HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 112.889 views

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:13:
[...]

Met een 'oude' niet u-sim heb je ook geen H! En poster geeft aan dat hij die wel heeft op zijn werk. Blijkbaar heeft hij thuis in zijn gebied dus geen 3G/Umts dekking.
Klopt je hebt gelijk :X

Vermoedelijk heeft hij dan wel bereik maar geen 3G.
De H verschijnt bij mij alleen maar als ik echt data verzend. (bijv. sync met het werk) Verder staat er altijd 3G of G. Ik heb ook ingesteld dat hij moet ophangen na het syncen. Voor de data betaal je vandaar.
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:16:
Ik probeer al vanaf dinsdag m'n Quick GPS te updaten, maar hij zegt continu dat hij verbinding kan maken. Nu heb ik ook al wat problemen met m'n mobiel internet sinds dat Vodafone zijn aankondiging heeft gedaan. Maar ook als ik m'n WIFI aanzet, kan hij niet verbinden.... Help?!
Kan je wel internetten (via wifi) of helemaal niets ?

[ Voor 27% gewijzigd door Frostbite op 20-11-2008 15:18 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:13
In de opening post staat nog een link over de vraag of je na het veranderen van ROM nog terug kan naar Origineel. Vervolgens krijg je als antwoord dat dit niet kan (antwoord uit deel 3)

Is dit inmiddels wel al mogelijk, ik heb het topic even doorgespit maar zie het zo snel niet staan.

Dus de vraag:

Kan je na het flashen van de rom terug naar 100% fabrieks en dus garantie behouden?
(Ik las dat het met de Touch Pro wel kon namelijk..)

Verwijderd

jackel7007 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:38:
[...]

Kan je na het flashen van de rom terug naar 100% fabrieks en dus garantie behouden?
(Ik las dat het met de Touch Pro wel kon namelijk..)
Het kan wel. Is trouwens wel een heel gedoe.. 8) Klikklik

@Bounzer!!

Ey man, ik kwam nog een leuke post van je tegen... >:) Kliklklik. Die radio waar ik het in mijn reply over had, die is trouwens prima.. O-)

• Jackbq
thnx,

dan ga ik de gok maar wagen.
Ik had een page met manual (in het nederlands) maar die was voor de touch pro.
Is er ergens ook zo'n soort manual voor de touch diamond?

Verwijderd

mobile625 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:29:
Ik heb de NOS applicatie gedownload en geinstalleerd maar deze is super klein te lezen als ik de applicatie open. Tekst is echt teeee klein!

Hebben jullie dit ook>?
Heb ik ook ja. Ik gebruik deze applicatie: http://www.ward.nu/computer/teletekst

Werkt echt perfect! Lekker grote toetsen enzo...

Verwijderd

jackel7007 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:08:
thnx,

dan ga ik de gok maar wagen.
Ik had een page met manual (in het nederlands) maar die was voor de touch pro.
Is er ergens ook zo'n soort manual voor de touch diamond?
Ik heb alleen een engelse bijbel voor je..Heb ik hier er links naar gegeven Verder is het flashen bijna exact, zoniet exact hetzelfde als bij de pro. Je hebt alleen wat andere bestanden nodig.

Succes

Garantie na het flashen, uiteraard tot aan de voordeur..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 18:57 ]

Verwijderd

Bedankt voor je reactie,
helaas is dit nog niet gelukt, blijft hangen, zelfs het verhaal heb ik 3x doorgelezen.
Het erop zetten van HSPL zou 10 minuten duren, dit gaat bij mij in pakweg 1-2 minuten.
Is dit gewoonlijk?
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:39:
[...]

Vermoedelijk heb je toch niet de juiste Hspl. Er zit verschil tussen de signed en de unsigned versie. De unsigned heb ik nog op 4shared staan..kliklik Lees ook dit even..kliklik

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 19:03 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:00:
Bedankt voor je reactie,
helaas is dit nog niet gelukt, blijft hangen, zelfs het verhaal heb ik 3x doorgelezen.

[...]
Weet je zeker dat je Hspl-flash wel gelukt is? En krijg je nog foutmeldingen tijdens het flashen van een rom? En start je toestel wel nog gewoon met zijn oude systeem?

Controleer even via de bootloader of die Olinex er wel echt op staat! Probeer ook deze rom eens. Die kijkt echt nergens naar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:25:
[...]

Had ik inderdaad al gedaan, maar goed had verwacht dat je deze shell in totaal kon gebruiken ipv TF3D en dat je TF3D dan ook niet meer te voorschijnt kan toveren... helaas.

In ieder geval bedankt voor de snelle hulp!
Ik weet niet wat jij met totaal bedoelt, maar ik heb TF3D uitgevinkt staan, en werk volledig met SPB Mobile Shell.

Verwijderd

Toestel start nog gewoon op en ziet er normaal uit. Bij controle blijkt er dat HSPL 1.30 Olinex is geinstalleerd.
Ik krijg bij het installeren van HSPL geen foutmeldingen, behalve bij het installeren van Swift 7.5.
Hier komt de duitser met een foutmelding bij 0%.
Ik krijg BTW wel gewoon verbinding met ActiveSync.
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:08:
[...]

Weet je zeker dat je Hspl-flash wel gelukt is? En krijg je nog foutmeldingen tijdens het flashen van een rom? En start je toestel wel nog gewoon met zijn oude systeem?

Controleer even via de bootloader of die Olinex er wel echt op staat! Probeer ook deze rom eens. Die kijkt echt nergens naar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:47:
Toestel start nog gewoon op en ziet er normaal uit. Bij controle blijkt er dat HSPL 1.30 Olinex is geinstalleerd.
Ik krijg bij het installeren van HSPL geen foutmeldingen, behalve bij het installeren van Swift 7.5.
Hier komt de duitser met een foutmelding bij 0%.
Ik krijg BTW wel gewoon verbinding met ActiveSync.

[...]
Ah ok..dan zou je toch even moeten flashen naar die olinex waarvan ik je de link gaf in een eerdere post. Wat jij nu hebt is de zgn "signed-hspl", daarmee kan je alleen roms van 'bakkers' flashen die signed zijn door Olinex. De swift-roms zijn dat niet.

The normal version of HardSPL will only allow ROMs signed by OliNex to be flashed. If the ROM you are about to flash is signed, it will say so in the thread you got it from. If it isn't signed, you will need the developer version of HardSPL. That one will allow any ROM to be flashed

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 20:05 ]

• Jackbq
*weg*

Links naar custom ROMs willen we *niet* zien.

[ Voor 82% gewijzigd door pven op 21-11-2008 09:45 ]

Verwijderd

jackel7007 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:18:
gezien er hier links naar roms staan zal het wel mogen?
heeft iemand een link naar de rom die het beste is voor de algemene gebruiker, die op zoek is naar wat meer snelheid t.o.v. origineel? (of naam)
Links staan er volgens mij niet echt.. 8) Maar het aanraden van een rom is gewoon veel te lastig. Als je zoekt , begin dan eens op XDA

Verwijderd

A.Z.T.O.R. V7 Black Diamond Touch Edition bevalt mij het beste. Vrij orginele look, en stukkie snellerder.

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 19:00
Weet iemand of de youtube app op de TD ook los te downloaden is als cabje? Heb al gezocht maar kon niks vinden. De reden is dat mijn youtube app weer de geest heeft gegeven. Er kan nooit verbinding worden gemaakt met een video. Vorige keer had ik dit opgelost met een harde reset maar daar heb ik niet echt zin in. Vind me telefoon nu prima werken en dat wil ik graag zo houden (plus ik gebruik youtube nou ook weer niet zovaak). Of misschien heeft iemand hier een oplossing voor? vind het opzich wel vreemd, internet en bv radio online streamen werkt wel gewoon.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1273
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 20:39
t_o_c schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:42:
Weet iemand of de youtube app op de TD ook los te downloaden is als cabje? Heb al gezocht maar kon niks vinden. De reden is dat mijn youtube app weer de geest heeft gegeven. Er kan nooit verbinding worden gemaakt met een video. Vorige keer had ik dit opgelost met een harde reset maar daar heb ik niet echt zin in. Vind me telefoon nu prima werken en dat wil ik graag zo houden (plus ik gebruik youtube nou ook weer niet zovaak). Of misschien heeft iemand hier een oplossing voor? vind het opzich wel vreemd, internet en bv radio online streamen werkt wel gewoon.
Of die app er los is weet ik niet, maar ik had afgelopen week ook ineens dezelfde problemen. Verder geen problemen met internet, alleen youtube die raar deed. Desondanks toch de wizzard opnieuw gedraaid voor je verbindingsinstellingen (Instellingen/Verbindingen/Verbindingsinstellingen), en bij mij doet youtube het weer.

Canon 7D | Canon 70-200 2.8L | Canon 17-55 2.8 IS | Sigma 10-20 | fotos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het is gelukt, met die eerste versie die je gaf.
Ik snap er niks van dat het in eerste instantie niet lukte.
Ik vind de Swift Rom toch wel uitgebreider dan de Dutty's Rom (ik heb ze beiden ff geprobeerd).
Wat wel jammer is, is dat als je een theme geinstalleerd hebt die Engels en je zet 'm handmatig op Ned, je theme in de standaard lettertype e.d. gezet wordt. Het enige dat blijft staan zijn de iconen.
Maar goed, het gaat weer de goede kant op, nu nog een mooi Windows Taskbar en we kunnen er voorlopig weer tegenaan.

In iedere geval, bedankt voor je help
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:02:
[...]

Ah ok..dan zou je toch even moeten flashen naar die olinex waarvan ik je de link gaf in een eerdere post. Wat jij nu hebt is de zgn "signed-hspl", daarmee kan je alleen roms van 'bakkers' flashen die signed zijn door Olinex. De swift-roms zijn dat niet.

The normal version of HardSPL will only allow ROMs signed by OliNex to be flashed. If the ROM you are about to flash is signed, it will say so in the thread you got it from. If it isn't signed, you will need the developer version of HardSPL. That one will allow any ROM to be flashed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:00:
@Bounzer!!

Ey man, ik kwam nog een leuke post van je tegen... >:) Kliklklik. Die radio waar ik het in mijn reply over had, die is trouwens prima.. O-)
Potverdorie jij hebt een scherp geheugen vriend :) Die moet ik nog steeds installeren :$
Thnx voor de reminder haha.
Kan ik dat gewoon flashen net als ik anders een complete ROM flash? En gaan er dingen verloren of kan ik dit gewoon er overheen gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Marc1273 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:39:
[...]

Of die app er los is weet ik niet, maar ik had afgelopen week ook ineens dezelfde problemen. Verder geen problemen met internet, alleen youtube die raar deed. Desondanks toch de wizzard opnieuw gedraaid voor je verbindingsinstellingen (Instellingen/Verbindingen/Verbindingsinstellingen), en bij mij doet youtube het weer.
Heel erg bedankt, bij mij deed de youtube app op mijn touch dual het vanaf dinsdag niet meer. Verbindingsinstellingen opnieuw gedraaid en hij deed het weer, ligt misschien wel aan Hi/Kpn ofzo?

[ Voor 53% gewijzigd door Fitz op 21-11-2008 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1273
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 20:39
Fitz schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:05:
[...]

Heel erg bedankt, bij mij deed de youtube app op mijn touch dual het vanaf dinsdag niet meer. Verbindingsinstellingen opnieuw gedraaid en hij deed het weer, ligt misschien wel aan Hi/Kpn ofzo?
Graag gedaan, en ik denk het niet want ik heb t-mobile.
Wat het precies is weet ik niet, maar gelukkig is het vrij simpel op te lossen

Canon 7D | Canon 70-200 2.8L | Canon 17-55 2.8 IS | Sigma 10-20 | fotos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 01-09 11:48
ROM-nieuws dus! :) Voor de T-Mobile mensjes onder ons: meuk: T-mobile MDA Compact IV Windows Mobile 6.1

Voor mijzelf (Vodafone branded) ben ik benieuwd. Ik heb mijn telefoon ingeleverd ter reparatie (:'(), maar op de tracking site staat dat-ie alweer onderweg terug is. Wat staat er verder bij?
Service activity: Onderdeel vervangen
Service activity: Software update
Additional information: lblNewSoftwareVersionCaption 1.97.172.4 NLD Vodafone
Ik ben zéééér benieuwd of er inderdaad de 1.97 Vodafone versie op staat! (of loop ik nou zo achter dat deze allang beschikbaar is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

DRvDijk schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:46:
ROM-nieuws dus! :) Voor de T-Mobile mensjes onder ons: meuk: T-mobile MDA Compact IV Windows Mobile 6.1

Voor mijzelf (Vodafone branded) ben ik benieuwd. Ik heb mijn telefoon ingeleverd ter reparatie (:'(), maar op de tracking site staat dat-ie alweer onderweg terug is. Wat staat er verder bij?

[...]

Ik ben zéééér benieuwd of er inderdaad de 1.97 Vodafone versie op staat! (of loop ik nou zo achter dat deze allang beschikbaar is?)
Je zou de eerste zijn denk ik :D Ik kan er niets over terugvinden.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe rom voor de MDA is 1.93 nogwat. Ik ben 'm nu aan het updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
Kheb die nieuwe tmobile rom er ook op.
Is idd een 1.93.114.2 rom met een nieuwe radio. 1.00.25.16
Merk nog weinig verschil, alleen mijn ontvangst is stukken beter geworden, heb zelfs in huis nu een H in beeld. Kreeg ik eerst bij mij in de straat nog niet eens.. :*)

grtz ties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRvDijk schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:46:
[...]

[...]

Wat had je er mee gedaan, dat ie terug moest? En verder ben ik ook benieuwd naar die 1.97 van Vodafone. 1.97 klinkt wel erg exotisch.. :*) Misschien zou je dan een rom-dump kunnen doen en m op 4shared of rapid kunnen zetten? Ik ben altijd in voor wat nieuws..
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:47:
Nou het is gelukt, met die eerste versie die je gaf.
[...]

[...]
Zat m dus echt in die Hspl. Maar mooi dat het gelukt is. Je kan nu in ieder geval alles flashen wat je maar wilt.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:56:
[...]

Potverdorie jij hebt een scherp geheugen vriend :)
Twee borrels per dag is goed voor je geheugen.. ;)
Kan ik dat gewoon flashen net als ik anders een complete ROM flash? En gaan er dingen verloren of kan ik dit gewoon er overheen gooien?
Die radio kan je zo zonder meer flashen. Geen enkel probleem. Misschien dat je dan ook wat beter bereik hebt in dat dorp van je.. :)
tiesvts schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:20:
[knip] een 1.93.114.2 rom met een nieuwe radio. 1.00.25.16
Een nieuwe radio! Die gaan we ook eens proberen.. 8)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2008 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Sinds een paar dagen heb ik een raar probleem met mijn Diamond. Als ik soms een SMS ontvang dan blijft het trillen. Telefoon werkt nog normaal maar stopt gewoon niet met trillen. Moet het gewoon aan/uit zetten om het op te lossen. Zijn er meerdere mensen die dit ook hebben en wellicht een oplossing weten?

Beetje vreemd zo iedere keer softresetten na ontvangst van sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
ik vind de t-mobile 1.93 erg sloom, wel handig is de MyFaves tab, weet iemand hoe je die er uit zou kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:21:
Die radio kan je zo zonder meer flashen. Geen enkel probleem. Misschien dat je dan ook wat beter bereik hebt in dat dorp van je.. :)
Lol, misschien dat 't helpt idd ;)
Klein vraagje; er zit een .exe en een .nbh in de zip die ik gedownload heb. Hoe werkt dit precies? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:00:
[...]

Lol, misschien dat 't helpt idd ;)
Klein vraagje; er zit een .exe en een .nbh in de zip die ik gedownload heb. Hoe werkt dit precies? Alvast bedankt!
Het werkt net zo als een rom-update. Je toestel aan je pc hangen met AS en dan op de RUU.exe klikken en dan wachten tot dat ie weer klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:08

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:13:
[...]

Met een 'oude' niet u-sim heb je ook geen H! En poster geeft aan dat hij die wel heeft op zijn werk. Blijkbaar heeft hij thuis in zijn gebied dus geen 3G/Umts dekking.
Euh dit is niet waar hoor. Ik had tot eind oktober een oude Dutchtone simkaart van december 2000. Toen ik overging naar het T-Mobile netwerk, stond er netjes een H in beeld bij mij in beeld. Voor de gein toen eens een download getest van een paar MB en dat ging echt wel met HSDPA snelheid. Ook het syncen van mijn contactpersonen en email ging binnen een paar tellen.

Hoe beviel die Radio v1.00.25.BS14 eigenlijk ? En qua accu verbruik ?

[ Voor 5% gewijzigd door MRE-Inc op 21-11-2008 13:36 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Grrr. Ik had mijn TD dus opgestuurd naar HTC en die werd dus door Eurotwice gerepareerd. Kijk ik bij de status op de htc tracking site, krijg ik dit:

Status: Closed
Service Type: Repair
Service Model: C1-Repair Only
Problem Type: Others
Failure Description: No fault found

WTF is dat ? No fault found ? Ik kreeg toch echt continu een foutmelding en mijn scherm bleef zwart. Als ze dat ding niet gefixed hebben of hebben omgeruild, dan zit ik dus nog steeds met een voor 70% niet werkende TD. Heb hem eind juli gekocht, dus KPN zal waarschijnlijk geen nieuwe leveren. Wat te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:32:
[...]

Euh dit is niet waar hoor. Ik had tot eind oktober een oude Dutchtone simkaart van december 2000. Toen ik overging naar het T-Mobile netwerk, stond er netjes een H in beeld bij mij in beeld. Voor de gein toen eens een download getest van een paar MB en dat ging echt wel met HSDPA snelheid. Ook het syncen van mijn contactpersonen en email ging binnen een paar tellen.
Kan je na gaan hoe verschillend dat is! Op mijn andere toestel, moest ik bij T-mobile dus wel mijn sim omruilen.
Hoe beviel die Radio v1.00.25.BS14 eigenlijk ? En qua accu verbruik ?
Beviel eigenlijk prima. Geen echte problemen mee ondervonden. Ook niet met verbruik. Heb nu even die 1.00.25.16 erop gezet. Eens kijken of die nog beter is..zo blijf je prutsen..
MRELynx schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:47:
...
Heb hem eind juli gekocht, dus KPN zal waarschijnlijk geen nieuwe leveren. Wat te doen ?
Zou even rustig wachten tot je m weer in huis hebt. Mocht ie dan dezelfde problemen nog hebben, dan zou ik het toch nog even via de KPN-shop proberen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ok, thnx ga ik volgende week die radio ook eens proberen....

Hmm ja loop wat op de feiten vooruit. Eerst maar eens testen of dat ding nog steeds dezelfde kuren heeft. Maar goed die htc tracking site zegt me genoeg. Ik wil gewoon een goed produkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 14:26
Ik heb een HTC Diamond van T-mobile. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten is het accuklepje van een andere kleur + dat er T-mobile op staat. Nu wil ik een orgineel HTC Diamond klepje hebben. Past dat? En waar kun je die krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Moreno schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:00:
Ik heb een HTC Diamond van T-mobile. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten is het accuklepje van een andere kleur + dat er T-mobile op staat. Nu wil ik een orgineel HTC Diamond klepje hebben. Past dat? En waar kun je die krijgen?
Nee dit past niet, de MDA heeft een rondere onder en bovenkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:10:
Heb nu even die 1.00.25.16 erop gezet. Eens kijken of die nog beter is..zo blijf je prutsen..
Kan je die eventueel online zetten? als die betere resultaten geeft dan de 1.00.25.05 ?
En kan je die er gewoon over de bestaande heen instaleren?

Dan kan ik daar mee prutsen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over de HTC Diamond, ik ben naar diverse belshops geweest (waaronder belcompany), en allen beweren dat de Diamond niet geleverd word met Tomtom(7). Maar ik heb volgens mij ergens geleze (kan niet meer vinden waar) dat de Diamond juist wel met Tomtom7 geleverd zou worden.

Kan iemand dit bevestigen en eventueel vertellen waar ik hem wel met tomtom7 kan halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:20

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:41:
Even een vraagje over de HTC Diamond, ik ben naar diverse belshops geweest (waaronder belcompany), en allen beweren dat de Diamond niet geleverd word met Tomtom(7). Maar ik heb volgens mij ergens geleze (kan niet meer vinden waar) dat de Diamond juist wel met Tomtom7 geleverd zou worden.

Kan iemand dit bevestigen en eventueel vertellen waar ik hem wel met tomtom7 kan halen ?
Niet. Alleen de touch pro wordt geleverd met tomtom7 volgens mij. Stond ooit bij nieuws op de forntpage

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:41:

Als het met TomTom wordt geleverd (Vodafone) is het een trial versie waarbij je gratis een map kan downloaden van bijv je woonplaats. Dus als je TomTom wilt gebruiken, dan heb je daar niet heel veel aan, tenzij je voor de hoofdprijs gaat.

Dan kun beter ff creatief zoeken met Google of in de nieuwsgroepen.
IGO 2008 is ook een hele mooie.

Sucses met je keuze en eventuele aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:30:
[...]

Kan je die eventueel online zetten? als die betere resultaten geeft dan de 1.00.25.05 ?

Alle beschikbare radio's kan je hier vinden. Radio's kan je zonder meer vervangen. Uiteraard moet je wel de beruchte Hspl hebben.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:30:
[...]

klikklik naar Rapidshare ;-)
edit: Heppieboeddah was me voor ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:17:
Uiteraard moet je wel de beruchte Hspl hebben.. :>
Ik heb nog nooit iets met Hspl gedaan, wel veel over gelezen trouwens. Ik kan dus niet zomaar die Radio gaan flashen? Ik moet dus dat Hspl hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:20:
[...]

Ik heb nog nooit iets met Hspl gedaan, wel veel over gelezen trouwens. Ik kan dus niet zomaar die Radio gaan flashen? Ik moet dus dat Hspl hebben...
Daar sluit ik me bij aan, ik heb de orginele HTC 1.93 rom, welke Hspl moet je dan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

So do I. Ik heb ook de originele HTC Rom (1.93.404.1 NLD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:03:
[...]
Dus als je TomTom wilt gebruiken, dan heb je daar niet heel veel aan, tenzij je voor de hoofdprijs gaat.

Dan kun beter ff creatief zoeken met Google of in de nieuwsgroepen.
IGO 2008 is ook een hele mooie.
Inderdaad, heb sinds gisteren ook iGo 2008 erop. Werkt erg mooi, beter dan Tomtom vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 18:30:
[...]

Inderdaad, heb sinds gisteren ook iGo 2008 erop. Werkt erg mooi, beter dan Tomtom vind ik.
Is die TMC functie ook te gebruiken op de Diamand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:37

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 11:07:
[...]

Is die TMC functie ook te gebruiken op de Diamand?
Nee.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 23:03

tismij

???

zoals het eruit ziet moet ik mijn T-mobile MDA IV terug gaan sturen voor reparatie :(
Bluetooth en Wifi kan ik niet meer aanzetten (tenzij direct na een hard-reset en zelfs dan stop bt ermee na een tijdje).

Nou heb ik de laatste rom update van T-mobile op de snelle manier geinstalleerd (nbh naar geheugen kopieren etc. want ik heb geen windows PC) wat betekend dat mijn niet originele HSPL er nog op staat (voor de alternatieve roms die ik liever gebruik).

Moet ik die HSPL nu ook weer origineel maken voor ik hem opstuur of maakt dat niks uit voor garantie ?

En zoja, als ik de update uitvoer via de officiele manier (windows pc zoeken en de installatie zo helemaal uitvoeren) wordt dan ook de HSPL weer teruggezet of moet ik die los van xda halen ?

Laatste vraagje dan :) , als ik die HSPL van xda haal maakt het niet uit welke versie ?
(geen idee welke ik origineel van T-mobile had)

[ Voor 9% gewijzigd door tismij op 23-11-2008 11:25 . Reden: foutje ]

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:21:
[...]

Wat had je er mee gedaan, dat ie terug moest? En verder ben ik ook benieuwd naar die 1.97 van Vodafone. 1.97 klinkt wel erg exotisch.. :*) Misschien zou je dan een rom-dump kunnen doen en m op 4shared of rapid kunnen zetten? Ik ben altijd in voor wat nieuws..
Hij at geen SIM-kaarten meer. Continu de melding geen SIM aanwezig, plaats SIM kaart. Ik had hem via het olipro programmatje op XDA ge-SIM-unlocked, en dus kon ik zowel Vodafone als T-Mobile kaartjes proberen: allemaal las-ie ze niet.
Er is een onderdeel vervangen staat op de website van het reparatiebedrijf, en dus een nieuwe software versie erop gezet. Dumpen op internet doe ik niet zomaar, volgens mij is dat een goed stuk copyright schending namelijk, maar ik verwacht dat Vodafone zelf ook wel met deze update komt binnenkort, en dat-ie dan echt wel overal te downloaden is. Ik weet overigens nog niet zeker of dat allemaal klopt, aangezien de telefoon nog in de winkel ligt en ik morgen pas tijd heb m te halen ;)
tismij schreef op zondag 23 november 2008 @ 10:55:
zoals het eruit ziet moet ik mijn T-mobile MDA IV terug gaan sturen voor reparatie :(
Bluetooth en Wifi kan ik niet meer aanzetten (tenzij direct na een hard-reset en zelfs dan stop bt ermee na een tijdje).

Nou heb ik de laatste rom update van T-mobile op de snelle manier geinstalleerd (nbh naar geheugen kopieren etc. want ik heb geen windows PC) wat betekend dat mijn niet originele HSPL er nog op staat (voor de alternatieve roms die ik liever gebruik).

Moet ik die HSPL nu ook weer origineel maken voor ik hem opstuur of maakt dat niks uit voor garantie ?

En zoja, als ik de update uitvoer via de officiele manier (windows pc zoeken en de installatie zo helemaal uitvoeren) wordt dan ook de HSPL weer teruggezet of moet ik die los van xda halen ?

Laatste vraagje dan :) , als ik die HSPL van xda haal maakt het niet uit welke versie ?
(geen idee welke ik origineel van T-mobile had)
Hoe heb je hem geflashed precies? Door de nhb van een alternatieve ROM (bv SwiftBlade) op de interne storage card te zetten, en dan? Heb je de HardSPL vervangen om dat voor elkaar te krijgen?

Als je hem opstart in de bootloader (volume-knop naar beneden & reset indrukken), die met die drie kleurtjes, zie je wat voor SPL versie erop staat. Het is wel degelijk aan te raden de originele SPL erop terug te flashen (nádat je de originele ROM, Radio, en vergeet m niet, de splash screen terug geflashed te hebben). Ik heb op XDA wel verhalen gelezen van garantiegevallen van een kapot geblazen USB poort door de autolader (starten terwijl de Touch Diamond aangesloten is op zo'n oplaad-ding, dan krijgt ie een stoot stroom!), en dat-ie m opgestuurt heeft zonder de SPL terug te zetten (kon niet meer, de USB poort was immers opgeblazen). Dit is duidelijk een hardware probleem, maar toch wouden ze hem niet helpen omdat er een andere SPL versie op stond!

Welke versie T-Mobile erop had staan? Even rondschreeuwen hier met die vraag en dan die versie er weer terug opzetten dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik heb vandaag viavia IGO 8 kunnen krijgen. Na lange tijd van TomTom6, wil ik wel eens wat anders.
Echter heb ik een probleem met het installeren van IGO8.
Ik bezit naast mijn HTC TD ook nog een PDA van HP (ik weet type zo ff niet).
Ik heb IGO8 netjes op de SD kaart gezet van de HP en IGO8 werkt prima, superprogramma.
Als ik dezelfde mappen op het interne geheugen van de HTC zet en daanra installeer. Lijkt het net of het programma geinstalleerd wordt, maar vervolgens gaat ie niet verder. De balk wordt 100% maar daarna gebeurd er niet. Als je bij programma's op het IGO8 icoontje klikt, lijkt er iets te gebeuren maar er wordt niks opgestart.
Iemand bekend met dit probleem?
Het lijkt mij gewoon te moeten doen, aangezien hij het op mijn HP PDA ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 18:14
Niet met de 'ingebouwde' FM, maar ik neem aan wel met een aparte TMC receiver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij

tismij

???

DRvDijk schreef op zondag 23 november 2008 @ 14:05:
[...]

[...]

Hoe heb je hem geflashed precies? Door de nhb van een alternatieve ROM (bv SwiftBlade) op de interne storage card te zetten, en dan? Heb je de HardSPL vervangen om dat voor elkaar te krijgen?

Als je hem opstart in de bootloader (volume-knop naar beneden & reset indrukken), die met die drie kleurtjes, zie je wat voor SPL versie erop staat. Het is wel degelijk aan te raden de originele SPL erop terug te flashen (nádat je de originele ROM, Radio, en vergeet m niet, de splash screen terug geflashed te hebben). Ik heb op XDA wel verhalen gelezen van garantiegevallen van een kapot geblazen USB poort door de autolader (starten terwijl de Touch Diamond aangesloten is op zo'n oplaad-ding, dan krijgt ie een stoot stroom!), en dat-ie m opgestuurt heeft zonder de SPL terug te zetten (kon niet meer, de USB poort was immers opgeblazen). Dit is duidelijk een hardware probleem, maar toch wouden ze hem niet helpen omdat er een andere SPL versie op stond!

Welke versie T-Mobile erop had staan? Even rondschreeuwen hier met die vraag en dan die versie er weer terug opzetten dus! :)
HardSPL inderdaad vervangen daarna de rom geflashed door de nbh op de interne storage te zetten.
Zo heb ik een aantal roms geprobeerd allemaal zonder problemen (en lekker snel flashen), alleen doet nu de bluetooth het niet meer goed :(

De laatste update heeft alles inclusief het splashscreen er netjes opgezet alleen die HardSPL blijft natuurlijk staan, vroeg me gewoon af of die HardSPL in de update .exe kan zitten dan flash ik hem opnieuw maar dan via een windows PC met de gehele update (hoef ik ook niet te zoeken naar de juiste HardSPL.

Iemand ervaring met de service van T-mobile mbt garantie ?
Ik heb alles al meegemaakt, van uitstekende service tot advocatenwerk dus ik hoop dat T-mobile in de betere service categorie valt :)

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
tismij schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:00:
[...]

HardSPL inderdaad vervangen daarna de rom geflashed door de nbh op de interne storage te zetten.
Zo heb ik een aantal roms geprobeerd allemaal zonder problemen (en lekker snel flashen), alleen doet nu de bluetooth het niet meer goed :(

De laatste update heeft alles inclusief het splashscreen er netjes opgezet alleen die HardSPL blijft natuurlijk staan, vroeg me gewoon af of die HardSPL in de update .exe kan zitten dan flash ik hem opnieuw maar dan via een windows PC met de gehele update (hoef ik ook niet te zoeken naar de juiste HardSPL.

Iemand ervaring met de service van T-mobile mbt garantie ?
Ik heb alles al meegemaakt, van uitstekende service tot advocatenwerk dus ik hoop dat T-mobile in de betere service categorie valt :)
Hoop ik ook voor je :) De Hard-SPL zit waarschijnlijk niet in de update, maar dit kun je dus controleren door in de bootloader te komen door volume-naar-beneden in te drukken, ingedrukt te houden, en op het reset knopje te drukken, en de volume-naar-beneden net zo lang ingedrukt te houden tot je in dat drie-kleuren scherm komt. Daar had ik ooit eens een filmpje over gemaakt.. Zoek zoek zoek..

[Video: http://video.google.com/videoplay?docid=-6012850832830000794&hl=en]

Right-o :) Dat dus. 2e regel laat de SPL versie zien. Is dat iets van OliPro, dan moet je de originele Hard-SPL erop terug flashen. Even op XDA rond neuzen (is een sticky topic dacht ik ergens) hoe je dat moet doen.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:37
Ik wil mijn radio updaten naar versie 1.00.25.16. Ik heb op het moment nog 1.00.25.03
Mijn rom is nu ook nog 1.37. Dat is orgineel.
Als ik die .16 erop wil zetten moet ik eerst hard-spl 1.40 Olinex erop zetten, daarna
hard resetten en dan de .16 versie erop zetten.
Klopt het in deze volgorde of snap ik het niet helemaal?
Kan ik na die hard reset weer normaal een image van Sprite backup terugzetten
of gaat dat niet werken ivm een nieuwe radio rom?
Ik blijf voorlopig nog wel even bij 1.37, dat bevalt eigenlijk nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mike123 schreef op maandag 24 november 2008 @ 03:09:
Ik wil mijn radio updaten naar versie 1.00.25.16. Ik heb op het moment nog 1.00.25.03
Mijn rom is nu ook nog 1.37. Dat is orgineel.
Als ik die .16 erop wil zetten moet ik eerst hard-spl 1.40 Olinex erop zetten, daarna
hard resetten en dan de .16 versie erop zetten.
Klopt het in deze volgorde of snap ik het niet helemaal?
Kan ik na die hard reset weer normaal een image van Sprite backup terugzetten
of gaat dat niet werken ivm een nieuwe radio rom?
Ik blijf voorlopig nog wel even bij 1.37, dat bevalt eigenlijk nog wel.
Dat is correct zoals je het beschrijft. Eerst de Hspl flashen. Dan de hardreset. Dan de radio die je wenst. Dan weer de hardreset [dat wordt aanbevolen] En dan je backup met Sprite terugzetten. Als je de 1.37-rom wilt behouden is dat de enige juiste workaround.

Mocht je eventueel later de officiele rom 1.93 erop willen zetten, hou er dan rekening mee dat je radio dan weer wordt vervangen. Die je kan je dan later weer terugflashen. Er bestaat echter een manier om dat te voorkomen. Mocht je dat willen dan laat je maar een berichtje achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:37
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:53:
[...]

Dat is correct zoals je het beschrijft. Eerst de Hspl flashen. Dan de hardreset. Dan de radio die je wenst. Dan weer de hardreset [dat wordt aanbevolen] En dan je backup met Sprite terugzetten. Als je de 1.37-rom wilt behouden is dat de enige juiste workaround.

Mocht je eventueel later de officiele rom 1.93 erop willen zetten, hou er dan rekening mee dat je radio dan weer wordt vervangen. Die je kan je dan later weer terugflashen. Er bestaat echter een manier om dat te voorkomen. Mocht je dat willen dan laat je maar een berichtje achter.
Dank je voor het antwoord. En dan heb ik nog een paar klein vraagjes.
Is het ook noodzakelijk om de simkaart te verwijderen voordat ik ga flashen? Of komt de telefoon
tijdens het flashen in een zodanige toestand dat je toch niet meer gebeld kan worden?
Als de batterij van de telefoon half leeg is, is dat nog genoeg om te flashen? Het lijkt mij trouwens
beter om het met een volle batterij te doen.
Dus als ik later de 1.93 erop zet is de radio weer vervangen. Als ik via een omweg toch de radio
wil behouden lijkt mij dat meer werk dan gewoon de versie flashen die ik hebben wil, of zie
ik dat niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Gebruik een T-Mobile Compact IV en kreeg daarop email van gmail door te synchroniseren via IMAP4.

Echter nu kan ik nog wel op internet maar hij geeft aan dat de verbindigsinstellingen niet goed staan en daarom maakt hij geen verbinding

Ik las dat voor vodafone je dit kon oplossen door het proxy vinkje uit te zetten, maar voor T-Mobile kan je daar niet bij. Deze is afgeschermd. Daarnaast heb ik ook mijn email instellingen al vijf keer nagekeken, maar deze staan goed. Weet iemand hoe ik mijn email weer zou kunnen ophalen?

Alvast veel dank voor de held die dit kan oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:15
Zojuist de nieuweste dutty firmware 3.3 geflashed...ben erg onder de indruk. Echt de beste firmware tot nu toe...tevens zit hier een nieuwe radio bij .23...

Check xda maar eens want dit is wel een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij

tismij

???

iemand die nog een originele MDA compact IV heeft en mij even de HardSPL versie kan doorgeven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Right-o. Ik draai nu Vodafone ROM 1.97.172.4 NLD, standaard geleverd met Radio 1.08.25.08. ROM datum is 26 october 2008. Eens aan de tand voelen :)
O ja, SPL-1.97.0000. Zou die ergens te vinden of te dumpen zijn?

[ Voor 18% gewijzigd door DRvDijk op 24-11-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okio schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:37:
Zojuist de nieuweste dutty firmware 3.3 geflashed...ben erg onder de indruk. Echt de beste firmware tot nu toe...tevens zit hier een nieuwe radio bij .23...

istie al in het Ollands dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:24:
Hey,

Gebruik een T-Mobile Compact IV en kreeg daarop email van gmail door te synchroniseren via IMAP4.

Echter nu kan ik nog wel op internet maar hij geeft aan dat de verbindigsinstellingen niet goed staan en daarom maakt hij geen verbinding

Ik las dat voor vodafone je dit kon oplossen door het proxy vinkje uit te zetten, maar voor T-Mobile kan je daar niet bij. Deze is afgeschermd. Daarnaast heb ik ook mijn email instellingen al vijf keer nagekeken, maar deze staan goed. Weet iemand hoe ik mijn email weer zou kunnen ophalen?

Alvast veel dank voor de held die dit kan oplossen
Je internet doet het wel gewoon, maar je mail kun je niet ophalen, iets wat je eerst wel lukte? Lijkt me het meest logisch dan om je email-account even opnieuw toe te voegen. Verwijderen via Mail --> Menu --> Accounts --> Accounts verwijderen en daarna gewoon opnieuw toevoegen zoals je eerder deed.

Het feit dat je wel internet hebt geeft denk ik aan dat met de verbinding op zich niks mis is, dan zou het dus goed aan je instellingen voor je email kunnen liggen. Wellicht dat die op de een of andere manier toch veranderd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:39:
[...]

Je internet doet het wel gewoon, maar je mail kun je niet ophalen, iets wat je eerst wel lukte? Lijkt me het meest logisch dan om je email-account even opnieuw toe te voegen. Verwijderen via Mail --> Menu --> Accounts --> Accounts verwijderen en daarna gewoon opnieuw toevoegen zoals je eerder deed.

Het feit dat je wel internet hebt geeft denk ik aan dat met de verbinding op zich niks mis is, dan zou het dus goed aan je instellingen voor je email kunnen liggen. Wellicht dat die op de een of andere manier toch veranderd zijn.
Dank voor je antwoord. Heb inderdaad al wel mijn acount opnieuw toegevoegd, maar hij blijft aangegeven met de huidige verbindingsinstellingen geen verbinding te kunnen maken. Ik ben in het buitenland geweest en heb geprobeerd in de verbindingsinstellingen te wijzigen om geen verbinding meer te maken. Bij terugkomst werkte mijn email niet meer. Wellicht dat daar iets is gebeurd maar kan niets veranderen of bekijken in de instellingen van T-Mobile.

Surfend op internet zag ik meer mensen met het probleem, veel via vodafone. Zij kunnen bij de proxyinstellingen het vinkje voor proxyserver uitzetten en dan doet hij het weer. Dit is bij T-Mobile niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Heeft iemand al een data teller erop gezet ?

Ik kwam Spb Wireless Monitor tegen maar dit is niet gratis.
De voorkeur gaat uit naar freeware.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mike123 schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:21:
[...]

Dank je voor het antwoord. En dan heb ik nog een paar klein vraagjes.
Is het ook noodzakelijk om de simkaart te verwijderen voordat ik ga flashen? Of komt de telefoon
tijdens het flashen in een zodanige toestand dat je toch niet meer gebeld kan worden?
Als de batterij van de telefoon half leeg is, is dat nog genoeg om te flashen? Het lijkt mij trouwens
beter om het met een volle batterij te doen.
Dus als ik later de 1.93 erop zet is de radio weer vervangen. Als ik via een omweg toch de radio
wil behouden lijkt mij dat meer werk dan gewoon de versie flashen die ik hebben wil, of zie
ik dat niet goed?
Simkaart kan je gewoon laten zitten. Een volle batterij is altijd beter. Half vol of half leeg moet ook nog kunnen. Als je later de officiele 1.93 zou flashen, dan wordt ook de radio vervangen. Die zit namelijk bij die update ingebakken. De rom flashen zonder de radio is niet zo n probleem. Is gewoon een klein truukje.. 8)
DRvDijk schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:27:
Right-o. Ik draai nu Vodafone ROM 1.97.172.4 NLD, standaard geleverd met Radio 1.08.25.08. ROM datum is 26 october 2008. Eens aan de tand voelen :)
Als je meer weet over die rom..ik hou me aanbevolen. Waarom zou je die SPL willen dumpen of vinden? Vanwege het feit dat je Olinex er weer gaat opzetten en die spl 1.97 wil hebben voor garantie issues?

Kwam iets tegen over het herstellen voor een Kaiser. Denk dat die stappen ook voor de diamond opgaan..kliklik

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
okio schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:37:

Net even ook 3.3 geinstalleerd, wat is het toch lekker snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:57:
[...]

Dank voor je antwoord. Heb inderdaad al wel mijn acount opnieuw toegevoegd, maar hij blijft aangegeven met de huidige verbindingsinstellingen geen verbinding te kunnen maken. Ik ben in het buitenland geweest en heb geprobeerd in de verbindingsinstellingen te wijzigen om geen verbinding meer te maken. Bij terugkomst werkte mijn email niet meer. Wellicht dat daar iets is gebeurd maar kan niets veranderen of bekijken in de instellingen van T-Mobile.

Surfend op internet zag ik meer mensen met het probleem, veel via vodafone. Zij kunnen bij de proxyinstellingen het vinkje voor proxyserver uitzetten en dan doet hij het weer. Dit is bij T-Mobile niet mogelijk.
Ik heb met gmail ineens hetzelfde probleem, ik vermoed een gmail probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:29:
Als je meer weet over die rom..ik hou me aanbevolen. Waarom zou je die SPL willen dumpen of vinden? Vanwege het feit dat je Olinex er weer gaat opzetten en die spl 1.97 wil hebben voor garantie issues?
You got that right :)
Kwam iets tegen over het herstellen voor een Kaiser. Denk dat die stappen ook voor de diamond opgaan..kliklik
Ik kon mn vorige software herstellen, de SPL 1.37 is wel te vinden op internet. De 1.97 versie alleen niet, en díé staat nu op mn tel. Gelukkig weten de XDA mensjes (en dan met name cmonex) hoe je dat moet dumpen, en ga ik dat nú proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRvDijk schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:43:
[...]
[..]

Gelukkig weten de XDA mensjes (en dan met name cmonex) hoe je dat moet dumpen, en ga ik dat nú proberen
Doe eens een linkje als je wilt? Spaart mij weer zoeken.. :P
Trouwens even contact gehad met VF, maar die gasten weten nog niets van een rom 1.97. Zou terug gemaild worden met een D/L-link. Zal mij benieuwen of ze dat waar maken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerousp schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:17:
[...]

Ik heb met gmail ineens hetzelfde probleem, ik vermoed een gmail probleem
Ontvang hier m'n Gmail prima in combinatie met een Hi-abbonement.

Een andere mogelijke oplossing die ik kan aandragen:
Start --> Instellingen --> Verbindingen --> Verbindingen --> Geavanceerd --> Selecteer Netwerken
(Hang me overigens niet op in de naam van de stappen te kiezen, heb zelf een engelse rom O-) )

Hier kun je instellen welke internetverbinding je telefoon moet kiezen als er een programma automatisch verbinding probeert te maken. Wellicht valt e-mail hieronder en staat de standaard te kiezen verbinding niet goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Aan T-Mobile ligt het niet, net geprobeerd. Het zit toch echt bij jou.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
DRvDijk schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:27:
Waar is deze nieuwe Vodafone Rom te downloaden, op de site van htc kan ik hem niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

TheMystery schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:03:
[...]

Waar is deze nieuwe Vodafone Rom te downloaden, op de site van htc kan ik hem niet vinden.
Een Vodafone rom zal je ook nooit op de site van HTC vinden.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit bericht stond vandaag op een andere site!! Ben benieuwd.. Rom update zal door HTC aangeboden worden

HTC verwacht dat ze de ROM update medio deze week OF begin volgende week live hebben.

Jan
Vodafone Web Relations
jerry_a schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:40:
[...]

Een Vodafone rom zal je ook nooit op de site van HTC vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Ik hoop het voor jullie.

[ Voor 4% gewijzigd door jerry_a op 24-11-2008 23:31 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
HTC host wel vaker ROMs voor branded toestellen. Zoek maar s op de Vodafone site, zakelijke klantenservice, ergens in windows mobile. Staan weldegelijk links naar de HTC site. Helaas nog niet voor de Diamond, maar dat schijnt dus deze week te komen.

Ik ben inmiddels druk bezig met het spelen met mijn 1.97 ROM :) Best prima, rare aanpassingen die ik nog niet allemaal door heb. Een wil ik jullie niet weerhouden:

Afbeeldingslocatie: http://img167.imageshack.us/img167/4853/screen01wg6.pngAfbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/1474/screen02tn7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Zo hoef je niet eerst de telefoon te 'activeren' drvdijk, als je een in een gesprek zit.
Dat is wel makkelijk.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Laatst online: 12:17
Ik maak gebruik van verscheidene applicaties, maar elke keer moet ik de verkenner opstarten en de exe files starten, maar ik kan geen optie vinden om deze als snelkoppeling in de applicatie lijst toe te voegen, of onder start > applicaties. Is dit mogelijk, scheel me namelijk weer klikwerk. :P

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Benieuwd naar de nieuwe htc rom.

Inmiddels heb ik het freeware programma gevonden om je data te tellen (misschien iets voor de FAQ ?)

HomeScreen PlusPlus UI

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:48:
Inmiddels heb ik het freeware programma gevonden om je data te tellen (misschien iets voor de FAQ ?)

HomeScreen PlusPlus UI
Wanneer ik de CAB gedownload + geinstalleerd heb kan ik er vrij weinig mee. Als ik dan via start>programma's naar het progje wil vind ik alleen een map met hierin een icoontje van een tandwiel waar 'taskmanager' bij staat. wanneer ik hier op klik gebeurd er helemaal niets. Ook komt het programma niet in de lijst met actieve programma's te staan. doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Iemand al de nieuwe Rom van Dutty aan het gebruiken? Hoe is die?
Ik denk dat ik maar eens ga overstappen van SwiftBl. aangezien hij dit toch niet meer gaat updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
ind0mi schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:58:
Ik denk dat ik maar eens ga overstappen van SwiftBl. aangezien hij dit toch niet meer gaat updaten..
Kzit er nu aan, best ff wennen tov SwiftBlade. De 3.3 heeft óók dat schuif-dialer-ding waar ik het 5 posts geleden over had. Alleen de full versie is niet full vind ik: Google Maps mist, alsmede Total Commander, alsmede TF3D Config... Verder wel lekker stabiel en dergelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:25:
[...]

Wanneer ik de CAB gedownload + geinstalleerd heb kan ik er vrij weinig mee. Als ik dan via start>programma's naar het progje wil vind ik alleen een map met hierin een icoontje van een tandwiel waar 'taskmanager' bij staat. wanneer ik hier op klik gebeurd er helemaal niets. Ook komt het programma niet in de lijst met actieve programma's te staan. doe ik iets verkeerd?
Dat had ik ook.
Je moet in het today scherm / vandaag scherm het aanvinken

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

DRvDijk schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 00:23:
HTC host wel vaker ROMs voor branded toestellen. Zoek maar s op de Vodafone site, zakelijke klantenservice, ergens in windows mobile. Staan weldegelijk links naar de HTC site. Helaas nog niet voor de Diamond, maar dat schijnt dus deze week te komen.

Ik ben inmiddels druk bezig met het spelen met mijn 1.97 ROM :) Best prima, rare aanpassingen die ik nog niet allemaal door heb. Een wil ik jullie niet weerhouden:

[afbeelding][afbeelding]
Hoe krijg je dit ? Is hier een cabje voor om dit in te stellen ? Vind het wel makkelijk namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

MRELynx schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:46:
[...]

Hoe krijg je dit ? Is hier een cabje voor om dit in te stellen ? Vind het wel makkelijk namelijk....
Mymobiler.com

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik ben de USB kabel kwijtgeraakt, dit is niet een standaard kabeltje. Weet iemand waar ik deze kabel opnieuw kan kopen?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:18:
[...]

Dat had ik ook.
Je moet in het today scherm / vandaag scherm het aanvinken
Thnx, die had ik ff niet in de gaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietsbel schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:11:
Ik ben de USB kabel kwijtgeraakt, dit is niet een standaard kabeltje. Weet iemand waar ik deze kabel opnieuw kan kopen?
Vreemd, bij mij zit er wel een vrij standaard kabeltje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Het verschil zit hem niet in de usb maar in die andere aansluiting.
Je moet ff goed kijken. Je hebt een schuin of recht aflopende uiteinde.
Ik heb bijv. een mp3 speler van creative, daar zit exact dezelfde usb kabel bij. (schuin uiteinde)
Als ik dan kijk naar het ps3 kabeltje dan is het weer meer recht zodat het niet op de htc past.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietsbel schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:11:
Mediamarkt heeft ze wel, heb ik er laatst ook eentje gehaald voor op het werk. Paar eurotjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een standaard mini-usb kabeltje werkt ook gewoon, ook al ontbreekt er een hoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hari-Bo schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:02:
Ik maak gebruik van verscheidene applicaties, maar elke keer moet ik de verkenner opstarten en de exe files starten, maar ik kan geen optie vinden om deze als snelkoppeling in de applicatie lijst toe te voegen, of onder start > applicaties. Is dit mogelijk, scheel me namelijk weer klikwerk. :P
je kan de exe kopieren en de optie "plakken als snelkoppeling" gebruiken om die te plakken bij je programma' s in de map. werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Laatst online: 12:17
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 14:29:
[...]

je kan de exe kopieren en de optie "plakken als snelkoppeling" gebruiken om die te plakken bij je programma' s in de map. werkt perfect!
En ik maar zoeken bij de eigenschappen van de exe file zelf, zoiets als snelkoppeling maken. 8)7

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:07

reaL_G

G

ind0mi schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:58:
hij is goed, 1 van de betere roms
beter dan 2.X versies.

google maps zit er idd niet bij, maar is er los als cabje.
total comander zit er ook niet bij, maar dat is onnodige meuk net als T3dconfig. (voor mij)
Rom is snel (1 van de snelste).

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Nice.. thanks voor de info guys! ik ga vanavond eens lekker flashen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Ik ga em ook es proberen. Hopelijk is hij wat stabieler als swiftblade 7.5. Die moet ik dagelijks wel soft-resetten als ik effe wil internet oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Vandaag de mda4 opgehaald na zijn reparatie avontuur bij solid-vision.
Geen kosten maar er is ook niks aangedaan behalve de conclusie getrokken dat er verkeerde software opzit en hierdoor geen garantie valt te claimen.

Na het mail-verkeer omtrent het wel of niet verwijderen van een simlock van t-mobile zou mijn klacht bij de klantenservice worden neergelegd.
Aangezien ik beweer dat er geen simlock opzat en het vervangen van t-mobile software door htc software geen misdaad is gezien hun gebruikersvoorwaarden.

Echter geen geluid vanaf de klantenservice bank maar een smsje van de t-mobile shop om hem te komen halen?

Hij loopt nog steeds vast bij opstarten, ik ga maar eens bij xda-developers zoeken naar een stabiele schil.

Tip: koop een htc ipv de mda4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij niet dit bedoelt, maar het luikje over de belopties van de afbeeldingen die drvandijk postte.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. 1.97 ROM? Ik zie op HTC nog geen nieuwe ROM, of is dit een custom ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
AAAAAAAARGH!!!!!! Geen SIM-kaart gevonden. AAAAAAAARHG!!!!!!!!!!! Morgen opnieuw voor reparatie ben ik bang :( :( Nou ja, die 28 uur waarin ik van mn telefoon kon genieten waren leuk... :'(

Wat nog vervelender is, is dat-ie het nu weer wél doet. Er is werkelijk geen pijl op te trekken. Als ik nu weer terugga naar de winkel, zul je bijna zeker zien dat-ie het wel weer doet. En dan? Ga ik naar huis, doet-ie het weer niet!

Heeft iemand wijze raad voor mij?

[ Voor 67% gewijzigd door DRvDijk op 25-11-2008 21:42 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.