Het Xbox 360 ervaringen Topic #53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 51.072 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Marzman schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:23:
[...]

Het utp-gedeelte kun je verlengen, maar een extra stekkerdoos is niet echt aan te raden als je dat bedoeld.
8)7 Zit ik een beetje aan verlengsnoeren te denken, en vergeet ik gewoon een iets langere UTP kabel 8)7

En dat op Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Aries.Mu schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:22:
[...]

Ik bedoel op een eventueel extra game...
:)
Zijn er ook daadwerkelijk mensen die het binnen hebben gekregen door de code 2 keer in te vullen?? Ik lees het zelfde ook namelijk in het ps3 topic, maar nog niet gehoord dat er daadwerkelijk mensen zijn die het binnen hebben gekregen.

[ Voor 6% gewijzigd door sekeroglan op 31-10-2008 19:34 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

sekeroglan schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:33:
[quote]Aries.Mu schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:22:
[...]

Ik bedoel op een eventueel extra game...

[quite]

Zijn er ook daadwerkelijk mensen die het binnen hebben gekregen door de code 2 keer in te vullen?? Ik lees het zelfde ook namelijk in het ps3 topic, maar nog niet gehoord dat het ook daadwerkelijk werkt.
Confirmed, vandaag mijn Fallout 3 voor de PC binnengekregen, met toepassing van de twee codes op 1 artikel.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Armada schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:34:
[...]

Confirmed, vandaag mijn Fallout 3 voor de PC binnengekregen, met toepassing van de twee codes op 1 artikel.
thank you gelijk ook bestelling plaatsen dan...

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:16
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:34:
Heeft iemand het 360 Entertainment pack bij Bart Smit al kunnen bestellen. Nu met de 2 * 15% korting is dit natuurlijk een megagoede deal :) In alle andere webshops heb ik het alleen kunnen vinden voor 60 euro :(
Is geen 2x15.
Op hardware krijg je 10%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 12:16
sekeroglan schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:33:
[...]

Zijn er ook daadwerkelijk mensen die het binnen hebben gekregen door de code 2 keer in te vullen?? Ik lees het zelfde ook namelijk in het ps3 topic, maar nog niet gehoord dat er daadwerkelijk mensen zijn die het binnen hebben gekregen.
Ik
Falout 3 voor 42 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
BM schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:28:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/Vivacio/avatar-body.png]
That's you? :)

Toch leuk dat je dat gewoon zo kunt bekijken :P
Hee leuk man! That's me inderdaad :)

Wist niet dat ze al op internet te bekijken waren. Wel probeerde ik of ze toevallig Web marketplace beschikbaar hebben gemaakt, maar dat was helaas nog niet het geval.

Ben wel benieuwd over het hoe wat en waar van het unlocken van kleding/spullen voor je avatar. Dat maakt het toch ook wel leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu ook bezig microsoft.
Ik heb een arcade zonder hd.
Mijn broertje heeft een premium.
Zijn hd heeft op mijn arcade gezeten zodat hij kan game.

Nu mag ik geen mem kaart of hd hebben omdat er een hd op heeft gezeten.
Gelukkige heb ik de massel dat allebij de xboxen op mijn naam staan. (arcade en de premium)

Ze gaan nu kijken wat ze gaan doen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
kan iemand met het nieuwe dashboard zeggen of je nu kan private chatten met meer volk ? en of dit goed werkt ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik zie op internet her en der nu mensen de update downloaden. Je kan hem gewoon over je (ongemodde) 360 laten draaien, de enige prijs die je er voor moet betalen is tot 19 november niet op Live te mogen.

Hmmmm, zoveel doe ik nu ook weer niet op Live en die demo's zijn later ook nog te downloaden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
PM'etje misschien? :o

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Iemand de groene controller al in zijn bezit?

Ik zou de ervaringen wel willen weten.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij sommige avi bestanden dat het te full screen is dat ik net de randjes mis.
Erg vervelend bij hardsubs.
Het ligt niet aan de instellingen volgens mij 60hz tv normal.
En als ik die andere screen instellingen probeer letterbox stretched etc. verandert er niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:29:
Ik zie op internet her en der nu mensen de update downloaden. Je kan hem gewoon over je (ongemodde) 360 laten draaien, de enige prijs die je er voor moet betalen is tot 19 november niet op Live te mogen.

Hmmmm, zoveel doe ik nu ook weer niet op Live en die demo's zijn later ook nog te downloaden. :P
OMG GEEF ME LINK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Kan niet via een link.

Je moet de gamertag van iemand kunnen lenen en NXE downloaden.

Ik heb er ook aan gedacht, maar ik ga niemand lastig vallen met gezeur dat ik zijn gamertag wil lenen, want dat zullen ze al genoeg krijgen.

Ik zou trouwens mijn tag soweiso niet uitlenen want mijn CC gegevens zijn er ook aan gekoppeld.

[ Voor 58% gewijzigd door yzf1kr op 31-10-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Is pappa x2!

strange dacht dit net al gepost te hebben.......... :?

Anyways ben nieuwsgierig naar jullie indrukken van Mirrors edge. Vind het concept zelf leuk hoewel wat ik tot nu toe gezien heb samengevat kan worden als prince of persia moves uitvoeren in de stad.

Geef ook gelijk toe dat ik lichte ergernis heb over het feit dat ik niet weet hoe verder te gaan na de sprong richting de 2 buizen :P

Morgen nog maar is proberen

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zelf maar gezocht zal mijn info maar delen.

Instructies:

to install simply unrar the file. then place the $systemupdate folder on the root of a cd-r and then reboot the console with the disc in tray.

You Need to reboot the console WITH THE DISC IN TRAY, not insert on dashboard, or will recognize as a 'mixed media disc'.

This is the beta version, gived to some people. You can't connect to live till 19 november if install this. Use at your own risk.

Disc structure
$SystemUpdate (Folder)
su20076000_00000000 (File)

And nothing more. Don't burn the .RAR file, extract the .rar using winrar and burn the folder inside with the file.
Download:

http://www.animeresource.org/_SystemUpdate.rar

Edit: OMG net geinstalleerd dit is zo vet he, hdmi heb nu keuze voor 1080P of 1680x1050 FTW! en installeer nu me games naar me harddrives vaarwel loadtimes :D

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:42:
Nou zelf maar gezocht zal mijn info maar delen.

Instructies:

to install simply unrar the file. then place the $systemupdate folder on the root of a cd-r and then reboot the console with the disc in tray.

You Need to reboot the console WITH THE DISC IN TRAY, not insert on dashboard, or will recognize as a 'mixed media disc'.

This is the beta version, gived to some people. You can't connect to live till 19 november if install this. Use at your own risk.

Disc structure
$SystemUpdate (Folder)
su20076000_00000000 (File)

And nothing more. Don't burn the .RAR file, extract the .rar using winrar and burn the folder inside with the file.
Download:

http://www.animeresource.org/_SystemUpdate.rar

Edit: OMG net geinstalleerd dit is zo vet he, hdmi heb nu keuze voor 1080P of 1680x1050 FTW! en installeer nu me games naar me harddrives vaarwel loadtimes :D
Let wel op dat niet alle functionaliteit beschikbaar is, aangezien een deel op Live leunt. Zo heb je voor het volledige avatar systeem nog extra downloads nodig waar je nu dus niet bij kan.
Als genoeg mensen dit vroegtijdig installeren, dan vraag ik me af of MS niet vroegtijdig zal releasen...

[ Voor 4% gewijzigd door Armada op 31-10-2008 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:56:
[...]

Let wel op dat niet alle functionaliteit beschikbaar is, aangezien een deel op Live leunt. Zo heb je voor het volledige avatar systeem nog extra downloads nodig waar je nu dus niet bij kan.
Als genoeg mensen dit vroegtijdig installeren, dan vraag ik me af of MS niet vroegtijdig zal releasen...
Dude fuck die wii istuff, wat nu heb is geweldig eindelijk geadvanceerde beeld instellingen echt prachtig gewoon, games lokaal installeren ziet er super netjes uit werkt sneller dan blades systeem ik kan niet voor meer wensen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Net even van usenet gedownload. Ipv van een dvd'tje kun je 't ook gewoon op usb-stick zetten, scheelt weer tijd en geld he :P

Opties 1440x900 en 1680x1050 zijn nu ook beschikbaar bij VGA. Je krijgt dan wel boven en onder zwarte balken om de 16:9 verhouding te krijgen. Ik speelde eerst altijd met afgehakte zijranden, dit is wel even wennen zo dat kleinere beeld. 1920x1200 is er overigens niet.

Net Far Cry 2 op m'n HDD gezet, was 4,5GB, scheelt wel herrie zo :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:39
Sagat schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:37:
strange dacht dit net al gepost te hebben.......... :?

Anyways ben nieuwsgierig naar jullie indrukken van Mirrors edge. Vind het concept zelf leuk hoewel wat ik tot nu toe gezien heb samengevat kan worden als prince of persia moves uitvoeren in de stad.

Geef ook gelijk toe dat ik lichte ergernis heb over het feit dat ik niet weet hoe verder te gaan na de sprong richting de 2 buizen :P

Morgen nog maar is proberen
Kvind het een gaaf spelletje, zal wel beetje eentonig worde na een tijdje. Khoop voor ze dat de duur van de game aan de lange kant is , anders koopt niemand het denk ik. Die buizen haal je wel, moet wel goed springen, je kan X gebruike voor slo-mo om goed af te springen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Digital-DNA schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:06:
Net even van usenet gedownload. Ipv van een dvd'tje kun je 't ook gewoon op usb-stick zetten, scheelt weer tijd en geld he :P

Opties 1440x900 en 1680x1050 zijn nu ook beschikbaar bij VGA. Je krijgt dan wel boven en onder zwarte balken om de 16:9 verhouding te krijgen. Ik speelde eerst altijd met afgehakte zijranden, dit is wel even wennen zo dat kleinere beeld. 1920x1200 is er overigens niet.

Net Far Cry 2 op m'n HDD gezet, was 4,5GB, scheelt wel herrie zo :)
Haha halo, orange box, n3, staan er nu bij mij op :P ga nog meer games erop gooien die van laadtijden houden. N3 had superveel units in beeld met dit verwacht ik minder frame lag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch lullig als je nu niet op live komt en toch gears 2 online wil gaan spelen volgende week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:21:
toch lullig als je nu niet op live komt en toch gears 2 online wil gaan spelen volgende week ;)
Ik heb 2 xboxen heb me elite geupdate me andere niet :P slim he xD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, maar waarom 2 xboxen, ja de ene gemod en de andere niet. dat snap ik wel.
maar je hebt er zo weinig aan in mijn optiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:31:
mja, maar waarom 2 xboxen, ja de ene gemod en de andere niet. dat snap ik wel.
maar je hebt er zo weinig aan in mijn optiek.
Geen 1 is gemod, al mijn games zijn legaal. Het is een launch concole en een Elite 120gig Falcon. en weinig aan ik speel vaak met 8 vrienden bij mij thuis dan is toch leuk dat je geen party hoeft te zoeken op een oude game die niet meer gespeeld wordt online. Brengt veel voordelen met zich mee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

mmm klinkt interessant dit. Ik speel eigenlijk nauwelijks online.

Mijn enige angst is dat MS hier niet blij van wordt en vervolgens de gebruikers die op deze manier upgraden gaan straffen.......Of heeft het verleden aangetoond dat MS hier geen problemen mee heeft???

BTW, vandaag Dead Space gekocht. Klein stukje gespeeld maar pfffff...creepy hoor...zie je opeens een schaduw over je heen vallen van zo'n monster, draai je je om.....NIKS!!! soms te bang om de hoek om te gaan...jaja, ik weet het...ik ben een mietje

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:34:
mmm klinkt interessant dit. Ik speel eigenlijk nauwelijks online.

Mijn enige angst is dat MS hier niet blij van wordt en vervolgens de gebruikers die op deze manier upgraden gaan straffen.......Of heeft het verleden aangetoond dat MS hier geen problemen mee heeft???

BTW, vandaag Dead Space gekocht. Klein stukje gespeeld maar pfffff...creepy hoor...zie je opeens een schaduw over je heen vallen van zo'n monster, draai je je om.....NIKS!!! soms te bang om de hoek om te gaan...jaja, ik weet het...ik ben een mietje
Waarom zou microsoft je straffen zit geen redenering achter dit konden ze allang al verwachten na a dat gehypd er omheen en ja het is het echt echt waard man. Halo speelt zoveel lekkerder nu bij mij lijkt alsof ik meer frames krijg ofzo omdat gewoon in zijn geheel soepeler gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48

? Die volg ik even niet? Mijn maximale resolutie van mijn monitor (samsung 226BW syncmaster) is 1680x1050. Waarom zou het beeld dan 16:9 worden als die resolutie 16:10 is? Daarvoor ware nu toch juist deze nieuwe resoluties in het leven geroepen voor mensen met beeldschermen die16:10 beeldverhoudingen hebben of ben ik nou gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:44:
[...]

? Die volg ik even niet? Mijn maximale resolutie van mijn monitor (samsung 226BW syncmaster) is 1680x1050. Waarom zou het beeld dan 16:9 worden als die resolutie 16:10 is? Daarvoor ware nu toch juist deze nieuwe resoluties in het leven geroepen voor mensen met beeldschermen die16:10 beeldverhoudingen hebben of ben ik nou gek?
Correct, misschien de instellingen nog even nakijken want toen ik even snel op auto zetten kreeg ik ook 1680x150 met 16:9 verhouding maargoed moet nog nakijken ik zelf ben atm meer blij met games opslaan op de hardeschijf :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:46:
[...]

Correct, misschien de instellingen nog even nakijken want toen ik even snel op auto zetten kreeg ik ook 1680x150 met 16:9 verhouding maargoed moet nog nakijken ik zelf ben atm meer blij met games opslaan op de hardeschijf :9~
Hmm oke. Als je dit straks nog even kan testen dankjewel. Anders hoeft die nieuwe resolutie (helaas) niet van mij. Dan maar 1280x1024. Lagere resolutie maar wel tenminste volledig scherm gevuld.

Merk je trouwens nou echt dat spellen sneller laden en soepeler draaien? Fable 2 kan hier wel aardig gebruik van maken met z'n laadtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:38:
[...]

Waarom zou microsoft je straffen zit geen redenering achter dit konden ze allang al verwachten na a dat gehypd er omheen en ja het is het echt echt waard man. Halo speelt zoveel lekkerder nu bij mij lijkt alsof ik meer frames krijg ofzo omdat gewoon in zijn geheel soepeler gaat :D
Mja, hij is niet officieel vrij gegeven he.

En misschien gaat ie de 19e wel checken of jou gebruikersnaam of serie nr gemachtigt is om de beta te draaien en dat gemachtigde mensen alleen kunnen updaten naar de final.

Misschien allemaal ver gezocht maar heb liever niet dat ik de 19e de sjaak ben hierdoor :o

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:49:
[...]

Hmm oke. Als je dit straks nog even kan testen dankjewel. Anders hoeft die nieuwe resolutie (helaas) niet van mij. Dan maar 1280x1024. Lagere resolutie maar wel tenminste volledig scherm gevuld.

Merk je trouwens nou echt dat spellen sneller laden en soepeler draaien? Fable 2 kan hier wel aardig gebruik van maken met z'n laadtijden.
Ja het is vrij duidelijk de optie screen format is uitgezet kunt er niet inkomen naar genoeg, dus ik doe auto krijg die 1680x1050 resolution maar dan wil in screen format natuurlijk.. 16/10 instellingen helaas is dat menu voor mij op dit moment niet toegankelijk ga nog is kijken of wel op lagere resolutie zo is will see.. Overigens ben via hdmi aangesloten als wat uitmaakt xd.

Ja oke net gekeken screen format kun je alleen aanpassen van widescreen en normal bij de P / I HD resoluties niet bij de 1680x1050 op dit moment helaas.. misschien toch nog wachten op een update die er komt of kan een tweaker is bij microsoft peuzele hoe dat nou zit? :Z

Oke bij 1080P kan ik ook niet switchen, dus ik weet het ook niet meer misschien ligt het aan mijn display en is het een specifiek probleem ermee. Tijd zal leren denk ik.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2008 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:57:
[...]

Ja het is vrij duidelijk de optie screen format is uitgezet kunt er niet inkomen naar genoeg, dus ik doe auto krijg die 1680x1050 resolution maar dan wil in screen format natuurlijk.. 16/10 instellingen helaas is dat menu voor mij op dit moment niet toegankelijk ga nog is kijken of wel op lagere resolutie zo is will see.. Overigens ben via hdmi aangesloten als wat uitmaakt xd.

Ja oke net gekeken screen format kun je alleen aanpassen van widescreen en normal bij de P / I HD resoluties niet bij de 1680x1050 op dit moment helaas.. misschien toch nog wachten op een update die er komt of kan een tweaker is bij microsoft peuzele hoe dat nou zit? :Z

Oke bij 1080P kan ik ook niet switchen, dus ik weet het ook niet meer misschien ligt het aan mijn display en is het een specifiek probleem ermee. Tijd zal leren denk ik.
Oke bedankt voor je info en het uitzoeken. Ik wacht de 19e dan maar even af. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

L1nt schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:50:
[...]

En misschien gaat ie de 19e wel checken of jou gebruikersnaam of serie nr gemachtigt is om de beta te draaien en dat gemachtigde mensen alleen kunnen updaten naar de final.

Misschien allemaal ver gezocht maar heb liever niet dat ik de 19e de sjaak ben hierdoor :o
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Er is niets gemodificeerd aan je 360, het is alleen dat je niet op Live mag komen omdat je niet gerechtigd bent om die firmware te hebben. Op de 19e kan iedereen of contact maken met Live om de update te krijgen, of je trekt hem van Xbox.com en brandt hem op een CD-tje (de optie voor mensen die geen verbinding hebben met hun Xbox 360) en dan wordt alle aanwezig firmware overschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
Kaasje123 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:49:
[...]

Hoewel het jammer is dat je scherm dan niet volledig is gevuld speelt het wel veel mooier af. Aangezien het de native resolutie van je monitor is. Bovendien is het beeld anders ook gewoon uitgerekt naar 16:10 dus dan krijg je voor het eerst normale gezichten te zien (ipv uitgerekte). Bij films stoor ik me er ook niet aan dus waarom nu wel?
Armada schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 00:12:
[...]
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Er is niets gemodificeerd aan je 360, het is alleen dat je niet op Live mag komen omdat je niet gerechtigd bent om die firmware te hebben. Op de 19e kan iedereen of contact maken met Live om de update te krijgen, of je trekt hem van Xbox.com en brandt hem op een CD-tje (de optie voor mensen die geen verbinding hebben met hun Xbox 360) en dan wordt alle aanwezig firmware overschreven.
De firmware wordt toch niet overschreven? Alleen de systeembestanden. Tenminste, ik ga er vanuit dat de firmware hetgeen is wat op de DVD-drive zit en de systeembestanden op de 360.

[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 01-11-2008 00:19 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Martinspire schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 00:18:
De firmware wordt toch niet overschreven? Alleen de systeembestanden. Tenminste, ik ga er vanuit dat de firmware hetgeen is wat op de DVD-drive zit en de systeembestanden op de 360.
Nee, de NXE is echt een firmware upgrade, er wordt wel degelijk functionaliteit in de ROM van de 360 overschreven. Ik weet niet precies wat jij als systeemsbestanden aanmerkt, maar dat lijkt me het deel dat op de HDD staat (dat bijvoorbeeld voor de backwardscompatibiliteit zorgt) en na de upgrade hebben de Arcade's en de Cores niet meer de HDD nodig om de NXE te laten functioneren.

En ja, ook de DVD-drive heeft zijn eigen firmware, maar ik heb het nu over de bootloader en OS firmware.

[ Voor 7% gewijzigd door Armada op 01-11-2008 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Laatst online: 20:41
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:19:
[...]

Ja beetje jammer dat dit juist nu niet beschikbaar is. By the way, dat pakket van Bart Smit is bij de MediaMarkt in Rotterdam Alexandrium nog goedkoper, daar is het 166 euro! Dus mocht je in de gelegenheid zijn (zoals ik vanmiddag :)), dan moet je dat zeker doen!
bij bart smit in centrum rotterdam was de pro (met kunfu panda / lego-spel) 228 ipv 239. Dit omdat de mediamarkt vlak in de buurt zit. 228-10%=205-40=165. Erg goede deal wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Er zijn toch juist speciale memory-acties omdat zonder HDD's en Memorycards de NXE toch niet zou werken? Anders zouden de Arcade- en Core-bezitters de update gewoon kunnen downloaden.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Nasi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:18
Dit soort dingen hoef je hier niet te melden. Voor ombouwaangelegenheden bestaan andere forums.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2008 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacorgaZ schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 00:51:
Er zijn toch juist speciale memory-acties omdat zonder HDD's en Memorycards de NXE toch niet zou werken? Anders zouden de Arcade- en Core-bezitters de update gewoon kunnen downloaden.
De echte nxe is maar 7mb, die gaat wel echt op je systeem die MII dingen zullen op je memory of harddrive bewaard worden. Omdat de echte update zonder zooi is 7mb, die vervang het oude systeem dus komt ruimte vrij op de chips. Overige is gwoon bijzaak dat komt op memory of harddrive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Tsja, het is dat of verlies van beeld aan de zijkanten. Persoonlijk zie ik meer heil in het croppen van het beeld, aangezien de zwarte balken - hoe klein ze ook zijn - altijd op zullen vallen. Het afsnijden van een paar pixels aan de zijkanten valt veel minder op, dat weet ik zeker. Tenzij er iets van een hele smalle HUD ofzo aan de zijkant van het scherm wordt geprojecteerd.

Wellicht was het beter geweest om een setting in te bouwen waarmee je zelf kunt bepalen of je een klein deel van de zijkanten kwijt wilt raken of dat je met zwarte balkjes wilt spelen. Maar dat zal waarschijnlijk niet gaan gebeuren. Als je breedbeeldgames op een 4:3 monitor speelt kun je meestal ook alleen maar met balken spelen.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LB06 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 02:00:
[...]

Tsja, het is dat of verlies van beeld aan de zijkanten. Persoonlijk zie ik meer heil in het croppen van het beeld, aangezien de zwarte balken - hoe klein ze ook zijn - altijd op zullen vallen. Het afsnijden van een paar pixels aan de zijkanten valt veel minder op, dat weet ik zeker. Tenzij er iets van een hele smalle HUD ofzo aan de zijkant van het scherm wordt geprojecteerd.

Wellicht was het beter geweest om een setting in te bouwen waarmee je zelf kunt bepalen of je een klein deel van de zijkanten kwijt wilt raken of dat je met zwarte balkjes wilt spelen. Maar dat zal waarschijnlijk niet gaan gebeuren. Als je breedbeeldgames op een 4:3 monitor speelt kun je meestal ook alleen maar met balken spelen.
Hoe dan ook, 1080P is erg groot beeld voor dashboard ik wil niet eens zien zonder hd LOL! Ook al krijg ik 2 kleine balkjes ik gebruik 1680x1050 het is zoveel mooier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayleigh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-03-2023
Hoi allemaal,

Ik heb een launch-360 in de woonkamer staan. En ik ben erg dol op racing games. Ik heb sinds een poos nu ook een stuurtje erbij, maar in de woonkamer kan ik dat ding niet echt gebruikien dus moet ik de xbox altijd naar mijn computer bureau verhuizen als ik mijn stuurtje wil gebruiken.

Ik ben nu van plan om een 2e xbox te kopen (de elite met hdmi) voor de woonkamer, en de launchbox neem ik dan mee naar mijn computer kamer.

Mijn vraag is kan ik op beide xbox-en hetzelfde profiel (gamertag) gebruiken (natuurlijk niet tegelijk) of moet ik iedere keer mijn profiel (tag) overzetten ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Kayleigh schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 08:56:
Hoi allemaal,

Ik heb een launch-360 in de woonkamer staan. En ik ben erg dol op racing games. Ik heb sinds een poos nu ook een stuurtje erbij, maar in de woonkamer kan ik dat ding niet echt gebruikien dus moet ik de xbox altijd naar mijn computer bureau verhuizen als ik mijn stuurtje wil gebruiken.

Ik ben nu van plan om een 2e xbox te kopen (de elite met hdmi) voor de woonkamer, en de launchbox neem ik dan mee naar mijn computer kamer.

Mijn vraag is kan ik op beide xbox-en hetzelfde profiel (gamertag) gebruiken (natuurlijk niet tegelijk) of moet ik iedere keer mijn profiel (tag) overzetten ????
Het makkelijkste is het om je profiel op een 360 memorycard te zetten, anders moet je steeds je profiel opnieuw inladen via internet en dat kost aardig wat tijd iedere keer. soms wel enkele minuten per keer.
Je moet dus iedere keer je tag overzetten om hem up to date te houden.

[ Voor 3% gewijzigd door BAS80 op 01-11-2008 09:17 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
maxtrash schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 00:50:
[...]

bij bart smit in centrum rotterdam was de pro (met kunfu panda / lego-spel) 228 ipv 239. Dit omdat de mediamarkt vlak in de buurt zit. 228-10%=205-40=165. Erg goede deal wat mij betreft.
Als je goed opgelet had was de prijs 228 na €40 retour. Standaard prijs bij alle BS en E-plaza's en de meeste MM's.

Volgende keer even op de kleine lettertjes letten die er bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 09:33
Euh nee hoor, die 40 krijg je nog weer extra terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

LB06 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 02:00:
[...]

Ja daar had ik ook wel op gehoopt eigenlijk. De meeste games zijn toch nogal overscan-proof en een beetje van de randen missen is dan ook totaal geen probleem.

Sowieso vind ik consolegames mooier met overscan, daar zijn ze voor gemaakt. Zo had ik laatst m'n crt tv afgesteld op zo min mogelijk overscan, maar kwam tot de conclusie dat ik het eigenlijk niet mooi vind. Een heleboel HUD spul zit dan te ver binnen het beeld, wat mij stoort. Op de 360 heb ik dat gevoel nu ook weer...

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

BAS80 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 09:15:
[...]

Het makkelijkste is het om je profiel op een 360 memorycard te zetten, anders moet je steeds je profiel opnieuw inladen via internet en dat kost aardig wat tijd iedere keer. soms wel enkele minuten per keer.
Je moet dus iedere keer je tag overzetten om hem up to date te houden.
Ja, voor we het nodeloos ingewikkeld maken, wil de vraagposter uberhaupt wel met allebei de boxen op Live? Zo nee, dan is het geen enkel probleem om 1x de tag te recoveren en die dan offline verder te gebruiken (en wellicht eens in de zoveel maanden online te gaan, zodat die punten ook in de online gamertag gesynchroniseerd worden). Met de ander kan je dan weer je tag recoveren en die gewoon online blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Niemand met de officiele NXE die weet hoe het nu met het downloaden van de marketplace zit en het aantal items dat je in de wachtrij kan zetten (of dit nu meer dan 8 items is)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Heb 'em toch geinstalleerd. Ziet er goed uit, ben nu Far Cry 2 aan het kopieren naar de HD. Benieuwt of ik er iets van merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:17

Osxy

Holy crap on a cracker

Het is heel verleidelijk maar het mogelijk risico me xbox gebanned te krijgen van live zorgt ervoor dat ik het nog niet doe. De update is toch maar 2,5 week van ons af.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
Als ik zeker wist dat ik geen problemen met live krijg zou ik 'm wel installeren, maar met het oog op GoW2 aanstaande vrijdag doen we het toch maar niet :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad, en beetje zonde als je 20/60 euro hebt betaald en je kan nu 3 weken niet op live :).
Ik wacht ook wel tot over 2,5 week. Hou ook het aantal xboxen die overlijden door de update in de gaten, was in het verleden ook het geval dat er een flinke zwik overleed of in een update loop terecht kwam.

Tot die tijd, de oude vertrouwde blades, en GOW 2 vrijdag , YEAHHH!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Een tweetal loading time comparisons:
http://multiplayerblog.mt...-loading-time-comparison/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik vind het maar een risico wat je neemt met het installeren.

Als de NXE uitkomt op 19 november, kan je hem alsnog niet aan Live hangen. Dan moet je wachten tot hij online komt te staan op internet. Verder heb je best een kans dat er binnendoor nog een patch komt op de NXE preview voor iets onvoorziens. Niemand kan je garanderen dat mensen die de update straks niet krijgen, daarna nog wel op een normale manier een upgrade kunnen doen.

Ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 13:20:

Als de NXE uitkomt op 19 november, kan je hem alsnog niet aan Live hangen. Dan moet je wachten tot hij online komt te staan op internet. Verder heb je best een kans dat er binnendoor nog een patch komt op de NXE preview voor iets onvoorziens. Niemand kan je garanderen dat mensen die de update straks niet krijgen, daarna nog wel op een normale manier een upgrade kunnen doen.

Ik ben benieuwd
Tuurlijk microsoft laat een gigantiese fanbase in de steek, wees rieel en blijf het.. miljoenen mensen hebben dit al geinstaleerd er is totaal geen rede voor waarom microsoft de live dienst stop zal zetten omdat het uigelekt is ze doen er ook niks tegen juridies dus het is prima. Wat dit gewoon is is angst zaaien zonder op een goeie rede of feit gebasseerd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik ben benieuwd
Dat zal wel meevallen omdat de update niet voortbouwt op een oude firmware, maar helemaal vervangt. Dus hij zal in zijn geheel geflashed worden. Inderdaad heb ik er ook al aan gedacht dat je niet aan Live zal kunnen hangen omdat hij de verbinding niet toelaat. Datbetekent dat je inderdaad zal moeten wachten totdat hij op de Xbox.com site te downloaden wordt. In het worst case scenario wordt hij in de 3-4 weken die daar op volgt ook gedistribueerd op de gamediscs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 13:25:
[...]
Tuurlijk microsoft laat een gigantiese fanbase in de steek, wees rieel en blijf het.. miljoenen mensen hebben dit al geinstaleerd er is totaal geen rede voor waarom microsoft de live dienst stop zal zetten omdat het uigelekt is ze doen er ook niks tegen juridies dus het is prima. Wat dit gewoon is is angst zaaien zonder op een goeie rede of feit gebasseerd te zijn.
Miljoenen mensen? Een paar honderd misschien, x duizend, maar dan houd het echt wel op :+

Juridisch is het overigens prima dichtgetimmerd, daar hoef je je echt geen zorgen over te maken. Ik zeg zeker niet dat het express zal gebeuren, maar de developers houden er echt geen rekening mee dat er meer dan 2 builds (de preview NXE + eventuele fixes, en het huidige dashboard) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Heb hem toch maar ff geinstalleerd op een oude console van me :)
1e indruk is dat het allemaal erg snel en smooth werkt. Natuurlijk heb ik er geen flauw idee van hoe dat gaat als je er een 'vol' profiel aanknoopt, met live verbinding, heb nu een nieuw profiel aangemaakt.
Flink deel van de opties kan ik dus ook nog niet proberen, maar het ziet er allemaal erg netjes uit iig :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 12:03

quez

GaMbiNo schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:02:
Ik heb net even voor 44, 92 incl. verzending fifa 09 besteld via bart smit.com. Je krijgt 30& korting op bijna alles als je de codes vanuit de folder invult namelijk en die prijs daar kan geen play.com tegenop. :*)
Wat zijn de codes? Heb een JA-NEE sticker op de deur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd
Er is geen risico, heeft MS zelf aangegeven. Het enige dat je niet kan als je de update download is op Live tot de 19e. Gebanned zul je echt niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
quez schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 14:19:
[...]

Wat zijn de codes? Heb een JA-NEE sticker op de deur ;)
http://nieuwsbrief.bartsmit.com/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:54
Gisteren xbox binnen gekregen, mijn 2de 360, 1e was dood.

Nu is deze met HDMI echter wil ik binnenkort dolby suround setje kopen, en heeft deze uiteraard geen hdmi mogelijkheden.
Dus vroeg ik mij af, is het mogelijk om optische uitgang van componentkabel te gebruiken en tegelijk hdmi aansluiten.
Ik wil namelijk voor de wii de component blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

best logisch dat een hdd sneller laadt dan een dvd toch?
J_star schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 15:03:

Nu is deze met HDMI echter wil ik binnenkort dolby suround setje kopen, en heeft deze uiteraard geen hdmi mogelijkheden.
Dus vroeg ik mij af, is het mogelijk om optische uitgang van componentkabel te gebruiken en tegelijk hdmi aansluiten.
tuurlijk, gewoon op je receiver aansluiten en instellen dat je 5.1 dolby wilt hebben in je sysprefs.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 15:12:
[...]

best logisch dat een hdd sneller laadt dan een dvd toch?
Het ging niet om die conclusie, my dear Watson. Het gaat hier om te laten zien _hoeveel_ sneller dat is. In veel gevallen lees ik dat de HDD-resultaten niet heel veel sneller zijn dan de DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J_star schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 15:03:

Het is mogenlijk maar de stekker is te dik, moet je de omhulsing mollen, leuke is bij de elite krijg je wel een aparte plug die wel erin past voor aux in out + digital out :)
Armada schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 15:59:
[...]

Het ging niet om die conclusie, my dear Watson. Het gaat hier om te laten zien _hoeveel_ sneller dat is. In veel gevallen lees ik dat de HDD-resultaten niet heel veel sneller zijn dan de DVD.
Toch merk ik in elk spel dat ik geen popups heb, dus niet me cache meer legen :Z en veel snellere laadtijden. Zonder de hdd moest ik al vaak wachten op mensen tot ze klaar waren met laden met me elite dat vondt ik al raar maja nu zal helemaal wel erg zijn :P Offline tho een waare droom, ik speel mijn rpgs met veels te grote idiooote landschappe nu met alle plezier en met 1000 units in beeld met n3 speel ik eindelijk zoals het hoort! :P

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 16:07:
[...]

Het is mogenlijk maar de stekker is te dik, moet je de omhulsing mollen, leuke is bij de elite krijg je wel een aparte plug die wel erin past voor aux in out + digital out :)
Linkje

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
die link gaat om stereo dolby, dat is niet wat ik wil, de reciever die ik op wil aansluiten kan niet hdmi geluid eraf halen, daarom zoek ik een tussenoplossing, anders blijft het gewoon kabel wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
J_star schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 17:02:
die link gaat om stereo dolby, dat is niet wat ik wil, de reciever die ik op wil aansluiten kan niet hdmi geluid eraf halen, daarom zoek ik een tussenoplossing, anders blijft het gewoon kabel wisselen.
Kun je niet de 'normale' a/v stekker aansluiten op je xbox en daarvan het optische signaal pakken. Daar zit toch zo'n aansluiting voor op de stekker? En vervolgens het beeld via de HDMI kabel laten lopen. Op snap ik het nu niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Net even Poker Smash gedownload, die had ik gemist. Wat een vet spel is dat _/-\o_ Meerdere sites, waaronder 1UP, geven het spel ook een 10. Echt geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
Razr schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 17:10:
[...]

Kun je niet de 'normale' a/v stekker aansluiten op je xbox en daarvan het optische signaal pakken. Daar zit toch zo'n aansluiting voor op de stekker? En vervolgens het beeld via de HDMI kabel laten lopen. Op snap ik het nu niet :+
nee want de kop zit ervoor :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ik ben van plan een lcd tv te kopen. Nu zit ik alleen dat ik composiet nodig heb voor mijn 360. Zijn er verschillen tussen Full-HD en HD-ready als ik composiet gebruik? Mijn xbox heeft geen HDMI, maar ik hoorde dat compsiet hetzelfde is? (maar dan ruis gevoeliger?)

Iemand ideeën/tips voor het kijken naar een nieuwe LCD-TV?

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borgoth schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 18:19:
Ik ben van plan een lcd tv te kopen. Nu zit ik alleen dat ik composiet nodig heb voor mijn 360. Zijn er verschillen tussen Full-HD en HD-ready als ik composiet gebruik? Mijn xbox heeft geen HDMI, maar ik hoorde dat compsiet hetzelfde is? (maar dan ruis gevoeliger?)

Iemand ideeën/tips voor het kijken naar een nieuwe LCD-TV?
Geen composiet alleen nemen, HDMI is the future hiazo heeft elk HDMI display een ouderwetse compositve. FULL HD nemen nooit HD ready. Het is ruis gevoeliger en kwaliteit is hiazo minder omdat niet digitaal is. Iedereen noemt het wel valt wel mee maar als je toch poen neerlegt doe het dan voor goeie lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:17

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 14:36:
[...]

Er is geen risico, heeft MS zelf aangegeven. Het enige dat je niet kan als je de update download is op Live tot de 19e. Gebanned zul je echt niet worden.
Bron?

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik ga het toch nog maar even niet proberen:
Earlier today, press participating in the New Xbox Experience program (myself included) were warned to not switch the hard drives from our updated consoles to another unit. Microsoft later clarified to us by saying, "This is a security measure and if you do switch hard drives from a console with NXE preview access to one without it you could be placed on the ban list for unauthorized usage."
http://www.destructoid.co...om-xbox-live-109916.phtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Borgoth schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 18:19:
...Zijn er verschillen tussen Full-HD en HD-ready als ik composiet gebruik?...
Bedoel je niet component? Composiet is zo'n geel tulpen stekkertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 18:37:
[...]

Geen composiet alleen nemen, HDMI is the future hiazo heeft elk HDMI display een ouderwetse compositve. FULL HD nemen nooit HD ready. Het is ruis gevoeliger en kwaliteit is hiazo minder omdat niet digitaal is. Iedereen noemt het wel valt wel mee maar als je toch poen neerlegt doe het dan voor goeie lijkt mij...
Met betrekking tot composite heb je gelijk: dat is dat gele stekkertje en de kwaliteit daarvan is bijzonder slecht. Zelfs voor SD-begrippen. Overigens maakt digitaal of analoog echt niet zoveel uit. Je ziet weinig verschil tussen VGA/component enerzijds en hdmi(dvi) anderzijds.

Het verschil tussen HD-ready of FullHD zit 'em in de resolutie; FullHD ondersteunt namelijk ook 1080p (1920*1080). Of het nut heeft om FullHD te nemen wordt voornamelijk bepaald door de diameter en de afstand waarvan je kijkt. Hoe groter het scherm of hoe dichter je erop zit, hoe meer je ziet van een hogere resolutie. Volgens mij zie je er op een 30" of kleiner bijna niks van. Het moet echt om een groot scherm gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 14:38
Volgens mij zie je er op een 30" of kleiner bijna niks van.
Dat heeft meer te maken met de afstand die je er vanaf zit, ik heb een 24" aan de muur hangen als monitor, dr zit mischien 60-70 cm tussen mij en de monitor, daar merk je het zeker wel als je op een lagere resolutie kijkt :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat dat gezegt wordt, maarum waar is een foto van dat bericht? Waar is hun bron van bericht? Waarom staat niet op de microsoft website? etc etc vaag gedoe heb je niks aan. En ja hoor mijn maat heeft nxe pleurt ding op mijn xbox en ik krijg update zonder dat ik het weet en daarom krijg ik een ban. Geloof je het nou zelf? Ga lekker ergens anders mensen bang maken zonder rede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 18:37:
[...]
Ik weet niet goed of je het zelf beseft, maar ik denk dat je composiet en component hier door elkaar haalt.
Composiet is dat enkele gele stekkertje en geeft zelfs naar SD waarden inferieure kwaliteit.
Component zijn die 3 stekkers + 2 audiostekkers en is qua beeldkwaliteit zowat identiek aan HDMI.
Als je televisie een componentaansluiting bevat is dit in principe voldoende, betere beeldkwaliteit ga je er echt niet uitkrijgen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 19:00:
[...]

Leuk dat dat gezegt wordt, maarum waar is een foto van dat bericht? Waar is hun bron van bericht? Waarom staat niet op de microsoft website? etc etc vaag gedoe heb je niks aan. En ja hoor mijn maat heeft nxe pleurt ding op mijn xbox en ik krijg update zonder dat ik het weet en daarom krijg ik een ban. Geloof je het nou zelf? Ga lekker ergens anders mensen bang maken zonder rede.
Ik wil niet zeuren hoor, maar zou je misschien iets meer moeite willen doen om in normaal Nederlands te typen?
Daarmee kom je automatisch wat serieuzer over en wordt het voor ons wat leesbaarder en beter te begrijpen.
Je komt nu een beetje over als een schreeuwer, om het zo maar te zeggen.

Mirror's Edge! _/-\o_

Alles wat ik ervan verwachte, althans de demo. TR: Underworld is trouwens ook weer om je vingers bij af te likken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2008 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Ik heb zonet FarCry 2 geinstalleerd mbv NXE update en deze nam 'maar' 4,5 GB ruimte in beslag... ik dacht zelf dat alle X360 games 6 gb zouden in nemen...
Ik ben nu GTA4 aan het installeren.... eens kijken hoeveel ruimte dat in neemt...
EDIT: 6,8 gb voor GTA4

[ Voor 25% gewijzigd door RamO op 01-11-2008 22:15 ]

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
RamO schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 21:18:
Ik heb zonet FarCry 2 geinstalleerd mbv NXE update en deze nam 'maar' 4,5 GB ruimte in beslag... ik dacht zelf dat alle X360 games 6 gb zouden in nemen...
Ik ben nu GTA4 aan het installeren.... eens kijken hoeveel ruimte dat in neemt...
6,8 GB als ik goed op dat filmpje heb gekeken dat kwam een maand geleden uit ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik vind 4,5GB voor FC2 trouwens erg weinig :)
Had verwacht dat games op de 360 tegenwoordig wel redelijk dicht tegen het maximum van dl-dvd aan zouden zitten

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:53

ikt

BM schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 22:32:
Ik vind 4,5GB voor FC2 trouwens erg weinig :)
Had verwacht dat games op de 360 tegenwoordig wel redelijk dicht tegen het maximum van dl-dvd aan zouden zitten
Tsja, Far cry 2 op de computer is al extreem klein vergeleken met andere games. Het is maar zo'n 3.16 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 19:00:
[...]

Hij maakt niemand bang, hij refereert naar een gesprek tussen Microsoft en een betrouwbare bron. Verder is het zo, dat naar alle mensen die nu de NXE draaien, zowel de mensen die zich hebben ingeschreven als de pers, het bericht is gegaan dat NXE alleen dient te draaien op je eigen Xbox, die bekend is via de Console ID.

Ook staat er, zeer, duidelijk geschreven dat het verplaatsen van een HD die NXE draait, naar een console die dat niet mag, resulteert in een ban van die console. De verantwoordelijkheid ligt dus bij degene die de HD erop prikt, en de waarschuwingen negeert.

Zoals gezegd, of er daadwerkelijk problemen komen, dat weet niemand en ik verwacht het ook helemaal niet, maar uitgesloten is het niettemin. Maar jij mag wel beter onderzoek doen, voordat je zelf berichten “zonder rede” negeert of bagatelliseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Laatst online: 28-04 11:58
Hallo,

Ik heb een vraag namelijk; woont er iemand in de buurt van de Saturn in Darmstadt (duitsland), want daar kost tijdelijk een Xbox360 Arcade nog maar 111 euro!! :D

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Lau26 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 23:54:
Hallo,

Ik heb een vraag namelijk; woont er iemand in de buurt van de Saturn in Darmstadt (duitsland), want daar kost tijdelijk een Xbox360 Arcade nog maar 111 euro!! :D
Da's zeker niet veel :o Zeker nog goedkoper dan een PS2 of niet?

edit:

Volgens deze site: http://previews.teamxbox....Life-2-The-Orange-Box/p1/ is TF2 op de Xbox? Maar ik kan geen winkel vinden die het verkoopt? Tis namelijk op de pc een geniaal spel.

[ Voor 23% gewijzigd door ZpAz op 02-11-2008 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Laatst online: 28-04 11:58
ZpAz schreef op zondag 02 november 2008 @ 01:02:
[...]

edit:

Volgens deze site: http://previews.teamxbox....Life-2-The-Orange-Box/p1/ is TF2 op de Xbox? Maar ik kan geen winkel vinden die het verkoopt? Tis namelijk op de pc een geniaal spel.
Nee, ik zag ergens in duitsland (m.b.v. google) een PS2 incl 1 of 2 games voor 69 euro 8)7
Maar anywee, ik heb iets te vroeg gejuicht denk ik want je moet daarvoor wel eerst je oude spelcomputer (kapot mag ook) inleveren, bijv Gamecube of PS2. Zie: http://www.mydealz.de/215...er-111e-saturn-darmstadt/ (en dan op de link in de eerste alinea klikken). |:(

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
Hmm zal wel balen zijn als ze de consoles bannen die eerder de NXE hebben. moet ik me moeder zeggen. Uhm je kan niet meer online..
Wel alvast getest met de spellen op de HD. Wel lekker stil.

Afgelopen week Bad Company geleend en verhaal uitgespeeld. Best wel geinig spel.

[ Voor 18% gewijzigd door Stollie op 02-11-2008 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Lau26 schreef op zondag 02 november 2008 @ 01:34:
[...]

Nee, ik zag ergens in duitsland (m.b.v. google) een PS2 incl 1 of 2 games voor 69 euro 8)7
Maar anywee, ik heb iets te vroeg gejuicht denk ik want je moet daarvoor wel eerst je oude spelcomputer (kapot mag ook) inleveren, bijv Gamecube of PS2. Zie: http://www.mydealz.de/215...er-111e-saturn-darmstadt/ (en dan op de link in de eerste alinea klikken). |:(
'n kappotte atari van zolder halen en inleveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
ZpAz schreef op zondag 02 november 2008 @ 01:02:
[...]

edit:

Ja TF2 zit gewoon in de half-life: the orange box, zowel voor xbox360 als ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enige tips voor Eternal Sonata? Ben nu bij die Mysterious Unison, moet nu bij floor 11 Rondo verslaan. Maar mij god... ze is echt sterk!? Enige suggestie voor wie ik moet inzetten in me party? Main characters zijn Jazz, Viola (als healer of is Polka beter?) en die gast in me pic :P En vraagje ik heb nu beetje opgemerkt dat de rest van jouw personages automatisch mee levelen, ook al gebruik je ze niet. Is dat waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 03:52:
Iemand enige tips voor Eternal Sonata? Ben nu bij die Mysterious Unison, moet nu bij floor 11 Rondo verslaan. Maar mij god... ze is echt sterk!? Enige suggestie voor wie ik moet inzetten in me party? Main characters zijn Jazz, Viola (als healer of is Polka beter?) en die gast in me pic :P En vraagje ik heb nu beetje opgemerkt dat de rest van jouw personages automatisch mee levelen, ook al gebruik je ze niet. Is dat waar?
Woho love ethernal sonatra gelijk gekocht toen uitkwam en uitgespeeld :D Ik had altijd 3 meide in me party niet polka btw die vindt ik prut :P Heb dat gedaan omdat die beschikbaar blijven gedurende het hele spel als je ze hebt. En nee ze levele niet mee alleen als ze tijdje weggaan dan wel. Maar dat is okniet gedurende hele spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
offtopic:
Kan iemand hier niet even een FOK-vertaalscript implementeren zodat we special18 ook begrijpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb ook alleen die aanbieding voor een 20GB harddisk en 3 maanden gold bij mijn Arcade voor $30. Vraag me toch af wat de kriteria van Microsoft hiervoor zijn.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Roko schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 18:42:
[...]

Bedoel je niet component? Composiet is zo'n geel tulpen stekkertje
Component ja.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
PWM schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 23:41:
[...]

Hij maakt niemand bang, hij refereert naar een gesprek tussen Microsoft en een betrouwbare bron. Verder is het zo, dat naar alle mensen die nu de NXE draaien, zowel de mensen die zich hebben ingeschreven als de pers, het bericht is gegaan dat NXE alleen dient te draaien op je eigen Xbox, die bekend is via de Console ID.

Ook staat er, zeer, duidelijk geschreven dat het verplaatsen van een HD die NXE draait, naar een console die dat niet mag, resulteert in een ban van die console. De verantwoordelijkheid ligt dus bij degene die de HD erop prikt, en de waarschuwingen negeert.
Zover ik weet:
In participation with this program, you should not move your storage device (hard drive, or memory unit if you do not have a hard drive) to any other console as it will also update that console. If an unregistered console is updated with the NXE update, that console will not be able to connect to Xbox LIVE until the NXE has been officially released on November 19th.
Maargoed, waarom niet gewoon het zekere voor het onzekere nemen en nog 2,5 week wachten? :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
Medetweakers een vraagje he?

ondersteunt de xbox 360 nou nog steeds geen NTFS drive als externe hardeschijf? heb nu een 200gb externe hardeschijf gekocht. en wil met name media files erop zetten om die af te spelen met de Xbox360.

maar ja dan heb je dus het volgende probleem:

fat32 leest xbox wel, maar bestanden groter dan 4gb kun je vergeten
NTFS leest de xbox niet?? (weet dit niet helemaal zeker)
HFS+ leest de xbox wel, alleen wil je je externe hardeschijf een keertje op een pc van iemand anders gebruiken dan moet je daar eerst macdrive op installeren wil de pc de drive kunnen lezen

dus de vraag is of ondertussen MS met een update al NTFS mogelijkheid heeft toegevoegd aan de Xbox360
weet iemand dit?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.