Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 168 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.938 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik haat achievements :(
Ik heb gewoon de drang om er zoveel mogelijk te halen >_<

Btw Belf met Boar tails is grappig

[ Voor 18% gewijzigd door Bokkie op 20-10-2008 09:46 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Kapoen schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 18:35:
Daarnet met mijn rogue een runecloth farm run gedaan op stratholme en ik dacht laat ik Baron ook maar eens proberen, just in case... ;) Jammer genoeg geen mount gekregen van hem, maar wel het epic zwaardje (en dat kan ik niet equippen als rogue *cry*).

't is best wel leuk om zo'n instances solo te kunnen afmaken en eens rustig naar het decor te kunnen kijken :) Als Blizzard UBRS eens zou wijzigen zodanig dat je geen 3 mensen meer nodig hebt om voorbij de eerste boss te geraken dan deed ik die ook graag nog een paar keer.
Ik ben nu met m'n 55 druid en een 70 prot pally Dungeon Set 1 aan het farmen, gewoon omdat ik levelen zo zat ben :)

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

itsme schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:43:
Dat aguf probleem met verdwijnende raidframes heb ik ook, nog geen oplossing gevonden helaas :(
En dat met die focus frames? Of heb je dat niet geprobeerd?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man o man, waar kan je in godsnaam Stranglekelp vinden? Wowhead zei langs de kust van STV, maar ik heb nu de helft van de kust gezwommen, en wel 1 zon plantje gevonden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

itsme schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:43:
Dat aguf probleem met verdwijnende raidframes heb ik ook, nog geen oplossing gevonden helaas :(
Known bug. Zou gefixed moeten worden in de volgende versie. Focus heb ik nog niet echt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
DizzyWeb schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:55:
[...]

Known bug. Zou gefixed moeten worden in de volgende versie. Focus heb ik nog niet echt gebruikt.
/reloadui does the trick. Alhoewel het niet erg praktisch is, maar er valt nog mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Hooli-gan schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 13:59:
[...]

Bedankt voor alle complimenten.

Dit is mijn lijst met addons:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
ag_Extras               Blizzard_BarbershopUI        Cartographer                 DrDamage              LightHeaded_Data_B            Quartz_Pet
ag_Options              Blizzard_BattlefieldMinimap  Cartographer_Battlegrounds   eePanels              LightHeaded_Data_C            Quartz_Player
ag_UnitFrames           Blizzard_BindingUI           Cartographer_Coordinates     ElkBuffBars           LightHeaded_Data_D            Quartz_Range
Auc-Advanced            Blizzard_Calendar            Cartographer_Fishing         Enchantrix            LightHeaded_Data_E            Quartz_Swing
Auc-ScanData            Blizzard_CombatLog           Cartographer_Foglight        Enchantrix-Barker     Omen                          Quartz_Target
Auc-Stat-Histogram      Blizzard_CombatText          Cartographer_GroupColors     EnhancedColourPicker  OneBag3                       Quartz_Timer
Auc-Stat-StdDev         Blizzard_CraftUI             Cartographer_GuildPositions  EnhTooltip            oRA2                          Quartz_Tradeskill
AutoBar                 Blizzard_GlyphUI             Cartographer_Herbalism       EQCompare             oRA2_Leader                   RatingBuster
Bartender4              Blizzard_GMSurveyUI          Cartographer_InstanceLoot    Fizzle                oRA2_Optional                 sct
BigWigs                 Blizzard_GuildBankUI         Cartographer_InstanceMaps    FuBar                 oRA2_Participant              sctd
BigWigs_BlackTemple     Blizzard_InspectUI           Cartographer_InstanceNotes   FuBar_CharmsFu        Postal                        sctd_options
BigWigs_Extras          Blizzard_ItemSocketingUI     Cartographer_LookNFeel       FuBar_ClockFu         Prat-3.0                      sct_options
BigWigs_Hyjal           Blizzard_MacroUI             Cartographer_Mining          FuBar_FuXPFu          Prat-3.0_HighCPUUsageModules  Squeenix
BigWigs_Karazhan        Blizzard_RaidUI              Cartographer_Notes           FuBar_GroupFu         Prat-3.0_Libraries            Stubby
BigWigs_Naxxramas       Blizzard_TalentUI            Cartographer_POI             FuBar_LocationFu      Proximo                       Surfaces
BigWigs_Outland         Blizzard_TimeManager         Cartographer_Professions     FuBar_MoneyFu         Quartz                        TomTom
BigWigs_Plugins         Blizzard_TokenUI             Cartographer_Waypoints       FuBar_PerformanceFu   Quartz_Buff                   TrinketMenu
BigWigs_SC              Blizzard_TradeSkillUI        Cartographer_ZoneInfo        Grid                  Quartz_Flight                 XLoot
BigWigs_Sunwell         Blizzard_TrainerUI           Clique                       GridStatusHots        Quartz_Focus
BigWigs_TheEye          BtmScan                      ClosetGnome                  HotCandy              Quartz_GCD
BigWigs_ZulAman         !BugGrabber                  ClosetGnome_Mount            Informant             Quartz_Interrupt
Blizzard_AchievementUI  ButtonFacade                 CooldownCount                LightHeaded           Quartz_Latency
Blizzard_AuctionUI      ButtonFacade_Sleek           DeuceCommander               LightHeaded_Data_A    Quartz_Mirror

Ik zal kijken of ik hem ergens kan plaatsen voor download.

[...]

Mijn UI is een omgebouwde Potek UI.
Gebruik toch gewoon questhelper man, die is veel beter dan lightheaded + TomTom.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuurvoske schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:57:
[...]

Gebruik toch gewoon questhelper man, die is veel beter dan lightheaded + TomTom.
Argument(en)?

Ik heb ze allebei geprobeerd, maar ik vind TomTom + Lightheaded een stuk fijner spelen. Als ik wil dat iets of iemand anders beslist in welke volgorde ik quests doe, gebruik ik wel een lvling guide. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
[...]

Zygor ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Laatst online: 03-11-2023
redfoxert schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 01:43:
[...]

Hangt er vanaf welke faction je speelt :)
Ik speel alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

[...]

Hmm, ik gebruik alledrie. Is leuk en aardig wat je zegt, maar deze addons hebben verschillende en aanvullende mogelijkheden. Ik heb geen Cartographer, dus ik gebruik Tomtom voor de waypoint arrow. Zonder Tomtom zou mijn Questhelper dus lang niet zo handig zijn. Verder is Questhelper leuk, maar vertelt het me niets over *hoe* ik een quest moet doen. Daar gebruik ik Lightheaded voor.

Dus... ik zie je punt niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen die op trollbane spelen (horde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:10:
Nope alli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:44
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:10:
Op dutchbane? nah ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9, Tjah ben vrijdag avond maar een begonnen met WoW omdat er een paar vrienden van me zaten te zeiken dat ik ook maar eens moest gaan spelen, dus vroeg me af of er nog meer mensen uit NL op Trollbane speelden. Naar mijn weten is die Realm een beetje aan het sterven namelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

StupidMonkey schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 06:03:
[...]

Dat stond er dus niet, moet je toch iets beter lezen. de post was om 17.30 geupdate ... ETA was onbekend.. Verder werkt Blizzard in het weekend natuurlijk ook niet op volle kracht, dus het is niet verwonderlijk dat we op dit moment weinig "actie's" vanuit Blizzard zien ;).
Vind ik knap van ze, want die melding stond er al vanaf 16:00 CET :) Later kwam er gelukkig wel een dergelijke update, echter was toen de tijd veranderd naar 18:30. Ik heb helaas dus zeker wel gelijk op dat specifieke moment. Als ik 't later had gemeld, had jij gelijk gehad ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:23

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:55:
Man o man, waar kan je in godsnaam Stranglekelp vinden? Wowhead zei langs de kust van STV, maar ik heb nu de helft van de kust gezwommen, en wel 1 zon plantje gevonden. :(
Voor de kust van Wetlands zit Stranglekelp.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:04

Snuffel

Vroem!

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:55:
Langs de kust van Westfall, genoeg daar
Wetlands langs de kust, genoeg daar

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:44
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:17:
[...]

:9, Tjah ben vrijdag avond maar een begonnen met WoW omdat er een paar vrienden van me zaten te zeiken dat ik ook maar eens moest gaan spelen, dus vroeg me af of er nog meer mensen uit NL op Trollbane speelden. Naar mijn weten is die Realm een beetje aan het sterven namelijk :p
De horde kant inderdaad. Alles wat ook maar leek op "progress" is kapût. Alleen malice en TiC (99% NL + 1 belg) zitten in sunwel. Daarnaast heb je geloof ik lingering die aan het rondzwalken is in mount hyjal. Dan heb je het ongeveer gehad.

Oh, en al het gewhine in /2 helpt natuurlijk ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:17:
[...]

HOrde kant gaat dood volgens mij ja, alli nog niet. Wel balen voor world pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Gisteravond geprobeerd voor de eerste keer Onyxia te grazen te nemen (kennelijk is de attunement vervallen) met m'n shammy. Helaas, instance not found. Toen maar naar MgT. Instance not found.
Kara was al down (instance...> inderdaad). Heroics -> not found.

Uit arren moede de HH gedaan -> gelukkig wel found :)
Het is me wat met al die spelprobls. Hopelijk wordt woensdag een hoop gefixed.

Afijn, op een gegeven moment opeens de server afgeknikkerd. Stormrage bleek down te zijn.
Een bijzonder prettig detail ontdekte ik: ik mag 4 totems wegpleuren, want elke totem (b)lijkt nu als zowel air/water/fire/earth totem te fungeren. Lekker hoor. En die spirit wolves geven health terug; ook fijn.

De avond afgesloten met een ZF-run op m'n alt mage (nu lvl 49). Had m'n skillpoints nog niet verdeeld (twijfel nog steeds over arcane + deelfrost of fire + deel frost), maar stond aardig bovenin de damage.
Gelukkig was die instance ook nog up.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ik krijg Zygor niet meer aan de praat :S
De UI krijg ik in beeld, maar geen inhoud :'(

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dit weekend als vanouds weer (te)veel WoW gedaan 
Patch vind ik geweldig, de nieuwe profession, shadows en de leuke nieuwe features.
Had vrijdag eerder vrijgenomen en heb me bijna allleen bezig gehouden met Inscription en het levelen van Herbalism op 2 chars.
Al met al toch een goede 4500 gold gemaakt.
Heb gister besloten om me te gaan focussen op 1 char met het halen van achievements aangezien je er zo insane veel hebt en er zovééééél tijd in gaat zitten!
Hallowed event is ook heel erg leuk!! Ik zie alleen een beetje op tegen de Sinister Calling event… die Squashling heeft maar een 2,5% droprate, dus die zie je eigenlijk nooit en die wordt ook nog eens vaak geninja’d … hoe moet ik dat event kunnen halen dan :S?
Ik vind het helemaal niet erg om ergens veel tijd in de stoppen, maar ik zou toch wel graag een haalbare kans willen hebben om dit event af te kunnen ronden.
Heb gister dan wel de helm gewonnen, die overigens een 8,5% droprate heeft.
Ga in ieder geval elke dag die run doen en maar hopen dat ik lucky ben… rollen zuigt, ik ben er vaak unlucky mee…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:57

chromeeh

the Gnome

Gisteren heerlijk bezig geweest met de explorer achievements.
Gaat erg goed samen met de huidige herb prijs ;)
Zaterdag in een uurtje voor 300G aan herbs bij elkaar, idem met gisteren.

Toen de instance server weer up waren nog even snel CoT Durn gedaan voor een guildie.
Moet zeggen dat ik Thrall meer gehealed heb dan de tank :P

Nog meer mensen last van dat de ingame kalender de ene keer er wel staat en de andere keer is hij weer weg. Het rare is dat het willekeurig is :/

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben begonnen met een Undead, Rogue. Had van tevoren even wat fora's afgelezen wat de beste race is voor een rogue, kwam bijna overal wel undead tegen vanweze de abillity ''Cannibalize'' (handig voor pvp had ik gehoord).

Ben nu lvl 22, maar ik vraag me toch af wat nou de beste Talent build is voor een Rogue.
Ik wou ff een link plaatsen voor mijn huidige Talent build maar mijn data staat blijkbaar nog niet in The Armory.

Maar zou iemand me misschien kunnen helpen met een goede talent build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:24:
Hallowed event is ook heel erg leuk!! Ik zie alleen een beetje op tegen de Sinister Calling event… die Squashling heeft maar een 2,5% droprate, dus die zie je eigenlijk nooit en die wordt ook nog eens vaak geninja’d … hoe moet ik dat event kunnen halen dan :S?
Ik vind het helemaal niet erg om ergens veel tijd in de stoppen, maar ik zou toch wel graag een haalbare kans willen hebben om dit event af te kunnen ronden.
Ik heb het ding anders toch al twee keer zien droppen in evenveel dagen, dus volgens mij is het best wel haalbaar. 't is kwestie van met je guild te gaan en goed afspreken denk ik. Je hebt die pet alleen maar echt nodig als je voor die proto drake wilt gaan dacht ik...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Snuffel schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:23:
[...]

Ik krijg Zygor niet meer aan de praat :S
De UI krijg ik in beeld, maar geen inhoud :'(
Je moet versie 3 hebben incl een werkende cartographer. En dan niet die gare cartographer 3 troep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

shoombak schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:41:
[...]

Je moet versie 3 hebben incl een werkende cartographer. En dan niet die gare cartographer 3 troep :)
Ehh, wacht ff
Versie 3 van... Zygor?
Of van Carto? Die laatste lijkt mij niet, dus.... gief Zygor? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:40:
[...]

Ik heb het ding anders toch al twee keer zien droppen in evenveel dagen, dus volgens mij is het best wel haalbaar. 't is kwestie van met je guild te gaan en goed afspreken denk ik. Je hebt die pet alleen maar echt nodig als je voor die proto drake wilt gaan dacht ik...
Hmm, ik ben koos guildloos met al me chars atm, bewust voor gekozen hoor..... lekker vrijheid...
Me broertje speelt echter ook weer en ik heb hem vorige week een servertransfer gegeven naar mijn server (Kor'Gall) en hij zit in een guild, die ga ik ook wel joinen, gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:31:
Ben begonnen met een Undead, Rogue. Had van tevoren even wat fora's afgelezen wat de beste race is voor een rogue, kwam bijna overal wel undead tegen vanweze de abillity ''Cannibalize'' (handig voor pvp had ik gehoord).

Ben nu lvl 22, maar ik vraag me toch af wat nou de beste Talent build is voor een Rogue.
Ik wou ff een link plaatsen voor mijn huidige Talent build maar mijn data staat blijkbaar nog niet in The Armory.

Maar zou iemand me misschien kunnen helpen met een goede talent build?
Als lowlevel kun je het beste met swords levellen. Aangezien je nog geen mutilate kunt speccen kun je het "facestabben" voorlopig nog wel vergeten met daggers. Dus gewoon 2 swords pakken en dan lekker in de combat tree de puntjes logisch in gaan vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funkeey schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 20:48:
mazzelaars, server waar ik op speel ( Skullcrusher ) is zo instabiel dat hij vandaag al de hele dag down is.
en afgelopen week ook al amper kunnen spelen.
Faction + naam? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Snuffel schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:43:
[...]

Ehh, wacht ff
Versie 3 van... Zygor?
Of van Carto? Die laatste lijkt mij niet, dus.... gief Zygor? :D
inderdaad versie 3 van zygor. Is te vinden via torrents :) Kan em niet uploaden, zit op mijn werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

shoombak schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:01:
[...]

inderdaad versie 3 van zygor. Is te vinden via torrents :) Kan em niet uploaden, zit op mijn werk
Kan ik ook niet op mijn werk, maar mailen staat vrij :) ;)

snuffel at zonnet nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm UI's... waar is m'n Photek :(
Ik heb vorige week geprobeerd wat zelf in elkaar te flansen, maar ondertussen zit ik met een probleem met Bartender4. Op m'n Druid switchen de bars wel voor catform en bearform, maar voor Prowl niet. En dan werken de keybinds ook nog eens niet als ik niet in een form zit.
Zwaar f*cked up dus, en ik ga het maar eens allemaal resetten. Schone start maken, en gebruik maken van addons die hier langs zijn gekomen. Maar op één of andere manier voelt de nieuwe bartender niet lekker.

Ik heb nog wat heroics gedaan op m'n mage, die 0/0/61 gespecced is. En ik heb gewoon Blizzard's lopen spammen op groepen mobs van max 6 stuks. De DPS die ik haalde, was 1700! Dit zou ik wel willen zien in MH op de trashwaves :P erg leuk, en ik deed gewoon anderhalf keer de damage van een BT geared hunter die echt z'n best deed.

Discpline roelt. M'n priest is 54/7/0 specced, en ik hou van Penance. Echt serieus getest heb ik het alleen nog niet. Kwam vooral doordat instance en outland servers eruit lagen op Skullcrusher.

Inscription staat op 192, en ik mis een aantal herbs tot de 200. Dat probeer ik dus tijdens het levelen (50 gedinged) te halen, maar iedereen was in de low level gebieden aan het herben (nerf achievements en outland server down).

Gief werkende actionbars (nee, geen defaults) en goede UI !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Wat is er in die versie 3 van Zygor veranderd? Minder grinden?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Penance heb ik ook al geprobeerd, maar ik ga toch echt weer terug naar mijn Holy/Disc spec.
Ok, Penance is erg lekker om te hebben, maar de heals worden met een Disc spec echt minder.

Daar waar ik voorheen 8-9k crit heals had, moet ik het nu doen met +/- 6k. 3 x crit van Penance haalt ook net de 6k.

Ben nog even zoekende dus naar een goede en overtuigende heal spec. Erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 21-07 14:51
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:17:
Hmm UI's... waar is m'n Photek :(
Ik heb vorige week geprobeerd wat zelf in elkaar te flansen, maar ondertussen zit ik met een probleem met Bartender4. Op m'n Druid switchen de bars wel voor catform en bearform, maar voor Prowl niet. En dan werken de keybinds ook nog eens niet als ik niet in een form zit.
Zwaar f*cked up dus, en ik ga het maar eens allemaal resetten. Schone start maken, en gebruik maken van addons die hier langs zijn gekomen. Maar op één of andere manier voelt de nieuwe bartender niet lekker.

Ik heb nog wat heroics gedaan op m'n mage, die 0/0/61 gespecced is. En ik heb gewoon Blizzard's lopen spammen op groepen mobs van max 6 stuks. De DPS die ik haalde, was 1700! Dit zou ik wel willen zien in MH op de trashwaves :P erg leuk, en ik deed gewoon anderhalf keer de damage van een BT geared hunter die echt z'n best deed.
Ik heb zelf geen Druid, maar Bartender 4 werkt voor mij goed. Ik had eergisteren wel ineens een copy van een bar in een andere bar staan. Exit wow en opnieuw erop en hij was weer normaal. Het was wel wat buffy.

Ik heb donderdag MH gedaan en op een trash wave van 8 ghouls had ik gedurende die wave 7000 dps met een blizzard spam en Water Elemental out die af een toe een frost nova spammde.

heerlijk!

Frost is geweldig voor AOE, maar fire owned single target DPS als je heerlijk stil kan blijven staan. Ik denk dat Arcane en Frost qua single target dps wel op een lijn zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:53
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:46:
[...]

Hmm, ik ben koos guildloos met al me chars atm, bewust voor gekozen hoor..... lekker vrijheid...
Me broertje speelt echter ook weer en ik heb hem vorige week een servertransfer gegeven naar mijn server (Kor'Gall) en hij zit in een guild, die ga ik ook wel joinen, gezellig.
welk faction en hoe heet je main, charcs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:49
Het loopt echt uit de hand op Kazzak. Queue die niet normaal meer is. Wachten van 50 minuten is normaal tegenwoordig. Gisteren was ik nummer 1147 in rij, in de avond loopt dat op tot richting 2000.

Afbeeldingslocatie: http://www.guildsite.nl/Personal/KazzakQueue_thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo.. wat een weekend! Bekant geen tijd gehad voor wow, alleen zaterdag ff met 3 man 6 keer HH gedaan in SM. Alle soorten ringen gedropt en 2 keer de broom, ik heb er alleen geen gewonnen :( Ach ja, tis niet net zoals die brewfest kodo dat je em dan voor altijd hebt.. maar toch! ;) Het is ook zo'n leuk pismakkelijk gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Dat heeft volgens mij allemaal te maken met de problemen bij Blizzard atm. Als je op de realm status pagina kijkt zie je daar heel veel realm queued zijn terwijl ze bij lange na nog niet vol zijn.

Dit zal de komende dagen wel gefixt worden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:26:
[...]

Ik heb zelf geen Druid, maar Bartender 4 werkt voor mij goed. Ik had eergisteren wel ineens een copy van een bar in een andere bar staan. Exit wow en opnieuw erop en hij was weer normaal. Het was wel wat buffy.
Kun je aangeven hoe je instellingen staan? Heb je er wat aan veranderd? Staan je verschillende bars over elkaar heen?
Ik heb donderdag MH gedaan en op een trash wave van 8 ghouls had ik gedurende die wave 7000 dps met een blizzard spam en Water Elemental out die af een toe een frost nova spammde.

heerlijk!

Frost is geweldig voor AOE, maar fire owned single target DPS als je heerlijk stil kan blijven staan. Ik denk dat Arcane en Frost qua single target dps wel op een lijn zitten.
Ja, ik zou de DPS er ook wel uit willen proberen :) Single target haalde ik 1400-1500 met alle CD's, met mijn gear (1064 spellpower), op een level 70 dummy selfbuffed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hooli-gan schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:43:
Het loopt echt uit de hand op Kazzak. Queue die niet normaal meer is. Wachten van 50 minuten is normaal tegenwoordig. Gister middag was ik nummer 1147 in rij, in de avond loopt dat op tot richting 2000.

[afbeelding]
@ Outland precies hetzelfde probleem... gok dat Blizz de 'cap' wat naar beneden heeft geschroefd ivm met load issues vanwege de patch... Daarnaast lijkt iedereen naar Kazzak / Outland en andere realms in de Misery battleground group te willen verhuizen... Stikt van de 'immigranten' die server crashes en lag veroorzaken ;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Hooli-gan schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:43:
Het loopt echt uit de hand op Kazzak. Queue die niet normaal meer is. Wachten van 50 minuten is normaal tegenwoordig. Gisteren was ik nummer 1147 in rij, in de avond loopt dat op tot richting 2000.

[afbeelding]
Maat van me speelt ook op Kazzak.
Had ik gisteren een soortgelijke queue, hij had dat totaal niet!
Hij logde uit, weer in, geen queue

en ik stond op 600+

Misschien provider afhankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

daroy schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:45:
Dat heeft volgens mij allemaal te maken met de problemen bij Blizzard atm. Als je op de realm status pagina kijkt zie je daar heel veel realm queued zijn terwijl ze bij lange na nog niet vol zijn.

Dit zal de komende dagen wel gefixt worden.
Hier is bewust voor gekozen, login via queue om zo de realms stabieler te houden.
Alleen werkt het nog niet echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Snuffel schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:48:
[...]

en ik stond op 600+

Nee, je hebt iets van 10-15 minuten de tijd om weer terug in te loggen zonder queue... altijd handig als je nog ff een addon moet installeren / patchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 19:38
Grrr waarom droppen de flimsy masks alleen bij mn Alt en niet bij mn main. Is daar nog iets aan te doen of is het gewoon puur at random?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:56
Viggen schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:46:
[...]

@ Outland precies hetzelfde probleem... gok dat Blizz de 'cap' wat naar beneden heeft geschroefd ivm met load issues vanwege de patch... Daarnaast lijkt iedereen naar Kazzak / Outland en andere realms in de Misery battleground group te willen verhuizen... Stikt van de 'immigranten' die server crashes en lag veroorzaken ;( :P
Same, op Grim Batol was de queue gister ook rond de 1300 (zelfde BG). We hebben afgelopen maanden bijna elke week weer een andere raiding guild die onze server verder komt belasten, ik word er onderhand nogal moe van. Ook leuk als je ver in de queue bent en dan een disco/PC crash krijgt.

In ieder geval afgelopen dagen flink achievements lopen scoren, ik begin dicht bij de 3000 AP te komen. :P Rerollen wordt echter zo wel heel erg onaantrekkelijk moet ik zeggen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
nadd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:52:
Grrr waarom droppen de flimsy masks alleen bij mn Alt en niet bij mn main. Is daar nog iets aan te doen of is het gewoon puur at random?
Random :( :P

Moet zelf nog Mask, Tooth pick en Hallowed Helm... dan ben ik klaar... Helaas droppen de masks en picks hier ook @ alts ;( :P
Thijs schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:54:
[...]
In ieder geval afgelopen dagen flink achievements lopen scoren, ik begin dicht bij de 3000 AP te komen. :P Rerollen wordt echter zo wel heel erg onaantrekkelijk moet ik zeggen. :o
Heb helaas teveel alts (mja, beter gezegd ex-mains ;)) zodat m'n totaal aantal AP per char nogal tegenvalt ;( :P Zit nu @ 1845 AP op m'n huidige main.

[ Voor 36% gewijzigd door Viggen op 20-10-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjonson schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:37:
[...]

welk faction en hoe heet je main, charcs?
Ik speel horde...

Main op dit moment is mijn rogue Meleena, verder heb ik een 70 priest Aysa, Axios 70 warrior en heb nog een lvl 60, 54 en 2 lvl 62's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nadd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:52:
Bidden. :)

Goldthorn, dat groeit toch ook in STV? Ik heb het idee dat ze mij ontwijken ipv ik hen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Carnagy schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:26:

Ik moet zeggen dat Fire ook niet slecht is als AOE.
Flamestrike en als je dichtbij bent ook Blastwave (wel wat minder) kunnen toch behoorlijk wat damage doen. En met Firestarter heb je een instant cast van Flamestrike.

Een nadeel aan Fire is dat het verderop in de tree het (naar mijn mening) aflegt met Living Bomb/Dragon's Breath tegen Frost met zijn Water Elemental.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:46:
[...]

Kun je aangeven hoe je instellingen staan? Heb je er wat aan veranderd? Staan je verschillende bars over elkaar heen?

[...]

Ja, ik zou de DPS er ook wel uit willen proberen :) Single target haalde ik 1400-1500 met alle CD's, met mijn gear (1064 spellpower), op een level 70 dummy selfbuffed.
heb frost niet geprobeert, maar vraag mij af hoe Frost dit kan verbeteren:

Cast living Bomb
Cast Flamestrike
Dragonsbreath vervolgens instant Flamestrike
Blastwave Vervolgens weer instant flamestrike
Flamestrike.
weer een living bomd.
opvullen met AE en Flamestrike

nou ja rinse and repeat. het lijkt mij persoonlijk dat je hierdoor meer dps er uit perst dan met Frost AOE wise. maar 100% zeker ben ik niet.

ansich dacht ik dat livingbomb een lachertje was, maar hij ziet er sowieso vet uit. en het is toch best een leuke skill. fire met al zijn instants is ook nog best leuk in pvp.

[ Voor 9% gewijzigd door Valkyre op 20-10-2008 12:02 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:31:
Als undead heb je m.n. profijt van fear immune (racial) -> lekker bij pvp. Cannabalize valt wel mee qua bruikbaarheid m.i.
Of hebben ze fear immuniteit veranderd in de patch? (Heb 't nog niet gecheckt.)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 23:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

deadsy33 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:42:
Het enige wat ik irritant vind van de patch is dat de autoshot nog steeds gelinked is aan je steadyshot, ALLEEN als je de optie autoswitch target (oid) uitvinkt.
* knip *
verklaart een hoop!
dank je

mijn core hound is ook nogal bugged. iedereen heeft het gestamp gemerkt.
had nog paar bugs gevonden, ticket gemaakt, krijg ik standaard mailtje terug dat er naar het gedrag van de player gekeken gaat worden...
zijn zat dingen bugged bij hunters helaas.

Bug bij volley had ik nog niet gemerkt, maar lekker bezig iig...
je zou toch denken dat ze dit soort dingetjes in de beta al hadden opgemerkt en gefixxed. 8)7

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

TepelStreeltje schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:07:
[...]

verklaart een hoop!
dank je

mijn core hound is ook nogal bugged. iedereen heeft het gestamp gemerkt.
had nog paar bugs gevonden, ticket gemaakt, krijg ik standaard mailtje terug dat er naar het gedrag van de player gekeken gaat worden...
zijn zat dingen bugged bij hunters helaas.

Bug bij volley had ik nog niet gemerkt, maar lekker bezig iig...
je zou toch denken dat ze dit soort dingetjes in de beta al hadden opgemerkt en gefixxed. 8)7
working as intend ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er btw zon recipe voor alch die je heel hard kunt gebruiken om te skillen van 200-300? Zon recipe wat het goedkoop en makkelijk maakt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
Viggen schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:46:
[...]

Heey viggen ben je op outland horde of alliance??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:02
Die candybuckets kan je maar één keer gebruiken? Zou wel jammer zijn,vond de free exp wel leuk :p

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij kun je net als Trick and treat ieder uur doen. (krijgt voor die bucket 100exp ofzo tog?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:20:
volgens mij kun je net als Trick and treat ieder uur doen. (krijgt voor die bucket 100exp ofzo tog?)
2100 nog wat in mijn geval, lvl 45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
pingkiller schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:16:
Die candybuckets kan je maar één keer gebruiken? Zou wel jammer zijn,vond de free exp wel leuk :p
Je kunt elke afzonderlijke bucket 1 keer gebruiken, je kunt dus heel Azeroth en Outland doorreizen. Zitten ook achievements aan.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 21:26
Er is ook een Bag bug

Ik 1 special bag (engineering) die is nooit echt vol.
Maar de andere zitten al behoorlijk vol (Full Reti set bij me),
als die dus vol zitten en ga trick & treat doen krijg wel de debuff, en leuk de melding "This bag only supports Engineering items" en dus verder niks.

Dit regelmatig meegemaakt in het weekend erg fijn. nu moet dus bewust op letten dat normal bags iedergeval 1 plekje vrij hebben :(

Verder het weekend weer at getankt om me paladin, als prot zit mijn dps nu rond de 500 tot 700 (veel aoe)
En echt blessing of sanctuary :9~, en normal run gedaan dat in 2.4 dus gewoon niet kunnen dan ben je gewoon continue oom. nu moesten dps de stops hebben :)
Al met al, i like the changes.
Enige down side dat het me reroll die ik ingedachte heb wel meer in het geding komt.
Een DK lijkt me zeer leuke class, ook een goede single-palyer vs elite mogelijkheid.
Death Grip :9~ alleen geen nood-heals die de paladin heeft
tja heeft allemaal voor en nadelen.

En idd achievments zijn wel een leuke opvulling, maar als geen reward aan een achievment dan maakt de lol om het doen wel minder.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
MrKonings schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:15:
[...]

Heey viggen ben je op outland horde of alliance??
*kijkt naar eigen signature...*

Uhm, volgens mij Alliance ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
[...]

Ik vind van niet.
Houd liever zelf meer controle over dingen die ik wel of niet tracken wil en hoe ik mijn quests doe. Gebruik lightheaded+tomtom ook niet veel, alleen als ik even niet snel genoeg weet wat ik moet uitvoeren. Heb namelijk meeste quests minstens wel 2 keer gedaan.

[ Voor 36% gewijzigd door Bulligan op 20-10-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Maar.....

Wat je vindt moet je toch bij de politie brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Snuffel schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:52:
Maar.....

Wat je vindt moet je toch bij de politie brengen?
Als je niets te melden hebt, zeg dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Teunis schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:35:

En idd achievments zijn wel een leuke opvulling, maar als geen reward aan een achievment dan maakt de lol om het doen wel minder.
De titels zijn wel leuk, vooral die van Winter Veil :D
Maar zoals de Jenkins title vergt wel wat strategie.
Ik heb m'n Jenkins sinds zat. :P

Paar tips:
* Laat een tank eerst alle whelps verzamelen (niet hitten, alleen langs de egss lopen)
* Zodra de eerste whelp geraakt wordt gaat de 15 sec. lopen.
* Zet de achieve tracking aan bij dit. (je kunt dan zien of iemand zo dom is om een whelp te vroeg te raken
* Gooi alle AoE los die er is, trinkets de hele mikmak :)
* Mocht het niet lukken, ga even 5 min koffie drinken, bijna alle eggs zijn dan weer terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:57:
[...]

Ik speel horde...

Main op dit moment is mijn rogue Meleena, verder heb ik een 70 priest Aysa, Axios 70 warrior en heb nog een lvl 60, 54 en 2 lvl 62's.
ah, grappig kor'gall zie je niet zoveel langs komen hier op GoT. Ik speel zelf een NE Hunter met de naam Kyokushinkai. Heb nog een twee alts een 70 shaman en 70 druid. Nice to meet you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eindelijk ook mijn UI klaar. Losjes gebaseerd op Photek.

Klik

Vind em best wel goed zo, staat heel veel op mijn scherm, zonder dat het te druk word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Hooli-gan schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:52:
[...]

Als je niets te melden hebt, zeg dan niets.
Moet jij nodig zeggen met alleen maar de opmerking: "Ik vind van niet" :D :D :D
Maar goed, je hebt het weer snel weten te veranderen, zodat er toch nog iets staat in je post... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 15:08

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Gohan-san schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:01:
[...]

Cast living Bomb
Cast Flamestrike
Flamestrike.
weer een living bomd.

nou ja rinse and repeat. het lijkt mij persoonlijk dat je hierdoor meer dps er uit perst dan met Frost AOE wise. maar 100% zeker ben ik niet.

ansich dacht ik dat livingbomb een lachertje was, maar hij ziet er sowieso vet uit. en het is toch best een leuke skill. fire met al zijn instants is ook nog best leuk in pvp.
Wij verbieden mages om blastwave te gebruiken tegenwoordig, ziet er leuk uit enzo, maar je knocked alle mobs weg van de tank en uit zijn melee range, resultaat = rondrennende mobs.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Snuffel schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:48:
[...]

en ik stond op 600+

Als je uit en in logged passeer je de queue. Dus misschien ben je op het juiste moment in gelogged geweest zonder queue, maar door in en uit te loggen zie je niet of er een queue is. Dan moet je minstens 10 minuten uitgelogged zijn ofzo.

Queue heeft uiteraard niets te maken met provider.

[ Voor 4% gewijzigd door Bulligan op 20-10-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook een Bag bug

als die dus vol zitten en ga trick & treat doen krijg wel de debuff, en leuk de melding "This bag only supports Engineering items" en dus verder niks.
Zat je main bag misschien helemaal vol? Dan gaat WoW zoeken naar het eerste vrije slot en als dat in de engineering bag zit dan ben je de klos.
Dit regelmatig meegemaakt in het weekend erg fijn. nu moet dus bewust op letten dat normal bags iedergeval 1 plekje vrij hebben :(
Ik zorg er altijd voor dat ik plek heb in mijn main bag.
Verder het weekend weer at getankt om me paladin, als prot zit mijn dps nu rond de 500 tot 700 (veel aoe)
En echt blessing of sanctuary :9~, en normal run gedaan dat in 2.4 dus gewoon niet kunnen dan ben je gewoon continue oom. nu moesten dps de stops hebben :)
Al met al, i like the changes.
Over het algemeen zijn de wijzigingen erg goed. Er zijn nog wel wat minpuntjes maar hopelijk worden die ooit ook nog eens opgelost door Blizzard.

Ik had van het weekend een leuke actie. In herioc SL hadden we drie groepen gepulled (kamer van de tweede baas). Dat bleek iets te veel van het goede. Na afloop was ik als enige nog in leven en ik had 4k hp over. Op het moment dat ik mijn groep wil ressen, popped er zo'n vervelende rogue. Ik activeer mijn holy shield wall en healing seal. Verder het hele gevecht healing judgement gebruikt. Het duurde niet lang voor dat de mob dood was en ik stond daar met 12k hp. :)
Daarna de groep geressed en vrolijk door met de instance. Ik heb wel het gevoel dat iedere instance nu een aoe instance is geworden. De derde baas hebben we ge-aoe'ed samen met de twee groepen mobs voor de baas. Was een foute pull maar liep goed af.
Enige down side dat het me reroll die ik ingedachte heb wel meer in het geding komt.
Een DK lijkt me zeer leuke class, ook een goede single-palyer vs elite mogelijkheid.
Death Grip :9~ alleen geen nood-heals die de paladin heeft
tja heeft allemaal voor en nadelen.
Ik ga gewoon een DK rollen. Maar mijn pally blijft mijn main. :)
Die achievements zijn een hele goede zet geweest. Ik heb het in tijden niet zo druk gezien in de oude zones. En de meeste oude instances worden nu regelmatig gerushed om de achievement te doen. Alleen al van het weekend heb ik MC, BWL en AQ40 gedaan. Ontzettend lachen maar wel zo veel makkelijker dan vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Snuffel schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:02:
[...]

Moet jij nodig zeggen met alleen maar de opmerking: "Ik vind van niet" :D :D :D
Maar goed, je hebt het weer snel weten te veranderen, zodat er toch nog iets staat in je post... :P
Sommige mensen rammen alleen maar op F5 ozfo...wachtend op een nieuwe post.
Ja, in eerste instantie was mijn post wat kort en nietszeggend. Net zo min als de post waar ik een reply op gaf. Maargoed, binnen een minuut toch maar even wat bij geklad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:58:

Klik

Vind em best wel goed zo, staat heel veel op mijn scherm, zonder dat het te druk word.
ik maak zelf gebruik van spartanui v2.5 sinds de patch, aangezien ik nu wat meer pixels kwijt kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Kees schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:03:
[...]

Wij verbieden mages om blastwave te gebruiken tegenwoordig, ziet er leuk uit enzo, maar je knocked alle mobs weg van de tank en uit zijn melee range, resultaat = rondrennende mobs.
Ik gebruik blastwave om de casters richting het AOE pack te gooien :), en als je mages zo dom zijn om midden in het pack te rennen en dan Blastwave te doen tsja dat is inderdaad niet handig.

hoe verder vandaan je gaat staan bij de mobs vandaan bewegen ze maar 2 yard oid. maar receivenen wel de dmg.

ik geef je overigen wel gelijk hoor, laatst aan het tanken op mijn pala en super irritant. daarnaast moeten ze het ook niet gelijk aan het begin doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
Hooli-gan schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:50:
[...]

Ik vind van niet.
Houd liever zelf meer controle over dingen die ik wel of niet tracken wil en hoe ik mijn quests doe. Gebruik lightheaded+tomtom ook niet veel, alleen als ik even niet snel genoeg weet wat ik moet uitvoeren. Heb namelijk meeste quests minstens wel 2 keer gedaan.
>.< woeps ;) zit je toevallig in een leuke guild die nog wat mensen nodig hebben ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

Er is ook een Bag bug

dat had ik met mijn quiver.. |:(

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:46:
[...]

[...]

Ik heb geen bars over elkaar staan, maar ik hoef ook niet te shiften. Misschien zit daar wel een bug in. Maar je moet toch je stancebar aan hebben staan en daarin wat met paging rommelen?
Gohan-san schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:01:
[...]

Cast living Bomb
Cast Flamestrike
Flamestrike.
weer een living bomd.

Hoe ik daar overheen kom?

Heel simpel...

Pop Water elemental, Icy veins en trinkets

Cast Blizzard, water elemental frost nova in de aoe zone en tadaaa. Je owned de firemage z'n dps.

De firemages waar ik het tegen op moest nemen hebben gemiddeld 100dps meer dan ik.

De extra damage van blizzard zit hem in fingers of frost en de mogelijkheid dat blizzard nu kan critten!

Ik had gedurende die mob 7k dps. gemiddeld lag mn dps op 4K gedurende de gehele raid (4/5 MH en 2 tries op archimonde)

Ik stond #1 op de recount damage meter. Voorlopig blijf ik frost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:58:

Klik

Hoe heet die addon voor je minimap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Zo patch 3.0.2 heeft Black temple omgetoverd in Kara.

Gister binnen 2,5 uur 6 bazen omver gelegd, 3 ervan (Gorefiend/Bloodboil/RoS) hadden we nog nooit gedaan en gingen allemaal op de 1ste try neer :*)

Vanavond Mother, council en misschien wel try''s op sir Illidan himself.
I'am prepard iig, shadow kitje ligt al klaar :>

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21
Carnagy schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:38:
[...]

Sqeeunix, maar aangezien daar nog geen WoW 3.0.2 valid versie van is, kun je ook de addon Mappy pakken, die is bijna exact hetzelfde.
deadsy33 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:24:
[...]
Altijd weer die quiver die in de weg zit ja. :(
Ik zoek om die reden nog steeds een addon die Baudbag vervangt ipv de nieuwe WoW versie. Onebag en Bagnon komen in de buurt, maar ik bijv. mijn quiver als een aparte bag hebben. Ik hoef geen uitgebreide bagmod te hebben.

[ Voor 42% gewijzigd door Zeror op 20-10-2008 13:42 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm heb mezelf wat ingelezen op alle addons die ik op m'n lijst heb staan voor een UI :) daar gaan we vanavond maar eens mee aan de slag, heb er stiekem zelfs zin in!
In de lijst van UI's die hier voorbij is gekomen, zit er niet één die volledig aan m'n wensen voldoet, al komen er sommige wel dichtbij.
Bijvoorbeeld betrapte ik mezelf erop, dat ik altijd naar rechtsboven kijk voor de minimap.
Chatschermen links en rechts gesplitst (links general/trade/etc., rechts guild/party/whisper).
Raidframes ga ik minimaal maken, dit was een doorn in m'n oog in mijn pre-3.0.2 UI.
4 Bars, 2 hoog + 2 breed, voor spells en abilities. Dan een fade-out bar met professions e.d.
SCT inkomende en uitgaande damage (vooral voor mn tank) scheiden.

Wish me luck :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik denk dat het Squeenix is.
Maakt een square minimap die te verplaatsen is.

Edit: te laat, maar ik heb een link naar een 3.0.2 compatible versie!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Ik zie net dat ze Cartographer versie 2(!) hebben geupdate voor Patch 3.0.2.
Vanavond toch maar even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:44:
[...]

Ik denk dat het Squeenix is.
Maakt een square minimap die te verplaatsen is.

Edit: te laat, maar ik heb een link naar een 3.0.2 compatible versie!
Klopt, het is idd Squeenix. Ik weet niet of ik de nieuwste versie heb, maar ik heb voor ik de screenshot nam nog ff WowMatrix gedraaid, dus ik vermoed dat dit wel de nieuwste versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

[...]

Squeenix kan dat iig ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
Skillz schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:46:
Ik zie net dat ze Cartographer versie 2(!) hebben geupdate voor Patch 3.0.2.
Vanavond toch maar even proberen :)
Mooi! Want versie 3 is echt bout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 15:49
Basicminimap, Chinchilla, squeenix, ... . Er zijn er massas :). Zwaar zonde dat pitbull bij mij crasht, want een betere heb ik atm nog niet gevonden. ag_UnitFrames heeft geen partytargets, oUF is veel "brielen" in de lua en xperl (gebruik ik nu) is nogal druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 23:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

deadsy33 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:24:
[...]

weet andere bug weer :)

moet je es naar de info kijken van hawk (205 rap) en dan hoeveel rap je krijgt in je buff lijst. juist, 66 rap minder. precies het verschil van aspect mastery (30%)
dus ipv dat het er bij komt, gaat het er af (gevalletje tiktyfus en een minnetje ipv een plusje (of 1tje en nulletje natuurlijk :P ) )
briljant weer :/

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Jormungandr schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:01:
Basicminimap, Chinchilla, squeenix, ... . Er zijn er massas :). Zwaar zonde dat pitbull bij mij crasht, want een betere heb ik atm nog niet gevonden. ag_UnitFrames heeft geen partytargets, oUF is veel "brielen" in de lua en xperl (gebruik ik nu) is nogal druk.
ik gebruik ook pitbull, alleen krijg een foutmelding wanneer ik over de party's target hover... :( en nog iets met een tooltip wat wel flink balen is ;(

denk dat ik party's target er maar uit gooi, het klink heel handig maar ik gebruik het eigenlijk nooit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:06:
[...]
Zat je main bag misschien helemaal vol? Dan gaat WoW zoeken naar het eerste vrije slot en als dat in de engineering bag zit dan ben je de klos.
[...]
Ik zorg er altijd voor dat ik plek heb in mijn main bag.
Nope pre 3.0.2 kreeg je netjes bags full error message, al was er nog plekje vrij in de engineering-bag waar het item niet inkon
Nu denkt wow dat je het item gekregen hebt en telt de buff dus.

het is algemene bug dus, want is dus ook als quiver hebt.
Niet was niet zo spannend bij een Trick or Treat, maar de eerste keer was bij TGC loot, toch maar even ticket aangemaakt, netjes item gekregen.

Even van uit gaan dat deze bug zich niet voor doet bij normale Bags

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catdps zou een stuk beter moeten zijn in de nieuwe patch, maar ik zit nog altijd niet ver boven de tank. En dat met alle BT en badge upgrades...

Wie kent er een effectieve nuke-sequence?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Hooli-gan schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:50:
[...]

Ik vind van niet.
Ik vond lightheaded idd wel sterk in de comments hoe je quest moest voltooien, maar questhelper vult zelf alle coords in, de route kun je natuurlijk altijd nog zelf bepalen :)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:15:
Catdps zou een stuk beter moeten zijn in de nieuwe patch, maar ik zit nog altijd niet ver boven de tank. En dat met alle BT en badge upgrades...

Wie kent er een effectieve nuke-sequence?
hangt maar helemaal van je spec af nu tbh , heb je bv rend & tear , of mischien Feral Aggression , King of the Jungle etc..
maar vergeet ook niet dat we pas op lvl75 Savage Roar krijgen wat onze dps flink zou moeten increasen

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

TepelStreeltje schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:02:
[...]
weet andere bug weer :)

moet je es naar de info kijken van hawk (205 rap) en dan hoeveel rap je krijgt in je buff lijst. juist, 66 rap minder. precies het verschil van aspect mastery (30%)
dus ipv dat het er bij komt, gaat het er af (gevalletje tiktyfus en een minnetje ipv een plusje (of 1tje en nulletje natuurlijk :P ) )
briljant weer :/
Ik denk dat ik voorlopig maar MM blijf. Ik lees ook vrij veel verhalen over hunterpets die niet willen attacken. :O
Ik zag trouwens op mijn enhancenoob shaman dat 4/5 en 5/5 Maelstrom Weapon precies dezelfde omschrijving hebben. Wellicht een typo. Overigens, je zit zo op de 5 charges wat een instant (chain)lightning bolt is...of een heal. :) Niet normaal hoe snel dat gaat...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het weekend redelijk wat gespeeld, maar wat ik vooral irritant vind aan de nieuwe patch is dat pets die op defensive staan, aan gaan vallen zodra je een mob raakt. Voorheen deden ze dat pas als de mob jou raakte. Pullen (bij soloquesten) kan nu alleen nog effectief als de pet op passive staat :S

Ook vervelend: Gisteravond had ik in heel Outland zo'n beetje 6 fps, met als hoogtepunt Shat: 2 fps. Echt geen spelen, dus daar gaan we vanavond even wat aan proberen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:18:
Van het weekend redelijk wat gespeeld, maar wat ik vooral irritant vind aan de nieuwe patch is dat pets die op defensive staan, aan gaan vallen zodra je een mob raakt. Voorheen deden ze dat pas als de mob jou raakte. Pullen (bij soloquesten) kan nu alleen nog effectief als de pet op passive staat :S

Ook vervelend: Gisteravond had ik in heel Outland zo'n beetje 6 fps, met als hoogtepunt Shat: 2 fps. Echt geen spelen, dus daar gaan we vanavond even wat aan proberen te doen.
Shadow quality op low zetten. Scheelde mij 50FPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:19:
[...]

Shadow quality op low zetten. Scheelde mij 50FPS
Yeps, dat scheelde bij mij ook een enorme berg aan FPS. Ziet er allemaal leuk uit, maar m'n computer trekt het niet. (Ja, het is een relatief oude, prioriteiten liggen qua financiën ergens anders :/ )
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.