Het Xbox 360 ervaringen Topic #53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 51.071 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
midnight club los angeles is ook wel een vet race game, beetje vergelijkbaar met need for speed most wanted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Nice! ik mag eerder al gebruik maken van NXE!
Congratulations on your acceptance into the Xbox 360 Fall Flash Preview Program. As a member of this program you will be receiving the New Xbox Experience (NXE) System Update.

The update will be made available to you on or before November 1st. In order to receive the update, log in to Xbox LIVE with the Preview Program registered console.

In participation with this program, you should not move your storage device (hard drive, or memory unit if you do not have a hard drive) to any other console as it will also update that console. If an unregistered console is updated with the NXE update, that console will not be able to connect to Xbox LIVE until the NXE has been officially released on November 19th.

Please remember that your participation in the Public Preview Program is subject to the Xbox LIVE Terms of Use.

We thank you for your participation and hope that you enjoy the New Xbox Experience.

See you online,
The Xbox 360 team
Ben benieuwd wanneer hij gedeployed gaat worden... Als er behoefte is kan ik ook wel foto's van het geheel maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:16
Ben benieuwd wanneer hij gedeployed gaat worden... Als er behoefte is kan ik ook wel foto's van het geheel maken :)
Let wel goed op deze zin;
Please remember that your participation in the Public Preview Program is subject to the Xbox LIVE Terms of Use.
Voordat je het weet wordt je uit het programma geflikkerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
Jammer ik krijg hem niet.

@maartend, als je deze mail heb gehad zit je erin :P raak je hem ook niet meer kwijt.

edit: waarschijnlijk had ik te weinig tijd dat ik speelde ingevuld :p

[ Voor 24% gewijzigd door Stollie op 30-10-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Stollie schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 07:46:
Jammer ik krijg hem niet.

@maartend, als je deze mail heb gehad zit je erin :P raak je hem ook niet meer kwijt.
Ach dan wacht je gewoon tot de 19de. Nog maar 3 weekjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
monnick schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 23:33:
Nu ik GTA IV uit heb ben ik opzoek naar een goedkope racegame. Ik ben een graphics freak en het moet lekker hard gaan. Ik denk dat ik het spel vaak met vrienden ga spelen dus het moet een beetje toegankelijk zijn. Ik heb een aantal demo's gedownload maar daar wordt ik niet heel veel wijzer van. Ik ga denk ik kiezen uit Forza 2, PGR4 (haha die kreeg ik bij mn xbox maar toen heb ik hem verkocht, toen had ik nog geen HD tv), Dirt en misschien vergeet ik er nog wat.

Forza 2 lijkt me wel een vette diepgaande game maar de graphics zijn niet zo goed (of heb ik een verkeerde indruk??), ook lijkt deze me niet zo toegankelijk voor als ik met vrienden wil spelen. En Dirt ziet er prachtig uit maar gaat niet zo hard, deze lijkt me wel wat toegankelijker.

Mensen, geef me een goed advies! :)
Ik heb laatst DiRT van Marktplaats gehaald voor 15 euro, echt een aanrader! Ik wil alles op de een-na-hoogste moeilijkheidsgraad halen en dat is vrij pittig! Je krijgt na elke race ook mooi je world ranking te zien(Men record is 1000e :)) en de tijden van je Friends. Hij ziet er erg gelikt uit en is gewoon stoer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:38
Maar hey, dan kun je die VGA poort natuurlijk net zo goed direct gebruiken. Ook op die switch zul je moeten switchen van bron. Dat is volgens mij net zoveel werk als het switchen op de monitor zelf.
Mja, maar dan moet ik zowel geluid als beeld met een knopje switchen, het geluid zal wel via de line in kunnen gaan, maar dan moet ik die alsnog ook steeds wisselen, aangezien mijn computer mijn macbook pro is welke ik dan op een externe monitor aansluit.

En ik sluit het liefst zo min mogelijk kabeltjes steeds aan (met de macbook pro is alles draadloos behalfe stroom en beeld momenteel ;) Printer, Muis, Tobo, & Geluid is draadloos :) )

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
danielkraak schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:55:
[...]

Iemand die het gelukt is om die harde schijf zonder live voor 14,95 te krijgen? Zou graag willen weten hoe je het gedaan hebt.
ja dat wil ook weten. maar schijnbaar heeft het te maken met arcade en core. arcade wordt opgezeteld met de 3 maanden xbox live terwijl core owners gewoon voor 14,05 de hardeschijf kunnen kopen geloof ik of ze hebben ook de keus om gratis een 512 mb memory card te krijgen.

heb MS hierover gemailed maar ja dus nog steeds geen antwoord gehad van die gasten, zal er ook wel niet komen denk ik.
Muthas schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:42:
[...]

offtopic:
Virtuele creditcard waar je van te voren geld op stort en dus geen gezeik kan hebben met lenen/hoge rentes :)
damn it, hele tijd lopen zoeken naar zo'n virtuele creditcard omdat ik geen gezeik met rente etc wou. en dan laatst toch eindelijk een echte aangevraagd omdat ik toch vaak zo'n ding nodig heb. goed. ik ga gewoon mn krediet limiet op 0 (nul) zetten. dus voordat ik geld erop gestort heb kan hij niet gebruikt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
dangerpaki schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:15:
[...]

[...]

damn it, hele tijd lopen zoeken naar zo'n virtuele creditcard omdat ik geen gezeik met rente etc wou. en dan laatst toch eindelijk een echte aangevraagd omdat ik toch vaak zo'n ding nodig heb. goed. ik ga gewoon mn krediet limiet op 0 (nul) zetten. dus voordat ik geld erop gestort heb kan hij niet gebruikt worden :)
hoezo rente? Ik gebruik al 8 jaar een creditcard en heb nog nooit rente betaald. Je hebt zelfs rentevoordeel. Alles wordt pas aan het eind van de maand afgeschreven dus je kan het geld langer op je rekening houden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Inderdaad :) Je betaald alleen rente over het openstaande bedrag wat langer dan 1 maand staat.

Overigens zou je ook voor American Express kunnen kiezen. Dat is namelijk geen Credit Card, en je word er niets eens voor geregistreerd bij het BKR. Dat komt omdat je elke maand alles af moet lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik GTA IV uit heb ben ik opzoek naar een goedkope racegame. Ik ben een graphics freak en het moet lekker hard gaan. Ik denk dat ik het spel vaak met vrienden ga spelen dus het moet een beetje toegankelijk zijn. Ik heb een aantal demo's gedownload maar daar wordt ik niet heel veel wijzer van. Ik ga denk ik kiezen uit Forza 2, PGR4 (haha die kreeg ik bij mn xbox maar toen heb ik hem verkocht, toen had ik nog geen HD tv), Dirt en misschien vergeet ik er nog wat.

Forza 2 lijkt me wel een vette diepgaande game maar de graphics zijn niet zo goed (of heb ik een verkeerde indruk??), ook lijkt deze me niet zo toegankelijk voor als ik met vrienden wil spelen. En Dirt ziet er prachtig uit maar gaat niet zo hard, deze lijkt me wel wat toegankelijker.

Racedriver Grid is jouw game, geloof me! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Phusebox schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:28:
[...]

hoezo rente? Ik gebruik al 8 jaar een creditcard en heb nog nooit rente betaald. Je hebt zelfs rentevoordeel. Alles wordt pas aan het eind van de maand afgeschreven dus je kan het geld langer op je rekening houden.
ja klopt dat weet ik, maar bedoel voor het geval dat je het een keer vergeet ofzo. daarom ben ik van plan (als het kan) om mn krediet limiet op nul euro te zetten. dan kan ik er dus alleen gebruik van maken als ik eerst geld erop gestort heb. is ook gelijk veiliger voor het geval als ie ooit gestolen zou worden. bedoel als er niets op staat kan het er ook niet van af :)
PWM schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:48:
Inderdaad :) Je betaald alleen rente over het openstaande bedrag wat langer dan 1 maand staat.

Overigens zou je ook voor American Express kunnen kiezen. Dat is namelijk geen Credit Card, en je word er niets eens voor geregistreerd bij het BKR. Dat komt omdat je elke maand alles af moet lossen.
ja dat BKR etc maakt niet zo heel veel uit. dat elke maan aflossen is wel prima. maar ik hoop gewoon op de bovengenoemde oplossing

maar back on topic. wie heeft er eigenlijk gebruik gemaakt van de memory upgrade program van MS, en wat hebben ze besteld voor welke prijs? want je wordt nu gedwongen om de xbox live erbij te kopen. eigenlijk gewoon vette koppelverkoop dus en verboden volgens europese wetgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het is koppelverkoop als je de dienst of het product niet onafhankelijk van elkaar kan kopen. Zowel Xbox Live als een HD voor de 360 liggen gewoon los in de winkel. Gelukkig maar, want anders was eigenlijk elke bundel koppelverkoop :)

Ze bieden ook nog een gratis oplossing, dus de HD + Live is sowieso optioneel.

Overigens is Koppelverkoop in de EU en NL zeker niet verboden. Je mag 2 of meer producten aan elkaar koppelen voor de verkoop. Voordat het een illegale vorm van koppelverkoop is, moet er aan veel meer voorwaarden worden voldaan.

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 30-10-2008 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Mirror's Edge demo op Vrijdag? http://www.shacknews.com/onearticle.x/55632 PS3 krijgt hem wat eerder :( :P

Ohja, ik zit ook bij de fall preview \o/ ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Switch op 30-10-2008 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 01:16
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:11:
[...]

Racedriver Grid is jouw game, geloof me! :)
En wat denk je van Project Gotham Racing 4, net zoiets als Forza, alleen dan betere graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KevinBel schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:35:
[...]

En wat denk je van Project Gotham Racing 4, net zoiets als Forza, alleen dan betere graphics.
Sorry, maar PGR4 is niet "net zoiets" als Forza hoor! PGR4 is veel meer een Arcade-racer. En als ik lees welke eisen monnick aan een game stelt, denk ik dat Racedriver Grid de perfecte game is voor hem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even van PWM geleend uit het vorige topic:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9MWZ7jgA88AsBjAFhm209afr/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:56:
Even van PWM geleend uit het vorige topic:

[afbeelding]
Allemaal leuk en aardig, maar het blijft subjectief zo'n overzicht. Ik vind persoonlijk Forza zeker niet de beste racegame. Die komt bij mij eerder op plaats vier of vijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Jaguar645 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 06:22:
Nice! ik mag eerder al gebruik maken van NXE!

Ik had hem graag gehad en dus geprobeerd, maar ik was helaas te laat.
Een preview hoef je niet te geven, het embargo is eraf en nu zullen diverse sites hun ervaringen gaan melden met bijbehorende video's, inclusief giantbomb:

http://www.giantbomb.com/...ew-xbox-experience/17-88/

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
PWM schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:23:
Het is koppelverkoop als je de dienst of het product niet onafhankelijk van elkaar kan kopen. Zowel Xbox Live als een HD voor de 360 liggen gewoon los in de winkel. Gelukkig maar, want anders was eigenlijk elke bundel koppelverkoop :)

Ze bieden ook nog een gratis oplossing, dus de HD + Live is sowieso optioneel.

Overigens is Koppelverkoop in de EU en NL zeker niet verboden. Je mag 2 of meer producten aan elkaar koppelen voor de verkoop. Voordat het een illegale vorm van koppelverkoop is, moet er aan veel meer voorwaarden worden voldaan.
de 20gb hardeschijf kan je bijna niet meer los kopen. verder gaat het hier om een ipgrade die uitgevoerd moet worden omdat zij een update uitbrengen die niet zal werken als je een xbox hebtmet onvoldoende ruimte. boxen die zij verkocht hebben. maar deupdate is tegelijkertijd ook verplicht. in andere woorden zij hadden dan van te voren aan moeten geven dat je xbox360 niet alle opties zou hebben of van te voren genoeg geheugen erin moeten stoppen.

nu word je dus verplicht om een betaalde upgrade uit te voeren. en de bundel die ik krijg is dus die van 24,99 voor 3 maanden live en een 20gb hardeschijf. andere opties krijg ik niet. dat vind ik nogal kwalijk.

enerzijds dat ik een verplichte betaalde update moet uitvoeren en dat daarbij mij geen optie wordt gegeven om de hardeschijf te kopen zonder de live optie. ja natuurlijk kan ik los een hardeschijf kopen. maar zoals ik het zie ligt de tekortkoming bij MS en niet bij mij. en de xbox live gold heb ik niet nodig om te upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:49

BM

Moderator Spielerij
dangerpaki schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:23:
[...]

de 20gb hardeschijf kan je niet meer los kopen. verder gaat het hier om een ipgrade die uitgevoerd moet worden omdat zij een update uitbrengen die niet zal werken als je een xbox hebtmet onvoldoende ruimte. boxen die zij verkocht hebben. maar deupdate is tegelijkertijd ook verplicht. in andere woorden zij hadden dan van te voren aan moeten geven dat je xbox360 niet alle opties zou hebben of van te voren genoeg geheugen erin moeten stoppen.

nu word je dus verplicht om een betaalde upgrade uit te voeren. en de bundel die ik krijg is dus die van 24,99 voor 3 maanden live en een 20gb hardeschijf. andere opties krijg ik niet. dat vind ik nogal kwalijk.

enerzijds dat ik een verplichte betaalde update moet uitvoeren en dat daarbij mij geen optie wordt gegeven om de hardeschijf te kopen zonder de live optie. ja natuurlijk kan ik los een hardeschijf kopen. maar zoals ik het zie ligt de tekortkoming bij MS en niet bij mij. en de xbox live gold heb ik niet nodig om te upgraden
Wat houdt je tegen om te kiezen voor een memorycard ipv een harddisk? Die is gratis...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
BM schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:25:
[...]

Wat houdt je tegen om te kiezen voor een memorycard ipv een harddisk? Die is gratis...
die krijg ik dus niet aangeboden. dat is het hele probleem, het enige wat ik aangeboden krijg ik de bundel van hd en live gold 3 maanden. en in principe wil ik de hd. en kijk het gaat niet zozeer om het probleem want dat live gold kaartje ben je ook zo kwijt op marktplaats. maar ik vind het raar dat ik elders lees dat er mensen zijn die wel alleen de 20gb hd kunnen bestellen maar dat ik dat niet kan.

EDIT: heb net MS opgebeld en ze gesproken. aardige gozer aan de lijn die mij verzekerde dat eigenlijk wel goed moest komen en dat het mogelijk moest zijn dat ik alleen een harddisk bestelde.

[ Voor 13% gewijzigd door dangerpaki op 30-10-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Net als Martinspire zegt, ga voor Grid. Ik ken geen enkel racespel waarin het snelheidsgevoel zo goed is. Zeker met de snellere wagens gaat Grid onvoorstelbaar hard. Forza 2 heeft dat snelheidsgevoel niet zo moet ik zeggen, ondanks dat het wel een mooi en erg uitgebreid spel is. Dirt is ook erg tof en maakt gebruik van dezelfde engine als Grid. Het snelheidsgevoel is daar ook erg aanwezig. Alleen is Dirt alleen rally en off-road racen en is Grid alleen op circuits gebaseerd.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
dangerpaki schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:28:
[...]

die krijg ik dus niet aangeboden. dat is het hele probleem, het enige wat ik aangeboden krijg ik de bundel van hd en live gold 3 maanden. en in principe wil ik de hd. en kijk het gaat niet zozeer om het probleem want dat live gold kaartje ben je ook zo kwijt op marktplaats. maar ik vind het raar dat ik elders lees dat er mensen zijn die wel alleen de 20gb hd kunnen bestellen maar dat ik dat niet kan.
Aaah, ok. Dan word het anders inderdaad. Las overal dat de keuze was tussen 512MB memorycard, of 20GB harddisk voor een beetje. Als jij die keuze niet krijgt is het anders :)
Blijft wel raar dat de opties anders lijken te zijn voor verschillende mensen.
EDIT: heb net MS opgebeld en ze gesproken. aardige gozer aan de lijn die mij verzekerde dat eigenlijk wel goed moest komen en dat het mogelijk moest zijn dat ik alleen een harddisk bestelde.
Lijkt me uiteindelijk prima opgelost dus? Alleen jammer dat je d'r zelf achteraan moest bellen :)

Smoonshine schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:03:
[...]

Net als Martinspire zegt, ga voor Grid. Ik ken geen enkel racespel waarin het snelheidsgevoel zo goed is. Zeker met de snellere wagens gaat Grid onvoorstelbaar hard. Forza 2 heeft dat snelheidsgevoel niet zo moet ik zeggen, ondanks dat het wel een mooi en erg uitgebreid spel is. Dirt is ook erg tof en maakt gebruik van dezelfde engine als Grid. Het snelheidsgevoel is daar ook erg aanwezig. Alleen is Dirt alleen rally en off-road racen en is Grid alleen op circuits gebaseerd.
Grid is een prima game, maar moet zeggen dat ik er vrij snel op uitgekeken was. Heb het ook niet uitgespeeld, itt Dirt. Beide prima games, maar voor mij net niet.
Als je echter op zoek bent naar een goeie arcade racer, die er ook nog een buitengewoon goed uitziet, heb je met beide games echt een prima deal.

Wel moet ik zeggen dat ik met Dirt het gevoel had niet te sturen over de voorwielen, maar over het midden van de auto. Grid had dat minder.

[ Voor 32% gewijzigd door BM op 30-10-2008 12:25 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
BM schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:22:
[...]

Aaah, ok. Dan word het anders inderdaad. Las overal dat de keuze was tussen 512MB memorycard, of 20GB harddisk voor een beetje. Als jij die keuze niet krijgt is het anders :)
Blijft wel raar dat de opties anders lijken te zijn voor verschillende mensen.

[...]

Lijkt me uiteindelijk prima opgelost dus? Alleen jammer dat je d'r zelf achteraan moest bellen :)
ja hopelijk opgelost, had alleen niet het serienummer van mn console bij de hand, zit op mn werk, dus zal thuis gewoon weer bellen. vind het op zich wel netjes dat ze dit soort dingen bij MS gewoon prima oplossen. we kunnen zeuren wat we willen maar MS lost problemen meestal wel heel netjes op.

straks weer even bellen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:23

CodeIT

Code IT

Ik heb op de dag dat het upgradeprogramma online was de mogelijkheid gehad om een 20GB HD te krijgen met mijn xbox Arcade. Ik heb het ook al binnen. Staat vol met downloads etc (refurbished disc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Jahooooooor!

Mijn broer gisteren dezelfde Xbox gekocht bij Bol.com, de gamervoordeelbundel. En nu krijgt hij dus WEL die games erbij die Microsoft er bij doet. Natuurlijk maakt ook Bol.com wel gebruik van het FIFO principe.... Maar ik vind het wel vervelend als ik er speciaal naar vraag mij verteld wordt dat ze dat niet gaan doen.... En nu blijkt het dus van wel. Natuurlijk ook te laat om de Xbox te retouneren.

Gaat natuurlijk ook weer beetje nergens om, maar op de een of andere manier viel ik me wel beetje belazerd, gezien de datum dat ik de Xbox besteld heb zou ik er namelijk wel recht op moeten hebben.

Xbox support kan helaas niet iets voor me doen, maar ze vinden wel dat ik gelijk heb. Nu maar hopen dat Bol.com ergens toe bereid is, maar zal vast wel weer niet :)

:9 soms is het wel vervelend om de nederlander uit te hangen :P

[ Voor 4% gewijzigd door orange.x op 30-10-2008 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
CodeIT schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:55:
Ik heb op de dag dat het upgradeprogramma online was de mogelijkheid gehad om een 20GB HD te krijgen met mijn xbox Arcade. Ik heb het ook al binnen. Staat vol met downloads etc (refurbished disc).
Volgens de MS support moest het gewoon mogelijk zijn voor mij. maar ben wel benieuwd wat de prijs wordt zonder de 3 maanden xbox gold. ik las ergens dat dat op 14,95 uitkwam. wat heb jij voor de 20gb refurbished HD betaald???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT

CodeIT

Code IT

dangerpaki schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:10:
[...]

Volgens de MS support moest het gewoon mogelijk zijn voor mij. maar ben wel benieuwd wat de prijs wordt zonder de 3 maanden xbox gold. ik las ergens dat dat op 14,95 uitkwam. wat heb jij voor de 20gb refurbished HD betaald???
€ 14,99. Ik heb net de tweede xbox Arcade binnen via Bartsmit (als media center extender). Kijken of ik daar ook de HD bij kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeIT schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:23:
[...]

€ 14,99. Ik heb net de tweede xbox Arcade binnen via Bartsmit (als media center extender). Kijken of ik daar ook de HD bij kan krijgen.
Oké, ik ben er dus ook zwaar over aan het nadenken om nog (een 2e) Xbox 360 aan te schaffen. Ik heb vrijwel geen ervaring en / of kennis met betrekking tot Media Centers. Ik werk thuis alleen maar met Mac's, en heb geen enkele PC staan. Wat zijn voor mij nu de mogelijkheden zeg maar? Of is dit wel een erg uitgebreide vraag... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je hebt wel een pc met Windows Media Center nodig. Het is een extender om het makkelijk en gebruiksvriendelijk op je tv te krijgen, geen standalone media center.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:08:
Je hebt wel een pc met Windows Media Center nodig. Het is een extender om het makkelijk en gebruiksvriendelijk op je tv te krijgen, geen standalone media center.
Hhmmzzz, heeft weinig zin dus. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Marzman schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:08:
Als het enkel om je lokale filmpjes en muziek te doen is is er altijd alternatieve software beschikbaar. Ik ben niet op de hoogte van de mac, maar ik gebruik winamp remote voor men media op men xbox te streamen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je hebt gewoon twee opties voor streaming:
-Media Center Extender, windows only
-uPnP, streamen vanaf alles wat het ondersteunt, tot routers aan toe. Dit kan een Mac ook prima. En het doet afgezien van de tv-optie die niemand gebruikt niets onder voor de media center variant.

En je kan natuurlijk nog een externe harde schijf vullen met je films en muziek.

[ Voor 16% gewijzigd door pagani op 30-10-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:06:
[...]

Oké, ik ben er dus ook zwaar over aan het nadenken om nog (een 2e) Xbox 360 aan te schaffen. Ik heb vrijwel geen ervaring en / of kennis met betrekking tot Media Centers. Ik werk thuis alleen maar met Mac's, en heb geen enkele PC staan. Wat zijn voor mij nu de mogelijkheden zeg maar? Of is dit wel een erg uitgebreide vraag... :/
Koop connect360, dat kost 20 dollar en je kan alles vanaf je mac naar je xbox streamen in een zucht en een scheet.
Ik doe dit al sinds dat ik mn xbox360 heb en werkt als een zonnetje vanaf mn imac en mbp.

even googlen, want de site kan ik zo niet vinden.
>:)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:06:
[...]

Ik ga vanavond eens Connect360 proberen. Heb mijn Xbox pas sinds gisteren dus ik heb er nog geen ervaring mee, maar het schijnt goed te werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
vriend van me met een mac gebruikte dat ook. werkt volgens mij prima.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
CodeIT schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:23:
[...]

mooi dus dan weet ik wat mij te wachten staat straks bij MS. hopelijk kan ik voor die prijs dan ook de 20GB hdd krijgen.

over de mediacenter dingen. heb zelf maar een 2.5" externe hardeschijf besteld die zonder externe voeding aan de USB kan. daar ga ik al mn media op gooien. als ik echt een beetje films wil kijken enzo dan doe ik dat gewoon via de xbox dan en neit door ook eens mn pc aan te laten staan en te streamen. gewoon lekker vanaf de HDD. betekent wel dat je dus allemaal xbox360 compatible bestanden moet downloaden en niet alle materiaal zomaar kan afspelen. maar goed dat neem ik dan voor lief.

volgens mij is dat een betere optie. of als je iets vasts wilt hebben dan gewoon een nas schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:55:
[...]

Koop connect360, dat kost 20 dollar en je kan alles vanaf je mac naar je xbox streamen in een zucht en een scheet.
Ik doe dit al sinds dat ik mn xbox360 heb en werkt als een zonnetje vanaf mn imac en mbp.

even googlen, want de site kan ik zo niet vinden.
>:)
Klinkt interessant. Kan ik dan draadloos media streamen van m'n Mac naar m'n Xbox 360?? En dan zowel films als muziek als foto's???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Is pappa x2!

@ monnick

Zelf alleen de demo van grid gespeeld, maar als je een fun arcade racer zoekt dan moet je mijns inziens bij pgr zijn. Ik weet niet of je andere codemasters racegames van kent, zoals toca en race driver, maar die vond ik dus ook allemaal niet lekker rijden. Als jij die wel leuk vond, dan kan je hier stoppen met lezen.

Pgr3 is arcade, maar wel op zo'n manier dat het nog enigsinds geloofwaardig blijft, ik vind het iig heerlijk om te rijden met deze game. Zijn voorganger op de dc (msr) was een van mijn lievelings games op die console en staat zeker in mijn top 10 (race) games ever. pgr3 = msr met meer tracks, eigen muziek keuze en leuke auto's (snelste auto in msr is volgens mij een Opel 8)7 )
4 vind ik dan eigenlijk toch minder dan 3 (heh en ik ben daar niet alleen in getuige de top 10 racegames).
pgr3 is goed te spelen zowel splitscreen als over live. Alleen is het vanwege zijn leeftijd niet een game die echt mega populair online is natuurlijk.

Forza 2 is eigenlijk de 360 tegenhanger van gt. De gfx zijn idd niet zo mooi, maar als je een sim (voor zover de daarover kan spreken op de console, alle gp legends spelers mogen weer gaan zitten :P ) wilt is dat je keuze. Ook prima split screen en over live te spelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:30:
[...]

Klinkt interessant. Kan ik dan draadloos media streamen van m'n Mac naar m'n Xbox 360?? En dan zowel films als muziek als foto's???
Yes geen probleem (mits je een draadloze router hebt en je upnp open zet) , bij je video, muziek , of foto menu in je xbox even op het blauwe knopje drukken en de source veranderen naar je mac , en dan werkt het .

Zorg wel dat alles in de goede mappen staat, dus films in de films , muziek pakt ie itunes en fotos weet ik neit want die kijk ik niet op de xbox :)

Succes. :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Je kan ook instellen waar hij de Films moet zoeken, dus ik heb 'em ingesteld op mijn externe HD die thuis altijd aan mijn Mac hangt. :) Maar ik zal vanavond eens kijken of het ook werkt. :Y)

[ Voor 57% gewijzigd door daniëlpunt op 30-10-2008 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daniëlpunt schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:53:
Je kan ook instellen waar hij de Films moet zoeken, dus ik heb 'em ingesteld op mijn externe HD die thuis altijd aan mijn Mac hangt. :) Maar ik zal vanavond eens kijken of het ook werkt. :Y)
Jij werkt dus met zo'n connect360? Waar heb je die gehaald als ik vragen mag? En werkt het allemaal goed en vooral: gemakkelijk? Ik ben namelijk niet echt een genie wat betreft routerinstellingen etc. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Connect360 is een programma, dus die kun je gewoon van de site van de developer afplukken. :)

Of het gemakkelijk is ga ik vanavond ondervinden. Heb pas sinds gister een Xbox en heb nog geen tijd gehad om alles helemaal aan te sluiten.

Je hoort het vanavond dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Lazlow: GTA IV DLC is "more missions and characters"
Grand Theft Auto's most famous DJ has begun talking about the series again, this time giving a little detail on what fans can expect from the forthcoming Xbox 360 exclusive downloadable content.

While appearing on the US-based "Opie and Anthony Show", Lazlow Jones said that the DLC is "more missions and a bunch of other content". He expands his revelation by claiming that the release will also see the addition of new characters to the Liberty City world.

Xbox Live members will be able to get their hands on the content some time in the next few months, although a precise release date has yet to be pinned down by either Rockstar or Microsoft.

Bron

Dus nieuwe missies, nieuwe characters en nog een "Bunch of other content", ben benieuwd!

[ Voor 5% gewijzigd door ijskonijn op 30-10-2008 16:34 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Bedankt voor al jullie reacties over de racegame. Ik ga even de demo van Grid downloaden, klinkt erg veelbelovend. Denk dat het Grid of Forza wordt, daar hoor ik de meest lovende dingen over! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Ben nu bezig met het bestellen van die 20GB harde schijf. Nu zag ik nadat ik mijn Xbox 360 had ingevuld dat hij maar 14,99 is. Is het soms willekeurig wie er live aangesmeerd krijgt? Of zetten ze dat er niet bij en halen ze vervolgens gewoon 24,99 van je visa card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
ijskonijn schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:33:
Lazlow: GTA IV DLC is "more missions and characters"
Grand Theft Auto's most famous DJ has begun talking about the series again, this time giving a little detail on what fans can expect from the forthcoming Xbox 360 exclusive downloadable content.

While appearing on the US-based "Opie and Anthony Show", Lazlow Jones said that the DLC is "more missions and a bunch of other content". He expands his revelation by claiming that the release will also see the addition of new characters to the Liberty City world.

Xbox Live members will be able to get their hands on the content some time in the next few months, although a precise release date has yet to be pinned down by either Rockstar or Microsoft.

Bron

Dus nieuwe missies, nieuwe characters en nog een "Bunch of other content", ben benieuwd!
Oftewel, helemaal niets nieuws bekend.
Zit er wel op te wachten, maar dat duurt dus nog ff.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Laatst online: 16:53
danielkraak schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 17:34:
Ben nu bezig met het bestellen van die 20GB harde schijf. Nu zag ik nadat ik mijn Xbox 360 had ingevuld dat hij maar 14,99 is. Is het soms willekeurig wie er live aangesmeerd krijgt? Of zetten ze dat er niet bij en halen ze vervolgens gewoon 24,99 van je visa card?
Ik heb voor een vriend ook gebruik gemaakt van die actie. Die heeft de 20GB inmiddels ontvangen en er is 14,99 van mijn CC eraf gegaan. Volgens mij wordt er alleen met de xbox 360 serial gechecked of je het een 360 Core of Arcade betreft. Alleen dan kom je in aanmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 11-09 14:18
Je kunt overigens WEL je offline account met alle achievements e.d. migreren naar LIVE. Zie hiervoor: http://www.xbox.com/en-US...q-mergeofflineprofile.htm
1082906491.

Ik heb gewoon een nieuw live account met een nieuwe gamertag aangemaakt. Als je ervoor zorgt dat de naam van het offline account gelijk is aan je gamertag tijdens het aanvragen dan wordt het allemaal netjes gemerged.

Je kunt ook je huidige gamertag wijzigen (kost MS-punten), waardoor deze weer vrijkomt en deze dan snel opnieuw aanvragen met een ander e-mailadres.

De moraal van het verhaal is dus dat je alleen kunt mergen als het een 'nieuwe' gamertag betreft en de naam van je offline account gelijk is aan dat van de aangevraagde gamertag.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Ik kreeg net de xbox nieuwsbrief binnen en daar stond dat je nu 5 gratis arcade games krijgt als je naar gold upgrade, maar geld dat dan ook als je dat doet met zo'n code van gamehubs.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[CSC]Outlaw schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 19:21:
Ik kreeg net de xbox nieuwsbrief binnen en daar stond dat je nu 5 gratis arcade games krijgt als je naar gold upgrade, maar geld dat dan ook als je dat doet met zo'n code van gamehubs.com?
Gaat erom dat je naar gold upgrade, hoe staat er niet bij in de voorwaardes? Dan heb jij recht op je 5 live games hoe dan ook, btw ik heb die 5 gratis live games bij me elite der afgeflikkert toen ik hem kocht zijn die op 1 of andere manier nog terug te krijgen xD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 14:38
Knoop doorgehakt en de superbox gekocht (2controllers 2 games e.d) gears of war ga ik verkopen, want dat is niet mijn game.. :)

Ben benieuwd!

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net NinetyNineNights uitgespeelt, liep een beetje duf af.
Iedere keer dezelfde missies, en als je een personage afmaakte met de ene en vervolgens speelde met de andere in die zelfde missie, was er weer niks aan de hand.
Wel een grappig spelletje, vooral die toverloli speelde wel leuk.
Iemand trouwens een idee hoe je die geheime missie die ik zit in de achievements vrijspeel?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:22

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

ZpAz schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 19:30: gears of war ga ik verkopen, want dat is niet mijn game.. :)
Dat dacht ik ook toen ik mijn valuepack haalde (pgr4, GOW, controller en remote), totdat ik toch maar eens dacht van: tja laat ik het eens proberen.

Echt een geweldige game, gameplay is zo super. Ik kan nu echt niet wachten tot deel twee over dik een week komt.

Dus: toch maar stiekum proberen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 11-09 14:18
Peentje schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:15:
[...]

Dat dacht ik ook toen ik mijn valuepack haalde (pgr4, GOW, controller en remote), totdat ik toch maar eens dacht van: tja laat ik het eens proberen.

Echt een geweldige game, gameplay is zo super. Ik kan nu echt niet wachten tot deel twee over dik een week komt.

Dus: toch maar stiekum proberen zou ik zeggen.
Same here, ik ben toch al niet echt fan van shooters, en al helemaal niet op een console, maar GoW in co-op is echt supervet. PGR4 heeft me tot dusver echter nog niet kunnen bekoren, maar ik heb het ook nog niet echt goed gespeeld.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LB06 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 02:16:
[...]

Same here, ik ben toch al niet echt fan van shooters, en al helemaal niet op een console, maar GoW in co-op is echt supervet. PGR4 heeft me tot dusver echter nog niet kunnen bekoren, maar ik heb het ook nog niet echt goed gespeeld.
Same here :D alleen heb ik pgr-4 ff getest en meteen weer verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
orange.x schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:09:
Jahooooooor!

Mijn broer gisteren dezelfde Xbox gekocht bij Bol.com, de gamervoordeelbundel. En nu krijgt hij dus WEL die games erbij die Microsoft er bij doet. Natuurlijk maakt ook Bol.com wel gebruik van het FIFO principe.... Maar ik vind het wel vervelend als ik er speciaal naar vraag mij verteld wordt dat ze dat niet gaan doen.... En nu blijkt het dus van wel. Natuurlijk ook te laat om de Xbox te retourneren.

Gaat natuurlijk ook weer beetje nergens om, maar op de een of andere manier viel ik me wel beetje belazerd, gezien de datum dat ik de Xbox besteld heb zou ik er namelijk wel recht op moeten hebben.

Xbox support kan helaas niet iets voor me doen, maar ze vinden wel dat ik gelijk heb. Nu maar hopen dat Bol.com ergens toe bereid is, maar zal vast wel weer niet :)

:9 soms is het wel vervelend om de Nederlander uit te hangen :P
ik snap het gevoel het is ongeveer hetzelfde als je een duur spel koopt dat ie dan 2 a 3 dagen later stukken goedkoper is. Maar je bent op geen enkele manier belazert omdat ze toch de voorraad leeg moeten maken ze kunnen niet zeggen we laten die andere 40 xboxes maar staan omdat de nieuwe lading binnen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
De NXE preview binnen en ik ben er wel blij mee :) Niet echt het gevoel verdwaald te raken in het menu in ieder geval, en de avatars zijn ook leuk (hoop dat we later kleren kunnen kopen/downloaden/verdienen). In-game menu is ook een grote verbetering, en alles is net een beetje overzichtelijker. Erg vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 19:30:
Knoop doorgehakt en de superbox gekocht (2controllers 2 games e.d) gears of war ga ik verkopen, want dat is niet mijn game.. :)
Mag ik vragen waar je die gekocht hebt? Ben namelijk op zoek naar een pack met een extra controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
amoi schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:03:
[...]
ik snap het gevoel het is ongeveer hetzelfde als je een duur spel koopt dat ie dan 2 a 3 dagen later stukken goedkoper is. Maar je bent op geen enkele manier belazert omdat ze toch de voorraad leeg moeten maken ze kunnen niet zeggen we laten die andere 40 xboxes maar staan omdat de nieuwe lading binnen is
Ben ik het volledig mee eens. MAAR. Natuurlijk is het zo dat ze eerst de oude wegdoen, en dan de nieuwe. Alleen is het zo dat ik er specifiek naar gevraagd heb. Als ze hadden gezegd dat ze niet wisten wanneer ze binnenkwamen maar dat er toch eerst een vorige voorraad doorheen ging had ik het wat anders gevonden. Nu zeiden ze, neee we doen niet mee aan die actie (alsof ze daar invloed op hebben). Vind ik ook prima, maar dan moet niet later blijken dat het wel zo is.

Maargoed, we wachten af :) We zien het wel! Tis ook geen enorme ramp, en belazert is misschien niet het goede woord, maar ik had beter voorgelicht kunnen worden. En in principe had ik em nog wel een week kunnen missen omdat ik nog net maar een uur of 3 achter gezeten heb omdat ik het zo druk heb. Ahjaaaa

[ Voor 6% gewijzigd door orange.x op 31-10-2008 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:04:
[...]

Mag ik vragen waar je die gekocht hebt? Ben namelijk op zoek naar een pack met een extra controller.
Ik denk hier:

www.xboxhome.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
\o/ Vanochtend nog net even voor ik naar het werk ging even mijn mail bekeken, stond het mailtje daar dat NXE beschikbaar gemaakt was. Gelijk dus even me Xbox aangeslingerd en binnengehaald.

Updaten zelf was zo gepiept. En werd met een nieuw intro filmpje verwelkomt. Hierna moest je meteen je avatar aanmaken. Nog even snel door de menu's heen gelopen, maar dat gaat wel even wennen worden omdat alles nu op een andere plaats staat. Wel moet ik zeggen dat het allemaal lekker snel aanvoelt.

Ook nog even gekeken hoe lang het installeren op de HD in beslag nam, GH3 was met een minuut of 3/4 overgezet. Helaas moest ik toen echt weg om op tijd nog op werk te zijn, en nu kan ik zondag pas verder kijken ;<

Tot nu toe iig een goede update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 14:55

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Jaguar645 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:52:
\o/ Vanochtend nog net even voor ik naar het werk ging even mijn mail bekeken, stond het mailtje daar dat NXE beschikbaar gemaakt was. Gelijk dus even me Xbox aangeslingerd en binnengehaald.

Updaten zelf was zo gepiept. En werd met een nieuw intro filmpje verwelkomt. Hierna moest je meteen je avatar aanmaken. Nog even snel door de menu's heen gelopen, maar dat gaat wel even wennen worden omdat alles nu op een andere plaats staat. Wel moet ik zeggen dat het allemaal lekker snel aanvoelt.

Ook nog even gekeken hoe lang het installeren op de HD in beslag nam, GH3 was met een minuut of 3/4 overgezet. Helaas moest ik toen echt weg om op tijd nog op werk te zijn, en nu kan ik zondag pas verder kijken ;<

Jaloers :( Snap niet waarom het nog zo lang moet duren voor de rest van ons :'( Boeien als er een paar bugs inzitten ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kon je je voor dat NXE aanmelden dan? Heb nergens iets daarover gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 14:55

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Phusebox schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:12:
Was naar mijn weten aangekondigd op de site van major nelson ofzo? Vind het wel jammer dat het nog niet gewoon gereleased is, want het zou fijn zijn als ik nu spellen op men HD kon zetten. Niet omdat de hoogte van het geluid van de dvd-drive en de fans mij irriteren, maar omdat bij bepaalde spellen er een flinke onregelmaat zit in het geluid van de dvd-drive (zoals bij fable). En ik vind onregelmatig zachter geluid irritanter dan een constant harder geluid.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:12:
Stond vorige week op de website van Major Nelson. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
danielkraak schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 17:34:
heb gisteren contact gehad met MS. maar het schijnt dus te zijn dat als je eenmaal een betaalde xboxlive hebt gehad dat je dan voor 15 euro de hardeschijf krijgt anders krijg je de 3 maanden gold live aangesmeerd voor 10 euro extra.

vind het te zot voor woorden. zei ook dat ik pas mn xbox 2 weken had en dus geen betaald account nodig had omdat ik 1 maand gratis had en dat dus dit onredelijk was. maar die gasten wouden neit tegemoet komen. heb er ook niet zo'n heel probleem van gemaakt want die drie maanden xboxgold verkoop ik gewoon weer door. voorlopig heb ik daar geen behoefte aan namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:07:
[...]

Jij werkt dus met zo'n connect360? Waar heb je die gehaald als ik vragen mag? En werkt het allemaal goed en vooral: gemakkelijk? Ik ben namelijk niet echt een genie wat betreft routerinstellingen etc. :o
Heb het gister dus aangesloten en het werkt perfect. :) Gewoon de ethernet kabel in de Xbox en direct in het modem, Connect360 aanzetten en op je Xbox je Mac selecteren als bron. :) Heb verder niks moeten instellen van poorten en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banjo stond al op mijn pre-order lijstje maar ik heb net de demo van Mirror's Edge gedownload en ik ben echt onder de indruk. De graphics zijn super, de gameplay is heel soepel en je hebt inderdaad de vrijheid die ze beloven. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daniëlpunt schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:41:
[...]
Heb het gister dus aangesloten en het werkt perfect. :) Gewoon de ethernet kabel in de Xbox en direct in het modem, Connect360 aanzetten en op je Xbox je Mac selecteren als bron. :) Heb verder niks moeten instellen van poorten en dat soort dingen.
Thanks voor je ervaringen. Ethernetkabel naar modem wordt al een lastig verhaal, dus ik denk dat het er niet in zit voor mij. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
Jaguar645 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:52:

Kun je dan misschien ook nog vertellen of die nieuwe resoluties er ook in zitten (1680x1050 bv) en of de snelheid van het menu ook nog verbeterd is . En dan bedoel ik voornamelijk het ophalen van de content. Zoals het bladeren tussen je arcadegames e.d. Het bezoeken van de marketplace. En of het misschien makkelijker is geworden om iemand een berichtje te sturen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Tuurlijk, zal het even noteren en zodra ik zondag thuis ben ff checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Heb even gekeken voor je, maar ik zie niet echt nieuwe resoluties, gewoon 480p, 720p, 1080p, 1080i en een 'Optimal resolution' optie, maar m'n Xbox hangt via HDMI aan een 22" monitor, misschien dat dat uitmaakt. Wel zag ik een nieuwe optie bij Display, HDMI Reference Level waar je tussen RGB of YcRB kan kiezen.

Menu is erg snel, je glijd er doorheen als boter als je het mij vraagt :) Messaging is het zelfde gebleven ongeveer, ik zie niks nieuws daaraan iig.

Mirror's Edge demo staat op marketplace trouwens :)

[ Voor 6% gewijzigd door Switch op 31-10-2008 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:00:
[...]

Kun je dan misschien ook nog vertellen of die nieuwe resoluties er ook in zitten (1680x1050 bv) en of de snelheid van het menu ook nog verbeterd is . En dan bedoel ik voornamelijk het ophalen van de content. Zoals het bladeren tussen je arcadegames e.d. Het bezoeken van de marketplace. En of het misschien makkelijker is geworden om iemand een berichtje te sturen.
Ja, ik ben ook érg benieuwd naar gebruikerservaringen met betrekking tot de NXE! Dus kom maar op zou ik zeggen! :)

En heeft iemand de demo van Mirror's Edge al gespeeld??? Is het vet???? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:07:
De NXE preview binnen en ik ben er wel blij mee :) Niet echt het gevoel verdwaald te raken in het menu in ieder geval, en de avatars zijn ook leuk (hoop dat we later kleren kunnen kopen/downloaden/verdienen). In-game menu is ook een grote verbetering, en alles is net een beetje overzichtelijker. Erg vet.
Zit er nog een andere grafische player in , bij het afspelen van een mp3?
of is het nog steeds die kleurrijke tunnel?

Iets aanwezig wat op de playstation3 zon lijkt?
Ik ben heeel benieuwd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
iemand al eens een gecrashte harddisk gehad op zijn xbox360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT

CodeIT

Code IT

dangerpaki schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:39:
[...]

heb gisteren contact gehad met MS. maar het schijnt dus te zijn dat als je eenmaal een betaalde xboxlive hebt gehad dat je dan voor 15 euro de hardeschijf krijgt anders krijg je de 3 maanden gold live aangesmeerd voor 10 euro extra.

vind het te zot voor woorden. zei ook dat ik pas mn xbox 2 weken had en dus geen betaald account nodig had omdat ik 1 maand gratis had en dat dus dit onredelijk was. maar die gasten wouden neit tegemoet komen. heb er ook niet zo'n heel probleem van gemaakt want die drie maanden xboxgold verkoop ik gewoon weer door. voorlopig heb ik daar geen behoefte aan namelijk
Dat is toch apart. Ik heb nl. ook nog nooit Live Gold gehad, maar kreeg de HD toch voor €15. Misschien is dit later veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Jaguar645 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:35:
Tuurlijk, zal het even noteren en zodra ik zondag thuis ben ff checken :)
Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/Vivacio/avatar-body.png
That's you? :)

Toch leuk dat je dat gewoon zo kunt bekijken :P

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:28:
[...]

[afbeelding]
That's you? :)

Toch leuk dat je dat gewoon zo kunt bekijken :P
Waar kan je dat zien dan??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Iemand de demo van de nieuwe Tomb Raider al geprobeerd?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:41

GaMbiNo

1337

Ik heb net even voor 44, 92 incl. verzending fifa 09 besteld via bart smit.com. Je krijgt 30& korting op bijna alles als je de codes vanuit de folder invult namelijk en die prijs daar kan geen play.com tegenop. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:40:
[...]

Waar kan je dat zien dan??? :)
Gewoon de gamertag uit de url van de afbeelding vervangen met je eigen tag. :) Die van mij is gewoon leeg, ik moet net als de rest nog even geduld hebben.

Waarom heb jij die update eerder gekregen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/robocopswitch/avatar-body.png
Mijn saaie avatar :P

We hebben de update omdat we zijn toegelaten tot de preview/beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
CodeIT schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:42:
[...]

Dat is toch apart. Ik heb nl. ook nog nooit Live Gold gehad, maar kreeg de HD toch voor €15. Misschien is dit later veranderd.
das wel een erg rare actie dan. hmm weet ook niet meer wat ik ervan moet denken dan.beetje gold live aansmeren is het dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:56:
[...]

Thanks voor je ervaringen. Ethernetkabel naar modem wordt al een lastig verhaal, dus ik denk dat het er niet in zit voor mij. :'(
Als je een draadloos netwerk hebt kun je ook een draadloze adapter kopen en die gebruiken. :) Of anders moet je een hele lange kabel kopen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daniëlpunt schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:23:
[...]
Als je een draadloos netwerk hebt kun je ook een draadloze adapter kopen en die gebruiken. :) Of anders moet je een hele lange kabel kopen. :Y)
Een draadloze adapter voor m'n Xbox 360 gebruik ik al, bedoel je dat? Maar dan zit je wel met de instellingen van je router neem ik aan... en die heb ik al een keer geprobeerd te wijzigen voor m'n Apple TV, maar met weinig succes... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Het enige dat ik graag nog zou willen weten (dat kan ik nergens in de reviews terugvinden) van NXE is hoe het met de download queue zit. Is die nu groter (ik word soms gek van het downloaden en dan in de gaten moeten houden wanneer er eindelijk weer een plekje vrij is) en hoe werkt dat via de Xbox-site, kan je daar alles aanvinken, of zit hier ook een wachtrij aan vast?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Switch schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:41:
Heb even gekeken voor je, maar ik zie niet echt nieuwe resoluties, gewoon 480p, 720p, 1080p, 1080i en een 'Optimal resolution' optie, maar m'n Xbox hangt via HDMI aan een 22" monitor, misschien dat dat uitmaakt. Wel zag ik een nieuwe optie bij Display, HDMI Reference Level waar je tussen RGB of YcRB kan kiezen.

Menu is erg snel, je glijd er doorheen als boter als je het mij vraagt :) Messaging is het zelfde gebleven ongeveer, ik zie niks nieuws daaraan iig.

Mirror's Edge demo staat op marketplace trouwens :)
Tja die resoluties zie je dan ook alleen alsje de vga kabel gebruikt wat je dus duidelijk niet doet. :) Iemand met de nieuwe update die zijn xbox met vga gebruikt moet dit kunnen beantwoorden. Kan iemand trouwens ook zien of de gespeelde games met 0 gamerpoints te verwijderen zijn uit je profiel? Ik wordt gek van die rommel op m'n profiel. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Met al die toppers van dit najaar, komt natuurlijk het budget probleem in zicht voor de arme student. Nu vroeg ik me af of iemand zich misschien kan herinneren wanneer die 3 voor 2 acties bij de Free Record Shop waren in de afgelopen jaren.

EDIT: Iemand al de nieuwe James Bond gescoord? De eerste review is wel ERG lovend over de game. Volgens hun zie de game op gelijke hoogte met Goldeneye, vandaar dus ook de 9!

http://www.videogamer.com...tum_of_solace/review.html

[ Voor 33% gewijzigd door Ronwiel op 31-10-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:34:
[...]

Een draadloze adapter voor m'n Xbox 360 gebruik ik al, bedoel je dat? Maar dan zit je wel met de instellingen van je router neem ik aan... en die heb ik al een keer geprobeerd te wijzigen voor m'n Apple TV, maar met weinig succes... :/
je hoeft niks te wijzigen in je router, alleen maar de source met het blauwe knopje van je controller veranderen in het menu dan moet je op je mac kunnen.

Uiteraard moet je connect360 wel starten in je sysprefs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand het 360 Entertainment pack bij Bart Smit al kunnen bestellen. Nu met de 2 * 15% korting is dit natuurlijk een megagoede deal :) In alle andere webshops heb ik het alleen kunnen vinden voor 60 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Laatst online: 07:20
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:34:
Heeft iemand het 360 Entertainment pack bij Bart Smit al kunnen bestellen. Nu met de 2 * 15% korting is dit natuurlijk een megagoede deal :) In alle andere webshops heb ik het alleen kunnen vinden voor 60 euro :(
Ik denk niet dat het op dit moment leverbaar is...

Er staat ook geen verwachte datum bij, mss is mailtje sturen.
Ik zou hetzelfde pack willen bestellen met een 60gb + Kung fu Panda & Lego...
Console, 2 controllers, 4 games voor +- 250€ (40€ via MS, 10% en 2 x 15% met de Bart Smit actie).
Interesting!

[ Voor 0% gewijzigd door PromoX op 31-10-2008 18:48 . Reden: omdat het MS is ]

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:56:
[...]

Homeplug adapers zouden een optie kunnen zijn. Bij mij werkt het niet heel snel, maar wel betrouwbaar. Ik kan er prima op gamen, beter als op een draadloze connectie (die sneller is maar minder betrouwbaar). Ik moet alleen nog ergens een switch vandaan zien te halen omdat ik drie apparaten met een netwerkaansluiting in mijn tvhoek heb en het een beetje onzin is daar drie homeplugs voor te gebruiken.

Ik heb mijn Bart Smit Xbox ook binnen :) Wel wennen als de laatste controller waarmee je gespeeld hebt van een NES was ;) (heb ook een klasieke XBox gehad, maar die is nooit gebruikt voor games).

[ Voor 30% gewijzigd door Marzman op 31-10-2008 19:04 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:34:
Aries.Mu schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:43:
[...]

Console, 2 controllers, 4 games voor +- 250€ (40€ via [mbr]MS[/], 10% en 2 x 15% met de Bart Smit actie).
Interesting!
2 x 15 % snap het ff niet :?

Ik kreeg namelijk op mijn xbox360 alleen 10% korting...

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Marzman schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:02:
[...]

Homeplug adapers zouden een optie kunnen zijn. Bij mij werkt het niet heel snel, maar wel betrouwbaar. Ik kan er prima op gamen, beter als op een draadloze connectie (die sneller is maar minder betrouwbaar). Ik moet alleen nog ergens een switch vandaan zien te halen omdat ik drie apparaten met een netwerkaansluiting in mijn tvhoek heb en het een beetje onzin is daar drie homeplugs voor te gebruiken.

Ik heb mijn Bart Smit Xbox ook binnen :) Wel wennen als de laatste controller waarmee je gespeeld hebt van een NES was ;) (heb ook een klasieke XBox gehad, maar die is nooit gebruikt voor games).
Werken die plugs ook als ze op een verlengsnoer zijn aangesloten? Zowel de plek waar mijn 360 staat, als de plek waar mijn router staat, zijn aangesloten via verlengsnoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aries.Mu schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:43:
[...]

Console, 2 controllers, 4 games voor +- 250€ (40€ via [mbr]MS[/], 10% en 2 x 15% met de Bart Smit actie).
Interesting!
Ja beetje jammer dat dit juist nu niet beschikbaar is. By the way, dat pakket van Bart Smit is bij de MediaMarkt in Rotterdam Alexandrium nog goedkoper, daar is het 166 euro! Dus mocht je in de gelegenheid zijn (zoals ik vanmiddag :)), dan moet je dat zeker doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Laatst online: 07:20
sekeroglan schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:05:
[...]

[...]

2 x 15 % snap het ff niet :?

Ik kreeg namelijk op mijn xbox360 alleen 10% korting...
Ik bedoel op een eventueel extra game...
:)
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:19:
[...]

Ja beetje jammer dat dit juist nu niet beschikbaar is. By the way, dat pakket van Bart Smit is bij de MediaMarkt in Rotterdam Alexandrium nog goedkoper, daar is het 166 euro! Dus mocht je in de gelegenheid zijn (zoals ik vanmiddag :)), dan moet je dat zeker doen!
Nu nog een MM vinden in België die even goedkoop is.
In Luik (waar ik verleden week was) was het pakket 229€.

Wat op zich zowiezo niet verkeerd is.

[ Voor 50% gewijzigd door Aries.Mu op 31-10-2008 19:23 ]

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

PWM schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:15:
[...]

Werken die plugs ook als ze op een verlengsnoer zijn aangesloten? Zowel de plek waar mijn 360 staat, als de plek waar mijn router staat, zijn aangesloten via verlengsnoeren.
Het utp-gedeelte kun je verlengen, maar een extra stekkerdoos is niet echt aan te raden als je dat bedoeld.

/▌

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.