• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Beetje vreemd ja, alsof ze dat niet digitaal verwerken gelijk nadat er een bestelling is geplaatst.
http://clove.co.uk heeft op dit moment de zwarte ook nog niet in voorraad.

• wavemaster100
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 11:56

wavemaster100

Very ZEISS

Postbode is vandaag aan de deur geweest.
Was helaas op school. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ik had besteld bij bestelmaar.nl
Heb een Track&Trace code ontvangen.

Kan niet wachten! :9~ :9~

Canon 5D2 | Fuji X100 | Fuji X100F | Sony RX100 III | Ricoh GRD IV | Yashica T5 | Contax T2

Verwijderd

Meer mensen die moeite heben met de verbindingsinstellingen van Vodafone? Bij mij geeft ie aan dat wegens onbekende redenen geen verbinding gemaakt kan worden. Iemand tips?

Btw, Hi.nl levert inderdaad simlock-vrij en unbranded.

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
buttonfreak85 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:34:
Net een mail van Superetrader:

Unfortunately we are not getting stock of this item until Monday, this was because of the demand for the product meant that the stock level was incorrect.

Sorry for the inconvenience.

Beetje jammer dit, volgens de live stock check waren er op dat moment nog 3 op voorraad... |:(
Bij mij staat er al sinds vanochtend 0 in stock ;)
Dus ik denk dat het wel gelijk loopt met hun voorraad scherm

[ Voor 32% gewijzigd door een moderator op 14-11-2008 17:09 ]

• Xof

Xof

Cambach schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:27:
Even een vraagje over de zwarte Engelse versie.

- Kan ik er een Nederlandse WM6.1 opzetten?
- Ik kan gewoon mn simkaart erin doen en hij werkt toch? Of gaat dat ding vreemd doen omdat ie niet uit NL komt?
- What about stekker aansluiting voor stroom? Engelsen hebben toch andere aansluitingen? Moet ik dan altijd met een converter gaan werken?
Zag deze nog staan en was nog niet beantwoord volgens mij:
- Op dit moment niet, maar als er een NL rom komt kan het vast wel.
- Simlock vrij is simlock vrij, het maakt niet uit waar je hem gekocht hebt. Zelfs de Amerikaanse simkaarten pakt die.
- Je krijgt er idd een Engelse lader bij, maarja ik kom hier toch om in mini USB laders dus voor mij was dat niet zo'n probleem :P
En je kunt overal wel voor een paar euro een universele mini USB lader kopen. (en laden kan ook via de USB poort van je pc, maar dan duurt het iets langer)

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 07:32
wavemaster100 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:50:

Per mail of niet ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 14:50

Quindor

Switching the universe....

Zo, ik had het gehad met studentmobiel.nl en pdawijzer.nl (zelfde shop achterliggend). Zojuist de stad in gegaan en bij de belcompany binnen gelopen en een zilveren versie meengenomen voor 670 euro (zonder abbo). Dan hadden ze maar eerlijk en duidelijk moeten zijn over de levertijden. Nu is het klaar.

Meteen thuis een mailtje gestuurd naar pdawijzer.nl dat ik mijn order annuleer (daar was hij 625). Erg blij dat ik het toestel eindelijk heb! :D

Nu mezelf eens verhuizen naar het andere topic. ;)

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

• buttonfreak85
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 20:29
dragonzzzz schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:00:
[...]

Bij mij staat er al sinds vanochtend 0 in stock ;)
Dus ik denk dat het wel gelijk loopt met hun voorraad scherm
Ik heb hem gisteravond al besteld, en toen hadden ze er nog 3 volgens hun fantastische 'live stock check' systeem ;) Nu hopen dat hij maandag ook daadwerkelijk binnenkomt en gelijk verzonden wordt!

• wavemaster100

wavemaster100

Very ZEISS

Ja ik had er wel om moeten vragen. Ik las dat jij een T&T code kreeg dus vroeg ik er naar.
Want ik had al een mailtje ontvangen van bestelmaar waarin ze zeiden dat hij verstuurd was. (zonder T&T code te vermelden).

Heb jij hem al?

Canon 5D2 | Fuji X100 | Fuji X100F | Sony RX100 III | Ricoh GRD IV | Yashica T5 | Contax T2

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 07:32
wavemaster100 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 17:33:
[...]

Ja ik had er wel om moeten vragen. Ik las dat jij een T&T code kreeg dus vroeg ik er naar.
Want ik had al een mailtje ontvangen van bestelmaar waarin ze zeiden dat hij verstuurd was. (zonder T&T code te vermelden).

Heb jij hem al?
Ah ook zo, (had van de week ook een e-mail gestuurd om het adres te wijzigen, kreeg ik vandaag mail dat het veranderd is maar de telefoon is al opgestuurd :? krijg ik er dadelijk 2 :P) Nee heb hem nog niet hij komt bij mijn zus aan in den bosch en die is zelf niet thuis omdat ze bij mij thuis is (vandaag jarig) en er is dus niemand thuis, maar ze had een blaadje opgehangen voor bij de buren af te leveren maar die hadden nog niks gezien.

TNT staat ook nog steeds op chauffeur onderweg (als sinds vanmorgen).

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Valuco
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-09 08:32
Dynamic83 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:07:
Dinsdag ook maar telefonisch besteld bij VF. Bij verlenging van mijn 22.50 abbo + Internet moest ik nog 130 euro bijbetalen. Kreeg wel 2 jaar lang 20 % korting op abbo + 2 jaar lang gratis sms verdubbelaar.

Kijk ik net op my vodafone (persoonlijke aanbieding) zie ik dat ik bij het zelfde abbonnement online maar 65 euro hoef te betalen. Bij deze actie krijg ik ook de 20 % korting en de sms verdubbelaar. Heb meteen gebeld met VF om te vragen hoe dat zat. Nu zeggen ze dat er een fout in hun systeem is de prijzen die er in staan verouderd zijn en dat ze me gewoon 65 euro in rekening gaan brengen. Ik ben benieuwd als dit goed gaat komen :)

Zou trouwens gelden voor iedereen die telefonisch besteld heeft bij VF online sales!
Kreeg je op de mijnbod.vodafone pagina ook te zien dat je 20% korting op je abb. krijgt?
Ik krijg dat namelijk nergens te zien, had gekozen voor 27,50 + onbeperkt sms + internet blox.
Moest €65,- betalen voor het toestel, maar krijg dus nergens te zien dat ik 20% korting op mijn abb. krijg.

• Roderick24
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08 16:58

Roderick24

XPS M1710

Vodafone Online krijgt ze hoogstwaarschijnlijk morgen binnen volgens de wat gehaaste dame aan de telefoon. Maar ik zou m'n adem er niet meer op in houden....

• wmnone
  • Laatst online: 23-02-2023
buttonfreak85 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 17:24:
[...]

Ik heb hem gisteravond al besteld, en toen hadden ze er nog 3 volgens hun fantastische 'live stock check' systeem ;) Nu hopen dat hij maandag ook daadwerkelijk binnenkomt en gelijk verzonden wordt!
Ik gistermiddag en toen had livestock 5. Tsjaa maakt niet uit, als het allemaal maandag net zo soepel als met Xof gaat hebben we hem woensdag binnen :9~

Verwijderd

Heb mijn nu net binnen 8)
Ging toevallig maar ees kijken en ik dacht dat ze hem toch niet binnen hadden, hadden ze in een keer allemaal van die dingen op vooraad 8)7

Wat een juweelje hoor!.

Ik heb hem bij t-mobile (Groningen) gehaald verlenging 2 jaar 300 belminuten web & walk Gratiz :)

• Mash85
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik wacht nu al van februari met veel ongeduld op de Xperia. Nu, ik woon in België maar ben van plan om zaterdag naar Maastricht te gaan. Hebben jullie enig idee dat hij daar gewoon beschikbaar is? Ben niet van plan om tot januari, februari 2009 te wachten.

Verwijderd

Ik heb ook binnen van Vodafone (verlenging)
Vodafone €35,00 met voordeel sms en onbeperkt internet (2-jaar) geen extra kosten voor gsm.
Afgelopen maandag bestel en vandaag in huis!! tot nu toe zeer tevreden over de toestel.
Vodafone logo op de achterkant en een branded panel. ik mis wel aantal panels zoals die van google. maar ik neem aan dat je die apart kan downloaden. owja voor nieuw abonnee van vodafone worden de komende week geleverd. ze verwachten de nieuwe voorraad deze week en zal uiteindelijk volgende week ogpestuurd zijn

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:37
*zucht* hele tijd op dat ding zitten wachten... Heb ik hem, kan ik hem terugsturen :(
Batterijklepje is ruk. Tikje er tegen aan, en hij vliegt open. Zelf beetje buigen heeft niet echt het gewenste effect :s

Mensen ervaring met retourneren aan Hi?

• Dynamic83
  • Laatst online: 12:52
Valuco schreef op donderdag 13 november 2008 @ 17:42:
[...]

Kreeg je op de mijnbod.vodafone pagina ook te zien dat je 20% korting op je abb. krijgt?
Ik krijg dat namelijk nergens te zien, had gekozen voor 27,50 + onbeperkt sms + internet blox.
Moest €65,- betalen voor het toestel, maar krijg dus nergens te zien dat ik 20% korting op mijn abb. krijg.
Ik heb het aanbod op deze site gezien https://campagnes.vodafone.nl/mijnaanbod/ daar staat ook duidelijk bij dat je 20 % korting krijgt (staat ergens in het middden van de pagina meen ik). Heb vanmiddag nog gekeken wat het toestel zou kosten met 27,50 + internet en dan kwam ik uit op € 0,-- Ik kom nu echter niet meer bij mijn aanbieding (waarschijnlijk is mijn verlenging nu verwerkt)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Als je een toestel te koop hebt, plaats dat dan op http://tweakers.net/aanbod

Het is in dit topic niet de bedoeling om je toestel aan te bieden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Thedarkside
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-12-2024
wavemaster100 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:50:

Wanneer heb jij de X1 besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Yessir!! Mijn X1 is ook verstuurd!

Georderd op 18-10, op 24-10 m'n contract verstuurd en 7-11 was alles goedgekeurd ivm nummerbehoud.

*edit* YUP!! Hij's net bezorgd! Everything seems ok...

[ Voor 17% gewijzigd door Wicked_Wy op 14-11-2008 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Als je nu naar SuperEtrader gaat dan krijg je dit te zien:
Stock Due: 31st October. Stock delivery is now limited due to the amount preorders taken. These will be shipped immediately as stock arrives.

To be notified when this product becomes available, please enter your e-mail address below and click on 'Submit'.
Ze zijn opeens heel erg bekend he XD

Edit:
Wicked_Wy schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 00:06:

Georderd op 18-10, op 24-10 m'n contract verstuurd en 7-11 was alles goedgekeurd ivm nummerbehoud.

Nice nice :) Ik ga maandag de zwarte uit UK importeren. Ik heb geen geduld meer.
Studentmobiel zegt nog steeds dat ie deze of volgende week komt. En dat zeggen ze al 2 weken lang -_-

[ Voor 40% gewijzigd door dragonzzzz op 14-11-2008 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:59

The Legend

*Plop*

Wicked_Wy schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 00:06:

Mijne ligt nog in Zwolle, normaal bezorgt TNT hier altijd rond 10 uur. Misschien is rembours wel later. Zolang het voor 12:45 is, dan moet ik weg. Fingers crossed :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:59:
Meer mensen die moeite heben met de verbindingsinstellingen van Vodafone? Bij mij geeft ie aan dat wegens onbekende redenen geen verbinding gemaakt kan worden. Iemand tips?

Btw, Hi.nl levert inderdaad simlock-vrij en unbranded.
Proxy al uit gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 16:10
GSMWeb is door de voorraad heen, helaas was mijn contract op maandag net te laat om nog meegenomen te worden in de eerste shift. Bidden op volgende week dan maar.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwalters
  • Laatst online: 20-09-2024
Heb zojuist naar GSMweb gebeld, om te vragen naar de status van mijn bestelling (met betrekking tot levertijd van mijn X1). Die konden ze niet geven.

Maar het allerergste:

Ze MOGEN van Sony Ericsson slechts een klein aantal per week uitleveren! Oftewel, wellicht hebben ze al een grote voorraad, maar mogen die niet in 1 keer op de bus doen.

Ik zit nu heel sterk te overwegen te annuleren, en op zoek te gaan naar een winkel.... alleen jammer dat ik dan nooit een zelfde aanbieding ga vinden. Ik heb pas afgelopen week de bestelling geplaatst, dus wie weet hoeveel honderden mensen vóór mij zijn. Wat moet ik hier nu mee?

Grr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 16:10
order laten staan. Er zijn namelijk niet 'honderden' voor jou, dus annuleren en ergens anders een order plaatsen kost volgens mij meer moeite dan wachten tot volgende week. Heb geduld, net als ik ;) grmble waar blijft dat ding ;)

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

The Legend schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:55:
[...]

Mijne ligt nog in Zwolle, normaal bezorgt TNT hier altijd rond 10 uur. Misschien is rembours wel later. Zolang het voor 12:45 is, dan moet ik weg. Fingers crossed :P
Bij mij is die vanuit Zwolle net 10 min geleden langs gekomen.. hij komt normaal altijd om 11:00 dus was iets later ;)
Ik laat het pakketje gewoon dicht zitten, morgen komt iemand hem alweer ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:59

The Legend

*Plop*

jwalters schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:17:
Heb zojuist naar GSMweb gebeld, om te vragen naar de status van mijn bestelling (met betrekking tot levertijd van mijn X1). Die konden ze niet geven.

Maar het allerergste:

Ze MOGEN van Sony Ericsson slechts een klein aantal per week uitleveren! Oftewel, wellicht hebben ze al een grote voorraad, maar mogen die niet in 1 keer op de bus doen.

Ik zit nu heel sterk te overwegen te annuleren, en op zoek te gaan naar een winkel.... alleen jammer dat ik dan nooit een zelfde aanbieding ga vinden. Ik heb pas afgelopen week de bestelling geplaatst, dus wie weet hoeveel honderden mensen vóór mij zijn. Wat moet ik hier nu mee?

Grr.
Dit lijkt me een erg sterk verhaal. Een toeleverancier bepaalt toch niet hoeveel toestellen een retailer mag verkopen? Naast dat het gewoon raar is, hoe wil SE dat gaan controleren dan. Mannetje bij de deur? :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
Dit is inderdaad weer een erg sterk verhaal van GSMweb :? Mij werd eerder al verteld dat ze de toestellen moesten importeren wat vertraging op kon leveren 8)7 Ik weet niet waar ze daar allemaal mee bezig zijn maar heel erg betrouwbaar komt het in ieder geval niet over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ach daar betaal je dan ook voor bij GSMWeb, qua service moet je daar echt niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 20:50
Mijn XPERIA X1 kwam vanochtend iets na 10-en al aan :)

Eerste indruk: Wat een toestel, geweldig! Hangt nu nog aan de lader, vanmiddag lekker spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:34:
[...]
... De constructie die ik nu doe is goedkoper dan Sim Only :)
Hoe zit die constructie in elkaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ik was net bij VF maar die dudes mogen hem niet los verkopen was de melding, enkel met een abbo :(

maar ik wil em los hebben, geeft kpn ze ook niet los uit?

ik had het toestel trouwens veel lomper verwacht maar ik vin m nog best wel slank!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickXX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-12-2022
Weet iemand een provider welke 1. De X1 levert zonder 2. de voorwaarde dat je beltegoed na maand 1 na 2 maanden verloopt? De 25 euro aan beltegoed red ik namelijk echt niet, alhoewel misschien met die hogere tarieven in vergelijking met simyo wel :+ doe daar een tientje per maand. Simonly lijkt me geen optie omdat ik wel gebruik wil maken van het hele onbeperkt internet verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
RickXX schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:06:
Weet iemand een provider welke 1. De X1 levert zonder 2. de voorwaarde dat je beltegoed na maand 1 na 2 maanden verloopt? De 25 euro aan beltegoed red ik namelijk echt niet, alhoewel misschien met die hogere tarieven in vergelijking met simyo wel :+ doe daar een tientje per maand. Simonly lijkt me geen optie omdat ik wel gebruik wil maken van het hele onbeperkt internet verhaal.
Dan moet je naar t-mobile flex. Daar gaat alles vanuit de bundel ( zelfs bellen in het buitenland) en mag je je tegoed onbeperkt meenemen. Hij is wel relatief duur vergelijken met andere abbo's, maar als je per se onbeperkt je tegoed mee wilt nemen is dit volgens mij de enige optie op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Dinsdag besteld bij vodafone online, vandaag binnen! Nu maar spelen. Zit een kleine branding op de achterkant van vodafone, niet storend

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb T-mobile dan uiteindelijk toch maar de rug toegekeerd. Flex is absoluut een vervelende belvorm, en alle tegenstrijdige berichten over de X1 daar gelaten, was ik er klaar mee.

Bij vodafone online de X1 besteld, Vodafone 35 (300min/300sms), gratis sms verdubbelaar (600), en zorgeloos internet (1e jaar 50% korting). Beste een aardige aanbieding.

En enorm gelachen met de vrouw van de online shop die ik aan de telefoon had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:04:
[...]

Hoe zit die constructie in elkaar dan?
1tje(zilver) via NL webshop met abbo, en een (zwarte) via UK webshop.
En dan dan zilvere (NL) verkopen :)

Dat bedoelt ie denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwalters
  • Laatst online: 20-09-2024
Ik heb 'm besteld icm Telfort 200, moet nog 195 euro bijbetalen.
Ik lees hier alleen maar VF en T-mobile en Hi. Bij mijn weten zijn deze allen duurder in belkosten. Enige reden dat ik VF heb overwogen is dat hun mobiel internet sneller is, de rest is allemaal veel langzamer (Telfort zit ertussenin, zie bellen.com). Enige reden dat niemand telfort neemt? Dekking is gewoon van KPN. Of zijn de kortingen op toestellen bij telfort te laag...

[ Voor 11% gewijzigd door jwalters op 14-11-2008 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:20
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:23:
Ik heb T-mobile dan uiteindelijk toch maar de rug toegekeerd. Flex is absoluut een vervelende belvorm, en alle tegenstrijdige berichten over de X1 daar gelaten, was ik er klaar mee.

Bij vodafone online de X1 besteld, Vodafone 35 (300min/300sms), gratis sms verdubbelaar (600), en zorgeloos internet (1e jaar 50% korting). Beste een aardige aanbieding.

Ja, lachen met Vodafone kan goed (maar dan door de fouten).

Zit ondertussen nog steeds op een bevestigingsmail te wachten van m'n bestelling. Het systeem kan wel m'n verleging automatisch afkeuren, maar niet zorgen dat ik ondertussen weer kan inloggen op de verlegingspagina.

Best frustrerend om te zien dat de meeste die bij VF hebben besteld de telefoon nu al hebben. Ben zelf al een week ermee bezig, zonder einde in zicht.

Maar verder redelijke deal vanwege de problemen: 2 jaar Basis 27.50 + onbeperkt internet (1e jaar 50% korting, gratis sms verdubbelaar, 20% abo korting en dan 26 euro bijbetalen.

Als het nu weer fout gaat (zou voor de 4e keer zijn) is het einde Vodafone voor mij.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chenkman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03-2023
jwalters schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:29:
Ik heb 'm besteld icm Telfort 200, moet nog 195 euro bijbetalen.
Ik lees hier alleen maar VF en T-mobile en Hi. Bij mijn weten zijn deze allen duurder in belkosten. Enige reden dat ik VF heb overwogen is dat hun mobiel internet sneller is, de rest is allemaal veel langzamer (Telfort zit ertussenin, zie bellen.com). Enige reden dat niemand telfort neemt? Dekking is gewoon van KPN. Of zijn de kortingen op toestellen bij telfort te laag...
Waar heb je het besteld?
Ik zit momenteel ook bij Telfort en ga daar ook verlengen. Dat de korting op toestellen lager is, maakt mij niet heel veel uit. Zolang ik geen problemen heb met Telfort, wil ik me ook niet wagen aan problemen met nummerportering bij overstappen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:54:
in principe niet. maar je kan natuurlijk een abo nemen dat in totaal minder kost als die hele telefoon, en vervolgens meteen weer het abo afkopen.

maargoed, dat zal bij iedere provider wel lukken, zolang je telefoon simlockvrij is uiteraard :)

//edit: hmmz, dat blijkt net niet uit te kunnen. dacht dat ik eerst wel zo'n abo gevonden had, maar toch niet :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
mindcre8r schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:54:
ik was net bij VF maar die dudes mogen hem niet los verkopen was de melding, enkel met een abbo :(

Waarom niet naar Phonehouse / TforTelecom / of online webshops?
Daar kan je ze meestal wel los kopen en ze zijn niet simlocked / branded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:16
Yee, ik heb net bevestiging gekregen van KPN dat me X1 onderweg is (Silver) :*) , heb hem maandag avond bestelt.
icm een 1 jarig flex abbonement a 12,50, + internet totaal.
Kost me dus uiteindelijk 22,50 in de maand, met 1 jarig abbo, met een bijbetaling van slechts 99euro.

Lijkt me toch een goede deal? O+ (Was een verlenging van me oude KPN 25 abbo die net verlopen is)

[ Voor 11% gewijzigd door CrashOverDrive op 14-11-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediamarkt Roermond verkoopt hem ook voor 650 euro los!
Dus voor degenen die niet meer kunnen wachten :)

Oja en Hi internet is lekker snel op de X1. Dus dat fabeltje kan ook meteen de wereld uit!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2008 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

dragonzzzz schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:29:
[...]

1tje(zilver) via NL webshop met abbo, en een (zwarte) via UK webshop.
En dan dan zilvere (NL) verkopen :)

Dat bedoelt ie denk ik
Dat bedoelde ik inderdaad. Uiteindelijk maak ik zo'n 50-100 euro verlies op het toetsel, omdat ik hem op marktplaats moet verkopen, maar de korting die je bij een sim only abonnement krijgt is veel minder. (tenminste bij een 1 jarig t-mobile flex abo) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Modbreak:Uit de TS een regeltje van wat niet gewenst is:
Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!

Laat de berichten zoals 'de postbode is geweest, ik heb hem nu ook' dus achterwege.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrashOverDrive schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 17:03:
Yee, ik heb net bevestiging gekregen van KPN dat me X1 onderweg is :*) , heb hem maandag avond bestelt.
Dan moet je niet alsnog een schop achteraf gaan geven 8)7

//ohjee, het moet inhoudelijk. nouja: blijkbaar heeft hi dus wel telefoons, maar hebben ze niet de capaciteit om ze te verspreiden. is dat op meer plekken zo?

[ Voor 33% gewijzigd door DaannO op 14-11-2008 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24

Roderick24

XPS M1710

Ja dat is ook zo bij die sukkels van vodafone. Die zouden hem vandaag leveren, wat niet gebeurt is. En nu gaan ze aanstaande maandag uitzoeken waarom ie vandaag niet geleverd is. Oftewel, je kan daar nog minimaal 2 weken op je X1 wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Geef mij maar een kogel.

Ik heb dinsdag mn abbo verlengd bij Hi met de Xperia X1. Ik heb toen een identiteitskaart gebruikt bij het bestellen die al verlopen is (had geen paspoort bij de hand). Volgens de mevrouw was dit echt geen probleem.

Afijn. De bezorger komt net en checked mn ID. Hij merkt op dat die verlopen is, ik zeg: ik heb ook een paspoort die wel geldig is. Maar nee dat kon allemaal niet (hij had nog gebeld met zn baas etc). Dus bezorger gaat weer weg en ik moet Hi maar bellen.

Ik bel Hi net en die zeggen. Oh dat is vervelend. De order wordt dan nu teruggestuurd en u kunt over 17 werkdagen een nieuwe bestelling plaatsen.

AAAAAAAAAH :/

Edit: leuk hoor. Hi gebeld en die kan dus niks doen behalve de order terugnemen. En ik heb die pakketdienst gebeld maar die kunnen ook niks doen. Dat betekent nog een maand wachten :|

[ Voor 12% gewijzigd door Cambach op 14-11-2008 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:23:

Nee Vodafone, dat is lekker. Slechts een maand je tegoed overnemen, en buitenland bellen mag je altijd dokken. Wat is er mis aan Flex (buiten de hogere tarieven)?

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gisteren bij de Phonehouse gehaald. Ongeacht dat ze met verschillende vestigingen hebben gebeld en nergens op voorraad was, heb ik hem toch gekregen via Phonehouse. Ik heb zelf gewoon nogmaals een Phonehouse in de buurt gebeld en toen kon het wel ineens.

Zo zie je maar weer dat je zelf er beter achter aan kunt gaan en zorgen dat het intern verplaatst word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Ondanks dat ik zelf moest verzoeken om een track&trace, maar ik echt serieus twijfelde aan de toezegging dat ze hem echt zouden versturen kreeg ik gisteren eindelijk mail van bestelmaar.nl, mét de track&trace; pakje was al in de buurt en gelukkig was er iemand thuis om het aan te nemen. Supermooi toestel, doet geen pijn dat hij niet zwart is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vannochted ook de trotse eigenaar van een Xperia :)

Op 28 Oktober had ik hem al besteld bij de VF online shop, maar wat blijkt - na een telefoontje vannochted: "Sorry meneer, maar we hebben er geen binnen gehad vreemd genoeg." Wat ik te horen kreeg was dat er nog minimaal een week over heen zou gaan, wat ik dus iets te lang vond.

Afijn, VF shop hier in Dordrecht gebeld, hadden 'm gewoon op vooraad en ik kon hem meteen oppikken. Wel jammer vind ik dat ze blijkbaar een nieuw systeem hebben. Ze mogen tegenwoordig alleen maar OF de korting van de onlineshop op de telefoon verrekenen, OF van het abo.

Gelukkig scheelde het toch nog ruim 60 euro, dus ik ben blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:47
Ik heb hem vandaag ook besteld. Hij ligt al apart, maar het is nog even wachten totdat KPN/Hi mijn nummer heeft vrijgegeven en dan krijg ik een belletje om hem op te halen. Ze hadden als ik zo snel even keek nog 3 op voorraad liggen bij de Vodafone in Eindhoven (Piazza, Demer geen idee. Mochten mensen geinteresseerd zijn). Ze wist mij ook te vertellen dat zij vorige week en afgelopen maandag nog een lichting hebben gehad.

Best vreemd, want ik ben een aantal winkels afgelopen om hem werkend te kunnen zien. Vaak kreeg ik het antwoord dat het niet kon omdat ze hem niet hadden. Er waren zelfs winkels die nog geen dummy hadden.

Maarja, hopelijk bellen ze morgen al en anders maandag/dinsdag, want KPN schijnt niet zo moeilijk te doen met de administratieve rompslomp.

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:55
Nu met topic behang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FelixAkk
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-05 22:52
Vandaag even alle telefoon shops en telecom providers in de stad langs gegaan: ze hadden allemaal de zilvere dummy, en wisten allemaal niets af van wanneer de zwarte komt.

Heeft hier iemand enig idee? Ik lees soms begin 2009, en soms ook "binnen enkele weken". Ik wacht nog een week en anders ga ik voor de zilveren.

Als je em dan int eggie ziet komt het over als een heel klein, heel fijn toestel vind ik. Ziet er uit als een juweeltje.

[ Voor 15% gewijzigd door FelixAkk op 15-11-2008 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wavemaster100

wavemaster100

Very ZEISS

Heeft iemand die bij algebeld.nl zijn X1 heeft besteld al een X1 ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wavemaster100 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 11:34:
Heeft iemand die bij algebeld.nl zijn X1 heeft besteld al een X1 ontvangen?
Ik nog niet in ieder geval. En ik heb hem op 27 september besteld......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24

Roderick24

XPS M1710

Batsies schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:14:
Dinsdag besteld bij vodafone online, vandaag binnen! Nu maar spelen. Zit een kleine branding op de achterkant van vodafone, niet storend
Heb je hem gewoon op vodafone.nl besteld? Ik heb daar namelijk al 4,5 week geleden besteld en nog niks ontvangen.... :| En dan bedoel ik niet via het nummer 0800 0200056 maar echt via de site, alle gegevens daar ingevuld etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Zie de TS voor het waarom. :Y)

[ Voor 85% gewijzigd door pven op 15-11-2008 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errorx
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-06 00:22
jwalters schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:17:

Maar het allerergste:

Grr.
Dat lijkt me wel een heel raar verhaal. Ik heb ook al 100 x gevraagd waar me telefoon blijft, maar ze weten het niet. Maar ik heb hem op 30 oktober bij gsmweb besteld (de eerste dag dat dat kon) dus er zullen zeker veel mensen voor je besteld hebben. Dus hopen dat ik hem komende week krijg... heb weinig hoop hoor. En ik kan niet annuleren omdat ze m'n nieuwe simkaart al hebben geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 06:13
Tuurlijk kan je wel annuleren, gewoon de wet verkoop op afstand. Als er geleverd is, kan je binnen 7 dagen opzeggen.
Zolang jij nog geen telefoon hebt, heeft er geen volledige levering plaats gevonden.

[ Voor 11% gewijzigd door P.K. op 15-11-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, wie heeft hier een nieuw abonnement aangesloten bij Vodafone en via de internetpagina besteld? dus niet telefonisch. heeft iemand al de toestel kunnen ontvangen?? ik heb dit op 4 november besteld maar ze zeggen hele tijd vertraging ivm levering van de toestellen. ik word nogal gek dat het nog niet aangeleverd kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 21:02
psy schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:33:
[...]
Toch gek. Ik was Orange klant had eerst twee jaar Orange 35, daarna 1 jaar simonly voor 15 euro. En daar kwam ik nooit bovenuit. Niet echt een grote klant dus. En ik kreeg hem gratis mee bij een Flex 20 abo, met web&walk.
Heb de X1 ook gratis icm een Flex 20+web&walk bij T-mobile shop. (2 jaar, incl 3mnd 50% korting op bundel en 12mnd 50% korting web&walk)

Had eerder gebeld naar de Orange klantenservice, daar moest ik 119 euro bijbetalen voor hetzelfde.

Simlockcode heb ik ook gelijk meegekregen bij de shop, dit krijgen alleen de mensen die van Orange naar T-mobile overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kicknoize
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 15:25:
Hey mensen, wie heeft hier een nieuw abonnement aangesloten bij Vodafone en via de internetpagina besteld? dus niet telefonisch. heeft iemand al de toestel kunnen ontvangen?? ik heb dit op 4 november besteld maar ze zeggen hele tijd vertraging ivm levering van de toestellen. ik word nogal gek dat het nog niet aangeleverd kan!!
Nee, ik heb precies hetzelfde. Heb 'm ook 4 nov. besteld, maar kreeg gisteren een mailtje dat hij nog niet leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24

Roderick24

XPS M1710

Ben zojuist bij de VF winkel in Helmond geweest en daar heb ik de laatste gereserveerd. Ze bewaren hem voor mij tot maandag, zodat ik eerst kan annuleren bij vodafone online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cambach schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 19:43:
Geef mij maar een kogel.

Ik heb dinsdag mn abbo verlengd bij Hi met de Xperia X1. Ik heb toen een identiteitskaart gebruikt bij het bestellen die al verlopen is (had geen paspoort bij de hand). Volgens de mevrouw was dit echt geen probleem.

Afijn. De bezorger komt net en checked mn ID. Hij merkt op dat die verlopen is, ik zeg: ik heb ook een paspoort die wel geldig is. Maar nee dat kon allemaal niet (hij had nog gebeld met zn baas etc). Dus bezorger gaat weer weg en ik moet Hi maar bellen.

Ik bel Hi net en die zeggen. Oh dat is vervelend. De order wordt dan nu teruggestuurd en u kunt over 17 werkdagen een nieuwe bestelling plaatsen.

AAAAAAAAAH :/

Edit: leuk hoor. Hi gebeld en die kan dus niks doen behalve de order terugnemen. En ik heb die pakketdienst gebeld maar die kunnen ook niks doen. Dat betekent nog een maand wachten :|
Ga naar de KPN-winkel dan en verleng daar met HI. Issie net zo duur en je krijgt het eerste jaar internet voor 2.50. Alleen geen 3 euro korting per maand het eerste jaar. Nouja daar is mee te leven toch? Als ik nog een maand moest wachten dan vrat ik mezelf op :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2008 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:32:
[...]

Ga naar de KPN-winkel dan en verleng daar met HI. Issie net zo duur en je krijgt het eerste jaar internet voor 2.50. Alleen geen 3 euro korting per maand het eerste jaar. Nouja daar is mee te leven toch? Als ik nog een maand moest wachten dan vrat ik mezelf op :P
Dat kan nu niet. Bij Hi staat namelijk in de computer dat mijn abbo al met 2 jaar is verlengd. Tot en met 2010 dus. Ik kon het pakketje laatst niet accepteren dus deze is weer terug naar Hi. Voordat alles bij hun in de computer is verwerkt en er dus weer staat dat ik niet verlengd heb en mn abbo van nu tot en met december 2008 loopt ben ik 17 werkdagen verder.

Ik kan nu dus niet naar de winkel omdat in het systeem nog steeds staat dat ik al verlengd heb. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Flixz schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 01:21:
Vandaag even alle telefoon shops en telecom providers in de stad langs gegaan: ze hadden allemaal de zilvere dummy, en wisten allemaal niets af van wanneer de zwarte komt.

Heeft hier iemand enig idee? Ik lees soms begin 2009, en soms ook "binnen enkele weken". Ik wacht nog een week en anders ga ik voor de zilveren.

Als je em dan int eggie ziet komt het over als een heel klein, heel fijn toestel vind ik. Ziet er uit als een juweeltje.
Of je leest even de hele topic door he :)

Maar de zwarte komt waarschijnlijk echt pas begin 2009. Want ik heb al met meerdere online webshops gemaild. En die melden dat ze er nog niks van af weten.
Verder had ik reactie gekregen van Studentmobiel.nl. Die zeggen keer op keer dat de X1 "deze" of "volgende" week wordt verwacht. Dus mijn order die daar staat word geannuleren.

Ik ga morgen de X1 via UK importeren en dan een simonly erbij nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodnet1
  • Laatst online: 30-07 16:11
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:20:
[...]

Ik nog niet in ieder geval. En ik heb hem op 27 september besteld......
Berichtje van Algebeld.nl:
Via deze email willen wij u op de hoogte houden van de levering van de Sony Ericsson Xperia X1. Helaas is het toestel nog steeds niet beschikbaar en de diverse distributeurs waarbij wij het toestel hebben besteld kunnen helaas niet zeggen wanneer het toestel exact geleverd gaat worden. Het probleem is dat Sony Ericsson beloftes maakt en die helaas niet waar maakt. Sony Ericsson meldt dat de toestellen eraan komen en met kleine aantallen uitgeleverd gaan worden. De verwachting is dat eind november/begin december alle toestellen uitgeleverd moeten zijn. Echter is dit allemaal onder voorbehoud omdat wij ook afhankelijk zijn wat Sony Ericsson aan ons uitlevert.

Wazig verhaal: mijn leveringsdatum staat nu op 1 december maar ik heb hem afgelopen zaterdag bij de Belcompany, de Phonehouse en de Vodafonewinkel in mijn handen gehad en Algebeld kan hem nog niet leveren.... ik baal er wel van, het geval vasthouden heeft me nog greedier gemaakt. Had ik het geweten, had ik hem gewoon in de winkel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:06
dragonzzzz schreef op zondag 16 november 2008 @ 19:52:
[...]

Of je leest even de hele topic door he :)

Maar de zwarte komt waarschijnlijk echt pas begin 2009. Want ik heb al met meerdere online webshops gemaild. En die melden dat ze er nog niks van af weten.
Verder had ik reactie gekregen van Studentmobiel.nl. Die zeggen keer op keer dat de X1 "deze" of "volgende" week wordt verwacht. Dus mijn order die daar staat word geannuleren.

Ik ga morgen de X1 via UK importeren en dan een simonly erbij nemen.
Dat laatste wil ik nu ook gaan doen, maar SuperEtrader geeft nog steeds 0 op voorraad aan, dus ik vraag me af wanneer ie er dan is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
SneakyViper schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:31:
[...]

Dat laatste wil ik nu ook gaan doen, maar SuperEtrader geeft nog steeds 0 op voorraad aan, dus ik vraag me af wanneer ie er dan is...
Volgens SuperEtrader (contact gehad via e-mail) zouden ze vandaag nieuwe toestellen binnen moeten krijgen. Als ik het berichtje op de site goed begrijp hebben ze de nodige pre-orders binnen die eerst zullen worden uitgeleverd. Ik weet echter niet hoeveel toestellen ze binnen krijgen is en hoeveel pre-orders er al zijn... Ikzelf heb afgelopen woensdagavond besteld, toen er overigens volgens de website nog 3 in stock waren, dus hoop dat ik iig deze week een toestel kan verwachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
buttonfreak85 schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:50:
[...]

Volgens SuperEtrader (contact gehad via e-mail) zouden ze vandaag nieuwe toestellen binnen moeten krijgen. Als ik het berichtje op de site goed begrijp hebben ze de nodige pre-orders binnen die eerst zullen worden uitgeleverd. Ik weet echter niet hoeveel toestellen ze binnen krijgen is en hoeveel pre-orders er al zijn... Ikzelf heb afgelopen woensdagavond besteld, toen er overigens volgens de website nog 3 in stock waren, dus hoop dat ik iig deze week een toestel kan verwachten :9
Ik ga vandaag pas bestellen, dus hoop dat ze genoeg krijgen.
2 weken geleden (toen Xof ging bestellen) stond er 10+ in stock. Hopelijk zijn er nu ook genoeg die we kunnen bestellen.

Maar jij hebt woensdag besteld he. Toen waren er 3 in stock. Kregen andere mensen voorrang ofzo? Of was je net te laat? Want tot vrijdag ochtend stond er nog 1 in stock namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Nee, dit is lekker :(

Vorige week zaterdag gebeld met 1200 van Vodafone voor een xperia icm het internetaanbod. Was allemaal geen probleem en ik zou niets bij hoeven te betalen. Toestel zou eind vorige week komen.

Na mijn weekje vakantie dus gisteren nieuwsgierig of er een briefje zou liggen dat ik naar het postkantoor moest, maar niets!

Ik dus vanmorgen bellen met 1200 en nu blijkt dat die klootviool helemaal niets inde order heeft gezet en dat hij helemaal die aanbieding niet mocht doen. Ik vond hem al iets te mooi om waar te zijn.
Ook ik zit nu dus met een beperktere aanbieding. Gelukkig is het toestel nog wel nagenoeg gratis vanwege mijn lange "lidmaatschap" bij VF, maar eigenlijk ben ik echt not amused.

Nou lees ik her en der dat mensen online/telefonisch besteld hebben en vervolgens toch naar de winkel zijn gegaan. Kan dit zomaar of moest je daar wat voor ritselen? Ik zit er nu ook toch aan te twijfelen om e.e.a. te laten voor wat het is en even langs een VF shop te gaan.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Laatst online: 16:20
ppaddo schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:00:
Nee, dit is lekker :(

Vorige week zaterdag gebeld met 1200 van Vodafone voor een xperia icm het internetaanbod. Was allemaal geen probleem en ik zou niets bij hoeven te betalen. Toestel zou eind vorige week komen.

Na mijn weekje vakantie dus gisteren nieuwsgierig of er een briefje zou liggen dat ik naar het postkantoor moest, maar niets!

Ik dus vanmorgen bellen met 1200 en nu blijkt dat die klootviool helemaal niets inde order heeft gezet en dat hij helemaal die aanbieding niet mocht doen. Ik vond hem al iets te mooi om waar te zijn.
Ook ik zit nu dus met een beperktere aanbieding. Gelukkig is het toestel nog wel nagenoeg gratis vanwege mijn lange "lidmaatschap" bij VF, maar eigenlijk ben ik echt not amused.

Nou lees ik her en der dat mensen online/telefonisch besteld hebben en vervolgens toch naar de winkel zijn gegaan. Kan dit zomaar of moest je daar wat voor ritselen? Ik zit er nu ook toch aan te twijfelen om e.e.a. te laten voor wat het is en even langs een VF shop te gaan.
In de winkel heb je kans dat ze een ander aanbod doen dan on-line of telefonisch.
Telefonsich of on-line kun je al een half jaar van te voren verlengen, in de winkel 3 maanden van te voren.

Verder maakt het niet heel veel uit of je telefonisch/on-line of in de winkel verlengd lijkt me. Let er wel op dat je straks geen 2 orders hebt staan.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de winkel kan Vodafone (gehoord van een storemanager die ik ken) tegenwoordig vanaf halverweg vorige week ook de 20% abonnementskosten aanbieding doen die ze online hebben, dus als je twijfelt, ga naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Ik heb hem ook via de vodafone site besteld en kreeg ook bericht dat er vertragin in zit :(

Ik heb trouwens de aanbieding genoemn dat het toestel nog 150 euro kost naast het abo incl. de 20% korting per maand deal.

ik ben al aangesloten bij voda met een iets duurder abo dan wat ik heb genomen bij de xperia

ik heb dit eerst gechecked bij 2 verschillende vodafone winkels.
beiden zeiden ze dat dit geen probleem moet zijn.
en dat ik anders even moet bellen.

heb ik gedaan maar was een storing waardoor er iemand aan de telefoon kon komen.
:S:S:S:S:S

dus heb hem via de site besteld.
ik baal er wel van de er zooooo vaag en onduidelijk word gedaan over de order status en wanneer er nou wat is gedaan en nog belangrijker
wanneer word de order afgeleverd.

enige wat ik nu steeds zie staan is
in behandeling.
heb ik lekker wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
dragonzzzz schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:47:
[...]

Ik ga vandaag pas bestellen, dus hoop dat ze genoeg krijgen.
2 weken geleden (toen Xof ging bestellen) stond er 10+ in stock. Hopelijk zijn er nu ook genoeg die we kunnen bestellen.

Maar jij hebt woensdag besteld he. Toen waren er 3 in stock. Kregen andere mensen voorrang ofzo? Of was je net te laat? Want tot vrijdag ochtend stond er nog 1 in stock namelijk....
Dat was volgens hun een foutje van live stock check, zie mail hieronder 8)7

Unfortunately we are not getting stock of this item until Monday, this was because of the demand for the product meant that the stock level was incorrect.

Had een mailtje gestuurd op donderdag aangezien hij nog steeds niet verstuurd was en kreeg toen bovenstaand antwoord. Stock staat echter nog steeds op 0 en m'n order status is ook nog niet gewijzigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
buttonfreak85 schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:47:
[...]

Dat was volgens hun een foutje van live stock check, zie mail hieronder 8)7

Had een mailtje gestuurd op donderdag aangezien hij nog steeds niet verstuurd was en kreeg toen bovenstaand antwoord. Stock staat echter nog steeds op 0 en m'n order status is ook nog niet gewijzigd...
Mjah, ik had afgelopen donderdag ook gemailt met de vraag wanneer ze een nieuwe batch krijgen. Hun antwoord was iid maandag (vandaag).
Zit al sinds vanochtend te refreshen / mail checken of ze nieuwe stock hebben... :P

Edit:
Update voor de mensen die hem bij SuperEtrader.co.uk willen bestellen:

Hi,

Unfortunately we no longer have any stock left of that product. We are not expecting the item to come back in stock till December.

Regards

Dat is balen :(

Edit2:
@Hieronder, waarom ... ?

[ Voor 14% gewijzigd door dragonzzzz op 17-11-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

...

[ Voor 100% gewijzigd door Freshnezz op 17-11-2008 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
Ik heb net ookbericht gehad van SuperEtrader:

Unfortunately I have spoke to our buyer after he came back from lunch and he told me that our supplier has let us down for the Xperia x1 and we are no longer able to get them. I have therefore cancelled and refunded your order.

Lekker dit 8)7 Iemand anders nog goedkope UK site's gevonden waar de X1 wel verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
buttonfreak85 schreef op maandag 17 november 2008 @ 17:06:
Ik heb net ookbericht gehad van SuperEtrader:

Unfortunately I have spoke to our buyer after he came back from lunch and he told me that our supplier has let us down for the Xperia x1 and we are no longer able to get them. I have therefore cancelled and refunded your order.

Lekker dit 8)7 Iemand anders nog goedkope UK site's gevonden waar de X1 wel verkrijgbaar is?
Ja he, maarja, iemand anders een UK site met de zwarte X1 ?
Anders vlieg ik ff naar uk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmnone
  • Laatst online: 23-02-2023
dragonzzzz schreef op maandag 17 november 2008 @ 17:23:
[...]

Ja he, maarja, iemand anders een UK site met de zwarte X1 ?
Anders vlieg ik ff naar uk :P
Als je toch die kant op gaat, neem dan ook maar eentje voor moi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
Deze shop heeft Xof het geloof ik al eens eerder genoemd: link Hier hebben ze het ook over december...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben blij dat er klunzen werken bij Vodafone... Vandaag eens naar de orderstatus nagevraag gedaan, en wat bleek, de order van me stond niet in het systeem:S. Ik opnieuw verlengd, en nu nog een korting van 7 euro op de internetbundel van 12 mnd. Dus buiten de 20 pro die je al krijgt. Geluk bij een ongeluk:D Ben benieuwd of ze het tussen de 5-10 dagen geleverd hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
buttonfreak85 schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:15:
Deze shop heeft Xof het geloof ik al eens eerder genoemd: link Hier hebben ze het ook over december...
Heb ik 1 website gevonden die hem op voorraad heeft. Verzenden ze hem niet buiten de UK (www.play.com)
Balen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24

Roderick24

XPS M1710

Heb hem binnen. Eerst had ik hem besteld online bij VF maar het is de grootste rotzooi daar dus die heb ik geannuleerd en vanmiddag een mooie deal gesloten met de vodafone winkel in helmond. Ik heb zo goed als alle kortingen die ik online ook kreeg en kon hem meteen mee nemen. En het internet is uber!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:06
dragonzzzz schreef op maandag 17 november 2008 @ 20:20:
[...]

Heb ik 1 website gevonden die hem op voorraad heeft. Verzenden ze hem niet buiten de UK (www.play.com)
Balen...
Ze verzenden hem wel buiten de UK, dan moet je de prijs op euro's zetten. Dan wordt de prijs wel ineens 670 euro, dus dat is toch ineens wat duurder dan de pond prijs direct omgerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk maar uit met in het buitenland bestellen. Er zijn bij verschillende mensen al hoekjes gebarsten bij het pennetje (zie X1 topic)
http://i2.photobucket.com/albums/y26/knirfie/scheur3.jpg

Bij mij is hij ook gebarsten nu en ben zo zuinig op dat ding he! Ben bang dat het een fabrieksfoutje is en dat nog veel meer mensen hier last van gaan krijgen. Als je dat je gebeurd met zo'n buitenlands toestel kun je er nergens mee heen!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
SneakyViper schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:02:
[...]

Ze verzenden hem wel buiten de UK, dan moet je de prijs op euro's zetten. Dan wordt de prijs wel ineens 670 euro, dus dat is toch ineens wat duurder dan de pond prijs direct omgerekend.
Ah,
Maar wat een flashers...
479.99 pond = 568.083 euro...

En in euro's vragen vragen 672 euro! Hoe kan dat man.. 100 euro meer! :@
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:07:
Kijk maar uit met in het buitenland bestellen. Er zijn bij verschillende mensen al hoekjes gebarsten bij het pennetje (zie X1 topic)

Bij mij is hij ook gebarsten nu en ben zo zuinig op dat ding he! Ben bang dat het een fabrieksfoutje is en dat nog veel meer mensen hier last van gaan krijgen. Als je dat je gebeurd met zo'n buitenlands toestel kun je er nergens mee heen!
Je kan hem gewoon terug sturen naar SE NL :) EU garantie namelijk.

[ Voor 40% gewijzigd door dragonzzzz op 18-11-2008 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:07:

Kunt een toestel gekocht binnen de EU gewoon bij een officiële SE dealer in elk ander EU land waar ze hetzelfde toestel verkopen inleveren voor reparatie onder garantievoorwaarden.

Kan echter nergens een mooi aanbod vinden in de UK. Ga hem denk ik toch maar hier in Zweden aanschaffen. Zag op XDA dat hij inmiddels zonder problemen naar engels geflashed kan worden. _/-\o_

Edit: Voor mensen die niet langer kunnen/willen wachten op een zwarte X1 is bestellen in Zweden zeker een optie. Hij kost hier iets minder dan 600 euro. Zitten echter twee kleine nadelen aan: Hij heeft een Zweeds toetsenbord ( voor ä, ö en å rechtsonder) en Zweedse taal. Zoals ik al zei is het inmiddels mogelijk om hem te flashen naar Engels.

[ Voor 15% gewijzigd door buttonfreak85 op 18-11-2008 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 22:34
Mensen die een nieuw abonnement afsluiten bij Vodafone, let even goed op de nieuwe kleine lettertjes, de snel heid van het 'zorgeloos internet' is nogal verlaagd. Zie dit bericht: http://www.iphoneclub.nl/...l-internet-naar-256-kbps/

ps: ik heb gelukkig vorige week mij abbo bij vf kunnen verlengen met een x1, maar anders was ik waarschijnlijk wel naar t-mobile geswitcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klovan schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 00:40:
Mensen die een nieuw abonnement afsluiten bij Vodafone, let even goed op de nieuwe kleine lettertjes, de snel heid van het 'zorgeloos internet' is nogal verlaagd. Zie dit bericht: http://www.iphoneclub.nl/...l-internet-naar-256-kbps/

ps: ik heb gelukkig vorige week mij abbo bij vf kunnen verlengen met een x1, maar anders was ik waarschijnlijk wel naar t-mobile geswitcht.
Ok dan, aangezien ik hem eerder als maandag heb besteld, maar nog niet binnen heb, ga ik zo eens even gezellig met onze vrienden bij vodafone bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
SneakyViper schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:02:
[...]

Nop... ze verzenden dus niet buiten.

Products eligible
DVD, music, games, books, and clothing are eligible. Unfortunately, we cannot delivery electronics, personal computers, gadgets, or mobile outside of the UK.

Helaas....

Edit:
Xof, weet jij nog meer UK webshops die de zwarte X1 verkopen ??

[ Voor 6% gewijzigd door dragonzzzz op 18-11-2008 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 08:36:
[...]

Ok dan, aangezien ik hem eerder als maandag heb besteld, maar nog niet binnen heb, ga ik zo eens even gezellig met onze vrienden bij vodafone bellen.
Net even gebeld met de telefonische desk van vodafone, waar ik ook mijn abonnement heb besteld.

Zij bevestigen inderdaad dat de snelheid VANAF 17 november drastisch wordt verlaagd voor nieuwe klanten. Dat houdt in dat iedereen die zich VOOR 17 november heeft aangemeld, de oude snelheid van 3600kbs nog zal ontvangen. Ik heb 14 november besteld, en hij heeft mij verzekerd dat ik nog zal worden aangesloten op de oude snelheid.

Toen ik vroeg naar een reden, las hij de e-mail die hij erover heeft gekregen voor.

Vodafone vindt de snelheid nu meer "Markt conform".

Ik zei hem ook al dat jezelf met mobiel internet onderaan qua snelheid plaatsen niet echt markt-conform is, de verkoper vondt het inderdaad ook gelul, en verwachtte zuchtend veel meer telefoontjes hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 21:40
Klovan schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 00:40:

Grrrr!!!! :(

Als Sony-Ericsson nou die zwarte X1 beetje op tijd uitbracht dan had ik nu en een mooie telefoon gehad en een lekker snel internet abonnement.

Heb helaas dus geen van beide...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er mensen al gebeld naar Vodafone met betrekking tot leveringen van de x1?
het gaat hier om een nieuwe klant met nieuwe abonnement van Vodafone.
heeft iemand al iets kunnen ontvangen of mail gekregen dat het al verstuurd is of niet?
laat me weten aub anders bel ik later in de middag of avond. thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Yohost! schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:00:
[...]

Grrrr!!!! :(

Als Sony-Ericsson nou die zwarte X1 beetje op tijd uitbracht dan had ik nu en een mooie telefoon gehad en een lekker snel internet abonnement.

Heb helaas dus geen van beide...
SE NL moet die zwarte X1 op tijd uitbrengen. In UK / Sweden / Duitsland is hij al uit...
Pagina: 1 ... 14 ... 20 Laatste