[PC] Star Wars: The Old Republic - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste
Acties:
  • 81.419 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 11:38
Ik vind het straf dat we hier kunnen oordelen over hoe het spel speelt/is zonder ook maar één minuut te hebben spelen. Laten we voorbarige conclusies voor na het spelen houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stealth2000 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:26:
[...]

Ik snap wat je bedoelt en ik verwacht juist dat mensen swtor niet zullen spelen om zo snel mogelijk max level te worden voor de endgame content maar bewust het verhaal zullen beleven. En zodra je klaar bent met 1 character (1 storyline) dan maak je toch een nieuwe class? Weer een ander verhaal :)

Zodra we daadwerkelijk wat hebben gespeeld zullen we merken wie het bij het rechte eind heeft. ;)
Ik denk dat de stereotype MMO-er wellicht ook niet naar SW:TOR zal uitkijken omdat het allemaal op verhaal gefocust lijkt te zijn, terwijl met wat meer onderzoek eigenlijk blijkt dat de game heel wat inhoud heeft en dit op sommige vlakken ook beter aanpakt dan andere MMO developers. (ook Blizzard)

Ik hou enorm van MMO's maar toevallig ook heel erg van KOTOR en Star Wars. Was dat niet het geval geweest, dan zou ik denk ik zo door de verhalen heen klikken. Natuurlijk is men met die verhalen erg gericht op de Star Wars fans en oude KOTOR spelers, maar ze zullen binnenkort wel wat informatie over endgame vrijgeven. Als blijkt dat er sprake is van 'raiden' o.i.d. zullen mensen wel als vliegen op de stront af komen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Paterpor schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:41:
Ik vind het straf dat we hier kunnen oordelen over hoe het spel speelt/is zonder ook maar één minuut te hebben spelen. Laten we voorbarige conclusies voor na het spelen houden?
Is dit niet juist een deel van de discussie?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Hoe de end game gaat worden weet nog niemand, dit spel lijkt me ook veel leuker om te spelen tijdens het lvl'en.
WoW is echt gewoon rushen naar 85 om dan vervolgens te gaan raiden, en die end game content stelt ook redelijk teleur, afgezien van heroics misschien.
Het is trouwens de eerste versie van het spel dus wat niet is kan nog komen, dus meerdere end game content.

Ik ben echt benieuwd hoe dit spel gaat spelen tijdens lvl'en, ik heb zelf een paar keer mass effect 1/2 gespeeld en als het lvl'en de zelfde manier gaat als in ME, dan kan het spel nog wel eens behoorlijk verslavend worden.
Het lvl'en zal tenminste niet zo een sleur zijn als het in WoW is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Elk verhaal voor elke class duurt ca. 200 uur. Om even een vergelijking te treffen met WoW Vanilla. Daar was je binnen 170 uur level 60. En dan heb je wel van hot naar her gerend voor allerlei insignificante quests. Hier hebben we het dus echt over een verhaal met diepgang, maar ook over keuzes die je daarin maakt die een onherroepelijke invloed op je character hebben.

Voordeel is denk ik dat je je dus vrijwel eindeloos kunt vermaken met levellen, omdat je 8 classes kunt spelen, waarbij je ook al vroeg in het spel kiest voor de Advanced Class. Dus in principe 16 classes.

Nadeel is denk ik dat men niet zomaar met een expansion met vergelijkbare inhoud zal komen. Voice-over e.d. gaat natuurlijk gigantisch veel tijd in zitten.

Ik moet zeggen dat ik er nog versteld van sta hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen. Alle npcs in-game lip-syncen ook met de tekst.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:30:
Elk verhaal voor elke class duurt ca. 200 uur. Om even een vergelijking te treffen met WoW Vanilla. Daar was je binnen 170 uur level 60. En dan heb je wel van hot naar her gerend voor allerlei insignificante quests. Hier hebben we het dus echt over een verhaal met diepgang, maar ook over keuzes die je daarin maakt die een onherroepelijke invloed op je character hebben.

Voordeel is denk ik dat je je dus vrijwel eindeloos kunt vermaken met levellen, omdat je 8 classes kunt spelen, waarbij je ook al vroeg in het spel kiest voor de Advanced Class. Dus in principe 16 classes.

Nadeel is denk ik dat men niet zomaar met een expansion met vergelijkbare inhoud zal komen. Voice-over e.d. gaat natuurlijk gigantisch veel tijd in zitten.

Ik moet zeggen dat ik er nog versteld van sta hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen. Alle npcs in-game lip-syncen ook met de tekst.
Als je het met WoW gaat vergelijken heb je juist wel kans dat er dat soort expansions komen. Bij de meeste MMO's met een abonement krijg je gratis 1-2 keer per jaar een soort expansion. Wow is de uitzondering waar de expansions nog eens €35 kosten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:30:

Inderdaad, door de advanced classes heb je inderdaad nog meer mogelijkheden. Hoge herspeelbaarheid als je het zo stelt.

Dat lipsyncen zal in veel gevallen wel deels automatisch zijn. Maar dan nog is het een flinke klus. Niet raar dat het budget inmiddels dan ook zo hoog op loopt.

Nog meer mensen hier die veel verwachten van de E3 over 2 weken wat betreft aankondigingen? (Of start ik dan de beta geruchtenmolen hier weer op :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
E3 is HET pers-evenement van het jaar voor games. Een goeie bak info kan haast niet achterwege blijven nu ze zo dicht bij release zijn. Ik denk dat de info van E3 de speculatie-gaatjes aardig op gaat vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaft8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:42
Hoe graag ik het ook zou willen, verwacht ik geen releasedate aankondiging. Wellicht iets in de vorm van: "Volgende maand gaan we het bekend maken."
Ik verwacht zeker een redelijk stortvloed aan gave nieuwe informatie, filmpjes, eyecandy etc. Ik ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:24
shaft8472 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:29:
Hoe graag ik het ook zou willen, verwacht ik geen releasedate aankondiging. Wellicht iets in de vorm van: "Volgende maand gaan we het bekend maken."
Ik verwacht zeker een redelijk stortvloed aan gave nieuwe informatie, filmpjes, eyecandy etc. Ik ben erg benieuwd!
We krijgen (natuurlijk) weer een movie-like filmpje te zien zoals de twee jaar hiervoor :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 22:12
Persoonlijk verwacht/hoop ik meer op een meer open karakter van de beta, dus grootschalige testen ook in de EU. Release date verwacht ik zelf niet, hooguit meer duidelijkheid of het q3,q4 2011 of q1 van volgend jaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaft8472
Oeh, beta, die was ik vergeten. Zou inderdaad kunnen dat ze de Beta vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik hoop wel dat ze weer met een vette FMV komen. Ik vond Hope (Satele Shan :P) wel echt een superfilmpje en Deceived was eigenlijk al beter dan de films. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 17:23
Doen deze filmpjes het nog bij iemand? Dan weet ik namelijk of ik met mijn codecs moet gaan klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik_V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-09 13:43
Bij mij doen ze het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaft8472
filipy23 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:54:
[...]

Doen deze filmpjes het nog bij iemand? Dan weet ik namelijk of ik met mijn codecs moet gaan klooien.
Nope, is ook wel te verwachten denk ik. Zoiets kan nooit lang 'draaien'. Blijft een NDA breach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik_V
Waarom zijn er mensen die nu al guilds oprichten? Zie er het nut niet in om dat zo vroeg al te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
A: Om te recruiten
B: Om in aanmerking te komen voor guild invites voor Beta die aangekondigd zijn geweest
C: Om samenwerkingen met andere guilds aan te gaan en vijandige guilds te selecteren (dan kun je samen op dezelfde server komen)

Onze guild loopt daar ook al. Het is ook best een handige tool om te zien wie er uit onze guild welke class gaan kiezen en of mensen uberhaupt interesse hebben in SWTOR.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:24
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:53:
Onze guild loopt daar ook al. Het is ook best een handige tool om te zien wie er uit onze guild welke class gaan kiezen en of mensen uberhaupt interesse hebben in SWTOR.
Welke guild is dat dan en wat zijn de selectiecriteria?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik_V
Klinkt eigenlijk zo raar nog niet nee.
Maarja je kan iemand nu niet selecteren op skill etc.
Alleen op de class die hij (mogelijk) gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaft8472
Rik_V schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:19:
Klinkt eigenlijk zo raar nog niet nee.
Maarja je kan iemand nu niet selecteren op skill etc.
Alleen op de class die hij (mogelijk) gaat spelen.
Klopt, echter kun je daar na launch altijd wat aan doen natuurlijk. Dat is simpel op te lossen door bij voorbaat te zeggen dat iedereen in een trial zit de eerste maand.

Verder is het handig om je guild naam te reserveren en het feit dat als de launch er is, je guild in principe al 'loopt'. Je kunt dus direct samen overleggen, levellen en Flashpoints spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat het ook wel z'n voordelen kan hebben om nu al te recruiten.

Je weet als persoon die op zoek is naar een guild dat een guild die nu al bezig is, in ieder geval meer kans heeft op een langer voortbestaan in SWTOR dan een willekeurige guild die na launch wordt aangemaakt. (misschien eindig je dan wel in zo'n typische guild waar de guild leader 10 nubs in de starter zone om een 'sign' heeft gevraagd)

Als guild weet je eigenlijk ook dat mensen die nu op zoek zijn naar een guild ook wel serieus deze game op pakken en niet na een maand al weer weg zijn. Bovendien is m.i. de kans dat de gemiddelde WoW-speler gerecruit wordt lager, dus heb je vaak nu met de mensen te maken die sociaal nog wel onderlegd zijn en het niet alleen voor de fat loot doen.

Dat gezegd, we hebben niet echt selectiecriteria voor SWTOR op dit moment anders dan dat je een knappe zus moet hebben. :P

Nadeel van nu recruiten is, hoe hou je de gerecruite mensen vast tot launch? Aangezien je de game nog niet kunt spelen, ben je aangewezen op communiceren via je forum, of elkaar tegenkomen in een andere MMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:23:
Dat gezegd, we hebben niet echt selectiecriteria voor SWTOR op dit moment anders dan dat je een knappe zus moet hebben. :P
shit
*andere clan zoekt

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik_V
Klinkt wel stuk logischer ja, Moet denk ik ook opzoek naar leuke guild want niemand die ik ken wil het gaan spelen.
Waar kan ik de foto van mijn zus kwijt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Onze guild in SWTOR heet No Win Scenario. Dus daar kun je altijd op zoeken als je je wil aanmelden.

We zijn nog niet echt 'actief' aan het recruiten vanwege de opmerking die ik eerder plaatste. Dat het moeilijk is om mensen vast te houden tot release. Onze website is overigens nog niet echt ingericht op het recruiten voor SWTOR.

Tot zover het pluggen van onze guild. :)

Hoe vonden jullie de Trooper update?

Op Darthhater staat trouwens wel een interessant speculatie topic over wat we op E3 te zien gaan krijgen.

http://darthhater.com/forum/topic/1206/page/1

Deze mensen zitten tot de nek toe in het bijhouden van informatie over SWTOR, dus het zijn denk ik over het algemeen wel realistische opties. Dan krijgen we misschien eindelijk eens de langverwachte Consular update! :)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2011 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaft8472
Ik vond te trooper update, net als de andere class updates, wederom geweldig!
Vooraf aan het spelen van MMO's in het verleden heb ik altijd de neiging gehad om een bepaald type class te kiezen. Omdat deze class bepaalde eigenschappen had die mij meer lagen.

Elke keer als ik een class update zie dan krijg ik zin om die class te spelen. Elke class heeft voor mij zaken die ik leuk vind. Ik ben ook echt overtuigd van het feit dat elke class een boeiende class is om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insolence
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-02-2021
Persoonlijk kan ik niet wachten tot het zo ver is, ik heb echt zin in wat anders. En alles in deze game oogt als anders. Ja, natuurlijk is het een MMORPG, en natuurlijk zijn er overlappende onderdelen aan deze game vergeleken met andere MMO's, maar zoals al eerder hier gezegd is: "Waarom het wiel opnieuw uitvinden?" Ook ik kom uit de World of Grindcraft rollen, en ik was het behoorlijk zat tegen het einde aan. (lees begin van cata). Ik heb mijn class tot level 85 geschopt, alle quest teksten gelezen.. en nog vond ik er nog steeds geen zak meer aan. Maar goed, SWTOR: zeer benieuwd naar wat er allemaal nog gaat komen, alles wat released is over de game tot dit moment spreekt mij erg aan.. behalve de trooper als class, maar das mening en spul. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Insolence op 31-05-2011 12:26 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Nieuwe updates op swtor.com.
1) Iets over comics *gaap*
2) Een get ready for E3 topic.

Dat laatste lijkt in eerste instantie niet zo interessant, maar als je toch leest vertellen ze dat we op de E3 in ieder geval een nieuwe cinematic krijgen. Verder lijkt het erop dat we info krijgen over raids en misschien nog 1 of 2 andere instances.

Ben benieuwd. We horen het maandag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Dan is er nog het vernieuwde advanced classes page.

http://www.swtor.com/info/systems/advanced-classes

Ziet er heel goed uit. Ik ga sowieso voor Sith Inquisitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
E-3 Preview filmpje op gamespot. Raids ('operations') mounts and more!

Filmpje:
http://e3.gamespot.com/video/6316714/

Gamespot artikel met filmpje met development commentaar:
http://e3.gamespot.com/st...Beditor%3Ball%3Btitle%3B7

[ Voor 18% gewijzigd door filipy23 op 05-06-2011 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe cinimatic:

http://www.swtor.com/media/trailers/return

Als je hem download zie je hem op een hogere kwaliteit! Ben zeer benieuwd wat de rest van de week brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaft8472
Ik vond de eerste cinematic al gaaf,.. de tweede was nog mooier. De derde zakte mijn broek af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Wat aanraders op youtube en dergelijke:

Commando gameplay footage in Alderaan Castle (15 min)
YouTube: ‪SWTOR Gameplay E3 2011 Gamespot Interview and Aldaraan Gameplay‬‏

Hier vind je de commando footage zonder dev commentaar en met beter geluid (graphics zijn wel in gerekte resolutie)
http://www.vg247.com/2011...nd-shots-come-out-of-l-a/

Bounty Hunter met Jawa Companion on Tatooine (45 min)
http://live-event.ea.com/e3/chat/star-wars

Nog een leuk interview:
YouTube: ‪E3 2011 Machinima Coverage - Star Wars: The Old Republic Interview w/ Daniel Erickson‬‏

[ Voor 60% gewijzigd door filipy23 op 08-06-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Eventjes mijn ervaring van de eerste E3 dagen neerschrijven.

Grafisch
Gisteren in de gameplay video waren geen schaduwen en alles was ook een beetje teruggeschroefd dus we kregen niet echt een juiste indruk van hun grafische stijl. Toch vind ik het er goed uitzien voor wat ze willen creëren. Ze hebben gekozen voor hun iets cartoon achtige stijl en ik kan die volledig begrijpen. In een MMORPG krijg je heel vaak problemen omdat het grafisch te moeilijk is voor je computer. Daarom moet je het toch terugschroeven wat eigenlijk ook weer minder is. Bij SWTOR is de kans dat je computer het goed kan draaien veel groter. De kans dat je FPS drops krijg is ook veel kleiner. Dus ik begrijp hun keuze. Daarnaast moet je toegeven dat het spel er enorm sfeervol uitzit en heel veel detail heeft.

UI
De UI is sober en klein, dit vind ik interessant. De UI moet niet mooi zijn maar mag niet lelijk zijn. Deze is neutraal en vooral handig. Het valt op dat alles goed in elkaar vloeit en dat vind ik knap gedaan. Er is echt over nagedacht. Bij sommige andere MMORPG is alles bij elkaar geplakt terwijl hier alles past. Daarnaast lijkt het enorm handig te zijn, weeral een teken dat er goed over nagedacht is.

Mounts
Enorm passend en leuk. Ik vind het leuk dat ze er niet zo episch over doen. In andere MMORPG's heb je vaak van: "en kijk hoe je op deze draak kan vliegen". Hier is het je krijgt je speeder en die hoort bij je dus gebruik je die. Wel leuk dat je de speeder van een andere class kan 'stelen' . Ook wil ik hier zeggen dat de Taxi dienst leuk is. Je kan zelfs de dienst nemen naar een drop van de andere factie.

Combat
Uitnodigend en tof. Het ziet er goed uit maar heb het nog niet gespeeld dusja kan niet veel zeggen.

Compagnions
Dit wordt beter en beter! Je kan ze volledig equipment geven en dus hun stijl aanpassen. Daniel verteld over het feit dat een trooper zijn compagnion had laten lijken als een Empire Commandor. Lijkt me grappig . De 'freak' compagnions zijn niet aan te passen qua uiterlijk maar je kan wel stijlen vrij spelen. Hoe dit is wordt niet gezegd. Het is ook bevestigd dat je 4 compagnions op je main character kan hebben en 4 op al je alts tesamen. Dit is goed dat er een aantal op staat zodat je niet verplicht wordt veel alts te levelen voor crafting compagnions.

Quests
Ik vind dat er veel te rap wordt gegrepen naar het begrip generic (sinds TotalHalibut er is over begonnen, achja). De halve! quest die wij zien is alles behalve generic. Wat wel generic is, is de bonus quest maar het is dan ook bonus. Je hoeft die niet te doen. De eigenlijke quest gaat als volgt, kill een speciale NPC die compas heeft. Gebruik compas om ingang van cave te vinden. In die cave vind je een vriendelijke NPC die je moest redden. Hij zegt je iets over de mobs erond en dat je die moet onderzoeken. Dan vind je een kunstwerk dat je meer leert over de mobs. Generic? Totaal niet lijkt me. Ok ja je moet mobs killen om overal te geraken maar een Sith Assasin kan er voorbij sluipen en jijzelf kan mobs skippen. Wat wel heel leuk is dat je kan kiezen om die vriendelijke NPC te doden en om het kunstwerk te vernietigen. Dit is een soort questen waar ik gerust gewend aan kan geraken!.

Ok best wel even getypt. Hopelijk zien we meer van de Raids vandaag. Ik kijk hier naar uit want ze zeggen dat het niet de typische raids zullen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Grafishc heeft het vooral sfeer. Ik zag dat de schaduw ontbrak pas toen ik erop gewezen werdt. Wat ik zelf erg mooi vind is dat de bewegingen van de poppetjes er erg vloeiend uitziet. Erg mooie choreagrafie. De tegenstanders vond ik daarentegen best wel statisch. Ik hoop dat ze daar nog wat aan doen.

Op de vorige UI was erg veel kritiek. Deze is vooral ontworpen om zo weinig mogelijk pixels te gebruiken zodat er zoveel mogelijk pixels overblijven om de game te zien. Gevolg: strak en simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicDrive
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:43
filipy23 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:47:

Commando gameplay footage in Alderaan Castle (15 min)
YouTube: ‪SWTOR Gameplay E3 2011 Gamespot Interview and Aldaraan Gameplay‬‏

Hier vind je de commando footage zonder dev commentaar en met beter geluid (graphics zijn wel in gerekte resolutie)
http://www.vg247.com/2011...nd-shots-come-out-of-l-a/
Dit is het originele filmpje van gamespot:
YouTube: ‪E3 2011 GameSpot Stage Shows - Star Wars: The Old Republic (PC)‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Het blijkt dat er wat gelekt is. Hoe of wat weet ik ook niet maar dit konden we vinden.

http://i100.photobucket.c...rion/BBS/Swtorrelease.png

Het zit in deze PFD file:
http://files.shareholder....6-8_-_small_file_size.pdf

Wat we uit die PDF leren is (Engels)
-Pleased about progress
-Launching in Q2/Q3
-Top priority
-More then 75% of the MMO players are aware of TOR
-Deliver a great game
-Deliver a great service
-Deliver content
-TOR will never end
-Alot of Beta testing.
-Over 1 Million beta testers signed up
-Still under NDA testing
-1000's have tested it
-Customer service are in Beta

[ Voor 8% gewijzigd door Paterpor op 08-06-2011 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 20:41

odan

The dark side is within all!

hmm links doen het al niet meer helaas.

maar q2 (is al bijna voorbij) of q3 is dus binnenkort.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
odan schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:19:
hmm links doen het al niet meer helaas.

maar q2 (is al bijna voorbij) of q3 is dus binnenkort.
Oh, foutje van mij in de links, werken wel nu. We spreken hier over het financieel jaar trouwens die van EA gaat blijkbaar zo (staat op forums)
Q1: April - June
Q2: July - September
Q3: October - December
Q4: January - March

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaft8472
Als dit inderdaad klopt dan ligt dat in de lijn van de informatiestroom die we al kennen. Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Hoe graag ik SW:TOR wil spelen, ga ik mezelf niet hypen dat dit nog dit jaar gaat gebeuren.
Reden: geen officiële release datum gegeven tot nu toe. EA geeft een release window vanaf nu tot eind dit jaar en dit terwijl er enkel nog maar een closed beta in de VS bezig is. Ook nog geen open beta aankondigingen voor dit jaar. Ik stel me serieus vragen - zelfs al is de game op dit ogenblik al af - of je op zes maanden alle zaken omtrent de release van een grote MMORPG rond krijgt. Digitaal gaat SW:TOR enkel via Origin te verkrijgen zijn, maar het is nog niet mogelijk om hem te pre-orderen terwijl dat dit met spellen die zelfs later verschijnen (vb: ME3 - release 6 maart 2012) wel al mogelijk is.

En dan zou SW:TOR nog voor eind dit jaar op mijn harde schijf moeten staan. Hopelijk als closed/open beta, maar als full released product, ik betwijfel het.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Van wat ik tot nu toe gezien heb lijkt me het een goede solid MMORPG te worden. En het is Bioware dus slecht zal het niet worden. Het ligt een beetje aan wat vrienden gaan spelen, maar ik heb 1 .. in de groep die in het dagelijks leven de grootste goodie2shoes is die bestaat, maar denkt dat hij de evil mastar! is. Dus waarschijnlijk word het empire. Omdat hij Sith wil spelen. In dat geval ga ik voor een agent. Die is tenminste nog zo te roleplayen dat je toch republic speelt :D Plus, hij heeft een sniper. Ik hoop wel dat er nog andere rassen beschikbaar komen, want human heb ik het niet zo op en een blauwe smurf/avatar zie ik ook niet zo zitten. Mochten ze toch besluiten om republic te gaan, dan word het een jedi consular met shadow spec. Stealth, heals, utility, win :) (Jaren lang feral druid gespeeld, het past bij mij (m'n alt is een hunter, dus agent past daar ook bij)).

Ik hoop dat er ook pvp space battles komen, star fox 64 met 64 man in een star wars universe als battleground zou awesome zijn. En ik wil snel me eigen droid companion. Dit is een jaar met teveel goede games en ik hoop dat deze dat ook word :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 22:12
@DarthDavy: Er zijn wel degelijk closed beta test in Europa aan de gang, voornamelijk in de UK. Veel komt er alleen niet naar buiten van vanwege de NDA. Verder ben ik het met je eens, ik ga er zelf ook niet vanuit dat hij dit jaar nog in de schappen ligt. Maar wie weet kan EA/Bioware ons verbazen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
http://www.swtor.com/medi...ine-developer-walkthrough

Als toetje op het hele E3 gebeuren! Zeker de moeite om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Open beta komt er waarschijnlijk gewoon niet, maakt mij verder ook niet uit.

Over de release date: http://www.gamezenith.com/?p=1483

:)

Daniel Erickson heeft trouwens in meerdere E3 interviews "This year" gezegd.
bv deze: http://e3.gamespot.com/video/6318093/

Goede thread over de e3: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=330916

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand linkte een pic van origins (de EA downlaoder)
En daar stond SW:tor als release tussen 2 andere games in ge-scheduled op ong eind september en eind oktober.

Zag daarnaast een video van die SW:tor keyboard maker op youtube.
Die lanceren hun zooi begin November.

Ziet en ruikt naar een eind oktober release?
Ik vermoed van wel.

Ook zijn de eerste Beta invites in Europa Maandag verzonden.
Op een pools forum werd er over gesproken.

Iemand hier een Beta invite gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 19:55
Hubba hubba
http://www.razerzone.com/swtor/keyboard
Wat een mooie keyboard.

(excuse me als ie als is langs gekomen)

[ Voor 21% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 13-06-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

ReMCoDijKSTRa schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:52:
Hubba hubba
Wat een mooie keyboard.

volgens mij zelfs op de FP :o

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
Tripp schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:11:
[...]

volgens mij zelfs op de FP :o
oh,

Wat ik niet snap is waarom 1 iemand een decision mag maken. Ze kunnen beter iedereen die vraag laten antwoorden. En welke antwoord de meeste stemmen heeft word ingevoerd. Zo kun je een game vern**ken voor iemand die mensen wil helpen ipv killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Is dat niet het systeem? En als jij voor het redden van een kapitein kiest maar de groep voor het omleggen van de kapitein krijg jij karma punten en hun - karma punten (of iets in die richting).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
MrVegeta schreef op maandag 13 juni 2011 @ 21:57:
Is dat niet het systeem? En als jij voor het redden van een kapitein kiest maar de groep voor het omleggen van de kapitein krijg jij karma punten en hun - karma punten (of iets in die richting).
Dit klopt inderdaad, je krijgt gewoon punten toegekend gebaseerd op je eigen intentie en niet wat zich uiteindelijk uitspeelt ten gevolge van de keus van degene met de hoogste roll.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:01
ReMCoDijKSTRa schreef op maandag 13 juni 2011 @ 21:54:
[...]

oh,

Wat ik niet snap is waarom 1 iemand een decision mag maken. Ze kunnen beter iedereen die vraag laten antwoorden. En welke antwoord de meeste stemmen heeft word ingevoerd. Zo kun je een game vern**ken voor iemand die mensen wil helpen ipv killen
Met 4 spelers werkt meeste stemmen gelden niet, als 2 voor en 2 tegen stemmen gaat het al niet meer op. In plaats daarvan wordt er dus gerolled voor de decision nadat iedereen al gekozen heeft. Zoals door anderen aangegeven behoudt je je karma punten naar je eigen keuze, en wat er verder qua actie volgt is afhankelijk van de winnende rol.
CaptainCharisma schreef op maandag 13 juni 2011 @ 23:25:
[...]

Dit klopt inderdaad, je krijgt gewoon punten toegekend gebaseerd op je eigen intentie en niet wat zich uiteindelijk uitspeelt ten gevolge van de keus van degene met de hoogste roll.
Er zit daaraan nog wel een kleine kanttekening. Tijdens PAX East is er gedurende één van de interview sessies gesproken over dat alhoewel je wel je eigen punten toegekend krijgt, wat zich verder uitspeelt ook wel een verder gevolg heeft. Waarbij als voorbeeld werd gegeven dat alhoewel je tegen stemt om iemand te doden, je er achteraf niet mee weg zou komen als je de familie van die figuur tegenkomt met de boodschap 'but I totally voted against killing him'.

Hoe ingrijpend dit is, en of dit enkel geldt voor keuzes welk binnen repeatable content gemaakt worden, is verder niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Hmm alweer tijdje stil hier. Er gebeurt verder ook niet veel en er zijn weinig nieuwe ontwikkelingen :'(.

[ Voor 7% gewijzigd door Tripp op 26-06-2011 17:17 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Laatst online: 10-11-2024
Elke vrijdag is er op www.swtor.com een update press release.
Dus nog genoeg updates, de game zit als het goed is nu in de server testing phase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zitten aardig wat expo's aan te komen, dus dan komt er zeker wel meer info.

San Diego Comic-Con, CA (July 21-24)
Gamescom in Cologne, Germany (August 17-21)
PAX Prime in Seattle, WA (August 26-28)
Eurogamer Expo in London, UK (September 22-25)
New York Comic Con (October 13-16)
Paris Games Week (October 21-25)
DreamHack in Jönköping, Sweden (November 24-27)

Het meeste info komt waarschijnlijk op PAX en Gamescom. (deze hebben het meeste impact op de game-industrie, tegenwoordig meer dan E3) Dus komt mooi uit dat dat niet zo ver weg meer is! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Copypasting some impressions from the MMO-Champion forums:
  • -Overall general impressions are amazing. It truly is one of favorite games ever already.
  • -The leveling quality and quest design are so far above any game that I have ever played that it's comical. The ending quests of certain planets are just plain epic win.
  • -The ships are pretty damned big. Everything is built to scale in the game. You don't walk into a hut and magically see many layers and huge rooms.
  • -Companions are absolutely wonderful. The only shitty part is that you can't talk to them whenever you want. They talk to you when they are scripted to do so at certain places on the map, in your ship, or as the game progresses. I really wih I could talk to them more often.
  • -The class stories are all very VERY engaging IMO. The weakest one I tried was the Inquisitor, although it was not bad by any means at all. I just personally liked some others better.
  • -I've tried:
  • ~Imperial Agent (dps) to level 16. Cover took some time to get used to, but then was easy to do. Great damage and kicked ass in PvP. (You just have to play it correctly)
  • ~Sith Warrior Marauder (dps) to level 17. Was fun wrecking things.
  • ~Juggernaut (tank) to level 17. Was fun to tank and PvP with. I dealt good damage and soaked a lot as well. Threat never seemed to be a problem if I was paying attention.
  • ~Sith Inquisitor Sorcerer (healer/lightning) to level 18. Was a lot of fun both with lightning and healing. Healing is not as "advanced" as it is in WoW. The reason is because WoW healer can do nothing else except heal. TOR's can still dps well. It feels better IMO.
  • ~Bounty Hunter Mercenary (dps) to level 22. Was a lot of fun running around with 2 pistols.
  • ~Bounty Hunter Powertech (tank) to level 29. Was a lot of fun. I didn't feel like a tank until level 20, though after that was awesome. PvP is great as a tank. I like seeing big numbers in the sheilded colunn after a warzone.
  • ~Trooper to level 6. Not enough time, but was fun.
  • It's hard finding time to play all I want to. lol
  • -I had fun healing. I could dps as well with everything other than boss fights.
  • -I had a lot of fun tanking. A LOT. Especially in PvP. It is really awesome.
  • -Leveling as a tank or healer is great. I doesn't feel slower at all. The companions compliment you nicely, and you are not a weak little pud.
  • -Animations don't evolve with levels, but you do get new skills as you level that have new animations. nothing is done twice with a simple flash added to it. Everything is unique.
  • -There are a ton of choices you need to make that are unclear (regardless of it telling you you get LS/DS points for it) as to what the outcome will be. The choices without LS/DS point gains are also tough. I do litterally sit there pondering my choices at times.
  • -The voice acting is fantastic for the most part. Some people have super annoying voices and make me want to punch babies, but that's kind of the point sometimes. lol. I have no complaints at all except for when it bugs. :/
  • -I personally have never enjoyed space shooter games. I've had fun with some, and Star Fox is the only one I can actually remember liking. That said, I won't be playing the Space Combat mini-game. It's not bad for what it is, but it's not something I enjoy either. Though I will say, i am also a staunch supporter of Bioware NEVER adding more space flying elements into the game. I just hate that kind of game. Their main game is too amazing for me to waste time playing with a space ship.
  • -I only played a little bit of Trooper, so no. No companions by that point for me.
  • -Force users do not feel special to me at all. Bioware went to great lengths to make non force users really super badass. And that's not to say force users are not, cause they are. Story is amazing for all. Power is actually really well balanced. They are tweaking between builds, and certain classes (Cough Commando especially, and Sage/Sorcerer a bit cough) are OP atm, but they were not last build. So, this is just tweaking on Bioware's part to try a few things. But, overall it really feels super balanced.
  • -Animations and graphics are the best I've ever seen in an MMO.
  • -Combat is sweet. You engage a group of 3 mobs, and one rushes at you, 2 others seperate and take cover. It adds challenges I have never seen in an MMO before. You really do feel like an
  • epic ass kicker.
  • -The fun factor is really the biggest thing. I've never had as much fun with another MMO as I have with my time with this game. I'm really excited to see endgame.
  • -Huttball is absolutey awesome IF other players know what they are doing. Otherwise it can be a little annoying. lol "Just pass the fucking ball!!!" "No, run to THEIR goal line, not ours!!!"
  • -Alderaan's warzone is awesome. I never really cared for Arathi Basin in WoW, but I really like this one.
  • -The Voidstar is hit or miss. It's a take turns to get through the objective scenario. Usually one team just dominates the other.
  • -I've never been, nor ever seen anyone get stunlocked. The resolve bar helps in that respect. Though, if 3 or 4 people are all attacking you, they can kill you and keep you stunned. But that's common sense.
  • -You will rarely win a 2v1 scenario. But you can be smart about it and live a long time, killing one in the process.
  • -This game is far better than anything you've seen on it yet. Playing it makes all the difference.
http://betacake.blogspot....lic-beta-screenshots.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
over de LS/DS dialoog keuzes. Als je met de keyboard pijltjes een keuze maakt is het inderdaad gokken of je light side of dark side points krijgt. Maar met je muis cursor kun je met mouse-over zien wat een bepaalde keuze voor invloed heeft. Voor ieder wat wils dus.

Btw, wat is Huttball?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Het voelt wel allemaal wel wat geforceerd happy om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

FunkyTrip

Funky vidi vici!

MrVegeta schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:00:
Het voelt wel allemaal wel wat geforceerd happy om te lezen.
previews met alleen positieve punten neem ik ook nooit zo serieus.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Van mij mogen de beta keys komen ;-)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
FunkyTrip schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:54:
[...]

previews met alleen positieve punten neem ik ook nooit zo serieus.
Die post van mij is een leak en geen preview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Sneezzer schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:33:
Van mij mogen de beta keys komen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
ik weet zeker dat ik voor dit spel de speciale razer star wars keyboard ga halen met touchscreen :3

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

FunkyTrip

Funky vidi vici!

ReMCoDijKSTRa schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:58:
[...]

Die post van mij is een leak en geen preview.
Ah, ik bedoelde meer 'game ervaringen' in het algemeen. Die leak is een soort van 'review' zoals de speler op dat moment het spel ervaarde.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
ReMCoDijKSTRa schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:52:
Hubba hubba
Wat een mooie keyboard.

Ik had hem nog niet bekeken, maar wat me opvalt: Die "Dynamic Adaptive Tactile Keys" zitten helemaal rechts. Maar dat kan toch nooit fijn indrukken zijn dan, met je rechterhand zowat naast je linker? Of is het de bedoeling dat je die dingen met de muishand bediend? Maar je muis loslaten lijkt me ook weer vreemd. (Maar ik heb dan ook totaal geen ervaring met dat soort keyboards :P).

[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 02-07-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Thormodo schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 15:31:
[...]

Ik had hem nog niet bekeken, maar wat me opvalt: Die "Dynamic Adaptive Tactile Keys" zitten helemaal rechts. Maar dat kan toch nooit fijn indrukken zijn dan, met je rechterhand zowat naast je linker? Of is het de bedoeling dat je die dingen met de muishand bediend? Maar je muis loslaten lijkt me ook weer vreemd. (Maar ik heb dan ook totaal geen ervaring met dat soort keyboards :P).
De bodoeling is dat het trackpad eronder als je muis dient.
LCD Track-Panel

A new way to experience the world of Star Wars™: The Old Republic™ with game information, music, interchangeable faction emblems and much more vibrantly displayed on the full color LCD track-panel. With highly sensitive multi-touch support, you can even record macros right on the panel so you're armed for complete destruction of your opponents instantly.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er...toch wel heel goed uit. Damn, ik ben verrast. De textures zijn lekker helder en scherp. Was tot nu toe niet echt geïnteresseerd in heel het Star Wars gebeuren aangezien ik meer een fantasy fan ben. Maar toch...ik ga hem checken als ie uitkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Dat zijn echt hele mooie plaatjes inderdaad. Van eerder materiaal was deze kwaliteit niet af te lezen. Misschien dat bioware zelf wat mindere kwaliteit plaatjes uitbrengt om niet iedereen af te schrikken dat een zware pc nodig is. Maar dat het dus toch mogelijk is om het er super uit te laten zien :)

Nu hopen dat ik nog wat meer Imperial Agent (en met name SNIPER!) kan tegen komen op the interwebs. Plus ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt over welke rassen speelbaar zijn voor elke klasse. Want Human vind ik niets en zo'n blauwe avatar wil ik ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dit is wel een heel interessante Q&A:

http://betacake.blogspot....-exclusive-tester_20.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm. Mijn hype-o-meter is naar beneden bijgesteld nadat ik de bovenstaande Q&A heb doorgelezen. Een aantal dingen staan mijn compleet niet aan. De belangrijkste daarvan is geen custom chat channels. Dat is echt een doodsteek voor community vorming. Ook het feit dat je absoluut geen interactie heb met de wereld vind ik erg zonde.

Daarnaast nog enkele andere dingen waar ik niet echt happy mee ben. Maarja, misschien verrast Bioware ons nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
[b][message=36343827,noline]Nu hopen dat ik nog wat meer Imperial Agent (en met name SNIPER!) kan tegen komen op the interwebs. Plus ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt over welke rassen speelbaar zijn voor elke klasse. Want Human vind ik niets en zo'n blauwe avatar wil ik ook niet :)
Zoals de races in beta momenteel zijn.

Human: Trooper, Knight, Consular, Smuggler, Agent, Inquisitor, Warrior, Bounty Hunter.
Cyborg: Trooper, Smuggler, Agent, Warrior, Bounty Hunter
Rattataki: Agent, Inquisitor, Bounty Hunter
Chiss: Agent, Bounty Hunter
Mirialan: Trooper, Knight, Consular, Smuggler.
Twi'lek: Knight, Consular, Smuggler, Inquisitor.
Zabrak: Trooper, Knight, Consular, Smuggler, Agent, Inquisitor, Warrior, Bounty Hunter.
Pureblood: Warrior, Inquisitor
Miraluka: Knight, Consular

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
Super veel nieuwe leaked HD screenshots. wat een details

http://betacake.blogspot....c-alderaan-beta.html#more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Shit, ik zti nu al te twijfelen welke class ik wil spelen. Ik neig naar jedi, maar een underdog class spelen is eigenlijk veel leuker :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Tripp schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:35:
Shit, ik zti nu al te twijfelen welke class ik wil spelen. Ik neig naar jedi, maar een underdog class spelen is eigenlijk veel leuker :P.
Ik ken je gevoel! Alle classes zien er zeer goed uit. Ik zelf ga voor de underdog als main (denkik, het is nog even) en dat als Imperial Agent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:54
Sith all the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Republic hier. :) Trouwens, de classes worden in-game nu met hun advanced class weergegeven. De class op zich is dus niet zo interessant meer eigenlijk. Ik ga dus maar voor de 'Jedi Shadow' ipv 'Jedi Consular' ;)

Ze zullen straks op de officiële forums dan ook wel 16 verschillende class forums hebben denk ik.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2011 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Hmm, dat is interessant. Maar betekend dat dan ook dat respeccen niet mogelijk is? Want dan zou je elke keer dat je respecced naar een ander subforum moeten met je posts? En thanks voor de ras/class combies. Ik denk dan toch dat het of Cyborg of Chiss word. Vind de rest maar beetje meh. Ik hoop dat Twilek beschikbaar word voor Agent. Dat is echt zo'n ras met een mythe rond smooth talking en dat vind ik wel bij de agent passen.

Al heb ik wel in de vrienden groep aardig wat mensen zitten die ook agent willen spelen. Tot nu toe zitten we op 1 Sith warr, 1 sith inqui, 3 agent, 2 undefined. Misschien dat het aan mijn kant dan toch tanky Bounty Hunter word. Maar ach het duurt nog ff voordat de game uit is. We zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben erg benieuwd naar deze game, hopelijk kan ik de beta meespelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
ye-roon schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:57:
Ik hoop dat Twilek beschikbaar word voor Agent. Dat is echt zo'n ras met een mythe rond smooth talking en dat vind ik wel bij de agent passen.
Twi'leks zijn slaven: lijkt me sterk dat het keizerrijk ze zou toelaten om agents te worden. Dat past totaal niet in de lore van Star Wars. Zelfs de Republiek liet in de tijdzone van The Old Republic de slavernij toe op Ryloth (thuisplaneet van de Twi'leks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Maar Twilek's kunnen wel Sith Inquistors worden. Tuurlijk Force Senstive geboren worden is mogelijk, maar er zijn dus wel sith twileks. Maar ach, een man kan hopen toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Ik heb de afgelopen paar dagen me er ook eens in verdiept (filmpjes van de e3 gekeken en zo). En nu ben ik ook gehypet, beetje jammer dat het pas aan het eind van dit jaar een keer uit komt :').

Op het moment neig ik het meest naar Trooper Vanguard (tank) en als het kan als race Cyborg of als het echt moet Human (die andere twee rassen staan met niet echt aan :P). Jedi Guardian lijkt me ook leuk, alleen het idee van een ranged tank trekt me toch meer.
Daarnaast speel ik liever een minder gespeelde class, onder andere omdat er vast genoeg class specifieke items e.d. zijn.

Uit die Q&A die gepost was (vind het overzicht zo toch duidelijker, aangezien je (neem ik aan) eerst je class kiest voordat je een ras kiest ;)):

Empire:
Sith Warrior: Human, Sith Pureblood, Cyborg, Zabrak
Sith Inquisitor: Human, Sith Pureblood, Twilek, Rattataki, Zabrak
Bounty Hunter: Human, Chiss, Cyborg, Rattataki, Zabrak
Imperial Agent: Human, Chiss, Cyborg, Rattataki, Zabrak

Republic:
Jedi Knight: Human, Miraluka, Twilek, Zabrak, Mirialan
Jedi Consular: Human, Miraluka, Twilek, Zabrak, Mirialan
Trooper: Human, Cyborg, Zabrak, Mirialan
Smuggler: Human, Cyborg, Zabrak, Mirialan, Twilek
En dit lijstje is natuurlijk nog hevig aan veranderingen.

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=271500 . Volgens deze poll will 2/3 Force user worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ye-roon schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:57:
Hmm, dat is interessant. Maar betekend dat dan ook dat respeccen niet mogelijk is? Want dan zou je elke keer dat je respecced naar een ander subforum moeten met je posts? En thanks voor de ras/class combies. Ik denk dan toch dat het of Cyborg of Chiss word. Vind de rest maar beetje meh. Ik hoop dat Twilek beschikbaar word voor Agent. Dat is echt zo'n ras met een mythe rond smooth talking en dat vind ik wel bij de agent passen.
Je kunt alleen maar binnen je advanced class respeccen, dus niet van advanced class veranderen. Je kiest dus op de char creation screen een class. Die level je tot level 10 en dan kies je een advanced class. Je kunt overigens dan wel doorlevellen zonder een AC te kiezen geloof ik, maar dan kun je geen skill points besteden. (dan wordt het dus op een gegeven moment moeilijk)
Volgens betacake klopt dit ook aardig met de beta. Waarbij de Jedi Knight en Sith Warrior schijnbaar het meeste gespeeld worden van wat ik heb gelezen.
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 15:48:
De belangrijkste daarvan is geen custom chat channels. Dat is echt een doodsteek voor community vorming. Ook het feit dat je absoluut geen interactie heb met de wereld vind ik erg zonde.
Verklaar u nader? Ik ken heel wat MMOs die de mogelijkheid niet hadden voor custom chat channels maar de meest levendige communities hadden die ik ooit heb gezien. De enige doodsteek voor community-vorming is naar mijn idee cross server integratie. (denk aan x-server battlegrounds in WoW)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:21:
[...]
Je kunt alleen maar binnen je advanced class respeccen, dus niet van advanced class veranderen. Je kiest dus op de char creation screen een class. Die level je tot level 10 en dan kies je een advanced class. Je kunt overigens dan wel doorlevellen zonder een AC te kiezen geloof ik, maar dan kun je geen skill points besteden. (dan wordt het dus op een gegeven moment moeilijk)
Ah dus er zijn eigenlijk 8 classes per factie. Dan moet ik toch echt gaan kijken naar een (melee) fighter die kan tanken, wat dps kan en self heals heeft ^^
Verklaar u nader? Ik ken heel wat MMOs die de mogelijkheid niet hadden voor custom chat channels maar de meest levendige communities hadden die ik ooit heb gezien. De enige doodsteek voor community-vorming is naar mijn idee cross server integratie. (denk aan x-server battlegrounds in WoW)
Custom chat channels gebruikte ik toch amper in wow :) Alleen een class channel van me guild waar we aant ranten waren op alle andere classes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ye-roon schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:30:
[...]

Ah dus er zijn eigenlijk 8 classes per factie. Dan moet ik toch echt gaan kijken naar een (melee) fighter die kan tanken, wat dps kan en self heals heeft ^^
Oftewel een AC die alles tegelijk kan? Die zijn er niet :) Maar misschien dat je wat zwakke heals krijgt van talents of base skills van de class. (sith warrior heeft ook wat van die talents)

Zie onderstaande voor alle classes:

Jedi Guardian (mtank/mdps)
Jedi Sentinel (dps)
Jedi Shadow (mtank/mdps)
Jedi Sage (heal/rdps)
Smuggler Scoundrel (heal/rdps)
Smuggler Gunslinger (dps)
Trooper Vanguard (rtank/rdps)
Trooper Commando (heal/rdps)

Sith Warrior Juggetnaut (mtank/mdps)
Sith Marauder (mdps)
Sith Inquisitor Sorcerer (heal/rdps)
Sith Inquisitor Assassin (mtank/mdps)
Bounty Hunter Powertech (rtank/rdps)
Bounty Hunter Mercenary (heal/rdps)
Imperial Agent Operative (heal/rdps)
Imperial Agent Sniper (rdps)

De imp/reb classes zijn trouwens dus geen mirror classes ondanks wat eerder beweerd is.
Custom chat channels gebruikte ik toch amper in wow :) Alleen een class channel van me guild waar we aant ranten waren op alle andere classes :p
Wij hadden alleen channels tijdens raids per class, maar toen raids geen 40 man meer waren, was dat ook niet meer nodig eigenlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13remon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-05 15:23
Ik heb me een paar dagen geleden aangemeld voor de test fase, kan iemand me vertellen wanneer de nieuwe ronde van uitnodigingen word verstuurd. Alvast bedankt.

@ Thormodo: bedankt, en voor mij word het blijven hopen.

[ Voor 15% gewijzigd door 13remon op 05-07-2011 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
13remon schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:06:
Ik heb me een paar dagen geleden aangemeld voor de test fase, kan iemand me vertellen wanneer de nieuwe ronde van uitnodigingen word verstuurd. Alvast bedankt.
Als jij bij de eerstvolgende ronde wordt uitgenodigd zou ik gelijk even wat loten kopen. Momenteel is de bèta nog maar voor een hele kleine groep toegankelijk, dus de kans dat je binnen nu en ~2 maand wordt uitgenodigd (afhankelijk van wanneer er een grotere bèta komt) is nihil.

Ik dacht dat de Jedi Knight wel wat self heals heeft. Maar het is in principe óf goed zijn in DPS óf goed zijn in tank :P. Hybrid was volgens die Q&A niet echt een optie. Wat ook logisch is als je de advanced classes bekijkt.
En volgens mij kun je als Jedi Shadow of Sith Assassin niet echt een tanky tank zijn, maar meer een geef-iedereen-defensive-buffs type of Off Tank als ik de advanced classes zo bekijk.

En je hebt dus 1 talent tree afhankelijk van je main class en dan 2 talent trees afhankelijk van welke advanced class je vervolgens neemt.
http://www.swtor.com/info/systems/advanced-classes

[ Voor 37% gewijzigd door Thormodo op 05-07-2011 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Thormodo schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:29:
[...]
En volgens mij kun je als Jedi Shadow of Sith Assassin niet echt een tanky tank zijn, maar meer een geef-iedereen-defensive-buffs type of Off Tank als ik de advanced classes zo bekijk.
Ik denk dat ze ook eerder CC dan echt tank zijn. De tanks zullen de Jedi Guardian en Trooper Vanguard aan Republic zijde en de Sith Juggernaut en Bounty Hunter Powertech aan de Empire kant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Laatst online: 17-05 22:07
Hoewel ik het zeker wel ga proberen wanneer het uit is, vind ik het toch jammer dat je een kant moet kiezen en daar bij moet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

In reactie op redelijk wat van hierboven:

Ik speel nu over het algemeen hybrid classes. En mijn main is een feral tank. Die ook cat form heeft, en self heals. Al staat me wow account al 7 maanden dicht, maar toch :p

Ik speel het liefst dat soort classes. Beetje van alles. En het liefst melee. Dus mijn opties zijn over het algemeen gelimiteerd tot jedi shadow en sith inqui. Of de operative, maja ik ben een sniper fan. Dus een agent zou ik als sniper spelen. keuzes, keuzes :) Misschien ga ik wel inquisitor als daar behoefte aan is in de groep :) Of bounty hunter tank. aaaaaaaaah! beter krijg ik een beta invite zodat ik stuff kan testen. Ik sta al ingeschreven sinds ze dat toelaten dus dat moet goed komen (hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:01
Bornhald schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 08:13:
Hoewel ik het zeker wel ga proberen wanneer het uit is, vind ik het toch jammer dat je een kant moet kiezen en daar bij moet blijven.
Aan de ene kant natuurlijk jammer, aan de andere kant ook wel weer begrijpelijk. Het maakt game design een stuk makkelijker door een beperkt aantal factions te hebben, en de onmogelijkheid tot switchen voorkomt dat men wekelijks van faction switched om tot de sterkste faction te behoren op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DarthDavy schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 07:46:
[...]

Ik denk dat ze ook eerder CC dan echt tank zijn. De tanks zullen de Jedi Guardian en Trooper Vanguard aan Republic zijde en de Sith Juggernaut en Bounty Hunter Powertech aan de Empire kant zijn.
Van wat ik er van gelezen heb moeten het fullblown tanks zijn. Overigens is je informatie achterhaald. Jedi Shadow en Sith Assassin hebben ook een tank tree gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Laatst online: 17-05 22:07
psychodude schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 09:23:
[...]

Aan de ene kant natuurlijk jammer, aan de andere kant ook wel weer begrijpelijk. Het maakt game design een stuk makkelijker door een beperkt aantal factions te hebben, en de onmogelijkheid tot switchen voorkomt dat men wekelijks van faction switched om tot de sterkste faction te behoren op de server.
Begrijp het ook wel, aan de andere kant zou he wel redelijk in de sfeer van de films zitten waar er eigenlijk ook van kant geswitched wordt. Een andere optie had geweest totaal geen facties, maar dat zou ook raar zijn. Alleen ergens vind ik het toch jammer :D dat je niet zelf je alliancie kan maken

Voor de rest is dit toch echt de enige mmo waar ik nog een beetje naar uitkijk, en dan met name om de leuke features (die ze in ieder gaval beloven, laten we hopen dat ze het beter waarmaken dan ccp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Empire en Republic classes worden dus geen echte mirrors van elkaar. Toch zie ik dan een grote uitdaging voor Bioware om dit allemaal te ballanceren, vooral end-game pvp/pve. Om maar een voorbeeld aan te halen uit WoW, shamans waren eerst exclusief Horde en paladins exclusief Alliance, later zijn ze daar vanaf gestapt, om ballance redenen.

Ik denk zelf dat er veel overeenkomsten zullen zijn tussen bijvoorbeeld de Agent en Smuggler, Trooper en Bountyhunter, enz. enz. Alleen dan met verschillende namen en graphics voor abilities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13remon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-05 15:23
Ik heb een kleine vraag. Denken jullie dat de game het gaat halen?
Want als ik me goed herinner was ook iedereen lyrisch over Rift (daar zat ik wel in de bèta), maar die is uiteindelijk bijna helemaal leeggelopen.
Ik blijf hopen dat ik in de bèta kom, en ik ga er van uit dat ze ook nog server tests gaan doen, waar ze zoveel mogelijk spelers voor nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:39:
De Empire en Republic classes worden dus geen echte mirrors van elkaar. Toch zie ik dan een grote uitdaging voor Bioware om dit allemaal te ballanceren, vooral end-game pvp/pve. Om maar een voorbeeld aan te halen uit WoW, shamans waren eerst exclusief Horde en paladins exclusief Alliance, later zijn ze daar vanaf gestapt, om ballance redenen.

Ik denk zelf dat er veel overeenkomsten zullen zijn tussen bijvoorbeeld de Agent en Smuggler, Trooper en Bountyhunter, enz. enz. Alleen dan met verschillende namen en graphics voor abilities.
Maar paladin is dan ook nog steeds broken :+ Voor mij is het niet moeilijk, ik ga zeer zeker voor de Agent! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
13remon schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:43:
Ik heb een kleine vraag. Denken jullie dat de game het gaat halen?
Want als ik me goed herinner was ook iedereen lyrisch over Rift (daar zat ik wel in de bèta), maar die is uiteindelijk bijna helemaal leeggelopen.
Ik blijf hopen dat ik in de bèta kom, en ik ga er van uit dat ze ook nog server tests gaan doen, waar ze zoveel mogelijk spelers voor nodig hebben.
Zonder glazen bol is het moeilijk te zeggen maar ik reken op een goede vaste basis community (zoals lotro, guild wars, ...)
Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts met "ik heb mijn preorder bij winkel X staan" of "bij winkel Y kost de preorder Z euro" aub achterwege laten.