Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

dragonzzzz schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:22:
[...]
Edit:
Xof, weet jij nog meer UK webshops die de zwarte X1 verkopen ??
Clove en Superetrader, maar Clove heeft ook alle preorders alweer verkocht, dus daar komt het pas weer in december.
Superetrader heeft er nu 1 op voorraad zegt de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 11:03
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:32:
heeft er mensen al gebeld naar Vodafone met betrekking tot leveringen van de x1?
het gaat hier om een nieuwe klant met nieuwe abonnement van Vodafone.
heeft iemand al iets kunnen ontvangen of mail gekregen dat het al verstuurd is of niet?
laat me weten aub anders bel ik later in de middag of avond. thanks alvast!
Bel voor de zekerheid sowieso maar naar Vodafone. Het gaat namelijk nogal eens mis daar met orders plaatsen de laatste tijd.

Zit nu zelf ook al 1,5 week te wachten zonder dat iemand me kan vertellen wat de order status is.

Wanneer heb je besteld? ondanks dat er wordt gezegd dat een bevestigingsmail ongeveer 24uur duurt, kan het een aantal werkdagen duren (als je al een mail krijgt, dit gebeurt ook niet altijd)

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:45
Xof schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:40:
[...]

Clove en Superetrader, maar Clove heeft ook alle preorders alweer verkocht, dus daar komt het pas weer in december.
Superetrader heeft er nu 1 op voorraad zegt de site.
Grappig dat dat er staat, ik kreeg namelijk 5 minuten geleden het volgende mailtje van SuperEtrader:
Hi,

We have been told sometime in December

Regards
Snel bestellen dus maar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
SneakyViper schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:45:
[...]

Grappig dat dat er staat, ik kreeg namelijk 5 minuten geleden het volgende mailtje van SuperEtrader:

[...]

Snel bestellen dus maar :o
Dat kreeg ik gister ook. Maar toen ik ging mailen, zeiden ze dat ze "till december" geen x1 krijgen. :(
Achja, anders wacht ik ff 2 weekjes joh... Ik wacht nu al bijna 2 maanden lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Blijkbaar zijn er in Engeland ook nog steeds leveringsproblemen.. want zowel zwart als zilver zijn in veel shops uitverkocht. Ben ik net op tijd geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hassanjassan
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik was aan het kijken voor een leuke aanbieding voor een xperia en ik kwam hem tegen bij kpn.com.

De prijs daar is 470 euro totaal, incl. een beetje beltegoed.

De prijs voor bijbetalen van een 12,50 abo 1 jarig is nl. 319 euro. Tel daarbij op 12x12,50 = 150 is dus 470 euro.

Dan heb je garantie en gratis bezorgkosten erbij.

gewoon bestellen bij kpn.com. Ik dacht ik meld het effe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikel64 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:43:
[...]

Bel voor de zekerheid sowieso maar naar Vodafone. Het gaat namelijk nogal eens mis daar met orders plaatsen de laatste tijd.

Zit nu zelf ook al 1,5 week te wachten zonder dat iemand me kan vertellen wat de order status is.

Wanneer heb je besteld? ondanks dat er wordt gezegd dat een bevestigingsmail ongeveer 24uur duurt, kan het een aantal werkdagen duren (als je al een mail krijgt, dit gebeurt ook niet altijd)
Ik had vrijdag besteld (wel telefonisch), maandag bevestiging in mijn (werk)mail, en vandaag gebeld dat de koerier hem morgen komt brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:00:
[...]

Ik had vrijdag besteld (wel telefonisch), maandag bevestiging in mijn (werk)mail, en vandaag gebeld dat de koerier hem morgen komt brengen.
Nieuw of verlenging? Ga vanavond maar eens voor de 8e (!) keer bellen als het bij een verlenging was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikel64 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:05:
[...]

Nieuw of verlenging? Ga vanavond maar eens voor de 8e (!) keer bellen als het bij een verlenging was.
Nieuw.

Maar het lijkt mij dat die putten uit hetzelfde magazijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Xof schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:58:
Blijkbaar zijn er in Engeland ook nog steeds leveringsproblemen.. want zowel zwart als zilver zijn in veel shops uitverkocht. Ben ik net op tijd geweest :D
Jij hebt gewoon geluk :P
Als Studentmobiel.nl niet de heletijd melde dat hij "deze week" (vorige week dus) geleverd werd. Had ik hem ook bij superetrader besteld !! nu moet ik nog minstens 2 weken wachten :( balen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 08:56
Als ik even vergelijk bij KPN, VF en T-mobile:
(2 jarig)

TM: Flex 20 + WnW = 29,95 p/m + 190 = 910
VF: 22,50 + I'net = 27,50 p/m + 66 = 726
KPN: 22,50 + Inet = 29,45 p/m + 90 = 798

I-net:

TM: 384/64 Onbeperkt
VF: 256/? FUP (10x gemiddelde)
KPN: 128/64 FUP (10x gemiddelde)

Verder is het zo dat je bij T-mobile (flex heb ik genomen) beltegoed dat nog over is, kunt meenemen naar de volgende maand.

Weet verder nog iemand een belangrijk verschil?
Hoe snel zit je eigenlijk tegen de FUP-grens aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 20:29
Hier is de kogel ook door de kerk, heb hem hier in Zweden besteld voor 588 eu, lijkt me een nette prijs. Heb hem als het goed is donderdag in huis. Als hij binnen is gelijk maar ff flashen naar UK rom. Ben straks in NL wel redelijk uniek met een zwarte X1 met Zweedse tekens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
buttonfreak85 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 00:07:
[...]

Kunt een toestel gekocht binnen de EU gewoon bij een officiële SE dealer in elk ander EU land waar ze hetzelfde toestel verkopen inleveren voor reparatie onder garantievoorwaarden.
Heb je daar ergens een bron van? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

buttonfreak85 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:45:
Hier is de kogel ook door de kerk, heb hem hier in Zweden besteld voor 588 eu, lijkt me een nette prijs. Heb hem als het goed is donderdag in huis. Als hij binnen is gelijk maar ff flashen naar UK rom. Ben straks in NL wel redelijk uniek met een zwarte X1 met Zweedse tekens :+
Haha je bent echt gek :D
Hebben ze daar nog wel een qwerty toetsenbord dan? :)
SoaDmaggot schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:52:
[...]

Heb je daar ergens een bron van? :)
http://www.sonyericsson.c...imitedWarranty_R1c_NL.pdf

[ Voor 20% gewijzigd door Xof op 18-11-2008 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Xof schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:05:
[...]

Haha je bent echt gek :D
Hebben ze daar nog wel een qwerty toetsenbord dan? :)
Zweeds:
Afbeeldingslocatie: http://dailymobile.se/wp-content/uploads/2008/10/sonyericssonx1-xperia-08.jpg

EN:
Afbeeldingslocatie: http://sonyericsson-x1.com/media/1/20080524-xperia-x1-sony-ericsson.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door PeterSelie op 18-11-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kicknoize
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:00:
[...]

What the....

Ik heb hem 4 november ook telefonisch besteld (nieuw abo, overstap van T-mobile met nummerbehoud) en kreeg een aantal dagen later de bevestiging. Vervolgens krijg ik 14 november een mailtje dat het toestel nog niet leverbaar is en de order is vertraagd.

Heb je een zakelijk abonnement of zo?

Ik ga maar weer eens bellen, want anders het klopt van geen kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 20:29
Hehe leuk die reacties :) Zoals je hierboven kunt zien scheelt het dus niet zo heel erg veel. Ik vind in ieder geval dat er mee te leven is. Als je flashed naar bijvoorbeeld de UK rom neemt hij overigens ook dat toetsenbord over naar ik begrepen heb. Zal ff wennen zijn maar op mn Wizard typte ik ook vrij snel 'blind' dus denk dat dat wel goed komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Stukje uit het nieuwsitem "Vodafone verlaagt internetsnelheid voor mobiele telefoons":
"De snelheidsverlaging, van 3,6Mbps naar 256Kbps, geldt vanaf deze week voor nieuwe abonnees en klanten die hun abonnement verlengen."
Vanavond maar eens bellen hoe het met m'n order (verlenging) zit.

Als het systeem deze nu wederom heeft geanulleerd en dit betekent dat ik voortaan dus lekker €9.50pm voor 256Kbps i.p.v.3,6Mbit mag gaan betalen zoeken ze het maar uit bij Vodafone.

Dan zeg ik welkom Hi of T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:51

TNO

cake.

Maikel64 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:53:
Stukje uit het nieuwsitem "Vodafone verlaagt internetsnelheid voor mobiele telefoons":

[...]

Vanavond maar eens bellen hoe het met m'n order (verlenging) zit.

Als het systeem deze nu wederom heeft geanulleerd en dit betekent dat ik voortaan dus lekker €9.50pm voor 256Kbps i.p.v.3,6Mbit mag gaan betalen zoeken ze het maar uit bij Vodafone.

Dan zeg ik welkom Hi of T-mobile.
Hi is 128 Kbps, heb 't zelf ook :+, T-mobile weet ik niet, maar schijnt inderdaad wel sneller te zijn. Maar daarvoor is het "Beste mobiele Internet" topic bestemd denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

buttonfreak85 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:49:
Hehe leuk die reacties :) Zoals je hierboven kunt zien scheelt het dus niet zo heel erg veel. Ik vind in ieder geval dat er mee te leven is. Als je flashed naar bijvoorbeeld de UK rom neemt hij overigens ook dat toetsenbord over naar ik begrepen heb. Zal ff wennen zijn maar op mn Wizard typte ik ook vrij snel 'blind' dus denk dat dat wel goed komt :+
Zijn niet heel veel verschillen, maar toch 3 vrij irritante vind ik.. (alt, vraagteken en apostrof)

Hij neemt idd de UK toetsenbord over als je hem flashed, hoor de Duitsers daar nogal veel over klagen. Maarja moet je wel uit je hoofd weten wat die knoppen op een Engels toetsenbord zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
kicknoize schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:46:
[...]

What the....

Ik heb hem 4 november ook telefonisch besteld (nieuw abo, overstap van T-mobile met nummerbehoud) en kreeg een aantal dagen later de bevestiging. Vervolgens krijg ik 14 november een mailtje dat het toestel nog niet leverbaar is en de order is vertraagd.

Heb je een zakelijk abonnement of zo?

Ik ga maar weer eens bellen, want anders het klopt van geen kant...
JA da wil ik ook wel weten

heb hem de 11de besteld
kreeg voor het weekend een sms dat er vertraging in zat.
en kreeg vanmorgen een email dat er lever problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anheuer schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:10:
[...]

JA da wil ik ook wel weten

heb hem de 11de besteld
kreeg voor het weekend een sms dat er vertraging in zat.
en kreeg vanmorgen een email dat er lever problemen zijn.
Gewoon particulier. Enige verschil geen nummerbehoud, toen ik belde waren de toestellen op voorraad en waren volgends de helpdesk mevrouw de leverproblemen/achterstanden bijna opgelost.

Haar verhaal klopt trouwens, aangezien ik net een uur terug gebeld ben door de koerier, die hem morgen op mijn werk komt afleveren, hij komt er echt aan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:26:
[...]

Gewoon particulier. Enige verschil geen nummerbehoud, toen ik belde waren de toestellen op voorraad en waren volgends de helpdesk mevrouw de leverproblemen/achterstanden bijna opgelost.

Haar verhaal klopt trouwens, aangezien ik net een uur terug gebeld ben door de koerier, die hem morgen op mijn werk komt afleveren, hij komt er echt aan dus.
Vind het wel krom.
Ik heb met nummer behoud maar wel 3 dagen eerder dan jouw besteld EN BETAALD

En dan krijg jij een toestel die nog op voorraad was??

niet dat ik het je niet gun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anheuer schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:36:
[...]

Vind het wel krom.
Ik heb met nummer behoud maar wel 3 dagen eerder dan jouw besteld EN BETAALD

En dan krijg jij een toestel die nog op voorraad was??

niet dat ik het je niet gun ;)
hehe ;)

Nummerbehoud is in principe ook geen reden voor vertraging, dus dat zal het ook niet zijn.

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, het toestel was bij mij gratis (Vodafone 35, zorgeloos internet, gratis sms verdubbelaar) voor 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik denk dat ik maar eens gebruik ga maken van die KPN aanbieding, 470 voor het toestel lijkt me schappelijk en aangezien ik die 2e sim toch in de la gooi ook geen onverwachte kosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
sander- schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:48:
Ik denk dat ik maar eens gebruik ga maken van die KPN aanbieding, 470 voor het toestel lijkt me schappelijk en aangezien ik die 2e sim toch in de la gooi ook geen onverwachte kosten :)
Welke aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kicknoize
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:26:
[...]

Nou, net Vodafone aan de lijn gehad en ze hebben vandaag mijn toestel binnen gekregen (goh, déjà vu). Nu moet T-mobile binnen 3 dagen reageren i.v.m. nummerbehoud en dan wordt 'ie direct opgestuurd.

Duimen maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
kicknoize schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:06:
[...]

Nou, net Vodafone aan de lijn gehad en ze hebben vandaag mijn toestel binnen gekregen (goh, déjà vu). Nu moet T-mobile binnen 3 dagen reageren i.v.m. nummerbehoud en dan wordt 'ie direct opgestuurd.

Duimen maar...
Wat zei je dan toen je ze belde?
wanneer had jij hem besteld?

[ Voor 3% gewijzigd door Anheuer op 18-11-2008 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Pirate-Bozz schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:44:
Als ik even vergelijk bij KPN, VF en T-mobile:
(2 jarig)

TM: Flex 20 + WnW = 29,95 p/m + 190 = 910
VF: 22,50 + I'net = 27,50 p/m + 66 = 726
KPN: 22,50 + Inet = 29,45 p/m + 90 = 798

I-net:

TM: 384/64 Onbeperkt
VF: 256/? FUP (10x gemiddelde)
KPN: 128/64 FUP (10x gemiddelde)

Verder is het zo dat je bij T-mobile (flex heb ik genomen) beltegoed dat nog over is, kunt meenemen naar de volgende maand.

Weet verder nog iemand een belangrijk verschil?
Ja. Flex beltegoed is ONBEPERKT houdbaar en je mag het tegoed ook opmaken in het buitenland. Beide eigenschappen heeft geen andere aanbieder.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

hassanjassan schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:58:
Ik was aan het kijken voor een leuke aanbieding voor een xperia en ik kwam hem tegen bij kpn.com.

De prijs daar is 470 euro totaal, incl. een beetje beltegoed.

De prijs voor bijbetalen van een 12,50 abo 1 jarig is nl. 319 euro. Tel daarbij op 12x12,50 = 150 is dus 470 euro.

Dan heb je garantie en gratis bezorgkosten erbij.

gewoon bestellen bij kpn.com. Ik dacht ik meld het effe.
Dan heb je GEEN beltegoed (flexibel tarief). Dan moet je betalen voor elke minuut dat je belt.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kicknoize
  • Niet online
Anheuer schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:37:
[...]

Wat zei je dan toen je ze belde?
wanneer had jij hem besteld?
Ik heb gewoon de telefonische orderstatus van Vodafone gebeld en gevraagd hoe het zat met de levering. Toen kreeg ik te horen dat mijn bestelling binnen was. Ik heb 'm 4 november telefonisch besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tals1ar
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-07-2023
Even een vaagje.

Nu heb ik vanochtend mijn abonnement bij vodafone verlengt met de xperia.
Ik ben bij vodafone gebleven omdat ze sneller internet hadden dan de rest.

Maar nu las ik dat ze stilletjes het download snelheid drastisch hadden verlaagd.
Als ik het toestel binnen heb kan ik dat op grond hier van mijn contract laten ontbinden?

Want ik ging juist voor het snellere internet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Tals1ar schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:02:
Even een vaagje.

Maar nu las ik dat ze stilletjes het download snelheid drastisch hadden verlaagd.
Als ik het toestel binnen heb kan ik dat op grond hier van mijn contract laten ontbinden?

Nope, helaas. er staat in het contract (en dat gebruiken ze ook als argument) dat VF niet garandeerd dat de snelheid ten alle tijden haalbaar is of ongewijzigd blijft.

Je hebt hiervoor getekend, dus kan er waarschijnlijk niet meer onderuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Maikel64 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:04:
[...]

Nope, helaas. er staat in het contract (en dat gebruiken ze ook als argument) dat VF niet garandeerd dat de snelheid ten alle tijden haalbaar is of ongewijzigd blijft.

Misschien niet. Want als je het telefonisch hebt verlengt, kan je zeggen dat de medewerker jou niet goed heeft ingelicht.
Even proberen zou ik zeggen :)

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tals1ar
Maikel64 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:04:
[...]

Kijk dat het niet haalbaar is oke, maar dat zo drastisch verlagen daar zit ik mee in maag.
En tevens op hun website staat nog steeds Tot 3.600 Kbps (3,6 Mbps), pas als je door gaat klikken staat er dat het 256 kbps is. Staat nergens ook een melding dat ze het verlaagd hebben.

Van het weekend heb ik juist alle providers vergeleken m.b.t mobiel internet, en toen stond het nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 06:13
Tals1ar schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:02:
Even een vaagje.

Je kant er gewoon van af, het ligt er wel aan op welke manier je besteld hebt.
Als je via de website of via de telefoon verlengd hebt kan je gewoon de boel weigeren bij aflevering en Vodafone inlichten dat je afziet van de koop. Desnoods pak je het pakketje aan en stuur je het daarna gelijk weer terug.
Bij verkoop op afstand kan je immers binnen 7 werkdagen zonder opgaaf van reden van de koop afzien.

Als je in de winkel verlengd hebt wordt het een ander verhaal. Dat je het contract vandaag ondertekent hebt maakt opzich weinig uit, dat je iets tekent wil niet zeggen dat je er gelijk aan vast zit! Zoals hierboven wordt gezegd.
Als jij er vanuit gegaan bent dat ze de hogere snelheid leveren, en nu blijkt dat dat niet zo is (zonder dat ze dit duidelijk hebben aangegeven in de winkel), is er in feite sprake van een wilsgebrek. Dat maak de overeenkomst vernietigbaar. Je zou dus dan ook gewoon moeten kunnen opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:10
iemand iets vernomen van zijn of haar bestelling bij GSMWeb die nog niet geleverd is?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:31:
[...]

Gloeiende!!!!!!

Serieus heb ik te maken met complete randdebielen daar bij T-Mobile??

Zojuist staat er dus onverwachts iemand voor de deur van TNT met een pakket met een kost prijs van, jawel hoor, 269 euro!!!
Dat is 70 euro meer dan afgesproken? Nee dat ga ik niet betalen stuur maar terug!!!!

Ten eerste het onverwachts langs sturen van TNT zonder een afspraak te maken vind ik not done!
Wat zijn ten eerste de kosten van iemand sporadisch langs (meestal toch wel dichte) deuren te sturen?
En ten tweede klopt de prijs niet met wat afgesproken is!!
Ik ben heel erg pissed! Waarom kan dit gewoon NOOIT goed gaan!!?

Nou kan ik weer lekker aan de bel gaan hangen, geweldig!!

--

Even inhakend op mijn eigen post, weet iemand een betere oplossing dan T-Mobile?
Ik heb het eigenlijk gehad.. waarom zou ik nog voor blijven? Hun geweldige internet functies? Volgens mij heeft Hi die toch ook, of is dat langzamer?
En ja hoor, we zijn inmiddels meer dan een week verder, en T-mobile krijgt het voor elkaar om voor de tweede maal de telefoon met een verkeerde prijs op te sturen naar mij!
Hoera, kan ik hem weer terug sturen en weer 10 dagen wachten totdat ik een nieuwe krijg!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valuco
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-09 08:32
Ik had vorige week bij vodafone besteld via de mijn aanbod pagina. Mijn abbo loopt af op 10 april 2009, dus zou eigenlijk pas vanaf 10 januari kunnen verlengen. Het was echter wel al mogelijk via de mijn aanbod pagina.
Zojuist maar eens even met vodafone gebeld aangezien ik buiten de bevestiging van de bestelling nog niets had vernomen. Toen kreeg ik te horen dat ik deze week nog een telefoontje van de koerier kreeg voor een afspraak te maken en dat het toestel ruim voorradig was, aantal heeft hij niet genoemd. Toen ook maar even de internet snelheidsverlaging aangekaart. Persoon in kwestie was daarvan nog niet op de hoogte, maar bleek na enige navraag inderdaad waar te zijn. Ik verteld dat dit niet vermeld was op de bestelpagina en besteloverzicht in mijn mail toen ik vorige week bestelde en dat ik daar dus niet mee akkoord ging. Medewerker van vodafone gaf mij volledig gelijk maar kon hier helaas geen verdere info over verstrekken aangezien de afdeling 'mobiel internet' niet meer aanwezig was na 18.00u. Hij zou het morgen gelijk even navragen en mij daarna terug bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook besteld bij VF, 11-11 meteen betaald via iDeal en nog steeds niet binnen (heb ook nummerbehoud).
Nu dus dat gezeik met die snelheden (voor mij een dealbreaker) net 3 verschillende afdelingen aan de lijn gehad, niemand kan me vertellen of ik nou de hoge of lage snelheid krijg.

Heb op 11-11 aangeschaft, maar contract is nog niet getekend, dat is dus waardoor je niet binnen de regeltjes valt.
Klote leveringen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:53:
[...]

En ja hoor, we zijn inmiddels meer dan een week verder, en T-mobile krijgt het voor elkaar om voor de tweede maal de telefoon met een verkeerde prijs op te sturen naar mij!
Hoera, kan ik hem weer terug sturen en weer 10 dagen wachten totdat ik een nieuwe krijg!!!!
Waarom neem je het pakketje niet gewoon aan en ga je daarna ruziën om geld terug te krijgen of eventueel korting op je abo? Je zit nu voor niks te wachten IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Xof schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 19:31:
[...]

Waarom neem je het pakketje niet gewoon aan en ga je daarna ruziën om geld terug te krijgen of eventueel korting op je abo? Je zit nu voor niks te wachten IMHO.
T-mobile kennende gaan ze moeilijk doen over het geld :).
Maar hoeveel hoger lag de prijs bij de 2de keer?
Als dat 20-30 euro was dan zou ik zeggen.. f*ck it, betaal en aannemen en ik ga daarna wel bellen met tmobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:38:
Ben blij dat er klunzen werken bij Vodafone... Vandaag eens naar de orderstatus nagevraag gedaan, en wat bleek, de order van me stond niet in het systeem:S. Ik opnieuw verlengd, en nu nog een korting van 7 euro op de internetbundel van 12 mnd. Dus buiten de 20 pro die je al krijgt. Geluk bij een ongeluk:D Ben benieuwd of ze het tussen de 5-10 dagen geleverd hebben!
En je bent dus net als ik de lul met de internetsnelheid! Man wat ben ik pissig op VF! Er is nu werkelijk maar weinig voordeel aan het feit dat je bij VF zit.
Ik heb ook maandag opnieuw verlengd en heb dus nu het slome internet. Als die moengkwappel vorige week zaterdag gewoon zijn werk had gedaan had ik NU en het toestel en nog snel internet! sjongejonge wat een ge-eikel daar zeg! Volgende keer ga ik wel weer gewoon naar de winkel! :(

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragonzzzz schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 19:52:
[...]

T-mobile kennende gaan ze moeilijk doen over het geld :).
Maar hoeveel hoger lag de prijs bij de 2de keer?
Als dat 20-30 euro was dan zou ik zeggen.. f*ck it, betaal en aannemen en ik ga daarna wel bellen met tmobile
Weer 70 euo.
Heb t'gewoon niet.. klaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Ik heb via KPN besteld vanmiddag, heb hem nu voor 470 euro. Ze komen hem donderdagavond al brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
sander- schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:26:
Ik heb via KPN besteld vanmiddag, heb hem nu voor 470 euro. Ze komen hem donderdagavond al brengen :)
Waar exact vind ik die aanbieding terug op de site bij KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Briljant... Ik heb vrijdag 14 november bij Vodafone via de telefoon de x1 besteld. En hoor nu van de verandering van internet. Ik wilde wel zo graag weten of dat nu voor mij ook van toepassing was. Lief meisje aan de telefoon: Meneer ik weet van niks.. heeft ze alle collega's gevraagd. Niemand die er van gehoord had. óf de communicatie is daar superslecht óf ze lopen mij daar in het ootje te nemen..

Wat ze me wél kon vertellen was dat mijn telefoon nu al onderweg was, terwijl de dame van vrijdag mij vertelde dat ik hem pas ergens begin december zou ontvangen. Welkom in teleland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
SoaDmaggot schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:47:
[...]

Waar exact vind ik die aanbieding terug op de site bij KPN?
Staat eerder in dit topic beschreven, is een 1-jarig 12,50 abo met verder niks erbij, dan kost het toestel 320 en betaal je in totaal nog 150 abo-geld in een jaar. Voor mij prima, aangezien 320 nu en 150 over een jaar verspreid wel prima is. Wss koop ik het contract toch wel iets eerder af, als ik het dan nog steeds niet gebruik / in gebruik heb gegeven bij familielid oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruikt hier dan ook nog iemand de telefoon om mee te bellen??

ik heb vanmiddag mijn contract verlengd bij kpn voor een jaar. Flexibel 45 met onbeperkt internet. Toestel 99,95 en ik betaal 37,50 per maand voor het bellen en de eerste 6 maanden 2,50 voor onbeperkt internet.

@sander-, als ik alles goed begrijp, heb jij er nog geen 1 belminuut bij? Of zie ik dat nu verkeerd?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 08-09 19:35
sander- schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:15:
[...] Staat eerder in dit topic beschreven, is een 1-jarig 12,50 abo met verder niks erbij, [...]
Dat "niks erbij" moet je wel HEEEL letterlijk nemen.
Elk sms'je en elke minuut die je bel vallen Buiten je bundel. Je betaal dus eigenlijk alleen voor het telefoon nummer.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
SirNobax schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:28:
[...]

Dat "niks erbij" moet je wel HEEEL letterlijk nemen.
Elk sms'je en elke minuut die je bel vallen Buiten je bundel. Je betaal dus eigenlijk alleen voor het telefoon nummer.
Daarom ga ik hem ook niet gebruiken :) Ik wilde het toestel hebben (los) maar goedkoper dan via de normale wegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:06:
Briljant... Ik heb vrijdag 14 november bij Vodafone via de telefoon de x1 besteld. En hoor nu van de verandering van internet. Ik wilde wel zo graag weten of dat nu voor mij ook van toepassing was. Lief meisje aan de telefoon: Meneer ik weet van niks.. heeft ze alle collega's gevraagd. Niemand die er van gehoord had. óf de communicatie is daar superslecht óf ze lopen mij daar in het ootje te nemen..
Hmmmm.... vreemd inderdaad.

Gisteren eindelijk m'n X1 ontvangen van VF en gelijk gebeld hoe het nu zat met de internetsnelheid. Blijkt de verlenging 15 november te zijn doorgevoerd, dus blijf bij de oude snelheid!

Helaas bestaat de kans dat de snelheid vanaf mei alsnog drastisch daalt :( . Komt omdat het verlengde abonnement met nieuw tarief dan pas echt ingaat.
De medewerker wist dit alleen niet zeker, aangezien er bij de medewerkers bekend is dat de verlengdatum geldt (dus de 15e)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 08-09 19:35
sander- schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:50:
[...]
Daarom ga ik hem ook niet gebruiken :) Ik wilde het toestel hebben (los) maar goedkoper dan via de normale wegen.
Maar je heb dus wel een kpn-simlocked toestel, of wil je het uiteindelijk ook met een kpn sim gebruiken?

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

SirNobax schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:49:
[...]

Maar je heb dus wel een kpn-simlocked toestel, of wil je het uiteindelijk ook met een kpn sim gebruiken?
na een jaar kan je gratis die simlock eraf halen :) alleen tussentijds heb je er dan niets aan :+ neem aan dat hij dus al een kpn abbo heeft :)

[ Voor 13% gewijzigd door mrsar op 19-11-2008 10:54 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tals1ar
De primafoon verkoopt de xperia zonder simlock, heb het van de week getest.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijne alle Xperia's met T-Mobile abbonementen gesimlocked? ik heb namelijk een bestelling gedaan bij www.bestelmaar.nl en zie daar geen info over een simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
SirNobax schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:49:
[...]

Op de KPN site staat dat hij simlock vrij is, is dat niet zo gaat ie direct terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is inderdaad zoals Vodafone zei ent binnengekomen. Blij om te weten dat niet alles wat Vodafone zegt onzin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-J_W
  • Laatst online: 09-09 16:39
Net met Vodafone gebeld, mijn x1 zou binnen zijn (besteld 06-11) wacht nog op kpn, voor nummer omzetten.
En de dame bij de orderstatus, zij dat "als het goed is" de oude snelheid zou gelden. "Maar daar wordt nog druk over gediscussieerd"

Dus ik ben benieuwd.
Wanneer iemand zijn Vodafone toestel binnen krijgt, zou dan de internetsnelheid getest kunnen worden?

kan met site's zoal: http://www.dslreports.com/mspeed

edit: Het gaat om een bestelling via de vodafone.nl

[ Voor 6% gewijzigd door R-J_W op 19-11-2008 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echt ongelooflijk dat Telfort hem nog steeds niet aanbiedt op hun website.
Ik had in oktober al aangegeven dat ik er een wou hebben omdat me abonnement afgelopen was toen. Nu zit ik nog drie maanden met de stomme opzegtermijn. Ze hadden me verteld dat ze zouden bellen als die binnen was en dat ik dan korting zou krijgen als bestaande klant. Tot nu toe niets gehoord en elke keer als ik bel zeggen ze als die op de website niet staat hebben we hem nog niet.

Lekker lompe organisatie dus.. communicatie met marketing hebben ze totaal niet van gehoord en pre orderen moet je helemaal niet over beginnen want dan moeten ze die hele zware rots steen van 3000 kilo, waaronder ze slapen, weghalen waar ze weinig zin in hebben.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:15:
Zijne alle Xperia's met T-Mobile abbonementen gesimlocked? ik heb namelijk een bestelling gedaan bij www.bestelmaar.nl en zie daar geen info over een simlock.
Alle toestellen die je bij een provider aanschaft (dus bij VF / Tmobile / Telfort ook dacht ik) zijn sim locked units.
Als je een X1 bij een webshop (bv gsmweb / 2call / bestelmaar) haalt, zijn meestal niet sim locked.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:10
GSMWeb meldt vandaag alleen dat de telefoon 'slecht leverbaar" is. Ik ga er dus een beetje vanuit dat ik wel heel veel mazzel moet hebben wil ik hem op z'n vroegst volgende week vrijdag in huis hebben. :( balen, heel hard...

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-J_W schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:59:
Net met Vodafone gebeld, mijn x1 zou binnen zijn (besteld 06-11) wacht nog op kpn, voor nummer omzetten.
En de dame bij de orderstatus, zij dat "als het goed is" de oude snelheid zou gelden. "Maar daar wordt nog druk over gediscussieerd"

Dus ik ben benieuwd.
Wanneer iemand zijn Vodafone toestel binnen krijgt, zou dan de internetsnelheid getest kunnen worden?

kan met site's zoal: http://www.dslreports.com/mspeed

edit: Het gaat om een bestelling via de vodafone.nl
Heb ik al gedaan in het andere topic.

14nov besteld, vandaag binnen en getekend.

snelheid gemiddeld 900+kbps

Oude snelheid voor mij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragonzzzz schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:30:
[...]

Alle toestellen die je bij een provider aanschaft (dus bij VF / Tmobile / Telfort ook dacht ik) zijn sim locked units.
Als je een X1 bij een webshop (bv gsmweb / 2call / bestelmaar) haalt, zijn meestal niet sim locked.
:)
Ok,

Thnx voor de info. Ik hoop echt dat hij niet gesimlocked is aangezien ik er eerst 3 maanden telfort in moet stoppen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Ok nu mijn verhaal.

de 11de een online aanbieding besteld.
dit als verlenging van mijn huidige abonement bij vodafone.

na een week geen nieuws heb ik gebelt.
bleek dat het niet goed in het systeem zat en dat het nu wel werd door gestuurd naar afdeling verlenging.
en die zouden dan contact met me opnemen.

ik kreeg gisteren een mailtje dat het in behandeling is genomen, meer niet.
vandaag bel ik om meer duidelijkheid te krijgen over mijn bestelling.

krijg ik te horen dat de bestelling is geannuleerd, thats it!
Dus ik met die vrouw door nemen wat het nou moet worden.
mag ik dus nog een het geld voor het toestel betalen omdat ze dat van me vorige betaling automatisch terug storten door de annulering, en pas 2 weken later terug krijg.

dus nu staat het als het goed is wel goed erin.
ze zei tegen me dat ze de telefoons in voorraad hebben (xperia dus)
Nu maar hopen dat het goed gaat..
enige wat ik me nu dus af vraag is, word dit gezien als een nieuwe aanvraag of word de 11de aangehouden.
anders word ik nu denk ik genaait met me internet snelheid.

Dus denk je dat het te lang duurt voor je iets krijgt te horen.... BEL METEEN!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodnet1
  • Laatst online: 30-07 16:11
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:25:
Ik vind het echt ongelooflijk dat Telfort hem nog steeds niet aanbiedt op hun website.
Ik had in oktober al aangegeven dat ik er een wou hebben omdat me abonnement afgelopen was toen. Nu zit ik nog drie maanden met de stomme opzegtermijn. Ze hadden me verteld dat ze zouden bellen als die binnen was en dat ik dan korting zou krijgen als bestaande klant. Tot nu toe niets gehoord en elke keer als ik bel zeggen ze als die op de website niet staat hebben we hem nog niet.

Lekker lompe organisatie dus.. communicatie met marketing hebben ze totaal niet van gehoord en pre orderen moet je helemaal niet over beginnen want dan moeten ze die hele zware rots steen van 3000 kilo, waaronder ze slapen, weghalen waar ze weinig zin in hebben.

Wees blij!
Niets zo frustrerend dan glanzende aanbiedingen op websites terwijl er vervolgens wegens leveringsproblemen helemaal niets van feitelijke levering terechtkomt.......terwijl de telefoon gewoon in de winkel ligt.
Telfort kan hem (net als een aantal websites) gewoon niet leveren en zet hem dus terecht (en dit in tegenstelling tot deze zelfde websites) niet op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:07:
Kijk maar uit met in het buitenland bestellen. Er zijn bij verschillende mensen al hoekjes gebarsten bij het pennetje (zie X1 topic)
http://i2.photobucket.com/albums/y26/knirfie/scheur3.jpg

Bij mij is hij ook gebarsten nu en ben zo zuinig op dat ding he! Ben bang dat het een fabrieksfoutje is en dat nog veel meer mensen hier last van gaan krijgen. Als je dat je gebeurd met zo'n buitenlands toestel kun je er nergens mee heen!
Volgens Xof (post van X1 topic) is het een andere materiaal.. raar
Xof schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:59:
Ik heb mijn zwarte versie vergeleken met de zilveren versie en blijkbaar gebruikt de zilveren plastic rondom de stylus. Bij mij is het een soort van rubber.. wel raar dat er bij de zilveren ander materiaal is gebruikt.
En kan je een foto maken hoe het bij jou gebarsten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:22

Yucko

One clown to rule them all !

Zouden mensen die bij Vodafone besteld hadden en nu veroordeeld zijn tot de lagere snelheden niet gewoon beroep kunnen doen op de 'koop op afstand' regeling? Dwz, binnen een x-aantal dagen alsnog ervan afzien? :)

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:25:

Hier is helemaal niets ongelofelijks aan, Telfort heeft een hele andere visie op mobiele Telefonie dan bijvoorbeeld een Vodafone. En zal zich dus nooit meteen concurrerend opstellen als een toestel net uit is. Als telfort hem krijgt, duurt het nog wel even. En dat is overigens niet omdat zij onder een steen slapen.

Telfort wil niet teveel high-end enorm dure toestellen aanbieden omdat dat niet correspondeert met hun visie(s), namelijk: Een mooi toestel bij een abonnement met veel belminuten voor weinig. (expres niks over smsjes gezegd, dus hang me daar ook niet aan op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:45
In de categorie lachen met winkelpersoneel: ik ben zojuist bij de Vodafone en de Hi winkel in Eindhoven centrum geweest en daar wisten ze te melden dat ze de zwarte versie helemaal niet meer zouden krijgen, ook niet later dit jaar of begin 2009, gewoon helemaal niet meer. 8)7

Even later ook bij de Mediamarkt geweest waar ze zeiden dat er helemaal geen zwarte Samsung NC10 bestaat, lekker bezig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
SneakyViper schreef op woensdag 19 november 2008 @ 18:41:
In de categorie lachen met winkelpersoneel: ik ben zojuist bij de Vodafone en de Hi winkel in Eindhoven centrum geweest en daar wisten ze te melden dat ze de zwarte versie helemaal niet meer zouden krijgen, ook niet later dit jaar of begin 2009, gewoon helemaal niet meer. 8)7

Even later ook bij de Mediamarkt geweest waar ze zeiden dat er helemaal geen zwarte Samsung NC10 bestaat, lekker bezig :+
hahaha!!
Dat zijn winkelpersoneel die niks van telefoons afweten :D Altijd lachen met hun.
Maar ik kreeg van de T-mobile shop (Kalverstraat, amsterdam) te horen dat ze begin 2009 kwamen :S

Only time will tell us :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrail
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:58
13 November heb ik mijn Xperia besteld bij GSMweb... Hoop hem eigenlijk toch wel deze week te krijgen als het even meezit! Anders hoop ik toch echt volgende week...
Het valt me een beetje tegen dat ze je niet op de hoogte houden van de stand van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retrail schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:14:
13 November heb ik mijn Xperia besteld bij GSMweb... Hoop hem eigenlijk toch wel deze week te krijgen als het even meezit! Anders hoop ik toch echt volgende week...
Het valt me een beetje tegen dat ze je niet op de hoogte houden van de stand van zaken.
12 november heb ik bij GSMweb mijn xperia besteld, vandaag heb ik een mailtje gestuurd wanner hij zou komen. kreeg te horen dat ze hem 25 november hopen te kunnen versturen naar mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:24:
[...]

Hier is helemaal niets ongelofelijks aan, Telfort heeft een hele andere visie op mobiele Telefonie dan bijvoorbeeld een Vodafone. En zal zich dus nooit meteen concurrerend opstellen als een toestel net uit is. Als telfort hem krijgt, duurt het nog wel even. En dat is overigens niet omdat zij onder een steen slapen.

Telfort wil niet teveel high-end enorm dure toestellen aanbieden omdat dat niet correspondeert met hun visie(s), namelijk: Een mooi toestel bij een abonnement met veel belminuten voor weinig. (expres niks over smsjes gezegd, dus hang me daar ook niet aan op).
niet teveel high-end dure toestellen? volgens mij bieden ze op dit moment alle high end toestellen aan (touch diamond, touch pro, samsung omnia etc.) behalve de xperia...
verder bieden resellers zoals gsmweb al wel een xperia aan icm een telfort abonnement, dus telfort heeft al wel afspraken gemaakt met resellers maar intern nog niet :? :?

ik vind het gewoon allemaal een rare gang van zaken, dat ding is al lang uit.. hier en daar wat leveringsproblemen maar inmiddels bieden alle grote telecoms de xperia aan, behalve telfort. ik snap verder wel wat je bedoelt met hun 'visie'; namelijk lage prijzen zoals hun slogan al zegt: 'goedkoper, dus leuker' maar feit is en blijft dat ze op dit moment bestaande klanten hebben die op een xperia wachten en dat ze dat niet kunnen aanbieden om wat voor reden dan ook. als het aan hun visie/strategie ligt moeten ze dat maar eens nader gaan herzien want ik ga over een week overstappen en betaal die opzegtermijn wel in een keer, want ik heb een nieuw toestel nodig.

• Retrail
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:58
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:25:
[...]

12 november heb ik bij GSMweb mijn xperia besteld, vandaag heb ik een mailtje gestuurd wanner hij zou komen. kreeg te horen dat ze hem 25 november hopen te kunnen versturen naar mij.
Even afwachten dus. Heb inmiddels ook een mailtje de deur uitgedaan. Neem aan dat ik morgen reactie krijg. 13 November is trouwens de datum dat ze al mijn gegevens en contract weer binnen hadden en verwerkt in het systeem.

• Nixweerd
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 21:12
Ik ben zo blij nu, ik zat gister op www.superetrader.co.uk en zag dat die de SEX1 black in stock hadden, ze hadden er precies 1. Dus ik gelijk bestellen, ik dacht nog dat het misschien nep was ofzo, maar nu ik besteld heb, is het aantal in stock gedaald naar 0!! Dus nu hoop ik um zo snel mogelijk te hebben.

Zal nog wel even duren, aangezien die naar Australie gestuurd moet worden.

Hier duurt het nog even voor de SEX1 uitkomt en hier wordt ook alleen de X1a beschikbaar, wat dus een beetje ruk is. Daarom wilde ik hem graag in Nederland bestellen. Nou heb ik m'n pa rond laten kijken in winkels en daar werd de zwarte pas in december/januari verwacht (the phonehouse en lokale telefoonwinkel). Aangezien m'n ouders hier eind december komen, is dat dus waarschijnlijk te laat voor hen om die tel mee te nemen. Ben dus ontzettend blij dat ik hem heb kunnen bestellen.

Dit houdt dus in dat superetrader de voorraad nog redelijk snel aangevuld krijgt, aangezien toen ik er laatst gekeken had (vorige week) er toen niks was. Dit zou ik dus in de gaten houden, voor diegenen die een zwarte Xperia willen!!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Is er in de buurt van Roosendaal een winkel waar je misschien de zwarte kunt kopen?

Non taken

• wmnone
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-02-2023
bornin7ty2 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 07:56:
Is er in de buurt van Roosendaal een winkel waar je misschien de zwarte kunt kopen?
Over anderhalf maand wel ;) hijs pas in januari in nl ;) en als het met de zwarte zo gaat als de grijze ergens in augustus ofzow :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 23:20:
[...]

niet teveel high-end dure toestellen? volgens mij bieden ze op dit moment alle high end toestellen aan (touch diamond, touch pro, samsung omnia etc.) behalve de xperia...
verder bieden resellers zoals gsmweb al wel een xperia aan icm een telfort abonnement, dus telfort heeft al wel afspraken gemaakt met resellers maar intern nog niet :? :?

ik vind het gewoon allemaal een rare gang van zaken, dat ding is al lang uit.. hier en daar wat leveringsproblemen maar inmiddels bieden alle grote telecoms de xperia aan, behalve telfort. ik snap verder wel wat je bedoelt met hun 'visie'; namelijk lage prijzen zoals hun slogan al zegt: 'goedkoper, dus leuker' maar feit is en blijft dat ze op dit moment bestaande klanten hebben die op een xperia wachten en dat ze dat niet kunnen aanbieden om wat voor reden dan ook. als het aan hun visie/strategie ligt moeten ze dat maar eens nader gaan herzien want ik ga over een week overstappen en betaal die opzegtermijn wel in een keer, want ik heb een nieuw toestel nodig.
Daarom plaatste ik ook specifiek het zinsdeel 'Niet teveel', de touch, en omnia is nou niet echt veel. Touch Pro is bij telfort nog niet beschikbaar, dus als die op de website staat, domme webmaster.

Tevens hebben resellers verder niets met de toestelkeuze van Telfort te maken, en vica versa. Resellers kopen netwerk-ruimte in, betalen daarvoor, en zijn verder in principe (met enkele kanttekeningen) vrij om elka toestel erbij te gooien die zij willen. Zij kopen die toestellen namelijk ook zelf in.

• dragonzzzz
  • Niet online
Nixweerd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 01:49:
Ik ben zo blij nu, ik zat gister op www.superetrader.co.uk en zag dat die de SEX1 black in stock hadden, ze hadden er precies 1. Dus ik gelijk bestellen, ik dacht nog dat het misschien nep was ofzo, maar nu ik besteld heb, is het aantal in stock gedaald naar 0!! Dus nu hoop ik um zo snel mogelijk te hebben.

Zal nog wel even duren, aangezien die naar Australie gestuurd moet worden.

Hier duurt het nog even voor de SEX1 uitkomt en hier wordt ook alleen de X1a beschikbaar, wat dus een beetje ruk is. Daarom wilde ik hem graag in Nederland bestellen. Nou heb ik m'n pa rond laten kijken in winkels en daar werd de zwarte pas in december/januari verwacht (the phonehouse en lokale telefoonwinkel). Aangezien m'n ouders hier eind december komen, is dat dus waarschijnlijk te laat voor hen om die tel mee te nemen. Ben dus ontzettend blij dat ik hem heb kunnen bestellen.

Dit houdt dus in dat superetrader de voorraad nog redelijk snel aangevuld krijgt, aangezien toen ik er laatst gekeken had (vorige week) er toen niks was. Dit zou ik dus in de gaten houden, voor diegenen die een zwarte Xperia willen!!
Als je de vorige pagina's had gelezen, kon je zien dat die hele live stock system niet klopt. Dat heeft SuperEtrader ook toegegeven. Dit komt omdat er teveel vraag was voor de X1. En dat de systeem een error heeft.
Ze krijgen begin / midden December de volgende batch. Maar die lijkt zo goed als uitverkocht (preorders gaan voor).

Om nog maar een voorbeeld te geven. Vorige week woensdag had iemand (weet niet meer wie dat was) een X1 besteld, en tegen hem werd gezegd dat er geen X1 meer op voorraad was. Maar tot vrijdag middag stond de "live stock" nog op 1. Ik had toen nog gemailt, kreeg als antwoord dat ze maandag een levering kregen. Op maandag weer mailtje gestuurd en antwoord was December. Maar livestock gaf weer 1 aan :) _/-\o_ 8)7

Btw, op de site staat ook duidelijk dat hij 2 Dec aankomt.
Stock Due: December 2nd 2008. Please leave your email address to be informed as soon as stock arrives.

To be notified when this product becomes available, please enter your e-mail address below and click on 'Submit'.

Edit:
wmnone schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:47:
[...]

Over anderhalf maand wel ;) hijs pas in januari in nl ;) en als het met de zwarte zo gaat als de grijze ergens in augustus ofzow :p
Sommige sites zeggen januari. Maar er zijn ook providers die zeggen dat ze NIET komen.. lol

[ Voor 13% gewijzigd door dragonzzzz op 20-11-2008 09:20 ]

• Nixweerd
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 21:12
dragonzzzz schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:16:
[...]

Als je de vorige pagina's had gelezen, kon je zien dat die hele live stock system niet klopt. Dat heeft SuperEtrader ook toegegeven. Dit komt omdat er teveel vraag was voor de X1. En dat de systeem een error heeft.
Ze krijgen begin / midden December de volgende batch. Maar die lijkt zo goed als uitverkocht (preorders gaan voor).

Om nog maar een voorbeeld te geven. Vorige week woensdag had iemand (weet niet meer wie dat was) een X1 besteld, en tegen hem werd gezegd dat er geen X1 meer op voorraad was. Maar tot vrijdag middag stond de "live stock" nog op 1. Ik had toen nog gemailt, kreeg als antwoord dat ze maandag een levering kregen. Op maandag weer mailtje gestuurd en antwoord was December. Maar livestock gaf weer 1 aan :) _/-\o_ 8)7

Btw, op de site staat ook duidelijk dat hij 2 Dec aankomt.
Stock Due: December 2nd 2008. Please leave your email address to be informed as soon as stock arrives.

To be notified when this product becomes available, please enter your e-mail address below and click on 'Submit'.

Edit:

[...]

Sommige sites zeggen januari. Maar er zijn ook providers die zeggen dat ze NIET komen.. lol
aww, dat zuigt, heb dit topic niet zo heel erg goed in de gaten gehouden, dus ja, had dat beter wel kunnen doen. Heb er al een mail heen gestuurd, afwachten dus.. Maar thanks voor de kickback naar de realiteit

edit: Heb een mail terug en ze krijgen inderdaad een nieuwe levering op 2 december, nu is mijn order dus een pre-order (kon ook cancelen), ik krijg tegen die tijd te horen of de zwarte SEX1 nog steeds voor die dag gepland staat om geleverd te worden. Als ik meer hoor, zal ik het hier laten horen.

[ Voor 9% gewijzigd door Nixweerd op 20-11-2008 13:49 ]

Verwijderd

Ik krijg dalijk al mijn 2e Xperia in 1.5 week tijd. Dus ben benieuwd.
Als ik het zo lees ben ik blij dat ik niet bij GSM-web besteld heb, dan had ik hem nog steeds niet en als hij dan gebarsten was had ik nog niet zomaar 1-2-3 een nieuwe.

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:19:
Ik krijg dalijk al mijn 2e Xperia in 1.5 week tijd. Dus ben benieuwd.
Als ik het zo lees ben ik blij dat ik niet bij GSM-web besteld heb, dan had ik hem nog steeds niet en als hij dan gebarsten was had ik nog niet zomaar 1-2-3 een nieuwe.
Had je nog een foto gemaakt van je x1? Wil wel even zien hoe hij is gebarsten namelijk.
Of was die foto van je vorige post van jou X1??

en @Nixweerd:
Ik heb hem nu ook al en preorder staan bij Clove.co.uk. Ik wacht het daar af, en als superEtrader sneller is. Dan bestel ik hem daar.

• PeterSelie
Zo, bestelling bij Vodafone.nl is gedaan.
Abbo van € 27,50 p/m die me dus € 22,00 gaat kosten (20% korting), bij mobiel internet blox ook nog eens niets betalen voor de mobiel en € 7,00 korting op mobiel internet eerste jaar.

Komt dus neer op € 24,50 p/m eerste jaar, 31,50 p/m het tweede, 200 belmituten / 400 sms (gratis voordeel SMS erbij nog eens) en een mobiel voor noppes.

Stuk goedkoper dan bij 2Call en nog eens op voorraad ook (binnen 5 - 10 werkdagen thuisbezorgt, alleen bij telefonische order op voorraad, via vodafone.nl dus niet).

Kom ik uiteindelijk verspreid over 2 jaar dus uit op een € 672,00 (overzicht), iets waarvoor ik hem bij de belcompany ook los / simlocked had kunnen kopen. Echter krijg ik hier dus een leuke bundel voor terug.

[ Voor 18% gewijzigd door PeterSelie op 20-11-2008 14:55 ]

• dragonzzzz
  • Niet online
SoaDmaggot schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:53:
Abbo van € 27,50 p/m die me dus € 22,00 gaat kosten (20% korting), bij mobiel internet blox ook nog eens niets betalen voor de mobiel en € 7,00 korting op mobiel internet eerste jaar.

Komt dus neer op € 24,50 p/m eerste jaar, 31,50 p/m het tweede, 200 belmituten / 400 sms (gratis voordeel SMS erbij nog eens) en een mobiel voor noppes.

Stuk goedkoper dan bij 2Call en nog eens op voorraad ook (binnen 5 - 10 werkdagen thuisbezorgt, alleen bij telefonische order op voorraad, via vodafone.nl dus niet).

Kom ik uiteindelijk verspreid over 2 jaar dus uit op een € 672,00 (overzicht), iets waarvoor ik hem bij de belcompany ook los / simlocked had kunnen kopen. Echter krijg ik hier dus een leuke bundel voor terug.
Met GSMweb kwam ik goedkoper uit :) En dan met een 1 jarige abbo :D

Tmobile Relax 150 1 Jaar
12 x 17 = 204
12 x 9.95 = 119,4

Subtotaal 323,4
Bijbetaling 238
Totaal 561,4

Btw, en simlock VRIJ en niet branded

• PeterSelie
dragonzzzz schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:24:
[...]

Tmobile Relax 150 1 Jaar
12 x 17 = 204
12 x 9.95 = 119,4

Subtotaal 323,4
Bijbetaling 238
Totaal 561,4

Klopt, maar ik ga niet voor niets voor een abbo, het gaat me niet zozeer om alleen de telefoon maar ook om het 2e jaar belminuten. Totaalprijs is dus hoger, maar daarvoor krijg ik dus het 2e jaar ook gewoon belminuten / SMSjes en is het niet zo dat ik na een jaar zelf beltegoed moet gaan zitten kopen. Dan ben ik uiteinelijk toch een stuk duurder uit en is het op deze manier als nog voordeliger..

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 06:13
dragonzzzz schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:24:
[...]

Tmobile Relax 150 1 Jaar
12 x 17 = 204
12 x 9.95 = 119,4

Subtotaal 323,4
Bijbetaling 238
Totaal 561,4

Mja, dat is wel een erg kaal abonnement (met één B :P )
Dat is alleen belminuten en internet, dan zit je bij Vodafone beter, lagere maandlasten voor meer min (en sms) + je hoeft nu geen dik bedrag op tafel te leggen.

Als het je echt puur om de telefoon gaat kan je het beste bij KPN terecht, 1 jaar flexibel 12,50 + 320 bij betalen. Voor een simlock vrij toestel.

Verwijderd

dragonzzzz schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:23:
[...]

Had je nog een foto gemaakt van je x1? Wil wel even zien hoe hij is gebarsten namelijk.
Of was die foto van je vorige post van jou X1??
Nee die foto was niet van mij. En van mijne heb ik ook geen foto gemaakt omdat het barstje nog zo klein was dat het bijna niet vast te leggen was.

Heb inmiddels mijn nieuwe toestel. WAT een verschil zeg. Deze voelt geweldig stevig aan ten opzichte van de andere die erg gammel was (dacht dat dat normaal was)
Ook hoop ik dat deze batterij beter is want die andere was niet veel soeps.
En heb hem voor alle zekerheid toch ook maar even verzekerd want het is echt een gevoelig dingetje die een beetje val waarschijnlijk niet overleeft.

• PeterSelie
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:13:
[...]

Nee die foto was niet van mij. En van mijne heb ik ook geen foto gemaakt omdat het barstje nog zo klein was dat het bijna niet vast te leggen was.

Heb inmiddels mijn nieuwe toestel. WAT een verschil zeg. Deze voelt geweldig stevig aan ten opzichte van de andere die erg gammel was (dacht dat dat normaal was)
En heb hem voor alle zekerheid toch ook maar even verzekerd want het is echt een gevoelig dingetje die een beetje val waarschijnlijk niet overleeft.
Kan dat nog, achteraf?

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:13:
[...]

Nice nice, je zat bij Hi toch? Wel een prima service dan. Dat ze zo snel een nieuwe toestel kunnen leveren.

Maar ben wel blij om te horen dat er wel degelijk verschil zit tussen de 1ste batch en de batches die erna komen.
Misschien komt dat door de rush die SE heeft gemaakt tijdens het produceren? De 1ste batch was minder goed nagekeken ofzo?:S

Verwijderd

dragonzzzz schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:21:
[...]

Nice nice, je zat bij Hi toch? Wel een prima service dan. Dat ze zo snel een nieuwe toestel kunnen leveren.

Maar ben wel blij om te horen dat er wel degelijk verschil zit tussen de 1ste batch en de batches die erna komen.
Misschien komt dat door de rush die SE heeft gemaakt tijdens het produceren? De 1ste batch was minder goed nagekeken ofzo?:S
Ja klopt, zit bij Hi. Maar heb de telefoon bij Primafoon gehaald.
Overigens is het internet hartstikke snel hier van Hi (merk wel als ik in Heerlen ben, dus meer naar het zuiden dat het een stuk trager is)

• Sander
  • Niet online
Hoezo problemen met leveren :) Dinsdag besteld, nu binnen :)

• Tals1ar
Hmmmm, VF gaat toch maar weer gewoon zijn oude download snelheid handhaven.Maar ik denkt toch dat ik overstap naar HI, zijn toch goedkoper. Iemand beetje ervaring met HI en de xperia?

• bigbangmike
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-01-2024
@Sander-
Waar heb je besteld dan? Met een abonnement of los toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:53:

Waarschijnlijk heb je 'Zorgeloos internet' in plaats van 'Zorgeloos internet bloX' genomen, gezien de 7 euro korting en extra korting op de mobiel. Betaal je dan niet nog steeds per mb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 02:17:
[...]

Waarschijnlijk heb je 'Zorgeloos internet' in plaats van 'Zorgeloos internet bloX' genomen, gezien de 7 euro korting en extra korting op de mobiel. Betaal je dan niet nog steeds per mb?
Zoiets heb ik al eens eerder gehoord inderdaad. Of dat het niet om een fup gaat, maar om een harde limiet van 50 MB. Je wordt op de website overigens gewoon naar de Blox voorwaarden doorgelinkt, waar de fup genoemd wordt.

Ik ben er nog niet helemaal gerust op. Heeft iemand dit al eens met de helpdesk kortgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:36:
[...]

Zoiets heb ik al eens eerder gehoord inderdaad. Of dat het niet om een fup gaat, maar om een harde limiet van 50 MB. Je wordt op de website overigens gewoon naar de Blox voorwaarden doorgelinkt, waar de fup genoemd wordt.

Ik ben er nog niet helemaal gerust op. Heeft iemand dit al eens met de helpdesk kortgesloten?
Gisteren tijdens de telefonische bestelling (let op, alleen dan hebben ze hem op voorraad, via online bestellen dus niet!) had de vriendelijke telefoniste het gewoon over `Zorgeloos Internet Blox` die ze nog niet geselecteerd had toen ik haar vertelde dat ze was vergeten de korting op het toestel door te berekenen.

Ik zal zo direct nog even contact opnemen met de helpdesk, maar ook aangezien ik word doorgelinkt naar de voorwaarden van Blox inderdaad waarin het FUP wordt beschreven en ik nergens in de voorwaarden kan vinden dat het per MB betalen is of ik een limiet heb ga ik er vanuit dat dezelfde voorwaarden gelden als bij Blox, met als enige verschil dat ik er 2 jaar aan vast zit ipv een maandelijkse opzegtermijn.

Edit: Zojuist dus contact gehad met Vodafone: het gaat hier inderdaad zoals ik vermoedde gewoon om dezelfde voorwaarden als bij Blox. De meid van de helpdesk wist me te vertellen dat Vodafone verder niet aan harde limieten doet en alleen Zorgeloos Internet Blox aanbiedt. Reden dat het dus inderdaad niet onder de noemer Blox valt is omdat je er dus 2 jaar aanvast zit en het in deze 2 jaar niet opzegbaar is.

[ Voor 15% gewijzigd door PeterSelie op 21-11-2008 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errorx
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-06 00:22
Retrail schreef op donderdag 20 november 2008 @ 00:06:
[...]

Even afwachten dus. Heb inmiddels ook een mailtje de deur uitgedaan. Neem aan dat ik morgen reactie krijg. 13 November is trouwens de datum dat ze al mijn gegevens en contract weer binnen hadden en verwerkt in het systeem.
Ik kreeg inderdaad ook te horen dat ze volgende week een grote partij binnen zouden krijgen en dat ze verwachten dat ze dan iedereen die zit te wachten een xperia kunnen leveren. Ik weet niet of je het moet geloven hoor, want ze geven me al sinds dat ik besteld iedere een datum waarop ie geleverd zou worden en dat is nog steeds niet gebeurd. En ik heb hem al 31 oktober besteld. Dus het zou wel eens tijd gaan worden dat ze gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb maandag avond bij vodafone verlenging met een x1 aangevraagd, en vandaag werd hij rond de middag geleverd:D. Kreeg van te voren een envelop met voorwaarden e.d. Heb alleen nog geen gelegenheid gehad hem te proberen..:S

Ben wel tevreden van de cancelling van Vodafone's plannen! Zit nu met een e51, dus daar heb je sowieso niet echt iets aan snel dan wel langzaam internet, veels te klein scherm, maar voor de rest een super telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tals1ar
Wat een prutsers bij VF, dinsdag online met een verlenging de xperia besteld, kreeg vandaag envelop met bevestiging, dus ik bellen om te vragen wanneer ik het toestel zou ontvangen. Dit zou pas volgende week zijn ofzo, ze hebben hem niet op voorraad. Maar als ik hem via de telefoon had verlengd dan zou ik hem al wel hebben, wat daar hebben ze hem wel op voorraad. Lijkt mij dat je gewoon 1 distributie centrum heb voor dit soort dingen....
Pagina: 1 ... 15 ... 20 Laatste