Met mijn Diamond heb ik geen problemen, allerlei roms geprobeerd, gaat allemaal lekker.
Nu heeft mijn broertje sinds kort ook een Diamond gekocht, 2e hands via marktplaats.
Helaas voor hem loopt hij niet lekker.
We hebben wat roms geprobeerd, maar vaak hard-reset hij zichzelf.
Ook werkt de gps functie niet, al werd er met de HTC gps-tool(
http://www.youtube.com/watch?v=wOesPtnXP9o) na 45 minuten één sateliet zichtbaar.
Hij is daarom eens met HTC gaan bellen en kreeg een paar lachwekkende antwoorden:
De eerste medewerker had nooit van een HTC gps-tool gehoord en bleef zeggen dat mijn broertje waarschijnlijk de quick-gps tool gebruikte en dat daarmee geen fix te krijgen was. Ook vroeg die medewerker om zijn imei-nummer. Na letterlijk 15 keer herhaald te hebben kwam de medewerker tot de conclusie dat dat imei-nummer niet bestond. Vreemde zaak dus?
De tweede medewerker kwam tot de conclusie dat zijn gps niet werkte omdat er waarschijnlijk geen satelieten hingen boven dit gedeelte van Nederland.

Dit is toch niet te geloven?
Nog niet echt een oplossing dus, eerst eens terugflashen naar een standaard 1.93 rom nu...
Edit: Nu toch een oplossing: Morgen komen ze hem ophalen en over ong. 2 weken krijgt hij hem weer terug.
[
Voor 4% gewijzigd door
Fraggar op 09-12-2008 16:20
]