[PC] Star Wars: The Old Republic - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste
Acties:
  • 81.433 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

BlaSfem0n schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 08:30:
:X
[...]

Healing en debuff!

100% met healing bezig zijn, proberen ze mijn inziens zo veel mogelijk te vermijden door de 'healers' ook te betrekken bij het gevecht zelf.

Justswtor is ook weg op Blogspot.
Hmm, doet me denken aan mijn dagen als Combat Medic in SWG. Sith Inquisitor wilde ik toch al worden, nu weet ik het (bijna) zeker!

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
MicScott schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:46:
[...]

Hmm, doet me denken aan mijn dagen als Combat Medic in SWG. Sith Inquisitor wilde ik toch al worden, nu weet ik het (bijna) zeker!
Neeeee, don't do itttt!!! Don't fall to the dark side! :P

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
hoop/gok dat de darkside minder kiddies gaat hebben.

Was bij wow ook zo, leeftijd van mensen bij horde was hoger dan die bij alliance (op basis van de guilds waar ik in heb gezeten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Bornhald schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:50:

Was bij wow ook zo, leeftijd van mensen bij horde was hoger dan die bij alliance (op basis van de guilds waar ik in heb gezeten)
Maar daar had je echt dat hele "mooie vs lelijke" characters verhaal. Van wat ik kan zien is dat hier toch een stuk minder het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:59
Bornhald schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:50:

Mwuah, anekdotische resultaten kan ik ook nog wel aan toevoegen, zo was bij mij de leeftijd binnen de alliance guilds gemiddeld veelal 25+ en hoger dan de guilds welk ik in het verleden bij horde kortstondig heb gezeten.

Het doet er weinig toe welke faction je joined, de leeftijds verdeling zal in werkelijkheid toch niet significant verschillend zijn. Mogelijk wel per server base, maar dan alsnog maakt het voor je als speler weinig uit gezien je altijd nog guilds kan selecteren met een hogere gemiddelde leeftijd.

Kinderen kom je toch overal wel tegen, zelfs opgesloten in het lichaam van een 40-jarige vent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

psychodude schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:57:
[...]
Het doet er weinig toe welke faction je joined, de leeftijds verdeling zal in werkelijkheid toch niet significant verschillend zijn.
Inderdaad.

Waar ik me meer zorgen over maak is de verhouding Alliance/Empire. Zo zag je bij WoW dat de Alliance op bijna elke server een meerderheid had, en in SWG de rebels bijna overal de meerderheid hadden. Alhoewel op mijn server de Empire wel de overhand had. Hopelijk kunnen ze dat een beetje balanceren door goed te kijken naar welke guilds ze op welke server plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
psychodude schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:57:
[...]
Kinderen kom je toch overal wel tegen, zelfs opgesloten in het lichaam van een 40-jarige vent.
Ik zag laatst een mooie quote, toevallig op de swtor forums:
The Internet. Where men are boys. Women are men, and children are FBI agents.
:D

Raids/Operations informatie op DarthHater. Operations zijn dus voor 8 of 16 man. Loot wordt aan het einde van de instance toegekend dmv een lootbag. Zo proberen ze denk ik op te lossen dat mensen alleen maar meegaan voor de loot van specifieke bosses.

Verder is confirmed dat warzones 4 tot 8 spelers zijn en ze bezig zijn met mass-pvp (aantal onbekend)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2011 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:32

Phydomir

Dennis

MicScott schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:59:
[...]

Inderdaad.

Waar ik me meer zorgen over maak is de verhouding Alliance/Empire. Zo zag je bij WoW dat de Alliance op bijna elke server een meerderheid had, en in SWG de rebels bijna overal de meerderheid hadden. Alhoewel op mijn server de Empire wel de overhand had. Hopelijk kunnen ze dat een beetje balanceren door goed te kijken naar welke guilds ze op welke server plaatsen.
Hoe willen ze dit gaan doen. Je kiest toch zelf de server waar je op wilt gaan spelen?
Ik ga in ieder geval naar de Sith.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
@psychodude
Zal ook zeker waar zijn hoor. Maar je gaat toch vaak af op persoonlijke ervaringen.
Aan de andere kant, als je in een guild vol kiddies komt, is er ook niks wat ervoor zorgt dat je er moet blijven en er zulllen altijd wel enkele guilds voor volwassene zitten. Ongeacht welke kant je kiest.

Maar dan nog.
Afbeeldingslocatie: http://media4.teenormous.com/items/i967.photobucket.com/albums-ae158-designerteez-Funny-darkside-cookies-swatch.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Phydomir schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:08:
[...]

Hoe willen ze dit gaan doen. Je kiest toch zelf de server waar je op wilt gaan spelen?
Ik ga in ieder geval naar de Sith.
Individueel kan je het zelf kiezen ja, maar als je van tevoren al een guild aanmaakt via hun webapp gebeuren dan wordt die guild voor je op een server geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ik 'kom' niet naar de Dark Side, ik bén de Dark Side >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:32

Phydomir

Dennis

Nefiorim schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:09:
[...]

Individueel kan je het zelf kiezen ja, maar als je van tevoren al een guild aanmaakt via hun webapp gebeuren dan wordt die guild voor je op een server geplaatst.
Oh, dat wist ik nog niet. Dat is wel een goed systeem.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
swipe schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 08:47:
Zojuist heb ik bij amazon.de de collector's edition besteld, aangezien ze (zover ik kan zien) in Nederland zijn uitverkocht.
Bij de GameMania zijn ze nog te krijgen. Nadeel: je kunt het niet online reserveren.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Het is jammer dat het merendeel van me vrienden dark side willen. Ik wil eigenlijk liever geen Force user aan imperial side spelen, omdat ik een Jedi Consular wel tof vind. Dus viel de keuze op Agent. Maar Agent kan alleen dps en beetje side heals. En ik wil toch wel een char dat kan tanken, maar ook makkelijk kan switchen. Dus wordt het SI Assasin, tank spec. En dan lekker light side beslissingen, groene lightsaber, bruine robes, en net doen of ik jedi ben :)

Misschien maak ik wel een smuggler alt, ik bedoel, een space cowboy is gewoon vet :)

Oh en de pre-order is binnen en geregistreerd bij bioware. En ik heb nu een pre-order tab bij me account :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:16:
Als je op de beta af moet gaan is het een casual game. De meeste Beta testers hebben namelijk nog zelden een MMO aangeraakt als je de mening van de Q&A beantwoorders op de beta sites mag geloven. :D

Als ik het zelf zou moeten aangeven, denk ik dat de game aardig wat biedt voor zowel de casual gamer die van de KOTOR serie afkomt en Star Wars gewoon gaaf vindt en de hardcore raider. Omdat het het makkelijkst is om raid content te maken en pvp content, zal het uiteindelijk daar naar toe gaan, of dat dan betekent dat die raids 'casual' zijn of 'hardcore' in de WoW-trend weet Bioware zelf nog niet eens denk ik. Er is nog maar 1 raid instance.
Ze hebben al aangegeven een “normal” en een “hard” mode aan elke instance toe te willen voegen. Ook willen ze van alle flashpoints ook een soort heroic versie maken (optrekken naar een hoger level).
En ze hebben al gepraat over dat ze een vergevend “death-system” hebben, zodat ze het spel zelf een stuk uitdagender kunnen maken.
Maar de lol van de bèta is juist dat ze veel feedback kunnen krijgen over wat te makkelijk of te moeilijk is, dus op basis van de bèta beslissen of het spel "casual" is (uitgaande van casual=makkelijk), is niet te doen.

Bron: Een Q&A (dacht deel 4, comic-con) die ik zo één, twee, drie niet meer kan terug vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Thormodo op 29-07-2011 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justswtor is weer up btw. met wat nieuwe filmpjes

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Thormodo schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:05:
Maar de lol van de bèta is juist dat ze veel feedback kunnen krijgen over wat te makkelijk of te moeilijk is, dus op basis van de bèta beslissen of het spel "casual" is (uitgaande van casual=makkelijk), is niet te doen.

Bron: Een Q&A (dacht deel 4, comic-con) die ik zo één, twee, drie niet meer kan terug vinden.
Ik hoop dat ze het spel een stuk moeilijker maken dan ik nu lees uit beta-feedback. Als ik hoor dat je een level 10 instance kan runnen met 4 mensen van level 10, zonder dat er dedicated tank of healer-specced is (dus alleen maar healen met out-of-combat-healing), dan is het dus veeeel te makkelijk.

Het mag best een beetje makkelijk zijn, maar in Instances moet er juist goed worden samengewerkt.
Ik vind het juist leuk, als je met tactieken bezig bent.
De filmpjes die ik tot nu toe heb gezien van Flashpoints, is gewoon iedereen rennen en knallen. Geen tank en soms ook niemand die healt. BLEH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
ye-roon schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:41:
En dan lekker light side beslissingen, groene lightsaber, bruine robes, en net doen of ik jedi ben :)
Weet iemand of dit mogelijk is? In de filmpjes zie ik Sith alleen maar met rode lightsabers rondlopen, zou het voor hen mogelijk zijn om een andere kleur te kiezen? Iedereen die pre-ordert krijgt immers ook al zo'n (geelachtige?) color stone.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainCharisma schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:10:
[...]

Weet iemand of dit mogelijk is? In de filmpjes zie ik Sith alleen maar met rode lightsabers rondlopen, zou het voor hen mogelijk zijn om een andere kleur te kiezen? Iedereen die pre-ordert krijgt immers ook al zo'n (geelachtige?) color stone.
Ja! Je kunt crystals toevoegen met stats en color, en ze hebben al gezegd dat alle combinaties mogelijk zijn. Heb even geen bron maar dit heb ik ergens gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
CaptainCharisma schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:10:
[...]

De kleuren Rood, Blauw en groen zijn volgens mij gekoppeld aan je Light/Dark-side status en niet te veranderen met een color crystal (weet ik niet zeker)

Wat wel in een filmpje verteld is:
Dat is inderdaad mogelijk. Als je dual lightsabers hebt en je begint als Sith, dan heb je 2 rode sabers. Als je alleen maar Light-side keuzes maakt, dan kan je na verloop van tijd een groene/blauwe saber krijgen en dus met de combi rood-blauw of rood-groen (of groen-blauw) rondlopen.

Andersom geldt ook voor Republic en Rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser387 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:16:
[...]

De kleuren Rood, Blauw en groen zijn volgens mij gekoppeld aan je Light/Dark-side status en niet te veranderen met een color crystal (weet ik niet zeker)

Dat is inderdaad mogelijk. Als je dual lightsabers hebt en je begint als Sith, dan heb je 2 rode sabers. Als je alleen maar Light-side keuzes maakt, dan kan je na verloop van tijd een groene/blauwe saber krijgen en dus met de combi rood-blauw of rood-groen (of groen-blauw) rondlopen.

volgens QA met een beta tester op justswtor:
Een aantal colour crystals zijn alleen beschikbaar als je een bepaalde light of darkside score hebt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja tis niet helemaal vrij.

"This is correct, but not complete. It is true that the color depends on the crystal and that each faction has an unlimited access to its traditional colors (for example, blue and green crystals for the Republic). But for the opposite colors, access is for now limited by the character’s alignment. So, you have to follow the Dark Side to have a Jedi with a red blade. Of course, like all our systems, we are testing all this and it is always possible that the details will change a little before the game is out." bron

Dit betekend dus dat light-side sith dus republic colors kunnen gebruiken en andersom.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

[...]

Waarom zou je dan die color crystal hebben waarmee je de kleur van je lightsaber en blasters aan kunt passen? Klinkt tegenstrijdig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
MicScott schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:20:
[...]

Waarom zou je dan die color crystal hebben waarmee je de kleur van je lightsaber en blasters aan kunt passen? Klinkt tegenstrijdig.
Om andere kleuren te krijgen? Mogelijk enkele kleuren gekoppeld aan je light/dark side points, en andere kleuren te krijgen middels de crystals. Denk yellow, grey, purple, wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

psychodude schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:22:
[...]

Om andere kleuren te krijgen? Mogelijk enkele kleuren gekoppeld aan je light/dark side points, en andere kleuren te krijgen middels de crystals. Denk yellow, grey, purple, wat dan ook.
Ah zo. Zou inderdaad kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Van wat ik er van begrepen heb is het als volgt: Je begint met rood/paars als SW/SI. En op basis van je light of dark side allignment kan je nieuwe kleuren gebruiken. Echter je saber word niet automatisch blauw of groen, je moet wel een colour crystal vinden in de kleur. Of die ook te koop zijn weet ik niet.
Quote uit een topic op swtor.com (http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=372484):
8. What lightsaber colors can I use?
Currently in game we have red, purple, yellow, orange, green and blue.

Purple has been our classes colour from the start, I wouldn't be too shocked if our first saber is purple. Red is definate we will be able to use it.

Green/blue we'll be able to use(currently) if we are morally lightsided.

Yellow and orange are unknowns at this point they've each been seen once apiece I believe, and nothing has been said about alignment locks on them.

Other than this no other colours are confirmed.

[ Voor 3% gewijzigd door ye-roon op 29-07-2011 12:43 . Reden: linkje naar forum topic ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:42:
Van wat ik er van begrepen heb is het als volgt: Je begint met rood/paars als SW/SI. En op basis van je light of dark side allignment kan je nieuwe kleuren gebruiken. Echter je saber word niet automatisch blauw of groen, je moet wel een colour crystal vinden in de kleur. Of die ook te koop zijn weet ik niet.
Quote uit een topic op swtor.com (http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=372484):

[...]
Je krijgt in ieder geval een gold colored crystal bij je preorder. Dus ik gok dat yellow/orange/gold vrij zijn voor beide facties, en onafhankelijk van alignment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
prutser387 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:09:
[...]

Ik hoop dat ze het spel een stuk moeilijker maken dan ik nu lees uit beta-feedback. Als ik hoor dat je een level 10 instance kan runnen met 4 mensen van level 10, zonder dat er dedicated tank of healer-specced is (dus alleen maar healen met out-of-combat-healing), dan is het dus veeeel te makkelijk.
Op level 10 verwacht jij een healer en een tank? 8)7 Dan heb je net je advanced class gekozen en eerste talent point binnen. In elke MMO is het op dat level logischerwijs iedereen hakken tot ze niet meer hakken kunnen.

De Black Talon en de The Esseles zijn beide voor rond de level 10. Dus om daar nu je oordeel uit op te maken over hoe moeilijk de flashpoints zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Thormodo op 29-07-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Hier nog een screenshot uit een beta filmpje met 2 verschillende kleuen sabers.

http://imageshack.us/photo/my-images/15/lightsabers.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Thormodo schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:25:
[...]

Op level 10 verwacht jij een healer en een tank? 8)7 Dan heb je net je advanced class gekozen en eerste talent point binnen. In elke MMO is het op dat level logischerwijs iedereen hakken tot ze niet meer hakken kunnen.

De Black Talon en de The Esseles zijn beide voor rond de level 10. Dus om daar nu je oordeel uit op te maken over hoe moeilijk de flashpoints zijn.
Wat ergens natuurlijk weer wel weer jammer is, want des te vroeger dat men het leert, des te soepeler het vaak verloopt in een MMO endgame wise omdat men van vroegs af aan al gewend is om hun class optimaal te benutten.

Maak je het te simpel in het begin, krijg je enkel maar geklaag zodra het einde wordt bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk wat smuggler beta gameplay!

http://www.multiupload.com/36EI08Q810

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wel een enorme noob die speelt daar :+
hij heeft mana genoeg de hele tijd, skills off cooldown. maar hij kruipt de halve tijd achter zn schildje

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

RocketKoen schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:56:
[...]

wel een enorme noob die speelt daar :+
hij heeft mana genoeg de hele tijd, skills off cooldown. maar hij kruipt de halve tijd achter zn schildje
Al mensen een noob noemen voordat het spel uit is... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
Indd :P Maar het ziet er wel erg goed uit wat ik tot zover zie in dat filmpje! vooral die gast met die 2 sabers ziet er erg cool uit :d

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Heel erg bedankt voor die link. Wat een chille site voor alle filmpjes! :)

Smuggler gameplay ziet er wel echt heel erg saai uit met zo'n deployable shield...

[ Voor 36% gewijzigd door HaX0r op 29-07-2011 15:45 ]

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
HaX0r schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:11:
Heel erg bedankt voor die link. Wat een chille site voor alle filmpjes! :)

Smuggler gameplay ziet er wel echt heel erg saai uit met zo'n deployable shield...
Ik weet ook niet wat ik er van moet vinden... lijkt allemaal wel erg statisch.
Enemy staat ook gewoon stil, loopt niet achter een kist of probeerd je niet te flankeren... of is dat ook niet de bedoeling in dit spel?

[ Voor 16% gewijzigd door ozothebozo op 29-07-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
ozothebozo schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:18:
[...]

Enemy staat ook gewoon stil, loopt niet achter een kist of probeerd je niet te flankeren... of is dat ook niet de bedoeling in dit spel?
Tis geen Fps he ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

ozothebozo schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:18:
[...]

Het wordt gewoon de gameplay van vorige KOTOR games. Alleen met een MMO sausje. ;) Als je het zelf speelt zal je je daar niet zo aan ergeren. De tactieken die gelden bij dit soort games zijn niet van cover maar de juiste skills gebruiken en combo's maken. Dat is wat beslissend is voor de gevechten.

In de praktijk zal je je hier echt niet aan storen. Het enige wat ik stom vind is dat je de hele tijd achter een lelijk schildje kan kruipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
HaX0r schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:49:
[...]

Het wordt gewoon de gameplay van vorige KOTOR games. Alleen met een MMO sausje. ;)
Hmm, niet goed met KOTOR te vergelijken vind ik. Met het grootste verschil natuurlijk dat dit realtime is en KOTOR een mix tussen RT en turn-based. Dan lijkt het meer op een game als WoW of Rift, welke natuurlijk ook gewoon een systeem hanteren die werkt in MMO's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

psychodude schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 09:26:
[...]

Je moet op de helpdesk van EA als je contact met ze opneemt gewoon vragen door verbonden te worden met iemand die wel verstand van zaken heeft, en dan kun je ze laten mergen. Het is geen probleem en doen ze wel vaker.

Alhoewel ik er zelf geen gebruik van heb gemaakt verwacht ik dat ze je zullen vragen om via beide accounts een ticket in te sturen met een kopie van je ID ofzo. Daarbuiten zal ik er wel snel mee zijn nu de service nog relatief jong is. In the long run is de kans groot dat ze met het mergen van accounts natuurlijk zullen gaan stoppen om problemen te voorkomen.
Ben nu dik een week bezig met zowel eerstelijns en tweedelijns medewerkers maar om een of andere reden snappen ze het niet ofzo (of krijgen ze het om een andere reden niet voor elkaar).

Ze lijken mails te sturen (maar dat moet je dan ook maar aannemen omdat je daarvan geen CC krijgt ofzoiets dergelijks) 'to someone higher up' maar tot op heden heb ik daar helemaal niets van teruggehoord.

Ik snap het echt niet, anderen krijgen het wel na uren te wachten op tweedelijns support het zó zonder issues voor elkaar maar bij mij zijn er constant problemen "het is niet mogelijk", "kunnen we niet", "mogen we niet" etc. Ik heb potverdorie zelfs het ticket ID van degene die ze tijdens een chatsessie hebben geholpen en exact hetzelfde probleem had als mij (je kunt het emailadres van het SWTOR account niet verwisselen met die van een emailadres van een reeds bestaand EA account; iets wat wel in de FAQ vermeld staat BTW) en hij had notabene nog een BFBC2 gamekey/account op één van die EA accounts staan ook -- dat alles doorgegeven aan de customer service rep en toch blijkt het blijkbaar bij die gasten niet door te dringen wat ze in godsnaam moeten doen. (en ik maar roepen: "doe maar precies hetzelfde wat je ook voor die andere gozer hebt gedaan! wellicht is het probleem wat ik heb dan gelijk opgelost!")

Ben toch heel erg benieuwd wat we dan van de Customer Service mogen verwachten als ze al iets wat in mijn ogen relatief simpel zou moeten zijn niet kunnen oplossen als zometeen de game gelaunched is en de stront echt tegen de ventilator aanvliegt. Gezien de exposure van TOR zullen de item farmers, phishers, gold farmers en ander minder leuk volk ook vanaf dag één aanwezig zijn om het spel voor anderen te verpesten. Kunnen ze daar dan wel bijvoorbeeld mee omgaan?

[ Voor 5% gewijzigd door mindcrash op 29-07-2011 17:11 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

mindcrash schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 17:05:
[...]

Ben nu dik een week bezig met zowel eerstelijns en tweedelijns medewerkers maar om een of andere reden snappen ze het niet ofzo (of krijgen ze het om een andere reden niet voor elkaar).

Ze lijken mails te sturen (maar dat moet je dan ook maar aannemen omdat je daarvan geen CC krijgt ofzoiets dergelijks) 'to someone higher up' maar tot op heden heb ik daar helemaal niets van teruggehoord.

Ik snap het echt niet, anderen krijgen het wel na uren te wachten op tweedelijns support het zó zonder issues voor elkaar maar bij mij zijn er constant problemen "het is niet mogelijk", "kunnen we niet", "mogen we niet" etc. Ik heb potverdorie zelfs het ticket ID van degene die ze tijdens een chatsessie hebben geholpen en exact hetzelfde probleem had als mij (je kunt het emailadres van het SWTOR account niet verwisselen met die van een emailadres van een reeds bestaand EA account; iets wat wel in de FAQ vermeld staat BTW) en hij had notabene nog een BFBC2 gamekey/account op één van die EA accounts staan ook -- dat alles doorgegeven aan de customer service rep en toch blijkt het blijkbaar bij die gasten niet door te dringen wat ze in godsnaam moeten doen. (en ik maar roepen: "doe maar precies hetzelfde wat je ook voor die andere gozer hebt gedaan! wellicht is het probleem wat ik heb dan gelijk opgelost!")

Ben toch heel erg benieuwd wat we dan van de Customer Service mogen verwachten als ze al iets wat in mijn ogen relatief simpel zou moeten zijn niet kunnen oplossen als zometeen de game gelaunched is en de stront echt tegen de ventilator aanvliegt. Gezien de exposure van TOR zullen de item farmers, phishers, gold farmers en ander minder leuk volk ook vanaf dag één aanwezig zijn om het spel voor anderen te verpesten. Kunnen ze daar dan wel bijvoorbeeld mee omgaan?
Nu deal je nog met EA support, straks met Bioware support die specifiek alleen maar met die game bezig is. Daar mag je wat meer kunde van verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.swtor.com/medi...les-developer-walkthrough
nieuw officieel filmpje
walkthrough van een flashpoint met developer commentaar.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonGraff
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05-2023
RocketKoen schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:57:
nieuw officieel filmpje
Ik kan echt niet meer wachten zeg met dit soort filmpjes, erg gaaf! Mooi om te zien hoe het verhaal beïnvloed kan worden en hoe de goede/slechte keuzes direct invloed hebben in de game.

Nog even en dan wordt het eindelijk tijd om Origin tegelijk met Windows op te laten starten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
RocketKoen schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:57:
nieuw officieel filmpje
Op hun YouTube kanaal staat het ook, daar is de kwaliteit altijd een stuk beter:
YouTube: ‪STAR WARS™: The Old Republic™ - Flashpoint Walkthrough - The Esseles‬‏ - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-03-2021
Het filmpje geeft mij echt het gevoel van ik wil het nu spelen. Dat klappen van ironfist is leuk gedaan.

PSN ID: White_Anomaly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik heb een vraag over de collector's edition van The Old Republic,
Ik heb een pre-order gedaan bij game.co.uk, en die order is geaccepteerd,
Ook al zag ik op de website staan dat ze hem niet shippen "overseas"
Letterlijk gesteld, zijn wij voor Engeland ook "overseas" Maar er staat bij mijn order
gewoon shipping costs europe bij, dus lijkt ok.

Mocht het toch niet mogelijk zijn hem in Engeland te halen, weet iemand dan waar ik hem
nog meer zou kunnen halen binnen europa ?
Zelf helaas nergens anders kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
KunDun schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 21:08:
Letterlijk gesteld, zijn wij voor Engeland ook "overseas" Maar er staat bij mijn order

Mocht het toch niet mogelijk zijn hem in Engeland te halen, weet iemand dan waar ik hem
Je bestelling zal worden geannuleerd. Ze verzenden pakketten van meer dan 1 kg (uit m'n hoofd) niet "overseas". Amazon.de heeft nog wel wat en verder zou je bij je lokale GameMania/Bart Smit even navraag kunnen doen. Bij bol.com schijnen ze uitverkocht te zijn en bij de MM stond hij een paar dagen geleden nog niet eens in het systeem. Als je een creditcard hebt, zou ik hem sowieso bij Amazon bestellen (waarom niet USA btw?). Anders maar even een paar GM's afgaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

12Game schijnt 'm nu ook te hebben. Maar als dat net zo goed gaat als de preorder van de CE bij BOL.com (*kuch* :X) denk ik dat je daar nu zo snel mogelijk de bestelling door het systeem moet jassen.

GAME.co.uk verzend grote dingen inderdaad niet buiten de UK En probeer ook daar maar niet BorderLinx UK voor te gebruiken want uit persoonlijke ervaring weet ik dat je daarna absoluut niets meer bij GAME.co.uk kan bestellen vanwege 'fraudepreventie'

[ Voor 38% gewijzigd door mindcrash op 29-07-2011 21:48 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 10:01
mindcrash schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 21:44:
12Game schijnt 'm nu ook te hebben. Maar als dat net zo goed gaat als de preorder van de CE bij BOL.com (*kuch* :X) denk ik dat je daar nu zo snel mogelijk de bestelling door het systeem moet jassen.

GAME.co.uk verzend grote dingen inderdaad niet buiten de UK En probeer ook daar maar niet BorderLinx UK voor te gebruiken want uit persoonlijke ervaring weet ik dat je daarna absoluut niets meer bij GAME.co.uk kan bestellen vanwege 'fraudepreventie'
Ik kan bij game.co.uk al jaren niet meer bestellen via internetsite.

kan wel bestellen
maar dan moet ik ook nog naderhand doorbellen van dat de bestelling doorgezet moet worden.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KunDun schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 21:08:

Was bij Gamemania in Delft binnengelopen om Saints Row 3 en Mass Effect 3 te pre-orderen en die vertelde mij doodleuk dat hij nog CE's heeft om te pre-orderen, had hij me ook wel eerder mogen vertellen. Was dus niet exclusief voor Bart Smit, Bol.com en Mediamarkt.

Dat wordt voortaan mijn eerste stop voor Pre-orders, hij kon me nog niet vertellen of ME3 een CE editie zou krijgen maar hij zou me op de hoogte houden.

En, inderdaad, game.co.uk gaat je pre-order cancellen als ze zien dat je buiten de UK geleverd wilt hebben, was ook waar ik hem als eerste had geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:24

The Chosen One

Zie signature!

Ik heb een C.E. besteld bij amazon.com. Heb 2-4 dagen verzending waar ik wel van uit ga (amazon is retesnel).

Nou gaat mij vraag meer over wat na de early acces gebeurd. Ik las iets over dat je nog 5 dagen kon spelen (zal wel na de early acces mee bedoeld zijn) voordat je een code (de 1e maand dus) in moest voeren?

---

@stilstaande enemies; ik heb ook filmpjes gezien waar de vijanden gewoon cover zoeken.

---

En nog een quotetje van mezelf voor de lol, vond de verhouding wel geinig. :)
You get hunderds of hours and maybe even, in some time, thousands of hours of gameplay value. Take 30 hours and put a $50 pricetag on it and call it SW:KOTOR 3. Repeat till you get to 2000 hours.
You would need to pay $3.350 in normal games to get to that value.

Lets say an average of 2 hours each day (including weekends). 2 * 365 = 730 That means in slightly over 3 years you would have played 2000 hours (and you won't be done then and they have added new stuff ofc).

That again means that for 2000 hours of (mostly) fun you spend $600 in 3 years. Compare that to the $3.350 you would have payed for "normal RPG value packages"
Iedereen dit al gezien? http://www.starwars.com/g...es/razer_swtor/index.html

SW TOR keyboard/muis/muismat/headset.

Keyboard is wel fancy maar ja $200 en van Razer wat niet al te veel bouwkwaliteit heeft hoor je vaak. Wel fancy knopjes die veranderen van icon en zo. :P

[ Voor 11% gewijzigd door The Chosen One op 29-07-2011 23:25 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petfles
  • Laatst online: 11-07-2024
Wel nice zo'n keyboard, maar veel te duur inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Mijn Razer Lycosa tobo doet het al jaren. Enige probleem is de slijtage van de knoppen, waardoor sommige letters nu gewoon lichtvlekjes zijn (de letters zelf zijn afgesleten). Eerste tekenen daarvan waren binnen driekwart jaar te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Nefiorim schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 10:34:
Mijn Razer Lycosa tobo doet het al jaren. Enige probleem is de slijtage van de knoppen, waardoor sommige letters nu gewoon lichtvlekjes zijn (de letters zelf zijn afgesleten). Eerste tekenen daarvan waren binnen driekwart jaar te zien.
Zelfde bij mijn lycosa, alhoewel de eerste slijtage iets langer heeft geduurt. Verder werkt het nog prima. Headsets heb ik er ondertussen al 2 van versleten van Razer, die dingen lijken toch wat minder lang mee te gaan :p.

Verder vind ik het swtor setje van ze wel mooi ogen, alleen jammer dat de muis right-handed only is, ik game toch liever linkshandig. Had liever een ambidextrous mouse gezien.

Zit er aan te twijfelen de dingen aan te schaffen, iig een nieuwe headset nodig weer dus dat zal mogelijk de eerste optie worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Ugh... Die headset ziet er absoluut niet uit man. Voor iets wat je (neem ik aan) langere tijd aan 1 stuk op je hoofd moet dragen wil je toch eigenlijk voor gegarandeerd comfort gaan? Een Sennheiser of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nefiorim schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 10:34:
ik neem aan dat die icoontjes rechtsboven OLED knoppen zijn.
Anders zijn ze nogal nutteloos.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 16-09 14:41
zojuist mijn pre order CE opgehaald en meteen aangemeld.

Heb er nu opzich best spijt van dat ik vroeger mijn echte gegevens niet had opgegeven bij EA ^_^' ach adres klopt, alleen de naam niet meer XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

RocketKoen schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 13:05:
[...]

ik neem aan dat die icoontjes rechtsboven OLED knoppen zijn.
Anders zijn ze nogal nutteloos.
Geen idee wat het is officieel maar ze kunnen gewoon van icon/kleur/etc veranderen. Youtube maar op razer/prototype/adaptive tactile keys. Zie je een leuke prototype waarbij er op de spatiebalk gewoon RUN staat zodra je een bepaalde game gaat spelen en bij Quake worden de number keys de icoontjes van de wapens.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 16-09 14:41
die knopjes is de nieuwste tech van Razer, het draait erom dat het zich aapast aan icons van een game. Dus als je WoW speelt, en je stelt button 1 als Frostbot, dan zie je ook echt het frostbolt icoontje er staan. Hierdoor kun je dus gewoon alles vastzetten op het keyboard inclusief de icons, en weet je dus precies wat alles inhoud.

Zelf hebben ze een mini laptop geshowed die volledig uit deze knoppen bestaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.razerzone.com/asset/campaign/switchblade/gallery/gallery-2.jpg

en hier een video hoe het werkt:

YouTube: ‪Razer Switchblade - A Revolution in PC Gaming‬‏ - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Nieuwste tech van Razer?

http://www.artlebedev.com/everything/optimus/
2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!
betacake heeft een nieuwe host. betacake.net

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

Ik lag echt dubbel om die gast xD

Ik zie eigenlijk het nut niet in van het keyboard. Ik kijk nooit naar mijn keyboard. Doe alles op gevoel. Ik heb een G110 en kan prima 36 verchillende keys uit mijn hoofd onthouden. Als je een spel speelt wil je toch niet de helft van de tijd naar icoontjes lopen zoeken? Een nummer en locatie daarvan onthouden is veel makkelijker denk ik.

[ Voor 67% gewijzigd door HaX0r op 31-07-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Relief2009 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 09:56:
[...]

'The powerful Intel Atom processor'

8)7
Ja de gameplay in WC3 zag er ook lekker choppy uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaX0r schreef op zondag 31 juli 2011 @ 16:35:
[...]

Ik lag echt dubbel om die gast xD

Ik zie eigenlijk het nut niet in van het keyboard. Ik kijk nooit naar mijn keyboard. Doe alles op gevoel. Ik heb een G110 en kan prima 36 verchillende keys uit mijn hoofd onthouden. Als je een spel speelt wil je toch niet de helft van de tijd naar icoontjes lopen zoeken? Een nummer en locatie daarvan onthouden is veel makkelijker denk ik.
Mja, heb je die beta-testers gezien? allemaal van die klikkers ;)
naar je keyboard kijken is nog altijd sneller dan met de muis op je icoontje klikken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
RocketKoen schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:01:
[...]

Mja, heb je die beta-testers gezien? allemaal van die klikkers ;)
naar je keyboard kijken is nog altijd sneller dan met de muis op je icoontje klikken.
De leaked vids hebben meerdere redenen tot klikken, naast mogelijk zelf klikkers te zijn.

A : In enkele builds schijnt hotkey'en niet gefunctioneerd te hebben, dus was klikken noodzakelijk.
B : Als je hotkeyed heb je geen tooltips om aan mensen te laten zien.

Met name B is wel een wenselijk punt voor leaked vids, uiteraard kun je ervoor kiezen om door opponents heen te maaien, maar je videos laten dan weer zo weinig zien van de diverse opties in het spel :p.

Dat meegenomen, blijft het aandeel klikkers ook post-launch in MMO's toch nog aanzienlijk hoog. En soms doet het er ook niet zozeer toe, met name in PvE maakt het vaak weinig uit omdat positioning vaak niet zo snel hoeft te gaan en zelfs al klik je je toch nog sneller dan de GCD kunt zijn. Een ervaren klikker speelt dan alsnog iemand welk hotkeys gebruikt maar er gewoon geen kaas van heeft gegeten zo weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over positioning gesproken. Ik hoop dat ze nog wat doen aan de cover classes in PvP.
uit de laatste QA op betacake blijkt dat ze op het moment waardeloos zijn. Omdat je alle goede skills alleen kan gebruiken uit cover, en cover nu niet bepaald handig is in pvp waar iedereen (lees: gastjes met gekleurde zaklampen) rondjes om elkaar bunnyhopt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
RocketKoen schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:17:
Over positioning gesproken. Ik hoop dat ze nog wat doen aan de cover classes in PvP.
uit de laatste QA op betacake blijkt dat ze op het moment waardeloos zijn. Omdat je alle goede skills alleen kan gebruiken uit cover, en cover nu niet bepaald handig is in pvp waar iedereen (lees: gastjes met gekleurde zaklampen) rondjes om elkaar bunnyhopt.
Mwuah, hangt af van de opzet van PvP en range van de skills. Stel je kunt je skills gebruiken op een afstand van 40 meter vanuit cover (of wat voor degelijke afstand dan ook), PvP maps zijn redelijk in opzet, en het heeft een objective based karakter ipv een team-deathmatch scenario dan is het nodige bunny hoppen wel te overwinnen door samen te spelen.

Jedi knights in de front linie bijv welk een stel bunny hoppers op afstand houden middels CC skills terwijl ze vanuit cover worden dood genuked bijv.

Het zal er geheel van afhangen hoezeer er objectives zijn met mogelijk op te stellen choke points of cover danwel, danniet zinvol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:47:
[...]

Mwuah, hangt af van de opzet van PvP en range van de skills. Stel je kunt je skills gebruiken op een afstand van 40 meter vanuit cover (of wat voor degelijke afstand dan ook), PvP maps zijn redelijk in opzet, en het heeft een objective based karakter ipv een team-deathmatch scenario dan is het nodige bunny hoppen wel te overwinnen door samen te spelen.

Jedi knights in de front linie bijv welk een stel bunny hoppers op afstand houden middels CC skills terwijl ze vanuit cover worden dood genuked bijv.

Het zal er geheel van afhangen hoezeer er objectives zijn met mogelijk op te stellen choke points of cover danwel, danniet zinvol is.
probleem is dat veel melee classes een skill hebben om snel bij je te komen. Je kan dan wel een CC gebruiken en heel hard wegrennen, maar dan ben je dus wel je cover kwijt en kun je het vergeten om nog damage te doen.
Misschien dat ze iets moeten maken waardoor je niet besprongen kan worden als je in cover zit. Alleen van de zijkant en achterkant ofzo.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
RocketKoen schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:53:
[...]

probleem is dat veel melee classes een skill hebben om snel bij je te komen. Je kan dan wel een CC gebruiken en heel hard wegrennen, maar dan ben je dus wel je cover kwijt en kun je het vergeten om nog damage te doen.
Misschien dat ze iets moeten maken waardoor je niet besprongen kan worden als je in cover zit. Alleen van de zijkant en achterkant ofzo.
Zal afhangen zijn van de range van de diverse skill mogelijkheden hoe dat te balancen.

Stel de jedi leap range is 15 meter, vanuit cover een range van 40 meter is dan nog steeds voldoende als je front linie niet faalt. Stel ze staan op 35 meter voor je in dat geval dan kan er geen directe leap plaats vinden richting je ranged in cover, maar kun je ze wel CC'en en nuken als ze gewoon recht door je heen proberen te rennen.

Er is op dit moment nog te weinig van de skills en pvp map layouts bekend om echt te zeggen of het zal falen of niet om een cover mechanic te hebben.

Waarschijnlijk zal het juist enkel maar meer leiden naar strakkere team play. Want stel je hebt cover niet langer nodig om te nuken, dan wordt het gewoon weer een beetje het verhaal van een pyro mage of DoT lock in WoW, waarbij je in >90% je kill met gemakkelijk scored door buiten melee range te blijven rennen terwijl je dots loslaat of ff een aantal crits plant zonder verder ook maar aan enige vorm van samenwerking te hoeven doen hiervoor.

Ben je echter positiegebonden, dan zul je samen moeten werken met anderen om je te verdedigen, wil je die kills kunnen scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Een opmerking van iemand die met een stealth/cover class speelde (imperiala agent). Hij bleef in stealth totdat iedereen bezig was met een target, en dan vanaf een afstand andere helpen.

En de trooper - commando DPS-variant schijnt dus megaveel damage te doen vanaf veraf. Dus hij heeft dan aan het 'begin' van het gevecht het voordeel, terwijl een melee-class het voordeel heeft als hij zijn target eenmaal bereikt heeft.

Op zich vergeljikbaar in WoW met een Warrior t.o.v. een Hunter, Warlock of Mage. Warrior heeft het voordeel als in melee-range kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Je hebt ook kans dat ze die jump niet kunnen targetten op een char in cover....

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sneezzer schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:34:
Je hebt ook kans dat ze die jump niet kunnen targetten op een char in cover....
dat kan nu nog wel. maar die jumps zijn zoiso broken in pvp. Het target van de jump kan namelijk niets doen tijdens de jump animatie.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
RocketKoen schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:37:
[...]

dat kan nu nog wel. maar die jumps zijn zoiso broken in pvp. Het target van de jump kan namelijk niets doen tijdens de jump animatie.
Vergelijkbaar met de stun die je krijgt tijdens een warrior charge in WoW?

Is op zich logisch, anders kan ik net een charge doen op een ander poppetje en dan leap jij dus mis...?

[ Voor 0% gewijzigd door prutser387 op 01-08-2011 15:41 . Reden: verwarrende zin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser387 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:56:
[...]

Vergelijkbaar met de stun die je krijgt tijdens een warrior charge in WoW?

Is op zich logisch, anders kan jij net een charge doen op een ander poppetje en dan leap jij dus mis...?
Ze kunnen het inderdaad ook fixen door gewoon in de tooltip te zetten dat het je target stunned (en dan verklaren dat het the force gebruik om je op je plek te houden)
Maar eigenlijk zou het best logisch zijn als je een leap zou kunnen ontwijken of zelfs de jedi mid-air kapot schieten.
http://youtu.be/Y5jAwXmPRlQ?t=45s
zoiets :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 16:52
Weet iemand het password van die leaked filmpes op http://www.alterswtor.com/ ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclonic schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 19:50:
Weet iemand het password van die leaked filmpes op http://www.alterswtor.com/ ? :P
Ja, kijk eens wat er in groot bold lettertype boven de filmpjes staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 16:52
haha lol ik voel me een beetje een schele nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Laatst online: 20-12-2019
Mensen het kan aan mij liggen maar het lijkt mijn inziens sterk op WoW, net een spel waar ik mee gestopt ben omdat ik het zo haat.

Noem een paar redenen om het toch te kopen en waarom het eigenlijk helemaal niet op WoW lijk..

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wezzal schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:22:
Mensen het kan aan mij liggen maar het lijkt mijn inziens sterk op WoW, net een spel waar ik mee gestopt ben omdat ik het zo haat.

Noem een paar redenen om het toch te kopen en waarom het eigenlijk helemaal niet op WoW lijk..

Gr
het levelen schijnt meer te spelen als kotor dan als een MMO.
Het is nog te vroeg om een oordeel te vellen over de endgame

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
Als ik die filmpjes zie is het iedere keer...

1/5 dwergjes killed
2/5 dwergjes killed
etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Van SW:TOR? Ik niet anders. Je hebt wel een aantal subquests met kill X/6 of zo maar ja waarom niet.
En je classquests zijn niet volgens mij sowieso niet van die soort quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
Ik snap je post niet. 'Ik niet anders' kan ik op twee manieren interpreteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Ik lees steeds meer dat mensen zeggen dat het net als WoW is, maar dan met veel meer verhaal. Dit verhaal kan verschillende wendingen nemen, afhankelijk van je keuzes. En natuurlijk is het Star Wars. ;) Verder schijnt het niet zoveel te verschillen van WoW. Maar voor mij is het al genoeg om te weten dat het verhaal verder gaat waar KOTOR ophield en we nu eindelijk te weten zullen komen hoe het Revan is vergaan na zijn reis richting de Unknown Regions.

tl;dr: Als je niks geeft om Star Wars en/of verhaal in een MMO, zou ik de game in ieder geval niet pre-orderen. Want dan kun je nog wel eens bedrogen uit komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wezzal schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:02:
Ik snap je post niet. 'Ik niet anders' kan ik op twee manieren interpreteren.
de quest "kill x number of y" zijn altijd bonus quests.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Wat me opvalt is dat die kill x-aantal quest, ook vrij snel gaan.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
CaptainCharisma schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:16:
[...]

Ik lees steeds meer dat mensen zeggen dat het net als WoW is, maar dan met veel meer verhaal. Dit verhaal kan verschillende wendingen nemen, afhankelijk van je keuzes. En natuurlijk is het Star Wars. ;) Verder schijnt het niet zoveel te verschillen van WoW. Maar voor mij is het al genoeg om te weten dat het verhaal verder gaat waar KOTOR ophield en we nu eindelijk te weten zullen komen hoe het Revan is vergaan na zijn reis richting de Unknown Regions.

tl;dr: Als je niks geeft om Star Wars en/of verhaal in een MMO, zou ik de game in ieder geval niet pre-orderen. Want dan kun je nog wel eens bedrogen uit komen. :)
In WoW zat er soms ook best een indrukwekkend verhaal achter de quests, maar bijna niemand las de tekst van de q-giver.

Ik vond zelf WoW een geweldig spel en heb me erg vermaakt met de KotOR-spellen, maar op de een of andere manier trekt TOR me niet. Het lijkt gewoon teveel op Blizzard's MMO ben ik bang.
Of je nu met je met je botte bijl 250 damage doet op een trol of met je lightsaber 250 damage doet op een droid; voor mij is het om het even.
Het is niet heel erg natuurlijk, maar mensen (zoals ik) die WoW zat zijn gaan dit spel ook niet leuk vinden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Voor 60 euro niet nee, ik zou het erg jammer vinden als er niet een soort demo komt, de game valt bij de gameplay als die kut is ga ik niet spelen. Is het verslavend zijn ze weer een lid rijker. World of Warcraft draait op het einde om het raiden, de rit van 1 tot 60 vond ik geweldig. Dat gevoel wil met Star Wars The old Republic ook weer proberen te krijgen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
MrVegeta schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 23:22:
Voor 60 euro niet nee, ik zou het erg jammer vinden als er niet een soort demo komt, de game valt bij de gameplay als die kut is ga ik niet spelen. Is het verslavend zijn ze weer een lid rijker. World of Warcraft draait op het einde om het raiden, de rit van 1 tot 60 vond ik geweldig. Dat gevoel wil met Star Wars The old Republic ook weer proberen te krijgen.
Delen van de wereld worden in eerste instantie geweigerd zodat ze geen capaciteitstekort hebben. Denk dat je voorlopig geen demo/trial hoeft te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Laten we dan maar hopen op een beta account voor een weekend. En ik ken iemand (vrij goed) die de game al heeft georderd. Kan altijd nog een dagje rondlopen op zijn account.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 23:59:
Laten we dan maar hopen op een beta account voor een weekend. En ik ken iemand (vrij goed) die de game al heeft georderd. Kan altijd nog een dagje rondlopen op zijn account.
pre-order geeft geen extra kans op de beta. Gewoon geluk hebben dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ik bedoel ook wanneer de game gereleased is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 00:08:
Ik bedoel ook wanneer de game gereleased is :)
Aha, vond het al een vreemde opmerking anders :)
Zijn er al andere mensen die in een pre-guild zitten (die bij release dus direct aangemaakt kan worden en de naam van gereserveerd is)? Moet zeggen dat het wel een leuke feature is. Kan je alvast mensen van je oude mmo guild bij elkaar rapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47

Gr
Waarom haat je WoW? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

Gr
Spelletjes spelen die je haat. Wie of wat verplicht je om dat te doen?

En ja, SW:TOR lijkt enorm sterk op WoW, want - rara - het is een MMORPG! Net zoals Rift ook op WoW lijkt, en Warhammer Online op Rift, en Age of Conan op Warhammer Online, en Aion op Age of Conan,... Spelletje in éénzelfde genre hebben wel eens de neiging om op elkaar te lijken. De verschillen onderling zijn eerder minimaal en als je het genre op zich beu bent, dan zal een andere spel daar niets aan kunnen veranderen.

Vreemd dat MMORPG's meer onderhevig zijn aan genre-moeheid dan andere genres (zoals FPS bijvoorbeeld). Zou de oorzaak daar ook de enorme tijdsinvestering zijn die in zo'n spel gaat. Voer om eens over na te denken.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
DarthDavy schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 07:06:
[...]

Spelletjes spelen die je haat. Wie of wat verplicht je om dat te doen?

En ja, SW:TOR lijkt enorm sterk op WoW, want - rara - het is een MMORPG! Net zoals Rift ook op WoW lijkt, en Warhammer Online op Rift, en Age of Conan op Warhammer Online, en Aion op Age of Conan,... Spelletje in éénzelfde genre hebben wel eens de neiging om op elkaar te lijken. De verschillen onderling zijn eerder minimaal en als je het genre op zich beu bent, dan zal een andere spel daar niets aan kunnen veranderen.

Vreemd dat MMORPG's meer onderhevig zijn aan genre-moeheid dan andere genres (zoals FPS bijvoorbeeld). Zou de oorzaak daar ook de enorme tijdsinvestering zijn die in zo'n spel gaat. Voer om eens over na te denken.
Je vergelijking gaat een beetje mank als je spellen zoals Perpetuum en Eve online gaat vergelijken met WoW. Alles heeft natuurlijk het RPG aspect (want het is mmorpg)
In mijn optiek is het fout van de ontwikkelaars om een soort WoW (WoW look-a-like)te maken. Want waarom zou je het dan nog gaan doen als je al een WoW popje hebt.

ik vind dat zowel EvE als Perpetuum aanzienlijk anders zijn (is mijn mening, je mag gerust een ander hebben) omdat het beide sandbox games zijn, met player operated markets, en veel minder gescript en meer focus op pvp.

Maar wat je daar zegt is precies de reden waarom ik wat terughoudend ben met de aanschaf van SW:TOR. Omdat ik WoW gedaan heb en er klaar mee ben. Heb ook al wat van de look-a-likes gedaan. En dat is het niet voor mij. EvE is (ondanks zijn tekortkomingen) nog steeds de enige mmorpg waar ik me langere tijd mee vermaak (wel af en toe een break)

[ Voor 12% gewijzigd door Bornhald op 02-08-2011 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
DarthDavy schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 07:06:
Inderdaad wel grappig. Je hoort nooit iemand over Battlefield 3 of CoD dat het zoveel lijkt op Quake en Wolfenstein. Ook rondlopen met een pistooltje in beeld.

Wat voor mij de grootste ergernis was bij WoW, was dat het verhaal me niet boeide. Lezen van quests had ik geen zin in. En als ik bij 80/85 was, dan vond ik dat ik het spel uitgespeeld had. Te weinig tijd om te raiden en dus was de lol er gelijk af.

Als je dan met een ander poppetje ging spelen, dan kwam je na 10 levels weer bij dezelfde zones uit, met precies dezelfde quests.

Wat lijkt mij leuk aan SW:TOR:

Het genre. Sci-fi/Star wars trekt mij meer dan elven en dwergen

De story-telling van de quests, waardoor je veel meer van het verhaal mee krijgt.

De afwisseling van quests (alhoewel dat bij WotLK bijvoorbeeld als een stuk beter was in WoW).

De eigen story-line per character. Iedere class heeft zijn eigen verhaal waardoor er veel meer herspeelbaarheid in het spel zit (als het goed is). Dus niet alleen de starting zone, maar het hele spel.

Het feit dat bij iedereen in een instance een item krijgt wat bij jou class past. Dus niet meer 20 keer dezelfde instance runnen en 0,0 loot krijgen (enhancement shaman)

De manier waarop de poppetjes vechten. Niet meer statisch alsof je tegen een muur aan het slaan bent. Maar met een lightsaber deflect je ook echt. En een Trooper dodged bijvoorbeeld echt een lightsaber. Ziet er veel leuker uit.(aardig voorbeeld YouTube: ‪Star Wars: The Old Republic - Combat‬‏ - YouTube)

Het feit dat je armor en wapens kunt upgraden door het item te upgraden. Dus niet omwisselen, maar door er nieuwe onderdelen in te stoppen. Hierdoor kan je langer met 'mooie' items lopen i.p.v. gedwongen wisselen vanwege stats.

[ Voor 21% gewijzigd door prutser387 op 02-08-2011 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser387 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 08:01:
[...]

Inderdaad wel grappig. Je hoort nooit iemand over Battlefield 3 of CoD dat het zoveel lijkt op Quake en Wolfenstein. Ook rondlopen met een pistooltje in beeld.

Wat voor mij de grootste ergernis was bij WoW, was dat het verhaal me niet boeide. Lezen van quests had ik geen zin in. En als ik bij 80/85 was, dan vond ik dat ik het spel uitgespeeld had. Te weinig tijd om te raiden en dus was de lol er gelijk af.

Als je dan met een ander poppetje ging spelen, dan kwam je na 10 levels weer bij dezelfde zones uit, met precies dezelfde quests.

Wat lijkt mij leuk aan SW:TOR:

Het genre. Sci-fi/Star wars trekt mij meer dan elven en dwergen
De story-telling van de quests, waardoor je veel meer van het verhaal mee krijgt.
De afwisseling van quests (alhoewel dat bij WotLK bijvoorbeeld als een stuk beter was in WoW).
De eigen story-line per character. Iedere class heeft zijn eigen verhaal waardoor er veel meer herspeelbaarheid in het spel zit (als het goed is). Dus niet alleen de starting zone, maar het hele spel.
Het feit dat bij iedereen in een instance een item krijgt wat bij jou class past. Dus niet meer 20 keer dezelfde instance runnen en 0,0 loot krijgen (enhancement shaman)
na lvl 10 is 90% van de quests geshared met je faction hoor.
Er is wel 0% overlap tussen republic en sith. Je kan het spel dus minstens 2x spelen zonder dubbele content tegen te komen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
RocketKoen schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 08:07:
na lvl 10 is 90% van de quests geshared met je faction hoor.
Er is wel 0% overlap tussen republic en sith. Je kan het spel dus minstens 2x spelen zonder dubbele content tegen te komen.
Elke class heeft toch zijn eigen story, inclusief story quests? OF is dat maar 10%? Ik dacht dat het meer story quests waren.....
Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts met "ik heb mijn preorder bij winkel X staan" of "bij winkel Y kost de preorder Z euro" aub achterwege laten.