Wat als het kaartje niet is aangekomen, dat gebeurt weleens. Ik weet dat toen ik mijn smartcard heb geregistreerd, ik na 2 dagen netjes een brief kreeg ter bevestiging. Bij elke wijziging, hoe klein ook (extra zenderpakket etc) krijg ik meteen die bevestigingsbrief erna.Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 21:39:
[...]
Kaart is gelijk bij aanschaf opgestuurd, 3 maanden geleden. Waarom zou ik dan naar een site van ziggo gaan om de smartcard te activeren? Die kaart moet voldoende zijn.
Iedereen die producten afneemt bij Ziggo kan een MijnZiggo account aanmaken, aangezien dat de enige manier is om je facturen te bekijken online. Ook al heb je alleen maar een standaard RTV abonnement, of digitale tv.Met je opmerking over mijnziggo lijk je trouwens op de helpdesk. Niemand lijkt daar maar te begrijpen dat klanten van digitale tv geen mijnziggo hebben.
Dus het lijkt erop dat jij het niet begrijpt.
Trouwens als je goed gelezen had, dan hoef je geen mijnziggo account te hebben om je smartcard te activeren op de link die ik je gemeld heb.
Je kan altijd zelf je wachtwoord wijzigen op de Ziggo website, het enige wat je nodig hebt is je gebruikersnaam en je klantnummer.Ik heb trouwens wel een mijnziggo registratie, alleen ben ik al jaren geen klant en ziggo weigert mij mijn wachtwoord te geven dat ik vergeten ben. Krijg je reactie: we kunnen een mailtje versturen waarin je wachtwoord staat, alleen sturen ze dat naar mijn verlopen ziggo account
Als al jaren geen klant meer bent, waarom wil je dan inloggen op je MijnZiggo account?
Het hoefde geen geld te kosten om dit voor elkaar te krijgen, er waren genoeg andere kostenloze opties die genoemd zijn...Maar het tv probleem is inmiddels opgelost. Helaas heeft het wel weer geld gekost voor bellen wat ik jammer vind. In het programma Radar mooi verkondigen dat ze nu pas na 3 maanden de extra kanalen weghalen zodat ze tijd genoeg hebben om dat ene rottige kaartje te verwerken en dan nog niet binnen die termijn de post kunnen afhandelen. Ik zou er bijna gaan solliciteren, hard hoef je er niet te werken immers!
meh.