Het enige wat ik irritant vind van de patch is dat de autoshot nog steeds gelinked is aan je steadyshot, ALLEEN als je de optie autoswitch target (oid) uitvinkt.
Vink je deze aan, dan kan het voorkomen dat een hunter de volgende pack pulled of...nog erger...de baas. Ik heb zat verhalen gelezen van hunters die aan het drinken waren en 'opeens' de baas pullde.
Een tijdelijke oplossing die ik had gevonden is om deze optie te activeren en je oude 3:2 macro te gebruiken. Je verliest wel wat dps, maar bovenstaande zal niet meer gebeuren.
Soms komt het ook wel eens voor dat ik in de autoshot animatie blijf hangen nadat mijn mob dood is. Escape werkt niet, selecteer je een andere target dan wordt deze automatisch aangevallen. Het ziet er nogal debiel uit en ik heb geen idee hoe dit komt.
Voorlopig ben ik wel tevreden met de hunterchanges. De petchanges zijn heerlijk en zijn nogal flexibel. Voorlopig ben ik van BM naar MM gespecced en kan BM dps evenaren en overschrijden. Gelukkig is MM nu ook een raid viable build. Bovendien is het veel leuker om te spelen. Ik zag gister nog een 15k chimera critshot voorbij vliegen (ok..op Chromaggus..lol)
Hunters kunnen ook AoE'en. Wat wel zo is, is dat Volley wellicht bugged is. Na alles ge-AOE'ed te hebben in BWL was mijn gear rond de 90% en mijn boog op 0%. Blijkbaar telt elke damagehit van volley als een geschoten pijl wat resulteerd in een durabilityloss. Geen idee of dit normaal is...hopelijk gaan ze dat nog veranderen.
Met een gorilla kan je trouwens erg leuk AoE farmen. Meestal om buzzard meat te farmen pak ik mijn gorilla om vervolgens alles te pullen met mijn pet, af en toe de thunderstomp ability, MD, Volley, FD of Shadowmeld en weer Volley. Met 2 x t5 is je pet meestal op full HP. Daarna kan je met gemak 20-30 buzzards looten. En dat met een lv65 pet,...lol
Achievements zijn ook leuke bezigheden. Voorlopig heb ik rond de 2500 punten. Voor de Hallows End achievements moet ik alleen nog een Tooth Pick looten. Aangezien de 20 masks achievement wordt verwijderd mag ik me binnenkort verblijden met "The Hallowed" title