Kijk eens bij, ==>start\settings\connections\usb to pc of je onderaan het vinkje aan hebt bij "ask about connection type.." . Zo nee, doe dat eens en probeer nog eens te verbinden.Rambie schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 21:34:
[...]
Nee helaas krijg ik nu zelfs die optie niet meer...snap er nix van!
Verwijderd
Ik ben nu bezig volgens deze handleidingVerwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 20:32:
[...]
Gebruik ik ook. Mis geen telefoontjes meer omdat ik ze niet hoor.
I'll explain, how to copy this file:
1. If You don't have, download and install Total Commander from here http://www.ghisler.com/pocketpc.htm
2. Make in your internal storage two folders: for example AUDIOPARA_MOD and AUDIOPARA_ORIG
3. Unzip AudioPara3.csv file from attached AudioPara3.zip file
4. Copy this modified AudioPara3.csv file in the AUDIOPARA_MOD folder. You can do it, if you connect your device via USB cable.
5. Make backup of your existing AudioPara3 file: simply copy it from \Windows\ to AUDIOPARA_ORIG folder
6. Copy file from AUDIOPARA_MOD file to your \Windows\ folder, using Total Commander. It will ask you, if you want to overwrite existing file. Answer Yes
7. Close Total Commander and sofreset your device
8. Done
Alles volgens handleiding gedaan, maar kan niet zeggen dat het geluid harder is.
Of heb ik iets fout gedaan?
NB
Of gelden deze instellingen niet voor de rom versie 1.93?
Ik vond alleen de beltoonvolume wat aan de lage kant in ruimte met veel lawaai, voor de rest was het/is het prima.
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2008 23:25 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk heb je niets fout gedaan en hoor je het gewoon niet. Maar uh..er zijn wat verschillende versies. Ik gaf al een paar posts eerder de link. Probeer het daar eens mee...klikklikVerwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 22:34:
[...]
[...knip]
Alles volgens handleiding gedaan, maar kan niet zeggen dat het geluid harder is.
Of heb ik iets fout gedaan?
Of misschien hier..klikklik Daar staan ze als *.cab
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2008 23:38 ]
Verwijderd
Ja die heb ik gelezen, bedankt daar voor, maar ik had de light versie genomen omdat ik via dit forum en jouw link had begrepen dat de full versie niet optimaal werd bevonden.Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 23:23:
[...]
Waarschijnlijk heb je niets fout gedaan en hoor je het gewoon niet. Maar uh..er zijn wat verschillende versies. Ik gaf al een paar posts eerder de link. Probeer het daar eens mee...klikklik
Het gaat mij in princiepe om de verhoging van de beltoon, de rest beviel eigenlijk best goed.
Ik zag trouwens dat je het bestandje met excel kunt openen, iemand enig idee welke waarden je moet aan passen om de beltonen nog iets te verhogen?
Verwijderd
Das een goeie..Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 23:28:
[...]
Ik zag trouwens dat je het bestandje met excel kunt openen, iemand enig idee welke waarden je moet aan passen om de beltonen nog iets te verhogen?
HKLM\Drivers\builtIn\wavedev
Verwijderd
Achter af gaat dit me ook boven de pet, zag op XDA dat meer mensen daar moeite mee hebben, dus laat ik het maar zo. En het register, dat laat ook ik maar ff zo.Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 23:44:
[...]
Das een goeie..Zou je moeten weten welke je precies moet veranderen. Maar dat gaat mij in ieder geval te ver. Verder kwam ik wel in het register nog wat waardes tegen. Maar ook daar zou ik niet teveel mee gaan prutsen..
![]()
HKLM\Drivers\builtIn\wavedev
Thanks any way.
Verwijderd
Ok..je zou die cabs nog even kunnen proberen..Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 23:55:
[...]
Achter af gaat dit me ook boven de pet, zag op XDA dat meer mensen daar moeite mee hebben, dus laat ik het maar zo. En het register, dat laat ook ik maar ff zo.
Thanks any way.
zie boven
Als je de achterkant van de telefoon afhaalt kan je zien waar je normaal je pennetje insteekt. Daar zit ook een schakelaartje, ongeveer 1 cm onder de batterij. Als daar rommel tussen zit past je pennetje ook niet goed. Het schakelaartje zit misschien vast. Zou een mogelijkheid kunnen zijn.Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 21:39:
Ik heb alle delen doorgelezen maar zie er geen met het probleem wat ik heb.
Of ik had mijn bril niet op en heb eroverheen gebladerd.
Mijn probleem is dat het pennetje welke voorheen geweldig via de onderkant erin vastklikte dankzij het magneetje dit nu niet meer doet (magneetje werkt nog wel perfect). Hij schuift er nog wel in, maar enkel met wat kracht op de vinger, en dan nog maar te zwijgen over het eruit halen. Helaas ben ik een nagelbijter (slechte eigenschap jaja) en net met het kleine puntje nagel nog op de wijsvinger krijg ik hem er met wederom vingerkracht weer een stukje uit om hem vervolgens met duim en wijsvinger er ietwat krachtig uit te halen.
Daarbij is ook het probleem opgetreden dat er soms (als ik de pen eruit haal) nummers gebeld worden waar ik niet voor kies of dat er een pieptoon is van een hangende toets. Toestel is geen enkel keer gevallen cq gestuiterd of wat dan maar ook. Met de tijd van het jaar heb ik het toestel in een speciaal daarvoor bestemde zak zitten in mijn jas. Kom ik ergens op locatie haal ik dit toestel eruit en leg deze gewoon neer (behalve in een kroeg of openbare gelegenheid uiteraard ivm diefstal). Thuis ligt deze gewoon op de tafel. Dus verkeerd ermee omgaan doe ik absoluut niet.
Pennetje is niet krom gelukkig, dus het is een raadsel voor mij waarom dit gebeurd.
1: Meerderen met dit probleem ?
2: iemand met een oplossing ? Of gewoon terug naar de T-mobile shop ?
Mike123
Top!!!!!!!!!!!!!!!Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 22:10:
[...]
Kijk eens bij, ==>start\settings\connections\usb to pc of je onderaan het vinkje aan hebt bij "ask about connection type.." . Zo nee, doe dat eens en probeer nog eens te verbinden.
Ik heb dat vinkje uitgezet over geadvanceerde netwerk bla bla, en er staat vink uit als active synq moeilijk doet!
he he!
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
ik heb sinds kort een raar probleempje.
telkens als ik 's nachts mijn telefoon uit heb gehad en 's morgens weer aanzet is mijn bluetooth naam gewijzigd in htc 93.
als ik via apparaat id mijn eigen naam weer terug zet gaat het weer een of twee dagen goed maar als ik een paar dagen later weer controleer wat mijn naam is staat er gewoon weer htc 93.
iemand enig idee wat ik hieraan kan doen??
ik heb ook daimond tweak en advanced config geprobeert maar zonder resultaat.
iemand meer dit probleem???
alvast bedankt voor de hulp.
telkens als ik 's nachts mijn telefoon uit heb gehad en 's morgens weer aanzet is mijn bluetooth naam gewijzigd in htc 93.
als ik via apparaat id mijn eigen naam weer terug zet gaat het weer een of twee dagen goed maar als ik een paar dagen later weer controleer wat mijn naam is staat er gewoon weer htc 93.
Verwijderd
Dat komt mij bekend voor. Het device-id wordt volgens mij ook automatisch gegenereerd voor AS. Wil je je bleutooth naam veranderen, dan doe ik dat met advanced config. Bij de bleutooth opties, kan je de naam wijzigen. Bij mij werkt dat .firefighter2 schreef op zondag 16 november 2008 @ 08:42:
Mooi zo..darkphoenix schreef op zondag 16 november 2008 @ 03:23:
[...]
Ik heb dat vinkje uitgezet over geadvanceerde netwerk bla bla, en er staat vink uit als active synq moeilijk doet!
he he!
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2008 11:39 ]
Dit staat allemaal goed.. dus het lijkt net alsof hij de pc niet als pc herkent..Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 22:10:
[...]
Kijk eens bij, ==>start\settings\connections\usb to pc of je onderaan het vinkje aan hebt bij "ask about connection type.." . Zo nee, doe dat eens en probeer nog eens te verbinden.
Verwijderd
Heb je de AS-settings zelf al gecontroleerd? Programs\activesync\menu\options en menu\connections?Rambie schreef op zondag 16 november 2008 @ 11:46:
[...]
Dit staat allemaal goed.. dus het lijkt net alsof hij de pc niet als pc herkent..
Zie je boven in de statusbalk wel het "stekkertje"? En kan je wel je 4gb geheugen benaderen als je toestel aan de pc hangt?
Instelling op pda staan goed, staat bij verbindingen op usb en vinkje staat aan... verder zie ik wel het stekkertje en laad hij op.. ik kan via mijn pc echter niet het geheugen benaderen...Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:00:
[...]
Heb je de AS-settings zelf al gecontroleerd? Programs\activesync\menu\options en menu\connections?
Zie je boven in de statusbalk wel het "stekkertje"? En kan je wel je 4gb geheugen benaderen als je toestel aan de pc hangt?
Verwijderd
Dan wordt het lastig..Rambie schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:04:
[...]
Instelling op pda staan goed, staat bij verbindingen op usb en vinkje staat aan... verder zie ik wel het stekkertje en laad hij op.. ik kan via mijn pc echter niet het geheugen benaderen...
Je zou je toestel eerst eens in de bootloader [volume down ingedrukt houden en dan op softreset drukken. Volume down ingedrukt houden tot je het kleurenscherm ziet en dan de volume down loslaten] kunnen zetten en m dan aan je pc hangen. Dan zal xp of vista de drivers voor je toestel gaan installen als die er niet meer opstaan. Mocht dat allemaal niet lukken, dan denk ik dat je aan een harde reset toe bent. Je persoonlijke data kan je backuppen en dan later weer terug zetten.
Een lang verhaal met veel opties, meer kan ik in ieder geval niet bedenken. Misschien een ander nog.
Bedankt in iedergeval voor de moeite.. maar hoe kan ik op mijn pda mijn agenda en contacten backuppen??Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:15:
[...]
Dan wordt het lastig..Andere usb-poort proberen?! Zie je wel op je pc het hardware symbool in je systray? Heb je vista of xp? Ander usb-kabeltje misschien? Het lijkt er op dat je pc niet de drivers laadt.
Je zou je toestel eerst eens in de bootloader [volume down ingedrukt houden en dan op softreset drukken. Volume down ingedrukt houden tot je het kleurenscherm ziet en dan de volume down loslaten] kunnen zetten en m dan aan je pc hangen. Dan zal xp of vista de drivers voor je toestel gaan installen als die er niet meer opstaan. Mocht dat allemaal niet lukken, dan denk ik dat je aan een harde reset toe bent. Je persoonlijke data kan je backuppen en dan later weer terug zetten.
Een lang verhaal met veel opties, meer kan ik in ieder geval niet bedenken. Misschien een ander nog.
Andere usb poort heb ik geprobeert.. maar ik krijg niet het hardare symbool.. alleen opladen doet hij.. Als ik die bootloader doe.. raak ik dan ook dingen kwijt??
Zit zelf nog te denken aan een systeem herstel naar de datum dat hij het wel nog deed... wat raak ik dan precies kwijt.. ben een newbie wat die dingen betreft..
Heb precies hetzelfde, mijne heet opeens HTC 11, anyway, heb het er maar bij laten zitten, ongetwijfeld dat een hard reset de boel weer repareerd maar daar zit ik nu ff niet op te wachten.firefighter2 schreef op zondag 16 november 2008 @ 08:42:
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Verwijderd
Backuppen kan je met diverse proggies doen. Bijvoorbeeld Pimbackup [dat is gewoon even zoeken] Of HTC data backup..klikklik Of het meegeleverde Sprite Backup.[staat op de cd]Rambie schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:19:
[...]
Bedankt in iedergeval voor de moeite.. maar hoe kan ik op mijn pda mijn agenda en contacten backuppen??
Andere usb poort heb ik geprobeert.. maar ik krijg niet het hardare symbool.. alleen opladen doet hij.. Als ik die bootloader doe.. raak ik dan ook dingen kwijt??
Zit zelf nog te denken aan een systeem herstel naar de datum dat hij het wel nog deed... wat raak ik dan precies kwijt.. ben een newbie wat die dingen betreft..
Je zou je pc inderdaad even een systeem herstel kunnen geven.
Als je die bootloader doet raak je verder niets kwijt. Dus eerst in de bootloader zetten en dan pas aan je pc hangen. Dan zal je pc drivers gaan installeren en zie je op je toestel scherm onderaan serial veranderen in usb.
Hij blijft in het kleuren scherm hangen...Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:29:
[...]
Backuppen kan je met diverse proggies doen. Bijvoorbeeld Pimbackup [dat is gewoon even zoeken] Of HTC data backup..klikklik
Je zou je pc inderdaad even een systeem herstel kunnen geven.
Als je die bootloader doet raak je verder niets kwijt. Dus eerst in de bootloader zetten en dan pas aan je pc hangen. Dan zal je pc drivers gaan installeren en zie je op je toestel scherm onderaan serial veranderen in usb.
moet ik nu opnieuw resetten??
Verwijderd
Als ie klaar is, dan kan je m gewoon softresetten. Heeft ie nu wel drivers geinstalleerd?Rambie schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:37:
[...]
Hij blijft in het kleuren scherm hangen...
moet ik nu opnieuw resetten??
er blijft serial staan... en hij verandert niet in iets anders..Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:40:
[...]
Als ie klaar is, dan kan je m gewoon softresetten. Heeft ie nu wel drivers geinstalleerd?
dus denk dat dat ook niet werkt..
denk dat een harde reset de enige optie is.. welk programma gebruik jij om een backup te maken van je agenda, contact personen etc..?
Verwijderd
Ok herstart je pc eens. Probeer nog één keer of je met AS kan verbinden. Lukt het niet doe dan die harde reset. Ik gebruik zelf Sprite Backup voor een backup. Doe dan enkel een PIM-backup en niet een volledige backup. Als je namelijk die volledige bachup doet, dan restore je je toestel naar de toestand zoals die nu is. Als je trouwens na de harde reset gewoon kan syncen dan zal ie weer alles vanuit je outlook weer overnemen.Rambie schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:43:
[...]
er blijft serial staan... en hij verandert niet in iets anders..
dus denk dat dat ook niet werkt..
denk dat een harde reset de enige optie is.. welk programma gebruik jij om een backup te maken van je agenda, contact personen etc..?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2008 12:48 ]
Oke ik hoef ook alleen maar een backup te hebben van mijn contacten en mijn agenda... probleem is dat de laatste keer dat ik gesynchroniseerd heb, een maand geleden is dus mijn outlook is niet meer up to date en ik wil mijn gegeven in mijn agenda van mijn werk niet kwijt rakenVerwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:47:
[...]
Ok herstart je pc eens. Probeer nog één keer of je met AS kan verbinden. Lukt het niet doe dan die harde reset. Ik gebruik zelf Sprite Backup voor een backup. Doe dan enkel een PIM-backup en niet een volledige backup. Als je namelijk die volledige bachup doet, dan restore je je toestel naar de toestand zoals die nu is. Als je trouwens na de harde reset gewoon kan syncen dan zal ie weer alles vanuit je outlook weer overnemen.
Ik zal sprite backup eens downloaden... hoe kan ik als ik een hard reset heb gedaan dan weer de gegeven inladen? staat dat programma dan nog gewoon op de pda?
Heb zelf ook een probleem gehad met AS, lag bij mij aan het uitgevinkt zijn van de optie "USB verbindingen toestaan". Na deze terug geplaatst was deed AS het weer
Verwijderd
harde reset doe je makkelijkste via start\settings\clear storage en kies dan voor "clear storage only". Dan wordt alleen je device gereset en moet je weer uitlijnen en het hele verhaal doen. Wil je ook je 4Gb schoon maken kies dan voor "clear storage en format internal storage". Zie een harde reset als een schone install op je pc. Alles behalve de dingen die je er zelf op hebt gezet worden dan weer geinstalleerdRambie schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:55:
[...]
Oke ik hoef ook alleen maar een backup te hebben van mijn contacten en mijn agenda... probleem is dat de laatste keer dat ik gesynchroniseerd heb, een maand geleden is dus mijn outlook is niet meer up to date en ik wil mijn gegeven in mijn agenda van mijn werk niet kwijt raken
Ik zal sprite backup eens downloaden... hoe kan ik als ik een hard reset heb gedaan dan weer de gegeven inladen? staat dat programma dan nog gewoon op de pda?
Succes en laat even weten of het allemaal is gelukt.
Die optie had ik nog even vergeten..bluecupra schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:56:
Heb zelf ook een probleem gehad met AS, lag bij mij aan het uitgevinkt zijn van de optie "USB verbindingen toestaan". Na deze terug geplaatst was deed AS het weer
Thanks voor het meedenken Bleu..
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2008 13:05 ]
Verwijderd
Heb je wel de juiste USB kabel te pakken? niet toevallig van je navigatie, ander toestel o.i.d.?Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 13:01:
[...]
harde reset doe je makkelijkste via start\settings\clear storage en kies dan voor "clear storage only". Dan wordt alleen je device gereset en moet je weer uitlijnen en het hele verhaal doen. Wil je ook je 4Gb schoon maken kies dan voor "clear storage en format internal storage". Zie een harde reset als een schone install op je pc. Alles behalve de dingen die je er zelf op hebt gezet worden dan weer geinstalleerd
Succes en laat even weten of het allemaal is gelukt.
[...]
Die optie had ik nog even vergeten..is ook nog mogelijk. Kan zijn dat die in AS uit is gezet.
Thanks voor het meedenken Bleu..
Dit heb ik ook namelijk gehad, verkeerde kabel te pakken, en wil hij wel opladen, maar niets bijwerken.
Ik heb een heel suf probleem: de stylus glijdt er niet meer zo makkelijk in. Het is net of er wat weerstand inzit.
Herkend iemand het probleem?
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
eventjes hooguit 1 bladzijde teruglezen...Schonhose schreef op zondag 16 november 2008 @ 19:51:
Ik heb een heel suf probleem: de stylus glijdt er niet meer zo makkelijk in. Het is net of er wat weerstand inzit.
Heeft iemand trouwens een 2400mah batterij in gebruik? Zie ze rondzwerven op het internet maar hoor er eigenlijk niks over.
-edit
Mugen Power heeft zelfs een 3000mah batterij O.o
-edit
[ Voor 19% gewijzigd door Don3k op 16-11-2008 22:29 ]
Reserve stylus doet het ook niet goed. (had ik al geprobeerd, vergeten te vermelden, bedankt voor het meedenken)CappieL schreef op zondag 16 november 2008 @ 21:07:
eventjes hooguit 1 bladzijde teruglezen...
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
Verwijderd
http://www.mugenpowerbatt...5377/Products/HLI-P3700XLDon3k schreef op zondag 16 november 2008 @ 21:12:
Heeft iemand trouwens een 2400mah batterij in gebruik? Zie ze rondzwerven op het internet maar hoor er eigenlijk niks over.
-edit
Verwijderd
Zaterdag de Rom-update uitgevoerd (ik weet, ik ben er erg laat bij...).
Gelukkig merk ik veel verschil, hij is een stuk stabieler. Ook mijn batterij gaat iets langer mee. Maar nog altijd niet lang genoeg. Ik kan er hooguit 2 dagen mee doen. En dan bel ik er misschien max. een uurtje mee. Verder doe ik er niks bijzonders mee, o.i.d. Niet op internet, m'n backlight gaat binnen het minuut uit, evenals het toestel zelf.
Ik weet dus niet of het normaal is dat m'n batterij zo kort mee gaat. Nu kan het zijn (ik ben tweede eigenaar) dat de eerste eigenaar niet goed om is gegaan met de batterij. Bijvoorbeeld niet goed opgeladen, o.i.d.. Hoe zou ik dit probleem kunnen verhelpen? Klantenservice van HTC? Of gewoon een nieuwe batterij kopen?
Gelukkig merk ik veel verschil, hij is een stuk stabieler. Ook mijn batterij gaat iets langer mee. Maar nog altijd niet lang genoeg. Ik kan er hooguit 2 dagen mee doen. En dan bel ik er misschien max. een uurtje mee. Verder doe ik er niks bijzonders mee, o.i.d. Niet op internet, m'n backlight gaat binnen het minuut uit, evenals het toestel zelf.
Ik weet dus niet of het normaal is dat m'n batterij zo kort mee gaat. Nu kan het zijn (ik ben tweede eigenaar) dat de eerste eigenaar niet goed om is gegaan met de batterij. Bijvoorbeeld niet goed opgeladen, o.i.d.. Hoe zou ik dit probleem kunnen verhelpen? Klantenservice van HTC? Of gewoon een nieuwe batterij kopen?
Die van mij gaat soms nog niet eens 1 dag mee, maar dat is veelal wanneer ik ook muziek luister en internet gebruik.Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:48:
Zaterdag de Rom-update uitgevoerd (ik weet, ik ben er erg laat bij...).
Heb je het progje "Diamond Tweak"?
Daar kun je wat aanpassingen doen voor energiebesparingen volgens mij!
Klopt het datd de mda4 van t-mobile simlock vrij is aangezien orange en t-mobile zijn samengevoegd dit jaar?
Nee volgens mij zit er bij tmobile gewoon een lock op zodat je kaarten van andere providers niet kan gebruiken
Verwijderd
Freaky Gabbur schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:55:
Nee volgens mij zit er bij tmobile gewoon een lock op zodat je kaarten van andere providers niet kan gebruiken
Volgens de TS en deze poster, is ie gewoon simlock-vrij??!! . Je kan het natuurlijk altijd even proberen door er een andere sim in te doen.marz01 schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:53:
Klopt het datd de mda4 van t-mobile simlock vrij is aangezien orange en t-mobile zijn samengevoegd dit jaar?
quote:
Geachte ************,
Het klopt inderdaad dat de “MDA Compact IV “ een simlock van T-mobile bevat. De andere twee versies (NL en EN) zijn geheel simlock vrij.
Wij hopen u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Het blijft dus een warrig verhaal..

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2008 14:51 ]
Ik heb de MDA IV en hij is gewoon simlock vrijVerwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:46:
[...]
[...]
Volgens de TS en deze poster, is ie gewoon simlock-vrij??!! . Je kan het natuurlijk altijd even proberen door er een andere sim in te doen.
quote:
Geachte ************,
Het klopt inderdaad dat de “MDA Compact IV “ een simlock van T-mobile bevat. De andere twee versies (NL en EN) zijn geheel simlock vrij.
Wij hopen u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Het blijft dus een warrig verhaal..
(ik heb hem zelfs bij Studentmobiel gehaald!)
[ Voor 3% gewijzigd door dangerousp op 17-11-2008 15:09 ]
De reperatiesevice vna t-mobile(solid-vision) beweert dat alle htc toestellen van t-mobile met simlock worden geleverd.
In de maand dat ik de mda4 in bezit heb gehad en ermee heb kunnen spelen heb ik dit verder niet waargenomen dat er een simlock opzat, maar kan dit dus mooi niet bewijzen
In de maand dat ik de mda4 in bezit heb gehad en ermee heb kunnen spelen heb ik dit verder niet waargenomen dat er een simlock opzat, maar kan dit dus mooi niet bewijzen
Verwijderd
Vanwaar deze vraag dan?marz01 schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:08:
De reperatiesevice vna t-mobile(solid-vision) beweert dat alle htc toestellen van t-mobile met simlock worden geleverd.
Hoe langer ik deze telefoon in gebruik heb (ongeveer 4 maanden), hoe harder ik me eraan begin te ergeren. De ergernissen tot nu toe:
- TouchFLO is langzaam
- TouchFLO crashed keihard bij het personen menu wanneer ik mijn contactpersonen gesynchroniseerd heb (hij zal wel een probleem hebben met de fototjes die bij verschillende contacten staan)
- Ik kan soms niet opnemen als ik gebeld wordt
- Trilfunctie is nauwelijks te voelen, ik mis regelmatig gesprekken
- Batterij kan niks hebben, is na een normale dag helemaal leeg(beetje internetten in de trein, email, sms en bellen)
- De camera is traag, en maakt foto's met een kwaliteit die gelijk is aan die van mn oude nokia 3210
- Trilfunctie flipt soms helemaal door als ik gebeld wordt of een agenda herinnering heb, hij blijft continu trillen
- Geluidskwaliteit wat uit de speaker komt is erg slecht en kraakt
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Ze willen hem niet repareren met als reden het verwijderen van de simlock door mij, echter ik zoek nu naar argumenten om aan te tonen dat deze er nooit op heeft gezeten bij deze serie mda4 ivm de orange/t-mobile overgang
Verwijderd
Ok..dat is duidelijk. Lijkt me oproepje waard in dit topic, of diegenen die een MDA hebben jou willen mailen. Deze mails verzamelen en daar mee naar T-mobile gaan. Dat zou ze moeten overtuigen.marz01 schreef op maandag 17 november 2008 @ 17:31:
[...]
Ze willen hem niet beweren met als reden het verwijderen van de simlock door mij, echter ik zoek nu naar argumenten om aan te tonen dat deze er nooit op heeft gezeten bij deze serie mda4 ivm de orange/t-mobile overgang
Verwijderd
T-Mobile levert al een tijdje geen simlocked abo toestellen meer uit, i.v.m. de migratie vanuit Orange, zodat Orange klanten de overlap van Orange naar T-Mobile hun nieuwe toestel al kunnen gebruiken.
Verwijderd
Ik zou als ik jou was eens SPB Mobile Shell gaan gebruiken, is veel mooier en bevalt mij een heel stuk beter.domi235 schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:28:
Hoe langer ik deze telefoon in gebruik heb (ongeveer 4 maanden), hoe harder ik me eraan begin te ergeren. De ergernissen tot nu toe:Ik weet dat ik met behulp van allerlei getweak en geflash hem wel een beetje sneller kan krijgen, maar ik wil gewoon een stabiele mda, out of the box.
- TouchFLO is langzaam
- TouchFLO crashed keihard bij het personen menu wanneer ik mijn contactpersonen gesynchroniseerd heb (hij zal wel een probleem hebben met de fototjes die bij verschillende contacten staan)
- Ik kan soms niet opnemen als ik gebeld wordt
- Trilfunctie is nauwelijks te voelen, ik mis regelmatig gesprekken
- Batterij kan niks hebben, is na een normale dag helemaal leeg(beetje internetten in de trein, email, sms en bellen)
- De camera is traag, en maakt foto's met een kwaliteit die gelijk is aan die van mn oude nokia 3210
- Trilfunctie flipt soms helemaal door als ik gebeld wordt of een agenda herinnering heb, hij blijft continu trillen
- Geluidskwaliteit wat uit de speaker komt is erg slecht en kraakt
En met google kom je een heel eind
Heb net HardSPL+Dutty's rom geinstalleerd alles werkt lekker snel en soepel. Maar nu als ik iemand bel blijft mijn scherm actief, waar kan ik dit instellen?
Verwijderd
De accu van DealExtreme is gisteren bezorgd
Kan in ieder geval alvast melden dat 'ie zo goed als vol wordt geleverd.
Verwijderd
Dutty heeft dat op verzoek gedaan van vele gebruikers die het scherm graag aan willen hebben tijdens het bellen. Met een regeditor kan je die waardes weer terugzetten. Het gaat om de volgende entrys:thr- schreef op maandag 17 november 2008 @ 23:12:
Heb net HardSPL+Dutty's rom geinstalleerd alles werkt lekker snel en soepel. Maar nu als ik iemand bel blijft mijn scherm actief, waar kan ik dit instellen?
Wil je er vanaf dat als je belt je scherm op zwart gaat? Doe dan het volgende:
1) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatteryTimeoutInCall set from 5 to 0
2) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatterySuspendTimeoutInCall from 5 to 0
3) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastDormandDisplayDuringCall from 1 to 0
Bovenstaande kon je ook in de TS vinden. Als ik logisch denk..
Controleer ook onderstaande waardes nog even. Het kan zijn dat je die ook nog moet veranderen van 0 naar 1
HKCUControlPanelPhone Sleep to 0
HKCUControlPanelBacklightLightSensorPollingEnable to 0
Wacht na het veranderen van deze settings ongeveer 60 seconden en herstart je telefoon.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 12:39 ]
Verwijderd
Leuk, dat Weather-ding op je TD.
MAAR: bestaat er niet een programma, waardoor je files heel makkelijk op je TD kan zien? Ik heb het dan niet over TomTom, of andere internetsites waar je het op kan zien. Maar net zoals het weer, dat je per stad kan scrollen waar files in de buurt staan? Zou handig zijn....
MAAR: bestaat er niet een programma, waardoor je files heel makkelijk op je TD kan zien? Ik heb het dan niet over TomTom, of andere internetsites waar je het op kan zien. Maar net zoals het weer, dat je per stad kan scrollen waar files in de buurt staan? Zou handig zijn....
Verwijderd
Als ik mail wil binnenhalen (Telfort) dan krijg ik de melding dat ik ga Roamen. Als ik op ok druk dan wordt de mail binnegehaald. Het lukt dus niet om automatisch binnen te halen. Kan ik deze kreet ook weghalen?
Tevens heb ik Swift Rom 7.5 geinstalleerd, kan ik deze in de toekomst ook verwijderen om een nieuwe Rom te proberen?
Tevens heb ik Swift Rom 7.5 geinstalleerd, kan ik deze in de toekomst ook verwijderen om een nieuwe Rom te proberen?
Verwijderd
Ja. Op dezelfde manier zoals je de swift erop hebt gezet, kan je dat met elke andere rom ook doen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:54:
[...]
Verwijderd
Kan ik 'm er gewoon over heen knallen? Of moet ik 'm eerst viavia verwijderen?
Ik zoek iets wat Dutch is.
Iemand nog een antwoord op mijn eerste vraag.
BVD
BVD
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:57:
[...]
Ja. Op dezelfde manier zoals je de swift erop hebt gezet, kan je dat met elke andere rom ook doen.
Verwijderd
Je kan een nieuwe ROM er idd 'gewoon overheen knallen'. Je voert namelijk tevens een hard-reset uit. Dit betekent dus ook dat je al je instellingen kwijt bent. Al valt dit natuurlijk grotendeels wel weer op te vangen met een back-up.Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:53:
BVD
[...]
Verwijderd
Onderstaande kwam ik ergens tegen. Misschien dat dat helpt?Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:53:
...
BVD
[...]
[HKCU\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"ShowRoamWarning" = dword:00000000
Garantie tot aan de voordeur
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 15:54 ]
http://www.microsoft.com/...re/games/texasholdem.mspx
Texas Holdem FULL VERSION, GRATIS
Kan je zowel online als offline spelen.
Heerlijk om te doen, ook mooie graphics
Verwijderd
Bedankt voor de info
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:42:
[...]
Onderstaande kwam ik ergens tegen. Misschien dat dat helpt?
[HKCU\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"ShowRoamWarning" = dword:00000000
Garantie tot aan de voordeur
thnx maar eens proberen.Sleehond schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:44:
Burp
Verwijderd
Hmmz?Sleehond schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:44:
Ook te downloaden zonder hotmail / msn account?
Laat maar....
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 18:54 ]
Loopt de TD bij jullie ook zo vaak vast tijdens internetten? Begin me hier echt steeds meer aan de ergeren. Effe wat internetten in de bus of trein zonder een keer te moeten softresetten komt bijna niet voor. Draai SwiftBL6.5. Denk dat ie maar es een andere rom moet gaan proberen, kijken of de problemen dan nog aan blijven houden.
Verwijderd
Dit een mogelijkheid om je TF3D in het NL te zettenVerwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:53:
[...]
HKEY_CURRENT_USER\MUI\CurLang
Change value from 409 to 413 (Hex) for Dutch or try another value for your language.
Swiftblade Rom lijkt helaas stil te staan. Misschien toch naar DuttyThroy...........
Verwijderd
Dit had ik reeds gedaan, helaas neemt de TD dit niet mee in je thema. Ik heb een thema (Shakass) met afwijkend lettertype, dit lettertype is nu standaard van de TD ivm het op Nederlands zetten.
Ben ff op zoek naar Dutty Throy..
Bedankt.
Ben ff op zoek naar Dutty Throy..
Bedankt.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:57:
[...]
Dit een mogelijkheid om je TF3D in het NL te zetten
HKEY_CURRENT_USER\MUI\CurLang
Change value from 409 to 413 (Hex) for Dutch or try another value for your language.
Swiftblade Rom lijkt helaas stil te staan. Misschien toch naar DuttyThroy...........
heb alleen last dat ie hdspa netwerk niet meer vaak vindt, das pas balenRpol schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:48:
Loopt de TD bij jullie ook zo vaak vast tijdens internetten? Begin me hier echt steeds meer aan de ergeren. Effe wat internetten in de bus of trein zonder een keer te moeten softresetten komt bijna niet voor. Draai SwiftBL6.5. Denk dat ie maar es een andere rom moet gaan proberen, kijken of de problemen dan nog aan blijven houden.
http://www.fileindex.nl/mobiel.aspxVerwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:43:
Leuk, dat Weather-ding op je TD.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
thx..Sleehond schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:44:
maar ik heb em geinstalleerd en heb toch echt maar een trial version hoor!
Er staat 'Available in the U.S. only.' bij, misschien dat het daar door komt?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Heb hem netjes kunnen registreren... (zit in Seattle deze weekpven schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:22:
Er staat 'Available in the U.S. only.' bij, misschien dat het daar door komt?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Het is ook een trial versie. Je moet je registreren voor de full version. Registreren is gratis, maar er zal ongetwijfeld ook gratis spam bezorgt gaan worden. Dus gebruik gewoon even je spam account als je je registreert. Ik heb bij het downloaden overigens opgegeven dat ik op Antarctica woon. Verder nergens opgegeven waar ik vandaan kom, dus geen idee of hij dit ook daadwerkelijk onthoud.ind0mi schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:13:
[...]
thx..
maar ik heb em geinstalleerd en heb toch echt maar een trial version hoor!
Als je eenmaal registreert kun je ongelimiteerd offline tegen bots spelen, en online tegen echte mensen.
[edit]
Ik moet zeggen dat dit werkelijk een leuk spelletje is. Ziet er goed uit en speelt lekker online. Alleen getest met HSDPA dus ik weet niet of het met GPRS ook nog zo leuk is.
[ Voor 24% gewijzigd door 3raser op 19-11-2008 14:14 ]
Verwijderd
All in!!3raser schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:40:
[...]
[..]
Als je eenmaal registreert kun je ongelimiteerd offline tegen bots spelen, en online tegen echte mensen.
Shit klapt net me verbinding er uit..

Naja..all in met sitting ducks, is ook niet echt slim..

Ik ga vanavond de registratie voltooien, ik had met mijn thuis pc aangegeven dat ik in beverly hills woon...
Hopelijk lukt dat dalijk ook met de registratie op de htc.
Hopelijk lukt dat dalijk ook met de registratie op de htc.
Burp
Verwijderd
Klopt het dat de TD geen slot heeft voor MicroSD en dat de gebruiker het dus met 4GB moet doen?
Stel je telefoon is niet meer te redden dan kan de 4GB er niet uit en in een andere telefoon...
Zelf heb ik nog geen TD maar ga er binnenkort eentje halen bij mijn verlenging van T-mobiel
Met een strakke achterkant dus. Wel jammer dat T-mobiel dus nog geen Touch Pro heeft.
En dat er telkens een ander vormpje of logo aan veranderd wordt.
Is bij de TD van T-mobile de roze menu kleur aan te passen naar normale kleuren als bij de gewone TD versie met dat mooie groen enzo? Is dat een standaard optie aanpassen?
Momenteel gebruik ik een HTC S710
qwerty is wel fijn, vandaar dat de touch pro mij fijner lijkt. Maar vroeger heb ik ook met een HP IPAQ gebeld met touchscreen
dus denk ik dat de TD na een paar dagen wel went met zo een stylus.
Stel je telefoon is niet meer te redden dan kan de 4GB er niet uit en in een andere telefoon...

Zelf heb ik nog geen TD maar ga er binnenkort eentje halen bij mijn verlenging van T-mobiel
En dat er telkens een ander vormpje of logo aan veranderd wordt.
Is bij de TD van T-mobile de roze menu kleur aan te passen naar normale kleuren als bij de gewone TD versie met dat mooie groen enzo? Is dat een standaard optie aanpassen?
Momenteel gebruik ik een HTC S710
Klopt het dat je voor je vragen nog niet in de FAQ hebt gekeken? Beide vragen zijn daarin (bijna) letterlijk terug te vinden.
Sometimes you need to plan for coincidence
Verwijderd
Weet iemand waar ik een nieuwere versie van Opera mobile kan vinden? Ik heb nu de laatste (build 1938) maar die werkt niet echt fijn. Af en toe traag met opstarten... Weet iemand ergens een nieuwe build te vinden in het nederlands?
Wie weet hoe ik mijn HTC maximaal kan belasten? Dit om te testen hoelang hij meegaat met verschillende radio's en roms 
Nu doe ik met coreplayer de benchmark mode, maar weet niet of dit de goede weg is.
Nu doe ik met coreplayer de benchmark mode, maar weet niet of dit de goede weg is.
Verwijderd
Ik probeer net om op de TD van mijn vrouw ook de Swift Rom 7.5 12MB Full te installeren, maar ik kom nu ninet verder dan het scherm waar die duitser aangeeft hoeveel procent er nog te gaan is. Deze blijft op 0% staan en daarna een foutmelding dat je het opnieuw moet proberen.
Ik geloof dat ik het opstartriedeltje wel 50x voorbij heb horen komen vandaag. Ik krijg het niet meer voor elkaar, terwijl ik het er zonder problemen bij mijn eigen erop heb gekregen. Tevens heb ik meerdere keren de HSPL 1.40 Olinex erop gezet.
Iemand bekend met dit probleem?
Ik geloof dat ik het opstartriedeltje wel 50x voorbij heb horen komen vandaag. Ik krijg het niet meer voor elkaar, terwijl ik het er zonder problemen bij mijn eigen erop heb gekregen. Tevens heb ik meerdere keren de HSPL 1.40 Olinex erop gezet.
Ik zie op de t mobile site een mda compact 4 software update (nieuwe rom dus!)
Iemand al geprobeerd..? ik gebruik namelijk SkippyCentraal 3.2.. (na een geflopte 3.3)
Zou niet graag WEER alles goed willen instellen...
Iemand al geprobeerd..? ik gebruik namelijk SkippyCentraal 3.2.. (na een geflopte 3.3)
Zou niet graag WEER alles goed willen instellen...
Verwijderd
Heb die nu ook geïnstalleerd, hoe krijg ik het alleen voor mekaar dat mijn Diamond alleen die Shell gebruikt en niet opstart met TF3D (heb deze alwel uitgeschakeld via vandaag en wm6.1 ingeschakeld)?Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:42:
[...]
Ik zou als ik jou was eens SPB Mobile Shell gaan gebruiken
Ik heb ook Shell gedraaid (een dag of 2) maar dat deed ik gewoon via Vandaag... iemand anders die Dvine kan helpen?Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:10:
[...]
Heb die nu ook geïnstalleerd, hoe krijg ik het alleen voor mekaar dat mijn Diamond alleen die Shell gebruikt en niet opstart met TF3D (heb deze alwel uitgeschakeld via vandaag en wm6.1 ingeschakeld)?
Verwijderd
Heb je via instellingen -> Spb Mobile Shell -> Tabblad Nu Scherm een vinkje gezet bij "Toon het Nu Scherm als het apparaat start"?Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:10:
[...]
Heb die nu ook geïnstalleerd, hoe krijg ik het alleen voor mekaar dat mijn Diamond alleen die Shell gebruikt en niet opstart met TF3D (heb deze alwel uitgeschakeld via vandaag en wm6.1 ingeschakeld)?
En kies bij Tabblad "Thema" -> een vinkje bij Gebruik een kleuren thema en kies als thema kleur Indigo
Nu heb ik dan toch wat hulp nodig.
Mijn volume knoppen aan de zijkant functioneren niet correct.
Wel komt het volume balke in beeld maar gaat niet omlaag/hoog wanneer ik deze druk met de knoppen.
Wel wanneer ik deze op het scherm aanraak. ik draai SkippyCentral 3.2 maar ik denk niet dat het daar aan ligt.
Iemand een idee wat ik over het hoofd zie of wat ik zou kunnen proberen?
softreset heb ik gedaan, tijdje uit laten staan etc.. alleen nog niet de rom er opnieuw op los gelaten.
Mijn volume knoppen aan de zijkant functioneren niet correct.
Wel komt het volume balke in beeld maar gaat niet omlaag/hoog wanneer ik deze druk met de knoppen.
Wel wanneer ik deze op het scherm aanraak. ik draai SkippyCentral 3.2 maar ik denk niet dat het daar aan ligt.
Iemand een idee wat ik over het hoofd zie of wat ik zou kunnen proberen?
softreset heb ik gedaan, tijdje uit laten staan etc.. alleen nog niet de rom er opnieuw op los gelaten.
Ik kan iets missen maar de mda vario IV is toch dezelfde als de pro?????Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:37:
Zelf heb ik nog geen TD maar ga er binnenkort eentje halen bij mijn verlenging van T-mobielMet een strakke achterkant dus. Wel jammer dat T-mobiel dus nog geen Touch Pro heeft.

Verwijderd
Een MDA Vario IV is volgens mij gewoon een TDtiesvts schreef op donderdag 20 november 2008 @ 07:23:
[...]
Ik kan iets missen maar de mda vario IV is toch dezelfde als de pro?????
Ik heb de NOS applicatie gedownload en geinstalleerd maar deze is super klein te lezen als ik de applicatie open. Tekst is echt teeee klein!
Hebben jullie dit ook>?
Hebben jullie dit ook>?
Verwijderd
Yep, er is volgens mij nog geen VGA versie. Maar je bent in ieder geval niet de enige. Wie weet komt er als we geduld hebben nog een keer een goeie versie.mobile625 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:29:
Ik heb de NOS applicatie gedownload en geinstalleerd maar deze is super klein te lezen als ik de applicatie open. Tekst is echt teeee klein!
Hebben jullie dit ook>?
MDA Vario IV is de Touch proVerwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:17:
[...]
Een MDA Vario IV is volgens mij gewoon een TD
MDA Compact IV is de Diamond....toch??
Verwijderd
Ik heb sinds vanochtend iets vreemds op mijn HTC TD.
Er staat bovenin, naast het roaming icoontje (ik zit bij Telfort dus dat staat altijd aan), een 'verbinding niet actief'-icoontje (dit zijn twee pijltjes met een kruisje eronder).
Wanneer ik het netwerk op 3G zet wordt dit icoontje vervangen door een lichtgrijs gekleurd 3G icoontje.
Als ik bijvoorbeeld de weergegevens wil verversen gebeurt er niets.
Zelf heb ik geen instellingen veranderd, gisteren werkte het gewoon nog.
Heeft iemand suggesties hoe ik dit kan oplossen en wat dit precies betekent?
Er staat bovenin, naast het roaming icoontje (ik zit bij Telfort dus dat staat altijd aan), een 'verbinding niet actief'-icoontje (dit zijn twee pijltjes met een kruisje eronder).
Wanneer ik het netwerk op 3G zet wordt dit icoontje vervangen door een lichtgrijs gekleurd 3G icoontje.
Verwijderd
Lol. daar kon je nog wel eens gelijk in hebben...tiesvts schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:28:
[...]
MDA Vario IV is de Touch pro
MDA Compact IV is de Diamond....toch??
Ik heb een keer een grijs 3g icoontje en toen kon ik niet syncen met het werk.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:37:
Ik heb sinds vanochtend iets vreemds op mijn HTC TD.
Daarna de telefoon gereset en toen was het weer goed.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Vermoedelijk heb je toch niet de juiste Hspl. Er zit verschil tussen de signed en de unsigned versie. De unsigned heb ik nog op 4shared staan..kliklik Lees ook dit even..kliklikVerwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 18:10:
Ik probeer net om op de TD van mijn vrouw ook de Swift Rom 7.5 12MB Full te installeren, maar ik kom nu ninet verder dan het scherm waar die duitser aangeeft hoeveel procent er nog te gaan is. Deze blijft op 0% staan en daarna een foutmelding dat je het opnieuw moet proberen.
hey, laat effe weten wat je van spb mobile shell vind. Ben het instabiele en slome TF3D een beetje beu aan het worden. Zat er ook over te denken om dit te installeren. Na 3 maanden kijk je niet echt meer naar het mooie uiterlijk van TF3D maar wil je gewoon een phone die goed, stabiel en lekker snel werkt.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:10:
[...]
Verwijderd
Had ik inderdaad al gedaan, maar goed had verwacht dat je deze shell in totaal kon gebruiken ipv TF3D en dat je TF3D dan ook niet meer te voorschijnt kan toveren... helaas.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:48:
[...]
Heb je via instellingen -> Spb Mobile Shell -> Tabblad Nu Scherm een vinkje gezet bij "Toon het Nu Scherm als het apparaat start"?
En kies bij Tabblad "Thema" -> een vinkje bij Gebruik een kleuren thema en kies als thema kleur Indigo
In ieder geval bedankt voor de snelle hulp!
Verwijderd
hey mensen ik heb een probleempje met mijn HTC diamant 
Als ik aan het bellen ben verbreekt hij enorm vaak het gesprek en dat is echt extreem irritant, hebben meerdere mensen hier last van? of heb ik gewoon een verotte htc? of iets met het simkaartje wat niet meer goed is?.. (ik gebruik deze al 3 jaar ofzo)
heeft iemand een ideetje?
gr
Jeroen
Als ik aan het bellen ben verbreekt hij enorm vaak het gesprek en dat is echt extreem irritant, hebben meerdere mensen hier last van? of heb ik gewoon een verotte htc? of iets met het simkaartje wat niet meer goed is?.. (ik gebruik deze al 3 jaar ofzo)
gr
Jeroen
Ik heb precies hetzelfde, en ook al gereset maar helpt helaas ook niet...Sc0rPi0N schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:48:
[...]
Ik heb een keer een grijs 3g icoontje en toen kon ik niet syncen met het werk.
Daarna de telefoon gereset en toen was het weer goed.
Verwijderd
Dit zou kunnen gebeuren als gevolg van het switchen tussen G (gprs) en 3G (umts). Het is vaker gezegd dat de TD problemen heeft met het wisselen tussen deze netwerken tijdens een verbinding (bv een gesprek). Het zou dus kunnen dat je je in een gebied bevindt waar maar net 3G ontvangst is. In bepaalde roms is het mogelijk om in je Communication Manager aan te geven dat je alleen G wilt gebruiken, nooit 3G of H (hsdpa). Als je dit aanzet zal je verbinding niet meer wegvallen als het hieraan lag, daarnaast bespaar je een hoop energie dus gaat je batterij langer mee.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:36:
hey mensen ik heb een probleempje met mijn HTC diamant
gr
Jeroen
Verwijderd
Domme vraag mijnerzijds misschien maar er is dus onderscheid tussen G en 3G? Ik heb namelijk alleen nog maar G en H gezien, nooit 3G. Het vreemde is dat ik op mijn werk goeie H dekking heb, maar thuis (6km verderop) G en niet eens meer 3G. Irritant maar waar.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:08:
[...]
Dit zou kunnen gebeuren als gevolg van het switchen tussen G (gprs) en 3G (umts). Het is vaker gezegd dat de TD problemen heeft met het wisselen tussen deze netwerken tijdens een verbinding (bv een gesprek). Het zou dus kunnen dat je je in een gebied bevindt waar maar net 3G ontvangst is. In bepaalde roms is het mogelijk om in je Communication Manager aan te geven dat je alleen G wilt gebruiken, nooit 3G of H (hsdpa). Als je dit aanzet zal je verbinding niet meer wegvallen als het hieraan lag, daarnaast bespaar je een hoop energie dus gaat je batterij langer mee.
KPN kaartVerwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:12:
[...]
Domme vraag mijnerzijds misschien maar er is dus onderscheid tussen G en 3G? Ik heb namelijk alleen nog maar G en H gezien, nooit 3G. Het vreemde is dat ik op mijn werk goeie H dekking heb, maar thuis (6km verderop) G en niet eens meer 3G. Irritant maar waar.
Vodafone
T-Mobile / Orange
Misschien verklaart dit een hoop
[ Voor 12% gewijzigd door Frostbite op 20-11-2008 15:04 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Dit is dus nu al zo vaak aan bod gekomen, dat ik mij afvraag of er überhaupt wel wordt gelezen. Verder is Google een prima alternatief ...Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:12:
[...]
Domme vraag mijnerzijds misschien maar er is dus onderscheid tussen G en 3G? Ik heb namelijk alleen nog maar G en H gezien, nooit 3G. Het vreemde is dat ik op mijn werk goeie H dekking heb, maar thuis (6km verderop) G en niet eens meer 3G. Irritant maar waar.

Maar om het simpel te houden, G[Gprs] is langzaam, 3G[wcdma/umts] is snel, en de H[hsdpa] is nog sneller en zie je volgens mij alleen maar als er ook daadwerkelijk dataverkeer gaande is en beschikbaar is.
Als jij thuis alleen maar G/ontvangst hebt, dan zit er niets anders op om te verhuizen..
Doe eens je connection setup opnieuw.Grinder schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:39:
[...]
Ik heb precies hetzelfde, en ook al gereset maar helpt helaas ook niet...
Dit zou je ook handmatig kunnen doen in je phone/settings.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:08:
[...]
...om in je Communication Manager aan te geven dat je alleen G wilt gebruiken, nooit 3G of H (hsdpa). Als je dit aanzet zal je verbinding niet meer wegvallen als het hieraan lag, daarnaast bespaar je een hoop energie dus gaat je batterij langer mee.
Start<settings<personal<phone==> tabblad band.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 15:10 ]
Verwijderd
Ik weet wel wat het inhoudt, alleen vond ik het vreemd dat ik binnen 6km van H naar G ga, ik zou een 'tussen-gebied' van 3G verwachten. Daar kwam ff bij dat ik uberhaupt nog nooit 3G in mijn scherm heb gezien maar alleen G en H.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:59:
Dit is dus nu al zo vaak aan bod gekomen, dat ik mij afvraag of er überhaupt wel wordt gelezen. Verder is Google een prima alternatief ...![]()
Maar om het simpel te houden, G[Gprs] is langzaam, 3G[wcdma/umts] is snel, en de H[hsdpa] is nog sneller en zie je volgens mij alleen maar als er ook daadwerkelijk dataverkeer gaande is en beschikbaar is.
Als jij thuis alleen maar G/ontvangst hebt, dan zit er niets anders op om te verhuizen..
Een collega had een tip gekregen om in de instellingen van internet de naam aan te passen en dan opnieuw te proberen. Vreemd maar als je dat doet dan werkt het daarna wel ineens.
Hij had dat van KPN te horen gekregen als oplossing.
Zie bijvoorbeeld : http://forum.fok.nl/topic/1164249 en http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=382183
Hij had dat van KPN te horen gekregen als oplossing.
Wat voor simkaart heb je . Ik vermoed dat je een oude simkaart hebt en geen umts simkaart. Alleen nieuwe simkaarten kunnen het 3G netwerk 'aan'Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:05:
[...]
Ik weet wel wat het inhoudt, alleen vond ik het vreemd dat ik binnen 6km van H naar G ga, ik zou een 'tussen-gebied' van 3G verwachten. Daar kwam ff bij dat ik uberhaupt nog nooit 3G in mijn scherm heb gezien maar alleen G en H.
Zie bijvoorbeeld : http://forum.fok.nl/topic/1164249 en http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=382183
[ Voor 57% gewijzigd door Frostbite op 20-11-2008 15:14 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Met een 'oude' niet u-sim heb je ook geen H! En poster geeft aan dat hij die wel heeft op zijn werk. Blijkbaar heeft hij thuis in zijn gebied dus geen 3G/Umts dekking.Sc0rPi0N schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:06:
[...]
[...]
Wat voor simkaart heb je . Ik vermoed dat je een oude simkaart hebt en geen umts simkaart. Alleen nieuwe simkaarten kunnen het 3G netwerk 'aan'
Zie bijvoorbeeld : http://forum.fok.nl/topic/1164249
Verwijderd
Ik probeer al vanaf dinsdag m'n Quick GPS te updaten, maar hij zegt continu dat hij verbinding kan maken. Nu heb ik ook al wat problemen met m'n mobiel internet sinds dat Vodafone zijn aankondiging heeft gedaan. Maar ook als ik m'n WIFI aanzet, kan hij niet verbinden.... Help?!
Dit topic is gesloten.