Toon posts:

HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 9 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste
Acties:
  • 111.092 views

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-03 23:01
210667 schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:29:
[...]

Simkaart kan je gewoon laten zitten. Een volle batterij is altijd beter. Half vol of half leeg moet ook nog kunnen. Als je later de officiele 1.93 zou flashen, dan wordt ook de radio vervangen. Die zit namelijk bij die update ingebakken. De rom flashen zonder de radio is niet zo n probleem. Is gewoon een klein truukje.. 8)

[...]
Ik heb gisteravond de hspl 1.40 erop gezet, harde reset, verbonden met activesync, niet gesynchroniseerd,
radio erop, harde reset, backup teruggezet met sprite backup en alles werkt weer.
Ik ben nog ongeoefend maar dit alles was in ongeveer 45 minuten geregeld ;) .
Bedankt hiervoor.

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:43
marz01 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 18:48:
Vandaag de mda4 opgehaald na zijn reparatie avontuur bij solid-vision.
Geen kosten maar er is ook niks aangedaan behalve de conclusie getrokken dat er verkeerde software opzit en hierdoor geen garantie valt te claimen.

Na het mail-verkeer omtrent het wel of niet verwijderen van een simlock van t-mobile zou mijn klacht bij de klantenservice worden neergelegd.
Aangezien ik beweer dat er geen simlock opzat en het vervangen van t-mobile software door htc software geen misdaad is gezien hun gebruikersvoorwaarden.

Echter geen geluid vanaf de klantenservice bank maar een smsje van de t-mobile shop om hem te komen halen?

Hij loopt nog steeds vast bij opstarten, ik ga maar eens bij xda-developers zoeken naar een stabiele schil.

Tip: koop een htc ipv de mda4
ook al heb je helemaal gelijk is dit pcies de reden dat ik mijn mda4 weer helemaal terug flash naar origineel voordat ik hem inlever voor garantie.
Wat die verkeerde software betreft kun je ook gewoon t-mobile bellen en even vragen waar staat dat je de software niet mag vervangen, uiteindelijk heb je gelijk en kun je dit ook krijgen.

Of je flashed je mda4 weer geheel origineel en leverd hem nogmaals in :)
(is denk ik wel ietske makkelijker)

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-03 08:29
Nadat hij terug is van de uitstekende service- partner van t-mobile, ben ik zelf maar weer eens gaan ontdekken hoe het staat met de huidige updates:
t-mobile 1.93 rom geprobeerd
dutty's 3.3 light

Maar het probleem van vastlopen blijft, ook met het installeren.

Ik ga eens kijken waar de uitleg staat omtrent hardspl te verwijderen en dan gaat opnieuw retour (desnoods door de voorruit van de klantenservice)

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03 13:38
Ik heb hetzelfde, ik heb vandaag bijna het pennetje door het scherm heen geduwd. Nadat hij dus wéér om SIM-kaarten bleef vragen heb ik maar de batterij er een tijd (lees uurtje oid) uit gehad, om alles rustig nog een keer te proberen. Resultaat: een baksteen die af en toe nog even trilt als je accu er na 10 minuten weer in doet en dan aanzet, gevolgd door een compleet vern**kt scherm. Soms herken je het vodafone logo nog, meestal niet. De tri-color boot-loader kan groen niet meer weergeven en dat is dus vervangen door wit-grijze sneeuw.

Waar dit vandaan komt ... Pff, ik zou toch bijna vanaf het begin fruitiger bezig geweest willen zijn!

• twente18
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-02 12:26
Hoe kom je aan die rom update?

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:16
Iemand misschien een changelog van deze laatste Vodafone release? en wanneer kunnen we deze verwachten via HTC?

• tismij
marz01 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 22:20:
Nadat hij terug is van de uitstekende service- partner van t-mobile, ben ik zelf maar weer eens gaan ontdekken hoe het staat met de huidige updates:
t-mobile 1.93 rom geprobeerd
dutty's 3.3 light

Maar het probleem van vastlopen blijft, ook met het installeren.

Ik ga eens kijken waar de uitleg staat omtrent hardspl te verwijderen en dan gaat opnieuw retour (desnoods door de voorruit van de klantenservice)
voor mij is het wat lastig om via windows te updaten (heb ik hier niet in huis) dus kun je me zeggen of die t-mobile update nu de HardSPL ook vervangt ?
(zou betekenen dat na het flashen van die t-mobile update op de normale manier dutty's niet meer kan zonder eerst weer de HardSPL te vervangen)

En ik ben nog steeds op zoek naar de originele HardSPL van de t-mobile MDA4, niemand die hem nog origineel heeft en mij even kan zeggen welke HardSPL erop staat ??

[Voor 9% gewijzigd door tismij op 26-11-2008 09:34]

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:20
tismij schreef op woensdag 26 november 2008 @ 09:33:
[...]

voor mij is het wat lastig om via windows te updaten (heb ik hier niet in huis) dus kun je me zeggen of die t-mobile update nu de HardSPL ook vervangt ?
(zou betekenen dat na het flashen van die t-mobile update op de normale manier dutty's niet meer kan zonder eerst weer de HardSPL te vervangen)

En ik ben nog steeds op zoek naar de originele HardSPL van de t-mobile MDA4, niemand die hem nog origineel heeft en mij even kan zeggen welke HardSPL erop staat ??
HardSPL blijft na update van nieuwe T-mobile rom bij mij op olinex staan, bevalt me niet.. dus ik zit weer op skippycentraal rom

• tismij
dangerousp schreef op woensdag 26 november 2008 @ 09:37:
[...]

HardSPL blijft na update van nieuwe T-mobile rom bij mij op olinex staan, bevalt me niet.. dus ik zit weer op skippycentraal rom
grmbl, blijft dus de vraag wat nu de originele HardSPL is van de MDA4, 1.34 of 1.35 (1.37 dacht ik niet maar zelfs dat zou kunnen).
Iemand die zijn mda4 teruggeflashed heeft ?

• Webbah
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-08-2022
Wat mij een beetje tegenvalt is het feit dat er voor de iphone heel veel verschillende speakerdocks zijn, en ze bij HTC er niet aan hebben gedacht dat er mensen zijn die graag hun strak uitziende htc diamond, in een mooi speakerdock willen schuiven en dan hun muziek kunnen luisteren. Maar zal wel weer aan mij liggen :S
Aux in voor m'n surround sound is al in gebruik voor de pc :S

Anoniem: 136100

Webbah schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:45:
Wat mij een beetje tegenvalt is het feit dat er voor de iphone heel veel verschillende speakerdocks zijn, en ze bij HTC er niet aan hebben gedacht dat er mensen zijn die graag hun strak uitziende htc diamond, in een mooi speakerdock willen schuiven en dan hun muziek kunnen luisteren. Maar zal wel weer aan mij liggen :S
Sluit ik me helemaal bij aan!

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 136100 op 26-11-2008 13:16]

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:20
tismij schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:31:
[...]

grmbl, blijft dus de vraag wat nu de originele HardSPL is van de MDA4, 1.34 of 1.35 (1.37 dacht ik niet maar zelfs dat zou kunnen).
Ik vermoed 1.34 (heb ik ergens gelezen).. maar is het niet zo dat je dit kunt testen door de orginele rom op de HardSPL te flashen.. als dit niet lukt, dan is het een andere?

• Webbah
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-08-2022
Na lang zoeken:

Jabra S5010

http://www.gizmowatch.com/images/jabra_69.jpg

Maar geen garanties dat de mini usb-jack op de diamond werkt, iets wat ik nog ga uitproberen, als ik mn mini usb kabeltje weer gevonden heb. Die jack past iig wel las ik ergens. Volgens deze site is hij competible.

Weet trouwens ook niet waar je deze dock in nl kan kopen, via amerikaanse sites (zoals http://www.tigerdirect.com, te verkrijgen voor $66,46 inclu verzend kosten, en ze nemen ook paypal betaling aan) prima verkrijgbaar.

[Voor 42% gewijzigd door Webbah op 26-11-2008 15:28]

Webbah schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:51:
Weet trouwens ook niet waar je die dock kan kopen.
Ben wel dit voor je op Ebay tegen gekomen:
Link

• RooN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-03 15:51
Webbah schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:45:
Ik gebruik daar mijn desktop cradle gewoon voor. Die heeft een 3,5mm jack uitgang, kabeltje naar mn receiver en prima geluid!

smile an everlasting smile

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Voor diegene die met de mda4 aan het flashen enz. zijn gegaan...en nu weer terug willen ivm garantie.
Ik heb mijn mda geupdate naar de originele Tmob 1.93 rom.
Voor de rest nooit geflashd of weet ik wat..ook geen hardspl gedaan..
In mijn bootscreen staat SPL-1.93.0000
Dit is dus de spl na de update, wat hij ervoor was kan ik je helaas niet vertellen.
Vraag mij niet om iets te dumpen ofzo...lukt me toch niet!!! 8)7

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik heb een probleem waar ik verder nog niks over gelezen heb: ik heb nu zowel een TD als een Vario MD IV/TP, en ik moet gaan kiezen welke ik wil houden. De TD is origineel WWE, de TP heeft de originele T-mobile ROM. Probleem: de TD heeft bij programma's 3 rijen pictogrammen naast elkaar staan, en sommige icoontjes zien er niet uit of zijn helemaal niet te zien. De TP heeft 4 rijen pictogrammen staan en alles ziet er prima uit. Hoe komt dit verschil en hoe fix ik de TD? Liefst een oplossing als die er is zonder ROMs te veranderen die de garantie beinvloeden.

Iemand enig idee?

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
dragon2 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:51:
Ik heb een probleem waar ik verder nog niks over gelezen heb: ik heb nu zowel een TD als een Vario MD IV/TP, en ik moet gaan kiezen welke ik wil houden. De TD is origineel WWE, de TP heeft de originele T-mobile ROM. Probleem: de TD heeft bij programma's 3 rijen pictogrammen naast elkaar staan, en sommige icoontjes zien er niet uit of zijn helemaal niet te zien. De TP heeft 4 rijen pictogrammen staan en alles ziet er prima uit. Hoe komt dit verschil en hoe fix ik de TD? Liefst een oplossing als die er is zonder ROMs te veranderen die de garantie beinvloeden.

Iemand enig idee?
Hoe het komt kan ik je niet zeggen, maar je kan van die 3 rijen er 4 maken met deze cab...kliklik

• dragon2
  • Niet online
210667 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 19:12:
[...]

Hoe het komt kan ik je niet zeggen, maar je kan van die 3 rijen er 4 maken met deze cab...kliklik
Um. Nu heb ik 7 icoontjes op een rij, beetje veel en de tekst is niet meer leesbaar. Geen aanrader dus... Jammer, xda is meestal wel goed _/-\o_

• dragon2
  • Niet online
Nog een vraagje, weet iemand hoe ik de 2 softkeys kan veranderen? De TP heeft links "contacten" staan, de TD "phone" die kan ik ook via de toetsen openen, dus...

Anoniem: 217443

Heppieboeddah schreef op woensdag 26 november 2008 @ 19:12[/message]:
[...]

Heppieboeddah,
Hoe bevalt die nieuwe radio? Enige verbeteringen waar te nemen?

• dragon2
  • Niet online
Even doorgelezen op xda en wat zitten proberen: met Advanced Config de horizontal icon spacing op 115 px en de icon title font size op 6 zetten levert exact dezelfde userinterface op als op mijn TP :*) :*) :*)

Anoniem: 178894

DRvDijk schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:07:
[...] Alleen de full versie is niet full vind ik: Google Maps mist, alsmede Total Commander, alsmede TF3D Config... Verder wel lekker stabiel en dergelijke
Betreft Dutty ROM. Google Maps, Total Commander op te lossen. Ontbreekt TF3D of alleen TF3Dconfig?
Is het activesync probleem van Swiftbl 7.5 opgelost?
gebruik nu Swift 7.5

• 210667
  • Niet online
dragon2 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:06:
Nog een vraagje, weet iemand hoe ik de 2 softkeys kan veranderen? De TP heeft links "contacten" staan, de TD "phone" die kan ik ook via de toetsen openen, dus...
Ook dat kan je veranderen met advanced config; menu/more settings/key mapping

En nog véél meer.. 8)
dragon2 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 20:44:
[...]

Um. Nu heb ik 7 icoontjes op een rij, beetje veel en de tekst is niet meer leesbaar. Geen aanrader dus... Jammer, xda is meestal wel goed _/-\o_
LOL,

Ik had je ook naar de verkeerde gelinkt.. ;) Maar je hebt het inmiddels gevonden..mooi zo.. :P
Anoniem: 217443 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:19:
[...]

Hoe bevalt die nieuwe radio? Enige verbeteringen waar te nemen?
Niet echt een merkbaar verschil. Denk dat ik 1.08.25.08 er nu definitief op laat zitten. Wordt een beetje nerveuse van al die radio's ;)

[Voor 53% gewijzigd door 210667 op 27-11-2008 01:02]

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb sinds kort een auto en ben nu aan het kijken om mn TD hierin fatsoenlijk te kunnen gebruiken. Daarnaast ben ik ook aan het kijken naar een nieuwe autoradio en het is natuurlijk mooi als je beide kan combineren.

Eisen
  • TD netjes in een houder, goed in het zicht (ivm gebruik navigatie), geen plakding de ruit, TD moet opladen.
  • Handsfree bellen
  • Muziek op de TD moet over de radio afgespeeld kunnen worden
  • Zacht prijsje ;)
Houder
http://www.carkitstunter.nl/contents/media/t_brodit%20proclip%20852673%20peugeot%20206%2099-08%20for%20europe.jpg
Brodit proclip specifiek voor een 206 (€21.50): dichtbij het zicht, makkelijk in het ventilatierooster te klikken. Een goede alternatieve plek zonder hem op de voorruit te zetten is er niet echt.

http://www.brodit.com/images/140/968843.jpg
Active Houder sigarettenaansteker (€47.50): prima houder met meegeleverde autolader.
Bij elkaar met verzendkosten €75,95: beetje prijzig tov van de goedkope (chinese) zwanenhalzen met zuignap, maar dit is imo dan ook een stuk beter en fijner.

Autoradio
Autovision AV-8940 BT (€100)
- AUX
- Bluetooth met A2DP ondersteuning
- Ingebouwde microfoon

Ik neem aan dat het mogelijk is om zonder omslachtig omschakelen oid muziek via A2DP te streamen naar de radio, als ook om deze als handsfreekit te gebruiken als ik gebeld wordt?

Iemand nog commentaar/tips op de combinatie of goede alternatieven?

[Voor 3% gewijzigd door Neok_ op 27-11-2008 11:27]

Anoniem: 272436

Iemand nog naar mijn "probleem"gekeken?
Anoniem: 272436 schreef op zondag 23 november 2008 @ 14:17:
Beste mensen,

Ik heb vandaag viavia IGO 8 kunnen krijgen. Na lange tijd van TomTom6, wil ik wel eens wat anders.
Echter heb ik een probleem met het installeren van IGO8.
Ik bezit naast mijn HTC TD ook nog een PDA van HP (ik weet type zo ff niet).
Ik heb IGO8 netjes op de SD kaart gezet van de HP en IGO8 werkt prima, superprogramma.
Als ik dezelfde mappen op het interne geheugen van de HTC zet en daanra installeer. Lijkt het net of het programma geinstalleerd wordt, maar vervolgens gaat ie niet verder. De balk wordt 100% maar daarna gebeurd er niet. Als je bij programma's op het IGO8 icoontje klikt, lijkt er iets te gebeuren maar er wordt niks opgestart.
Iemand bekend met dit probleem?
Het lijkt mij gewoon te moeten doen, aangezien hij het op mijn HP PDA ook doet.

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11-2022
Anoniem: 272436 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:35:
[...]
Een legale IGO 8 kan helaas niet op een TD worden geïnstalleerd. Er zit namelijk een beveiliging op het SD-kaartje. De enige legale mogelijkheid is een voorgeïnstalleerd TD met IGO8 bij Navngo te kopen.

• marcommff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:44
sandeman schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:55:
[...]

Een legale IGO 8 kan helaas niet op een TD worden geïnstalleerd. Er zit namelijk een beveiliging op het SD-kaartje. De enige legale mogelijkheid is een voorgeïnstalleerd TD met IGO8 bij Navngo te kopen.
Ik denk dat het wel mogelijk is kijk maar op
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=403325
en kijk ook op
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=403174

@Neok_

Interessant dit, want ben ook toevallig aan het kijken naar iets als dit.
Begrijp ik het goed dat je die Brodit houder weer in de Proclip kunt 'klikken'? Of moet hier meer voor gebeuren?

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-03 22:24
Anoniem: 272436 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:35:

[...]
Heb je je sys.txt aangepast. Deze moet nl. naar je intern geheugen verwijzen. Die van mij ziet er als volgt uit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
[folders]
app="Intern geheugen/iGO8"

[interface]
maxzoom2d=6000000
show_exit=1
vga=1

[rawdisplay]
highres=1

[debug]
skip_eula=1
enable_roadshadow=1
disable_outlookpoi=1

[msnd]
msnd.start=0

Anoniem: 272436

De sys.txt onder IGO8 bedoel je neem ik aan
Edit: Ik was wat voorbarig met mijn bericht
Polster schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:33:
[...]

Heb je je sys.txt aangepast. Deze moet nl. naar je intern geheugen verwijzen. Die van mij ziet er als volgt uit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
[folders]
app="Intern geheugen/iGO8"

[interface]
maxzoom2d=6000000
show_exit=1
vga=1

[rawdisplay]
highres=1

[debug]
skip_eula=1
enable_roadshadow=1
disable_outlookpoi=1

[msnd]
msnd.start=0

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 272436 op 27-11-2008 12:39]

• DRvDijk
Anoniem: 178894 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 22:27:
[...]

Betreft Dutty ROM. Google Maps, Total Commander op te lossen. Ontbreekt TF3D of alleen TF3Dconfig?
Is het activesync probleem van Swiftbl 7.5 opgelost?
gebruik nu Swift 7.5
Aleen TF3Dconfig. AS problemen zijn volgens mij wel weg. Maar ja, nu ligt de telefoon weer ergens te wachten op transport.. :S

• dragon2
  • Niet online
210667 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 00:41:
Ook dat kan je veranderen met advanced config; menu/more settings/key mapping

En nog véél meer.. 8)
Da's dus de eerste keer dat ik die "more settings" zie 8)7

thnx.

• DRvDijk
tismij schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:31:
[...]

1.37.0000 laat ik mij vertellen door een T-Mobile Touch Diamond bezitter

[Voor 5% gewijzigd door DRvDijk op 27-11-2008 12:58]

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:05
Anoniem: 136100 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:30:
@Neok_

Interessant dit, want ben ook toevallig aan het kijken naar iets als dit.
Begrijp ik het goed dat je die Brodit houder weer in de Proclip kunt 'klikken'? Of moet hier meer voor gebeuren?
De houder schroef je op de proclip normaal gesproken, als je meerdere auto's of device hebt kun je met dit "Brodit Move Clip Small met tape 213005"werken. Dit werkt uistekend.

Bing

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11-2022
Het is zeker mogelijk om IGO 8 te draaien op de TD (bij mij werkt hij uitstekend). Of dit legaal is, is echter de vraag. Volgens de site van nanvgo kan het namelijk niet. En wat ik begrepen heb, kan je met alleen een copy van het officiële SD-kaartje en een aangepaste sys.txt hem nog niet aan de praat krijgen.

bing69 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:09:
[...]

De houder schroef je op de proclip normaal gesproken, als je meerdere auto's of device hebt kun je met dit "Brodit Move Clip Small met tape 213005"werken. Dit werkt uistekend.
Thnx voor je info!

Anoniem: 239345

dangerousp schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:32:
[...]

Ik vermoed 1.34 (heb ik ergens gelezen).. maar is het niet zo dat je dit kunt testen door de orginele rom op de HardSPL te flashen.. als dit niet lukt, dan is het een andere?
De originele is 1.37 heb net bij een collega gekeken.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:30

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Zo gister mijn Defecte TD terug gekregen. Op de bijgeleverde formulieren stond dat ze geen fouten hebben kunnen ontdekken bij Eurotwice. Probleem dat mijn scherm zwart bleef en ik de accu eruit moest halen tot 20x toe, konden ze dus niet reproduceren.

TOen ik mn TD uit de verpakking haalde en hem aanzette....jawel hoor....zwart scherm. Accu eruit en erin, opnieuw opstarten....zwart scherm....Tot vervelends aan toe.....Gelukkig had ik een extra verzekering afgesloten, dus naar KPN Business Centre in Hengelo....Die man er een minuutje of 15 naar gekeken en getest en toen haalde hij een gloednieuwe TD uit de verpakking. Ik dus weer blij....Deze werkt tot dus ver wel goed....

Toch blij met die xtra verzekering......

XBL: MRE Inc

• Frostbite
  • Laatst online: 26-03 17:56

Frostbite

🤦🏻‍♂️

MRELynx schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:19:
Zo gister mijn Defecte TD terug gekregen. Op de bijgeleverde formulieren stond dat ze geen fouten hebben kunnen ontdekken bij Eurotwice. Probleem dat mijn scherm zwart bleef en ik de accu eruit moest halen tot 20x toe, konden ze dus niet reproduceren.

TOen ik mn TD uit de verpakking haalde en hem aanzette....jawel hoor....zwart scherm. Accu eruit en erin, opnieuw opstarten....zwart scherm....Tot vervelends aan toe.....Gelukkig had ik een extra verzekering afgesloten, dus naar KPN Business Centre in Hengelo....Die man er een minuutje of 15 naar gekeken en getest en toen haalde hij een gloednieuwe TD uit de verpakking. Ik dus weer blij....Deze werkt tot dus ver wel goed....

Toch blij met die xtra verzekering......
valt mee dat je geen koelkast mee kreeg als reserve telefoon :D

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Anoniem: 271609

Ik werk voor het eerst met de Advanced Config Tool. Even een noob-vraagie over hieronder, zodat ik niks verkl**t:
- Zijn dit de Horizontal Icon Spacing (standaardwaarde 56 px)en de Icon Title Font, die onder tabblad User Interface (standaardwaarde 8 px) staan?
dragon2 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:19:
Even doorgelezen op xda en wat zitten proberen: met Advanced Config de horizontal icon spacing op 115 px en de icon title font size op 6 zetten levert exact dezelfde userinterface op als op mijn TP :*) :*) :*)
edit: is gedeeltelijk gelukt: alleen blijft de vierde kolom leeg. Weet iem een oplossing?

http://i36.tinypic.com/mt445y.jpg

[Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 271609 op 27-11-2008 17:15]

Anoniem: 270487

MRELynx schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:19:
Heb ik ook een keer gehad. Soms lijkt het alsof ze dat ding 1x aanzetten en 2 minuten later weer terugsturen met de opmerking "geen fout kunnen vinden"... Lekker, zelf ben je dat ding 2 weken kwijt en moet je ervoor naar het postkantoor etc.

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:32
Wat een toeval :? Ik heb gisteren ook mijn TD terug gekregen van Eurotwice, ook "geen fouten kunnen ontdekken" terwijl mijn aan/uitknop echt vast zit. Toen ik hem opstuurde ging hij constant aan/uit. Vreemde zaak :? Morgen maar weer bellen :'(

[Voor 6% gewijzigd door Bladeslayer op 27-11-2008 19:43]

www.frees-it.com

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Er is iemand op het Pocketinfo forum die van Vodafone nederland een linkje heeft gekregen naar de nieuwste Vodafone Rom inclusief een update handleiding. Staat op een tijdelijke lokatie bij Vodafone totdat de link op de website beschikbaar wordt.

Hij is via deze dit forum dus al te downloaden: http://forum.pocketinfo.n...-uk-rom-3.html#post651619

Heb hem net binnen gehaald om later deze week eens te flashen. :)

PSN-id: Chrasher

• MRE-Inc

MRE-Inc

Anoniem: 270487 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:25:
[...]

Heb ik ook een keer gehad. Soms lijkt het alsof ze dat ding 1x aanzetten en 2 minuten later weer terugsturen met de opmerking "geen fout kunnen vinden"... Lekker, zelf ben je dat ding 2 weken kwijt en moet je ervoor naar het postkantoor etc.
Nee hoor gewoon verpakt op mn werk en door UPS daar laten ophalen en bezorgen. Maar het is wel erg vreemd ja. Gelukkig had ik KPN Mobiel Extra service en is mn collega een ex-primafoon medewerker. Die attendeerde mij erop dat je met zo'n verzekering gewoon bij een KPN Business Center kunt langsgaan en dat ze dat ding omruilen. En hij had gelijk *O*

Ik heb sinds vandaag ineens een foutmelding bij het verzenden van een sms. Als ik het bericht toch verstuur, komt ie wel gewoon aan bij de geadresseerde. Mijn contactenlijst is nog gewoon helemaal intact.
Ook als ik via de contactenlijst iemand selecteer en dan "sms bericht verzenden" selecteer, krijg ik bij het verzenden dezelfde melding.
Alleen een nummer invoeren geeft ook een foutmelding.
Kortom, het werkt allemaal nog wel, maar die melding is toch wel eigenaardig...

http://img142.imageshack.us/img142/6382/screen01qq1.jpg

• MRE-Inc

MRE-Inc

Anoniem: 270487 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 21:58:
Ik heb sinds vandaag ineens een foutmelding bij het verzenden van een sms. Als ik het bericht toch verstuur, komt ie wel gewoon aan bij de geadresseerde. Mijn contactenlijst is nog gewoon helemaal intact.
Ook als ik via de contactenlijst iemand selecteer en dan "sms bericht verzenden" selecteer, krijg ik bij het verzenden dezelfde melding.
Alleen een nummer invoeren geeft ook een foutmelding.
Kortom, het werkt allemaal nog wel, maar die melding is toch wel eigenaardig...

[afbeelding]
Heb ik ook een paar keer gehad, maar weet niet meer hoe ik dat heb opgelost. Volgens mij stond er toen in mijn postvak uit nog een sms waarin het adres verkeerd stond. Die probeerde mijn TD toen telkens te verzenden. Kijk eens voor de zekerheid of er een sms in je verzonden items staat....

• dragon2
  • Niet online
Anoniem: 271609 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:05:
Ik werk voor het eerst met de Advanced Config Tool. Even een noob-vraagie over hieronder, zodat ik niks verkl**t:
- Zijn dit de Horizontal Icon Spacing (standaardwaarde 56 px)en de Icon Title Font, die onder tabblad User Interface (standaardwaarde 8 px) staan?

[...]

edit: is gedeeltelijk gelukt: alleen blijft de vierde kolom leeg. Weet iem een oplossing?

[afbeelding]
Heb de waarden van mijn TP overgenomen die werken net iets beter:
hor 112
vert 115
font 6

• Frostbite
  • Laatst online: 26-03 17:56

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Anoniem: 271609 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:05:

[...]

[afbeelding]
Hee hoe heb jij die gekleurde icoontje gekregen. Die zijn bij mij allemaal zwart-wit. (provider en bt)
Heb jij een andere Rom zeker? Ik heb hier nog steeds de originele (ivm zakelijke telefoon)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Anoniem: 178894

Ter info

Another Release with some fixes: Dutty's Diamond Rom V3.4 released

ChangeLog V3.4 APR
Change CE OS & Build to 5.2.20761.1.4.2 set to 8MB Page Pool
New Bluetooth Drivers
Fixed Opera not exiting and killing process to free up ram/memory
Fixed Opera landscape bug, those who have been experiencing it
Fixed Touch Keyboard Font Permanently
Fixed t9 issue with Touch Keyboard
Fixed Touch Keyboard sip change after every soft reset
Fixed Alarm in rom for people experiencing problems
Updated Obex Inbox Bluetooth File Transfer Application
Removed GNES from rom -----> will provide cab for it
Removed File Explorer Link in Program Folder, Internal Storage.lnk does all that now
Removed sim fix from start up folder for people who wants to show sim contacts
Show Sim contacts now default in Rom
Added new HTC Volume Control taken from Voda Rom
Added Hide Sim.cab in System Tools Folder for easy install to hide sim contacts
Added Diamond ATI d3d driver.cab in System Tools for users who experiencing any problems with certain APPS
Some minor changes in registry
Some other bug fixes

ga binnenkort maar eens flashen van swift naar dutty

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 178894 op 28-11-2008 10:10]

@ Zjoske1978 & MRELinxDit verhaal klopt als een bus, is bij mij ook al eens de revue gepasseerd.
MRELynx schreef op donderdag 27 november 2008 @ 23:03:
[...]Volgens mij stond er toen in mijn postvak uit nog een sms waarin het adres verkeerd stond. Die probeerde mijn TD toen telkens te verzenden...
@ dragon2 Dank je. Ik heb de vert. waarde moeten vergroten van 115 naar 120, anders overlapt de tekst de het icoontje eronder: hor. 112; vert 120; font 6. Resultaat:

http://i34.tinypic.com/25k52c6.jpg

@ Sc0rPi0N Zie onderstaand bericht van Greekmaster of va pagina 14 van dit deel.
Greekmaster schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:34:
[..]
Ik gebruik de volgende TF3D Icoontjes

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=427503

Versie 4 downloaden die is beter dan V5 en daarna deze 2 cabjes erop zetten dan is de balk beneden transparant

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=430287

Transparant Bottom Bar.cab
Pamas Transparant Slider.CAB

[Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 271609 op 28-11-2008 10:58]

• nbch
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Neok_ schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:26:
Ik heb sinds kort een auto en ben nu aan het kijken om mn TD hierin fatsoenlijk te kunnen gebruiken. Daarnaast ben ik ook aan het kijken naar een nieuwe autoradio en het is natuurlijk mooi als je beide kan combineren.

Eisen
  • Muziek op de TD moet over de radio afgespeeld kunnen worden
  • Zacht prijsje ;)
Autoradio
Autovision AV-8940 BT (€100)
- AUX
- Bluetooth met A2DP ondersteuning
- Ingebouwde microfoon

Ik neem aan dat het mogelijk is om zonder omslachtig omschakelen oid muziek via A2DP te streamen naar de radio, als ook om deze als handsfreekit te gebruiken als ik gebeld wordt?

Iemand nog commentaar/tips op de combinatie of goede alternatieven?
Ik zit ongeveer in dezelfde situatie, heb al wel de auto maar nog niet de TD. Qua houder kan ik je niet helpen, ik vind deze prijzen veeel te hoog voor een houder, dus ik zoek een imitatie of origineel HR ding (zoiets) voor aan een ventilatorrooster uit Azie op ebay en koop dan een originele HTC autolader of zo denk ik.

De autoradio die ik gekocht heb is een JVC, KD BT11. Kostte me 139 eetjes en heeft bluetooth, aux en ipod voorbereiding (adapter kost wel 99 e). Bellen gaat in ieder geval goed, al moet je een beetje langs je stuur praten anders ben je slecht verstaanbaar. Zelf kan ik de andere persoon prima verstaan, over de speakers. Ik hoop via bluetooth ook tomtomaanwijzingen over te kunnen sturen, maar dat kan ik dus nog niet testen. Uit de handleiding maak ik op dat je wel gelijktijdig A2DP en telefoonverbinding kan hebben.

• 210667
  • Niet online
Anoniem: 178894 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:01:
Ter info

Another Release with some fixes: Dutty's Diamond Rom V3.4 released

ChangeLog V3.4 APR
Change CE OS & Build to 5.2.20761.1.4.2 set to 8MB Page Pool
New Bluetooth Drivers
Fixed Opera not exiting and killing process to free up ram/memory
Fixed Opera landscape bug, those who have been experiencing it
Fixed Touch Keyboard Font Permanently
Fixed t9 issue with Touch Keyboard
Fixed Touch Keyboard sip change after every soft reset
Fixed Alarm in rom for people experiencing problems
Updated Obex Inbox Bluetooth File Transfer Application
Removed GNES from rom -----> will provide cab for it
Removed File Explorer Link in Program Folder, Internal Storage.lnk does all that now
Removed sim fix from start up folder for people who wants to show sim contacts
Show Sim contacts now default in Rom
Added new HTC Volume Control taken from Voda Rom
Added Hide Sim.cab in System Tools Folder for easy install to hide sim contacts
Added Diamond ATI d3d driver.cab in System Tools for users who experiencing any problems with certain APPS
Some minor changes in registry
Some other bug fixes

ga binnenkort maar eens flashen van swift naar dutty
Op zich heeft Dutty wel mooie roms. Wat ik echter vervelend vind, is dat hij zo ongeveer 2x per week een update moet uitbrengen omdat er allerlei bugs uitgehaald moeten worden en er altijd een hoop gefixed is/of moet worden..[zie changelog]

• bing69
Anoniem: 271609 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:22:
@ Zjoske1978 & MRELinxDit verhaal klopt als een bus, is bij mij ook al eens de revue gepasseerd.

[...]

@ dragon2 Dank je. Ik heb de vert. waarde moeten vergroten van 115 naar 120, anders overlapt de tekst de het icoontje eronder: hor. 112; vert 120; font 6. Resultaat:

[afbeelding]

@ Sc0rPi0N Zie onderstaand bericht van Greekmaster of va pagina 14 van dit deel.

[...]
dacht dat hij (en ik las geintresseerd mee) de icoontjes aan de bovenkant bedoelde.....

Bing

bing69 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:40:
[...]

dacht dat hij (en ik las geintresseerd mee) de icoontjes aan de bovenkant bedoelde.....
Anoniem: 50662 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:57:
[...]
Dat is weer een andere cab. zie een paar posts naar boven.
Hint: Bericht van Greekmaster (lees vanaf pagina 14)...

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 271609 op 28-11-2008 13:43]

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-03 23:03

Trebbors

Failure is no option!

Ik kan geen videogesprek aanvangen.. volgens Telfort zou dit een bekend iets zijn met de Diamond en moest ik maar contact opnemen met de fabrikant.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Hmmm een raar probleem,
Ik had eerst Nodata op mijn MDA compact IV staan omdat ik nog geen internet abo had, nu heb ik dat wel en toe nodata eraf gegooid. een maand mooi kunnen internetten maar nu heb ik nodata erop gezet en gekeken of het programma deed wat ik wou, data blokeren, en dat deed het maar nu zet ik Nodata weer uit, de T-mobile internet en MMS staan op enabled en ik heb connectie met HSDPA van het T-mobile netwerk.
Nu is het probleem dat ik niet meer op het internet kan, geen weer binnenhalen, geen e-mails niets. Web'n'walk geeft aan dat hij de proxyserver niet kan vinden. Iemand tips?

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Die update doet het goed. Nu werkt touchflow 3d iig zonder altijd te stotteren, het bereik is een stuk beter geworden en de accu gaat nu net 3 dagen mee i.p.v. krap een dag.

Direct dat automatisch draaien van opera uit gezet, daar ergerde ik me al sinds ik hem heb aan.

[Voor 9% gewijzigd door Gisae op 28-11-2008 16:26]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

210667 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:21:
[...]
... En verder ben ik ook benieuwd naar die 1.97 van Vodafone. 1.97 klinkt wel erg exotisch.. :*) [...]
Ik heb van de week ergens gelezen dat die nieuwe 1.97 ROM deze week zou uitkomen. Op de HTC site is nog niets bekend. Heeft iemand al iets gehoord / gezien (/geprobeerd :9~ ...)?

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:55
Anoniem: 271609 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:17:
[...]

Ik heb van de week ergens gelezen dat die nieuwe 1.97 ROM deze week zou uitkomen. Op de HTC site is nog niets bekend. Heeft iemand al iets gehoord / gezien (/geprobeerd :9~ ...)?
Gisteren heeft hier op got een download link gestaan, deze rom is iig stukken sneller :)

Chrasher in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."

[Voor 8% gewijzigd door TheMystery op 28-11-2008 17:22]

MRELynx schreef op donderdag 27 november 2008 @ 23:03:
[...]

Heb ik ook een paar keer gehad, maar weet niet meer hoe ik dat heb opgelost. Volgens mij stond er toen in mijn postvak uit nog een sms waarin het adres verkeerd stond. Die probeerde mijn TD toen telkens te verzenden. Kijk eens voor de zekerheid of er een sms in je verzonden items staat....
Hmm, mijn postvak uit is helemaal leeg... daar zit het hem dus niet in.

Iemand anders?

TheMystery schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:21:
[...]

Gisteren heeft hier op got een download link gestaan, deze rom is iig stukken sneller :)

Chrasher in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."
Dit gaat weer over de Vodafone 1.93 ROM nietwaar? Is weer wat anders dan de officiele HTC 1.97 ROM

• avdl72
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Anoniem: 270487 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 18:34:
[...]

Dit gaat weer over de Vodafone 1.93 ROM nietwaar? Is weer wat anders dan de officiele HTC 1.97 ROM
Nee....
Het gaat hier over 1.97 Vodafone branded ROM.
Gewoon ff goed lezen.

• Neok_
  • Niet online
nbch schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:47:
[...]

Ik zit ongeveer in dezelfde situatie, heb al wel de auto maar nog niet de TD. Qua houder kan ik je niet helpen, ik vind deze prijzen veeel te hoog voor een houder, dus ik zoek een imitatie of origineel HR ding (zoiets) voor aan een ventilatorrooster uit Azie op ebay en koop dan een originele HTC autolader of zo denk ik.

De autoradio die ik gekocht heb is een JVC, KD BT11. Kostte me 139 eetjes en heeft bluetooth, aux en ipod voorbereiding (adapter kost wel 99 e). Bellen gaat in ieder geval goed, al moet je een beetje langs je stuur praten anders ben je slecht verstaanbaar. Zelf kan ik de andere persoon prima verstaan, over de speakers. Ik hoop via bluetooth ook tomtomaanwijzingen over te kunnen sturen, maar dat kan ik dus nog niet testen. Uit de handleiding maak ik op dat je wel gelijktijdig A2DP en telefoonverbinding kan hebben.
Mooie radio, alleen mis ik hierop wel een USB aansluiting. Puntje is wel dat de radio welke ik nu op het oog heb zo'n no-name is met slechts 1 review op kieskeurig.nl, dus het is maar afwachten of het echt wat is. Met JVC heb je uiteraard toch wat meer zekerheid.

Ik ben met je eens dat 75 euro niet echt bepaald goedkoop is, en ben dan ook wel geinteresseerd in jouw oplossing. Echter als je het bij elkaar opteld:
- Houder: HR Richter, 22 euro
- Roosterklepje van ebay+verzending: 15 euro (?)
- Lader: 10 euro
..dan kom je dus uit op 47 euro. Geef dan een paar tientjes meer uit en dan heb je een mooie en degelijke houder. Zoals ook in de review op pdashop staat: wat een geld voor een lelijk stukje plastic. Het zou mooi zijn als je voor 20 euro ofzo een roosterklepje+houder kan fixen: dat prijsverschil zou het kwaliteitsverschil wel rechtvaardigen zou ik zo zeggen.

• bing69
avdl72 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 19:11:
[...]

Nee....
Het gaat hier over 1.97 Vodafone branded ROM.
Gewoon ff goed lezen.
precies, de RUU_Diamond_Vodafone_NL_1.97.172.4_Radio_Signed_Diamond_52.44.25.24_1.08.25.08_Ship.exe rom

Bing

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-03 16:51
*weg* Daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor :)

[Voor 93% gewijzigd door pven op 29-11-2008 09:50]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:19
Ik heb een probleempje; sinds ik de 3700 heb kan ik niet MMS-en. Gisteren was ik toevallig in de buurt van een Hi winkel dus daar maar even gevraagd. Die konden het zelf ook niet instellen en adviseerden me de guide op Hi.nl te volgen, maar ik moest eerst alles bij verbindingen verwijderen.

Zo gezegd zo gedaan, maar nu kan ik niet MMS-en en NIET meer op internet... grmppph :(

Help? Ik heb alles zo gedaan als op de hi site, alleen heb ik het niet Mobiele Startsite genoemd omdat mijn telefoon dan begint te eikelen dat dat al bestaat, maar het is wel nergens te selecteren. Hoe kan ik dit hele gezeik resetten en van 0 opnieuw beginnen ??

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• guido09
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-03 15:23
wd200 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 00:55:
voor de liefhebbers ik heb er evt een te koop vodafone locked :)

top toestel ik mag alleen een ander uitzoeken en wellicht dat het een omnia wordt.
LOL collega van mij is juist geswitched van een omnia naar een diamond ivm grote problemen met de omnia... (batterij duur na 1 dag leeg zonder uberhaupt wat te doen, tt niet te installeren zonder een hoop extra software etc etc.)

Dus weet je het wel zeker???

been there, done that, bought the T-shirt

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-03 16:51
guido09 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 08:34:
[...]

LOL collega van mij is juist geswitched van een omnia naar een diamond ivm grote problemen met de omnia... (batterij duur na 1 dag leeg zonder uberhaupt wat te doen, tt niet te installeren zonder een hoop extra software etc etc.)

Dus weet je het wel zeker???
ooh dan moet ik me eens iets verder verdiepen, bedankt.

Ik heb normaal mijn wekker ingesteld om 06.35 nu kon ik uitslapen en had ik de eerste om 09.00 en de tweede om 09.45 gezet.
gaat de wekker kijk ik om telefon is het gvd 06.35.
ik heb mijn wekker 100% goed ingesteld en hij gaat dus uit zijn eigen eerder af :S.
dit is de tweede keer al in een maand.

het gebeurde alleen bij het installen van 2 wekkers dus volgende week als ik weer bij mijn ouders slaap maar 1 wekker zetten en hopen dat die me dan wel laat uitslapen.

meer mensen die dit ooit gehad hebben ?

swift 6.0

[Voor 37% gewijzigd door wd200 op 29-11-2008 10:05]

• bluecupra
Had vandaag ook een probleem met de wekker. Maak gewoon gebruik van de standaard wekker functionaliteit. De wekker ging af en nergens kwam de optie om deze uit te schakelen. Zelfs na het weghalen van het vinkje voor het wekkertijdstip hielp niet. Heb de telefoon uiteindelijk maat uitgezet.

Wie weet hier een oplossing voor? Is de tweede keer dat dit mij overkomt

• yori1989
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-03 15:40
bluecupra schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 11:45:
Had vandaag ook een probleem met de wekker. Maak gewoon gebruik van de standaard wekker functionaliteit. De wekker ging af en nergens kwam de optie om deze uit te schakelen. Zelfs na het weghalen van het vinkje voor het wekkertijdstip hielp niet. Heb de telefoon uiteindelijk maat uitgezet.

Wie weet hier een oplossing voor? Is de tweede keer dat dit mij overkomt
gewoon op het ''ophangen'' knopje drukken, als het goed is gaat hij dan uit :P

• bluecupra
yori1989 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 12:06:
[...]

gewoon op het ''ophangen'' knopje drukken, als het goed is gaat hij dan uit :P
Thanks, zal er volgende keer aan denken :)

• nbch
  • Nu online
Neok_ schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 19:57:
[...]

[...]

Ik ben met je eens dat 75 euro niet echt bepaald goedkoop is, en ben dan ook wel geinteresseerd in jouw oplossing. Echter als je het bij elkaar opteld:
- Houder: HR Richter, 22 euro
- Roosterklepje van ebay+verzending: 15 euro (?)
- Lader: 10 euro
..dan kom je dus uit op 47 euro. Geef dan een paar tientjes meer uit en dan heb je een mooie en degelijke houder. Zoals ook in de review op pdashop staat: wat een geld voor een lelijk stukje plastic. Het zou mooi zijn als je voor 20 euro ofzo een roosterklepje+houder kan fixen: dat prijsverschil zou het kwaliteitsverschil wel rechtvaardigen zou ik zo zeggen.
Ik ben ook niet direct van plan om een originele houder te kopen. Door de verhalen in de diverse topics hier over houders die de folie op de onderste toetsen los laat zitten en het erg warm worden van het toestel bij gebruik van gps leek het me echter wel een praktische houder: geen probleem met de folie en veel 'ventilatiegaten'. Dit heb ik op ebay gevonden, volgens de verkoper is de lader 1 ampere, alleen weet ik niet wat een originele HTC lader doet.

Succes met je zoektocht, ik ben benieuwd wat het gaat worden.

Anoniem: 279921

Phusebox schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 08:15:
Ik heb een probleempje; sinds ik de 3700 heb kan ik niet MMS-en. Gisteren was ik toevallig in de buurt van een Hi winkel dus daar maar even gevraagd. Die konden het zelf ook niet instellen en adviseerden me de guide op Hi.nl te volgen, maar ik moest eerst alles bij verbindingen verwijderen.

Zo gezegd zo gedaan, maar nu kan ik niet MMS-en en NIET meer op internet... grmppph :(

Help? Ik heb alles zo gedaan als op de hi site, alleen heb ik het niet Mobiele Startsite genoemd omdat mijn telefoon dan begint te eikelen dat dat al bestaat, maar het is wel nergens te selecteren. Hoe kan ik dit hele gezeik resetten en van 0 opnieuw beginnen ??
Ik kan niet 1-2-3 zeggen waar het probleem zit, maar ik kan je wel even mijn instellingen geven. Ik heb namelijk ook Hi en zowel MMS als internet werken hier prima.
Onder settings --> connections vind je 'Connections'. Daar staat bij mij zowel KPN Internet als My Work Network. Bij KPN Internet kies ik 'Manage existing connections'. Er verschijnt een tabel waarin KPN Internet staat. De naam van deze verbinding is uiteraard dus KPN Internet, het modem is Cellular Line (GPRS, 3G). Access point name: internet
User name: niets, gewoon leeglaten
Password: idem
Domain: idem

Vervolgens kun je naar het scherm Connections terugkeren. Onder 'Advanced' kun je kiezen voor 'Select Networks'. Hier moet je KNP Internet invullen in het eerste pull-down menu om er voor te zorgen dat deze verbinding wordt gekozen wanneer er verbinding gemaakt moet worden met internet.

Hopelijk kun je er wat mee

Anoniem: 279249

Ik heb de nieuwe update van vodafdone erop gezet (1.97). Nu wil ik graag het orginele HTC black theme erop hebben. Als ik het oude black theme erop zet, laad hij de albums niet meer in de vofafone player. Heeft iemand enig idee welke orginale black theme ik erop kan zetten zodat ook de player van vodafone het doet. Op de oudere versie werkte het wel. Het was het cap bestand black theme van O2.

Wie kan helpen? :)

Anoniem: 159297

Heb donderdag, de update van t-mobile op me compact gezet en sindsdien kan ik geen smsjes meer versturen 8)7, Ze blijven allemaal in me postvak uit staan en ik kan zo op geen enkele manier hiervandaan verzenden. Soms pakt ie ze na 2 dagen alsnog ineens op en verzend ie ze alsnog. Iemand bekend met dit probleem??

Anoniem: 159297 schreef op zondag 30 november 2008 @ 16:19:
Heb donderdag, de update van t-mobile op me compact gezet en sindsdien kan ik geen smsjes meer versturen 8)7, Ze blijven allemaal in me postvak uit staan en ik kan zo op geen enkele manier hiervandaan verzenden. Soms pakt ie ze na 2 dagen alsnog ineens op en verzend ie ze alsnog. Iemand bekend met dit probleem??
Misschien ff je instellingen opnieuw instellen?
Of anders een harde reset na backup van je gegevens?
Sucses

• firefighter2
  • Laatst online: 17-09-2020
*weg* Daar hebben we http://tweakers.net aanbod voor :)

[Voor 90% gewijzigd door pven op 30-11-2008 20:21]

• jerry_a
  • Laatst online: 11:31
Heb je soms een backup gemaakt en weer terug gezet op je nieuwe rom?

hoi

• Dr C
  • Laatst online: 26-03 18:43

Dr C

met C en CK

*weg* En daar hebben we TopicReports voor. ;)

[Voor 93% gewijzigd door pven op 30-11-2008 20:21]

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• fysiootje
  • Laatst online: 25-03 16:31
Zelfde probleem hier. Gisteren de nieuwe ROM op de compact van mijn vriendin gezet. Die kan nu ook geen SMS'jes versturen.

• 170074
  • Niet online
Wat 'ook' een beetje suf is is het feit dat je je belvolume niet kan aanpassen als je wachtwoord-vergrendeling aan hebt staan. Moet je eerst vragen om momentje, wachtwoord invoeren en vervolgens aanpassen 8)7

Diegene die mij kan vertellen hoe dit handiger kan is mijn held

170074 schreef op zondag 30 november 2008 @ 22:31:
Diegene die mij kan vertellen hoe dit handiger kan is mijn held
Euhh...................................wachtwoord vergrendeling uitzetten, misschien? _/-\o_

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 217443 op 30-11-2008 23:01]

• fysiootje
  • Laatst online: 25-03 16:31
Via XDA de oplossing gevonden. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2979880&posted=1#post2979880 Met dit cabje en een soft reset kun je weer SMSen. ;)

• MRE-Inc

MRE-Inc

fysiootje schreef op zondag 30 november 2008 @ 22:53:
[...]

Via XDA de oplossing gevonden. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2979880&posted=1#post2979880 Met dit cabje en een soft reset kun je weer SMSen. ;)
Grappig, ik heb eens gekeken wat dat cabje doet en die maakt een regkey aan of past deze aan:

HKLM\Software\OEM\UMTS"><parm name="OpMode" value="1" datatype="integer"

Ik heb KPN en daar staatn OpMode op 0 als waarde ingesteld. Ik krijg met KPN iig geen ontvangst bevestiging, ook al staat dat ingesteld. Bij T-mobile en Orange kreeg ik netjes een smsje terug dat de ontvangende partij mijn sms had ontvangen. Bij KPN lukt me dat niet. Zal die waarde eens op 1 zetten dan en nog eens testen.

EDIT: Werkt dus nog steeds niet. Anderen die KPN hebben en sms ontvangst bevestiging hebben ingeschakeld waarbij het niet werkt ?

Thnx voor de link iig....Mag wel in de faq opgenomen worden.

[Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 30-11-2008 23:08]

• Neok_
  • Niet online
nbch schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 15:45:
[...]

Ik ben ook niet direct van plan om een originele houder te kopen. Door de verhalen in de diverse topics hier over houders die de folie op de onderste toetsen los laat zitten en het erg warm worden van het toestel bij gebruik van gps leek het me echter wel een praktische houder: geen probleem met de folie en veel 'ventilatiegaten'. Dit heb ik op ebay gevonden, volgens de verkoper is de lader 1 ampere, alleen weet ik niet wat een originele HTC lader doet.

Succes met je zoektocht, ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Alhoewel mij onduidelijk is hoeveel de verzendkosten nou zijn is het wel een mooie comboaanbieding (~€20 euro). Ik ga nog ff rondkijken, laat ajb weten als jij het daadwerkelijk besteld dan wel binnen hebt :)

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-03 13:50
MRELynx schreef op zondag 30 november 2008 @ 23:02:
[...]

Grappig, ik heb eens gekeken wat dat cabje doet en die maakt een regkey aan of past deze aan:

HKLM\Software\OEM\UMTS"><parm name="OpMode" value="1" datatype="integer"

Ik heb KPN en daar staatn OpMode op 0 als waarde ingesteld. Ik krijg met KPN iig geen ontvangst bevestiging, ook al staat dat ingesteld. Bij T-mobile en Orange kreeg ik netjes een smsje terug dat de ontvangende partij mijn sms had ontvangen. Bij KPN lukt me dat niet. Zal die waarde eens op 1 zetten dan en nog eens testen.

EDIT: Werkt dus nog steeds niet. Anderen die KPN hebben en sms ontvangst bevestiging hebben ingeschakeld waarbij het niet werkt ?

Thnx voor de link iig....Mag wel in de faq opgenomen worden.
Volgens mij biedt KPN die dienst niet (ontvangst bevestiging). Kon het ook altijd aanzetten bij mijn oudere Nokia's, maar bij allen kreeg ik niets. Zelfde toestel met andere provider werkte wel...

[Voor 0% gewijzigd door marco_balk op 01-12-2008 00:51. Reden: ticvautje]

• DRvDijk
bing69 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 20:43:
[...]

precies, de RUU_Diamond_Vodafone_NL_1.97.172.4_Radio_Signed_Diamond_52.44.25.24_1.08.25.08_Ship.exe rom
En ... waar vind jij die?

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:22
Iets verder teruglezen, dan had je 'm gevonden.

Hier nogmaals: http://forum.pocketinfo.n...-uk-rom-3.html#post651619

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-03 23:03

Trebbors

Failure is no option!

Trebbors schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:25:
Ik kan geen videogesprek aanvangen.. volgens Telfort zou dit een bekend iets zijn met de Diamond en moest ik maar contact opnemen met de fabrikant.
Zijn er meer mensen die ism Telfort dit probleem hebben?

• bing69
Mocht je hem daar nier meer kunnen vinden dan laat het maar even weten, voor de maker van mijn favoriete programma kan ik wel iets regelen!!!

Bing

• donker11
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-04-2021
bing69 schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:37:
[...]

Mocht je hem daar nier meer kunnen vinden dan laat het maar even weten, voor de maker van mijn favoriete programma kan ik wel iets regelen!!!
Ik ben de link tegengekomen, maar ik heb een username en wachtwoord nodig?
Wat meot je hier invullen?

• DRvDijk
bing69 schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:37:
[...]

Haha thanx, is niet nodig :) Ik moest idd iets verder teruglezen, maar het werkt nog. Daarnaast had ik de ROM zelf al via het reparatiecentrum gekregen, maar het is toch handig een officiele versie te hebben. Nu alleen de telefoon nog, die weer bij reparatie ligt ... :S

kwakkie schreef op maandag 01 december 2008 @ 00:27:
[...]

Volgens mij biedt KPN die dienst niet (ontvangst bevestiging). Kon het ook altijd aanzetten bij mijn oudere Nokia's, maar bij allen kreeg ik niets. Zelfde toestel met andere provider werkte wel...
Even op knp.com rondgekeken en daar kwam ik het volgende tegen:
"Sms, afleverrapport ontvangen

Vraag
Kan ik een afleverrapport ontvangen na het versturen van een sms-bericht?

Antwoord
Wil je een afleverrapport ontvangen van een sms'je? Zet *0# vóór het sms-bericht dat je wilt versturen.
Deze dienst is gratis. Let op: wil je van meerdere sms'jes een afleverrapport, dan dien je vóór elk sms'je de code *0# te plaatsen."

• bing69
donker11 schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:23:
[...]

Ik ben de link tegengekomen, maar ik heb een username en wachtwoord nodig?
Wat meot je hier invullen?
volgens mij vodafone

Bing

• donker11
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-04-2021
Dit deed het hem. bedankt

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-03 19:50

Knaak

It's me, Mario!

Kon mijn vraag niet in de FAQ vinden, maar zal vast al eens voorbij zijn gekomen:

Hoe kan ik de knopjes die aan de standaard headset zitten uitschakelen? Word er een beetje gek van om tijdens het fietsen perongeluk mensen op te bellen.

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Wake Up on New SMS --> HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL : DisableSMSWakeUpEvent <-- set to "1" by default. Change value to "0"
Dit doet precies wat het zegt, maar niet wat ik wil. De telefoon komt nu uit standby bij een SMS, maar ik hoor nog steeds geen geluid, en trillen werkt ook niet. Iemand een idee?

It takes one to know one...

Dubbeldrank schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:37:
[...]

Dit doet precies wat het zegt, maar niet wat ik wil. De telefoon komt nu uit standby bij een SMS, maar ik hoor nog steeds geen geluid, en trillen werkt ook niet. Iemand een idee?
Start --> Settings --> Sounds & Notifications --> Tabblad Notifications
Bij Event kiezen voor Messaging: New text message
Hier kun je het geluid aanzetten, kiezen of het bericht direct moet worden weergegeven, of het lampje van de enter-knop moet oplichten en of 'ie moet trillen.

• Neok_
  • Niet online
MOAW schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:52:
Kon mijn vraag niet in de FAQ vinden, maar zal vast al eens voorbij zijn gekomen:

Hoe kan ik de knopjes die aan de standaard headset zitten uitschakelen? Word er een beetje gek van om tijdens het fietsen perongeluk mensen op te bellen.
Volgens mij is het eerder langsgekomen en was de conclusie dat het niet mogelijk was om de standaard headset te locken. De uitgebreidere versie (RC E100) kan ik van harte bij je aanbevelen: meer knoppen, mogelijkheid om te locken en om je eigen dopjes in te pluggen.

//edit:
Uiteraard houd niets je tegen om het ding open te maken en de contactjes van het knopje te slopen ;)

[Voor 8% gewijzigd door Neok_ op 01-12-2008 19:56]

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee