Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:04:
Ik ben op zoek naar de scherpste aanbieding voor dit toestel met een vodafone of KPN netwerk
Nu kan ik bij Hi 30 studentenkorting krijgen plus 1 jaar eindeloos online voor 2,50. (toestel gratis.)
  • (24*24€)+(12*2,50€)+(12*9,95€)= 725€
Op hi.nl kun je ook internet korting krijgen maar nu weer ik niet of dat 24 maanden geldig is of maar 12 maanden. Hi 30 voor 22€ + eindeloos online 12 maanden voor 2,50
  • (24*22€)+(12*2,50€)+(12*9,95€)= 677€
  • (12*22€)+(12*29,95€)+(12*2,50€)+(12*9,95€)= 773€
Dat scheelt namelijk nogal een leuk bedrag, heeft iemand hier meer inzicht in de acties van Hi?
Op de site staat enkel een sterretje met *12 maanden korting bij een tweejarig abonnement, er is niet duidelijk of dat nou van toepassing is op de belbundel of de internet bundel.

Edit: Hey dat is opvallend, gisteravond was dat zinnetje nog niet klikbaar, nu linkt het naar deze pagina.
Alles dus duidelijk. Beide internetkortingen gelden maar 12 maanden.
Toch maar gaan voor die studentenkorting als hij Hi wordt, of zijn er nog andere strakke acties?
Voordeligste actie wat ik ontdekt heb is via GSM web:
1 jaar tmobile relax 150
Abo 17,00 * 12 = 204,00
internet 9.95 * 12 = 119,40
204,00 + 119.40 = 323,40 + 238,00 (toestel) =

€ 561,40

Edit:
@ Xof,
Heb je al je zwarte x1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eyyka schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 00:11:
[...]

zelfde als vodafone site. beetje onderhandelen :)
alleen dan sim lock vrij toestel
Precies... :D Gewoon gratisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.K. schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:43:
Dat sterretje was altijd al klikbaar. :P

Anyway, bij Vodafone kom je ongeveer op hetzelfde bedrag uit, alleen heb je dan een gebrande telefoon, maar wel weer sneller internet met minder haken en ogen eraan.
Oké dat zal dan aan mij liggen ;) Het is me nu wel duidelijk in elk geval.

Bij Vodafone kon ik gisteren in Leeuwarden in de shop een simlockvrije unbranded X1 krijgen.
Deze had geen Vodafone software, binnenkort zou dat wel eens heel anders kunnen zijn.
Heb je trouwens details over die Vodafone actie? 27,50 bundel neem ik aan?

Een Belcompany medewerker vertelde me dat 22 november een leuke actie komt van Vodafone bij hun.
Ik meen dat ie zei 50% korting 2 jaar lang op je belbundel...kan me vergissen. Ik zal ff bellen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:57

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:04:
Ik ben op zoek naar de scherpste aanbieding voor dit toestel met een vodafone of KPN netwerk
Nu kan ik bij Hi 30 studentenkorting krijgen plus 1 jaar eindeloos online voor 2,50. (toestel gratis.)
  • (24*24€)+(12*2,50€)+(12*9,95€)= 725€
enz enz
Ik zit met dezelfde providers in mijn hoofd, Vodafone en KPN, en weet het nu nog steeds niet.

Vodafone
+ onbeperkt internet (max xx mb in de maand)
+ gratis sms verdubbelaar
- branded telefoon + software (lees ik net dat dit soms niet is? JeepXJ89?)

KPN/Hi
+ na 3 maanden onbeperkt switchen van abonnementstarief
+ unbranded telefoon + software
- streaming internet tegen verbruikstarief (heb iets gehoord over € 0,25 per mb of min)

(bij beide krijg je korting op het toestel met een internetabonnement)

Dan wordt het denk ik maar een unbranded halen (Belcompany ofzo) met een Vodafone abonnement met dus een hoger maandbedrag en meer betalen voor de Xperia X1, maar wel unbranded en "onbeperkt" internet. want youtube op je X1 moet natuurlijk wel kunnen en niet tegen extra betaling.

Iemand anders hierover nagedacht of nog ideeën of netwerkacties bij bepaalde (internet)shops?

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relaxed2000
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 21:02
Jongens ik snap iets niet. Ik wil hem los kopen. Las dat hij bij Typhone op voorraad is voor 620 euro. Maar ze verkopen hem in de maand november 'alleen met abbo' En vanaf 1 december los !!???!!!???

grrrrrrrrrrrr

Ik wil hem los bestellen bij een internettoko waar hij in voorraad is en voor weinig. (niet 710 of 730 in de gerenomeerde winkels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relaxed2000
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 21:02
The Legend schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:26:
Wat een bullshit, de Nederlandse toestellen komen gewoon van SE NL en die hoeven echt niet door GSMWeb geimporteerd te worden.

Nou, heb m'n Brodit autohouder, Brando screenprotector en Sandisk 8GB Class 6 MicroSD kaart binnen. Nu nog de telefoon 8)7

Ik heb zo'n voorgevoel dat het nog wel even kan duren bij 2Call :/
Brutale vraag waar heb je dit allemaal bijelkaar gekocht ? (ben opzoek naar hetzelfde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het trouwens zo lees hier, dan hanteren de VF winkels niet dezelfde prijzen. Ik lees dat mensen bij verlenging van 2jr + inet nog bij moeten betalen met een €27.50 abbo. Dat is echt heel vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:41:
Als ik het trouwens zo lees hier, dan hanteren de VF winkels niet dezelfde prijzen. Ik lees dat mensen bij verlenging van 2jr + inet nog bij moeten betalen met een €27.50 abbo. Dat is echt heel vreemd!
Nee dat is niet vreemd: Kijk 2 jaar 27,50 abo PLUS internetbundel dan is het toestel gratis.
zonder internetbundel is het toestel nog 120-150€.
Bovendien staat Vodafone erom bekend dat ze bij verlenging standaard geen korting geven, enkel als je onderhandelt.

Edit:
Nog even over de X1 bij de Vodafonewinkel in Leeuwarden; Deze heeft geen VF logos op de buitenkant en geen menu's in Vodafone stijl. Er zit enkel een simlock op.

De Belcompany (ook Lwrdn) gaf aan dat eind november pas echt leuke acties zullen komen bij hun. Belcompany heeft een paar 'exclusieve' aanbiedingen waaronder gratis internet bij abo's.
(Waarschijnlijk zal Vodafone ze zelf ook voeren...maar dan is het toestel locked, erg vervelend als je overstapt.)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Relaxed2000 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:39:
[...]

Brutale vraag waar heb je dit allemaal bijelkaar gekocht ? (ben opzoek naar hetzelfde)
Houder
Screenprotector
MicroSD

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:20
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:14:
officieel niet.
maar naar het schijnt kan je bij de telefonische verkopers van vodafone vanaf 6 maanden voor einde contract verlengen, dus misschien kan je proberen of je de periode tot februari kan afkopen, zo duur kan dat niet zijn met een sim-only

nee heb je, ja kan je krijgen :P
Nog even een opmerking over dat 6 maanden van te voren verlengen: de systemen bij VF staan nog ingesteld op 5 maanden. Dit betekent dat wanneer je een half jaar van tevoren probeert te verlengen het systeem je order automatisch afkeurt. 8)7

Pas als de verkopende persoon dit omzijlt kan er, nadat een hoger persoon dit goed heeft gekeurd, verlengt worden.

Ik moet helaas uit ervaring spreken :( . Mijn order is al 2x afgebroken en heb al 4x de discussie moeten houden dat mei -6 maanden november is en niet december.

Met goedkeuring en al gaat het zeker nog zo'n 2 weken duren voordat ik het toestel heb.

Ik heb wel een nette aanbieding voor het ongemak gekregen, wat ik dan weer zeer goed en netjes vind van Vodafone.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:13
The Legend schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:45:
Iemand nog wat gehoord van 2Call? En de mensen die van GSMWeb geleverd zouden krijgen vandaag?
Wat ik vandaag hoorde van GSMweb:

"Geachte heer/mevrouw,

Op dit moment is de Sony Ericsson Xperia X1 helaas niet voorradig. De vraag naar dit toestel is te groot voor het aantal toestellen dat op dit moment door Sony zijn uitgeleverd. Zodra het toestel bij ons binnenkomt, sturen wij deze af.

Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben. "

Zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:05:
[...]

Nee dat is niet vreemd: Kijk 2 jaar 27,50 abo PLUS internetbundel dan is het toestel gratis.
zonder internetbundel is het toestel nog 120-150€.
Bovendien staat Vodafone erom bekend dat ze bij verlenging standaard geen korting geven, enkel als je onderhandelt.

Edit:
Nog even over de X1 bij de Vodafonewinkel in Leeuwarden; Deze heeft geen VF logos op de buitenkant en geen menu's in Vodafone stijl. Er zit enkel een simlock op.

De Belcompany (ook Lwrdn) gaf aan dat eind november pas echt leuke acties zullen komen bij hun. Belcompany heeft een paar 'exclusieve' aanbiedingen waaronder gratis internet bij abo's.
(Waarschijnlijk zal Vodafone ze zelf ook voeren...maar dan is het toestel locked, erg vervelend als je overstapt.)
Ik dacht hier te lezen dat er mensen waren die toch moesten betalen bij €27.50+inet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chenkman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03-2023
Relaxed2000 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:36:
Jongens ik snap iets niet. Ik wil hem los kopen. Las dat hij bij Typhone op voorraad is voor 620 euro. Maar ze verkopen hem in de maand november 'alleen met abbo' En vanaf 1 december los !!???!!!???

grrrrrrrrrrrr

Ik wil hem los bestellen bij een internettoko waar hij in voorraad is en voor weinig. (niet 710 of 730 in de gerenomeerde winkels)
Volgens de site van 2Call hebben ze nu de zilveren op voorraad, was eerder op de dag nog niet het geval! :o
Ik zit zelf nog te wachten op de zwarte...moet wel, want mijn vriendin neemt de zilveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grrrrrrrrrrrr

Ja dat probleem had ik ook. Uiteindelijk heb ik 'm op www.hi.nl besteld met een abonnement van 15 euro per maand. Bijbetaling van 350 euro. Is de goedkoopste manier die ik heb ontdekt.
Via hi is hij simlock vrij en er is geen branding. Dit is al een aantal keer besproken. Als je dat zeker wilt weten zal ik morgen nog eens posten als ik 'm in handen heb.
Hij wordt geleverd tussen 12:00 een 16:00 bij mij! }:O :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 08:20
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:29:
Net bij de Phonehous geweest en die had er 1 liggen, maar was gereserveerd voor een andere.
Ik wou hem eerst zien voordat ik daadwerkelijk akkoord ging voor het bestellen van 1. Hij zij was geen probleem.

Nu zijn ze niet op voorraad meer en pas per 27 November. :X

Mocht iemand nog bij een Phonehouse zijn die hem WEL op voorraad heeft, dan zou ik dat graag horen of lezen. Daar gaat mijn verjaardags cadeau :(
bel even met de phonehouse in Amsterdam van Bearlestraat, daar ligt er nog een..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Chenkman schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:03:
[...]

Volgens de site van 2Call hebben ze nu de zilveren op voorraad, was eerder op de dag nog niet het geval! :o
Ik zit zelf nog te wachten op de zwarte...moet wel, want mijn vriendin neemt de zilveren :P
Zie het nu ook! Mijn orderstatus is nog niet aangepast, heb wel een zilveren besteld. Heb even gebeld maar ze waren in gesprek. Ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Op *spam* staan alvast wat abonnementen tarieven. Toch vraag ik van jullie om een vrijwillige bijdrage om extra informatie toe te voegen. Ik heb nog niet tarieven van T-Mobile kunnen krijgen voor de contract vernieuwen. Maar dat zal ik wel meer van weten bij bezoek in Leeuwarden. Op website laat men maar weinig van zien :|

Ik wacht zelf nog op X1 toestel. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 26-11-2008 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 20:50
Mijn orderstatus is ook nog niet gewijzigd, maar de vracht zal wel net binnen zijn. Net was de site ook heel even uit de lucht bij mij (/me is F5 hoer.). ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:10:
Op www.xperiapedia.com staan alvast wat abonnementen tarieven. Toch vraag ik van jullie om een vrijwillige bijdrage om extra informatie toe te voegen. Ik heb nog niet tarieven van T-Mobile kunnen krijgen voor de contract vernieuwen. Maar dat zal ik wel meer van weten bij bezoek in Leeuwarden. Op website laat men maar weinig van zien :|

Ik wacht zelf nog op X1 toestel. ;)
Mwa niet dat ik wil afzeiken maar die overzichten zijn tamelijk onzinnig en kansloos. Tijdelijke acties en persoonlijke aanbiedingen zijn er niet in te verwerken. Bovendien verschillen de prijzen en akties van winkel tot winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of pdashop.nl aansluitkosten rekent? Heb nl. een experia daar besteld maar over aansluitkosten wordt niet gesproken. Het totaalbedrag kwam uit op 0 euro en het gaat om een 2-jarig abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G*dv*r.. Heb het toestel net besteld bij VF-online. Toch voor de zekerheid maar gebeld over SIM-lock. Hij is dus gesimlocked (zeggen ze) en die kan eraf voor 100 E...

Iemand al een telefoon binnen via VF online? en was ie gesimlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2call om 12:43pm:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hopen de zilvere versie in de loop van de volgende week binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Terwijl hun site nu aangeeft dat ze voorraad hebben? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Begon al hoop te krijgen dat ik morgen mijn 2e X1 zou krijgen ;)
Niet echt netjes van ze om de site up te daten zonder hem op voorraad te hebben.
Zwarte is mooi btw :)

[ Voor 7% gewijzigd door Xof op 12-11-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Congratz met je X1 Xof :)

Mail van vormpie is van 12:43, toen was de voorraad nog niet geupdate geloof ik? Of de binnengekomen voorraad is compleet gereserveerd voor pre-orders.. Wishfull thinking..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 07:32
Bestelmaar.nl heeft nu ook de zilveren op voorraad (volgens de site er staat nu ook geen verwacht meer bij).

Heb net gebeld hij zou opgestuurd zijn (site is nog niks veranderd) heb een TNT code dus benieuwd nu alleen nog regelen dat er iemand thuis is morgen.

[ Voor 41% gewijzigd door Cyrus The Virus op 12-11-2008 16:45 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online

grrrrrrrrrrrr

Ja best wel raar... maar op de website staat ie toch nog steeds op verwacht? Dus ik snap het niet meer
Xof schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:23:
Begon al hoop te krijgen dat ik morgen mijn 2e X1 zou krijgen ;)
Niet echt netjes van ze om de site up te daten zonder hem op voorraad te hebben.
Zwarte is mooi btw :)
Heb je hem al binnen!?!?!?
Maak foto's als je hem hebt! Desnoods een filmpje heheh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag zou mijn X1 klaar liggen op het Postkantoor, ik er naar toe, werd me verteld dat hij nog op het sorteer centrum in Zwolle ligt :'( en hij morgen bij hun is!!! Ik moet dus nog 1 nachtje geduld hebben aaaaaaah :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragonzzzz schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:45:
[...]

Ja best wel raar... maar op de website staat ie toch nog steeds op verwacht? Dus ik snap het niet meer

[...]

Heb je nog nooit de zwarte X1 gezien dan??? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smithers42
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-05-2021
Maandag een los toestel bersteld bij Telecomadvies.nl, vandaag binnen!
Goedkoop (nou ja) èn op voorraad dus. (totaal inclusief verzendkosten 609,95)

[ Voor 3% gewijzigd door Smithers42 op 12-11-2008 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
The Legend schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:33:
Congratz met je X1 Xof :)

Mail van vormpie is van 12:43, toen was de voorraad nog niet geupdate geloof ik? Of de binnengekomen voorraad is compleet gereserveerd voor pre-orders.. Wishfull thinking..
Myeah, kweet niet of het er eerder stond, maar op 2call staat nu: Op voorraad bij leverancier, levertijd 5 werkdagen.

Zou goed kunnen dat wij ehm pas volgende week krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Pfff, 2Call is het dan wel lekker aan het verkloten. Elke leverancier in Nederland heeft nu zo'n beetje geleverd, komen hun met volgende week aanzakken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 18:49:
Allen,

ik heb de X1 zojuist ook besteld bij de klantenservice van VF.
Ik heb mijn abonnement verlengt naar een 2 jarig 27,50 Euro abonnenement icm met internetblox (1e jaar voor 4,50 Euro per maand ipv 9,50 Euro).
Ook krijg ik er een gratis sms verdubbelaar bij.
Icm met dit abonnement moet ik nog 65,90 Euro bijbetalen (wordt via een automatische incasso van mijn rekening afgeschreven).
Het toestel is volgens de klantenservice op voorraad en word deze week, en anders volgende week geleverd.
Nu nog even wachten op de email bevestiging....
Nou ik ben zeer tevreden over VF hoor. Zoals jullie hierboven lezen heb ik de telefoon afgelopen maandag avond besteld. Ik kwam vandaag thuis en daar lag het pakketje al op mijn te wachten!!
Zeer snel geregeld van VF.

Trouwens een ander vraagje even tussendoor.
Is het nog steeds goed voor de accu om de telefoon de eerste keer een hele nacht aan de oplader te leggen?
En is het nog steeds belangrijk dat je de telefoon pas oplaadt wanneer de accu zo goed als leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon is verstuurd vanaf 2call!! Zilver en besteld op 24/9!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

dragonzzzz schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:45:
[...]

[...]

Enige waar ik foto's mee kan maken is mijn brakke oude telefoon.. heeft dan wel 5MP, maar kwaliteit is kut :P
Genoeg zwarte foto's online met betere kwaliteit :P

Ik heb trouwens nog geen mail van 2call gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:03:
Mijn telefoon is verstuurd vanaf 2call!! Zilver en besteld op 24/9!
Hoe weet je dat? Is je orderstatus op de website aangepast? Ik heb besteld op 26/9 maar hier is niets veranderd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:19:
[...]

Hoe weet je dat? Is je orderstatus op de website aangepast? Ik heb besteld op 26/9 maar hier is niets veranderd :(
Mail gehad + oderstatus veranderd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Zullen ze dan welgeteld 1 toestel hebben gehad? Kan me niet voorstellen dat er zoveel mensen geweest zijn die in september al besteld hebben. Wij mogen nu nog vrolijk 5 werkdagen wachten dus... Dit is de eerste en laatste keer dat ik me zo druk maak om een telefoon, wordt er haast chagerijnig van :P

[ Voor 37% gewijzigd door The Legend op 12-11-2008 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaa!!! mijne ook!!! 2call heeft verstuurd.
Waarschijnlijk hebben ze een lichting binnen gekregen NA het mailtje van 12:43 pm

:)

4:27 pm:
Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben er helaas maar 20 binnen gekregen en verwachten er morgen of overmorgen weer een aantal te krijgen. Wij proberen alle orders die al geruime tijd wachten zsm af te handelen.
zal ie dan overmorgen in aan de deur komen?
Volgende dag leveren is meestal als je iets voor 15:00 verzend.

ps. ik heb ze ook nog maar even bedankt voor het netjes beantwoorden van mijn emails elke keer.
Ik snap ook dat hun er niets aan kunnen veranderen en volgens mij krijgen ze echt tig mails per dag met vragen over de status van bestellingen,.. vooral over de x1 :)

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:18:
Heb net gebeld met bestelmaar.nl wisten nog niks van de levertijd van de X1 zilver. :(

Volgens mij werken die langs mekaar af intern.
Dat idee krijg ik ook. Vanmorgen om 10 gebeld, de X1 zou naar mij verstuurt zijn en vandaag of morgen aankomen, Op mijn vraag waarom ik geen mail heb gehad, en de orderstatus niet is bijgewerkt gaf de medewerker aan dat "dat dan mis was gegaan". Vandaag dus niks ontvangen, als ie morgen niet komt dan denk ik er sterk over de order te annuleren, en bestelmaar.nl krijgt dan in elk geval een negatieve review op alle shopsurveys die ik maar tegenkom :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een maat van me had ook de X1 bij hi besteld, en die was dus ook gister/vandaag weer leverbaar.

bezorgdienst had tegen hem gezegd: "we snappen hier niets van. wekenlang krijgen we nauwelijks pakjes van kpn, en nu gaan ze ineens met pallets tegelijk :P "

uhuh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:46:
Waarschijnlijk hebben ze een lichting binnen gekregen NA het mailtje van 12:43 pm

[...]

ps. ik heb ze ook nog maar even bedankt voor het netjes beantwoorden van mijn emails elke keer.
Ik snap ook dat hun er niets aan kunnen veranderen en volgens mij krijgen ze echt tig mails per dag met vragen over de status van bestellingen,.. vooral over de x1 :)
Damn 20 maar, ik denk dat ik daar niet bij zit... gelukkig geven ze aan dat ze er morgen/overmorgen nog meer binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:46:

[...]

20 bestellingen voor 26-9 dus ;( Ik heb niets gehad, Xof wanneer heb jij besteld bij 2Call? Levering de volgende dag kan ook wel na 15:00 hoor. Via komplett.nl is het volgens mij voor 21:00 besteld volgende dag levering.

Wanneer heb jij besteld dan vormpie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 20:29
Ben net hier in Zweden even langs de Telia gelopen om zwart en zilver even naast elkaar te zien. Zilver had altijd mijn voorkeur, maar begon langzaam te veranderen. Zilver ziet er inderdaad veel mooier uit als op de foto's maar die zwarte _/-\o_ :9~ _/-\o_ .
Vooral die zilveren rand als hij dicht is is zooo mooi! Denk dat ik hem ook maar in de UK ga bestellen, de Zweedse retail versie heeft een Zweeds toetsenbord en Zweedse taal (al valt daar binnenkort waarschijnlijk wel wat aan te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
niekie67 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:49:
[...]

Dat idee krijg ik ook. Vanmorgen om 10 gebeld, de X1 zou naar mij verstuurt zijn en vandaag of morgen aankomen, Op mijn vraag waarom ik geen mail heb gehad, en de orderstatus niet is bijgewerkt gaf de medewerker aan dat "dat dan mis was gegaan". Vandaag dus niks ontvangen, als ie morgen niet komt dan denk ik er sterk over de order te annuleren, en bestelmaar.nl krijgt dan in elk geval een negatieve review op alle shopsurveys die ik maar tegenkom :(.
Ja dit is voor mij ook de laaste keer, dat systeem werkt niet helemaal super bij hun. Ik laat wel weten of de track en trace code werkt vanavond.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

The Legend schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:10:
[...]

20 bestellingen voor 26-9 dus ;( Ik heb niets gehad, Xof wanneer heb jij besteld bij 2Call? Levering de volgende dag kan ook wel na 15:00 hoor. Via komplett.nl is het volgens mij voor 21:00 besteld volgende dag levering.

Wanneer heb jij besteld dan vormpie?
24 september in de avond, maarja wel van zwart naar zilver geswitched, dat maakt blijkbaar wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:58:
[...]

Nou ik ben zeer tevreden over VF hoor. Zoals jullie hierboven lezen heb ik de telefoon afgelopen maandag avond besteld. Ik kwam vandaag thuis en daar lag het pakketje al op mijn te wachten!!
Zeer snel geregeld van VF.

Trouwens een ander vraagje even tussendoor.
Is het nog steeds goed voor de accu om de telefoon de eerste keer een hele nacht aan de oplader te leggen?
En is het nog steeds belangrijk dat je de telefoon pas oplaadt wanneer de accu zo goed als leeg is?
Hey Pieter,

Als ik het goed begrijp heb je dus via het nummer 0800-0200056 besteld?
Ik heb namelijk gister besteld via de website, maar kreeg mooi een mailtje dat het toestel nog verwacht wordt (dus niet op voorraad), de leverdatum zou zogenaamd op de site staan, maar kan hem nergens vinden.
Oder staat ook nog op: in behandeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

buttonfreak85 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:10:
Ben net hier in Zweden even langs de Telia gelopen om zwart en zilver even naast elkaar te zien. Zilver had altijd mijn voorkeur, maar begon langzaam te veranderen. Zilver ziet er inderdaad veel mooier uit als op de foto's maar die zwarte _/-\o_ :9~ _/-\o_ .
Vooral die zilveren rand als hij dicht is is zooo mooi! Denk dat ik hem ook maar in de UK ga bestellen, de Zweedse retail versie heeft een Zweeds toetsenbord en Zweedse taal (al valt daar binnenkort waarschijnlijk wel wat aan te doen)
Zwart is idd echt heel mooi, ben blij dat ik toch voor de zwarte gegaan ben uiteindelijk.

Moet ik alleen nog wel de zilveren zien te verkopen, maar daar zie ik niet zo'n heel groot probleem in. De constructie die ik nu doe is goedkoper dan Sim Only :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
niks

[ Voor 99% gewijzigd door Cheeky op 13-11-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Wilde eigenlijk de zwarte versie. Omdat die nog erg lang op zich laat wachten (begin 2009?) heb ik toch maar de zilvere versie besteld via hi.nl. Wordt vrijdag afgeleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Xof schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:32:
[...]

24 september in de avond, maarja wel van zwart naar zilver geswitched, dat maakt blijkbaar wel uit.
Dat zou wel erg lame zijn, heb daar nog expliciet naar gevraagd toen ik mijn bestelling omzette van zwart naar zilver :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
Xof schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:34:
[...]

Zwart is idd echt heel mooi, ben blij dat ik toch voor de zwarte gegaan ben uiteindelijk.

Moet ik alleen nog wel de zilveren zien te verkopen, maar daar zie ik niet zo'n heel groot probleem in. De constructie die ik nu doe is goedkoper dan Sim Only :)
Dat is nu ook mijn strategie: Als ik terug ben in NL een 2 jarig abbo afsluiten met gratis X1 en die dan verpatsen voor een eurotje of 550. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:33:
[...]

Hey Pieter,

Als ik het goed begrijp heb je dus via het nummer 0800-0200056 besteld?
Ik heb namelijk gister besteld via de website, maar kreeg mooi een mailtje dat het toestel nog verwacht wordt (dus niet op voorraad), de leverdatum zou zogenaamd op de site staan, maar kan hem nergens vinden.
Oder staat ook nog op: in behandeling
Weet je hoe het zit. Eerst heb ik inderdaad ook dat nummer gebeld, toen gaven ze aan mij aan dat ik gewoon het 1200 nummer moest bellen (omdat ik mijn abb. wilde verlengen) omdat ik al bij vodafone zit (1200 nummer is de klantenservice).
Ook zeiden zei dat de gewone verkoop afdeling het toestel nog niet op voorraad had, maar de klantenservice waar je je abb. kunt verlengen wel. Het is dus best apart geregeld daar. De afdeling waar je je abbonement kunt verlengen (dus mensen die al bij VF zitten) hebben wel het toestel al op voorraad. Maar mensen die nieuw bij VF komen krijgen het toesten uit een andere voorraad, waar dus nog geen voorraad van is.

Zo werdt het mij verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mijne ook eindelijk binnen via GSM-Shop in Haarlem! :*) Ze hadden nog een aantal op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben er helaas maar 20 binnen gekregen en verwachten er morgen ofovermorgen weer een aantal te krijgen. Wij proberen alle orders die algeruime tijd wachten zsm af te handelen.

Met vriendelijke groeten,

Bart Janssen
2Call B.V.
Zelfde mailtje als bovenstaand ergens dus ;( Hopen dat ze nu ook echt morgen of overmorgen komen en dat het geen lulverhaal is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart Janssen
2Call B.V.
Volgens mij zit die bart de hele dag Afbeeldingslocatie: http://www.elkana.nl/weblog/nucleus/plugins/emoticons/eigen/smiley_typing.gif emails te beantwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:34:
[...]

Door deze opmerkingen weet ik het zeker.... ik wacht nog wel wat langer en ga voor de zwarte! Gezien de X1 release-geschiedenis verwacht ik hem februari 2009 al te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:00
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 21:49:
[...]

Door deze opmerkingen weet ik het zeker.... ik wacht nog wel wat langer en ga voor de zwarte! Gezien de X1 release-geschiedenis verwacht ik hem februari 2009 al te hebben ;)
Ik wil ook nog wel even wachten op de zwarte, maar in ieder geval niet tot februari 2009 :z Tegen die tijd heeft HTC alweer betere modellen aangekondigt en zo blijf ik wachten :+

Ik neem aan dat de zwarte hier ook wel binnen een week of 2 zal verschijnen aangezien ze die in Engeland ook gewoon hebben. En anders zit er niets anders op dan Xof te beroven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-01-2024

LZF

Maandagavond de zilveren X1 besteld bij Telecomadvies.nl omdat ze daar op voorraad lagen tegen een strakke prijs van 609,95 euro (605 + 4,95 verzendkosten). Vanmiddag geleverd en ben nu alles aan het installeren en testen. Misschien een tip voor degene die hem snel willen hebben voor een goede prijs.

Ik heb uiteraard alleen gekeken naar de prijs voor het toestel zelf omdat het mijn voorkeur was om een unbranded/unlocked model te kopen. Ik heb het tevens aan de pricewatch toegevoegd.

BTW er is niets te veel gezegd over deze telefoon :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

SneakyViper schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:28:
[...]

Ik wil ook nog wel even wachten op de zwarte, maar in ieder geval niet tot februari 2009 :z Tegen die tijd heeft HTC alweer betere modellen aangekondigt en zo blijf ik wachten :+

Ik neem aan dat de zwarte hier ook wel binnen een week of 2 zal verschijnen aangezien ze die in Engeland ook gewoon hebben. En anders zit er niets anders op dan Xof te beroven >:)
Ik bewaak hem met mijn leven :P

Ik denk dat zodra SE de productie weer een beetje op orde heeft de zwarte versie in NL leverbaar zal zijn.. als ze slim zijn doen ze dat nog wel voor kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net verzonden via pdashop! Maar weet iemand hoe het zit met aansluitkosten op een 2-jarig t-mobile abo? Staat niks over op pdashop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LZF schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:36:
Maandagavond de zilveren X1 besteld bij Telecomadvies.nl omdat ze daar op voorraad lagen tegen een strakke prijs van 609,95 euro (605 + 4,95 verzendkosten). Vanmiddag geleverd en ben nu alles aan het installeren en testen. Misschien een tip voor degene die hem snel willen hebben voor een goede prijs.

Ik heb uiteraard alleen gekeken naar de prijs voor het toestel zelf omdat het mijn voorkeur was om een unbranded/unlocked model te kopen. Ik heb het tevens aan de pricewatch toegevoegd.

BTW er is niets te veel gezegd over deze telefoon :9~
Kheb mn Xperia ook binnen.

Lol dan heb ik wel wat meer betaald :/ namelijk €713,95 en als ik een halve dag had gewacht kwam ik €14,95 (koerier) goedkoper uit want wat ik een paar posts al terug zei die apen van smartphoneshop hebben mij niet gemaild (btw nog steeds niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:58:
[...]

Ik bewaak hem met mijn leven :P

Ik denk dat zodra SE de productie weer een beetje op orde heeft de zwarte versie in NL leverbaar zal zijn.. als ze slim zijn doen ze dat nog wel voor kerst.
Groot gelijk! Volgens mij is die zwarte nog mooier en verwacht hem ook eerder anders heeft SE echt een probleem en gaat het ze misschien de nodige omzet kosten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 14:50

Quindor

Switching the universe....

Nou, ik ben inmiddels nog steeds afwachtende van pdawijzer.nl en word er ondertussen een beetje pissig van. Krijg geen bericht van ze en als ik bel word ik naar mijn mening afgescheept. Dus vandaag een emailtje gestuurd dat ik het er heel erg niet mee eens ben.

Persoonlijk vind ik dat ze me op zijn minst de zilvere versie hadden moeten aanbieden. Maar het blijft deze week, totdat ze dat oh zo ongeloofelijk vrijdag natuurlijk niet gehaald hebben.

Dan lees ik berichten van mensen die hem deze week hebben besteld, en al binnen hebben. Erg jammer. :( En heb op dit moment ook nog vrij ook, tijd dus.

Nou ja... hopelijk komt ie snel... anders gaat de bestelling bij hun de deur uit en naar iemand die wel kan leveren. |:(

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

• buttonfreak85
Zojuist ook een order geplaatst in de UK (Superetrader), me is happy :9 . Ook ik had problemen met credit card betaling dus maar via PayPal gedaan. Nu begint het wachten op de black beauty :O

[ Voor 21% gewijzigd door buttonfreak85 op 13-11-2008 00:37 ]

• Xof

Xof

buttonfreak85 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 00:18:
Zojuist ook een order geplaatst in de UK (Superetrader), me is happy :9 . Ook ik had problemen met credit card betaling dus maar via PayPal gedaan. Nu begint het wachten op de black beauty :O
Als je Visa hebt gebruikt dan wordt je CC geblokkeerd :P
Dat gebeurde bij mij ook.. 2 mislukte betalingen en later een betaling via PayPal op mijn CC.. betaling hebben ze wel gewoon door laten gaan, maar ze hadden mijn kaart geblokkeerd voor de zekerheid.

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 15:15
Heb em sinds eergisteren en wat een apparaatje :)

Bij TforTelecom Hi30 gratis, terwijl ik Hi45 wilde waar je dan weer voor moet bijbetalen 8)7
Dan maar een telefoontje dat ik abo wil verhogen...

Daar kregen ze er maar 1 binnen en omdat ik hen had lopen stalken kreeg ik em 8)

• Cyrus The Virus
Mijn X1 is ook onderweg van bestelmaar.nl

• Cambach
Hee hallo.

Door al die reacties over de zwarte heb ik toch maar besloten een zwarte te nemen. Heb alleen mijn zilvere al besteld en die krijg ik morgen thuis.

Ik ga deze verkopen, staat nu op marktplaats (iemand interesse hier?), en koop een zwarte versie bij supertrader.

Even een vraagje over de zwarte Engelse versie.

- Kan ik er een Nederlandse WM6.1 opzetten?
- Ik kan gewoon mn simkaart erin doen en hij werkt toch? Of gaat dat ding vreemd doen omdat ie niet uit NL komt?
- What about stekker aansluiting voor stroom? Engelsen hebben toch andere aansluitingen? Moet ik dan altijd met een converter gaan werken?

• dragonzzzz
  • Niet online
Xof schreef op donderdag 13 november 2008 @ 00:48:
[...]

Dat gebeurde bij mij ook.. 2 mislukte betalingen en later een betaling via PayPal op mijn CC.. betaling hebben ze wel gewoon door laten gaan, maar ze hadden mijn kaart geblokkeerd voor de zekerheid.
Omg, ik zit nu zwaar te twijfelen of ik de zwarte moet gaan importeren via SuperEtrader.
Want ze hebben nog maar 1 in stock:@

@hieronder (edit)
Lol, ik weet het niet hoevaak ze hun voorraad aanvullen. Maar zit nu op mijn stage en ik wil hem echt halen man! :P
Anders zo ff mailtje naar superetraders sturen met de vraag wanneer de volgende batch komt.(lees: word verwacht)

En ik vind het wel raar dat de zwarte pas in januari word verwacht (SE NL)

[ Voor 24% gewijzigd door dragonzzzz op 13-11-2008 09:52 ]

• Cambach
dragonzzzz schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:36:
[...]

Omg, ik zit nu zwaar te twijfelen of ik de zwarte moet gaan importeren via SuperEtrader.
Want ze hebben nog maar 1 in stock:@
Hehe. En die is van mij ;) Of niet natuurlijk... Hoevaak vullen ze de voorraad daar aan?

Heb trouwens net de xperia lijn gebeld. Zij geven aan dat de zwarte versie in Nederland pas in januari komt. Dus er is niet veel hoop dat hij nog voor nieuwjaar verschijnt in NL.

• Thedarkside
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-12-2024
Cyrus The Virus schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:05:
Mijn X1 is ook onderweg van bestelmaar.nl
En wanneer heb jij hem besteld daar?

• wmnone
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-02-2023
Xof schreef op donderdag 13 november 2008 @ 00:48:
[...]

Hoe lang moest jij wachten voordat hij van supere binnen kwam? heb hem daar gister middag van besteld :D

• dragonzzzz
  • Niet online
Cambach schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:49:
[...]

Hehe. En die is van mij ;) Of niet natuurlijk... Hoevaak vullen ze de voorraad daar aan?

Heb trouwens net de xperia lijn gebeld. Zij geven aan dat de zwarte versie in Nederland pas in januari komt. Dus er is niet veel hoop dat hij nog voor nieuwjaar verschijnt in NL.
Heb je hem echt genomen?:P Want nu staat hij op 0 in stock...heheh

Maarja, heb een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ze de volgende lading krijgen :)

• buttonfreak85
Volgens mij is de hele voorraad van Superetrader door Tweakers leeg gekocht, nu 0 in stock >:) Als ik me goed herinner had Xof hem maandag besteld en woensdag in huis. Naar Zweden hadden ze het over 3-5 dagen, dus moet nog even geduld hebben.

@Xof: Ideaal van die geblokkeerde CC |:( Kreeg jij nog bericht dat je CC geblokkeerd was of ben je daar zelf achter gekomen?

• Cambach
dragonzzzz schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:29:
[...]

Heb je hem echt genomen?:P Want nu staat hij op 0 in stock...heheh

Maarja, heb een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ze de volgende lading krijgen :)
Hehe. Nee nog niet. Moet eerst mn zilvere zien te verkopen voor een redelijke prijs. Iemand heeft al 500 geboden. En met shipping erbij ben ik voor die engelse 614 eu kwijt. hmm...

Ik heb de zilvere en zwarte nog niet allebei in het echt gezien. Dus weet nou niet zeker of ik al die moeite wel moet doen voor een zwarte versie. (op sommige fotos is die zilvere weer erg mooi. wat ik niet echt mooi vind aan die zilvere versie zijn aan de onderkant die zwarte buttons.)

[ Voor 23% gewijzigd door Cambach op 13-11-2008 10:38 ]

• dragonzzzz
  • Niet online
Cambach schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:37:
[...]

Hehe. Nee nog niet. Moet eerst mn zilvere zien te verkopen voor een redelijke prijs. Iemand heeft al 500 geboden. En met shipping erbij ben ik voor die engelse 614 eu kwijt. hmm...

Ik heb de zilvere en zwarte nog niet allebei in het echt gezien. Dus weet nou niet zeker of ik al die moeite wel moet doen voor een zwarte versie. (op sommige fotos is die zilvere weer erg mooi. wat ik niet echt mooi vind aan die zilvere versie zijn aan de onderkant die zwarte buttons.)
Zie post van buttonfreak :P
Vooral die zilveren rand als hij dicht is is zooo mooi!
Edit:
Mailtje naar SuperEtrader gestuurd met de vraag wanner ze volgende batch krijgen.
Krijg ik dit terug:
Monday.

Regards

Sonny Hayes
Lol kort maar krachtig...

[ Voor 8% gewijzigd door dragonzzzz op 13-11-2008 11:18 ]

• wmnone
Thx voor je assessment ;)
Ben blij dat ik voor de zwarte ben gegaan, nu nog binnen krijgen (A)

[ Voor 56% gewijzigd door wmnone op 13-11-2008 11:11 ]

• Xof

Xof

buttonfreak85 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:33:
Volgens mij is de hele voorraad van Superetrader door Tweakers leeg gekocht, nu 0 in stock >:) Als ik me goed herinner had Xof hem maandag besteld en woensdag in huis. Naar Zweden hadden ze het over 3-5 dagen, dus moet nog even geduld hebben.

@Xof: Ideaal van die geblokkeerde CC |:( Kreeg jij nog bericht dat je CC geblokkeerd was of ben je daar zelf achter gekomen?
Normaal bellen ze me even of de transactie klopt, maar het was laat in de avond, dus hebben ze een brief gestuurd dat ik gelijk moest bellen.

Als ik trouwens het document van Interlink Express bekijk met het aantal dagen dat ze er over doen staat er bij Zweden maar 1 werkdag.. lijkt me wel wat vreemd. (En bij NL staat er dus 2)

Verwijderd

X1 van 2call is binnen!

• Cambach
Ik heb het toch maar stop gezegd. Morgen ontvang ik mn zilvere hi X1. Ik ga 'm niet verkopen en een zwarte importeren.

Heb toch liever NL windows mobile en met garantie lijkt het me een gedoe. Als er wat mee is moet ik m weer terug laten shippen naar Engeland. Niet echt handig.

Verder over silver vs zwart. Ik heb een aantal Engelse fora doorgelezen waar mensen twijfelen over de kleur. En in Engeland zijn ze allebei beschikbaar. Daar verkiezen veel mensen weer de zilvere boven de zwarte. Lees ook van een aantal mensen die zeggen: "Heb maar de zwarte genomen ipv de zilvere ivm leveringsproblemen van de zilvere versie, had toch liever de zilvere versie".

Meestal willen mensen de telefoon die amper beschikbaar is omdat ze dan net wat exclusiever zijn :)

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Congratz, geen problemen met de verzending / verpakking / telefoon zelf? :P

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:37
Toch nog maar ff langs de Hi winkel met mn xperia...

Batterij-klepje is geen succes op die van mij. Floept er bij het minste of geringste tikje al af... Geen zin om er nu zelf al mee te gaan breken.

• buttonfreak85
Xof schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:28:
[...]

Als ik trouwens het document van Interlink Express bekijk met het aantal dagen dat ze er over doen staat er bij Zweden maar 1 werkdag.. lijkt me wel wat vreemd. (En bij NL staat er dus 2)
Dat is helemaal mooi, zou hij morgen al hier zijn 8) Heb echter nog geen e-mail ontvangen dat hij verstuurd is...

edit: Op de website van Superetrader staat bij status: Order Status: PayPal Pending. Enig idee wat hier mee bedoeld wordt? :? Als ik op paypal kijk staat alles keurig op completed...

[ Voor 17% gewijzigd door buttonfreak85 op 13-11-2008 13:23 ]

• Dynamic83
  • Laatst online: 12:52
Dinsdag ook maar telefonisch besteld bij VF. Bij verlenging van mijn 22.50 abbo + Internet moest ik nog 130 euro bijbetalen. Kreeg wel 2 jaar lang 20 % korting op abbo + 2 jaar lang gratis sms verdubbelaar.

Kijk ik net op my vodafone (persoonlijke aanbieding) zie ik dat ik bij het zelfde abbonnement online maar 65 euro hoef te betalen. Bij deze actie krijg ik ook de 20 % korting en de sms verdubbelaar. Heb meteen gebeld met VF om te vragen hoe dat zat. Nu zeggen ze dat er een fout in hun systeem is de prijzen die er in staan verouderd zijn en dat ze me gewoon 65 euro in rekening gaan brengen. Ik ben benieuwd als dit goed gaat komen :)

Zou trouwens gelden voor iedereen die telefonisch besteld heeft bij VF online sales!

Verwijderd

The Legend schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:05:
[...]

Nee, helemaal niet zelfs (gelukkig een keer niet :p) Maar wat een juweeltje is het zeg. Snelheid is echt super (van panel scherm naar het laden van het panel bijvoorbeeld). Scherm draait vrijwel instant bij het uitschuiven van het toetsenbord. Scherm is super gelikt :9 Het wachten (jaar lang ongeveer) heeft zich uitbetaald :D

• kicknoize
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Dynamic83 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:07:
Dinsdag ook maar telefonisch besteld bij VF. Bij verlenging van mijn 22.50 abbo + Internet moest ik nog 130 euro bijbetalen. Kreeg wel 2 jaar lang 20 % korting op abbo + 2 jaar lang gratis sms verdubbelaar.

Kijk ik net op my vodafone (persoonlijke aanbieding) zie ik dat ik bij het zelfde abbonnement online maar 65 euro hoef te betalen. Bij deze actie krijg ik ook de 20 % korting en de sms verdubbelaar. Heb meteen gebeld met VF om te vragen hoe dat zat. Nu zeggen ze dat er een fout in hun systeem is de prijzen die er in staan verouderd zijn en dat ze me gewoon 65 euro in rekening gaan brengen. Ik ben benieuwd als dit goed gaat komen :)

Zou trouwens gelden voor iedereen die telefonisch besteld heeft bij VF online sales!
Heb je ook iets meegekregen van de levertijd bij Vodafone?

• Wicked_Wy
The Legend schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:05:
[...]

Heb jij ook bij 2call dat als je naar je orderstatus wilt kijken dat er staat: "Wacht op levering SonyEricsson Xperia X1 Black", maar dan klik je op je ordernummer en dan staat er gewoon dat je een zilveren krijgt?

*edit* Owjah, ik heb hem wel omgezet van zwart naar zilver, maar ik vind 't raar dat m'n status niet veranderd...

[ Voor 12% gewijzigd door Wicked_Wy op 13-11-2008 13:31 ]

• GENETX
Wicked_Wy schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:28:
[...]

Heb jij ook bij 2call dat als je naar je orderstatus wilt kijken dat er staat: "Wacht op levering SonyEricsson Xperia X1 Black", maar dan klik je op je ordernummer en dan staat er gewoon dat je een zilveren krijgt?
Jup ( ;) )

• Dynamic83
  • Laatst online: 12:52
kicknoize schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:27:
[...]

Heb je ook iets meegekregen van de levertijd bij Vodafone?
Ze zouden op voorraad zijn :) Levertijd zou dan 5 - 10 werkdagen zijn.

• dragonzzzz
  • Niet online
Een mail van Studentmobiel.nl
Geachte heer xxxxx,

Het is een nieuw toestel. De levering van de zwarte versie is helaas weer uitgesteld. Wij wachten op een nieuwe leverdatum. Onze excuses voor het ongemak.

De zilveren versie verwachten wij volgende week.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Haha, wanneer gaan ze toegeven dat ie pas 2009 uitkomt :S

• wmnone
dragonzzzz schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:55:
Een mail van Studentmobiel.nl

[...]

Haha, wanneer gaan ze toegeven dat ie pas 2009 uitkomt :S
Geen idee, was wel grapig, want gisteren zeiden ze nog (aan de tel) tegen mij dat ze em volgende week krijgen. Toen dacht ik f it koop ik em wel in engeland :P

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:00
Cambach schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:03:
Ik heb het toch maar stop gezegd. Morgen ontvang ik mn zilvere hi X1. Ik ga 'm niet verkopen en een zwarte importeren.

Heb toch liever NL windows mobile en met garantie lijkt het me een gedoe. Als er wat mee is moet ik m weer terug laten shippen naar Engeland. Niet echt handig.

Verder over silver vs zwart. Ik heb een aantal Engelse fora doorgelezen waar mensen twijfelen over de kleur. En in Engeland zijn ze allebei beschikbaar. Daar verkiezen veel mensen weer de zilvere boven de zwarte. Lees ook van een aantal mensen die zeggen: "Heb maar de zwarte genomen ipv de zilvere ivm leveringsproblemen van de zilvere versie, had toch liever de zilvere versie".

Meestal willen mensen de telefoon die amper beschikbaar is omdat ze dan net wat exclusiever zijn :)
Dat vraag ik me dus af, kan je hier garantie claimen bij Sony Ericsson als je de telefoon geimporteerd hebt? Als dat zo is, dan durf ik het er wel op te wagen...

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Wicked_Wy schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:28:
[...]

*edit* Owjah, ik heb hem wel omgezet van zwart naar zilver, maar ik vind 't raar dat m'n status niet veranderd...
Bij mij staat er:
wacht op toestel,pin 0000 aktief 30 okt, 21-10-2008
:P

Benieuwd of ze vandaag nog een lading binnen krijgen, verwacht het niet.

• kicknoize
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Dynamic83 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:53:
[...]

Ze zouden op voorraad zijn :) Levertijd zou dan 5 - 10 werkdagen zijn.
Ah mooi. Dat is mij ook verteld, dus dan zijn ze het daar in ieder geval over eens bij Vodafone. :)

• dragonzzzz
  • Niet online
wmnone schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:01:
[...]

Geen idee, was wel grapig, want gisteren zeiden ze nog (aan de tel) tegen mij dat ze em volgende week krijgen. Toen dacht ik f it koop ik em wel in engeland :P
Nouja, ik ga hem maandag denk ik vanuit engeland importeren.
Telang gewacht op studentmobiel :P

@ hieronder,
Beter! Als dat kan dan ga ik het zeker importeren. hehe.
En aangezien ik al 3 SE telefoons heb gehad (K750, k800 en P1) en ze alle 3 nog goed functioneren. Behalve mijn K750 joypad :P. Kan ik wel uit ervaring zeggen dat ze niet snel stuk gaan.

[ Voor 25% gewijzigd door dragonzzzz op 13-11-2008 14:22 ]

• buttonfreak85
SneakyViper schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:03:
[...]

Dat vraag ik me dus af, kan je hier garantie claimen bij Sony Ericsson als je de telefoon geimporteerd hebt? Als dat zo is, dan durf ik het er wel op te wagen...
Yep dat kan! Kunt hem laten repareren bij officiële SE dealer in elk EU land als je hem ook in een EU land aangeschaft hebt. Link naar garantie formulier ( Laatste deel)

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Xof schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:07:
Mijn zilveren X1 is ondertussen ook verstuurd van 2Call.. die melding kreeg ik net op mijn X1 ;)
Iemand een zilveren X1 kopen, nieuw in doos ongebruikt? :P
Jaaaaah! Mijne is ook eindelijk verzonden, valt me nog alles mee. Kan ik eindelijk pimpen met m'n X1 :P

• GENETX
Mijne ook *O*

2Call dus, ik heb hem 17-10 besteld, 20-10 afgehandeld. 2Call heeft dus een vrij grote hoeveelheid binnengekregen gok ik.

[ Voor 82% gewijzigd door GENETX op 13-11-2008 14:23 ]

• buttonfreak85
Net een mail van Superetrader:

Unfortunately we are not getting stock of this item until Monday, this was because of the demand for the product meant that the stock level was incorrect.

Sorry for the inconvenience.

Beetje jammer dit, volgens de live stock check waren er op dat moment nog 3 op voorraad... |:(
Pagina: 1 ... 13 ... 20 Laatste