Toon posts:

[PC] Star Wars: The Old Republic - Deel 1 OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste
Acties:
  • 79.926 views

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-04 09:33

ye-roon

knaak

DarthDavy schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 07:06:
[...]

Spelletjes spelen die je haat. Wie of wat verplicht je om dat te doen?

En ja, SW:TOR lijkt enorm sterk op WoW, want - rara - het is een MMORPG! Net zoals Rift ook op WoW lijkt, en Warhammer Online op Rift, en Age of Conan op Warhammer Online, en Aion op Age of Conan,... Spelletje in éénzelfde genre hebben wel eens de neiging om op elkaar te lijken. De verschillen onderling zijn eerder minimaal en als je het genre op zich beu bent, dan zal een andere spel daar niets aan kunnen veranderen.

Vreemd dat MMORPG's meer onderhevig zijn aan genre-moeheid dan andere genres (zoals FPS bijvoorbeeld). Zou de oorzaak daar ook de enorme tijdsinvestering zijn die in zo'n spel gaat. Voer om eens over na te denken.
Mja, daarom ben ik wel blij met een MMO in een andere setting dan zwaardje, schildje, boog, vuurbal :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-05 07:49
wezzal schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:22:
Mensen het kan aan mij liggen maar het lijkt mijn inziens sterk op WoW, net een spel waar ik mee gestopt ben omdat ik het zo haat.

Noem een paar redenen om het toch te kopen en waarom het eigenlijk helemaal niet op WoW lijk..

Gr
Van mij hoef je het niet te kopen hoor, als je jezelf niet kunt overtuigen dan hoef ik dat al helemaal niet te proberen.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Sneezzer
prutser387 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 08:09:
[...]
Elke class heeft toch zijn eigen story, inclusief story quests? OF is dat maar 10%? Ik dacht dat het meer story quests waren.....
De eigenlijke class quests zijn inderdaad 10%, maar je hebt ook nog quests die je krijgt al naar gelang van de keuzes die je maakt (maw als je een quest giver tegen je krijgt sluit een quest line en oipent een andere), dan heb je nog quests gebasseerd op je ds/ls points, er zullen vast ook nog crafting quests en vrijwillige side quests zijn.

Ik gok dat de overlap max 50% zal zijn, als je tenminste niet altijd dezelfde keuzes gaat maken natuurlijk.

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-04 00:13
Is het al duidelijk of je kan levellen met alleen maar PvP?

Shuttle st20g5

prutser387 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 08:09:
[...]

Elke class heeft toch zijn eigen story, inclusief story quests? OF is dat maar 10%? Ik dacht dat het meer story quests waren.....
lvl 1-10 is 10% faction story en 90% class story
lvl 11-50 is 10% class story en 90% faction story.
Knowuse schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:21:
Er is nog vrij weinig bekend over PvP.
Van wat ik me kan herinneren uit interviews: The intended and fastest way to level is to follow the story quests. There are other ways, like grinding, but that would just be stupid.

Zoiso moet je lvl 1-10 de story volgen, want die quest-chain is de enige manier om van je start planeet af te komen. Tenzij je als cartman lvl 50 wilt halen op lvl 1 mobs.

[Voor 44% gewijzigd door RocketKoen op 02-08-2011 10:44]

TheS4ndm4n#1919

• Sneezzer
Knowuse schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:21:
Ja dat is al duidelijk.
Gewoon de hele tijd de pvp instance doen. krijg je steeds een beetje exp.
Wel een beetje de verkeerde game daarvoor trouwens.

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:11
Voor mij is het veel meer dan de story telling dat mij aantrekt.

Eerst en vooral, ik ben het genre niet beu maar ik ben de setting beu. Hiermee bedoel ik dus dat ik in mmorpgs zoals Warhammer en Rift of WoW steeds hetzelfde zie. Dus alles in een totaal nieuw pakje zal me zeker al prikkelen om tot 50 te spelen.

De classes zijn voor mij vernieuwend. Ik wil bijvoorbeeld zeker de Bounty Hunter en Imperial Agent langs Imperial spelen en de Trooper, Smuggler langs republic. Bij Rift had ik alleen zin in de cleric, omdat ik de andere classes in een andere mmorpg al niet leuk vond. Bij SWTOR lijken de classes echt vernieuwend. Een ranged tank, een ranged stealther of een stealther healer. Ik vind het kunnen en aantrekken.

Player ships trekken me ook aan. Hoewel nog niet zo uitgebreid deze keer is de stap wel gezet voor volledig in te richten schepen. Daarnaast wordt het ook leuk gebruikt om met de vliegen en te vechten. Voor te craften en voor je goederen op te slaan.

Compagnions vind ik een grote vernieuwing. Dit zijn niet zomaar de pets maar dit zijn echte NPC waar jij bij besluit wat ze dragen, wat ze doen, wat je tegen hun zegt, ... Ze craften, ze vechten, ze doen missies voor je, ze kunnen verliefd worden. Hier ga ik veel tijd in steken.

Deze kleine vertelling toont even waarom het meer is dan WoW. Ik heb het nog niet gespeeld dus weet niet hoe alles zal uitdraaien maar het trekt genoeg aan om het te proberen. Deze zijn zeker niet alle functies die vernieuwend zijn maar wel alle die me aantrekken zonder het eerst uit te proberen. Van horen zeggen is PvP erg aangenaam en ook het hele groep gebeuren.

Ik raad aan om te kijken wat jou aanspreekt in deze game zonder ook maar een vergelijking te maken met een andere. Anders blijft iedereen twijfelen en zinloze uitspraken doen.

• Sneezzer
Met bovenstaande eens.

Het enige waar ik echt op hoop is dat ze voor end-game PvP gaan implementeren ala Warhammer. Als was het maar voor 3 planeten.

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 21:48
dan heb ik liever pvp zoals in EvE
maar ze hebben bij SW:TOR zeker leuke vernieuwingen. En moet zeggen dat ik de filmpjes wel leuk er uit vind zien. Ik snap alleen niet waarom het zo relatief duur is in de aanschaf. :(

• Heloxide
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-05 16:21
Bornhald schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:39:
dan heb ik liever pvp zoals in EvE
maar ze hebben bij SW:TOR zeker leuke vernieuwingen. En moet zeggen dat ik de filmpjes wel leuk er uit vind zien. Ik snap alleen niet waarom het zo relatief duur is in de aanschaf. :(
Heh. Dat zijn alle nieuwe MMO's die niet van tevoren zijn opgezet als Free to Play. Ik heb m'n hoesje en boekje van Eve ook nog liggen, staat nog een prijsje op van 50 euro...
Heloxide schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:42:
[...]

Heh. Dat zijn alle nieuwe MMO's die niet van tevoren zijn opgezet als Free to Play. Ik heb m'n hoesje en boekje van Eve ook nog liggen, staat nog een prijsje op van 50 euro...
Voordeel is dat een goede MMO >5 jaar meegaat. En na een paar jaar ligt hij waarschijnlijk in de budget back voor de halve prijs.

TheS4ndm4n#1919

• Vivaladen
  • Laatst online: 10-06-2020
zooo ook maar even een reactie van mij hier op het forum na lang meelezen haha heb hem gepreordered bij bol.com kreeg netjes de volgende dag mn key binnen.

nu wachten tot het daadwerkelijke spelen kan beginnen.

zit nog te twijfelen tussen de bountyhunter (heb ik in SWG ook gespeeld) en een Sith inquistor.
voor de BH weet ik nog niet welke kant ik op zou willen gaan maar voor de sith inquistor lijkt me de assasin kant wel erg interesant,als je de filmpjes bekijkt lijkt de Sith warrior juggernaut erg veel op darth vader (in hoe hij beweegt) en de Sith inquistor meer op Darth maul en tja had ik Kotor 1&2 ook altijd een dual bladed lightsaber..

anyways wordt hoog tijd dat deze jongen op de markt komt! al speculaties over een eventuele release date of is dit preorder gewoon een soort van voorschot vragen voor de devs?

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 14:06
Sneezzer schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:37:
Het enige waar ik echt op hoop is dat ze voor end-game PvP gaan implementeren ala Warhammer. Als was het maar voor 3 planeten.
Ze werken zelfs samen met developers van Warhammer die werken aan de PvP, dus ik hoop dat dat wel goed komt. (Bron: Een Q&A)

Overigens al die filmpjes op alterswtor zijn rond de level 10. Dan heb je dus net pas je AC en heb je nog niet zo veel skills. Toch vind ik de combat er al leuker uitzien dan bijvoorbeeld in WoW.
Zoals de Trooper die eerst een sticky grenade kan gooien en vervolgens ze kan knockdownen met een andere aanval voor een leuke AoE explosie. Er zit imo meer variatie in dan bij WoW op level 10.

• Bornhald
Heloxide schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:42:
[...]

heb hem online gekocht, denk dat het 1 maand was + 5eu administratiekosten. En EvE is zeker niet F2P (er is altijd iemand die er voor betaald) Maar als je de tijdelijke retail versie hebt gekocht waarbij je die gouden shuttle kreeg, dan kan het inderdaad best dat je er 50eu voor betaald.

Maar als ik kijk naar de origin site, dan krijg ik geen boekje (volgens mij) en niet eens wat ingame extra. Ik heb dan ook geen behoefte aan een boekje oid, want na de eerste 2 patches is is het toch outdated, en ingame zitten er genoeg tutorials (althans dat neem ik aan, en anders ga ik er vanuit dat de besturing intuïtief is)

Dus ik vind de prijs voor een digitale versie nog al hoog, dat is dan ook voor mij de reden dat ik het zeker niet bij launch aan ga schaffen. Maar gewoon lekker wacht tot ze er een leuk prijsje voor vragen. (net als bij WoW gebeurt) dan zijn in ieder geval ook de ergste bugs enz er uit :D

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-05 08:28
Ik ben zelf benieuwd naar eigenlijk alle combinaties.

Zo kan je bijvoorbeeld als Trooper kiezen voor AC Commando (DPS/Heal) of Vanguard (DPS/Tank). Maar wat is nu het verschil tussen beide DPS-trees?

En hoe werkt de shared skilltree precies? Zo las ik ergens in een Q&A dat een Sith Inquisitor (caster) met de shared tree bijvoorbeeld qua speelstijl een Melee/Caster combo is. Dat klinkt wel erg leuk :)

En wat zijn de verschillen tussen de 3 tanks en de 3 healers.

Dus alhoewel er 4 startclasses per faction zijn (en 8 advanced classes), zijn er 8 x 3 skilltrees aan speelstijlen mogelijk.

Hoop dat de NDA snel verdwijnt en dat er een skilltree editor + abilities per level bekend worden :)

[Voor 4% gewijzigd door prutser387 op 02-08-2011 11:11]

Bornhald schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:08:
[...]

heb hem online gekocht, denk dat het 1 maand was + 5eu administratiekosten. En EvE is zeker niet F2P (er is altijd iemand die er voor betaald) Maar als je de tijdelijke retail versie hebt gekocht waarbij je die gouden shuttle kreeg, dan kan het inderdaad best dat je er 50eu voor betaald.

Maar als ik kijk naar de origin site, dan krijg ik geen boekje (volgens mij) en niet eens wat ingame extra. Ik heb dan ook geen behoefte aan een boekje oid, want na de eerste 2 patches is is het toch outdated, en ingame zitten er genoeg tutorials (althans dat neem ik aan, en anders ga ik er vanuit dat de besturing intuïtief is)

Dus ik vind de prijs voor een digitale versie nog al hoog, dat is dan ook voor mij de reden dat ik het zeker niet bij launch aan ga schaffen. Maar gewoon lekker wacht tot ze er een leuk prijsje voor vragen. (net als bij WoW gebeurt) dan zijn in ieder geval ook de ergste bugs enz er uit :D
Het gebeurt maar zelden dat de digitale prijs lager is dan de retail prijs.
Feit is dat nog steeds ruim de helft van de omzet van de retailers vandaan komt, en retailers wijgeren je product in de schappen te zetten als je het online zelf goedkoper verkoopt.

Bijkomend voordeeltje is dat de winstmarge op Origin verkopen veel hoger ligt dan op retail.

TheS4ndm4n#1919

• Sneezzer
Net mijn bevestiging gekregen van cdwow dat ze mijn beide pre-orders opsturen. Niet gek om hem te krijgen voor slechts 33,- p/s. Was overigens een verkeerde prijs die dag maar gelukkig houden ze zich er aan.

• Bornhald
RocketKoen schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:11:
[...]

Het gebeurt maar zelden dat de digitale prijs lager is dan de retail prijs.
Feit is dat nog steeds ruim de helft van de omzet van de retailers vandaan komt, en retailers wijgeren je product in de schappen te zetten als je het online zelf goedkoper verkoopt.

Bijkomend voordeeltje is dat de winstmarge op Origin verkopen veel hoger ligt dan op retail.
klopt, maar na verloop van tijd zal het wel goedkoper worden, of ergens in een web shop oid met korting worden verkocht. Maar wat ik al zei, lijkt me zeker een leuk spel, maar ik wordt waarschijnlijk geen "early adapter" vooral ook omdat een boeke oid me weinig interesseert

SW:TOR heeft zeker enkele leuke features, maar ik wacht jullie reactie wel af om te zien hoe deze nu uiteindelijk tot uiting komen in de game. Om toch weer de parallel met EvE te trekken. daar kan je je char helemaal customizen, maar aangezien het geen enkel effect heeft, en je elkaar toch niet in een station of iets dergelijks tegen kan komen. is het iets waar ik me totaal niet mee bezig hou, en wat ik gewoon links laat liggen. Ook al zou je wel in een ruimte met elkaar kunnen staan, dan nog. Wat dat betreft gaat EvE om de ruimteschepen. en niet welke kleren mijn popje aan heeft.

Dat kan ik me ook zo voorstellen met een schip in SW:TOR het kan me weinig interesseren hoe mijn schip er van binnen uit ziet, als ik toch de enige ben die dat ooit gaat zien, of wanneer iedere andere persoon grofweg hetzelfde heeft. Zo lang dat geen directe impact op de gameplay zelf heeft, is het iets wat ik niet zo belangrijk vind vooral niet als ik de enige ben die het ziet.

• Sneezzer
Je kunt anderen uitnodigen in je schip hoor... of het nut heeft is een tweede natuurlijk.
Maar misschien kun je car-pullen.

Sneezzer schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:28:
Je kunt anderen uitnodigen in je schip hoor... of het nut heeft is een tweede natuurlijk.
Maar misschien kun je car-pullen.
staat op de wall of crazy inderdaad.

offtopic:
en het is carpoullen, niet pullen :P

TheS4ndm4n#1919

• Sneezzer
RocketKoen schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:42:
[...]

offtopic:
Tenzij je zonder benzine staat natuurlijk all kun je dan ook car-pushen natuurlijk 8)7

Anoniem: 82860

Topicstarter
RocketKoen schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:42:
[...]

offtopic:
Het is 'carpoolen', maar dat geeft niet :)

Wikipedia: Carpoolen
Thormodo schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:04:
[...]

Ze werken zelfs samen met developers van Warhammer die werken aan de PvP, dus ik hoop dat dat wel goed komt. (Bron: Een Q&A)

Overigens al die filmpjes op alterswtor zijn rond de level 10. Dan heb je dus net pas je AC en heb je nog niet zo veel skills. Toch vind ik de combat er al leuker uitzien dan bijvoorbeeld in WoW.
Zoals de Trooper die eerst een sticky grenade kan gooien en vervolgens ze kan knockdownen met een andere aanval voor een leuke AoE explosie. Er zit imo meer variatie in dan bij WoW op level 10.
Mythic (developer van WAR) van EA valt nu inderdaad onder Bioware. De studio heet officieel Bioware/Mythic.

Het feit dat de bolster-functie in SWTOR zit geeft eigenlijk al aan dat het deels een Mythic creatie is.

Ik vind combat in de beta video's er wat eentonig uitzien. Ik hoop dat het spannender is als je zelf achter de tobo en muis zit.

[Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 02-08-2011 11:56]

• Thormodo
prutser387 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:08:
Ik ben zelf benieuwd naar eigenlijk alle combinaties.

Zo kan je bijvoorbeeld als Trooper kiezen voor AC Commando (DPS/Heal) of Vanguard (DPS/Tank). Maar wat is nu het verschil tussen beide DPS-trees?

En hoe werkt de shared skilltree precies? Zo las ik ergens in een Q&A dat een Sith Inquisitor (caster) met de shared tree bijvoorbeeld qua speelstijl een Melee/Caster combo is. Dat klinkt wel erg leuk :)

En wat zijn de verschillen tussen de 3 tanks en de 3 healers.
Kijk hier eens zou ik zeggen: http://www.swtor.com/info/systems/advanced-classes.

Een verschil tussen Vanguard en Commando DPS is dat de eerste vooral close/medium range is en de tweede long range.
Met tanks is het net zo als WoW. De ene kan goed tanken omdat hij enorm veel HP heeft en een ander kan goed tanken omdat hij veel dodge etc. heeft.

En per class zijn er gewoon 5 verschillende trees. 2 uniek per AC en één gedeeld. Je char heeft dus 3 trees om uit te kiezen.

• Heloxide
  • Laatst online: 30-05 16:21
Bornhald schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:08:
[...]

Hehe, nee, niet de tijdelijke retail. De eerste die in de winkel lag, ergens in 2003. En Eve is idd niet F2P, maar ze zijn pas na 1 of 2 jaar overgestapt op de 20 euro. Daarvoor hadden ze in samenwerking met SSI voor een normale winkel release.
Verder niet zo relevant voor het topic btw.

Maar je hebt gelijk, 50 euro is erg duur voor een game die daarna ook nog eens maandelijks geld kost. Grootte voordeel is dat je direct kan spelen, en niet gaat beginnen als de rest van alle spelers al in de end-game fase zitten.

• Sneezzer
Als detail: het is 50-12=38 voor de game. De eerste maand zit al bij de aanschafprijs in (ik reken voor het gemak even 12 euro p/m)

edit: last van het warme weer of dikke vingers met alle spelfouten vandaag :P

[Voor 24% gewijzigd door Sneezzer op 02-08-2011 13:26]

• Bornhald
Sneezzer schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:25:
Als detail: het is 50-12=38 voor de game. De eerste maand zit al bij de aanschafprijs in (ik reken voor het gemak even 12 euro p/m)

edit: last van het warme weer of dikke vingers met alle spelfouten vandaag :P
Klopt ook, maar ik denk dat ik oud wordt en graag naar het verleden kijk, volgens mij heb ik nl WoW toentertijd ook voor 35-40 eu gekocht en daar had ik ook 1 maandje spelen bij :D
ik vind 40 euro ook nog aan de dure kant, maar als je dan zeg je krijgt er 1 maandje bij dan wil ik nog wel.

maar geloof dat we nu wel ver off topic zijn :D

dus hou het hierbij, maar als iemand nog een leuke deal ergens ziet, PM me dan vooral, want heb wel interesse :D

• mr_das
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 20:13
We willen wel allemaal 200-500€ spenderen aan een graka maar geen 50-60€ om gebruik te maken van die graka?
Wait, what?

Ik zie ook het probleem niet voor die maandelijkse kosten? Zijn jullie allemaal nog student ofzo?
12€ = 6 pintjes (biertjes voor onze Nederlandse vrienden) = 1 avond iets minder drinken! Dat zou toch moeten lukken! :)

Anyway.. Ik kijk vooral uit naar de Sith Inq. Caster/healer/melee, doet me een beetje denken aan de de Loremaster uit lotro O+

• prutser387
Thormodo schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:58:
Een verschil tussen Vanguard en Commando DPS is dat de eerste vooral close/medium range is en de tweede long range.
Dit staat inderdaad geschreven. Maar de Vanguard heeft een gun en de Commando heeft ook een gun. Zijn het dan echt verschillende speelstijlen of nie? dat soort info ben ik benieuwd naar
Met tanks is het net zo als WoW. De ene kan goed tanken omdat hij enorm veel HP heeft en een ander kan goed tanken omdat hij veel dodge etc. heeft.
Zoiets zal het wel zijn. maar tanken met een paladin in WoW vond ik bijvoorbeeld leuker dan met een Druid.
En per class zijn er gewoon 5 verschillende trees. 2 uniek per AC en één gedeeld. Je char heeft dus 3 trees om uit te kiezen.
Ja, 5 verschillende trees per class. maar 3 verschillende per AC. De shared tree zal voor een Sith Inquisitor - Sorcerer andere optimale keuzes hebben dan een Sith Inquisitor - Assasin.
prutser387 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:44:
[...]

Dit staat inderdaad geschreven. Maar de Vanguard heeft een gun en de Commando heeft ook een gun. Zijn het dan echt verschillende speelstijlen of nie? dat soort info ben ik benieuwd naar
Zover ik weer heeft de commando meer skills met een casttime en een lange range. De vanguard's skills hebben een kleinere range, maar hij heeft veel meer instant-cast.

TheS4ndm4n#1919

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05 13:02
mr_das schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:43:
We willen wel allemaal 200-500€ spenderen aan een graka maar geen 50-60€ om gebruik te maken van die graka?
Wait, what?

Ik zie ook het probleem niet voor die maandelijkse kosten? Zijn jullie allemaal nog student ofzo?
12€ = 6 pintjes (biertjes voor onze Nederlandse vrienden) = 1 avond iets minder drinken! Dat zou toch moeten lukken! :)
Gaan we weer, WoW bij release was €35 bij de lokale Dynabyte, Originele Eve-Online ook, waarom mag eenzelfde game nu dan €60 kosten, nee ik ben geen student, ja ik kan het me veroorloven, maar het gaat om het principe.

De kostprijs word echt wel terugverdient en dik ook.

Zit zelf nog steeds te twijfelen tussen een Bounty Hunter Gunslinger en een Consular Healer zullen wel zien in de beta-weekends als ik daar ooit nog een invite voor krijg.

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:50
Ashrah schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:55:
[...]Gaan we weer, WoW bij release was €35 bij de lokale Dynabyte, Originele Eve-Online ook, waarom mag eenzelfde game nu dan €60 kosten, nee ik ben geen student, ja ik kan het me veroorloven, maar het gaat om het principe.
Omdat ze op deze manier het meest kunnen verdienen. EA en Bioware zijn simpelweg bedrijven veel geld willen verdienen. Ze zullen vast een berekening hebben losgelaten en bepaald dat ze met deze bedragen het meeste geld kunnen binnen harken. Vervelend dat het spel best duur is, maar ik geef ze geen ongelijk. Als 90% van de mensen die nadenken om het spel te kopen het bij deze bedragen koopt, dan zou ik het als bedrijfsleider ook doen...

Ik heb overigens het spel voor 36 euro besteld...

[Voor 3% gewijzigd door Roberttt op 02-08-2011 14:05]

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-07-2021

MicScott

.Grey.

[...]

Gaan we weer, WoW bij release was €35 bij de lokale Dynabyte, Originele Eve-Online ook, waarom mag eenzelfde game nu dan €60 kosten, nee ik ben geen student, ja ik kan het me veroorloven, maar het gaat om het principe.

De kostprijs word echt wel terugverdient en dik ook.

Zit zelf nog steeds te twijfelen tussen een Bounty Hunter Gunslinger en een Consular Healer zullen wel zien in de beta-weekends als ik daar ooit nog een invite voor krijg.
Het spel kostte 45 Euro bij de release:

Bron:
http://www.insidegamer.nl...n-voor-Europa-bekend.html

Dat 6 jaar later spellen duurder zijn is niet zo gek.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Sneezzer
[...]

...........
Dan heb je een probleem, het is namelijk een smuggler gunslinger ;-)

MicScott schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:17:
[...]

Bron:

van €45 naar €55 in 7 jaar tijd (release van wow was jan 05) is een inflatie van 22,2%, oftewel 2.9% per jaar.
Valt inderdaad best mee.

TheS4ndm4n#1919

• Ashrah
Sneezzer schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:19:
[...]

Dan heb je een probleem, het is namelijk een smuggler gunslinger ;-)
Rofl thanks :p zat nog bij het kostenplaatje, Smuggler Gunslinger dus, heb SW:ToR zelf ook ge-preordered voor €36 vond het wel netjes zo.

[Voor 5% gewijzigd door Ashrah op 02-08-2011 14:28]

Ashrah schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:28:
[...]

Rofl thanks :p zat nog bij het kostenplaatje, Smuggler Gunslinger dus, heb SW:ToR zelf ook ge-preordered voor €36 vond het wel netjes zo.
Voordeeltje van die grijze import sites.
Ze kopen het spel voor je in de VS, en mailen je het serienummer.
Alleen $55 is op het moment €38, dus ze zijn nog steeds goedkoper als de officiele retail daar.

TheS4ndm4n#1919

• Sneezzer
Krijg hem zelfs boxed thuis voor slechts 33,- Al was die prijs inderdaad wel een foutje in mijn voordeel.
In nederland hadden ze dan waarschijnlijk gezegt dat die prijs een zet/druk fout was waar geen rechten aan ontleed kunnen worden.

Sneezzer schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:44:
Krijg hem zelfs boxed thuis voor slechts 33,- Al was die prijs inderdaad wel een foutje in mijn voordeel.
In nederland hadden ze dan waarschijnlijk gezegt dat die prijs een zet/druk fout was waar geen rechten aan ontleed kunnen worden.
verschilt inderdaad per winkel.
Een aantal webshops die ik ken maakt er een gewoonte van om pre-orders aan te bieden van games die nog helemaal niet officeel te pre-orderen zijn. Ze verzinnen dan zelf een prijs.
Mocht de uiteindelijke prijs hoger uitvallen, krijg je hem toch voor de pre-order prijs.
Valt de prijs lager uit, dan krijg je de lagere prijs.

In NL ben je overigens ook verplicht om de prijs op het schap aan te houden, als die prijs niet overduidelijk een fout is (een wasmachine voor 3,99 bvb). Aan foldertjes kun je geen rechten ontlenen.

[Voor 12% gewijzigd door RocketKoen op 02-08-2011 14:55]

TheS4ndm4n#1919

• Bornhald
mogelijke release datum?

http://libertyguild.net/

25 november? althans op basis van dat display materiaal

Off topic
mr_das schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:43:
echt waar, waar precies in België?
ik zit vaak dichter tegen de 2.50-3 euro aan, dat zijn maar 4-5 biertjes :D

[Voor 67% gewijzigd door Bornhald op 02-08-2011 14:56]

• Ashrah
RocketKoen schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:41:
[...]

Voordeeltje van die grijze import sites.
Ze kopen het spel voor je in de VS, en mailen je het serienummer.
Alleen $55 is op het moment €38, dus ze zijn nog steeds goedkoper als de officiele retail daar.
Amazon.co.uk .... wisselkoers niks grijze import :p

Volgens de rekening van Amazon.co.uk total £32 free shipping.

[Voor 7% gewijzigd door Ashrah op 02-08-2011 15:12]

Ashrah schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:56:
[...]

Amazon.com .... wisselkoers niks grijze import :p
Als je bij amazon schipping naar de EU invult tellen ze er als het goed is dounekosten bij.
mijn CE kost me iig $208 terwijl de retail prijs $150 is.

TheS4ndm4n#1919

• Sneezzer
Vers van betacake:

25-11-2011 is de release date. Als je een slechte poster moet geloven ;-)

• Bornhald
Sneezzer schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:03:
Vers van betacake:

25-11-2011 is de release date. Als je een slechte poster moet geloven ;-)
volgens mij was ik net iets eerder http://libertyguild.net/ zie 3 postjes boven jou post :D

maar bron is wel hetzelfde

[Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 02-08-2011 15:04]

• Sneezzer
Haha, tja word een beetje loom van de zon icm werk.

Collega was er blij mee. Kan ze precies zijn hoe lang ze nog van haar man kan genieten.

TheS4ndm4n#1919

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-04 07:00
Hehe, gaan we weer met release dates speculeren?

Het is toch overduidelijk dat noch EA noch Bioware zelf op dit ogenblik zelf de release date weten. Alles staat en valt met de beta's van september. Als alles goed gaat, acht ik 25 november wel mogelijk. Maar zoals ik ook al eerder zei: het eerste project binnen IT en zeker bij games waar alles van de eerste goed gaat, moet ik nog tegenkomen.

Ik zeg trouwens dat SW:TOR op 22 november gaat verschijnen. Waarom? Omdat het uitgerekend is dat dan mijn tweede kindje wordt geboren. Deze release datum is al evenveel waard als die release date op een random guild pagina (die mij ook nog serieus amateuristisch lijkt).

[Voor 25% gewijzigd door DarthDavy op 02-08-2011 15:12]

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

DarthDavy schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:11:
Hehe, gaan we weer met release dates speculeren?

Het is toch overduidelijk dat noch EA noch Bioware zelf op dit ogenblik zelf de release date weten. Alles staat en valt met de beta's van september. Als alles goed gaat, acht ik 25 november wel mogelijk. Maar zoals ik ook al eerder zei: het eerste project binnen IT en zeker bij games waar alles van de eerste goed gaat, moet ik nog tegenkomen.
Voor een marketing campagne moet je toch een paar maanden vantevoren een releasedate hebben.
Desnoods komt het spel uit met nog wat bugs er in, of halen ze een paar features die nog niet goed werken op het laatste moment uit het spel.
Ik zeg trouwens dat SW:TOR op 22 november gaat verschijnen. Waarom? Omdat het uitgerekend is dat dan mijn tweede kindje wordt geboren. Deze release datum is al evenveel waard als die release date op een random guild pagina (die mij ook nog serieus amateuristisch lijkt).
22Nov krijg je early acces dan :P
Wel een enorm risico dat je je kind per ongeluk de naam geeft die je voor je character had bedacht ;)

[Voor 22% gewijzigd door RocketKoen op 02-08-2011 15:16]

TheS4ndm4n#1919

• Mr.Wolf1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:55
Bornhald schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:54:
mogelijke release datum?

http://libertyguild.net/

25 november? althans op basis van dat display materiaal
Stephen Reid calls fake!

"Leaked PAX poster? That'd be a stretch considering we haven't sent anything to PAX. Fake poster is fake; guild trolling is still trolling." -Stephen Reid

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Bornhald schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:03:
[...]

volgens mij was ik net iets eerder http://libertyguild.net/ zie 3 postjes boven jou post :D

maar bron is wel hetzelfde
Imo een goedkope manier om veel bezoekers op die site te krijgen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• Sneezzer
Ach ja, van mij mag het, of begin oktober of begin december zijn. November ben ik niet in het land....

Ik verwacht trouwens veel van gamescom in keulen, misschien wel een release date.

[Voor 29% gewijzigd door Sneezzer op 02-08-2011 15:21]

• DarthDavy
RocketKoen schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:14:

22Nov krijg je early acces dan :P
Wel een enorm risico dat je je kind per ongeluk de naam geeft die je voor je character had bedacht ;)
En dat ik in het gemeentehuis mijn pasgeborene als mijn SW:TOR karakter inschrijf. _O-

Mijn vrouw vermoordt me... :')

• MicScott
  • Laatst online: 14-07-2021

MicScott

.Grey.

DarthDavy schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:22:
[...]

En dat ik in het gemeentehuis mijn pasgeborene als mijn SW:TOR karakter inschrijf. _O-

Sowieso heb je waarschijnlijk wel wat anders te doen dan SWTOR spelen wanneer je een kind krijgt.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

DarthDavy schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:22:
[...]

Arm kind. Mag die straks door het leven als Anak1n'Skyw4lk3r
MicScott schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:53:
[...]

Sowieso heb je waarschijnlijk wel wat anders te doen dan SWTOR spelen wanneer je een kind krijgt.
Zn vrouw doet het kind krijgen gedeelte :P

[Voor 30% gewijzigd door RocketKoen op 02-08-2011 15:58]

TheS4ndm4n#1919

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-06 15:33
RocketKoen schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:57:
[...]

Arm kind. Mag die straks door het leven als Anak1n'Skyw4lk3r
_O-
of B00by'F3tt[GoT]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:59
Loek Luchtlopert. :D
MicScott schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:17:
[...]

Bron:

Lol, zo'n comment daar:
Ik ging juist het spel kopen morgen maar nu niet...
Mijn pa is verslaafd aan den drank en zo kunnen we die bijkomende €11 niet betalen. SRRY
:D
Disfigured schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 20:02:
Loek Luchtlopert. :D

[...]

Lol, zo'n comment daar:

[...]

:D
WoW subscription: €11,-/month
Not having to worry about your son getting some girl pregnant: priceless.

TheS4ndm4n#1919

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05 09:11
Ik hoop op november, als diablo 3 echter eerder komt heeft swotor pech :p

• DarthDavy
MicScott schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:53:
[...]

Juist niet. Toen mijn eerste geboren werd, ben ik rond 2 à 3u in de nacht thuisgekomen. De kleine was laat in de avond iets na elven geboren en mijn vrouw en de baby konden wel wat rust gebruiken. Ikke daarentegen niet: veel te veel adrenaline in mijn lijf om te slapen. Ik heb toen tot 6u30 op m'n PS3 zitten spelen, douche genomen en terug naar het ziekenhuis met een uitgebreid ontbijt met versgeperst appelsiensap en een fles champagne en verse warme koffiekoeken. Toch wat feestelijker dan wat je in het ziekenhuis krijgt. :P

Toch beter gamen op dat ogenblik dat een ganse nacht in de kroeg zitten en de dag nadien ruiken naar het bier en met een houten kop terug in het ziekenhuis staan. Slapen doe je toch niet met zoveel adrenaline in je lijf na een bevalling.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Kun je hier met PvP nog door elkaar heenlopen ala WoW of gaat dat neit ala Warhammer?
Vond ik echt een enorm gave feature is is gewoon al een reden op zich op die game te gaan spelen. Erg strategisch.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Sneezzer
Goed punt inderdaad. In War hadden tanks echt nut bij het staan in de deur ;-)
Zo kon je een keep inderdaad met een kleinere groep goed tegen een overmacht beschermen zoland de healers maar sneller healden dan de aoe-soep killde

• Thormodo
The Chosen One schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 23:31:
Kun je hier met PvP nog door elkaar heenlopen ala WoW of gaat dat neit ala Warhammer?
Vond ik echt een enorm gave feature is is gewoon al een reden op zich op die game te gaan spelen. Erg strategisch.
Volgens deze thread niet: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=300534
En ik heb ook ergens gelezen/gehoord dat het er niet in zal zitten.

• Sneezzer
Mwah, lijkt me niet echt dat ze het weten...
Ze gokken dat het er niet in zit. Maar als ik de reacties lees dan snappen ze ook niet echt waar de vraagsteller op doelt. Ofwel alleen enemy CD friendly niet (natuurlijk).

Wat wel klopt is dat het enorm veel lag bracht in WaR als je met 300 vs 300 in een deuropening stond te duwen.

In de video's zie je verschillende skills die een vijand verplaatsen (knockback, of naar je toe trekken).
Als je collisions tussen spelers zou hebben in het spel vereist zo'n feature een volledige physics engine.
Ik heb nog nergens aanwijzingen gezien dat er iets van een physics engine in TOR zit, dus reken er maar niet op.

TheS4ndm4n#1919

• Thormodo
Sneezzer schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:55:
Mwah, lijkt me niet echt dat ze het weten...
Ze gokken dat het er niet in zit. Maar als ik de reacties lees dan snappen ze ook niet echt waar de vraagsteller op doelt. Ofwel alleen enemy CD friendly niet (natuurlijk).
Ik doelde maar op een paar comments daar ;). En iedereen die in de bèta zit weet het wel, dus die informatie is wel ergens beschikbaar :P.

[Voor 5% gewijzigd door Thormodo op 03-08-2011 11:07]

Topicstarter
je companions lopen gewoon door je heen, dus ik denk dat het er niet in zit. Dan hadden ze het overigens ook wel als een 'feature' aangekondigd, want Mythic liep er best wel mee te koop destijds.

• Vivaladen
maareh ff het gespreks onderwerp een kleine twist geven? wat gaat iedereen spelen? al ideen kwa class?
ennuh zijn er hier mensen die op de beta actief zijn en al ervaringen met de bounty huntard of sith inquistor assasin hebben? lijkt imo een beetje een hybrid net als de druid in bijv wow..me love hybrids

• Sneezzer
Ik denk dat ik voor de BH (wat een afkorting ;-) Powertech ga spelen, ik heb nog nergens iemand enthousiast gezien over deze build, maar een ranged tank lijkt me eigenlijk wel bijzonder.

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:08

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik ben er nog niet uit. Ik speel het liefst een ranged caster class. Big nukes met een jurk aan ;)

Ik denk dat een Sith Inquisitor Sorcerer daar heb meest bij in de buurt komt alhoewel die zich ook lijkt te richten als healer.

Sys Specs

Vivaladen schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:18:
maareh ff het gespreks onderwerp een kleine twist geven? wat gaat iedereen spelen? al ideen kwa class?
ennuh zijn er hier mensen die op de beta actief zijn en al ervaringen met de bounty huntard of sith inquistor assasin hebben? lijkt imo een beetje een hybrid net als de druid in bijv wow..me love hybrids
Allemaal eentje :P
maar ik denk dat ik voor mn eerste char een class kies met hoge burst damage.

TheS4ndm4n#1919

• Vivaladen
RocketKoen schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:44:
[...]

Allemaal eentje :P
maar ik denk dat ik voor mn eerste char een class kies met hoge burst damage.
ik neig dan ook meer naar e Sith Inq. Assasin waarbij geadverteerd wordt met hoge melee burts,daarnaast ook nog wat force lighting in da house dus als het niet vanuit stealth n gevecht openen wordt dan rush ik de battle in met wat lighting totdat ik dichtbij ben..

BH weet ik nog niet,powertecht lijkt me wel heel gaaf maar weet nog niet wat ik ervan verwachten moet,wil voornamelijk gaan pvpen als endgame en om dat jango/boba style te doen lijkt me ook wel heel gaaf,vooral als ze ook net als in SWG player bounty's op hoofden van mensen kunnen zetten,maarja dan zou de BH eigelijk een neutrale class moeten zijn denk ik aangezien je anders gemiep krijgt van de Rebels

Vivaladen schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:59:
[...]

ik neig dan ook meer naar e Sith Inq. Assasin waarbij geadverteerd wordt met hoge melee burts,daarnaast ook nog wat force lighting in da house dus als het niet vanuit stealth n gevecht openen wordt dan rush ik de battle in met wat lighting totdat ik dichtbij ben..

BH weet ik nog niet,powertecht lijkt me wel heel gaaf maar weet nog niet wat ik ervan verwachten moet,wil voornamelijk gaan pvpen als endgame en om dat jango/boba style te doen lijkt me ook wel heel gaaf,vooral als ze ook net als in SWG player bounty's op hoofden van mensen kunnen zetten,maarja dan zou de BH eigelijk een neutrale class moeten zijn denk ik aangezien je anders gemiep krijgt van de Rebels
Ik twijfel op het moment tussen sniper en 1 van de stealth classes.
Eerst was het zeker een sniper, maar door alle geluiden die ik hoor over dat hij waardeloos zou zijn in pvp ben ik gaan twijfelen.
En stealth gebruiken om achter de linie te sneaken en daar de sniper of healer van de tegenstanden te trakteren op een vibroblade in hun rug heeft ook zo zn charmes.

Tank wordt iig niks voor mij, healers vergeten mij altijd ;)

TheS4ndm4n#1919

• prutser387
RocketKoen schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:11:En stealth gebruiken om achter de linie te sneaken en daar de sniper of healer van de tegenstanden te trakteren op een vibroblade in hun rug heeft ook zo zn charmes.
Tegen de tijd dat je kan stealthen, hoop ik toch wel mijn vibroblade te hebben ingeruild voor een echte lichtsabel

• Vivaladen
RocketKoen schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:11:
[...]

Ik twijfel op het moment tussen sniper en 1 van de stealth classes.
Eerst was het zeker een sniper, maar door alle geluiden die ik hoor over dat hij waardeloos zou zijn in pvp ben ik gaan twijfelen.
En stealth gebruiken om achter de linie te sneaken en daar de sniper of healer van de tegenstanden te trakteren op een vibroblade in hun rug heeft ook zo zn charmes.

Tank wordt iig niks voor mij, healers vergeten mij altijd ;)
ja ik hoop persoonlijk dat ik niet al teveel van stealth gebruik hoef te maken zoals bijv. de rogue in world of warcraft maar dat ik ook zichtbaar kont kan schoppen als darth maul ;)

daarnaast weet ik gewoon vd BH (niet de bh uit de hunkenmuller btw) te weinig om te zeggen dat wordt hem! wil hem eerst even proberen enzo maar sith assasin lijkt me op het moment het vetst.

trouwens nog een mmo in ontwikkeling waar je ook de snipert zal kunnen gaan uithangen in een gotische SF style : warhammer 40k dark millennium, totaal andere devs dan vd huidige warhammer mmo en speelt zich af in een futoristische setting met de Space marines enzo,zal je vast als scout wel een sniper gunnetje op de kop kunnen tikken hehe
prutser387 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:14:
[...]

Tegen de tijd dat je kan stealthen, hoop ik toch wel mijn vibroblade te hebben ingeruild voor een echte lichtsabel
Jaaaaa Dubbele! :P geilde in kotor 1 en 2 al op die dingen met een rode kristal ofc! toen bastilla in mn party kwam was het eerste wat ik deed die lightsaber van dat mokkel afpakken haha

[Voor 14% gewijzigd door Vivaladen op 03-08-2011 13:17]

• Thormodo
prutser387 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:14:
[...]

Je kunt als je dat wilt (o.a. door het upgrade systeem van wapens) ook vibroblades i.p.v. lightsabers gebruiken :).

Zelf wil ik (zeker) Trooper->Vanguard als main. En (voor nu) Sith Warrior -> Marauder als eerste alt.

[Voor 12% gewijzigd door Thormodo op 03-08-2011 13:27]

Thormodo schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:24:
[...]

Je kunt als je dat wilt (o.a. door het upgrade systeem van wapens) ook vibroblades i.p.v. lightsabers gebruiken :).
en volgens mij kun je als niet force-user helemaal geen lightsaber gebruiken. Agent heeft geloof ik nml ook een stealth build.

TheS4ndm4n#1919

• Thormodo
RocketKoen schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:26:
[...]

en volgens mij kun je als niet force-user helemaal geen lightsaber gebruiken. Agent heeft geloof ik nml ook een stealth build.
Klopt en klopt inderdaad, ik had alleen de quote gelezen :).

Misschien tijd voor een poll?

Poll: Wat wordt je eerste class?
Jedi Sage
Jedi Shadow
Jedi Sentinel
Jedi Guardian
Smuggler Gunslinger
Smuggler Scoundrel
Trooper Commando
Trooper Vanguard
Sith Assassin
Sith Sorcerer
Sith Juggernaut
Sith Marauder
Imperial Agent Operative
Imperial Agent Sniper
Bounty Hunter Powertech
Bounty Hunter Mercenary

Ook een poll maken? Klik hier

Topicstarter
RocketKoen schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:26:
[...]

Nee alleen de force-users kunnen vibroblades blijven gebruiken ipv over te stappen naar lightsabers. Waarom je dat zou willen is een tweede natuurlijk.

Voor grote melee burst zonder stealth is de Marauder/Sentinel de beste keus trouwens. Ik ga eerst eens de Jedi Shadow proberen! :)
Anoniem: 82860 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:47:
[...]

Nee alleen de force-users kunnen vibroblades blijven gebruiken ipv over te stappen naar lightsabers. Waarom je dat zou willen is een tweede natuurlijk.

Voor grote melee burst zonder stealth is de Marauder/Sentinel de beste keus trouwens. Ik ga eerst eens de Jedi Shadow proberen! :)
De spelers met een grote burst dmg worden natuurlijk wel altijd target #1 in pvp (samen met healers).
Dan blijf ik liever op een afstandje of in stealth tot het gevecht is begonnen.

TheS4ndm4n#1919

Topicstarter
dat hoeft in SWTOR dus niet zo te zijn. Gezien als een target ge-'bolster'd wordt door een tank, het al niet zo lucratief is om die target aan te vallen. En in WAR heb ik al gezien dat sommige tanks best flexibel zijn met wie ze bolsteren.

Imps nemen de voorsprong in de poll. Waarom zoveel mensen die voor Imps kiezen? Je weet dat je ook 'evil' kunt zijn aan de Republic kant he! :)

[Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 03-08-2011 16:05]

• wezzal
  • Laatst online: 20-12-2019
Waarom heeft niemand op Commando Trooper gestemd. Die leek mij wel vet beetje op een grote afstand met dikke gun iedereen omver schieten...

Jedi of Sith Warrior wordt iedereen toch wel..

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-06 15:33
Anoniem: 82860 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:13:
Waarom zoveel mensen die voor Imps kiezen? Je weet dat je ook 'evil' kunt zijn aan de Republic kant he! :)
Omdat ze er het leukste uitzien misschien? :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 09:02
hexta schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:58:
[...]

Omdat ze er het leukste uitzien misschien? :P
Hmm doet me denken aan Tie Fighter. Dat was me toch een superspacesim. En heerlijk evil zijn en binnen de secret ranks van de empire omhoog klimmen enzo :D.

Nee, toch ga ik voor de Jedi Consular (waarschijnlijk zelfs Sage AC voor healing!).

XBO: Michaël#3318

• prutser387
wezzal schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:50:
Waarom heeft niemand op Commando Trooper gestemd. Die leek mij wel vet beetje op een grote afstand met dikke gun iedereen omver schieten...

Jedi of Sith Warrior wordt iedereen toch wel..
Omdat het allemaal nog wat onduidelijk is.

Ik zit zelf te denken aan een non-force class republic, dus Trooper of Smuggler.

Uit de 4 classes (en dus eigenlijk 12 mogelijke subclasses) wil ik een healer, een tank en een dps-er.

Waarschijnlijk wordt het Trooper Vanguard - Tank, Smuggler Scoundrel Healer en dan nog een DPS-er.
Maar ja, als de Commando Healer veel leuker is, dan ga ik dat spelen als healer.

Ik zoek een class die moeilijk te spelen is, dus niet zozeer de hoogste DPS of beste healer, maar de meeste afwisseling.

Zo vond ik bij WoW de Enhancement Shaman echt super gaaf. Geen vaste rotation, maar reageren op elke situatie. Daarnaast de juiste totems droppen, interrupting als nodig, beetje tussendoor nog wat noodheals, veel positionering door achter de mobs te blijven, door melee range goed opletten welke attacks je moest wegrennen, enz.

Tot nu toe klinkt de Smuggler Gunslinger als een leuke class vanwege het zoeken naar schuilobjecten (of neergooien van je portable). Dat maakt het spelen van instances weer wat afwisselender...

[Voor 4% gewijzigd door prutser387 op 03-08-2011 17:32]

• prutser387
Nieuwe site met leak-stuff: www.torhq.com

Topicstarter
prutser387 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:31:
[...]

Tot nu toe klinkt de Smuggler Gunslinger als een leuke class vanwege het zoeken naar schuilobjecten (of neergooien van je portable). Dat maakt het spelen van instances weer wat afwisselender...
Van wat ik lees over cover in beta reviews... You love it or you hate it!
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 10:54:
[...]

Van wat ik lees over cover in beta reviews... You love it or you hate it!
Ik hoop inderdaad dat ik een beta weekend mee kan doen om dit uit te proberen.
anders is het een beetje sonde van de early-acces om er na 3 dagen ofzo achter te komen dat je het haat :P

TheS4ndm4n#1919

RocketKoen schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 11:43:
[...]

Ik hoop inderdaad dat ik een beta weekend mee kan doen om dit uit te proberen.
anders is het een beetje sonde van de early-acces om er na 3 dagen ofzo achter te komen dat je het haat :P
Tsja, altijd een beetje het risico ook buiten de eerste levels uiteraard. Zo kun je het tijdens het questen nog helemaal geweldig vinden, maar kom je er bijv. tijdens hc duns en raids achter dat een bepaalde klasse gewoon niets voor je is.

Gelukkig hebben we de mogelijkheid tot alts moeten we maar denken :9.

• Sneezzer
Tijdens beta ga ik, denk ik, de Trooper Vanguard proberen.
Beetje dezelfde speelstijl als de Powertech die ik bij launch wil rollen. Ik verwacht dat ik dan wel aardig weet of ik de stijl leuk vind, zonder dat ik het verhaal al voor een deel heb gehoord.

Al moet ik zeggen dat het tanken met een assasin me ook wel lijkt..... choices....

Topicstarter
psychodude schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 11:47:
[...]

Tsja, altijd een beetje het risico ook buiten de eerste levels uiteraard. Zo kun je het tijdens het questen nog helemaal geweldig vinden, maar kom je er bijv. tijdens hc duns en raids achter dat een bepaalde klasse gewoon niets voor je is.

Alleen ben je dan 200 uur verder :) Maar dat moet je eigenlijk zien als iets positiefs denk ik! :)
psychodude schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 11:47:
[...]

Dat risico heb je vooral met tanks en healers. In solo doen ze gewoon zoveel mogelijk damage maar in een groep zijn al hun damage skills ineens een waste of mana/energy/rage

TheS4ndm4n#1919

Anoniem: 366845

Heeft iemand hier een beta invite gehad?

Ik zag een tweet van @Rockshaw langskomen om swtor.com/tester te controleren.

Zo ver ik kan zien hebben ze alleen Canadezen en Amerikanen uitgenodigd: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=411768

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-06-2022

Sak3d

Reise, Reise

Anoniem: 366845 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 17:58:
Heeft iemand hier een beta invite gehad?

Ik zag een tweet van @Rockshaw langskomen om swtor.com/tester te controleren.

Zo ver ik kan zien hebben ze alleen Canadezen en Amerikanen uitgenodigd: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=411768
Niets :(

• prutser387
Hij heet overigens Rockjaw als mensen hem zoeken op twitter ;)

Overigens ook geen invite

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-05 11:24
Net Pre-order gedaan voor de CE, kreeg een pre-order code voor early access, ben benieuwd,
wanneer ik dan kan spelen. Is er trouwens iemand die al een guild heeft opgezet, en er een member bij wil hebben ?

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05 08:52
2 vraagjes:
Welke van de 2 factions zijn net zoals de Horde in WoW?
En zal er ook een Auction House zijn in SWTOR?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-05 11:24
Conscience NL schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:55:
2 vraagjes:
En zal er ook een Auction House zijn in SWTOR?
Empire is als Horde , en er is idd een AH.

[Voor 7% gewijzigd door KunDun op 04-08-2011 22:59]

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:18
Conscience NL schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:55:
Ik denk dat je doelt op Horde is "bad" en Aliance is "good", dan mag je nog wel even flink in de lore verdiepen :X .

Maar goed, Republic zijn de Jedi's (de good guys) en Empire zijn de Sith, de baddies.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05 08:52
MrVegeta schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:59:
[...]

Ik denk dat je doelt op Horde is "bad" en Aliance is "good", dan mag je nog wel even flink in de lore verdiepen :X .

Maar goed, Republic zijn de Jedi's (de good guys) en Empire zijn de Sith, de baddies.
Hmm ja... dat is wel plat uitgedrukt. Maar ik heb gemerkt dat bij de "bad" side wat oudere en serieuzere spelers zitten en het wat gezelliger is, zoals bij de Horde het geval is in WoW. Maar thanks :P

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Denk dat dat gewoon verbeelding is. Denk eerder dat 'kindjes' juist evil willen zijn.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts met "ik heb mijn preorder bij winkel X staan" of "bij winkel Y kost de preorder Z euro" aub achterwege laten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee