Ik heb net, sinds 11-04-2009 de UE40b6000vx gekocht en ik heb er nog geen seconde spijt van.
De full-screen bij hdmi moet je wel opzetten, want hdmi's staan standaard op 16:9 en heb je precies overscan.
Local dimming heeft deze niet, maar de zwart-niveau's zijn echt wel goed. Lijkt een plasma scherm zonder de nadelen ervan, maar dan met de scherpheid van een LCD, je moet inderdaad wel wat tweaken, maar is persoonlijke smaak, zoals gewoon analoog beeld (wat heel goed is voor zo'n louise analoog kabel te zijn) zet je bv op natuurlijk en HD films op dynamisch, scherpte-graad op hdmi sloten staan halverwege op 50 maar ik heb ze eender naar 15 gezet wat nog scherp blijf maar zonder de extra korrels.
Ik gebruik een htpc met een geforce 9400gs integrated met hdmi op 1080p@24hz (24p functie) met XBMC

en een 1080p mkv ziet er phenomenaal goed uit:p
Kijkhoek is inmens goed, ik had dit ook gelezen als commentaar dat dit slecht zou zijn, echter kon ik niet goed volgen omdat ik dat in de winkel juist goed vond.
ook ps3, xbox 360 doet ie goed
Er zit tevens een mini-scart to scart conversie stukje bij, dus je hebt nog wel 1 normale scart ter beschikking.
Kortom een schitternde tv... Kleuren zijn tevens subliem, zoals ik al plasma kwaliteit.
De frame zelf is mooi maar o zo delicaat, minste veeg zie je erop...
Beeld belichting is tevens mooi verdeeld over het scherm, je zit niet de achtergrondverlichting zoals op een lcd wat normaal gezien logisch is gezien de led's, maar het valt toch op als je van een lcd-tv komt
Echt een aanrader, ik geef wel toe dat ik geen professional ben, maar zowel SD als HD content ziet er goed uit, 100hz functie heeft soms zijn fouten, maar wel een leuk speelte om coole echtheid in de films te brengen.
En 1080p bluray rocks natuurlijk

Ik heb wel die 100hz funcite op manueel gezet zodanig dat deze niet zo agressief uit de hoek komt. Gelukkig is er veel aanpasbaar voor de persoonlijke touch;)