Ik heb trouwens mijn alt Druid (level 48) Inscription laten nemen. Deze char was tijden mijn bankalt die in Undercity stond, waar ik al m'n herbs had gedeponeerd door de tijden heen. Heel veel Silverleaf, Earthroot, Mage Royal en ga maar door; helaas alleen minder van de herbs daarboven. Ik ben echter al makkelijk tot de 140 gekomen in Inscription, en doe het rustig aan. M'n eerste Minor research was 'Glyph of Bloodrage', die direct voor 9g per stuk weggingen, en dat is nog een van de slechtere. (Reduces the health cost of your Bloodrage ability by 50% - woooooooooot 100hp minder weg wanneer een warrior bloodrage gebruikt, wauw!)
Anyway, ik heb meerdere stacks van de lage herbs over, en ga rustig door met degene van 150-200. Daarna zal ik toch echt veel moeten gaan herben tijdens het doorlevelen van mijn druid. Extra motivatie is altijd goed

Ondertussen heb ik 150g eraan verdiend, en ik doe het echt rustig aan. Het mooie aan de profession vind ik, dat je al vanaf bijna het begin al Glyphs krijgt die een level 70 wilt. Bijvoorbeeld: Glyph of Hunter's Mark: Increases the AP bonus of your Hunter Mark's ability by 30% (uit m'n hoofd), gingen voor minimaal 30g weg. Andere Glyphs staan er voor 100g op. Ben benieuwd hoeveel er verkocht is als ik thuiskom vanavond.
Ik zal niet tot de 300 komen, daarvoor moet ik eerst flink doorlevelen. Maar al met al heb ik weer genoeg te doen. Specs uitproberen, alt+inscription levelen, UI aanpassen. Thanks Blizz! (grotendeels gemeend, alleen UI niet

)
PS: Ik ga toch weer BM met m'n hunter. Geen exotic pet, maar wel GFTT, a.k.a. 49/12/0. Heb een cat en een wind serpent, komt bij: Gorilla en nog een uit te kiezen. Iemand advies?
Deze build wordt het.
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 17-10-2008 12:55
]