Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom in het SonyEricsson C905 levertijden en abonnementen topic :)

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de SonyEricsson C905 en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de C905.
• Discussie en meldingen over wanneer we de c905 kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de C905 horen

Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
• Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
• Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Tot slot is pricewatch: Sony Ericsson C905 Night Black Zwart een goed begin om voor een mooie prijs de Omnia te regelen :)

[ Voor 11% gewijzigd door DaannO op 20-12-2008 13:12 . Reden: Het is geen test meer \0/ ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-03 22:55

Surfer

~

De aftrap dan maar:

Mijn 27,50 Euro abbo bij Vodafone loopt alweer 25 maanden, dus ik mag een nieuwe uitkiezen. Helaas heeft Vodafone deze telefoon pas half november, en weten ze nog niet wat de prijzen gaan doen bij welk abbonement. Ik moest tegen die tijd weer terugbellen. Bij de lokale Expert ligt hij al wel in de winkel zag ik. Volgens mij kost het losse toestel iets van 550 Euro.

510 Euro volgens Hi. Wel een interesting aanbieding volgens mij:

http://shop.www.hi.nl/hi/...=B42&M5Referer=google_gsm

[ Voor 19% gewijzigd door Surfer op 26-10-2008 13:25 ]

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
"een goed begin om voor een mooie prijs de Omnia te regelen"

Ik denk dat je die Omnia nog moet vervangen door C905 ;)

Verder..

KPN: De Sony Ericsson C905 is nu gratis bij een KPN Flexibel 27,50 2 jaar voor € 32,45/mnd

Daar zit waarschijnlijk (lijkt mij iig) ook een internet abbo bij. Want die Flexibel 27,50 kost je 22,50 per maand. Dus daar zit 9,95 bij wat dus betekend dat er een Flexibel Internet optie er aan toegevoegd is. Verder kun je na 3 maand je bundel omlaag of omhoog gooien, wat het kenmerk van het Flexibel abbo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

Aangezien ik nu bij Hi zit denk ik dat ik hem maar ga verlengen want als ik kijk naar de prijzen die de Hi internetshop ervoor vraagt, het laagst zijn, van wat ik kan vinden.

http://shop.www.hi.nl/hi/...TSEC905Mbl&M5ABRelArt=B32

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

thumbs up pven. :) Mooi om te zien dat jullie geluisterd hebben naar mijn gezeik :P

Ik heb hem dus ook bij hi besteld. Hi heeft alleen nog geen contact met me opgenomen, maar ik verwacht dat ze dit morgen zullen doen.

Hij is officieel vanaf gisteren leverbaar bij Hi.

Ik heb een Hi 35 abbo afgesloten, met de eerste 3 maanden internet korting. Een 1jarig contract. Ik betaal voor het toestel 69 euro. Al met al goed te doen :)

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik zit nog te twijfelen of ik hem 1 of 2 jaar zal doen. Op zich heeft mn huidige telefoon het 2 jaar goed uitgehouden (op een barst in het scherm na), maar anderzijds heb ik eigenlijk liever elk jaar een nieuwe telefoon.
Ik zit nog te dubben. Enerzijds kan ik dan dus over een jaar aan een nieuwe telefoon. Anderzijds moet ik dan bijbetalen en krijg ik minder korting. Maar goed, dan betaal je dus ook minder lang voor je telefoon dus dat is wel logisch.

Zoiezo, als je er een internetbundel bijneemt gaat er zoiezo veel vanaf zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Dani86 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:50:

Ik heb een Hi 35 abbo afgesloten, met de eerste 3 maanden internet korting. Een 1jarig contract. Ik betaal voor het toestel 69 euro. Al met al goed te doen :)
Betekend die Hi 35 dan ook 35 euro per maand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

@Jeffrey88, ja Hi35 = 35 euro per maand. Dan krijg je 300 minuten.

@Martinspire. Ik heb één keer een tweejarig contract gehad, toen ik dat kon verlengen ben ik naar 1 jaar gegaan. Ik kan het je wel aanraden. Je hebt om het jaar een nieuw toestel, en je zit niet twee jaar aan een contract vast.
Ik heb nu 2x een 1 jarig contract gehad, en dat beviel me eigenlijk beter. Ook heb ik 2x goeie deals gehad met in 2006 een K800i en in 2007 een K850i van m'n provider. Lees extra geheugen kaart, korting op de belbundel etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:57
De C905 ligt al in de winkels (Phonehouse iig). Flexibel 27,50, 2 jaar + Surf & Mail en dan is 'ie gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Vind trouwens dat ie op andere sites behalve Hi.nl wel erg duur is. Het verschil tussen Hi en Belcompany bv is bijna 300 euro bij een Hi 25 abonnement voor 1 jaar. Erg opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik denk dat Hi.

A, groot inkoopt.

B, Stunt met de prijs om (nieuwe) abbonees aan te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:02

freddifish

schnappi !

snp niet echt veel van die tarieven bij Hi
toestel = 99.95 bij hi 30 1 jaar
Hi30 1 jaar = 21.95 volgens de tabel maar de detailberekening erboven komt op 24.45 ? en dat idan incl 15,50 korting, maar die geldt maar voor 3 mnd. betekend dat dat je na 3 mnd dus 40 /mnd betaalt?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik heb net met Hi gebeld. Ik krijg mijn toestel 31 oktober.

Hij was dus vanaf de 25e in de shops te verkrijgen, en 31 oktober in de webshop. Opletten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Wauw, maar €29,95 bij een éénjarig abbo van €19,45 per maand bij Hi. Daar doe ik 't voor :) Dit is trouwens als ik verleng, ik ben al klant van Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

freddifish schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 22:46:
snp niet echt veel van die tarieven bij Hi
toestel = 99.95 bij hi 30 1 jaar
Hi30 1 jaar = 21.95 volgens de tabel maar de detailberekening erboven komt op 24.45 ? en dat idan incl 15,50 korting, maar die geldt maar voor 3 mnd. betekend dat dat je na 3 mnd dus 40 /mnd betaalt?
De prijs die er staat als je iets gekozen hebt is inderdaad de prijs per maand min de korting. Uiteindelijk betaal je daarna dus wel meer.

Bijvoorbeeld:
Je krijgt de SonyEricsson C905 t.w.v. € 510.00
Met:€25 1 jaar + € 25.00 p/mnd
Met:Eindeloos online + € 9.95 p/mnd
Incl. online korting* - € 12.50 p/mnd
Totaal maandbedrag € 22.45 p/mnd

En dus maandbedrag als kortingsperiode is afgelopen is dus: € 34.95 p/mnd (25,00 + 9,95)

Bij het 1 jarige abonnement is de telefoon € 159,00.
Bij het 2 jarige abonnement is de telefoon gratis!
Bij het 1 jarige abonnement is de kortingsperiode 3 maanden.
Bij het 2 jarige abonnement is de kortingsperiode 12 maanden.

Uiteindelijk komt het totaalbedrag van het 1 jarige Hi €25,00 abonnement + eindeloos online op: €540,90

En bij 2 jaar komt het op: €688,80 en dus €344 per jaar.

Nu ik echter bij de hi site wil bestellen krijg ik de mededeling:
ERROR, De merchant is niet actief

Iemand anders nog problemen?

Ik bestel nu wel met de betaling: Betalen aan de deur.
Maar toch eigenlijk wel slecht dat het ff niet werkt.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 27-10-2008 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Hoe lang duurt het voordat je een bevestigings e-mail krijgt van Hi? Mijn order liep niet helemaal lekker omdat iDeal niet werkt. Dus ik heb op "Back" gedrukt en betalen aan de deur gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
Zelfde probleem hier, ik had hem vorige week ook al via de hi site bestelt voor 49.95 voor een 1 jaar verleng abbonement van Hi student 25E +online per maand komt neer op 3 maanden 22.45 ofzo en rest 34E. Is gewoon echt super goede actie! Maar ik krijg maar geen bevestiging vandaag gebelt, werd geadviseerd om nogmaals te bestellen(beter nu is het nog maar 29,95E) en weer geen bevestiging, Ga denk ik dadelijk weer maar eens bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Heb net Hi gebeld. Ze zeggen dat ze nog geen bestellingen kunnen verwerken via de online shop en telefonisch voor de C905. Vanaf volgende week pas. Vage shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

tiguan schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:17:
Heb net Hi gebeld. Ze zeggen dat ze nog geen bestellingen kunnen verwerken via de online shop en telefonisch voor de C905. Vanaf volgende week pas. Vage shit.
Oftewel dat werkt weer lekker.

Iemand een idee of ze in de winkels van Hi wel worden verkocht?
En is dat dan voor dezelfde prijs als je op internet ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Martinspire schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:50:
Iemand een idee of ze in de winkels van Hi wel worden verkocht?
Ja, mits op voorraad.
En is dat dan voor dezelfde prijs als je op internet ziet?
95% zeker niet. Waarschijnlijk gratis bij zelfde abonnement maar andere korting op je maandbedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Hi zei tegen mij de 31ste. Dan wil ik hem zeg maar wel in huis hebben.....

http://shop.www.hi.nl/hi/...TSEC905Mbl&M5ABRelArt=B32

Levertijd 2-5 werkdagen. Zet dat dan niet op de website meneer Hi....

[ Voor 52% gewijzigd door Dani86 op 27-10-2008 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Heeft er iemand ervaring met bestellen via de telefoon? Schijnbaar kun je daarmee ook bestellen, maar ik vraag me af of het dan wel aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Telefonisch bestellen bij Hi kan ook, maar dan krijg je gewoon een medewerker aan de lijn. Maar ook telefonisch kan je 'm nog niet bestellen. De meneer die ik aan de lijn had zei letterlijk dat ie mij niet kon helpen. Dat kan toch niet als bedrijf zijnde. Plaats een pre-order ofzo, maar nee hij kon mij niet helpen.

[ Voor 10% gewijzigd door tiguan op 27-10-2008 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ja ik ben weggegaan bij T mobile omdat ik zowel het bereik als de service ruk vind. Maar ik begin nou al m'n twijfels te krijgen over Hi. Maar laat ik ze het voordeel van de twijfel geven.

Op hun website stond een icoontje bij de C905 "25 oktober". Ik had de 24e dus mijn bestelling geplaatst, en de status bleef op "voor aanmelding" staan. Ik had dus de klantenservice gebeld om opheldering. Toen zei de Hi mevrouw dat de C905 pas de 31 via de webshop kon worden geleverd. En dat die 25 oktober dus een fout was, en excuses etc. Ik ga morgen wel weer bellen of die hele bestelling wel klopt, anders moet ik wachten tot pasen en pinksteren op één dag vallen op m'n toestel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Oh begrijp me niet verkeerd. Hi is een hele goeie provider en hun klantenservice is normaal gesproken ook best goed vind ik. Maar ik vind dit ene voorvalletje toch een beetje onprofessioneel geregeld. Zet die telefoon dan gewoon niet in de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik denk dat op dit moment die webshop gewoon helemaal op zijn gat ligt. Bij OGone (die de IDeal betalingen regelt) is ook maar weinig leven te merken (heb al een aantal mailtjes gestuurd over hoe het zat over de site van Hi, maar nog niets terug gehad). Dus dat zou 1 van de problemen zijn. Vervolgens heb ik het idee dat de sales afdeling ook niet helemaal up2date is, want die reageren ook gewoon erg traag. Echter mijn mailtje naar de helpdesk is wel gewoon aangekomen en die melde me om contact met de klantenservice op te nemen.

Bestellen via de telefoon weet ik niet of ik dat ga doen, maar ga ze morgen in ieder geval wel bellen.
En mogelijk ga ik nog naar de Hi winkel in het centrum om te kijken of daar de prijzen hetzelfde zijn en of ze hem misschien binnen hebben. En desnoods even kijken of ze een demonstratiemodel hebben liggen.

Ik kwam daar van de week ff om te kijken of ie er al was maar dat was niet. Echter 1 van de medewerkers zag mij, maar was bezig. Hij zei tegen degene die hij aan het helpen was dat ze eventjes een momentje moesten hebben want dan zou hij een collega roepen. Die was aan het eten (zag ik want hij deed de deur ff open :P ) en die kwam toen binnen notime om mij eventjes wat vragen te beantwoorden. Helaas heb ik een hele hoop toen niet gevraagd want ik dacht dat ik toch wel via internet kon bestellen. Maar goed. In de winkel hier in Arnhem zijn ze in ieder geval wel aardig en proberen ze niet alleen wat abonnementjes te verkopen.

De klantenservice zelf reageert (meestal) wel netjes, maar uitzonderingen zoals hierboven zijn dus exceptioneel.

Ik denk dat ze gewoon veel problemen hebben met de website en dat ze daardoor gewoon weinig kunnen doen (en dus ook mogelijk niets reserveren oid omdat ze dat mogelijk ook via internet doen). Maar vind het op zich wel raar. Ik zou zeggen bel morgen nog eens en kijk dan of ze anders reageren.

Qua bereik zit het wel snor. Gewoon KPN netwerk dus dat is prima. En normaal gesproken is de klantenservice wel gewoon goed.

Ik denk dat die "fout" van 25 oktober inderdaad niet had moeten gebeuren, maar in sommige winkels ligt hij dus al wel blijkbaar (getuige de hoeveelheid reviews die overal verschijnen) en is het dus misschien dat niet overal de voorraad op peil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Ik heb bij m'n tweede keer bestellen in de Hi Shop een printje gemaakt van mijn order zodat ik mijn bestelling kan volgen. Mijn bestelling is dus wel opgenomen in hun systeem, en waarschijnlijk de eerste bestelling ook maar daar heb ik geen ordernummer van bewaard.

De status van mijn bestelling is nu:

Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Is hij dan ook niet meer in de winkels leverbaar? Of is ie daar nooit geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Correctie: ik weet dit niet zeker en vermoed eigenlijk van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Laatst online: 26-08 15:52
Martinspire schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:19:
Is hij dan ook niet meer in de winkels leverbaar? Of is ie daar nooit geweest?
Hier in Kerkrade (zuid limburg) hebben ze hem gewoon :) Althans afgelopen week hadden ze er gewoon meerdere op voorraad :P

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik heb eventjes gebeld naar de Hi klantenservice en daar heb ik hem geregeld. Ik moet het mailtje nog krijgen, maar als het goed is krijg ik hem nu morgen (misschien overmorgen). Ik kan dan aan de deur pinnen voor het openstaande bedrag en moet me dus legitimeren met mijn gekozen rijbewijs.

Dat iDeal niet werkt, daar wist de medewerker niets van. Maar die vertelde mij dat ze eigenlijk hoort dat iedereen bij de koerier pint. Dus dat zou nog kunnen. Verder kun je dus (zoals ik dus zei) bij de koerier pinnen en hoef je dus niet nog geld in huis te halen.

Werd wel netjes geholpen trouwens en voor ik naar de klantenservice belde, belde ik eventjes naar het nummer wat op de website staat (0800-0346), maar voordat ik met een medewerker kon praten had ik ineens een ongelofelijke storing. Geen idee of het bij hun lag of bij mij (denk bij hun), maar dat was dus ff minder. Wat ik wel kon horen is dat ik dus bij iemand van KPN aan de lijn kwam (kon ook verspreking zijn, maar goed).

Verder weet ik dus niet wat er precies fout ging bij degene hierboven, maar als je gewoon met Hi belt komt het ook goed. Het nummer van de klantenservice is: 06-12001200.

Wat trouwens ook fijn is, is dat ik hem dus nu krijg voor 149,00 ipv. 159 wat ik zou moeten bijbetalen.

Update: Heb nu de bevestigingsmail gekregen met ordernummer en moet hem als het goed is kunnen volgen over een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Hmm €149 vind ik wel erg veel van 't goeie, dan kloppen de prijzen op hun site niet. Ik dacht €29,95 is nog wel een leuk bedrag, maar de mevrouw aan de telefoon zegt dat die prijs pas vanaf Hi 60 is. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

tiguan schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:10:
Hmm €149 vind ik wel erg veel van 't goeie, dan kloppen de prijzen op hun site niet. Ik dacht €29,95 is nog wel een leuk bedrag, maar de mevrouw aan de telefoon zegt dat die prijs pas vanaf Hi 60 is. :|
Die 149 is bij een 1 jarig Hi 25 abonnement. Bij 2 jaar is ie wel gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Martinspire schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:13:
[...]

Die 149 is bij een 1 jarig Hi 25 abonnement. Bij 2 jaar is ie wel gratis.
Als ik bij 1-jarig kijk is ie ook €29,95 bij een Hi20 abbo op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik heb dus al een bevestigingsmail met ordernummer, maar de orderstatus wordt maar niet geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
T-Mobile biedt de C905 aan bij een 2jarig Relax 250 abbo, waarbij het toestel 90 euro kost en je per maand 24,50 euro kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik heb nu een brief thuis gekregen met de melding dat de bestelling die ik geplaatst heb, later aankomt dan gewenst. En dat ze er alles aandoen om hem op tijd te leveren.

Daarnaast heb ik in mn mailbox vandaag ook zo'n soortgelijk bericht gehad. En ik heb hem dus meerdere malen geprobeerd af te rekenen, maar dat lukte hem niet. 1 keer heb ik hem besteld met de mogelijkheid om te pinnen bij de deur. De andere keer heb ik hem besteld (vandaag dus) via de klantenservice.

Ik weet niet hoeveel telefoons ik nu geleverd krijg (hoop 2 :+ ), maar als het goed is duurt het dus nog ff. Zal wel laten weten wanneer ik het hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Bij t mobile krijg je dan wel een tmobile branded toestel met brakke firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Martinspire schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:47:
Ik heb nu een brief thuis gekregen met de melding dat de bestelling die ik geplaatst heb, later aankomt dan gewenst. En dat ze er alles aandoen om hem op tijd te leveren.
Ja zo'n brief heb ik ook gekregen. Ben benieuwd, want in die order kost ie 29,95 ipv 149,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Dani86 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:36:
Bij t mobile krijg je dan wel een tmobile branded toestel met brakke firmware.
Dan kun je hem bij gsmweb voor exact hetzelfde maandbedrag meekrijgen maar dan met 58 euro bijbetaling. Moet je enkel navragen of zij de C905 wel non branded en simlockvrij meeleveren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik ga straks even naar de lokale primafoon, ik zag al iemand op school met een C905. gvd ik wilde de eerste zijn :D

Die Hi webshop duurt me te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

tiguan schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:55:
[...]

Ja zo'n brief heb ik ook gekregen. Ben benieuwd, want in die order kost ie 29,95 ipv 149,-
29,95 is toch voor 2 jaar en 149 voor 1?

Trouwens, zag net dat ik dus 2 orders heb gedaan. Zal er denk ik 1 moeten annuleren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Martinspire schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:27:
[...]

29,95 is toch voor 2 jaar en 149 voor 1?
Mijn order is 1 jaar Hi20 met C905 voor €29,95. Kan er ook niks aan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Doe je netjes dan :P
Maar is dat niet met een sms bundel erbij misschien?

Trouwens, weet iemand of ze al in de Hi winkels liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Martinspire schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:58:
Doe je netjes dan :P
Maar is dat niet met een sms bundel erbij misschien?
Foutje van de website denk ik, maar ik heb een orderbevestiging waar het ook op staat. Verder zit er wel eindeloos online bij, geen sms bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

zou iemand van jullie me kunnen vertellen of de toestellen die via de website van Hi geleverd worden gebranded en gesimlockt zijn ? heb 2 jaar geleden een kpn toestel (w850) gehad en doordat deze gebranded was werkte het flash menu niet, vond ik toch erg jammer, betaal voor alles tenslotte en heb de boel teruggestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik ben vandaag gebeld door Hi, hij wordt as. zaterdag geleverd. Als het een branded toestel is mag ie hem meteen weer meenemen :)

edit: @tiguan. De hi medewerkster zei dat ik 69euro moest pinnen aan de deur. ( zoals in de orderbevestiging ). Misschien heb je geluk met je 29,95 ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Dani86 op 29-10-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:49:
hallo,

zou iemand van jullie me kunnen vertellen of de toestellen die via de website van Hi geleverd worden gebranded en gesimlockt zijn ? heb 2 jaar geleden een kpn toestel (w850) gehad en doordat deze gebranded was werkte het flash menu niet, vond ik toch erg jammer, betaal voor alles tenslotte en heb de boel teruggestuurd.
Hi brand ze niet, ze zijn wel gelocked. Overigens doen ze idd wel eens wat met het flashmenu.

[ Voor 5% gewijzigd door tiguan op 29-10-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) bedankt voor jullie reacties, nou dan ga ik er ook een bestellen via de website van Hi, is toch de beste aanbieding die ik tot nog toe heb kunnen vinden :)

Het flash menu werkte bij mijn w850 niet door dat ie gebranded was, ging dus ook meteen retour en heb em bij toen belcompagny gekocht, maar als Hi deze rottigheid niet overhoop haalt, denk ik dat ik liever mijn abo daar heb, scheelt toch een hoop in de portomonee

Nu maar hopen dat ik snel van mijn vodafone abonnement af kom, einddatum van contract is tot half dec... balen wist niet dat je dan toch nog 3 mnd van te voren af had moeten zeggen :? maar goed mag de pret niet drukken, kijk erg uit naar mijn nieuwe foontje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry voor mijn dubbele post

heb even een vraag, ik kwam deze aanbieding tegen bij Ritel
(huidig abo 22.50 / 2jr vodafone zonder internet - verlengen 27.50euro incl zorgeloos internet, toestelprijs 109)

http://www.ritel.nl/produ...0907&bndinternet=33-00404

is dit bedrijf en eventuele betrouwbaarheid bij jullie bekent ???
de aanbieding klinkt eigelijk ook niet verkeerd en op deze manier kan ik via hun mijn abonnement bij vodafone verlengen, op een denk ik goedkopere manier als bij vodafone zelf (die de telefoon trouwens pas 21 november zelf heeft, raar )

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 22:03 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ziet er wel betrouwbaar uit. Ik denk dat je gewoon een retail uitvoering van de C905 krijgt, net zoals bij belcompany/phonehouse. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

als ik via bellen.com naar de hi site ga (studenten) krijg ik andere tarieven te zien, met andere kortingsbedragen en termijnen als dat ik rechtstreeks op Hi.nl kijk. Vaag :?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Misschien omdat het de Hi Studenten abonnementen zijn? Die zijn nog iets goedkoper, maar daarvoor moet je wel iets van OV oid laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Hi belde me net, ze gaan hem maandag bij me afleveren. Dus de bestelling is toch doorgekomen bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vandaag van Vodafone ook te horen dat ze 'm pas 21 nov hebben... prijzen zijn ook tegen die tijd pas bekend |:( Die lopen ver achter zeg, dat duurt nog meer dan 3 weken!
Wel een beetje lastig, omdat mijn abo eind november verloopt, ben nu denk ik te laat om het over te sluiten.

Maar goed, bij bestelmaar.nl zie ik de C905 wel érg goedkoop, in zwart én zilver leverbaar ( ja en ik zit op die copper gold te wachten natuurlijk 8)7 )

http://www.bestelmaar.nl/bestelm/mcsmambo.p

Is zeker niet echt een betrouwbare site? of heeft iemand er ervaring mee misschien? Ik zie nergens een thuiswinkel-waarborg of iets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 17:39:
http://www.bestelmaar.nl/bestelm/mcsmambo.p

Is zeker niet echt een betrouwbare site? of heeft iemand er ervaring mee misschien? Ik zie nergens een thuiswinkel-waarborg of iets..
Heb je het nu over bestelmaar? Voor shop-ervaringen mbt bestelmaar zie ShopSurvey :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei... dan weet ik niet of ik daar wel durf te bestellen..

Ik wil ook persé een unlocked toestel, en weet bij online-bestelling natuurlijk niet zeker of ik dat krijg... dilemma :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou wat ik net mee maak, was even helemaal blij, zoals eerder had vertelt heb abo bij vodafone welke loopt t/m begin dec, helaas maar 21nov weet vodafone meer werd me gezegt...

zie ik net deze link op de website dat hij er in week 44 al is, heee das nu !

http://www.vodafone.nl/sh...Ericsson+C905/sku11250018

ik kijken op de website om mijn abo te verlengen, daar staat het toestel nog niet bij.... ik klantenservice gebelt, nou mijn broek zakte zowat af, ik kon mijn abo nog niet verlengen met dit toestel (pas vanaf 21nov) maar het komt er op neer dat "nieuwe" klanten deze al wel kunnen bestellen en dus voorrang hebben op de bestaande "tevreden" klanten die hun abonnement willen verlengen :( grrr
er werd door deze niet al te vriendelijke meneer gezegt dat ik dus nog maar even geduld moest hebben, willen zij mij nou als klant of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Als je vindt dat je onvriendelijk bent behandeld moet je je abo daar niet afsluiten. Heel simpel, hoe behandelen ze je als je daadwerkelijk klant bent? Ik zou het wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn abo dan ook echt niet meer verlengen na dat vervelende gesprek met de vodafone klantenservice, mij zijn ze kwijt als klant, probeer het ook niet meer via Ritel....

Sterker nog heb Hi net gebeld en mijn mooie nieuwe C905 komt maandag of dinsdag aan :P Hi doet zijn best voor een simlockvrije telefoon en heb zo ie zo mocht dit niet lukken ook nog wat extra korting gekregen in het 2e jaar, zodat dat compenseert mocht ik het unlocken nog zelf moeten betalen. dat noem ik pas service ! :) Nee, nooit geen vodafone meer voor mij !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
We hebben in onze Primafoon één C905 binnengekregen (denk andere vestigingen ook), dus je zou het daar ook kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

jelle. schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:45:
We hebben in onze Primafoon één C905 binnengekregen (denk andere vestigingen ook), dus je zou het daar ook kunnen proberen.
één C905? Prijzen bij KPN zijn net bekend zo te zien op hun website voor het verlengen icm de C905 (voor mij €24,95 icm Flexibel 45 voor 2 jaar, na een maand zet ik die gewoon terug naar het goedkoopste abonnement.

Was van plan m'n abonnement morgen te gaan verlengen bij de Primafoon hier. Mag hopen dat ze er toch echt meer dan 1 hebben... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik heb net eventjes de Hi bezorgdienst teruggebeld (was aan het werk) en geregeld dat ik hem vrijdag krijg. Andere optie was donderdag, maar dan moet ik in de avond werken.

Ik zit men u echter wel ff af te vragen of ik niet gewoon naar een Hi winkel kan gaan om hem daar mee te nemen. En of ik dan de bestelling kan annuleren.

Nouja, misschien maandag maar ff bellen met klantenservice. (Of iemand moet een antwoord weten).

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 31-10-2008 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Leona1981 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:56:
één C905? Prijzen bij KPN zijn net bekend zo te zien op hun website voor het verlengen icm de C905 (voor mij €24,95 icm Flexibel 45 voor 2 jaar, na een maand zet ik die gewoon terug naar het goedkoopste abonnement.

Was van plan m'n abonnement morgen te gaan verlengen bij de Primafoon hier. Mag hopen dat ze er toch echt meer dan 1 hebben... :/
Het is niet ongebruikelijk dat nieuwe toestellen de eerste week heel beperkt uitstromen. Grotere vestigingen zullen er wel 2 of 3 hebben, dat is voor het weekend nog altijd beter dan niets. Waarom dat " :/ " is snap ik ook niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik heb de mijne vandaag binnen gehad. Goed nieuws voor de Hi klanten: Hij is simlock vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

Leona1981 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:56:
[...]

kan dat zomaar? teruggaan in bundel na maar een maand? lijkt me sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

freddifish schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:01:
[...]

nee hoor, dat mag bij KPN flexibel. Vaste klanten kunnen dat na 1 maand, nieuwe klanten pas na 3 maanden.
Heb inmiddels m'n C905, er was er 1 binnengekomen (filiaal Primafoon Apeldoorn) en die heb ik dus nu :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
freddifish schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:01:
[...]

Kpn Flexibel "addertje" ? :) Kan gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Vandaag eventjes langs Hi Arnhem geweest en daar hadden ze hem nog niet in het rek hangen. Navraag bij een medewerker gaf dit me echter wel nieuws. Ze hadden hem daar ergens in een la liggen (met werkende Accu erin en hij stond nog aan ook!) dus ik kon hem even proberen. Uiteraard mooi menu e.d. Lijkt wel groter dan ik had verwacht, maar wel heel mooi toestel. Menu lekker snel enzo.

Maar goed, ze hadden er nog 1 op voorraad dus ik vraag of ik die kan hebben. Eventjes later probeerde hij eventjes of het toestel al herkend werd in de kassa. Ze mogen hem namelijk pas vanaf maandag verkopen en dus kon ik hem niet meenemen (want hij deed het dus niet). Bovendien krijgen ze bij Hi maandag de nieuwe voorraad dus dat is ook geen probleem.

En als toetje hoorde ik dat de prijzen die ze in de winkel hebben, hetzelfde zijn als op internet. Dus mocht je niet meer op je bestelling kunnen wachten. Bestel hem lekker in de winkel van Hi op maandag en je krijgt hem meteen mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag mijn huidige abonnement bij Hi verlengen met de C905.
Nu is mijn huidige abonnement al een maand of 3 afgelopen, omdat ik nog geen keuze voor een nieuw toestel had kunnen maken. Nu wil ik dus gaan voor de C905 en ik heb hierover een vraag:
  • Kan ik nu op Hi.nl (ik ben ingelogd) gewoon een bestelling plaatsen voor de C905 en word mijn huidige abonnement dan gewoon verlengd?
Ik wil gaan voor de onderstaande abonnementsvorm:

Je krijgt de SonyEricsson C905 t.w.v. € 510.00:

Met:€25 2 jaar + € 25.00 p/mnd

*12 maanden korting bij een tweejarig abonnement
  • Klopt het dat ik dan het eerste jaar €22,45 per maand betaald en het tweede jaar €34,95 per maand? Is dit de 'goedkoopste' optie als bestaande klant van Hi? (of ik nu ingelogd ben of niet, de prijs blijft namelijk €22,45)
Alvast bedankt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:45:
Ik wil graag mijn huidige abonnement bij Hi verlengen met de C905.
Nu is mijn huidige abonnement al een maand of 3 afgelopen, omdat ik nog geen keuze voor een nieuw toestel had kunnen maken. Nu wil ik dus gaan voor de C905 en ik heb hierover een vraag:
  • Kan ik nu op Hi.nl (ik ben ingelogd) gewoon een bestelling plaatsen voor de C905 en word mijn huidige abonnement dan gewoon verlengd?
Zou je even bij de klantenservice na moeten vragen
Ik wil gaan voor de onderstaande abonnementsvorm:

Je krijgt de SonyEricsson C905 t.w.v. € 510.00:

Met:€25 2 jaar + € 25.00 p/mnd

*12 maanden korting bij een tweejarig abonnement
  • Klopt het dat ik dan het eerste jaar €22,45 per maand betaald en het tweede jaar €34,95 per maand? Is dit de 'goedkoopste' optie als bestaande klant van Hi? (of ik nu ingelogd ben of niet, de prijs blijft namelijk €22,45)
Het klopt wat je zegt qua prijs, 1e jaar heb je korting (of bij 1 jarig abonnement is het 3 maanden).
Verder kun je geloof ik gewoon bij de pagina van de c905 andere abonnementen selecteren. Staat onderaan de pagina. Zo kun je voor 15, 20, 25, 30, 35, en verder ... kiezen geloof ik.
Alvast bedankt.
Ur welcome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, Martinspire.

Had Hi nog even gebeld en die bevestigde dit. Ook kan ik bovenop de online korting ook nog studentenkorting krijgen. Ik moet alleen eerst het contract op mijn naam zetten. Bij mijn vorige telefoon was ik nog minderjarig bij het afsluiten en zodoende stond hij op naam van mijn vader. Ik heb nu een contractovernameformulier ingevuld. Hier moet ik echter ook al opgeven welk abonnement ik zou willen en heb ik mijn studentenkaartnummer bijvoorbeeld al op moeten geven. Hier staat echter niks over een eventuele nieuwe telefoon. Weet iemand wat hier de normale procedure voor is? (scheelt me een belletje naar de klantenservice van ruim een half uur)

Thanks in advance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Nou nog even concluderend mijn ervaring met Hi.

Mijn abo verlengd met 1 jaar Hi 20 en 'eindeloos online' erbij. C905 kostte me dan maar €29,95 en eerste 3 maanden €10 korting.

Vorige week dinsdag besteld, vandaag in huis. Ben dus zeer tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 19:56
Martinspire schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 00:45:
Misschien omdat het de Hi Studenten abonnementen zijn? Die zijn nog iets goedkoper, maar daarvoor moet je wel iets van OV oid laten zien.
Nou, ik heb het net even bekeken en vergeleken, maar juist met Studenten abo ben je een 1euro p/m duurder uit. Erg vreemd }:O

Ik heb dit natuurlijk niet bekeken via bellen.com maar gewoon via de site van Hi.

- Met studentenkorting = 28euro
- Zonder studentenkorting = 26,95euro

//EDIT:
oeps, dat zijn de links voor de X1 :) Pardon, maar goed, zelfde geld dus ook voor de C905, je bent elke maand 1 euro duurder uit, ik vind het raar dat het met studentenkorting juist duurder wordt, of ik doe iets verkeerd.

[ Voor 12% gewijzigd door EN-IS op 03-11-2008 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
Ben vandaag even bij de T-for-Telecom geweest en ik moet zeggen dat ze daar best duur zijn... Je moet 120 euro bijbetalen als je een Hi 20 abbo + internet neemt. Op de Hi site is dat 40 euro. Maar ja, aan de andere kant, zij moeten ook verdienen.

In elk geval had ik nog wel een prangende vraag: ik ben zelf student, maar nog wel 17 jaar oud. Hoe zit het dan met het afsluiten van het abonnement? Zou ik hem krijgen als ik mijn OV laat zien, of vragen ze dan ook direct nog een paspoort?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Krylinck schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:16:
Ben vandaag even bij de T-for-Telecom geweest en ik moet zeggen dat ze daar best duur zijn... Je moet 120 euro bijbetalen als je een Hi 20 abbo + internet neemt. Op de Hi site is dat 40 euro. Maar ja, aan de andere kant, zij moeten ook verdienen.

In elk geval had ik nog wel een prangende vraag: ik ben zelf student, maar nog wel 17 jaar oud. Hoe zit het dan met het afsluiten van het abonnement? Zou ik hem krijgen als ik mijn OV laat zien, of vragen ze dan ook direct nog een paspoort?
Naar mijn geweten is dat niet mogelijk, onder 18 kun je geen contract afsluiten (wettelijk vastgelegd). Het contract mag op de naam van bijvoorbeeld je ma/pa, als ze daar toestemming voor geven (dan moeten ze wel mee naar de winkel + kopie paspoort), ten tweede je kunt iemand uit je omgeving vragen als die 18 jaar en ouder is.

Ik weet dan niet of de studentenkorting dan wel geldt, het is zo dat Hi kijkt naar de contractant, en dat zou in jouw geval een van je ouders kunnen zijn, dus er is een grote waarschijnlijkheid dat ze geen studentenkorting zullen geven, maar als je dit toelicht (dat jij eigenlijk de abo wilt maar dat je nog geen 18+ bent en dat het op de naam van een van je ouders komt) tijdens het bestellen (web/brick), kunnen ze je misschien alsnog die studentenkorting geven.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
Dank je wel, ik ga even kijken hoe ik het ga aanpakken.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:43:
Ik heb nu een contractovernameformulier ingevuld. Hier moet ik echter ook al opgeven welk abonnement ik zou willen en heb ik mijn studentenkaartnummer bijvoorbeeld al op moeten geven. Hier staat echter niks over een eventuele nieuwe telefoon. Weet iemand wat hier de normale procedure voor is? (scheelt me een belletje naar de klantenservice van ruim een half uur)

Thanks in advance :)
Laat die opties leeg en vul alleen in datgene wat nodig is voor de contractovername. Als dit is gelukt (let wel: 10 werkdagen exclusief verzenden en ontvangen van de post) krijgt zowel de oude als nieuwe contractant een brief. Daarna kun je met je eigen gegevens verlengen :)
Krylinck schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:16:
Nee dat kan absoluut niet.
EN-IS schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:22:
Ik weet dan niet of de studentenkorting dan wel geldt, het is zo dat Hi kijkt naar de contractant, en dat zou in jouw geval een van je ouders kunnen zijn, dus er is een grote waarschijnlijkheid dat ze geen studentenkorting zullen geven, maar als je dit toelicht (dat jij eigenlijk de abo wilt maar dat je nog geen 18+ bent en dat het op de naam van een van je ouders komt) tijdens het bestellen (web/brick), kunnen ze je misschien alsnog die studentenkorting geven.
Toevallig zag ik deze week een contract voorbij komen waar inderdaad iemand onder de 18 wel studentenkorting had. Als je het even zoals hier boven uitlegt dan kan het vast wel, bovendien kunnen jouw gegevens bij 'gebruiker' worden ingevuld en kan er dus wel studentenkorting worden toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Zoals uit dit topic blijkt is de Hi-webshop wel erg voordelig icm de C905. Ik heb vergelijkingen gemaakt met diverse webshops voor een 1 jarig abonnement en de Hi-webshop is het voordeligst. Ik heb hem via de webshop besteld en hij is afgelopen woensdag netjes op mijn werk geleverd. De koerier belde me nog 10 min vooraf om te laten weten dat ie eraan kwam. Super service _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Jelle, op die manier ga ik het doen.

Ben toch even uit gaan zoeken of het niet geld scheelt als ik een één-jarig abonnement kiest, om vervolgens het tweede jaar in te vullen met een sim-only. Ik kwam tot deze conclusie:

Bij een één-jarig abonnement met Hi25 en eindeloos online betaal ik:
  • Aanschafkosten: €29,95
  • Eerste 3 maanden betaal ik: €22,45 x 3 = €67,35
  • Laatste 9 maanden betaal ik: €34,95 x 9 = €314,55
Bij elkaar is dit: (314,55+67,35) = €381,90 -> hier heb ik echter de studentenkorting nog niet meegerekend:
20% van €381,90 = €76,38.

Totale kosten voor het eerste jaar bedragen dan: (381,90-76,38) = €305,52+€29,95 = €335,47

Voor het tweede jaar zou ik dan met een Hi15 kunnen volstaan, dan heb ik zelfs meer min/sms.
  • Met studentenkorting betaal ik dan per maand €13,50 x 12 = €162,-
  • Voor eindeloos online betaal ik dan: €9,95 - 20% studentenkorting (1,99) = €7,96 per maand. Op jaarbasis is dit: €7,96 x 12 = 95,52
  • Totale kosten tweede jaar: €162,- + €95,52 = €257,52
Totale kosten door een één-jarig abonnement af te sluiten en vervolgens het tweede jaar een sim-only te nemen: €335,47+ €257,52 = €592,99

Als ik een tweejarig abonnement afsluit ben ik de volgende kosten kwijt:
  • Eerste jaar krijg je online korting, je komt dan uit op 22,45 x 12 = €269,40. Hier is echter nog geen rekening gehouden met de 20% studentenkorting: €53,88. Het eerste jaar komt dan uit op: €269,40-€53,88= €215,52
  • Het tweede jaar heb je geen online korting meer en betaal je dus €34,95 x 12 = €419,40. Als je hier de studentenkorting afhaalt: €83,88 kom je uit op: €335,52
Totale kosten wanneer je direct een tweejarig abonnement afsluit: €335,52+€215,52= €602,52

Conclusie: Wanneer je een éénjarig abonnement neemt ben je €602,52 - €592,99 = €9,53 goedkoper uit en je hebt na 1 jaar de 'vrijheid'. Je hebt tevens in dit geval meer minuten.

Als ik verkeerde aannames/fouten heb gemaakt hoor ik dat graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:11:
Bedankt Jelle, op die manier ga ik het doen.

Ben toch even uit gaan zoeken of het niet geld scheelt als ik een één-jarig abonnement kiest, om vervolgens het tweede jaar in te vullen met een sim-only. Ik kwam tot deze conclusie:

Bij een één-jarig abonnement met Hi25 en eindeloos online betaal ik:
  • Aanschafkosten: €29,95
  • Eerste 3 maanden betaal ik: €22,45 x 3 = €67,35
  • Laatste 9 maanden betaal ik: €34,95 x 9 = €314,55
Bij elkaar is dit: (314,55+67,35) = €381,90 -> hier heb ik echter de studentenkorting nog niet meegerekend:
20% van €381,90 = €76,38.

Totale kosten voor het eerste jaar bedragen dan: (381,90-76,38) = €305,52+€29,95 = €335,47

Voor het tweede jaar zou ik dan met een Hi15 kunnen volstaan, dan heb ik zelfs meer min/sms.
  • Met studentenkorting betaal ik dan per maand €13,50 x 12 = €162,-
  • Voor eindeloos online betaal ik dan: €9,95 - 20% studentenkorting (1,99) = €7,96 per maand. Op jaarbasis is dit: €7,96 x 12 = 95,52
  • Totale kosten tweede jaar: €162,- + €95,52 = €257,52
Totale kosten door een één-jarig abonnement af te sluiten en vervolgens het tweede jaar een sim-only te nemen: €335,47+ €257,52 = €592,99

Als ik een tweejarig abonnement afsluit ben ik de volgende kosten kwijt:
  • Eerste jaar krijg je online korting, je komt dan uit op 22,45 x 12 = €269,40. Hier is echter nog geen rekening gehouden met de 20% studentenkorting: €53,88. Het eerste jaar komt dan uit op: €269,40-€53,88= €215,52
  • Het tweede jaar heb je geen online korting meer en betaal je dus €34,95 x 12 = €419,40. Als je hier de studentenkorting afhaalt: €83,88 kom je uit op: €335,52
Totale kosten wanneer je direct een tweejarig abonnement afsluit: €335,52+€215,52= €602,52

Conclusie: Wanneer je een éénjarig abonnement neemt ben je €602,52 - €592,99 = €9,53 goedkoper uit en je hebt na 1 jaar de 'vrijheid'. Je hebt tevens in dit geval meer minuten.

Als ik verkeerde aannames/fouten heb gemaakt hoor ik dat graag :)
Het is ook zo dat je bij een 1 jarig abonnement al meteen een groot bedrag neer moet leggen en als je 2 jaar doet dan smeer je het uit over een langer gedeelte.

Maar klopt die aanschafprijs wel bij 1 jarig abonnement? Ik zie hier gewoon 149 euro staan op de site van Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin, als bestaande klant kan je de C905 inderdaad aanschaffen voor €29,95!
Ik ga denk ik voor het eenjarige contract waarna ik nog een jaartje een sim-only abonnementje neem.
Hier zitten mijn inziens weinig haken en ogen aan. Hebben jullie nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:21:
Martin, als bestaande klant kan je de C905 inderdaad aanschaffen voor €29,95!
Ik ga denk ik voor het eenjarige contract waarna ik nog een jaartje een sim-only abonnementje neem.
Hier zitten mijn inziens weinig haken en ogen aan. Hebben jullie nog suggesties?
Waarom zie ik dan op de site van Hi dat ik er 149,00 voor moet betalen? Als ik inlog is het 159, maar goed dat verschil is maar 10 euro. Waar haal je dan die 29,95 vandaan?
Hebben we het trouwens allebei over een 1-jarig Hi 25 euro abonnement + online abonnement als verlenging van huidige abonnement?

Zou je dan misschien een screenshot kunnen maken ofzo? Want ik geloof er niets van :/

Weet iemand trouwens de tarieven van t for telecom? Die hebben op de website namelijk niet alle prijzen staan en bovendien zijn dat web-only prijzen.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 04-11-2008 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Martinspire schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 01:17:
[...]

Waarom zie ik dan op de site van Hi dat ik er 149,00 voor moet betalen? Als ik inlog is het 159, maar goed dat verschil is maar 10 euro. Waar haal je dan die 29,95 vandaan?
Hebben we het trouwens allebei over een 1-jarig Hi 25 euro abonnement + online abonnement als verlenging van huidige abonnement?

Zou je dan misschien een screenshot kunnen maken ofzo? Want ik geloof er niets van :/
Volgens mij is 't een foutje bij Hi. Ik heb 'm ook voor €29,95 maar de dame aan de telefoon zei dat dat niet kon en dat het idd €149 kost. Toch heb ik 'm voor €29,95 gekregen dus ik denk dat ik mazzel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

tiguan schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:34:
[...]

Volgens mij is 't een foutje bij Hi. Ik heb 'm ook voor €29,95 maar de dame aan de telefoon zei dat dat niet kon en dat het idd €149 kost. Toch heb ik 'm voor €29,95 gekregen dus ik denk dat ik mazzel heb.
Zal inderdaad wel foutje zijn, maar voor de berekening hierboven komt het 1-jarige abonnement met sim-only verlenging wel ander uit de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudie_V
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 21:30
Voor de vodafoners: Ik heb vandaag antwoord op een mailtje gehad dat die, zoals hierboven al eerder genoemd, waarschijnlijk 21 november bij Vodafone binnen is. Ik heb in 2006 een K800i met een jaarabbonement genomen en het abbo is jaarlijks automatisch verlengd, zonder nieuwe telefoon. Ik had dus al 2x een extra gratis telefoon er bij kunnen hebben :). Maar wat ik nu wel als antwoord in mijn mailtje kreeg is dat ik gewoon nu een nieuwe abbo kan afsluiten voor de C905, waarschijnlijk omdat ik alleen een abbo heb zonder telefoon voor dit jaar. Ik denk dus dat mensen waarvan het abbo eerder afloopt dan dat deze telefoon beschikbaar is hun abbo automatisch moeten laten verlengen(ik heb er nooit wat voor hoeven doen, zonder tegenbericht doen hun het) zonder nieuwe telefoon. Dan kan je dus als de C905 beschikbaar is gewoon weer opnieuw je abbo laten verlengen, maar nu dus met de C905.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
mijn Vodafone abonnement loopt op 4 maart ten einde, als ik het niet schriftelijk opzeg dan word het stil zwijgend verlengd, vanaf januari mag ik gaan verlengen zeiden ze me. moet ik dan voor 4 maart aangeven dat ik mijn abonnement wil verlengen in combinatie met de c905, zo ja moet ik dan het bedrag betalen dat op dat moment word aangeboden.

Aangezien het abonnement pas in maart afloopt wil ik zo lang mogelijk wachten om een 1 jarig contract te scoren waarbij ik zo min mogelijk moet bijbetalen voor de c905

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Jeffrey88 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:10:
mijn Vodafone abonnement loopt op 4 maart ten einde, als ik het niet schriftelijk opzeg dan word het stil zwijgend verlengd, vanaf januari mag ik gaan verlengen zeiden ze me.moet ik dan voor 4 maart aangeven dat ik mijn abonnement wil verlengen in combinatie met de c905
Ja, tot en met 4 november kun je verlengen icm een toestel naar keuze.
, zo ja moet ik dan het bedrag betalen dat op dat moment word aangeboden.
Ja, hoogstwaarschijnlijk is het toestel in/na januari veel goedkoper, misschien zelfs gratis
Aangezien het abonnement pas in maart afloopt wil ik zo lang mogelijk wachten om een 1 jarig contract te scoren waarbij ik zo min mogelijk moet bijbetalen voor de c905

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:44

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

tiguan schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:31:
[...]

Foutje van de website denk ik, maar ik heb een orderbevestiging waar het ook op staat. Verder zit er wel eindeloos online bij, geen sms bundel.
Voor die eindeloos online betaal je dus nog 10 euro BOVENOP je normale abonnementsprijs. Welkom in de wondere wereld van ondoorzichtige telefoonabonnement constructies :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:44

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb zelf de C905 bij Vodafone.nl besteld.

Vodafone Basis 27,50 2 jaar
- met gratis SMS verdubbelaar
- elke maand 20% korting gedurende hele looptijd
Maandelijks: €22 p/m
Toestel: €55,-

Goede deal dacht ik zo! :7

Alleen jammer dat ik nu lees dat hij pas na 21 november geleverd word -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
barcawinner schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:55:
[...]

Voor die eindeloos online betaal je dus nog 10 euro BOVENOP je normale abonnementsprijs. Welkom in de wondere wereld van ondoorzichtige telefoonabonnement constructies :Y)
Dat had ik ook wel door hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
heb iets langer dan anderhalf jaar geleden een 2 jarig 22.50 abonnement afgesloten,
maandelijks betaal ik hier verdikkeme ook nog €22,50 voor, Als ik lees dat een 27,50 abonnement nu €22 per maand kost dan word ik nogal pissig. als ik mijn contract verleng met de c905, krijg ik dan korting op mijn maandlasten ? of kan ik dan beter het abonnement stopzetten, en een nieuwe afsluiten waarbij ik extra korting krijg op de maandlasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Jeffrey88 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 00:22:
heb iets langer dan anderhalf jaar geleden een 2 jarig 22.50 abonnement afgesloten,
maandelijks betaal ik hier verdikkeme ook nog €22,50 voor, Als ik lees dat een 27,50 abonnement nu €22 per maand kost dan word ik nogal pissig. als ik mijn contract verleng met de c905, krijg ik dan korting op mijn maandlasten ? of kan ik dan beter het abonnement stopzetten, en een nieuwe afsluiten waarbij ik extra korting krijg op de maandlasten
Bij verlengen van een abo, mag je van "prijsplan"/"abovorm" veranderen, dus ga naar de winkel en zeg dat je wilt verlengen, vraag naar de acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inmiddels bijna 2 weken verder, Hi heeft een leverings-probleem...
al meerdere keren contact gehad, zowel telefonisch als per e-mail, de een zegt dit de andere dat en op de site staat "voorradig" en "voor 17.00 besteld = morgen in huis", heb gezegt dat ze om te beginnen dit misschien eens aan moeten passen dan.

Maar goed, ga maar weer gewoon rond kijken, het loopt nu tegen de feestdagen en de aanbiedingskrantjes rollen binnen...... als er iets leuks bij zit ga ik maar eens annuleren denk ik, want hoe dan ook verheug me erg op het toestel, zeker als je de positieve verhalen lees

Tips met leuke aanbiedingen zijn natuurlijk welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Ik heb 2 weken geleden een C905 via de Hi-webshop besteld en simlockvrij geleverd gekregen. Vorige week heb ik nogmaals besteld, omdat mijn zoon hem ook wilde hebben.

Afgelopen vrijdag geleverd en deze C905 heeft de nieuwe firmware en is wel gesimlocked.

Enige nadeel is dat de toets rechts (de eerste van de 3 onder elkaar) een snelkoppeling voor internet is en niet meer een snelkoppeling voor 'contacten' zoals dat bij mijn andere C905 wel is. Maar maakt niet uit, hij bevalt prima en de GPS fix is inderdaad een stuk sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

marciagillian schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:56:
Ik heb 2 weken geleden een C905 via de Hi-webshop besteld en simlockvrij geleverd gekregen. Vorige week heb ik nogmaals besteld, omdat mijn zoon hem ook wilde hebben.

Afgelopen vrijdag geleverd en deze C905 heeft de nieuwe firmware en is wel gesimlocked.
En is deze Hi branded? Of heeft hij alleen een KPN simlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
KPN brand toestellen niet maar voorziet ze (meestal) alleen van simlock.

• marciagillian
jelle. schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:30:
KPN brand toestellen niet maar voorziet ze (meestal) alleen van simlock.
Inderdaad, dit toestel is niet branded en alleen voorzien van simlock. Daarnaast zit er KPN OpWeg navigatie op.
Het is een trial waar je een abonnement op kunt nemen voor € 7,50 pm; dataverbruik voor navigatie binnen NL is dan gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Ik was bij een vodafone winkel in Amsterdam, en ze kwamen me doodleuk vertellen dat ze C905 niet word verkocht omdat het niet door de kwaliteits test van vodafone kwam ?

Heeft iemand anders dit bizarre verhaal ooit gehoord ? op de website kan ik het namelijk wel bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Jeffrey88 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 19:51:
Ik was bij een vodafone winkel in Amsterdam, en ze kwamen me doodleuk vertellen dat ze C905 niet word verkocht omdat het niet door de kwaliteits test van vodafone kwam ?

Heeft iemand anders dit bizarre verhaal ooit gehoord ? op de website kan ik het namelijk wel bestellen.
Vodafone medewerkers doen vaak alsof ze overal verstand van hebben, maar ondertussen praten ze ook gewoon poep. Ik kan me niet voorstellen dat Vodafone zo'n ongelofelijke kwaliteitstest heeft. Bovendien zou je dan ongelofelijk veel klachten krijgen in dit topic. Oftewel dikke :r

Heb hem nu meer dan een week en bevalt me prima. Moet nog wel ff wennen aan het maken van foto's aangezien je die flitser niet altijd nodig hebt en je dan je foto verknalt omdat ie op iets anders wat dichtbij staat gaat scherpstellen.

Pagina: 1 2 Laatste