Toon posts:

[PC] Star Wars: The Old Republic - Deel 1 OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste
Acties:
  • 79.923 views

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05 08:52
Oh, en is ook al bekend wat de levelcap is? Kan dat nergens duidelijk vinden.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 09:02
Conscience NL schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 23:22:
50 vooralsnog

XBO: Michaël#3318

Anoniem: 33272

Conscience NL schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 23:22:
6de link: SWTOR levelcap announced.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 04-08-2011 23:34]

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-07-2021

MicScott

.Grey.

The Chosen One schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 23:04:
Denk dat dat gewoon verbeelding is. Denk eerder dat 'kindjes' juist evil willen zijn.
Het is allebei onzin. Ik heb zowel Horde als Alliance gespeeld in WoW, en zowel IMP als terrorist scum rebel in SWG, en de leeftijdsverschillen en/of verschillen qua gedrag zijn echt nihil.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:07
KunDun schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:00:
Net Pre-order gedaan voor de CE, kreeg een pre-order code voor early access, ben benieuwd,
wanneer ik dan kan spelen. Is er trouwens iemand die al een guild heeft opgezet, en er een member bij wil hebben ?
waar?

Gigabyte Aorus X570 ULTRA, Ryzen 9 3900X, 32GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung EVO 970 1TB, EVO 840 1TB, 2x LG 27UD68-P, LG 48CX, LG 65C8, Panasonic TX-P50UT50E, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold4 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus

MicScott schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 23:34:
[...]

Het is allebei onzin. Ik heb zowel Horde als Alliance gespeeld in WoW, en zowel IMP als terrorist scum rebel in SWG, en de leeftijdsverschillen en/of verschillen qua gedrag zijn echt nihil.
ik ga denk ik gewoon een clan zoeken met een minimum leeftijd.
Of kijken of er mensen uit mn oude guilds op dezelfde server willen spelen.

Als er trouwens nog iemand van plan was om naar gamescom te gaan:
As you probably know, Star Wars: The Old Republic will be appearing at this year's GamesCom show in Cologne.

As an added bonus to those members of the The Old Republic community, we will be housing a special area within the stand where you can play Warzone PvP.

This area is designed to allow members of the community to play Warzone matches in a slightly more relaxed environment, away from the rest of the hustle and bustle of the show floor. The room itself holds 16 players at any time, where 8 Republic players will battle against 8 Imperial combatants in the Alderaan Civil War.

If you (and maybe members of your guild) are attending GamesCom and want to get involved, send us an email to events@SWTOR.com telling us:

- Your name
- OPTIONAL: the names of up to 3 of your friends or guild mates who also want to play
- The day you'd like to play (Thursday, Friday, Saturday or Sunday)

The final date and time for signups will be Monday 8th August at 1600 CET (1500 GMT). After that time, we will be selecting names randomly, and assigning people to days and time slots.

If you are chosen, you will receive an email detailing your assigned time and date, to which you will need to reply to confirm the slot.

While we will do our best to accommodate everyone's requests with regards to signups, slots will be given out randomly, as long as the application was received before the cut off date. The decision of the BioWare team is final and as such, we retain the right to refuse entry to the room for any reason. Due to the volume of signups we receive, if you miss your allotted time slot at the show, we can not guarantee that you will be able to attend another session at a later time.

We look forward to seeing you all in Cologne!

[Voor 82% gewijzigd door RocketKoen op 05-08-2011 00:41]

TheS4ndm4n#1919

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-06-2022

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Horde is absoluut niet slecht in WoW! Humans zijn meestal meer evil dan Horde als je de lore nagaat (die van WC3 af).

Sith is ook niet perse "evil", hun methodes en drijfredenen zijn dat echter meestal wel ;)

Join the Dark Side en volg de link in men sig :p

En ja, wij hebben al een guild opgezet in SWTOR met dezelfde naam als de WoW guild, en zijn dus ook via de swtor official website te vinden.

[Voor 21% gewijzigd door BlaSfem0n op 05-08-2011 08:51]

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik denk dat de Sith in verhouding meer evil is dan de Horde en dat dat ook veel meer naar voren zal komen in de gameplay.

[Voor 6% gewijzigd door bitpixl op 05-08-2011 09:39]

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-05 08:28
Sith zijn niet slecht, ze hebben een andere filosofie :)

http://starwars.wikia.com/wiki/Code_of_the_Sith

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
BlaSfem0n schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:49:
Horde is absoluut niet slecht in WoW! Humans zijn meestal meer evil dan Horde als je de lore nagaat (die van WC3 af).

Sith is ook niet perse "evil", hun methodes en drijfredenen zijn dat echter meestal wel ;)

Join the Dark Side en volg de link in men sig :p

En ja, wij hebben al een guild opgezet in SWTOR met dezelfde naam als de WoW guild, en zijn dus ook via de swtor official website te vinden.
ooow dat is wel leuk die guild man,ik ga het samen met een vriend van me spelen en weet nog niks van servers enzo maar als onze paden elkaar kruisen zal ik een eventueel lidmaatschap zeker overwegen! mijn pvp guild in wow blijft gewoon waar ie is en heeft geen swtor plannen

ennuh eindelijk iemand met een goede onderbouwing waarom de humans meer even zijn.. de zin "na wc3" maakte het compleet voor wc3 was het de (oude) Horde die badass bezig was maar deden het uiteindelijk wel om hun volkje te redden (hetzij onder demonische invloed) maarja daar is een ander topic voor..

en kiddies hou je overal wel hoor, op mijn realm valt het kwa kiddies best mee onder de alliance populatie

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Anoniem: 82860

Topicstarter
Patch notes beta servers
Build Notes 8/2/2011 -Incomplete

General
Revan (the test server) is now a PvP server
The login queue has been improved
The maximum credit capacity for a character is now four billion
Added AoE looting as an option in Preferences
Taxi costs have been reduced by approximately 50%
Final inventory expansion now costs 225,000 credits
Random notes about additional taxi routes added - new enviroment art... ambient NPCs...
World Bosses have been added on Tatooine and Belsavis
Speeder Bikes and Personal vehicles' speed has increased
Players are able to resurrect via the Medical Probe so long as they are not in Warzones, Raids, or Flashpoints.

Classes and Combat (good stuff here)
The expertise stat (which increase character effectiveness when fighting other players) has been added, along with a dropdown for PvP damage and healing stats on the Character Pane.
Each class no relies on ONE primary attribute to boost damage and healing with ALL ability types
Attack power rating has been removed
Power rating has been added. In increase damage dealt by all attacks
Surge Rating has been added. It increase the magnitude of all critical damage and healing
Shield rating has been added. It increase the chace to mitigate incoming damage with shield items.
Training costs have been rebalanced across all classes
Ability training costs have been reduced overall.
The stun break ability now becomes available at level 9 (down from 18)

Bounty Hunter
Extensive changes have been made to the BH, its advanced classes and its skill trees
The pvp balance of this class has been improved
The variable heat system has been rebalance to provide maximum regeneration from 60% heat and upwards, increase capacity for burst damage and healing.
The Firebug tree is no the shared tree between both AC's. the Advanced Prototype tree is now available only to powertechs.

Imperial Agent
Significant changes have been made to this class and it's skill trees to improve viability in pve and pvp
Replaced group speeed increase ability with infiltrate, which provides a 15 second group stealth field
Added a regeneration indicator with a tooltip that describes the Agent's resource regeneration

Jedi Consular
Force now regenerates at 8 force per second
Force of will: This ability is now trainable at level 9
Force Valor: this ability no longer increases Presence

Sage
Presence no longer increases force regeneration
Restoration: This ability is now trainable at lvl 24
Force Quake trainable at 34
Mind Crush trainable at 14
Revive trainable @ 50

Telekinetics
Mind's Eye: Skill has been added, increase range of disturbance, telekinetic wave, and turbulence.

Seer
Wisdom: this skill now located in the seer skill tree increase presence by 3% per rank and healing by 1% per rank.

Shadow
Martial Studies: removed
Shield Proficience and Combat Technique: trainable @ 14
Resilience @ lvl 36
Force Pull: @ lvl 42
Balance (shared tree) This tree's overall damage output potential has been improved and is more in line with other damage tree's
Many skills in this tree have been moved and altered
A double-bladed lightsaber is no longer required for some skills
Force Strike: this skill no additionally clears the cooldown of mind crush
Force Supression now works more like death field
Will of the Jedi is no in this tree and increase willpower by 3%
Psychic Absorption this skill has been moved to T6 and has 2 ranks
Containment move to T5
Assertion T4 3 ranks
Twin Disciplines now has 2 ranks
I wonder... :)

• Raxious
  • Laatst online: 26-05 16:51
hmmm
The maximum credit capacity for a character is now four billion
betekend dit dat het redelijk makkelijk is om zoveel te krijgen, of dekken ze zich vast in?

• MicScott

MicScott

.Grey.

Raxious schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:14:
hmmm

[...]

betekend dit dat het redelijk makkelijk is om zoveel te krijgen, of dekken ze zich vast in?
Ik denk dat ze zich vast indekken.

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-06-2022

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

hmmm

[...]

Zover ik al gelezen heb, zijn credits geen issue als je het niet uit ramen en deuren gooit, of teveel investeert in crafting en gathering missions door je companions.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-05 07:49
Quote: The Firebug tree is no the shared tree between both AC's. the Advanced Prototype tree is now available only to powertechs.

Dit was toch al zo bij de BH?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Nefiorim
hmmm

[...]

Weet zo snel niet waar de cap eerder op lag, maar 32 bits begint bij een maximum van 2 miljard (tenzij anders hardcoded) en eindigt dus op een maximum van 4 miljard (maar dan kan je geen negatieve gevallen weergeven). Als ze nog hoger willen gaan dan moeten ze overstappen naar 64 bits codering voor geld, met alle performance en storage issues vandien :)

Denk dat het gewoon een gevalletje signed naar unsigned is, omdat de mogelijkheid om negatief saldo aan te geven toch niet nodig zal zijn.

Verder zijn er in WoW ook spelers geweest die de cap hebben gehaald. En 1 gold zal meer waarde vertegenwoordigen dan 1 credit ga ik even vanuit. Of is op z'n minst moeilijker te krijgen ;)

Topicstarter
ja voor level 10 loot je al 100 credits van een dooie npc bijvoorbeeld.

• Conscience NL
Na o.a. dit filmpje gezien te hebben (YouTube: ‪STAR WARS™: The Old Republic™ - Flashpoint Walkthrough - The Esseles‬‏ - YouTube), lijkt de Trooper een ontzettend sterke class te worden.

• Sneezzer
Zegt nog niet veel aangezien ze hier lvl 8-9 zijn....

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

http://www.torhq.com/2011...-beta-leaks-video-footag/
hier wat beelden, weet niet of deze al gepost zijn, probeer het topic wel te volgen maar soms gaat het heel hard.

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Nefiorim schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:24:
[...]

Weet zo snel niet waar de cap eerder op lag, maar 32 bits begint bij een maximum van 2 miljard (tenzij anders hardcoded) en eindigt dus op een maximum van 4 miljard (maar dan kan je geen negatieve gevallen weergeven). Als ze nog hoger willen gaan dan moeten ze overstappen naar 64 bits codering voor geld, met alle performance en storage issues vandien :)

Denk dat het gewoon een gevalletje signed naar unsigned is, omdat de mogelijkheid om negatief saldo aan te geven toch niet nodig zal zijn.

Verder zijn er in WoW ook spelers geweest die de cap hebben gehaald. En 1 gold zal meer waarde vertegenwoordigen dan 1 credit ga ik even vanuit. Of is op z'n minst moeilijker te krijgen ;)
Het zou toch wel slordig zijn als ze in 2011 een spel starten op 32bit servers....
Maja, misschien hadden ze wel geen tijd meer voor een 64 bit versie en stellen ze dat nu gewoon uit.
Want je kan er donder op zeggen dat die 4bil na een paar jaar ook wel bereikt is.

TheS4ndm4n#1919

RocketKoen schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:14:
[...]
Het zou toch wel slordig zijn als ze in 2011 een spel starten op 32bit servers....
Maja, misschien hadden ze wel geen tijd meer voor een 64 bit versie en stellen ze dat nu gewoon uit.
Want je kan er donder op zeggen dat die 4bil na een paar jaar ook wel bereikt is.
Server side zal het probleem niet zijn. Maar client side zul je als je de variabele verder wilt kunnen gebruiken en niet simpelweg doorstuurt als string ook 64 bits moeten hebben wil je meer dan die 4 miljard kunnen gebruiken. De client zal echter geen 64 bits (only) zijn.

• prutser387
Waar gaat dit over? 1 regel in een vage pachtnote? Mischien stond het maximum wel eerst op 1000 credits en hebben ze dit nu aangepast naar een hogere waarde.....
psychodude schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:19:
[...]

Server side zal het probleem niet zijn. Maar client side zul je als je de variabele verder wilt kunnen gebruiken en niet simpelweg doorstuurt als string ook 64 bits moeten hebben wil je meer dan die 4 miljard kunnen gebruiken. De client zal echter geen 64 bits (only) zijn.
Nee hoor...
de string "21341245179246193782194793127392739173" kan prima. want het is een string en geen INT.

Lineage2 is 2 jaar geleden overgestapt op 64bits servers omdat de prijzen van de duurste items op ongeveer 14miljard zat, terwijl niemand meer dan 2,1miljard kon hebben.

TheS4ndm4n#1919

• MicScott

MicScott

.Grey.

Nefiorim schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:24:
[...]

Ja maar de WoW limiet was in copper, niet in gold.

• Nefiorim
MicScott schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:35:
[...]

Ja maar de WoW limiet was in copper, niet in gold.
Dat wist ik niet... Interessant :D

• Nefiorim
RocketKoen schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:28:
[...]

Nee hoor...
de string "21341245179246193782194793127392739173" kan prima. want het is een string en geen INT.

Lineage2 is 2 jaar geleden overgestapt op 64bits servers omdat de prijzen van de duurste items op ongeveer 14miljard zat, terwijl niemand meer dan 2,1miljard kon hebben.
Er zijn zat redenen waarom je dat getal als integer wil hebben en niet als string.

• prutser387
*zucht* en misschien is de server wel 64 bits, maar hebben ze gewoon een maximum ingesteld?

• Nefiorim
prutser387 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:35:
*zucht* en misschien is de server wel 64 bits, maar hebben ze gewoon een maximum ingesteld?
Ik realiseer me ten zeerste dat het wellicht iets "te" is, deze hele discussie, maar zolang dit de weinige stukken info zijn die naar buiten komen is dat ook alles waar we enigzins zinnig over kunnen discussiëren :)
Het behoort bij het hele hyped/psyched blijven voor de release :)

• Conscience NL
Toch interessant om te weten dat de maximum hoeveelheid "geld" in een game afhangt van een 32- of 64-bits server.

[Voor 3% gewijzigd door Conscience NL op 05-08-2011 16:43]

• prutser387
Nefiorim schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:03:
[...]

Ik realiseer me ten zeerste dat het wellicht iets "te" is, deze hele discussie, maar zolang dit de weinige stukken info zijn die naar buiten komen is dat ook alles waar we enigzins zinnig over kunnen discussiëren :)
Het behoort bij het hele hyped/psyched blijven voor de release :)
True true.... :)
Nefiorim schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:16:
[...]

Er zijn zat redenen waarom je dat getal als integer wil hebben en niet als string.
nope.
Alle aankopen enzo worden server-side gedaan. Anders heb je binnen 5 min een hack geschreven waardoor je unlimited geld hebt, of alle items 1 credit kosten.

En voor de client zet je gewoon een ToString(int) er tussen.

TheS4ndm4n#1919

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:33

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

RocketKoen schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 17:20:
[...]

nope.
Alle aankopen enzo worden server-side gedaan. Anders heb je binnen 5 min een hack geschreven waardoor je unlimited geld hebt, of alle items 1 credit kosten.

En voor de client zet je gewoon een ToString(int) er tussen.
Hmm gaat server het zwaar krijgen...
Moet ie dus alle berekeningen zelf gaan doen...
Kortom ik wil 20x water he server hoe duur is het .....

reken er maar op dat dit soort dingen gewoon client side gebeuren...

Ik ben verstopt zoek een ander :P

kaasszje schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:19:
[...]

*stuurt packet naar de server dat ik 20 imperial class cruisers wil kopen
server stuurt packet terug: haal 20 miljard credits van je balans af
*stuurt packet terug dat de 20 miljard van mn balans is afgeschreven.

jeeh 20 gratis imperial cruisers.

Dus ja, die dingen worden server side gedaan.
Voor battle.net deed diablo het op jouw manier. tot iemand doorkreeg welke variabelen je in je character file je aan moest passen voor gratis items en gold.

Ook alle movement dmg ect worden server side gedaan.
Alle wat de client doet is I/O (toesenbord, muis, geluid, animaties)

[Voor 7% gewijzigd door RocketKoen op 05-08-2011 18:28]

TheS4ndm4n#1919

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-05 09:43
kaasszje schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:19:
[...]

:s hoe zwaar denk je dat een berekening van 20x <prijs van een emmer water> is in vergelijking met de andere berekeningen die de server moet doen?

En het opslaan van een cijfer als string is onzin, aangezien je het toch naar een 32 of 64-bits cijfer (of een andere cijferdatastructuur) moet converteren als je ermee wilt rekenen. Plus de overhead van het telkens converteren.
YopY schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:32:
[...]

En het opslaan van een cijfer als string is onzin, aangezien je het toch naar een 32 of 64-bits cijfer (of een andere cijferdatastructuur) moet converteren als je ermee wilt rekenen. Plus de overhead van het telkens converteren.
De client rekent ook niet met het cijfer. dat doet de server. en op de server staat het gewoon als een 64 bit int.

het punt was dat je dan geen 64 bit client nodig hebt om het spel te draaien.

TheS4ndm4n#1919

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 15:29

The Chosen One

Zie signature!

Mooi filmpje, mooiste class video volgens mij.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• shaft8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-05 15:51
En hier heb ik al een hele tijd op zitten wachten...!
Erg mooi filmpje. Het bevestigt mijn keuze om de Jedi Consular te gaan spelen. 8)

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:50

Mij te mainstream die Consular, ik ga voor... geen idee eigenlijk. Bounty Hunter lijkt me wel leuk.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Nefiorim
RocketKoen schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:38:
[...]

De client rekent ook niet met het cijfer. dat doet de server. en op de server staat het gewoon als een 64 bit int.

Een deel kan je gerust veilig aan de client overlaten met de juiste controles (zoals bijvoorbeeld de Warden software van Blizzard).

• YopY
  • Laatst online: 16-05 09:43
RocketKoen schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:38:
[...]

Nee da's waar. Je hebt ook geen 64 bits PC nodig om met 64 bits getallen te werken, met wat truukjes in de berekeningen (immers, je kunt een getal ook in stukjes opdelen).
Nefiorim schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 10:30:
Een deel kan je gerust veilig aan de client overlaten met de juiste controles (zoals bijvoorbeeld de Warden software van Blizzard).
Nu je het zegt. Zaken zoals de verplaatsing van de gebruiker lijken - in het geval van WoW en ook veel FPS games - aan de clientside berekend te worden en doorgestuurd naar de server, aangezien er speedhacks (maar ook wel flyhacks) voor die spellen zijn. Waarschijnlijk maken die ook misbruik van lag detectie en dergelijke.

Maar dat soort dingen moeten ook wel clientside, anders krijg je dikke input lag, en da's niet prettig.

• KunDun
  • Laatst online: 28-05 11:24

• MrBlueEyes
Die hebben geen website?

Gigabyte Aorus X570 ULTRA, Ryzen 9 3900X, 32GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung EVO 970 1TB, EVO 840 1TB, 2x LG 27UD68-P, LG 48CX, LG 65C8, Panasonic TX-P50UT50E, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold4 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus

• Conscience NL
Ik zat even te denken. SWTOR kan een soort 'opstapje' naar Blizzard's next-gen MMO Titan worden. WoW is niet echt sci-fi, en helemaal niet combat met sci-fi wapens. Titan zal dit waarschijnlijk juist veel worden, want het zou een next-gen MMOFPS-achtige game worden. SWTOR past daar precies tussen in; het heeft veel elemeten die WoW ook heeft, maar is natuurlijk sci-fi bij uitstek.

Conscience NL schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 22:48:
Ik zat even te denken. SWTOR kan een soort 'opstapje' naar Blizzard's next-gen MMO Titan worden. WoW is niet echt sci-fi, en helemaal niet combat met sci-fi wapens. Titan zal dit waarschijnlijk juist veel worden, want het zou een next-gen MMOFPS-achtige game worden. SWTOR past daar precies tussen in; het heeft veel elemeten die WoW ook heeft, maar is natuurlijk sci-fi bij uitstek.
Of alle sci-fi MMO fans zijn straks helemaal verslaafd aan TOR en blizzard heeft hun kans gemist :P

TheS4ndm4n#1919

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:50
Tja, wanneer gaat Blizzard eens een slecht spel maken? Bioware heeft zoveel dollar in dit project gestopt dat ze niet terug kunnen, Blizzard heeft dat minder heb ik het gevoel, wanneer Blizzard in een project stapt zit daar zoveel research achter dat die fouten minder worden gemaakt. Maar ik weet het ook niet precies allemaal. Ik weet alleen dat ik heel erg benieuwd ben naar Star Wars the Old Republic.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-05 14:09
Grootste gevaar van The Old Republic is EA net zoals Activation is voor WoW. Je ziet met WoW de invloeden, zelfde met D3. Ik denk daarom dat Titan ook een veel minder succes zal worden en zeker niet een concurent voor The Old Republic en/of WoW. Een ander punt is natuurlijk historie, jeugdsentiment.. wie kent Warcraft, Starwars, etc.. niet vanuit hun jeugd.

• KunDun
Sorry foutje ik bedoelde E-plaza

• MrBlueEyes
Hoort gewoon bij Bart Smit lijkt mij, precies dezelfde website. Alleen staat op beide website's alleen reserveren via e-mail/telefoonnummer. Zo heb ik het ook bij een lokale Bart Smit gedaan, beetje raar systeem.

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-05 11:03

TheAshcat

Death from Above

Bij Bart Smit reserveren is af en toe inderdaad een beetje raar maar ze leverden mijn Dragon Age 2 Bioware Signature Edition eerder wel op tijd.

Mijn code inmiddels ook toegevoegd en ik ben er klaar voor!

Nu alleen nog beslissen wat ik ga spelen, ik zal toch wel met een lightsaber willen...maar of het nu Jedi of Sith gaat worden?

Republic lijkt me gaaf ivm de lore, het 'echte' Star Wars gevoel.

Empire omdat het gewoon heerlijk evil is.

... zucht ... gelukkig heb ik nog even.

• MrBlueEyes
TheAshcat schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 21:20:
Bij Bart Smit reserveren is af en toe inderdaad een beetje raar maar ze leverden mijn Dragon Age 2 Bioware Signature Edition eerder wel op tijd.

Mijn code inmiddels ook toegevoegd en ik ben er klaar voor!

Nu alleen nog beslissen wat ik ga spelen, ik zal toch wel met een lightsaber willen...maar of het nu Jedi of Sith gaat worden?

Ja, maar reserveren hield nu alleen in dat ik gebeld wordt zodra hij er is. Heb niet een code of wat dan ook ontvangen.

MrBlueEyes schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 16:57:
[...]

Hoort gewoon bij Bart Smit lijkt mij, precies dezelfde website. Alleen staat op beide website's alleen reserveren via e-mail/telefoonnummer. Zo heb ik het ook bij een lokale Bart Smit gedaan, beetje raar systeem.
de gewone TOR kun je wel voor €5 pre-orderen.
volgens mij kun je de CE reserveren tot je een ons weegt, maar je gaat hem nooit krijgen.
Amazon heeft het voor elkaar gekregen om een na-levering te krijgen. bart smit heeft waarschijnlijk iets minder macht...

TheS4ndm4n#1919

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

En in de winkel reserveren zullen ze misschien wel doen maar de vraag is dan of je er nog 1 gaat krijgen.
Amazon is megagroot en gelukkig ook 2-4 dagen verzending, wel wat prijzig en import maar uiteindelijk ben je door de dollar nog goedkoper uit dan hier (al dan maar iets).

Denk dat ik me 1e clas wel heb bepaald. Hijs aan de light side ofc. :)
Nou nog ff SW:KOTOR 1 uitspelen (eindelijk) (25 uur onderweg nu) en daarna SW:KOTOR 2.

Ook soort van prequels dus altijd interessant naast het feit dat het super geweldige games zijn.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• MrBlueEyes
The Chosen One schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 23:01:
En in de winkel reserveren zullen ze misschien wel doen maar de vraag is dan of je er nog 1 gaat krijgen.
Amazon is megagroot en gelukkig ook 2-4 dagen verzending, wel wat prijzig en import maar uiteindelijk ben je door de dollar nog goedkoper uit dan hier (al dan maar iets).

Denk dat ik me 1e clas wel heb bepaald. Hijs aan de light side ofc. :)
Nou nog ff SW:KOTOR 1 uitspelen (eindelijk) (25 uur onderweg nu) en daarna SW:KOTOR 2.

Ook soort van prequels dus altijd interessant naast het feit dat het super geweldige games zijn.
Het maakt dus niet uit of je de game uit Europa of uit Amerika haalt?

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Heb meerdere reacties gezien van niet. Misschien dat iemand anders meer weet of ze kan opzoeken maar ik ga nu maffen. :)

• MrBlueEyes
The Chosen One schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 23:22:
Heb meerdere reacties gezien van niet. Misschien dat iemand anders meer weet of ze kan opzoeken maar ik ga nu maffen. :)
Heb hem direct besteld.

En op amazon in forum staat ook dat het gewoon moet kunnen. Ga ik ook vanuit bij Rift bijvoorbeeld kan je ook gewoon kiezen voor US of EU servers.

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-04 20:23
* Exitium meldt zit ook met smart te wachten op de release. Paar weken geleden de CE gepreordered. :)
TheAshcat schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 21:20:

Zit met exact hetzelfde dilemma. :P Wordt in ieder geval een lightsaber class, maar twijfel nog heel erg tussen twee uitersten. (Jedi knight / Sith inquisitor) Neig iets meer naar de Jedi knight, en dan zal de inquisitor daar wel vlak na komen. Komende weken vrij, deze week wel druk maar toch maar eens kijken of ik nog wat meer info / gameplay movies kan bekijken. :)
MrBlueEyes schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 23:15:
[...]

Het maakt dus niet uit of je de game uit Europa of uit Amerika haalt?
nope.
Je kan op elke server spelen die je wil, ongeacht waar je hem hebt gekocht en waar je zelf bent op dat moment.

Je kan dus als je wilt de US versie kopen terwijl je in china woont en op de europese servers spelen.
Je zal alleen wel een ping van 400 ofzo hebben...

Na de launch komen er hoogstwaarschijnlijk meer serverslocaties bij. Dan moet je denken aan bvb Japan/Korea, China, Oceanië, Oost-europa, zuid-amerika.

TheS4ndm4n#1919

• KunDun
RocketKoen schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 22:03:
[...]

de gewone TOR kun je wel voor €5 pre-orderen.
volgens mij kun je de CE reserveren tot je een ons weegt, maar je gaat hem nooit krijgen.
Amazon heeft het voor elkaar gekregen om een na-levering te krijgen. bart smit heeft waarschijnlijk iets minder macht...
Ik heb bij de pre-order een code voor de CE gekregen, en een "belofte"van early access.
Hoe willen ze dat dan doen ?
KunDun schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 02:21:
[...]

Ik heb bij de pre-order een code voor de CE gekregen, en een "belofte"van early access.
Hoe willen ze dat dan doen ?
je moet de code toevoegen een je tor account.
Voordat de early acces begint krijg je dan een mailtje met de download van de client.

TheS4ndm4n#1919

• KunDun
RocketKoen schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 02:26:
[...]

je moet de code toevoegen een je tor account.
Voordat de early acces begint krijg je dan een mailtje met de download van de client.
Dat begreep ik idd, en heb ik al gedaan :)
Alleen die early access duurt ook niet voor altijd, en als E-plaza de CE niet leveren kan,
Zou dat dus kunnen betekenen dat ik wellicht na de early access een tijdje niet meer spelen kan ?
KunDun schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 02:32:
[...]

Dat begreep ik idd, en heb ik al gedaan :)
Alleen die early access duurt ook niet voor altijd, en als E-plaza de CE niet leveren kan,
Zou dat dus kunnen betekenen dat ik wellicht na de early access een tijdje niet meer spelen kan ?
Als je een early-acces code hebt gehad voor de CE, dan is er een CE voor je.
er zijn niet meer CE early-acces codes dan dat er CE's zijn.

en er komt een periode na de launch dat je kan spelen met je early-acces zonder dat je het spel gekocht hebt.
Reken op 3 tot 7 dagen.
Dat is om te compenseren voor verzendtijd enzo.

TheS4ndm4n#1919

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
ooow nieuw filmpje vd consular?? :O hoop dat er een advanced class filmpje komt vd Sith inquistor ben voornamelijk wel benieuwd naar de Assasin maar als ie net zo wordt als de Rogue class van wow dan pas ik, wil niet al teveel van stealth afhankelijk zijn..

dan maar een Bounty huntard :P heb trouwens bij bol.com besteld en de code al geactiveerd, rest vd game krijg ik als ie uitkomt geloof ik

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

• Sneezzer
Ik hoop dat ze met wat end-game filmpjes gaan komen.
En dan met name van de gameplay, bijvoorbeeld hoe er wordt gehealed of getanked...

• Chester
  • Niet online
Sneezzer schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:36:
Ik hoop dat ze met wat end-game filmpjes gaan komen.
En dan met name van de gameplay, bijvoorbeeld hoe er wordt gehealed of getanked...
Er is al een flashpoint filmpje met een tank en healer waar ze zelfs CC gebruiken:
http://www.swtor.com/medi...l-v-developer-walkthrough

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• herr_tol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:36
Ziet er goed uit. Ik kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan. Het viel me wel op dat het lichtzwaard een knik heeft als het onder een bepaalde hoek komt.

There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't

• Conscience NL
Ben er uit, het wordt een Sith Warrior, waarschijnlijk ga ik voor de Marauder. Dual wield Lightsabers :D.

Chester schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:54:
[...]

Er is al een flashpoint filmpje met een tank en healer waar ze zelfs CC gebruiken:
http://www.swtor.com/medi...l-v-developer-walkthrough
Dat is alleen een lvl 10 flashpoint.
De developers hebben achteraf ook verklaard dat je die instance kan doen met elke combinatie van 4 classes.
Je hebt dan net je specialisatie gekozen en 1 talent point gehad.

TheS4ndm4n#1919

Topicstarter
PAX 2010 had een instance van rond de lvl 30 met tanking, healing en CC. Ik ben de naam even kwijt. Even googlen misschien! :)

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-05 13:14
RocketKoen schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:18:
[...]

Dat is alleen een lvl 10 flashpoint.
De developers hebben achteraf ook verklaard dat je die instance kan doen met elke combinatie van 4 classes.
Je hebt dan net je specialisatie gekozen en 1 talent point gehad.
Taral V (de flashpoint waar dat filmpje over gaat) is toch echt een level 32 flashpoint ;). Overigens is die flashpoint een stuk moeilijker dan het filmpje doet lijken.
Conscience NL schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 10:57:
Ben er uit, het wordt een Sith Warrior, waarschijnlijk ga ik voor de Marauder. Dual wield Lightsabers :D.
Al gestemd in de poll? Dan zijn er namelijk precies 100 stemmen :P.

[Voor 30% gewijzigd door Thormodo op 08-08-2011 12:42]

• Sneezzer
Kan de Poll misschien naar de TS?

• Chester
  • Niet online
Thormodo schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:32:
[...]

Taral V (de flashpoint waar dat filmpje over gaat) is toch echt een level 32 flashpoint ;). Overigens is die flashpoint een stuk moeilijker dan het filmpje doet lijken.
Klopt. De developer zei ook dat ze al een aantal keer gewiped waren.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-05 13:14
Chester schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:46:
[...]

Klopt. De developer zei ook dat ze al een aantal keer gewiped waren.
Najah dat niet zo zeer. Maar dat filmpje was uit de versie voor demo doeleinden (voor op de beursvloer van PAX). Dus hun gear was sterker dan gebruikelijk en de uiteindelijke versie is simpelweg moeilijker gemaakt (sterkere tegenstanders etc.).

[Voor 4% gewijzigd door Thormodo op 08-08-2011 13:02]

[...]

[...]

ah ups. dacht dat het over een ander filmpje ging. zit hier op mn werk en kan geen filmpjes kijken O-)

TheS4ndm4n#1919

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

m.b.t. Customer Support: Ik ben heel erg bang dat je toch echt gebruik gaan maken van EA's Customer "Service". Dat is namelijk ook het officiële support kanaal van Bioware Mythic (of tegenwoordig gewoon weer Mythic?) Anyway, EA CS kan af en toe echt vreselijk zijn (eigen ervaring, maar zie ook de horrorverhalen op Google).

Sterker nog: degenen die nog Warhammer spelen maken liever gebruik van het User-to-User support forum op een van de community sites (welke overigens ook wordt gemonitored door Mythic) dan gebruik te maken van EA's support want die is volkomen hopeloos.

Ben nog steeds benieuwd hoe Bioware van plan is dit aan te pakken want als je voor problemen inderdaad via de livechat van EA CS de boel moet zien te regelen in plaats van iemand van Bioware die wellicht je probleem beter snapt hoef je niet echt uitstekende support te verwachten (als ze in de live chat überhaupt je vraag al snappen); en dan zie ik alsnog The Old Republic gewoon keihard falen. Niet omdat de game zo slecht is maar vanwege de dienstverlening om het spel heen. (Warhammer is inmiddels bijvoorbeeld ook niet echt super succesvol gebleken, volgens mij hebben ze daar al servers gesloten en zijn ze uiteindelijk F2P gegaan om toch nog wat leven in het spel te houden)

[Voor 4% gewijzigd door mindcrash op 08-08-2011 13:21]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• MicScott

MicScott

.Grey.

mindcrash schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:19:
m.b.t. Customer Support: Ik ben heel erg bang dat je toch echt gebruik gaan maken van EA's Customer "Service". Dat is namelijk ook het officiële support kanaal van Bioware Mythic (of tegenwoordig gewoon weer Mythic?) Anyway, EA CS kan af en toe echt vreselijk zijn (eigen ervaring, maar zie ook de horrorverhalen op Google).

Sterker nog: degenen die nog Warhammer spelen maken liever gebruik van het User-to-User support forum op een van de community sites (welke overigens ook wordt gemonitored door Mythic) dan gebruik te maken van EA's support want die is volkomen hopeloos.

Ben nog steeds benieuwd hoe Bioware van plan is dit aan te pakken want als je voor account related problemen inderdaad daar de boel moet gaan regelen in plaats van iemand van Bioware hoef je niet echt uitstekende support te verwachten (als ze überhaupt je vraag al snappen); en dan zie ik alsnog The Old Republic gewoon keihard falen. Niet omdat de game zo slecht is maar vanwege de dienstverlening om het spel heen. (Warhammer is inmiddels bijvoorbeeld ook niet echt super succesvol gebleken, volgens mij hebben ze daar al servers gesloten en zijn ze uiteindelijk F2P gegaan om toch nog wat leven in het spel te houden)
Er is een speciale afdeling in Ierland in het leven geroepen om CS te doen voor SWTOR.
Kijk maar op de link hieronder, dat zijn jobs die ze open hebben, dat geeft wel een goed idee, denk ik.

http://www.bioware.com/careers/galway%2C-ireland

MicScott schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:23:
[...]

Er is een speciale afdeling in Ierland in het leven geroepen om CS te doen voor SWTOR.
Kijk maar op de link hieronder, dat zijn jobs die ze open hebben, dat geeft wel een goed idee, denk ik.

http://www.bioware.com/careers/galway%2C-ireland
Lijkt er op alsof ze de EU servers in ierland willen hosten? Of speculeer ik nu iets te wild?

TheS4ndm4n#1919

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-05 13:03

HaX0r

n00b

RocketKoen schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:29:
[...]

Lijkt er op alsof ze de EU servers in ierland willen hosten? Of speculeer ik nu iets te wild?
Veel te wild. CS hoeft niet bij de server te zitten. Gewoon op de goedkoopst mogelijke plek.

Als jij een support center aan de lijn hebt van een groot bedrijf bel je vaak naar Portugal enz.

[Voor 14% gewijzigd door HaX0r op 08-08-2011 13:31]

Niet geschoten is altijd mis.

• MicScott

MicScott

.Grey.

RocketKoen schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:29:
[...]

Het is enkel een customer support center (hoofdzakelijk). Ik zie niet in waarom dat ook zou betekenen dat de servers daar staan. Ierland is volgens mij ook niet de meest centrale plek in Europa om servers neer te zetten.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

MicScott schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:31:
[...]
Het is enkel een customer support center (hoofdzakelijk). Ik zie niet in waarom dat ook zou betekenen dat de servers daar staan. Ierland is volgens mij ook niet de meest centrale plek in Europa om servers neer te zetten.
The BioWare Ireland studio is a Customer Center of Excellence and Network Operations Center in the west Ireland city of Galway
Ze gaan daar dus ook de EU servers plaatsen.

Maar goed, dat is al een goed teken. Ben wel benieuwd of zij dan wel in staat zullen zijn om mijn SWTOR account te verplaatsen naar mijn EA account. Want EA's klantenservice in India snapt dat niet, wil dat niet snappen of kan dat niet om wat voor reden dan ook. En daar begin ik me inmiddels echt groen en geel aan te ergeren.

Overigens betreft het om Tier 3 support. Tier 1 en Tier 2 wordt dus blijkbaar afgehandeld door de Customer "Service" van EA?
A Tier 3 level of support that handles escalations from Tier 1 and Tier 2 agents
Ik hoop het niet... want dan moet je eerst maar zien of je je vraag überhaupt langs die gasten heen krijgt om uiteindelijk contact met iemand te hebben die wél verstand van zaken heeft.

[Voor 21% gewijzigd door mindcrash op 08-08-2011 13:44]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

MicScott schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:31:
[...]

Wel goedkoop. Amazons EU cloud staat er ook.
Maar voor een goede ping kunnen ze inderdaad beter in duitsland, parijs of amsterdam zitten.
mindcrash schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:39:
[...]

[...]

Maar goed, dat is al een goed teken. Ben wel benieuwd of zij dan wel in staat zullen zijn om mijn SWTOR account te verplaatsen naar mijn EA account. Want EA's klantenservice in India snapt dat niet, wil dat niet snappen of kan dat niet om wat voor reden dan ook. En daar begin ik me inmiddels echt groen en geel aan te ergeren.

Overigens betreft het om Tier 3 support. Tier 1 en Tier 2 wordt dus blijkbaar afgehandeld door de Customer "Service" van EA?

[...]

Ik hoop het niet... want dan moet je eerst maar zien of je je vraag überhaupt langs die gasten heen krijgt om uiteindelijk contact met iemand te hebben die wél verstand van zaken heeft.
Ik ben dus toch niet zo wild :+

Dat van die tier1 en 2 support is wel logisch. 90% van support tickets gaat over gingen die je gewoon ergens in een FAQ had kunnen vinden. Als je expert support moet gaan bieden aan 2miljoen spelers dan verdien je nooit geld.

Hopelijk krijgt TOR wel een dedicated tier 1 en 2 support. Niet dat je vraag bij iemand komt die voor het eerst van TOR hoort.

[Voor 56% gewijzigd door RocketKoen op 08-08-2011 13:49]

TheS4ndm4n#1919

• Sneezzer
mindcrash schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:19:

. ....(Warhammer is inmiddels bijvoorbeeld ook niet echt super succesvol gebleken, volgens mij hebben ze daar al servers gesloten en zijn ze uiteindelijk F2P gegaan om toch nog wat leven in het spel te houden)
Vergeet niet dat Warhammer in europa al was vernaggeld (door GOA) voordat EA de CS overnam.

• Nefiorim
mindcrash schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:39:
[...]

[...]

Foutieve conclusie. Kijk op onderstaande link maar wat een NOC ongeveer inhoudt:
Wikipedia: Network operations center

De servercluster hoeft dus niet fysiek in Ierland te staan, maar kan vandaar worden bediend. En dat is al in het geval ze in het bericht niet gewoon praten over een NOC voor CS zelf, wat natuurlijk ook zeer goed mogelijk is.

• Conscience NL
[...]

[...]

Done.

En misschien is het inderdaad handig om de poll naar de startpost te verplaatsen (staat momenteel op pagina 60).

[Voor 3% gewijzigd door Conscience NL op 08-08-2011 14:44]

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-04 07:00
Poll in de startpost geplaatst. Startpost zou wel eens een serieuze update kunnen gebruiken ook. In september heb ik vakantie. Eens kijken of ik er dan wat tijd voor kan maken.

Maar!!! Gezien we toch al 64 pagina's verder zijn, mag gerust iemand anders een deel 2 maken. Iemand met meer tijd om de startpost up to date te houden.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Sneezzer
Gaat mij ook niet lukken, eind van de week ben ik 3 weken weg...

Topicstarter
ik wil wel een startpost in elkaar draaien, maar ik heb ook niet de tijd om hem actueel te houden. Misschien wat co-auteurs aanwijzen?

• Naxul
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-05 13:13
Mochten jullie hulp zoeken wil ik ook wel helpen :-), volg het spel al een ruime tijd. Als er wat grafisch materiaal beschikbaar is wil wel een poging doen om een mooiere startpost te maken.

Topicstarter
Opzetje:

Achtergrond en verhaal

Star Wars: The Old Republic is een MMORPG en speelt zich af in de Star Wars Universe ongeveer 300 jaar na de gebeurtenissen in Star Wars: Knights of the Old Republic. Knights of the Old Republic 2 is geen door Bioware erkende game over dit tijdperk en dus zet SW:TOR het verhaal van KOTOR1 voort.
Classes en Races

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-04 12:50
_/-\o_ Geweldig!

[Voor 76% gewijzigd door Relief2009 op 09-08-2011 14:18]

Topicstarter
alleen de achtergrond loopt nog niet helemaal lekker :( Later meer!

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 09-08-2011 14:18]

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-04 07:00
Raffuhl,

Ik heb je mede auteur gemaakt voor het SW:TOR topic.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
ik zou zelf eerst een vergelijking vanuit de films trekken, en dan pas naar andere spellen in dit universum springen. Aangezien lang niet iedereen bekend is met de KOTOR spellen. Tevens zou ik KOTOR 2 gewoon helemaal erbuiten houden omdat dit totaal niet relevant is, wat je dus ook zegt in je stukje.

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 12:51
Ik ben overstag, heb de pre-order kit vanmiddag gehaald en geregistreerd. Ben na jaren (vanaf release) World of Warcraft wel toe aan iets anders. En hopelijk gaat TOR bevallen. Ik verwacht op z'n minst een fantastische Bioware RPG en op z'n best een MMO die het genre vernieuwd... Maar we gaan het zien.
Qua timing zitten ze wel goed. WoW verliest op het moment zo'n 300.000 spelers per maand.

TheS4ndm4n#1919

Ik zou de indeling van de start post na de jump to end allereerst starten met de navigatie.
Star Wars: The Old Republic is een MMORPG en speelt zich af in de Star Wars Universe ongeveer 300 jaar na de gebeurtenissen in Star Wars: Knights of the Old Republic. Knights of the Old Republic 2 is geen door Bioware erkende game over dit tijdperk en dus zet SW:TOR het verhaal van KOTOR1 voort.
Classes en Races
Daarnaast is de jump van Background naar Classes/Races binnen een MMO veelal niet de meest logische.

Een invulling na de background wat betreft pricing van de game, hoe / waar de game te verkrijgen (origin linkje, linkje pricewatch) en het nog niet bekend zijn van de monthly pricing structuur zal beter passen. De kosten is tenslotte toch iets wat vaak eerder voor mensen aan bod komt dan welke character ze verkiezen.

Naast kosten, ook aldaar de system specs aanhalen.

Hierna zou ik zeggen factions + characters

En wat dan ook nog meer het meeste vraag naar zal blijken te zijn, wrs de usual: endgame content, pvp, guilds, crafting, linkjes

De introductie zou ik ook wat formeler proberen te verwoorden;

Voorbeeld:

Star Wars: The Old Republic is de unreleased MMORPG in ontwikkeling door EA/BioWare. De verhaallijn is gebaseerd op de gebeurtenissen bekend van de Knights of the Old Republic, gebaseerd op de Star Wars Universe. Het huidige verhaal speelt zich 300 jaar na dato af ( 3.000 jaar alvorens de bekende film trilogiën ) en is geschreven door dezelfde studio welk de recente RPG series 'Mass Effect' en 'Dragon Age' heeft ontwikkeld.

Binnen Star Wars: The Old Republic ervaart de speler een episch verhaal passende bij de gekozen klasse en wordt in staat gesteld middels eigen keuzes de loop van de eigen speel ervaring te beïnvloeden. Middels de verkregen ervaringspunten via het doorlopen van het verhaal zal de karakter doen groeien in kracht, skills en atributen.

BioWare onderscheidt zich middels Star Wars: The Old Republic van andere titels binnen het genre door de verhaallijn een prominente rol binnen het spel te geven, en tevens hierbij er te voor hebben gekozen het gehele spel aan te bieden in combinatie met Voice Over dialogues ( dit wil zeggen gesproken teksts i.p.v. geschreven tekst voor quests ).

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:43
Misschien een idee om het TS gebeuren via DM te bespreken?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

vertaal dan gewoon Wikipedia: Star Wars: The Old Republic
Heb je een startpost, en meteen een nederlandstalige wiki pagina :P

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts met "ik heb mijn preorder bij winkel X staan" of "bij winkel Y kost de preorder Z euro" aub achterwege laten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee