Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #15

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.556 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Succes iedereen met de race van vanmiddag!

Ik ben gisteren weer eens 4e geworden. Vanaf plek 7 gestart, en dankzij een goede bandenwissel (intermediate -> hard) kon ik naar plek 4 doorstomen. Was zeker weer niet de 4e snelste van het veld. Dit seizoen toch wel wat leuke resultaten behaald (4, 4, 4, 2, 4). Promoveren nu alleen de nummers 1 t/m 3 naar de C3?

Helaas is mijn teamgenoot weer uitgevallen met out of fuel :(!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:10

BM

Moderator Spielerij
Richi E. schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:54:
Promoveren nu alleen de nummers 1 t/m 3 naar de C3?
Reken erop dat vanuit C4 zo'n beetje de top8 promoveerd :)
almo01 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:49:
kan het zijn dat hij zijn blocken op 100 had staan en maakt dat echt zo veel uit?
Daar hoeft blocking niet voor op 100 te staan....

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Hmmm, toch maar eens de gegevens erop naslaan. Aangezien ik op de meet nog 42,5L bij me had vermoed ik dat ik niet helemaal wakker was toen ik de race orders ingaf :P

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Zie weer een blocking-onduidelijkheid en na vorige race weer een voorvleugel verloren te hebben, zwengel ik het maar weer eens aan op F1Time... blocking moet aangepakt worden!

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jammer, uitgevallen in rondje 19...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
NEEE!!!

Op weg naar een zekere hattrick, ruime voorsprong halverwege de race:

Sjaak Lagewaard The engine has let go dramatically in a cloud of smoke and flames. A disappointing end to the race.

Waarom ik!

Edit: hmm, voor mijn eigen race begon zat ik naar C1 te kijken, waar Reggie een mooie race aan het rijden was. Maar ook voor hem heeft het niet zo mogen zijn :(

[ Voor 27% gewijzigd door kieknwatwort op 09-12-2008 18:48 ]

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Op weg naar mijn eerste winst in de C1 besluit mijn engine de geest te geven, ondanks een betere rel% dan de afgelope races en slechts 3 rondjes practice :( Tis nie eurlijk!

Wel de snelste ronde/snelste ronde van F1Time, dus met de snelheid zit het wel goed, maarja... Liever die 10 punten dan finishen op een symbolische 13e plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Zullen we een slachtofferzelfhulpgroepje oprichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Laatst online: 18-09 13:41

Darkasantion

Just keep swimming!

>.< Net 1 liter te weinig fuel gedaan om de pits te halen, NEEEEEEEEEE!
Engine verbruikt ineens 0.05 liter meer per rondje tegenover de laatste 2 races, terwijl mijn setup en DRP goed waren(93%) en ik zelfs een marge van ~10 liter had gebruikt.

[ Voor 55% gewijzigd door Darkasantion op 09-12-2008 19:35 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Darkasantion schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 19:30:
Ik heb het nog beter kunnen doen:

Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/6028/moiyx8.jpg
Klikbaar

Val ik toch niet stil op 100 meter van de finish. Om gek van te worden! Uiteindelijk 10e geworden... :(, had P3 moeten zijn!!

[ Voor 5% gewijzigd door nvidia op 09-12-2008 19:39 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:46

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Nou, gestart vanaf P2, finish op P5.... beetje teleurstellend want had toch op meer gehoopt natuurlijk, maar die continental banden zijn niet helemaal alles qua snelheid :P Toch weer 4 punten aan de andere kant.... dus ook weer niet geheel ontevreden :) Strategie voor dit seizoen en volgend seizoen zijn inmiddels bepaald, nog 1 seizoen in de C3 er achteraan en dan maar eens serieus voor promotie gaan.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Is het anti-hollanderdag, of zijn er ook Nederlanders die wel geluk hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

17e hier... nee dus. :(

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In de laatste ronde valt de nr 3 uit door een out of fuel waardoor ik 3e word. Helaas betreft het hier niet alleen een nederlander maar ook nog eens mijn teammaat die daardoor terugzakt naar plek 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Okay, waar is het slachofferzelfhulpgropeje dan? Lijkt nu wel erg extreem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ 1 _/-\o_

Jammer nvidia je komt wel steeds dichterbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Zo, heb me gisteren aangemeld, ga vandaag eens proberen de eerste race te rijen en hopen dat het wat word :P. Eerst eventjes de handleiding lezen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Zo, heb een 5e tijd neergezet bij de vrije training, De kwalificatie ging wat minder omdat ik maar 30 liter benzine erin heb gedaan. Nu maar hopen dat het wat word :) Ik zit in Class 4 - Group 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Oxigeon schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:38:
Zo, heb een 5e tijd neergezet bij de vrije training, De kwalificatie ging wat minder omdat ik maar 30 liter benzine erin heb gedaan. Nu maar hopen dat het wat word :) Ik zit in Class 4 - Group 14
Ik hoop dat het regent of gaat regenen, anders ben ik zeer benieuwd wat voor taktiek je hierbij bedacht had

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

BM schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:52:
Ik hoop dat het regent of gaat regenen, anders ben ik zeer benieuwd wat voor taktiek je hierbij bedacht had
Sowieso rijmt die zin niet echt bij mij. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 21:49
hmm ik ben vergeten te repareren :P En nog zijn er weinig mensen sneller, maja mijn auto is echt kapot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Darkasantion schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 19:30:
Engine verbruikt ineens 0.05 liter meer per rondje tegenover de laatste 2 races, terwijl mijn setup en DRP goed waren(93%) en ik zelfs een marge van ~10 liter had gebruikt.
Brandstofverbruik scheelt van circuit tot circuit. Als je gewoon iedere race je warm-up doet, hoef je die 10 liter marge niet te gebruiken, maar kan je die drastisch verkleinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

Haha, succes met de race _avalanche_ :)!

Jammer van alle tegenvallende resultaten gister!

Wel vreemd dat er in de stand min of meer staat dat alleen de nummers 1 t/m 3 promoveren naar C3. Nu zal ik ook gaan promoveren, dus zal ik maar niet meer gaan testen. Kan het geld volgend seizoen beter gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Joss schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:09:
[...]

Brandstofverbruik scheelt van circuit tot circuit. Als je gewoon iedere race je warm-up doet, hoef je die 10 liter marge niet te gebruiken, maar kan je die drastisch verkleinen.
Klopt, maar ik reken uit hoeveel liter ik per kilometer nodig heb, bouw een 10 liter marge in, en ga dan racen. Vorige race is de marge kleiner gemaakt omdat de uitkomst voor liter per kilometer bij de 2 voorgaande races hetzelfde was, en ik deze dus veilig kon uitrekenen voor deze race. Verder kijk ik ook wat de warm-up laat zien, en pas het eventueel(vaak niet) aan. Maargoed, deze keer verbruikte hij ineens meer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:14
ik gooi er altijd voor 1 ronde extra brandstof in. Zoveel verschil zal 3-4 liter niet maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Dikkie op 10-12-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

BM schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:52:
[...]

Het gaat idd regenen, dat is mijn geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 21:49
ik doe gewoon warm up. Kijk wat er verbruikt wordt keer het aantal rondes. En dan rond ik het af naar boven. En als het precies afgerond is doe ik 1 liter extra. Maar dit is inderdaad niet altijd genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

_avalanche_ schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:57:
ik doe gewoon warm up. Kijk wat er verbruikt wordt keer het aantal rondes. En dan rond ik het af naar boven. En als het precies afgerond is doe ik 1 liter extra. Maar dit is inderdaad niet altijd genoeg :P
Ik doe hetzelfde met de warm-up (lijkt me overigens vrij logisch) alleen doe ik er vaak nog 2/3 liter extra bij. Loop liever wat minder risico en die paar liter extra zullen ook niet veel verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:37:
Jammer nvidia je komt wel steeds dichterbij
Proficiat met je overwinning. Was een mooie strijd. Nu ik moet zeggen dat ik wel tot het uiterste wil blijven gaan tot het einde van het seizoen zonder enige engine/gb upgrade. Enkel aero wil ik testen om zo nog wat te cashen en volgend seizoen wil ik er dan volledig voor gaan. Ik moet dus juist zorgen dat ik niet teveel punten sprokkel want de 3e heeft er zelfs nog geen 20 dus ja... Heb eigenlijk al zo'n 12 punten verloren door troubles met engine/gb en nu deze fout!

Ik denk wel dat je Petrov aan kan en zo de titel kan pakken. Nu is mijn vraag. Hoe zijn de settings van je engine/gb? Vooral de PK's van je engine interesseren me + shift delay van je gb!

Meedelen is natuurlijk niet verplicht ma het is maar om te weten of er een groot gat is mijn mijne suppliers. (pm-en / dm-en mag ook).

[ Voor 20% gewijzigd door nvidia op 10-12-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Laatst online: 06-08 19:19
aargh merde, ben vergeten onderdelen te vervangen/ repareren voordat ik aan kwalificatie begon. kan deze race dus wel op m'n buik schrijven...... erg jammer
drp was ook nie verkeerd, dus dit keer echt helaas pindakaas......... vraag me al af of ik de race kan finishen. aan de andere kant is dit wel weer een excuus om wat te gaan experimenteren met inhalen en defensief settings en kijken hoe lang de bandjes kunnen gaan met dit weer.

[ Voor 47% gewijzigd door jazzVL op 10-12-2008 17:35 ]

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
jazzVL schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:29:
aargh merde, ben vergeten onderdelen te vervangen/ repareren voordat ik aan kwalificatie begon. kan deze race dus wel op m'n buik schrijven...... erg jammer
drp was ook nie verkeerd, dus dit keer echt helaas pindakaas......... vraag me al af of ik de race kan finishen. aan de andere kant is dit wel weer een excuus om wat te gaan experimenteren met inhalen en defensief settings en kijken hoe lang de bandjes kunnen gaan met dit weer.
Markten hebben gedraaid en heb een designer voor 2 jaar vastgelegd (77 skill) tegen 944K! Niet slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
nvidia schreef op woensdag 10 december 2008 @ 20:15:
[...]

Markten hebben gedraaid en heb een designer voor 2 jaar vastgelegd (77 skill) tegen 944K! Niet slecht...
Oh, verhip, ik ook: 81 innovation designer voor 972 K.
Was wel mijn 3e keus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk de beste manier om je wagen af te stellen. Ik heb al meer dan eens via de informatie van de driver en via het systeem met die pijltjes om de wagen af te stellen. Ik blijf meestal steken op een 3-4 seconden van de eerste tijd.

Die DRP heb ik nu blijkbaar toch onder die knie wat al voor de 2de maal 93 gehaald. :9

• kieknwatwort
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:25:
Wat is eigenlijk de beste manier om je wagen af te stellen. Ik heb al meer dan eens via de informatie van de driver en via het systeem met die pijltjes om de wagen af te stellen. Ik blijf meestal steken op een 3-4 seconden van de eerste tijd.

Die DRP heb ik nu blijkbaar toch onder die knie wat al voor de 2de maal 93 gehaald. :9
Negeer de informatie van de driver, kijk alleen naar de groene balken.
De balken zijn per sector, dus de afstelling die goed is voor sector 1 hoeft niet de beste te zijn voor sector 2.
Probeer voor iedere sector de juiste afstelling te vinden. En dan moet je daaruit de beste 'gemiddelde" afstelling vinden. Hoe je dat doet mag je zelf uitzoeken ;)

• almo01
  • Laatst online: 22-10-2024
nice nice nice gewonnen niet verwacht
maar mijn 1 stopper heeft toch zijn vruchten af geworpen
en mijn directe tegenstanders hebben denk ik wat fouten gemaakt in mijn berekening
want gingen 4x naar binnen en toch exploded tyre

ook netjes JazzVL
die gaat nu als het goed is gewoon lekker aan leiding van het kampioenschap

[ Voor 3% gewijzigd door almo01 op 11-12-2008 17:42 ]

• jazzVL
thnx, jij gefeliciteerd he met je winst.
hurray for me gedeelde 1e plaats met mij als eerste :P had de hoop in eerste instantie opgegeven omdat ik vergeten was te repareren starte ook als 11e.

uiteindelijk 5e :) halverweege de race zag ik al dat de concurrentie klapbandjes kregen. Toen had ik echt van :O chance !
en idd kon veel inlopen. Ik had dan een 2 stopper, 1 stop vond ik te riskant met mijn pirelli banden.
En wat er ook is overgebleven van mijn wagen
aero 47%
remmen 0%
chassis 72%
electronica 71%
brandstoftank 86%
voorvleugel 31%
Hydraulica 0%
monocoque 76%
achtervleugel 14%
ophanging 0%

lucky om nog 5e te worden :)

• almo01
o je staat inderdaad gelijk!
ik had geen rekening gehouden met sofia dominguez

maar buiten dat gewoon heel netjes gereden

• Grrrrrene
  • Niet online
Grrrrrene schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 18:21:
Jammer, uitgevallen in rondje 19...
Correctie: crashed en "driver is hurt" :( M'n chassis wilde ik gelukkig net vervangen, dus die 1%-status is niet zo erg, maar m'n monocoque is ook gesloopt en de wings, maar die gooide ik ook weg. Hoe dan ook: komende race moet knallen worden, want het gaat slecht in het kampioenschap.

• Richi E.

Richi E.

Goed bezig almo01 en jazzVL. In welke groep rijden jullie?

Ik ben vandaag weer 3e geworden. Heb vrij weinig tijd besteed aan deze race, had ook een belachelijk lage DRP. Toch nog van de 6e naar de 3e plek weten te rijden. Komt meer door de slechte tegenstanders dan door mijn eigen prestatie. Probeer dit seizoen nog zoveel mogelijk geld bij elkaar te sprokkelen zodat ik volgend seizoen kan overleven in de C3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
wij zitten in class 4 groep 21, we zitten jammer genoeg niet in een team. voordat we contact hadden had ik al iemand toegelaten tot mijn team....................
doordat ik geen ondedelen heb hoeven maken heb ik wel een aardige netto winst dit keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Na het debacle van de vorige race maar eens de boel omgegooit. Niet dat het echt helpt, 12e op de grid tot nu toe, met nog 7 te gaan... Ik weet nu in elk geval dat er een aantal voor me staan die een stop meer maken. De afgelopen race heb ik een complete stint klem gezeten, dat hoop ik nu te voorkomen met m'n strategie, nu maar hopen dat dit helpt...

Teamy doet het beter, 4e tot nu toe, maar daar gaan er nog wel wat onderdoor ben ik bang...

Good luck to you all!!

edit:

Is iedereen aan het demonstreren op z'n grieks ofzo? :P
verrekte rustig hier....

[ Voor 8% gewijzigd door andrestouwe op 12-12-2008 12:17 ]

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
andrestouwe schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 06:55:Is iedereen aan het demonstreren op z'n grieks ofzo? :P
verrekte rustig hier....
Hahaha geen idee joch ma ik heb het vanaf nu tot midden januari ontzettend druk. Blok komt eraan (ben ondertussen begonnen) dus nu is het studeren geblazen.

[ Voor 42% gewijzigd door nvidia op 12-12-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

andrestouwe schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 06:55:
Is iedereen aan het demonstreren op z'n grieks ofzo? :P
verrekte rustig hier....
Er zijn ook mensen die wél werken hè ;)
(en niet zoals jij met de laptop in de stal liggen te doen of ze werken :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:17:
[...]

Hahah _/-\o_

Goed, vanmiddag starten we vanaf P4. Na het debacel ;( van de vorige race, verwacht ik opnieuw mee te kunnen doen voor de winst, maar met 'gewoon' een podium zijn we natuurlijk ook tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:17:
[...]

Zeg ehh, die laptop ligt "alleen" tijdens de race in de stal :P En het nadeel is dat ik niet in de stal, maar een deurtje verder ben in de zogenoemde melkstal.... Af en toe dus ff een blik werpen :+

Tijd voor een beamer die tegen het plafond van de melkstal projecteerd... :P

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewF
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-07 21:02
Jiha mijn eerste race gewonnen gisteren in Melbourne. Midden in de race viel er gedurende 16 minuten 5mm regen. Ik had gekozen om intermediates te nemen en had mijn stops zo geplant dat ik er maar 23 minuten mee hoefde te rijden. De eerste 2 rijders van het klassement reden door op droge banden waardoor ik 5-6sec sneller reed per lap en ze heb kunnen inhalen. Eerste plaats kunnen houden tot het einde van de race.

Doet deugd na 2 maal pech gehad te hebben. Volgende race 1mm regen tijdens de eerste 41 minuten. Is er bij zo'n kleine regen hoeveelheid een verschil tussen drooge banden en intermediates?

[ Voor 4% gewijzigd door AndrewF op 12-12-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry andre volgens mij vond mijn rijder die vleugel van jou mooier, heb het ook niet zien gebeuren kom ook net binnen maar we liggen ineens samen een heel stuk verder naar achteren en we hebben allebei een stop staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zo, het seizoen zit er op.... Heavy crash met 100% drp. Constant geblockt geweest, dan gaat je coureur rare dingen doen blijkbaar. Sterretje kunnen we vergeten, op naar volgend seizoen zonder geld *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

ik dacht al, hier klopt wat niet.. Was voor ik naar de stal ging bezig met een opmars, ik zet de laptop hier aan en ik lig ineens 27e.....

Tijd voor een schietgebedje O-) m.b.t.de bandjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ie van mij gaan het niet houden, voorvleugel nu ook kapot en daardoor ben ik 16!!!!! seconden per ronde te langzaam. Zo erg had ik em nog niet gezien. Mijn race is toch helemaal over maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Grrr, out of fuel... :( Dat gebeurt me nooit! 8)7 . Ik gebruik nooit meer in de race dan tijdens warmup... nu dus blijkbaar wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Leuke laatste 8 ronden hier; van p9 naar p5. Voorlaatste ronde nog 2 man ingehaald.

Verder bracht mijn strategie mij niet wat ik wilde. Ik ben inmens geblocked tijdens de eerste stint. Mijn coureur wilde er maar niet voorbij en uiteraard andere coureurs mij wel. :? Het rare is dat in de 2e helft van de race hij opeens wel iedereen voorbij ging. En dat was niet alleen tijdens de boost laps. Rare vent, maar hij heeft het wel een beetje goed gemaakt. :)

Jammer van mijn teammaat... je race is over na zo'n geval. 2e keer toch dit seizoen?

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 21:25
Ik heb volgens mij ook een paar bandenklapjes gehad. Ach who cares met een jofele DRP van 92%. Ik heb helemaal geen zin om me best te doen in C3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R6 : #5 (pits: 3), +44.294 sec. (77);

Pfff ... eindelijk m'n eerste puntjes binnen voor dit seizoen *O* / :(

Na bakken met pech* en een veul te zware auto in voorgaande races toch een keertje de oude vorm kunnen laten zien door op een strakke P5 te eindigen (met 0.3 liter fuel over, btw :+ ). Gelukkig had ik dit seizoen wat cash om veel te kunnen testen. M'n teamy staat in de min :/

Voor volgende races zou alles beter moeten gaan. Komende race : 97% DRP voor Monza, ruk-weer (6mm regen en 35 - 40 graden) maar met de bandjes doorgetest tot 2.0 wear en een waggie van 594 kiklo kan ik me vanaf nu lekker concentreren op de snelheid.

Vraagje : Hoe zou het zitten met de wear van Intermediates in 6mm regen, een DRP dus van 97% en wear van m'n Goede Jaren bedraagt 2.003? Met andere woorden : Hoeveel pits zou ik moeten maken? :)

* Bakken met pech:
R1 : #24 (pits: 3), +17 laps; mechanical
R2 : #17 (pits: 4), +2 laps;
R3 : #26 (pits: 1), +54 laps; out of fuel (STOM)
R4 : #17 (pits: 3), +3 laps; (3 x exploded tyre)
R5 : #19 (pits: 1), +53 laps; mechanical

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 14:41:
Vraagje : Hoe zou het zitten met de wear van Intermediates in 6mm regen, een DRP dus van 97% en wear van m'n Goede Jaren bedraagt 2.003? Met andere woorden : Hoeveel pits zou ik moeten maken? :)
Je banden zullen het probleem niet zijn, je brandstof zal eerder aan zijn limiet liggen, normaal gesproken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 15:04:
[...]

Je banden zullen het probleem niet zijn, je brandstof zal eerder aan zijn limiet liggen, normaal gesproken ;)
Dat zou dus zomaar een 2 stopper kunnen worden, ofnie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 15:05:
[...]

Dat zou dus zomaar een 2 stopper kunnen worden, ofnie?
Of 1, of 3, 4 of 5. Maar die laatste 3 zijn meestal niet aan te raden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 15:12:
[...]

Of 1, of 3, 4 of 5. Maar die laatste 3 zijn meestal niet aan te raden. :P
Dan ga ik maar voor een 2-stopper, denk ik (average in/out = 9 sec ... nndusss) :) lekker lichte Q op softs *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ha, geweldige race gehad gisteren (moet hem nog wel ff re-live kijken): p3 gescoord en dus weer 6 punten erbij. Hopelijk kan ik deze prestaties nu eindelijk 's volhouden, want het ging echt beroerd aan het begin van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ook wel lekkere race gister.
Kwalificatie was nog niet heel best (17/24), maar in de race toch 10 plekken kunnen pakken, en dus op P7 geeindigd, wat dus resulteerde in de 1e 2 punten van het seizoen. Hopelijk gaat het vanaf nu alleen nog maar beter :)

Helaas kon teamie door omstandigheden zijn voorbereidingen niet doen, en heeft ie de race dus gemist. Jammer, hij had zeker kansen om ook punten te pakken. In de meeste gevallen is ie namelijk ietsje sneller dan ik ben.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Race ging heel goed ondanks 3 ploffers ;) - beetje contradictorisch maar bon. Reden is dat mijn groep C3G2 niet echt een moeilijke groep is. Er steken er 2 uit, Ton en Petrov gevolgd door mij maar bij mij resulteert dit doelgericht niet in teveel punten. Ik wil immers niet promoveren. Daarom laat ik in deze 'begin' fase van het seizoen ze nog wat punten nemen zodat ik er naartoe kan rijden (P4) - momenteel sta ik met 10 punten op P9. Nog geen 15 punten achter de P3 dus dat rij ik zo wel toe (3/4 races). Het is eigenlijk een rekenseizoen. Goed rijden, tactics uittesten en toch niet te diep wegzakken om op het einde van het seizoen op P4 te staan met mn crappy driver (204/356). Maar bon tegenover crappy staat ook weer cheap ;). Heb hem ook nog jaar verlengd omdat ik van oordeel ben dat ik met hem zeker champ kan worden mits ik mn engine/gb volgend seizoen voldoende evolueer.

Over de race van vrijdag. Goeie race en geëindigd op P14. Tactic klopte wel maar ik heb bewust mn bandjes laten ploffen al had ik niet gedacht zo diep weg te zakken maar ah, no big deal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 12:02

The_DoubleU

Tweaker in München

Hier ook weer een prima race.
Pole, Fastest Lap en als eerste geëindigd.
Met dit resultaat sta ik nu eerste in de groep. Nummer 2 heeft evenveel punten en nummer 3 staat maar 4 punten achter ons.

Het wordt denk ik nog een spannend seizoen, als ik niet teveel uitvallers krijg moet C1 mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, 'k heb de testbug ook gehad... Alle rondetijden zijn weg, er staat bij iedere sector "-". Dat ziet er dan als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Grrrrrene/F1Time_power_test_failed.png

Het lijkt erop dat ik de gains wel heb gehad, maar ik weet niet 100% zeker of ik vorige race nou een powertest heb gedaan of iets anders. *zucht* Zal wel weer gepruts van Tadas zijn, hoewel die alleen druk lijkt te zijn met allerlei nieuwe dingen introduceren ipv oude bugs fixen :Z

[ Voor 48% gewijzigd door Grrrrrene op 14-12-2008 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewF
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-07 21:02
@grrrrene: ik heb die bug vrijdag ook gehad. ik had engine reliability getest op een 4 sterren circuit en ben van 88,5% naar 91,5% gegaan. Was de eerste keer dat ik reliability getest heb dus weet niet of dat een te kleine vooruitgang is.. (maar er was dus wel een effect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Ik had een 5* engine reliability test, reliab. ging van 89.1 naar 92.4% - da's niet veel waar voor mijn 3.25 miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Bedankt voor de info in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
blijft de drp verdeling voor een rijder eigenlijk hetzelfde wanneer je in het volgende seizoen weer op die track komt? want in onze groep zit dus iemand die met het eerste rondje al een erg snelle tijd had neergezet, en na 3 rondjes wassie klaar en ging ze kwalificeren.
lijkt me erg snel om in 3 rondjes een goede drp verdeling te vinden. Dus ik vroeg me dus af of dezelfde verdeling het seizoen erop nog van toepassing zouden zijn. (met dezelfde coureur op dezelfde track)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
jazzVL schreef op zondag 14 december 2008 @ 22:13:
blijft de drp verdeling voor een rijder eigenlijk hetzelfde wanneer je in het volgende seizoen weer op die track komt? want in onze groep zit dus iemand die met het eerste rondje al een erg snelle tijd had neergezet, en na 3 rondjes wassie klaar en ging ze kwalificeren.
lijkt me erg snel om in 3 rondjes een goede drp verdeling te vinden. Dus ik vroeg me dus af of dezelfde verdeling het seizoen erop nog van toepassing zouden zijn. (met dezelfde coureur op dezelfde track)
Hetzelfde, neuh. Je rijder wint of verliest DRP punten gedurende het seizoen.
1-op-1 overzetten is er in 99% van de gevallen niet bij.
Punt is wel dat het met een relatief simpel rekensommetje wel verdraaid goed om te rekenen is :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
BM schreef op zondag 14 december 2008 @ 23:03:
[...]

Hetzelfde, neuh. Je rijder wint of verliest DRP punten gedurende het seizoen.
1-op-1 overzetten is er in 99% van de gevallen niet bij.
Punt is wel dat het met een relatief simpel rekensommetje wel verdraaid goed om te rekenen is :)
ja, maar punten is niet opzienbarend verschil elke race hooguit 1 of 2 punten erbij of zo. Zou betekenen dat je grotendeels indezelfde richting kan gaan zitten.
helpt natuurlijk heel veel bij het bepalen van de beste verdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou voor het afstellen van de wagen, moet je alles als 1 geheel bekijken of moet je apart bekijken? Ik ben nu men wagen aan het afstellen voor de race van straks maar ik blijf altijd hangen op 7-8 seconden van de eerste :? . Ik rijd met dry medium banden en rev 90% om de motor te sparen maar dat kan volgens mij het grote verschil niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 08:56:
Nou voor het afstellen van de wagen, moet je alles als 1 geheel bekijken of moet je apart bekijken? Ik ben nu men wagen aan het afstellen voor de race van straks maar ik blijf altijd hangen op 7-8 seconden van de eerste :? . Ik rijd met dry medium banden en rev 90% om de motor te sparen maar dat kan volgens mij het grote verschil niet maken.
Niet geheel duidelijk wat je bedoeld.
Je krijgt feedback op je setup per sector. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat de feedback voor bijvoorbeeld je voorvleugel iets als dit is:
S1: 10-15
S2 90-95
S3: 40-50

Dan is het aan jou om een compromis te vinden welke over een heel rondje de snelste tijd opleverd.

DRP gaat wel over het geheel, dus daar gaat bovenstaand verhaal niet voor op ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Oeps, vergeten de boel te repareren, dus wordt leuke race met al 4 onderdelen op 0% 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:06:
[...]

Niet geheel duidelijk wat je bedoeld.
Je krijgt feedback op je setup per sector. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat de feedback voor bijvoorbeeld je voorvleugel iets als dit is:
S1: 10-15
S2 90-95
S3: 40-50

Dan is het aan jou om een compromis te vinden welke over een heel rondje de snelste tijd opleverd.

DRP gaat wel over het geheel, dus daar gaat bovenstaand verhaal niet voor op ;)
Ik bedoel eigenlijk, als je bvb de frontwing aanpast moet je ook de ophanging aanpassen omdat die negatief (of positief) beinvloed kan worden door de ophanging.

Nou het is me toch gelukt om een redelijk tijd neer te zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:24:
[...]

Ik bedoel eigenlijk, als je bvb de frontwing aanpast moet je ook de ophanging aanpassen omdat die negatief (of positief) beinvloed kan worden door de ophanging.
Aaah, kijk, dat is duidelijker :)

Nee, zover mij bekend is hebben de diverse onderdelen geen onderlinge relatie. Ik heb er iig nooit wat van gemerkt :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Heb mijn Q gedaan en ik moet zeggen dat ik met mijn tijd fors teleurgesteld ben. Ik heb volgens mij heel wat tijd laten liggen. Ik verwacht hierdoor in de middenmoot te belanden en dat op een ordinaire 3 stop strategy op Hungaroring (wel bloedheet). We zien alvast morgen wat de race brengt maar ik verwacht er niet veel van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hmmm. Ik ben afgelope race dus zwaar gecrasht met 100% DRP (ok, niet om te klagen, een crash moet altijd kunnen gebeuren. Het is alleen wel ff klote nadat je je eerste C1 winst in rook op ziet gaan en de race er op meteen een C1 podium in de bandenstapel ziet eindigen...).

Nu dacht ik eerst dus: &#(@! weer een race naar de #^@&. Een half uur later dacht ik: oh shit, volgende race wordt natuurlijk ook niks als chassis/aero/monocoque/front wing/rear wing en suspension zwaar beschadigt zijn (die laatste 3 worden iederen race vervangen, maar die eerste 3 niet, dus dat wordt behelpen).

Nu zit ik het eens bij elkaar op te sommen wat dit geintje mij gaat kosten/heeft gekost en dan schrik ik toch wel ff. 2.5M aan misgelopen race inkomsten. 2.5M aan onderdelen en afhankelijk van het resultaat in de komende race toch ook weer zo'n 1 tot 1.5M.

Nu ik niet meer die mega-balans heb van vroeger sta ik daar toch wel wat langer bij stil. Gewoon > 1/5e van mijn budget foetsie door 1 lullige fout van mijn coureur. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach Joss, hier is het niet veel beter, ik stond 2des en dan pats bezoekje aan de bandenmuur :(. Aerodynamica, chassis, voorvleugel, monocque en ophanging allemaal 1% :S Dit is al men 2de podiumplaats die ik zo verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
3e geworden na te zijn gestart als 4e. betekend wel dat ik nu de lijst aanvoer met de eerste plaats en dit keer eindelijk niet gedeeld :)
almo01 gefeliciteerd met je overwinning, in de laatste lap een overtake en met 0.673 winnen:) je 2e overwinning op een rij.

ik zit qua tijd wel erg slecht :P lig dik een minuut achter, maarja ben iig 3e geworden :) was wel veel uitval dit keer. 4 van de 14 en 2 daarvan waren concurrenten, dus had geluk aan mijn zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almo01
ja was leuke race zo spannend heb ik ze nog niet mee gemaakt

ook weer een nette race voor jazz telkens netjes hoog in de punten en dat voor je 8ste of 9de race
dus jij ook gefeliciteerd

maar nu maar is een wat gewaagde stratagie proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
was spannende en ook leerzame race (iig voor mij) ben wat meer te weten gekomen over mijn eigen banden en heel veel te weten gekomen over de banden van een aantal tegenstanders.
is wel nuttige infp voor toekomstiger strategieen.
Maar moet toch mijn tijden zien te verbeteren dus waarschijnlijk wagen lichter maken om mee te beginnen.
voorlopig alleen succes weten te boeken door in verhouding goede pit stragie toe te passen.

*edit
pfffff drp verdeling, blijf altijd steken onder de 95% zouden die laatste paar % eigenlijk een second of 2 verschil per ronde kunnen verklaren?
heb vaak redelijk snel iets rond de 90%, maar om hoger te komen dan 95% is me maar 1 keer gelukt (10 races)

[ Voor 23% gewijzigd door jazzVL op 15-12-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Zo, voorlopige pole gepakt op Kyalami. OK, die zal ik niet vasthouden, maar 't is een mooi begin met een auto die al een paar races niet geupgrade is 8)7 Dat gaat volgende race ws. gebeuren, of eigenlijk over twee races. Ligt eraan hoe ik in de cup uitkom. Als ik een upgrade nodig heb, zal ik hem vervroegd nemen, maarja... DRP is ook wel weer echt geweldig. Kon 100% niet vinden, maar 99% is ook niet gek :+

[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 15-12-2008 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Mijn Q is redelijk hopeloos, net als m'n DRP trouwens. Een en ander zal wel met elkaar te maken hebben gok ik. Gezien mijn taktiek, en de plek waarop ik start verwacht ik 0,0 van deze race.

Positieve is dat m'n teamie dit keer wel mee rijd ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Hmmm, site ligt er zo te zien weer eens uit. Mag overigens wel zo blijven tot 4 uur, want dan hebben we gegarandeerd punten. :P

edit:
en weer up... rare jongens

[ Voor 14% gewijzigd door Jopster op 16-12-2008 06:32 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

*O*Hoppatee, Racingday!! *O*

Nou ja, hoppatee.. Het wordt weer eens een slechte race ben ik bang. DRP van de laatste ronde was weer eens het zelfde als de eerste |:( (mede geholpen door tijdgebrek wegens afkalf perikelen }:O ) Het gebrek aan motorvermogen begint weer flink mee te spelen, tijd om over een paar races maar eens te kijken wat we gaan doen voor volgend seizoen.

Teamy doet het weer eens flink beter, 2e tot nu toe, die start zowiezo op een punten positie...

Good luck to you all!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in de handleiding gelezen dat aan het eind van het seizoen je fabriek inkrimpt. iemand een idee hoeveel dat juist is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:07:
Ik heb in de handleiding gelezen dat aan het eind van het seizoen je fabriek inkrimpt. iemand een idee hoeveel dat juist is?
Het percentage weet ik niet onmiddelijk, ik denk zo'n 1-2%! Correct me if i'm wrong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
nvidia schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:58:
[...]

Het percentage weet ik niet onmiddelijk, ik denk zo'n 1-2%! Correct me if i'm wrong?
Geloof 5 of 10% van alles boven de 100.

Moet dit seizoen fabriek ook weer uitbreiden, heb nu gemiddeld 1,x vakje vrij, en dan laat ik nieteens alles bouwen elke race.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Grrrrrene schreef op maandag 15 december 2008 @ 20:47:
Zo, voorlopige pole gepakt op Kyalami. OK, die zal ik niet vasthouden, maar 't is een mooi begin met een auto die al een paar races niet geupgrade is 8)7 [knip]
Zo, dat werd dus uiteindelijk p3, maar ik ben er heel blij mee. M'n strategie is een erg goede, denk ik, dus ik hoop op meer punten :Y) Als ik niet uitval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:11:
[...]

Zo, dat werd dus uiteindelijk p3, maar ik ben er heel blij mee. M'n strategie is een erg goede, denk ik, dus ik hoop op meer punten :Y) Als ik niet uitval
Hmmm, die van mij valt me tegen, had eigenlijk op top 3 gehoopt... Nu sta ik achter die Zweed die lastig te passeren is...
Ik moet deze race wel scoren, aangezien ik nu in 6 races tijd 3x ben uitgevallen en 1 zeer slechte race had. Het geld is een beetje op, dus moet punten en geld scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
EN NU IS HET NIET LEUK MEER!
Sjaak Lagewaard The engine has let go dramatically in a cloud of smoke and flames. A disappointing end to the race.
Ik had dus speciaal een reliability test gedaan om dit te voorkomen. Dat is dus 3 keer uitvallen op rij (nou ja, vorige keer was mijn eigen schuld), 3 races die ik had kunnen winnen.
En dus ook uit de cup.
Hoezo prettige feestdagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

kieknwatwort schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 18:20:
EN NU IS HET NIET LEUK MEER!
Ik had dus speciaal een reliability test gedaan om dit te voorkomen. Dat is dus 3 keer uitvallen op rij (nou ja, vorige keer was mijn eigen schuld), 3 races die ik had kunnen winnen.
En dus ook uit de cup.
Hoezo prettige feestdagen :(
Zag het, echt jammer voor je :( :(
Ik zelf rij nog, maar zal er ook aan gaan, ben vergeten de boel te repareren en rijd dus rond met brakes op 0%

We rijden nog:
Something has come off the front wing. It looks like part of an end plate.

[ Voor 6% gewijzigd door Darkasantion op 16-12-2008 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Darkasantion schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 18:34:
Zag het, echt jammer voor je :( :(
Ik zelf rij nog, maar zal er ook aan gaan, ben vergeten de boel te repareren en rijd dus rond met brakes op 0%

We rijden nog:
Something has come off the front wing. It looks like part of an end plate.
Kan je die Yves niet even van de baan rossen als hij je lapt! Dan blijft de schade in het klassement tenminste een beetje beperkt })
Gelukkig ziet het er naar uit dat mijn teamie deze race zijn eerste puntjes gaat pakken! Go, Gerard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Zal kijken wat ik kan doen })

Plekje 23 nu, toch wel handig om gewoon door te rijden :+

[ Voor 51% gewijzigd door Darkasantion op 16-12-2008 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Derde pech-race op rij in de C1. Dit maal mijn mooie 3e start positie met een half aan elkaar hangende wagen in rook op zien gaan door een driver error in de tweede ronde waardoor ik terug viel naar de 8e plek en de rest van de race geblokt ben op mijn strategie waarbij ik die eerste 12 laps het verschil had moeten maken.

BAH, vies spelletje zo af en toe :/

Edit: Mijn teamgenoot, die ik op dezelfde strategie weg heb gedaan (hij was afwezig deze race), heeft voor het eerst weer een C1 race gewonnen. Zonder op te scheppen kan ik toch wel stellen dat ik op dit moment de betere van ons twee ben (betere engine, design, coureur en had betere DRP), maarja. Geluk moet je hebben en dat heb ik op de cruciale momenten nu net niet.

[ Voor 34% gewijzigd door Joss op 16-12-2008 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Hier tevreden met P3. *O*

P2 zat er de hele tijd in, maar mijn tegenstander had een langere 2e stint waardoor hij me voorbij piepte.

Let normaal nooit zo op de cup, maar de laatste 2 races wel. Vorige race haalde ik mijn cup tegenstander in de voorlaatste ronde in en nu was het wederom spannend tot het eind. Na zijn laatste stop eindigde hij net achter mij en we hadden de boosts tot op hetzelfde moment bewaard. Vorige race verraste ik hem daar mee, dus hij heeft er van geleerd. :) Alleen hielden zijn banden het niet uit en begonnen te slijten. Daardoor weer een rondje verder in de cup. :)

Tevens 3e in de tussenstand en daar had ik niet zo'n rekening mee gehouden aan het begin van het seizoen. C1 klinkt zo eng. :) Maar goed, het is nog een lange weg en er gaat ongetwijfeld nog veel gebeuren.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

In C3, is plek 25 overal genoeg om in C3 te blijven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Darkasantion schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 20:04:
In C3, is plek 25 overal genoeg om in C3 te blijven??
Nee, je moet plaats 18 hebben om te blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

kieknwatwort schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 20:11:
[...]

Nee, je moet plaats 18 hebben om te blijven
Dan ga ik nu dus maar op zuinig modus om zo in C4 wat meer geld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Whoehoe, overwinning in C2G3 geboekt. Ik sta in 1 klap 4e in het kampioenschap, zou mooi zijn als ik nog wat kon stijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:21:
[...]

Geloof 5 of 10% van alles boven de 100.

Moet dit seizoen fabriek ook weer uitbreiden, heb nu gemiddeld 1,x vakje vrij, en dan laat ik nieteens alles bouwen elke race.
Ik maak vooral een kosten/baten afweging om men fabriek uit te breiden dat ik ook een monocque op stock heb. Dat is nu een probleem omdat mijn fabriek niet groot genoeg is en ik daardoor eentje heb moet kopen maar dat ding is pokkezwaar. m'n wagen weegt nu 10kg-15kg meer en als je dan 0.121 seconden tekort komt om in de warmup (heb nog geen quali gereden) dan vloek je toch wel even :s.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.