Het Xbox 360 ervaringen Topic #53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 51.061 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
yzf1kr schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:13:
[...]

Om een lang verhaal kort te maken, en je achteraf een teleurstelling te besparen: JA, je hebt een internet verbinding nodig

Nu een iets langer verhaal voor de zeurkousen:

Je, kan een local/offline account aanmaken op je xbox. Dit kan je gewoon gebruiken, maar het is achteraf niet mogelijk om hier een online account van te maken. (Dit is al door meerdere mensen op dit forum geprobeerd, maar het is nog niemand gelukt. Zoek maar eens, zijn meerdere vragen over te vinden)
Wat je zou kunnen doen, is iemand zoeken met een xbox die wel online kan, daar je HD op klikken en je online account aanmaken; deze dan weer meenemen naar huis en voorlopig even offline spelen met je online geactiveerd account.
nou het is mij toch echt gelukt, zonder al teveel moeite en alles. moest wel even mn account naam veranderen omdat de eerste die ik uitkoos al bezet was.

EDIT:

nu het volgende probleem. heb minder dan 2 weken geleden een xbox 360 arcade pack gekocht bij de MM in rotterdam centrum. na de MS actie ben ik dus 150 euro kwijt. door de actie kan er niet terug gebracht worden of geruild worden zonder oorzaak.

echter zie ik nu bij een andere media markt een actie van een andere xbox360 pack waarbij ik dus uiteindelijk voor 16 euro meer een headset, 2 spellen, een 60gb hardeschijf erbij krijg. voor 16 euro meer. weet iemand of ik bij MM dan nog kan wisselen of iets dergelijks? want ik zou gek zijn om voor die prijs die pack te laten staan.

[ Voor 23% gewijzigd door dangerpaki op 28-10-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Wat is de goedkoopste plek om online een console te kopen, die net als gamehubs internationaal verzend?
Play.com is geen optie want die verzend zijn consoles niet internationaal. Het moet naar italie
En wat is ong de levertijd van gamehubs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ergens gelezen (vraag me niet meer waar) dat de falcons van augustus en later een nieuwe falcon moederbord layout hebben.

Mijn xbox is van 13-08-08 met lot nr 0836 en team adue.
hoe kan ik zien of ik de nieuwe layout heb met de geheugen chips verplaatst.
En heeft nog iemand het nieuwstopic, kan hem nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dauthi schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:34:
Wat is de goedkoopste plek om online een console te kopen, die net als gamehubs internationaal verzend?
Play.com is geen optie want die verzend zijn consoles niet internationaal. Het moet naar italie
En wat is ong de levertijd van gamehubs?
Nederland (en BE) zijn nu de goedkoopste landen in Europa voor een 360 door de kortingsactie. De goedkooptste optie:

Koop bij Intertoys een 360, en stuur die zelf op naar Italie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik kon met de search nog geen topic vinden, maar zijn er mensen die een beetje uitkijken naar de nieuwe bond game? De previews zijn redelijk positief, met name over de cod4 engine en de cover systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
PWM schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:00:
[...]

Nederland (en BE) zijn nu de goedkoopste landen in Europa voor een 360 door de kortingsactie. De goedkooptste optie:

Koop bij Intertoys een 360, en stuur die zelf op naar Italie :)
Ja daar zit ik dus naar te kijken, maar ze hebben op dit moment een actie. Xbox 360 Pro 60 gig etc.. + Pes 2009 voor 250e. Als ik Xbox in NL zou kopen en pes 2009 en dat zou opsturen zou ik denk ik even duur uit zijn...
Vandaar dat ik het hier tracht te controleren, wil natuurlijk wel zoveel mogelijk geld besparen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb vandaag en gisteren het probleem gehad dat ik dmv lang indrukken van de xbox-button mijn xbox niet aan kan zetten. Beide controllers werkte niet, alleen alle 4 de lampjes gingen knipperen op de controllers maar de xbox ging niet aan. Op de grote aanknop op de xbox zelf drukken werkte wel gewoon.

Net werkte het overigens wel 1x, maar het is het is toch vreemd dat het af en toe niet lukt. Iemand enig idee hoe dit kan komen? Batterijen zijn gewoon vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Dit is bij mij ook al een enkele keer voor gekomen. Daarna ook nooit meer last van gehad, misschien even een communicatiefout tussen de controller en de console.

Ik had ook accu en batterij, allebei een keer gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
De demo van Tombraider Underworld staat online. Ik vind het er echt fantastisch uitzien qua graphics, echt schitterend! :)

Gameplay is ook gewoon goed, zoals je van TR games gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Lekker :) Ik heb GoW 2 volledig Coop uitgespeeld met mijn zwager. Voor de zaterdag na launch staat er ook een reservering klaar voor mijn bank, krat bier en een frituurpan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad super vette trailer, hoop alleen dat de single player wat langer is dan in het eerste deel.
Daar was het spel al afgelopen voor je door had wat er allemaal gebeurde... hopelijk wordt de storyline ook wat duidelijker gebruikt en uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:00
Ik heb een Xbox Live gold abonnement genomen van EUR 6,99 per maand maar ik doen niets meer met de Xbox, ik kan alleen nergens vinden waar ik dit abonnement kan annuleren. Kan iemand mij dat vertellen?

Ik zie wel overal opties om je te kunnen abonneren of Live om te zetten in Gold, maar nergens een optie om te cancelen.

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye, Luyuan, 32kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:41:
ik heb ergens gelezen (vraag me niet meer waar) dat de falcons van augustus en later een nieuwe falcon moederbord layout hebben.

Mijn xbox is van 13-08-08 met lot nr 0836 en team adue.
hoe kan ik zien of ik de nieuwe layout heb met de geheugen chips verplaatst.
En heeft nog iemand het nieuwstopic, kan hem nergens vinden.
Alos het goed is hebben alle 360 die vanaf de zomer gemaakt zijn de nieuwste Falcon versie.
Zie deze Blog voor meer info:

http://blog.seattlepi.nws...7899.asp?page=17#comments

En kijk vooral naar opmerking #205025. LOT 0825 en hoger hebben de nieuwste Falcon revisie

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Ik denk dat we beter maar eens op kunnen houden over dat wel of geen Jasper gedoe. Niemand weet het hier en hij is ook nog niet officieel gesignaleerd. En als hij er dan is, ga dan alsjeblieft niet vragen hoe vind ik een Jasper, want dat kun je overal op internet vinden, bevindingen zijn uiteraard welkom.

Zo denk ik erover dan en ik denk dat velen ook zo denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Aziona schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:42:
Ik heb een Xbox Live gold abonnement genomen van EUR 6,99 per maand maar ik doen niets meer met de Xbox, ik kan alleen nergens vinden waar ik dit abonnement kan annuleren. Kan iemand mij dat vertellen?

Ik zie wel overal opties om je te kunnen abonneren of Live om te zetten in Gold, maar nergens een optie om te cancelen.
Google: "Xbox Live opzeggen" geeft je: http://www.xbox.com/nl-nl/support/xbox/accounts/

Het woord "opzeggen" op xbox.nl doet ook wonderen

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 28-10-2008 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:41:
[...]

Inderdaad super vette trailer, hoop alleen dat de single player wat langer is dan in het eerste deel.
Daar was het spel al afgelopen voor je door had wat er allemaal gebeurde... hopelijk wordt de storyline ook wat duidelijker gebruikt en uitgelegd.
De singlepayer zou zijn aangepakt op beide punten. Want hoe vet deel 1 ook is hij is wel ietwat kort en daarnast zou ook het verhaal nu wat dramatischer moeten overkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
daniëlpunt schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:29:
Zo'n account had ik al aan gemaakt. :) Maar ik heb toch net 13 maanden Gold gekocht bij Gamehubs, dus dat die ene maand maakt mij niet zo heel veel uit.
Heb je ook echt 13 maanden gehad? Ik kreeg maar 12 maanden erbij, ook al moest het 13 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
M'n gloednieuwe wireless controller (gewoon de officiële meegeleverde) heeft kuren. Als ik naar links loop en ik laat de (linker)stick los dan blijft hij naar links lopen. Fysiek gezien is ie niet uitgelubberd ofzo; integendeel, hij komt nog steeds vrij robuust over, maar toch is er iets niet in orde. Zijn er meer mensen met dit probleem? RMA'tje zeker :(.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
LB06 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 01:35:
M'n gloednieuwe wireless controller (gewoon de officiële meegeleverde) heeft kuren. Als ik naar links loop en ik laat de (linker)stick los dan blijft hij naar links lopen. Fysiek gezien is ie niet uitgelubberd ofzo; integendeel, hij komt nog steeds vrij robuust over, maar toch is er iets niet in orde. Zijn er meer mensen met dit probleem? RMA'tje zeker :(.
Echt nieuw? Niet moeilijk doen. RMA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:36
seninha schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:52:
[...]

Alos het goed is hebben alle 360 die vanaf de zomer gemaakt zijn de nieuwste Falcon versie.
Zie deze Blog voor meer info:

http://blog.seattlepi.nws...7899.asp?page=17#comments

En kijk vooral naar opmerking #205025. LOT 0825 en hoger hebben de nieuwste Falcon revisie
het nieuwe moederboard het Jasper geen falcon ;) en je kan alleen maar zien of je een jasper hebt door em open te maken(PS3player)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:35
LB06 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 01:35:
Even bellen met Xbox Support en je hebt binnen no-time een nieuwe! :D Mijn controller hield er afgelopen donderdag mee op (De B-knop deed het niet lekker meer), ik heb 's middags een belletje gedaan en gistermiddag was de postbode al langsgeweest met een nieuwe! Je hoeft de oude niet eens op te sturen, je krijgt gewoon een nieuwe. Dat kan overigens maar één keer, als er nóg een controller kapot gaat moet je hem wel opsturen naar Microsoft.

Het telefoonnummer is: 0800 023 3894 of +31 202036606 als je mobiel belt. Hou in ieder geval even je serienummer van je Xbox360 bij de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 13:49
Controleren ze dat niet op één of andere manier? Want zo zou je dus (ook al is het maar één keer) een gratis controller erbij kunnen krijgen als je net doet alsof je controller kapot is.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Hahn schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 09:23:
Controleren ze dat niet op één of andere manier? Want zo zou je dus (ook al is het maar één keer) een gratis controller erbij kunnen krijgen als je net doet alsof je controller kapot is.
Ja, dat werkt ook zo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

En maar klagen dat het allemaal zo duur is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:34
:r triest dit soort figuren die misbruik maken van een goede service.

Dit soort mensen veroorzaakt de ellende bij andere bedrijven die al over de kleinste dingen moeilijk doen. Bah...

[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 29-10-2008 10:02 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

amoi schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 08:26:
[...]

het nieuwe moederboard het Jasper geen falcon ;) en je kan alleen maar zien of je een jasper hebt door em open te maken(PS3player)
Even een laatste opmerking betrefend Jasper.
Ik weet echt wel dat het nieuwe Mobo JASPER benoemd is, maar als je goed KEEK naar wat ik gequote
had ,dan zag je dat er gevraagd werd door PS3player hoe je de nieuwe FALCON board kon herkenen.

Bij de laatste Falcon versie zijn namelijk een paar geheugen chips verplaatst.

Nu even wat anders. Ik benvan plan om een 120gb HF te halen om mn 20 versie te vervangen. Nu wilde ik dus via MS een kit bestellen om alle data over te zetten.
jammer genoeg kun je deze alleen bestellen als je een Elite serie nummer opgeeft. En dat heb ik dus niet.

iemand enig idee waar ik anders zo'n kit kan halen??

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
seninha schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:08:
[...]
Nu even wat anders. Ik benvan plan om een 120gb HF te halen om mn 20 versie te vervangen. Nu wilde ik dus via MS een kit bestellen om alle data over te zetten.
jammer genoeg kun je deze alleen bestellen als je een Elite serie nummer opgeeft. En dat heb ik dus niet.

iemand enig idee waar ik anders zo'n kit kan halen??
Als je de HD los koopt zit die kit er al bij :)

[ Voor 25% gewijzigd door BM op 29-10-2008 10:15 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Oké even mijn vraag van een paar dagen terug opnieuw (in een duidelijkere vorm) stellen.
Ik heb op dit moment mijn xbox aangesloten op mijn laptop via een netwerk kabel. De xbox deelt de draadloze internet verbinding van mijn laptop. Maar wanneer ik een connectie test doe gaat het mis bij de MTU, deze zal waarschijnlijk te laag staan (lager dan 1364).

Het draadloze netwerk waarmee mijn laptop is verbonden wordt niet door mij beheert (Ik heb een kamer in een groot gebouw, waar een draadloze internet faciliteit aanwezig is). Het netwerk is beveiligd middels MAC adressen.

Nu is mijn vraag als volgt: Kan de MTU een fail geven als het MAC adres niet is opgegeven in het draadloze netwerk? Met andere woorden moet het MAC adres van het apparaat dat de gedeelde internet verbinding "ontvangt", van het apparaat waarvan het MAC adres wel is opgegeven, ook worden opgegeven? Het lijkt mij persoonlijk van niet aangezien de xbox eigenlijk buiten het draadloze netwerk van het gebouw valt en slechts binnen mijn eigen "netwerkje" blijft.

Ik moet namelijk precies weten welke verzoeken ik bij de ict dienst hier ga indienen. Ik kan vragen of ze de MTU een beetje willen opkrikken maar ik denk niet dat ze dat zullen doen. Een tweede MAC adres toevoegen kan ik via een smoesje nog wel geregeld krijgen denk ik. Dus heeft iemand misschien een idee hoe ik dit het slimste aan kan pakken?

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amoi schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 08:26:
[...]

snap ik :) heb het ook niet over de Jasper, ik had het over de Rev B van de falcon versie.

Blij dat ik die heb :D vandaag komt de opklikbare cooler van logic 3 ook nog binnen en dan hoef ik me zoiezo geen zorgen te maken dat hij me straks bij een potje gears 2 in de steek laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Deel je verbinding via de netwerkkaart op je laptop. Die gebruik je toch niet zo te lezen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:21:
[...]
vandaag komt de opklikbare cooler van logic 3 ook nog binnen en dan hoef ik me zoiezo geen zorgen te maken dat hij me straks bij een potje gears 2 in de steek laat.
Was het niet zo dat die dingen meer kwaad dat goed deden?

Sowieso lijkt het me persoonlijk echt onnodig om extra koeling op die manier te forceren. Zorg dat het ding vrij staat, en dan heb je koeling zat. Hoor tegenwoordig echt amper geen klachten over overhitte xboxen

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Ik hoop dat iemand me een antwoord kan geven op het volgende.

Ik krijg vandaag mijn 120 gig schijf binnen om mijjn 20gig te vervangen. De rede lijkt me logisch. Nu heb ik op xbox.com de gehele procedure al een keer doorgelezen over hoe te werk gaan. Echter schrijven ze dat ze niet verantwoordelijk zijn voor verloren gegevens. Logisch want als mijn stroom uit valt en daardoor de boel corrupt raakt kan ik hun daar niet voor verantwoordelijk houden.

Dus ik dacht laat ik even een handmatige backup maken op een losse memorycard van mijn belangrijkste savegames en themes. Dat ging goed op een paar items na. Dit waren de savegames van Dead or alive 4 en fable 2 en een theme. Nu vind ik dead or alive 4 niet zo'n probleem maar fable 2 wel. Die heb ik nog niet uitgespeeld. Maar als ik hem wil kopieeren dan krijg ik daar de melding van dat het niet toegestaan is ofzoiets.

Nu is mijn vraag als ik straks mijn nieuwe schijf ga gebruiken worden de bestanden die niet handmatig door mij te kopieren waren wel meegenomen tijdens de overzetprocedure met het kabeltje wat meegeleverd wordt of kan dat gewoon echt niet? Is het dan wellicht verstandig eerst fable 2 uit te spelen en dan pas te kopieeren of worden met het overzettten ook de kopieerbeveiligde bestanden meegenomen? Iemand ervaring?

En waarom mogen deze savegames en theme niet gekopieerd worden? :| 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De demo van Banjo Kazooie staat online :) 1 probleem though, je hebt kans dat als wij hem downloaden in Nederland, wij ook de NL taal krijgen (op de disc staat wel gewoon Engels). Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
PWM schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:19:
De demo van Banjo Kazooie staat online :) 1 probleem though, je hebt kans dat als wij hem downloaden in Nederland, wij ook de NL taal krijgen (op de disc staat wel gewoon Engels). Ben benieuwd :)
wat voor taal? Ze praten geen bestaande taal. Waarschijnlijk zijn alletekstballonnen dan vertaald.

Kan niet wachten tot ik thuis ben :9

BWT iemand een oplossing/idee voor mijn post hierboven? O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Kaasje123 op 29-10-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
Ik vind het erg coulant van Microsoft dat ze het op deze manier aanpakken, ik heb op deze manier een minimale tijd mijn controller moeten missen. Dat zou wel anders zijn geweest als ik eerst mijn controller op had moeten sturen. Ik vind het daarom ook erg ongepast om daar misbruik van te maken. Als je het geld niet voor over hebt om een extra controller te kopen dan had je er in eerste instantie niet aan een Xbox360 moeten beginnen. Tevens is er zo een kans dat je het verpest voor de mensen die deze service écht nodig hebben... :/
Phusebox schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:01:
[...]

:r triest dit soort figuren die misbruik maken van een goede service.

Dit soort mensen veroorzaakt de ellende bij andere bedrijven die al over de kleinste dingen moeilijk doen. Bah...
Helemaal mee eens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:29:
[...]

Was het niet zo dat die dingen meer kwaad dat goed deden?

Sowieso lijkt het me persoonlijk echt onnodig om extra koeling op die manier te forceren. Zorg dat het ding vrij staat, en dan heb je koeling zat. Hoor tegenwoordig echt amper geen klachten over overhitte xboxen
Zou goed kunnen, ik doe hem er ook alleen maar op omdat hij dan kan gaan draaien als ik hem uit zet dat hij na koelt.

Maar hoezo doen die dingen meer kwaad dan goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Gokje, ze maken extra geluid (als je het daar voor zou doen) en misschien dat de warme lucht er moeilijk uit kan?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Zoals ik de procedure van Major Nelson gehoord heb, wordt er een uitvoerige check gedaan of data wel goed overgepompt wordt van de oude naar de nieuwe. Het schijnt dan ook een redelijke tijd te duren voordat het proces afgerond is (een paar uur). Daarbij kan het systeem al op de oude schijf wat corrupte data constateren en proberen te fixen, maar als je daar nog geen last van hebt gehad, dan was het waarschijnlijk ook geen belangrijke data.
Pas als laatste handeling in de cyclus wordt je oude harde schijf schoon opgeleverd, dus met een tussentijdse stroomstoring zou je niet eens je data kwijt kunnen zijn, of het moet tijdens dat wissen gebeuren, maar dan staat je data al op de nieuwe schijf.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Mikey! schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 08:35:
[...]

Even bellen met Xbox Support en je hebt binnen no-time een nieuwe! :D Mijn controller hield er afgelopen donderdag mee op (De B-knop deed het niet lekker meer), ik heb 's middags een belletje gedaan en gistermiddag was de postbode al langsgeweest met een nieuwe! Je hoeft de oude niet eens op te sturen, je krijgt gewoon een nieuwe. Dat kan overigens maar één keer, als er nóg een controller kapot gaat moet je hem wel opsturen naar Microsoft.

Het telefoonnummer is: 0800 023 3894 of +31 202036606 als je mobiel belt. Hou in ieder geval even je serienummer van je Xbox360 bij de hand :)
Dat kan neem ik aan alleen maar als je garantie hebt?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:39:
[...]

Maar hoezo doen die dingen meer kwaad dan goed?
Ze blokkeren de luchtstroom. Als het goed is worden ze over de ventilatoren van de 360 geplaatst en als je daar dus een hindernis plaatst, kunnen die hun hitte moeilijk kwijt. Als je het alleen voor nakoeling doet, dan zou ik dat helemaal niet doen. Stel dat je hitte-torsing hebt rond de chips, dan is het beter om het board natuurlijk af te laten koelen, dan daar een versnelde koeling op toe te passen. Then again, what do I know... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Slasher schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:49:
[...]

Uhm nee, ze doen het alleen maar 1 keertje ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
Slasher schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:49:
[...]

Ik vermoed van wel, aangezien ze eerst uitgebreid je gegevens gaan controleren. Denk hierbij aan dingen zoals:
  • Xbox360 serienummer
  • Naam & achternaam
  • Straat, huisnummer, postcode en woonplaats
  • Telefoonnummer
  • Emailadres
Als je dit allemaal weet op te sommen, en het komt overeen met wat er in het systeem staat dan word je geholpen. Ik heb zelf alleen nog maar reparaties aangevraagd terwijl mijn Xbox nog in garantie zat, dus heel zeker weet ik het niet. :)

Je kan je gegevens controleren én checken of je Xbox nog garantie heeft op de Service website van Microsoft. Als je daar op 'meld je aan' drukt kan je zien wat ze allemaal van je weten. Tevens kan je in het rechter gedeelte van de site rechtstreeks je reparatiestatus opvragen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Armada schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:48:
[...]

Zoals ik de procedure van Major Nelson gehoord heb, wordt er een uitvoerige check gedaan of data wel goed overgepompt wordt van de oude naar de nieuwe. Het schijnt dan ook een redelijke tijd te duren voordat het proces afgerond is (een paar uur). Daarbij kan het systeem al op de oude schijf wat corrupte data constateren en proberen te fixen, maar als je daar nog geen last van hebt gehad, dan was het waarschijnlijk ook geen belangrijke data.
Pas als laatste handeling in de cyclus wordt je oude harde schijf schoon opgeleverd, dus met een tussentijdse stroomstoring zou je niet eens je data kwijt kunnen zijn, of het moet tijdens dat wissen gebeuren, maar dan staat je data al op de nieuwe schijf.
Dankjewel, maar dat betekent dus ook de savegames die handmatig kopieren beveiligd zijn worden meegenomen naar de nieuwe disk? Ik ga vanavond maar eens prutsen. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gizmodo heeft een review van de NXE:

http://gizmodo.com/507018...view-its-pure-improvement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Marzman schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:22:
Deel je verbinding via de netwerkkaart op je laptop. Die gebruik je toch niet zo te lezen.
Lost dat het MTU probleem op? En wat bedoel je precies met delen via de netwerkkaart (wanneer ik namelijk bij de lan verbinding een vinkje zet bij "deze verbinding delen" heb ik zelfs op mijn laptop geen internet meer, laat staan op mijn xbox)? Ik heb nu een verbindingsbrug gemaakt tussen mijn draadloze verbinding en mijn lan verbinding. Eerst had ik bij mijn draadloze verbinding een vinkje gezet bij "deze verbinding delen", dit werkte echter helemaal niet want toen kreeg ik geen IP-adres.

Via de verbindingbrug krijg ik dus wel een IP-adres en DNS, alleen krijg ik bij de MTU dus een fail. Ik wil geen MTU fail |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Xander84 op 29-10-2008 13:11 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik zet hem erop, zet hem gewoon constant aan dan :) dan word er door 4 ipv 2 fans lucht naar buiten gezogen, en als ik de box uitzet laat ik hem nog even na waaien.

Denk dat dat geen problemen op moet leveren, want 4 fans verplaatsen meer lucht dan 2 lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Kaasje123 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:21:
[...]

Dankjewel, maar dat betekent dus ook de savegames die handmatig kopieren beveiligd zijn worden meegenomen naar de nieuwe disk? Ik ga vanavond maar eens prutsen. B)
Ja, alles wordt prima overgenomen, inclusief de beveiligde items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:40:
Denk dat dat geen problemen op moet leveren, want 4 fans verplaatsen meer lucht dan 2 lijkt me.
Tja, je moet het zelf weten, 'in theorie zijn theorie en praktijk gelijk, in de praktijk niet'. In de praktijk zijn de nadelen dus gebleken, welke theorie je er ook aan vast wil plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Armada schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:08:
[...]

Ja, alles wordt prima overgenomen, inclusief de beveiligde items.
Voordeel van die kopieerslag is (zoals al gezegt) de corrupte files/gefixed worden. Zo was na mijn overstap van Premium naar Elite (en dus overzetten van gegeven) mijn games library echt vele malen sneller geworden. Dat heb ik vaker gelezen, en heeft er dus kennelijk mee te maken dat er wat files corrupt geraakt zijn, en dan vervangen worden.
Ik vind het prima iig :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik het de cooler en inderdaad jullie hebben gelijk het blockt bijna de helft van de outlet.

terugsturen dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Toch mijn zwager ook maar geadviseerd een 360 te kopen met de spellenbundel en de korting van 10% van bart smit. Daar kan je natuurlijk geen buil aan vallen voor 186 EUR een 360 Pro inclusief 2 spellen (Kung Fu Panda en Indiana Jones Lego zijn niet fantastisch, maar voor een beginnende 360-er leuke inkomers, plus een gigantische hoeveelheid aan demo's beschikbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
NXE is faster, prettier and more functional than its predecessor. It brings us avatars and Netflix, full game installs and more robust multiplayer. Truth be told, we could have been shown NXE as the operating system behind the Xbox 720, and life wouldn't have been so bad. Instead, we get it a few years early. And we consider ourselves lucky.

Dat zegt genoeg denk ik. :)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 08:18:
Nee, alleen die van MS zelf werkt met de 360.
Wireless-N is dan ook nog niet mogelijk direct op de 360, misschien wel door een bridge met 2 wireless-N accespoints?
Oké, dus als ik het goed begrijp zit het zo goed: Ik heb een Wireless N router. Daarbij koop ik een Wireless N Access Point, die sluit ik met een ethernet kabel aan de 360 aan. Dan heb ik daar internet?

Bedankt voor je reactie in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Vandaag ook maar een van de laatste lichtingen SuperSize Pack aangeschaft bij Xboxhome.nl. Stond vorige week nog op de site en een dag later was deze eraf. Dus even mailtje gestuurd en ze kregen er nog een paar binnen komende week ergens, dus maar meteen besteld :)

Verwacht hem volgende week ergens of die week erop :) Dan meteen de nieuwe dashboard en Gears of Wars 2 :D

[ Voor 17% gewijzigd door DeluxZ op 29-10-2008 15:02 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

yzf1kr schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:31:
[...]

NXE is faster, prettier and more functional than its predecessor. It brings us avatars and Netflix, full game installs and more robust multiplayer. Truth be told, we could have been shown NXE as the operating system behind the Xbox 720, and life wouldn't have been so bad. Instead, we get it a few years early. And we consider ourselves lucky.

Dat zegt genoeg denk ik. :)
Is dat Netflix ook beschikbaar in Nederland dan? Want dat lijkt me echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

daniëlpunt schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:05:
[...]

Is dat Netflix ook beschikbaar in Nederland dan? Want dat lijkt me echt geweldig!
Helaas. Het zou echt fantastisch zijn, maar de filmmaatschappijen zijn nog niet zo ruimdenkend. Qua infra is de 360 er wel klaar voor, dus zodra Netflix in Europa te krijgen is, zal het ook op de 360 werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Armada schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:27:
Toch mijn zwager ook maar geadviseerd een 360 te kopen met de spellenbundel en de korting van 10% van bart smit. Daar kan je natuurlijk geen buil aan vallen voor 186 EUR een 360 Pro inclusief 2 spellen (Kung Fu Panda en Indiana Jones Lego zijn niet fantastisch, maar voor een beginnende 360-er leuke inkomers, plus een gigantische hoeveelheid aan demo's beschikbaar).
Dus het is waar dat je voor deze pack maar 30 euro terug krijgt van Microsoft?
De "kale" Pro heeft een 40 euro cashback.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:13
BM schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:12:
[...]
Voordeel van die kopieerslag is (zoals al gezegt) de corrupte files/gefixed worden. Zo was na mijn overstap van Premium naar Elite (en dus overzetten van gegeven) mijn games library echt vele malen sneller geworden. Dat heb ik vaker gelezen, en heeft er dus kennelijk mee te maken dat er wat files corrupt geraakt zijn, en dan vervangen worden.
Ik vind het prima iig :)
Misschien dan een gekke vraag van mij; ik heb een Premium en een Elite. Op mijn Premium duurt het bijna een minuut voordat mijn Arcade gameslist geladen is. Zou ik met zo'n kabel mijn 20 GB kunnen overzetten naar de Elite HDD en vervolgens weer terug, gewoon om die corrupte files weg te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hansvd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:52:
[...]

Oké, dus als ik het goed begrijp zit het zo goed: Ik heb een Wireless N router. Daarbij koop ik een Wireless N Access Point, die sluit ik met een ethernet kabel aan de 360 aan. Dan heb ik daar internet?

Bedankt voor je reactie in ieder geval!
Of dat bridgen werkt weet ik niet zeker, misschien dat iemand anders hier daar wel ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien mijn broer en ik de 360 altijd gedeeld hebben en hij nu het huis uit gaat wil ik een nieuwe voor mijzelf kopen. En denk dat ik weer voor de Pro ga. Eerst dacht ik nog even de Elite voor zijn grote HD maar zag nu dat de Pro is vergroot naar 60 wat goed te doen moet zijn aangezien ik toch geen films/muziek er op wil. Toen ik de eerste Pro kocht heb ik erg gelet of deze de nieuwste chipset had. Worden er op het moment ook versies met oudere chipsets verkocht? Ik wil hem online (dus kan geen nummers checken) kopen bij bartsmit omdat deze nu 10% korting geeft op de consoles. Die 2 spellen die ik er dan gratis bij krijg verkoop ik denk ik maar.

edit: kan ik mijn account/savegames ook overzetten?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Sh0ckTr00per schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:24:
[...]

Misschien dan een gekke vraag van mij; ik heb een Premium en een Elite. Op mijn Premium duurt het bijna een minuut voordat mijn Arcade gameslist geladen is. Zou ik met zo'n kabel mijn 20 GB kunnen overzetten naar de Elite HDD en vervolgens weer terug, gewoon om die corrupte files weg te krijgen?
Nee.
Sowieso denk ik dat je 120GB harddisk geformateerd word voor het kopieren begint.
Daar komt bij dat slechts 2 kopieerslagen mogelijk zijn, namelijk:
20GB --> 120GB
120GB --> 120GB

Je kunt dus niet data van de120GB terugmoven naar de 20GB. Althans, niet via die transferkit. Via memorycard zou het mss wel werken, maar zou het niet aanraden.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Sorry, ik vraah et toch maar, kan het niet goed vinden, maar ben ook zo duf als een konijn omdat ik in de nacht zit

Kan ik een normale koptelefoon rechtstreex aansluiten op de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 13:49
Nee, dat kan niet (zou wel makkelijk zijn).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 11:12
Zouden er binnenkort nog leuke bundels uitkomen? Wil een Elite halen en kan vanavond bij de Intertoys 10% korting krijgen. Twijfel nu of ik er gebruik van moet maken of dat ik nog even afwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

LordLynx schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:29:
Zouden er binnenkort nog leuke bundels uitkomen? Wil een Elite halen en kan vanavond bij de Intertoys 10% korting krijgen. Twijfel nu of ik er gebruik van moet maken of dat ik nog even afwacht.
Er zijn er in november 8! Moeten ze er nog meer verzinnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordLynx schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:29:
...je kan ook die 10% laten zitten, en voor deze bundel gaan:

http://www.xboxhome.nl/pr...box-360-elite-console.htm

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
Iemand enig idee wanneer dit setje uit komt? http://www.xboxhome.nl/pr...-supersize-pack-60-gb.htm

Met de 40-e terug actie is dat echt een koopje!

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
ZpAz schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:11:
Iemand enig idee wanneer dit setje uit komt? http://www.xboxhome.nl/pr...-supersize-pack-60-gb.htm

Die is al lang uit. Ik heb die (ook bij xbox home) zo'n 2 weken geleden voor 270 euro gekocht. Dus minus cashback zit je dan op 230 euro, erg mooie koop. En had ook nog eens PGR4 verkocht voor 35 euro! (houd niet zo van racespellen). Dus ik was fantastisch blij met die aanbieding.

Gek dat hij momenteel op "Pre order" staat. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Okee, heb even gemaild daarheen, ben benieuwd :)

En dan in november komt COD5 uit, en NFS Undercover, dat wordt leuk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Mijn moeder heeft net toevallig New Wave gel gekocht en daarop zit een sticker + code voor 5 euro korting bij Play.com. Aangezien plat al een goedkope winkel is wil ik wel gebruik maken van deze (kleine) korting. Maar klopt het dat je een creditcard nodig hebt voor Play.com? Ik zie nergens iets van PayPal staan?

EDIT: Ja....hmz, inderdaad creditcard nodig. :|

[ Voor 8% gewijzigd door monnick op 29-10-2008 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik heb echt iets heel vreemds.

Ik heb de 360 via HDMI->DVI op mijn Acer 22 inch aangesloten. Als ik de Acer uitzet terwijl de 360 aanstaat gebeurt er niks, maar als ik dan de Acer weer aanzet reboot de xbox?? De fans gaan rustiger draaien en een seconde later komt het opstartscherm.

Het lijkt me niet door piekbelasting te komen, er zit bijna niks anders op dat stopcontact :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
dangerpaki schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 18:44:
geachte medetweakers,

ik heb een vraagje over de memory upgrade programme. ik zat dus te kijken naar wat de mogelijkheden zijn, zoals ik het begreep had je een keus tussen een 512 mb memory card gratis of een 20gb hardeschijf voor een prikkie.

nou zit ik dus te kijken en als ik mn serienummer en consoleid invoer heb ik dus alleen de keus tussen een refurbished 20gb hardeschijf + 3 maanden xbox live gold.

nou vind ik dat dus niets want ik lees op verschillende plekken dat mensen voor 14,95 de 20gb hardeschijf hebben gehad. en ik zit ook niet te wachten op een xbox live membership die mij aangesmeerd wordt.

weet iemand hier een oplossing voor.

ik wil wel de hardeschijf. maar dan zonder xbox live gold voor drie maanden
Iemand die het gelukt is om die harde schijf zonder live voor 14,95 te krijgen? Zou graag willen weten hoe je het gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:13
BM schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:57:
[...]

Nee.
Sowieso denk ik dat je 120GB harddisk geformateerd word voor het kopieren begint.
Daar komt bij dat slechts 2 kopieerslagen mogelijk zijn, namelijk:
20GB --> 120GB
120GB --> 120GB

Je kunt dus niet data van de120GB terugmoven naar de 20GB. Althans, niet via die transferkit. Via memorycard zou het mss wel werken, maar zou het niet aanraden.
Dat die 120 gb geformatteerd wordt geeft op zich niet, daar staat nu niets belangrijks op wat niet ook op de 20 gb staat. Maar ik heb bijna 150 gedownloade items (themes, gamerpics, content, live arcade games) die ik na een format weer allemaal opnieuw moet downloaden. Daarom heb ik dat ook nog niet gedaan :) Wellicht dat het na de NXE makkelijker wordt omdat je dan op het web kunt selecteren wat je wil downloaden..

Via de memcard heb je het probleem wat meer mensen hier beschrijven, niet alle items gaan over. Ik zit ook met savegames die ik niet op mijn memcard kan krijgen (Puzzle Quest is er ook zo 1). Maar als de transferkit niet gaat werken houdt het op.. Thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Zijn er al mensen die met de Banjo Kazooie demo gespeeld hebben? Is het wat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

ZpAz schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:11:

Lees de volgende keer de laatste paar pagina's is door. Lijkt wel of iedereen hier gewoon zijn vraag neerknald zonder even te kijken of de vraag toevallig niet een paar posts boven zijn/haar eigen post staat:
DeluxZ schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:01:
Vandaag ook maar een van de laatste lichtingen SuperSize Pack aangeschaft bij Xboxhome.nl. Stond vorige week nog op de site en een dag later was deze eraf. Dus even mailtje gestuurd en ze kregen er nog een paar binnen komende week ergens, dus maar meteen besteld :)

Verwacht hem volgende week ergens of die week erop :) Dan meteen de nieuwe dashboard en Gears of Wars 2 :D

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
Switch schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:42:
Zijn er al mensen die met de Banjo Kazooie demo gespeeld hebben? Is het wat? :)
Heb hem vanmiddag gedownload en een half uurtje of gespeeld.

Ik vond het een leuke demo, spel is goed, lekker vrolijk en best leuke humor. Echter, het hele spel lijkt wel om rijdende objecten (wlke je zelf kan maken, wat erg cool is) te draaien en het nadeel daaraan vond ik dat ze niet zo lekker reden. Het kan natuurlijk zijn dat ze later beter gaan rijden, na wat upgrades, maar zover ben ik niet gegaan, weet ook niet of dat kan in de demo.

Denk uiteindelijk ook niet dat ik hem ga kopen, ondanks dat het totaal mijn genre is. Misschien als ik later hoor dat de besturing beter is dat ik hem evengoed nog ga halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Crackh34d schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:40:
Ik heb echt iets heel vreemds.

Ik heb de 360 via HDMI->DVI op mijn Acer 22 inch aangesloten. Als ik de Acer uitzet terwijl de 360 aanstaat gebeurt er niks, maar als ik dan de Acer weer aanzet reboot de xbox?? De fans gaan rustiger draaien en een seconde later komt het opstartscherm.

Het lijkt me niet door piekbelasting te komen, er zit bijna niks anders op dat stopcontact :S
Dat klopt dat heb ik ook. Echter met alleen maar HDMI naar de tv en niet met component. Het schijnt iets met de HDCP beveiliging te maken te hebben maar ik weet er het fijne niet van. Het is iig normaal en niets om je zorgen over te maken.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Weet iemand wat op Play.com het verschil is tussen Assassins Creed (normal) en Assassins Creed Classic. Hoesje ziet er anders uit, heb liever het echte hoesje, maar wat is het verschil??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
monnick schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:04:
Weet iemand wat op Play.com het verschil is tussen Assassins Creed (normal) en Assassins Creed Classic. Hoesje ziet er anders uit, heb liever het echte hoesje, maar wat is het verschil??? :)
hoesje is het verschil

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

monnick schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:04:
Is gewoon marketing voor de nono's, die kunnen aan het nieuwe hoesje zijn dat het een klassieker is en dat ie veel verkocht is. Om via deze manier nog meer verkocht te worden, geloof dat King Kong ook een classic is hehehe, maargoed er is geen verschil. Ben het wel meteen met je eens om de orginele te kopen en niet de classic, heb ik ook niks mee.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Lees de volgende keer de laatste paar pagina's is door. Lijkt wel of iedereen hier gewoon zijn vraag neerknald zonder even te kijken of de vraag toevallig niet een paar posts boven zijn/haar eigen post staat:
heb gemaild, en de 7e hebben ze het setje weer, en dan wordt het verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Nou, mijn eerste ervaring met de Xbox helpdesk was nou niet echt fantastisch..

Ik heb laatst een Xbox Pro aangeschaft voor 188 euro bij de mediamarkt (na de terug gave uiteraard ;) ). Ik heb hem vooral gekocht omdat ik veel in XNA doe voor windows maar toch ook graag het wilde testen op de xbox. Zeker met de nieuwe XNE die er aan komt.

Dus ik xbox aangesloten, maand gratis xbox gold gestart en naar creators.xna.com gegaan. Maar om de games te kunnen deployen en starten moet je wel een XNA premium account aanschaffen. €49,95 voor 4 maanden en €99 voor 1 jaar. Ik was maar gestart met 4 maanden om het een en ander te bekijken.

Maar uiteraard werkt het allemaal niet zoals het zou moeten.. De nieuwe XNA Game studio 3 kan je dus blijkbaar alleen games deployen naar de nieuwe XNE toe. Op zich zou dat geen probleem zijn, want je krijgt als Premium member een XNE beta key! Helaas werkt die key alleen voor USA members en niet voor europeanen. Dit kan je overgens nergens op de officiele site vinden, ik heb het moeten uitvogelen tussen de fora door!

Dus ik heb eigenlijk voor niks een premium account aangeschaft nu omdat ik er pas wat mee kan op de 19e als XNE uit komt..

Ik wilde mijn geld terug hebben dus ik heb maar naar de xbox live helpdesk gebelt. Ten eerste hebben ze echt geen flauw idee waar ik het over heb, XNA? Premium account? Wablief? en heb dus ongeveer 1 uur aan de lijn gezeten omdat ik steeds in de wacht werd gezet. De eerste medewerker vond het eigelijk mijn eigen schuld: "Ik vind het lullig om te zeggen, maar waarom heeft u het niet eerst opgezocht dan? Op xbox.nl kunt u dat vast wel ergens vinden". Leuk, maar als iets alleen voor USA mensen is verwacht ik dat het er staat..

En de tweede medewerker wilde wel mijn geld terug storten maar dat ging dan wel 3 maanden duren 8)7

Dus al met al, ben ik ongeveer 1 maand van mijn 4 maanden premium account kwijt (dit speelde zich vorige week af) en heb ik het geld maar niet laten terug storten. Want ik ga echt geen 3 maanden wachten op mijn geld terwijl ik ondertussen wel al een nieuwe mag aanschaffen..

Beetje jammere start van iemand die altijd een Nintendo fanboy is geweest :+

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:53

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Mikey NL schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:46:
[...]

Heb hem vanmiddag gedownload en een half uurtje of gespeeld.

Ik vond het een leuke demo, spel is goed, lekker vrolijk en best leuke humor. Echter, het hele spel lijkt wel om rijdende objecten (wlke je zelf kan maken, wat erg cool is) te draaien en het nadeel daaraan vond ik dat ze niet zo lekker reden. Het kan natuurlijk zijn dat ze later beter gaan rijden, na wat upgrades, maar zover ben ik niet gegaan, weet ook niet of dat kan in de demo.

Denk uiteindelijk ook niet dat ik hem ga kopen, ondanks dat het totaal mijn genre is. Misschien als ik later hoor dat de besturing beter is dat ik hem evengoed nog ga halen...
Heb hem ook even gespeeld en ben het met je eens: de voertuigen voelen niet super aan. Nu is dat niet zo erg als je in een 'vrije' wereld zonder druk bezig bent, maar een aanzienlijk onderdeel van het spel is het spelen van minigames (racen, voetballen, schieten, etc.) en als je dat onder tijdsdruk moet doen met voertuigen die niet super te besturen zijn dan wordt dat na een paar minuten redelijk frustrerend.

Jammer, want het concept van je voertuigen zelf maken is erg tof en ook de sfeer van het spel spreekt me wel aan.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

monnick schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:28:
Mijn moeder heeft net toevallig New Wave gel gekocht en daarop zit een sticker + code voor 5 euro korting bij Play.com. Aangezien plat al een goedkope winkel is wil ik wel gebruik maken van deze (kleine) korting. Maar klopt het dat je een creditcard nodig hebt voor Play.com? Ik zie nergens iets van PayPal staan?

EDIT: Ja....hmz, inderdaad creditcard nodig. :|
offtopic:
Virtuele creditcard waar je van te voren geld op stort en dus geen gezeik kan hebben met lenen/hoge rentes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
RedFox schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:28:
[...]

Heb hem ook even gespeeld en ben het met je eens: de voertuigen voelen niet super aan. Nu is dat niet zo erg als je in een 'vrije' wereld zonder druk bezig bent, maar een aanzienlijk onderdeel van het spel is het spelen van minigames (racen, voetballen, schieten, etc.) en als je dat onder tijdsdruk moet doen met voertuigen die niet super te besturen zijn dan wordt dat na een paar minuten redelijk frustrerend.

Jammer, want het concept van je voertuigen zelf maken is erg tof en ook de sfeer van het spel spreekt me wel aan.
Ik had hetzelfde idee hierover totdat ik het nog een keer speelde. Het is even wennen maar als dat lukt dan wordt het eigenlijk steeds leuker. Vooral je eigen voertuigen maken is erg leuk echter heb je in de demo bij lange na niet alle onderdelen. Ik had in een multiplayer potje als enige een helikopter design gemaakt en gebruikt waardoor ik boven mijn tegenstanders kon vliegen zodat ze me niet de ring uit konden meppen (De ring is in de vorm van een kroon die zich willekeurig door het level verplaatst dus je moet jezelf mee verplaatsen) waardoor ik gewonnen had omdat ik het langst in de ring had gestaan na 3 minuten. :+

Dat soort innovatieve dingen zijn gewoon geweldig en daarnaast is de sfeer gewoon echt heel leuk. Ik had hem al gepreorderd overigens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Wiebbe schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:24:Maar uiteraard werkt het allemaal niet zoals het zou moeten.. De nieuwe XNA Game studio 3 kan je dus blijkbaar alleen games deployen naar de nieuwe XNE toe. Op zich zou dat geen probleem zijn, want je krijgt als Premium member een XNE beta key! Helaas werkt die key alleen voor USA members en niet voor europeanen. Dit kan je overgens nergens op de officiele site vinden, ik heb het moeten uitvogelen tussen de fora door!
Is versie 3 nog niet steeds in beta? (kan ernaast zitten, de xna site lijkt momenteel in onderhoud te zijn) Tenzij je vastzit aan Visual Studio 2008 is het momenteel nog altijd sterk aangeraden om in versie 2 te werken tot 3 officiëel gereleased is ;)

[ Voor 52% gewijzigd door boe2 op 29-10-2008 22:42 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
LB06 schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:38:
De derde en makkelijkste optie is Xbox-360 -> VGA + stereo out.
Nog 1 vraag hierover, is het mogelijk om een vga->dvi connector het met deze kabel: http://www.xboxhome.nl/pr...66-vga-cable-xbox-360.htm

aan te sluiten op een dvi-poort?

Aangezien ik een pc heb, en straks dus een xbox, en dan wil ik via een dvi switch http://www.panda.nl/product_info.php?products_id=932 makkelijk kunnen switchen (die switch kan zowel beeld als geluid aan).

Hier: http://features.teamxbox.com/xbox/1245/Xbox-360-FAQs/p2/ lees ik het volgende:
19. Is there any way to play Xbox 360 games through a large HD screen (Apple) which only has a DVI connector? I heard Microsoft may release a DVI cable. Will this be ready for launch?

Since there is no Xbox 360 cable with DVI or HDMI output, you’ll need a VGA to DVI adapter if you want to connect via a DVI input.
Lijkt me dat dit wel moet kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Boeboe schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:41:
[...]

Is versie 3 nog niet steeds in beta? (kan ernaast zitten, de xna site lijkt momenteel in onderhoud te zijn) Tenzij je vastzit aan Visual Studio 2008 is het momenteel nog altijd sterk aangeraden om in versie 2 te werken tot 3 officiëel gereleased is ;)
Ja, dit is inderdaad nog in beta. Maar het lijkt mij niet echt nuttig om een game te maken in XNA 2 om hem daarna te mogen converten naar XNA 3. De overgang van 1 naar 2 was ook erg groot en je moest aardig wat dingen aanpassen. En daarbij was de hele beta bedoeld om de community games functies goed te kunnen testen.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Voor iedereen die me geholpen heeft en mijn vragen beantwoord hebben. Bedankt! Het is gelukt om alles van de 20 gig schijf naar de vandaag ontvangen 120 gig schijf te kopieren. Alles doet het en nu kan ik straks alle games die ik veel speel met een gerust hart instaleren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52
ZpAz schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:56:
[...]

Nog 1 vraag hierover, is het mogelijk om een vga->dvi connector het met deze kabel: http://www.xboxhome.nl/pr...66-vga-cable-xbox-360.htm

Aangezien ik een pc heb, en straks dus een xbox, en dan wil ik via een dvi switch http://www.panda.nl/product_info.php?products_id=932 makkelijk kunnen switchen (die switch kan zowel beeld als geluid aan).

Hier: http://features.teamxbox.com/xbox/1245/Xbox-360-FAQs/p2/ lees ik het volgende:

[...]

Volgens mij kun je wel DVI aansluiten op VGA, maar niet andersom.
Maar zit er op je monitor geen VGA en DVI aansluiting? Ik heb dat en kan handmatig switchen tussen input.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Martinspire schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 23:22:
[...]

Volgens mij kun je wel DVI aansluiten op VGA, maar niet andersom.
Maar zit er op je monitor geen VGA en DVI aansluiting? Ik heb dat en kan handmatig switchen tussen input.
Dat zou inderdaad kunnen, maar hee, ik ben lui, en moet dan en op een knopje drukken om het geluid te switchen, en op een knopje drukken om het beeld te switchen (op de monitor). ;)

dus ik vroeg me af of dat werkte, aangezien in de quote (zie apple-display quote) het wel schijnt te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Nu ik GTA IV uit heb ben ik opzoek naar een goedkope racegame. Ik ben een graphics freak en het moet lekker hard gaan. Ik denk dat ik het spel vaak met vrienden ga spelen dus het moet een beetje toegankelijk zijn. Ik heb een aantal demo's gedownload maar daar wordt ik niet heel veel wijzer van. Ik ga denk ik kiezen uit Forza 2, PGR4 (haha die kreeg ik bij mn xbox maar toen heb ik hem verkocht, toen had ik nog geen HD tv), Dirt en misschien vergeet ik er nog wat.

Forza 2 lijkt me wel een vette diepgaande game maar de graphics zijn niet zo goed (of heb ik een verkeerde indruk??), ook lijkt deze me niet zo toegankelijk voor als ik met vrienden wil spelen. En Dirt ziet er prachtig uit maar gaat niet zo hard, deze lijkt me wel wat toegankelijker.

Mensen, geef me een goed advies! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
monnick schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 23:33:
Nu ik GTA IV uit heb ben ik opzoek naar een goedkope racegame. Ik ben een graphics freak en het moet lekker hard gaan. Ik denk dat ik het spel vaak met vrienden ga spelen dus het moet een beetje toegankelijk zijn. Ik heb een aantal demo's gedownload maar daar wordt ik niet heel veel wijzer van. Ik ga denk ik kiezen uit Forza 2, PGR4 (haha die kreeg ik bij mn xbox maar toen heb ik hem verkocht, toen had ik nog geen HD tv), Dirt en misschien vergeet ik er nog wat.

Forza 2 lijkt me wel een vette diepgaande game maar de graphics zijn niet zo goed (of heb ik een verkeerde indruk??), ook lijkt deze me niet zo toegankelijk voor als ik met vrienden wil spelen. En Dirt ziet er prachtig uit maar gaat niet zo hard, deze lijkt me wel wat toegankelijker.

Pure? Gaat hard en heeft mooie graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Kaasje123 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 23:40:
[...]

Pure? Gaat hard en heeft mooie graphics.
Pure ben je snel op uitgekeken. Ik zelf heb hem misschien 2x gespeeld. De 2e keer met erge tegenzin.

Misschien is Race Driver Grid wat voor je?
Lekker snel, goed te spelen met vrienden en stuurt ook erg lekker. Easy to learn, hard to master.

Forza 2 is ook wel leuk, maar wordt niet meer zo heel veel gespeeld online. Bovendien is er nog wel last van lag en zijn de graphics enigszins gedateerd. PGR kan ook, maar die is ook al wat ouder.

Ik zou zeggen, download de demo van Grid nog even. Weet je die ook weer.

En mocht je nog wat langer kunnen wachten dan kun je misschien voor de aankomende Need for Speed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
monnick schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 23:33:

Burnout Paradise? Heeft wel een beetje een andere insteek maar het gaat erg hard, het ziet er prachtig uit en het is erg toegankelijk.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
ZpAz schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:56:
[...]

[...]

Volgens mij kan dat prima. Je kunt voor een paar centen gewoon een DVI male -> VGA female adapter kopen. Dan kun je je VGA kabel prima aan een DVI poort hangen mits het een DVI-I poort betreft. Als je monitor een DVI-D poort heeft, wat het meest waarschijnlijke is als er ook een VGA poort aanwezig is dan gaat het niet lukken. Maar hey, dan kun je die VGA poort natuurlijk net zo goed direct gebruiken. Ook op die switch zul je moeten switchen van bron. Dat is volgens mij net zoveel werk als het switchen op de monitor zelf.

Ik heb zelf mijn PC aan mijn DVI-D poort hangen en de Xbox 360 middels een VGA kabel aan de VGA ingang op mijn TFT gekoppeld. Aan mijn PC hangen normale 2.1 speakers (X230) en het geluid van de Xbox 360 loopt via de line-in van mijn PC naar de speakers. Op die manier hoef ik maar op 1 plaats te switchen (op de monitor, die toch al voor mijn neus staat; ik hoef geen kabels over te steken oid).

Wel moet mijn pc dan aan staan, maar dat moest toch al omdat ook het internet via mijn pc gaat. Ik heb nl een 100/100 internetverbinding en de meeste routers kunnen dat helemaal niet bijhouden, waardoor de snelheid van de internetverbinding op mijn pc drastisch achteruit zou gaan als mijn pc en de xbox op een router aan zou sluiten. Dus heb ik maar besloten om mijn pc zelf als router te gebruiken.

Voordelen zijn dus legio: je kunt feilloos met één druk op de knop switchen tussen je PC en je Xbox, het kost je alleen een verloopkabeltje van 2*RCA female -> 1*3,5mm male jack à €4 en je kunt zelf tegelijkertijd geluid van je Xbox en van de PC afspelen mocht je dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
LB06 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 01:17:
[...]

Burnout Paradise? Heeft wel een beetje een andere insteek maar het gaat erg hard, het ziet er prachtig uit en het is erg toegankelijk.
Is inderdaad ook een aanrader. En met de updates in de aantocht nog redelijk up2date ook.
Ik vond hem in ieder geval wel leuk, maar het is meer wat je wilt.
-Racen in een stad (Burnout Paradise)
-Racen op een circuit (GRID)
-Racen op een circuit met een erg realistische wegligging (Forza 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Martinspire schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 01:53:
[...]

Is inderdaad ook een aanrader. En met de updates in de aantocht nog redelijk up2date ook.
Ik vond hem in ieder geval wel leuk, maar het is meer wat je wilt.
-Racen in een stad (Burnout Paradise)
-Racen op een circuit (GRID)
-Racen op een circuit met een erg realistische wegligging (Forza 2)
Klopt op zich wel, maar dat is niet het unieke aan Burnout. NFSU was ook heel veel in een stad als ik het me goed herinner, maar dat is toch echt iets anders. Burnout is enorm arcade, speelt daardoor ook enorm snel en de nadruk ligt niet alleen op de snelste zijn, maar je moet ook missies doen zoals zoveel mogelijk stunts doen in een bepaalde tijd of zoveel mogelijk andere racers takedownen voordat je zelf total loss bent.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.