Wat denk je nu zelf, dat ze voor de grap mensen via de telefoon wél leveren en online niet? Lijkt me toch echt dat er wel een verklaring achter te vinden is...Tals1ar schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 21:22:
Lijkt mij dat je gewoon 1 distributie centrum heb voor dit soort dingen....
Via de telefoon had je die ook nog niet gehad. Ik heb vorige week donderdag besteld, vandaag pas bevestigingsbrief gekregen. En daarin staat dat ik de X1 binnen 10 werkdagen ontvang. Bij de bestelling gevraagd of ze op voorraad waren, dat was zo. Meer dan genoeg kreeg ik te horen.Tals1ar schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 21:22:
Wat een prutsers bij VF, dinsdag online met een verlenging de xperia besteld, kreeg vandaag envelop met bevestiging, dus ik bellen om te vragen wanneer ik het toestel zou ontvangen. Dit zou pas volgende week zijn ofzo, ze hebben hem niet op voorraad. Maar als ik hem via de telefoon had verlengd dan zou ik hem al wel hebben, wat daar hebben ze hem wel op voorraad. Lijkt mij dat je gewoon 1 distributie centrum heb voor dit soort dingen....
Vreemd, ik heb gisteren besteld, direct bevestigingsemail gehad en krijg hem Woensdag (aldus helpdesk).Valuco schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 21:55:
[...]
Via de telefoon had je die ook nog niet gehad. Ik heb vorige week donderdag besteld, vandaag pas bevestigingsbrief gekregen. En daarin staat dat ik de X1 binnen 10 werkdagen ontvang. Bij de bestelling gevraagd of ze op voorraad waren, dat was zo. Meer dan genoeg kreeg ik te horen.
De mail had ik inderdaad ook direct gekregen. Maar je krijgt ook nog een brief, inclusief de voorwaarden en info boekje over de blox, met een lijstje van wat je overeen bent gekomen. Die heb ik pas ontvangen na 9 dagen. En daarin staat ook pas dat de telefoon geleverd wordt binnen 10 werkdagen.SoaDmaggot schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 22:03:
[...]
Vreemd, ik heb gisteren besteld, direct bevestigingsemail gehad en krijg hem Woensdag (aldus helpdesk).
Bedoel je hiermee je algemene voorwaarden en je contract welke je moet ondertekenen en moet meegeven bij ontvangst van de mobiel, of hebben we het hier over andere papierenValuco schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 16:38:
[...]
De mail had ik inderdaad ook direct gekregen. Maar je krijgt ook nog een brief, inclusief de voorwaarden en info boekje over de blox, met een lijstje van wat je overeen bent gekomen. Die heb ik pas ontvangen na 9 dagen. En daarin staat ook pas dat de telefoon geleverd wordt binnen 10 werkdagen.
Anders klopt het dus niet dat de mobiel Maandag wordt verstuurd en Woensdag binnen is max, even bellen dus weer..
Algemene voorwaarden zaten erbij, boekje over blox, en een brief met overzicht van het bestelde.SoaDmaggot schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:47:
[...]
Bedoel je hiermee je algemene voorwaarden en je contract welke je moet ondertekenen en moet meegeven bij ontvangst van de mobiel, of hebben we het hier over andere papieren
Anders klopt het dus niet dat de mobiel Maandag wordt verstuurd en Woensdag binnen is max, even bellen dus weer..
Contract zat er niet bij.
Ook ik heb de Xperia besteld bij GSMWeb.
15-11-2008 gebeld naar gsmweb om te vragen of het toestel op voorraad was. Antwoord: we hebben genoeg en er is geen grote wachtlijst.
16-11-2008 besteld.
17-11-2008 bevestiging per e-mail, gelijk contract uitgeprint, ingevuld en rond 20:00 naar hun gefaxed.
18-11-2008 bevestiging via email dat me bestelling in orde was.
18-11-2008 even gebeld weer. Niet op voorraad en ze krijgen 25-11-2008 weer binnen (100 stuks).
Nu is maar hopen dat die ook echt 25-11-2008 wordt geleverd aan hun zodat ze het uiterlijk 26-11-2008 kunnen versturen en ik 27-11-2008 ontvang.
Heb dit besteld: T-Mobile Relax 200 + Web n Walk Standaard voor 1 jaar. Bijbetaling toestel 198 euro.
Omdat ik een T-Mobile Flex 25 wou maar bij Relax 2,50 per maand korting is heb ik voor Relax gekozen.
Na activatie kan het per direct (of per eerstvolgende factuurdatum, wat de klant maar wil) om worden gezet naar Flex 25 mét de 2,50 euro per maand korting.
Heeft iemand ook te horen gekregen dat ze de Xperia dinsdag 25-11 binnen hebben?
15-11-2008 gebeld naar gsmweb om te vragen of het toestel op voorraad was. Antwoord: we hebben genoeg en er is geen grote wachtlijst.
16-11-2008 besteld.
17-11-2008 bevestiging per e-mail, gelijk contract uitgeprint, ingevuld en rond 20:00 naar hun gefaxed.
18-11-2008 bevestiging via email dat me bestelling in orde was.
18-11-2008 even gebeld weer. Niet op voorraad en ze krijgen 25-11-2008 weer binnen (100 stuks).
Nu is maar hopen dat die ook echt 25-11-2008 wordt geleverd aan hun zodat ze het uiterlijk 26-11-2008 kunnen versturen en ik 27-11-2008 ontvang.
Heb dit besteld: T-Mobile Relax 200 + Web n Walk Standaard voor 1 jaar. Bijbetaling toestel 198 euro.
Omdat ik een T-Mobile Flex 25 wou maar bij Relax 2,50 per maand korting is heb ik voor Relax gekozen.
Na activatie kan het per direct (of per eerstvolgende factuurdatum, wat de klant maar wil) om worden gezet naar Flex 25 mét de 2,50 euro per maand korting.
Heeft iemand ook te horen gekregen dat ze de Xperia dinsdag 25-11 binnen hebben?
officieus wel. zie ook een aantal posts terug in dit topic. Zodra ik iets weet van m'n buddies bij GSMWeb zal ik dat hier neerzetten, voorzover jullie dan niet zelf al e.e.a. hebben ontfutseld
Voor jouw beeld. Ik heb maandag (opnieuw!) besteld bij VF, zou een mail krijgen, maar daar wacht ik nu nog op. Afgelopen vrijdag stond de koerier aan de deur met het toestel en de volgende dag zat er een bevestigingsbrief bij de post (was een verlenging dus geen volwaardig contract).SoaDmaggot schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:47:
[...]
Bedoel je hiermee je algemene voorwaarden en je contract welke je moet ondertekenen en moet meegeven bij ontvangst van de mobiel, of hebben we het hier over andere papieren
Overigens een heel mooi toestelletje, die X1!
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Verwijderd
Ik heb die brief nooit gehad, maar had wel het toestel in 3 werkdagen. Vrijdag 14 besteld, dinsdag 18 geleverd.Valuco schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:21:
[...]
Algemene voorwaarden zaten erbij, boekje over blox, en een brief met overzicht van het bestelde.
Contract zat er niet bij.
Ik ga zo bellenVerwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 08:32:
[...]
Ik heb die brief nooit gehad, maar had wel het toestel in 3 werkdagen. Vrijdag 14 besteld, dinsdag 18 geleverd.
Edit:
Ja hoor, weer een spontane niet verklaarbare annulering bij Vodafone.
Ik snap niet hoe ze het iedere keer weer voor elkaar krijgen daar. Ze moeten daar toch een goed met hun afdeling ICT gaan kijken hoe het toch weer iedere keer kan dat bestelling zomaar verdwijnen of geannuleerd worden. Anyways, bestelling blijkt dus geannuleerd te zijn, telefonisch dus opnieuw besteld. Moet nu alleen 65 euro voor het toestel betalen. Maar krijg daarvoor wel 1 jaar lang 7 euro korting op het internet, dus uiteindelijk nog 35 euro goedkoper uit dat de aanbieding die ik eerst had. Dus nu gaan we maar weer wachten op de bevestiging van vodafone en dan maar even bellen of die nu dan wel echt erin staat.
Hopelijk krijg ik het toestel deze week dan nog.
[ Voor 59% gewijzigd door Valuco op 24-11-2008 13:38 . Reden: Vervolg verhaal ]
Ik wilde de X1 ook gaan bestellen bij GSMweb. Dus ik belde net ff op en hij zij dat ze de telefoons deze week binnen krijgen. En als ik hem nu zal bestellen heb ik hem volgens hem deze of volgende week in huis. Dus dan bestel ik hem daar wel!
Verwijderd
Even belangrijk voor de mensen die bij Vodafone de x1 hebben besteld:
Ik had 2 weken geleden telefonisch met de verkoopster afgesproken dat de x1 tegen het internettarief verkocht zou worden voor 164,95 bij mijn 1-jarige verlenging en niet voor het oude tarief/ winkeltarief van 220. Kreeg ik paar dagen geleden doodleuk een factuur in de bus van 220 euro, die alsnog van mijn rekening wordt afgeschreven. Na contact te hebben opgenomen met VF zal het pas volgende maand weer worden gecrediteerd. Dus mensen, kijk goed naar je factuur!
Ik had 2 weken geleden telefonisch met de verkoopster afgesproken dat de x1 tegen het internettarief verkocht zou worden voor 164,95 bij mijn 1-jarige verlenging en niet voor het oude tarief/ winkeltarief van 220. Kreeg ik paar dagen geleden doodleuk een factuur in de bus van 220 euro, die alsnog van mijn rekening wordt afgeschreven. Na contact te hebben opgenomen met VF zal het pas volgende maand weer worden gecrediteerd. Dus mensen, kijk goed naar je factuur!
Klopt, het telefonisch bestellen had bijvoorbeeld ook nog niet de maandelijkse €7 korting op Internet Blox in het systeem, maar het 'oude' €2,50 (of €5, even niet zeker)..
Ik ben overigens zojuist gebeld door de pakket-bezorger voor een afspraak: morgen ochtend wordt de telefoon wel gewoon geleverd, wat betreft levering houdt Vodafone zich dus netjes aan haar gemaakte afspraken (ze hadden inderdaad aangegeven dat hij Maandag door hun verzonden zou worden en hij afhankelijk van mijn afspraak eigelijk Woensdag op zijn vroegst geleverd zou worden).
Ik ben overigens zojuist gebeld door de pakket-bezorger voor een afspraak: morgen ochtend wordt de telefoon wel gewoon geleverd, wat betreft levering houdt Vodafone zich dus netjes aan haar gemaakte afspraken (ze hadden inderdaad aangegeven dat hij Maandag door hun verzonden zou worden en hij afhankelijk van mijn afspraak eigelijk Woensdag op zijn vroegst geleverd zou worden).
Kan ik ook als ik online bestel aangeven dat ik het abonnement pas op de 20e december wil laten ingaan?
Mijn oude abbo verloopt dan pas.
Of moet ik dan echt met de Vodafone shop bellen?
Mijn oude abbo verloopt dan pas.
Of moet ik dan echt met de Vodafone shop bellen?
Volgens mij kan dat met ieder abonnement, ongeacht op welke manier het besteld wordt en of het een nieuw abo of een verlenging is. Of direct in laten gaan, of op een specifieke datum. Staat exact in je contract.
Verwijderd
5euro inderdaad.SoaDmaggot schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:39:
Klopt, het telefonisch bestellen had bijvoorbeeld ook nog niet de maandelijkse €7 korting op Internet Blox in het systeem, maar het 'oude' €2,50 (of €5, even niet zeker)..
net contact opgenomen met gsmweb, die wisten mij te vertellen dat ze vandaag binnen krijgen... goed nieuws zo te horen =)
Mooizo als dat zo is! Dan verwacht ik hem hopenlijk morgen of overmorgen binnen! (ik verwacht overmorgen)! Heb net ook al een mail gehad dat mijn contrackt is aangekomen dus dat zit ook goed!The Conman schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:26:
net contact opgenomen met gsmweb, die wisten mij te vertellen dat ze vandaag binnen krijgen... goed nieuws zo te horen =)
Voor de mensen die hem bij Clove.co.uk hebben besteld. Ik kreeg net een mailtje van hun dat mijn black X1 is verzonden..
(volgende batch krijgen ze volgende week, net als SuperEtrader.co.uk)
:D:D
Heb nu net gebeld, en ze hebben nog niks binnen zei de man aan de telefoon. Dus lijkt me niet dat ze vandaag verstuurd zullen worden.bjorntju schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:31:
[...]
Mooizo als dat zo is! Dan verwacht ik hem hopenlijk morgen of overmorgen binnen! (ik verwacht overmorgen)! Heb net ook al een mail gehad dat mijn contrackt is aangekomen dus dat zit ook goed!
Dus als ik via internet bestel en hij wordt geleverd, moet ik nog een contract ondertekenen en meegeven aan de koerier. En in dat contract kan ik aangeven dat ik het abbo pas op de 20e wil laten ingaan?Tsunami schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:52:
Volgens mij kan dat met ieder abonnement, ongeacht op welke manier het besteld wordt en of het een nieuw abo of een verlenging is. Of direct in laten gaan, of op een specifieke datum. Staat exact in je contract.
En ik kreeg net van GSMweb te horen dat ze de X1 op 28 november hopen te kunnen versturen (besteld op 18 november).The Conman schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:26:
Dat wist die man die ik net aan de telefoon had mij nog niet te vertellen. Ze hadden me vorige week nog verteld dat ie vandaag verstuurd zou worden. Ach ja, ik hoop maar dat ze hem 28 écht sturen. Ik heb hem einde vorige maand besteld.evdakker schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:28:
[...]
En ik kreeg net van GSMweb te horen dat ze de X1 op 28 november hopen te kunnen versturen (besteld op 18 november).
En waarom bel je niet gewoon 0800-0200056 (Vodafone Helpdesk van bestellingen)? Het is hier geen Vodafone Helpdesk, niet iedereen kent hier de voorwaarden..Pirate-Bozz schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:21:
[...]
Dus als ik via internet bestel en hij wordt geleverd, moet ik nog een contract ondertekenen en meegeven aan de koerier. En in dat contract kan ik aangeven dat ik het abbo pas op de 20e wil laten ingaan?
Net weer contact opgenomen. Vandaag niks binnengekregen, verwachte datum dat ze binnen krijgen is volgens de man aan de telefoon 26-11 (morgen dus).errorx schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:42:
[...]
Dat wist die man die ik net aan de telefoon had mij nog niet te vertellen. Ze hadden me vorige week nog verteld dat ie vandaag verstuurd zou worden. Ach ja, ik hoop maar dat ze hem 28 écht sturen. Ik heb hem einde vorige maand besteld.
Eentje zegt 25, andere 26, andere weer 28. Ze kunnen beter even met elkaar afstemmen wat ze tegen de klanten moeten zeggen =P
Vreemd... Ik hoop dat hij snel komt! Want als ze ze 28 pas sturen krijg je hem pas dinsdag. (want Rembours levert niet op zaterdag)
Verwijderd
Heeft iemand nog vernomen of de zwarte X1 toch eerder uitkomt dan begin 2009? Ik heb nog nooit zo lang gewacht op een telefoon, het is eigenlijk te belachelijk voor woorden! Ik snap SE ook niet hoor, hoe langer het duurt hoe meer mensen kiezen voor een ander mobieltje.
Weet niet... Ik had toen ik toevallig gisteren aan de telefoon hing bij GSM web zij die gast dat de zilveren versie deze week zal komen en de zwarte Januari/Februari kwam.
De zilveren versie is gewoon uit heurbjorntju schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:12:
Weet niet... Ik had toen ik toevallig gisteren aan de telefoon hing bij GSM web zij die gast dat de zilveren versie deze week zal komen en de zwarte Januari/Februari kwam.
De silvere versie is er ook
Alleen hadden ze ze bij GSM web nog niet op vooraad
Bedoelde eigenlijk dat ze dan ''binnen'' komen
Wat ik wel vreemd vind van GSMweb is dat bij ALLE telefoons staat dat als je ze vandaag besteld morgen geleverd worden. Terwijl dit dus eigenlijk niet is. Hadden ze er wel bij mogen zetten of hij op vooraad is of niet.
[ Voor 7% gewijzigd door bjorntju op 25-11-2008 21:08 ]
Klopt, maar datzelfde verhaal geldt ook voor bijvoorbeeld Vodafone. Staat op de site bij telefoons onder 'Vodafone Garantie' binnen 24 uur kosteloos bezorgt. Waarschijnlijk staat dan weer ergens in de voorwaarden 'wanneer op voorraad'..bjorntju schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 21:07:
De silvere versie is er ookAlleen hadden ze ze bij GSM web nog niet op vooraad
Bedoelde eigenlijk dat ze dan ''binnen'' komen
Wat ik wel vreemd vind van GSMweb is dat bij ALLE telefoons staat dat als je ze vandaag besteld morgen geleverd worden. Terwijl dit dus eigenlijk niet is. Hadden ze er wel bij mogen zetten of hij op vooraad is of niet.
Verwijderd
Vodafone Venlo heeft ze vandaag NIET binnengekregen, maar verwacht ze wel deze week naar eigen zeggen.
Net bij Vodafone webshop besteld, abbo 22,50 + ZI 9,50.
12 maanden lang 20% korting en 12 maanden 7 € korting op ZI.
Betaal dan nu 27,50 p/m + 43 € eenmalig.
Ik snap alleen wel nog niet goed welke korting ze nu waarop verrekenen
Ik zou zeggen: annuleren en via de telefoon bestellen.. Daar hebben ze hem wel op voorraad, via de webshop niet.Pirate-Bozz schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:20:
Overigens is de 20% korting op het 22,50 abbo en duurt deze korting 24 maanden, de €7 op 't internet is geldig voor een duur van 12 maanden (de eerste 12 maanden betaal je dus €2,50 ipv 9,50).
[ Voor 10% gewijzigd door PeterSelie op 26-11-2008 14:31 ]
Je krijgt 20% korting op de 22.50, dat is dus 18 euro. Dan heb je daar €9.50 aan internet bij, dus 27,50. De eerste 12 maanden is het echter goedkoper: dan betaal je maar 20,50. Volgens mij is dit de goedkoopste oplossing als je niet 300 euro wilt bijbetalen.Pirate-Bozz schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:20:
NOFI, maar heb je zelf al de moeite genomen te bellen en dan hier te melden wat GSMweb te zeggen had? Overigens denk ik dat je vanzelf wel bericht krijgt, zodra ze zelf meer wetenbjorntju schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:18:
Iemand nog iets gehoord van GSMweb?
Ik heb hem Maandag 17 November besteld bij vodafone (met de telefoon
) en had donderdag 20 November vodafone voor de deur staan. Het lijkt er dus op dat via de telefoon een stuk vlotter gaat dan de webshop.
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Hoe schatten jullie de kansen in dat als je nu bij gsmweb besteld je een w44 editie krijgt?
gaan we nu kans berekenen?
ik denk 0, sterker nog, ik gok 0 %
ik denk 0, sterker nog, ik gok 0 %
Na meermaals advies van SoaDmaggot om telefonisch bij Vodafone te bestellen te hebben gelezen heb ik dit gedaan. Maar ben ik de enige die last heeft van een "ENORME" drukte bij Vodafone? Via 0800200056 kom ik er niet doorheen. Ik ben 3 dagen geleden doorverbonden met de receptie na 10 minuten wachten welke me op de lijst van mensen die worden teruggebeld worden gezet inclusief naam en reden. 2 dagen geleden weer gebeld, weer receptie, het was druk, ik zou waarschijnlijk die dag nog een telefoontje krijgen. Net weer gebeld, weer die "receptie" van vodafone aan de lijn, de man vond het raar dat ik nog niet teruggebeld was en hij zou zorgen voor prioriteit. Dit was om 12 uur vanmiddag. Net nog maar eens gebeld waarna ik 20 minuten in de wacht heb gestaan en vervolgens besloten heb om op te hangen. In 3 dagen in één klap al mijn vertrouwen in Vodafone kwijt. Ik was al vastbesloten het toestel te bestellen én bij Vodafone te bestellen. Dit laatste is nu twijfelbaar. Als ik vandaag geen telefoontje krijg kunnen ze mijn kont kussen, dit is toch geen manier om je (potentiele) klanten te behandelen?!!?
Ik denk dat ze daar niet veel van zullen merken en dat jij degene bent die op deze manier benadeeld wordt (met gebrek aan een goede aanbieding)Als ik vandaag geen telefoontje krijg kunnen ze mijn kont kussen
Ik zou rond een uurtje of 17:00 nog eens proberen te bellen, wellicht dat dan veel mensen op de weg zitten en ze dan minder last van drukte hebben.. Ik heb het ook meerdere malen moeten proberen.
[ Voor 30% gewijzigd door PeterSelie op 26-11-2008 16:56 ]
Mag ik vragen waarom jullie (vrijwel) allemaal 2 jarig abonnementen kiezen? Als ik de kosten even onder elkaar zet ben ik altijd ongeveer 100 tot 150 euro goedkoper uit met een éénjarig abo.
Ik mag volgende week mijn contract (T-Mobile) verlengen, en ik zit ook te denken aan de X1, maandag gelijk even bellen met de klantenservice
Ik mag volgende week mijn contract (T-Mobile) verlengen, en ik zit ook te denken aan de X1, maandag gelijk even bellen met de klantenservice
[ Voor 5% gewijzigd door HendrikN op 26-11-2008 17:47 ]
Ik ga voor tweejarig abonnement omdat ik dan gewoon twee jaar lang een bundel heb waar ik mee uit kom. De totale kosten zijn misschien minder met een eenjarig abonnement, maar dan moet ik voor het tweede jaar nog wel een sim-only abonnement gaan betalen, waardoor het waarschijnlijk totaal weer duurden uitvalt!HendrikN schreef op woensdag 26 november 2008 @ 17:30:
Mag ik vragen waarom jullie (vrijwel) allemaal 2 jarig abonnementen kiezen? Als ik de kosten even onder elkaar zet ben ik altijd goedkoper uit met een éénjarig abo.
Zit alleen steeds mijn bestelling uit te stellen bij Vodafone omdat ik vrees voor een toestel van W44
En omdat ze via mail maar niet antwoorden op vraag over nummerbehoud, dus vanavond waarschijnlijk maar even bellen.
Of misschien weet iemand het toevallig. Ik heb nu even prepaid Vodafone Z11, omdat mijn abonnement afliep en ik nog niks nieuws had! Maar nu wil ik bij Vodafone een abonnement nemen, maar nu heb ik op de site gelezen dat nummerbehoud niet mogelijk is van Vodafone Z11 naar Vodafone abonnement. Erg vreemd vind ik dit, maar heb dus even gemaild over hoe dit precies zit, maar na 5 werkdagen nog geen reactie
Goed punt, maar ik heb zelf nu 2 jaar een Nokia N73, en die viel na een jaartje eigenlijk al uit elkaar van ellende, hierdoor ben ik bang om wéér een jaar te lang met een stuk ongeluk rond te lopen...Haazzz schreef op woensdag 26 november 2008 @ 17:50:
[...]
Ik ga voor tweejarig abonnement omdat ik dan gewoon twee jaar lang een bundel heb waar ik mee uit kom. De totale kosten zijn misschien minder met een eenjarig abonnement, maar dan moet ik voor het tweede jaar nog wel een sim-only abonnement gaan betalen, waardoor het waarschijnlijk totaal weer duurden uitvalt!
<knip>
Dat risico loop je inderdaad, heb tot nu toe eigenlijk ook alleen nog maar sim-only abonnementen gehad en dan gewoon zelf toestel erbij kopen. Echter is de prijs van de X1 dermate hoog dat dit totaal niet voordelig is. Bij vorige telefoons was het zelfs goedkoper om sim-only te nemen en zelf toestel te kopen, dan abonnement met toestel te nemen. Maar naar mijn idee zijn de prijzen van sim-only laatste tijd flink omhoog gegaan, en bij de meeste providers meer gericht op bellen dan smsen, terwijl ik juist andersom wil!HendrikN schreef op woensdag 26 november 2008 @ 17:55:
[...]
Goed punt, maar ik heb zelf nu 2 jaar een Nokia N73, en die viel na een jaartje eigenlijk al uit elkaar van ellende, hierdoor ben ik bang om wéér een jaar te lang met een stuk ongeluk rond te lopen...
Kan iemand wat meer vertellen over de online levering van Vodafone? Op de site staat gewoon voor 17.00 besteld, volgende dag in huis. Geen meldingen over vertraging/geen voorraad wat betreft de X1. Gezien ik niet door de telefonische dienst heen kan komen en ze hun ook niet aan de afspraken houden kan ik het zo maar proberen. Vind de aanbieding top, jammer van de service tot zover. Dus, kan iemand bevestigen of ontkrachten dat na aanvraag online hij ook daadwerkelijk geleverd wordt? Of is het zo dat er nog steeds mensen op hun X1 wachten?
Als ik het zo lees, is de Vodafone dus gesimlocked? Ik wil graag nu het liefst een nieuwe telefoon (ouwe was een ramp) en over 3 maanden pas abbo laten ingaan. Acties zijn nu ook voordelig (20%, 7,50 1e jaar korting op inet en korting op de foon). Maarja, als ik er dan 3 maanden geen reet op kan doen is het ook niks.
Rond half 8 ff gebeld met GSMweb. (dacht dat ze zelfs gesloten waren
Maar waren nog open) En zij zij dat ze morgen de telefoons binnen kregen en dat ik hem dan vrijdag thuis kon verwachten. Wel een beetje vreemd. Want de telefoon moest eigenlijk dinsdag al binnen zijn. Maar ze was er wel zeker van volgens mij want ze wist meteen naardat ik het vroeg wanneer die binnen zal komen. Ze moest niet eerst in de computer kijken ofzo.
Had de Xperia ook al gezien bij mijn lokale Telefoonwinkel.(demo model) En 't is wel een nice dingetje hoor!
Ik denk klein... Vooral omdat ze hem waarschijnlijk morgen binnen krijgen. Dus ik denk dat ze dan een nieuwere batch binnen krijgen. Kan het niet 100% zeker zeggenMaZe schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:05:
Hoe schatten jullie de kansen in dat als je nu bij gsmweb besteld je een w44 editie krijgt?
Had de Xperia ook al gezien bij mijn lokale Telefoonwinkel.(demo model) En 't is wel een nice dingetje hoor!
[ Voor 41% gewijzigd door bjorntju op 26-11-2008 20:58 ]
vanmiddag (weer) contact opgenomen met gsmweb,
meneer aan de lijn vertelde me dat het morgen gegarandeerd binnenkont!
hopelijk nu echt wel
meneer aan de lijn vertelde me dat het morgen gegarandeerd binnenkont!
hopelijk nu echt wel
Een toestel van W44? Wat is daar precies mis mee dan (en waar zie ik dat aan)?Haazzz schreef op woensdag 26 november 2008 @ 17:50:
[...]
Zit alleen steeds mijn bestelling uit te stellen bij Vodafone omdat ik vrees voor een toestel van W44
Nee, deze wordt niet geleverd (althans, vorige week Donderdag stond het er ook en kreeg ik via de telefonie ook te horen dat deze niet op voorraad was). Zal wel ergens in de voorwaarden staan dat dat alleen geldt wanneer de telefoon op voorraad is.RickXX schreef op woensdag 26 november 2008 @ 19:30:
Kan iemand wat meer vertellen over de online levering van Vodafone? Op de site staat gewoon voor 17.00 besteld, volgende dag in huis. Geen meldingen over vertraging/geen voorraad wat betreft de X1. Gezien ik niet door de telefonische dienst heen kan komen en ze hun ook niet aan de afspraken houden kan ik het zo maar proberen. Vind de aanbieding top, jammer van de service tot zover. Dus, kan iemand bevestigen of ontkrachten dat na aanvraag online hij ook daadwerkelijk geleverd wordt? Of is het zo dat er nog steeds mensen op hun X1 wachten?
Klopt, is gesimlocked.BoyzNDaHood schreef op woensdag 26 november 2008 @ 19:55:
Als ik het zo lees, is de Vodafone dus gesimlocked? Ik wil graag nu het liefst een nieuwe telefoon (ouwe was een ramp) en over 3 maanden pas abbo laten ingaan. Acties zijn nu ook voordelig (20%, 7,50 1e jaar korting op inet en korting op de foon). Maarja, als ik er dan 3 maanden geen reet op kan doen is het ook niks.
Bah, net met de vodafone helpdesk gebeld en het is niet mogelijk om nu de telefoon te bestellen en het abonnement pas later te laten ingaan (20 dec).
Beetje aan het twijfelen of ik de bestelling zou annuleren aangezien ik wel die dubbele sms-actie en 7 € korting wil hebben
Eens kijken wat er allemaal op het contract van de koerier staat dan maar.
Beetje aan het twijfelen of ik de bestelling zou annuleren aangezien ik wel die dubbele sms-actie en 7 € korting wil hebben
Eens kijken wat er allemaal op het contract van de koerier staat dan maar.
GSMWeb heeft ze binnen! Zojuist gebeld en aan het einde van de middag heb ik ein-de-lijk mijn xje
Ze hebben er zoals eerder gemeld voldoende binnen gekregen om iedereen te voorzien die reeds heeft besteld.
Zie het Tech topic, Week 44 schijnt een slechte batch te zijn, relatief veel problemen met scheurtjes.SoaDmaggot schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:24:
[...]
Een toestel van W44? Wat is daar precies mis mee dan (en waar zie ik dat aan)?
Oh Right! Morgen heb ik me vrije dagje, kan ik lekker aan me toestel kloten.jeehaa schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:01:
GSMWeb heeft ze binnen! Zojuist gebeld en aan het einde van de middag heb ik ein-de-lijk mijn xjeZe hebben er zoals eerder gemeld voldoende binnen gekregen om iedereen te voorzien die reeds heeft besteld.
Nu is het hopen dat we geen W44-toestel krijgen =P
Ik heb de 19de online bij Vodafone een abonnement met Xperia toestel besteld en als het goed is wordtRickXX schreef op woensdag 26 november 2008 @ 19:30:
hij vrijdag tussen 12.00 en 16.00 geleverd
telefoons gekregen dus dan zal die van jou ook wel snel geleverd worden. Ik denk dat het handig is om even te
bellen. Ik weet niet waarom jij niet door de telefonische dienst komt want ik heb er geen probleem mee. Wat
je natuurlijk ook kunt doen is met de afdeling verkoop chatten.
Ik heb hem net opgehaald: het is een W46 tellie. Eens kijken of ik dezelfde mankementen ga aantreffen.The Conman schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:02:
[...]
Oh Right! Morgen heb ik me vrije dagje, kan ik lekker aan me toestel kloten.
Nu is het hopen dat we geen W44-toestel krijgen =P
Inmiddels nog een keer gebeld en kwam er direct doorheen en kreeg een aardige mevrouw aan de lijn. Blijf het raar vinden dat ik die 3 dagen er niet doorheen ben gekomen en men me ook niet heeft terug gebeld.
Bedankt voor het melden!! Maar heeft iemand al een verzend mailtje gehad die bij GSMweb heeft besteld? Ik heb namenlijk nog niets binnen. Heeft iemand die bij GSMweb een mailtje gekregen? Of sturen ze die pas 's avond op ofzo?jeehaa schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:01:
GSMWeb heeft ze binnen! Zojuist gebeld en aan het einde van de middag heb ik ein-de-lijk mijn xjeZe hebben er zoals eerder gemeld voldoende binnen gekregen om iedereen te voorzien die reeds heeft besteld.
Ik denk dat SuperEtrader ook een batch gekregen heeft, ze hadden namelijk net nog "6 in stock" op hun website staandragonzzzz schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 14:31:
Voor de mensen die hem bij Clove.co.uk hebben besteld. Ik kreeg net een mailtje van hun dat mijn black X1 is verzonden..
Ik had ook vanmiddag gebeld en ze zeiden dat het vanavond wordt verstuurd.bjorntju schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:45:
[...]
Bedankt voor het melden!! Maar heeft iemand al een verzend mailtje gehad die bij GSMweb heeft besteld? Ik heb namenlijk nog niets binnen. Heeft iemand die bij GSMweb een mailtje gekregen? Of sturen ze die pas 's avond op ofzo?
Net (20:30) gebeld en ze wisten me te vertellen dat het al verzonden was.
Heb nog geen verzendmailtje van hun ontvangen, dat doen ze wanneer ze gaan sluiten denk ik, dan alle e-mails tegelijk versturen.
Thnx
Ben dan niet de enige. Ik denk dat ze dan idd. rond 21:00 verstuurd worden 
[EDIT] mmm. Nog steeds geen mailtje
[EDIT] mmm. Nog steeds geen mailtje
[ Voor 19% gewijzigd door bjorntju op 27-11-2008 21:23 ]
Ik heb om 18:33 een mail ontvangen van GSMweb dat mijn Xperia verzonden is. Dus ik hoop dat jullie inmiddels ook wat weten!
Zucht... Nog steeds niets hier.
Ik hoop er maar niet te veel op...
[edit] Kijk morgen ochtend nog wel of ze nog een E-Mail hebben verzonden. Het kan natuurlijk ook een fout bij hun zijn... En The Conman had om half 9 ook nog geen bericht gehad maar die was wel verzonden. Dus ik wacht wel af.
[edit] Kijk morgen ochtend nog wel of ze nog een E-Mail hebben verzonden. Het kan natuurlijk ook een fout bij hun zijn... En The Conman had om half 9 ook nog geen bericht gehad maar die was wel verzonden. Dus ik wacht wel af.
[ Voor 62% gewijzigd door bjorntju op 27-11-2008 22:03 ]
Zit ook al eventjes te wachten op een levering.
2call hun letterlijke woorden waren:
Iemand anders nog in afwachting van levering bij 2call?
Voor mij iig nooit meer een telefoon pre-orderen
2call hun letterlijke woorden waren:
Schiet niet op dus. Eind september alles al betaald.Momenteel zijn we nog in afwachting.
We hopen in de loop van komende week een toestel voor uw order beschikbaar te hebben.
Iemand anders nog in afwachting van levering bij 2call?
Voor mij iig nooit meer een telefoon pre-orderen
Heb vandaag email gekregen van SuperEtrader, ze hebben mijn zwarte X1 verzonden, dus hoop um snel binnen te hebben.
Nu 22:30 nog geen mail.bjorntju schreef op donderdag 27 november 2008 @ 21:42:
Zucht... Nog steeds niets hier.Ik hoop er maar niet te veel op...
Maar toch had de medewerker bij GSMWeb verteld dat het al verzonden was.
Misschien een vertraging in het mailsysteem?
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 22:43:
ik heb ook om 18:33 mailtje van gsmweb gehad dat mijn xperia verzonden is
Misschien wel handig om te weten, waarschijnlijk hebben ze de tel's aangemeld bij de TNT en denkt 't backoffice systeem dat het verzonden is dus daarom krijg je een auto-generated email met die specifieke melding. Zal waarschijnlijk wel morgen worden afgeleverd. Als jullie een track&trace code hebben gekregen die nog niet werkt via tntpost.nl, dan is het product nog niet ingescand.The Conman schreef op donderdag 27 november 2008 @ 22:32:
[...]
Nu 22:30 nog geen mail.
Maar toch had de medewerker bij GSMWeb verteld dat het al verzonden was.
Misschien een vertraging in het mailsysteem?
FYI
Zo'n gevoel heb ik ook.
Mijn Abo is ook nog niet geactiveerd. Simkaart had ik vorige week wel al ontvangen.
Maar kan er nog niet mee bellen. Als ik 1202 (beltegoed status) bel geeft die aan dat mijn abo nog niet volledig is geactiveerd.
Mijn Abo is ook nog niet geactiveerd. Simkaart had ik vorige week wel al ontvangen.
Maar kan er nog niet mee bellen. Als ik 1202 (beltegoed status) bel geeft die aan dat mijn abo nog niet volledig is geactiveerd.
Gisteravond ook de verzendbevestiging gekregen, en volgens Track & Trace is-ie onderweg. Ik heb mijn simkaart nog niet gekregen, volgens het mailtje zit die ook in het pakket. Maar volgens datzelfde mailtje is "Uw aangevraagde abonnement is 19-11-2008 door Vodafone geaktiveerd". Heb is dus al negen dagen een abonnement lopen terwijl ik daar nog nog niks mee kan doenThe Conman schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 00:58:
Zo'n gevoel heb ik ook.
NU nog steeds geen mailtje gekregen... Laat mijn moeder straks wel ff opbellen (zit anders op school) Om te kijken hoe het zit...
Verwijderd
Vraag 3.2evdakker schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 06:39:
[...]
Gisteravond ook de verzendbevestiging gekregen, en volgens Track & Trace is-ie onderweg. Ik heb mijn simkaart nog niet gekregen, volgens het mailtje zit die ook in het pakket. Maar volgens datzelfde mailtje is "Uw aangevraagde abonnement is 19-11-2008 door Vodafone geaktiveerd". Heb is dus al negen dagen een abonnement lopen terwijl ik daar nog nog niks mee kan doen
Indien een toestel niet voorradig blijkt te zijn, wat gebeurt er dan met mijn aanvraag?
Gezien de beperkte looptijd van de aanbieding zal GSMWEB de aanvraag alvast activeren. Op die manier bent u verzekerd van de actievoorwaarden waar u voor getekend heeft. Zodra het toestel weer voorradig is, versturen wij de simkaart samen met het toestel. Indien u de simkaart direct wilt gebruiken, zal GSMWEB deze op uw verzoek alvast versturen (handtekening ontvangst). Het toestel wordt dan later onder rembours nagestuurd.
staat op hun site onder FAQ
Even in zijn algemeenheid:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Goed nieuws! Ik heb me Xperia binnen.
Wat ze zeiden klopte dus wel.
Edit: Via GSMWeb dus, ook een W46-toestel en batterij uit W36.
Zie geen problemen met de barst bij de stylus.
Alleen kan ik een beetje het toetsenbord zien door de kleine speling, maar dat hoort zo neem ik aan?
Wat ze zeiden klopte dus wel.
Edit: Via GSMWeb dus, ook een W46-toestel en batterij uit W36.
Alleen kan ik een beetje het toetsenbord zien door de kleine speling, maar dat hoort zo neem ik aan?
[ Voor 61% gewijzigd door The Conman op 28-11-2008 14:36 ]
Xperia binnen van GSMWeb.. Het is een week 46 dingetje.
Dit is ook niet wat direct bij ontvangst al opspeelt.The Conman schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:51:
Dat noemt men geen speling maar een kier tussen het scherm en de `base`. Daar heeft inderdaad gewoon iedereen `last` van. Je spreekt pas van speling als het scherm los in z'n scharnieringsmeganisme hangt en beweegt zonder kracht hierop uit te oefenen.Alleen kan ik een beetje het toetsenbord zien door de kleine speling, maar dat hoort zo neem ik aan?
Zie:Laszlo schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:17:
Xperia binnen van GSMWeb.. Het is een week 46 dingetje.
Het voegt niet echt iets toe aan de discussie dat wij weten wanneer en wat je van GSMWeb ontvangen hebt. Één reply van een klant van GSMWeb is lijkt mij voldoende om aan te geven dat ze inderdaad de apparaten verstuurd hebben.pven schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:20:
Even in zijn algemeenheid:
Het is niet nodig om hier om de paar uur te vermelden dat je nog geen mail hebt gehad van een bepaalde webshop. Dan begint het op een live verslag van een bestelling te lijken en dat is nergens voor nodig.
[ Voor 41% gewijzigd door PeterSelie op 28-11-2008 14:51 ]
Ik zag een vraag met van mensen die zich afvroegen welke versie ze konden verwachten. Week 44 staat als slechte batch bekend. Het ging me niet om het live verslag. ;-)SoaDmaggot schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:49:
Het voegt niet echt iets toe aan de discussie dat wij weten wanneer en wat je van GSMWeb ontvangen hebt. Één reply van een klant van GSMWeb is lijkt mij voldoende om aan te geven dat ze inderdaad de apparaten verstuurd hebben.
Ach, mijn week 44 modelletje (los gekocht, non-branded dus) vertoont nog geen enkel scheurtje of what so ever. En ik haal de stylus er vaak genoeg uit op een dag 
Ook de batterijcover sluit (wellicht zelfs iets te) perfect
Ook de batterijcover sluit (wellicht zelfs iets te) perfect
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
omfg... Mijn moeder had dus vanmiddag gebeld naar GSMweb(zat zelf op school) omdat ik nog niets ontvangen had. Zeggen ze dat ze problemen hebben met de levering?! Terwijl hier toch nog mensen zijn die een telefoon van hun ontvangen hebben...
[edit] Zelf ook nog maar gebeld... Ze krijgen ze dinsdag(maak daar dus maar weer donderdag van
) weer binnen... Verwacht hem dan dus woensdag... '''zucht''
[edit] Zelf ook nog maar gebeld... Ze krijgen ze dinsdag(maak daar dus maar weer donderdag van
[ Voor 28% gewijzigd door bjorntju op 28-11-2008 16:55 ]
kleine update
18 november toestel online besteld bij VF met een verlenging, netjes email gehad en aantal dagen later de brief binnen over mijn verlenging enz
Nu zijn we alweer een tijdje verder, en vond het nu wel weer te lang duren, dus ik online mijn order status bekijken, niks te vinden. Na 1 1/2 uur, 2 x te zijn opgehangen en 1 x te zijn verbonden met een verkeerde afdeling eindelijk iemand aan de lijn die mij kon helpen.
Even in systeem kijken zei hij, en toen kwam het, meneer ik zet u even in de wacht, dan weet je al dat er iets niet klopt. paar minuten later, meneer ik zie wel dat u uw abonnement verlengd heeft maar dat het toestel nog niet verzonden is, maar het ligt al wel klaar om verzonden te worden en ik kan ook niks vinden met uw order nummer. Zijn advies, wachten tot maandag dinsdag en dan terug bellen als ik nog niks ontvangen heb.
Nou als ik dan nog niks ontvangen heb, ga ik zeker terug bellen, alleen om mijn abonnement op te zeggen.
18 november toestel online besteld bij VF met een verlenging, netjes email gehad en aantal dagen later de brief binnen over mijn verlenging enz
Nu zijn we alweer een tijdje verder, en vond het nu wel weer te lang duren, dus ik online mijn order status bekijken, niks te vinden. Na 1 1/2 uur, 2 x te zijn opgehangen en 1 x te zijn verbonden met een verkeerde afdeling eindelijk iemand aan de lijn die mij kon helpen.
Even in systeem kijken zei hij, en toen kwam het, meneer ik zet u even in de wacht, dan weet je al dat er iets niet klopt. paar minuten later, meneer ik zie wel dat u uw abonnement verlengd heeft maar dat het toestel nog niet verzonden is, maar het ligt al wel klaar om verzonden te worden en ik kan ook niks vinden met uw order nummer. Zijn advies, wachten tot maandag dinsdag en dan terug bellen als ik nog niks ontvangen heb.
Nou als ik dan nog niks ontvangen heb, ga ik zeker terug bellen, alleen om mijn abonnement op te zeggen.
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met het aanschaffen van een los toestel bij www.mphone.co.uk? Ik overwoog eens te kijken of die zwarte X1 los te koop is in London (een vriend kan die over een paar weken meenemen) en kwam tijdens mijn zoektocht een e-mailadres van deze firma tegen en heb de prijs opgevraagd. Ze kunnen hem leveren voor € 240 euro + € 20 verzendkosten. Zou hem best voor die prijs willen hoor?
Een X1 voor die prijs is onmogelijk, of oplichterij.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 23:20:
Heeft iemand ervaring met het aanschaffen van een los toestel bij www.mphone.co.uk? Ik overwoog eens te kijken of die zwarte X1 los te koop is in London (een vriend kan die over een paar weken meenemen) en kwam tijdens mijn zoektocht een e-mailadres van deze firma tegen en heb de prijs opgevraagd. Ze kunnen hem leveren voor € 240 euro + € 20 verzendkosten. Zou hem best voor die prijs willen hoor?
Op www.mphone.co.uk staat-ie anders voor £489.99, tegen de 600 euro dus. Lijkt me een vergissing of zo, anders zouden ze spontaan 60% korting geven?Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 23:20:
Je kunt het natuurlijk altijd proberen. De webshop lijkt me op de reviews op b.v. http://www.ciao.co.uk af te gaan wel betrouwbaar, maar wel met de nodige opmerkingen over beroerde aftersales.
NOG een keer gebeld naar GSMweb om te kijken of er geen probleem was met mijn bestelling (omdat andere mensen hem wel hebben binnen gekregen) Was allemaal goed. Het was wat ik er vanuit opmaakte was dat ze er dus toch niet genoeg hadden om iedereen er een op te sturen... Maar zij zij dat het nog 2 weken duurt voorat ze te telefoon weer binnen krijgen! Zucht... Dan heb ik hem dus pas midden december. (ALS ze hem dan ook nog binnen krijgen
)
Nog wel een vraagje: Ik heb hem dus met een abbonement besteld. Maar op het contrackt/site stond dat ik het voor 30 nov. moest insturen(heb ik dus gedaan) Omdat het anders NIET binnen de actievoorwaarden valt. Maar activeren ze het abbonement al? Of doen ze dat pas als de telefoon wordt verzonden?
Nog wel een vraagje: Ik heb hem dus met een abbonement besteld. Maar op het contrackt/site stond dat ik het voor 30 nov. moest insturen(heb ik dus gedaan) Omdat het anders NIET binnen de actievoorwaarden valt. Maar activeren ze het abbonement al? Of doen ze dat pas als de telefoon wordt verzonden?
[ Voor 39% gewijzigd door bjorntju op 29-11-2008 15:25 ]
Verwijderd
Weet iemand een shop in London waar je de zwarte X1 simlockvrij kan kopen? Een vriend gaat er binnenkort heen en wil wel even kijken voor me.
Opvallend genoeg had ik ook besteld met mijn creditcard, ik las pas later op hun website dat dit niet mogelijk was bij internationale bestellingen. Toch heb ik gisteren een mail gehad, waarin wordt bevestigd dat de telefoon verzonden is. Ik ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren, ik denk dat ik ze toch nog maar even ga mailen.SneakyViper schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:27:
[...]
Ik denk dat SuperEtrader ook een batch gekregen heeft, ze hadden namelijk net nog "6 in stock" op hun website staanIk ga ook maar gauw ff bestellen
Zijn er overigens meer mensen die daar besteld hebben en (eer)gisteren een verzendmail hebben gekregen? Ik geloof wel dat ze ze nu echt op voorraad hadden, want er staat nu zelfs 10+.
Bij mij was het abo geactiveerd op de datum die ik had opgeschreven op het contract. Voor mij maakt het niet uit ivm een 0,- abo tot ergens eind januari, maar bel evenbjorntju schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 15:07:
NOG een keer gebeld naar GSMweb om te kijken of er geen probleem was met mijn bestelling (omdat andere mensen hem wel hebben binnen gekregen) Was allemaal goed. Het was wat ik er vanuit opmaakte was dat ze er dus toch niet genoeg hadden om iedereen er een op te sturen... Maar zij zij dat het nog 2 weken duurt voorat ze te telefoon weer binnen krijgen! Zucht... Dan heb ik hem dus pas midden december. (ALS ze hem dan ook nog binnen krijgen)
[ Voor 8% gewijzigd door Laszlo op 29-11-2008 23:10 ]
Had vanmiddag ook al een mailje gestuurdLaszlo schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 23:06:
[...]
Bij mij was het abo geactiveerd op de datum die ik had opgeschreven op het contract. Voor mij maakt het niet uit ivm een 0,- abo tot ergens eind januari, maar bel even
Ik heb dus ook een verzendmail gehad een paar dagen geleden, heb toen ook een track en trace code gevraagd en gekregen, dus kan mooi mijn zending controleren. Hij moet hier in Australie komen en hij is al op dit eiland, dus hoop um morgen of overmorgen in m'n handen te kunnen houden!SneakyViper schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 22:08:
[...]
Opvallend genoeg had ik ook besteld met mijn creditcard, ik las pas later op hun website dat dit niet mogelijk was bij internationale bestellingen. Toch heb ik gisteren een mail gehad, waarin wordt bevestigd dat de telefoon verzonden is. Ik ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren, ik denk dat ik ze toch nog maar even ga mailen.
Zijn er overigens meer mensen die daar besteld hebben en (eer)gisteren een verzendmail hebben gekregen? Ik geloof wel dat ze ze nu echt op voorraad hadden, want er staat nu zelfs 10+.
Verwijderd
je abo gaat dan al wel in je kan contact opnemen met helpdesk dan kunnen zij alvalst je simkaart sturen staat ook op hun sitebjorntju schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 15:07:
NOG een keer gebeld naar GSMweb om te kijken of er geen probleem was met mijn bestelling (omdat andere mensen hem wel hebben binnen gekregen) Was allemaal goed. Het was wat ik er vanuit opmaakte was dat ze er dus toch niet genoeg hadden om iedereen er een op te sturen... Maar zij zij dat het nog 2 weken duurt voorat ze te telefoon weer binnen krijgen! Zucht... Dan heb ik hem dus pas midden december. (ALS ze hem dan ook nog binnen krijgen)
Vraag 3.2
Indien een toestel niet voorradig blijkt te zijn, wat gebeurt er dan met mijn aanvraag?
Gezien de beperkte looptijd van de aanbieding zal GSMWEB de aanvraag alvast activeren. Op die manier bent u verzekerd van de actievoorwaarden waar u voor getekend heeft. Zodra het toestel weer voorradig is, versturen wij de simkaart samen met het toestel. Indien u de simkaart direct wilt gebruiken, zal GSMWEB deze op uw verzoek alvast versturen (handtekening ontvangst). Het toestel wordt dan later onder rembours nagestuurd.
Vraagje
Ik heb gekeken op de website van vodafone, maandelijkse kosten 31,50 p/m
Bij thephonehouse hebben ze de x1 ook in de aanbieding, hij wordt voor 24,50 p/m aangeboden (vodafone).
Het lijkt me toch dat bij de phonehouse het voordeliger is?
vodafone website = 31,50 * 24 = 756
thephonehouse website (vodafone met mobiel internet) = 24,50 * 24 = 588
Dit lijkt me voordeliger dan bij.. gsmweb. Of heb ik het mis?
Ik heb gekeken op de website van vodafone, maandelijkse kosten 31,50 p/m
Bij thephonehouse hebben ze de x1 ook in de aanbieding, hij wordt voor 24,50 p/m aangeboden (vodafone).
Het lijkt me toch dat bij de phonehouse het voordeliger is?
vodafone website = 31,50 * 24 = 756
thephonehouse website (vodafone met mobiel internet) = 24,50 * 24 = 588
Dit lijkt me voordeliger dan bij.. gsmweb. Of heb ik het mis?

[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]
Heb je goed gekeken of ze allebei inclusief zorgeloos internet zijn?
Edit: Ziet er goed inderdaad. Bij thephonehouse heb je alleen nog wat toestelkosten (40 euro). Dat maakt het verschil overall weer wat kleiner. Desalniettemin een goede online aanbieding.
Bij GSMweb is hij nog steeds het goedkoopst: zelfde maandlasten als bij thephonehouse, alleen geen toestelkosten.
Edit: Ziet er goed inderdaad. Bij thephonehouse heb je alleen nog wat toestelkosten (40 euro). Dat maakt het verschil overall weer wat kleiner. Desalniettemin een goede online aanbieding.
Bij GSMweb is hij nog steeds het goedkoopst: zelfde maandlasten als bij thephonehouse, alleen geen toestelkosten.
[ Voor 69% gewijzigd door niels132 op 01-12-2008 11:51 ]
Ik zie nu, dat ze de prijs van x1 van 99 euro verhoogt hebben naar 139. Waardoor je dus eenmalig 39 euro moet betalen.nielsgaastra schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:47:
Heb je goed gekeken of ze allebei inclusief zorgeloos internet zijn?
Als je een duurdere abonnement neem.. ben je eenmalig nog duurder uit.. vreemd. (89 euro)
24,50 p/m is inclusief internet (2,50 euro)
Hmm.. ik zie dat met mijn opera browser moeite heeft thephonehouse website.. want ik zag niets staan over 1ste jaar 2,50 daarna 9,50 p/m voor mobiel internet. Maar met het nieuwe gegeven.. ben ik blijkbaar toch goedkoper uit bij gsmweb
[ Voor 41% gewijzigd door Xu op 01-12-2008 12:09 ]
[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]
Dat is bij GSMweb ook zoXu schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:52:
[...]
Ik zie nu, dat ze de prijs van x1 van 99 euro verhoogt hebben naar 139. Waardoor je dus eenmalig 39 euro moet betalen.
Als je een duurdere abonnement neem.. ben je eenmalig nog duurder uit.. vreemd. (89 euro)
24,50 p/m is inclusief internet (2,50 euro)
Hmm.. ik zie dat met mijn opera browser moeite heeft thephonehouse website.. want ik zag niets staan over 1ste jaar 2,50 daarna 9,50 p/m voor mobiel internet. Maar met het nieuwe gegeven.. ben ik blijkbaar toch goedkoper uit bij gsmwebzeker nu het toestel duurder is geworden.
Superetrader.co.uk had trouwens wel snel die nieuwe batch zwarte binnen, ze waren eigenlijk pas morgen verwacht. Ga hem vanaaf ook bestellen.
Even een vraagje vooral voor iedereen die de telefoon los heeft gekocht; ik vroeg me af wat voor internet jullie er eigenlijk bij gaan nemen? Met een toestel als de Xperia ga je neem ik aan niet mager internet er aan hangen. Vodafone had tot voorheen (14 november als ik het me goed herinner) nog super aantrekkelijk internet, maar dat hebben ze helaas op de schop gedaan. Waar gaan jullie eigenlijk voor?
En klopt het dat dit topic een beetje aan het leeg lopen is?
de post frequentie is best wat afgenomen. Als je het mij vraagt hebben alle hongerige tweakers hier eindelijk hun hand weten te leggen op een Xperia
Even een vraagje vooral voor iedereen die de telefoon los heeft gekocht; ik vroeg me af wat voor internet jullie er eigenlijk bij gaan nemen? Met een toestel als de Xperia ga je neem ik aan niet mager internet er aan hangen. Vodafone had tot voorheen (14 november als ik het me goed herinner) nog super aantrekkelijk internet, maar dat hebben ze helaas op de schop gedaan. Waar gaan jullie eigenlijk voor?
En klopt het dat dit topic een beetje aan het leeg lopen is?
Que?Flixz schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:24:
Vodafone had tot voorheen (14 november als ik het me goed herinner) nog super aantrekkelijk internet, maar dat hebben ze helaas op de schop gedaan.
Dat denk ik wel inderdaad, de levertijden zijn momenteel al wat aan de ruimere kant (veel providers hebben nu een (kleine) voorraad opgebouwd) en de meest aantrekkelijke abonnementen zijn veelal aan bod geweest.En klopt het dat dit topic een beetje aan het leeg lopen is?de post frequentie is best wat afgenomen. Als je het mij vraagt hebben alle hongerige tweakers hier eindelijk hun hand weten te leggen op een Xperia
[ Voor 28% gewijzigd door PeterSelie op 01-12-2008 17:11 ]
Let op:
Xperia Tech vragen topic Deel 7
Xperia Tech vragen topic Deel 7