvoorbeeld film1 en de nederland 4 thema kanalen), maar ook op Discovery Channel en National Geographic (die wel in het basis pakket zitten) krijg nu "Preview Periode Verlopen". Andere zenders (SBS, RTL en Comedy Central) werken wel. Zou er iets mis zijn gegaan in de activatie, vind het raar dat deze 2 basis zenders verdwijnen.

Op mijn andere smart card werken Discovery en NGC wel.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Hmmm, gister ging aan het eind van de middag mijn snelheid flink omhoog (van 8mb naar 20mb) alleen later op de avond kreeg ik helemaal geen verbinding meer, vanochtend ook niks meer... (Den Haag) Andere mensen ook last hiervan? Webiste Ziggo geeft geen storingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:43

Bergie

Lekker belangrijk...

.Gertjan. schreef op maandag 02 maart 2009 @ 08:20:
Ik heb nu ook een raar "probleem" met een van mijn digitale-tv smartcards. Eind december heb ik een nieuw tv-digitaal pakket gekregen (omdat ik van 3 losse componenten naar alles in 1 ben gegaan en als echte Hollander natuurlijk gebruik wilde maken van de aanbieding om "gratis" een nieuwe receiver te krijgen (en omdat mijn Panasonic receiver problemen begon te vertonen)). Netjes ontvangen en tot eind februari ook alle zenders kunnen kijken (vond ik niet erg).

Nu viel me afgelopen weekend op dat de extra zenders "verdwenen" waren (zoals bijvoorbeeld film1 en de nederland 4 thema kanalen), maar ook op Discovery Channel en National Geographic (die wel in het basis pakket zitten) krijg nu "Preview Periode Verlopen". Andere zenders (SBS, RTL en Comedy Central) werken wel. Zou er iets mis zijn gegaan in de activatie, vind het raar dat deze 2 basis zenders verdwijnen.

Op mijn andere smart card werken Discovery en NGC wel.
Had ik dus ook een paar weken geleden. Bergie in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 4"

Gewoon even bellen om te laten activeren dus. Ik heb ondertussen ook netjes een brief gekregen met daarin netjes de melding dat er nu 2 smartcards actief zijn op mijn alles-in-1 abo.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Bergie schreef op maandag 02 maart 2009 @ 09:16:
[...]

Had ik dus ook een paar weken geleden. Bergie in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 4"

Gewoon even bellen om te laten activeren dus. Ik heb ondertussen ook netjes een brief gekregen met daarin netjes de melding dat er nu 2 smartcards actief zijn op mijn alles-in-1 abo.
Fijn te weten dat ik in ieder geval niet de enige ben :). Dacht dat deze kaart ook al in mijn overzicht stond, maar nu ik nog eens kijk mist inderdaad mijn nieuwe kaart in het overzicht (mijn 2 oude kaarten staan er wel), ik zal eens met de helpdesk bellen. Heb al een keer eerder gehad dat een activatie mis ging (toen was de activatiekaart kwijt geraakt) en ik alleen maar naar Nederland 1 kon kijken, dat begint toch wel te vervelen na een paar dagen ;)

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen problemen op dit moment bij Ziggo. Als loopt redelijk lekker.
Ik heb alleen soms (let er niet altijd op) dat als ik tv aan het kijken ben en ik krijg telefoon dat mn beeld dan heel erg slecht wordt. het is bijna net gescrambled zeg maar.
Dit is tijdens het hele telefoon gesprek, hang ik op is het weer goed.

Nu komt het niet zo vaak voor dat ik tv kijk en aan het bellen ben (meestal ben ik aan het internetten)
maar goed, vaag is het wel.

Verder ben ik benieuwd of hier nog @home gebruikers van het eerste uur zitten. Ik ben zelf al sinds 98 lid ofzo.
Heb een 4 cijferige CC nummer dat begint met 6xxx. Zijn er nog meer "trouwe" @home/ziggo gebruikers hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:42
Begrijp ik goed uit verschillende bovenstaande reacties dat de snelheidsverhogingen al zijn doorgevoerd? dan zal ik vanavond mijn modem is uit en aan zetten :-)

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:51:
Ik heb alleen soms (let er niet altijd op) dat als ik tv aan het kijken ben en ik krijg telefoon dat mn beeld dan heel erg slecht wordt. het is bijna net gescrambled zeg maar.

Nu komt het niet zo vaak voor dat ik tv kijk en aan het bellen ben (meestal ben ik aan het internetten)

Verder ben ik benieuwd of hier nog @home gebruikers van het eerste uur zitten. Ik ben zelf al sinds 98 lid ofzo.
Heb een 4 cijferige CC nummer dat begint met 6xxx. Zijn er nog meer "trouwe" @home/ziggo gebruikers hier?
Ik ben er geloof ik begonnen met een 128 kilobit lijntje, en blij dat ik er mee was :D Dat zal ook al snel 10 jaar terug zijn.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:51:

Je hebt zeker een DECT (draadloze) telefoon? Die kunnen inderdaad wel eens storen op je tv en andere apparaten. Het veld wat deze telefoons (vooral het basisstation) uitzenden is vrij heftig. Ik heb een tijd mijn basisstation op mijn subwoofer gehad. De subwoofer staat altijd standby en springt pas aan als er geluid doorheen moet. Iedere keer sprong mijn subwoofer aan iets voordat mijn telefoon overging (kun je wel net doen of je helderziend bent ;)).

Probeer je telefoon eens wat verder van je aansluitdozen/digitale ontvanger af te zetten (andere "kopjes" aan je coax kabel kan ook wel eens helpen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

In ons studentenhuis hebben we nu ook Zigoo. Alleen is er een probleempje. De modem is aangesloten op een pc en de signaalontvanger staat op 'aan' en is ook aangesloten op de modem. Nu brandt het lampje van pc op oranje en knippert het lampje 'Revieve'. Ze branden dus niet alle 4, zoals op de module staat aangeveven. Wel, nu kon dit 20 minuten duren, alleen staat dat rotding de hele nacht al aan. Nog niet gebeld met Zigo klantenservice, 10 cent/minuut word mij wat te gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier op 3 februari alles in een plus aangevraagd had 28 februari alles binnen, het hele doe het zelf pakket incl. de Gratis digitale ontvanger van samsung. Alles geinstalleerd en werkt als een trein zit op het oude casema netwerk dus snelheid is met usenet rond de 1200kb netjes vind ik.

zo zie je maar het kan ook goed gaan bij ziggo :9 ben blij dat ik van adsl telfort af ben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 12:09
10 cent/minuut word mij wat te gek.
Vind ik eigenlijk enorm meevallen. Stel dat je een half uur aan de lijn zit, dan ben je 3 euro kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:49

rally

Deyterra Consultancy

Deruxian schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 10:10:
In ons studentenhuis hebben we nu ook Zigoo. Alleen is er een probleempje. De modem is aangesloten op een pc en de signaalontvanger staat op 'aan' en is ook aangesloten op de modem. Nu brandt het lampje van pc op oranje en knippert het lampje 'Revieve'. Ze branden dus niet alle 4, zoals op de module staat aangeveven. Wel, nu kon dit 20 minuten duren, alleen staat dat rotding de hele nacht al aan. Nog niet gebeld met Zigo klantenservice, 10 cent/minuut word mij wat te gek.
Ik had hetzelfde. De modem werd eenvoudigweg niet automatisch geactiveerd. Ze gewoon even bellen en dan kijken ze wat er mis is en eventueel doen ze een activatie op afstand.
Ik was in de piek 12 minuten aan de telefoon gehangen voor een totale "kostenpost" van 1,20. En dat vind ik reëel, zeker gezien het feit dat ze meteen mijn probleem hadden opgelost.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 07:51
crazylegs schreef op maandag 02 maart 2009 @ 17:16:
Begrijp ik goed uit verschillende bovenstaande reacties dat de snelheidsverhogingen al zijn doorgevoerd? dan zal ik vanavond mijn modem is uit en aan zetten :-)
Moet je mij toch eens de desbetreffende berichten laten zien, want ik kan ze niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 16:46

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

rally schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:49:
[...]

eventueel doen ze een activatie op afstand.
De vraag is dan , heb je het modem uberhaupt wel geactiveerd ? zo ja, zie bovenstaand.
En trouwens het is Receive ;)

[ Voor 35% gewijzigd door CrankyGamerOG op 03-03-2009 13:59 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ipje schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:58:
[...]

Moet je mij toch eens de desbetreffende berichten laten zien, want ik kan ze niet vinden.
ik ook niet vind alleen posts over wisselende snelheden maar meer niet hier i.e.g. nog "oude snelheid" dus niet dan van Q2 - 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:08

TF

bla bla

Hier nog steeds van de een op andere dag een slechter signaal voor de TV. Ik heb de TV rechtstreeks op de binnenkomst geprikt...geen verbetering.

Ik bel er ook niet meer achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
HenkEisDS schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:08:
[...]

Vind ik eigenlijk enorm meevallen. Stel dat je een half uur aan de lijn zit, dan ben je 3 euro kwijt...
Als ik 4x een half uur in de wacht moet staan om eindelijk geregeld te krijgen dat ze een extra abbootje op mijn smartcard zetten, en dan nog niks hebben geregeld (behalve mijn HD decoder backorderen, terwijl ik helemaal niet om een decoder gevraagd te hebben),vind ik het veel geld voor een niet geleverde dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

rally schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:49:
[...]

Ik had hetzelfde. De modem werd eenvoudigweg niet automatisch geactiveerd. Ze gewoon even bellen en dan kijken ze wat er mis is en eventueel doen ze een activatie op afstand.
Ik was in de piek 12 minuten aan de telefoon gehangen voor een totale "kostenpost" van 1,20. En dat vind ik reëel, zeker gezien het feit dat ze meteen mijn probleem hadden opgelost.
In principe is 1.20 niet erg veel (maar zodra je internet van Ziggo niet werkt kan je waarschijnlijk ook niet bellen dus moet je met je mobiel aan de slag en dan kunnen de kosten wel oplopen, want dan komt de 10ct per minuut bovenop je normale gesprekskosten), maar stel dat je dat wekelijks moet uitgeven aan de helpdesk. In principe vind ik dat wanneer je met de helpdesk belt voor een probleem aan hun kant jij niet verantwoordelijk moet zijn voor de kosten (ongeacht of het om 5 cent of 20 euro gaat). Je betaalt tenslotte een leuk bedrag per maand voor een internet verbinding die zou moeten werken.

Ik heb wel eens gehoord dat een bedrijf je de gemaakte telefoonkosten terug gaf als het hun fout was (of een bedrijf had dat als voornemen om te doen), lijkt me vrij fair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 13-09 22:36
Waar staat informatie over snelheidsverhogingen? Ik weet hier niets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
wvkreg schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 16:15:
Waar staat informatie over snelheidsverhogingen? Ik weet hier niets van?
Ken je dat Zoeken... vakje rechtsboven, ik heb het alvast voor je ingevuld:

KLIK

Valt best mee, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscardt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 09:08
Frank-NL schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:21:
[...]

Ken je dat Zoeken... vakje rechtsboven, ik heb het alvast voor je ingevuld:

KLIK

Valt best mee, toch?
Ik denk dat wvkreg naar aanleiding van deze post:
zijn vraag stelde en het volgende bedoelt: Waar staat informatie dat de snelheidsverhogingen nu al in aan het gaan zijn?

Ik kan overigens ook geen posts vinden in dit topic die aangeven dat de Ziggo al begonnen is met de snelheidsverhogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Hij heeft het waarschijnlijk over de snelheidsverhoging die in December zijn doorgevoerd. Bij sommige is dit namelijk nog niet gebeurd of later ingezet (één van mijn vrienden bijvoorbeeld zit nog op de oude snelheid).

De nieuwe snelheden worden pas in Q2 ingevoerd en waarschijnlijk pas in eerste instantie voor de nieuwe abonnees en Z3i klanten. Waarschijnlijk gaan de bestaande AI1 abonnees midden/eind Q2 om.

Maar we kunnen ook vanaf 1 april massaal onze modems gaan herstarten en speedtesten gaan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscardt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 09:08
rally schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:06:
Maar we kunnen ook vanaf 1 april massaal onze modems gaan herstarten en speedtesten gaan doen :+
Ik denk dat dat sowieso wel gebeurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Tot mijn (niet echt meer eigenlijk) verbazing is nu de previewperiode van digitale TV na 10 weken oid afgelopen. Heb alle zenders van het standaard pakket echter nog wel. Dus je zou zeggen dat ze toch iets gedaan hebben met mijn aanvraag aangezien je anders toch neem ik aan alles weer kwijt bent. Nu afwachten of ik nog eea bevestigd ga krijgen :)

Het gaat goedkomen voor de kerst... denk ik :P

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Damn die nieuwe Ziggo webmail is even aartslelijk en ontzettend onoverzichtelijk zeg... snel maar een andere site zoeken waar ik mijn mail extern op kan halen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Klopt het dat er dowtime was rond vannacht 01:00 of is het netwerk hier niet in orde? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Phusebox schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:18:
Damn die nieuwe Ziggo webmail is even aartslelijk en ontzettend onoverzichtelijk zeg... snel maar een andere site zoeken waar ik mijn mail extern op kan halen
Nieuwe webmail? Ik krijg alleen een andere inlog pagina (zelfs als ik naar webmail.home.nl ga). Als ik daar inlog ga ik gewoon naar de oude @home webmail interface waarin alleen het ziggo logo is neergezet ipv het @home logo (maar dat is al sinds de overname/samensmelting zo)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
.Gertjan. schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:17:
[...]

Nieuwe webmail? Ik krijg alleen een andere inlog pagina (zelfs als ik naar webmail.home.nl ga). Als ik daar inlog ga ik gewoon naar de oude @home webmail interface waarin alleen het ziggo logo is neergezet ipv het @home logo (maar dat is al sinds de overname/samensmelting zo)...
Ik krijg wel de nieuwe webmail, die nieuwe inlogpagina was er gisteren bij mij, en vandaag ook de nieuwe webmail.

Bah, en nu zijn al mijn adressen ook nog eens verkloot; elk adres heeft als naam mijn gebruikersnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

.Gertjan. schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:17:
[...]

With ^
Ook geen nieuwe webmail hier, wel nieuwe inlogpagina...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Raven schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:50:
[...]

With ^
Ook geen nieuwe webmail hier, wel nieuwe inlogpagina...
Wel vervelend dat je nu wel het domein achter je naam moet typen (dus user@home.nl).

Ook jammer dat mijn pre-filled namen weg waren (door Firefox onthouden aan de hand van de veldnaam), normaal was het 1x pijltje omlaag, tab, wachtwoord invullen en op enter drukken. Maar goed dat lijstje vult zich wel weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 17:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik heb nu ook Ziggo. Alles in 1 Pakket aangevraagt en redelijk snel ontvangen. Aansluiten was zo gebeurd, alleen even een klein probleem om een dhcp adres te krijgen van het modem, vervolgens de laptop aangesloten en het modem gereset, toen kreeg ik ineens wel een IP en kon ik het activeren. Digitale televisie was iets lastiger, uiteindelijk de helpdesk gebeld en 5 minuten later was dat ook opgelost; de tabel met netwerknummers klopte niet in mijn boekje, de kolom was 1 plaats opgeschoven, en ik moest dus een ander netwerknummer hebben; en toen werkte alles ineens wel.

De snelheid is prima, ik haal met gemak 20 mbit, terwijl ik met adsl op 4mbit bleef steken.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
voorbeeldje:

Afbeeldingslocatie: http://www.phuse.nl/got/zicko.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

snap ook niet waarom mensen hun email van ziggo gebruiken.. totaal geen spam filter.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:05
nou, pak en beet 2 weken geleden begon internet willekeurig uit te vallen, en sindsdien heb ik de helft v/d dag 700-1200ms en ong. isdn snelheid. 'k kijk ff op de ziggo site en er staat onderhoud/upgrades van het netwerk, leuke hiervan is dat het al 3 of 4x is geupdate naar een week later. postcode 1702:

van maandag 2 maart 07.00 uur tot vrijdag 13 maart 16.00 uur
In uw wijk vinden grootschalige werkzaamheden plaats. Verouderde apparatuur zal worden vervangen. Hierdoor kan uw televisie signaal en internet en telefoon verbinding onderbroken worden. Onze excuses voor de overlast.

zal me niks verbazen als er morgen staat '...tot vrijdag 20 maart 16:00' :|

was met multikabel wel beter met upgrades, binnen een paar uur klaar. vraag me af waarom dit een maand moet duren, klopt toch geen *!(&%!$(* van? 8)7

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
quartex schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:55:
snap ook niet waarom mensen hun email van ziggo gebruiken.. totaal geen spam filter.
Op ziggo krijg ik minder spam binnen dan welk ander adres ook dat ik heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Vandaag heb ik gebeld om mijn DTV+ abonnementen te laten samenvoegen (vanaf 1 maart zou het mogelijk moeten zijn om 1 plus abonnement op maximaal 5 kaartjes te laten activeren).

Toen kreeg ik te horen dat het waarschijnlijk zeker wel binnenkort mogelijk gaat worden maar dat ze nog niet met 100% zekerheid precies ongeveer kon zeggen wanneer (en dit is geen grap: dit komt heel dicht in de buurt bij de gekozen bewoording).

Maar in het kort komt het er op neer dat ze het op korte termijn wel mogelijk willen maken, maar dat ze nog een technische beperking hebben en niet kunnen zeggen wanneer de infrastructuur er klaar voor is.

Jammer, want ik wilde mijn twee plus abonnementen van € 3.95 om laten zetten naar eentje van € 9,95 en dan activeren op drie van onze kaarten (het derde kaartje is nu alleen in gebruik voor heeeeel sporadisch TV kijken op zolder namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

Wordt het eigenlijk niet een keer tijd voor deel 5?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rschenk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-09 10:20
Phusebox schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:16:
[...]

Op ziggo krijg ik minder spam binnen dan welk ander adres ook dat ik heb
Ik krijg op mijn Ziggo mail ook geen spam binnen, maar dat komt omdat ik mijn Ziggo email ook niet gebruik. Op het moment dat je je Ziggo mailadres achter gaat laten op websites e.d. komt de spamstroom vanzelf op gang.

Nee, ik houd het liever bij mijn GMAIL account, die overigens 'automatisch' mijn Ziggo email ophaalt (die ene nieuwsbrief en factuurmelding per maand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Die actie van Ziggo & Sport1 (een week lang gratis naar Sport1 kijken) die zou toch 2 maart afgelopen zijn?

Ik kan het nogsteeds ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quartex schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:31:
Die actie van Ziggo & Sport1 (een week lang gratis naar Sport1 kijken) die zou toch 2 maart afgelopen zijn?

Ik kan het nogsteeds ontvangen..
ze doen het hier ook nog op mijn humax HD5000c.
ik wil meer hd kanalen. word tijd dat NL1, NL2 en NL3 gaat uitzenden in hd en de rest ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:45:
[...]

...
ik wil meer hd kanalen. word tijd dat NL1, NL2 en NL3 gaat uitzenden in hd en de rest ook.
Dat is dan mooi pech :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

.Gertjan. schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:13:
[...]

Wel vervelend dat je nu wel het domein achter je naam moet typen (dus user@home.nl).

Ook jammer dat mijn pre-filled namen weg waren (door Firefox onthouden aan de hand van de veldnaam), normaal was het 1x pijltje omlaag, tab, wachtwoord invullen en op enter drukken. Maar goed dat lijstje vult zich wel weer. :)
Ach, 1* opnieuw opslaan, klaar :P
Djeez :/ Dat vind ik er niet uit zien...
Hopelijk blijft de oude beschikbaar.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dat jammer maar ja niets aan te doen. maar nederland mag wel meer zijn best doen met de digitalisering. we lopen al 6 jaar achter op het hdtv tijdperk. tegen de tijd dat wij op hd zitten is het weer antiek. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Er zijn sites die van je eisen dat je geen "gratis" email account gebruikt. Deze blokkeren vaak mail adressen van hotmail en gmail. Zelf vind ik het ook altijd een stuk netter om met mijn ziggo/@home account te mailen. Is puur psychologisch, maar ik heb het idee dat je zeker niet mailt met iemand die snel een adresje heeft aangemaakt en niet na te trekken is (een @home account hoort aan een gebruiker en is te tracen bij bijvoorbeeld oplichting).

Ook is het bij grote internationale gratis diensten lastig om met een veel voorkomende naam een account te vormen zonder exotische cijferreeksen er achter aan.

En voornaam.achternaam@home.nl komt professioneler over dan blije_teletubie@hotmail.com (niet mijn echte adres hoor ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

.Gertjan. schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 19:16:
[...]

Er zijn sites die van je eisen dat je geen "gratis" email account gebruikt. Deze blokkeren vaak mail adressen van hotmail en gmail. Zelf vind ik het ook altijd een stuk netter om met mijn ziggo/@home account te mailen. Is puur psychologisch, maar ik heb het idee dat je zeker niet mailt met iemand die snel een adresje heeft aangemaakt en niet na te trekken is (een @home account hoort aan een gebruiker en is te tracen bij bijvoorbeeld oplichting).
Ook is het bij grote internationale gratis diensten lastig om met een veel voorkomende naam een account te vormen zonder exotische cijferreeksen er achter aan.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik wil juist zo veel mogelijk privacy.
Dus zal nooit me echte naam verbinden met een email en dan ook zeker niet een email adres gebruiken die direct gekoppelt is aan mijn isp.

Maar mijn OP ging meer over het feit dat Ziggo geen goede spamfilter heeft.
Zeker vergeleken met een aantal gratis email aanbieders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik heb vorige week een Ziggo alles-in-één pakket aangevraagd.

Daarvoor wel het een en ander zitten aanpassen in mijn meterkast. Ik heb onder andere een AOP aangelegd:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/303fw9x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/fuxlhs.jpg

Nu zag ik tijdens het surfen op internet dat de coax-splitter die Ziggo levert een eigen aparte aardingsaansluiting heeft.

Nu mijn eigenlijke vraag:

Moet ik deze aansluiten om een zo goed/veilig mogelijke situatie te creëren of volstaat de AOP die geaard is?

Ik denk dat ik volgende week het doe-het-zelf pakket in ontvangst mag nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:39
Ziet er goed uit! Volgende week ga ik dat aardedraadje ook eens aansluiten. Je krijgt trouwens wel een nieuwe opzet-wcd. Je mag je kunstje dus nog een keer uitvoeren.

Sinds vorige week heb ik ook een zeer stabiele Alles in 1 Extra en ben zéér tevreden. 2,4 mbyte/s down en 360 kbyte/s up. Aanzienlijk beter dan mijn Telfort ADSL op 4,5km van de centrale.

Trouwens, iemand enig idee wanneer de TV decoder eens binnen komt?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Napsju schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 22:10:
Ziet er goed uit! Volgende week ga ik dat aardedraadje ook eens aansluiten. Je krijgt trouwens wel een nieuwe opzet-wcd. Je mag je kunstje dus nog een keer uitvoeren.
Nieuwe wandcontactdoos? :?

Heb net vorige week een Hirschmann/Tratec TRAS-1000/B gemonteerd. En een dubbele Hirschmann aansluitdoos in de woonkamer.

Edit:

Ik zie in de online installatie handleiding dat er een nieuw type splitter wordt geleverd. Ik zag dat ik alleen de voorplaat van mijn TRAS-1000/B moet vervangen.

Maaaaarrrr:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2h2dseu.jpg

Hoe breed is die overzetkap? Want er zit nu 3 mm speling tussen de tras en een naastgelegen elektrabuis...

[ Voor 35% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 04-03-2009 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Hier een foto van de beschikbare ruimte:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/r89o9j.jpg

Was de hele middag bezig om de spijker van de buisklem erin te rossen, omdat er een ding van de gasleiding voor in de weg zat... Heb geen zin om dat ding weer te gaan verplaatsen. :x

Vraag me dus af of die plastic afdekkap strak over de WCD schuift en hoe dik het plastic dan is. In het ergste geval zit de afdekkap ruim over de WCD heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie

nAffie

...

Die kap is evenbreed als je WCD, en die valt er niet overheen, maar zit erop...

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
nAffie schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 00:00:
Die kap is evenbreed als je WCD, en die valt er niet overheen, maar zit erop...
Hmm,

De illustratie is niet erg duidelijk daarin... Mij wekt het de suggestie dat de schaal/kap de wandcontactdoos volledig uit het zicht laat verdwijnen:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2emivxe.jpg

Het mooiste zal natuurlijk een echte foto zijn vanuit verschillende standpunten. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 05-03-2009 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Stond nog ergens een aantal pagina's terug... :P

Zelfgeschoten plaatje van de splitter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WlnjoSlDkbZST9FdMlYRqTpj/full.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Vinnie op 05-03-2009 00:40 ]

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie

nAffie

...

Die foto's mag je zelf maken foto heeft Vinnie al gemaakt.. :) Dat afdekkapje is evenbreed als je WCD en valt precies over dat opdrukfilter (UMU-01). 3 openingen aan de onderkant uitgespaard voor de kabels (radio/tv/data).
Het komt dus echt niet over je WCD heen, maar zit er dus gewoon bovenop.

[ Voor 6% gewijzigd door nAffie op 05-03-2009 00:42 ]

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
_/-\o_

Het hak en breekwerk blijft me gelukkig bespaard, wat een opluchting!

Zit er trouwens ook nog verschil in het binnenwerk van de door Ziggo geleverde AOP? Of is dit gewoon hetzelfde als de TRAS-1000/B die ik al heb hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie

nAffie

...

F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 00:44:
_/-\o_

Het hak en breekwerk blijft me gelukkig bespaard, wat een opluchting!

Zit er trouwens ook nog verschil in het binnenwerk van de door Ziggo geleverde AOP? Of is dit gewoon hetzelfde als de TRAS-1000/B die ik al heb hangen.
Die zijn vrijwel identiek... Als je dus al die TRAS-1000/B hebt hangen, hoef je die van Ziggo niet te gebruiken... (scheelt je ook weer geklooi met de groene kabel)

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Gisteren aangesloten door een monteur.
Op het moment dat hij er was bleef het 3de modem lampje knipperen, geen signaal dus.
Maar 2 uur later branden opeens wel alle 4 de lampjes en kon ik het modem activeren.

Hoe kan dat opeens, zetten ze dan ergens een schakelaar om ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Jezus man... Ben nu al sinds afgelopen vrijdag bezig om HDTV op mijn smartcard te krijgen. Reeds 3 telefoontjes verder en nog steeds niks. Interessant; ik kreeg een mevrouw aan de lijn die zei dat ik na het activeren op mijn hoofd smartcard, automatisch dezelfde abbos kreeg op al mijn andere smartcards. Een week daar voor zei een ander dat dat absoluut niet kon. Ervaringen hier? Misschien kan het wel bij het activeren van extra abbos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

quartex schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 19:53:
[...]

Het zal wel aan mij liggen, maar ik wil juist zo veel mogelijk privacy.
Dus zal nooit me echte naam verbinden met een email en dan ook zeker niet een email adres gebruiken die direct gekoppelt is aan mijn isp.

Maar mijn OP ging meer over het feit dat Ziggo geen goede spamfilter heeft.
Zeker vergeleken met een aantal gratis email aanbieders
Privacy is inderdaad wel erg belangrijk. Ik heb daarom naast mijn officiele @home adressen ook een setje gmail adressen. Voor sommige gmail adressen gebruik ik mijn volledige voor- en achternaam en op eentje alleen mijn voornaam. Voor veel zaken gebruik ik mijn gmail met volledige naam (voor bestellingen op webwinkels en inschrijven op betrouwbare sites) zodat ik al mijn mail bij elkaar heb en als ik ooit wissel van provider ik dat in ieder geval niet kwijt ben. De anonieme gmail gebruik ik voor registraties op games fora en andere zaken waar ik niet vind dat men mijn naam moet kennen.

Solliciteren en instanties mailen doe ik meestal met mijn @home account, gewoon omdat het voor mij een stuk professioneler aanvoelt, maar dat is ieder voor zich.

Ik moet zeggen dat ik via @home ooit wat spam heb binnen gehad (schijnbaar kon je makkelijk de users.home.nl (of iets dergelijks) opvragen en heeft iemand achter al die namen een @home.nl toegevoegd en op een spamlist gegooid), maar dat is al weer een tijd geleden en is vrij snel weer opgehouden. Maar goed ook Gmail is niet heilig, het anonieme gmail adres dat ik gebruik staat ook geregeld vol met spam (gelukkig vaak wel in de spam map).

Als je geen spam wilt moet je voor de mail van ziggo/home gewoon een goed mailprogramma met een goede spamfilter gebruiken. Outlook filtert er geregeld wat nieuwsbrieven uit, maar verder heb ik nergens last van. Maar goed ik gooi mijn email adressen ook niet zomaar op het internet neer :)

Mijn Steam account gebruikt bijvoorbeeld het adres met volledige naam omdat ze daar mijn volledige naam kennen en weer niet mijn anonieme mail hoeven te weten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat ik heb gelezen ergens op het grote almachtige internet via een niet nader te noemen bekende virtuele zoekmachine is dat het gelijk stellen van meerdere smartcards(max. 5) op een huishouden is uitgesteld met een paar maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Thombias schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:22:
Wat ik heb gelezen ergens op het grote almachtige internet via een niet nader te noemen bekende virtuele zoekmachine is dat het gelijk stellen van meerdere smartcards(max. 5) op een huishouden is uitgesteld met een paar maanden.
Zou wel mooi zijn als ze dat eens snel door gingen voeren. Vroeger had ik het complete pakket op een van mijn smartcards (toen was het geloof ik maar iets van 8 euro), maar begon het vervelend te vinden dat als ik op bed nog even naar discovery science wilde kijken dat ik dan de kaart uit de receiver van de huiskamer moest halen en dan in de andere receiver moest doen. Leverde ook wel eens problemen op omdat die receivers het niet erg leuk vinden als je vaak je kaart verwisselt.

Toen ze meerdere aanvullende pakketten gingen maken (en de prijzen dus gingen stijgen) heb ik het maar stop gezet. Vond dat ik teveel betaalde in verhouding tot hoe vaak ik de extra kanalen gebruikte (zeker als het maar op 1 tv kon). Als ze meerdere kaarten mogelijk maken ben ik wel van plan om het aanvullende pakket te nemen (en met mij denk ik wel meer mensen, mensen blij en ziggo blij :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Thombias schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:22:
Volgens het Ziggo gebruikers_forum officieel volgende week (vanaf 11 maart) met een maximum van 3 kaarten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:21

The Legend

*Plop*

F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 00:16:
[...]

Hmm,

De illustratie is niet erg duidelijk daarin... Mij wekt het de suggestie dat de schaal/kap de wandcontactdoos volledig uit het zicht laat verdwijnen:

[afbeelding]

Het mooiste zal natuurlijk een echte foto zijn vanuit verschillende standpunten. ;)
Is het niet erg onhandig om op het hoofdpunt alles al gesplitst te hebben? Bij mij zit het AOP in de kelder, vanuit daar heb ik nu bekabeling liggen naar 3 einddozen in huis waar pas de Radio/TV splitsing wordt gemaakt. Betekent dat als ik een AiE pakkket aanvraag ik die splitter moet gebruiken en dus extra kabels moet gaan trekken? 8)7

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ok, activatie drama... :(

- Ruim anderhalf jaar geleden een smartcard geactiveerd, en totaal pakket afgesloten. Alles in orde
- Twee maanden geleden een extra decoder met extra smartcard aangeschaft en geactiveerd
- Na 6 weken beeld op zwart. Toen begon het drama

- 1e x bellen, smartcard laten activeren. Zonder extra pakketten, want ik ga geen twee keer betalen. Zou geregeld worden. 3 dagen later nog niks.
- 2e x bellen, weer niks
- 3e x bellen, smartcard werkt.

Ik schaf een HD decoder aan...
- 1e x bellen, graag een HDTV pakket op de eerste smartcard. Nummer doorgegeven, na 2 dagen nog niks.
- 2e x bellen, ja, uw HD decoder staat in backorder. Maar ik wil helemaal geen decoder mevrouw, ik wil alleen het pakket. Gaan we regelen. Na 2 dagen nog niks.
- 3e x bellen, oh meneer, het is echt een rommeltje in uw account, maar ik ga het allemaal voor u oplossen. Blijkt dat de 2de smartcard nog steeds niet op mijn naam staat. Gaat ze ook regelen. Daarna zou ze het HDTV pakket op de eerste kaart zetten, en ik kreeg de toezegging dat het op alle andere cards ook automatisch geregeld zou zijn. (ik denk yahooo!). Helaas 2 dagen later nog niks.
- Net voor de 4e x gebeld. Krijg ik iemand aan de lijn die er niks van snapt. Hoe moeilijk kan het zijn. Zij gaat nu waarschijnlijk alles om zeep helpen, want mijn god, wat ze allemaal heeft verteld, er klopt niks van, en ze was maar kaarten aan het activeren en deactiveren.

Please Ziggo, how hard can it be... Ik krijg hier dus écht de schijt van he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 22:02
The Legend schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:35:
[...]

Is het niet erg onhandig om op het hoofdpunt alles al gesplitst te hebben? Bij mij zit het AOP in de kelder, vanuit daar heb ik nu bekabeling liggen naar 3 einddozen in huis waar pas de Radio/TV splitsing wordt gemaakt. Betekent dat als ik een AiE pakkket aanvraag ik die splitter moet gebruiken en dus extra kabels moet gaan trekken? 8)7
Nee, je hebt namelijk ook splitters die radio en tv niet al splitten maar signaal alleen splitten in R/TV en Data. Anders kun je hier ook een retourgeschikte versterker voor gebruiken. Die heb ik gekregen bij mijn Interactieve decoder maar kun je ook los bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je zet je gratis spamfilter ff aan pannekoek!
:)

Afbeeldingslocatie: http://trancemaster.nkiteam.de/tmp/untitled.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Ik heb inmiddels mijn Humax decoder/recorder binnen en de boel aangesloten. Viel me meteen op dat sommige zenders best wel wat ruis vertonen, sommige zenders zijn zelfs slechter dan wat ik via analoge tv gewend was. Kijk ik bij deze zenders bij de signaalontvangst, dan zit de signaalsterkte rond de 53% voor alle zenders en de kwaliteit is altijd 100%. De BER zit ook altijd op 0. Haal ik de splitter (voor tv naar boven) ertussen uit dan wordt de sterkte 2% beter maar het beeld niet.

De scart kabel moet OK zijn, want deze geeft prima beeld via bijv. mijn home cinemaset. Heeft het zin om coax van muur naar decoder te vervangen (5 meter ongeveer) of geeft de 100% kwaliteit en BER van 0 aan dat het gewoon niet beter kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al 7 weken aan het wachten op de gratis decoder. Nog steeds is de snelheid down onstabiel te noemen. Tenaamstelling is niet goed daarover een aangetekende brief gestuurt, ook nog niets over gehoord. Al bijna 2200 berichten op dit forum die bestaan uit over het algemeen...kommer en kwel.

you go ziggo...not dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Pfffrt, die spamfilter mag ook met een korrel zout genomen worden. Toen ik het hoofdaccount aanmaakte had ik binnen een dag al een paar spammails, en na het wijzigen van de settings naar zeer streng krijg ik ze nog. Mkay dan.

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:45
Ik kan met Eweka niet connecten met de SSL server. Ik heb de poort (563) geforward, maar het wil nog steeds niet lukken. De normale server (newsreader1) doet het wel gewoon, alleen krijg ik daar niet mijn volle snelheid (van de 20Mbit zo'n 8 a 10 Mbit).

Weet iemand wat ik nog kan proberen? Ik gebruik GrabIt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 00:20:
Al bijna 2200 berichten op dit forum die bestaan uit over het algemeen...kommer en kwel.

you go ziggo...not dus :(
Dat is iets waar internet goed in is. Je zult alleen kommer en kwel lezen. Als bij mij alles goed werkt, zie je mij niet in deze topics, en hetzelfde geldt voor de anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:26

The Third Man

The Third Jellyfish

Waarom forward je een poort wanneer jij de poort bij Eweka probeert te bereiken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
barzi schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 09:12:
Ik kan met Eweka niet connecten met de SSL server. Ik heb de poort (563) geforward, maar het wil nog steeds niet lukken. De normale server (newsreader1) doet het wel gewoon, alleen krijg ik daar niet mijn volle snelheid (van de 20Mbit zo'n 8 a 10 Mbit).

Weet iemand wat ik nog kan proberen? Ik gebruik GrabIt.
Ja forward is niet nodig.
Bij mij doet vandaag Eweka SSL het trouwens ook niet, misschien ligt het probleem bij Eweka?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBlueEyes schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 10:47:
[...]

Ja forward is niet nodig.
Bij mij doet vandaag Eweka SSL het trouwens ook niet, misschien ligt het probleem bij Eweka?
hier werkt hij wel prima, welke server adres gebruik je? sslreader.eweka.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Klote Ziggo werkzaamheden... Net 3* 1 een half uur modem reset :/
Hopelijk gaat dat niet zo de hele dag door...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currahee
  • Laatst online: 22:29

Currahee

3 miles up, 3 miles down!

Raven schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 12:29:
Klote Ziggo werkzaamheden... Net 3* 1 een half uur modem reset :/
Hopelijk gaat dat niet zo de hele dag door...
Ik heb er vandaag ook last van, mijn internet valt steeds iets van 30 seconden weg en dan is hij er weer. Irritant als je net wat met een paar mensen aan het overleggen bent :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 14-09 17:57
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 10:48:
[...]

hier werkt hij wel prima, welke server adres gebruik je? sslreader.eweka.nl?
Ja die bij de FAQ staat van Eweka.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Currahee schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 12:33:
[...]

Ik heb er vandaag ook last van, mijn internet valt steeds iets van 30 seconden weg en dan is hij er weer. Irritant als je net wat met een paar mensen aan het overleggen bent :(
Precies zo hier, 30-60 seconden.
Was al eerder zo, alleen ondervind eMule er nu hinder van... (Geen uploaders meer :? , na herstart wel.)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hier hetzelfde. Alleen reset ik mijn modem niet handmatig.
Ik doe het volgende,

start>uitvoeren typ in cmd dan krijg je een dos schermpje en daar vul je in ipconfig /renew
en dan kan je weer vrolijk door. Maar irritant is het wel. Hier is het trouwens om het uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ar34z
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-01 20:50
Hallo. Ik heb na een maand wachten eindelijk internet van Ziggo. De eerste 2 maanden zijn gratis (+ een maand extra omdat ik zo lang moest wachten), dus ik heb gekozen voor de 30mbit verbinding (Z3i).
Echter haal ik op Eweka 'maar' 1430kb. Ik gebruik GrabIt.
Nu vind ik ~1500 snel zat, maar voeg het me gewoon af.

Het lijkt mij meer op een 20mbit verbinding. Kan het dan gewoon niet sneller of is er iets bij mij mis?
iig zal niemand voor 30mbit gaan als je de prestaties van 20 krijgt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
http://www.speedtest.net/ hier test het beter dan via Grab-it download lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 19:14:
Ja hier hetzelfde. Alleen reset ik mijn modem niet handmatig.
Ik doe het volgende,

start>uitvoeren typ in cmd dan krijg je een dos schermpje en daar vul je in ipconfig /renew
en dan kan je weer vrolijk door. Maar irritant is het wel. Hier is het trouwens om het uur.
Euh, wij ook niet, komt door de werkzaamheden dat ie reset/opnieuw aanmeld...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova
  • Laatst online: 13-09 20:44

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

Nou tot nu toe mag ik niet klagen... Heb sinds 18:15 ziggo en tot nu toe alles prima in orde....
Heb er een SiteCom router achterhangen en die doet het ook perfect..

Nu afwachten voor de toekomst, maar erger dan Alice kan het nooit worden. >:)

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Dan zit jij ook vast net als ik een heel eind van de ADSL centrale zeker?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:36

allure

Titaan fase 2/3

Ik krijg net een mail van Ziggo dat ze in de tweede helft van 2009 de snelheiden weer gaan verhogen, heeft iemand toevallig meegekregen tot welke snelheden ze gaan verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in alle gevallen volgens mij, alleen beginnen ze met het duurste abbo , de z3i eerst dus , daarna volgens de andere abbo's ,alleen in hoeveel snelheid we erop vooruitgaan is mij niet bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
allure schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:15:
Ik krijg net een mail van Ziggo dat ze in de tweede helft van 2009 de snelheiden weer gaan verhogen, heeft iemand toevallig meegekregen tot welke snelheden ze gaan verhogen?
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:32:
in alle gevallen volgens mij, alleen beginnen ze met het duurste abbo , de z3i eerst dus , daarna volgens de andere abbo's ,alleen in hoeveel snelheid we erop vooruitgaan is mij niet bekend
Alstu nieuws: Ziggo plant nieuwe snelheidsverhogingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Zou je die mail hier eens willen posten? Ik heb 'm nog niet gehad.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img3.imageshack.us/img3/7717/ziggo.th.jpg

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2009 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Neem dan gewoon de directe link naar het plaatje, dan zijn er ook geen popups:

Afbeeldingslocatie: http://img3.imageshack.us/img3/7717/ziggo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribibu
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 16:40
jammer dat in de nieuwsbrief de link naar de nieuwe Humax iHDR-5050c nog niet werkt, http://ziggo.ziggo.mailplus.nl/nct21664/dNcw6JjrTAwqSvz

beetje jammer dit soort dingen, automatisering behoort een feest te zijn... :+

[ Voor 31% gewijzigd door dribibu op 07-03-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik kreeg net een brief in de brienvenbus waarin staat dat sinds 1 mei de abbonementen die ik heb voor digitale televisie gaan werken op alle smartcards! Dus dat wordt lekker Film1 en Digitaal pakket ook boven in bed kijken! :)

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:42

Onbekend

...

Leuk die snelheden, maar in de praktijk merk ik niet dat de websites ook hoge (1Mbit of hoger) uploadsnelheden kunnen bereiken.
Als je meerder websites tegelijkertijd laad, heb je er wel iets aan....

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Als ik mijn EM4550 router als DHCP instel, kan ik zelf geen DNS server opgeven.
Zeg ik static IP, dan kan ik wel de opendns ip adressen ingeven.

Moet je je router als DHCP instellen? ik gebruik veel liever de opendns servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 16:02

Sa1

Onbekend schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 20:14:
Leuk die snelheden, maar in de praktijk merk ik niet dat de websites ook hoge (1Mbit of hoger) uploadsnelheden kunnen bereiken.
Als je meerder websites tegelijkertijd laad, heb je er wel iets aan....
en downloaden telt niet?? buitendat... ligt dat meer aan jou websites dan aan "alle" sittes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:42

Onbekend

...

De enige servers waarvan ik snel kan downloaden is van speedtest.multikabel.net en van zo'n andere speedtestserver (naam ben ik even kwijt).

Als je websites hebt waarvan ik met volledige snelheid kan downloaden (maakt niet uit wat) hoor ik het graag. Ik merk nu dat ik eigenlijk niet zo'n snelle internetverbinding nodig heb omdat ik met de meeste websites niet zo'n hoge downloadsnelheid kan bereiken.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie

nAffie

...

Probeer eens een filmpje te downloaden van een nieuwsgroepen server, kijken of je dan wat merkt van je hoge downloadsnelheid...

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 16:02

Sa1

Onbekend schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 22:47:
De enige servers waarvan ik snel kan downloaden is van speedtest.multikabel.net en van zo'n andere speedtestserver (naam ben ik even kwijt).

Als je websites hebt waarvan ik met volledige snelheid kan downloaden (maakt niet uit wat) hoor ik het graag. Ik merk nu dat ik eigenlijk niet zo'n snelle internetverbinding nodig heb omdat ik met de meeste websites niet zo'n hoge downloadsnelheid kan bereiken.
ooit wel is een sp gedownload van ms, buiten de nieuwsservers haal ik ook echt op zeer veel sites 1MB/sec+
Elke site die op een normale hoster gehost wordt haalt deze snelheden, als iets wordt gehost op een 100mbit locatie of 1gbps dan haal ej dat gewoon... anders moet je niet op die ongure sites rondhangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
http://www.google.com/search?q=100mb.bin
http://www.google.com/search?q=1000mb.bin

Zet een paar van die bestandjes in de download (van verschillende servers), en kijk wat je totale snelheid is :)
Pagina: 1 ... 23 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.