Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:30

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Springblossom is leuk ding! alleen wapens zijn idd ERG irritant om te scoren...
ik had zelf wat TS's in de sector rondhangen, paar in de fabrieken, paar in de EQ-docks.
Vind zelf de Hyperion Vanguard toch nog steeds beter (hoewel deze wat mindere stats heeft) puur omdat je er commonwealth wapens op kan gooien. en dus geen problemen hebt met cappen :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fayt64
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 13:40

fayt64

WC Eendje

Heb er zelf nu een paar transporters op sector trade staan.. overal is alles op dit moment volledig op voorraad en ben bijna de goede rank... maar ik denk dat dat het belangrijkste is (zag ik op het egosoft forum) dat mensen meteen van alles gaan kopen en niet de economie daar draaiende houden :P dus dat ben ik maar meteen gaan doen ^^ dus alles daar loop nu soepel.
Ben atm de X tended mod voor x3tc aan het downloaden lijkt me erg gaaf om te spelen maar 1 nadeel je save game kun je niet meer gebruiken... dus kan weer opnieuw beginnen

...ff offtopic tepelstreeltje :P add me ff bij bf BC2 - wc eendje

[ Voor 6% gewijzigd door fayt64 op 21-03-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de X tended mod is wel geniaal - zeker als je het spel nog niet helemaal spuug en spuug zat bent na maanden en maanden spelen (ik ben't wel zat dus voor mij maakt de mod niet uit).

Je kunt je savegame niet gebruiken omdat je een volledig nieuwe universe download met die mod trouwens :+
Maar zeker het spelen waard - vooral heeft er eindelijk iemand nagedacht over die lompe schilden en daar een veel duurdere, militaire versie van geimplementeerd. Erg geile speelgoedjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fayt64

fayt64

WC Eendje

hahaha jah soms ben ik er al wel ff zat van... maar ik doe wel effe een backup van de save game en dan de mod is proberen en werkt dat niet ,...de originele weer installen en save terugzetten :P en dan klaar XD

trouwens iemand enig idee wanneer een nieuwe X uitkomt...ONLINE>>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fayt64 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:24:
nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fayt64

fayt64

WC Eendje

maar ze denken gelukkig al wel over een nieuwe X4... dus das positief en dit is ook bijna niet te doen online (krijg je EVE achtige zooi :P)

Xtended mod geprobeerd maar toch maar weer de originele gaan spelen, erg jammer dat er niet een leuke verhaallijn in zit

[ Voor 30% gewijzigd door fayt64 op 28-03-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fayt64 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:24:
Ik lees net op egosoft.com dat TNBT (the next big thing), oftewel het nieuwe project van Egosoft, 28 april om 15:15 officieel aangekondigd wordt. Ben benieuwd... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fayt64

fayt64

WC Eendje

spannend ^^ zullen we is zien wat dat voor vets word XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:12:
[...]

Ik lees net op egosoft.com dat TNBT (the next big thing), oftewel het nieuwe project van Egosoft, 28 april om 15:15 officieel aangekondigd wordt. Ben benieuwd... :D
Oh, gaaf!
Ik ben echt zó enorm nieuwsgierig! :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een stomen vraag ik heb Xtended er op staan hoe kan ik nu zien dat die werkt mijn X3TC is geupdate naar 3.1 en ik heb ook de bonus pack draaie is dat een brobleem voor Xtended ale vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jekeyboardisstukenproduceertonleesbareposts.
Start het spel op. Als extended het doet zie je dat direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 15:29:
jekeyboardisstukenproduceertonleesbareposts.
Start het spel op. Als extended het doet zie je dat direct.
oke bedank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:29
Ik launch de game, en het eerste wat mij opvalt is dat de muis sensitiviteit laag is.
Het probleem is dat dit in-game (dus niet alleen in de menu's ) hetzelfde blijft, en dat je het niet in options kaan aapassen. De windows standaard heeft geen effect.

Wee iemand hier raad mee?

Ik zie trouwens ook nergens een tutorial, heb nog nooit een X game gespeeld, en weet me geen raad.
Weet niet eens hoe ik moet vliegen :-(

[ Voor 20% gewijzigd door Mastermind-- op 19-04-2011 17:24 ]

There is no real life, there is just AFK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de muisgevoeligheid is gewoon die van Windows, dus die moet je daar aanpassen. Let even op dat als je game resolutie niet gelijk is aan die van je desktop dat dat invloed heeft op hoe je muis beweegt in het spel.
As for tutorials, als je de versie op disk gekocht hebt dan zit er een monsterlijk dikke pil bij en anders is de handleiding te downloaden via Steam of vanaf de egosoft website. Ergens in dit topic vind je een link, maar bij egosoft staat hij onder downloads voor x3tc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Ik heb uiteraard de handleiding gevonden, maar toch vindt ik dat er een tutorial in het spel zelf moet zitten.

Het maakt niet uit waar ik de muisgevoeligheid in windows op zet, de game blijft een lagere sensitiviteit houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:11

SandStar

DPC-Crew

Zandster

learning curve is wat hoger bij X3:TC maar de basics zijn niet zo heel moeilijk. Beetje in het rond bewegen en klikken en je hebt vrij snel door wat je moet doen.

Los daarvan moet je ook niet met je muis gaan vliegen :P daar heb je joysticks voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joysticks zijn voor mietjes. Echte mannen kutten met de muis, zodat je naar rechts moet sturen en naar links moet vuren, en dat met één muis.

Trouwens, als je het behoorlijk doet heb je na een uurtje of twee, drie slechts nog de turretinstellingen nodig - je zijturrets op Attack Capitals, de rest op Missile Defense en als je Flak hebt weten te vinden die turrets op Attack Fighters. En IBLs op je neus natuurlijk.

Als je iets anders vliegt dan een Shrike kon het eventueel wel nodig zijn om te leren vliegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Inderdaad, ik heb wel een Joystick maar ik hou van de muis.

Waar kan je die software kopen voor Best Buy en best Sell in een sector? Ik vroeg me ook af hoe je je sensor range/gezichtsveld op de sector map kan verhogen :)

Niet echt nuttige info gevonden op google, alleen maar over die remote gingen.

Trouwens, welke software (en waar) heb je nodig om je scheepjes op explore te sturen? (Mappping heet dit geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x3tc.ru is de site die je hebben wilt - daar staat zo ongeveer alles op.
En dit topic is ook handig voor je:
http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=227483

Oh, verdere zinvolle guides vind je hier:
http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=162408&start=0

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2011 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Nog niemand gezien dat TNBT al is aangekondigd? w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Dank, KnetterGek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiscBiker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:17
Xerion404 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:42:
Nog niemand gezien dat TNBT al is aangekondigd? w00t
Kreeg net een mailtje. Moet zeggen dat ik vooralsnog een beetje underwhelmed ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

X-Rebirth = TNBT?
Als ze alles wat ze bij X3R en X3TC hebben geleerd toepassen op X-RB, denk ik dat ze een ontzettend sterke game kunnen maken. Hopelijk doen ze ook wat met alle mods en ideeen die uit de community hebben gekregen. zitten zulke briljante dingen tussen...
Zeker met de hardware van tegenwoordig moet er toch een hoop wat nu fout gaat in X3TC goed gaan.
Ah well, we zullen het zien aan het eind van dit jaar....

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen al meerdere cores laten werken met deze game zou zo'n improvement kunnen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:58:
Alleen al meerdere cores laten werken met deze game zou zo'n improvement kunnen betekenen.
een 64bit exe zodat je een paar gig geheugen kunt gebruiken, want x3tc liep al telkens tegen de 3,2 en 3,3 gb aan te kietelen e dat moet meer worden, als er een betere universe simulatie gedraaid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Ik ben erg benieuwd naar Rebirth, vooral het stukje over het opnieuw van de grond af opbouwen van alles spreekt me aan. X3:TC begon een beetje te groot te worden; de rek was er wel uit zonder 64bit en multicore support.

Ik ga het iig pre-orderen zodra dat mogelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Hopelijk krijgen we ook dual screen support. Er is altijd genoeg info wat mooi op een 2e beeldscherm past :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 17:57
Ik hoop echt dat in Rebirth de snelheid van het spel in ze geheel wat omhoog geschroefd wordt. Ik heb X3 meerdere keren tientallen uren gespeeld, alleen het spel gaat zo extreem langzaam dat ik het toch iedere keer opzij schoof. Dit in tegenstelling tot een spel als Freelancer. Zonde, wat verder was het een verdomd goed spel! Een goed verhaal + gamesnelheid omhoog = instant buy! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Dual-Screen support, dat zien we bij veel te weinig games!
De enige die ik ken is van Supreme Commander 2, en die laat nog aardig wat te wensen over.

En IPV een tweede camera zou informatie erg handig zijn!

Rebirth staat bovenaan mijn lijst met games waar ik niet op kan wachten.
(Voor de mensen die het willen weten: Skyrim staat op 2 en Stronghold 3 op.... 3.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gemini NL schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 18:00:
Ik hoop echt dat in Rebirth de snelheid van het spel in ze geheel wat omhoog geschroefd wordt. Ik heb X3 meerdere keren tientallen uren gespeeld, alleen het spel gaat zo extreem langzaam dat ik het toch iedere keer opzij schoof. Dit in tegenstelling tot een spel als Freelancer. Zonde, wat verder was het een verdomd goed spel! Een goed verhaal + gamesnelheid omhoog = instant buy! :)
Snelheid hoeft niet voor mij, vooral in fleetbattles is een enorm snelle gameplay hells qua overview en op het niveau van fleet management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De snelheid moet niet teveel omhoog voor mij, en als ze niet een drastisch beter fleet management interface bakken hoeft die helemaal niet gewijzigd te worden. Het kost nu al danspasjes over je keyboard om je fighterwing een vijandelijk vliegtuig neer te laten halen (met als resultaat dat je dus permanent op zoek bent naar grotere schepen zodat je gewoon kunt zeggen "sloop dat" en niet hoeft op te letten op wat er gebeurt).
Een realistischere economie en eindelijk eens behoorlijke out-of-sector relschopcode zijn voor mij veel boeiender dan de speelsnelheid.
Het zou ook lekker zijn als de AI wat zinvoller reageerde op je gedrag. Als je in X3TC een Split redt van een bosje piraten levert dat geen rank gain op bij de Split dus je laat je vriendjes in pirate sectors gewoon doodgeschoten worden. Dat soort eenvoudige fouten eruit maakt het spel veel meer alsof je deel uitmaakt van een levende wereld, in plaats van een gesimuleerd wereldje waar je hordes kleine bugs en design-flaws hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het alleen maar eens zijn met je punten, het waren ook punten die ik ervoer. X3 series zijn geen actie games, maar meer een strategische game waarin fleet commanding een grote rol later in het spel speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En juist dat fleet command gedeelt werkte nit met als gevolg dat je zelf in je M7 of M2 het universum in moest om kont te schoppen. As eigenaar van meer dan 40 M2s en 100 M7s verwacht je niet dat als je Red Wing bestaande uit die 140 capitals met steun van nog een kleine 200 Corvettes een Xenon sector in stuurt om die leeg te ruimen, je hele fucking vloot geasskicked wordt door vier Qs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fayt64

fayt64

WC Eendje

Hahaha dat is een gevoel wat ik ken... als je zelf de sector niet mee in gaat verlies je het gewoon terwijl je toch echt dan wel genoeg schepen bij je hebt om het te halen dat is idd een punt waar ze wat beter aan moeten werken. en idd mocht je iemand een keer redden van een Pirate attack.. xenon attack of kha'ak dan mogen ze ook wel is een keer een beetje doen alsof ze dat fijn vinden XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fayt64 schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 09:13:
Hahaha dat is een gevoel wat ik ken... als je zelf de sector niet mee in gaat verlies je het gewoon terwijl je toch echt dan wel genoeg schepen bij je hebt om het te halen dat is idd een punt waar ze wat beter aan moeten werken. en idd mocht je iemand een keer redden van een Pirate attack.. xenon attack of kha'ak dan mogen ze ook wel is een keer een beetje doen alsof ze dat fijn vinden XD
Ja, zeker Kha'ak sector invasions afslaan, met een journaalpostje in de geest van "wrakstukken aan vloot" in de ettelijke miljoenen tot gevolg, en het enige dat je er voor terug krijgt is dat de Paranid ophouden op je te schieten, maar alleen buiten hun eigen sectoren.
Vanwege die ondankbare honden en het feit dat ik niet zo goed wist wat te doen met m'n dertig M7Ms heb ik toen maar een paar Paranid sectoren verpulverd, gewoon om duidelijk te maken dat ik de dankbaarheid wat bperkt vond. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fayt64

fayt64

WC Eendje

XD das wel lol... ben nog niet extreem ver in de game die ik nu speel maar de Argon Campaign zit ik nu op de laatste missie maar die is gewoon bijna niet te doen. Je moet jumpen naar een sector van Kha'ak en na 2 seconden dat je daar zit word je al onder vuur genomen door een een paar lompe schepen enzo en voordat ik me fighters een opdracht kan geven BOEM :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fayt64 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:53:
XD das wel lol... ben nog niet extreem ver in de game die ik nu speel maar de Argon Campaign zit ik nu op de laatste missie maar die is gewoon bijna niet te doen. Je moet jumpen naar een sector van Kha'ak en na 2 seconden dat je daar zit word je al onder vuur genomen door een een paar lompe schepen enzo en voordat ik me fighters een opdracht kan geven BOEM :(
"de argon campaign"... dat heet operation final fury volgens mij, en dat is een pro-iedereen-campagne :)
Die heb ik uiteindelijk gewoon gedaan met M2s met flak en PPCs, veel handiger dan dat proberen met een M1 of een M7, want je wordt sowieso geraakt en hebt dus bakken met schilden nodig en veul flak, en niet zozeer veel primaire vuurkracht en snelheid (en al helemaaaaaal geen fighters, want die worden afgeslacht)

Een M7M met Flails en een handjevol Hammers in geval van capitals is ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fayt64

fayt64

WC Eendje

okeej zou het onthouden ... met 1 M7 en 3 M6 en 6 M3s wil t in iedergeval niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh.. nee. M7 of groter, Flak voor de kleintjes en PPCs of IBLs voor de groten. In geen geval kleine, snel bewegende vijanden die foutloos raak schieten bestrijden met kleine, snel bewegende en prijzige fightertjes die veel mis schieten.
De M7M is in of meer de "I Win Button" voor gevechten - je dumpt gewoon genoeg explosieve munitie in de sector om die leeg te ruimen en dan is het een kwestie van het vuurwerk bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Hallo!

Na een paar weken X3 spelen ben ik ermee gestopt. Ik had net genoeg geld voor een Sector Trader of twee maar het spel begon een beetje saai te worden, een beetje routine.

Van wat ik hier lees is het basicly zo dat je af en toe een gevechtje doet en voor de rest maar wachten en toekijken en/of zelf freight haulen.

Klopt dat een beetje? Of denken jullie dat ik te vroeg ben gestopt en me nog heel wat te wachten staat?
Waar kan ik me nog het meest op verheugen?

Greetz,
--MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar weken en dan heb je genoeg geld voor een sector tradertje of twee...

Je speelstijl bepaal je natuurlijk zelf, maar mijn stijl is het toch wel om actief te spelen - de gevechtjes af en toe zijn tientallen raids per uur op smakelijk gevulde transports, kleine relletjes met dwangmatig storende politiescheepjes en regelmatig een zware raketaanval tegen van die neuroten in grote schepen die moeite hebben met mijn proletarische winkelmethoden. Na een poosje spelen is het dan weliswaar tijd voor dingen als avondeten, slapen, werken, kroegen etcetera en dán parkeer ik m'n scheepje in een station en laat ik het spel lopen zodat m'n legalere bezigheden in de achtergrond gewoon doorlopen, maar als je het spel alleen maar speelt door een paar STs in te zetten en te wachten tot er vanzelf geld binnenkomt ben je niet de volle activiteiten aan het ontplooien.

Leer schieten, leer vechten, en volg de ruimtepiraterijcursus van Squiddy McSquid:

Lesmateriaal:
http://www.egosoft.com/download/x3tc/files/Squiddy_EN.zip
Vervolgens de Advanced cursus:
http://rapidshare.com/files/254086377/Zen_EN.zip
Gevolgd door het vervolg (let op: hieraan pas beginnen als je de vorige af hebt! dit is een vervolg verhaal.)
http://rapidshare.com/files/443785504/Wanton_EN3.zip

Of je kunt natuurlijk ook gewoon traden, fabrieken bouwen en een beetje missies doen...

maar proletarischruimtewinkelen is leuker :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2011 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Dankjewel, ik ga er eens naar kijken.
Ik heb niet zo veel vrije tijd op een dag, dus ik heb er maar een paar uur aan kunnen besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

haha, de verhalen van squiddie zijn precies waarom ik er ook full time mee begonnen ben :P

verder moet je gewoon lekker cargo scanner in je scheepie douwen en in pirate alley (rechts onder argon space) rondhangen. schepen scannen en ze vriendelijk vragen hun cargo te droppen :)
als je leuk vlootje hebt kan je ook schepen gaan cappen, vliegen regelmatig ook capitals doorheen, dus genoeg kans om leuk speelgoed te verkrijgen :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Na het lezen van Squiddy's verhaal toch maar weer begonnen.
Heb nu twee UT's (allebij Mercury's) en vlieg zelf in een Mercury Hauler.

Wil een Buster Vangaurd voor missies maar x3tc.ru ligt eruit dus ik weet niet waar ik hem halen kan. :-(

Iemand enig idee? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

elke argon shipyard voor half miljoentje.
site is bij mij overigens gewoon up :)

waarom ga je niet gewoon voor een Nova raider? zijn in pirate alley redelijk vaak zonder escort te vinden. (ff scannen offie niet te zwaar bewapend is) en tot in armor schieten en hopen dattie eject. kan paar keer duren, maar is het zeker waard. imho beste M3 die je kan krijgen (ja, ok, de prototype is beter, maar die is beetje lastig te vinden)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Bij de yard op Argon Prime stond hij er niet tussen, alleen de normale Busters.
Maar ja, met wat moet ik hem aanvallen, heb alleen wat mercury's.

Downforeveryoneorjustme.com zegt ook dat ie up is. Als ik connect krijg ik echter "Oops! Google Chrome could not connect to x3tc.ru". FF zegt hetzelfde. Zou je denken aan een DNS probleempje. Ik gebruik OpenDNS.
Of zou het aan iets anders liggen?

Update:

C:\Users\Mastermind>ping eng.x3tc.ru

Pinging eng.x3tc.ru [89.111.184.88] with 32 bytes of data:
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.

Ping statistics for 89.111.184.88:
Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss),

[ Voor 26% gewijzigd door Mastermind-- op 06-05-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar eh... lieverd, je hebt de Encyclopedia in het spel. Die kun je gewoon raadplegen voor dit soort vragen. Dat is veel handiger in-game omdat je op deze manier ook accurate info hebt voor jouw universumpje, waar je pirate bases zitten enzo staat niet op x3tc.ru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Verek, je hebt gelijk. Ik had helemaal over het hoofd gezien dat er onderaan het venstertje de locatie stond!

Bedankt :)

Excuus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses is voor als je wat stoms doet waarvan je weet dat het stom is. Iets nieuws leren is niet stom - vooral omdat ik zelf ook de encyclopedia pas leerde kennen toen ik zocht naar een fix voor m'n crashende spel bij het gebruik van alt-tab.

Ik heb de encyclopedia aan de = knop gebonden omdat ik hem zo vaak gebruik. Het helpt namelijk ook bij het zoeken van docks waar je geroofde spulletjes kunt slijten, checken of het schip dat je wilt assrapen niet toevallig een turret daar heeft, kijken of j een fighter kunt vinden die beter bij je speelstijl past (tip: argon M4s en M5s zijn volkomen kut) en checken of je racerank hoog genoeg is om leuke spulletjes te kunnen kopen.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
-snip-

[ Voor 93% gewijzigd door Mastermind-- op 06-05-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 09:16
Ik ben op zoek naar een X3:TC guide waarin aan het begin vooral veel aandacht is voor het traden (wat waar halen en waar verkopen etc.). Het is een vrij complete en grote guide maar ik kan hem nergens meer vinden.

Ik weet de naam ook niet meer, iemand een idee welke het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat een step-by-step guide in de handleiding, is dat wat je zoekt? Anders even op het forum kijken van egosoft, daar staat een post met links naar alle guides en resources waarin je hem zou moeten kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Misschien het X3 handbook van apricotslice? Staat wel veel meer in dan dat maar is ook ~400 pagina's groot.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiscBiker
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 20:53:
Er staat een step-by-step guide in de handleiding, is dat wat je zoekt? Anders even op het forum kijken van egosoft, daar staat een post met links naar alle guides en resources waarin je hem zou moeten kunnen vinden.
Nou kan dat forum ook een beetje een doolhof zijn, hier staan die guides dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
FiscBiker schreef op zondag 08 mei 2011 @ 12:35:
[...]

Nou kan dat forum ook een beetje een doolhof zijn, hier staan die guides dus.
Deze had ik inderdaad al gevonden. Had X3 al een hele tijd in de kast liggen maar nooit zo gespeeld omdat ik het erg langzaam vond gaan. Heb nu een Mercury Hauler en een 550k credits en maak per run (ore traden :) ) een winst van ~50k. Nog een paar runs, dan koop ik een ander schip en laat deze autotraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scheepjes kopen kan voor peanuts door de scheepjes met een Trade icon (en eventueel in stations en vooral shipyard met een Trade icon!) na te vragen of ze toevallig een bootje willen verkopen.
Als de scheepjes half gaar zijn krijg je zo voor een paar duizend credjes een boot die anders een half miljoen moet kosten. Als je ze repareert en in de shipyard verkoopt hou je geld over ook, dus je komt wat sneller aan je trade software mk3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Precies, check de 'missies' met een 'C' als icoon, want dat zijn ook vaak NPC's die bootjes verkopen voor veel minder geld dan dat ze nieuw kosten.

Even in je spaceuit, richten op het bootje en dan wat op je control key leggen (of de SETA Repair techniek gebruiken) en hijs zo weer 100% om te gebruiken, óf om met een dikke vette winst te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Ah, te laat :P

Ik heb mijn mercury op sector traden gezet en ben nu met een versgekochte buster wat combat aan het proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:19
Ben ook maar is begonnen met X3.

Na een wat onhandige start (als trader kan je de tutorial niet afmaken) maar als terran defender gespeeld. Ik heb daar wat missies van de storyline gedaan en op een gegeven moment kreeg ik een extra schip (bij Mars).
Ik was daar een beetje aan het traden en toen dacht ik van: ah dat kan vast automatisch maar ik kwam er achter dat mijn 2e schip verdwenen is!!!
Is dit een vaker voorkomende bug (?) of is er wat anders aan de hand?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiscBiker
Hij verschijnt ook niet meer in je property lijst (toets 'r')?
Er staat geen melding in je messages dat-ie is opgeblazen door iemand?

Indien beide nee, gebruik je wel de laatste updates (3.1)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Hm inderdaad ja:

"Your ship has been destroyed by solar dinges alpha M"

Waarom sloopt dat ding mn schip???
Of is de pathfinding gewoon zo slecht dat ie er tegenaan vliegt ofzo?

(ja versie 3.1 is het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mattie112 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:37:
Hm inderdaad ja:

"Your ship has been destroyed by solar dinges alpha M"

Waarom sloopt dat ding mn schip???
Of is de pathfinding gewoon zo slecht dat ie er tegenaan vliegt ofzo?

(ja versie 3.1 is het)
Als jij in-sector bent met je schepjes, en SETA aanzet, dan is de kans aanwezig dat je schepen op autopilot tegen dingen aan gaan beunen.
Wees out of sector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Hm das wel zuur dan. Zonder SETA gaat alles zo traag.

Ik kan ze opzich wel naar een andere sector sturen maar dan heb ik er niet zo veel aan? (aangezien ze dan geen enemy aanvallen)

Of ik moet hem kunnen laten traden automatisch maar die optie heb ik nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Mattie112 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:36:
Hm das wel zuur dan. Zonder SETA gaat alles zo traag.

Ik kan ze opzich wel naar een andere sector sturen maar dan heb ik er niet zo veel aan? (aangezien ze dan geen enemy aanvallen)

Of ik moet hem kunnen laten traden automatisch maar die optie heb ik nog niet gevonden.
Automatisch traden kan wel hoor :). Daar heb je o.a. een trading command mk3 voor nodig. Deze en deze gids kunnen je wel verder helpen.

Ik heb nou mijn standard mercury trade pilot overgezet naar een mercury freighter (op universe traden) Ongeveer 2x zoveel capaciteit dus 2x de centjes. Gaat al redelijk goed zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oppassen met universe traders dat die mutsen regelmatig in sectoren gaan traden waar het leven spannend is. Dikke schilden en hoge snelheid is dan wel een goed idee (Ik gebruik TMs als universetraders, en Terran TSs)
De grootte van de cargobay is maar deels bepalend voor je winst - de snelheid van het bootje is minstens veen belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
K'heb nu een half dozijn Mercury's (ook een Hauler en een Tanker ertussen) als UT's, leveren wel wat leuks op. Ze komen nog wel eens in de pirate sectors, maar ze hebben allemaal schilden en fighter drones, dus niet veel harm done.

Zelf doe ik nu wat missies met een Nova Raider en een Buster Vangaurd als wingman.

Heb plannen om een SPP L in Kingdom End te dumpen. (Heb nog geen andere stations of factories.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mastermind-- schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:47:
K'heb nu een half dozijn Mercury's (ook een Hauler en een Tanker ertussen) als UT's, leveren wel wat leuks op. Ze komen nog wel eens in de pirate sectors, maar ze hebben allemaal schilden en fighter drones, dus niet veel harm done.

Zelf doe ik nu wat missies met een Nova Raider en een Buster Vangaurd als wingman.

Heb plannen om een SPP L in Kingdom End te dumpen. (Heb nog geen andere stations of factories.)
Om een SPP te exploiteren heb je de grondstof Crystals nodig.
Aangezien die dingen behoorlijk duur zijn, is het handig die zelf te maken.
Crystals hebben dan weer Food, silicon en ecells nodig.
Food heeft helaas weer Bio en ecells nodig.
Bio en silicon verbruiken ecells...

Een zelfondersteundende loop kost rond de 40 miljoen.

Mijn advies zou zijn een beetje rond te shoppen waar bio en food tekort is en daar mee te beginnen - met enkel wat goedkope ecells als grondstof is dat makkelijker op gang te brengen en te houden. Bovendien kun je zelf energy transports kapen voor je grondstof >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 15:37
Ik heb het na een tijdje maar weer eens opgestart na een tijdje en begin er wel in te komen.

Alleen probeer ik nu een voor het eerst een Factory gemaakt, of eigenlijk 4 mines (2x silicon, 2x ore) in Midnigth Star. Elk heeft een transporter en ik heb hun homebases ingesteld en ze wat energy cells gegeven om mee te starten.

Maar hoe kan ik het nu zo instellen dat ze automatisch E-cells gaan inkopen en Ore/Silicon verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frond0r
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik ben sinds een week ook weer begonnen met X3:TC. De oude save files had ik gelukkig nog (moest nog een hoop missies doen, waaronder de laatste 2 fases van de HUB), dus ben daar maar mee doorgegaan. Voordeel is dat er een redelijk eigen "empire" ligt en een positieve cashflow, dus ik kan me nu wat meer richten op dogfights. Tevens wil ik het boarden eens meer gaan oefenen want dat ging me een jaar geleden niet echt goed af. 8)7
dtech schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:46:Maar hoe kan ik het nu zo instellen dat ze automatisch E-cells gaan inkopen en Ore/Silicon verkopen?
Het is al weer een tijd geleden dat ik dit heb ingesteld, dus of alles nog klopt durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. De oude manier in Vanilla (voordat CAG er in zat) was 2 freighters per station toewijzen. 1 op buy Ecells en 1 op sell Ore/Silicon. Tegenwoordig kan je dat met 1 freighter met CAG doen. In eerste instantie zal die alleen Ecells halen (omdat zijn experience level nog niet hoog genoeg is), maar naar verloop van tijd zal die zowel kunnen kopen en verkopen. Ook zal die op een bepaald lvl zelf een jumpdrive kopen, als die deze nog niet heeft. (Zie voor meer info hier)

Vergeet ook niet je stations een start kapitaal te geven. Anders kunnen de freighters niks kopen :P
Ook het instellen van de maximale range waar gekocht/verkocht kan worden als mede de inkoop/verkoopprijs is van belang voor goede winst. De range zette ik in het begin niet te hoog omdat m'n CAG pilots nog geen jumpdrive konden gebruiken en 10 sectoren vliegen met een trage freighter duurt erg lang ;)
(In mijn huidige game hoef ik dit niet meer te doen, omdat ik een complex heb dat CAG piloten trained :) )

Heeft iemand ervaring met het spelen van dit spel met de Saitek X52? En dan met name voor bv boarding en fleet control. Is dit via de joystick een beetje te doen, of is muis en keyboard toch makkelijker?

Be careful what you wish for; You just might get it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 15:37
Dat bonus pack is wel handig, dat ga ik instaleren :) 2 freighters had ik in de tussentijd idd ook bedacht.

Maar kun je de range ook afzonderlijk instellen van de prijs dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maddog McHare
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-01 00:38

Maddog McHare

ROCK AND STONE!

Hoop dat dit topic nog een beetje levendig is want ik kom namelijk niet verder in een missie van Final Fury. Ik word steeds opnieuw opgeroepen om een military outpost in Khaak sector 841 te verdedigen. Nadat ik hier keer op keer met mn Boreas de boel behoorlijk kont-schop. blijft de missie maar terugkomen? iemand een idee of dit een glitch is of dat er wat anders aan de hand is? Ik heb hiervoor de Terran en Goner missies afgerond en vlieg nu in een Springblossem. Ben hier gestart met "Humble merchant"
Iemand een idee?

[ Voor 4% gewijzigd door Maddog McHare op 01-07-2011 16:20 ]

M@Dd09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Overigens, als je meedoet met "Steam Summer Camp", kan je een extra missie/sector winnen voor X3:TC.
Zie hier: http://store.steampowered.com/summersale/prizebooth/

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frond0r
  • Niet online
Maddog McHare schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:17:
blijft de missie maar terugkomen? iemand een idee of dit een glitch is of dat er wat anders aan de hand is?.... Iemand een idee?
Volgens mij heeft dit met je Final Fury Rank te maken. Na elke missie stijg je iets in rank. Nadat je de rank van Captain bereikt hebt, gaat de storyline verder. Je kan zien hoe hoog je ranking is door 2x op "P" te drukken en te kijken bij "Operation Final Fury"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fayt64

fayt64

WC Eendje

heeft idd met je rank te maken je moet een hele zooi van die vage missies doen voordat je aan de laatste kunt beginnen (daar zit ik nu net) en die is gewoon niet te doen .. daar heb je echt een M1 ofzo voor nodig dus dat is nog effe doorsparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fayt64 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:41:
heeft idd met je rank te maken je moet een hele zooi van die vage missies doen voordat je aan de laatste kunt beginnen (daar zit ik nu net) en die is gewoon niet te doen .. daar heb je echt een M1 ofzo voor nodig dus dat is nog effe doorsparen
M7M volgepropt met ammo, of een Boreas met voldoende Flak voor de kleine meuk en PPCs voor de grote rotdingen en de cargobay vol met de zwaaste missile ammo die je kunt vinden. Een M1 is geen vechter! Een M1 is hoe je ene horde M3s in gevecht brengt. Maar M3s gaan het niet doen in Kha'ak Sectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fayt64

fayt64

WC Eendje

mm neej idd dat word m dan niet... M2 of M7M?? zal vanavond is rond gaan loeren waar ik dat vandaan haal. Heb nu een Argon M7 maar dat is echt (vind ik) een rot ding vind de terran schepen zelf toch fijner maar dan zit je weer vast aan terran wapens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frond0r
  • Niet online
Ik heb die missie destijds inderdaad in m'n M2 Boreas gedaan met de layout zoals KnetterGek 'm beschreef.
Had alleen geen missiles bij me behalve de standaard mosquito's tbv Missile Defence script. Persoonlijk heb ik 't ook niet echt op Missiles vs Kha'ak. Meerendeel haalt 't target meestal toch niet. Alleen Kha'ak clusters wil ik nog wel eens uit m'n space knallen met een hornet.

Met de laatste Final Fury mssie had ik ook niet zoveel moeite mee, maar vermoedelijk kwam dat door m'n fighting Rank aangezien die nogal laag is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fayt64

fayt64

WC Eendje

maarjah dan moet ik nog ff 30 miljoen erbij sparen :P of ff wat verkopen, heb net een zooi factories gekocht....

nog maar effe rond gekeken en ga maar is een vette M2 fiksen, iemand enig idee of het mogelijk is om ergens in te stellen dat je transports en fighters niet door bepaalde sectors vliegen?

Heb nu een factorie vlakbij een xenon sector liggen en de jumprange kan ik wel instellen maar dan haalt ie niet alle recourses en soms vliegt dat %^&^$#@@ transport (:P) zo de xenon sector in en plof weg....

dus als iemand hier iets voor weet dan zou dat welkom zijn XD

[ Voor 67% gewijzigd door fayt64 op 05-07-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm een vraag ik heb een shipyard de bedoeling van zo ding is toch om schepen te kunnen bouwen maar krijg er geen blueprint in weet iemand hoe ik schepen bouwt in een shipyard of wat ik fout doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:31:
uhm een vraag ik heb een shipyard de bedoeling van zo ding is toch om schepen te kunnen bouwen maar krijg er geen blueprint in weet iemand hoe ik schepen bouwt in een shipyard of wat ik fout doet
shipyard is alleen om schepen te verkopen. geloof dat er een standaard assortiment in zit (heb ze zelf nog nooit gekocht) wat zich automagisch bijvult.
wil je zelf bouwen dan moet je een van de/ een paar van de plots doen. dan krijg je een HQ waar je schepen in kan bouwen.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Ook maar weer eens overnieuw begonnen, lekker simple als humble trader. Eens kijken hoe hoog ik mijn trade level kan krijgen zonder te levelen in combat.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tormbo schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:35:
Ook maar weer eens overnieuw begonnen, lekker simple als humble trader. Eens kijken hoe hoog ik mijn trade level kan krijgen zonder te levelen in combat.
Volgens mij is de tutorial van de humble trader bugged. Op een gegeven moment moet je schieten op een kistje terwijl je schip helemaal geen wapens heeft. Of ik snap 't niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 22:19:
[...]

Volgens mij is de tutorial van de humble trader bugged. Op een gegeven moment moet je schieten op een kistje terwijl je schip helemaal geen wapens heeft. Of ik snap 't niet...
Klopt, die tutorial is vrij standaard voor de meeste starts, verstandig om er dus eerst voor te zorgen dat je wat wapens hebt voor je die start. Niet dat je heel veel mist door deze niet te doorlopen.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die tutorial is gewoon Flight School. De enige zinnige manier om daarmee om te gaan is hem te negeren en je eigen ding te gaan doen. Als je later eens denkt "goh, ik wil eens professionele hulp" en je hebt hem zó hard nodig dat je hem in-game zoekt, kun je alsnog naar je start sector en die vliegles nemen.
Maar als je aan je tweede playthrough begint lijkt vliegles me niet heel zinnig meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Zijn er nog mensen met de X-tended mod bezig? Ik ben er nog niet helemaal achter of ik hem echt leuk vind. Het staat me een beetje tegen dat die sectoren zo immens veel groter zijn geworden, verder wel leuk om al het nieuwe te ontdekken.

Verwijderd

Nog nooit geprobeerd, is het aan te raden voor een eerste playthrough?

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Nee :)

Ik zou gewoon met X3R beginnen, mits je deze hebt natuurlijk. Anders gewoon TC en lekker beetje beginnen met de flight school en wat traden.

Verwijderd

Inderdaad - Nee. Extended i at je kunt spelen als je X3TC compleet kunt dromen en écht aan wat nieuws toe bent, maar niet kunt wachten op de volgende X. (hint: de meeste mensen zijn maaaaanden geleden aan Extended begonnen, toen de volgende X nog niet eens aangekondigd was)

Speel gewoon X3TC een paar weken, en leer dat eerst kennen. Extended is een geheel andere universe met andere schepen, factions, regels en bugs.

Verwijderd

Ok, duidelijk. Het is alleen wel leuk om gelijk zo uitgebreid mogelijk te beginnen met een spel. Vanilla X3TC schijnt af en toe wat eenvoudig te zijn als ik gebruikers van Xtended moet geloven.

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:30:
Ok, duidelijk. Het is alleen wel leuk om gelijk zo uitgebreid mogelijk te beginnen met een spel. Vanilla X3TC schijnt af en toe wat eenvoudig te zijn als ik gebruikers van Xtended moet geloven.
als je een spel door en door kent, en dus toe bent aan wat nieuws lijkt het me logisch dat je TC vanilla wat eenvoudig vind ;)
je kan je echt wel maanden met vanilla vermaken hoor, dat zit echt wel goed.

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

En het officiele bonus pack is wel aan te raden als ik zo de egosoft forums lees. Dus het wordt vanilla TC + bonus pack

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

de paar scripts die er in zitten is wel erg handig (zelf nog niet mee gespeeld), wat slimmere UT's is zeer de moeite waard!
weet ff niet meer precies wat er nog meer in zit, maar tis wel de moeite waard ja.

Battle.net Spud#2543

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Mosquito Missile Defense.
Turbo Booster Mk1 & Mk2
Commercial Agent (voor stations/complexes)
Dockware Manager
Commodity Logistics Software Mk1 & Mk2 (voor schepen gekoppeld aan stations/complexes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Ok ik ben wel fan van X-tended: Terran Conflict.

Het gaat in het begin allemaal een stuk langzamer, maar als je eenmaal wat bereikt hebt is de voldoening ook veel groter.

Heb net mijn eerste Trading Software Mk3 bij elkaar gespaard, blij dat ik was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij was de grootste verbetering daar toch de military shielding.
Fear My Kestrel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Baal beetje van de Kestrel, geen snelle taxi-missies meer in je Kestrel met jumpdrive en cargo lifesupport :(

Weet je of het bonuspack ook werkt met x-tended?

edit: Ff beetje verder gezocht, helaas pindakaas. Geen CLS/CAG.

[ Voor 18% gewijzigd door Tormbo op 03-10-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik check nog met enige regelmaat de site van egosoft in afwachting van updates voor X:rebirth die 2012 verwacht wordt.

Vandaag een verrassing: X3: Albion Prelude, een uitbreiding voor X3:TC!

Egosoft is very pleased to announce the release of X3: Albion Prelude, a new episode in the story of X3: Terran Conflict. X3: Albion Prelude reveals an X Universe in flux - the simmering tensions and conflict of ideologies between Earth and the X Universe's Commonwealth has escalated into a war on a scale never before witnessed in the X Universe. With the fleets of the X Universe's main races battling the forces of Earth, corporations old and new gain an increasingly large stake in the future direction of the X Universe. Corporate expansion and technological breakthroughs will provide the X Universe with a quantum leap forward in economic development, but the road to the new status quo is a rocky one and only the bold or ruthless will make the whole journey.
  • X3 Albion Prelude released 15 December
  • Bridging the gap between X3:Terran Conflict and the upcoming X:Rebirth
  • A new plot throws you into the power struggle between corporations at a time of war.
  • More than 30 new ships and stations
  • Improved user interface
  • New Stock Exchange feature
  • A huge war and lots of new missions and ships!
  • Improved graphics quality setting for high end machines
  • Improved UI introducing charts to visualize economic developments
  • Support for head tracking

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Ja verdomme zeg, zit je beetje op Rebirth te wachten, brengen ze gewoon als verrassing een hele nieuwe telg in de x3 serie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

VET! warmhoudertje voor Rebirth :P
Denk dat het me weer teveel tijd gaat kosten...
Wel te hopen dat ze het capturen beetje beter hebben gemaakt, haalde voor mij klein beetje de lol er af omdat het zo ontzettend lastig werd. en zouden de savegames backwards compatible maken? (dan hoef ik niet meer zo veel te cappen ;P )

Battle.net Spud#2543

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste