Het Xbox 360 ervaringen Topic #53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 51.058 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 09:16:
[...]

Weet niet wat die bij de MM kost :? maar bij Bart Smit via internet met de kortingsactie kost ie:
239,95 - 10% = 215,95 euro. Kortingsactie van MS eraf en dan kom je op 215,95 - 40 = 175,95 euro :9~
Volgens de site van MS: "Het storten van het retourbedrag kan tot 4 maanden in beslag nemen."
Kortingsactie XBox360
Kortingsactie BartSmit
betekent het nou dat als ik bij MM iets gekocht heb en daar nu naar binnen loop dat ze het prijsverschil terug betalen? want bij bartsmit heb je dus een x360 voor 180 staan waar je dus 10% korting op krijgt. en daarnaat de MS korting. dus als ik nu de MM binnenloop krijg je dus wat geld terug? is niet veel, maar prima dan heb ik mn kabels een beetje eruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Nee, dat gaat je niet lukken.

De aktie bij Eplaza op 4 november, is officieel een familie en vrienden aktie (maar toevallige voorbijgangers krijgen ook korting). Als je de voorwaarden bij de MM doorleest zal je zien dat je daar niet aan kan voldoen.

[ Voor 15% gewijzigd door yzf1kr op 27-10-2008 10:58 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:41
Jongens, zat afglopen weekend ff naar Dead Space te kijken, Staat er achter op het doosjes dat de taal in het spel in het nederlands is. Is dit ook ingame? wat dat kon ik daar uit opmaken.

iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
yzf1kr schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:53:

De aktie bij Eplaza op 4 november, is officieel een familie en vrienden aktie (maar toevallige voorbijgangers krijgen ook korting). Als je de voorwaarden bij de MM doorleest zal je zien dat je daar niet aan kan voldoen.
hmm jammer. vind het triest dat die gasten de schijn ophouden van zogenaamde laagsteprijs garantie maar dat in de praktijk gewoon op neer komt dat het alleen schijn is en meer niet. kreeg laatst te horen dat de winkel binnen de straal van 2 km moest liggen. geloof dat het volgens de officiele voorwaarden 15 is, maar goed. heb je een winkel die in de buurt ligt en die iedereen 10% korting geeft als die maar een voucher uitprint dan telt het nog niet???

vind het een beetje raar die gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greekmaster schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:11:
Jongens, zat afglopen weekend ff naar Dead Space te kijken, Staat er achter op het doosjes dat de taal in het spel in het nederlands is. Is dit ook ingame? wat dat kon ik daar uit opmaken.

iemand idee?
Is gewoon in het Engels hoor! :)

En echt een supervette game trouwens!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Een lijstje met 30 van de nieuwe features van NXE
*click*

Vooral feature 14 vind ik erg goed. Eindelijk die vreselijke arcade demos m'n lijst uit werken. 8)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
BM schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 12:47:
Een lijstje met 30 van de nieuwe features van NXE
*click*

Vooral feature 14 vind ik erg goed. Eindelijk die vreselijke arcade demos m'n lijst uit werken. 8)
De kleding voor de avatars is ontworpen door mode-studenten uit Londen en gedigitaliseerd door Rare.
GEWELDIG!! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wat ik wel leuk vindt om te lezen is dat je door achievements te halen mogelijk ook accesoires voor je avatar kan vrijspelen. Hoewel totaal nutteloos (net zoals de gamerscore) vindt ik dat wel een heel leuk idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Sorry mensen, maar ik kan het niet vinden. Zal absoluut ergens staan, maar de zoekfunctie die ik gebruik zal te algemeen zijn.

Vraag
XboX360, HDMI met kabel, aangesloten op HD-TV.
Enige output die ik kan instellen op mijn 360 is 640x480. Rest van de keuzes blijft gosted, terwijl mijn TV echt HD aan zou moeten kunnen.
Waar mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
maartend schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:04:
Sorry mensen, maar ik kan het niet vinden. Zal absoluut ergens staan, maar de zoekfunctie die ik gebruik zal te algemeen zijn.

Vraag
Enige output die ik kan instellen op mijn 360 is 640x480. Rest van de keuzes blijft gosted, terwijl mijn TV echt HD aan zou moeten kunnen.
Waar mis ik iets?
Dan kan je tv geen hoger signaal dan 480P over HDMI sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

maartend schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:04:

Vraag
Waar mis ik iets?
Welke tv is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Sorry, Tatung V27MMBT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Tatungs hebben maar 480P via HDMI heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
yzf1kr schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:53:

Over welke actie heb jij het? die van bartsmit met 10% korting of een andere??

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Seth_Chaos schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:13:
[...]

Duidelijk, hoef ik het net niet verder na te zoeken. Probeerde al op andere sites het antwoord te vinden. Gelukkig heb ik nog andere mogelijkheden voor aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De XNA community games komen terug, tegelijkertijd met de release van de New Xbox Experience.
Wat bedoelen ze hier juist mee? XNA games downloaden is niet langer exclusief voor betalende XNA members na de patch?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Weet iemand waar ik een LOSSE harddisk kan kopen van 60of 120 gig? Eerst hingen er in de mediamarkt tientallen maar die zijn er niet meer en ik kan geen webwinkel of gewone winkel vinden waar ze hem wel verkopen. Ik wil geen nieuwe xobx kopen alleen maar omdat ik dan een grotere haddisk heb. Ik heb nu nog 20gig maar met de nieuwe update is een grotere zeer wenselijk. Zelfs bij bol.com kan ik ze niet meer vinden of ik ben heel erg scheel. :(

[ Voor 10% gewijzigd door Kaasje123 op 27-10-2008 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Boeboe schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:24:
[...]

Wat bedoelen ze hier juist mee? XNA games downloaden is niet langer exclusief voor betalende XNA members na de patch?
Volgens mij wil dat zeggen dat bepaalde XNA games ter download aangeboden zullen worden (betaald waarschijnlijk). Dit hebben ze een tijd terug ook heel even gedaan ter introductie van dit systeem. Stonden toen een 6(?) tal games online, welke voor een bepaalde tijd te spelen waren.

Opzich wel grappig, maar niet iets waar ik helemaal wild van word ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:33

Christiano007

Ich bin der champion

Bij de MediaMarkt hangen ze volop in Enschede en Hengelo, lijkt me sterk dat ze in de andere filialen niks meer hebben.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Christiano007 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:28:
Bij de MediaMarkt hangen ze volop in Enschede en Hengelo, lijkt me sterk dat ze in de andere filialen niks meer hebben.
Alsje op de harddisk doelt dan heb ik het over het filiaal in Almere. Maargoed ik zie het linkje onder mijn post en probeer het wel bij bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:54
Kan ik eigenlijk mijn controller aansluiten op mijn laptop via bluetooth. Ik kan het nergens vinden of heb ik iets speciaal nodig????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mudi schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:53:
Kan ik eigenlijk mijn controller aansluiten op mijn laptop via bluetooth. Ik kan het nergens vinden of heb ik iets speciaal nodig????
De 360 controller gebruikt geen Bluetooth, dus de kans lijkt mij niet bijster groot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Mudi schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:53:
Microsoft Wireless Receiver kopen, die aan je laptop knopen, en je kunt los :)

De Xbox360 gebruikt idd geen bluetooth zoals de Wii en de PS3 wel doen, maar een eigen protocol. Zou beter moeten zijn voor de levensduur van de batterijen. Zal wel, maar je 'm dus niet zomaar aan een pc hangen zonder die extra ontvanger.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Seth_Chaos schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:13:
[...]

:X das behoorlijk K*T.

weet iemand trouwens als je de PC versie van de x360 controller koopt (dus de ene met een extra receiver erbij die je op de usb van je pc kan aansluiten) of je die controller ook op je normale xbox360 kan gebruiken? volgens MM kon dat niet. hoewel ik daar sterk aan twijfelde. maar ik lees hier aanwijzingen dat dat wel zou kunnen.

want voor dezelfde prijs had ik de keus om ook de receiver erbij te krijgen. ja dan had ik het wel geweten, dan had ik de ene met een receiver erbij genomen voor die enkele keer dat ik toch op de PC ging spelen met dat ding. en had ik mijn logitech wireless rumblepad weg kunnen doen.

nevermind: Wikipedia: Xbox 360 accessories
zwaar voorgelogen dus door MM, die controllers kunnen gewoon uitgewisseld worden... damn it die gasten lullen ook maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33

Sagat

Is pappa x2!

Nee, dat kan niet via bluetooth, maar je kan wel een speciale ontvanger kopen voor de pc.

Heet volgens mij, draadlos spel ontvanger in pricewatch (kan het niet voor je checken door beveiligings instellingen op het werk.)

edit: damn ik moet echt sneller researchen/typen :X

[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 27-10-2008 15:08 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Laatst online: 00:54
Merci allemaal, heb het zelf ook gevonden. Die dingen kosten wel veel, 20 euro voor een ontvanger 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
dangerpaki schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:06:
[...]

:X das behoorlijk K*T.

weet iemand trouwens als je de PC versie van de x360 controller koopt (dus de ene met een extra receiver erbij die je op de usb van je pc kan aansluiten) of je die controller ook op je normale xbox360 kan gebruiken? volgens MM kon dat niet. hoewel ik daar sterk aan twijfelde. maar ik lees hier aanwijzingen dat dat wel zou kunnen.

want voor dezelfde prijs had ik de keus om ook de receiver erbij te krijgen. ja dan had ik het wel geweten, dan had ik de ene met een receiver erbij genomen voor die enkele keer dat ik toch op de PC ging spelen met dat ding. en had ik mijn logitech wireless rumblepad weg kunnen doen.

nevermind: Wikipedia: Xbox 360 accessories
zwaar voorgelogen dus door MM, die controllers kunnen gewoon uitgewisseld worden... damn it die gasten lullen ook maar wat.
Een normale xbox controller is gewoon een usb poort, kan je zo in je PC duwen en spelen maar. Doe ik regelmatig, erg handig! En bij de mediamarkt weten ze er inderdaad geen drol van. Toen ik een keer zei dat ik een crossed cable nodig had snapten ze het ook al nie.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Postius schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:25:
[...]

Een normale xbox controller is gewoon een usb poort, kan je zo in je PC duwen en spelen maar. Doe ik regelmatig, erg handig! En bij de mediamarkt weten ze er inderdaad geen drol van. Toen ik een keer zei dat ik een crossed cable nodig had snapten ze het ook al nie.
is gewoon een drama. heb geen zin om daar nu langs te gaan puur om die controller om te wisselen. maar als ik een keer weet dat ik daar langs ga komen neem ik hem gezellig mee en koop de ene met de wireless ontvanger erbij. allebei zelfde prijs en dan doe ik mn logitech wireless rumblepad 2 in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 01:16
dangerpaki schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:06:
[...]

Whaha wat een leipos daar bij die MM :P
Die "PC versie" controller is gewoon precies hetzelfde als de standaard Wireless controller.
Het enige verschil, is dat je die receiver en een driverDVD erbij krijgt.
Zodat je hem dusdanig op de PC kan gebruiken.

Ikzelf heb er ook 1 gekocht bij de MM in Middelburg.
Was zelfde prijs als een normale Wireless controller.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Vind het toch maar zuur dat die xbox nu zo goedkoop is en ik nog zit met een launchwrak met 110db geluidsproductie en 20gb harddisk...

No way dat ik het thuis recht gepraat krijg dat ik een 2e xbox wil kopen omdat die meer gb harddisk heeft...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:51:
Vind het toch maar zuur dat die xbox nu zo goedkoop is en ik nog zit met een launchwrak met 110db geluidsproductie en 20gb harddisk...

No way dat ik het thuis recht gepraat krijg dat ik een 2e xbox wil kopen omdat die meer gb harddisk heeft...
Je kan je launchwrak natuurlijk ook kaduuk laten gaan, per ongeluk een papiertje erop leggen bijvoorbeeld of hem in een kast zetten en binnen een dag is je GPU doorbakken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Je hoeft het toch niet te zeggen, de nieuwe is ook wit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:57:
[...]

Je kan je launchwrak natuurlijk ook kaduuk laten gaan, per ongeluk een papiertje erop leggen bijvoorbeeld of hem in een kast zetten en binnen een dag is je GPU doorbakken. :+
dan krijg ik een gerepareerd launchwrak met nog evenveel gigabyte en geen hdmi poort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvanhulst
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08-2021
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 09:16:
[...]

Weet niet wat die bij de MM kost :? maar bij Bart Smit via internet met de kortingsactie kost ie:
239,95 - 10% = 215,95 euro. Kortingsactie van MS eraf en dan kom je op 215,95 - 40 = 175,95 euro :9~
Volgens de site van MS: "Het storten van het retourbedrag kan tot 4 maanden in beslag nemen."
Kortingsactie XBox360
Kortingsactie BartSmit
Bij de MM in rotterdam Alexandrium Xbox pro 60 GB nu voor 206 - 40 (kortingsactie MS) = 166 euro... weer een tientje goedkoper ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

je moet haar viva pinata, catan of carcasonne laten spelen tot ze verslaafd is, en dan kan je de jouwe aan haar geven als verjaardags of anniversary kado. Omdat je haar natuurlijk niet net wilt onderbreken als ze zelf bezig is, is de aankoop van een extra 360 te onderbouwen. :P [/ generalisatie dat alle vrouwen alleen maar deze games spelen mode off].

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Ik heb sinds gister een nieuwe Arcade.Daar heb ik mn oude HD op aangesloten en nou zie ik tijdens het opstarten 2 accounts.
De eerste is een account zonder naam en de tweede is die van mij.

Hierdoor word ik dus niet automatisch ingelogd bij Live.

Hoe kan ik er voor zorgen dat deze account,welke niet gebruikt wordt,kan verwijderen,zodat er maar een overblijft.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sagat schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:17:
je moet haar viva pinata, catan of carcasonne laten spelen tot ze verslaafd is, en dan kan je de jouwe aan haar geven als verjaardags of anniversary kado. Omdat je haar natuurlijk niet net wilt onderbreken als ze zelf bezig is, is de aankoop van een extra 360 te onderbouwen. :P \[/ generalisatie dat alle vrouwen alleen maar deze games spelen mode off].
haha ja, nou ze vindt eigenlijk alleen guitar hero leuk op de xbox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online

Ik heb zo'n zelfde launchwrak gehad en heb inmiddels een elite. Het maakt geen verschil. Hij is zwart. Heeft een HDMI poort die ik niet gebruik en een grotere hardeschijf (gebruikte maar 10GB dus is voorlopig ook voor mij nog overbodig). Als je zo nodig een grotere hardeschijf wilt koop die dan los. En wacht op de kerst update. Daar wordt je xbox stiller van en niet van een nieuwe batch. In de elites zitten dezelfde lawaaierige dvd drives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
seninha schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:18:
Ik heb sinds gister een nieuwe Arcade.Daar heb ik mn oude HD op aangesloten en nou zie ik tijdens het opstarten 2 accounts.
De eerste is een account zonder naam en de tweede is die van mij.

Hierdoor word ik dus niet automatisch ingelogd bij Live.

Hoe kan ik er voor zorgen dat deze account,welke niet gebruikt wordt,kan verwijderen,zodat er maar een overblijft.
Bij opslag kan je je account verwijderen en of verplaatsen. En bij je account info kan je je account automatisch laten inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Weet iemand een plek waar je de wat oudere games nog nieuw kan bestellen (voor een tientje of 2)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 11-09 14:18
Seth_Chaos schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:28:
[...]

Ik heb zo'n zelfde launchwrak gehad en heb inmiddels een elite. Het maakt geen verschil. Hij is zwart. Heeft een HDMI poort die ik niet gebruik en een grotere hardeschijf (gebruikte maar 10GB dus is voorlopig ook voor mij nog overbodig). Als je zo nodig een grotere hardeschijf wilt koop die dan los. En wacht op de kerst update. Daar wordt je xbox stiller van en niet van een nieuwe batch. In de elites zitten dezelfde lawaaierige dvd drives.
Waarom heb je dan geen premium gekocht...?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik weet niet of dit het juiste topic is maar ik probeer het maar.

Een vriend van mij komt een paar dagen langs en we willen wel samen online game(halo 3 &fifa09 zijn we samen nogal goed in). Maar ik ben door mijn 48h xbox live trial cards heen!(nooit gedacht dat dat er van zou komen) En op een andere manier met zijn 2en online spelen gaat niet toch?
Als iemand een 48h trial code over heeft zou die er mij een heel groot plezier mee doen!

[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 27-10-2008 21:40 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik wilde net eens potje online spelen met een vriend (voor het eerst). We wilden voicechatten wat niet lukten, wat wel lukte was berichten met voiceclips versturen. Dat werkte zonder enige problemen, maar een voicechat lukt niet.....Gek :|

Verder kreeg ik de hele tijd invites voor GTA IV multiplayer maar wanneer ik accepte kreeg ik al vrij snel, Unable to connect. Ook als ik zelf een server probeerde te joinen kreeg ik deze foutmelding (dan hoorde ik wel eerst mensen praten, en zij mij ook). Gek genoeg heb ik zowel GoW als GTA IV al eens online gespeeld, toen lukte alles wel. Poorten zijn ook goed geforward btw, en ik speel via een ICS verbinding via een ethernetkabel naar mijn XP-pc.

Iemand een idee hoe dit kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Net ook een xbox gekocht voor 130 euro met die Bart Smith aanbieding. 20GB harde schijven staan er genoeg op ebay voor een paar euro en dan scheelt het toch nog best veel met de Pro (waar ook nog eens stomme spellen bij zitten). 4 November zou je hem dus zelfs voor 120 euro kunnen hebben in de winkel.
Muthas schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:39:
Weet iemand een plek waar je de wat oudere games nog nieuw kan bestellen (voor een tientje of 2)? :)
Bij de webwinkel van Bart Smith stonden genoeg spellen voor 20 euro (gebruik dan ook die 15 procent korting coupons). Op Play.com staan ook wel wat leuke dingen, maar ik moet nog uitzoeken of ik rekening moet houden met regio's.

[ Voor 42% gewijzigd door Marzman op 27-10-2008 22:20 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 22:04

CodeIT

Code IT

Bij de aanbieding van bartsmit staat een 360 Arcade Core System voor 179 ex kortingen, maar ook een Xbox 360 Arcade + Superstar Tennis voor hetzelfde geld.
Kan je dus kiezen of je er wel of geen extra spel gratis bij krijgt, of is er een verschil in beide systemen?
360 Arcade Core System
Xbox 360 Arcade + Superstar Tennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeIT schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 22:32:
Bij de aanbieding van bartsmit staat een 360 Arcade Core System voor 179 ex kortingen, maar ook een Xbox 360 Arcade + Superstar Tennis voor hetzelfde geld.
Kan je dus kiezen of je er wel of geen extra spel gratis bij krijgt, of is er een verschil in beide systemen?
360 Arcade Core System
Concole is precies zelfde met 5 arcade games. alleen bij de andere krijg je sonic game erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

CodeIT schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 22:32:
360 Arcade Core System
Het verschil is dat je er bij de ene een spel er bij krijgt, die heb ik maar gekozen :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Hmm, ik lees net pas dat Tales of Vesperia region locked is. Had eigenlijk allang uitgekeken naar deze RPG. Kunnen mensen met een gemodde 360 hem wel spelen (puur interesse)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
monnick schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 22:06:
Ik wilde net eens potje online spelen met een vriend (voor het eerst). We wilden voicechatten wat niet lukten, wat wel lukte was berichten met voiceclips versturen. Dat werkte zonder enige problemen, maar een voicechat lukt niet.....Gek :|

Verder kreeg ik de hele tijd invites voor GTA IV multiplayer maar wanneer ik accepte kreeg ik al vrij snel, Unable to connect. Ook als ik zelf een server probeerde te joinen kreeg ik deze foutmelding (dan hoorde ik wel eerst mensen praten, en zij mij ook). Gek genoeg heb ik zowel GoW als GTA IV al eens online gespeeld, toen lukte alles wel. Poorten zijn ook goed geforward btw, en ik speel via een ICS verbinding via een ethernetkabel naar mijn XP-pc.

Iemand een idee hoe dit kan komen?
Misschien heeft het te maken met dat AMS-IX down was vanavond en er bij heel wat mensen connectieproblemen zijn/waren daardoor :)

Of aan iets heel anders :P Network test gedraait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Jay-v schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 23:42:
Hmm, ik lees net pas dat Tales of Vesperia region locked is. Had eigenlijk allang uitgekeken naar deze RPG. Kunnen mensen met een gemodde 360 hem wel spelen (puur interesse)?
Nee, zo goed als onmogelijk. Heb er eens uitgebreid naar gezocht omdat ik Idolm@ster aan de praat wou krijgen. Er is 1 modchip waarmee je de regiocode naar verluid kan wijzigen, maar daarvoor moet je al een hele hoop technische bagage hebben en de hack zal bijna gegarandeerd opvallen bij MS.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

To bad, wij mogen dan weer eens een half jaar langer wachten... :(.
Met Final Fantasy releases baal ik daar ook al van.

[ Voor 29% gewijzigd door Jay-v op 28-10-2008 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 09:13
Jay-v schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 01:03:
To bad, wij mogen dan weer eens een half jaar langer wachten... :(.
Met Final Fantasy releases baal ik daar ook al van.
Als je het erg graag wil kun je wel een Jap/US xbox importeren natuurlijk :) Ik wil namelijk op zich wel Idolm@ster spelen, maar nog net niet graag genoeg om dat te doen.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
KevinBel schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:45:
[...]

Whaha wat een leipos daar bij die MM :P
Die "PC versie" controller is gewoon precies hetzelfde als de standaard Wireless controller.
Het enige verschil, is dat je die receiver en een driverDVD erbij krijgt.
Zodat je hem dusdanig op de PC kan gebruiken.

Ikzelf heb er ook 1 gekocht bij de MM in Middelburg.
Was zelfde prijs als een normale Wireless controller.... 8)7
ja inderdaad, ben wel een beetje pissig, is al weer de zoveelste keer dat ik weer terug ga met de controller. moet ik maar eens doen en dan gewoon omwisselen voor de pc versie. was inderdaad dezelfde prijs bij MM rotterdam centrum... ahhh :(

wel shitty zie ik nu dat je voor 36 euro meer eentje bij alexandrium kunt kopen met 60gb hardeschijf :( jammer dat je die dingen neit terug kan brengen. anders had ik het gedaan. voor 36 euro een 60gb hardeschijf erbij is prima prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Postius schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:40:
Ik weet niet of dit het juiste topic is maar ik probeer het maar.

Een vriend van mij komt een paar dagen langs en we willen wel samen online game(halo 3 &fifa09 zijn we samen nogal goed in). Maar ik ben door mijn 48h xbox live trial cards heen!(nooit gedacht dat dat er van zou komen) En op een andere manier met zijn 2en online spelen gaat niet toch?
Als iemand een 48h trial code over heeft zou die er mij een heel groot plezier mee doen!
|:( heb afgelopen weekend eens opgeruimd en zo stuk of 10 kaarten weggegooid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand wat meer info over de actie bij e-plaza? De site is sinds gisterochtend in onderhoud en ik kan nergens iets van een folder vinden. Als de Xbox 360 Pro daar nog goedkoper is dan bij Bart Smit deze week, dan wordt het toch wel moeilijk om de verleiding te weerstaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Phusebox schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:14:
[...]

|:( heb afgelopen weekend eens opgeruimd en zo stuk of 10 kaarten weggegooid....
Je doet je ondertitel inelkgeval een eer :P
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:30:
Heeft iemand wat meer info over de actie bij e-plaza? De site is sinds gisterochtend in onderhoud en ik kan nergens iets van een folder vinden. Als de Xbox 360 Pro daar nog goedkoper is dan bij Bart Smit deze week, dan wordt het toch wel moeilijk om de verleiding te weerstaan :P
Hier ben ik ook nieuwsgierig naar. Ik wilde eigenlijk gebruik maken van de 10% korting van bartsmit, maar hoorde dat het bij de E-plaza 15% gaat worden. Dus als iemand hier meer info heeft :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
weet iemand of Fallout 3 regiovrij wordt/is?

ik las op PlayAsia dat de US versie ook op PAL consoles werkt, is die info een beetje betrouwbaar?

[ Voor 53% gewijzigd door Phusebox op 28-10-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Phusebox schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:11:
weet iemand of Fallout 3 regiovrij wordt/is?

ik las op PlayAsia dat de US versie ook op PAL consoles werkt, is die info een beetje betrouwbaar?
Volgens Gamehubs is die niet regio vrij.

Mail anders PlayAsia om te vragen of het echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
sekeroglan schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:38:
[...]

Volgens Gamehubs is die niet regio vrij.

Mail anders PlayAsia om te vragen of het echt zo is.
gamehubs heeft op hun site staan van wel? Oh hebben ze net gewijzigd zie ik: maar, "looks like they are selling the NTSC-J-version here. So NTSC-US being playable on PAL-consoles doesn't do any good. NTSC-J is NTSC-J only. :( "

NTSC-US schijnt wel regiovrij te zijn

[ Voor 29% gewijzigd door Phusebox op 28-10-2008 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik heb dus gister een Xbox besteld die ik morgen zou moeten binnen krijgen. Maar ik heb thuis nog geen interneet, dus ik vroeg mij af of een internet verbinding nodig is voor een registratie van je Live account? Of kan dat ook later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
daniëlpunt schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:13:
Ik heb dus gister een Xbox besteld die ik morgen zou moeten binnen krijgen. Maar ik heb thuis nog geen interneet, dus ik vroeg mij af of een internet verbinding nodig is voor een registratie van je Live account? Of kan dat ook later?
Kun je ook later doen volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbim
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-10-2020
Ik heb sinds gisteren de Xbox 360 Elite voroal om Fable II mee te spelen. De DVD speler maakt enorm veel herrie - echt zoveel dat je de televisie harder moet zetten om het te overstemmen. Dat doet die met alle dvd's.

Is dat een bekend probleem / een feature, of kan ik er beter mee terug?

Vergeef me als het al eerder gevraagd is, maar 53 delen doorlezen kost nogal wat tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Het scheelt dat het per deel zo ongeveer 23 keer terugkomt, dus je hoeft helemaal geen 53 delen door te lezen. En ja, dat is normaal, de dvd-drive maakt nou eenmaal flinke herrie. Maar over een tijdje kan je spellen op de harde schijf installeren en dan hoeft de dvd-drive dus niet meer te draaien en heb je daar als het goed is geen last meer van.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimbim schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:42:
Ik heb sinds gisteren de Xbox 360 Elite voroal om Fable II mee te spelen. De DVD speler maakt enorm veel herrie - echt zoveel dat je de televisie harder moet zetten om het te overstemmen. Dat doet die met alle dvd's.

Is dat een bekend probleem / een feature, of kan ik er beter mee terug?

Vergeef me als het al eerder gevraagd is, maar 53 delen doorlezen kost nogal wat tijd :)
Hoe heb je de Xbox staan, horizontaal of verticaal?
Ik heb 'm namelijk een tijdje verticaal gehad, maar dan stond dat ding te trillen als een gek.
Inmiddels heb ik 'm plat gelegd en is de herrie een stuk minder, maar nog steeds aanwezig. Gelukkig hebben we dan nog de aankomende Dash-update om games naar de HD te zetten ;)

Edit: Laaat!

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Een beetje googlen of wat info zoeken voor je koopt had die vraag al kunnen beantwoorden.
Maar ja dus. Dat doen alle xbox360's.
19 november komt er een update waarmee je een game naar de HD kan kopiËren en dan zou je dat probleem niet meer moeten hebben.

edit:
Beetje trager dan de rest ;)

Mijn Fable II limited edition is vandaag verstuurd door gamehubs :)
Ik was ook nog even langs magic games in Utrecht gegaan. Daar was ie 64 euro. Maar aangezien ik daar als klant korting krijg dacht ik daar iets af te kunnen halen. Fout gedacht blijkt dus. Magic games legt het spel voor 69 euro in de schappen en claimt dat 5 euro korting te geven. Ook bij navraag houden de medewerkers daar vol dat ze de standaard prijzen volgen terwijl 10 meter verderop de dixons en FRS hem voor 64 hebben liggen.
Niet dat het me nou om die paar euro gaat maar ik hou gewoon niet van dit soort flauwe misleiding dus uiteindelijk fable 2 maar bij gamehubs gehaald. Dan maar even wachten en geen gameshop supporten :)

[ Voor 59% gewijzigd door rajackar op 28-10-2008 11:56 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
rajackar schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:51:
Een beetje googlen of wat info zoeken voor je koopt had die vraag al kunnen beantwoorden.
Maar ja dus. Dat doen alle xbox360's.
19 november komt er een update waarmee je een game naar de HD kan kopiËren en dan zou je dat probleem niet meer moeten hebben.
Gisteren eens zitten kijken naar mijn HD space... zonder demo's heb ik net genoeg ruimte voor 1 game...
en dan heb ik 0 muziek, 0 video's en 0 demo's op mijn HDD. feest. Ik vind dat Microsoft ons 20gb klanten ook wel eens een goedkope upgrade naar 60gb mag geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Phusebox schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:55:
[...]

Gisteren eens zitten kijken naar mijn HD space... zonder demo's heb ik net genoeg ruimte voor 1 game...
en dan heb ik 0 muziek, 0 video's en 0 demo's op mijn HDD. feest. Ik vind dat Microsoft ons 20gb klanten ook wel eens een goedkope upgrade naar 60gb mag geven...
Er zou toch een aanbieding komen met 60gb + 3 maanden Live voor 69 euro ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

[...]

Zou leuk zijn ja. Persoonlijk zou ik al tevereden zijn als die prijzen eens wat zakken. Het verschil tussen een xbox HD en een normale HD is ondertussen echt compleet absurd geworden.
Maar ook met demo's kan ik nog wel één game kwijt. Geeft me iig de ruimte om de game die ik dan veel speel op de HD te zetten.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:51:
[...]

Mijn Fable II limited edition is vandaag verstuurd door gamehubs :)
Ik was ook nog even langs magic games in Utrecht gegaan. Daar was ie 64 euro. Maar aangezien ik daar als klant korting krijg dacht ik daar iets af te kunnen halen. Fout gedacht blijkt dus. Magic games legt het spel voor 69 euro in de schappen en claimt dat 5 euro korting te geven. Ook bij navraag houden de medewerkers daar vol dat ze de standaard prijzen volgen terwijl 10 meter verderop de dixons en FRS hem voor 64 hebben liggen.
Niet dat het me nou om die paar euro gaat maar ik hou gewoon niet van dit soort flauwe misleiding dus uiteindelijk fable 2 maar bij gamehubs gehaald. Dan maar even wachten en geen gameshop supporten :)
De adviesprijs voor de Ltd. van Fable II is ook €69.99 ;)
Opnieuw... De adviesprijs voor Fable II is €69.99, maar deze wordt meestal verkocht voor €59.99. De Ltd. Fable II wordt dan €69.99
Maar ging het dan bij Magic Games om de standaard of de Ltd. versie?

Edit:
De standaard dus.
Pssst... ze zijn gewoon duur...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:17:
[...]

De adviesprijs voor de Ltd. van Fable II is ook €69.99 ;)
Opnieuw... De adviesprijs voor Fable II is €69.99, maar deze wordt meestal verkocht voor €59.99. De Ltd. Fable II wordt dan €69.99
Maar ging het dan bij Magic Games om de standaard of de Ltd. versie?

Edit:
De standaard dus.
Pssst... ze zijn gewoon duur...
Tja, advies prijs volgen vind ik één ding maar ga dan niet zeggen dat je met je exclusieve korting enorm veel goedkoper bent terwijl je dan nog 5 euro boven de prijs zit die de meeste winkels vragen. Komt in de buurt van misleiding op deze manier.
Het lijkt me dat juist dit soort specialistische zaken hun klanten goed moeten binden en dat doe je natuurlijk niet door je klanten op deze manier te minachten. Maar goed [/rant] want het is allemaal off topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

sekeroglan schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:00:
[...]

Er zou toch een aanbieding komen met 60gb + 3 maanden Live voor 69 euro ofzo??
Daar heb ik nog niets van mogen horen, maar het zou wel welkom zijn, ja.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Armada schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:38:
[...]

same here. Ik wacht er al tijden op maar ik denk dat het ijdele hoop is. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

Zo ook maar een Xbox360 aangeschaft. Had er een direct vanaf dag 1 maar speelde er weinig mee en ook maar verkocht (had inmiddels via MS al twee nieuwe gehad wegens technische problemen :( ) Maar kon het nu toch niet laten liggen.

De Pro editie + 2 games (indiana jones en kungfu panda, leuk voor de kids) voor 228 bij de MM en dan krijg je ook nog 40 euro terug. Hebben ze goed bekeken daar bij MS. Toevallig had ik mijn wifi-adapter nog liggen. Nooit aan toegekomen die te verkopen.

Gelukkig zit nu op de Pro ook een HDMI aansluiting en aan 60Gb heb ik meer dan genoeg. Ik ga er toch geen films of iets dergelijks opzetten. Puur alleen voor games/ demos. Hij is een stuk stiller dan de eerste versies en wordt een stuk minder warm. Altijd mooi meegenomen. Kan ik dit topic ook weer in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
[...]

Ik ben ook vanaf dag 1 ingestapt maar het kan me toch niet veel schelen. Ik heb al 3 jaar plezier aan het ding en dat is me de meerprijs die ik heb betaald meer dan waard. Verder is het bekend dat de launch versie altijd de slechtste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:47

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

alwinus schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:48:
Zo ook maar een Xbox360 aangeschaft. Had er een direct vanaf dag 1 maar speelde er weinig mee en ook maar verkocht (had inmiddels via MS al twee nieuwe gehad wegens technische problemen :( ) Maar kon het nu toch niet laten liggen.

De Pro editie + 2 games (indiana jones en kungfu panda, leuk voor de kids) voor 228 bij de MM en dan krijg je ook nog 40 euro terug. Hebben ze goed bekeken daar bij MS. Toevallig had ik mijn wifi-adapter nog liggen. Nooit aan toegekomen die te verkopen.

Gelukkig zit nu op de Pro ook een HDMI aansluiting en aan 60Gb heb ik meer dan genoeg. Ik ga er toch geen films of iets dergelijks opzetten. Puur alleen voor games/ demos. Hij is een stuk stiller dan de eerste versies en wordt een stuk minder warm. Altijd mooi meegenomen. Kan ik dit topic ook weer in de gaten houden.
Welcome back ;). Ik zit ook nog te kijken hoe ik het nu ga managen. Met het nieuwe dashboard wil ik graag gebruik maken van de mogelijkheid om games op de HD te zetten. Ik heb echter enkel maar een 20 gig schijf, dus dat is 1 spel... Men 360 is echter nog goed en toont nog geen echte keuren O-) want anders was ik ook al lang voor de elite gegaan. Misschien als iemand mij een tweede hdtv aanbiedt, dat ik een mooie set op men kamer kan zetten O-)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Kaasje123 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:48:
[...]

same here. Ik wacht er al tijden op maar ik denk dat het ijdele hoop is. :|
Armada schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:38:
[...]

Zo te zien begin november pas.

microsoft-komt-in-november-met-xbox-360-live-starter-pack

En hier kan je hem zelfs al pre-orderen :P

Xbox 360, Hard Drive 60 GB LIVE Starter Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Phusebox schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:24:
[...]

Kun je ook later doen volgens mij
Oké, is er ook iemand die dat zeker weet? :)
Anders moet ik morgen maar eventjes Xbox'en tijdens het werk. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
daniëlpunt schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:02:
[...]
Oké, is er ook iemand die dat zeker weet? :)
Anders moet ik morgen maar eventjes Xbox'en tijdens het werk. 8)
Je kan gewoon offline een account maken, op je xbox. Op het het moment dat je dan online gaat kan je het omzetten in een Live account. Alleen doe het wel via je xbox, want als je het via de site van xbox doet krijg je namelijk geen 1 maand gratis Live bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Zo'n account had ik al aan gemaakt. :) Maar ik heb toch net 13 maanden Gold gekocht bij Gamehubs, dus dat die ene maand maakt mij niet zo heel veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Aha, thanks, ik kan me vaag herinneren dat ik dit bericht al eens gezien heb, maar het maakte niet echt 'contact' ik dacht dat destijds dat het een upgrademogelijkheid was voor de Core/Arcade gebruikers en heb het niet meer verder gelezen.
Maar noem me maar een oude zeur, maar 80 EUR is nog steeds geen echte deal. Voor 28 EUR meer heb je een 120 GB harddisk en die prijs vind ik al onzin. De koptelefoon heb ik al, maar inderdaad, je hebt dan weer 9 EUR korting door de 3 maanden Live. Tja, ik weet het niet.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbim
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-10-2020
Hahn schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:49:
Het scheelt dat het per deel zo ongeveer 23 keer terugkomt, dus je hoeft helemaal geen 53 delen door te lezen. En ja, dat is normaal, de dvd-drive maakt nou eenmaal flinke herrie. Maar over een tijdje kan je spellen op de harde schijf installeren en dan hoeft de dvd-drive dus niet meer te draaien en heb je daar als het goed is geen last meer van.
Excuus, maar bedankt voor het antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patvs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-12-2021
Beste Xbox-ers,

Ben van plan eentje aan te schaffen en ik lees over Bart Smit acties, aankomende E-plaza acties en de Media Markt.
Maar hoe zit het met de voorwaarden van Microsoft's Cash Backs voorwaarden:

Deze promotie is alleen geldig voor consumenten woonachtig in Nederland. Niet geldig in combinatie met andere acties.

Niet geldig in combinatie met andere acties.

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

ik heb nog steeds geen spijt dat ik een 360 heb ipv van een ps3, maar buiten het geluid is er toch nog een andere irritatie, en dat de prijs van de randapparatuur. Ik heb inmiddels bijgekocht:
extra controller, accupack en remote (1 pakket) , quickcharge kit, advandced scart cable, vga cable, en last but not least de wireless adapter.
Ga ff niet uitrekenen wat al dat spul bij elkaar kost (en het pakket was een verjaardags kado) maar het is duidelijk waar Microsoft het geld haalt.
En ik weet bijna zeker dat wanneer ik games kan installeren ik ook toch echt een 120 gig wil. (als vrouwlief me niet had overtuigd dan had ik wsl nu al een elite gehad 8)7 )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:01:
ik heb nog steeds geen spijt dat ik een 360 heb ipv van een ps3, maar buiten het geluid is er toch nog een andere irritatie, en dat de prijs van de randapparatuur. Ik heb inmiddels bijgekocht:
extra controller, accupack en remote (1 pakket) , quickcharge kit, advandced scart cable, vga cable, en last but not least de wireless adapter.
Ga ff niet uitrekenen wat al dat spul bij elkaar kost (en het pakket was een verjaardags kado) maar het is duidelijk waar Microsoft het geld haalt.
En ik weet bijna zeker dat wanneer ik games kan installeren ik ook toch echt een 120 gig wil. (als vrouwlief me niet had overtuigd dan had ik wsl nu al een elite gehad 8)7 )
Ik snap zulke opmerkingen nooit helemaal, wat wil je hier nu precies mee zeggen? De keus om randapparatuur aan te schaffen heb je volledig zelf in de hand, en dat Microsoft daar (veel) winst mee maakt, tja, het is en blijft een commercieel ingesteld bedrijf met winst en continuiteit als uitgangspunt hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Patvs schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:58:
Beste Xbox-ers,

Ben van plan eentje aan te schaffen en ik lees over Bart Smit acties, aankomende E-plaza acties en de Media Markt.

Deze promotie is alleen geldig voor consumenten woonachtig in Nederland. Niet geldig in combinatie met andere acties.

Greetz
het is niet geldig in combinatie met andere acties van MS .... En aangezien bartsmit geen onderdeel van MS is kan het gewoon >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Randapparatuur is iets dat bij consoles altijd erg duur is. Component kabel van Nintendo: 29,99, Sony Dual Shock 3: 59,99, adapter om saves van de PS2 memorycards op de PS3 te zetten: 19,99, Plastic stuurtje: 19,99, Quick Charge Kit: 34,99, Wireless adaptor: 74,99.

Het wordt alleen maar erger met dingen als Rockband, Guitar Hero etc.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog steeds geen spijt dat ik een 360 heb ipv van een ps3, maar buiten het geluid is er toch nog een andere irritatie, en dat de prijs van de randapparatuur.
ding u just received experience in modern day economics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
daniëlpunt schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:13:
Om een lang verhaal kort te maken, en je achteraf een teleurstelling te besparen: JA, je hebt een internet verbinding nodig

Nu een iets langer verhaal voor de zeurkousen:

Je, kan een local/offline account aanmaken op je xbox. Dit kan je gewoon gebruiken, maar het is achteraf niet mogelijk om hier een online account van te maken. (Dit is al door meerdere mensen op dit forum geprobeerd, maar het is nog niemand gelukt. Zoek maar eens, zijn meerdere vragen over te vinden)
Wat je zou kunnen doen, is iemand zoeken met een xbox die wel online kan, daar je HD op klikken en je online account aanmaken; deze dan weer meenemen naar huis en voorlopig even offline spelen met je online geactiveerd account.

[ Voor 7% gewijzigd door yzf1kr op 28-10-2008 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Gewoon een ander business model. Ikzelf heb bijvoorbeeld geen enkele van jouw upgrades gekocht dus voor mij is het ideaal dat het er allemaal niet bij zit. (oplaadbare batterijen - kabeltje voor internet - bijgeleverde component kabel geeft op mijn tv het beste beeld). Behalve de controllers dan maar die zijn niet duurder dan bij de concurrentie.
Enige waar ik nu na drie jaar (potentieel) tegenaan loop is de 20 gb beperking na de fall-update, maar ik verwacht dat me dat gaat lukken. Heb nu namelijk ook al vele GB vrij, ook al download ik zeer veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Patvs schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:58:Beste Xbox-ers,

Greetz
Ik denk niet dat Microsoft het kan zien als jij de sticker op het formulier opstuurt.
(ik heb nog geen xbox360 gekocht dus weet het niet precies).

Ik zie trouwens wel een foutje op de Bart Smit site staan (hoop ik).
Xbox 360 Pro System 60 GB
Bestel nu een Xbox 360 Pro System en krijg 40 euro teruggestort!
360 Pro + 2 games: Lego Indiana Jones + Kung Fu Panda
Xbox 360 Geld Terug actie! Bestel nu een Xbox 360 Pro systeem en krijg via Xbox 30 euro teruggestort.
:?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
ik heb nog steeds geen spijt dat ik een 360 heb ipv van een ps3, maar buiten het geluid is er toch nog een andere irritatie, en dat de prijs van de randapparatuur.
Ik heb inmiddels bijgekocht: extra controller, accupack en remote (1 pakket) , quickcharge kit, advandced scart cable, vga cable, en last but not least de wireless adapter.
Als ik jouw lijstje van bijgekochte accesoires bekijk zijn er allen het accupak en de wireless adapter iets speciaal van MS. De remote, vga-kabel, scart-kabel, quickcharger en extra controller had je bij de concurrent ook los moeten aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

yzf1kr schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:13:
[...]

Om een lang verhaal kort te maken, en je achteraf een teleurstelling te besparen: JA, je hebt een internet verbinding nodig

Je, kan een local/offline account aanmaken op je xbox. Dit kan je gewoon gebruiken, maar het is achteraf niet mogelijk om hier een online account van te maken. (Dit is al door meerdere mensen op dit forum geprobeerd, maar het is nog niemand gelukt. Zoek maar eens, zijn meerdere vragen over te vinden)
Wat je zou kunnen doen, is iemand zoeken met een xbox die wel online kan, daar je HD op klikken en je online account aanmaken; deze dan weer meenemen naar huis en voorlopig even offline spelen met je online geactiveerd account.
Ik kan hier op mijn werk ook even de Xbox aansluiten en dan een account aanmaken en thuis verder spelen. Of anders wachten tot donderdag, want dan komt KPN mijn internet installeren.

In ieder geval heel erg bedankt voor je antwoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Laatst online: 11-09 19:02
yzf1kr schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:13:
[...]

Ik heb mijn offline account gewoon kunnen gebruiken. Het enige was dat de naam die ik gebruikte al in gebruik was. Die kon ik toen renamen, en toen werkte alles gewoon. Ik had al mijn achievements nog etc. Een vriend van mij heeft dit ook gewoon gedaan...Wat ik waarschijnlijk denk is dat mensen kiezen voor "Join Xbox live" in plaats van "connect to xbox live".

[ Voor 6% gewijzigd door Lud0v1c op 28-10-2008 14:50 ]

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mausje_maus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
hallo xboxers,

ik denk er over om naast mijn ps3 een 360 te halen. maaaar als ik bij vrienden ben vind ik de 360 te veel geluid maken. launch consoles maar ook elite van 2007 vink ik persoonlijk een hoop lawaai maken. nu weet ik dat de 360 van binnen al een paar keer vlink op de schop is geweest. dus ik wil graag weten of die in de tussen tijd al een beetje op het geluids niveau van een ps3 zit en dan bedoel ik het geluid van een systeem op volle belasting.
als ik dit goolge vind ik een hoop fanboys de zeggen dat hun 360 stil is, helaas kan ik dit niet zo geloven uit mijn eigen ervaringen bij vrienden, die hem vaak zelf ook een kabel vinden maken

thx voor reacties

edit typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
mausje_maus schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:01:
hallo xboxers,

ik denk er over om naast mijn ps3 een 360 te hallen. maaaar als ik bij vrienden ben vind ik de 360 te veel geluid maken. launch consoles maar ook elite van 2007 vink ik persoonlijk een hoop lawaai maken. nu weet ik dat de 360 van binnen al een paar keer vlink op de schop is geweest. dus ik wil graag weten of die in de tussen tijd al een beetje op het geluids niveau van een ps3 zit en dan bedoel ik het gluid van een systeem op volle belasting.
als ik dit goolge vind ik een hoop fanboys de zeggen dat hun 360 stil is helaas kan ik dit niet zo geloven uit mijn eigen ervaringen bij vrienden, die hem vaak zelf ook een kabel vinden maken

thx voor reacties
de dvd-drive maakt inderdaad lawaai, maar na 19/11 kan je je spellen installeren op de hardeschijf dus het zal alleen minder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mausje_maus schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:01:
hallo xboxers,

ik denk er over om naast mijn ps3 een 360 te halen. maaaar als ik bij vrienden ben vind ik de 360 te veel geluid maken. launch consoles maar ook elite van 2007 vink ik persoonlijk een hoop lawaai maken. nu weet ik dat de 360 van binnen al een paar keer vlink op de schop is geweest. dus ik wil graag weten of die in de tussen tijd al een beetje op het geluids niveau van een ps3 zit en dan bedoel ik het geluid van een systeem op volle belasting.
als ik dit goolge vind ik een hoop fanboys de zeggen dat hun 360 stil is, helaas kan ik dit niet zo geloven uit mijn eigen ervaringen bij vrienden, die hem vaak zelf ook een kabel vinden maken

thx voor reacties

edit typo
Gewoon je teevee wat harder zetten joh. Als de geluidsfactor het enige is wat je tegenhoudt een Xbox 360 te kopen... Denk eens aan al die andere factoren die hem juist vetter maken dan de PS3! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Gasten relax! Ik zei dat het een irritatie was, ik snap dat ze op de accessoires de poen verdienen, maar daarom hoef ik het nog niet leuk te vinden.
Zelfde met mijn irritatie 1, het geluid, maar als ik xbla games speel stoor ik er me al een heel stuk minder aan, en als ik dus straks games op hd kan zetten zal dat ook beter zijn. Maar als ik nu een dvd game wil spelen dan doe ik dat gewoon en met veel plezier hoor.

En ja, het spul is zeker niet noodzakelijk, maar het maakt het leven toch wel een stukkie aangenamer.

En idd ik heb ook nog is een ff-ing gh guitar ;)

Samen gevat, vervelend dat het duur is, maar wel goed spul hoor. Love my noisy dvd scratcher to death [/flamebait troll sentence off] :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Hey Sagat, ik heb vanavond nog wel ff een uurtje of wat voor GH3 ;)
Ben vanaf 17:30 online tot een uurtje of 21:00.
Laat maar even weten of het je uitkomt.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Lud0v1c schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:48:
[...]

Ik heb mijn offline account gewoon kunnen gebruiken. Het enige was dat de naam die ik gebruikte al in gebruik was. Die kon ik toen renamen, en toen werkte alles gewoon. Ik had al mijn achievements nog etc. Een vriend van mij heeft dit ook gewoon gedaan...Wat ik waarschijnlijk denk is dat mensen kiezen voor "Join Xbox live" in plaats van "connect to xbox live".
Alleen heb ik al een account, dus ik weet niet of dat gaat werken. Ik probeer het gewoon even bij mijn ouders of iemand anders met internet. Wachten tot donderdag avond is geen optie in ieder geval :P
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.