Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
1. The 12 hour qualifying rule has now been changed to 6 hours and will have a greater influence on driver errors. If you do qualifying in the last 6 hours the chances of a driver mistake will increase, becoming greater closer to the office closing time.
2. The pole skill has been adjusted as well for qualifying, giving it a greater effect on qualifying time.
3. A bug causing CDs and designers to not gain back motivation has been fixed. They will now gain back motivation quicker, but will also lose motivation in races with poor results.
4. Testing tracks not returning DRPs and lap times has been fixed. The bug affected tracks that were not being raced on.
5. Times displayed on the grid in Live Race should now be the proper qualifying times.
6. Managers who are retired should now have their mailboxes available.
Ongetwijfeld, maar dat roepen wel al 5 seizoenen, maar nu Neil Vaughn klachten heeft zal vriendje Tadas wel even bijspringen...Luuk_Luchtloper schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:05:
Maar heeft er wel er wel een punt mee, dat het verschil tussen goed Q-ers en mindere goden wel te klein is...

Als ie nou meteen de randomness in de laadtijden van de site ook ff aanpakt... Die loopt soms toch echt de spuigaten uit....
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Ben wel van mening dat dit soort fixes eigenlijk tussen de seizoenen doorgevoerd moeten worden.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
35 hier. Leuk zo aan het eind met promotie in het vooruitzicht. Nou ja, eerst maar eens zien hoe mijn driver het doet voordat ik alles kort en klein ga slaan.andrestouwe schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:22:
Ruk, leuk met een driver met een poleskill van 49.......
Ah examens he, nergens goed voor! Maak je alleen maar fouten.
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Verwijderd
Dit jaar valt de snelheid erg tegen als ik hier lees dat sommigen met auto's rijden rond 600kg ben ik wat zwaar met 630 kg denk ik.
Valt me op dat er iemand in C1 die in 3 seizoenen gepromoveerd is een race wint.
Matīss Frīdenbergs is het voorbeeld wat er gebeurt als vanaf het begin alles goed ontwikkeld. Het kan haast niet anders dan dat hij een community achter zich heeft.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2009 15:39 ]
Verwijderd
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2009 17:20 ]
uiteindelijk 7e geworden met 0.000 verschil met de 6e
pirelli banden draaien mijn nek om. slijten te hard en het verschil in performance is niet genoeg om het slijtage goed te maken.
nog 2 races te gaan, kijken hoe het uitpakt.
"If u do something do it with style, or do it at all."
Ik lag mooi op 3e plaats maar plots draaide ik 5s tragere laps (geen idee waarom, probleem icoontjes waren niet opgelicht)
Het was net zo'n spannende race :-)
PS: JazzVL: ik heb ook pirelli's en je moet ze gewoon vaak genoeg testen (na 3x testen staat de wear rate op 2,0 ipv 4,0)
het was toen van hey waar is dit knopje voor push.... hmm er gebeurt niks nog eens push..... en dat 3 keer (of 4) en toen waren de upgrades weg
Was zowieso verbazingwekkend dat ik nog eerst heb kunnen staan van de lijst. Heb een redelijk sterk begin seizoen gehad, tweede deel was dramatisch slecht
[ Voor 7% gewijzigd door jazzVL op 12-01-2009 18:43 ]
Verwijderd
Neil = Tadas!Joss schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:22:
Tadas is op een bugfix spree... Wel erg opmerkelijk dat de 12hr en pole skill juist NU worden aangepast, nu Neil Vaughn er over zit te klagen dat zijn 100 pole skill coureur nooit pole pakt.
[...]

Sorry, als je Mafia blijft spelen krijg je dit soort ideeën.
Ma, mom, mum, mommy, mum, mom, ma!Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:01:
[...]
Neil = Tadas!![]()
Sorry, als je Mafia blijft spelen krijg je dit soort ideeën.
hmm, f1time is weer eens dood..........
[ Voor 35% gewijzigd door andrestouwe op 12-01-2009 19:19 ]
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Vandaar dat we andere dingen doenandrestouwe schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:14:
OMG!, pilletjes wel innemen guys....
hmm, f1time is weer eens dood..........
Tis maar goed dat het een 6 hour rule is geworden, dan kan ik morgenvroeg de dingetjes nog doen...
Verwijderd
Je vergeet eventuele ads. Majah, ik vind supporter hier niet echt goed. Bij hattrick vond ik het veel beter + de site was bijna altijd online.AndrewF schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:41:
Kan Tadas geen degelijke server huren? Ik vermoed dat er toch genoeg supporters zijn om voor 100-200 euro per maand een bak te huren die online blijft.
Ik hoop dat het weer up komt, want anders wordt het morgenvroeg haastwerk om af te krijgen

Leuk moment om het te doen, nu met de nieuwe 6 uurs regel...

Je moet F1Time ook niet met Hattrick vergelijken. Hattrick is een bedrijf, met fulltime werknemers en 20 servers. F1Time is een een-mans project, 1 server van een universiteit in Litouwen (ik vraag me af hoe slecht het netwerk op die universiteit is trouwens).Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:51:
[...]
Je vergeet eventuele ads. Majah, ik vind supporter hier niet echt goed. Bij hattrick vond ik het veel beter + de site was bijna altijd online.
andrestouwe schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:02:
volgens mij is Bubblefiets weer aan het klooien, pingen lukt wel namelijk....
Leuk moment om het te doen, nu met de nieuwe 6 uurs regel...
Lijkt er wel op ja. Geweldige timing inderdaad. Ik vraag me altijd af waarom ik dat wel kan bedenken en Tadas niet...Could not connect to database, please try again later.
Ik geloof niet dat hij bezig is hoor. Tis gewoon kantoortijd dus werk voor hem en dat pingen tijdens downtijd lukte wel vaker, zonder dat meneer iets aan het doen was...Grrrrrene schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:57:
[...]
[...]
Lijkt er wel op ja. Geweldige timing inderdaad. Ik vraag me altijd af waarom ik dat wel kan bedenken en Tadas niet...
Gehaast om snel thuis te zijn zodat ik vanavond alles kan doen voor de race van morgen, is die k*t server down. Zou me niets verbazen als 1 van z'n so called bugfixes de boel om zeep geholpen heeft.
Dat word morgen op m'n werk snel snel alles doen en noteren, en ding met 30l op de grid klappen. Tijd om serieus Q te doen heb ik niet.
Ah, loginpagina is er nu, maar lijkt erop dat de DB er idd uit ligt. Bedankt Tadas
Volgende keer maar direct na de race alle voorbereidingen doen?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Maar heel af en toe doet hij wel iets.
Behalve dat de server blijkbaar onbetrouwbaar is, gaan ze er blijkbaar ook onaangekondigd aan zitten sleutelen...
Bij GPRO hebben ze geloof ik zelf een server gekocht, ik meen voor $6000. Wie rekent er even uit wat de supporters in het laatje brengen...
Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool
Ik hoop dat ik morgen vroeg tijd kan maken of dat anders de races worden uitgesteld.
Met nog 3 races te gaan en maar 10 punten verschil tussen de top 4. (Including Grrrrrene and me)
Ik kan dit echt niet gebruiken.
Houston, we've got a problem....
[ Voor 32% gewijzigd door andrestouwe op 13-01-2009 00:07 ]
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Nou ja, hoppatee, t'kreng is in elk geval weer online...... Kijken of ik vanmorgen tijd kan vinden de boel er door te rammen......
ik heb net 7 rondjes P kunnen doen
f1time.com
----------------------------------------------------------------------
date uptime dns connect request ttfb ttlb
2009-01-12 75.51 0.260 0.426 0.426 1.216 1.220
2009-01-11 93.94 0.156 0.298 0.298 1.004 1.004
2009-01-10 100.00 0.235 0.389 0.389 1.141 1.141
2009-01-09 100.00 0.150 0.303 0.303 1.048 1.048
2009-01-08 100.00 0.151 0.305 0.305 1.063 1.071
2009-01-07 97.94 0.237 0.416 0.416 1.156 1.156
2009-01-06 100.00 0.207 0.372 0.372 1.187 1.187
2009-01-05 92.93 0.408 0.503 0.503 1.239 1.239
2009-01-04 85.26 0.256 0.367 0.368 1.118 1.118
2009-01-03 98.95 0.238 0.401 0.401 1.370 1.370
2009-01-02 98.95 0.190 0.353 0.353 1.320 1.320
2009-01-01 100.00 0.183 0.348 0.348 1.364 1.364
2008-12-31 100.00 0.205 0.370 0.370 1.387 1.387
2008-12-30 100.00 0.179 0.376 0.376 1.363 1.363
minimum 75.51 0.150 0.298 0.298 1.004 1.004
maximum 100.00 0.408 0.503 0.503 1.387 1.387
average 95.96 0.218 0.374 0.374 1.213 1.213
Edit: en terwijl ik dat schrijf gooit Christian hem ervoor

[ Voor 15% gewijzigd door Grrrrrene op 13-01-2009 08:33 ]
Verwijderd
Ik snap dus niet hoe dit kan. 0.000 tijdsverschil maar de #6 was wel al gefinished?jazzVL schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:43:
...
uiteindelijk 7e geworden met 0.000 verschil met de 6e. De eerste persoon was al gefinished anders was ik nog wle 6e geworden....
Heb auto op de grid gegooit zonder ook maar 1 rondje te rijden. Niet echt iets waar ik echt fan van ben, maar goed, het zij zo.
Ongetwijfeld vern**k ik er de motivation van driver/CD/D mee. Tadas kennende heeft dat nu ineens een gigantische impact gekregen
[ Voor 28% gewijzigd door BM op 13-01-2009 11:50 ]
Xbox
Misschien een hele domme vraag, maar er was dus voorheen een regel dat je meer kans op fouten in de race had wanneer je korter dan 12 uur voor de race kwalificeerde? Nooit geweten dan.. Ga het voortaan maar wat eerder doen dan..
PSN: Rich_E1988
André... sta jij nou op dezelfde strategie? Het verschil is zo groot.
Nope, ik ben voor de 2 stopper gegaan, door een foutje kon ik niet meer terug..... Dus maak ik er zo maar het beste van.... hoop ik...Jopster schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:13:
Ondanks de veranderingen toch nog 4e in de kwalificatie tot nu toe en dat met een pole skill van 35. Hopelijk schuif ik in de race nog wat op, maar met mijn laagste drp in 2 seizoenen, zie ik er weinig heil in.
André... sta jij nou op dezelfde strategie? Het verschil is zo groot.
Dacht al... verschil is wel erg groot.andrestouwe schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:19:
Nope, ik ben voor de 2 stopper gegaan, door een foutje kon ik niet meer terug..... Dus maak ik er zo maar het beste van.... hoop ik...
Hoop het met je mee.
Tsja, als de nummer 1 in het kampioenschap uitvalt... Dan is de druk een beetje van de ketelCristian Realdea crashes heavily, car suffers heavy damage but the driver walks away unhurt.

Edit:
En dat is de druk weer op de ketel. Wel bizar: ik ben nog altijd vrij snel vergeleken met de achtervolgers... Als ik dit uitrijd met een kapotte motor, is dit voor mij mijn winst van de eeuwRene Gerritsen Driver is reporting that the engine light has come on, but continues on.
OMFG, ik heb gewoon gewonnen. Hier had ik ECHT niet op gerekend
[ Voor 49% gewijzigd door Grrrrrene op 13-01-2009 18:34 ]
Ik dacht dat het geluk me mee zat toen ik bij jou het lichtje zag aan gaan. Helaas voor mij was het ook alleen maar een lichtje want volgens mij heb je verder geen motor problemen gehad.
Maar goed, toen het lichtje aan ging dacht ik ook "Ik hoop dat ik in ieder geval nog een paar punten pak, want dit is wel zuur net nu Christian geen punten scoort". Een overwinning was wel het laatste dat ik verwachte.
[ Voor 26% gewijzigd door Grrrrrene op 13-01-2009 18:49 ]
Verwijderd

Dit is nummer 1 van de 3 nu de rest nog,In de race geen problemen gehad en was 0,3 sec sneller als nummer 2
Het was wel een leerzaam seizoen,met hele rare dingen dus op naar C2.
Bij mij namelijk niet en ik vertrouw er helemaal niks van. Tadas staat bekend om fouten te repareren door nieuwe fouten te introduceren.
Ach, we zien wel waar het schip strandt. Hoe dan ook, is dit een prima seizoen geweest en dat geeft vertrouwen voor S35. Begin dan alleen wel met een nieuwe driver, dus dat wordt ook weer een uitdaging.
Weet iemand hier het antwoord op?Richi E. schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:07:
Gisteren voor het eerst uitgevallen in een race.. Jammer, maar het moest er gewoon een keer van komen, de race ging toch niet geweldig..
Misschien een hele domme vraag, maar er was dus voorheen een regel dat je meer kans op fouten in de race had wanneer je korter dan 12 uur voor de race kwalificeerde? Nooit geweten dan.. Ga het voortaan maar wat eerder doen dan..
Verder vraag ik mij af of testen ook effect heeft op de suppliers van volgend seizoen. Dus neem ik de verbeteringen mee? Of wordt alles gereset en komen er in het volgende seizoen gewoon weer nieuwe suppliers waaruit ik kan kiezen?
Nee, niet fouten in de race, fouten tijdens de kwalificatie. Er staat dan tijdens de kwalificatie een fictieve druk op je coureur om voor sluitingstijd zijn rondje af te maken. Natuurlijk is dat in 3 seconden gedaan, maar het is een maatregel om op de dag van de race kwalificeren te ontmoedigen.Richi E. schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:52:
[...]
Weet iemand hier het antwoord op?
Verder vraag ik mij af of testen ook effect heeft op de suppliers van volgend seizoen. Dus neem ik de verbeteringen mee? Of wordt alles gereset en komen er in het volgende seizoen gewoon weer nieuwe suppliers waaruit ik kan kiezen?
Zelf eindelijk weer eens een goede race gehad in de C1. Een redelijke kwalificatie (7e) en door een andere strategie dan de rest toe te passen tijdens de regenrace uiteindelijk 4e geworden (waarbij ik voor de zoveelste keer iemand inhaal in de laatste 3 rondjes

Ik merk weinig verschil eigenlijk, hoewel de Q wel behoorlijk goed ging ondanks m'n niet heel geweldige DRP. Maarja, met een pole skill van 94 kan dat ook weinig anders na z'n fix...The_FrankO schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:54:
Zijn bij jullie de skills van je rijder wel verbeterd?
Bij mij namelijk niet en ik vertrouw er helemaal niks van. Tadas staat bekend om fouten te repareren door nieuwe fouten te introduceren.
Ik baal alleen dat hij weer ingrijpende fixes door gaat voeren voordat het seizoen over is. Als hij/Neil nou ff 3 races geduld had gehad, kon het tijdens de reset worden gefixt. Hoeveel haast heeft zoiets nou?
Verwijderd
Ik baal enorm van de pole 'fix'. Het seizoen gaat nou al niet bepaald volgens plan, promotie zat er nog in, maar dat zie ik nu niet meer gebeuren met mijn 45 pole skill's.Grrrrrene schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:10:
[...]
Ik merk weinig verschil eigenlijk, hoewel de Q wel behoorlijk goed ging ondanks m'n niet heel geweldige DRP. Maarja, met een pole skill van 94 kan dat ook weinig anders na z'n fix...
Ik baal alleen dat hij weer ingrijpende fixes door gaat voeren voordat het seizoen over is. Als hij/Neil nou ff 3 races geduld had gehad, kon het tijdens de reset worden gefixt. Hoeveel haast heeft zoiets nou?
Wat mijn werkelijke vraag was
Ach, in C1 stond iedereen op dezelfde openingsstrategie en stond er iemand met 47 pole skill 5e, 2 plekken voor mij met 100 skill. Het verschil zal wel mee vallenThe_FrankO schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 23:31:
[...]
Ik baal enorm van de pole 'fix'. Het seizoen gaat nou al niet bepaald volgens plan, promotie zat er nog in, maar dat zie ik nu niet meer gebeuren met mijn 45 pole skill's.
Wat mijn werkelijke vraag wasZijn de skills veranderd van je rijder na afloop van deze race?
Ja, coureur is beter geworden.
Edit: Ik had trouwens 4 maal een 0.0000 error

[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 14-01-2009 00:10 ]
1:79
2:76
3:73
4:70
5:68 (ikke)
6:51
Maar helaas, bespraar nu wel wat kosten. Moet zorgen dat ik laatste race toch even goed doe, niet perse voor ranking maar 2e heflt van dit seizoen was echt dramatisch, wil toch nog wel een keertje terug op podium staan
Verwijderd
edit: is het mogelijk de info van de fabriek in de OP toe te voegen?
nvidia schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:58:
[frieksk schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:07:
Ik heb in de handleiding gelezen dat aan het eind van het seizoen je fabriek inkrimpt. iemand een idee hoeveel dat juist is?]
Het percentage weet ik niet onmiddelijk, ik denk zo'n 1-2%! Correct me if i'm wrong?
BM schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:21:
[...]
Geloof 5 of 10% van alles boven de 100.
Moet dit seizoen fabriek ook weer uitbreiden, heb nu gemiddeld 1,x vakje vrij, en dan laat ik nieteens alles bouwen elke race.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2009 20:53 . Reden: toevoeging ]
[ Voor 0% gewijzigd door Grrrrrene op 15-01-2009 15:30 . Reden: Het is natuurlijk naast de pot pissen ipv vissen :P ]
Ben benieuwd hoe de race gaat verlopen. Kwalificatie is redelijk gegaan, sta tot nu toe nog op een 3e plek. Hoop dat de mensen die nog nog moeten kwalificeren mij niet meer inhalen ook i.v.m. die nieuwe regel..
Verder succes iedereen met de kwalificatie en race op de laatste circuits!
We zullen het wel zien. Deze race moet ik flink scoren om 3e te eindigen en zo naar C1 te gaan. Als ik uitval, ben ik afhankelijk van anderen.

Ik hou me maar vast aan de statistiek: het is waarschijnlijker dat een van mijn twee-drie (Willem zie ik liever mee promoveren) concurrenten uitvalt dan dat ik uitval, puur omdat zij met z'n 3-en zijn en ik alleen
[ Voor 12% gewijzigd door Grrrrrene op 15-01-2009 15:34 ]
En voor de 2e keer dus aero,chassis,front Wing, monocoque en suspension naar z'n grootje.heavy crash, car seems to be well out of shape

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
LOL. Die statistiek werkt niet bij mij met mijn gb supplier.Grrrrrene schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 15:33:
Ik hou me maar vast aan de statistiek: het is waarschijnlijker dat een van mijn twee-drie (Willem zie ik liever mee promoveren) concurrenten uitvalt dan dat ik uitval, puur omdat zij met z'n 3-en zijn en ik alleen

Zo, vandaag op het faforiete circuit van m'n driver.. Het schijnt toch wel wat uit te maken, want ik sta 7e op de grid, en ik verwacht eigenlijk niet dat er nog veel voor komen. Misschien een verdwaalde 30L klant, maar voor de rest niet denk ik. Teamy doet wat hij moet doen om te promoveren, die heeft de pole te pakken..
Afgelopen race ondanks een fout in de strategie toch nog op eigen kracht naar P8 gereden, maar dankzij m'n teamy en de leider in het kampioenschap werd dat toch nog een P6.
Voel me een beetje de aasgier van de groep, als de top uitvalt, pik ik de kruimels...
Good luck to you all!!
Verwijderd
weet iemand iets hierover ??
Ik sta voor je! Maar liefst 0.3 sec!
Maar je hebt nog 2 laps dus je zal hem er wel voor zetten, of me inhalen tijdens de start
Ik heb in iedergeval een goede DRP en heb er vertrouwen in.
@ouwehandracing.
Heb je nadat je de practice pagina opende nog een andere pagina van f1time geopened? Dan doet de submit het niet. Gewoon nog een keer submit dan doet die het weer wel.
Ik heb een half uur terug p/w/q gedaan en geen enkel probleem gehad.
Edit:
Ik lees net dat er meer mensen waar practice niet werkt.
Dan heb ik dus net op tijd mijn practice gedaan.
Dit is natuurlijk erg balen voor iedereen maar goed nieuws voor Rene en mij, want Cristian en Fillionescu hebben ook nog geen practice gedaan.
Ben benieuwd of de race nu uitgesteld wordt.
[ Voor 24% gewijzigd door The_DoubleU op 16-01-2009 09:41 ]
Jij doet toch wel een 3-stopper mag ik hopen he? Dan wordt het tenminste nog enigszins spannendThe_DoubleU schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 08:59:
@Grrrrrene
Ik sta voor je! Maar liefst 0.3 sec!
Maar je hebt nog 2 laps dus je zal hem er wel voor zetten, of me inhalen tijdens de start
Ik heb in iedergeval een goede DRP en heb er vertrouwen in.
DRP is hier ook goed, setup ook, dus daar kan het niet aan liggen. Als het waar is wat ze op het forum van F1Time beweren dat een minder versleten motor sneller gaat, moet ik daar een voordeel hebben op je omdat ik 10 rondjes minder heb gereden in P en WU samen
Maar goed, als je een 2-stopper doet zonder extreem korte eerste stint, ga je deze race winnen
Wat de P-bug betreft: misschien moeten we volgend seizoen gewoon besluiten dat Tadas van de site afblijft zolang het seizoen loopt en alleen op z'n eigen machine een nieuwe versie ontwikkelt die we dan gaan betatesten ofzo. Z'n timing is weer briljant om het de late Q'ers onmogelijk te maken om te racen komende race

Het lijkt weer te werken trouwens: Christian is met z'n P bezig, maar die 6h-regel is er nog wel en daar zit hij nu binnen...
[ Voor 30% gewijzigd door Grrrrrene op 16-01-2009 12:38 ]
De bug is dus nog niet opgelost maar dit is een work-around.
Met meer dan 10 liter in je tank kan je gewoon P/W/enz doen.
[ Voor 23% gewijzigd door GaMbiNo op 16-01-2009 15:19 ]
Verwijderd
ik heb maar 1 pagina geopend en heb het net weer geprobeerd maar lukt nieDoor: The_DoubleU Geplaatst op vrijdag 16 januari 2009 08:59
@ouwehandracing.
Heb je nadat je de practice pagina opende nog een andere pagina van f1time geopened? Dan doet de submit het niet. Gewoon nog een keer submit dan doet die het weer wel.
Ik heb een half uur terug p/w/q gedaan en geen enkel probleem gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 14:01 ]
Je hebt nog tijd tot maandag dus voor jou is het nog niet zo dringend. De C1-C2-C3 rijders darentegen kan dit een aderlating zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:59:
ik heb maar 1 pagina geopend en heb het net weer geprobeerd maar lukt nie![]()
Lees anders de post boven je even.Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:59:
[...]
ik heb maar 1 pagina geopend en heb het net weer geprobeerd maar lukt nie![]()
Kan nog wel goed komen als ik 2 van de grieken achter me kan houden de eerste stint. Misschien kun je genoeg voorsprong opbouwen om voor me weer de baan op te komen... Ik zal alles doen om je enigzins op weg te helpen...Jopster schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:31:
Ik vertrek van pole op Monaco, dus dat is alvast stap 1. Denk niet dat er veel direct achter me staan met een andere strategie. Ik vrees alleen dat ik met mijn Michelin banden in de regen het af moet leggen tegen de Bridgestones. Temperaturen zijn ook niet in mijn voordeel. Het enige dat me misschien nog helpt is dat mijn rijder Monaco als één van z'n favorieten heeft, maar of dat genoeg is...
[ Voor 3% gewijzigd door andrestouwe op 16-01-2009 16:49 ]
Mijn dank grenst aan hondsdolheid!andrestouwe schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:48:
[...]
Kan nog wel goed komen als ik 2 van de grieken achter me kan houden de eerste stint. Misschien kun je genoeg voorsprong opbouwen om voor me weer de baan op te komen... Ik zal alles doen om je enigzins op weg te helpen...
Verwijderd
ik heb nu de oplossing gevonden van die practise laps stond op forum :
grbuik 20 liter fuel in plaats van 10
Het is toch wel weer belachelijk dat dit niet gemeld wordt in het info centre - in plaats daarvan zet Jon er een totaal irrelevante melding neer dat je de "contact us" mailbox niet moeten misbruiken - zijn eigen belang gaat dus blijkbaar voor.Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:03:
[...]
ik heb nu de oplossing gevonden van die practise laps stond op forum :
grbuik 20 liter fuel in plaats van 10
Zelf ook wel tevreden met P6 met afstand de beste 1 stopper... merk wel wat tempo verschil met wat nieuwe lichte onderdelen zeg...
Oh well, 3 punten voor op de nummer 2 (Willem) en 8-9 punten (moet straks ff kijken) op de nummer 4. Ik moet dus nog wel punten pakken komende race, dus uitvallen is geen optie.
Net voor de race nog een motor upgrade gedaan omdat ik hem nog over had, en wat meer reliabilty wou hebben... ploft de motor nu in deze race

Goede race, goede drp, tevreden met het resultaat. Zo lang het maar niet beslist wordt door pech, vind ik alles prima, ook al betekent het geen promotie.
@hierboven: dat gebeurt te veel. Ik heb ook nog een upgrade over, maar ik weiger hem te gebruiken. Hangt te veel van af.
[ Voor 13% gewijzigd door Jopster op 16-01-2009 19:02 ]
This is becoming increasingly misused, please remember the following: 1) ONLY use English, as I deal with most enquiries. 2) Do not use it to report bugs, you must use the forum for that. 3) Please stop asking to move groups to be with your mates, the answer is ALWAYS no. 4) Use 'contact us' for issues with your account, or anything you want to flag up for all admins (suspected cheating, fake names, etc). Anything gameplay related should be discussed in the forums.

Komen pas na deze race erop, en kan ik lekker nieuwe seizoen fris beginnenGrrrrrene schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 21:17:
Je weet dat je nog een race moet doen met die onderdelen?
Daarmede mezelf verzekerd van de 6e plaats in het C1 kampioenschap, met nog een minime kans op P5 (dan moet ik winnen). Dat zal wel niet gebeuren, maar ik wil wel graag een mooi einde van het seizoen, want er zijn veel races geweest die ik door pech maar al te graag zou vergeten...
[ Voor 12% gewijzigd door Jopster op 16-01-2009 23:04 ]
En je naam daar is...Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 23:56:
even aanmelden bij deze topic nadat ik deze al een tijd volg, zit nu in C3G16.
In het nieuwe topic....Jopster schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 23:03:
Wordt maar weer eens tijd voor de gebruikelijke polls, vinden jullie ook niet?
Het staat in zn signaturejazzVL schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:16:
zo vanzelf sprekend is dat niet hoor, kijk maar naar de openingspost. in welke groep rij je?

And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.