Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 168 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.939 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Voorlopig weinig performance problemen met de shadows.
Rare is dat ik nu met men voormalig resto sham, wel met wat redelijke ele gear als offspec (t4/kara), nu het meeste dps doe (nu ele spec). En dit terwijl hij maar een schamele 19% crit heeft.
Men hunter die +- t5 niveau gear heeft, het minste (bm 51/10/0 spec nu), wel iets meer dps dan pre 3.0 patch.
Men warrior, TG spec (10/51/0), zit er zowat tussen in, de 200+ hit die ik heb helpt wel, deze deed met 2*1h pre 3.0 patch meeste dps van de 3 (met sweeping), hij doet wel +- zelfde dps als ervoor, had wel liever sweeping gehouden in fury tree :p.

dus 3.0 patch:

fury warrior (+- t5 geared): pre 3.0: +-1000 -1100 dps, nu +- hetzelfde MET TG.
BM Hunter (+- t5 geared): pre 3.0: +-900-1000 dps, nu 950-1050 dps (zou wel nog hit gems kunne vervangen met de nieuwe 3% hit talent in MM)
Elemental sham (T4/kara en enkele blues): pre 3.0: was resto zo dunno, nu 1050-1150 dps

van dps was het dus warrior/hunter/sham, en nu sham/warrior/hunter qua dps geworden, met sham het meest slecht gegeared :s

Men Pala wel serieus doorgelvled, eerst als prot pre 3.0, en nu als retri tuurlijk :) op een 10 dagen tijd van 41 naar 58 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door BlaSfem0n op 20-10-2008 15:40 ]

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:33
Gister wel het mooie gezien dat MH dus niet generfed is, waar alle andere instances dat wel zijn. Ik weet niet wat de reden van blizzard in deze is. Echter voor Archimonde is dit wel om omdat het anders echt te makkelijk zou worden.

Gisteren Archi wel te makkelijk gekilled echter doordat de betere dps toch echt wel meehelpt zelfs met 3 doden. Maar een T4/5 groep zal echter niet over hem heenlopen wat ik imho wel goed vind aangezien het toch een end boss is, en de rest sowieso al te makkelijk is in MH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
BlaSfem0n schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:38:
Rare is dat ik nu met men voormalig resto sham, wel met wat redelijke ele gear als offspec (t4/kara), nu het meeste dps doe (nu ele spec). En dit terwijl hij maar een schamele 19% crit heeft.
Men hunter die +- t5 niveau gear heeft, het minste (bm 51/10/0 spec nu), wel iets meer dps dan pre 3.0 patch.
Men warrior, TG spec (10/51/0), zit er zowat tussen in, de 200+ hit die ik heb helpt wel, deze deed met 2*1h pre 3.0 patch meeste dps van de 3 (met sweeping), hij doet wel +- zelfde dps als ervoor, had wel liever sweeping gehouden in fury tree :p.

dus 3.0 patch:

BM Hunter (+- t5 geared): pre 3.0: +-900-1000 dps, nu 950-1050 dps (zou wel nog hit gems kunne vervangen met de nieuwe 3% hit talent in MM)
Elemental sham (T4/kara en enkele blues): pre 3.0: was resto zo dunno, nu 1050-1150 dps

van dps was het dus warrior/hunter/sham, en nu sham/warrior/hunter qua dps geworden, met sham het meest slecht gegeared :s

Men Pala wel serieus doorgelvled, eerst als prot pre 3.0, en nu als retri tuurlijk :) op een 10 dagen tijd van 41 naar 58 8)7
hit gems in je gear is jezelf gewoon nerfen. Ik zou gewoon PVE arms (improved slam) gaan voor DPS, dan blijf je alle TG warriors voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21
Kaap schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:19:
[...]

Shadow quality op low zetten. Scheelde mij 50FPS
Ik heb een ander probleem waarom ik mijn shadow quality op low heb moeten zetten. Ik krijg namelijk grafische errors als ik de shadow quality hoog zet. Zoals dit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PKNW5uLwdI5YkU1L2XarOUXr/thumb.jpg

Maar dat heeft, denk ik, te maken hebben met dit probleem wat ik heb met mijn videokaart.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

iemand toevallig een linkje naar de geupdate versie van Zygors Alliance Guide?

Google geeft mij http://www.zygorguides.com/, daar is 'ie ongetwijfeld te vinden ;)

[ Voor 41% gewijzigd door TheZeroorez op 20-10-2008 17:45 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg de aanschaf van een tweede account, om meerdere redenen:
- aantal chars op main server zit bijna vol en ik wil er graag nog meer aanmaken
- mogelijkheid om zelf chars te boosten
- recruit-a-friend optie (leuke mount, meer experience, gratis levels)

Daarbij komen wat vraagtekens naar boven, hoop dat jullie me kunnen helpen:

Ik wil paid char transfer kunnen doen tussen beide accounts om evt. chars op een andere server te kunnen boosten ofwel om bepaalde chars bij elkaar op één account te krijgen. Dit kan voor zo ver ik weet alleen als beide accounts dezelfde originele eigenaar hebben, dus zelfde naam (en mailadres??) lijkt me?

Mag je ook jezelf recruiten met RAF (want zelfde eigenaar/mailadres nodig, zie boven)?

Mag je zondermeer bestaande chars transferren naar een account dat via RAF is geactiveerd?

Ik neem aan dat de experience boost en/of het kunnen "doneren van levels" alleen werkt voor nieuw aangemaakte chars op het "friend" account, niet als ik lvl op een reeds bestaand char dat ik transfer, klopt dat?

Kan ik - wegens (tijdelijk) gebrek aan een tweede pc - ook twee keer WoW draaien op één computer om te boosten? Bijv. WoW map op een andere schijf kopiëren en daarvandaan nog een keer WoW starten, of ligt dat iets moeilijker?

Zie ik nog iets over het hoofd?

Mijn idee is dus: WoW kopen, recruit-a-friend doen vanaf mijn bestaande account naar mijn eigen mailadres, accepteren en tweede account aanmaken met zelfde eigenaar. Daarnaast tweede WoW installatie om twee accounts tegelijk te kunnen draaien - en let the fun begin! :)

Ik realiseer me dat e.e.a. wellicht al eens aan de orde is geweest in eerdere topics, maar het gaat zo hard en ik heb ze de laatste tijd ook niet echt meer gevolgd (shame on me...), dus hoop op jullie bereidwilligheid! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:58:
[...]

Mooi! Want versie 3 is echt bout!
Ook 2 is nog altijd niet fatsoenlijk
Helaas, ik ben alleen bekend met Horde side.

[ Voor 33% gewijzigd door redfoxert op 20-10-2008 17:51 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:40:

1. Ik wil paid char transfer kunnen doen tussen beide accounts om evt. chars op een andere server te kunnen boosten ofwel om bepaalde chars bij elkaar op één account te krijgen. Dit kan voor zo ver ik weet alleen als beide accounts dezelfde originele eigenaar hebben, dus zelfde naam (en mailadres??) lijkt me?

2. Mag je ook jezelf recruiten met RAF (want zelfde eigenaar/mailadres nodig, zie boven)?

3. Mag je zondermeer bestaande chars transferren naar een account dat via RAF is geactiveerd?

4. Ik neem aan dat de experience boost en/of het kunnen "doneren van levels" alleen werkt voor nieuw aangemaakte chars op het "friend" account, niet als ik lvl op een reeds bestaand char dat ik transfer, klopt dat?

5. Kan ik - wegens (tijdelijk) gebrek aan een tweede pc - ook twee keer WoW draaien op één computer om te boosten? Bijv. WoW map op een andere schijf kopiëren en daarvandaan nog een keer WoW starten, of ligt dat iets moeilijker?

6. Zie ik nog iets over het hoofd?

Mijn idee is dus: WoW kopen, recruit-a-friend doen vanaf mijn bestaande account naar mijn eigen mailadres, accepteren en tweede account aanmaken met zelfde eigenaar. Daarnaast tweede WoW installatie om twee accounts tegelijk te kunnen draaien - en let the fun begin! :)

Ik realiseer me dat e.e.a. wellicht al eens aan de orde is geweest in eerdere topics, maar het gaat zo hard en ik heb ze de laatste tijd ook niet echt meer gevolgd (shame on me...), dus hoop op jullie bereidwilligheid! ;)
-1 Klopt
-2 Kan gewoon
-3 Ja, als je maar betaald
-4 Tot level 60 kan je levels doneren aan een character op je eerste account (dus niet je nieuwe)
-5 Ja kan prima, gebruik dan wel een tooltje om keypresses te clonen. Zie ook www.dual-boxing.com voor meer info.
-6 Wat je over het hoofd ziet word wel behandeld op het forum van dual-boxing.com :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:49:
[...]

-1 Klopt
-2 Kan gewoon
-3 Ja, als je maar betaald
-4 Tot level 60 kan je levels doneren aan een character op je eerste account (dus niet je nieuwe)
-5 Ja kan prima, gebruik dan wel een tooltje om keypresses te clonen. Zie ook www.dual-boxing.com voor meer info.
-6 Wat je over het hoofd ziet word wel behandeld op het forum van dual-boxing.com :)
Mooi, bedankt voor de snelle info!! Het gaat mij alleen niet zo zeer om "echt" dual-boxing (wat in mijn ogen veelal een gelijk lvl veronderstelt of op z'n minst iets waarbij twee chars allebei iets doen), maar meer om de mogelijkheid om bijv. met mijn lvl 70 een lager lvl door een instance te runnen, waarbij de lowbie dus zelfs op /follow zou kunnen staan, of in ieder geval ver genoeg uit de buurt uit z'n neus kan gaan staan eten.

Zal zeker ff een kijkje nemen op dat dual-boxing forum vanavond, maar in de tussentijd wellicht nog meer info over het twee keer draaien van WoW op één comp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Bam World Server down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan gewoon inloggen, wel een queue van 17 min op Frostmane :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:52

Flapmo

and back is gigi!

Het meest irritant van updates is je UI weer juist krijgen, nu gebruikte ik altijd mirage en ik ben lui. Iemand een degelijke Mirage rip-off? Aangezien zij ermee gekapt zijn.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Hoeveel Headless Horseman kills vanaf morgen nog eigenlijk?
Ik heb nu bijna alle achievements van Hallow's End, alleen die Squashling en Cloth Hat van Horseman nog en dan heb ik die title!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Dit is echt de domste vraag ever maar ik heb overal rondgezocht voor deze vraag:
Hoe "spec" je? Ik weet dat er verschillende talents zijn binnen de classes, mar hoe "spec" je nu, hoe verdeel je die punten over die talents? Ik zie dan getallen bijv. iets van 54/5/2 voor Assassination build for Rogue. Alleen de vraag is "hoe stel je die punten in en waar precies in de game?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:49:
Dit is echt de domste vraag ever maar ik heb overal rondgezocht voor deze vraag:
Hoe "spec" je? Ik weet dat er verschillende talents zijn binnen de classes, mar hoe "spec" je nu, hoe verdeel je die punten over die talents? Ik zie dan getallen bijv. iets van 54/5/2 voor Assassination build for Rogue. Alleen de vraag is "hoe stel je die punten in en waar precies in de game?"
met de N knop, ofwel de Talent knop in je micromenu (waar ook je spellbook staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

internetinfo schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 00:29:
[...]

Ik denk dat ze met de nieuwe patch iets nieuws hebben ingevoerd, waar ik het totaal mee eens ben.
Het is nu volgens mij zo dat iedereen de basis honor krijgt (win+towers+eigen towers), maar ook een bonus voor behaalde doelen, zoals het zelf capturen/defenden van bunkers etc.

Had net namelijk ook een WSG game, waarin ik 2x de vlag succesvol had geplaatst en ik had de meeste honor, en degene onder mij had de andere vlag gefixt.

Kan toeval zijn, maar ik denk dat het zo zit. :)
Lijkt er op dat alle bonushonor die je nu ziet de bonushonor vermengd met de honor voor de honorkills is. Had aan het einde van mijn eerste AV precies evenveel als dat mijn tab onder H aangaf. Een pally had 788 honor maar dit slaat gewoon nergens op. Als je defend ben je dus de lul met dit systeem want de meeste worden zo gestimuleerd om honorkills te gaan farmen en degene die dat doen profiteren van degene die towers en GY verdedigen.
Lekker ondankbaar werk als je dat 200 honor per BG scheelt. Reken eens uit op een weekend wat je dat aan honor kost..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:52:
[...]

met de N knop, ofwel de Talent knop in je micromenu (waar ook je spellbook staat)
En dat werkt pas bij level 10 en later. Ieder level krijg je er dan 1 punt bij dat je mag stoppen in een talent.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Mother Sharaz down. Eitje. First try voor mij en voor veel mensen uit de guild ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een AV gewonnen tegen 0 horde, er klopt echt helemaal niets van in AV sinds de patch. Een andere AV was tegen 1 horde.
Heb zo op deze avond 4500 HP binnengehaald op 3 uurtjes tijd. Wil nog even mijn arena S2 pants voor mijn warrior binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Blizzard heeft een klein beetje commentaar gegeven op waarom veel verschillende realms ineens queues hebben:
The patch did. An tremendous number of players putting in a lot of time in the game right now. We're monitoring the situation and evaluating different ways of addressing it, both now and in preparation for the Wrath of the Lich King launch in a few weeks.
en
This isn't people making new characters, but players already having a character on the realm and playing more. As an example, if those previously playing only 2 hour early evening and those playing 2 hours late evening are all now playing 4 hours all evening the population would double instantly.
Bron: Thundgot

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Heraclius schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:49:
Rogue? Ik heb die van mij zo gespecced:
http://www.wowhead.com/?talent=fMefoeMsiMoIu0o0xV
Werkt prima. Was hier voor ook mutilate-combat. De build is er alleen maar sterker op geworden. Maar dit is gewoon mijn stijl in pvp. Het best is als jij jouw eigen manier vindt. Die 2 punten in remorseless attack is omdat ik in battleground erg veel achterelkaar neer steek. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Esiq schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 23:45:
[...]

Rogue? Ik heb die van mij zo gespecced:
http://www.wowhead.com/?talent=fMefoeMsiMoIu0o0xV
Werkt prima. Was hier voor ook mutilate-combat. De build is er alleen maar sterker op geworden. Maar dit is gewoon mijn stijl in pvp. Het best is als jij jouw eigen manier vindt. Die 2 punten in remorseless attack is omdat ik in battleground erg veel achterelkaar neer steek. xD
Stom vraagje he, ik heb nu vooral mijn punten in Assasinations combat gestoken. Als ik die spec van jou zo doorneem is dat veelal gebasseerd op critical strikes halen?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:04

Snuffel

Vroem!

Volgens mij is dat een PVP spec, dus ja

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:17

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje O+,

Gisteren level 62 gedinged op mijn Warrior en begonnen met questen in Zangarmarsh. Het valt echt op dat het levelen sneller gaat dan voor de patch. Ik heb nu alleen nog maar wat quests in Cenarion Outpost (zo heet dat daar vlak bij de grens met Hellfire Peninsula toch?) gedaan en ik zit al op 70% op weg naar 63 :D.

Mijn add-ons heb ik nu ook behoorlijk goed werkend. Ik heb alleen nog één probleempje: ik krijg geen foutmeldingen meer te zien in het midden van mijn scherm (bijv zo'n roodgekleurde melding als je een trinket wil gebruiken die nog op CD staat). Hoe dat komt is me een raadsel. Ik heb wat zitten zoeken in de instellingen, maar daar heb ik niks kunnen vinden, dus misschien zit het in één of andere add-on. Iemand een idee?

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

addictive schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:52:
[...]

hit gems in je gear is jezelf gewoon nerfen. Ik zou gewoon PVE arms (improved slam) gaan voor DPS, dan blijf je alle TG warriors voor :)
hit gems zitte in de gear van men hunter ;)
enkel str en crit gems op warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

BlaSfem0n schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:18:
[...]

Ik heb op me warrior momenteel ook nog hitgems zitten tot ik genoeg badges heb voor me gear die ik nog wil vervangen dan gaan ze deruit en pronto ook :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Wat zijn alle instances nu makkelijk zeg! Gister even Kael gekilled, waar we voor de nerf eigenlijk niet voorbij Phase 3 kwamen, ging die nu makkelijk neer, terwijl de tank al bij de eerste attack in Phase 5 dood ging.

Opzich snap ik wel dat ze alle content iets makkelijker willen maken, maar dit is wel echt een lachertje. Maar op deze manier kan ik nog wel even Vashj en Kael killen, ook wel leuk. :P

Wat is Wild Growth trouwens ook een lekkere spell, wow... Moet zeggen dat ik (tot nu toe) erg tevreden ben met die spell. Misschien is-ie zelf een beetje overpowered, zo zonder cooldown en lage mana costs. :D

[ Voor 7% gewijzigd door OkkE op 21-10-2008 08:53 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:03

OMX2000

By any means necessary...

MrHuge schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:13:
Dagboekje O+,

Gisteren level 62 gedinged op mijn Warrior en begonnen met questen in Zangarmarsh. Het valt echt op dat het levelen sneller gaat dan voor de patch. Ik heb nu alleen nog maar wat quests in Cenarion Outpost (zo heet dat daar vlak bij de grens met Hellfire Peninsula toch?) gedaan en ik zit al op 70% op weg naar 63 :D.

Mijn add-ons heb ik nu ook behoorlijk goed werkend. Ik heb alleen nog één probleempje: ik krijg geen foutmeldingen meer te zien in het midden van mijn scherm (bijv zo'n roodgekleurde melding als je een trinket wil gebruiken die nog op CD staat). Hoe dat komt is me een raadsel. Ik heb wat zitten zoeken in de instellingen, maar daar heb ik niks kunnen vinden, dus misschien zit het in één of andere add-on. Iemand een idee?
Dat laatste heb ik ook... Ik zie dus vaak niet waarom ik een spel niet kan casten of zo...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

gisteren twins voor het eerst gezien

en gekilled

dat had een 2-3 try kill kunnen zijn, maar echt.. sommige mensen in onze guild zijn werkelijk idioten.

Iedereen kent natuurlijk terron gorefiend.. waar je altijd hoopt dat persoon X en Y niet de constructs krijgen. nou bij twins is het exact hetzelfde. Je weet gewoon dat de melee of de ranged omvallen als persoon X of Y conflag krijgt. "i couldn't see the warnings1!111einsinesine" 2 wispers, 2x een raidwarning en een bossmods warning.. erg lastig te missen ja. "i was stunned" ja eppo daarom moet je ook je pvp trinket gebruiken en als je stunned ben BEN JE AL TE LAAT MET MOVEN!!

een frustrerend avondje dus ondanks dat het gevecht eigenlijk geen uitdaging meer is

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Laatst online: 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Niet veel hier gebeurd. Mijn Alchemy boven 290 gebracht en Timbermaw is nu honorable. Verder nog een enchantment op mijn wapen gedaan en een beetje in Winterfall zitten te grinden.

Buiten dat alleen maar Warsong Gulch gespeeld waar me toch wat opviel. De personen die ik normaal daar als tegenstander tegen kom zaten er nu weer. Dat betekend dus dat we tegen een samengesteld team vechten wat bijna altijd een verliezende situatie is als je geen samengesteld team hebt. Desondanks toch behoorlijk wat damage gedaan en een paar keer succesvol de vlag verdedigd. Mja, als Frostmage kun je of de vijand vertragen als hij de vlag steelt of de vijand vertragen als de valg van hun word gestolen.

Aangezien de aanval pet was van ons (te weinig teamwork) en die van de vijand goed was (samengesteld team) besloot ik dus om goalkeeper te worden. Zeer handig, met name omdat het hordeteam er een ahndje van had om een gestealthde rouge bij onze vlag te hebben als ze ermee vandoor gingen. Dus als ze de vlag capturde of verloren kon de rouge direct opnieuw de vlag stelen. Schijnbaar gaat dat wat lastiger als er een frostmage de vlag bewaakt nonstop. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
BlaSfem0n schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:18:
[...]

Oh agreed, bij hunter en rogue vind ik dat geen probleem. Maar bij een Fury warrior zou ik puur en alleen strength gemmen, en niet voor titan grip gaan tenzij je ontzettend veel +hit op je gear hebt (wat pas voldoende zal zijn met de lvl 80 gear om de -15% hit van Titan's Grip goed te maken)

Ik ga vandaag eens lekker lvlen en dan wil ik minstens lvl 67 worden met mn shammy, ben nu 65 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:20
Frost mage + rogue is een best goede combinatie om de vlag te verdedigen.

Maargoed, de meeste mensen schijnen battlegrounds niet te snappen, waardoor het vaak maar frustrerend is om een pug bg te doen. Een premade met 3 of 4 werkt vaak al een stuk beter, en is dan ook een stuk leuker om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

addictive schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:35:
[...]

Oh agreed, bij hunter en rogue vind ik dat geen probleem. Maar bij een Fury warrior zou ik puur en alleen strength gemmen, en niet voor titan grip gaan tenzij je ontzettend veel +hit op je gear hebt (wat pas voldoende zal zijn met de lvl 80 gear om de -15% hit van Titan's Grip goed te maken)

Ik ga vandaag eens lekker lvlen en dan wil ik minstens lvl 67 worden met mn shammy, ben nu 65 :)
Zit zoals ik al zei nu op +200 (208 dacht ik) zonder hit gems. Heb ook nog die groene +22 hit trinket op bank staan, en nog die rogue schouders me hit van chess event. Maar ik ga eens respecce en fury gaan zonder TG, en volledig afgestemd op pve... zien of dat verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Gisteren weer een keer Uldaman gedaan met een groepje wat bij elkaar gesprokkeld is. Ik moest er toch nog een quest inleveren :) . Wij door Uldaman, zie ik nergens die quest :+ . Ik zoeken hoe ik die quest kan completen, moet ik iets uit m'n baggy lezen en dan is ie compleet ofzo. Do'h :P . Vandaag nog maar een keer nog proberen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Outerspace schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 00:42:
[...]

Stom vraagje he, ik heb nu vooral mijn punten in Assasinations combat gestoken. Als ik die spec van jou zo doorneem is dat veelal gebasseerd op critical strikes halen?
Ja, ik heb in pvp gear over 30% crit rate terwijl ik op 420+ resillience zit. Ik mep hard genoeg om de meeste classes op hun knieen te brengen. Je moet er vooral een balans in proberen te vinden dat werkt voor jou. Maar zolang je over de 25% crit zit zou het moeten werken imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
Zijn er hier hunters die 51/10 specced zijn, dus zonder aimed shot? ik kreeg namelijk wat commentaar dat ik aimed shot nog niet heb ivm exotic pets (ben niet voor niets bm hehe).
Ik heb aimed shot nog niet gemist, tot ik md deed op mn pet en mijn aimed shot liep te zoeken. Toen realiseerde ik me dat ik dat nog niet had en maar gewoon multi, arcane en steady gedaan wat ook prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:21

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Woei,gisterenavond was het dan eindelijk zover, ik heb level 70 gehaald ! :) 8) _/-\o_
Met net iets meer dan 15 dagen 'played' op de teller werd het wel tijd en de laatste patch heeft zeker goed geholpen. Nu kan ik éindelijk aan met de endgame content van tbc beginnen, al besef ik ook wel ik én niet veel tijd meer heb voor wotlk én dat alle gear die ik nog ga kunnen verzamelen heel snel waardeloos wordt in wotlk. Maar toch zou ik graag nog zoveel mogelijk van de (pve) content willen zien als mogelijk :).

Gisteren heb ik met een erg leuke groep eerst caverns of time: durnholde keep gedaan om daarna ook nog de dark portal (aka black morass) te doen. Zeker black morass was leuk voor me omdat ik daar dingde op een boss en de bosses voor mij het eerst level 70 overschrijden :9. Jammer genoeg dropte er niets voor mij, maar toch was het een leuke belevenis en een erg leuk event.

Even hier ook nog vragen wat ik het beste kan gaan doen nu, ik zit volledig in de greens/blues die ik heb verzameld tussen 58-60 met zowel questen als de dungeons die ik gedaan heb. Nadat ik even heb zitten geilen naar alle leuke gear die de pvp vendor heeft denk ik dat een zwaard en een shield wel een goede investering zijn (om te tanken) of heb ik het mis ? En wat is de waarde van resilience in pve? Ik dacht dat resilience iets voor pvp was, om de hoge crit chance van sommige classes tegen te gaan. Maar werkt het dan als tank ook tegen mobs en doet het ongeveer hetzelfde als +def ?

Dan denk ik dat ik best kan starten met SL, SH, mgt en TK aangezien dat volgens wowwiki de 'normal' level 70 dungeons zijn. Als ik daar alle plate vandaan heb kan ik heroics beginnen doen ?

Wel jammer dat ik heb zitten slacken met mining en jc, mag ik nu mining nog van 220 omhoog krijgen en jc van 200.

ps: Hehe, wat is het leuk om eindelijk geen xp bar meer te zien staan >:)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Auredium schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:18:
Aangezien de aanval pet was van ons (te weinig teamwork) en die van de vijand goed was (samengesteld team) besloot ik dus om goalkeeper te worden. Zeer handig, met name omdat het hordeteam er een ahndje van had om een gestealthde rouge bij onze vlag te hebben als ze ermee vandoor gingen. Dus als ze de vlag capturde of verloren kon de rouge direct opnieuw de vlag stelen. Schijnbaar gaat dat wat lastiger als er een frostmage de vlag bewaakt nonstop. :P
Rouges zijn overpowdered als het om flagstealen aankomt.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:26
Res + Def => Uncritable (2x damage)
Hoe deze formule precies loopt weet ik niet, voor alleen Def is 490 defense

102.4% Avoidence (Miss + Parry + Dogde + Block + Shield Wall/Holy Shield) = Uncrushable (1.5x damage)
Maar nu al of met wotlk is uncrusable verwijdered., Ieder geval een Felsteel setje aanschaffen (blacksmitting is alleen nodig voor de bonus)

Edit: @Kapoen
Res. telt wel degelijk mee met uncritable (zie druids). maar voor pve doel einde wilt iedere geval je pvp items tot een minimum houden. om dat deze er gewoon niet voor bedoelt zijn en dit zul altijd merken

[ Voor 27% gewijzigd door Teunis op 21-10-2008 10:27 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02
evert_ schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:15:
Woei,gisterenavond was het dan eindelijk zover, ik heb level 70 gehaald ! :) 8) _/-\o_
Met net iets meer dan 15 dagen 'played' op de teller werd het wel tijd en de laatste patch heeft zeker goed geholpen. Nu kan ik éindelijk aan met de endgame content van tbc beginnen, al besef ik ook wel ik én niet veel tijd meer heb voor wotlk én dat alle gear die ik nog ga kunnen verzamelen heel snel waardeloos wordt in wotlk. Maar toch zou ik graag nog zoveel mogelijk van de (pve) content willen zien als mogelijk :).

Gisteren heb ik met een erg leuke groep eerst caverns of time: durnholde keep gedaan om daarna ook nog de dark portal (aka black morass) te doen. Zeker black morass was leuk voor me omdat ik daar dingde op een boss en de bosses voor mij het eerst level 70 overschrijden :9. Jammer genoeg dropte er niets voor mij, maar toch was het een leuke belevenis en een erg leuk event.

Even hier ook nog vragen wat ik het beste kan gaan doen nu, ik zit volledig in de greens/blues die ik heb verzameld tussen 58-60 met zowel questen als de dungeons die ik gedaan heb. Nadat ik even heb zitten geilen naar alle leuke gear die de pvp vendor heeft denk ik dat een zwaard en een shield wel een goede investering zijn (om te tanken) of heb ik het mis ? En wat is de waarde van resilience in pve? Ik dacht dat resilience iets voor pvp was, om de hoge crit chance van sommige classes tegen te gaan. Maar werkt het dan als tank ook tegen mobs en doet het ongeveer hetzelfde als +def ?

Dan denk ik dat ik best kan starten met SL, SH, mgt en TK aangezien dat volgens wowwiki de 'normal' level 70 dungeons zijn. Als ik daar alle plate vandaan heb kan ik heroics beginnen doen ?

Wel jammer dat ik heb zitten slacken met mining en jc, mag ik nu mining nog van 220 omhoog krijgen en jc van 200.

ps: Hehe, wat is het leuk om eindelijk geen xp bar meer te zien staan >:)
PVP doen specifiek om tank gear te behalen zou ik niet aan beginnen. Resilience heeft weinig tot geen waarde in PVE en het vervangt +def helemaal niet. In jouw situatie zou ik gewoon rustig een paar instances doen en zo de tijd tot wotlk doorkomen. Wil je toch graag wat spulletjes om sneller mobs neer te leggen wanneer wotlk er is kan PVP gear een oplossing zijn, maar ook hier zou ik eerder instances aanraden voor de betere PVE items.

[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 21-10-2008 10:26 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokidrink schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:02:
Zijn er hier hunters die 51/10 specced zijn, dus zonder aimed shot? ik kreeg namelijk wat commentaar dat ik aimed shot nog niet heb ivm exotic pets (ben niet voor niets bm hehe).
Ik heb aimed shot nog niet gemist, tot ik md deed op mn pet en mijn aimed shot liep te zoeken. Toen realiseerde ik me dat ik dat nog niet had en maar gewoon multi, arcane en steady gedaan wat ook prima werkt.
Ik kan me een BM build zonder GftT niet voorstellen ;) Mijn hunter is dus dan ook 49/12/0. Cats of Wind Serpents doen toch nog genoeg damage, die exotic pet komt wel.
Aimed shot of GftT kun je simpelweg niet hebben op het moment, als je een exotic pet wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grats!

Ten eerste: PvP gear is in zeer kleine mate nuttig voor PvE. Resilience verminderd de kans op (en damage van) critical strikes. Het kan helpen om uncrittable te worden.
Voor normal instances moet je een defense van 475 hebben. Voor heroics 485 en voor raids 490.

Zorg dat je die defense rating hebt. Crits zijn no-go voor tanks. Crushes zijn er niet meer sinds de laatste patch, dus de 102,4% die genoemd is, is niet meer van belang.

Toen mijn warrior 70 dingde (zo'n 3 maanden geleden), deed ik onderzoek op wowhead in welke instances (normals) upgrades vielen, en die heb ik gedaan. Daarna kun je de makkelijke heroics doen, waarvan er sinds afgelopen woensdag meer bij zijn gekomen lijkt het. Een gezonde hp pool van 12k voor heroics moet genoeg zijn, als je block/parry/dodge tussen de 17% en 20% zitten.
Wordt revered met Caverns of Time, voor de Timewalker Leggings en de head enchant.
Als je kan, wordt revered of zelfs exalted met SSO. Hier kan je respectievelijk een tank wapen en schild voor kopen.

Kijk eens of je ergens een Kara run kunt meepakken, aangezien dit veel makkelijker is sinds afgelopen woensdag. De drops hier zijn natuurlijk een grote upgrade.

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:24:
[...]

Ik kan me een BM build zonder GftT niet voorstellen ;) Mijn hunter is dus dan ook 49/12/0. Cats of Wind Serpents doen toch nog genoeg damage, die exotic pet komt wel.
Aimed shot of GftT kun je simpelweg niet hebben op het moment, als je een exotic pet wilt hebben.
armory werkt niet bepaald dus kan ff niet checken op mn build. kun jij mss laten zien wat je spec is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan nog een eigen dagboekitem :)

Ik heb gisteren m'n tijd vooral besteed aan het bouwen van m'n eigen UI, genaamd MortUI (zie naam van m'n priest :D ).
Het is gebaseerd op AG_unitframes, Bartender4, kgPanels, ElkBuffbars en vele kleinere. Voor 3.0.2 had ik Photek, en ik heb het deels nagemaakt eigenlijk, omdat ie goed beviel en ik eraan gewend ben.
Frames zijn strak en goed te overzien. Een 'gloss' aan de buttons geven een modern uiterlijk.
Partyframes zijn goed overzichtelijk, en in raid staan alle bars van players onder elkaar, met enkel de hp bars. Grid heb ik nooit mee gespeeld, dus misschien is dat iets voor de toekomst.

Op dit moment mis ik nog een tooltip on mouseovers, maar daar heb ik net een addon voor gevonden: TipTac.
Ook is de loot nog in een standaard Blizz frame aan de linkerkant van het scherm, en die wil ik ook bij m'n cursor in een strak frame. Addon hiervoor wordt Xloot.
SCT is ingesteld dat inkomende damage links staat, en heals + uitgaande damage rechts.

Ik zal eens kijken of ik een screen kan plaatsen vanavond, zodra het echt 'klaar' is. Het zal echter altijd wel voor wat verbeteringen vatbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

OMX2000 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:06:
[...]

Dat laatste heb ik ook... Ik zie dus vaak niet waarom ik een spel niet kan casten of zo...
Het zou kunnen dat jullie beide de addon "Errormonster" hebben geïnstalleerd.

Gisteren KJ gekilled...1e keer voor de guild...voelde lang niet zo machtig dan de andere bazen...HP nerf heeft dat toch de das om gedaan voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokidrink schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:37:
[...]

armory werkt niet bepaald dus kan ff niet checken op mn build. kun jij mss laten zien wat je spec is?
Even uit m'n hoofd is het deze: http://www.wowhead.com/?talent=ctbMztxRwuMesZ0xVb.

Heb lang getwijfeld (geen theorycrafts gelezen) over de 3 punten in Longevity. Misschien zijn ze beter in Kindred Spirits voor 12% pet damage increase. Maar met een glyph kan je TBW+BW elke minuut casten als je Longevity hebt, wat dus 1/3 van de tijd een 50% damage increase is.
Hmmm 18sec is 30% van een minuut. 30% van 50% dmg increase = 15%.

Edit: de glyph is pas te verkrijgen in WotLK, aangezien de Ink pas uit Northrend herbs te halen is. Maar die maakt de CD op Beastial Wrath 20seconden korter.
2 minuten base - 30% Longevity - 20seconden = 64 seconden cooldown. Iets meer dan een minuut dus.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:09
chromeeh schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:54:
[...]

De titels zijn wel leuk, vooral die van Winter Veil :D
Maar zoals de Jenkins title vergt wel wat strategie.
Ik heb m'n Jenkins sinds zat. :P

Paar tips:
* Laat een tank eerst alle whelps verzamelen (niet hitten, alleen langs de egss lopen)
* Zodra de eerste whelp geraakt wordt gaat de 15 sec. lopen.
* Zet de achieve tracking aan bij dit. (je kunt dan zien of iemand zo dom is om een whelp te vroeg te raken
* Gooi alle AoE los die er is, trinkets de hele mikmak :)
* Mocht het niet lukken, ga even 5 min koffie drinken, bijna alle eggs zijn dan weer terug :D
Zodra de eerste whelp doodgaat gaat ie lopen, hitten mag wel, killen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren wilden we MH in om nog wat bosses te killen, maar helaas deden de instance servers het niet op Ravencrest. Dus toen maar wat duels gedaan buiten orgrimmar. Eerst tegen een vriend die helemaal hyped was over zijn warrior. quote: "Finally they buffed the warrior a bit decent". Dit was voor het gevecht... Duel start, ik open met cheapshot, hij breekt de stun, dismantle, (....) duel ge-eindigt en ik had nog 90% hp. quote: "I hate Blizzard! Everytime they give us a new toy, they make sure the other kids get better toys :(".

Toen relogde hij naar zijn warlock. Duels gingen vrijwel hetzelfde alleen het ene duel dat ik beloofde geen trinket of CoS te gebruiken eindigde vrij close. Toen zijn we maar wat andere tegenstanders gaan zoeken. Hij tegen een retri-pala die hij verassend genoeg won. Ik tegen een mage, die ik nipt verloor, weer een andere mage geprobeerd ook nipt verloren (en deze was ook nog eens superirritant met zijn invisibility, waardoor hij even later full HP etc terugkwam). En uiteindelijk nog een andere mage die ik wel won. Maar kwam erachter dat mages echt goed getimed dienen te worden qua cooldowns anders is het een vrij irritante klus.

Maar goed die maat van me denkt er dus nu aan om voorlopig even een break te nemen, want hij is het vooral zat om continue doodgeknuffelt te worden door retri-pala's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Dol_Fijn schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:46:
[...]

Het zou kunnen dat jullie beide de addon "Errormonster" hebben geïnstalleerd.

Gisteren KJ gekilled...1e keer voor de guild...voelde lang niet zo machtig dan de andere bazen...HP nerf heeft dat toch de das om gedaan voor mij.
Inderdaad. Zo'n anderhalve maand geleden waren wij op Entropius 5%. Doordat een aantal guildies weggingen, en onze RL/GM geen internet had hebben wij in de tussentijd niet kunnen raiden. Onze server is nogal dood en recruitment is dus moeilijk daardoor. Nu na de patch, heeft onze RL/Gm internet terug en zijn alle raiders online gekomen om alsnog de content te clearen. M'uru was down in de 2e try. 1e try ging mis, vanwege overaggro :D Jongens, jongens wat een joke is het nu geworden.Nu hebben we 1 volle avond op KJ gehad met als resultaat 27%. Binnenkort dus wel neer.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nou jammer vind is dat ik nu mooie gear ben 't krijgen terwijl WoTLK er bijna is :(. Deze resetweek heb ik geupgrade:

Mantle of Abrahmis -> Destroyer Shoulderplates
Jade Skull Breastplate -> Chestplate of Stoicism
Brooch of Deftness -> Shattered Sun Pendant of Resolve
Gladiator Shield Wall -> Shattered Sun Pendant of Resolve
Warbringer Handguards -> Destroyer Handguards
Battlescar Boots -> Jungle Stompers

Best wel mooie upgrades en nu ook full pve tank geared. Het is ook een plezier om me te zien lopen :). Helaas heb ik sinds de patch nog maar 484 defense en superveel HP verloren (Tauren racial is helaas ook generfed..), daar wel 8% dodge erbij en zeker 400 block value. Gelukkig is de defense geen probleem, de kans is echt klein en gister is het wel gebeurt in SSC voor 7k van Lady Vashj maar dat werd makkelijk bijgeheald.

Ook mooi is dat je Shield Wall bijna altijd kunt gebruiken wanneer je m nodig hebt, zelfde voor Last Stand, bij de trash zijn de andere tanks een beetje langzaam met de mobs oppakken waarbij ik alle trash op me heb, en dan kan ik voor de ene Dodge trinket gebruiken, bij de andere shield wall, en bij die andere last stand. Dus dat komt altijd wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:03:
Gisteren wilden we MH in om nog wat bosses te killen, maar helaas deden de instance servers het niet op Ravencrest.
Hadden wij ook last van. Sommige guilds konden wel in SWP, maar wij konden geen enkele instance in. Ook BT proberen te doen, maar dat werkte ook niet. Blijven proberen en opeens konden wij wel in SWP. Andere guilds konden nog steeds geen instances in. Het gerucht gaat dat dat komt door de headless horsemen. Dat men daarmee alle "slots" bezet heeft waardoor er weinig overblijft voor normale raids. Of dat zo is, weet ik verder ook niet.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:03:
Gisteren wilden we MH in om nog wat bosses te killen, maar helaas deden de instance servers het niet op Ravencrest.
Op Turalyon is het net hetzelfde sinds de patch, een instance inlopen is een risico. Zaterdagavond liep ik met mijn priest Mana Tombs binnen toen de instance server weer eens plat ging. Ik heb uiteindelijk een ticket moeten sturen omdat ik mijn char niet meer kon recupereren (ik kreeg of een melding dat het char al bestond of een geblokkeerd laadscherm van de instance). Aangezien er geen geschatte duur stond op het ticket eer een GM het zou zien had ik zo iets van 'lamaar zitten, ik zie morgen wel weer' en ging iets anders doen. Zondag stond mijn priest dan toch netjes geparkeerd in IF en had ik een mailtje van de support om te zeggen dat ze het ticket hadden afgehandeld. Dit was echter al de tweede keer dat het mij overkwam, alleen kon ik de eerste keer mijn char wel nog uit de instance halen (raar maar waar), deze keer zat ie dus echt vast tussen world en instance server |:(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
KillGhost schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:13:
[...]
Hadden wij ook last van. Sommige guilds konden wel in SWP, maar wij konden geen enkele instance in. Ook BT proberen te doen, maar dat werkte ook niet. Blijven proberen en opeens konden wij wel in SWP. Andere guilds konden nog steeds geen instances in. Het gerucht gaat dat dat komt door de headless horsemen. Dat men daarmee alle "slots" bezet heeft waardoor er weinig overblijft voor normale raids. Of dat zo is, weet ik verder ook niet.
Mja, headless horseman + iedereen die lower lvl instances aan 't solo'en is voor achievements = alle slots vol @ instance server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:46:
[...]

Even uit m'n hoofd is het deze: http://www.wowhead.com/?talent=ctbMztxRwuMesZ0xVb.

Heb lang getwijfeld (geen theorycrafts gelezen) over de 3 punten in Longevity. Misschien zijn ze beter in Kindred Spirits voor 12% pet damage increase. Maar met een glyph kan je TBW+BW elke minuut casten als je Longevity hebt, wat dus 1/3 van de tijd een 50% damage increase is.
Hmmm 18sec is 30% van een minuut. 30% van 50% dmg increase = 15%.

Edit: de glyph is pas te verkrijgen in WotLK, aangezien de Ink pas uit Northrend herbs te halen is. Maar die maakt de CD op Beastial Wrath 20seconden korter.
2 minuten base - 30% Longevity - 20seconden = 64 seconden cooldown. Iets meer dan een minuut dus.
dat is dus ook waar ik beetje mee zit.
maar goed, ga komende week toch MM uitproberen.
Corepuppie blijft leuk, maar doet volgens mij nou niet meer dmg dan een cat. die extra paar punten voor talents zijn leuk, maar niet onmisbaar.
Voor levellen ga ik natuurlijk wel terug naar BM. hopelijk houd men pet dan wat beter agro... lukt hem nu compleet niet namaelijk (doe teveel dmg O-) :z )

PS, zie men sig voor men char, kan je ook men spec vinden

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:30:
[...]

dat is dus ook waar ik beetje mee zit.
maar goed, ga komende week toch MM uitproberen.
Corepuppie blijft leuk, maar doet volgens mij nou niet meer dmg dan een cat. die extra paar punten voor talents zijn leuk, maar niet onmisbaar.
Voor levellen ga ik natuurlijk wel terug naar BM. hopelijk houd men pet dan wat beter agro... lukt hem nu compleet niet namaelijk (doe teveel dmg O-) :z )

PS, zie men sig voor men char, kan je ook men spec vinden
Armory is in de war qua talents sinds afgelopen woensdag ;)
Ik had in eerste instantie ook MM gespecced, maar het is toch niet mijn ding op 1 of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben ook nog steeds BM, 50/11 build momenteel met 1/3 Long en 3/3 CS (Cobra Strikes),
maar zit net als jullie een beetje te twijfelen tussen bovenstaande of 3/3 Long en 1/3 CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Instance servers waren ook plat op Shadowsong gisteravond. Zowel mn lock als mn shaman waren de hele avond geblokkeerd omdat ze in SM:GY waren uitgelogd (wilde van de 1 naar de ander switchen toen de instances eruit vlogen). HH kills dus moeten afbreken maar hadden er toen al een kill of 8 opzitten en heb de Sinister Squashling mogen looten. Voor een rogue in de groep dropte het zwaard. Twee niet-vliegende bezems en echt 7/8 keer een Ring of Ghoulish Delight :X

Vanavond meer pogingen hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik heb mijn hunter ook 51/10 gespecced. My ass dat je niet zonder Aimed Shot kan. Ik kan het wel en ik vind het leuker om een exotic pet te hebben. Op level 71 ga ik wel terug Aimed Shot erbij nemen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:26
De broom (blauwe variant) dit jaar is past zich aan de riding skill, en de outland is dit dus gewoon een vlieg mount (als je vlieg skill hebt ofc)
Dat en feit dat de broom instant cast :9~
ben blij dat ik hem heb, als permant was had ik nieuwe mount :)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Teunis schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:15:
[...]

De broom (blauwe variant) dit jaar is past zich aan de riding skill, en de outland is dit dus gewoon een vlieg mount (als je vlieg skill hebt ofc)
Precies, heb er gisteren ook een mogen looten. :) Vooral de instant cast is best imba omdat je er vrij makkelijk weer vandoor kunt als je aan het herben/minen bent met mobs in de buurt.

Heb eergisteren trouwens ook nog even ZA gedaan met een PUG, man, met 2 uur waren we er helemaal doorheen. :P (En dat met 3 van de 10 mensen die er nog nooit geweest waren.)

[ Voor 13% gewijzigd door --MeAngry-- op 21-10-2008 12:25 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Skillz schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:55:
Ik ben ook nog steeds BM, 50/11 build momenteel met 1/3 Long en 3/3 CS (Cobra Strikes),
maar zit net als jullie een beetje te twijfelen tussen bovenstaande of 3/3 Long en 1/3 CS.
idd, mijn pet doet veel damage en kan agro behoorlijk goed houden ookal is ie pas 67 (ja na 3 steadyshots wordt het moeilijk maar ben hem aan het levellen). longlivety ga ik inderdaad nemen samen met aimed als ik echt voel dat ik aimed nodig heb maar dit komt met wotlk wel.

't is nu gewoon ff aanvoelen welke bm spec het lekkerst werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 23:23

FunkyTrip

Funky vidi vici!

dontcare schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:55:
[...]

hangt maar helemaal van je spec af nu tbh , heb je bv rend & tear , of mischien Feral Aggression , King of the Jungle etc..
maar vergeet ook niet dat we pas op lvl75 Savage Roar krijgen wat onze dps flink zou moeten increasen
Savage roar is eigenlijk gewoon te goed. Het is een geforceerde move om catdps blijkbaar op te krikken tot andere classes. Je bent nu verplicht dat ding op te houden. Maar je opener zal dus nog steeds met -40% AP zijn. Eigenlijk ben je dus zwaar gimped aan het vechten als je dat ding niet hebt gebruikt. Lekker dan als je combopuntjes hebt opgebouwd en de buff valt weg, dan is die finisher ineens met 40% minder AP. Hoop dat ze daar nog eens goed gaan kijken en het een beetje gelijktrekken met slice&dice. Als s&d bij de rogue wegvalt scheelt het geen dps op hun special moves. Loopt ook een topic over op US beta druid forums, al gebruikt de TS niet echt de juiste toon.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Teunis schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:15:
[...]

Ah, ok... niet eens goed gekeken moet ik zeggen, heb beide keren gepassd. Heb vorig jaar de epic flying broom geloot en daar veel langer dan 2 weken op rondgevlogen, duration was bugged en nam niet af :P Later gefixt helaas want die mount was wel brilliant. M'goed, enige item waar ik nu niet op pass is het paard :+ De rest hoef ik niet.

Alhoewel mn rogue ook wel happy zou zijn met dat zwaard, level 70 komt langzaam in zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:00

Rmg

SnoeiKoei schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:44:
[...]

Ah, ok... niet eens goed gekeken moet ik zeggen, heb beide keren gepassd. Heb vorig jaar de epic flying broom geloot en daar veel langer dan 2 weken op rondgevlogen, duration was bugged en nam niet af :P Later gefixt helaas want die mount was wel brilliant. M'goed, enige item waar ik nu niet op pass is het paard :+ De rest hoef ik niet.

Alhoewel mn rogue ook wel happy zou zijn met dat zwaard, level 70 komt langzaam in zicht.
het paard? :? sinds wanneer dropt ie een paard? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Raz- schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:47:
[...]

het paard? :? sinds wanneer dropt ie een paard? :?
http://www.wowhead.com/?spell=48025
sinds dit jaar :O

wowhead/wowwiki etc etc are your friends

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Gister heb ik wat 2v2 arena gedaan op m'n priest (met een warrior) Je komt alleen maar Retri pala's tegen, gelukkig kan ik ze redelijk hebben. Laatste potje kwamen we mage/retri tegen voor het eerst... maar damn dat is niet te doen:

Ik word gestunned, ik trinket, ... dood :) die enorme burst dps kan ik niet aan :(

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

FunkyTrip schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:43:

Savage roar is eigenlijk gewoon te goed. Het is een geforceerde move om catdps blijkbaar op te krikken tot andere classes. Je bent nu verplicht dat ding op te houden. Maar je opener zal dus nog steeds met -40% AP zijn. Eigenlijk ben je dus zwaar gimped aan het vechten als je dat ding niet hebt gebruikt. Lekker dan als je combopuntjes hebt opgebouwd en de buff valt weg, dan is die finisher ineens met 40% minder AP. Hoop dat ze daar nog eens goed gaan kijken en het een beetje gelijktrekken met slice&dice. Als s&d bij de rogue wegvalt scheelt het geen dps op hun special moves. Loopt ook een topic over op US beta druid forums, al gebruikt de TS niet echt de juiste toon.
Een kwestie van je rotation daarop aanpassen. Zelfde als muti rogues hebben met HfB.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Zo bijna klaar met Black Temple

Gister Mother ge-2-shot, de gehele raid had max 100 shadow resistance.
Daarna door naar council, deze is nog behoorlijk irritant.
eerste paar try's waren vooral het gevecht leren kennen en de interrupts timed krijgen. ik geloof dat ze naar een try of 7 het lootje hadden gelegt. helaas geen T6 tokens kunnen looten (nerf T6 tokens ;x)

Daarna besloten we nog een kijkje te nemen bij Illidan, deze zonder probleem naar Phase 2 gekregen voordat de raid wipte op de elementals die uit zijn glaives komen.

Volgende week gaat hij neer :p

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Katala schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:08:
Gister heb ik wat 2v2 arena gedaan op m'n priest (met een warrior) Je komt alleen maar Retri pala's tegen, gelukkig kan ik ze redelijk hebben. Laatste potje kwamen we mage/retri tegen voor het eerst... maar damn dat is niet te doen:

Ik word gestunned, ik trinket, ... dood :) die enorme burst dps kan ik niet aan :(
Ja, die Pala's kwam ik dus tegen bij Warsong Gulch. Viel op zich wel mee overigens (afhankelijk van je klasse). Ik merk wel dat ik lifeblood tegen ze nodig heb als het ze lukt in mijn buurt te komen en schade aan te richten.

Rouges vind ik lastiger omdat ze de neiging hebben om je te backstabben en een stun te veroorzaken. Meestal probeer ik te blinken en een frostwave als follow-up maar die is dan niet altijd raak.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Wootlock schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:10:

eerste paar try's waren vooral het gevecht leren kennen en de interrupts timed krijgen. ik geloof dat ze naar een try of 7 het lootje hadden gelegt. helaas geen T6 tokens kunnen looten (nerf T6 tokens ;x)

Daarna besloten we nog een kijkje te nemen bij Illidan, deze zonder probleem naar Phase 2 gekregen voordat de raid wipte op de elementals die uit zijn glaives komen.

Vanavond raid je niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Jawel, eerst staat Vashj op het programma, en mocht deze binnen aceptable tijd neergaan zullen er zeker nog wat try's volgen op Illidan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Bokkie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:02:
[...]

http://www.wowhead.com/?spell=48025
sinds dit jaar :O

wowhead/wowwiki etc etc are your friends
http://www.wowhead.com/?npc=23682 <- staat hier niet bij anders duss... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:23:
[...]

Ja, die Pala's kwam ik dus tegen bij Warsong Gulch. Viel op zich wel mee overigens (afhankelijk van je klasse). Ik merk wel dat ik lifeblood tegen ze nodig heb als het ze lukt in mijn buurt te komen en schade aan te richten.

Rouges vind ik lastiger omdat ze de neiging hebben om je te backstabben en een stun te veroorzaken. Meestal probeer ik te blinken en een frostwave als follow-up maar die is dan niet altijd raak.
Jij en je rouges... noem je toch ook geen maeg? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Wootlock schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:30:
[...]

Jawel, eerst staat Vashj op het programma, en mocht deze binnen aceptable tijd neergaan zullen er zeker nog wat try's volgen op Illidan ^^
Wij zijn nog niet bij Illidan gekomen, en voor de nerf hadden we ook best wat problemen met Vashj (nooit neer gekregen), maar er na was het zo gebeurd. Lijkt me dat jullie Vashj dus ook wel snel neer kunnen hebben.

Ik hoop dat wij ook nog een keer naar Vashj gaan binnenkort, die wil ik toch nog wel eens killen voor WotLK.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Wootlock schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:10:

Mother stelt echt niets meer voor, met een PUG gedaan, en alleen de MT had SR gear :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

KillGhost schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:09:
[...]

Een kwestie van je rotation daarop aanpassen. Zelfde als muti rogues hebben met HfB.
Want als rogues HfB niet 'up' hebben, dan scheelt het 40% AP?
40% is megamegaveel. Blizzard balanceert nu alle feralabilities met het idee dat we SR altijd aan hebben. Slechte zaak. Het is een crutch. Heb liever dat je keuze hebt in je rotatie zonder ineens tig % minder dps te doen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 08:14
BlaSfem0n schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:38:

dus 3.0 patch:

Spec je warrior 53/8 en moet je dan nog eens zien. Mijn guildie (mede warrior) en ik staan nu al dagenlang bovenaan in de damagemeters met deze spec. Was eerst voor TG gegaan maar sloeg, ondanks de hit van 235, geen deuk in een pakje boter. Toen naar 53/8 gegaan, man man, ik doe niet eens mijn uiterste best meer na de patch en wil nog wel eens een buff-foodje laten schieten nu, afgelopen dagen in SWP ook geen flask/elixirs gebruikt maar dat +15 stats geval en nog steeds stonden de mede warrior en ik bovenaan... soms zelf VER bovenaan op de damage meter. Leuk waren bijvoorbeeld nog eens de skeletons bij Felmyst, hup, we poppen onze nieuwe ability... wheeeeeeeee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

FunkyTrip schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:42:
[...]

40% is megamegaveel. Blizzard balanceert nu alle feralabilities met het idee dat we SR altijd aan hebben. Slechte zaak. Het is een crutch. Heb liever dat je keuze hebt in je rotatie zonder ineens tig % minder dps te doen.
je rotatie zal altijd op 1 bepaalde manier de meeste dps doen. Kan je wel keuzen willen, maar tenzij er een aantal abilities hetzelfde zijn zal er altijd 1tje het beste zijn. That's just the way it is.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Zjanzjak schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:45:
[...]

Spec je warrior 53/8 en moet je dan nog eens zien. Mijn guildie (mede warrior) en ik staan nu al dagenlang bovenaan in de damagemeters met deze spec. Was eerst voor TG gegaan maar sloeg, ondanks de hit van 235, geen deuk in een pakje boter. Toen naar 53/8 gegaan, man man, ik doe niet eens mijn uiterste best meer na de patch en wil nog wel eens een buff-foodje laten schieten nu, afgelopen dagen in SWP ook geen flask/elixirs gebruikt maar dat +15 stats geval en nog steeds stonden de mede warrior en ik bovenaan... soms zelf VER bovenaan op de damage meter. Leuk waren bijvoorbeeld nog eens de skeletons bij Felmyst, hup, we poppen onze nieuwe ability... wheeeeeeeee.
nvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
Zjanzjak schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:45:
[...]

58/8 is pure win. Ik wield nu Jin'Rokh. Nog 22 BoJ en ik heb Blade of Harbringers. 55 crit rating erbij en nog eens 5% crit van de talent. Dan wordt het helemaal knallen.

Sommige Warriors klagen over Bladestorm, maar ik vind het heerlijk om hem op trash te poppen. Geweldig die SCT spam.

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-10-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:26:
[...]

Jij en je rouges... noem je toch ook geen maeg? ;(
rofl, ik en typen in het algemeen zul je bedoelen. :P
Ik typ wat ik denk, niet zoals Nederlandse of Engelse spelling het bedoeld.

Maar troost je, ik heb het woord ook goed geschreven een aantal posts van me terug. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:44
Kaap schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:50:
[...]

58/8 is pure win. Ik wield nu Jin'Rokh. Nog 22 BoJ en ik heb Blade of Harbringers. 55 crit rating erbij en nog eens 5% crit van de talent. Dan wordt het helemaal knallen.

Sommige Warriors klagen over Bladestorm, maar ik vind het heerlijk om hem op trash te poppen. Geweldig die SCT spam.
Een niet nader te noemen warrior bij ons heeft failstorm altijd ready for use. In de hoop dat hij mindcontrolled is en dan ff lekker door de raid heen jakkert : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:50:
[...]

Zit ook te denken Arms DPS te gaan op mijn warrior. Fury trekt me absoluut niet meer.. (TG is niet wat het zou moeten zijn imo en Bladestorm ziet er iig nog gaaf uit :+ ) + met een goeie slam rotatie kan je alsnog veel doen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

FunkyTrip schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:42:
[...]

Nope, het scheelt niet 40% AP, maar wel een substantieel deel van je dmg. Net als SND. Dat moet je ook in je rotatie ophouden. Rupture ook. Er zijn altijd dingen die je up moet houden om meer dmg te krijgen. Gewoon nogmaals kwestie van je daarop aan te passen. Wees blij met die mooie buff zou ik zeggen :D Keuze qua rotatie krijg je toch niet. Niet als je de meeste DPS eruit wilt squeeuzen. Dat is volgens mij bij geen enkele class zo.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

OkkE schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:29:
[...]

Wij zijn nog niet bij Illidan gekomen, en voor de nerf hadden we ook best wat problemen met Vashj (nooit neer gekregen), maar er na was het zo gebeurd. Lijkt me dat jullie Vashj dus ook wel snel neer kunnen hebben.

Ik hoop dat wij ook nog een keer naar Vashj gaan binnenkort, die wil ik toch nog wel eens killen voor WotLK.
Pre patch zijn we al eens naar Vashj gegaan, beste try was toen 55% en 3 van de 4 generators down.
Met een beetje geluk gaat ze vandaag neer. en dan gaan we woensdag voor KT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Wootlock schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:23:
[...]

Pre patch zijn we al eens naar Vashj gegaan, beste try was toen 55% en 3 van de 4 generators down.
Maar je zit al wel op illidan? -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Wootlock schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:23:
[...]

Onze beste try, Pre-Patch, was volgens mij 50% (alle 4 de generators neer). Bij de kill afgelopen keer was ik er niet bij, maar ik begreep dat het vrij makkelijk was.

Gister was ik wel bij de Kael kill, die is zeker weten simpel geworden. We konden nooit voorbij P3 komen, hebben nooit alle weapons neer kunnen krijgen, Pre-Patch. Nu na de nerf was het zelfs met een dode Maintank aan het begin van P5 nog gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Dennism schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:39:
[...]

Maar je zit al wel op illidan? -.-
Ben je Black Temple al ingegaan na de 3.0.2 patch ?
Black temple is nu net zo makkelijk als Karazahn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wootlock schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:45:
[...]

Illidan zonder demon phase deze week was wel een beetje uhm... gaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:08
Nou vandaag goed nieuws en slecht nieuws:

Eindelijk lvl 70 op me druid. Maar tijdens het dingen liep wow vast en nu krijg ik elke keer als me balkje vol is in het laadscherm een runtime error. Kheb me cache en wtf map al verwijdert, maar krijg het nog steeds. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Kan je nog wel met andere chars inloggen? Of een nieuwe char aanmaken, als je er maar een hebt? En heb je de Repair-tool al gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Wootlock schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:45:
[...]

Ja content is gewoon te makkelijk nu, stond er meer van de te kijken dat jullie vashj, kael nog niet neer hadden aangezien die ook pre 3.0.2 echt niet meer zo lastig waren als je geen idioten meeneemt. Nu na de nerf zijn vashj en kael gewoon te makkelijk en eigenlijk niet eens leuk meer om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo zeg.

Voor patch 3.0.2

- Beetje PvPen
- wat dailies doen
- en dan 2(3) dagen in Kara zitten, soms een extra dag op de bear boss in ZA.
- Beetje instances doen..

Na patch 3.0.2

- Nog steeds een heel klein beetje pvpen voor de spellblade, en achievements
- Iets minder dalies nu
- Heel fooking Azeroth rondlopen en zo voor de achievements
- Oude raids bezoeken voor ....
- Rep grinds, alweer voor...
- Hallow's End dingen doen
- Raid Dag 1 Kara
- Raid Dag 2 ZA
- Raid Dag 3 Gruul/Maggy
- Veel instances doen voor rep
- En nog veel meer...

Argh ik kom tijd te kort..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

ajampaniki schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:52:
Nou vandaag goed nieuws en slecht nieuws:

Eindelijk lvl 70 op me druid. Maar tijdens het dingen liep wow vast en nu krijg ik elke keer als me balkje vol is in het laadscherm een runtime error. Kheb me cache en wtf map al verwijdert, maar krijg het nog steeds. Iemand een idee?
repair.exe al gedraaid ? anders zit er niet veel anders op dan een herinstallatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

ik laat mij die achievements volledig voorbij men neus gaan...

enkel jenkings voor de leut, en de faction bosses killen voor de mount zegge me iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

KillGhost schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:12:
[...]

Nope, het scheelt niet 40% AP, maar wel een substantieel deel van je dmg. Net als SND. Dat moet je ook in je rotatie ophouden. Rupture ook. Er zijn altijd dingen die je up moet houden om meer dmg te krijgen. Gewoon nogmaals kwestie van je daarop aan te passen. Wees blij met die mooie buff zou ik zeggen :D Keuze qua rotatie krijg je toch niet. Niet als je de meeste DPS eruit wilt squeeuzen. Dat is volgens mij bij geen enkele class zo.
Ik heb het nu niet alleen over raiden maar ook over gewoon solo PvE of PvP. Vroeger kon je kiezen of je begon met een pounce of een ravage, afhankelijk van je taktiek, maar nu heb je geen keus. Als SR niet up is, mis je 40% van je AP. Je begint dus eigenlijk crippled aan een fight. Alsof een mage rondloopt met een 40% spellpower penalty tot hij een keer gecrit heeft.

In PvP moet je dus kiezen of je het gevecht aangaat met 40% minder AP (wat betekent dat de ander veel meer dps zal doen en je opent met een ravage met 40% minder AP) of je begint wel met een SR wat je dus je taktische opening move kost. En natuurlijk maar hopen dat je niet je combopoints hebt opgespaard en de SR verdwijnt. Dan doe je je finisher met 40% minder AP (en finishers worden natuurlijk gebalanceerd met het idee dat SR up is, anders zijn ze overpowered. 40% AP is gelijk aan enkele duizenden AP immers.

Anyway, zo zie ik het. Ik hoop dat ze er iets aan doen. SR flink nerfen en de dps toevoegen aan white damage ofzo.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlaSfem0n schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:00:
Zelfde hier.

Ik vind er niks aan, ben alleen wel bang dat mensen uiteindelijk in wotlk in raids/groups minder geconcentreerd zijn op wat moet gebeuren en meer naar achievements kijken. De groep mensen met wie ik speel is als een gek bezig met die achievements, zo ongelofelijk irritant vind ik dat. Helemaal blij doen als ze er een hebben...

Maarja, ik zal de lol ervan wel niet zien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
M'n vriendin begint al te mokken. Da's het nadeel van WoW, als ik weer begin spendeer ik er echt te veel tijd aan :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

BlaSfem0n schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:00:

enkel jenkings voor de leut, en de faction bosses killen voor de mount zegge me iets
Idem. Het enige wat ik tot nu toe actief aan achievements gedaan heb, is HH in Scarlet Monastery. Die boss
samen met een fury warrior gedaan omdat we geen zin hadden om andere mensen te zoeken.

Aangezien ik toch in SM was, heb ik gelijk maar alles gecleared. De andere achievements, buiten het testen van bg's, laat ik lekker voor wat ze zijn. Dit is een perfect moment om een break in te lassen.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 21-07 14:51
ImdaMned schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:07:
[...]

Een niet nader te noemen warrior bij ons heeft failstorm altijd ready for use. In de hoop dat hij mindcontrolled is en dan ff lekker door de raid heen jakkert : D
Ik zag jou gisterenavond voorbij wandelen op je bearmount :) Ik was om 1 uur 's nachts (afgelopen nacht dus) in Stranglethorn vale bloodscalp trolls aan het killen. Ik zag je voorbij schieten met je mount en even verderop heartstonen. Ik was een shaman genaamd Churod.

Toevallig ook gezien? :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.