Ik zou de indeling van de start post na de jump to end allereerst starten met de navigatie.
Star Wars: The Old Republic is een MMORPG en speelt zich af in de Star Wars Universe ongeveer 300 jaar na de gebeurtenissen in Star Wars: Knights of the Old Republic. Knights of the Old Republic 2 is geen door Bioware erkende game over dit tijdperk en dus zet SW:TOR het verhaal van KOTOR1 voort.
Classes en Races
Daarnaast is de jump van Background naar Classes/Races binnen een MMO veelal niet de meest logische.
Een invulling na de background wat betreft pricing van de game, hoe / waar de game te verkrijgen (origin linkje, linkje pricewatch) en het nog niet bekend zijn van de monthly pricing structuur zal beter passen. De kosten is tenslotte toch iets wat vaak eerder voor mensen aan bod komt dan welke character ze verkiezen.
Naast kosten, ook aldaar de system specs aanhalen.
Hierna zou ik zeggen factions + characters
En wat dan ook nog meer het meeste vraag naar zal blijken te zijn, wrs de usual: endgame content, pvp, guilds, crafting, linkjes
De introductie zou ik ook wat formeler proberen te verwoorden;
Voorbeeld:
Star Wars: The Old Republic is de unreleased MMORPG in ontwikkeling door EA/BioWare. De verhaallijn is gebaseerd op de gebeurtenissen bekend van de Knights of the Old Republic, gebaseerd op de Star Wars Universe. Het huidige verhaal speelt zich 300 jaar na dato af ( 3.000 jaar alvorens de bekende film trilogiën ) en is geschreven door dezelfde studio welk de recente RPG series 'Mass Effect' en 'Dragon Age' heeft ontwikkeld.
Binnen Star Wars: The Old Republic ervaart de speler een episch verhaal passende bij de gekozen klasse en wordt in staat gesteld middels eigen keuzes de loop van de eigen speel ervaring te beïnvloeden. Middels de verkregen ervaringspunten via het doorlopen van het verhaal zal de karakter doen groeien in kracht, skills en atributen.
BioWare onderscheidt zich middels Star Wars: The Old Republic van andere titels binnen het genre door de verhaallijn een prominente rol binnen het spel te geven, en tevens hierbij er te voor hebben gekozen het gehele spel aan te bieden in combinatie met Voice Over dialogues ( dit wil zeggen gesproken teksts i.p.v. geschreven tekst voor quests ).