[PC] Star Wars: The Old Republic - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste
Acties:
  • 81.234 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Topicstarter
oftewel, net als dat IGN interview, niet echt iets nieuws dan? Volgens mij staan er al previews op het net over die gameplay demo. Lijkt me wel leuk om in realtime te zien, maar het zal geen openbaringen met zich meebrengen dan denk ik. Tenzij iemand weer heel die video gaat analyseren misschien! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGoC
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-07-2020

TGoC

FP fan

Zou dit spel het nou eindelijk waard worden om te spelen? Ik heb zo mijn twijfels 8)7

Als alles fout gaat: Reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54
Wat is dat nou weer voor post. Je hebt al jaren geen game meer gekocht omdat het zwakke titels zijn? Ga Bioshock kopen en spelen! En hoezo heb je je twijfels, ik ook hoor want een MMO is maar een MMO en zal nooit dezelfde voldoening geven als een SP game.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mass Effect is ook niet verkeerd naar ik hoor? KOTOR 1 moet je sowieso gespeeld hebben vind ik, qua graphics wel een beetje achterhaald, maar het geeft wel aan wat Bioware met games kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herr_tol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:00
Newbie hier. Volg dit topic al een tijdje, zo ook Diablo III en Dragon Age.

Q1 anyone?

als je op amazon.co.uk SW:TOR wil bestellen staat er release date 31 march 2010.

There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Nee waarschijnlijk Q4, 2010. Gaat echt nog lang duren. Er is nog helemaal geen release date aangekondigd dus Amazone (en alle andere bedrijven) bluffen maar, zo lang je daar maar pre-orderd he.

[ Voor 56% gewijzigd door MrVegeta op 29-07-2009 11:36 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
inderdaad, die release dates zijn altijd speculatief. Als je kijkt naar hoe beperkt de informatie is die men over de game uberhaupt wil uitgeven, lijkt het me sterk dat ze wel al een beoogde release-date gaan uitgeven. Wat dat betreft zal Bioware het net zoals Blizzard aanpakken denk ik. "When it's done".

Tenzij de aandeelhouders zoals bijv. bij Funcom (bij release van Age of Conan) de devs in de nek gaan hijgen en de game gereleased wordt voor hij er klaar voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
MrVegeta schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:35:
Nee waarschijnlijk Q4, 2010. Gaat echt nog lang duren. Er is nog helemaal geen release date aangekondigd dus Amazone (en alle andere bedrijven) bluffen maar, zo lang je daar maar pre-orderd he.
Ik denk ook dat het eind 2010 kan worden. Marketing-technisch gezien ook onlogisch om het spel eerder uit te brengen: In oktober komt BioWare met de singleplayer RPG Dragon Age:Origins en in maart, dacht ik, met Mass Effect 2. Met een beetje pech zou het zelfs Q1/Q2 2011 kunnen worden...

Als het spel maar af is. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ja Q1-2 2011 klinkt "logischer" maar er komen ook wel een aantal beta's uit denk ik dus wie weet kunnen we er eerder van genieten. En ik heb liever dan ze 4-6 maand langer bezig zijn met de game zodat het bij release echt te genieten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sommige MMO's komen vroeger uit dan je verwacht, zoals Mythic's WAR en Funcom's AOC, die waren dan ook niet 'compleet' af, dus ik ga op mijn hunch af en dat is eind 2010! Bioware leveren volgens mij geen 'halve' producten af. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 30-07-2009 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hier even een bevestiging van een dev dat er geen content herhaald gaat worden:
Second, no story content would ever cross factions. Star Wars is a story about good and evil -- it simply doesn’t make sense to have Jedi and Sith doing the same quests, answering the same calls to adventure, etc. Creating one batch of content for all Players would have been half the cost, taken half the time and solved any number of organizational headaches but it was simply the wrong choice from a storytelling perspective. Unique content for both sides was the only way to go—if a Player went all the way through the game playing a Jedi and then playing a Sith, he wouldn’t experience even one repeated piece of story content.
Bron: Dev blog. De kans dat iedere class dezelfde instances ziet is daarom ook klein denk ik.

Nog een quote:
Which leads me to the third decision we made: No class would exist in both factions – at least at first. Each class gets its own story; no story content exists on both sides. If we did Bounty Hunters on both sides of the fence we’d have to write two different Bounty Hunter stories at the expense of a different class that was more iconic to the Republic. Was the idea of a Republic Bounty Hunter cool? Absolutely. But far less iconic than the Imperial aligned one and we had other Republic classes we wanted to get in there instead. At least for now…

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 10-08-2009 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenTa_FH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-06-2024
Ik hoop zeker op een Q2-3 2011. Dit moet gewoon een gigantische game worden, dit moet het begrip 'Epic' simpelweg gaan herschrijven. Dan heb ik het uiteraard niet over gear, maar vooral lore. WoW is goed, maar de lore is simpelweg te zwak ivm Warcraft 1 t/m 3. Bioware levert altijd goed werk af, en gaat dat nu ook doen, zolang ze maar de tijd nemen. Als dit gaat zoals het nu lijkt te worden, weet ik niet hoe het met jullie zit, maar wil ik zeker wel 2 jaar wachten.

Ik hou ook hoop op RvR battles, nog groter van schaal dan die in de E3 trailer. Totale chaos, en dan als Bounty Hunter of Sith keihard je slag slaan :3

~ Think Again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ik denk dat het qua Lore wel snor zit, elke class een apart verhaal etc. En de Lore van WoW is ook vrij sterk hoor als je er de tijd voor neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenTa_FH
  • Laatst online: 19-06-2024
Tot nu toe ben ik ook alleen nog maar ontwikkelingen tegengekomen bij deze game die me alleen maar meer willen spelen ja. Ik ben trouwens ook zéér benieuwd naar wat Bioware gaat doen met de eventuele character creation options. Ik bedoel, voor een trooper misschien een uniek pak ontwerpen, voor een Sith, Jedi of iets anders zonder helm een uitgebreide manier om je hoofd te verbouwen, dat werk. en wat betreft die WoW lore, die discussie hoort hier niet, helaas.

~ Think Again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Men mag van mij in dit topic best vergelijkingen treffen met WoW, want ik krijg steeds sterker het idee dat SWTOR een grote slag op MMO gebied gaat slaan en dus ook een WoW-killer zal zijn voor velen en met name de SW fans die hun onderkomen zolang maar in WoW hebben gezocht. En het verhaal van WoW doet weinig met de game zelf, terwijl dit bij SWTOR voorop staat. Een groot verschil en 1-0 voor SWTOR tot nu toe.

Ik las gisteren dat de gesproken content in SWTOR nu al in totaal 40 boeken met dikte Roman zou kunnen vullen en dit in 5 steden met veel verschillende acteurs wordt opgenomen. Dit wordt serieus aangepakt!

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 12-08-2009 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaraz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-03 14:22
Er is inmiddels van de GamesCom 2009 20 minuten in-game video verschenen. Het zijn vier filmpjes. Hier staan ze allemaal achter elkaar:

http://www.mmo-talk.com/y...footage-from-GC-2009.aspx

Watch a lot of Twitch, Hitbox or YouTube Gaming on a Windows 10 device? Try SupaStreams. https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh557v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Als ik de beelden zo zie krijg ik gauw het gevoel dat het ook op de consoles wordt uitgebracht. Ziet er verder leuk uit en vooral de voices is echt typisch Bioware :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Er komt geen console versie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-06 13:56

Phydomir

Dennis

Erg cool. Hopelijk zien we ook snel iets van een class met healing mogelijkheden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-05 13:59
Phydomir schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:18:
Erg cool. Hopelijk zien we ook snel iets van een class met healing mogelijkheden.
Ik niet... ik hoop echt dat ze het voor elkaar krijgen dat mensen niet weer in 'roles' gedrukt worden zoals healers enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-06 13:56

Phydomir

Dennis

maniak schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 08:31:
[...]

Ik niet... ik hoop echt dat ze het voor elkaar krijgen dat mensen niet weer in 'roles' gedrukt worden zoals healers enzo...
Ze hebben volgens mij al eens aan gegeven dat ze dat wel gingen doen. Of in ieder geval dat de standaard MMO rollen ook in SWTOR naar voren zullen komen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357

Anoniem: 82860 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:13:
Ik las gisteren dat de gesproken content in SWTOR nu al in totaal 40 boeken met dikte Roman zou kunnen vullen en dit in 5 steden met veel verschillende acteurs wordt opgenomen. Dit wordt serieus aangepakt!
Ik zit ook zeker te wachten op dit spel, maar ingesproken dialogen zijn voor mij niets nieuws :) Everquest 2 heeft dit allang, en die mmorpg is bijna 5 jaar oud.

Ik hoop alleen wel dat er genoeg redenen zijn om groepen te vormen, en dat dit niet een solo mmorpg gaat worden. Omdat de quest classgericht zijn, lijkt er minder reden te zijn om een groep tre vormen, aangezien niemand dezelfde quest heeft, bahalve mensen die dezelfde class zijn. We gaan het meemaken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Anoniem: 230357 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:44:
[...]

Ik zit ook zeker te wachten op dit spel, maar ingesproken dialogen zijn voor mij niets nieuws :) Everquest 2 heeft dit allang, en die mmorpg is bijna 5 jaar oud.
Ja, ook AION heeft voice-overs, maar dat is niet eerlijk vergelijken. Als je ooit een BioWare RPG hebt gespeeld zoals Knights of the Old Republic of Mass Effect, dan zul je zien hoe complex en diepgaand de gesprekken zijn BioWare games. Daarbij schijnt de content in SW:TOR vele malen groter te zijn dan eerdergenoemde games en als het echt waar is dat elke class een compleet eigen verhaal heeft, zal niemand ontkennen dat SW:TOR een enorm groot voice-over project is. Het is de eerste fully voiced MMO en met maar liefst 12 full-time schrijvers die de dialogen ontwerpen is dit geen extraatje dat ze even makkelijk 'erbij' kunnen doen. Zeker nu ze hebben aangekondigd dat de game ook in het Frans en Duits te spelen zal zijn. Nu maar hopen dat de tijd, moeite en het geld dat ze hierin hebben gestopt niet ten laste komt van de game zelf. :)

[ Voor 4% gewijzigd door WickedWizard op 24-08-2009 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 12:44

BaRF

bijna kerst

geniale filpmjes!

"Now as we approach the outside of the planet Hutta - first let me wave at somebody, that's what you do in massive multiplayer games" _o_

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
BaRF schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 16:52:
geniale filpmjes!

"Now as we approach the outside of the planet Hutta - first let me wave at somebody, that's what you do in massive multiplayer games" _o_
Haha, of dat stukje waar ze vertellen dat ze een speciale exclusieve aankondiging gaan maken voor de mensen die op de Penny Arcade Expo aanwezig zijn. En dan vervolgens een plaatje tonen met Jar Jar Binks als de mysterieuze Emperor :P "Nah, that's not really our special reveal. That was just a joke." :D

Die speciale onthulling bleek trouwens te gaan om de aankondiging van een nieuwe planeet: Coruscant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:08

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

maniak schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 08:31:
[...]

Ik hoop het wel, er zijn genoeg mensen die het gewoon leuk vinden om een healer te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ziet er allemaal opzich wel goed uit. Grafische stijl is prima en kan een lange poos mee. Waar ik toch nog wat mee zit was dat het allemaal heel makkelijk leek, hopelijk is dat omdat ze hun char wat sterker/hogere level hebben gemaakt dan normaal en dat hele gespreksgebeuren met een party genoot. Wat doe je als de ene de captain wel wil redden en de ander niet?

Maar story classes etc is allemaal (hopelijk) briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

MrVegeta schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 21:34:
Ziet er allemaal opzich wel goed uit. Grafische stijl is prima en kan een lange poos mee. Waar ik toch nog wat mee zit was dat het allemaal heel makkelijk leek, hopelijk is dat omdat ze hun char wat sterker/hogere level hebben gemaakt dan normaal en dat hele gespreksgebeuren met een party genoot. Wat doe je als de ene de captain wel wil redden en de ander niet?

Maar story classes etc is allemaal (hopelijk) briljant!
Ze hebben al gezegd dat dergelijke beslissingen democratisch verlopen: iedereen geeft aan wat ze willen en de meeste stemmen winnen. Neemt niet weg dat het best lastig kan zijn met 2 personen, maar daar zal wel weer de good ol' Random number Generator voor aangesproken worden ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Cleetje op 09-09-2009 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 12:44

BaRF

bijna kerst

Cleetje schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:16:
[...]

Ze hebben al gezegd dat dergelijke beslissingen democratisch verlopen: iedereen geeft aan wat ze willen en de meeste stemmen winnen. Neemt niet weg dat het best lastig kan zijn met 2 personen, maar daar zal wel weer de good ol' Random number Generator voor aangesproken worden ;)
vast niet! dergelijke beslissingen zijn toch bepalend voor de rest van je game, die zullen ze toch niet @ random laten bepalen in zo'n geval? Ik neem aan de ze óf de 'leider' van het groepje zullen laten kiezen bij een gelijkstand, óf wellicht dat de personen beide hun eigen verloop zien van die betreffende missie? Dus dat hun wegen daar scheiden? :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:25
BaRF schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:57:
[...]

vast niet! dergelijke beslissingen zijn toch bepalend voor de rest van je game, die zullen ze toch niet @ random laten bepalen in zo'n geval? Ik neem aan de ze óf de 'leider' van het groepje zullen laten kiezen bij een gelijkstand, óf wellicht dat de personen beide hun eigen verloop zien van die betreffende missie? Dus dat hun wegen daar scheiden? :P
Dat lijkt me niet de bedoeling van het in een groep spelen :) Ik denk dat de leider uiteindelijk de beslissing dan neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:14
Daar ben ik ook wel benieuwd na. Wel lastig als je zelf light bent en je hem het liefst een aai over de bol wil geven terwijl de andere hem dood willen, omdat ze darkside zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herr_tol
je kan toch niet dark en light samen laten spelen? ik heb begrepen dat je in dit soort missies een soort instance a la Wow ingaat.

There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Dus dan zou je zoiets krijgen als het volgende? Bijvoorbeeld bij de quest waar je de Captain kunt laten leven of vermoorden dat mensen in een LFG channel roepen: "LF2M Captain quest (dark side only!)" of "LF2M Captain quest (light side! DONT MSG ME IF U R DARK SIDE)"

Wordt leuk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Het mag duidelijk zijn dat die quest gemaakt is voor de sith aangezien je tegen een Jedi moet vechten :) Het zijn dan ook class/fraction quest lines. Dus maak je daar maar niet druk om. Het maakt voor de Sith wel uit of hij de captain af maakt of niet want daar krijgt hij "dark jedi" punten voor, het zal de bounty hunter verder niets uitmaken, het zorgt voor hem alleen voor een ander verloop door de instance heen denk ik.

Je kan de game ook als single player uit spelen, alhoewel je dan natuurlijk wel veel mist. Wat ik ook wel leuk vond was de teamplay, het zag er soms een beeeeeetje knullig uit imo maar het heeft zeker potentie.

Tank die alles bij elkaar raapt en een bounty hunter die iedereen in de fik steekt. Im loving it, ik heb zelf nog geen idee wat voor class of faction ik zou willen spelen maar ik neig toch wat naar de Sith, er is hier al eens een idee geopperd om een guild te maken vanuit GoT, hier zie ik ook wel iets in maar het is nog veel te vroeg om te zeggen of de game kan waarmaken wat het beloofd.

Ik hoop op een closed/open beta :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
  • Laatst online: 28-05 08:50
Op de site van the old republic zelf zijn ze al volle bak aan het recruiten zag ik. Ook erg grappig zijn de flame wars op de site. Toch ben ik zeer beniewd naar de healer classes, vooral die aan de kant van de sith aangezien het daar niet bepaald tussen past.

[ Voor 12% gewijzigd door matery op 18-09-2009 23:09 ]

• MrVegeta
Hoezo past het daar niet tussen? :) Elke fractie kan best een supportclass hebben in elke MMO/Game toch?

• matery
Ja zeker maar in de films komt er niet echt een ras/soort naar voren die in mijn ogen de perfecte healer kan zijn voor de sith kant. Voor de jedi zullen er wel wat te verzinnen zijn. Ook de manier waarop geheald gaat worden, want volgens mij word er geen "magie" gebruikt.

In de Kotor games deed je dit met de force geloof ik (is alweer lang geleden dat ik die gespeeld heb) maar dat ras word al neergezet als aanvallers. Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen in dit spel.

Anoniem: 64080

Bioware heeft al gemeld dat er geen specifieke healer class komt. Het zal wel met healthpacks ala kotor oid zijn. Heb er alle vertrouwen in dat het goed komt :)

• matery
Ow ok dat is ook een oplossing indd.ik zag een filmpje over swtor met een wookie die achter een jedi aanloopt. Dit zal dan wel de derde class worden denk ik. Wat word de laatste van de light side.. :D het gaat om dit filmpje

[ Voor 7% gewijzigd door matery op 19-09-2009 23:05 . Reden: verkeerde link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
lraburger schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 22:53:
Ow ok dat is ook een oplossing indd.ik zag een filmpje over swtor met een wookie die achter een jedi aanloopt. Dit zal dan wel de derde class worden denk ik. Wat word de laatste van de light side.. :D het gaat om dit filmpje
De Wookies zijn sowieso een race en geen class. ;) En verder komt dat stukje waarin je een Wookie achter de speler aan ziet lopen uit de eerste KotOR. Dat is Zaalbar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
dat had ik even niet door 8)7 ondanks dat het een van de weinige games uit mijn "game carriere" die ik ook daadwerkelijk heb uitgespeeld. Verklaard ook direct dat ik het verschil tussen class en race niet weet :X

• WickedWizard
Het schijnt dat vandaag beta testing sign-ups zijn aangekondigd! :D De website is op dit moment niet bereikbaar en zal naar BioWare's eigen zeggen binnen enkele uren weer online komen.
We are excited to announce that we are now collecting information for those interested in applying for the opportunity to test Star Wars™: The Old Republic™. Our goal is to get feedback to help us make the best game that we can.

We will be selecting testers from the Star Wars: The Old Republic community based on various requirements such as systems specifications, age, and region. Because the testing program requires feedback from within the community, you must have an active Star Wars: The Old Republic (“TOR”) community account to participate (no banned accounts). The testing is limited to members who are 18 years of age or older and requires the acceptance of the Game Testing Agreement included in the TOR community sign-up process. Users that meet the requirements of the test and are selected for inclusion in the test program will be contacted via email (so make sure your email address is up to date!).

Game testing for Star Wars: The Old Republic will be rolled out in several phases over an extended period of time. These test phases will begin with smaller, tightly focused test groups, and later tests will expand.

Want to get your name on the list of potential testers? First, make sure you are a registered member of the Star Wars: The Old Republic community. If you’re not already a member, click here to become one today! Be sure to check the box to indicate you are interested in becoming a tester. If you’re already a member, go to the Game Testing Portal to begin the sign up process.

Please keep in mind that there are no guarantees that you will be selected once you have completed the sign up process. For more information about testing Star Wars: The Old Republic, take time to read the Game Testing FAQ.

We look forward to your help in making Star Wars: The Old Republic a success!
Dus wellicht toch een 2010 release? :)

edit: De website is inmiddels weer beschikbaar. :)

• MrVegeta
Gaaf morgen ochtend meteen maar bekijken! Bedankt!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:06
Wat een ruk registratie proces zeg! Je wordt constant op verschillende moment terug gegooit naar stap 1.... probeer het later nog wel eens een keer :)

• matery
ik heb me proberen aan te melden, en ik kom na stap 2 elke keer weer terug bij stap 1. Net even me mail gechecked en ik heb al zo een 60 mailtjes gekregen met de info dat mijn account is bijgewerkt ondanks dat ik stap 3 nog geen een keer heb voorbij zien komen.

• MrVegeta
"

* warning: array_shift() [function.array-shift]: The argument should be an array in /opt/vhost/swtor.com/sites/all/modules/custom/cohort/cohort.signup.inc on line 490.
* warning: call_user_func_array() [function.call-user-func-array]: First argument is expected to be a valid callback, '' was given in /opt/vhost/swtor.com/includes/form.inc on line 366.

"

roaroaroaoraorar!!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:55

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Mij is het uiteindelijk gelukt :P Account aanmaken en aanmelden los van elkaar gedaan...in ubuntu lukte het niet, in windows 7 + IE lukte het niet maar in windows 7 + firefox 3.5 is het wel gelukt.

• matery
wat MrVegeta krijgt heb ik ook een aantal keren gehad. Ik ga het later wel nog een keer proberen.Helaas heb ik geen Windows 7 met Firefox om dit te proberen.

• MrVegeta
Congratulations, you have completed the sign up process to test Star Wars: The Old Republic. Click below if you wish to update your information.

Win7 Firefox met IE plugin. :') wat een gekloot, in IE lukte de scan wel maar kreeg ik geen submit knop en in FF ging die steeds terug naar stap 1 uit stap 2. En hoe ik het nu had ging die ook 3 keer terug naar stap 1 wanneer ik submit drukte na de scan.

Gewoon vaak proberen dus.

• Zephyer
  • Laatst online: 20-05 14:26
Ik probeer me rot.. heb onderhand al 70 mailtjes binnen..
(telkens als ik me aangeef dat ik me wil aanmelden zegt ie dat m'n acc. is aangepast.)

De ene keer stuiter ik terug naar de aanmeld scherm voor tester (dat is dus na het invoeren van persoons gegevens)
Dit is via FF 3.5

Met IE8 krijg ik een foutmelding na het invoeren van de persoonsgegevens...

Remedie.. vooral zo doorgaan.. :(

MW | BF1 Stats

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Heb me gisteravond en vanmorgen ook suf geclickt. Vanavond nog maar eens een poging wagen. Hoe krom het ook klinkt, ik vind het wel een goed teken dat de servers het niet trekken door overweldigend succes.

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:18

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Gewoon paar daagjes wachten tot de hausse aan beta-signuppers voorbij is.

Dit dus.

• WickedWizard
Vanmiddag rond 14:00 is het me gewoon in één keer gelukt. Heb gewoon FF3.5 en Vista (64-bit). Kreeg wel wat mailtjes! :P Nu maar afwachten. :)

• matery
Eindelijk is het mij ook gelukt. De servers konden het eindelijk aan. Ik ben benieuwd wanneer de beta van start gaan. Ook al verwacht ik niet meteen bij de eerste groep testers te zitten ik schat me kans el groot dat als er getest gaat worden met grote groepen op de servers dat ik daar wel bij kom.

• Zephyer
Met IE8 niet gelukt.. FF3.5 wel :D
Nu maar duimen :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Zit een beetje te kijken op het ST:ToR forum.. volgende punten zijn denk ik wel leuk om te weten :*) :

General & World Experience
General aspects affecting/dealing with classes and world experience.
  • How "good" or "evil" you are is based on LS/DS points (link)
  • All classes playable as both male and female. (link [see video])
  • Experience based character leveling system. (link)
  • "You can also try to go down a more "gray" path, much like Qui-Gon Jinn." (link)
  • Free jumping (link)
  • There will be other playable races outside of human. (link)
  • There will be "branches" within classes. (link)
  • Emotes are in game (GC)
  • No cross-faction cooperation (link)
Combat
Confirmed aspects of the combat system.
  • WASD movement with both mouse click and number hit ability activation. (link)
  • Multiple enemies in encounters in non-instanced areas, fighting concurrently. (VO)
  • "Mana" & "Action Point" style systems for Jedi/Sith (link)
  • At least some abilities are ranked (rank 1, rank 2, etc) (VO, "force choke rank one")
  • Combat Log exists on UI (VO)
  • "Battlegrounds" are in game (note this is not necessarily confirming "WoW style BGs") (link)
Equipment
Confirmed Equipment details
  • General
    • Companions will be in game, tradeable, "and you can romance, and befriend or betray."-James Ohlen (link) and can also be left so you can go solo (link)
  • Ranged
    • Blaster-Rifles have attachments. (Hnet) [Trooper]
    • Pistols can be dual wielded. (Hnet) [Smuggler]
  • Melee
    • Lightsabers will change throughout your level progression, you will "not end up with the same lightsaber you started off with" (link) [Jedi/Sith]
    • Lightsabers can be dual wielded and looted. (GC) [Jedi/Sith]
Abilities
Confirmed Generic Abilities available to classes with access to associated categorization
  • General
    • All classes will have an out of combat heal. (link)
    • Going to the extreme ends (or stick to Grey) of LS/DS points will "unlock" certain abilities (link)
  • Ranged/Melee
    • "Players will be able to use weapons to put their targets back into the correct range for their primary weapon skill, [...] A stun for example, so you can run up and engage in close combat or move further away for ranged combat." (link)
  • Force User Specific
    • [Passive] Lightsaber blaster deflection is a passive ability. (link)
    • [Unlock] Dual Wielding lightsabers will unlock unique DW only abilities (link)
Empire Classes
Bounty Hunter (Starts on Nal Hutta)
  • Confirmed Armament: Blaster, Flamethrower, Wrist Rockets (GC)
  • Confirmed Armor:
  • Confirmed Abilities [Names unofficial]:
    • [Channeled] "Flame Thrower" (Hnet/GC)
    • [Ranged] "Missile Blast" (GC)
    • [Ranged] "Death From Above" (Hnet/GC)
    • [Ranged] "Electro Dart" (GC)
  • Confirmed Perks/Bonuses:
Sith Warrior (Starts on Korriban)
  • Confirmed Armament: Lightsaber
  • Confirmed Armor: "Heavy Armor" (link)
  • Confirmed Abilities [Names unofficial]:
    • [Channeled] "Force Choke" (VO/GC)
    • [Ranged] "Force Lightning" (GC)
    • [OOC Heal] "Channel Hatred" (VO)(link)
    • [CloseQuarters] "Smash" (VO/GC)
    • [Melee] "Impale" (GC)
    • [Melee] "Force Charge" (GC)
    • [Melee] "Vicious Slash" (link)
    • "Action Point" based class (link)
Unknown
  • Confirmed Armament:
  • Confirmed Armor:
  • Confirmed Abilities [Names Unofficial]:
Unknown
  • Confirmed Armament:
  • Confirmed Armor:
[/COLOR][/QUOTE]

Republic Classes
Trooper (Starts on Ord Mantell)
  • Confirmed Armament: Blaster-Rifle + Attachments (Hnet)
  • Confirmed Armor: "Heavy Armor" (TV)
    • [Melee] Rifle Butt Smash (Hnet)
    • [Ranged] "Sticky Grenade" (Hnet)
    • [Ranged] Blaster-Rifle Attachment: Grenade Launcher (Hnet)
    • [Unknown] "Focus Fire" (TV)
    • [Channeled] "Full Auto" (TV)
    • [Ranged] "Firebomb" (TV)
    • Can use "Stimpack" (TV)
    • Morale Boosting party buffs (DevLog)
Smuggler (Starts on Ord Mantell)
  • Confirmed Armament: Blaster(s) (Hnet)
  • Confirmed Armor:
    • [Ranged] "Flash Grenade" (Hnet/GC)
    • [Ranged] "Barrage" (Hnet/GC)
    • [Melee] "Dirty Kick" (GC)
    • [Utility] "Take Cover" (link)
    • [Ranged] "Headshot" (link)
    • [Ranged] "Flurry of Bolts" (link)
    • [Ranged] "Charged Burst" (link)
    • Gains defensive bonus & ability to use certain abilities from using cover system. (GC)
      • Switch cover points while in combat.
      • Fire and throw grenades from behind cover.
    • Can fire while retreating. (link)
Unknown
  • Confirmed Armament:
  • Confirmed Armor:
Jedi (Confirmed starts on Tython)
  • Confirmed Armament: Lightsaber
  • Confirmed Armor:
Class Specific Checklists
SmugglerBron: http://swtor.com/community/showthread.php?t=44704

Extra lees voer, een uitgebreide blog en podcast :
http://darthhater.com/

[ Voor 33% gewijzigd door Zephyer op 01-10-2009 15:09 . Reden: Typo's en meer info .. ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Bij mij werkte de system scan niet in FF. Nu is ie in IE8 al een halfuur aan het scannen. Is sowieso iemand het al wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
ebborazor schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:47:
Bij mij werkte de system scan niet in FF. Nu is ie in IE8 al een halfuur aan het scannen. Is sowieso iemand het al wel gelukt?
Ja, zie 2 posts boven die van jou ;)

FF3.5 geprobeerd?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
FF3.5 met IE tab bar plugin geprobeerd? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-05 13:55
Ik kan simpelweg NIET mijn adresgegevens invoeren, hij geeft ook geen foutmelding of wat dan ook.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39
pica schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 22:45:
Ik kan simpelweg NIET mijn adresgegevens invoeren, hij geeft ook geen foutmelding of wat dan ook.
Idem bij mij. Zowel niet met IE8 als met FF3.5. Heb zelfs al alle cookies verwijderd en dergelijke en volledig opnieuw begonnen, maar totaal geen resultaat.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-05 15:10
net geregistreerd met win7 64bit en FF3.5.3.

alles in 1 keer gelukt :) , nu maar duimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

zooo ik dacht zal ook maar eens wat posten op dit forum ben nog niet zo lang lid vd tweakers gemeenschap maar ben al een poosje bezig met wow, heb star wars galaxies wel een kans gegeven maar dat was na de periode dat de patches al uit waren die het spel een beetje verprutste,heb het een poosje gedaan maar voornamelijk druk geweest daar als Tie-Fighter piloot..ook heb ik Kotor 1&2 allebij meerdere malen uitgespeeld op mn oude x-box en zag onlangs dat de nieuwe starwars mmo wel heel dichtbij aan het komen is nu..ben persoonlijk wel zeer geintereseert in de bounty hunter of sith warrior..stond ook een heel stuk over deze mmorpg in de pc gameplay en ziet er zeer gelikt uit..ben benieuwd!

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251710

lijkt me een leuk spel maar ik zag dat er maar 4 classes aan beide kanten komen ..? lijkt me een beetje weinig.
heb 2 jaar lang het oude SWG gespeeld maar zo iets als dat zal het wel nooit worden, daar zit wel groot potentieel in, bijna 800,000 tot 1 miljoen mensen speelde SWG in 2005.
Voel eigenlijk niets voor om weer voor een game maandeljiks te gaan betalen.
dat weerhoud me er het meeste van om hier positief over te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Anoniem: 251710 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:33:
lijkt me een leuk spel maar ik zag dat er maar 4 classes aan beide kanten komen ..? lijkt me een beetje weinig.
heb 2 jaar lang het oude SWG gespeeld maar zo iets als dat zal het wel nooit worden, daar zit wel groot potentieel in, bijna 800,000 tot 1 miljoen mensen speelde SWG in 2005.
Voel eigenlijk niets voor om weer voor een game maandeljiks te gaan betalen.
dat weerhoud me er het meeste van om hier positief over te zijn.
Misschien maakt de game wel gebruik van subclasses? Ook Aion heeft 4 classes met ieder twee subclasses en dat betekent voor ieder wat wils! :) En het is nog erg vroeg om te gaan zeggen dat deze game beter of slechter gaat worden dan game X, maar het feit dat BioWare aan deze MMO werkt is voor mij als Star Wars fan (en fervent KoTOR gamer) genoeg reden om enthousiast te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-03 22:59

Tylocke

[Team Carrack]

Is er ook al wat meer bekend over de speelbare rassen. Het zou mij namelijk niet zo erg lijken om als HK in het spel rond te lopen.

Daarnaast zijn er nog genoeg andere interessante rassen in SW aanwezig om een grote diversiteit te creeëren.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
type_o schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:06:
Is er ook al wat meer bekend over de speelbare rassen. Het zou mij namelijk niet zo erg lijken om als HK in het spel rond te lopen.
Daarnaast zijn er nog genoeg andere interessante rassen in SW aanwezig om een grote diversiteit te creeëren.
HK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18

CHeff

Allemaal gekkigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Oh die droid! Het is ook zo lang geleden dat ik KOTOR1 heb uitgespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Meatbag. :D HK was idd erg leuk karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-03 22:59

Tylocke

[Team Carrack]

Mijn favoriet in die game in ieder geval.

Races toevoegen zou in ieder geval ook diversiteit kunnen geven. Door elke ras + class een unieke spelwijze te geven zijn er meer dan genoeg opties als er 4 classes per side blijven.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39
nieuws: BioWare maakt laatste twee classes The Old Republic bekend

Het wordt eigenlijk wel tijd voor een mooie, nieuwe startpost. Iemand tijd en zin? Dan mag ie gerust het topic uit mijn handen nemen. Misschien dat ik eind december wat tijd kan vrijmaken, maar op lange termijn kan ik de startpost niet dedicated up to date houden. En bij een MMORPG is dat wel noodzakelijk, dus een vrijwilliger om SW:TOR onder zijn hoede te nemen gezocht. :)

Of anders gaan jullie het toch nog tot eind december met de huidige startpost moeten doen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Laatste 2 classes zijn bekend gemaakt in het duitse PC games blad! Dit zijn de meer range-based damage dealers: De jedi consular en sith inquisitor. Hieronder de link naar een vertaling van het artikel.

http://swtor.com/community/showthread.php?t=91735

offtopic:
@DarthDavy, ik heb je geDMed over de startpost.

[ Voor 50% gewijzigd door Stealth2000 op 26-11-2009 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Inmiddels zitten we op 8 planeten... http://www.swtor.com/info/holonet/planets/tatooine staat inmiddels op de website. SWG had 11 planeten. Als de planeten net zo begaanbaar zijn als ik SWG dan is het een behoorlijke game.
Alle classes zijn inmiddels bekend. Het wordt tijd voor weer een timeline entry. Blijft mooi die narrated stukken geschiedenis. (en goed om iedereen bekend te krijgen met de timeline, hoevaak mensen wel niet roepen dat er teveel jedi zullen zijn met de jedi classes...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-06 07:36
Heb wel interesse in deze game:D Heb onlangs Star Wars 3 nog gekeken en zocht naar een leuke star wars game. De 20 minuten durende demo playthrough zag er erg cool uit.

Zou het dit jaar nog uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Ik gok van niet. Nog geen hint op het begin van een open beta, laat staan een release. Maargoed het zou wel een leuke gedachte zijn als TOR dit jaar nog uitkomt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64080

"Target launch window: spring 2011"

Nog een jaar wachten, bleh. Naja, beter dan dat we aan een halve game beginnen.
In ieder geval de beta dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:24
Anoniem: 64080 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:46:
"Target launch window: spring 2011"

Nog een jaar wachten, bleh. Naja, beter dan dat we aan een halve game beginnen.
In ieder geval de beta dit jaar :)
Tsja, verwachtte 2011 al sinds announcement :p. Zal me ergens niets verbazen als ook lente 2011 niet gehaald wordt en het uiteindelijk iets van augustus, september wordt eer het in de schappen ligt. Een maar al te standaard verloop binnen mmo's, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Laat ze maar lekker de tijd nemen! De laatste MMO's die ik gespeeld zijn, zijn Star Wars Galaxies (naderhand de grond in gewerkt) en Age of Conan (gelaunched terwijl het spel nog niet af was) en voornamelijk deze laatste heeft mij doen overtuigen om nooit meer een onafgemaakt product te gaan spelen.

Geduld is een schone zaak; tot de lente 2011 (en misschien later) is er genoeg te doen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

Hmmh dat word dus een sith inq healer class voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16-05 11:46
Met de kwaliteit die Bioware de laatste tijd oplevert met titels als ME/ME2/DA:O heb ik het volste vertrouwen in een toptitel.

Tegen die tijd is m'n MMORPG-moeheid waarschijnlijk ook wel weer voorbijgewaaid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
http://www.swtor.com/media/trailers/developer-dispatch-6

Kan zelf niet wachten op dit spel. Kun je nog inschrijven voor de Beta, zoja waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Omnyakom1 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:13:
http://www.swtor.com/media/trailers/developer-dispatch-6

Kan zelf niet wachten op dit spel. Kun je nog inschrijven voor de Beta, zoja waar?
Gewoon op de officiële website. ;) Er staat rechts op de frontpage bij mij: "Testing Signup: Test The Old Republic!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-01-2020
Filmpje over combat, ik kende deze nog niet. Ziet er nice uit
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Inmiddels is er ook meer info uit over Companions, Advanced Classes, de Sith Warrior (en zijn advanced classes en een teaser filmpje)

Check http://www.swtor.com/

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359024

Voor wie echt niet kan wachten:

http://www.theforce.net/l...atic_Trailer_2_131889.asp

Zelf kijk ik hem nog niet, liever de hd versie :) . Ben iig erg benieuwd!

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 359024 op 14-06-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Damn it, waarom zo lang wachten! Deze game lijkt me nog steeds erg tof, een goede kanshebber om de leegte van WoW op te vullen. Die game is vrij hard om zeep geholpen, ben erg benieuwd naar wat voor end content er gaat komen en hoe volwassen de community is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Anoniem: 359024 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:52:
Voor wie echt niet kan wachten:

http://www.theforce.net/l...atic_Trailer_2_131889.asp

Zelf kijk ik hem nog niet, liever de hd versie :) . Ben iig erg benieuwd!
WAUW! :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
Je kan de 1280x720 versie downloaden van de officiele site. Als je de trailer start even op het pijltje dat naar beneden (rechtsonderin) wijst klikken en je kan kiezen de .wmv of de .mov versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 14:57
Trailer op niveau van de filmen alleen hier is 0.0 ingame materiaal in te zien dus leuk allemaal maar niet meer dan dat.

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Fantastische trailer. Als het spel zelf op dezelfde kwaliteit en spanning voortborduurt dan gaat swtor fantastisch worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vergeet niet de G4TV exclusives op youtube te kijken. De producer van Bioware doet daar heel wat uit de doeken. (PvP, player ships (cool!) Sith Inquisitor en meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Geruchten op de offi forums over de beta; http://img412.imageshack.us/img412/6398/swinvite.jpg

Volgens de tekst is deze fase opgesplitst en is het afhankelijk van welke groep je ingedeeld bent waar en wat je mag testen. Verder heeft de tekst het over de 25 - 27 juni. Nog verre van een open beta dus maar een korte test per class+starting area.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

Whow!

Hoe vet! iedereen krijgt zijn eigen schip om op te relaxen en van A naar B te komen! En de nieuwe smugglers outpost ziet er ook supervet uit! gelukkig nemen ze de tijd bij bioware. Want ze verwachten het spel rond spring 2011 uit te geven. Waarschijnlijk zal het eerder iets van najaar 2011 worden.

Maar mijn god, hoe graag wil ik dit spel gaan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herr_tol
Als ze het aanbieden, ga ik voor life-time subscription.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326489

Eerlijk gezegd kan ik ook niet wachten op deze game. Deze komt zeker tervervanging van wow. Laten we dan ook hopen dat er een echte actieve end game content is en dat de er een grote en actieve community is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
herr_tol schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:08:
Als ze het aanbieden, ga ik voor life-time subscription.
hehe, de eerste game waarbij ik dit zou overwegen.
Pagina: 1 2 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts met "ik heb mijn preorder bij winkel X staan" of "bij winkel Y kost de preorder Z euro" aub achterwege laten.