Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
(verkeerd topic)

[ Voor 80% gewijzigd door Jeffrey88 op 16-11-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:09

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Iemand toevallig net als mij bij Vodafone besteld? Ik heb nog steeds niks gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucaz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-07 00:15

Lucaz

Ondertiteling

barcawinner schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 00:06:
Iemand toevallig net als mij bij Vodafone besteld? Ik heb nog steeds niks gehoord...
Heb vandaag online bij vodafone besteld. Wordt donderdag bezorgd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Lucaz schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 23:29:
[...]

Heb vandaag online bij vodafone besteld. Wordt donderdag bezorgd..
Zonder nummerbehoud neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucaz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-07 00:15

Lucaz

Ondertiteling

barcawinner schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:11:
[...]

Zonder nummerbehoud neem ik aan?
Dat dat wel ;)

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 17:26
Ik heb hem ook "besteld" met een 2jarig vodaphone 22.50 abonnement a 18 euro.
1 Jaar lang onbeperkt internet voor 2.5 euro extra (jaar erop voor 9,95) **
Toestel prijs: 0

**: heb ook ff een screenshot van de site maakt omdat ze nog leuk met 1.8Mbps adverteren bij het internet blox

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-03 22:55

Surfer

~

Vanaf afgelopen vrijdag kon je ook bij een Vodafone abbo verlenging ook voor de C905 kiezen. Gisteren gelijk gedaan: 27,50 abbo 2 jaar verlengd + internet blox = toestel gratis. Zonder blox zou het toestel 55 Euro zijn.

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik heb 'm gratis bij een 1 jaar abbo, € 25,- per maand + € 9,95 eindeloos internet + € 9,95 eindeloos sms bundel.

Ik weet overigens niet of ik dit in dit topic moet vragen, maar als ik mijn e-mail via de support site wil instellen, staan Windows Live/Hotmail er niet tussen? Klopt het dat dit niet mogelijk is? Nu moet ik namelijk steeds internet op, om m'n mail te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
bram1984 schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:46:
Ik weet overigens niet of ik dit in dit topic moet vragen, maar als ik mijn e-mail via de support site wil instellen, staan Windows Live/Hotmail er niet tussen? Klopt het dat dit niet mogelijk is? Nu moet ik namelijk steeds internet op, om m'n mail te checken.
Is dat POP3? Dat wordt namelijk nog steeds niet (of eigenlijk beter gezegd: niet meer, lang geleden wel) ondersteund bij Windows Live & Hotmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

jelle. schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:32:
[...]

Is dat POP3? Dat wordt namelijk nog steeds niet (of eigenlijk beter gezegd: niet meer, lang geleden wel) ondersteund bij Windows Live & Hotmail.
Mailsynchronisatie kan alleen met de protocollen POP3 en IMAP. Hotmail gebruikt iets anders en daarom kun je het ook niet zo 1 2 3 in andere mailapps instellen zonder daarvoor extra dingen te moeten downloaden. Gaat niet lukken dus. Als je overstapt op GMail kan het wel gewoon.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hmm, zonde. Hopelijk gaan ze dit in de toekomst wel ondersteunen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
bram1984 schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:46:
Hmm, zonde. Hopelijk gaan ze dit in de toekomst wel ondersteunen dan.
Dat hopen heel veel anderen met jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja, als je via de internet knop naar e-mail gaat (via de Hi site is dat geloof ik) kun je wel je 06 nummer achterlaten, zodat je een bericht krijgt zodra de mogelijkheid wel voorhanden is. Dus wie weet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zijn er trouwens meer mensen met KPN/Hi bij wie geo-tagging niet werkt. Alles staat aan inclusief satellietjes, vlaggetjes en aardbolletjes in beeld, alleen de optie "Weerg. op kaart" is niet aanwezig als ik tijdens het bekijken van een foto op "Opties" druk. Volgens de handleiding zou dit wel moeten.

Net SE gebeld, en die kenden het probleem niet. Volgens hen zou 't wellicht kunnen komen omdat het toestel op KPN ge-simlocked is, zij deze optie niet in het toestel hebben opgenomen?

Zouden degenen met KPN/Hi dit dus even kunnen checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
bram1984 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:28:
Zijn er trouwens meer mensen met KPN/Hi bij wie geo-tagging niet werkt. Alles staat aan inclusief satellietjes, vlaggetjes en aardbolletjes in beeld, alleen de optie "Weerg. op kaart" is niet aanwezig als ik tijdens het bekijken van een foto op "Opties" druk. Volgens de handleiding zou dit wel moeten.

Net SE gebeld, en die kenden het probleem niet. Volgens hen zou 't wellicht kunnen komen omdat het toestel op KPN ge-simlocked is, zij deze optie niet in het toestel hebben opgenomen?

Zouden degenen met KPN/Hi dit dus even kunnen checken?
Ik heb even een foto gemaakt met geo-tagging en inderdaad alles staat aan en het wereldbolletje is in beeld, maar de optie "weergeven op kaart" ontbreekt inderdaad. Mijn gsm is ook gesimlocked door Hi. Ik zal straks eens kijken naar de telefoon van mijn zoon, die heeft een simlockvrije C905.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet zeker of dit in het goede topic is, het hoort namelijk bij het toestel maar ook bij het abbonement.

Als je de C905 bij Vodafone besteld, zit er dan een Vodafone logo op de behuizing van het toestel?

Wijs me er maar op als dit in het andere topic thuis hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 13:26:
Ik weet niet zeker of dit in het goede topic is, het hoort namelijk bij het toestel maar ook bij het abbonement.

Als je de C905 bij Vodafone besteld, zit er dan een Vodafone logo op de behuizing van het toestel?

Wijs me er maar op als dit in het andere topic thuis hoort.
Bij Vodafone staat het Vodafone logo er idd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg opvallend? Ken namelijk nogal lelijke voorbeelden haha

• Virtox
  • Laatst online: 27-07 11:22
Is er iemand hier, die na 5 november een c905 bij KPN besteld heeft en ook ontvangen heeft ?

Ik word namelijk inmiddels een beetje boel gek van KPN, het komt als volgt :

[tirade] is optioneel ;-)
Op 5 november via de site een bestelling/verlenging gedaan voor een c905.
Op de site staat duidelijk :
- vandaag besteld, per koerier binnen 24 uur geleverd.
- alles op voorraad
Ik kreeg 1 respons email van de site : bestelling aangekomen, definitieve bevestiging en ordernummer zouden per mail volgen.
Op 6 november nog geen email, dus heb ik gebeld, de bestelling was wel goed doorgekomen en ik kreeg mijn order nr. Hij was helaas niet op voorraad, maar zou zo spoedig mogelijk geleverd worden.
(al flink minder maar goed, even wachten op een nieuw speeltje is leuk.

Diverse malen gewacht en nog maar eens geinformeerd: nog even geduld aub etc.

Gisteren (16 DECEMBER) weer gebeld, kreeg nu echter als antwoord :
KS: Die telefoons zijn ALLANG binnen en volgens ons systeem is de telefoon op 6 NOVEMBER per TNT al naar u opgestuurd...
Ze konden alleen geen barcode vind, en me ook niet vertellen waarom het ineens per post was en niet per koerier.
Ze zouden het uitzoeken en mij terugbellen, niets meer vernomen.
Vandaag 17 december maar weer gebeld, verhaal nog maar eens uitgelegd.
De medewerker zou het uitzoeken, momentje geduld alstublieft.
En toen werd de verbinding verbroken.
Dus nog een keer bellen, verhaal weer uitleggen, kreeg hetzelfde te horen : uitgeleverd op 6 november maar zou zoek zijn. (nou lekker mijn telefoon met een nieuwe simkaart verdwenen..)
Ze ging het uitzoeken, en kwam terug met het verhaal; ohja ik zie het al, dit komt echt niet goed meer,
Het enige wat we kunnen doen, is uw bestelling annuleren en dan moet u hem maar opnieuw bestellen.
QUE?!?!? Nog voor ik er erg in had, was mijn bestelling geannuleerd en had ik de afdeling verkoop aan de lijn:
KS: Oh maar de c905 is niet leverbaar, ook geen idee wanneer, wilt u een andere telefoon ?
IK: Nee dat wil ik niet.. ik wacht al ruim een maand op deze telefoon.

Nogmaals klantenservice gebeld om te informeren hoe het nu zit.
KS : Oh, de c905 is pas in week 2 leverbaar. (Sony Ericsson zou niets geleverd hebben)
IK : Maar hij is toch op 6 november al verzonden aan mij ?
KS: Ja meneer, dat kan immers niet kloppen, hij is nooit geleverd aan ons, dus kunnen wij hem ook niet aan u opsturen...
IK : er zijn minstens 3 medewerkers geweest die zeiden dat de telefoon opgestuurd, maar verdwenen was, maar nu hoor ik dat deze dus niet verstuurd is
KS: ja dat klopt, maar ik kan u wel doorverbinden met de afdeling verkoop, dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen..
IK: Ja maar ik kon hem niet bestellen, want hij is pas in week 2 leverbaar
KS: ohja, nouja, heeft u nog andere vragen ?
IK : eh nee
[/tirade]
Kortom anderhalve maand later, geen C905 en ik zit nog vast aan een oud en duur abonnement,
wat ze niet voor me kunnen veranderen voordat ze de nieuwe telefoon uitleveren.
Maar die kan ik nog niet bestellen want dat kan niet zolang er geen voorraad is :S

Anything goes !!

Verwijderd

Ga dan langs een fysieke telecomzaak, de Belcompany heeft er bijvoorbeeld voldoende op voorraad en daar loop je binnen 20 min. de zaak uit met je nieuwe foon. Bespaar je de moeite en ergernissen van online bestellen!

Bij een Hi20 + Internet 2jr (eerste 12 maanden voor 2,50) is ie ook helemaal gratis...

• Virtox
De reden dat ik hem bij kpn online besteld had was, omdat ik daar bij een verlenging met 1 jaar, een tariefabonnement van 12,50 per maand, en 89,95 bijbetalen kon krijgen.
2 jarige abonnementen zijn in mijn ervaring altijd duurder dan bijbetalen en 1 jarig abo.

Maar ik ga eens even kijken bij andere aanbieders, heb het helemaal gehad met KPN.

[ Voor 14% gewijzigd door Virtox op 18-12-2008 18:11 ]

Anything goes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Whoooow dat is een zeer mooie prijs.
Vodafone wilt mij de c905 na verlening aanbieden voor een iets hogere prijs.

2 Jarig 27.50 abonnement + bij betaling (Dacht 65 Euro) En dat als bestaande klant !
Ze kunnen de pot op dat ik bij hun ga verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtox
Mjah, het zal voor mij ook wel te mooi geweest zijn om waar te zijn :
Inmiddels hebben ze de C905 bij KPN weer op de site staan, nu moet ik echter bij 1 jaar al 130 euro bijlappen
:S
En volgens de telefonische verkoop is ie nog steeds niet leverbaar.

Iemand nog tips voor een provider die hem snel en goedkoop kan leveren, met nummerbehoud ?
(HI (=kpn-dochter ?) wil geen nummerbehoud uitvoeren bij KPN klanten... :S)

[ Voor 9% gewijzigd door Virtox op 29-12-2008 15:19 ]

Anything goes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nou Eindeloos Online hebt, bij Vodafone, kan je dan gewoon oneindig Youtube filmpjes kijken enzo? Ik weet het niet en zou het wel graag willen weten voordat ik een rekening van 400 euro heb haha. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
Ik had 11 november de C905 online via KPN besteld. Ik heb alleen een order bevestiging gekregen via de mail, voor de rest niks. Tot 2 dagen geleden, kreeg ik een mailtje dat alles verzonden was.

Ik heb hem gister dus gekregen. Toch wel een vreemde gang van zaken. Maarja

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag als binnenkort ex-Orangeklant een mooi aanbod van T-Mobile gekregen (en aangenomen) om mijn contract bij hen te verlengen i.c.m. met de Sony Ericsson C905. Nu lees ik op hun site dat ze hun eigen variant van de firmware erop installeren. Weet iemand wat voor firmware dat is? Hoe ziet het eruit, beter of slechter dan de SE firmware? Werkt alles (extra applicaties installeren, wi-fi, etc.)? Hoe makkelijk is het om de C905 te debranden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Vodafone heeft nu een actie.

Eerst 10 maanden 9,95 per maand de andere 14 maanden voor 22:50
Alleen is een ding nog onduidelijk voor mij. er staat eenmalig €0,00
Maar als ik verder klik staat er prijs toestel €54,99 ?? Kan iemand mij verheldering geven hoe en wat ?

klik voor site Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of ze deze bij de T-Mobile winkels (Rdam) op voorraad hebben? Of bij een Belcompany?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:53

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

T-Mobile heeft nu volgens mij ook een interessante aanbieding

SE C905 voor 9,95 en dan zijn de kosten p/m 29,95 voor een Relax300 (24mnd) + WnW Plus.

http://www.t-mobile.nl/pe...aidDetails&ProductId=5108

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Mooi.
Laat Vodafone hier snel lucht van krijgen en stunten met de prijs. Ze hebben nog 2 maanden voor ik mag overstappen. Hoe voordeliger voor mij hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Als je foto's schiet, weet de batterij daar goed mee om te gaan ?

Ik ken namelijk telefoons die in no time leeg zijn als je een paar foto's schiet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Foto's maken gaat prima. Ligt er trouwens wel een beetje aan of je de flitser gebruikt, want dan gaat ie logischerwijs veel sneller leeg. Maar je kunt er rustig foto's mee schieten zonder meteen een lege batterij te hebben. Je moet echter niet gaan denken dat je dan nog dagen met je accu kunt doen, maar als je hem thuis weer in de oplader doet, is er niets aan de hand.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
AH.

Ik maakte me zorgen om het probleem van een gezellig dagje uit en dan schieten.
Maar als ik een volledig opgeladen telefoon een volle dag redelijk vaak kan gebruiken (Ongeveer 50 foto's en 10 filmpjes) zonder op te laden dan ben ik tevreden.

Aan jou antwoord te lezen red deze phone dat dus wel

Maar om ontopic te blijven.

Als ik bij Vodafone deze phone 3 maanden voor eindiging van het contract bestel, krijg ik hem dan nu al opgestuurd of sturen ze me deze pas op de einddatum van het contract op ??

[ Voor 46% gewijzigd door Jeffrey88 op 30-01-2009 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik open het topic maar weer eens..

Heb vrijdag mijn abonnement verlengd bij HI

Ik had HI 25, maar... hield er altijd veel te veel van over, ik sms meer dan dat ik bel en al met al... best zonde iedere maand.

Nu heb ik wat bedacht wat uiteindelijk even duur is:

ik heb een 2 jarig (tja, heb hier nu zóveel toestellen in huis liggen) abonnement genomen, HI 15 en daar boven op een SMS abonnement van 10 euro.

Kortom, ik betaal nog steeds die 25 euro per maand...maar... ik kan sms- zoveel als ik nu wil en bellen, die 75 minuten... pfff... mag blij zijn als ik er 30 haal in een maand... maar waarom dan toch een sms-abo, omdat ik zag dat bij HI 15 de tarieven ineens ook heel wat duurder werden, zo werd een sms ineens van 6 naar 10 cent... tja, dat hakt er wel in dan.

Dus via deze weg betaal ik even veel, maar kan ik veel meer sms-en! :*)

Verder vind ik het erg vervelend dat op de site van HI alleen maar het maandbedrag staat voor de 1e 12 maanden... het 2e jaar betaal je wel ff 7,.50 MEER, maar dat is echt alleen in de kleine lettertjes te lezen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Dit hoort niet in dit topic thuis, lees de topicstart.

Wat betreft je vraag: neem contact op met de shop.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 26-06-2009 22:36 ]

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drett85NL
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 19-03-2023
Dit is mijn eerste keer in het forum, dus ik hoop dat ik mijn vraag op de juiste plek zet.

Vele jaren geleden had ik de Sony Ericsson C905 Cybershot als telefoon. Opvallend goed was de camera. Met name de mogelijkheid de 'shoot' knop zachtjes in te drukken zodat hij zich voorbereidde, waarna je snel op iemand kon richten en een onverwachtse foto kon maken. Kwaliteit was echt goed.

De smartphones van tegenwoordig zijn uitermate slecht om foto's mee te maken in discotheek/kroeg. Ik heb momenteel de Galaxy 21S Ultra (oid), maar de foto's zijn om te janken.

Weet iemand waar ik een Sony Ericsson C905 kan aanschaffen, en/of eventueel een vervanger met een minimaal even goede camera?

Vast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16

-tom-562

Oliesjeik

Drett85NL schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 08:50:
Dit is mijn eerste keer in het forum, dus ik hoop dat ik mijn vraag op de juiste plek zet.

Vele jaren geleden had ik de Sony Ericsson C905 Cybershot als telefoon. Opvallend goed was de camera. Met name de mogelijkheid de 'shoot' knop zachtjes in te drukken zodat hij zich voorbereidde, waarna je snel op iemand kon richten en een onverwachtse foto kon maken. Kwaliteit was echt goed.

De smartphones van tegenwoordig zijn uitermate slecht om foto's mee te maken in discotheek/kroeg. Ik heb momenteel de Galaxy 21S Ultra (oid), maar de foto's zijn om te janken.

Weet iemand waar ik een Sony Ericsson C905 kan aanschaffen, en/of eventueel een vervanger met een minimaal even goede camera?

Vast bedankt!
Dan doe je toch iets verkeerd lijkt mij... Een C905 is ruim 15 jaar oud 8)7 de camera's op telefoons zijn GIGANTISCH veel beter geworden in de tussentijd. Je kan mij niet wijsmaken dat een telefoon van 15 jaar oud betere foto's maakt dan een flagship van 1, 2 jaar oud

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

-tom-562 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:07:
[...]

Dan doe je toch iets verkeerd lijkt mij... Een C905 is ruim 15 jaar oud 8)7 de camera's op telefoons zijn GIGANTISCH veel beter geworden in de tussentijd. Je kan mij niet wijsmaken dat een telefoon van 15 jaar oud betere foto's maakt dan een flagship van 1, 2 jaar oud
Die C905 was een echte cameraphone, met Xenon flash.

Sony is hier overigens mee doorgegaan: https://www.sony.nl/smartphones/products/xperia-pro-i

Je kan ook kijken naar de Vivo X90 Pro https://ymcinema.com/2023...ts-international-release/

Of andere telefoons met een 1-inch sensor https://www.counterpointr...phone-sensor-development/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16

-tom-562

Oliesjeik

ocn schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:44:
[...]

Die C905 was een echte cameraphone, met Xenon flash.

Sony is hier overigens mee doorgegaan: https://www.sony.nl/smartphones/products/xperia-pro-i

Je kan ook kijken naar de Vivo X90 Pro https://ymcinema.com/2023...ts-international-release/

Of andere telefoons met een 1-inch sensor https://www.counterpointr...phone-sensor-development/
Ja ik heb gezien dat het een echte camerphone is. Maar tegenwoordig fietst een beetje flagship al rondjes om de gemiddelde compactcamera. Laat staan in vergelijking met een telefoon/compactcamera van 15 jaar oud

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Pratt
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 24-03-2023
I don't think this has anything to do with this topic, so removed.

[ Voor 73% gewijzigd door 13art op 23-03-2023 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
-tom-562 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 19:06:
[...]

Ja ik heb gezien dat het een echte camerphone is. Maar tegenwoordig fietst een beetje flagship al rondjes om de gemiddelde compactcamera. Laat staan in vergelijking met een telefoon/compactcamera van 15 jaar oud
In het algemeen wel, maar bij slecht licht in een discotheek zijn ze lang niet altijd even goed. In dit geval kan bijvoorbeeld de flitser een doorslaggevend verschil maken. De kwaliteit van de flitser in een moderne telefoon is heel wisselend, een xenon flitser zoals die in de C905 kan zeker een aanzienlijk voordeel opleveren t.o.v. een gemiddelde LED flitser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:28
Xenon flash of niet, sowieso is het altijd een goed idee om in de settings van een camera app te duiken, eventuele pro modes bestaan voor een reden (daar ligt de focus van huidige Sony telefoons als je een mooi plaatje wil schieten)

Natuurlijk zal de flitser wel een rol spelen, maar als je beide zonder zou gebruiken merk je het verschil fors meer, soms werkt de flitser gewoon tegen.
Pagina: 1 2 Laatste