Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 14:50

Quindor

Switching the universe....

Word er een beetje kriegel van. Net gebeld met pdawijzer.nl en nu zeggen ze weer dat hij waarschijnlijk/hopelijk deze week gaat binnenkomen. Vorige week was het nog dat hij vandaag binnen zou zijn en morgen dan bij mij. Nu kunnen ze dat weer niet bevestigen. Die zeggen ook maar wat om je vraag te beantwoorden en klaarr te zijn.

Snap dat zij ook geen glazenbol hebben, maar ze kunnen toch in het order systeem van hun leverancier kijken mag ik verwachten? Dan kunnen ze ook zien of ze daadwerkelijk onderweg zijn, of dat ze me blij hebben gemaakt met niets. Dan hoor ik dat namelijk liever. Van het weekend nog met eentje in me handen gestaan (zilver) die ik zo had kunnen meenemen.

Op de vraag of de zwarte inderdaad wel te leveren was en of dat tot 2009 ging duren, konden ze me geen antwoord geven. Hij was onderweg en kon er deze week zijn. De bode voor vandaag was nog niet geweest.

Erg vervelend om zo te moeten wachten. Liever een harde datum die zeker gaat lukken, dan dit soort vage berichten. Dan had ik de telefoon namelijk daar ook niet meer besteld.

16GB sdhc class 2 en screenprotector (ergens anders besteld) zijn wel al binnen! :D 8)

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme ik word ook gek hier. Hi Eindhoven heeft maar 4 stuks binnen gekregen en die zijn allemaal weg. Gisteren zeiden ze nog dat ze maar 2 bestellingen hadden staan.Werkelijk ongelofelijk wat een halve zolen die daar overal werken!
Ik wist het gewoon :@

Dan maar even naar KPN Roermond, al verwacht ik er niets meer van!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
SneakyViper schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:58:
[...]

Ik kan me ook niet voorstellen dat het nog weken of zelfs maanden zal duren voor de zwarte gewoon hier te krijgen is, waarom zou hij wel in Engeland in overvloed leverbaar zijn en hier compleet niet?
Zie Quindor's post.
Op heel veel websites staat de release date op 2009. Dus tja.. Ik weet het echt niet hoor.
Ik wacht nog 1-2 weekjes en dan ga ik kijken of ik hem ga importen.

Niemand snapt het waarom de zwarte nog niet in Nederland is. Terwijl hij wel in UK / Sweden verkrijgbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Net met Typhone gebeld, ze zeggen dat hij aan de TNT is afgegeven en dat ik hem vandaag zou moeten ontvangen. Ik geloof er eerlijk gezegd niks van, aangezien ik niks van een bevestiging heb gehad, maar we gaan het zien. Gelukkig is het een gratis nummer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-10 17:35
Eyyka schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 00:23:
[...]

je moet dan natuurlijk ook na een fatsoenlijke winkel gaan. Als het zo'n €300 scheelde ben je in een bescheten winkel geweest. Maar goed inderdaad ieder zijn ding
Belcompany is toch best een redelijke zaak?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het wachten nu ook zat ik wil em... jammer dat ze zo homo doen over de zwarte versie, dan maar een keer verandering met een zilveren telefoon. :/
Blarg! ach f*ck ik heb had gister avond met ideal betaald op telefoonkopen.nl... en nu zie ik meldingen van jullie dat ze em bij pdashop/smartphoneshop hebben... had ik maar net een halve dag gewacht. |:(
En ik heb nog mezelf aangegeven voor de "sms me als ie er is" zowel voor de zilveren en de zwarte. Maar die apen hebben mij helemaal niet gesmsed en ook niet gemaild. :(
Ook was het niet mogelijk om een pre-order te plaatsen lekkere service :/

Hmm... waarom de zwarte versie niet in Nederland verkrijgbaar is? Hollanders hebben altijd gebrek aan kleurstoffen :P zie ook de PSP, DS, Wii, PS3 enz....

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:43
Ik had dus gister gemailed met 2call en heeft even geduurd (zeker omdat ik ook nog moest werken). Hun antwoord is:
Wij verwachten deze week een goede voorraad binnen te krijgen.
Ze hebben niet gereageerd op mijn vraag of er ook een wachtlijst is. Nog een bevestiging ervan, nog een ontkenning. Ik ga er vanuit dat ik er wel een krijg (17-10 besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errorx
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 20:46
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:03:
Ik ben het wachten nu ook zat ik wil em... jammer dat ze zo homo doen over de zwarte versie, dan maar een keer verandering met een zilveren telefoon. :/
Blarg!... ach f*ck ik heb had gister avond met ideal betaald op telefoonkopen.nl... en nu zie ik meldingen van jullie dat ze em bij pdashop/smartphoneshop hebben... had ik maar net een halve dag gewacht. |:(
En ik heb nog mezelf aangegeven voor de "sms me als ie er is" zowel voor de zilveren en de zwarte. Maar die apen hebben mij helemaal niet gesmsed en ook niet gemaild. :(
Ook was het niet mogelijk om een pre-order te plaatsen lekkere service :/
Ja vreemd he, ik heb ook helemaal geen mail of sms gehad. Niet voor een zilvere en ook niet voor een zwarte. Maakt ook niet echt uit want ik heb hem al bij gsmweb besteld. En daar zeiden ze eerst dat ik hem de eerste week van november zou kunnen verwachten, toen werd het 10 november en nu weten ze niet meer wanneer ze me dat ding kunnen leveren. Dus ik ben bij gsmweb ook niet bepaald goed af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

errorx schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:08:
[...]

Ja vreemd he, ik heb ook helemaal geen mail of sms gehad. Niet voor een zilvere en ook niet voor een zwarte. Maakt ook niet echt uit want ik heb hem al bij gsmweb besteld. En daar zeiden ze eerst dat ik hem de eerste week van november zou kunnen verwachten, toen werd het 10 november en nu weten ze niet meer wanneer ze me dat ding kunnen leveren. Dus ik ben bij gsmweb ook niet bepaald goed af.
Maar wat ik mooi vind van coolblue (*****shop.nl) is dat als je voor 22:00 betaald hebt, en dan de volgende dag in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errorx
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:12:
[...]

Maar wat ik mooi vind van coolblue (*****shop.nl) is dat als je voor 22:00 betaald hebt, en dan de volgende dag in huis hebt.
Ja klopt, ik heb daar zelf ook goeie ervaringen mee. Ik had zelf verwacht dat ik hem via gsmweb wel snel zou krijgen. Als ik had geweten dat 't dus niet zo zou zijn, had ik best wel graag een paar tientjes meer uit willen geven om hem gewoon direct in de winkel te krijgen of inderdaad via coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 23:08:
Ik krijg de mijne woensdag thuis geleverd, vanuit Duitsland. We zullen dan nog even moeten wachten totdat de engelse roms op het net verschijnen :D
Ik lees dit nu toevallig..
Je weet dat je een hele grote fout begaan bent? Je krijgt een Duits toetsenbord, je had hem uit Engeland moeten halen :D
Levering daar is net zo snel en de telefoon is net zo duur.. ik heb 605 euro betaald vanuit Engeland. (incl verzendkosten)

[ Voor 13% gewijzigd door Xof op 11-11-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK HEB HEMMMMMMMM!!!
JEEJ!
Bij Kpn gehaald, niet de goedkoopste maargoed.
Moet alleen even een paar dagen wachten voor ik kan internetten helaas. Maar nu eerst spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kicknoize
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Iemand nog iets gehoord van de levering via Vodafone? Ik heb 'm daar 4 nov. besteld en hij zou de 11e binnen zijn, maar mijn orderstatus is nog steeds onveranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

errorx schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:24:
[...]

Ja klopt, ik heb daar zelf ook goeie ervaringen mee. Ik had zelf verwacht dat ik hem via gsmweb wel snel zou krijgen. Als ik had geweten dat 't dus niet zo zou zijn, had ik best wel graag een paar tientjes meer uit willen geven om hem gewoon direct in de winkel te krijgen of inderdaad via coolblue.
BTW, ik heb nu €713,95 betaald voor een koerier :| en bij coolblue zijn er geen verzendkosten (behalve memoryshop dan)
Maar om eerlijk te zijn zijn Rotterdamse postbodes/bezorgers net apen, nonchalante houding, geen verantwoording, slordig. Teveel om op te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
kicknoize schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:43:
Iemand nog iets gehoord van de levering via Vodafone? Ik heb 'm daar 4 nov. besteld en hij zou de 11e binnen zijn, maar mijn orderstatus is nog steeds onveranderd.
Neem eens contact met ze op? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kicknoize
  • Niet online
pven schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:44:
[...]

Neem eens contact met ze op? :?
Oh, nou sorry hoor. Ik dacht laat ik het hier eerst eens vragen, misschien dat er al wat meer informatie beschikbaar is.

Maargoed, bel zelf wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Xof schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:28:
[...]

Ik lees dit nu toevallig..
Je weet dat je een hele grote fout begaan bent? Je krijgt een Duits toetsenbord, je had hem uit Engeland moeten halen :D
Levering daar is net zo snel en de telefoon is net zo duur.. ik heb 605 euro betaald vanuit Engeland. (incl verzendkosten)
huh hoe kom je aan 605? als ik via die site (superetrader.co.uk) kom ik op 640 euro ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

GSMWeb heeft dus ook nog niet uitgeleverd? Dit is ook de laatste keer dat ik pre-order bij een onlineshop. Als de normale retail zelfs sneller kan leveren... En dan heb ik ook nog 100 euro 'teveel' betaald en minder abo-korting, én als 1 van de laatsten het toestel :X

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

dragonzzzz schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:54:
[...]

huh hoe kom je aan 605? als ik via die site (superetrader.co.uk) kom ik op 640 euro ofzo...
Kleine vergissing.. het is €609,10, maar nog steeds goedkoper dan wat ze zelf aangeven.
Ik dacht zelf ook zo'n €640 te gaan betalen (ook conversie gedaan via google), maar PayPal gebruikt blijkbaar een oude conversie, want daar staat toch echt €609,10 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Gah, ik weet dat ik inhoudelijk moet posten, maar ik heb hem :D Typhone.nl levert dus in ieder geval uit. En ik ben heel erg blij, we hebben er ongelofelijk lang op moeten wachten, maar hij is er dan toch echt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:41:
IK HEB HEMMMMMMMM!!!
JEEJ!
Moet alleen even een paar dagen wachten voor ik kan internetten helaas. Maar nu eerst spelen :D
Hehe gefeliciteerd. Maak ff wat fotos :)

Ik verwacht vandaag een telefoontje van Hi. Zal wel weer niet gebeuren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kicknoize
  • Niet online
Hmm, de klantenservice van Vodafone weet te melden dat ze vandaag 410 stuks hebben binnen gehad. Ik kan hem helaas pas tussen 5 en 10 werkdagen thuis verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:31
kicknoize schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:15:
Hmm, de klantenservice van Vodafone weet te melden dat ze vandaag 410 stuks hebben binnen gehad. Ik kan hem helaas pas tussen 5 en 10 werkdagen thuis verwachten...
Toch maar geluk dat ik vanochtend nogmaals heb gebeld. Gisteren waren ze blijkbaar vergeten om m'n order daadwerkelijk te activeren.

Nu nog wachten op een bevestigingsmail met ordernummer. Anders morgen maar weer bellen.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cambach schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:10:
[...]

Hehe gefeliciteerd. Maak ff wat fotos :)

Ik verwacht vandaag een telefoontje van Hi. Zal wel weer niet gebeuren :|
Ja zal eens even kijken. Vind het echt een lastig toestel echt een doolhof is het. Zal wel een paar dagen duren voordat ik alles onder de knie heb.
Touchscreen werkt wel super en toetsenbord ook!
Echt een mooi ding. Jammer dat ik nog niet kan internetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 18:19

Yucko

One clown to rule them all !

Tsunami schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:06:
Gah, ik weet dat ik inhoudelijk moet posten, maar ik heb hem :D Typhone.nl levert dus in ieder geval uit. En ik ben heel erg blij, we hebben er ongelofelijk lang op moeten wachten, maar hij is er dan toch echt _/-\o_
Proficiat :) Wel raar want ik destijds aangegeven dat ze me op de hoogte moesten houden over leverbaarheid en zo, maar heb nooit gehoord dat ze hem uiteindelijk binnen hadden.

Niet dat ik er nu nog veel om kan malen, heb 'm al gekocht bij een reguliere winkel ... maar toch ... valt me een beetje tegen.

Sterker nog; ik heb even hun site gecheckt, maar daar staat hij nog steeds in het lijstje van te verwachten toestelen (zowel zwart als zilver). Mag ik vragen wat je dan nu daadwerkelijk betaald hebt bij Typhone :?

[ Voor 14% gewijzigd door Yucko op 11-11-2008 13:31 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij de Phonehous geweest en die had er 1 liggen, maar was gereserveerd voor een andere.
Ik wou hem eerst zien voordat ik daadwerkelijk akkoord ging voor het bestellen van 1. Hij zij was geen probleem.

Nu zijn ze niet op voorraad meer en pas per 27 November. :X

Mocht iemand nog bij een Phonehouse zijn die hem WEL op voorraad heeft, dan zou ik dat graag horen of lezen. Daar gaat mijn verjaardags cadeau :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:21:
[...]

Ja zal eens even kijken. Vind het echt een lastig toestel echt een doolhof is het. Zal wel een paar dagen duren voordat ik alles onder de knie heb.
Vrouwen.. ;)
Maar als je nog nooit wat met Windows Mobile hebt gedaan (dus ook geen PDA's) dan kan het nog wel even wennen zijn ja :)
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:29:
Net bij de Phonehous geweest en die had er 1 liggen, maar was gereserveerd voor een andere.
Ik wou hem eerst zien voordat ik daadwerkelijk akkoord ging voor het bestellen van 1. Hij zij was geen probleem.

Nu zijn ze niet op voorraad meer en pas per 27 November. :X

Mocht iemand nog bij een Phonehouse zijn die hem WEL op voorraad heeft, dan zou ik dat graag horen of lezen. Daar gaat mijn verjaardags cadeau :(
Je hoeft hem daar toch niet te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:21:
[...]

Touchscreen werkt wel super en toetsenbord ook!
Echt een mooi ding. Jammer dat ik nog niet kan internetten....
Hmmm... Wacht je nou echt op internet op zo'n schermpie? :P heb je dan geen wiefie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Xof schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:03:
[...]

Kleine vergissing.. het is €609,10, maar nog steeds goedkoper dan wat ze zelf aangeven.
Ik dacht zelf ook zo'n €640 te gaan betalen (ook conversie gedaan via google), maar PayPal gebruikt blijkbaar een oude conversie, want daar staat toch echt €609,10 :D
Serieus? uhm dat is 30 euro goedkoper...
Wanneer krijg je hem? Wil wel even weten of je hem snel krijgt of niet :D hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Als het goed is morgen, de koerier geeft 2 werkdagen aan :) (daar betaal je dan ook wel voor.. iets van 18 euro ofzo)

Edit: ik heb het nog even uitgezocht, maar ik heb dus wel meer betaald.
code:
1
2
3
 7 nov 2008     Van creditcard afschrijven   Voltooid    Details    €609,10 EUR 
 7 nov 2008     Omrekening van valuta's      Voltooid    ...    -€651,02 EUR 
 7 nov 2008     Omrekening van valuta's      Voltooid    Details    £518,38 GBP

Echt duidelijk zijn ze niet op de site van PayPal.. ik had nog zo'n 42 euro op mijn PayPal account staan die 2 dagen daarvoor erop gestort ivm een annulering van een bestelling. Ze vermelden nergens dat ze dat bedrag gebruiken om te verrekenen.

[ Voor 70% gewijzigd door Xof op 11-11-2008 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Tsunami schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:06:
Zwart of zilver? Want op de website staat ie alsnog op verwacht :D haha
Xof schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:55:
Als het goed is morgen, de koerier geeft 2 werkdagen aan :) (daar betaal je dan ook wel voor.. iets van 18 euro ofzo)
Wanneer had je hem dan besteld?

Edit:
@ Xof: Dat is klote hoor.. welke koers hanteert paypal dan? 1,25?
651.02 / 518.18 = 1,2563xxxxxxx nogwat :P

[ Voor 31% gewijzigd door dragonzzzz op 11-11-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Vrijdag avond besteld (dus in het weekend eigenlijk) en is gisteren verstuurd.
Alles wat bij ze op voorraad is wordt dezelfde dag nog verstuurd als je het voor 16:00 GMT besteld.
Zie mijn edit in post boven je, komt dus toch wat duurder uit.

@dragonzzzz:
Wisselkoers: 1 euro = 0,796258 Britse ponden
En google zegt:1 Euro = 0.817551963 British pounds
Maarja voor 10 euro ga ik niet moeilijk lopen doen, rechtstreeks via CC betalen aan superetrader werkte niet, dus moest ik het wel via PayPal doen...

[ Voor 37% gewijzigd door Xof op 11-11-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
JaJoah schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:27:
[...]

Proficiat :) Wel raar want ik destijds aangegeven dat ze me op de hoogte moesten houden over leverbaarheid en zo, maar heb nooit gehoord dat ze hem uiteindelijk binnen hadden.

Niet dat ik er nu nog veel om kan malen, heb 'm al gekocht bij een reguliere winkel ... maar toch ... valt me een beetje tegen.

Sterker nog; ik heb even hun site gecheckt, maar daar staat hij nog steeds in het lijstje van te verwachten toestelen (zowel zwart als zilver). Mag ik vragen wat je dan nu daadwerkelijk betaald hebt bij Typhone :?
Sorry, late reply, was natuurlijk aan het spelen :+ Anyway, inderdaad heb ik ook nooit een bevestiging ontvangen, en als ik naar orderstatus ging stond er vrolijk dat er geen orderstatus bekend was voor mijn ordernummer. Dus vanmorgen rond 11:30 gebeld, ordernummer gegeven, en er werd mij gemeld dat hij al verstuurd was. Enfin, ik heb ze maar de voordeel van de twijfel gegeven, en zowaar, om 13:00 uur stond de postbode voor de deur ;)

Ik heb hem besteld met een aanbieding van hun. T-Mobile Relax 300, 24 mnd voor 29,50 ipv 34,50, met Web 'n' Walk Standaard de eerste 12 mnd voor de helft van de prijs. Toestel was gratis. Dus het eerste jaar 34,45, tweede jaar 39,45. Niet bepaald goedkoop, heb het idee dat je hem bij VF wel goedkoper kan krijgen, maar geloof dat dit het goedkoopste is voor T-Mobile (ik kreeg helaas ook vrij weinig korting zoals andere mensen, heb dan ook niet al te veel gebeld met mijn vorige abonnement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:41:
IK HEB HEMMMMMMMM!!!
JEEJ!
gefeliciteerd!! :D

en heeft je "plan geholpen"??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 14:52
The Legend schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:58:
GSMWeb heeft dus ook nog niet uitgeleverd? Dit is ook de laatste keer dat ik pre-order bij een onlineshop. Als de normale retail zelfs sneller kan leveren... En dan heb ik ook nog 100 euro 'teveel' betaald en minder abo-korting, én als 1 van de laatsten het toestel :X
Dit geldt ook voor mij, volgende keer wacht ik wel (heb nu 80 euro te veel betaald als in sep besteld |:( )

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errorx
The Legend schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:58:
Sommige mensen melden hier dat ze een verzendbevestiging hebben gekregen dus ik geloof dat er wel een aantal verstuurd zijn. Maar ik heb nog niks van ze gehoord en ik heb hem ook heel vroeg bij hun besteld. En ben 't met je eens dat dit wel de laatste keer is dat ik daar zo bestel zonder zeker te weten of ze gaan leveren of niet. Mijn nieuwe abo loopt al lang maar wanneer ik de telefoon kan verwachten weten ze niet. En ik heb inderdaad ook al in de winkel gestaan met een mooie zilvere xperia en de optie om hem te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg dat ding morgen binnen, ik heb meteen ook een 16gb microsd erbij gedaan is het misschien een overkill? Want ik heb wel een Omnia met 8gb+8gb en maar een klein beetje gebruikt... maar dan heb ik wel dat ik niet zo blij ben met de Omnia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:43:
[...]

Vrouwen.. ;)
Maar als je nog nooit wat met Windows Mobile hebt gedaan (dus ook geen PDA's) dan kan het nog wel even wennen zijn ja :)

[...]

Je hoeft hem daar toch niet te kopen?
Ik heb een Hi25 + internet abbo afgesloten daar en eerst voor een blackberry gekozen die achteraf niet deed wat mijn beloofd was en ik kan hem nu dus omruilen voor een X1 met een bij betaling van 219 euro.

Dus een soort nieuwe abbo aansluiting met Hi25 + internet abbo en de X1 voor 219 euro. Geen idee of het een goedkope deal is, maar de Blackberry is een prachtige telefoon al de dingen die ik wil kosten teveel geld, wat standaard met Windows Mobile prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:39:
Ik krijg dat ding morgen binnen, ik heb meteen ook een 16gb microsd erbij gedaan is het misschien een overkill? Want ik heb wel een Omnia met 8gb+8gb en maar een klein beetje gebruikt... maar dan heb ik wel dat ik niet zo blij ben met de Omnia
Overkill is het niet, traag is het wel.. ik wens je veel plezier met bestanden erop te zetten.. zal erg traag gaan :P (het is een class 2 kaartje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
Waarom geen micro SDHC 16 gig besteld met class 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:06:
[...]

gefeliciteerd!! :D

en heeft je "plan geholpen"??
Nop :( maarja boeie, ik heb hem ;)

Went snel zo'n touchscreen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dus een soort nieuwe abbo aansluiting met Hi25 + internet abbo en de X1 voor 219 euro. Geen idee of het een goedkope deal is,
bij een contract van 1 jaar is die 219 euro gewoon de normale prijs, zie hun website :)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:43
Cambach schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:53:
[...]

Zijn die er al dan? Ik zie alleen class2 nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-10 22:35
kicknoize schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:15:
Wat gaan ze er al die tijd mee doen dan? ;(

Was net even in de online Vodafone chat voor m'n abonnement en die medewerker zei dat er niks binnen was. Wie te geloven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:03:
Ik had dus gister gemailed met 2call en heeft even geduurd (zeker omdat ik ook nog moest werken). Hun antwoord is:

[...]

Ze hebben niet gereageerd op mijn vraag of er ook een wachtlijst is. Nog een bevestiging ervan, nog een ontkenning. Ik ga er vanuit dat ik er wel een krijg (17-10 besteld).
Deze week zeker dus...
hehe eindelijk..

oh ja.. wist je dat "nog" is dit geval "noch" moet zijn? :+
Het ziet er niet uit.. maar het is echt een woord hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheeky schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 15:02:
[...]
gokje: stuk voor stuk controleren of ze wel vodafone-branding hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:48:
[...]

Hmmm... Wacht je nou echt op internet op zo'n schermpie? :P heb je dan geen wiefie?
Ja hebben een draadloze netwerkverbinding thuis. Dus zo eens even de Wifi aanzetten en eens wat proberen. Maar is dat zeker weten gratis :P? Niet dat ik dalijk vette rekeningen van Hi krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:49
Tsunami schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:03:
[...]

Ik heb hem besteld met een aanbieding van hun. T-Mobile Relax 300, 24 mnd voor 29,50 ipv 34,50, met Web 'n' Walk Standaard de eerste 12 mnd voor de helft van de prijs. Toestel was gratis. Dus het eerste jaar 34,45, tweede jaar 39,45. Niet bepaald goedkoop, heb het idee dat je hem bij VF wel goedkoper kan krijgen, maar geloof dat dit het goedkoopste is voor T-Mobile (ik kreeg helaas ook vrij weinig korting zoals andere mensen, heb dan ook niet al te veel gebeld met mijn vorige abonnement).
aii, dan zal ik wel mazzel hebben: kan 2 jaar verlengen met een relax 100 a 9,50/mnd en krijg toestel er voor 89.95 bij. Maakt totaal dus 318 euro, zonder WnW. Ook ik bel niet veel, al een paar jaar met een relax 100...
Geloof dat het op zich wel een mooie aan bieding is..weet alleen nog steeds niet of ik hem wil hebben (ben nog niet echt overtuigd van de accutijden, en aangezien ik geen WnW wil is het wellicht een beetje overkill...maar is wel weer een leuk speeltje...)

[ Voor 6% gewijzigd door Hopjesvla79 op 11-11-2008 15:55 ]

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Cheeky schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 15:02:
[...]

Was net even in de online Vodafone chat voor m'n abonnement en die medewerker zei dat er niks binnen was. Wie te geloven?
Heb al vaker gehoord dat je de verkoop bij Vodafone in 3 verschillende dingen moet opsplitsen:

1. De fysieke winkels
2. De online winkel
3. De telefonische winkel

(kan alleen maar weer bij VF lijkt het wel)

Het kan dus best zijn dat de telefonische winkel de levering heeft gehad.
Vanochtend daar te horen gekregen dat ie binnen is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 18:49:
Allen,

ik heb de X1 zojuist ook besteld bij de klantenservice van VF.
Ik heb mijn abonnement verlengt naar een 2 jarig 27,50 Euro abonnenement icm met internetblox (1e jaar voor 4,50 Euro per maand ipv 9,50 Euro).
Ook krijg ik er een gratis sms verdubbelaar bij.
Icm met dit abonnement moet ik nog 65,90 Euro bijbetalen (wordt via een automatische incasso van mijn rekening afgeschreven).
Het toestel is volgens de klantenservice op voorraad en word deze week, en anders volgende week geleverd.
Nu nog even wachten op de email bevestiging....
En intussen al ontvangen die mail? Zit zelf nog te wachten vandaar de vraag.

(volgens de klantenservice kan het soms iets langer duren voordat je de mail krijgt. Net als het leveren van de Xperia zeg maar :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarstraks gebeld met hi.nl:

het klopt dat we de X1 op voorraad hebben!
alleen: dat je een mail krijgt dattie toch vertraagd is, klopt nog net even een beetje meer :P

edit: sms van hi: toestel is toch op voorraad!
koerier neemt contact met me op. ahwell, ik zie het wel :)
nog es edit: nah, sms komt van een gewoon 06-nummer. iemand neemt me gewoon in de zeik :P

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 15:24:
[...]

Ja hebben een draadloze netwerkverbinding thuis. Dus zo eens even de Wifi aanzetten en eens wat proberen. Maar is dat zeker weten gratis :P? Niet dat ik dalijk vette rekeningen van Hi krijg...
Tuurlijk is WiFi gratis, daar heeft Hi niets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cambach schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:53:
[...]

Bestaan ze er al dan? Waar zou ik het kunnen krijgen binnen Nederland? maarja beetje telaat al want het is al betaald |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-10 16:30

psy

Tsunami schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:03:
[...]

Toch gek. Ik was Orange klant had eerst twee jaar Orange 35, daarna 1 jaar simonly voor 15 euro. En daar kwam ik nooit bovenuit. Niet echt een grote klant dus. En ik kreeg hem gratis mee bij een Flex 20 abo, met web&walk.

[ Voor 20% gewijzigd door psy op 11-11-2008 16:34 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-11-2024
Vandaag mijn VodaFone 27,50 abbo verlengd bij de VF winkel in Breda, ze hadden 1 zilveren X1.
Abonnement blijft 27,50, internet Blox erbij (eerste 12 maanden 5 euro korting, daarna 9,50).
Bijbetalen: 65 euro. Maar ik heb 'm.

(Helaas vanavond geen tijd om uit te pakken dus dat wordt morgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet goed in welke topic ik dit moet plaatsen dus dan maar even hier. Mij werd verteld bij KPN dat ik een paar dagen zou moeten wachten tot ik kon internetten. Echter als ik mijn saldo opvraag bij 1244 krijg ik er meteen een smsje achteraan over mijn eindeloos online verbruik. In de winkel zeiden ze zodra ik dit kreeg dat Eindeloos online dan geactiveerd stond. Maar ben er toch een beetje voorzichtig mee. Iemand een idee of ik nu gewoon eindeloos kan internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:13:
Ik weet niet goed in welke topic ik dit moet plaatsen dus dan maar even hier. Mij werd verteld bij KPN dat ik een paar dagen zou moeten wachten tot ik kon internetten. Echter als ik mijn saldo opvraag bij 1244 krijg ik er meteen een smsje achteraan over mijn eindeloos online verbruik. In de winkel zeiden ze zodra ik dit kreeg dat Eindeloos online dan geactiveerd stond. Maar ben er toch een beetje voorzichtig mee. Iemand een idee of ik nu gewoon eindeloos kan internetten?
Beste is gewoon de klantennummer van kpn bellen en even vragen voordat je een dikke rekening thuis krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
Was net langs de Hi winkel. Ze hadden ze inderdaad binnen gekregen (zilvere versie) en ik had gereserveerd dus kon m zo meenemen. Blijkt ineens dat mn identiteitskaart over datum is, heb ik nog niks 8)7

Ik kijk trouwens net op Hi.nl en daar zijn de prijzen bij verlengen weer aangepast. Toestel is niet meer gratis bij hi20 2 jaar :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Cambach schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:38:
Was net langs de Hi winkel. Ze hadden ze inderdaad binnen gekregen (zilvere versie) en ik had gereserveerd dus kon m zo meenemen. Blijkt ineens dat mn identiteitskaart over datum is, heb ik nog niks 8)7

Ik kijk trouwens net op Hi.nl en daar zijn de prijzen bij verlengen weer aangepast. Toestel is niet meer gratis bij hi20 2 jaar :|
Haha, dat is balen he :P
Ligt ie voor je neus kan je hem alsnog niet meenemen.

Maar studentmobiel heeft weer eens gemailt. En ze zeggen nog steeds dat de zwarte X1 deze week word geleverd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-10 22:35
dragonzzzz schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:04:
[...]

Maar studentmobiel heeft weer eens gemailt. En ze zeggen nog steeds dat de zwarte X1 deze week word geleverd :S
Misschien is het import?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:54:
[...]

bij een contract van 1 jaar is die 219 euro gewoon de normale prijs, zie hun website :)
Dit is een contract van 2 jaar :/
Gelijk maar even het één en ander controleren, dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik alles zo lees over de levertijden,dan heb ik veel geluk!!! Heb hem afgelopen Donderdag besteld bij Hi. En kreeg vandaag een sms dat de koerier contact met me op zou nemen. Uurtje later belde de koerier, met de mededeling dat hij morgen vanaf 13:00 uur op het Postkantoor voor me klaar ligt!!! (had dat zelf ook aangegeven om hem bij het Postkantoor te willen ophalen) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg vanmiddag ook zo'n smsje van hi, maar eerlijk gezegd weet ik het allemaal nog zo net niet.
er staat nu ook in m'n orderstatus dat ze me gebeld hebben (ja, met m'n goede telefoonnummer ernaast :P), maar ik ben toch echt niet gebeld...

gister besteld trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 13:36
Kreeg vandaag te horen van een vriend van me dat hij een Xperia in de Vodafone winkel in Rotterdam gehaald had. Was er ook gelijk naar toe gegaan en net de laatste gekregen :D. Morgen ff een telefoontje plegen om m'n online bestelling te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Eyyka schreef op maandag 10 november 2008 @ 23:23:
[...]

Weet je wat leuk is.. Jullie allemaal al weken geleden op internet besteld, goedkoop en sneller zou het zijn.
Ik heb het toestel afgelopen zaterdag bij The Phone House gekocht. (simlock vrij uiteraard)

Dus heb ik het toestel gewoon nog eerder als jullie :) .. Jullie met dat internet, retail rules!

Iedereen die nog twijfelt, ik zal je zeggen doe het! Wat een telefoon, alles werkt prima en supersnel!
Maar je moest er wel minimaal een paar honderd euro voor bijlappen en dat is ook weer een beetje jammer voor een telefoon waar half NL over een paar weken mee loopt. Een collega heeft hem vorige week gratis bij Hi besteld en wordt donderdag door de koerier bezorgd. Ik wacht zelf nog maar even tot ik de zwarte uitvoering heb gezien...... wacht al een half jaar dus ben al wat gewend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:00:

edit: sms van hi: toestel is toch op voorraad!
koerier neemt contact met me op. ahwell, ik zie het wel :)
nog es edit: nah, sms komt van een gewoon 06-nummer. iemand neemt me gewoon in de zeik :P
Klopt wel hoor, Hi smst inderdaad via een 06 nummer.
Ik heb hem afgelopen zaterdag besteld, maandag kreeg ik een mail dat het vertraagd is en vanmiddag rond 17uur smsje gekregen dat het weer leverbaar is en 10 min daarna afspraak gemaakt met de koerier. Krijg hem alleen pas donderdagavond, morgen hadden ze geen tijd meer. Nog een dag langer wachten, zuchttt :D Wat n geduld he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Net ook maar even verlengd bij vodafone. rare is dat er onderlinge concurrentie is tussen de verschillende vodafones sales teams en dus ook andere prijzen. via 1200 kreeg ik geen 20% korting op abokosten, naar online gebeld wel.

Krijg nu 35 basis 1 jaar verlenging, gratis sms voordeelblox, internetpakketje 9.50 en jaar lang 20% korting op abokosten, toestel zilver voor 219 eur.

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
Even een vraag: Ik heb mijn Hi20 abbo verlengd maar mn abbo loopt op 8 december pas af. Ik heb verlengd met Hi20 en eindeloos online. Dit abbo gaat toch direct in? Krijg je dan een nieuwe simkaart (ivm eindeloos online) en kan je dan direct internetten via eindeloos online of duurt dat een week ivm activeren? Sorry ben dit vergeten te vragen wellicht dat iemand het hier weet.

Oja. En hoe het zit met die kortingen bij Hi. Je bouwt tijdens je abbo bij Hi een korting op. Dit hangt er vanaf of je wel of niet binnen je bundel blijft en of je je rekeningen op tijd betaald. (aldus hi telefoon mevrouwtje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cambach schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:30:
Even een vraag: Ik heb mijn Hi20 abbo verlengd maar mn abbo loopt op 8 december pas af. Ik heb verlengd met Hi20 en eindeloos online. Dit abbo gaat toch direct in? Krijg je dan een nieuwe simkaart (ivm eindeloos online) en kan je dan direct internetten via eindeloos online of duurt dat een week ivm activeren? Sorry ben dit vergeten te vragen wellicht dat iemand het hier weet.

Oja. En hoe het zit met die kortingen bij Hi. Je bouwt tijdens je abbo bij Hi een korting op. Dit hangt er vanaf of je wel of niet binnen je bundel blijft en of je je rekeningen op tijd betaald. (aldus hi telefoon mevrouwtje)
Ik heb vandaag ook verlengd bij Hi. Je nieuwe abo gaat meteen in en het internet duurt een aantal dagen voordat dat werkt. Ik heb een nieuwe simkaart gekregen omdat mijn andere wat oud was (zelfde nummer wel) Duurde een half uurtje en toen deed die t al.

Korting krijg je inderdaad ook. Ik bel nauwelijks over mijn abo heen dus ik kreeg maar 60 euro korting (categorie b)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
GENETX schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:54:
[...]

Zijn die er al dan? Ik zie alleen class2 nl.
Deze geheugenkaart van Dynabyte is toch class 4?

Klik

Die 4 in dat rondje staat toch voor de class?

Offtopic: voor mn k800i gebruik ik een micro sd kaart. daar zat een cardreader bij. doen die het ook met sdhc kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cambach schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:46:
[...]

Klik

Offtopic: voor mn k800i gebruik ik een micro sd kaart. daar zat een cardreader bij. doen die het ook met sdhc kaarten?
Hopelijk heb je deze niet besteld, want volgens mij is dit geen micro sdhc... en je hebt echt wel een micro nodig, anders past ie nie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Inderdaad, veel plezier met die in je X1 te rammen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry double post, firefox deed gek

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cambach schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:46:
[...]

Klik

Nups, zoals WL696/Tsunami zei, veel succes met deze normale sd. Hij is trouwens hier duur, bij memoryshop kost ie €50,- ofzo maar vroegâh (paar maanden geleden) had ik €90,- voor betaald :| voor mijn eeepc

Een Sony apparaat gebruikt geen SD m.u.v. de X1. Sony gebruiken memorystick in jouw geval een M² (memorystick micro) en geen microSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou uiteindelijk maar besteld bij VF online shop. Ik hoop dat ik hem een beetje snel binnen krijg.

Bij The Phonehouse was onderhandelen onmogelijk en elke andere winkel had hem niet en was ook nog eens jezus veel duurder.

Heb nu 22.50 abo + 9.50 internet + gratis dubbele sms en elke maand 4.50 korting
Betaal 65 eurie voor het toestel en 33.50 per maand incl verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08 16:58

Roderick24

XPS M1710

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:18:
Nou uiteindelijk maar besteld bij VF online shop. Ik hoop dat ik hem een beetje snel binnen krijg.
Heb vanmiddag weer 4x gebeld. Ze krijgen hem definitief deze week binnen (zeggen ze).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roderick24 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:23:
[...]
Heb vanmiddag weer 4x gebeld. Ze krijgen hem definitief deze week binnen (zeggen ze).
Ik kreeg bij bellen te horen dat ze hem al op voorraad hebben en dat ik hem bij nummerbehoud in 5 tot 10 werkdagen binnen zou hebben.

Iemand toevallig nog een idee in hoeverre het toestel gebranded is en of er software aanpassingen zijn als je bij de VF online shop besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Roderick24 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:23:
[...]

Haha over ongeduldig hebben :P
Vodafone is toch een rare provider als ik het zo lees.. ze leveren hem liever uit in de winkel aan mensen die hem niet eens gereserveerd hebben.. lekker klantvriendelijk..
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:39:
[...]

Ik kreeg bij bellen te horen dat ze hem al op voorraad hebben en dat ik hem bij nummerbehoud in 5 tot 10 werkdagen binnen zou hebben.

Iemand toevallig nog een idee in hoeverre het toestel gebranded is en of er software aanpassingen zijn als je bij de VF online shop besteld?
Is volgens mij al een paar keer genoemd.. een Vodafone logo op het batterij klepje (ingegraveerd) en een extra Vodafone panel die naar Vodafone Live gaat.

[ Voor 40% gewijzigd door Xof op 11-11-2008 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Zijn er misschien al mensen die in de afgelopen dagen (laten we zeggen: 3 dagen) de X1 bij VF via internet / telefonisch hebben besteld en een bevestigingsmail hebben gehad?

Zit er nog steeds op te wachten. Mede omdat ze gisteren vergeten waren de order definitief te maken in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:28:
[...]

Precies dezelfde deal als ik zaterdag in een VF winkel heb gekregen.
Derice,

weet jij toevallig betreft die aanbieding van internet blox voor de helft van de prijs. Of je dat een jaar aan die internetblox vast zit of langer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:59:
ik kreeg vanmiddag ook zo'n smsje van hi, maar eerlijk gezegd weet ik het allemaal nog zo net niet.
er staat nu ook in m'n orderstatus dat ze me gebeld hebben (ja, met m'n goede telefoonnummer ernaast :P), maar ik ben toch echt niet gebeld...

gister besteld trouwens.
Ik had dat ook, dat er stond dat ik een keer gebeld ben en er geen contact tot stand is gekomen.
Uiteindelijk heb ik hun koeriersdienst kunnen bereiken en een afspraak gemaakt. Dus als je ze morgen nog moet bellen kan dat op 09007386873.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:06:
[...]

Ik had dat ook, dat er stond dat ik een keer gebeld ben en er geen contact tot stand is gekomen.
Uiteindelijk heb ik hun koeriersdienst kunnen bereiken en een afspraak gemaakt. Dus als je ze morgen nog moet bellen kan dat op 09007386873.
aha. dankjewel voor de tip.

trouwens, mocht iemand anders nog willen bellen naar ze, volgens google doet deze het ook:
073 624 90 90

morgen eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikel64 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 15:56:
[...]

En intussen al ontvangen die mail? Zit zelf nog te wachten vandaar de vraag.

(volgens de klantenservice kan het soms iets langer duren voordat je de mail krijgt. Net als het leveren van de Xperia zeg maar :P )
Ik heb de mail ook nog niet ontvangen. Ze zeiden gister avond (toen ik em had besteld) dat ik de mail binnen 24 uur zou krijgen. Voor de mail had ik nog na gebeld toen ik jou bericht zag dat jij die zou krijgen.
Heb dus toen mijn email adres doorgegeven en ze zouden die dus 24 uur sturen, maar heb nog niks gehad.
Ik ga morgen denk even weer bellen, want de 24 uur is om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:51

yassine

Nothing to it but to do it!

Jongens, misschien een domme vraag hoor - maar is het mogelijk om met me huidig vodafone sim onlytje deze experia te nemen zonder te wachten tot het einde van me abo. (dat loopt nog tot aug 2009)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

officieel niet.
maar naar het schijnt kan je bij de telefonische verkopers van vodafone vanaf 6 maanden voor einde contract verlengen, dus misschien kan je proberen of je de periode tot februari kan afkopen, zo duur kan dat niet zijn met een sim-only

nee heb je, ja kan je krijgen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:51

yassine

Nothing to it but to do it!

Oke. Nee dat is voor mij niet echt aan de orde, wegens wat geldtekort. Ik zou graag met dit abo/nummer nog de experia willen nemen zegmaar - wel wat bijbetalen offcource, maar daar verkoop ik me diamond dan voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Iemand nog wat gehoord van 2Call? En de mensen die van GSMWeb geleverd zouden krijgen vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
The Legend schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:45:
Iemand nog wat gehoord van 2Call? En de mensen die van GSMWeb geleverd zouden krijgen vandaag?
Hmm, nee... Ik heb 2call zondag gemaild (of in de nacht van zondag op maandag), maar ik heb daar nog steeds geen reactie op gehad. Meestal zijn ze heel snel met antwoord.... Ik ga nu serieus aan mijzelf twijfelen of ik nou wel een mail verstuurd heb, haha...

Maar ik had gemaild of ze m'n zwarte ook in een zilveren konden omzetten, want ik heb nu echt een nieuwe mobiel nodig, loop met m'n oude Samsung D500 (ook bij 2call besteld trouwens :D) omdat m'n K800 battery issues heeft. Stiekem hoop ik dat ze niet hebben gereageerd omdat ze druk bezig zijn die zwarte import X1 naar mij te sturen...hmmm
*wickedwy blijft door dromen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderick24
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08 16:58

Roderick24

XPS M1710

Xof schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:42:
[...]
Haha over ongeduldig hebben :P
Vodafone is toch een rare provider als ik het zo lees.. ze leveren hem liever uit in de winkel aan mensen die hem niet eens gereserveerd hebben.. lekker klantvriendelijk..
Xof, aangezien jij er al 1 binnen hebt en je 2e al op weg is, heb je geen recht van spreken! :P
En de klantvriendelijkheid zit op zich wel goed, behalve bij de orderstatus hulplijn, maar het interne management is het slechte wat ik ooit ben tegen gekomen.

Maar er is hoop, misschien vandaag! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Roderick24 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 08:58:
[...]

Xof, aangezien jij er al 1 binnen hebt en je 2e al op weg is, heb je geen recht van spreken! :P
En de klantvriendelijkheid zit op zich wel goed, behalve bij de orderstatus hulplijn, maar het interne management is het slechte wat ik ooit ben tegen gekomen.

Maar er is hoop, misschien vandaag! 8)7
Haha, heeft Xof zijn 1ste X1 al binnen?
En over klantvriendelijkheid. In de winkels zijn ze heel vriendelijk. Maar over de telefoon weten ze meestal niet wat ze zeggen. De algemene telefoon kennis ontbreekt bij sommige :D

(ik heb al 2 telefonisten helemaal uitgelult, ze wilde mij eerst een SE C905 aanbieden en daarna een HTC tytn 2)

Edit:
hieronder,
lol... tegen mij zeiden ze dat de C905 soortgelijk was. En dat ik ook naar de Tytn2 moest kijken. Want die is ook vergelijkbaar. Ik zei meteen dat ze geen moeite hoeven te doen om een soortgelijke telefoon te zoeken. En dat ze mij maar moeten terugbellen als de X1 uit is :D

[ Voor 15% gewijzigd door dragonzzzz op 12-11-2008 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
dragonzzzz schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:12:
[...]

Haha, heeft Xof zijn 1ste X1 al binnen?
En over klantvriendelijkheid. In de winkels zijn ze heel vriendelijk. Maar over de telefoon weten ze meestal niet wat ze zeggen. De algemene telefoon kennis ontbreekt bij sommige :D

(ik heb al 2 telefonisten helemaal uitgelult, ze wilde mij eerst een SE C905 aanbieden en daarna een HTC tytn 2)
Klinkt zeeeer bekend dit. Ik tegen de verkoopster: wil graag de SE Xperia X1. De verkoopster: Dat is toch de C902? 8)7

Volgens mij lijkt Xperia X1 en C902 niet op elkaar. Zelfs niet als je heel onduidelijk praat.

Verder alleen maar goede ervaringen met de klantenservice van VF, op het bestellen van de X1 na dan.

vanavond nog maar eens bellen wat m'n orderstatus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 20:29
Heeft iemand inmiddels zn X1 via gsmweb al ontvangen? Zit er aan te denken hem hier aan te schaffen inclusief met een flex 25 + W&W voor 1 jaar, kost me 202 euries voor het toestel. Zit nog ongeveer 3 maanden in Zweden en kan op die manier nu al van de X1 genieten en smijt op deze manier niet niet mn maandelijks tegoed over de balk zonder het te gebruiken. Kan dan bij terugkomst flink bellen/sms-en etc.

Stuurde gister een mail over de levertijd als ik hem nu zou bestellen, en kreeg het volgende antwoord:

Ik ga uit van komende week, het is altijd vrij moeilijk te zeggen hoe het gaat met de levering van een nieuw toestel. Deze moeten namelijk nog geïmporteerd worden, als de toestellen minder nieuw zijn zijn ze vaak gewoon in Nederland te bestellen, waardoor er minder risico is op vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Wat een bullshit, de Nederlandse toestellen komen gewoon van SE NL en die hoeven echt niet door GSMWeb geimporteerd te worden.

Nou, heb m'n Brodit autohouder, Brando screenprotector en Sandisk 8GB Class 6 MicroSD kaart binnen. Nu nog de telefoon 8)7

Ik heb zo'n voorgevoel dat het nog wel even kan duren bij 2Call :/

[ Voor 43% gewijzigd door The Legend op 12-11-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
The Legend schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:26:
Wat een bullshit, de Nederlandse toestellen komen gewoon van SE NL en die hoeven echt niet door GSMWeb geimporteerd te worden.

Nou, heb m'n Brodit autohouder, Brando screenprotector en Sandisk 8GB Class 6 MicroSD kaart binnen. Nu nog de telefoon 8)7

Ik heb zo'n voorgevoel dat het nog wel even kan duren bij 2Call :/
Wat heb je aan al die accessoire als je toestel nog niet binnen is??
(heb ook mijn 8gb Class 6 binnen 8)7, moet nog een screenprotector kopen)

Maar je hebt gelijk over het importeren. De Nederlandse toestellen worden gewoon door SE NL geimporteerd. dus daar ligt het probleem. Ze kunnen de vraag gewoon niet aan

[ Voor 12% gewijzigd door dragonzzzz op 12-11-2008 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie dat er nog steeds veel mensen aan het wachten zijn. Blijft dat ook maar doen want het is ECHT de moeite waard! Dit is echt het meest complete en geweldige toestel wat ik ooit gehad heb!

Voor de mensen met HI : KPN heeft de toestellen binnen, daar zijn ze net zo duur als bij HI alleen krijg je niet 1 jaar lang 3 euro korting per maand. Nouja mij maakte dat niet zoveel uit.
Ik heb wel veel bij moeten betalen, maar op de Hi site betaalde ik hetzelfde (169.95 voor 2 jaar)
Betaal eerste jaar 22.50 per maand en 2e jaar 29.95 per maand. (hi20 incl. eindeloos online)

Ik heb het toestel NIET verzekerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch jammer dat 2call niet kan leveren. Heb het toestel + abo zo vroeg mogelijk besteld, om er zeker van te zijn dat ik bij de release de telefoon snel zal krijgen. Dit demotiveerd me echt enorm om over 2 jaar weer te pre-orderen.
Maarja, ik wacht vandaag weer rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 20:29
Ik heb dit topic behoorlijk gevolgd en heb het idee dat geen enkele webshop tot nog toe geleverd heeft. Blijkbaar krijgen de 'grote jongens' voorrang bij SE NL. Vond dat import verhaal van GSMweb ook erg vaag. Lekker vaag blijven doen en hopen dat je toch maar bij hun een bestelling plaatst 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:00:
Zie dat er nog steeds veel mensen aan het wachten zijn. Blijft dat ook maar doen want het is ECHT de moeite waard! Dit is echt het meest complete en geweldige toestel wat ik ooit gehad heb!

Voor de mensen met HI : KPN heeft de toestellen binnen, daar zijn ze net zo duur als bij HI alleen krijg je niet 1 jaar lang 3 euro korting per maand. Nouja mij maakte dat niet zoveel uit.
Ik heb wel veel bij moeten betalen, maar op de Hi site betaalde ik hetzelfde (169.95 voor 2 jaar)
Betaal eerste jaar 22.50 per maand en 2e jaar 29.95 per maand. (hi20 incl. eindeloos online)

Ik heb het toestel NIET verzekerd!
Ik zit nu te wachten op de zwarte versie die ooit uitkomt :P haha.
Maar je hebt gelijk hoor, heb er afgelopen donderdag even mee gespeeld (10 minuten @ tmobile shop kalverstraat) en ik wou meteen mijn abonnement verlengen. Het enige wat me tegenhield was dat het toestel simlocked en branded was. En omdat hij zilver is.

Als ik de zwarte ergens zie en hij is unbranded maar simlocked dan neem ik hem meteen 8)7

edit:
buttonfreak85 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:35:
Ik heb dit topic behoorlijk gevolgd en heb het idee dat geen enkele webshop tot nog toe geleverd heeft. Blijkbaar krijgen de 'grote jongens' voorrang bij SE NL. Vond dat import verhaal van GSMweb ook erg vaag. Lekker vaag blijven doen en hopen dat je toch maar bij hun een bestelling plaatst 8)7
Kreeg net een mailtje van typhone.nl. Die hebben de zilvere X1 op voorraad. En ze kunnen per direct leveren.

[ Voor 19% gewijzigd door dragonzzzz op 12-11-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar de scherpste aanbieding voor dit toestel met een vodafone of KPN netwerk
Nu kan ik bij Hi 30 studentenkorting krijgen plus 1 jaar eindeloos online voor 2,50. (toestel gratis.)
  • (24*24€)+(12*2,50€)+(12*9,95€)= 725€
Op hi.nl kun je ook internet korting krijgen maar nu weer ik niet of dat 24 maanden geldig is of maar 12 maanden. Hi 30 voor 22€ + eindeloos online 12 maanden voor 2,50
  • (24*22€)+(12*2,50€)+(12*9,95€)= 677€
  • (12*22€)+(12*29,95€)+(12*2,50€)+(12*9,95€)= 773€
Dat scheelt namelijk nogal een leuk bedrag, heeft iemand hier meer inzicht in de acties van Hi?
Op de site staat enkel een sterretje met *12 maanden korting bij een tweejarig abonnement, er is niet duidelijk of dat nou van toepassing is op de belbundel of de internet bundel.

Edit: Hey dat is opvallend, gisteravond was dat zinnetje nog niet klikbaar, nu linkt het naar deze pagina.
Alles dus duidelijk. Beide internetkortingen gelden maar 12 maanden.
Toch maar gaan voor die studentenkorting als hij Hi wordt, of zijn er nog andere strakke acties?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 15:50
Dat sterretje was altijd al klikbaar. :P

Anyway, bij Vodafone kom je ongeveer op hetzelfde bedrag uit, alleen heb je dan een gebrande telefoon, maar wel weer sneller internet met minder haken en ogen eraan.
Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste