HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 112.748 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Anoniem: 217443 schreef op zondag 30 november 2008 @ 22:36:
[...]

Euhh...................................wachtwoord vergrendeling uitzetten, misschien? _/-\o_
;)

Ik wil wel mijn wachtwoord vergrendeling houden, vind ik wel zo veilig (met oog op diefstal/verlies).

Misschien kan de timeout iets groter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217443

170074 schreef op maandag 01 december 2008 @ 21:48:
[...]

;)

Ik wil wel mijn wachtwoord vergrendeling houden, vind ik wel zo veilig (met oog op diefstal/verlies).

Misschien kan de timeout iets groter
Ferdius,

Dat is helemaal duidelijk, maar je hebt w.s. ook een pincode ingesteld, toch?
Dan is bij verlies of diefstal toch 1 telefoontje voldoende om je sim te laten blokkeren door je provider.
Ik neem aan dat dit meer als voldoende is.
Zo is het bij mij wel, en op de telefoon staan bij geen schokkende gegevens.
Misschien is dit het overwegen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:21
als iemand eens met PocketInformant zit te spelen(zoals ik vanochtend), en hierbij de fullscreen weergave aanzet: Je krijgt de fullscreen weergave niet meer op een normale manier uit, dus doe dan dit:
If you do have an issue where its not coming out of full screen mode when it should, then you can fire up a reg editor and go to HKEY_CURRENT_USER\Software\WebIS\PocketInformant and delete "FullScreen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229405

bestaat er al iets van safari of firefox voor windows mobile?
vooral safari zou ik wel mooi vinden.
google en xda geven vrij weinig informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-04 09:53
Safari zelf nog niet, maar wel een browser gebaseerd op dezelfde renderengine als Safari.
Zie hier: http://msmobiles.com/news.php/7556.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05 17:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Weet iemand hoe ik dit kan fixen ?

http://xs.to/xs.php?h=xs4...8492&f=volumegroot534.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 02-12-2008 14:40 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271609

Heb ik ook last van gahad. Hier is een cabje voor, deze staat ergens met een zelfde afbeeldinging als de jouwe in (ik dacht halverwege) dit deel , met een link naar de cab op het xda-forum. Ik weet effe niet meer hoe die heet.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 271609 op 03-12-2008 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Anoniem: 279921 schreef op maandag 01 december 2008 @ 17:21:
[...]

Start --> Settings --> Sounds & Notifications --> Tabblad Notifications
Bij Event kiezen voor Messaging: New text message
Hier kun je het geluid aanzetten, kiezen of het bericht direct moet worden weergegeven, of het lampje van de enter-knop moet oplichten en of 'ie moet trillen.
Dat staat allemaal goed, dat had ik er bij moeten vermelden uiteraard.

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 13:25
Mijn internet explorer geeft sinds gister:

"The address is not valid. Check the address and try again"

Snap er helemaal niks van. Ook opera of netfront werken niet meer. MSN Messenger werkt in ieder geval wel. WIFI of GPRS maakt helemaal niks uit. Hoe fix ik dit? Op XDA staan ook geen antwoorden behalve een hard reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-03 09:24
Weet iemand of HTC ook nog van plan is een unbranded versie van de 1.97 rom uit te brengen? kan er niks over vinden.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Anoniem: 271609 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:30:
[...]

Heb ik ook last van gahad. Hier is een cabje voor, deze staat ergens met een zelfde afbeeldinging als de jouwe in (ik dacht) deel 8, met een link naar de cab op het xda-forum. Ik weet effe niet meer hoe die heet.
Net al zitten zoeken, maar kon het niet vinden.

Verder zoek ik nog een goede tool /cab file om het htc logo als starticoon te krijgen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Onderaan in dit antwoord staat een link naar dat cabje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

210667 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 19:15:
[...]

Onderaan in dit antwoord staat een link naar dat cabje.
Thanx :) Dit was de oplossing.

Weet jij trouwens ook de cab file om het start menu icoon aan te passen naar het HTC logo?
Ik kan hem niet vinden.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Anoniem: 217443 schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:44:
[...]

Ferdius,

Dat is helemaal duidelijk, maar je hebt w.s. ook een pincode ingesteld, toch?
Dan is bij verlies of diefstal toch 1 telefoontje voldoende om je sim te laten blokkeren door je provider.
Ik neem aan dat dit meer als voldoende is.
Zo is het bij mij wel, en op de telefoon staan bij geen schokkende gegevens.
Misschien is dit het overwegen waard?
Klopt. Maar ondanks dat ik geen schokkende gegevens op m'n telefoon heb, vind ik het een prettig idee dat niemand bij mijn contacten, berichten en foto's kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279249

Wie kan me helpen
Anoniem: 279249 schreef op zondag 30 november 2008 @ 14:14:
Ik heb de nieuwe update van vodafdone erop gezet (1.97). Nu wil ik graag het orginele HTC black theme erop hebben. Als ik het oude black theme erop zet, laad hij de albums niet meer in de vofafone player. Heeft iemand enig idee welke orginale black theme ik erop kan zetten zodat ook de player van vodafone het doet. Op de oudere versie werkte het wel. Het was het bestand black theme van O2.

Wie kan helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hmm zelf proberen leverde een error message bij het opstarten waarna ik alleen nog maar een hard reset kon uitvoeren.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Het wordt tijd voor een nieuwe topic :P

Kaart dat aub bij de topicstarter aan via (bv) DM of mail. :Y)

[ Voor 48% gewijzigd door pven op 03-12-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:11
Ik zou inderdaad ook willen weten of HTC nog met een unbranded versie komt van de 97-rom. Iemand meer informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Inmiddels opgelost. had het goede bestand gevonden :)

Grr daarmee is het bluetooth icoontje weg en werkt ook de battery status niet goed.

Had hem dus maar het zit dus in die cab file. Weet iemand hoe je die kunt aanpassen?

Inmiddels zelf maar een bestand in elkaar gezet met daarin het logo.
Eerst werkte het niet, maar door de dll te unsignen en daarna weer te signen en weer terug in de cab te stoppen is het uiteindelijk wel gelukt.
Ik zal zo een screenshot plaatsen :)

[ Voor 98% gewijzigd door Frostbite op 03-12-2008 14:37 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Laatste tijd doet mijn alarm een beetje gek. S'ochtends (af en toe) lijkt het wel alsof het alarm geen geluid maakt, enige wat ik hoor is af en toe een "hik" (echt een heel kort geluid) maar verder geen kabaal zoals het zou moeten (ik gebruik een standaard ingebouwd alarmdeuntje). De alarmmelding wordt wel getoond op het scherm. Als ik het alarm dan kort er na test, dan doet hij het zonder problemen (zonder ook maar een enkele instelling te hebben gewijzigd, op de alarmtijd na). Dit is natuurlijk onacceptabel!

Iemand een idee waarom dit kan? Wellicht hebben mensen goede ervaring met een third-party alarmprogramma? Nogmaals, de 'reminder' zelf lijkt wel aan te komen, maar het geluid heeft soms geen zin...

Er staat een Swift 7.5 ROM op (de enige die ooit gebruikt is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:51:
Laatste tijd doet mijn alarm een beetje gek. S'ochtends (af en toe) lijkt het wel alsof het alarm geen geluid maakt, enige wat ik hoor is af en toe een "hik" (echt een heel kort geluid) maar verder geen kabaal zoals het zou moeten (ik gebruik een standaard ingebouwd alarmdeuntje). De alarmmelding wordt wel getoond op het scherm. Als ik het alarm dan kort er na test, dan doet hij het zonder problemen (zonder ook maar een enkele instelling te hebben gewijzigd, op de alarmtijd na). Dit is natuurlijk onacceptabel!

Iemand een idee waarom dit kan? Wellicht hebben mensen goede ervaring met een third-party alarmprogramma? Nogmaals, de 'reminder' zelf lijkt wel aan te komen, maar het geluid heeft soms geen zin...

Er staat een Swift 7.5 ROM op (de enige die ooit gebruikt is).
Ik gebruik G Alarm 0.6.4 tot volle tevredenheid, een latere versie 0.8.4 (meen ik) beviel mij minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Anoniem: 217443 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:14:
[...]

Ik gebruik G Alarm 0.6.4 tot volle tevredenheid, een latere versie 0.8.4 (meen ik) beviel mij minder.
hier 0.9.5, en ik wordt elke ochtend goed gewekt. Alleen heb ik sinds een paar dagen(zonder instellingen te wijzigen) het volgende: De hele nacht ligt het toestel met het beeldscherm naar beneden. Wanneer het alarm afgaat, en ik het toestel pak gaat het alarm al weer uit. Dit doet hij dus zonder dat ingesteld heb dat hij moet reageren op de sensor. En trouwens vindt hij de optie, snooze bij licht ook niet echt prettig heb ik gemerkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiKeZZa
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Ik heb ook een vraag over deze telefoon.

Ik ben bezig om een probleem op te lossen met de telefoon van mijn vriendin:

Bij het openen van hotmail gaat het niet goed. Als hotmail geopend wordt in IE dan is er niet in te loggen. Dit komt doordat er geen cookies geaccepteerd worden. Dit klopt echter niet, bij opties staat cookies toestaan gewoon aangevinkt.

Dit werkt dus totaal niet, het alternatief is Opera. Dat kan zo slecht overweg met JavaScript dat ook dit niet werkt.

Dus eigenlijk moet er echt een oplossing komen. Is er iemand die er iets over kan vertellen hoe dit op te lossen? Want ik heb hard gezocht op dit forum en google maar ik vind het probleem wel zo hier en daar, maar de oplossing zie ik nergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:16
Ik heb een vraag over de afleverrapporten. Bij mij oude nokia (N70) was er een aparte map waar die rapporten in werden gezet. Nu komt hij gewoon binnen in mijn inbox en heb ik geen manier gevonden om dit te veranderen, alsmede een aparte ringtone voor de afleverrapporten. Iemand een idee?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248466

Hallo,

ik heb een aantal vragen:

1. Hoe kun je eenvoudig door de dagen in je agenda scrollen? Bij mijn vorige telefoon (MDA) zaten er navigatietoetsjes op (links, rechts, boven, onder). Ik maak erg veel gebruik van de agenda van mijn telefoon en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben daarin.

2. Ik heb al eerder een oproep gedaan voor een programma voor Windows Mob 6 dat vergelijkbaar is met de Call Manager van Symbian. Het mooie aan dit programma vind ik namelijk dat je een tijd op kunt geven. Ik wordt namelijk veel te vaak 's avonds door werkgerelateerde contactpersonen gebeld. Nu zoek ik dus een programma waarbij je aan kunt geven dat je na 20.00u geen beltoon meer wilt horen als er contactpersonen bellen uit de categorie "werk". Voor zover ik het kan vinden op de site van NOVOSEC SMARTFilter, is het bij deze applicatie niet mogelijk om een tijd in te geven.

3. Hoe kan ik scherpe foto's bij mijn contactpersonen opnemen. Dit staat ook in de openingspost, maar ik snap niet helemaal wat je precies moet doen.

4. Is er een site bekend waar mooie, gratis spellen te vinden zijn? Ik zoek bijv Monopoly en Poker...

Thanks!

Gr. Iris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hellboy123 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:57:
[...]

hier 0.9.5, en ik wordt elke ochtend goed gewekt. Alleen heb ik sinds een paar dagen(zonder instellingen te wijzigen) het volgende: De hele nacht ligt het toestel met het beeldscherm naar beneden. Wanneer het alarm afgaat, en ik het toestel pak gaat het alarm al weer uit. Dit doet hij dus zonder dat ingesteld heb dat hij moet reageren op de sensor. En trouwens vindt hij de optie, snooze bij licht ook niet echt prettig heb ik gemerkt....
Als je naar de instellingen va G-Alarm gaat en dan naar Options/Kantel Sensor
? Gebruik Kantel Sensor: uitzetten
? Action when device turned face down: uitzetten
? Action when you shake the device: uitzetten

bladzijde verder:
? Action when the light goes on: uitzetten

Heb G-Alarm v0.9.4 maar is volgens mij hetzelfde, werkt iig perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Anoniem: 248466 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:55:
1. Hoe kun je eenvoudig door de dagen in je agenda scrollen? Bij mijn vorige telefoon (MDA) zaten er navigatietoetsjes op (links, rechts, boven, onder). Ik maak erg veel gebruik van de agenda van mijn telefoon en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben daarin.
Voor wat betreft dit punt; die navigatietoets is er eigenlijk nog steeds wel alleen is ie niet fysiek aanwezig alszijnde drukknoppen. Als je op het randje rondom de centrale drukknop drukt (boven, rechts, onder en links) dan zie je dat je hiermee door menu's en bijvoorbeeld je agenda kunt navigeren en skippen. Suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05 08:05
Ik heb toenstraks de officiele update van 1.37 naar 1.93 gedana ( Vodafone branded ) maar ligt het nu aan mij of is deze ROM veel langzamer ?

Ik wil nu opnieuw mijn email account maken. en hij doet er serieus 1 minuut over om 1 letter/cijfer in te voeren nadat ik deze heb aangetoets op mijn touchscreen.

Nogal erg vervelend, meer mensen hiervan last of ligt dit gewoon aan mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142694

3. Hoe kan ik scherpe foto's bij mijn contactpersonen opnemen. Dit staat ook in de openingspost, maar ik snap niet helemaal wat je precies moet doen.
Vanuit ja Favoriete contactpersoon, rechtsonderin Menu, Afbeelding wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdl72
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Vecodo schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:45:
Ik heb toenstraks de officiele update van 1.37 naar 1.93 gedana ( Vodafone branded ) maar ligt het nu aan mij of is deze ROM veel langzamer ?

Ik wil nu opnieuw mijn email account maken. en hij doet er serieus 1 minuut over om 1 letter/cijfer in te voeren nadat ik deze heb aangetoets op mijn touchscreen.

Ik heb de ROM die eerder genoemd werd (1.97) er op gezet en bij mij werkt ie juist een stuk sneller dan de 1.37 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Anoniem: 271609 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:34:
[...]

Als je naar de instellingen va G-Alarm gaat en dan naar Options/Kantel Sensor
? Gebruik Kantel Sensor: uitzetten
? Action when device turned face down: uitzetten
? Action when you shake the device: uitzetten

bladzijde verder:
? Action when the light goes on: uitzetten

Heb G-Alarm v0.9.4 maar is volgens mij hetzelfde, werkt iig perfect.
al die meuk heb ik dus uitstaan, ik zal m straks wel even opnieuw installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:27
Hallo,

ik heb een aantal vragen:

4. Is er een site bekend waar mooie, gratis spellen te vinden zijn? Ik zoek bijv Monopoly en Poker...

Thanks!

Gr. Iris
Hier staat een versie, klik hier
Je moet je wel even registreren en een geldig mailadres gebruiken om link in de bevestigingsmail te
zien maar verder is het gratis.
Je moet wel zeggen dat je uit Amerika komt.
Zoek anders even op texasholdem in deel 9.
Ik gebruik het programma ook en het werkt prima. Spelen tegen de pda of online tegen andere
spelers. Let op eventuele data kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvdB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-01 14:44
Ik heb zojuist MusicID geinstalleerd en zie nu dat ik geen gegevensverbinding kan maken. Im de communicatie manager is deze ook 'uitgegrijst', dus kan ik deze niet aan of uit zetten. Hoe kan ik dit weer 'enablen'?
Ik heb gisteren wel TF3D Config geinstalleerd, kan het hier aan liggen?

[ Voor 15% gewijzigd door EvdB op 05-12-2008 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

EvdB schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:50:
Ik heb zojuist MusicID geinstalleerd en zie nu dat ik geen gegevensverbinding kan maken. Im de communicatie manager is deze ook 'uitgegrijst', dus kan ik deze niet aan of uit zetten. Hoe kan ik dit weer 'enablen'?
Ik heb gisteren wel TF3D Config geinstalleerd, kan het hier aan liggen?
Verander de naam eens van je verbinding. Heel raar maar het help wel.
Geef je toestel een soft reset en kijk of dit helpt.

Een programma installeren heeft (over het algemeen) geen effect op je gegevens verbinding

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvdB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-01 14:44
Misschien een domme vraag maar waar doe ik dat? Gevonden, terwijl ik zocht voor het wijzigen van verbinding, zag ik dat ik de verkeerde verbinding had geselecteerd. Opnieuw Vodafone Live geselecteerd en nu werkt het weer. Bedankt voor de tip.

[ Voor 68% gewijzigd door EvdB op 05-12-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een collega van mij heeft een stappenteller op zijn Sony Ericsson telefoon.
Iemand zoiets tegen gekomen voor onze Diamand?
Met Google zag ik niets zo 1, 2, 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

K*t had net iets apart met de TD,

Telefoon ligt voor me op tafel en blijkt er te zijn gebeld aan het lampje te zien, maar hij is niet overgegaan??

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Anoniem: 217443 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 20:56:

Telefoon ligt voor me op tafel en blijkt er te zijn gebeld aan het lampje te zien, maar hij is niet overgegaan??

als de gene aan de andere kant snel heeft opgehangen kan dat inderdaad. Bij de andere persoon gaat de telefoon ruim 1x over voordat de TD begint te trillen...Eerst gaan de knoppen branden, dan gaat het scherm aan en dan pas gaat hij trillen(+ evt geluid maken)

[ Voor 9% gewijzigd door hellboy123 op 05-12-2008 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279249

Ik heb ook de nieuwe rom erop en geen problemen. Ik vind hem een stuk sneller reageren dan de vorige rom
Vecodo schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:45:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hellboy123 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 21:21:
[...]

als de gene aan de andere kant snel heeft opgehangen kan dat inderdaad. Bij de andere persoon gaat de telefoon ruim 1x over voordat de TD begint te trillen...Eerst gaan de knoppen branden, dan gaat het scherm aan en dan pas gaat hij trillen(+ evt geluid maken)
Dat zou het wel eens kunnen zijn, beller gaf aan te hebben opgehangen omdat hij dacht dat ik nog bezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-05 16:28
Anoniem: 217443 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 20:56:

Ik heb dit ook regelmatig helaas, af en toe doet zowel ringtone als trillen het niet. Zo mis je een hoop oproepen... Op het display is wel de inkomende oproep te zien overigens. Als ik in zo'n geval kijk bij geluidsinstellingen staat zowel systeem- als belgeuid op max, trillen of stil staat niet aan. Vervolgens kijk ik bij de ingestelde ringtone (standaard) en druk daar op play, dan laat hij de ringtone horen. Als ik daarna m'n htc bel trilt en belt hij gewoon weer...

Soft-reset helpt ook in dat geval, het probleem is alleen dat je niet weet wanneer de ringtone niet meer afspeelt. Hard-reset nog niet geprobeerd, dit ga ik binnenkort maar 'ns doen dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Wat zijn de beste instellingen voor films te encoden en af te spelen? MP4 of DIVX? MP4 wordt volgens mij hardwarematig ondersteund. Hiermee doel ik zo weinig mogelijk load op de CPU, wat batterijduur ten goede moet komen zonder dat de films kleiner dan 320x240 pixels worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:06

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Iemand het onscreen keyboard van de Touch HD al geprobeerd ? Heeft een extra rij met knoppies...

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=455769

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:11
MRELynx schreef op zondag 07 december 2008 @ 17:35:
Iemand het onscreen keyboard van de Touch HD al geprobeerd ? Heeft een extra rij met knoppies...

Ik moet eerlijk zeggen dat ik al heel veel ruimte mis wanneer het originele toetsenbord tevoorschijn komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctc
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 00:03

ctc

Ik had een vraag over dit toestel, waarvoor ik al behoorlijk heb lopen googlen en deze topics door heb gespit. Maar weten jullie of er eventueel een applicatie bestaat waarmee je een (groter) horizontaal keyboard kan gebruiken. Een beetje als bij het horizontaal houden van de Blackberry Storm zeg maar.
Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen.

I reject your reality and substitute my own!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Don3k schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:53:
Wat zijn de beste instellingen voor films te encoden en af te spelen? MP4 of DIVX? MP4 wordt volgens mij hardwarematig ondersteund. Hiermee doel ik zo weinig mogelijk load op de CPU, wat batterijduur ten goede moet komen zonder dat de films kleiner dan 320x240 pixels worden :)
Zou het daadwerkelijk veel uitmaken in accuduur of je gecomprimeerd of ongecomprimeerd afpspeelt? Ik speel in ieder geval gewoon altijd de ongecomprimeerde 700MB DivX films af, gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Zo ziet trouwens nu mijn today scherm eruit (zonder TouchFlo :r)
Afbeeldingslocatie: http://xs434.xs.to/xs434/08495/screen01635.jpg

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229405

Sc0rPi0N schreef op maandag 08 december 2008 @ 12:53:
[afbeelding]
je moet wel echt twee keer kijken voordat je ziet hoe laat het is. :/
vind je dit nu beter dan met touchflo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Anoniem: 229405 schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:09:
[...]

je moet wel echt twee keer kijken voordat je ziet hoe laat het is. :/
vind je dit nu beter dan met touchflo?
Verbruikt minder stroom en touchflo vind ik niet lekker reageren op dingen.
Bij contacten staan mijn contactpersonen niet (staat allen op de sim)
Verder is de muziekspeler ook niet handig.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
Wil aub iemand mij helpen? Ik heb een Diamond met de 1,93 versie. Sinds vorige week heb ik het volgende probleem:

Ik kan niet meer gebeld worden. Bel ik met de huistel naar mijn mobiel, dan krijg ik te horen dat dit nummer nu niet wordt beantwoord. Ik krijg vervolgens gelijk een sms dat ik een gemiste oproep heb.

Oproep blokkeren staat uit...

Aub help mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
eclipsejos schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:38:
Wil aub iemand mij helpen? Ik heb een Diamond met de 1,93 versie. Sinds vorige week heb ik het volgende probleem:

Ik kan niet meer gebeld worden. Bel ik met de huistel naar mijn mobiel, dan krijg ik te horen dat dit nummer nu niet wordt beantwoord. Ik krijg vervolgens gelijk een sms dat ik een gemiste oproep heb.

Oproep blokkeren staat uit...

Aub help mij!
Hard reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

Sc0rPi0N schreef op maandag 08 december 2008 @ 12:53:
[afbeelding]
Grappig, zou je 'n opsomming kunnen maken wat je gedaan hebt om dit zo werkend te krijgen ? Ik heb sinds 'n aantal dagen 'n HTC TD en bezig met maar nog steeds zoekende en nog niet echt naar m'n zin draaiend (maar dat komt vooral omdat dit m'n 1e WM is). Dezelfde dag wel de Vodafone ROM erafgeknald en Dutty's erop gezet wat 'n verademing was en het nodige van xda developers getest.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 19137 op 08-12-2008 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Zou de TS aub een nieuw up to date deeltje willen openen binnenkort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270487

MRELynx schreef op zondag 07 december 2008 @ 17:35:

Meesterlijk! Was het navigeren met die hardware button al helemaal zat... werkt voor geen meter. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Anoniem: 19137 schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:43:
[...]

Grappig, zou je 'n opsomming kunnen maken wat je gedaan hebt om dit zo werkend te krijgen ? Ik heb sinds 'n aantal dagen 'n HTC TD en bezig met maar nog steeds zoekende en nog niet echt naar m'n zin draaiend (maar dat komt vooral omdat dit m'n 1e WM is). Dezelfde dag wel de Vodafone ROM erafgeknald en Dutty's erop gezet wat 'n verademing was en het nodige van xda developers getest.
Belangrijkste:

- Homescreen Plusplus (meters onderin)
- HTC Home (digitale klok en iconen)
- Van xda een cab file gedownload en dus zelf aangepast met htc icoon (hier te vinden)

[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 08-12-2008 20:55 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Anoniem: 136100 schreef op maandag 08 december 2008 @ 12:19:
[...]

Zou het daadwerkelijk veel uitmaken in accuduur of je gecomprimeerd of ongecomprimeerd afpspeelt? Ik speel in ieder geval gewoon altijd de ongecomprimeerde 700MB DivX films af, gaat prima.
Lijkt me wel. Hogere CPU belasting = Kortere accuduur toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!
  • Laatst online: 09-05 11:18

KabalA!

[ No-Life ]

Sc0rPi0N schreef op maandag 08 december 2008 @ 20:52:
[...]

Belangrijkste:

- Homescreen Plusplus (meters onderin)
- HTC Home (digitale klok en iconen)
- Van xda een cab file gedownload en dus zelf aangepast met htc icoon (hier te vinden)
Kan je misschien vertellen welke versie en eventueel een linkje naar de juiste. Heb net even op xda een search gedaan een een google dr overheen gegooit, maar dr zijn best een hoop verschillende versies voor een hoop verschillende telefoons :|

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

KabalA! schreef op maandag 08 december 2008 @ 23:00:
[...]

Kan je misschien vertellen welke versie en eventueel een linkje naar de juiste. Heb net even op xda een search gedaan een een google dr overheen gegooit, maar dr zijn best een hoop verschillende versies voor een hoop verschillende telefoons :|
Hier Zijn de drie cabs te vinden die ik heb gebruikt voor mijn today scherm.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik word gestalked door Vodafone i.v.m. het verlengen van mijn abonnement.
Ik woon in het buitenland, en ben eigenlijk gewoon op zoek naar een provider die mij zo voordelig mogelijk bellen, en vooral SMS-en, vanuit het buitenland kan bieden (ja, ik heb ook een abonnement hier in Zwitserland, maar wil gewoon mijn NL nummer behouden). Maar dat terzijde. Ik zag op die "mijnaanbod" site van Vodafone namelijk een wel erg gunstig geprijsde HTC Touch Diamond staan. Interessant, maar ik heb het liefst niet al die branded meuk er op.
Is dit er enigzins af te knikkeren m.b.v. een originele (non-branded) ROM?

[ Voor 8% gewijzigd door MaZo op 09-12-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

MaZo schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:19:
Ik zag op die "mijnaanbod" site van Vodafone namelijk een wel erg gunstig geprijsde HTC Touch Diamond staan. Interessant, maar ik heb het liefst niet al die branded meuk er op.
Is dit er enigzins af te knikkeren m.b.v. een originele (non-branded) ROM?
Het enige wat ik nog van Vodafone zie is het logo bij opstarten. Verder geen zooi meer te bekennen nadat ik 'n andere ROM erop heb geflashed. Dus ook geen vodafone live troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het mogelijk om in één keer in de maandweergave van de agenda terecht te komen?
Nu is het zo dat wanneer ik via het bureaublad/beginscherm naar mijn agenda ga, ik eerst via dag>week>maand naar de maandweergave moet klikken. Terwijl ik dat direct wil zien. Bij menu>extra>opties heb ik al 'beginnen in: maandweergave' aan staan. Wat kan dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Met mijn Diamond heb ik geen problemen, allerlei roms geprobeerd, gaat allemaal lekker.

Nu heeft mijn broertje sinds kort ook een Diamond gekocht, 2e hands via marktplaats.

Helaas voor hem loopt hij niet lekker.
We hebben wat roms geprobeerd, maar vaak hard-reset hij zichzelf.
Ook werkt de gps functie niet, al werd er met de HTC gps-tool(http://www.youtube.com/watch?v=wOesPtnXP9o) na 45 minuten één sateliet zichtbaar.

Hij is daarom eens met HTC gaan bellen en kreeg een paar lachwekkende antwoorden:

De eerste medewerker had nooit van een HTC gps-tool gehoord en bleef zeggen dat mijn broertje waarschijnlijk de quick-gps tool gebruikte en dat daarmee geen fix te krijgen was. Ook vroeg die medewerker om zijn imei-nummer. Na letterlijk 15 keer herhaald te hebben kwam de medewerker tot de conclusie dat dat imei-nummer niet bestond. Vreemde zaak dus? :?

De tweede medewerker kwam tot de conclusie dat zijn gps niet werkte omdat er waarschijnlijk geen satelieten hingen boven dit gedeelte van Nederland. :'( Dit is toch niet te geloven? :?

Nog niet echt een oplossing dus, eerst eens terugflashen naar een standaard 1.93 rom nu...

Edit: Nu toch een oplossing: Morgen komen ze hem ophalen en over ong. 2 weken krijgt hij hem weer terug. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Fraggar op 09-12-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 16:44
Ik heb een diamond vodafone branded hoe werkt dit met garantie moet ik dan ook contact opnemen met htc of via vodafone ?

ik wil namelijk dmv http://www.sim-unlocker.com/ mijn telefoon simlock vrij maken wat bij de garantie via htc geen probleem geeft denk ik maar wellicht via vodafone wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:09:
Is het mogelijk om in één keer in de maandweergave van de agenda terecht te komen?
Nu is het zo dat wanneer ik via het bureaublad/beginscherm naar mijn agenda ga, ik eerst via dag>week>maand naar de maandweergave moet klikken. Terwijl ik dat direct wil zien. Bij menu>extra>opties heb ik al 'beginnen in: maandweergave' aan staan. Wat kan dit zijn?
Als je via start > agenda naar je agenda gaat, moet ie als het goed is in je maandweergave starten.
Als ie niet in je start menu staat, kun je hem bij instellingen aan je startmenu toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248466

Anoniem: 136100 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:11:
[...]

Voor wat betreft dit punt; die navigatietoets is er eigenlijk nog steeds wel alleen is ie niet fysiek aanwezig alszijnde drukknoppen. Als je op het randje rondom de centrale drukknop drukt (boven, rechts, onder en links) dan zie je dat je hiermee door menu's en bijvoorbeeld je agenda kunt navigeren en skippen. Suc6.
Jeetje! Joh! Er gaat een wereld voor me open!

Thanks!

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-03 12:37
Hallo,

Sinds dat ik rom 1.93 heb en een abbo heb bij vodafone doet mijn msn het niet meer via G of 3G, geeft aan dat ik de verbinding moet controleren, ook doet youtube het niet, hij kan wel zoeken, klik ik dan de video aan dan zegt hij: kan video niet afspelen.

Hier geen last van wanneer ik op het WLAN bij ons thuis zit

Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 16:44
proxy uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerfist-yentl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:58

angerfist-yentl

vake bei te bange!

proxy uitzetten vond ik zelf heel Irritant .. je Vodafone homepage enz doen het dan niet meer...

gewoon bij Beveiligde Wap en Socks ook Ip's in vullen

HTTP: 192.168.251.150 : 8799
WAP: 192.168.251.150 : 9201
Beveiligde WAP: 192.168.251.150 : 9203
SOCKS: 192.168.251.150 : 8799

dit geld overgens voor Vodafone

Vake bei te bange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282351

Vraagje over de agendafunctie van deze telefoon. Zit er een overzichtelijke agenda in en gaat het invoeren hiervan soepel? Mijn voorkeur ging eerst uit naar de Samsung F480 gezien deze in verhouding vrij simpel is maar wel een goede agendafunctie heeft. Wel kwam ik erachter dat deze telefoon maar maximaal 240 agendapunten kan opslaan en dit vind ik aan de lage kant. Nu vroeg ik mij af hoeveel de Diamond kan opslaan? En of de synchronisatie met Outlook soepel verloopt? En is de Diamond eventueel aan te sluiten op een Mac? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-03 12:37
Proxy is idd irritant,
moet ik bij socks, 4 of 5 doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282351 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 21:05:
Vraagje over de agendafunctie van deze telefoon. Zit er een overzichtelijke agenda in en gaat het invoeren hiervan soepel? Mijn voorkeur ging eerst uit naar de Samsung F480 gezien deze in verhouding vrij simpel is maar wel een goede agendafunctie heeft. Wel kwam ik erachter dat deze telefoon maar maximaal 240 agendapunten kan opslaan en dit vind ik aan de lage kant. Nu vroeg ik mij af hoeveel de Diamond kan opslaan? En of de synchronisatie met Outlook soepel verloopt? En is de Diamond eventueel aan te sluiten op een Mac? Alvast bedankt!
Ik gebruik de HTC ism Outlook en dat gaat heel erg goed, wat dat betreft is dat een aanrader.
Ik heb nu bijna heel jaar aan gegevens in de agenda staan, dus ruim over de 200 items, aangezien ik dagelijks 8 tot 10 klanten bezoek.

Het handmatig invoeren gaat prima en ism met de pc nog veel beter.
Of hij op de MAC kan, weet ik niet, dat ligt aan de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzzzzz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:27
Ik heb nu een creatief probleem. Het aantal smsjes met mijn vriendin is zo groot dat hij ze op een of andere manier niet meer in chatweergave wil laten zien. Als ik threaded sms uitzet dan kan ik nog wel alle berichten zien. Iemand een idee hoe ik de max groote groter kan maken? Of dat ik een compleet gesprek kan backuppen naar een word-document of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bazzzzzz schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 21:29:
Ik heb nu een creatief probleem. Het aantal smsjes met mijn vriendin is zo groot dat hij ze op een of andere manier niet meer in chatweergave wil laten zien. Als ik threaded sms uitzet dan kan ik nog wel alle berichten zien. Iemand een idee hoe ik de max groote groter kan maken? Of dat ik een compleet gesprek kan backuppen naar een word-document of iets anders?
waar kan je dat wijzigen? die threaded sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 16:45
Hoelang duurt het meestal voor je een antwoord kan verwachten van HTC support? Heb afgelopen zondag een bericht gestuurd over het loskomen van de nieuwe firmware update en het loslaten van de folie boven de "Home" toets. Tot op heden heb ik nog nul respons op gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270487 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 18:37:
[...]

Als je via start > agenda naar je agenda gaat, moet ie als het goed is in je maandweergave starten.
Als ie niet in je start menu staat, kun je hem bij instellingen aan je startmenu toevoegen.
Zo doet hij het idd wel op de goeie manier. Jammer alleen dat hij dat niet doet wanneer je ervoor kiest de agenda vanaf de koppeling op je bureaublad te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217443 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 21:53:
[...]

waar kan je dat wijzigen? die threaded sms.
Is een cab-je voor, staat hier wel ergens in dit draadje. Kan geloof ik wel een ander probleem met zich meebrengen, maar goed dat stond er wel bij. Denk dat je hem met de search wel vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217443 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 21:18:
[...]

Ik gebruik de HTC ism Outlook en dat gaat heel erg goed, wat dat betreft is dat een aanrader.
Ik heb nu bijna heel jaar aan gegevens in de agenda staan, dus ruim over de 200 items, aangezien ik dagelijks 8 tot 10 klanten bezoek.

Het handmatig invoeren gaat prima en ism met de pc nog veel beter.
Of hij op de MAC kan, weet ik niet, dat ligt aan de software.
Bedankt voor de snelle reactie! Ik zoek eigenlijk een telefoon die ik kan gaan gebruiken als agenda. Gezien ik ook wel een paar agendapunten per dag heb moet het gemakkelijk en snel toe te voegen zijn. Is hij hiervoor geschikt?

Weet iemand anders toevallig of deze telefoon goed samenwerkt met een Mac (met hierop uiteraard Outlook)? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262019

Anoniem: 136100 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:11:
[...]

Zo doet hij het idd wel op de goeie manier. Jammer alleen dat hij dat niet doet wanneer je ervoor kiest de agenda vanaf de koppeling op je bureaublad te laden.
Als je de agenda opent zie je het 'dag-overzich'.
Links boven zie je de datum van vandaag.
Klik daar op en je ziet de maand (met afspraken vet gedrukt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151042

Anoniem: 282351 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:14:
[...]

Bedankt voor de snelle reactie! Ik zoek eigenlijk een telefoon die ik kan gaan gebruiken als agenda. Gezien ik ook wel een paar agendapunten per dag heb moet het gemakkelijk en snel toe te voegen zijn. Is hij hiervoor geschikt?

Weet iemand anders toevallig of deze telefoon goed samenwerkt met een Mac (met hierop uiteraard Outlook)? Alvast bedankt!
De TD werk prima samen met de mac dmv SyncMate, de basisversie is gratis (contacts en agenda sync), de uitgebreide versie moet je betalen. Outlook op de Mac bestaat niet, Entourage wel en werkt ism Syncmate ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262019 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:25:
Als je de agenda opent zie je het 'dag-overzich'.
Links boven zie je de datum van vandaag.
Klik daar op en je ziet de maand (met afspraken vet gedrukt).
Grandioos, en die kende ik dan weer niet ;) Bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiezeL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-03 12:39
Hoi,

ik heb geupdate naar 1.97 (vodafone) en heb een vaag probleem.
Tijdens het bellen waar normaal 7 knoppen zitten (oa ophangen, speaker, notitie) krijg ik alleen maar een grijs ding.

Die knoppen zie ik wel ff maar die liggen erachter. Telkens als ik iets doe op het scherm dan zie ik ze weer ff en bij volgende redraw komt grijze bg er weer overheen.

Ik heb touchFlow3d uit staan, en normaal ding geen plugins ofzo.
Afbeeldingslocatie: http://www.miezel.nl/diamond.png

Weet iemand hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 06-05 22:42
Je kunt dat balkje naar beneden schuiven met je vinger in het midden. Da's een nieuwe feature in de dialer van die 1.97 Vodafone ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiezeL
hmm ok was me nog niet gelukt, en wat kan er IN dat balkje staan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279921

MiezeL schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:01:
hmm ok was me nog niet gelukt, en wat kan er IN dat balkje staan dan?
Daar staat niks. Dat is gemaakt om te voorkomen dat je met je oor op toetsen drukt terwijl je belt. Is een alternatief voor het automatisch uitschakelende scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 09:05
Weet iemand of er voor de Diamond ook een recent navigatie pakket te koop is waar wel een USA map voor beschikbaar is?

Tomtom 7, Navigon en McGuider vallen al af, die bieden allen geen USA maps.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 10-12-2008 12:42 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151042 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:33:
[...]

De TD werk prima samen met de mac dmv SyncMate, de basisversie is gratis (contacts en agenda sync), de uitgebreide versie moet je betalen. Outlook op de Mac bestaat niet, Entourage wel en werkt ism Syncmate ook goed.
Bedankt voor de snelle reactie!
Ik weet niet wat SyncMate inhoud. Is dit een programma vergelijkbaar met Outlook maar dan voor de Mac? En is dit gratis de downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Phusebox schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:42:
Weet iemand of er voor de Diamond ook een recent navigatie pakket te koop is waar wel een USA map voor beschikbaar is?

Tomtom 7, Navigon en McGuider vallen al af, die bieden allen geen USA maps.
Voor Tomtom7 en Igo zijn wel mappen van usa en canada beschikbaar.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcommff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-04 09:16
Anoniem: 136100 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:11:
[...]

Je kunt dit aanpassen door SSMaPa, MAnillaPAtcher, te installeren.
Als ik nu mijn agenda start krijg ik een week overzicht te zien. Dit doe je door: enable patch on calendar.exe and simply remove '$' from arguments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiezeL
Anoniem: 279921 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:08:
[...]

Daar staat niks. Dat is gemaakt om te voorkomen dat je met je oor op toetsen drukt terwijl je belt. Is een alternatief voor het automatisch uitschakelende scherm.
aha duidelijk. alleen scherm gaat ook nog altijd wel uit na 10 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 09:05
Sc0rPi0N schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:01:
[...]

Voor Tomtom7 en Igo zijn wel mappen van usa en canada beschikbaar.
Graag zou ik dan weten hoe ik die kan kopen?

Igo wordt toch overal slecht gereviewd dus die ga ik niet kopen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Phusebox schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:08:
[...]

Voor tt7 zijn die op internet te vinden. Via tomtom.com kun je v6.75 kopen.

Waarom neem je geen contact op met Tomtom en vraag je of er al een V7 usa kaart voor de pda beschikbaar is.
Mogelijk kun je die van de Tomtom apparaten downloaden en werkt die ook op de htc

[ Voor 23% gewijzigd door Frostbite op 10-12-2008 14:21 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marcommff schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:02:
[...]

Je kunt dit aanpassen door SSMaPa, MAnillaPAtcher, te installeren.
Als ik nu mijn agenda start krijg ik een week overzicht te zien. Dit doe je door: enable patch on calendar.exe and simply remove '$' from arguments.
Dankje, zal hier vanavond thuis eens naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan van het een op andere moment geen mail meer versturen met mijn TD. Ik heb een @home en een @hotmail account ingebakken in mijn TD maar allebei willen ze niks meer verzenden (wel ontvangen). Heb niks aan de instellingen gedaan en tot vorige week werkte dit nog gewoon. Nu krijg ik bij het verzenden van de @home mail een pop-up in beeld dat ik mijn netwerkdekking dan wel instellingen moet checken. Bij het verzenden van hotmail gebeurd er helemaal niets (ook geen pop-up). Wat kan dit zijn? Heb de instellingen doorlopen maar hier staat niets vreemds in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-05 23:11
Je meldt je wel aan met je hele @home mailadres? Dat is namelijk redelijk recent veranderd.... Vroeger had je alleen je inlognaam nodig, nu dus je hele emailadres@home.nl :)

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-05 14:13

Trebbors

Failure is no option!

Hopelijk komt er binnenkort een nieuwe rom uit vanuit HTC. Wanneer kunnen we de 1.97 o.i.d. verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trebbors schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:38:
Hopelijk komt er binnenkort een nieuwe rom uit vanuit HTC. Wanneer kunnen we de 1.97 o.i.d. verwachten?
Ben hier ook benieuwd naar, ik heb op 28 november een emailtje gestuurd met dezelfde vraag: Gisteren kreeg ik het volgende vage antwoord:
Richard Gommans

Thank you for contacting HTC Europe. Your issue require attentions and more tests so for detect on line more carefully about yor query, we suggest you to contact your local help line in your own language, which can be found using the following link: http://www.htc.com/europe/CA_Hotline.aspx and selecting option 2.

Please do not reply to this email as this email address is not monitored for replies.

Best regards,

Roberto
HTC Europe
http://www.htc.com
Ik heb nog geen antwoord van HTC Nederland. Weet iemand anders al een beetje meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:08:
[...]

IGO werkt perfect en ziet er beter uit dan TT, daarbij heb ik het idee dat IGO het systeem minder belast dan TT. Op dit moment staan zowel TT als IGO op mijn diamantje, en nee ik ben niet bang om te verdwalen, ben de weg al jaren kwijt _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282351 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:11:
[...]

Bedankt voor de snelle reactie!
Ik weet niet wat SyncMate inhoud. Is dit een programma vergelijkbaar met Outlook maar dan voor de Mac? En is dit gratis de downloaden?
SyncMate is een programma die je in staat stelt om de inhoud van je TD -> PC of PC -> TD te synchroniseren.

Ik weet ff niet waar je dit kunt downloaden, maar probeer het eens met Google, je zult verstelt staan, mits je de juiste zoek term gebruikt O-)

Nou vooruit hier is ie dan http://mac.eltima.com/sync-mac.html gratis en voor nog minder *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 217443 op 10-12-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279921

MiezeL schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:08:
[...]

aha duidelijk. alleen scherm gaat ook nog altijd wel uit na 10 sec.
Dat kun je voorkomen met een registry tweak. De meest eenvoudige manier is om een programma als Diamond Tweak of Advanced Config te gebruiken, dan hoef je niet handmatig het register in. Zo uit me hoofd zit er in beide programma's een optie om het uitschakelen van je scherm tijdens een oproep aan of uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bluecupra schreef op woensdag 10 december 2008 @ 07:25:
Hoelang duurt het meestal voor je een antwoord kan verwachten van HTC support? Heb afgelopen zondag een bericht gestuurd over het loskomen van de nieuwe firmware update en het loslaten van de folie boven de "Home" toets. Tot op heden heb ik nog nul respons op gehad..
Ga er maar voor zitten...
27 augustus mail gestuurd.
12 september kreeg ik een mail terug "I am sorry but we can only offer email support in English. Please fill out a new email form from our website in English".
12 september nieuwe mail gestuurd.
28 september een reminder gestuurd.
13 oktober een reminder gestuurd.
Toen had ik het helemaal gehad.
Uiteindelijk kreeg ik 20 november een reactie, maar daar ben ik niet meer op in gegaan. Klantenservice staat blijkbaar niet echt hoog in het vaandel bij HTC.

Dit is het bericht dat ik uiteindelijk (die zul jij na een paar maanden ook krijgen)
Dear Sir,

Thank you for contacting HTC Europe

Please call HTC Europe (find your local number from link below) and we will help you go thou it.

Your Local number can be found at http://www.htc.com/europe/CA_Hotline.aspx

Thank you for your enquiry, Should you have any other problem, please do not hesitate to call us. Your Local number can be found at http://www.europe.htc.com/support/csbyphone.html

Best regards,
Gitte
HTC Europe
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.