Toon posts:

HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 9 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste
Acties:
  • 111.093 views

• matvkeulen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-07-2021
Anoniem: 217443 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:23:
[...]

IGO werkt perfect en ziet er beter uit dan TT, daarbij heb ik het idee dat IGO het systeem minder belast dan TT. Op dit moment staan zowel TT als IGO op mijn diamantje, en nee ik ben niet bang om te verdwalen, ben de weg al jaren kwijt _/-\o_ :9~
IGO is inderdaad mooier dan tt7, maar helaas crasht het programma wanneer je gebeld wordt. Of heb je daar geen last van?

Anoniem: 217443

matvkeulen schreef op woensdag 10 december 2008 @ 19:55:
[...]

IGO is inderdaad mooier dan tt7, maar helaas crasht het programma wanneer je gebeld wordt. Of heb je daar geen last van?
Volgens mij kon ik gewoon bellen en gebeld worden.

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-03 14:00

ind0mi

PSN: DexFaya

Anoniem: 270487 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 18:48:
[...]

Ga er maar voor zitten...
27 augustus mail gestuurd.
12 september kreeg ik een mail terug "I am sorry but we can only offer email support in English. Please fill out a new email form from our website in English".
12 september nieuwe mail gestuurd.
28 september een reminder gestuurd.
13 oktober een reminder gestuurd.
Toen had ik het helemaal gehad.
Uiteindelijk kreeg ik 20 november een reactie, maar daar ben ik niet meer op in gegaan. Klantenservice staat blijkbaar niet echt hoog in het vaandel bij HTC.

Dit is het bericht dat ik uiteindelijk (die zul jij na een paar maanden ook krijgen)

[...]
Stuur je vraag/mail naar onderstaand adres en je krijgt dezelfde dag nog antwoord (in het nederlands)
htceuropesupport@ htc.com

Ik heb dit email-adres gekregen van helpdesk van HTC ivm klacht. De mail moest ik sturen naar ter attentie van Sherihan (het meisje wat me hielp aan de tel.) *O*
Kzou zegge probeer t eens :Y

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kzou die link naar dat email adres wel even spambotje-proof maken, anders is dat support kanaal zo weer dicht.

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-03 06:48
Heeft iemand al eens een standalone TMC-adapter aangesloten op de TD?

Ik heb onlangs een Navigon Trafficbox met (mini-)USB aansluiting gekocht (puur op de gok, ik geef het toe), maar helaas ziet iGO8 het beste ding niet. Nu kán het zo zijn dat iGO inderdaad alleen naar COM-ports kijkt en niet naar de USB aansluiting. Helaas heb ik nu dus geen idee of het aan iGO, de TD of de adapter ligt...

Weet iemand een manier om eventueel de USB port te listenen of een virtuele COM-port aan te maken obv de input van de USB port? (of vertellen dat wat ik wil, simpelweg niet kan...)

Anoniem: 282351

Anoniem: 217443 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:27:
[...]

SyncMate is een programma die je in staat stelt om de inhoud van je TD -> PC of PC -> TD te synchroniseren.

Ik weet ff niet waar je dit kunt downloaden, maar probeer het eens met Google, je zult verstelt staan, mits je de juiste zoek term gebruikt O-)

Nou vooruit hier is ie dan http://mac.eltima.com/sync-mac.html gratis en voor nog minder *O*
Thanks again! Wat een fijn forum is dit toch, hier krijg je lekker snel antwoord :D
Nu nog een laatste vraag.. Kan ik deze gewoon simlockvrij bestellen en mijn huidige simonly kaartje van Hi erin duwen?

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-03 15:32

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Anoniem: 282351 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:28:
[...]

Thanks again! Wat een fijn forum is dit toch, hier krijg je lekker snel antwoord :D
Nu nog een laatste vraag.. Kan ik deze gewoon simlockvrij bestellen en mijn huidige simonly kaartje van Hi erin duwen?
Kijk of je sim niet te oud is anders is het geen probleem.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Anoniem: 136100

Groentenboer schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:25:
Je meldt je wel aan met je hele @home mailadres? Dat is namelijk redelijk recent veranderd.... Vroeger had je alleen je inlognaam nodig, nu dus je hele emailadres@home.nl :)
Ik heb nu verscheidene zaken geprobeerd met de instellingen, maar ik krijg het niet voor elkaar. Raar want het heeft wel goed gewerkt altijd. Mailen vanaf Hotmail gaat trouwens wel goed. Nu alleen mijn @home mail nog. Kan iemand eens zijn/haar instellingen posten zodat ik ze eens na kan lopen? Wellicht is er een foutje ingeslopen bij mij.....

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Is de tip met het plakbandje het beste voor onderstaand probleem?

Als ik tomtom op mijn speaker hoor dan klinkt het superhelder.
Als ik iemand bel en hem op de speaker zet dan is het heel erg schel, bijna niet te verstaan zelfs.

Burp

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:15
Zoek de gegevens van de uitgaande mailserver van Telfort, heeft iemand die toevallig??

Bing

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 11:39

Crusader

Arc Nature

bing69 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:05:
Zoek de gegevens van de uitgaande mailserver van Telfort, heeft iemand die toevallig??
Bij mij doet Google het gewoon. smtp.telfortmail.nl

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:46
Bestaat er een programma (liefst freeware) die als afstandsbediening voor je laptop kan dienen? Ik gebruik namelijk mijn laptop voor series en films, en ik zou het wel fijn vinden als ik dit vanaf mijn touch kan bedienen via bluetooth of wifi. Heb XDA al afgespeurd maar daar kom ik het niet tegen. (kan ook zijn dat ik niet goed kijk) Alvast bedankt.

To dare is to do

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-03 22:39
Ik heb nu een heel vervelend probleem met mijn HTC.

Ik heb vorige week na de officiele rom update van vodafone toe te hebben gepast de AZTOR rom erop gezet.
( deze rom werkt overigens wel goed, alleen moet ik nog achter een paar dingen komen maar dat is voor later ) Ik heb eerst een hard-SPL gedaan ( Hard-SPL 1.40 Olinex ) en daarna de AZTOR rom geinstalleerd.

Nu werkt bijna alles.
Alleen msn/mail/youtube en dergelijke werken gewoon niet goed.
Vaak doen deze het niet. Wat raar eraan is, is dat internet explore wel gewoon altijd goed werkt.

Ik had al contact gehad met vodafone, maar die zeiden dat het aan de instellingen lag omdat vanaf hun kant alles gewoon goed was.
Ik heb de instellingen voor vodafone internet nogmaals nagelopen en die staan gewoon goed. Ik heb de proxy uit gezet en aan gezet, helaas geen verschil

iemand nog een goede tip? want dit zijn toch wel nuttige applicaties die ik dagelijks deed gebruiken op mijn HTC.
----------------
Error melding : Kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen. Tik op instellingen om de verbindingsinstellingen te wijzigen.

[Voor 7% gewijzigd door Vecodo op 11-12-2008 10:59]

• DRvDijk
  • Laatst online: 25-03 13:38
Vecodo schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:55:
Ik heb nu een heel vervelend probleem met mijn HTC.

[...]
Dit klinkt gewoon als proxy instellingen. Je zegt dit geprobeerd te hebben, maar ook met een soft-reset? Bij mij staan de instellingen zo (Start > Settings > Connections > Connections > Vodafone GPRS > Set up my proxy server):

http://img167.imageshack.us/img167/4457/screen01zg4.png

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:15
Crusader schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:33:
[...]

Bij mij doet Google het gewoon. smtp.telfortmail.nl
Bij mij ook, maar ik had het vinkje aan laten staan. Hartelijk dank nu werkt het!!

Bing

Anoniem: 271609

Ik heb mijn email ophalen via TF3D nog niet werkend gekregen. Ik maak gebruik van hotmail maar deze deed het alleen als ik via windows live mijn mail ophaalde. Deze doet het nu dus helemaal niet meer. Krijg sinds kort na een soft reset de volgende melding:

http://i33.tinypic.com/2h5lemq.jpg

Bij details staat het volgende vermeld:
bij Microsoft.WindowsMobile.Configuration.ConfigurationManager.MainConfigurator()
bij Microsoft.WindowsMobile.Configuration.ConfigurationManager.ProcessConfiguration()
bij EmailSchedulerService.MainEventWatcher.RunEndProvision()
bij EmailSchedulerService.MainEventWatcher.StartupRun()
bij EmailSchedulerService.MainEventWatche

Ik heb vorige week alleen mijn emailtjes uit TF3D verwijderd verder niets geks gedaan. Wie kan mij helpen?

• DRvDijk
Anoniem: 271609 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:53:
Ik heb mijn email ophalen via TF3D nog niet werkend gekregen. Ik maak gebruik van hotmail maar deze deed het alleen als ik via windows live mijn mail ophaalde. Deze doet het nu dus helemaal niet meer. Krijg sinds kort na een soft reset de volgende melding:

[afbeelding]

Bij details staat het volgende vermeld:
bij Microsoft.WindowsMobile.Configuration.ConfigurationManager.MainConfigurator()
bij Microsoft.WindowsMobile.Configuration.ConfigurationManager.ProcessConfiguration()
bij EmailSchedulerService.MainEventWatcher.RunEndProvision()
bij EmailSchedulerService.MainEventWatcher.StartupRun()
bij EmailSchedulerService.MainEventWatche

Ik heb vorige week alleen mijn emailtjes uit TF3D verwijderd verder niets geks gedaan. Wie kan mij helpen?
Zo te zien draai je ook EmailScheduler. Misschien daar een nieuwe versie van installeren? http://www.gudensoft.com/emailscheduler/

Anoniem: 229405

Slaapje schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:34:
Bestaat er een programma (liefst freeware) die als afstandsbediening voor je laptop kan dienen? Ik gebruik namelijk mijn laptop voor series en films, en ik zou het wel fijn vinden als ik dit vanaf mijn touch kan bedienen via bluetooth of wifi. Heb XDA al afgespeurd maar daar kom ik het niet tegen. (kan ook zijn dat ik niet goed kijk) Alvast bedankt.
salling clicker.
dat kan via bluetooth en wifi.

voor de volledige versie moet je betalen, maar zonder te betalen werkt het ook wel
30 keer klikken, en dan moet je even naar je computer lopen om op ok te drukken..
dan kun je weer verder.
ik heb er op zich niet veel last van.
mooi programma verder, werkt goed met iTunes, wmp en ppt.

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 229405 op 11-12-2008 15:18]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

http://bluetooth-remote-c...oftonic.com/windowsmobile
of
http://t2remotetouch.blogspot.com/

is freeware.

Misschien het proberen waard.

(Ik heb gezocht op "htc remote control" in google en dat leverde een zooi hits op)

[Voor 9% gewijzigd door Frostbite op 11-12-2008 16:30]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

DRvDijk schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:04:
[...]

Zo te zien draai je ook EmailScheduler. Misschien daar een nieuwe versie van installeren? http://www.gudensoft.com/emailscheduler/
Nope, geen verschil bij een andere versie van EmailScheduler. Heb um daarom maar helemaal verwijderd van mijn TD... Foutmelding blijft nu weg na de Soft Reset, dus bedankt voor die voorzet. :)

Nu mijn hotmail nog opnieuw instellen (wat me toen ook niet lukte, iem tips?)

Het valt mij op dat het binnen halen van de mail (Gmail) tergend langzaam duurt (>3 minuten), terwijl eerder het veel vlotter ging. Iemand een idee? Een softreset heb ik al gedaan en hielp niet.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 217443 op 11-12-2008 17:01]

• DRvDijk
Anoniem: 217443 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 17:00:
Het valt mij op dat het binnen halen van de mail (Gmail) tergend langzaam duurt (>3 minuten), terwijl eerder het veel vlotter ging. Iemand een idee? Een softreset heb ik al gedaan en hielp niet.
GMail werktte ook niet bij mij vandaag... Maar er werkt wel meer niet, ik ga hem zo voor de derde keer wegbrengen. GPS werkt in zijn totaliteit niet. Ik denk dat dát met de vorige boardswap te maken heeft gehad.. Anyway, off you go again TD!

Anoniem: 244599

na het wijzigen van mijn rechter softkey, doet de snelkoppeling naar programma's het niet meer in menu start. als ik erop druk dan laat hij 'Vandaag' zien. het terugzetten van de wijzigingen heeft niets geholpen, en ook een soft reset niet. wie kan me helpen? thnx

Anoniem: 244599

ow, heel raar, maar nu doet die het wel opeens! |:( haha

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:41

3raser

⚜️ Premium member

Ik ben eind oktober in Belgie geweest. Ik heb toen via de Comm Manager de gegevensverbinding uit gezet, en voor de zekerheid ook het automatisch controleren van email uitgeschakeld. We hadden daar wel een wifi verbinding dus daar heb ik dan ook dankbaar gebruik van gemaakt. Zo ook met de youtube applicatie. Nu zie ik dat er 45MB aan dataverkeer in rekening is gebracht voor een slordige 105 euro!!

Kan het zijn dat als je wifi gebruikt er toch nog gebruik wordt gemaakt van je gegevensverbinding? Misschien dat de youtube app specifiek deze verbinding aanroept? Ik wordt hier in ieder geval niet blij van. ;(

DRvDijk schreef op donderdag 11 december 2008 @ 17:28:
[...]

GMail werktte ook niet bij mij vandaag... Maar er werkt wel meer niet, ik ga hem zo voor de derde keer wegbrengen. GPS werkt in zijn totaliteit niet. Ik denk dat dát met de vorige boardswap te maken heeft gehad.. Anyway, off you go again TD!
Zoals ik al schreef, het werkt wel, maar rete traag integenstelling tot eerder.

• mbrunek
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-03 16:36
Check NoData eens. Kun je je verbindingen disablen en enablen.

Anoniem: 136100

Anoniem: 136100 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:52:
[...]

Ik heb nu verscheidene zaken geprobeerd met de instellingen, maar ik krijg het niet voor elkaar. Raar want het heeft wel goed gewerkt altijd. Mailen vanaf Hotmail gaat trouwens wel goed. Nu alleen mijn @home mail nog. Kan iemand eens zijn/haar instellingen posten zodat ik ze eens na kan lopen? Wellicht is er een foutje ingeslopen bij mij.....
Zou iemand hier die ook zijn email van @home binnenhaalt/verzendt (vooral dat laatste) zijn/haar instellingen eens willen posten? En dan bedoel ik de instellingen in de wizard: mail>menu>extra>opties>@home(of eigenlijk de naam van hoe je de mailbox hebt genoemd)>accountinstellingen bewerken. Alvast bedankt voor de moeite!

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 136100 op 12-12-2008 08:32]

Anoniem: 271609 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 16:26:
[...]
Nope, geen verschil bij een andere versie van EmailScheduler. Heb um daarom maar helemaal verwijderd van mijn TD... Foutmelding blijft nu weg na de Soft Reset, dus bedankt voor die voorzet. :)

Nu mijn hotmail nog opnieuw instellen (wat me toen ook niet lukte, iem tips?)
@ DRvDijk
Het was toch die verdraaide EmailScheduler. Ik heb hotmail opnieuw ingesteld en werkt perfect nu!
Dank je voor je tip _/-\o_

Anoniem: 282351

Sc0rPi0N schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:50:
[...]

Kijk of je sim niet te oud is anders is het geen probleem.
Hoe oud is TE oud? Mijne is nu 2 jaar ofzo? :?

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:46
Sc0rPi0N schreef op donderdag 11 december 2008 @ 16:20:
http://bluetooth-remote-c...oftonic.com/windowsmobile
of
http://t2remotetouch.blogspot.com/

is freeware.

Misschien het proberen waard.

(Ik heb gezocht op "htc remote control" in google en dat leverde een zooi hits op)
Dank je, die eerste is voor mij iets te simpel. Die tweede had ik ook gevonden, maar deed het bij mij niet.

Salling Clicker was ik helemaal vergeten! Die had ik vroeger ook op mijn n70, ik ga eens kijken. Bedankt allemaal

To dare is to do

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Anoniem: 282351 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:16:
[...]

Hoe oud is TE oud? Mijne is nu 2 jaar ofzo? :?
Oudere kaarten werken niet (zo goed) op nieuwe telefoons. Met een nieuw kaartje heb je 3G.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:10:
[...]

Oudere kaarten werken niet (zo goed) op nieuwe telefoons. Met een nieuw kaartje heb je 3G.
ik heb hdspa op een kaartje van +/- 9 jaar oud....er staat zelfs nog ben op...

Burp

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-03 20:46
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee