3D Contest v63: Another World Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
@MaartenGibson:

• Heb je al eens met de glazuur fluid simulator gespeeld? Volgens mij zou je daar best leuke resultaten mee kunnen krijgen en "druipende" glazuurdingen mee kunnen maken :)
(het is een oven, het is heet, dus dingen gaan in elkaar zakken, toch? :P )

• Verder vind ik de houding van het rechterpoppetje een beetje vreemd! Om te begrijpen wat ik bedoel: ga zelf op de grond liggen in die houding (en dan ook zo van "oooh I'm melting!" he?), en laat een familielid oid een foto van je maken. Dan heb je gelijk een perfecte referentie :)

• Het linkerpoppetje zou misschien ook nog zijn benen wat anders kunnen zetten, zodat hij niet omvalt als het platte koekje dat hij is?

• Ga je de blauwe achtergrond ook nog veranderen? :)

• Bakpapier krult en heeft vaak kreukeltjes, misschien een leuke toevoeging?

link0007 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:19:
hey roodnaam, niet zo negatief over je eigen forum ja ;)
We proberen er het beste van te maken!
Precies, je moet elkaar juist aanmoedigen! *O*

[ Voor 13% gewijzigd door Stukfruit op 31-10-2008 01:21 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07 23:12

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Tsk, jullie happen allemaal :Y)
Als Blauwe Roodnaam moet je ook weten hoe je de boel weer opport >:)

Vandaag denk ik geen werk van mij. Ik moet zo werken en dan heb ik nog zoveel afspraken dat ik denk... dat ik er vandaag niet meer aan toekom. Maar, morgen weekend, weer een dag!

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-04 09:51
Ik wil wel meedoen, maar ik heb echt 0,0 inspiratie bij dit (zelf gekozen) onderwerp :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
Klein updateje :P

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/1i1xn7.jpg

En in actie :+
Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/4hyydv.jpg

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:50

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

WIP 007
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/rwt15d.jpg
klikbaar

Battle Droid met E5 Blaster :D

Wil nu een begin maken met de textures...

Oh, en C&C is uiteraard welkome :)

[ Voor 36% gewijzigd door Spike_wolf op 31-10-2008 18:02 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ziet er goed uit hierboven! :)
BcMe schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:28:
Ik wil wel meedoen, maar ik heb echt 0,0 inspiratie bij dit (zelf gekozen) onderwerp :')
Kan je brainstormen? :)

Begin eens met een gek woord (maakt niet uit wat, neem een object uit je omgeving ofzo, of iets dat je vandaag zag), brainstorm een uurtje en kijk wat voor leuks eruit komt. Werkt altijd!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Stukfruit schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:44:
Begin eens met een gek woord (maakt niet uit wat, neem een object uit je omgeving ofzo, of iets dat je vandaag zag), brainstorm een uurtje en kijk wat voor leuks eruit komt. Werkt altijd!
Of gebruik google, zoek eventueel op afbeeldingen.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Wip:
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2lup4kk.jpg

Die hekdraden mogen wel wat netter eigenlijk :| Maar dat is echt een naar werk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dntje schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:02:
Wip:
[afbeelding]

Die hekdraden mogen wel wat netter eigenlijk :| Maar dat is echt een naar werk ;(
Ziet er tof uit! Zie alleen niet wat er mis is met de hekdraden ?

Ik laat mn hele alien verhaal hangen na de mooie opmerking hierboven over brainstormen :P Zal van de week eens een wipje posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
  • Laatst online: 24-07 21:32
Wegens persoonlijke redenen heb ik besloten om niet verder mee te doen in de contest, misschien in de toekomst weer, aan de mensen die nog meedoen, heel veel succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 13:43:
[...]

Ziet er tof uit! Zie alleen niet wat er mis is met de hekdraden ?
Nou ze hangen allemaal niet evenhoog aan het paaltje :P

Gister nog wat gedaan:
Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/besug.jpg

Weet niet of ik voor deze setting moet gaan of meer voor een heldere/cartoony setting :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:15
"Nou ze hangen allemaal niet evenhoog aan het paaltje :P"

dus :P dat hoeft tgg ook niet per se ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Zo! Dat begint er erg sfeervol uit te zien! _/-\o_

Alleen zou het er volgens mij beter kloppend uitzien als er echt een "cirkel" van licht wordt geworpen op dat graanveld? :) (nu is het meer een "randje")

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

WIP9 Blender

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/24l4tci.jpg]

[ Voor 35% gewijzigd door Salvatron op 03-11-2008 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@stukfruit:
sorry voor de late reactie ;p maar ik ben de laatste paar dagen niet veel meer op de computer geweest. Ik heb niks gedaan met de fluid sim. want dat haal ik wss qua tijd niet meer, ik ga misschien wel nog iets wijzigen aan de houding van dat mannetje. Heb je misschien tips voor het bakpapier met die kreukels?? en de achtegrond word wss een foto van, of alleen een foto vn een keuken, of een foto van een heel blij kijkend iemand, voor het contrast met wat er binnen de oven gebeurt:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Jack Walsh, ik wil je niet beledigen, maar dat is serieus een combinatie van de meest verschillende (om niet te zeggen vreemde) elementen die ik ooooooit heb gezien :D

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

WIP 008
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/15816dv.jpg
klikbaar

Lekker bezig geweest met textures, tot nu toe alleen de borstkas nog 'dirty' gemaakt :P Verder alleen nog maar een kleurtje op de andere onderdelen geverft, maar die krijgen ook nog battle scars :)
En een leuk bumpmapje er overheen enzo.

Vraag me af of ik genoeg tijd ga hebben om alles af te krijgen.. De droid lukt misschien wel, maar de wereld die ik er omheen wilde maken.. die zal heeeel erg basic worden :D :D

maar wanneer is de deadline nou? Aangezien de deadline in de TS niet bestaat :+ (iig niet dit jaar).

[ Voor 9% gewijzigd door Spike_wolf op 03-11-2008 20:01 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Dark Blue schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:23:
Jack Walsh, ik wil je niet beledigen, maar dat is serieus een combinatie van de meest verschillende (om niet te zeggen vreemde) elementen die ik ooooooit heb gezien :D
Ik vind het ook vreemd, vooral die jas. Maar de oceaan lukte niet en de bomengeneratoren functioneerden niet goed waardoor een graslandschap met bomen afviel.

Het is misschien vreemd maar wel leerzaam. Daarom doe ik aan dit soort topics mee: om er van te leren. De combinatie van catwoman in een kano op een oceaan van lava is vreemd, maar wel leerzaam om te maken. materialnodes, uv-mapping, modelleren, displacements (die de grond onder de kano indeukt bijv.), rigging, etcetera. Iets beters maken komt later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe
Spike_wolf schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:56:
WIP 008
[afbeelding]
klikbaar

Lekker bezig geweest met textures, tot nu toe alleen de borstkas nog 'dirty' gemaakt :P Verder alleen nog maar een kleurtje op de andere onderdelen geverft, maar die krijgen ook nog battle scars :)
En een leuk bumpmapje er overheen enzo.

Vraag me af of ik genoeg tijd ga hebben om alles af te krijgen.. De droid lukt misschien wel, maar de wereld die ik er omheen wilde maken.. die zal heeeel erg basic worden :D :D

maar wanneer is de deadline nou? Aangezien de deadline in de TS niet bestaat :+ (iig niet dit jaar).
Zondag de 9e dan? O-) Of als iedereen het wilt kan het een week opgeschoven worden. :P

Ik probeer te brainstormen, google-brainen, en weet ik veel wat. Maar dit topic zal op een of andere manier niet mijn ding worden..zonde.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
@MaartenGibson:

Je kan ook zelf gewoon met sculpt ofzo wat losse klodders neergooien hoor, heb je in principe geen fluid simulators voor nodig :)

Voor het bakpapier had ik vanavond eigenlijk nog een foto voor je willen nemen (ik moest toch iets bakken!), maar zoals altijd begaven juist vandaag de batterijen van m'n camera het weer :( Maar tips.. ehm, ik neem aan dat het nu een grote plane is? Die een paar keer subdividen, en dan vertexslepen of sculpten (kan ook zonder multires, dus gewoon op je mesh zelf). Als je computer het aankan zou je via multires ook nog iets verder kunnen subdividen en de pinch tool gebruiken om er van die leuke vouwtjes in te maken die je altijd in bakpapier ziet :) Mocht dat het te zwaar maken voor je pc, dan kan je die via de bake opties weer terugbakken naar een normalmap. Goede oefening! :+ En als het niet lukt kan een bumpmapje ook nog wel, maar dan wordt het wel minder mooi omdat je daar niet echt diepte mee krijgt (zoals de naam al aangeeft, het is voor bumpjes / kleine hoogteverschillen bedoeld).

En een foto van een keuken als achhtergrond? Hmm.. zo te zien weet je nog niets over de beruchte "kitchen"-HDR dus ik hou wijs m'n mond O-)

@Jack Walsh:

Je hebt hem misschien zelf al gezien, maar heb je hier nog iets aan? :)

Wel origineel zo met een mistlaag boven een grond met lava/vuur :D Als je goed gebruik maakt van lichteffecten zou dat erg mooi kunnen worden :)
(hint: lava > gelige / oranjige lampen die van onder naar boven toe licht op het karakter werpen?)

@Spike_Wolf:

Geen commentaar, ik wacht rustig af met kritiek gooien tot alles een kleurtje heeft, maar hij ziet er goed uit 8)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Stukfruit schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:56:
@Jack Walsh:

Je hebt hem misschien zelf al gezien, maar heb je hier nog iets aan? :)

Wel origineel zo met een mistlaag boven een grond met lava/vuur :D Als je goed gebruik maakt van lichteffecten zou dat erg mooi kunnen worden :)
(hint: lava > gelige / oranjige lampen die van onder naar boven toe licht op het karakter werpen?)

Daar zitten maps bij met een gigantische resolutie, die had ik nog niet gezien. Misschien heb ik er wel wat aan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@stukfruit:
ik heb eens geprobeerd met de fractal knop bij edit mode bakpapier te maken, dat zag er op zich wel leuk uit maar niet heel realistisch. Ik ga mischien eens wat sculpten. EN! ik weet nu ongeveer een beetje wat een HDR is en hoe je het gebruikt, alleen zou ik niet weten hoe je er een achtergrond mee maakt, tot nu toe is het me alleen nog gelukt om een foto te laten reflecteren in een UV sphere. bedankt voor alle tips btw :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Die automatisch gegenereerde dingen kan je meestal idd beter alleen gebruiken in combinatie met eigen werk :) Op zichzelf zijn die effecten zo goed als altijd "lelijk" of gewoon lelijk (net als de filters in PS).

Achtergrond kan je instellen via de world buttons met een van de blend/paper/real en blend/hori/zenup/endo(wn)-knoppen, maar ik heb even geen Blender bij me dus je zal daar zelf even mee moeten experimenteren :)

Maar gebruik niet de keuken probe als je punten wil scoren voor originaliteit :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Jack Walsh: ik vind je poging geweldig! Ik was al aan het piekeren of ik een zekere cultfilm met catwoman en lavawerelden gemist had, maar dit is dus een combinatie van ... ja hoe noem je het? Best of both worlds? ;)

Zelf weer een update trouwens, ik ben dakjes op de huizen aan het zetten (nog niet getextured) en ik heb de muren wat steentjes gegeven.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0mfnzK9wMwLA6YVj9eqjCsJK/full.jpg

Wat vinden jullie, steentjes te groot?

[ Voor 38% gewijzigd door Dark Blue op 04-11-2008 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Dark Blue schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 18:20:
Jack Walsh: ik vind je poging geweldig! Ik was al aan het piekeren of ik een zekere cultfilm met catwoman en lavawerelden gemist had, maar dit is dus een combinatie van ... ja hoe noem je het? Best of both worlds? ;)
Het is in ieder geval beter gelukt dan ik van te voren had verwacht. :)
Wat vinden jullie, steentjes te groot?
De stenen lijken inderdaad ietsje aan de grote kant te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/G5NKdSO5JCDC58Yzjlc0cMar/full.jpg

Oepdeet! Steentjes kleiner gemaakt, nog gesjoemeld met 'n flauwe opacitymap (op de stenen ja) om ze wat eroded te laten lijken, daken een texture gegeven...

...mijn vriend (zit hier naast me af en toe mee te loeren) wil dat ik ducts maak (zoals in de film Brazil). Veel ducts... :P Zelf wil ik nog vuilnisbakken, rommel op straat, smog in de straten en dan komen de leuke dingen... plantjes en een dorpje in de verte enzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-07 08:44
@donkerrood: Hoe ga je de overgang van stad naar (bijna idyllische) achtergrond laten verlopen? Een muur of groot gebouw? Smog?

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

link0007 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:23:
@donkerrood: Hoe ga je de overgang van stad naar (bijna idyllische) achtergrond laten verlopen? Een muur of groot gebouw? Smog?
Dat is een goeie, daar was ik onbewust een beetje omheen aan het werken. Nu ik er zo over nadenk lijkt een smal paadje in de verte me wel leuk. Het moet dan wel aannemelijk zijn dat die grote weg overgaat in dat kronkelpaadje. Ik kan er een Monet-bruggetje in gooien, een beetje onverwachts is dat wel. Of een stevig draadhek, waar de hoofdpersoon dan tegenaangedrukt staat. Maar dat vind ik zo triest - ik wil zo graag dat het mannetje de mooie wereld in kan lopen.

Tot dusver lijkt het gewoon een springschans waar iemand een zonnig schilderijtje onder geschoven heeft, dus je hebt gelijk, ik moet wel een overgang maken. ;)

Ohja, even met matrix extrude aan m'n huisjes lopen trekken, gewoon omdat het kan...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0ZhJcpjVuwk843fYdtftBqzb/full.jpg
:X

Ohja, ik heb nog een serieuze update gedaan (nee die stenen olifanten bleven niet, sorry)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8tvUIpMMhdAjXBitmGwKCdhc/full.jpg
We've got ducts.

[ Voor 15% gewijzigd door Dark Blue op 05-11-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Nog even tijd gehad voor een kleine update:
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/inbq0h.jpg

Huisje heeft onder andere een schoorsteen en deur gekregen en het graanveld heeft een kleurtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een WIP

Afbeeldingslocatie: http://i439.photobucket.com/albums/qq113/maartengibson/muffinman.jpg

Zal ik deze erbij zetten?? Lijkt mij wel leuk maar ik weet niet of de vorm van de muffin goed en duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Als je het cupje een iets grotere diameter geeft en vervolgens het geheel (muffin en cupje) iets verkleint heb je volgens mij wel een mooie muffin. Het lijkt nu een beetje een muffin met een zeer hoogsluitend halsboord (ook een reden om van te gaan huilen, als muffin zijnde) Lekkere texture op dat cupje trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
@maarten: inderdaad goede textuur op dat cupje.. Gebruik je die ook voor je bakpapier? Anders moet je dat toch maar eens proberen :P SSS erbij en het zou perfect zijn!

Kan je een render maken met wat meer licht? (GI aanzetten ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik heb ook weer wat tijd gevonden om verder te schilderen aan m'n textures:

WIP 009
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/333bpcl.jpg
klikbaar

C&C is welkom uiteraard.

Ben toch een aardig eind gevorderd, en ik moet zeggen dat ik best trots ben op het resultaat tot nu toe :D
Vraag me alleen af of ik het voor elkaar krijg om er ook nog een omgeving omheen te krijgen :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
Spike_wolf schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 16:50:
Vraag me alleen af of ik het voor elkaar krijg om er ook nog een omgeving omheen te krijgen :P
_O-

Zegguh, ik wil niet vervelend doen, maar dit voldoet inderdaad nog niet echt aan het onderwerp :>
Dus, zet er wat gras onder, en een simpele boom ofzo, een hdr erbij en een huisje, en je voldoet wel aan de opdracht *O*

Och god, mijn hand ligt nog ergens weg te kwijnen.. vind het niet leuk meer, omdat de armatures niet goed gaan. Heb het ook geprobeerd met mesh deform, maar dat werkte ook niet. gewoon hopeloos }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

link0007 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:14:
[...]

_O-

Zegguh, ik wil niet vervelend doen, maar dit voldoet inderdaad nog niet echt aan het onderwerp :>
Dus, zet er wat gras onder, en een simpele boom ofzo, een hdr erbij en een huisje, en je voldoet wel aan de opdracht *O*
Mijn visie was ook om een soortgelijke scene neer te zetten als in Episode I, wanneer al die droids geactiveerd worden op Naboo >:)
Maar een Grasheuvel moet wel lukken denk ik O-)

Vervelende is alleen dat m'n PC over z'n nek gaat als ik meer dan 10 droids in m'n scene zet O-) Heb ik meer geheugen voor nodig :/
Nouja, heb vandaag geen tijd meer, ga zo weg. Maar morgen heb ik nog een aantal uurtjes om er aan verder te prutsen. Wish me luck :D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeel even een waarschijnlijk zeer stomme en overbodige vraag maar: Wanneer is nou de uiteindelijke inlever datum en tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Ik heb geen tijd meer om er nog wat aan te doen dus ik doe mijn laatste wip als voorlopige final. Nu is mijn werk natuurlijk niet zo goed wat komt doordat ik nogal een beginner ben. Desalniettemin vind ik mijn afbeelding toch nog aardig gelukt.

(voorlopige) FINAL Blender

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/24l4tci.jpg]
link0007 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:14:
mijn hand ligt nog ergens weg te kwijnen.. vind het niet leuk meer, omdat de armatures niet goed gaan. Heb het ook geprobeerd met mesh deform, maar dat werkte ook niet. gewoon hopeloos }:|
Wat gaat er niet goed aan de armatures?

@Spike_wolf: je model ziet er goed uit, het is fraai en gedetailleerd gemodelleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:21:
[...]
...

Vervelende is alleen dat m'n PC over z'n nek gaat als ik meer dan 10 droids in m'n scene zet O-) Heb ik meer geheugen voor nodig :/...
In die situatie's renderde ik gewoon per onderdeel, en achteraf monteren in een tekenpakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Daar zat ik ook aan te denken idd, gewoon 10 droids per keer renderen. Wel weer een hoop moeite though :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Ik denk dat dit mijn final word:
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/29fwf2e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe
Vandaag de laatste dag alweer :o Ben benieuwd naar de finals! Ik zorg in ieder geval dat ik volgende keer weer mee doe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

WIP 010
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2cs8eg1.jpg

Droid in positie, nu een landschap maken, en de droid 100 keer kopieren zonder m'n pc te vermoorden :P

[Edit]
:'(
10 droids en max legde het loodje :/
M'n geheugen loopt vol, en zodra dat vol zit sluit max af, ook als ik de droids per 2 copy en gelijk hide blijft het geheugen vol lopen (opzich wel logisch natuurlijk, max moet wel blijven onthouden welke polys alemaal waar zweven). Dus mijn idee dreigt in het water te vallen :'( Of jullie moeten een goed idee hebben.

Wat ik nu nog kan bedenken is 5 droids nemen, deze ergens neer zetten. Renderen, verplaatsen weer renderen, weer verplaatsen, and so on...
Maar voor een ARMY of droids gaat dat ff duren ben ik bang :P

[ Voor 62% gewijzigd door Spike_wolf op 09-11-2008 13:30 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-07 16:51

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Jack Walsh schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 22:27:
Ik heb geen tijd meer om er nog wat aan te doen dus ik doe mijn laatste wip als voorlopige final. Nu is mijn werk natuurlijk niet zo goed wat komt doordat ik nogal een beginner ben. Desalniettemin vind ik mijn afbeelding toch nog aardig gelukt.

(voorlopige) FINAL Blender

[afbeelding]]

[...]

Wat gaat er niet goed aan de armatures?

@Spike_wolf: je model ziet er goed uit, het is fraai en gedetailleerd gemodelleerd.
Ziet er erg leuk uit, mischien is het grappig om een soort van blooming effect op het lava te doen?
Dat kan best makelijk met composite nodes en wat emit op het gele stuk van het lava.

Zoiets als dit? :P.
Afbeeldingslocatie: http://img517.imageshack.us/img517/9402/compositelavabloomjn9.th.jpg

Ik weet trouwens niet of ik directe voorbeelden hier mag posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe
Spike_wolf schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:21:
WIP 010
[afbeelding]

Droid in positie, nu een landschap maken, en de droid 100 keer kopieren zonder m'n pc te vermoorden :P

[Edit]
:'(
10 droids en max legde het loodje :/
M'n geheugen loopt vol, en zodra dat vol zit sluit max af, ook als ik de droids per 2 copy en gelijk hide blijft het geheugen vol lopen (opzich wel logisch natuurlijk, max moet wel blijven onthouden welke polys alemaal waar zweven). Dus mijn idee dreigt in het water te vallen :'( Of jullie moeten een goed idee hebben.

Wat ik nu nog kan bedenken is 5 droids nemen, deze ergens neer zetten. Renderen, verplaatsen weer renderen, weer verplaatsen, and so on...
Maar voor een ARMY of droids gaat dat ff duren ben ik bang :P
Ik heb hier nog wel een quad core met 8 gig ram even klaar staan vandaag, dus als je (of iemand anders) die even wilt lenen, geen probs. Stuur maar een PM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Sp3ci3s8472 schreef op zondag 09 november 2008 @ 14:14:
Ziet er erg leuk uit, mischien is het grappig om een soort van blooming effect op het lava te doen?
Dat kan best makelijk met composite nodes en wat emit op het gele stuk van het lava.
Ik heb het geprobeerd, maar het blooming effect is overal te zien en niet alleen op het lava.

WIP 10
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/de0m6s.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Salvatron op 10-11-2008 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Het is inderdaad iets te veel zo ;). Je kan dit oplossen door 2 render layers te maken, en alleen de layer waar lava instaat het effect te geven.

Je moet dus waarschijnlijk wat uit proberen met render layers voordat je het gewenste effect krijgt.
Ik kan nog wel een screenshot posten als het niet lukt.

Dat is te vinden onder f10 en dan renderlayers.

Mischien zelfs nog een 3e layer voor de lampen want die moeten volgens mij dan apart zodat je die wel bij elke render layer kan gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 09-11-2008 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 15:09
Je kan het blooming effect ook bereiken met Photoshop, moet je je render openen in Photoshop, je layer duplicaten en een hevige blur toepassen. Dan opacity iets minder en op overlay zetten (ik geloof overlay, kan ook multiply oid zijn).

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Inderdaad, is soms simpeler. Maar met complexe scenes wil je dit toch via composite nodes doen om later nog met photoshop een beetje te corrigeren etc.

In dit geval is denk ik photoshop wat makelijker. Hier staat trouwens een voorbeeldje van mijn layer opzet (let niet op de kleuren en het overdone effect :P).

Afbeeldingslocatie: http://img512.imageshack.us/img512/3369/bloommetrenderlayersdw6.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

WIP 011 / Pre Final
Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/ji022w.jpg
klikbaar

Ben nog niet tevreden over de vreemde donkere vlekken om de droids heen :?
Ga daar photoshop even overheen halen.

Nja, zoals te zien ben ik van m'n army of droids idee af gestapt. Max bleef boos worden O-)
Daarom maar wat minder droids. alleen 5 droids zag er vreemd uit, dus nu staan ze met z'n 5en te kijken naar een Thermal Detanator die net voor ze is neer gegooid O-) >:)

"Euh captain... We have a problem..."
"Roger Roger"

:P

[Edit]
Donkere vlekken wat weg gewerkt.
Denk dat dit m'n final word.

[ Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 09-11-2008 21:25 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
dat vereist gewoon een animatie :+ (het liefst met veel rook, loskomende lichaamsdelen en gave expressies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

I know right?! :+

* Spike_wolf wil echt heel greeg een Jedi in elkaar knutselen die vervolgens met z'n lightsaber een dozijn of twee van deze droids uit elkaar haalt en heen en weer gooit enzo :+

Word m'n volgende uitdaging denk ik :P

[Edit]
Dit is inderdaad de final geworden (nog eens dan maar:)
Final
klikbaar

Gaan we net als vorige keer de finals ook DMen? wel makkelijk voor BcMe toch?
Nja, ik DM iig wel :+

[ Voor 37% gewijzigd door Spike_wolf op 09-11-2008 22:22 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Holy cow! Wordt vandaag nu de deadline! :o

Nou, dat gaat dan niet mooi worden. Ik ga even een happy human being scheppen enne.... ja... dat zal het dan wel zijn :{

Owja, Roel: wat een schattig XP landschapje! Niet verwonderlijk dat die droids daar zo verbaasd staan te kijken, bom of niet :P

[ Voor 28% gewijzigd door Dark Blue op 09-11-2008 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
ik wacht met spanning op maartengibson :P (stel je voor hij levert het nu te laat/niet in!)
was laatst nog bij hem, en het zag er allemaal heel goed uit iig!

Van mij komt geen final meer iig :( Heb echt geen tijd gehad om nog verder te werken.

[ Voor 31% gewijzigd door link0007 op 09-11-2008 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIER IS IE!!!!
jongejonge heb vandaag de hele dag op het podium gestaan, tussendoor 6 finals gerenderd allemaal fout en slecht, maart nu! is hij klaar :D: mijn FINAL
Afbeeldingslocatie: http://i439.photobucket.com/albums/qq113/maartengibson/FINAL.jpg

klikbaar

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2008 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
maar 4 finals? :S

@maarten: Je render is wel goed, maar heel erg donker... Denk niet dat je het zelf doorhebt aangezien je een LCD gebruikt...

Ik zou er nog ff wat photoshop overheen gooien en met de curves de belichting wat verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Sp3ci3s8472 schreef op zondag 09 november 2008 @ 16:15:
Het is inderdaad iets te veel zo ;). Je kan dit oplossen door 2 render layers te maken, en alleen de layer waar lava instaat het effect te geven.
Bedankt voor je uitleg. Het lukt nu wel, helaas is het zo dat het blooming effect teveel op de kano zit.

WIP11 Blender:
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/acfz48.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Mijne is er bijna. Was net m'n final aan het renderen toen ik zag dat ik een dirt texture met een enorme displacement op alle gebouwen en daken had gegooid. Kreeg ik dus nogal een wobbly stadje.

Hij is weer aan het renderen...

FINAL
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FCs8zxN72ckQ3kZwy8WqXE8F/full.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Dark Blue op 10-11-2008 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe
Ik zal rond een uurtje of 1 alles bij elkaar plaatsen. Vanaf dat moment kan gestemd worden. ;) Ziet er goed uit allemaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe
Hier zijn ze dan, duurde iets langer door wat serverproblemen hier op mijn werk ;)

Finals:

dntje
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/29fwf2e.jpg

Spike_wolf

MaartenGibson
Afbeeldingslocatie: http://i439.photobucket.com/albums/qq113/maartengibson/FINAL.jpg

Jack Walsh
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/acfz48.jpg

Dark Blue
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FCs8zxN72ckQ3kZwy8WqXE8F/full.jpg

Allemaal klikbaar

Zoals gewoonlijk zie ik graag degene die een final hebben ingeleverd hun scores doorsturen naar mijn email en/of DM (liefst DM). Dan zal ik daar een mooi uitslag formulier van maken.

Goed werk iedereen. Hopen dat langzaam wel meer mensen mee gaan doen ;)

Sorry Dark, vergeef het me O-)

[ Voor 9% gewijzigd door BcMe op 10-11-2008 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Je bent nog vergeten Dark Blue in het lijstje te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Inderdaad, je bent mij vergeten (ik was maar 30 minuten na de deadline! :'( )
En ondanks ik de mooie edit-knop die ik boven BcMe's post kan zien zal ik het even aan hem zelf overlaten om mij er bij te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oooh nee,
Ik zit nu op school en zie nu mijn final eruit ziet opeen gewoon scherm:O ik schrik!
lukas je had idd gelijk, maar nu kan ik zeker niks meer veranderen he ?O-)

man dit is balen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:04:
Oooh nee,
Ik zit nu op school en zie nu mijn final eruit ziet opeen gewoon scherm:O ik schrik!

Wat is er mee dan? Te donker?
For what it's worth, ik doe al mijn werk tegenwoordig op een laptopscherm dus mijne zal ook op een CRT wel heel anders zijn dan ik 'm nu zie. Enne tja, als jij op die Photobucket url nog je foto kan vervangen heb jij dat natuurlijk zelf in de hand... als het gaat om donkerder/lichter maken zou ik het doen, als je echt opnieuw gaat renderen en objecten of lampen verandert zou ik het niet doen.

En ach zie het zo... leerproces. Je weet nu waar je aan moet denken (zoals ik, ik moet aan deadlines denken :+ ) en dat doe je de volgende keer dan goed. Je kunt deze voor je portfolio altijd nog bijwerken, ga ik met de mijne ook doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dark blue

Haha ja dat is waar ik hier echt heel veel van geleerd:P
Ik ga, als ik dalijk thuis ben zeker iets eraan doen, en dan alleen even lichter maken met photoshop.
maar het gaat mij dan ook niet om het winnen he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe
Sorry Dark Blue. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Jack Walsh schreef op maandag 10 november 2008 @ 00:04:
[...]

Bedankt voor je uitleg. Het lukt nu wel, helaas is het zo dat het blooming effect teveel op de kano zit.

WIP11 Blender:
[afbeelding]
Ziet er goed uit!

Ik vind het wel wat apparts hebben dat het blooming effect op de kano zit.

Mischien dat ik volgende keer ook maar mee doe met dit 3d contest ;).
Ben benieuwd wie er nu gaat winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ipv layers zou je ook object id's kunnen gebruiken, dan heb je nog meer controle :)

Mooie finals allemaal!

* Stukfruit baalt er alleen wel van dat hij weer niet mee heeft gedaan, zucht...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Ik zie dat in plaats mijn final mijn laatste WIP in het lijstje staat. Niet erg, alleen heeft die WIP wel het probleem dat er geen schaduwen op zitten.
Eigenlijk was dit mijn final: Jack Walsh in "3D Contest v63: Another World"
Maar verder geen probleem, alleen jammer van de schaduw.

[ Voor 16% gewijzigd door Salvatron op 10-11-2008 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe
Jack Walsh schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:22:
Ik zie dat in plaats mijn final mijn laatste WIP in het lijstje staat. Niet erg, alleen heeft die WIP wel het probleem dat er geen schaduwen op zitten.
Eigenlijk was dit mijn final: Jack Walsh in "3D Contest v63: Another World"
Maar verder geen probleem, alleen jammer van de schaduw.
Omdat er "voorlopige final" stond ging ik er van uit dat het nieuwste plaatje automatisch je nieuwste final zou zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:04:
Oooh nee,

Ja ik probeerde je nog te bereiken, maar je was all offline :P
volgende keer beter, en wat mij betreft heb je alsnog een heel sterke scene in elkaar gezet :)

edit: Wat mij betreft kunnen we beginnen met nadenken over het volgende onderwerp.. diorama was ECHT een goed onderwerp, another world ook wel IMO... Maar wat is goed genoeg om meer mensen enthousiast te maken?

[ Voor 18% gewijzigd door link0007 op 10-11-2008 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Nou om echt mensen entheusiast te maken stel ik voor om een auto-onderwerp te doen.

Kunnen jullie wel zeggen dat zo'n onderwerp al geweest is maar dat maakt niet veel uit want de meeste mensen die tegenwoordig aan de contest's meedoen hebben niet met de vorige autocontest meegedaan ;) . Bovendien is het natuurlijk erg leuk om auto's te modellen en is er sowieso animo voor (vorige keer had je de concept car contest en een pimp my ride groepsproject tegelijk waar veel mensen aan meededen).

Het onderwerp kan dan een automerk zijn bijvoorbeeld "Mercedes" of "Audi" :) Je kan dan kiezen om een bestaand model te maken, een cartoony versie, een concept of een getunede 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

* Spike_wolf heeft net z'n stemmen geDMt :)
En ik ga nu tijdens m'n avondmaal eens nadenken over een goed onderwerp voor de volgende contest :)

[Edit]
@ hierboven, nja.. auto's zie ik niet echt zitten.
Ik heb zelf niet veel met auto's, de mijne brengt mij naar m'n werk en weer terug en daar houdt het bij op :P
* Spike_wolf doet dan liever iets anders. Een X-Wing en Tie Fighter modellen ofzo O-)

[ Voor 45% gewijzigd door Spike_wolf op 10-11-2008 18:09 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Spike_wolf schreef op maandag 10 november 2008 @ 18:07:
* Spike_wolf heeft net z'n stemmen geDMt :)
En ik ga nu tijdens m'n avondmaal eens nadenken over een goed onderwerp voor de volgende contest :)

[Edit]
@ hierboven, nja.. auto's zie ik niet echt zitten.
Ik heb zelf niet veel met auto's, de mijne brengt mij naar m'n werk en weer terug en daar houdt het bij op :P
* Spike_wolf doet dan liever iets anders. Een X-Wing en Tie Fighter modellen ofzo O-)
Je kan het toch mixen?

@ onder
Ik denk dat je met zulke onderwerpen maar een paar deelnemers trekt. Mensen weten zo meestal echt niet wat ze moeten maken hoor. Ik zou bijvoorbeeld graag een contest als "tegenpolen"( :? ) over willen slaan.

[ Voor 15% gewijzigd door dntje op 10-11-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook eens na zitten denken en mij leek heel leuk:

(zoals link007 al zei in een vorige topic):
surrealisme
(deze zag ik ook staan in het vorige topic)
tegenpolen :D

niet erg creatief van mij kant uit O-) maar tegenpolen lijkt mij heel leuk:)

En ik vind het eigenlijk leuker om een leuke scene te bouwen in plaats van me echt te concentreren op één model, zoals bijvoorbeeld een auto

@boven

Ja daar heb je wel gelijk in. Maar ik weet ook helemaal niet hoe het op dit soort forums eraan toe gaat dus ik gaf maar wat suggesties :+

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2008 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Misschien een interieur modellen, en proberen zo dicht mogelijk bij fotorealisme te komen?

Afbeeldingslocatie: http://fc78.deviantart.com/fs20/f/2007/263/1/f/living_room_by_ozhan.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fc80.deviantart.com/fs19/f/2007/245/b/4/Room_by_sandeepdshenoy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fc31.deviantart.com/fs27/f/2008/064/9/3/M_Build_Living_Room_1_by_Semsa.jpg

alle afbeeldingen gevonden op deviantART
Iets in die richting?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Spike_wolf schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:03:
Misschien een interieur modellen, en proberen zo dicht mogelijk bij fotorealisme te komen?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

alle afbeeldingen gevonden op deviantART
Iets in die richting?
Dat is opzich nog wel een leuk onderwerp maar de animo ligt is daarbij waarschijnlijk nog altijd minder dan bij auto's :P

Ter vergelijking:
3d contest v36 binnenhuis architectuur: 7 finals
3d contest v37 concept car: 17 finals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
blegh, auto's.. Ik weet van mezelf dat ik niet mee zou doen :P

"boy's toys" (iets algemener) is wel een leuk onderwerp. Ook leuk voor de vrouwen (ehm.. alleen darkblue volgens mij?), kunnen ze lekker de spot met ons drijven!

Ik zou dan vast een heel mooi horloge maken ofzo :) (misschien zelfs renderen via indigo... al vind ik de blender internal renderer heel fijn voor metalen!)

[ Voor 15% gewijzigd door link0007 op 10-11-2008 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Ik vind auto's en interieur allebei erg leuk. Ik hoop alleen dat ik mee kan doen (heb het nogal druk). Er zitten trouwens mooie finals in dat auto-topic. Mijn scores zijn verzonden.

[ Voor 8% gewijzigd door Salvatron op 10-11-2008 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:15
oew ik heb zo een vaag vermoeden wie er zal winnen :)

allemaal zeer mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij auto's veel minder inspiratie en zin om mee te doen (doe ik toch ^^) dan met bijvoorbeeld interieur ofzo :P auto's zeggen mij niet zo heel veel :+ en owjah mijn scores zijn als het goed is ook verstuurd :)

boys toys klinkt inderdaad wel heel interessant :o

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Boys toys is ook wel leuk :)
Kun je ook aardig ruim nemen, en toch een vette auto maken :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe
De uitslag is bekend!! Ik bedank iedereen, voor ik de uitslag geef, voor de goeie inzendingen en het snelle doorsturen van de scores!

De winnaar is... met 33.6 punten.. een foto-finish... MaartenGibson!!!

*O* *O* *O* Gefeliciteerd!! *O* *O* *O*

Aan jou daarom ook de keuze voor het nieuwe topic. Ik zie hem graag verschijnen!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/scores63small.jpg

Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor de goede inzet. _/-\o_ En hoop de volgende keer zeker weer mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
Groot applausje voor de nieuweling!! *O*

aan jou de keus voor een nieuw onderwerp! asjeasjeasjebliiieef kies "boys toys" :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:53
Proficiat. "boys' toys", hoe fout ook, wil ik ook wel een poging aan wagen...

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
  • Laatst online: 24-07 21:32
Heel erg gefeliciteerd :) denk dat ik met het volgende contest wel mee doe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:11
Bij boy's toys ga ik lekker toch een auto maken :+
Als ik meedoe tenminste.

ik loop al 11 contests lang te zeggen: "met de volgende moet ik maar weer eens meedoen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
*O* Gefeli MG!!! *O*

Mocht het "Boys' Toys" worden, dan heb ik ook wel interesse, om het deze keer maar eens politiek correct uit te drukken (ik geloof dat ik nu langzaamaan ga winnen met het meest aantal keren in een contesttopic zetten dat ik ga meedoen zonder het ook echt te doen :$ ).

Al zal het denk ik moeilijk worden wbt de inspiratie, want bij die twee woorden denk ik om een of andere reden steeds aan de Fleshlights uit een contest van FOK! een tijdje terug... :X

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Gefeli MaartenGibson *O* *O* *O*

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WHAAAAAAAAA!!!! :*) dit is echt heeeeel erg cool :o whiieeeee

Jah ik zou zelf ook heel graag boys toys als onderwerp willen, en als niemand daar problemen mee heeft, dan zal het dat waarcschijnlijk worden :)

en p.s. bedankt voor alle tips :+

@stukfruit onder
oke ik zal er zodra ik tijd heb aan beginnen:p

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nou, openen die hap dan :P

* Stukfruit denkt: wat voor soorten toys zijn er eigenlijk nog meer voor boys dan auto's, legertroep, technische zut en Fleshlights?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
horloges, pimp kettingen, hoeren&bitches ( :+ ), wapens...

Maar cynisch gezien ook belastingsaangiftes, DIY...

Met fantasie kom je wel ergens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe
Ik zat eerst te denken aan een closeup van een sleutel naar playboy mansion, maar dat is iets te simpel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Boys Toys vind ik wel goed, als ik tijd heb om mee te doen wil ik wel een auto maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

*O* Gefeliciteerd MaartenGibson!!! *O*

Ik ben ook wel in voor 'boys toys'. :) (daarbij moet ik eigenlijk direct denken aan de DeWalt kalender die mijn stagebedrijf vorig jaar voorgeschoteld kreeg :+ ) Of anders gezegd: dan mag ik na mijn ladylike föhn nu ook een echt stuk gereedschap maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Gefeliciteerd MaartenGibson :D

Maar is het niet Toys for Boys ipv Boys Toys? Ik vind het iig wel een goed onderwerp (hoewel ik het wel een beetje breed vind, had liever gewoon auto's ofzo :P ).. Als de opkomst maar groot is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij heel misschien kunnen vertellen hoe ik een nieuw topic aan maak? Ik weet namelijk niet waar dat knopje zit :+

en de startposts, moet ik die gewoonweg kopieren of zit daar een html-code achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Maarten, het is simpel:

• Klik op het volgende knopje (normaal moet dit in de startpost, maar voor deze keer mag je ook hier klikken): Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/view.gif

• Copieer alle code die je te zien krijgt in het "Bericht"-vakje en pleur die in een nieuw topic door <-- daar op die link te linken (net zoals je normaal een reactie plaatst), vergeet niet om ook de topictitel in te vullen (kijk naar dit topic voor de juiste titel, maar dan met het nieuwe onderwerp)

• Pas voordat je op "Verstuur bericht" drukt nog even de begin- en einddatums aan, het DM-adres (vul je eigen accountnummer in) en zet er een leuk verhaaltje en een nieuwe banner bij

• De "Bekijk bericht"-knop is ideaal om fouten te checken en om te zien of de rest ook goed is (zoals de data, enz)

• En klaar is MG! *O*

[ Voor 17% gewijzigd door Stukfruit op 11-11-2008 17:10 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dankjewel stukfruit :)
vanavond staat ie erop als alles goed gaat :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOu hij staat erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Yay, Toys for Boys *O*

Nu nog inspiratie op doen... iest wat origineel is.. dat lijkt bij mij steeds de factor te zijn die mij doet verliezen :+

Humankind… be both.

Pagina: 1 2 Laatste