Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 168 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.937 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Hooli-gan schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:05:
Mijn fixed UI. Ben er zeer tevreden mee.
<knip>
Links en rechts staat ook nog een bar met macro's en profs die auto hide is. Met mijn muis erover en ik zie de buttons.
Oja, dit is in windowed mode onder Ubuntu.
Zou je die compleet kunnen uploaden? Ziet er zeker niet verkeerd uit ;o

[crymode]
Complete BG down voor maintenance voor minstens 2 uur, wat waarschijnlijk 4+ uur word "_"
[/crymode]

Halloween event is dan wel weer leuk om te doen, alleen zo jammer dat pet onderdeel is van achievement :(

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:51:
[...]

Die site heb ik al gevonden. Maar ook daar kan je niet op zone sorteren. Als je gewoon die lijst afloopt, ren je de hele tijd heen en weer. Heb ik geen zin in ;)
Je kan toch met firefox zoeken op de pagina? b.v. je begint in Eastern Kingdoms en dan zoek je van boven naar beneden, hetzelfde met Kalimdor en outland? Goed, het is niet de meest geoptimaliseerde manier maar dan heb je in ieder geval die pets, daarna kan je nog eens kijken naar pets die niet te koop zijn (quest/drop). Maargoed, dat is maar een idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
omg pauper blizzard, dat ze het 4 dagen na de patch nog steeds niet gefixt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Joepie, de Caith UI is geüpdate voor 3.0 :)
http://www.wowinterface.com/downloads/info11255-CaithUI.html
Screen :
Afbeeldingslocatie: http://s.wowinterface.com/preview/pvw19076_thumb.jpg
Deze gebruikte ik altijd pre 3.0 dus wel mooi dat er een 3.0 versie is.

[ Voor 28% gewijzigd door Rynji op 18-10-2008 17:50 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22

Sebazztiaan

sebas!

Haha, net een groepje HH gedaan zonder healer (VE-VT en hoefde niet bij te healen), de afspraak was: zie maar hoe het gaat, ben niet uit shadowform gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
Dan noem je inderdaad ook een boss op ja.. :P
1 jaar geleden was die loot al een vrouwelijk iets met 3 letters(!), nu met die t6 equal loot al helemaal.. Enige waar je er voor heen wil is de mount + achievement.. :)

Snap niet dat ze die loot niet wat beter gemaakt hebben.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Nou, eigenlijk, zijn Plate helm is voor mij nog een upgrade ook omdat ik T4 nog steeds niet heb kunnen looten. Verder is de loot waardeloos ja en de encounter al helemaal suf.

Oh jah, Blackout BG weer down en de loginservers ook al. Gister was het spelen wel te doen, voor de rest is het sinds woensdag gewoon knudde met de Blizzard service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:42
authentication servers zijn plat of ligt dat aan mij ? Mn server ging eerder al down omdat het enorm lagte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Kaap schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:20:
Oh jah, Blackout BG weer down en de loginservers ook al. Gister was het spelen wel te doen, voor de rest is het sinds woensdag gewoon knudde met de Blizzard service.
Stomme is ook, dat er overal staat dat 't om 17:30 weer up gaat. Ondertussen is 't weer een uurtje later. En dat in 't weekend :|

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Ik word hier echt niet goed van. Ben ik hele middag bezig geweest met die candy baskets, eastern kingdoms en kalimdor al klaar, ga ik eten en kan ik daarna niet meer inloggen. Heb nu nog 2 uur, dan ben ik er een week niet dus kan ik de achievement niet afmaken :(

Ow hij doet et net :D

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revocx
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Hey,

Ik heb helaas wow opnieuw moeten installeren op mijn laptop, nu vraag ik me af.
Met welke patch kan ik wow nu gaan updaten, ik zal toch niet alle patch 1 voor 1 moeten installeren lijkt me.
Ik probeerde met patch 3.0 maar die vraagt gelijk om eerst een andere patch te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:20
Is ook zo mooi als je dan een GM ticket wilt maken.

Ga je naar het help venstertje, is het ticket-aanmaak knopje grijs. Goed, dan maak je een topic aan op het forum.
Krijg je een blauwe reactie in de trant van: Je moet een ticket ingame aanmaken. Vanwege een technische storing kun je atm geen tickets ingame aanmaken. Slotje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
winkelwagen schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:35:
Is ook zo mooi als je dan een GM ticket wilt maken.

Ga je naar het help venstertje, is het ticket-aanmaak knopje grijs. Goed, dan maak je een topic aan op het forum.
Krijg je een blauwe reactie in de trant van: Je moet een ticket ingame aanmaken. Vanwege een technische storing kun je atm geen tickets ingame aanmaken. Slotje.
dat is bijna standaard na een patch, anders worden ze overspoeld met whines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Revocx schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:35:
Hey,

Ik heb helaas wow opnieuw moeten installeren op mijn laptop, nu vraag ik me af.
Met welke patch kan ik wow nu gaan updaten, ik zal toch niet alle patch 1 voor 1 moeten installeren lijkt me.
Ik probeerde met patch 3.0 maar die vraagt gelijk om eerst een andere patch te gebruiken.
Je moet beginnen met de 2.x -> 2.4 patch en daarna kun je de 2.4 -> 3.0 er over heen knallen.

Voor mirrors kun je even op www.wowwiki.com/patch_mirrors kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Heb een beetje de classes hier en daar bekeken en geprobeerd, uiteindelijk is het toch maar een Dwarf Hunter geworden, guns all the way. Ook wel leuk die taming ability.

offtopic:
Ben ik het of ligt alles plat? Site, servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
[b][message=30910514,noline]

Ben ik het of ligt alles plat? Site, servers?
De inlogservers wel in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

Heraclius schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:40:
Ben bezig met het registreren van mijn retail account, alleen je hebt alleen de optie om creditcards te gebruiken. Ik dacht ook, volgens de TS dat je met iDeal kon betalen? Creditcard is geen probleem, maar ik zou liever gewoon via iDeal willen betalen. Is dit mogelijk na de registratie of?
ja dat kan via de website via manage your account
ik heb het laatst ook gedaan toen ik bij een vriend van me zat en geen credit card bij de hand had.

|we live in the history of a mad man Mr. G |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
addictive schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:36:
[...]

dat is bijna standaard na een patch, anders worden ze overspoeld met whines.
Daar kan ik ook heel goed inkomen. Maar aan de andere kant was er iets met mijn char waardoor ik er niet meer mee spelen kon. En dat is echt flink vervelend als je afspraken gemaakt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pyravex schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:56:
[...]

ja dat kan via de website via manage your account
ik heb het laatst ook gedaan toen ik bij een vriend van me zat en geen credit card bij de hand had.
Gewoon Direct Debit (Automatische Incasso) gebruiken. Mocht je maar een maand nodig hebben kan je gelijk cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er maar effe mee gestopt om nog wat honor te scoren vanavond. Ik kwam telkens de BG niet in (AV) want de instance werd niet gevonden of de transfer kon niet worden gemaakt.
Als het dan uiteindelijk toch lukte kwamen we met 30 alliance tegen 8 horde te staan, eitje natuurlijk. Maar toen we met 8 tegen 6 kwamen te staan en niemand joinde ben ik na een kwartier uitgestapt. Het stond toen 580 tegen 180 reinforcements maar het ging zo langzaam omlaag dat het een eeuwigheid zou duren.

Ik weet niet wat er precies allemaal misgaat maar we hebben er met Blackout nog niet veel plezier aan beleefd dat er gepatched is. Ik had verwacht dat Blizz het met 2 dagen wel weer op orde zou hebben maar dit valt tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik ben met wat vrienden op zoeken naar een goed ally/horde gebelanceerd pvp realm. Zat eerst op trollbane maar dat is aan het doodgaan, toen stormscale teveel horde. Silvermoon waar mijn main ally zit is ook dood op het gebied van horde. Ik zat te denken aan zoiets als 5k horde / 5k alliance. Met een goeie sfeer en natuurlijk gotters als het effe kan ^^

Ik ben al een tijd aan het zoeken naar een realm voor mijn blood elf maar het is ontzettend moeilijk om een geschikt realm te vinden. Ik hoop dan ook dat jullie me uit de brand kunnen helpen.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:35:
Ben er maar effe mee gestopt om nog wat honor te scoren vanavond. Ik kwam telkens de BG niet in (AV) want de instance werd niet gevonden of de transfer kon niet worden gemaakt.
Als het dan uiteindelijk toch lukte kwamen we met 30 alliance tegen 8 horde te staan, eitje natuurlijk. Maar toen we met 8 tegen 6 kwamen te staan en niemand joinde ben ik na een kwartier uitgestapt. Het stond toen 580 tegen 180 reinforcements maar het ging zo langzaam omlaag dat het een eeuwigheid zou duren.
Als je te snel klikt krijg je idd die transfer error, weet je dat iig voor de volgende keer :)

Voor een lijst van horde/allies per server: http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21
Pfff. Schijt addons. Ik krijg ze maar niet goed.

Het is de bedoeling om gewoon een 3.0.2 versie van de Photek UI te krijgen. :(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Vuurvoske schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:41:
Ik ben met wat vrienden op zoeken naar een goed ally/horde gebelanceerd pvp realm. Zat eerst op trollbane maar dat is aan het doodgaan, toen stormscale teveel horde. Silvermoon waar mijn main ally zit is ook dood op het gebied van horde. Ik zat te denken aan zoiets als 5k horde / 5k alliance. Met een goeie sfeer en natuurlijk gotters als het effe kan ^^

Ik ben al een tijd aan het zoeken naar een realm voor mijn blood elf maar het is ontzettend moeilijk om een geschikt realm te vinden. Ik hoop dan ook dat jullie me uit de brand kunnen helpen.
Kom dan maar eens kijken op Anachronos. Echt een fifty-fifty server :)

Te checken trouwens op www.warcraftrealms.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:25:
Pfff. Schijt addons. Ik krijg ze maar niet goed.

Het is de bedoeling om gewoon een 3.0.2 versie van de Photek UI te krijgen. :(
Ik gebruikte ook Photek, maar er is gewoon geen 3.0.2 versie. Jammer, want ik vond het een behoorlijk heerlijke UI

World server ligt er uit trouwens :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2008 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:20:
[...]

Als je te snel klikt krijg je idd die transfer error, weet je dat iig voor de volgende keer :)

Voor een lijst van horde/allies per server: http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php
Er zijn PvP servers waar 0% horde aanwezig was, zal wel opschieten met de kills :) Maar ik snap niet dat BG's kunnen starten met een verhouding van 30 - 8, er is duidelijk iets mis.
Normaal maakt het niet uit of ik meteen klik of niet, er zijn er meer die hetzelfde probleem hadden. Die patch heeft op zich goede dingen gebracht maar helaas ook wat ellende.
Blizz kennende zal het wel goed komen maar momenteel is het een zooitje met de lagspikes of continu lag. Had verwacht dat ze alles onder controle hadden omdat het sinds TBC eigenlijk best goed is gegaan in vergelijking met het pre-TBC tijdperk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:44:

Normaal maakt het niet uit of ik meteen klik of niet, er zijn er meer die hetzelfde probleem hadden. Die patch heeft op zich goede dingen gebracht maar helaas ook wat ellende.
Blizz kennende zal het wel goed komen maar momenteel is het een zooitje met de lagspikes of continu lag. Had verwacht dat ze alles onder controle hadden omdat het sinds TBC eigenlijk best goed is gegaan in vergelijking met het pre-TBC tijdperk.
Raar, bij mij kwam het daar wel op neer :o Ik wacht nu iedere keer 10 seconden en ik ben tot nu toe nog nooit 'gefailed' :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:34:
[...]

Ik gebruikte ook Photek, maar er is gewoon geen 3.0.2 versie. Jammer, want ik vond het een behoorlijk heerlijke UI
Ja, als er nou vervangende addons waren die hetzelfde doen, dan vind ik het ook al prima.

Voor een andere addon die ik erg veel gebruikte heb ik overigens al wel een vervanging gevonden. Ik gebruikte namelijk Yatlas, maar die is inmiddels vervangen door Mappy. Nu zoek ik, naast Photek 3.0.2, nog een een goeie versie van nQuestlog. Tomtom en Lightheaded zijn wel geupdate naar de 3.0.2 patch, maar nu nQuestlog nog. Die 3 addons werkten heerlijk samen en zijn een uitstekende trio tijdens het questen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:33
Snappie88 schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:26:
[...]

Stomme is ook, dat er overal staat dat 't om 17:30 weer up gaat. Ondertussen is 't weer een uurtje later. En dat in 't weekend :|
Dat stond er dus niet, moet je toch iets beter lezen. de post was om 17.30 geupdate ... ETA was onbekend.. Verder werkt Blizzard in het weekend natuurlijk ook niet op volle kracht, dus het is niet verwonderlijk dat we op dit moment weinig "actie's" vanuit Blizzard zien ;).

Gisteren een full clear 5 mans Khara gelopen... 2 healers, 2 dps en 1 tank... Tjonge wat is die nerf van raids zwaar zeg... Lijkt gewoon bijna cheaten zoals het nu is..

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
ik ben inmiddels met een vriend van me over gestapt van voornamelijk PvE naar PvP, wij zitten op het Runetotem realm. en wij vroegen ons af of er ook guilds zijn die op runetotem die gericht zijn op voornamelijk PvP.

we zijn beidde namelijk een beetje verveelt met de instances, zeker na de laatste patch waardoor alles ongelofelijk makkelijk is geworden dat het gewoon saai geworden is.

oh en heeft iemand nog wat tips voor een beginnde retri pvpadin? :P
voglens mij moet ik STR en AP stacken maar wat is beter? AP of Crit? er zijn nog niet echt veel guides uit voor builds voor deze patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

!GN!T!ON schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 08:08:
voglens mij moet ik STR en AP stacken maar wat is beter? AP of Crit? er zijn nog niet echt veel guides uit voor builds voor deze patch.
Allebei is belangrijk :P Ik dacht dat atm 1 str = 2AP (ruwweg) voor paladins op het moment, critical strike zo rond de 30% is best redelijk (zeker als je de talent pakt dat je judgement crit strike chance on target met 3% verhogen).. Weet wel dat heel veel dmg af komt van critical strikes, zeker als je je talent punten in b.v. Righteous Vengeance hebt besteed, dus wellicht wil je eerst crit naar ±30% brengen voordat je (hard) aan AP gaat werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Wil mn account weer eens activeren, maar damn wat is er veel veranderd aan de skilltree's :P M'n arme oude warlock moet weer helemaal opnieuw beginnen.

Ga eerst maar eens 100% affliction, om te kijken hoe die nieuwe skills zijn. Heb altijd een voorkeur gehad voor DoT's ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:33
Rakkerzero schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:55:
[...]

Ja, als er nou vervangende addons waren die hetzelfde doen, dan vind ik het ook al prima.

Voor een andere addon die ik erg veel gebruikte heb ik overigens al wel een vervanging gevonden. Ik gebruikte namelijk Yatlas, maar die is inmiddels vervangen door Mappy. Nu zoek ik, naast Photek 3.0.2, nog een een goeie versie van nQuestlog. Tomtom en Lightheaded zijn wel geupdate naar de 3.0.2 patch, maar nu nQuestlog nog. Die 3 addons werkten heerlijk samen en zijn een uitstekende trio tijdens het questen.
Heb mijn (gemodde) photek ui is ik al sinds pre tbc gebruik al weer redelijk op de rails. nog een paar kleine dingetjes en hij draait weer zoals ie was hoop ik.

Pre 3.0.2

Afbeeldingslocatie: http://85.113.247.150/243small.jpg

Post 3.0.2

Afbeeldingslocatie: http://85.113.247.150/302small.jpg

zeker nog work in progress maar vind het resultaat al vrij redelijk.

Wel jammer dat raids zo super generfed zijn in 3.0.2, tot nu toe BT en ZA gedaan deze week, BT waren we 8/9 helaas illidan niet down aangezien we vrij veel attendance probs hadden na de wrath aankondiging. Maar wat een walk in the park nu zeg.

Vrijdag avond BB down in 2 felrages, RoS is een joke,Mother is een ergere joke geworden en Council in minder dan 5 mins :S En illidan gewoon in iets meer dan een uurtje down, terwijl we pre 3.0.2 maar 1 avondje op em gehad hadden wat vooral tanks positionering in p2 oefenen inhield. Vrijdag avond hadden we gewoon een 35% wipe op try 1, 2x gewiped in P2 omdat nieman spreadde, daarna 2-3 domme wipes doordat we em telkens op 30% brachten tijdens de eerste demon phase wat nare gevolgen had voor de aggro wanneer de "maiev komt stun" afgelopen was. Daarna nog een 5% wipe en daarna een kill. Wel blij dat ie dood is, maar echt veel voldoening haalde ik er niet uit helaas.

Dan nog maar weer een keertje over lock specs :P Welke specs gebruiken jullie atm, en wat zijn de resultaten? Ik ben zelf nu 0/46/15 aan het proberen, vooral voor de fun omdat ik nooit demon geweest ben pre 3.0.2 dus afgelopen woensdag maar es voor het eerst een felguard gesummoned en moet zeggen dat het me niet tegen valt. Qua dmg done vergelijkbaar met wat ik deed met 0/21/40 pre patch. Moet wel zeggen dat locks volgens mij de enige class zijn die er niet op vooruit gegaan zijn met de komst van 3.0.2. Iemand 0/21/40 nog geprobeerd post patch en zo ja, wat zijn de resultaten? Kan het bijv met de rond de 45-50% crit die je nu minimaal zo'n beetje wel hebt in raids nog concureren na de nerfs op de spec of is het echt over.

Mijn guildies zijn 56/0/5 aan het proberen, maar hoewel iedereen roept dat die spec theoretisch de hoogste dps heeft valt het imho zwaar tegen. Hoger dan P7 zie ik ze niet geraken op de dmg lists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Ik zag net dit op WorldofRaids (patch notes beta 3.0.3)
Glyph of Spirit of Redemption - All heals cast while Spirit of Redemption is active have a 20% chance to increase the remaining duration of Spirit of Redemption by 4 sec.
Dat betekent dus heel veel flash heals/ renews doen als je dood bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

PcManiaxx schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:33:
[...]

Heeft idd een goede balance, ware het niet dat ik op zoek ben naar een PVP realm :p

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 11:26:
[...]

Heb mijn (gemodde) photek ui is ik al sinds pre tbc gebruik al weer redelijk op de rails. nog een paar kleine dingetjes en hij draait weer zoals ie was hoop ik.

Pre 3.0.2

[afbeelding]

Post 3.0.2

[afbeelding]

zeker nog work in progress maar vind het resultaat al vrij redelijk.
Welke addons heb je daarvoor precies gebruikt als ik vragen mag? :) Ziet er gaaf uit (lijkt veel op die van iemand anders 2-3 pagina's eerder). Ik wil namelijk ook wel zo'n UI. Heb overigens al geprobeerd er zelf 1 te bouwen maar dat resulteerde in faal van epic proporties :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
De belangrijkste zijn wel:

EEpanels
Bartender 4
Ag unitframes (wil nog wel mijn oude pre 3.0.2. skin terug :) )
Prat 3.0
Squeenix
Elkano's Buffbars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 12:39:
[...]

Welke addons heb je daarvoor precies gebruikt als ik vragen mag? :) Ziet er gaaf uit (lijkt veel op die van iemand anders 2-3 pagina's eerder). Ik wil namelijk ook wel zo'n UI
Zoals je kunt lezen is het de Photek UI. Alleen niet alle addons in die UI compilatie zijn WoW 3.0.2 valid ;)
Gewoon even googlen op de eerdergenoemde naam en je vraag is beantwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Rakkerzero schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 12:50:
[...]

Zoals je kunt lezen is het de Photek UI. Alleen niet alle addons in die UI compilatie zijn WoW 3.0.2 valid ;)
Gewoon even googlen op de eerdergenoemde naam en je vraag is beantwoord ;)
Weet niet of photek er nog wel zo uit ziet, deze ui is al zeker 2 jaar oud, echter het is wel een complete 3.0.2 rebuild. heb bijna geen lua overgenomen om deze te maken. Als photek er nog wel zo uitziet zou ik idd gewoon photek downloaden en die gebruiken wanneer de 3.0.2 versie uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

!GN!T!ON schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 08:08:
ik ben inmiddels met een vriend van me over gestapt van voornamelijk PvE naar PvP, wij zitten op het Runetotem realm. en wij vroegen ons af of er ook guilds zijn die op runetotem die gericht zijn op voornamelijk PvP.

we zijn beidde namelijk een beetje verveelt met de instances, zeker na de laatste patch waardoor alles ongelofelijk makkelijk is geworden dat het gewoon saai geworden is.

http://www.wowhead.com/?talent=sZ0ebZVf0tbhufMsxzAo

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
alweer servers down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Van wow-europe

19/10 Rolling restarts
There will be rolling restarts of all realms to apply hotfixes, starting at approximately 12:30, Paris time (CEST). Each realm will receive a 15 minute notice prior to being restarted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 10-09 13:08
Ja en servers zijn weet up maar kan niet in loggen.
Kom wel in char screen en kan me chars selecteren maar blijft dan vast zitten in de loading screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 13:17:
Ja en servers zijn weet up maar kan niet in loggen.
Kom wel in char screen en kan me chars selecteren maar blijft dan vast zitten in de loading screen.
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jepp en de restarts verlopen geweldig. Ik wist niet dat er problemen waren (niemand in het guild weet van problemen af) en nu blijf ik in het opstartscherm van mijn chars hangen. Wat verkloten ze de boel toch weer! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 13:19:
Jepp en de restarts verlopen geweldig. Ik wist niet dat er problemen waren (niemand in het guild weet van problemen af) en nu blijf ik in het opstartscherm van mijn chars hangen. Wat verkloten ze de boel toch weer! |:(
wel er zijn diverse problemen.
Bv bijna iedereen die ik ken heeft meer last van lag dan voorheen.

En dan heb ik het nog niet over de zooi met de BGs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
En toen ging je dood door een plotselinge lag spike. Altijd fijn die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Okay, ik geef op, ik ben terug :(

Die achievements zijn wel erg leuk eigenlijk :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 13:21:
[...]

wel er zijn diverse problemen.
Bv bijna iedereen die ik ken heeft meer last van lag dan voorheen.

En dan heb ik het nog niet over de zooi met de BGs.
Op DB waren er geen problemen, niets gemerkt en niets gelezen in de chat. Zelfs in de BG's merkte ik niets behalve dat de verhoudingen weer zoek waren (30 tegen 5). Iedereen in het guild was verbaasd over de restart maar wellicht dat ze uit voorzorg alles down hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Waarom is de kapper gratis op lvl 1 en waarom moest mijn blood elf (lvl 65) 7 gold afrekenen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Rakkerzero schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 13:28:
Waarom is de kapper gratis op lvl 1 en waarom moest mijn blood elf (lvl 65) 7 gold afrekenen :'(
:| betere vraag waarom moest ik 20g betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Boem, world server down.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:53
De mijne was ook net down in nu terug online,, op welke server zit je?
Ik op Darkmoon Fair

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-RaX
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-08 11:47
Voor de mensen die het niet lukt om zelf een fijne UI in elkaar te zetten:

http://www.wowinterface.com/downloads/index.php?cid=104

Waarschijnlijk kent iedereen de link al, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
T-RaX schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 13:51:
Voor de mensen die het niet lukt om zelf een fijne UI in elkaar te zetten:

http://www.wowinterface.com/downloads/index.php?cid=104

Waarschijnlijk kent iedereen de link al, maar toch :)
Heb de link in de startpost toegevoegd. Altijd handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 13:27:
[...]

Op DB waren er geen problemen, niets gemerkt en niets gelezen in de chat. Zelfs in de BG's merkte ik niets behalve dat de verhoudingen weer zoek waren (30 tegen 5). Iedereen in het guild was verbaasd over de restart maar wellicht dat ze uit voorzorg alles down hebben gehaald.
Voor die upgrades die ze hebben gedaan had ik nergens last van. Nu afentoe last van lag spikes. Kan ook komen door drukte of iets natuurlijk. Maar fijn spelen is het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:49
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:18:
[...]

Wauw, die ziet er super uit zeg. Zou je willen vertellen welke addons je hebt gebruikt om het zo te krijgen? (of de hele mik te willen uploaden :9 )

Alvast bedankt :)
Bedankt voor alle complimenten.

Dit is mijn lijst met addons:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
ag_Extras               Blizzard_BarbershopUI        Cartographer                 DrDamage              LightHeaded_Data_B            Quartz_Pet
ag_Options              Blizzard_BattlefieldMinimap  Cartographer_Battlegrounds   eePanels              LightHeaded_Data_C            Quartz_Player
ag_UnitFrames           Blizzard_BindingUI           Cartographer_Coordinates     ElkBuffBars           LightHeaded_Data_D            Quartz_Range
Auc-Advanced            Blizzard_Calendar            Cartographer_Fishing         Enchantrix            LightHeaded_Data_E            Quartz_Swing
Auc-ScanData            Blizzard_CombatLog           Cartographer_Foglight        Enchantrix-Barker     Omen                          Quartz_Target
Auc-Stat-Histogram      Blizzard_CombatText          Cartographer_GroupColors     EnhancedColourPicker  OneBag3                       Quartz_Timer
Auc-Stat-StdDev         Blizzard_CraftUI             Cartographer_GuildPositions  EnhTooltip            oRA2                          Quartz_Tradeskill
AutoBar                 Blizzard_GlyphUI             Cartographer_Herbalism       EQCompare             oRA2_Leader                   RatingBuster
Bartender4              Blizzard_GMSurveyUI          Cartographer_InstanceLoot    Fizzle                oRA2_Optional                 sct
BigWigs                 Blizzard_GuildBankUI         Cartographer_InstanceMaps    FuBar                 oRA2_Participant              sctd
BigWigs_BlackTemple     Blizzard_InspectUI           Cartographer_InstanceNotes   FuBar_CharmsFu        Postal                        sctd_options
BigWigs_Extras          Blizzard_ItemSocketingUI     Cartographer_LookNFeel       FuBar_ClockFu         Prat-3.0                      sct_options
BigWigs_Hyjal           Blizzard_MacroUI             Cartographer_Mining          FuBar_FuXPFu          Prat-3.0_HighCPUUsageModules  Squeenix
BigWigs_Karazhan        Blizzard_RaidUI              Cartographer_Notes           FuBar_GroupFu         Prat-3.0_Libraries            Stubby
BigWigs_Naxxramas       Blizzard_TalentUI            Cartographer_POI             FuBar_LocationFu      Proximo                       Surfaces
BigWigs_Outland         Blizzard_TimeManager         Cartographer_Professions     FuBar_MoneyFu         Quartz                        TomTom
BigWigs_Plugins         Blizzard_TokenUI             Cartographer_Waypoints       FuBar_PerformanceFu   Quartz_Buff                   TrinketMenu
BigWigs_SC              Blizzard_TradeSkillUI        Cartographer_ZoneInfo        Grid                  Quartz_Flight                 XLoot
BigWigs_Sunwell         Blizzard_TrainerUI           Clique                       GridStatusHots        Quartz_Focus
BigWigs_TheEye          BtmScan                      ClosetGnome                  HotCandy              Quartz_GCD
BigWigs_ZulAman         !BugGrabber                  ClosetGnome_Mount            Informant             Quartz_Interrupt
Blizzard_AchievementUI  ButtonFacade                 CooldownCount                LightHeaded           Quartz_Latency
Blizzard_AuctionUI      ButtonFacade_Sleek           DeuceCommander               LightHeaded_Data_A    Quartz_Mirror

Ik zal kijken of ik hem ergens kan plaatsen voor download.
Rakkerzero schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:55:
[...]

Mijn UI is een omgebouwde Potek UI.

[ Voor 8% gewijzigd door Bulligan op 19-10-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
Deadsy schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 13:32:
[...]

:| betere vraag waarom moest ik 20g betalen
* winkelwagen komt bij de kapper.

Wat wilt u vandaag?
- Doet u mij maar twee buffalo hoorntjes.

Dat is dan 3,5g alshetubelieft.
- :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hooli-gan schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 13:59:
Dat had ik al door ;)

Ik ben trouwens bezig om een eigen variant op Photek te bouwen. Compleet met artwork enzo. Ik laat het wel zien als ie klaar is :)
Edit: geen zin meer in :P

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 19-10-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor alle complimenten.

Ik zal kijken of ik hem ergens kan plaatsen voor download.

Je mag hem naar m'n gmail mailen (lenmichielsen-at-gmail-dot-com) dan kan ik hem hosten voor je. Mits je dat ziet zitten, natuurlijk. :)

Overigens heb ik nu ook mijn 'eigen' UI gebouwd:

Afbeeldingslocatie: http://img530.imageshack.us/img530/4346/wowscrnshot101908140708mb5.th.jpg

:'( sorry voor de imageshack. *hoopt dat iedereen FF gebruikt :9 *

hier voor een direct link (ook imageshack!)

Overigens nu alweer een verandering.. heb namelijk de party frames flink verkleind. ^^ ben op het moment wel tevreden ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Ik ga bij mn WoW-restart maar weer eens schoon beginnen. Eerst eens kijken of ik kan leven met de standaard WoW interface, maar uiteindelijk zal het wel weer een opeenstapeling worden van addons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Zo eindelijk ook 70 gedinged. Binnen de 7 dagen ook nog is. Ben nu wel ff klaar met questen totdat de Wotlk begint.

Wat zal ik nu is gaan doen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
PcManiaxx schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:33:
[...]

Die site geeft totaal geen betrouwbare informatie af over de realms. Spelers moeten zelf hun realm info submitten en als toevallig op de desbetreffende realm meer Ally's dan Horde's submitten klopt de ratio dus al niet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Die achievements zijn wel ultiem tof _o_
Balen dat ik met WoW gekapt ben, anders had ik er een nieuwe dagtaak aan ;)
Kun je nog iets kopen met die achievements points? :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Atlas schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 17:28:
Een grotere e-peen. :+
Maar nee je kan er niks mee kopen, van sommige achievements krijg je wel wat een mount of een title

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Atlas schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 17:28:
Had er net eentje:
"Make love, not Warcraft "
Moet je een corpse /hug'en voordat ie in ghostform gaat om te gaan respawnen. Wel geinig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 18:02
Daarnet met mijn rogue een runecloth farm run gedaan op stratholme en ik dacht laat ik Baron ook maar eens proberen, just in case... ;) Jammer genoeg geen mount gekregen van hem, maar wel het epic zwaardje (en dat kan ik niet equippen als rogue *cry*).

't is best wel leuk om zo'n instances solo te kunnen afmaken en eens rustig naar het decor te kunnen kijken :) Als Blizzard UBRS eens zou wijzigen zodanig dat je geen 3 mensen meer nodig hebt om voorbij de eerste boss te geraken dan deed ik die ook graag nog een paar keer.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Gisteren avond een Gruuls PuG gedaan, HKM en Gruul gingen makkelijk plat.
Ik won de roll op "Axe of the Gronn Lords" maar er ging iets fout met Loot verdelen en kreeg de warlock de Axe :S Gelukkig aardige GM die me wilde helpen :)
Daarna gingen we nog Maggy die we na 2wipes hadden (Clicken ging fout 1e en 2e keer :P)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Gatverdamme zeg! "Position in queu 290". Ik betaal hiervoor mensen. Nu krijg ik om de haverklap zo een bericht voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:04

Snuffel

Vroem!

290 maar?
Lachertje
Ik zat zojuist op 1254 (!!!!) met meer dan een uur wachttijd
Heb er nu nog 451 in een rij met 44 minuten

schandalig gewoon

Kazzak is de server

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 20:29:
Gatverdamme zeg! "Position in queu 290". Ik betaal hiervoor mensen. Nu krijg ik om de haverklap zo een bericht voor me.
Ik ben wel benieuwd wat je eigenlijk wil bereiken door dit te posten. Als het ondragelijk is kun je stoppen met wow of migreren natuurlijk. Ik kan ook niet inloggen, maar het heeft geen nut om dat te melden.

Verder, hoe vindt iedereen de talents? Ik zelf als tank weet nog niet wat ik er van moet vinden. Het kunnen solo-en is heerlijk, ik hoef niet meer een mob te autohitten tot'ie doodgaat. Echter, de hele kunst van het tanken is er vanaf. Ik kan als een gemiddelde dpser gewoon wat knoppen rammen en ik red het. We zullen we zien hoe dit op de lange termijn gevolgen heeft op het speelplezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 15:17
mazzelaars, server waar ik op speel ( Skullcrusher ) is zo instabiel dat hij vandaag al de hele dag down is.
en afgelopen week ook al amper kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:45
Pff gewoon eerste keer dat ik in de rij sta voor mijn server (Alonsus) ... jammer wil wel spelen eigenlijk :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Die queues kloppen niet hoor. Bijna elke server heeft op het moment opeens een queue. Zomaar opeens sinds vandaag, dat kan haast niet.

Draenor 600+ woohoo, avondje xbox spelen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Woohoo, zojuist met een 40 man raid de bazen in exodar en darna geklopt. Ben nu dus halverwege onderweg naar de achievement + uber nice mount...
cvs79 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:44:
[...] Anders gaan we geld reclaimen
Sorry, maar :')

[ Voor 30% gewijzigd door NickH op 19-10-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:31
Bijna alle realms hebben nu een locked population. Neptulon was net nummer 800 in de rij.

Hoop dat ze de problemen met de servers snel oplossen. Anders gaan we geld reclaimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Valt weinig te claimen. Maar gezien dat sinds woensdag er veel problemen zijn denk ik dat Blizzard wel met 2 of misschien 3 dagen compensation over de brug zal komen. Zowiezo voor de mensen van de Blackout BG, die servers waren echt vaak down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
* addictive is nu BT aan het PUGen.

We staan nu voor Illidari council ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Bosmonster schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 14:38:
Ik ga bij mn WoW-restart maar weer eens schoon beginnen. Eerst eens kijken of ik kan leven met de standaard WoW interface, maar uiteindelijk zal het wel weer een opeenstapeling worden van addons :P
Zo ben ik gister dus ook begonnen. Nieuwe machine, schone interface, en dan achievements verzamelen :D

Moet zeggen dat ik op dit moment alleen nog Cartographer mis. En ik heb een goeie mage plugin nodig die me duidelijk voor m'n frost procs waarschuwt.
cvs79 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:44:
Bijna alle realms hebben nu een locked population. Neptulon was net nummer 800 in de rij.
Ze hebben de max pop teruggeschroefd omdat ze soft-/hardware problemen hebben.
Hoop dat ze de problemen met de servers snel oplossen. Anders gaan we geld reclaimen
:X

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 19-10-2008 22:57 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraag waarvan ik hoop dat iemand die kan beantwoorden.

Ik heb dit weekend AV gedaan om mijn gear nog up te kunnen graden voor WotLK zodat ik tot lvl 75-76 vooruit kan. Het valt me nu op dat als ik van begin af aan meedoe er op het einde toch een verschil is van 200 bonushonorpoints onderling. Hoe kan dat? Zover ik weet had iedereen hetzelfde aantal honorpoints tot voor kort en kon je wat meer hebben door het aantal honorkills. Wat bepaald nu de bonushonorpoints? Ik weet dat je voor towers en Galvanger 63 honor elk krijgt maar waar komt dat verschil in punten dan vandaan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2023
iemand die hier op server outland speelt en nog een leuke nl of gewone guild weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:34
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 23:27:
Een vraag waarvan ik hoop dat iemand die kan beantwoorden.
[..]
Ik weet dat je voor towers en Galvanger 63 honor elk krijgt maar waar komt dat verschil in punten dan vandaan? :?
Ik denk dat ze met de nieuwe patch iets nieuws hebben ingevoerd, waar ik het totaal mee eens ben.
Het is nu volgens mij zo dat iedereen de basis honor krijgt (win+towers+eigen towers), maar ook een bonus voor behaalde doelen, zoals het zelf capturen/defenden van bunkers etc.

Had net namelijk ook een WSG game, waarin ik 2x de vlag succesvol had geplaatst en ik had de meeste honor, en degene onder mij had de andere vlag gefixt.

Kan toeval zijn, maar ik denk dat het zo zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even snel een bedankje voor degene die the Caith UI linkte. Ik heb deze zelf dus nu ook geprobeerd en na wat aanpassen (Omen, Recount, Auctioneer, Atlasloot, DeadlyBossMods) ben ik er zeer tevreden over.

Het resultaat: Mijn UI zoals hij er nu uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

Dit is mijn lijst met addons:

[...]
Werkt die Cartographer nog fatsoenlijk voor je? Zoals in en uitzoomen op de map, want die oude is kapot bij mij en die nieuwe is zooooooo ranzig :/

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 04:39
redfoxert schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 01:01:
[...]

Werkt die Cartographer nog fatsoenlijk voor je? Zoals in en uitzoomen op de map, want die oude is kapot bij mij en die nieuwe is zooooooo ranzig :/
Cartographer werkt idd niet goed. Ik heb als vervanging de addon Mapster. Werkt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saber schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 01:07:
[...]

Cartographer werkt idd niet goed. Ik heb als vervanging de addon Mapster. Werkt super.
Morgen even proberen :) Ik vind Cartographer ook niet ideaal nu.
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 01:00:
Nog even snel een bedankje voor degene die the Caith UI linkte. Ik heb deze zelf dus nu ook geprobeerd en na wat aanpassen (Omen, Recount, Auctioneer, Atlasloot, DeadlyBossMods) ben ik er zeer tevreden over.

Welke addon heb je voor die grote cooldown display op het plaatje van de skill zelf? =)
(Nvm, heb zelf een andere gevonden (CoolFloat))

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
MrKonings schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 23:41:
iemand die hier op server outland speelt en nog een leuke nl of gewone guild weet ?
Hangt er vanaf welke faction je speelt :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 01:00:

Ik denk dat ik die Caith UI ook maar ga pakken. Als ik zo eens zie is die niet moeilijk aan te passen zodat ie op de Photek UI lijkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Laatst online: 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Sow,

Level 54 gedinged en ik ben er redelijk zeker van dat ik nog voor de uitgave van WotLk in TBC content bezig ben. Ook maar meteen First Aid naar 300 gebracht. Voor de rest niets bijzonder buiten wat nieuwe gear en een berg goud door Herbalism. Waren allemaal die stacks wat ik had verzameld in mijn bank toch nog ergens goed voor.

/edit; Moet trouwens zeggen dat de Halloweenspecial wel leuk is. Alhoewel het ook gelijk een gekkenhuis is qua uiterlijks.
Verder ben ik het er mee eens dat de Achievements een zeer goede uitbreiding zijn in het spel. :P

[ Voor 25% gewijzigd door Auredium op 20-10-2008 08:21 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:00
Dus..... Gistermiddag 60% guild, 40% pug naar MH gegaan. AoE trash stelt echt niets meer voor, zelfs met 6 necromancers gaat er hooguit 1 CoH priest dood. En dat is een acceptabel verlies })

Archimonde daarentegen is nog steeds retard proof. Dood gaan door mensen die vrolijk door vuurtjes heen rosses, niet weten waar tear voor is. Maarja, wat kan je anders verwachten van bijvoorbeeld een mage met full fire spec maar zonder de punten in improved fireball...

Daarna gisteren kalecgos relatief easy gekilled en daarna brutallus met ge4manned. Ok... nadat er 21 dood waren en er shammies die ankhten voor frostshock : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ben dit weekend eens op een andere sever gaan kijken.
Heb mijn toons op Frostwhisper staan, en eigenlijk ben ik niet echt tevreden.
Van de 6000 man zijn er 1500 Ally, rest horde. Niet druk dus, wat te merken is als je een groep wilt samenstellen.

Kazzak uis een beetje 10.000 aan beide kanten, een stuk drukker dus.
(... en sinds gisteren erg lange wachttijden)

Anyway, ik heb een class gerolled waar ik al die tijd niets mee heb gehad: rogue.
Een female Nelf, en met een kleine 3 uur level 10 gehaald. Gister overdag doorgelevelled naar 21, en daarna niet meer kunnen inloggen :(
Eerlijk is eerlijk: ik had niets met een rogue, maar moet zeggen dat het een erg leuke class is!
Moet nog wel een beetje wennen aan het feit dat je in een groep achter de mob meot gaan staan en dan backstab ftw, maar het doet leuke damage :D
Ik hoop vanavond door te stomen naar de 25-27 (mits inloggen kan...)

En als de server een beetje bevalt dan wordt mijn mage getransferred :D

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Wat een gezeik trouwens over qeues. Jullie zitten gewoon op ubervolle servers (wat de meeste hier ook wel weten en waar ze enigzins bewust voor hebben gekozen). Daarlangs doet iedereen op die servers hetzelfde, inloggen en als dat niet lukt nog eens proberen hopen erin te komen. Juist daardoor (o.a.) zijn die wachtrijen er mede. Bovendien is er een hele hoop gepatched en dat heeft tijd nodig om te worden gestabiliseerd.

De server waar ik op zit (Blade's Edge) heeft een wachtrij van 1 persoon maximaal. De problemen wat er zo nu en dan zijn zijn hooguit in de stad en worden juist veroorzaakt door die kleine kinderen die niet op hun eigen (overcrowded) servertje kunnen spelen. Vaak gaan ze zich dan ook nog als whinebabies gedragen op de generale chat. Een beetje zeggen dat het een n00bserver is en dat ze het zo shitty vinden dat hun eigen server eruit ligt. :')
Dat terwijl Blade's Edge wel lekker werkt (ben er gisteren niet 1 keer uitgeknikkerd en kon alle vijf/zes keren direct inloggen met minder dan 3 seconden wachttijd).
De patch werkt dus wel, maar de rest van de servers is hopeloos overcrowded.

Moet Blizzard dan de servercapaciteit uitbreiden?
Alsof dat zin heeft! De idioten op die drukke servers gaan dan toch weer direct nieuwe mensen uitnodigen en dan zijn de servers weer overcrowded. Blizzard moet gewoon de capaciteit op die drukke servers verlagen en de mensen spreiden over de servers. Maar dan gaan de mensen weer winen dat ze van die server af moeten (hoewel ze dan wel weer allemaal lekker kunnen spelen).

Kinderachtig allemaal hoor. ik ben dik tevreden met de 'n00bserver' waar ik op zit, want ik kan tenminste wel spelen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ehh, *bullshit*

Ook Blade's Edge heeft sinds kort een queue, en die is zeker wel groter dan 1 persoon.
Zie ook serverlijst op de WoW-site. Server is gewoon vol en dus queued.

Oh ja, en om de hele spelende populatie gelijk uit te maken voor een stel kleine whinende kinderen is een ordinaire rant, en hoort hier zeker niet thuis.

[ Voor 30% gewijzigd door Snuffel op 20-10-2008 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 21:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Liefdagboek,

Gister was een erg leuke avond voor me 3x 25 man raids. Geweldig want ik had ze geen van allen ooit van binnen gezien.

We begonnen bij Gruul maar helaas de raid server was down dus we hebben met 25 man krap uur bij gruul voor de deur gestaan voor we erin mochten. Nadat we maulgar en gruul down hadden gingen we door richting Maggy. Welke ook zonder problemen down ging, aangezien alles vrij rap ( lees rete snel ) zijn we daarna nog door gegaan naar TK , en void nog gedown. Hierna moest ik helaas weg was al bijna 1 uur en me zoon was wakker geworden.

Er viel eigenlijk alleen van gruul en maulgar de T4 tokens voor warrior en Void dropte nog wat T5 tokens, echter maak ik geen schijn van kans aangezien ik nagenoeg geen DKP heb en iedereen DKP aan het dumpen was omdat wotlk eraan komt.

Hoe dan ook ondanks geen loot heb ik me ontzettende vermaakt en hoop snel weer 25 mans te kunnen doen :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Snuffel schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 08:48:
Ehh, *bullshit*

Ook Blade's Edge heeft sinds kort een queue, en die is zeker wel groter dan 1 persoon.
Zie ook serverlijst op de WoW-site. Server is gewoon vol en dus queued.
Sorry niets van gemerkt. Ik speel dagelijks en log zeker vijf maal per dag in.
Als er al queues zijn (wat dus uit mijn ervarig iig niet zo is) dan word her veroorzaakt door de stroom immigranten van de grote servers die momenteel down zijn. In SW hoor je dan ook contant; 'I hope [Naam server] will be up soon.' en natuurlijk de klassieker 'When will Blizzard fix [naam server] finally'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:31
Ehm,

heb al sinds het begin een char op blade's edge. Was gisteren nummer 400 in de queue. Dus ook die realm had gisteren een locked population.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SnoeiKoei schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:30:
...<knip>...

Verder iemand een oplossing voor de AG Unit Frames error die ik krijg als ik probeer een target te focussen (rechter muisknop -> set focus)? Ik krijg namelijk een melding dat dat een functie is die voor AGUF is geblokkeerd omdat het een Blizz interface only functie is, en dan kan ik kiezen tussen ignoren (en dus geen focus zetten) of AGUF automatisch uit laten zetten en de UI opnieuw te laten genereren... wat ik dus niet wil. Ik heb al in AGUF het focus frame uitgezet in de hoop dat dan de standaard Blizz oplossing wel werkt maar dat is dus niet zo.
Iemand? Ik zie dat er meerdere AG Unit Frames gebruikers zijn hier; heeft niemand dit probleem ook ervaren? Trouwens nog wel een raar fenomeen met AGUF zag ik vrijdag... als ik in een raid kom zie ik in eerste instantie de AGUF raid frames wel maar zodra ik een (raid) instance inloop ineens niet meer. Dan moet ik met /aguf het options panel oproepen, raid frames uit- en weer aanvinken en ik zie ze weer. Ga ik dan dood/ instance weer uit of in, dan zijn ze weer weg. Irritant maar niet onoverkomelijk.

Lief dagboek

Heb het weekend niet gespeeld maar wel met een paar guildies en GoT-lurker NoEinstein afgelopen vrijdag wat old-skool instances gedaan. Begonnen met Ony, hadden we allemaal nog nooit gezien :X Vervolgens naar de Blackrock instances om de Jenkins titel te halen (eitje met zoveel AoE (prot warrior, prot pally, 2 locks)maar geweldige achievement! Allemaal nog ff attuned geworden voor BWL en 2 vruchteloze pogingen gedaan op de eerste encounter daar. Daarna alleen met NoEinstein BRD in gegaan, was ik behalve met Brewfest ook nog nooit geweest :X MC attunement gehaald ook, en shadowforged key. Nog lang niet alles gezien daar, ga ik nog wel eens helemaal verkennen. Kan er nog een boel runecloth vandaan halen voor mn ambassador achievement (en alle cross-faction mounts voor de 50 mount achievement; ben gnome dus kan behalve op mn lock mount ook op alle alliance faction mounts rijden mits ik overal exalted ben. Imba racial hehe)

Ben dus demo gespect na de patch, 0/51/3 geloof ik. Doe ongetwijfeld lang zo veel dps niet als de huidige optimale spec (of met mijn pre-patch shadow destro spec, die nu kapotgenerfd is) maar wat speelt dit weer ontzettend leuk!

[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-10-2008 09:28 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Zo, dan toch eindelijk gere-subbed :)
Ben een shaman begonnen op Blade's Edge genaamd Azla. Ik ben nog nooit Dranei of Bloodelf geweest en ik wil deze startgebieden eens zien. Dranei vind ik voorlopig tegenvallen. Slechte sfeermuziek (alleen een dreigende toon de hele tijd), lelijke lucht en grote afstanden rennen telkens.

Ben wel eerst een volle dag bezig geweest mijn GUI te herzien. Gebruik nu XPERL, bartender4 en simpleminimap voor de hoofdindeling. Zal later wel eens een screenshotje posten.

Questhelper is trouwens imba. In mijn tijd had je alleen monkeyquest :D
Dat zoiets kan via add-ons; je hoeft alleen maar het pijltje te volgen! Nu al onmisbaar voor mij.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

Het enige wat ik irritant vind van de patch is dat de autoshot nog steeds gelinked is aan je steadyshot, ALLEEN als je de optie autoswitch target (oid) uitvinkt.
Vink je deze aan, dan kan het voorkomen dat een hunter de volgende pack pulled of...nog erger...de baas. Ik heb zat verhalen gelezen van hunters die aan het drinken waren en 'opeens' de baas pullde.
Een tijdelijke oplossing die ik had gevonden is om deze optie te activeren en je oude 3:2 macro te gebruiken. Je verliest wel wat dps, maar bovenstaande zal niet meer gebeuren.
Soms komt het ook wel eens voor dat ik in de autoshot animatie blijf hangen nadat mijn mob dood is. Escape werkt niet, selecteer je een andere target dan wordt deze automatisch aangevallen. Het ziet er nogal debiel uit en ik heb geen idee hoe dit komt.

Voorlopig ben ik wel tevreden met de hunterchanges. De petchanges zijn heerlijk en zijn nogal flexibel. Voorlopig ben ik van BM naar MM gespecced en kan BM dps evenaren en overschrijden. Gelukkig is MM nu ook een raid viable build. Bovendien is het veel leuker om te spelen. Ik zag gister nog een 15k chimera critshot voorbij vliegen (ok..op Chromaggus..lol)

Hunters kunnen ook AoE'en. Wat wel zo is, is dat Volley wellicht bugged is. Na alles ge-AOE'ed te hebben in BWL was mijn gear rond de 90% en mijn boog op 0%. Blijkbaar telt elke damagehit van volley als een geschoten pijl wat resulteerd in een durabilityloss. Geen idee of dit normaal is...hopelijk gaan ze dat nog veranderen.
Met een gorilla kan je trouwens erg leuk AoE farmen. Meestal om buzzard meat te farmen pak ik mijn gorilla om vervolgens alles te pullen met mijn pet, af en toe de thunderstomp ability, MD, Volley, FD of Shadowmeld en weer Volley. Met 2 x t5 is je pet meestal op full HP. Daarna kan je met gemak 20-30 buzzards looten. En dat met een lv65 pet,...lol

Achievements zijn ook leuke bezigheden. Voorlopig heb ik rond de 2500 punten. Voor de Hallows End achievements moet ik alleen nog een Tooth Pick looten. Aangezien de 20 masks achievement wordt verwijderd mag ik me binnenkort verblijden met "The Hallowed" title :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat aguf probleem met verdwijnende raidframes heb ik ook, nog geen oplossing gevonden helaas :(

Nothing to see here

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.