dat was men plan, naar Savage spur ofzo, maar Farnham's is NOG simpeler
Net al uitvoerig gebruik gemaakt van zon TL, paar missies gedaan met stationnetje bouwen, en om wat van men eigen stations neer te plempen.
Heb gekozen voor een Silicon mine in Ore. Ding heeft een yield van in de 60.
Moeten alleen Energy cells in om hem te laten produceren... (ff niet bij stil gestaan...)
Dus heb maar direct crystal Fab M der aan vast geplakt met een hub er tussen (spaghetti plex incoming!) het bouwen van zon complex is wel erg omslachtig. ze hadden er beter een remote camera bij kunnen doen, zodat je overzicht hebt... maar goed.
Fabje moet natuurlijk weer vreten hebben, dus moet cahoona bakery en steak farm aan vast.
en dan natuurlijk nog een SPP....
kortom, geintje van 40M...
Ik had hoop dat ik het met 10M zou redden...
Waar ik echt compleet geen moer van snap is hoe je zorgt dat je eigen freighters die stations laat bevooraden.
duurde al ff voor ik door had hoe ik de begin voorraad energy cells van men frieghter over kon zetten op het station zelf...
Heb nu maar 1 trader als sector trader ingezet, maar heb niet het gevoel dat dit gaat helpen...
In ore belt zit een SPP, dus opzich moet hij daar voorraden vandaan kunnen halen.
en kan opzich mijn crystals ook aan hem leveren om zo dus weer energy cells terug te kunnen krijgen. (heb wel klein beetje nagedacht over waar en waarom daar

)
Na veel kutten dus een klein plexje en nog 4M op de bank...
zit te twijvelen wat ik er nu aan vast moet plakken, voedsel spul of klein beetje doorsparen voor een M SPP (zonder vreten werkt het niet, maar zonder energy cells werkt het al helemaal niet!)
bleh, vind het vrij ingewikkeld en niet erg natuurlijk werken, het hele plex gebeuren...
heb ook al guides gezocht, het beruchte X3 handbook bijv, maar daar word ik ook niet erg veel wijzer van. Dus als je nog verdere tips en hints heb beste knetter_gek, heeeeeeeel graag!
ohja, presidents end is 1 grote graveyard.
shitload station en ship debris

(kan je daar nog wat mee trouwens?? resources uit halen ofzo?)
moest er voor een missie een weapon component fabje neer zetten, maar voor de rest is het leeg

shit, zit dus 1 45yield asteroid in presidents end... is het slimmer om overnieuw te beginnen in P's end?