@MaartenGibson:
• Heb je al eens met de glazuur fluid simulator gespeeld? Volgens mij zou je daar best leuke resultaten mee kunnen krijgen en "druipende" glazuurdingen mee kunnen maken
(het is een oven, het is heet, dus dingen gaan in elkaar zakken, toch?
)
• Verder vind ik de houding van het rechterpoppetje een beetje vreemd! Om te begrijpen wat ik bedoel: ga zelf op de grond liggen in die houding (en dan ook zo van "oooh I'm melting!" he?), en laat een familielid oid een foto van je maken. Dan heb je gelijk een perfecte referentie
• Het linkerpoppetje zou misschien ook nog zijn benen wat anders kunnen zetten, zodat hij niet omvalt als het platte koekje dat hij is?
• Ga je de blauwe achtergrond ook nog veranderen?
• Bakpapier krult en heeft vaak kreukeltjes, misschien een leuke toevoeging?
• Heb je al eens met de glazuur fluid simulator gespeeld? Volgens mij zou je daar best leuke resultaten mee kunnen krijgen en "druipende" glazuurdingen mee kunnen maken
(het is een oven, het is heet, dus dingen gaan in elkaar zakken, toch?
• Verder vind ik de houding van het rechterpoppetje een beetje vreemd! Om te begrijpen wat ik bedoel: ga zelf op de grond liggen in die houding (en dan ook zo van "oooh I'm melting!" he?), en laat een familielid oid een foto van je maken. Dan heb je gelijk een perfecte referentie
• Het linkerpoppetje zou misschien ook nog zijn benen wat anders kunnen zetten, zodat hij niet omvalt als het platte koekje dat hij is?
• Ga je de blauwe achtergrond ook nog veranderen?
• Bakpapier krult en heeft vaak kreukeltjes, misschien een leuke toevoeging?
Precies, je moet elkaar juist aanmoedigen!link0007 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:19:
hey roodnaam, niet zo negatief over je eigen forum ja![]()
We proberen er het beste van te maken!

[ Voor 13% gewijzigd door Stukfruit op 31-10-2008 01:21 ]
Dat zit wel Schnorr.