Mijn order is 1 jaar Hi20 met C905 voor €29,95. Kan er ook niks aan doenMartinspire schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:27:
[...]
29,95 is toch voor 2 jaar en 149 voor 1?
Foutje van de website denk ik, maar ik heb een orderbevestiging waar het ook op staat. Verder zit er wel eindeloos online bij, geen sms bundel.Martinspire schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:58:
Doe je netjes dan
Maar is dat niet met een sms bundel erbij misschien?
Verwijderd
hallo,
zou iemand van jullie me kunnen vertellen of de toestellen die via de website van Hi geleverd worden gebranded en gesimlockt zijn ? heb 2 jaar geleden een kpn toestel (w850) gehad en doordat deze gebranded was werkte het flash menu niet, vond ik toch erg jammer, betaal voor alles tenslotte en heb de boel teruggestuurd.
zou iemand van jullie me kunnen vertellen of de toestellen die via de website van Hi geleverd worden gebranded en gesimlockt zijn ? heb 2 jaar geleden een kpn toestel (w850) gehad en doordat deze gebranded was werkte het flash menu niet, vond ik toch erg jammer, betaal voor alles tenslotte en heb de boel teruggestuurd.
Ik ben vandaag gebeld door Hi, hij wordt as. zaterdag geleverd. Als het een branded toestel is mag ie hem meteen weer meenemen 
edit: @tiguan. De hi medewerkster zei dat ik 69euro moest pinnen aan de deur. ( zoals in de orderbevestiging ). Misschien heb je geluk met je 29,95
edit: @tiguan. De hi medewerkster zei dat ik 69euro moest pinnen aan de deur. ( zoals in de orderbevestiging ). Misschien heb je geluk met je 29,95
[ Voor 37% gewijzigd door Dani86 op 29-10-2008 16:50 ]
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Hi brand ze niet, ze zijn wel gelocked. Overigens doen ze idd wel eens wat met het flashmenu.Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:49:
hallo,
[ Voor 5% gewijzigd door tiguan op 29-10-2008 16:28 ]
Verwijderd
Het flash menu werkte bij mijn w850 niet door dat ie gebranded was, ging dus ook meteen retour en heb em bij toen belcompagny gekocht, maar als Hi deze rottigheid niet overhoop haalt, denk ik dat ik liever mijn abo daar heb, scheelt toch een hoop in de portomonee
Nu maar hopen dat ik snel van mijn vodafone abonnement af kom, einddatum van contract is tot half dec... balen wist niet dat je dan toch nog 3 mnd van te voren af had moeten zeggen
Verwijderd
sorry voor mijn dubbele post
heb even een vraag, ik kwam deze aanbieding tegen bij Ritel
(huidig abo 22.50 / 2jr vodafone zonder internet - verlengen 27.50euro incl zorgeloos internet, toestelprijs 109)
http://www.ritel.nl/produ...0907&bndinternet=33-00404
is dit bedrijf en eventuele betrouwbaarheid bij jullie bekent ???
de aanbieding klinkt eigelijk ook niet verkeerd en op deze manier kan ik via hun mijn abonnement bij vodafone verlengen, op een denk ik goedkopere manier als bij vodafone zelf (die de telefoon trouwens pas 21 november zelf heeft, raar )
heb even een vraag, ik kwam deze aanbieding tegen bij Ritel
(huidig abo 22.50 / 2jr vodafone zonder internet - verlengen 27.50euro incl zorgeloos internet, toestelprijs 109)
http://www.ritel.nl/produ...0907&bndinternet=33-00404
is dit bedrijf en eventuele betrouwbaarheid bij jullie bekent ???
de aanbieding klinkt eigelijk ook niet verkeerd en op deze manier kan ik via hun mijn abonnement bij vodafone verlengen, op een denk ik goedkopere manier als bij vodafone zelf (die de telefoon trouwens pas 21 november zelf heeft, raar )
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 22:03 . Reden: foutje ]
Ziet er wel betrouwbaar uit. Ik denk dat je gewoon een retail uitvoering van de C905 krijgt, net zoals bij belcompany/phonehouse.
als ik via bellen.com naar de hi site ga (studenten) krijg ik andere tarieven te zien, met andere kortingsbedragen en termijnen als dat ik rechtstreeks op Hi.nl kijk. Vaag
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Hi belde me net, ze gaan hem maandag bij me afleveren. Dus de bestelling is toch doorgekomen bij ze.
Verwijderd
Ik kreeg vandaag van Vodafone ook te horen dat ze 'm pas 21 nov hebben... prijzen zijn ook tegen die tijd pas bekend
Die lopen ver achter zeg, dat duurt nog meer dan 3 weken!
Wel een beetje lastig, omdat mijn abo eind november verloopt, ben nu denk ik te laat om het over te sluiten.
Maar goed, bij bestelmaar.nl zie ik de C905 wel érg goedkoop, in zwart én zilver leverbaar ( ja en ik zit op die copper gold te wachten natuurlijk
)
http://www.bestelmaar.nl/bestelm/mcsmambo.p
Is zeker niet echt een betrouwbare site? of heeft iemand er ervaring mee misschien? Ik zie nergens een thuiswinkel-waarborg of iets..

Wel een beetje lastig, omdat mijn abo eind november verloopt, ben nu denk ik te laat om het over te sluiten.
Maar goed, bij bestelmaar.nl zie ik de C905 wel érg goedkoop, in zwart én zilver leverbaar ( ja en ik zit op die copper gold te wachten natuurlijk

Is zeker niet echt een betrouwbare site? of heeft iemand er ervaring mee misschien? Ik zie nergens een thuiswinkel-waarborg of iets..
Heb je het nu over bestelmaar? Voor shop-ervaringen mbt bestelmaar zie ShopSurveyVerwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 17:39:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Oei... dan weet ik niet of ik daar wel durf te bestellen..
Ik wil ook persé een unlocked toestel, en weet bij online-bestelling natuurlijk niet zeker of ik dat krijg... dilemma
Ik wil ook persé een unlocked toestel, en weet bij online-bestelling natuurlijk niet zeker of ik dat krijg... dilemma
Verwijderd
nou wat ik net mee maak, was even helemaal blij, zoals eerder had vertelt heb abo bij vodafone welke loopt t/m begin dec, helaas maar 21nov weet vodafone meer werd me gezegt...
zie ik net deze link op de website dat hij er in week 44 al is, heee das nu !
http://www.vodafone.nl/sh...Ericsson+C905/sku11250018
ik kijken op de website om mijn abo te verlengen, daar staat het toestel nog niet bij.... ik klantenservice gebelt, nou mijn broek zakte zowat af, ik kon mijn abo nog niet verlengen met dit toestel (pas vanaf 21nov) maar het komt er op neer dat "nieuwe" klanten deze al wel kunnen bestellen en dus voorrang hebben op de bestaande "tevreden" klanten die hun abonnement willen verlengen
grrr
er werd door deze niet al te vriendelijke meneer gezegt dat ik dus nog maar even geduld moest hebben, willen zij mij nou als klant of niet ?
zie ik net deze link op de website dat hij er in week 44 al is, heee das nu !
http://www.vodafone.nl/sh...Ericsson+C905/sku11250018
ik kijken op de website om mijn abo te verlengen, daar staat het toestel nog niet bij.... ik klantenservice gebelt, nou mijn broek zakte zowat af, ik kon mijn abo nog niet verlengen met dit toestel (pas vanaf 21nov) maar het komt er op neer dat "nieuwe" klanten deze al wel kunnen bestellen en dus voorrang hebben op de bestaande "tevreden" klanten die hun abonnement willen verlengen
er werd door deze niet al te vriendelijke meneer gezegt dat ik dus nog maar even geduld moest hebben, willen zij mij nou als klant of niet ?
Als je vindt dat je onvriendelijk bent behandeld moet je je abo daar niet afsluiten. Heel simpel, hoe behandelen ze je als je daadwerkelijk klant bent? Ik zou het wel weten.
Verwijderd
Ik wil mijn abo dan ook echt niet meer verlengen na dat vervelende gesprek met de vodafone klantenservice, mij zijn ze kwijt als klant, probeer het ook niet meer via Ritel....
Sterker nog heb Hi net gebeld en mijn mooie nieuwe C905 komt maandag of dinsdag aan
Hi doet zijn best voor een simlockvrije telefoon en heb zo ie zo mocht dit niet lukken ook nog wat extra korting gekregen in het 2e jaar, zodat dat compenseert mocht ik het unlocken nog zelf moeten betalen. dat noem ik pas service !
Nee, nooit geen vodafone meer voor mij !
Sterker nog heb Hi net gebeld en mijn mooie nieuwe C905 komt maandag of dinsdag aan
We hebben in onze Primafoon één C905 binnengekregen (denk andere vestigingen ook), dus je zou het daar ook kunnen proberen.
één C905? Prijzen bij KPN zijn net bekend zo te zien op hun website voor het verlengen icm de C905 (voor mij €24,95 icm Flexibel 45 voor 2 jaar, na een maand zet ik die gewoon terug naar het goedkoopste abonnement.jelle. schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:45:
We hebben in onze Primafoon één C905 binnengekregen (denk andere vestigingen ook), dus je zou het daar ook kunnen proberen.
Was van plan m'n abonnement morgen te gaan verlengen bij de Primafoon hier. Mag hopen dat ze er toch echt meer dan 1 hebben...

Ik heb net eventjes de Hi bezorgdienst teruggebeld (was aan het werk) en geregeld dat ik hem vrijdag krijg. Andere optie was donderdag, maar dan moet ik in de avond werken.
Ik zit men u echter wel ff af te vragen of ik niet gewoon naar een Hi winkel kan gaan om hem daar mee te nemen. En of ik dan de bestelling kan annuleren.
Nouja, misschien maandag maar ff bellen met klantenservice. (Of iemand moet een antwoord weten).
Ik zit men u echter wel ff af te vragen of ik niet gewoon naar een Hi winkel kan gaan om hem daar mee te nemen. En of ik dan de bestelling kan annuleren.
Nouja, misschien maandag maar ff bellen met klantenservice. (Of iemand moet een antwoord weten).
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 31-10-2008 21:13 ]
Het is niet ongebruikelijk dat nieuwe toestellen de eerste week heel beperkt uitstromen. Grotere vestigingen zullen er wel 2 of 3 hebben, dat is voor het weekend nog altijd beter dan niets. Waarom dat "Leona1981 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:56:
één C905? Prijzen bij KPN zijn net bekend zo te zien op hun website voor het verlengen icm de C905 (voor mij €24,95 icm Flexibel 45 voor 2 jaar, na een maand zet ik die gewoon terug naar het goedkoopste abonnement.
Was van plan m'n abonnement morgen te gaan verlengen bij de Primafoon hier. Mag hopen dat ze er toch echt meer dan 1 hebben...

Ik heb de mijne vandaag binnen gehad. Goed nieuws voor de Hi klanten: Hij is simlock vrij
kan dat zomaar? teruggaan in bundel na maar een maand? lijkt me sterkLeona1981 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:56:
[...]
één C905? Prijzen bij KPN zijn net bekend zo te zien op hun website voor het verlengen icm de C905 (voor mij €24,95 icm Flexibel 45 voor 2 jaar, na een maand zet ik die gewoon terug naar het goedkoopste abonnement.
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
nee hoor, dat mag bij KPN flexibel. Vaste klanten kunnen dat na 1 maand, nieuwe klanten pas na 3 maanden.freddifish schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:01:
[...]
kan dat zomaar? teruggaan in bundel na maar een maand? lijkt me sterk
Heb inmiddels m'n C905, er was er 1 binnengekomen (filiaal Primafoon Apeldoorn) en die heb ik dus nu
Kpn Flexibel "addertje" ?freddifish schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:01:
[...]
kan dat zomaar? teruggaan in bundel na maar een maand? lijkt me sterk
Vandaag eventjes langs Hi Arnhem geweest en daar hadden ze hem nog niet in het rek hangen. Navraag bij een medewerker gaf dit me echter wel nieuws. Ze hadden hem daar ergens in een la liggen (met werkende Accu erin en hij stond nog aan ook!) dus ik kon hem even proberen. Uiteraard mooi menu e.d. Lijkt wel groter dan ik had verwacht, maar wel heel mooi toestel. Menu lekker snel enzo.
Maar goed, ze hadden er nog 1 op voorraad dus ik vraag of ik die kan hebben. Eventjes later probeerde hij eventjes of het toestel al herkend werd in de kassa. Ze mogen hem namelijk pas vanaf maandag verkopen en dus kon ik hem niet meenemen (want hij deed het dus niet). Bovendien krijgen ze bij Hi maandag de nieuwe voorraad dus dat is ook geen probleem.
En als toetje hoorde ik dat de prijzen die ze in de winkel hebben, hetzelfde zijn als op internet. Dus mocht je niet meer op je bestelling kunnen wachten. Bestel hem lekker in de winkel van Hi op maandag en je krijgt hem meteen mee!
Maar goed, ze hadden er nog 1 op voorraad dus ik vraag of ik die kan hebben. Eventjes later probeerde hij eventjes of het toestel al herkend werd in de kassa. Ze mogen hem namelijk pas vanaf maandag verkopen en dus kon ik hem niet meenemen (want hij deed het dus niet). Bovendien krijgen ze bij Hi maandag de nieuwe voorraad dus dat is ook geen probleem.
En als toetje hoorde ik dat de prijzen die ze in de winkel hebben, hetzelfde zijn als op internet. Dus mocht je niet meer op je bestelling kunnen wachten. Bestel hem lekker in de winkel van Hi op maandag en je krijgt hem meteen mee!
Verwijderd
Ik wil graag mijn huidige abonnement bij Hi verlengen met de C905.
Nu is mijn huidige abonnement al een maand of 3 afgelopen, omdat ik nog geen keuze voor een nieuw toestel had kunnen maken. Nu wil ik dus gaan voor de C905 en ik heb hierover een vraag:
Je krijgt de SonyEricsson C905 t.w.v. € 510.00:
Met:€25 2 jaar + € 25.00 p/mnd
Met:Eindeloos online + € 9.95 p/mnd
Incl. online korting* - € 12.50 p/mnd
Totaal maandbedrag € 22.45 p/mnd
*12 maanden korting bij een tweejarig abonnement
Nu is mijn huidige abonnement al een maand of 3 afgelopen, omdat ik nog geen keuze voor een nieuw toestel had kunnen maken. Nu wil ik dus gaan voor de C905 en ik heb hierover een vraag:
- Kan ik nu op Hi.nl (ik ben ingelogd) gewoon een bestelling plaatsen voor de C905 en word mijn huidige abonnement dan gewoon verlengd?
- Klopt het dat ik dan het eerste jaar €22,45 per maand betaald en het tweede jaar €34,95 per maand? Is dit de 'goedkoopste' optie als bestaande klant van Hi? (of ik nu ingelogd ben of niet, de prijs blijft namelijk €22,45)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 15:02 ]
Zou je even bij de klantenservice na moeten vragenVerwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:45:
Ik wil graag mijn huidige abonnement bij Hi verlengen met de C905.
- Kan ik nu op Hi.nl (ik ben ingelogd) gewoon een bestelling plaatsen voor de C905 en word mijn huidige abonnement dan gewoon verlengd?
Het klopt wat je zegt qua prijs, 1e jaar heb je korting (of bij 1 jarig abonnement is het 3 maanden).Ik wil gaan voor de onderstaande abonnementsvorm:
- Klopt het dat ik dan het eerste jaar €22,45 per maand betaald en het tweede jaar €34,95 per maand? Is dit de 'goedkoopste' optie als bestaande klant van Hi? (of ik nu ingelogd ben of niet, de prijs blijft namelijk €22,45)
Verder kun je geloof ik gewoon bij de pagina van de c905 andere abonnementen selecteren. Staat onderaan de pagina. Zo kun je voor 15, 20, 25, 30, 35, en verder ... kiezen geloof ik.
Ur welcomeAlvast bedankt.
Verwijderd
Bedankt, Martinspire.
Had Hi nog even gebeld en die bevestigde dit. Ook kan ik bovenop de online korting ook nog studentenkorting krijgen. Ik moet alleen eerst het contract op mijn naam zetten. Bij mijn vorige telefoon was ik nog minderjarig bij het afsluiten en zodoende stond hij op naam van mijn vader. Ik heb nu een contractovernameformulier ingevuld. Hier moet ik echter ook al opgeven welk abonnement ik zou willen en heb ik mijn studentenkaartnummer bijvoorbeeld al op moeten geven. Hier staat echter niks over een eventuele nieuwe telefoon. Weet iemand wat hier de normale procedure voor is? (scheelt me een belletje naar de klantenservice van ruim een half uur)
Thanks in advance
Had Hi nog even gebeld en die bevestigde dit. Ook kan ik bovenop de online korting ook nog studentenkorting krijgen. Ik moet alleen eerst het contract op mijn naam zetten. Bij mijn vorige telefoon was ik nog minderjarig bij het afsluiten en zodoende stond hij op naam van mijn vader. Ik heb nu een contractovernameformulier ingevuld. Hier moet ik echter ook al opgeven welk abonnement ik zou willen en heb ik mijn studentenkaartnummer bijvoorbeeld al op moeten geven. Hier staat echter niks over een eventuele nieuwe telefoon. Weet iemand wat hier de normale procedure voor is? (scheelt me een belletje naar de klantenservice van ruim een half uur)
Thanks in advance
Nou nog even concluderend mijn ervaring met Hi.
Mijn abo verlengd met 1 jaar Hi 20 en 'eindeloos online' erbij. C905 kostte me dan maar €29,95 en eerste 3 maanden €10 korting.
Vorige week dinsdag besteld, vandaag in huis. Ben dus zeer tevreden.
Mijn abo verlengd met 1 jaar Hi 20 en 'eindeloos online' erbij. C905 kostte me dan maar €29,95 en eerste 3 maanden €10 korting.
Vorige week dinsdag besteld, vandaag in huis. Ben dus zeer tevreden.
Nou, ik heb het net even bekeken en vergeleken, maar juist met Studenten abo ben je een 1euro p/m duurder uit. Erg vreemdMartinspire schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 00:45:
Misschien omdat het de Hi Studenten abonnementen zijn? Die zijn nog iets goedkoper, maar daarvoor moet je wel iets van OV oid laten zien.
Ik heb dit natuurlijk niet bekeken via bellen.com maar gewoon via de site van Hi.
- Met studentenkorting = 28euro
- Zonder studentenkorting = 26,95euro
//EDIT:
oeps, dat zijn de links voor de X1
[ Voor 12% gewijzigd door EN-IS op 03-11-2008 17:35 ]
Ben vandaag even bij de T-for-Telecom geweest en ik moet zeggen dat ze daar best duur zijn... Je moet 120 euro bijbetalen als je een Hi 20 abbo + internet neemt. Op de Hi site is dat 40 euro. Maar ja, aan de andere kant, zij moeten ook verdienen.
In elk geval had ik nog wel een prangende vraag: ik ben zelf student, maar nog wel 17 jaar oud. Hoe zit het dan met het afsluiten van het abonnement? Zou ik hem krijgen als ik mijn OV laat zien, of vragen ze dan ook direct nog een paspoort?
In elk geval had ik nog wel een prangende vraag: ik ben zelf student, maar nog wel 17 jaar oud. Hoe zit het dan met het afsluiten van het abonnement? Zou ik hem krijgen als ik mijn OV laat zien, of vragen ze dan ook direct nog een paspoort?
Naar mijn geweten is dat niet mogelijk, onder 18 kun je geen contract afsluiten (wettelijk vastgelegd). Het contract mag op de naam van bijvoorbeeld je ma/pa, als ze daar toestemming voor geven (dan moeten ze wel mee naar de winkel + kopie paspoort), ten tweede je kunt iemand uit je omgeving vragen als die 18 jaar en ouder is.Krylinck schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:16:
Ben vandaag even bij de T-for-Telecom geweest en ik moet zeggen dat ze daar best duur zijn... Je moet 120 euro bijbetalen als je een Hi 20 abbo + internet neemt. Op de Hi site is dat 40 euro. Maar ja, aan de andere kant, zij moeten ook verdienen.
Ik weet dan niet of de studentenkorting dan wel geldt, het is zo dat Hi kijkt naar de contractant, en dat zou in jouw geval een van je ouders kunnen zijn, dus er is een grote waarschijnlijkheid dat ze geen studentenkorting zullen geven, maar als je dit toelicht (dat jij eigenlijk de abo wilt maar dat je nog geen 18+ bent en dat het op de naam van een van je ouders komt) tijdens het bestellen (web/brick), kunnen ze je misschien alsnog die studentenkorting geven.
Succes!
Dank je wel, ik ga even kijken hoe ik het ga aanpakken.
Laat die opties leeg en vul alleen in datgene wat nodig is voor de contractovername. Als dit is gelukt (let wel: 10 werkdagen exclusief verzenden en ontvangen van de post) krijgt zowel de oude als nieuwe contractant een brief. Daarna kun je met je eigen gegevens verlengenVerwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:43:
Ik heb nu een contractovernameformulier ingevuld. Hier moet ik echter ook al opgeven welk abonnement ik zou willen en heb ik mijn studentenkaartnummer bijvoorbeeld al op moeten geven. Hier staat echter niks over een eventuele nieuwe telefoon. Weet iemand wat hier de normale procedure voor is? (scheelt me een belletje naar de klantenservice van ruim een half uur)
Thanks in advance
Nee dat kan absoluut niet.Krylinck schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:16:
Toevallig zag ik deze week een contract voorbij komen waar inderdaad iemand onder de 18 wel studentenkorting had. Als je het even zoals hier boven uitlegt dan kan het vast wel, bovendien kunnen jouw gegevens bij 'gebruiker' worden ingevuld en kan er dus wel studentenkorting worden toegepast.EN-IS schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:22:
Ik weet dan niet of de studentenkorting dan wel geldt, het is zo dat Hi kijkt naar de contractant, en dat zou in jouw geval een van je ouders kunnen zijn, dus er is een grote waarschijnlijkheid dat ze geen studentenkorting zullen geven, maar als je dit toelicht (dat jij eigenlijk de abo wilt maar dat je nog geen 18+ bent en dat het op de naam van een van je ouders komt) tijdens het bestellen (web/brick), kunnen ze je misschien alsnog die studentenkorting geven.
Zoals uit dit topic blijkt is de Hi-webshop wel erg voordelig icm de C905. Ik heb vergelijkingen gemaakt met diverse webshops voor een 1 jarig abonnement en de Hi-webshop is het voordeligst. Ik heb hem via de webshop besteld en hij is afgelopen woensdag netjes op mijn werk geleverd. De koerier belde me nog 10 min vooraf om te laten weten dat ie eraan kwam. Super service
Verwijderd
Bedankt Jelle, op die manier ga ik het doen.
Ben toch even uit gaan zoeken of het niet geld scheelt als ik een één-jarig abonnement kiest, om vervolgens het tweede jaar in te vullen met een sim-only. Ik kwam tot deze conclusie:
Bij een één-jarig abonnement met Hi25 en eindeloos online betaal ik:
20% van €381,90 = €76,38.
Totale kosten voor het eerste jaar bedragen dan: (381,90-76,38) = €305,52+€29,95 = €335,47
Voor het tweede jaar zou ik dan met een Hi15 kunnen volstaan, dan heb ik zelfs meer min/sms.
Als ik een tweejarig abonnement afsluit ben ik de volgende kosten kwijt:
Conclusie: Wanneer je een éénjarig abonnement neemt ben je €602,52 - €592,99 = €9,53 goedkoper uit en je hebt na 1 jaar de 'vrijheid'. Je hebt tevens in dit geval meer minuten.
Als ik verkeerde aannames/fouten heb gemaakt hoor ik dat graag
Ben toch even uit gaan zoeken of het niet geld scheelt als ik een één-jarig abonnement kiest, om vervolgens het tweede jaar in te vullen met een sim-only. Ik kwam tot deze conclusie:
- Aanschafkosten: €29,95
- Eerste 3 maanden betaal ik: €22,45 x 3 = €67,35
- Laatste 9 maanden betaal ik: €34,95 x 9 = €314,55
Totale kosten voor het eerste jaar bedragen dan: (381,90-76,38) = €305,52+€29,95 = €335,47
Voor het tweede jaar zou ik dan met een Hi15 kunnen volstaan, dan heb ik zelfs meer min/sms.
- Met studentenkorting betaal ik dan per maand €13,50 x 12 = €162,-
- Voor eindeloos online betaal ik dan: €9,95 - 20% studentenkorting (1,99) = €7,96 per maand. Op jaarbasis is dit: €7,96 x 12 = 95,52
- Totale kosten tweede jaar: €162,- + €95,52 = €257,52
- Eerste jaar krijg je online korting, je komt dan uit op 22,45 x 12 = €269,40. Hier is echter nog geen rekening gehouden met de 20% studentenkorting: €53,88. Het eerste jaar komt dan uit op: €269,40-€53,88= €215,52
- Het tweede jaar heb je geen online korting meer en betaal je dus €34,95 x 12 = €419,40. Als je hier de studentenkorting afhaalt: €83,88 kom je uit op: €335,52
Conclusie: Wanneer je een éénjarig abonnement neemt ben je €602,52 - €592,99 = €9,53 goedkoper uit en je hebt na 1 jaar de 'vrijheid'. Je hebt tevens in dit geval meer minuten.
Het is ook zo dat je bij een 1 jarig abonnement al meteen een groot bedrag neer moet leggen en als je 2 jaar doet dan smeer je het uit over een langer gedeelte.Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:11:
Bedankt Jelle, op die manier ga ik het doen.
- Aanschafkosten: €29,95
- Eerste 3 maanden betaal ik: €22,45 x 3 = €67,35
Bij elkaar is dit: (314,55+67,35) = €381,90 -> hier heb ik echter de studentenkorting nog niet meegerekend:
- Laatste 9 maanden betaal ik: €34,95 x 9 = €314,55
- Met studentenkorting betaal ik dan per maand €13,50 x 12 = €162,-
- Voor eindeloos online betaal ik dan: €9,95 - 20% studentenkorting (1,99) = €7,96 per maand. Op jaarbasis is dit: €7,96 x 12 = 95,52
Totale kosten door een één-jarig abonnement af te sluiten en vervolgens het tweede jaar een sim-only te nemen: €335,47+ €257,52 = €592,99
- Totale kosten tweede jaar: €162,- + €95,52 = €257,52
- Eerste jaar krijg je online korting, je komt dan uit op 22,45 x 12 = €269,40. Hier is echter nog geen rekening gehouden met de 20% studentenkorting: €53,88. Het eerste jaar komt dan uit op: €269,40-€53,88= €215,52
Totale kosten wanneer je direct een tweejarig abonnement afsluit: €335,52+€215,52= €602,52
- Het tweede jaar heb je geen online korting meer en betaal je dus €34,95 x 12 = €419,40. Als je hier de studentenkorting afhaalt: €83,88 kom je uit op: €335,52
Maar klopt die aanschafprijs wel bij 1 jarig abonnement? Ik zie hier gewoon 149 euro staan op de site van Hi?
Verwijderd
Martin, als bestaande klant kan je de C905 inderdaad aanschaffen voor €29,95!
Ik ga denk ik voor het eenjarige contract waarna ik nog een jaartje een sim-only abonnementje neem.
Hier zitten mijn inziens weinig haken en ogen aan. Hebben jullie nog suggesties?
Ik ga denk ik voor het eenjarige contract waarna ik nog een jaartje een sim-only abonnementje neem.
Hier zitten mijn inziens weinig haken en ogen aan. Hebben jullie nog suggesties?
Waarom zie ik dan op de site van Hi dat ik er 149,00 voor moet betalen? Als ik inlog is het 159, maar goed dat verschil is maar 10 euro. Waar haal je dan die 29,95 vandaan?Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:21:
Martin, als bestaande klant kan je de C905 inderdaad aanschaffen voor €29,95!
Hebben we het trouwens allebei over een 1-jarig Hi 25 euro abonnement + online abonnement als verlenging van huidige abonnement?
Zou je dan misschien een screenshot kunnen maken ofzo? Want ik geloof er niets van

Weet iemand trouwens de tarieven van t for telecom? Die hebben op de website namelijk niet alle prijzen staan en bovendien zijn dat web-only prijzen.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 04-11-2008 01:18 ]
Volgens mij is 't een foutje bij Hi. Ik heb 'm ook voor €29,95 maar de dame aan de telefoon zei dat dat niet kon en dat het idd €149 kost. Toch heb ik 'm voor €29,95 gekregen dus ik denk dat ik mazzel heb.Martinspire schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 01:17:
[...]
Waarom zie ik dan op de site van Hi dat ik er 149,00 voor moet betalen? Als ik inlog is het 159, maar goed dat verschil is maar 10 euro. Waar haal je dan die 29,95 vandaan?
Hebben we het trouwens allebei over een 1-jarig Hi 25 euro abonnement + online abonnement als verlenging van huidige abonnement?
Zou je dan misschien een screenshot kunnen maken ofzo? Want ik geloof er niets van
Zal inderdaad wel foutje zijn, maar voor de berekening hierboven komt het 1-jarige abonnement met sim-only verlenging wel ander uit de bus.tiguan schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:34:
[...]
Volgens mij is 't een foutje bij Hi. Ik heb 'm ook voor €29,95 maar de dame aan de telefoon zei dat dat niet kon en dat het idd €149 kost. Toch heb ik 'm voor €29,95 gekregen dus ik denk dat ik mazzel heb.
Voor de vodafoners: Ik heb vandaag antwoord op een mailtje gehad dat die, zoals hierboven al eerder genoemd, waarschijnlijk 21 november bij Vodafone binnen is. Ik heb in 2006 een K800i met een jaarabbonement genomen en het abbo is jaarlijks automatisch verlengd, zonder nieuwe telefoon. Ik had dus al 2x een extra gratis telefoon er bij kunnen hebben
. Maar wat ik nu wel als antwoord in mijn mailtje kreeg is dat ik gewoon nu een nieuwe abbo kan afsluiten voor de C905, waarschijnlijk omdat ik alleen een abbo heb zonder telefoon voor dit jaar. Ik denk dus dat mensen waarvan het abbo eerder afloopt dan dat deze telefoon beschikbaar is hun abbo automatisch moeten laten verlengen(ik heb er nooit wat voor hoeven doen, zonder tegenbericht doen hun het) zonder nieuwe telefoon. Dan kan je dus als de C905 beschikbaar is gewoon weer opnieuw je abbo laten verlengen, maar nu dus met de C905.
mijn Vodafone abonnement loopt op 4 maart ten einde, als ik het niet schriftelijk opzeg dan word het stil zwijgend verlengd, vanaf januari mag ik gaan verlengen zeiden ze me. moet ik dan voor 4 maart aangeven dat ik mijn abonnement wil verlengen in combinatie met de c905, zo ja moet ik dan het bedrag betalen dat op dat moment word aangeboden.
Aangezien het abonnement pas in maart afloopt wil ik zo lang mogelijk wachten om een 1 jarig contract te scoren waarbij ik zo min mogelijk moet bijbetalen voor de c905
Aangezien het abonnement pas in maart afloopt wil ik zo lang mogelijk wachten om een 1 jarig contract te scoren waarbij ik zo min mogelijk moet bijbetalen voor de c905
Ja, tot en met 4 november kun je verlengen icm een toestel naar keuze.Jeffrey88 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:10:
mijn Vodafone abonnement loopt op 4 maart ten einde, als ik het niet schriftelijk opzeg dan word het stil zwijgend verlengd, vanaf januari mag ik gaan verlengen zeiden ze me.moet ik dan voor 4 maart aangeven dat ik mijn abonnement wil verlengen in combinatie met de c905
Ja, hoogstwaarschijnlijk is het toestel in/na januari veel goedkoper, misschien zelfs gratis, zo ja moet ik dan het bedrag betalen dat op dat moment word aangeboden.
Voor die eindeloos online betaal je dus nog 10 euro BOVENOP je normale abonnementsprijs. Welkom in de wondere wereld van ondoorzichtige telefoonabonnement constructiestiguan schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:31:
[...]
Foutje van de website denk ik, maar ik heb een orderbevestiging waar het ook op staat. Verder zit er wel eindeloos online bij, geen sms bundel.
Ik heb zelf de C905 bij Vodafone.nl besteld.
Vodafone Basis 27,50 2 jaar
- met gratis SMS verdubbelaar
- elke maand 20% korting gedurende hele looptijd
Maandelijks: €22 p/m
Toestel: €55,-
Goede deal dacht ik zo!
Alleen jammer dat ik nu lees dat hij pas na 21 november geleverd word
Vodafone Basis 27,50 2 jaar
- met gratis SMS verdubbelaar
- elke maand 20% korting gedurende hele looptijd
Maandelijks: €22 p/m
Toestel: €55,-
Goede deal dacht ik zo!
Alleen jammer dat ik nu lees dat hij pas na 21 november geleverd word

Dat had ik ook wel door hoor.barcawinner schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:55:
[...]
Voor die eindeloos online betaal je dus nog 10 euro BOVENOP je normale abonnementsprijs. Welkom in de wondere wereld van ondoorzichtige telefoonabonnement constructies
heb iets langer dan anderhalf jaar geleden een 2 jarig 22.50 abonnement afgesloten,
maandelijks betaal ik hier verdikkeme ook nog €22,50 voor, Als ik lees dat een 27,50 abonnement nu €22 per maand kost dan word ik nogal pissig. als ik mijn contract verleng met de c905, krijg ik dan korting op mijn maandlasten ? of kan ik dan beter het abonnement stopzetten, en een nieuwe afsluiten waarbij ik extra korting krijg op de maandlasten
maandelijks betaal ik hier verdikkeme ook nog €22,50 voor, Als ik lees dat een 27,50 abonnement nu €22 per maand kost dan word ik nogal pissig. als ik mijn contract verleng met de c905, krijg ik dan korting op mijn maandlasten ? of kan ik dan beter het abonnement stopzetten, en een nieuwe afsluiten waarbij ik extra korting krijg op de maandlasten
Bij verlengen van een abo, mag je van "prijsplan"/"abovorm" veranderen, dus ga naar de winkel en zeg dat je wilt verlengen, vraag naar de acties.Jeffrey88 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 00:22:
heb iets langer dan anderhalf jaar geleden een 2 jarig 22.50 abonnement afgesloten,
Verwijderd
inmiddels bijna 2 weken verder, Hi heeft een leverings-probleem...
al meerdere keren contact gehad, zowel telefonisch als per e-mail, de een zegt dit de andere dat en op de site staat "voorradig" en "voor 17.00 besteld = morgen in huis", heb gezegt dat ze om te beginnen dit misschien eens aan moeten passen dan.
Maar goed, ga maar weer gewoon rond kijken, het loopt nu tegen de feestdagen en de aanbiedingskrantjes rollen binnen...... als er iets leuks bij zit ga ik maar eens annuleren denk ik, want hoe dan ook verheug me erg op het toestel, zeker als je de positieve verhalen lees
Tips met leuke aanbiedingen zijn natuurlijk welkom
al meerdere keren contact gehad, zowel telefonisch als per e-mail, de een zegt dit de andere dat en op de site staat "voorradig" en "voor 17.00 besteld = morgen in huis", heb gezegt dat ze om te beginnen dit misschien eens aan moeten passen dan.
Maar goed, ga maar weer gewoon rond kijken, het loopt nu tegen de feestdagen en de aanbiedingskrantjes rollen binnen...... als er iets leuks bij zit ga ik maar eens annuleren denk ik, want hoe dan ook verheug me erg op het toestel, zeker als je de positieve verhalen lees
Tips met leuke aanbiedingen zijn natuurlijk welkom
Ik heb 2 weken geleden een C905 via de Hi-webshop besteld en simlockvrij geleverd gekregen. Vorige week heb ik nogmaals besteld, omdat mijn zoon hem ook wilde hebben.
Afgelopen vrijdag geleverd en deze C905 heeft de nieuwe firmware en is wel gesimlocked.
Enige nadeel is dat de toets rechts (de eerste van de 3 onder elkaar) een snelkoppeling voor internet is en niet meer een snelkoppeling voor 'contacten' zoals dat bij mijn andere C905 wel is. Maar maakt niet uit, hij bevalt prima en de GPS fix is inderdaad een stuk sneller
Afgelopen vrijdag geleverd en deze C905 heeft de nieuwe firmware en is wel gesimlocked.
Enige nadeel is dat de toets rechts (de eerste van de 3 onder elkaar) een snelkoppeling voor internet is en niet meer een snelkoppeling voor 'contacten' zoals dat bij mijn andere C905 wel is. Maar maakt niet uit, hij bevalt prima en de GPS fix is inderdaad een stuk sneller
En is deze Hi branded? Of heeft hij alleen een KPN simlock?marciagillian schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:56:
Ik heb 2 weken geleden een C905 via de Hi-webshop besteld en simlockvrij geleverd gekregen. Vorige week heb ik nogmaals besteld, omdat mijn zoon hem ook wilde hebben.
KPN brand toestellen niet maar voorziet ze (meestal) alleen van simlock.
Inderdaad, dit toestel is niet branded en alleen voorzien van simlock. Daarnaast zit er KPN OpWeg navigatie op.jelle. schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:30:
KPN brand toestellen niet maar voorziet ze (meestal) alleen van simlock.
Het is een trial waar je een abonnement op kunt nemen voor € 7,50 pm; dataverbruik voor navigatie binnen NL is dan gratis.
Ik was bij een vodafone winkel in Amsterdam, en ze kwamen me doodleuk vertellen dat ze C905 niet word verkocht omdat het niet door de kwaliteits test van vodafone kwam ?
Heeft iemand anders dit bizarre verhaal ooit gehoord ? op de website kan ik het namelijk wel bestellen.
Heeft iemand anders dit bizarre verhaal ooit gehoord ? op de website kan ik het namelijk wel bestellen.
Vodafone medewerkers doen vaak alsof ze overal verstand van hebben, maar ondertussen praten ze ook gewoon poep. Ik kan me niet voorstellen dat Vodafone zo'n ongelofelijke kwaliteitstest heeft. Bovendien zou je dan ongelofelijk veel klachten krijgen in dit topic. Oftewel dikkeJeffrey88 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 19:51:
Ik was bij een vodafone winkel in Amsterdam, en ze kwamen me doodleuk vertellen dat ze C905 niet word verkocht omdat het niet door de kwaliteits test van vodafone kwam ?

Heb hem nu meer dan een week en bevalt me prima. Moet nog wel ff wennen aan het maken van foto's aangezien je die flitser niet altijd nodig hebt en je dan je foto verknalt omdat ie op iets anders wat dichtbij staat gaat scherpstellen.
(verkeerd topic)
[ Voor 80% gewijzigd door Jeffrey88 op 16-11-2008 20:08 ]
Iemand toevallig net als mij bij Vodafone besteld? Ik heb nog steeds niks gehoord...
Heb vandaag online bij vodafone besteld. Wordt donderdag bezorgd..barcawinner schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 00:06:
Iemand toevallig net als mij bij Vodafone besteld? Ik heb nog steeds niks gehoord...
Zonder nummerbehoud neem ik aan?Lucaz schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 23:29:
[...]
Heb vandaag online bij vodafone besteld. Wordt donderdag bezorgd..
Ik heb hem ook "besteld" met een 2jarig vodaphone 22.50 abonnement a 18 euro.
1 Jaar lang onbeperkt internet voor 2.5 euro extra (jaar erop voor 9,95) **
Toestel prijs: 0
**: heb ook ff een screenshot van de site maakt omdat ze nog leuk met 1.8Mbps adverteren bij het internet blox
1 Jaar lang onbeperkt internet voor 2.5 euro extra (jaar erop voor 9,95) **
Toestel prijs: 0
**: heb ook ff een screenshot van de site maakt omdat ze nog leuk met 1.8Mbps adverteren bij het internet blox
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Vanaf afgelopen vrijdag kon je ook bij een Vodafone abbo verlenging ook voor de C905 kiezen. Gisteren gelijk gedaan: 27,50 abbo 2 jaar verlengd + internet blox = toestel gratis. Zonder blox zou het toestel 55 Euro zijn.
“I'd give an arm to be ambidextrous!"
Ik heb 'm gratis bij een 1 jaar abbo, € 25,- per maand + € 9,95 eindeloos internet + € 9,95 eindeloos sms bundel.
Ik weet overigens niet of ik dit in dit topic moet vragen, maar als ik mijn e-mail via de support site wil instellen, staan Windows Live/Hotmail er niet tussen? Klopt het dat dit niet mogelijk is? Nu moet ik namelijk steeds internet op, om m'n mail te checken.
Ik weet overigens niet of ik dit in dit topic moet vragen, maar als ik mijn e-mail via de support site wil instellen, staan Windows Live/Hotmail er niet tussen? Klopt het dat dit niet mogelijk is? Nu moet ik namelijk steeds internet op, om m'n mail te checken.
Is dat POP3? Dat wordt namelijk nog steeds niet (of eigenlijk beter gezegd: niet meer, lang geleden wel) ondersteund bij Windows Live & Hotmail.bram1984 schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:46:
Mailsynchronisatie kan alleen met de protocollen POP3 en IMAP. Hotmail gebruikt iets anders en daarom kun je het ook niet zo 1 2 3 in andere mailapps instellen zonder daarvoor extra dingen te moeten downloaden. Gaat niet lukken dus. Als je overstapt op GMail kan het wel gewoon.jelle. schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:32:
[...]
Is dat POP3? Dat wordt namelijk nog steeds niet (of eigenlijk beter gezegd: niet meer, lang geleden wel) ondersteund bij Windows Live & Hotmail.
Hmm, zonde. Hopelijk gaan ze dit in de toekomst wel ondersteunen dan.
Dat hopen heel veel anderen met joubram1984 schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:46:
Hmm, zonde. Hopelijk gaan ze dit in de toekomst wel ondersteunen dan.
Ja, als je via de internet knop naar e-mail gaat (via de Hi site is dat geloof ik) kun je wel je 06 nummer achterlaten, zodat je een bericht krijgt zodra de mogelijkheid wel voorhanden is. Dus wie weet.
Zijn er trouwens meer mensen met KPN/Hi bij wie geo-tagging niet werkt. Alles staat aan inclusief satellietjes, vlaggetjes en aardbolletjes in beeld, alleen de optie "Weerg. op kaart" is niet aanwezig als ik tijdens het bekijken van een foto op "Opties" druk. Volgens de handleiding zou dit wel moeten.
Net SE gebeld, en die kenden het probleem niet. Volgens hen zou 't wellicht kunnen komen omdat het toestel op KPN ge-simlocked is, zij deze optie niet in het toestel hebben opgenomen?
Zouden degenen met KPN/Hi dit dus even kunnen checken?
Net SE gebeld, en die kenden het probleem niet. Volgens hen zou 't wellicht kunnen komen omdat het toestel op KPN ge-simlocked is, zij deze optie niet in het toestel hebben opgenomen?
Ik heb even een foto gemaakt met geo-tagging en inderdaad alles staat aan en het wereldbolletje is in beeld, maar de optie "weergeven op kaart" ontbreekt inderdaad. Mijn gsm is ook gesimlocked door Hi. Ik zal straks eens kijken naar de telefoon van mijn zoon, die heeft een simlockvrije C905.bram1984 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:28:
Zijn er trouwens meer mensen met KPN/Hi bij wie geo-tagging niet werkt. Alles staat aan inclusief satellietjes, vlaggetjes en aardbolletjes in beeld, alleen de optie "Weerg. op kaart" is niet aanwezig als ik tijdens het bekijken van een foto op "Opties" druk. Volgens de handleiding zou dit wel moeten.
Verwijderd
Ik weet niet zeker of dit in het goede topic is, het hoort namelijk bij het toestel maar ook bij het abbonement.
Als je de C905 bij Vodafone besteld, zit er dan een Vodafone logo op de behuizing van het toestel?
Wijs me er maar op als dit in het andere topic thuis hoort.
Als je de C905 bij Vodafone besteld, zit er dan een Vodafone logo op de behuizing van het toestel?
Bij Vodafone staat het Vodafone logo er idd op.Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 13:26:
Ik weet niet zeker of dit in het goede topic is, het hoort namelijk bij het toestel maar ook bij het abbonement.
Is er iemand hier, die na 5 november een c905 bij KPN besteld heeft en ook ontvangen heeft ?
Ik word namelijk inmiddels een beetje boel gek van KPN, het komt als volgt :
[tirade] is optioneel ;-)
Kortom anderhalve maand later, geen C905 en ik zit nog vast aan een oud en duur abonnement,
wat ze niet voor me kunnen veranderen voordat ze de nieuwe telefoon uitleveren.
Maar die kan ik nog niet bestellen want dat kan niet zolang er geen voorraad is
Ik word namelijk inmiddels een beetje boel gek van KPN, het komt als volgt :
[tirade] is optioneel ;-)
[/tirade]Op 5 november via de site een bestelling/verlenging gedaan voor een c905.
Op de site staat duidelijk :
- vandaag besteld, per koerier binnen 24 uur geleverd.
- alles op voorraad
Ik kreeg 1 respons email van de site : bestelling aangekomen, definitieve bevestiging en ordernummer zouden per mail volgen.
Op 6 november nog geen email, dus heb ik gebeld, de bestelling was wel goed doorgekomen en ik kreeg mijn order nr. Hij was helaas niet op voorraad, maar zou zo spoedig mogelijk geleverd worden.
(al flink minder maar goed, even wachten op een nieuw speeltje is leuk.
Diverse malen gewacht en nog maar eens geinformeerd: nog even geduld aub etc.
Gisteren (16 DECEMBER) weer gebeld, kreeg nu echter als antwoord :
KS: Die telefoons zijn ALLANG binnen en volgens ons systeem is de telefoon op 6 NOVEMBER per TNT al naar u opgestuurd...
Ze konden alleen geen barcode vind, en me ook niet vertellen waarom het ineens per post was en niet per koerier.
Ze zouden het uitzoeken en mij terugbellen, niets meer vernomen.
Vandaag 17 december maar weer gebeld, verhaal nog maar eens uitgelegd.
De medewerker zou het uitzoeken, momentje geduld alstublieft.
En toen werd de verbinding verbroken.
Dus nog een keer bellen, verhaal weer uitleggen, kreeg hetzelfde te horen : uitgeleverd op 6 november maar zou zoek zijn. (nou lekker mijn telefoon met een nieuwe simkaart verdwenen..)
Ze ging het uitzoeken, en kwam terug met het verhaal; ohja ik zie het al, dit komt echt niet goed meer,
Het enige wat we kunnen doen, is uw bestelling annuleren en dan moet u hem maar opnieuw bestellen.
QUE?!?!? Nog voor ik er erg in had, was mijn bestelling geannuleerd en had ik de afdeling verkoop aan de lijn:
KS: Oh maar de c905 is niet leverbaar, ook geen idee wanneer, wilt u een andere telefoon ?
IK: Nee dat wil ik niet.. ik wacht al ruim een maand op deze telefoon.
Nogmaals klantenservice gebeld om te informeren hoe het nu zit.
KS : Oh, de c905 is pas in week 2 leverbaar. (Sony Ericsson zou niets geleverd hebben)
IK : Maar hij is toch op 6 november al verzonden aan mij ?
KS: Ja meneer, dat kan immers niet kloppen, hij is nooit geleverd aan ons, dus kunnen wij hem ook niet aan u opsturen...
IK : er zijn minstens 3 medewerkers geweest die zeiden dat de telefoon opgestuurd, maar verdwenen was, maar nu hoor ik dat deze dus niet verstuurd is
KS: ja dat klopt, maar ik kan u wel doorverbinden met de afdeling verkoop, dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen..
IK: Ja maar ik kon hem niet bestellen, want hij is pas in week 2 leverbaar
KS: ohja, nouja, heeft u nog andere vragen ?
IK : eh nee
Kortom anderhalve maand later, geen C905 en ik zit nog vast aan een oud en duur abonnement,
wat ze niet voor me kunnen veranderen voordat ze de nieuwe telefoon uitleveren.
Maar die kan ik nog niet bestellen want dat kan niet zolang er geen voorraad is
Anything goes !!
Verwijderd
Ga dan langs een fysieke telecomzaak, de Belcompany heeft er bijvoorbeeld voldoende op voorraad en daar loop je binnen 20 min. de zaak uit met je nieuwe foon. Bespaar je de moeite en ergernissen van online bestellen!
Bij een Hi20 + Internet 2jr (eerste 12 maanden voor 2,50) is ie ook helemaal gratis...
Bij een Hi20 + Internet 2jr (eerste 12 maanden voor 2,50) is ie ook helemaal gratis...
De reden dat ik hem bij kpn online besteld had was, omdat ik daar bij een verlenging met 1 jaar, een tariefabonnement van 12,50 per maand, en 89,95 bijbetalen kon krijgen.
2 jarige abonnementen zijn in mijn ervaring altijd duurder dan bijbetalen en 1 jarig abo.
Maar ik ga eens even kijken bij andere aanbieders, heb het helemaal gehad met KPN.
2 jarige abonnementen zijn in mijn ervaring altijd duurder dan bijbetalen en 1 jarig abo.
Maar ik ga eens even kijken bij andere aanbieders, heb het helemaal gehad met KPN.
[ Voor 14% gewijzigd door Virtox op 18-12-2008 18:11 ]
Anything goes !!
Whoooow dat is een zeer mooie prijs.
Vodafone wilt mij de c905 na verlening aanbieden voor een iets hogere prijs.
2 Jarig 27.50 abonnement + bij betaling (Dacht 65 Euro) En dat als bestaande klant !
Ze kunnen de pot op dat ik bij hun ga verlengen.
Vodafone wilt mij de c905 na verlening aanbieden voor een iets hogere prijs.
2 Jarig 27.50 abonnement + bij betaling (Dacht 65 Euro) En dat als bestaande klant !
Ze kunnen de pot op dat ik bij hun ga verlengen.
Mjah, het zal voor mij ook wel te mooi geweest zijn om waar te zijn :
Inmiddels hebben ze de C905 bij KPN weer op de site staan, nu moet ik echter bij 1 jaar al 130 euro bijlappen

En volgens de telefonische verkoop is ie nog steeds niet leverbaar.
Iemand nog tips voor een provider die hem snel en goedkoop kan leveren, met nummerbehoud ?
(HI (=kpn-dochter ?) wil geen nummerbehoud uitvoeren bij KPN klanten...
)
Inmiddels hebben ze de C905 bij KPN weer op de site staan, nu moet ik echter bij 1 jaar al 130 euro bijlappen
En volgens de telefonische verkoop is ie nog steeds niet leverbaar.
Iemand nog tips voor een provider die hem snel en goedkoop kan leveren, met nummerbehoud ?
(HI (=kpn-dochter ?) wil geen nummerbehoud uitvoeren bij KPN klanten...
[ Voor 9% gewijzigd door Virtox op 29-12-2008 15:19 ]
Anything goes !!
Verwijderd
Als je nou Eindeloos Online hebt, bij Vodafone, kan je dan gewoon oneindig Youtube filmpjes kijken enzo? Ik weet het niet en zou het wel graag willen weten voordat ik een rekening van 400 euro heb haha. Alvast bedankt
Ik had 11 november de C905 online via KPN besteld. Ik heb alleen een order bevestiging gekregen via de mail, voor de rest niks. Tot 2 dagen geleden, kreeg ik een mailtje dat alles verzonden was.
Ik heb hem gister dus gekregen. Toch wel een vreemde gang van zaken. Maarja
Ik heb hem gister dus gekregen. Toch wel een vreemde gang van zaken. Maarja
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Verwijderd
Heb vandaag als binnenkort ex-Orangeklant een mooi aanbod van T-Mobile gekregen (en aangenomen) om mijn contract bij hen te verlengen i.c.m. met de Sony Ericsson C905. Nu lees ik op hun site dat ze hun eigen variant van de firmware erop installeren. Weet iemand wat voor firmware dat is? Hoe ziet het eruit, beter of slechter dan de SE firmware? Werkt alles (extra applicaties installeren, wi-fi, etc.)? Hoe makkelijk is het om de C905 te debranden?
Vodafone heeft nu een actie.
Eerst 10 maanden 9,95 per maand de andere 14 maanden voor 22:50
Alleen is een ding nog onduidelijk voor mij. er staat eenmalig €0,00
Maar als ik verder klik staat er prijs toestel €54,99 ?? Kan iemand mij verheldering geven hoe en wat ?
klik voor site Vodafone
Eerst 10 maanden 9,95 per maand de andere 14 maanden voor 22:50
Alleen is een ding nog onduidelijk voor mij. er staat eenmalig €0,00
Maar als ik verder klik staat er prijs toestel €54,99 ?? Kan iemand mij verheldering geven hoe en wat ?
klik voor site Vodafone
Verwijderd
Weet iemand toevallig of ze deze bij de T-Mobile winkels (Rdam) op voorraad hebben? Of bij een Belcompany?
T-Mobile heeft nu volgens mij ook een interessante aanbieding
SE C905 voor 9,95 en dan zijn de kosten p/m 29,95 voor een Relax300 (24mnd) + WnW Plus.
http://www.t-mobile.nl/pe...aidDetails&ProductId=5108
SE C905 voor 9,95 en dan zijn de kosten p/m 29,95 voor een Relax300 (24mnd) + WnW Plus.
http://www.t-mobile.nl/pe...aidDetails&ProductId=5108
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Mooi.
Laat Vodafone hier snel lucht van krijgen en stunten met de prijs. Ze hebben nog 2 maanden voor ik mag overstappen. Hoe voordeliger voor mij hoe beter.
Laat Vodafone hier snel lucht van krijgen en stunten met de prijs. Ze hebben nog 2 maanden voor ik mag overstappen. Hoe voordeliger voor mij hoe beter.
Als je foto's schiet, weet de batterij daar goed mee om te gaan ?
Ik ken namelijk telefoons die in no time leeg zijn als je een paar foto's schiet.
Ik ken namelijk telefoons die in no time leeg zijn als je een paar foto's schiet.
Foto's maken gaat prima. Ligt er trouwens wel een beetje aan of je de flitser gebruikt, want dan gaat ie logischerwijs veel sneller leeg. Maar je kunt er rustig foto's mee schieten zonder meteen een lege batterij te hebben. Je moet echter niet gaan denken dat je dan nog dagen met je accu kunt doen, maar als je hem thuis weer in de oplader doet, is er niets aan de hand.
AH.
Ik maakte me zorgen om het probleem van een gezellig dagje uit en dan schieten.
Maar als ik een volledig opgeladen telefoon een volle dag redelijk vaak kan gebruiken (Ongeveer 50 foto's en 10 filmpjes) zonder op te laden dan ben ik tevreden.
Aan jou antwoord te lezen red deze phone dat dus wel
Maar om ontopic te blijven.
Als ik bij Vodafone deze phone 3 maanden voor eindiging van het contract bestel, krijg ik hem dan nu al opgestuurd of sturen ze me deze pas op de einddatum van het contract op ??
Ik maakte me zorgen om het probleem van een gezellig dagje uit en dan schieten.
Maar als ik een volledig opgeladen telefoon een volle dag redelijk vaak kan gebruiken (Ongeveer 50 foto's en 10 filmpjes) zonder op te laden dan ben ik tevreden.
Aan jou antwoord te lezen red deze phone dat dus wel
Maar om ontopic te blijven.
Als ik bij Vodafone deze phone 3 maanden voor eindiging van het contract bestel, krijg ik hem dan nu al opgestuurd of sturen ze me deze pas op de einddatum van het contract op ??
[ Voor 46% gewijzigd door Jeffrey88 op 30-01-2009 23:56 ]
Verwijderd
Ik open het topic maar weer eens..
Heb vrijdag mijn abonnement verlengd bij HI
Ik had HI 25, maar... hield er altijd veel te veel van over, ik sms meer dan dat ik bel en al met al... best zonde iedere maand.
Nu heb ik wat bedacht wat uiteindelijk even duur is:
ik heb een 2 jarig (tja, heb hier nu zóveel toestellen in huis liggen) abonnement genomen, HI 15 en daar boven op een SMS abonnement van 10 euro.
Kortom, ik betaal nog steeds die 25 euro per maand...maar... ik kan sms- zoveel als ik nu wil en bellen, die 75 minuten... pfff... mag blij zijn als ik er 30 haal in een maand... maar waarom dan toch een sms-abo, omdat ik zag dat bij HI 15 de tarieven ineens ook heel wat duurder werden, zo werd een sms ineens van 6 naar 10 cent... tja, dat hakt er wel in dan.
Dus via deze weg betaal ik even veel, maar kan ik veel meer sms-en!
Verder vind ik het erg vervelend dat op de site van HI alleen maar het maandbedrag staat voor de 1e 12 maanden... het 2e jaar betaal je wel ff 7,.50 MEER, maar dat is echt alleen in de kleine lettertjes te lezen!
Heb vrijdag mijn abonnement verlengd bij HI
Ik had HI 25, maar... hield er altijd veel te veel van over, ik sms meer dan dat ik bel en al met al... best zonde iedere maand.
Nu heb ik wat bedacht wat uiteindelijk even duur is:
ik heb een 2 jarig (tja, heb hier nu zóveel toestellen in huis liggen) abonnement genomen, HI 15 en daar boven op een SMS abonnement van 10 euro.
Kortom, ik betaal nog steeds die 25 euro per maand...maar... ik kan sms- zoveel als ik nu wil en bellen, die 75 minuten... pfff... mag blij zijn als ik er 30 haal in een maand... maar waarom dan toch een sms-abo, omdat ik zag dat bij HI 15 de tarieven ineens ook heel wat duurder werden, zo werd een sms ineens van 6 naar 10 cent... tja, dat hakt er wel in dan.
Dus via deze weg betaal ik even veel, maar kan ik veel meer sms-en!
Verder vind ik het erg vervelend dat op de site van HI alleen maar het maandbedrag staat voor de 1e 12 maanden... het 2e jaar betaal je wel ff 7,.50 MEER, maar dat is echt alleen in de kleine lettertjes te lezen!
Dit is mijn eerste keer in het forum, dus ik hoop dat ik mijn vraag op de juiste plek zet.
Vele jaren geleden had ik de Sony Ericsson C905 Cybershot als telefoon. Opvallend goed was de camera. Met name de mogelijkheid de 'shoot' knop zachtjes in te drukken zodat hij zich voorbereidde, waarna je snel op iemand kon richten en een onverwachtse foto kon maken. Kwaliteit was echt goed.
De smartphones van tegenwoordig zijn uitermate slecht om foto's mee te maken in discotheek/kroeg. Ik heb momenteel de Galaxy 21S Ultra (oid), maar de foto's zijn om te janken.
Weet iemand waar ik een Sony Ericsson C905 kan aanschaffen, en/of eventueel een vervanger met een minimaal even goede camera?
Vast bedankt!
Vele jaren geleden had ik de Sony Ericsson C905 Cybershot als telefoon. Opvallend goed was de camera. Met name de mogelijkheid de 'shoot' knop zachtjes in te drukken zodat hij zich voorbereidde, waarna je snel op iemand kon richten en een onverwachtse foto kon maken. Kwaliteit was echt goed.
De smartphones van tegenwoordig zijn uitermate slecht om foto's mee te maken in discotheek/kroeg. Ik heb momenteel de Galaxy 21S Ultra (oid), maar de foto's zijn om te janken.
Weet iemand waar ik een Sony Ericsson C905 kan aanschaffen, en/of eventueel een vervanger met een minimaal even goede camera?
Vast bedankt!
Dan doe je toch iets verkeerd lijkt mij... Een C905 is ruim 15 jaar oudDrett85NL schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 08:50:
Dit is mijn eerste keer in het forum, dus ik hoop dat ik mijn vraag op de juiste plek zet.
Vast bedankt!

Vaak bu'j te bang!
Die C905 was een echte cameraphone, met Xenon flash.-tom-562 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:07:
[...]
Dan doe je toch iets verkeerd lijkt mij... Een C905 is ruim 15 jaar oudde camera's op telefoons zijn GIGANTISCH veel beter geworden in de tussentijd. Je kan mij niet wijsmaken dat een telefoon van 15 jaar oud betere foto's maakt dan een flagship van 1, 2 jaar oud
Sony is hier overigens mee doorgegaan: https://www.sony.nl/smartphones/products/xperia-pro-i
Je kan ook kijken naar de Vivo X90 Pro https://ymcinema.com/2023...ts-international-release/
Of andere telefoons met een 1-inch sensor https://www.counterpointr...phone-sensor-development/
Ja ik heb gezien dat het een echte camerphone is. Maar tegenwoordig fietst een beetje flagship al rondjes om de gemiddelde compactcamera. Laat staan in vergelijking met een telefoon/compactcamera van 15 jaar oudocn schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:44:
[...]
Die C905 was een echte cameraphone, met Xenon flash.
Sony is hier overigens mee doorgegaan: https://www.sony.nl/smartphones/products/xperia-pro-i
Je kan ook kijken naar de Vivo X90 Pro https://ymcinema.com/2023...ts-international-release/
Of andere telefoons met een 1-inch sensor https://www.counterpointr...phone-sensor-development/
Vaak bu'j te bang!
I don't think this has anything to do with this topic, so removed.
[ Voor 73% gewijzigd door 13art op 23-03-2023 21:54 ]
In het algemeen wel, maar bij slecht licht in een discotheek zijn ze lang niet altijd even goed. In dit geval kan bijvoorbeeld de flitser een doorslaggevend verschil maken. De kwaliteit van de flitser in een moderne telefoon is heel wisselend, een xenon flitser zoals die in de C905 kan zeker een aanzienlijk voordeel opleveren t.o.v. een gemiddelde LED flitser.-tom-562 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 19:06:
[...]
Ja ik heb gezien dat het een echte camerphone is. Maar tegenwoordig fietst een beetje flagship al rondjes om de gemiddelde compactcamera. Laat staan in vergelijking met een telefoon/compactcamera van 15 jaar oud
Xenon flash of niet, sowieso is het altijd een goed idee om in de settings van een camera app te duiken, eventuele pro modes bestaan voor een reden (daar ligt de focus van huidige Sony telefoons als je een mooi plaatje wil schieten)
Natuurlijk zal de flitser wel een rol spelen, maar als je beide zonder zou gebruiken merk je het verschil fors meer, soms werkt de flitser gewoon tegen.
Natuurlijk zal de flitser wel een rol spelen, maar als je beide zonder zou gebruiken merk je het verschil fors meer, soms werkt de flitser gewoon tegen.