toch populair, best wat liverys gemaakt door nederlanders joh. ga later misschien ook poginkje wagen met dingetje maken.
pffff bijna vergeten de boostlaps in te vullen, stond nog op standaard settings

maar ben nu wel klaar voor de race. Als 4e gekwalificeerd nu hopen dat er niks geks gaat gebeuren en dat ik de banden en pits goed heb gepland.
hmm grappig nu heb ik 2 applications voor mijn team eentje met 100.000 (nu als 10e gekwalificeerd)waar ik al niet al te enthousiast van werd en eentje met 0...... (die is als 11e gekwalificeerd) hmmm ff afwachten wat uit deze race komt
*Edit
hmmm bedenk me net nog iets dat ik vergeten ben, inhalen en block ratings instellen. ben nu heel makkelijk voorbij gegaan door anderen..... hopelijk pakt het nog goed uit.
hmm pit strategie was ook nie optimaal, heb die intermediate banden wat onderschat denk ik. heb nu 4 pits strategie had zo te zien met 3 ook gekund. beetje goed die anderen monitoren kijken wat hun bandjes kunnen hebben.
yesssssss 2e geworden

was wel super spannend.
lap 61 maakte ik nog een pit om van inter naar droog te gaan, was net 1 lap te vroeg verloor flink wat tijd in dat rondje.
weet alleen niet wat voor banden de no 3 had want zonder pit maakte hij al snelle tijden en met droog weer ging hij nog steeds even snel (dacht echt ff dat ik voordeel zou hebben met droge banden) na mijn pit lag ik nog 1 sec voor hem dacht echt even dat ik met droog weer zou uitlopen.
maar goed hij haalde mij toch in. Uiteindelijk hadden de no 1 en 2 slijtage problemen dus had nog kans toen knapte in de 1 na laatste ronde de banden van de no 1 en in de laatste lap werdt ik 2e met nog 3 sec verschil op de no 1(wanneer we nog wat rondjes hadden had ik nog kans gemaakt voor de 1e plaats

)
Het was een spannende race of mijn pit strategie optimaal was valt nog te bezien, maar het eind resultaat is wel goed
[
Voor 81% gewijzigd door
jazzVL op 01-12-2008 17:49
]