[PC] Star Wars: The Old Republic - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste
Acties:
  • 81.339 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

de subclasses van de jedi/ sith zijn revealed en speelbare rassen!!

Omgggggg hoe graag will ik gewoon 8 chars aan maken en alle klasses naar max level levelen aan zowel sith als lightside kant........ starwars lore<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326489

IDD zeker dat elke class zijn eigen story line heeft maakt het wel de moeite eerlijk gezegd.

Weet er al iemand hoe de endgame content er gaat uitzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Topicstarter
er is al zoveel info bekend. Wordt het niet een keertje tijd voor een startpost update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Kleine startpost update. Klasses en informatie in opgenomen en de planeten die reeds gekend zijn opgenomen.

TODO:
- playable species (eventueel bij hun respectievelijke klasses) oplijsten.
- space ship informatie toevoegen (ook weer eventueel bij hun respectievelijke klasses). -> nog niet genoeg informatie beschikbaar
- companion informatie. -> toegevoegd aan introductie. Later nog een aparte sectie voor aanmaken.
- lijstje van key features toevoegen. -> toegevoegd aan introductie. Belangrijke features later nog uitgebreider bespreken in eigen paragraaf.
- links naar media (screenshots en trailers).

Zo... Kan zeker beter, maar toch al een stuk informatiever dan nog de info uit 2008. :p

[ Voor 29% gewijzigd door DarthDavy op 31-08-2010 11:39 ]

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:59

Phydomir

Dennis

Netjes!

Sith Sorcerer lijkt mij zo op het eerste gezicht het interessants.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Ziezo, nieuwe startpost is af (buiten nog wat media links). Benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ben er persoonlijk best tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
zeker zeer netjes! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Nette startpost. Bij deze nog een zeer nuttige link naar het offi forum waar allerlei feiten worden opgesomd:

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=188836

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooie start post.

Een idee voor later. Msg kunnen we al een Tweaker guild starten als de release dicht in de buurt komt. Kunnen we direct maken dat iedereen op dezelfde server speelt. Dit maakt het al een stuk toffer vanaf dag 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Die feiten heb je ook nog per class. Wellicht ook interessant. Die staan in de resp. class forums.

www.darthhater.com en swtorstation.com zijn interessante bronnen voor nieuws en geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
-AzErTy- schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:59:
Trailer op niveau van de filmen alleen hier is 0.0 ingame materiaal in te zien dus leuk allemaal maar niet meer dan dat.
Onzin, een trailer gebaseerd op lucht geeft wit beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Anoniem: 326489 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:02:
Mooie start post.

Een idee voor later. Msg kunnen we al een Tweaker guild starten als de release dicht in de buurt komt. Kunnen we direct maken dat iedereen op dezelfde server speelt. Dit maakt het al een stuk toffer vanaf dag 1
Ik ga zelf meer voor een iets meer europees/internationaal georiënteerde guild. Een puur NL guild is me eigenlijk altijd wel een beetje tegengevallen. Mijn laatste guild was NL/BE/UK met hier en daar wat oost-europeanen wat bij elkaar wel erg leuk was.

Maar op dezelfde server te beginnen is altijd goed natuurlijk :) De eerste PVP server die met de letter T begint oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed idee. Ik bedoel nie bepaald een nl guild (ben zelf BE) maar een guild starten en ingame verder recruteren he. Uit mijn ervaring is het nooit slecht om vanaf het begin met een "core team" tezitten. Daar er dan vanaf het begin in team verband wordt gespeeld. (BV instances, group quests,...)

Just a thought. Maar vanaf de server namen bekent zijn spreken we over het dan wel af wanneer het zover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-07 13:38
TS ziet er goed uit, mijn complimenten!

Een guild is wel leuk, maar er gaat veel tijd in zitten. Het is makkelijker om een andere guild te joinen met zijn allen.
Ik gebruik liever mijn speeltijd voor het spelen van het spel dan het goed managen van de guild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wat nog beter is aan een core team in een guild hebben, is dat een guild gewoon niet kapot kan. Onze guild bestaat als sinds SWG in de vroege dagen. De guild heeft al heel wat meegemaakt. Fusies, afsplitsingen, muiterij, stelen, slechte reclame, maar we bestaan nog steeds. En ook nog steeds met diezelfde kern van spelers.

Ik geloof dan ook in guilds die door (e-)vrienden wordt opgebouwd en aangestuurd. (uiteraard wordt dan wel gerecruit) Dan zal nooit het belang van 1 persoon voorop komen te staan. Een guild wordt nooit opgedoekt omdat vriendschap voor items gaat en bovendien heb je een naam waar je trots op bent en die je probeert hoog te houden.

Oftewel, wij gaan ook als hele groep over naar SWTOR zodra deze gereleased wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
@Raffuhl, welke SWG guild praat je dan over? Ik zat zelf in SWG bij Synergy (onderdeel van Lianorm) en die mensen hoop ik weer te treffen in SW:TOR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359024

Wat info over space combat. Ziet er in elk geval tof uit. Zal geen free-roam zijn. Ben wel benieuwd hoe het hele groep gebeuren gedaan wordt.

http://www.gametrailers.com/video/gc-10-star-wars/703854

http://www.gametrailers.com/video/gc-10-star-wars/703845

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:55:
wat nog beter is aan een core team in een guild hebben, is dat een guild gewoon niet kapot kan. Onze guild bestaat als sinds SWG in de vroege dagen. De guild heeft al heel wat meegemaakt. Fusies, afsplitsingen, muiterij, stelen, slechte reclame, maar we bestaan nog steeds. En ook nog steeds met diezelfde kern van spelers.

Ik geloof dan ook in guilds die door (e-)vrienden wordt opgebouwd en aangestuurd. (uiteraard wordt dan wel gerecruit) Dan zal nooit het belang van 1 persoon voorop komen te staan. Een guild wordt nooit opgedoekt omdat vriendschap voor items gaat en bovendien heb je een naam waar je trots op bent en die je probeert hoog te houden.

Oftewel, wij gaan ook als hele groep over naar SWTOR zodra deze gereleased wordt.
Core teams zijn inderdaad de basis van een lange durige en goed samenspelende guild. Liever 10 members waarvan de teamplay goed is dan 30 waarvan er 25 enkel voor de items gaan.

Geef mij maar een groep van 10 man. Maar daar ik momenteel de enige ben die ik ken dat gaat starten met sw:tor kan is het via deze weg wel intressanter om een bestaande guild of een nieuw team te joinen.

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Toch jammer dat je niet zelf voor een bepaalde saber-style en vecht-vorm kunt kiezen. Zie namelijk de "tank" jedi knights eerder met DLS's of een DBLS rondlopen en beide consular's met 1 handed LS's.

Ik had het dan ook schitterend gevonden als je na een quest line bijv. een saber form rijker was geworden ofzo (er waren toch een stuk of 8 vormen??)

Ook vind ik de namen niet echt kloppen hier en daar, maar dat is werkelijk gezeik van de bovenste plank ;) Dit gaat zo'n kick-ass game worden :9~

• DarthDavy
Stealth2000 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:08:
@Raffuhl, welke SWG guild praat je dan over? Ik zat zelf in SWG bij Synergy (onderdeel van Lianorm) en die mensen hoop ik weer te treffen in SW:TOR.
Heeee, dat wist ik niet.

DarthDavy = Taharani in SWG uit Synergy op de Eclipse server.

Wie ben/was jij?

Topicstarter
Stealth2000 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:08:
Ik was tzt ook redelijk actief op Force Feedback en ik had ook een toon op Eclipse. Maar de guild waar ik het over heb is No Win Scenario op Bria. Leden van Dominus Nihil en LFD (bekend van fight clubs organiseren daar) zijn daar nog bijgekomen.

Ik neem aan dat we Liandri toch ook weer terug gaan zien? Zou mooi zijn als we elkaar op dezelfde server tegenkomen. Ik vond de vooruitgang op Eclipse in DWB met de mando armour suits destijds altijd wel heel interessant!
Timmor schreef op donderdag 02 september 2010 @ 09:18:
Toch jammer dat je niet zelf voor een bepaalde saber-style en vecht-vorm kunt kiezen. Zie namelijk de "tank" jedi knights eerder met DLS's of een DBLS rondlopen en beide consular's met 1 handed LS's.

Ik had het dan ook schitterend gevonden als je na een quest line bijv. een saber form rijker was geworden ofzo (er waren toch een stuk of 8 vormen??)
Saber styles zitten wel in de game. Als Jedi Knight leer je als tanking class saber form III. (soresu) Hier is ook al info over terug te vinden op internet. Je kunt niet kiezen uit alle forms per class. M.i. is dit ook inherent aan welke rol je vervult. Je gaat niet form IV (Ataru) gebruiken voor lange boss fights bijvoorbeeld. Dus kom je toch al bij form III uit. Form IV zou weer beter passen bij een andere class. Het gaat een soort van aura of stance zijn, dus waarschijnlijk kun je wel switchen tussen 2 of 3 forms. (eigen schatting)

JKs gebruiken overigens 1 handed sabers. JCs gebruiken 1 handed als wizards en saberstaffs als shadow.

Edit: Onderstaande een quote van de skill van de Sith Warrior (dus niet JK)
Soresu Form (Rank 1) - Level 12 - Credits: 320
Instant
While in Soresu Form the Warrior gains 1 Rage when attacked by an enemy, once every 3 seconds. It also significantly increases his chance to glance incoming attacks, reducing the damage they inflict. It also reduces the Rage granted by all of his Assault abilities by 1.
Bron: http://www.swtor-station....-des-sith-kriegers&area=1

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 02-09-2010 09:45 ]

• Stealth2000
DarthDavy schreef op donderdag 02 september 2010 @ 09:23:
[...]

Heeee, dat wist ik niet.

Wie ben/was jij?
*graaft in geheugen*... kom niet meer op mijn charname van toen :/ Komt omdat ik toen voor het eerst een voornaam/achternaam had verzonnen compleet anders dan mijn gebruikelijke nick.

Ik ben een maand na release van de game naar het buitenland gegaan en 4 maanden later teruggekomen.Toen ben ik bij Synergy gekomen. Ik speelde iig een swordsman/master chef trandoshan. (master chef, omdat we dat nog niet hadden ^^.) Heb veel met Kronos gelvld.

-edit; ik zit/lees mee op het mmozone forum waar nog veel SWGers zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door Stealth2000 op 02-09-2010 10:07 ]

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-07 12:55

Pathogen

Shoop Da Whoop

DarthDavy schreef op donderdag 02 september 2010 @ 09:23:
[...]

Heeee, dat wist ik niet.

Wie ben/was jij?
Hii'ja Amarik, WaTON ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren eens begonnen met ST:KOTOR II en moet zeggen dat het goed meevalt. Het probleem is hoe meer je dat spel speelt des te minder lang je kan wachten tot deze uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-07 13:27
Ik heb mezelf beloofd nooit weer een Obsidian game te gaan spelen...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-07 12:55

Pathogen

Shoop Da Whoop

MrVegeta schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:27:
Ik heb mezelf beloofd nooit weer een Obsidian game te gaan spelen...
Zou je daar wat onderbouwing aan toe willen voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Obsidian maakt erg slechte games, KotoR 2 is daar een goed voorbeeld van. Deel 1 was magnifiek en deel 2 is een buggie afgeraffeld zootje. Obsidian heeft veel goede ideeën maar of te weinig tijd of te slechte programmeurs om er een goede game van te maken. Ik ben benieuwd wat ze met FallOut Las Vegas gaan doen nu ze worden begeleid door Bethesda.

Maar dit heeft niets te maken met The Old Republic. Er is nog niet zoveel bekend over end-content (raid groepen etc) of wel?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
KotOR II viel met name tegen omdat Obsidian nooit de tijd heeft gekregen om hem fatsoenlijk af te maken. Ze werden gedwongen de game snel uit te brengen en dat zie je goed terug in de game zelf. Influence systeem is 100x beter dan in de eerste kotor vind ik en al met al nog steeds een aardige game.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eerlijk gezegd de grafix vallen al wat tegen. Het is de eerste keer dat ik de game speel. Momenteel zit ik nog steeds op die basis aan die asterioden.

We zien. bij mij gaat het vooral ook een stuk om het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
graphics... De game is inmiddels dan ook al heel wat jaartjes oud. Ik ben KOTOR II ook weer aan het spelen, dit vanwege het feit dat ik vanwege de reveal over Darth Malak/Revan ik toch ook wel wil weten hoe KOTOR 2 afloopt.

Ik vond tot nu toe (heb nu zo'n 4 planeten gehad, rond de lvl 18) KOTOR I een stuk beter, omdat je daar op de klassieke manier in je jedi rol groeit in plaats van meteen als jedi begint maar je powers nog niet kunt gebruiken. De planeten staan wat losser van elkaar. Het lijken allemaal kleine verhaaltjes. Maar het verhaal op zich doet zich niet echt onder voor KOTOR 1. Toch zou ik die aanraden voor mensen die SWTOR willen gaan proberen maar het verhaal van die tijd van Star Wars niet kenne.

Desondanks het tegenvallende verhaal voor mij persoonlijk toch best leuk om weer eens een zwaar evil character te hebben. Of ik dat namelijk in SWTOR ga doen weet ik nog niet. Schijnt nogal een uitdaging te gaan zijn!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 13-09-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

Ik vind de hele Star Wars sfeer best wel goed in de filmpjes en screenshots. Toch maak ik mij een beetje zorgen. Alle beelden die we tot nu toe hebben gezien spelen zich af in nogal kleine locaties. Als we net zoals Dragon Age kleine locaties krijgen en geen seamless world gaat dit volgens mij nogal een afknapper worden. In Dragon Age werkt het omdat het Singleplayer is. Een MMO moet toch echt wel grote zones hebben met het liefst een seamless spelwereld.

Afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Er zullen verschillende planeten zijn waarop de wereld volledig seamless zal zijn. Je kan als je wil de planeet rondlopen zonder laad tijden. Als ik het goed heb zullen zelfs instances seamless zijn d.m.v. phasing.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Seamless is zoals WOW klopt da? Dat je altijd alle spelers ziet.

Zoals bij guildwars is dit een tegenvaller dat je enkel in de steden de andere spelers ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Anoniem: 326489 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 08:26:
Seamless is zoals WOW klopt da? Dat je altijd alle spelers ziet.

Zoals bij guildwars is dit een tegenvaller dat je enkel in de steden de andere spelers ziet.
Jup, zoals in wow de continenten zijn.
In SWTOR zullen er alleen laadtijden zijn als je naar een andere planeet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

Met seamless bedoel ik dat je één groot continent (of meerdere grote) hebt waar je niet tussen zones hoeft te laden. Dat zie je inderdaad ook bij World of Warcraft en Everquest. Wat jij bedoelt bij Guild Wars Qlmax noem je instancing. Maarja, Guild Wars vergelijken met World of Warcraft is ook een beetje dom. ;) Guild Wars is een online Diablo, geen MMO.

Normaal ben ik erg van de goede kant spelen maar in een MMO, evil all the way. >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 363533 op 14-09-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dacht dat het dat was maar was niet zeker. Dus maar even vragen ter info.

Btw in elke MMO zen ik ook evil all the way!!! Er zijn in elke MMO meer "light" spelers en alleen dat al is een reden om voor "dark" tegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
Zag net dat je je kunt inschrijven voor de beta tests.
www.swtor.com

Volgens geruchten gaan die over niet al te lange tijd beginnen.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt je al lang inschrijven voor de beta. ik ben reeds een tijdje ingeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Klopt, en er zijn ook al diverse testsessies geweest waarbij ze een lang weekend mensen een bepaald gebied laten testen. Nog ver van een volledige beta test dus maar het begin is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
closed beta zal wel pas aan het einde van het jaar komen en open beta in Q1 een maandje voor release schat ik zo. Als die er overigens uberhaupt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:58

FunkyTrip

Funky vidi vici!

De release zal sowieso pas plaatsvinden als WoW spelers beginnen te morren dat ze door de Cataclysm content heen zijn en de door Cataclysm terugkerende WoW spelers het wel weer gezien hebben. Dan zijn ze het meest vatbaar om een nieuwe MMORPG te proberen :Y

Ergens herfst 2011 wellicht?

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nee hoor. Bioware heeft al gezegd dat ze Spring 2011 beogen voor release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Persoonlijk denk ik wel dat er wel wat wow spelers overkomen. Ik zelf ben reeds een jaar gestopt met wow gewoon doordat het na 5 jaar echt wel genoeg geweest is.

En een nieuwe mmo zie ik wel zitten maar hij moet mij 100% aanstaan. Momenteel is dit de enigste mmo die mijn gezonde intresse bevat.

Ik hoop gewoon dat er een open beta is. Zodat we zeker al eventjes kunnen proeven van hij de game eruit zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herr_tol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-07 21:05
Een link naar een link naar een gerucht.
http://www.gamez.nl/mmorp...chiedenis-van-mmo-s-.html

There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Tja, een vriend van me werkt tegenwoordig bij EA-UK (en is vervent MMORPG speler) en heeft in keulen gestaan met SWTOR waar de eerste hands-on dag voor de pers was. Hij gaf aan dat de pers zeer te spreken was over de game/gameplay. Zelf is hij op dit moment betrokken bij het testen van de characters/gameplay en is erg enthousiast.
Denk dat het nog even afwachten is, maar vooralsnog heb ik goede hoop dat deze game leuk gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
http://swtor.com/info/systems/crew-skills

Stukje over crew gereleased. Erg boeiend en kan niet wachten om meer te lezen. Het is wel leuk om te lezen maar nu ben ik ook benieuwd wat er überhaupt straks te maken valt. Hopelijk is het wel enigszins uitgediept zoals swg dat had met craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja heel erg vet. als jij offline bent kan jou companion nog steeds craften/grinden voor je. Ben je online kun je samen gaan grinden. Resources x2.

Ook het pvp gedeelte ziet er al gruwelijk uit. Naast pvp space combat. ook Missie gerichte pvp matches (ala battlefield 21.. bla bla met die missle launchers die de ruimte schepen van de tegen party moeten vernietigen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ik vind het wel jammer dat we nog steeds geen open/closed beta fase hebben gehad, ik ben _erg_ benieuwd naar de game. Ik denk ook wel (mochten ze goede reviews krijgen) dat ze een fatsoenlijke fanbase kunnen opbouwen om door te gaan. Ik lees er niet teveel over om toch nog wat verassingen voor mezelf te houden wanneer het uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die game wordt echt beter me de week en toch hebben we het nog niet kunnen testen.

Mss een ideetje. Als we een "guild"maken op voorhand van tweakers en een soort guild sign up doen voor de beta. Dan liggen onze kansen om aan de beta te kunnen deelnemen wel een stukje hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
@QLmax.
Als dat kan, laat dan maar weten wat je nodig hebt van me.

Moet zeggen dat ik in eerste instantie redelijk sceptisch was. Maar het ziet er imo gelikt uit en van de kleine beetjes die ik lees begin ik nu ook wel enthousiast te worden.

Ben erg benieuwd of het nu ook een beetje speelt zoals ik dat in mijn hoofd heb (wat neer komt op een beetje een mix tussen EvE en WoW :) ) als ze inderdaad deels "the best of 2 worlds" (eve en wow voor mij dus) kunnen vangen dan ben ik ben ik blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-07 13:38
Anoniem: 326489 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:06:
Die game wordt echt beter me de week en toch hebben we het nog niet kunnen testen.

Mss een ideetje. Als we een "guild"maken op voorhand van tweakers en een soort guild sign up doen voor de beta. Dan liggen onze kansen om aan de beta te kunnen deelnemen wel een stukje hoger.
Als dit mogelijk is doe ik ook mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moet dat nog eens checken maar ik hou jullie op de hoogte.

Goed om weten dat er mensen zien die dit zien zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Het ziet er allemaal compleet en veelbelovend uit. Met de reputatie van bioware in ons achterhoofd, moet dit wel een topper gaan worden.

Waar ik alleen bang voor ben is dat de meeste spelers voor een jediclass zullen gaan en lightsided willen zijn.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Daar ben ik inderdaad ook bang voor. Maar m.i. is dat altijd aan de hand met voor gedefinieerde facties. Dat is ook meteen wat ik jammer vind aan voor gedefinieerde facties, naast het feit dat je een "eikel" in je eigen factie niets aan kan doen. Wat dat betreft vind ik dat EvE online nog steeds een voordeel heeft ten opzichte van andere MMOs (sorry dat ik een beetje een EvE fanboi ben :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-07 15:59
Tripp schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:20:
Waar ik alleen bang voor ben is dat de meeste spelers voor een jediclass zullen gaan en lightsided willen zijn.
Nou, bij mij staat een zware Sith of een Imperial Sniper in gedachten... Dus...

Trouwens, ik voel wel wat voor een GOT-clan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
GoT clan, mee eens. Welke class/side ik wil spelen weet ik nog niet :), speelde in WoW een healer (priest) en vond best wel leuk maar miste vooral in begin wel de mogelijkheid om zelf te questen (healerspec/gear :/) maar ik maak me er niet zo druk om. Ik ben wel benieuwd naar de raid content die TOR gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Over welke " kant" ik ben eigenlijk meestal geneigd de underdog op de server te joinen, vooral als er pvp in zit.
Qua type zijn er verschillende die me aanspreken gezien tank of dps meestal mijn favoriete klasse is zit ik aan beide zijde toch wel goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MrVegeta schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 01:58:
GoT clan, mee eens. Welke class/side ik wil spelen weet ik nog niet :), speelde in WoW een healer (priest) en vond best wel leuk maar miste vooral in begin wel de mogelijkheid om zelf te questen (healerspec/gear :/) maar ik maak me er niet zo druk om. Ik ben wel benieuwd naar de raid content die TOR gaat brengen.
questen is geen probleem meer vanwege je companions. Als je die laat dpsen, kun jij lekker healen in healing gear en nog gewoon snel een quest doorlopen. Alle healers hebben als mirrorspec ook dps, dus je kunt altijd nog kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga zowiezo dark side maar ben nog aan het twijfelen welke class. In wow was ik een mage horde en dat beviel mij wel.

En een GoT guild sounds like fun. Zeker doordat de meeste gotters die dit spel gaan spelen toch al een zeker mmo ervaring hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit spel gaat echt onwijs veel tijd opslokken in mijn leven.

Waar ik wow geprobeerd hebt te spelen maar de lore mij niet ligt, zal ik in old republic lange tijd zoet zijn met het uplevelen van alle klasses aan beide zeiden alleen al om zo veel mogelijk van de lore in me op te nemen. Daarnaast zal ik persoonlijk minder snel uitgekeken zijn op level cap. Aangezien alles zich afspeelt in een starwars universum wat mij onwijs afspreekt.

Niet dat ik een roleplayer ben maar heb ontzettend veel zin om mij te gaan inleven in de starwars wereld.
Ik heb onwijs veel zin in het sociale aspect van het spel omdat starwars spelers doorgaans redelijk door geslagen fans zijn die het ook leuk vinden om zich in te leven in de starwars wereld.

Hoewel ik al redelijk veel leaked information over mij heen heb laten komen zitten er nog wel een paar grote "Maren" aan dit spel.

PVP content word max 8v8 spelers. Leuk voor de kleinere pvp velden maar ik will ook massive battlegrounds zien ala wow.

PVP Battleship fights. Zal dit een gimmic zijn met enkele battles of word dit een in-depth pvp gedeelte met dezelfde diepgang als het PVP deel. Zou tof zijn want dan heb je mensen die uitblinken in het battleship gedeelte en in het pvp gedeelte.

Raid content ziet er dusver een beetje statisch en als een moetje uit.
Nadruk ligt nog steeds erg veel op de vele monologen en het crew gathering system. Wat erg breed uitgemeten word.

Maar wat als je epische voice overs hebt en een crew die je gear bouwt op comando, je inmiddels de level cap bereikt hebt en de 5 pvp battle grounds 100 keer gespeeld hebt en de 5 dungeons. en erachter komt dat er buiten dat geen hol te doen is. Dit is nog steeds iets wat me redelijk zorgen baart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:42
Daar zal de eerstvolgende uitbreiding voor dienen zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ik ben ook wel benieuwd naar de oplossing voor de twijfels die jij uitspreekt, want die heb ik ook wel.

Ergens ben ik een beetje bang dat het heel erg de kant van startrek online op zal gaan. Leuk voor de liefhebbers, maar niet meer dan dat. Hoewel van wat ik begrijp de singleplayer ervaring iig beter zal zijn (hoop op qua diepte op iets in de trend van het startgebied van Age of Conan, dat vind ik nog steeds fantastisch)

Heb de laatste tijd ook weer verschillende mmo's geprobeerd. maar kom toch weer uit bij eve-online puur vanwegen de vrijheid die je daar hebt.

[ Voor 27% gewijzigd door Bornhald op 09-12-2010 08:58 . Reden: eerste zin was "raar" ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Anoniem: 57942 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 06:55:
Maar wat als je epische voice overs hebt en een crew die je gear bouwt op comando, je inmiddels de level cap bereikt hebt en de 5 pvp battle grounds 100 keer gespeeld hebt en de 5 dungeons. en erachter komt dat er buiten dat geen hol te doen is. Dit is nog steeds iets wat me redelijk zorgen baart.
Tegen dat je 8 karakters max level hebt, zal er wel een eerste uitbreiding aankomen zeker.

Er is ook nog niet veel van het "carrot-on-a-stick" systeem bekend in SW:TOR. Een systeem dat een MMORPG toch moet hebben om spelers maandelijks hun abonnementsgeld op te hoesten. WoW deed het vroeger met epic gear, nu met achievments. Wat SW:TOR daarvoor gaat doen: nog onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06 15:35
Anoniem: 57942 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 06:55:
Wat de replayability van een MMO voor mij zeker ten goede kan komen is natuurlijk de community. Het zal afwachten zijn hoe populair dit spel nog is na enkele maanden/jaren, maar ik verwacht stiekem wel dat er een zeer degelijk product zal worden afgeleverd. BioWare kennende kan dat ook niet anders. Elke MMO heeft echter, vooral in het begin, zo zijn kinderziektes en in het eerste jaar zullen er waarschijnlijk ook wel wat patches uit komen om die tot een minimum te beperken. De SW lore, de kunde van BioWare om een episch product neer te zetten (makers van o.a. Mass Effect, Dragon Age en de eerste SW:KOTOR) doen mij echter hoop hebben op een sterke game die zich prima staande zou moeten kunnen houden naast andere MMO's als WoW en LotRO. :) Ik heb er zin in.

Als er een collector's edition komt met unlimited playtime (zoals LotRO die ooit had, voor €250,-) dan overweeg ik nu al om die aan te schaffen.. :D

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:34
CaptainCharisma schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:41:
De SW lore, de kunde van BioWare om een episch product neer te zetten (makers van o.a. Mass Effect, Dragon Age en de eerste SW:KOTOR) doen mij echter hoop hebben op een sterke game die zich prima staande zou moeten kunnen houden naast andere MMO's als WoW en LotRO. :) Ik heb er zin in.
En dat baart mij juist zorgen. LotRO bijv. voor mij scoort ook heel slecht als MMO. Veel te story driven en te weinig te doen om echt maand na maand mee bezig te zijn.

Blizzard voordat ze met WoW begonnen hadden al een soort van track record wat betreft het ontwikkelen van games welk je bleef spelen wegens een multiplayer aspect, en dit hebben ze direct vanaf de launch met WoW redelijk vast weten te houden.

BioWare zoals je benoemd.... heeft sterke single player titels, no doubt, maar that's it. Veel ervan ben je binnen een uurtje of 50 ~ 100 doorheen gespeeld en je legt het weg.

En dusver hebben we nog vrij weinig gezien van wat swtor verder te bieden zal hebben behoudens diezelfde singleplayer ervaring, maar nu mogelijk te spelen met wat vrienden.

En ook al zouden ze het waarmaken om bij launch al meer questing material beschikbaar te hebben als alle games die ze tot nu toe gebracht hebben tezamen, dan is dat nog maar een uurtje of 500. Na een week of 8 ~ 10 zit het er al weer op, en dus na 2 maanden..... is het tijd om de sub te cancellen? Een probleem welk veel MMO's hebben, gewoonweg te weinig te doen waardoor subben het niet waard is. En ik ga echt geen 15 Euro in de maand betalen om in een city te chatten in trade chat channels.

We zullen zien of BioWare met iets blijvens op de proppen kan weten te komen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik in de afgelopen jaren enkel maar minder hoopvol ben geworden dat dit een goede, blijvende game voort zal brengen. Of ze houden veel informatie nog achter (laten we het hopen), of ze hebben het gewoon niet (wat hun doodsvonnis zal worden wat de community betreft als het komt als subscription game).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
@psychodude, Je zegt eigenlijk al. We hebben nog te weinig gezien om een inschatting te maken. Want van de grotere gamemechanics zoals bijv. ook het craften weten we nog maar bijzonder weinig.
En als het uiteindelijk allemaal goed uitgewerkt is dan moet het ook maar qua speelstijl en smaak aansluiten bij je eigen wensen. Voor mij was bijv. de PvP bij WoW niet een van de redenen om te blijven spelen.

Voor mijn gevoel houden ze veel te veel info achter waardoor er teveel ruimte is voor speculatie. En dat ze een goede singleplayer met een fantastisch verhaal neer kunnen zetten weten we. Ze blijven er echter wel wat veel op hameren terwijl iedereen nu wel benieuwd is hoe Bioware de andere belangrijke aspecten van een MMO heeft uitgewerkt.

[ Voor 19% gewijzigd door Stealth2000 op 10-12-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
psychodude schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:40:
[...]

En ook al zouden ze het waarmaken om bij launch al meer questing material beschikbaar te hebben als alle games die ze tot nu toe gebracht hebben tezamen, dan is dat nog maar een uurtje of 500. Na een week of 8 ~ 10 zit het er al weer op, en dus na 2 maanden..... is het tijd om de sub te cancellen?
Lol, een uurtje of 500 spelen. Daar zou ik makkelijk 20 weken over doen hoor.
Ik kom niet toe aan 50 uur spelen per week 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:34
Sneezzer schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:00:
[...]

Lol, een uurtje of 500 spelen. Daar zou ik makkelijk 20 weken over doen hoor.
Ik kom niet toe aan 50 uur spelen per week 8)7
Hehe, tsja, interpersoonlijke variatie :p. Als ik de main members in mijn guild bekijk dan wordt de 10 uur per vrije dag en 6 uur per werkdag vrij gemakkelijk behaald. Uiteraard zitten er ook meer casual spelers tussen, maar developers moeten de variatie niet onderschatten.

De spreiding is namelijk heel groot, een paar jaar geleden kwam uit een onderzoek van ik geloof gedaan op een populatie van second life iets naar voren als gemiddelde van 32 uur met een sd van iets van 13 uur. 32 +- 1.96 * 13 en je normale populatie is toch uiterst variabel. Alles tussen 6 en 58 uur is 'normaal'. En als ontwikkelaar is dat dan ook iets waar je je op af moet stemmen. Als ze maar aan kunnen bieden voor 32 uur entertainment in de week, dan valt 50% van de potentiele subscription base af omdat er te weinig te doen is om te blijven subben.

Dat laatste is een groot probleem van veel MMO's de laatste tijd. Er zit best wat leuks tussen, voor een uurtje of 5 in de week. Zou best 6 van die spellen voor 30 uur in de week kunnen spelen en de box daarbij aanschaffen. Maar 6x subben? Dat gaat te ver, ga geen 90 Euro per maand neer leggen om 6 spellen te spelen.

Dus kies ik qua mmo gewoon dat spel uit welk me voor 50 uur per week kan boeien, of ik cancel mijn sub.

@Stealth2000: Yep, ik hoop dat we tijdens E3 2011 toch zeker een overload aan informatie zullen krijgen als niet voor dan al. Zeker als je in mind houdt dat begin 2011 de aanvankelijke wens tot release was, wat dan weliswaar is uitgesteld, lijken ze daarvoor niet zozeer gepushed te hebben met informatie over wat er echter nog meer te doen is in het spel.

Laten we hopen dat het goed uitpakt, maar het zal ook niet de eerste langverwachte, grote titel zijn op de mmo markt die flopt :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-07 09:55
Damn 50 uur in de week gamen...dat haal ik nog niet in 2 maanden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Een nieuwe timeline entry:

Rebirth of the Sith Empire
http://www.swtor.com/info...eline/rebirth-sith-empire

Man, wat heb ik een zin in deze game na weer zo'n timeline te hebben gezien. Heerlijke sfeer en ik hoop dat ze dat in het spel ook over kunnen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Hoop dat ik wordt uitgeloot voor de Closed Betatest :) Lijkt me wel een gaaf game, heb ook ooit nog SWG gespeeld,lang geleden :P
Was ook betatester voor WoW en LotRO

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Voor WoW was er (natuurlijk) een lange beta geweest, ik heb nog met de Koreaanse beta mee gedaan geloof ik :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Cthulhu schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 19:51:
Hoop dat ik wordt uitgeloot voor de Closed Betatest :)
offtopic:
Je bedoelt 'ingeloot', neem ik aan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

hehe ja ingeloot uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb me bewust niet ingeschreven voor de beta. Ik wil ondanks ik leaked informatie bekijk. Zo min mogelijk spoilers betreft de ingame questline verhaal te weten alsvore ik aan het spel begin.

Maar ik vind dat ze nu toch al wat meer mmo details hadden mogen loslaten betreffende AH`S /Content patch frequenties / Chat mogelijkheden / mogelijkheden buiten het grinden/ gearen / pvpen /

Ik persoonlijk heb niets tegen een veredelde 3D chatwereld met leuke minigames (hologram schaken ala milenium valcon etc) tegen vrienden naast het pve/pvp/ grind content. Ik vind het persoonlijk ook fijn om lekker casual rond te hangen in een capital en wat te kletsen etc ivm een veel statischer msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Het enige dat ik wel jammer vind is dat er geen grote realm vs realm battles zijn ala Warhammer online.
Maar denk wel dat de game me zeker weer een jaartje vooruit gaat helpen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Sneezzer schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:47:
Het enige dat ik wel jammer vind is dat er geen grote realm vs realm battles zijn ala Warhammer online.
Maar denk wel dat de game me zeker weer een jaartje vooruit gaat helpen ;-)
Ik vind het überhaupt al jammer dat er meer dan 1 realm/shard/instance is.:D (eve-online ftw)

Het is heel erg dat wanneer ik een filmpje zie, ik redelijk gehyped wordt. en dan langzaam kabbelt dat weer weg. Ik denk ook wel dat ik het in ieder geval check. Maar wat ik al eerder zei, ik ben bang dat het hetzelfde wordt als bijvoorbeeld STO, leuk voor de fans maar weinig voor de rest (lees gemiddelde persoon die wel op wow zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

De grootste RvR battles had je in Dark Age of Camelot, tenminste in de begin jaren,2002-2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Cthulhu schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:44:
De grootste RvR battles had je in Dark Age of Camelot, tenminste in de begin jaren,2002-2003
Dat zou kunnen, maar ik vind de 200+ vs 200+ uit WaR ook al erg leuk, en zou het niet erg vinden om dat in SWTOR ook te zien ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Jammer genoeg weten we daar nog te weinig van. Al kan je denk ik wel stellen dat RvR battles (qua grootte) er niet zullen komen omdat dit niet hun focus is.

IGN had overigens gisteren een artikel over swtor. Ze mochten blijkbaar 5 uur spelen om daarna wat uit te typen. Helaas is het voor een speelsessie van 5 uur wel een mager artikel geworden met weinig nieuwe dingen;

http://uk.pc.ign.com/articles/114/1140170p1.html

Een uitgebreider artikel door gamespot:

http://uk.gamespot.com/pc...sid=6285422&mode=previews

[ Voor 13% gewijzigd door Stealth2000 op 15-12-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-07 17:03
Ik heb me sinds deze week een beetje verdiept in de game, klinkt heel erg gaaf. Beperkt aantal classes, leuke variaties in rol (healer/melee dps en ranged dps/tank classes), en natuurlijk het Star Wars universum om te ontdekken. Er is de laatste tijd alleen weinig nieuws rond deze game merk ik, en nog weinig bekend, en er ook nog niets over een beta bekend.. Dus het zal nog wel een paar jaar kunnen duren voordat deze game te spelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herr_tol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-07 21:05
Ik geloof dat het dit jaar moet uitkomen.

http://massively.joystiq....firms-2011-swtor-release/

[ Voor 52% gewijzigd door herr_tol op 01-02-2011 20:13 ]

There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 22:53
Zover ik weet is dat inderdaad nog steeds het enige wat "bekent" is. Voor de rest is er nog niets aangekondigd, mij lijkt alleen een release voor juni dit jaar vrijwel onmogelijk. Tot nu toe is er namelijk nog helemaal geen beta in EU en in de US alleen zeer gesloten. Maar wie weet kunnen ze ons verrassen. Heb alleen liever dat ze de game helemaal afmaken dan te vroeg vanwege een deadline uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 06-07 18:56

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Stond vorige week op nu.nl. Klinkt niet erg hoopgevend. Hoop dat hij het verkeerd heeft.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Als voornaamste argument wijzen de aandeelhouders naar het gebrek aan succes dat Electronic Arts tot nu toe in het genre heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 06-07 18:56

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

MrVegeta schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 22:45:
Als voornaamste argument wijzen de aandeelhouders naar het gebrek aan succes dat Electronic Arts tot nu toe in het genre heeft gehad.
Dat klopt. Nou lijkt me eerlijk gezegd Star Wars meer mensen trekken dan Warhammer. Maar ja, die investeerders denken alleen in geld termen. En als zij inderdaad nee gaan stemmen dan kan het nog erg lastig worden.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Inderdaad: ik denk niet dat het product nog geannuleerd zal worden, maar als de geldkraan door de investeerders wordt dichtgedraaid kan dit serieuze gevolgen hebben voor de kwaliteit van het uiteindelijk product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Er zal vast wel genoeg geld (100+ miljoen) in gestopt zijn dat ze dit zeker niet meer gaan annuleren. Deze week nog twee nieuwtjes, eentje om de aandeelhouders een beetje gerust te stellen:
Volgens uitgever Electronic Arts zal de MMORPG Star Wars: The Old Republic winstgevend zijn als de game een half miljoen abonnees heeft. Dit zegt EA's CFO Scott Brown.

"Met een half miljoen abonnees maakt de game een degelijke winst, maar het is niet iets om over naar huis te schrijven", vertelt Brown. "Alles boven de miljoen abonnees betekent een zeer winstgevende business."

Volgens Brown heeft EA reeds een significant bedrag in de game gestoken, maar om hoeveel geld het gaat is niet duidelijk. In de media wordt gesproken over bedragen boven de honderd miljoen dollar. Volgens Brown moet er echter geen waarde gehecht worden aan deze schattingen. "Er is regelmatig gesproken op verschillende blogs over onze investeringen die veel hoger liggen dan de werkelijkheid. Lees gameblogs vanwege hun inhoud. Ze zorgen voor een lach, maar ze frustreren de mensen die verantwoordelijk zijn voor EA's Onderzoek & Ontwikkelings-dollars."

Star Wars: The Old Republic is een MMORPG waarin de speler kan kiezen of hij als aanhanger van de Sith Empire of van The Galactic Republic gaat spelen. De game speelt zich zo’n 3.500 jaar af voor de Star Wars-films. Vanuit de donkere plekken van het universum is een machtig Sith-rijk opgestaan dat de aanval op The Republic opent. De game wordt ergens dit jaar verwacht voor PC.
http://www.gamer.nl/nieuw...met-half-miljoen-abonnees

Verder las ik iets op gamert.nl over een release in kalenderjaar 2011 maar daar staat verder geen bron bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251710

En kalenderjaar 2011 loopt van April 1 2011 tot maart 2012 dacht ik.
Heel veel geruchten dat de game pas in September komt, maar dat is niet officeel.
Ik hoop toch ergens april of Juni deze game te mogen kunnen spelen :)

Dan wordt het ook langzaam tijd om eens rond te gaan kijken waar we gaan spelen en met wie :)
GOT-clan :)?

Zo te zien gaat MrVegeta (Alucardu) ook in deze game? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Anoniem: 251710 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 10:57:
Heel veel geruchten dat de game pas in September komt, maar dat is niet officeel.
Een kalenderjaar loopt toch gewoon tot 1 januari van het volgende jaar? Jij hebt het over het fiscale jaar.

Ik heb goede hoop in deze game. In het slechtste geval is het een dertien-in-een-dozijn MMO, maar als Star Wars liefhebber en tevens fervent KotOR-speler en BioWare-fan zal ik me er waarschijnlijk wel mee kunnen vermaken. Ik wacht het wel af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Anoniem: 251710 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 10:57:
Ik hoop toch ergens april of Juni deze game te mogen kunnen spelen :)

Dan wordt het ook langzaam tijd om eens rond te gaan kijken waar we gaan spelen en met wie :)
GOT-clan :)?

Zo te zien gaat MrVegeta (Alucardu) ook in deze game? :)
Hey Redsoul, da's lang geleden. Ik ga als er ooit een beta komt deze zeker spelen. Warcraft begint toch wat charme te verliezen, het ligt er maar aan waar de leukste groep zit. Ik zit nu @WoW weer met een hoop oud bekenden dus dat is wel leuk maar contentwise is het vrij saai allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CaptainCharisma schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:06:
[...]

Een kalenderjaar loopt toch gewoon tot 1 januari van het volgende jaar? Jij hebt het over het fiscale jaar.

Ik heb goede hoop in deze game. In het slechtste geval is het een dertien-in-een-dozijn MMO, maar als Star Wars liefhebber en tevens fervent KotOR-speler en BioWare-fan zal ik me er waarschijnlijk wel mee kunnen vermaken. Ik wacht het wel af!
fiscale jaar inderdaad.
MrVegeta schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:18:
[...]

Hey Redsoul, da's lang geleden. Ik ga als er ooit een beta komt deze zeker spelen. Warcraft begint toch wat charme te verliezen, het ligt er maar aan waar de leukste groep zit. Ik zit nu @WoW weer met een hoop oud bekenden dus dat is wel leuk maar contentwise is het vrij saai allemaal.
WoW heb ik uit verveling nog wel 3 weken gespeeld, een 2 maanden geleden ongeveer.
Maar daar heb ik echt niet veel meer mee.
Het is tijd voor iets nieuws.

Zou wel top om met een aantal bekenden op een server te starten :)
Wat de Beta betreft, ze doen nu volgens mij al 6 maanden closed beta, mischien blijft het daar wel bij?
Mag toch stilaan hopen dat de game over een 4-5 maanden klaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 22:53
Het fiscalejaar 2011 van EA loopt van april 2010 tot maart 2011. Er is ooit gezegd dat swtor in het fiscalejaar 2012 uitkomt, dus dat is alles na april 2011. Bron: gamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roberttt schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 19:14:
Het fiscalejaar 2011 van EA loopt van april 2010 tot maart 2011. Er is ooit gezegd dat swtor in het fiscalejaar 2012 uitkomt, dus dat is alles na april 2011. Bron: gamer.nl
Ja klopt.
Wat ik duidelijk probeerde te maken, is dat de game geplanned staat tussen April 2011 en maart 2012.
EA zegt nu plots dat het minimaal September wordt.
BW laat niets van zich horen voor zo ver ik zie, dus ligt de game volgens mij gewoon op schema voor Q2.

April, mei, juni.

Ik hoop het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ah ik wist niet dat er al een closed beta aan de gang was. Dan zou het inderdaad wel mogelijk zijn dat de game dit jaar haalt. Ik vind het tot nu toe maar erg slap wat betreft de bekende informatie en hoe de game in elkaar gaat steken kwa classes met tanks/healers en mogelijke dungeons en raids. Opzich erg leuk dat er 4 classes zijn, maar misschien geeft dat toch niet zo heel veel diepgang. Aan de andere kant hebben de classes ook verschillende specialisaties voor compleet verschillende rollen (ranged dps of tanken met dezelfde class). Ben zelf heel erg benieuwd.

[ Voor 31% gewijzigd door Divak op 05-02-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn meer dan 4 classes zover ik weet hoor.
En er staat heel veel info op het officiele forum.
Lees net dit

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=258996

Everyone at BioWare and EA is working to ensure that Star Wars: The Old Republic is delivered at the quality level you expect from BioWare and Star Wars.
‪Star Wars: The Old Republic is expected to launch this year after the close of EA's fiscal 2011 (which ends March 31st, 2011). Information on the release date and pre-order programs will be released as it becomes available.

De Q2 release date is weg, dan kun je er rustig vanuit gaan dat de geruchten kloppen dat het spel pas in September komt.

En kijk hier eens als je info wil.
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=188836

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Anoniem: 251710 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 12:31:
Er zijn meer dan 4 classes zover ik weet hoor.
Ja, 4 aan de Republic kant en 4 aan de Sith kant, ze hebben een andere naam maar komen op hetzelfde neer.

Mooie link trouwens, klinkt wel veelbelovend als ze zeggen dat de release na 31 maart ligt :) Maar hoeveel precies zeggen ze er niet bij :D

[ Voor 22% gewijzigd door Divak op 05-02-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
RichardvdD schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:34:
[...]
Ja, 4 aan de Republic kant en 4 aan de Sith kant, ze hebben een andere naam maar komen op hetzelfde neer.
Hier ben ik het toch niet mee eens, een smuggler (Republic) lijkt me een heel andere class dan bijvoorbeeld een Bounty Hunter (Empire). Bovendien doorloop je met een character een specifieke - voor díe class ontworpen - verhaallijn, waarmee je regelmatig in aanraking komt met de andere classes in de vorm van samen questen/raiden/instances doen. Om te claimen dat het spel maar 4 classes bevat, lijkt me toch wel wat ver gaan. Al is het natuurlijk wel zo dat niemand in dit topic het spel nog heeft gespeeld (tenzij iemand woonachtig is in de VS en deelneemt aan de closed beta?), dus het is allemaal maar afwachten hoe het daadwerkelijk speelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
De tegenhanger van de bounty hunter is ook de trooper. Om de balans tussen de facties te houden en PVP in balans te houden lijkt het mij sterk dat ze de classes per factie verschillend maken. WoW heeft dat gedaan met Shamans/Paladins maar daar zijn ze na de eerste uitbreiding ook direct vanaf gestapt.

[ Voor 27% gewijzigd door Divak op 05-02-2011 17:29 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts met "ik heb mijn preorder bij winkel X staan" of "bij winkel Y kost de preorder Z euro" aub achterwege laten.