Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 168 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.936 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:02:
<verhaal>

Conclusie: rogues zijn nog steeds een heerlijke class en de come-back van daggers is zeker enorm gewaardeerd. Ook de oude-stealth annimaties brengen mensen echt terug naar de vanilla wow tijden. Kreeg waarempel World of Roguecraft gevoelens bij het spelen :P.
Nu even allemaal nerf rogues gillen? :9

Al hebben die lui geen PvP gear (lees: extra veel stam/resilience), 3 sec is nog best wel snel :P

Nvm, ook met pvp gear no probs -_-

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-06 14:23
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:09:
[...]

Niet te hard roepen. De focus ligt nu helemaal bij de ret pallies Zo lang iedereen alleen daarover roept, dan blijven andere klassen met burst damage buiten beeld en uit bereik van de fixbat.
*gooit fixbat richting rogues*

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strikeman225 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:13:
[...]

*gooit fixbat richting rogues*
Okay herstel, het duurde uren voordat ik eindelijk iemand neer had gekregen als dat al uberhaupt lukte. 9 van de 10 fights lag ik op de grond. Zucht ik wou dat rogues iets meer liefde kregen van Blizzard. :(

Zo beter? Nou weg met die fixbat van je :D Rogues are fine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:24:
[...]

Okay herstel, het duurde uren voordat ik eindelijk iemand neer had gekregen als dat al uberhaupt lukte. 9 van de 10 fights lag ik op de grond. Zucht ik wou dat rogues iets meer liefde kregen van Blizzard. :(

Zo beter? Nou weg met die fixbat van je :D Rogues are fine!
Roques zijn idd perfect, en ja dat zeg ik als mage zijnde bedoel moet toch wat kunnen doen met me 2vs2 partner en world pvp maatje ^^

En ze omleggen kan ook just try harder :D , ik heb meer problemen met die damn locks dan roques maar alsnog roques , mage , paladin best class ingame imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:04
Ik was 5e dps wise in kara als tank(1 healer).

maiden bv neer na een repentance. Nightbane niet een fear. En dat was verre van een uber geared groep. Ok wel een t6 tank(ik) en een t6 feral tank(die dps was).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Hallo allemaal,

Na een dagje spelen van de trial versie, ben ik erg geïnteresseerd in het blijven spelen van WoW, ik had het al eens eerder kort geprobeerd, maar nu ben ik er echt helemaal weg van. Nu wil ik dus graag een goede start maken, en dat is natuurlijk de realm kiezen. Is het verstandig om je echt te houden aan de "Recommended" realms? Wat zijn dat voor realms? Voor beginners, of is het een nieuwe server?
Als ik het topic een beetje doorlees zie ik veel gepraat over woorden die mij totaal niets zeggen wat betreft de "advanced gameplay". Daar zal ik dan allemaal wel achter moeten komen.
Waarschijnlijk ga ik voor de Rogue class, het ras weet ik nog niet, moet ik nog even research naar doen welk ras het beste is voor Rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:38:
Hallo allemaal,

Na een dagje spelen van de trial versie, ben ik erg geïnteresseerd in het blijven spelen van WoW, ik had het al eens eerder kort geprobeerd, maar nu ben ik er echt helemaal weg van. Nu wil ik dus graag een goede start maken, en dat is natuurlijk de realm kiezen. Is het verstandig om je echt te houden aan de "Recommended" realms? Wat zijn dat voor realms? Voor beginners, of is het een nieuwe server?
Als ik het topic een beetje doorlees zie ik veel gepraat over woorden die mij totaal niets zeggen wat betreft de "advanced gameplay". Daar zal ik dan allemaal wel achter moeten komen.
Waarschijnlijk ga ik voor de Rogue class, het ras weet ik nog niet, moet ik nog even research naar doen welk ras het beste is voor Rogue.
Hey :)

Ik denk dat je het beste voor een Normal realm kan kiezen (hier staat PvP niet automatisch aan in Contested zones(zijn er best veel) en word je dus niet zomaar van achter neergemept als je quest :P

Rogue vind ik zelf een rot class omdat ze close combat zijn met lage armor (dodge is luck), maar als je het leuk lijkt moet je er natuurlijk gewoon voor gaan ;)

Als race zou ik aanraden Nightelfs als alliance (+1% dodge) of Undead (handige racial). Je kan ook human doen, dan krijg je betere kans om door stealth heen te zien(perception).

edit: overigens weet ik niet precies wat recommended inhoud :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Kevinp schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:34:
Ik was 5e dps wise in kara als tank(1 healer).

maiden bv neer na een repentance. Nightbane niet een fear. En dat was verre van een uber geared groep. Ok wel een t6 tank(ik) en een t6 feral tank(die dps was).
Ik heb niet eens een infernal gezien bij Prince zover ik me kan herrineren. En volgens mij 2 enfeebles. Curator geen eens een evocation en Shade kan ik me niet eens herrineren of hij zijn elementals nog gespawned had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:44:
[...]

Ik denk dat je het beste voor een Normal realm kan kiezen (hier staat PvP niet automatisch aan in Contested zones(zijn er best veel) en word je dus niet zomaar van achter neergemept als je quest :P

Rogue vind ik zelf een rot class omdat ze close combat zijn met lage armor (dodge is luck), maar als je het leuk lijkt moet je er natuurlijk gewoon voor gaan ;)

Als race zou ik aanraden Nightelfs als alliance (+1% dodge) of Undead (handige racial). Je kan ook human doen, dan krijg je betere kans om door stealth heen te zien(perception).

alst goed is staat recommended voor een server die niet al te voll is zodat je dus geen gezeur heb met veel mensen etc zoals bv Grim batol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Advies voor races: Human of Gnome (Alliance) of Bloodelf of Undead (Horde)

Omtrent de realms: De High en Full populated servers zijn in de meeste gevallen ook de servers met de hoogste progress best gegearde mensen. Nadeel hiervan is als nieuwkomer dat het lastig word een guild te vinden aangezien men vrij hoge eisen stelt aan gear-requirements.

Normal / Low / Recommended: Minder populated, makkelijker om een guild te vinden, over het algemeen iets socialer aangezien het minder "hardcore" mensen bevat.

Dan heb je nog de keuzes uit PVP/PVE/RP: Ik zelf heb altijd op een PVP server gespeeld en bijna geen hinder hiervan ondervonden. Tuurlijk je word gemiddeld vaker geganked dan op een PVE of RP server gezien je altijd "geflagged" bent in vijandige gebieden. Als rogue zijne zul je hier minder hinder van ondervinden aangezien je vaak de kans hebt om rustig weg te komen via je stealth optie. En nogmaals het hangt van de populatie op een server af hoe vaak je geganked zult worden.

Dit is overigens mijn visie over realms / keuzes, waarschijnlijk zijn er genoeg mensen op dit forum het niet eens met deze uitleg, maar die reacties zul je dan ook spoedig lezen onder deze comment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:12

Seraphin

Meep?

Hallo allemaal,

Is het verstandig om je echt te houden aan de "Recommended" realms? Wat zijn dat voor realms? Voor beginners, of is het een nieuwe server?
Dat heeft betrekking op de population size van de realm: Low - Medium - High - Full.... waar "recommended" in dat rijtje past weet ik niet ;)

Anyhoe, ikzelf geef de voorkeur aan Realms met een wat hogere populatie, omdat de economie dan wat lekkerder loopt. Als je helemaal nieuw bent zou ik een nieuwe server proberen de vinden, of anders een medium / recommended population server.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik zou als ik jouw was goed nadenken wat voor server je wilt hebben. PvP of normal, PvP ben je flagged in vrijwel elke 20+ zone. Naar mijn mening maakt dit het spel een stuk spannender, en je hoort toch vaak dat mensen spijt van hadden als ze op normal gerolled hebben.

Voor het ras van een rogue zou ik het eerlijk gezegd niet weten, ze zijn allemaal erg goed. Daarom wil ik je ook aanraden om gewoon het ras te kiezen wat je het leukst lijkt. Je moet toch aardig lang tegen je character aankijken ;).

Recommended betekent volgens mij dat het low is, en ze graag mensen op de server willen hebben.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Laatst online: 11:41

Auredium

Informaticus Chaoticus

Hallo allemaal,

Hmzz, ik heb destijds een recommended realm gekozen en dit was best goed. Je kiest wel het moment. Zoals je kan lezen zijn door de grote patch de servers lichtelijk van slag maar dit zal waarschijnlijk in een week zijn herstelt. De recommended servers doen het beter dan de crowded over het algemeen op dit moment. Ik hoorde van mensen op crowded dat ze een wachttijd bij inloggen hadden? Nog nooit gezien iig. :P

Wat Blizzard zegt over classes en rassen klopt. Wees geen statshoer, maar kies het ras en de klasse die je zelf wel bevalt. Blijkt dit tegen te vallen dan kies je een andere klasse en ras.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Als nieuwe speler zou ik evt nog een maandje wachten om echt te beginnen. De kans is aannemelijk dat er compleet nieuwe realms komen met de launch van Wrath of the Lich King. Hier zullen veel mensen opnieuw met het spel beginnen dus de kans is groot dat je samen met andere kan spelen en het spel goed onder de knie kan krijgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Viggen schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:06:
[...]

zelfde spec als ik heb, alleen 2/2 imp VE en dan 2/3 P&S (zou genoeg moeten zijn lijkt me)
2 dagen later en gelijk al 13 pagina's verder :s

Ik dacht eerst ook dat 2/3 P&S wel genoeg zou zijn maar met testen op de Beta wilde het nog wel eens gebeuren dat SW;P er af viel. Dus ik heb maar het zekere voor het onzekere genomen.

Gisteren een stukje BT gedaan (server shutdowns) zodat mensen konden wennen aan de nieuwe talents etc. Niet grappig als spriest op trash. Mobs gaan nu zo znel dood dat je dots niet eens de kans krijgen om te tikken dus je staat qua dps gewoon onder de prot tanks dus helemaal onderaan :'( Maar ook ze hebben voor 13 nov beterschap beloofd dus we zullen wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

oops dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door Dol_Fijn op 17-10-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens offtopic maar toch zeker belangrijk: Gnomes met een hanekam heersen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Bedankt voor al jullie comments, erg vriendelijk dat zoveel mensen hier reageren. :)
Ik moet het allemaal nog een beetje uitzoeken qua classes, ik probeer gewoon vanalles to ik die ene class echt leuk vind om mee te spelen. Wat je al zei, je moet er toch een hele tijd tegen aan kijken. Gewoon iets pakken waarbij ik me goed voel, dan komt alles wel goed neem ik aan.
Wat betreft wachten op Wrath of Lich King, zou ik eigenlijk niet willen. Een maand wachten heb ik niet echt zo'n zin in, ik wil het liefst meteen gaan spelen, heb er echt zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind 3.x maar een beetje veug. Kalecgos down op onze 2de try ooit. En dat het zelfs tot een 2de try heeft moeten komen kwam door een foutje van een tank :s Brutallus meteen naar 50%

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:13:
Bedankt voor al jullie comments, erg vriendelijk dat zoveel mensen hier reageren. :)
Ik moet het allemaal nog een beetje uitzoeken qua classes, ik probeer gewoon vanalles to ik die ene class echt leuk vind om mee te spelen. Wat je al zei, je moet er toch een hele tijd tegen aan kijken. Gewoon iets pakken waarbij ik me goed voel, dan komt alles wel goed neem ik aan.
Wat betreft wachten op Wrath of Lich King, zou ik eigenlijk niet willen. Een maand wachten heb ik niet echt zo'n zin in, ik wil het liefst meteen gaan spelen, heb er echt zin in!
In een maandje kan je mooi uitzoeken welke class jij nou écht iets vind om te spelen. :)

WotLK merk je toch weinig van op de lagere lvls, dus het maakt imo weinig uit of je tot volgende maand wacht met dat class bekijken of dat je het nu doet. Bovendien kan je dan WoW + TBC + WotLK kosten spreiden over 2 maanden wat wellicht ook leuk is afhankelijk van je financiële situatie :)

* edit; typos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cWaVe1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-07-2024
Kalecgos
-Hunter is listening to his bow sound, ninja pulls leaving half the raid outside. Kalecgos dies anyway
Brutallus
-What dps timer enrage... and he hits like a girl now
Felmyst
-2 take offs and dead on touch down(should have been one, slackers!). Lol zerg
Twins
-Conflag will still kill you i guess but just bloodlust the first one and he is dead before your bloodlust animation is even started
Muru
-Rip....Utter joke from the boss we once did before the first 10% nerf. Noone dropped below 90% health in p2 because he just dies so damn fast
KJ
-Like a guy said before, someone gave KJ aids and he wants to die now.
Trash
LOL BLADESTORM h0000000000000000000000000

Quote-tje... Te hilarish was de raid op woensdag, een groot zergfest in sunwell en alles plat in 2 uurtjes \o/

Mn battlegroup is gemerged met een franse BG. Altijd fijn om niet-engels sprekende fransen in AV te hebben. Is al duidelijk of dit de bedoeling was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Je hebt iig nu mooi de tijd om vanalles uit te proberen, speel een aantal classes eens tot een lvl of 20. Dan krijg je een klein beetje een beeld van de klasse.

edit:
te laat :p

[ Voor 3% gewijzigd door daroy op 17-10-2008 12:20 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:22

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:44:
[...]

hij wil een rogue rollen, dan kan ie juist beter op een PVP server gaan zitten! krijg je later alleen maar spijt van hehe.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Hmmzz, mijn server is wat rustiger en ik merkte dat veel mensen van de drukste servers een karakter aan maakten alleen al om te kunnen kijken wat de laatste patch veranderde. laten we zeggen dat dat dus een andeel is van een drukke server, hij is sneller overbelast en vol. Maar iedere rustige server word uiteindelijk toch wel eens druk.

In principe kun je zelf kiezen of je voor PVP/PVE/RP wilt gaan. Ik ging voor normal en heb er geen spijt van. Wil gewoon rustig levelen en questen zonder gegankt te worden op een willekeurig moment. Met name dat laatste omdat het vaak zo is dat gankers in een gebied ook gewoon je blijven lastig vallen wat erg lastig is als ze 20 levels boven je liggen.

Qua karakter heb ik gekozen wat ik zelf wilde zijn Human Frost mage. Mage omdat ik simpelweg houd van magie, human vanwege de Kirin Tor geschiedenislijn en frost omdat het bij mijn eigen karakter past. Maar als je een tijdje bezig bent wil je misschien wel een karakter aanmaken om de stats simpelweg voor de optimale performance te bereiken. Ik denk dat mijn volgende karakter gewoon een Troll word vanwege de geschiedenislijn en misschien dat ik zelfs wel een keer een RP server pak voor de humor.

Hmmz, wacht iig nog een weekje met aanschaffen de boel is wat buggy en de steden zijn erg druk zelfs op de rustigere servers. Als je Human bent bijvoorbeeld zul je rond level 10 toch al in Stormwind zijn en das minder leuk op een buggy server waar het ook nog eens aardig druk is.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:20:
[...]

hij wil een rogue rollen, dan kan ie juist beter op een PVP server gaan zitten! krijg je later alleen maar spijt van hehe.
Zou er imo van af hangen hoe hardcore hij speelt. Sowieso heeft hij nog weinig lvl ervaring en weet hij quests nog niet zo goed te vinden, zo zullen de spelers van de andere factie snel boven hem uitkomen qua level, en zou het nog wel eens vervelend kunnen worden in b.v. STV -> minder zin in lvlen.

Zo was het bij mij iig wel. :) Had je net een lastige tegenstander gedood, komt er zo'n lieve (hehe) horde aan die je ff doodmaakt. (het zal ongetwijfeld omgekeerd ook voorkomen hoor).

Voor een beginnende speler raad ik echt een normal realm aan - rogue of geen rogue (gewoon verschil van mening, uiteindelijk zijn keus :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Ze hebben de animatie van de pijlen van Hunters ook aangepast :/ zon dikke witte streep is het nu, word er niet heel erg blij van. Ook heeft hunters mark aan animatie gekregen, vind ik ook niet echt nodig :D

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Als WotLK uitkomt wil ik mn DK graag Inscription laten levelen. Nu heb ik van diverse kanten gehoord dat de benodigde mats om tot 375 te levelen iig niet altijd kloppen met de lijsten die zijn gemaakt door mensen die het op PTR hebben geleveld; heeft er iemand een (link naar) een lijst die zeker klopt? Ik wil namelijk de mats vast gaan farmen komende weken.

Andere vraag; als ik de berichten mag geloven tellen de AQ40 mounts mee voor de 50-mount-achievement en ik zie dat die in AQ40 van trash mobs droppen (elites van rond level 61). Best een hoge drop rate ook, behalve de rode. Is het trash van AQ40 te solo'en voor een lvl70 demo lock? Ben er nog nooit binnengeweest trouwens.

Verder iemand een oplossing voor de AG Unit Frames error die ik krijg als ik probeer een target te focussen (rechter muisknop -> set focus)? Ik krijg namelijk een melding dat dat een functie is die voor AGUF is geblokkeerd omdat het een Blizz interface only functie is, en dan kan ik kiezen tussen ignoren (en dus geen focus zetten) of AGUF automatisch uit laten zetten en de UI opnieuw te laten genereren... wat ik dus niet wil. Ik heb al in AGUF het focus frame uitgezet in de hoop dat dan de standaard Blizz oplossing wel werkt maar dat is dus niet zo.
Damian schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:28:
Ze hebben de animatie van de pijlen van Hunters ook aangepast :/ zon dikke witte streep is het nu, word er niet heel erg blij van. Ook heeft hunters mark aan animatie gekregen, vind ik ook niet echt nodig :D
Locks hebben nieuwe drain life en drain soul animaties, ziet er wel veel beter uit dan de ouwe "shoopdawhoop imma firin ma lazor" animatie.

[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 17-10-2008 12:32 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens mijn oude herbs die ik had kunnen verkopen voor rond de 700G. Al zal de inflatie met WOTLK wel hard gaan, toch start ik liever met 700G meer. Had verder toch geen plannen met die herbs meer en het ruimt lekker op in mijn bank. Moet sowieso mijn professions beetje reorganiseren.
Ik ga dus door met 3 chars: enh sham, druid en rogue. Enh sham heeft BS op max maar daarnaast skinning (pre TBC wat goud proberen te verdienen met skinning en LW crafting: Devilsaur items remember?).
Druid heeft max enchanting en cooking. Nooit gathering prof gehad.
Rogue heeft alchemy en herbalism.
Ik heb het nog niet onderzocht maar ik ben er van overtuigd dat Blizzard BS een stuk interessanter gaat maken qua items die je kunt maken. (Ze hebben sowieso de neiging om dingen waar lang over geklaagd wordt te buffen en dingen die te goed worden bevonden (door mensen die dat goede niet hebben) te nerfen. Zo denk ik dus dat JC minder een moneymaker zal worden). Vandaar dat ik BS maar zal houden maar dan moet ik wel mining levelen en daar zie ik nogal tegenop, vooral het stuk mithril. Maar goed, ff doorbijten.
Voor mijn druid wil ik ook een gathering prof hebben. Misschien skinning...
Wat betreft mijn rogue vind ik het ok zo. Heb alleen nog niet gekozen waar ik wil specialiseren en weet ook nog niet wat de beste keuze is.
Is er al veel bekend over professies in WOTLK? Of is het nog beperkt? Zou eigenlijk nu wel meer willen weten zodat ik nu keuzes kan maken zodat ik voor WOTLK dingen op orde heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:30:
Als WotLK uitkomt wil ik mn DK graag Inscription laten levelen. Nu heb ik van diverse kanten gehoord dat de benodigde mats om tot 375 te levelen iig niet altijd kloppen met de lijsten die zijn gemaakt door mensen die het op PTR hebben geleveld; heeft er iemand een (link naar) een lijst die zeker klopt? Ik wil namelijk de mats vast gaan farmen komende weken.

Andere vraag; als ik de berichten mag geloven tellen de AQ40 mounts mee voor de 50-mount-achievement en ik zie dat die in AQ40 van trash mobs droppen (elites van rond level 61). Best een hoge drop rate ook, behalve de rode. Is het trash van AQ40 te solo'en voor een lvl70 demo lock? Ben er nog nooit binnengeweest trouwens.

Verder iemand een oplossing voor de AG Unit Frames error die ik krijg als ik probeer een target te focussen (rechter muisknop -> set focus)? Ik krijg namelijk een melding dat dat een functie is die voor AGUF is geblokkeerd omdat het een Blizz interface only functie is, en dan kan ik kiezen tussen ignoren (en dus geen focus zetten) of AGUF automatisch uit laten zetten en de UI opnieuw te laten genereren... wat ik dus niet wil. Ik heb al in AGUF het focus frame uitgezet in de hoop dat dan de standaard Blizz oplossing wel werkt maar dat is dus niet zo.

[...]

Locks hebben nieuwe drain life en drain soul animaties, ziet er wel veel beter uit dan de ouwe "shoopdawhoop imma chargin ma lazor" animatie.
Lol nee het AQ trash is niet te soloen. Alles behalve zelfs. Je hebt sowieso drie man nodig maar vergis je niet dat die trash is gemaakt voor 40 T2 spelers. Als je het snel & safe wil doen zou ik 10 man meenemen. Die mounts droppen vrij veel en de trash voor de eerste baas respawnt snel.

[ Voor 6% gewijzigd door rodie83 op 17-10-2008 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:31:
Ik heb trouwens mijn oude herbs die ik had kunnen verkopen voor rond de 700G. Al zal de inflatie met WOTLK wel hard gaan, toch start ik liever met 700G meer. Had verder toch geen plannen met die herbs meer en het ruimt lekker op in mijn bank. Moet sowieso mijn professions beetje reorganiseren.
Ik ga dus door met 3 chars: enh sham, druid en rogue. Enh sham heeft BS op max maar daarnaast skinning (pre TBC wat goud proberen te verdienen met skinning en LW crafting: Devilsaur items remember?).
Druid heeft max enchanting en cooking. Nooit gathering prof gehad.
Rogue heeft alchemy en herbalism.
Ik heb het nog niet onderzocht maar ik ben er van overtuigd dat Blizzard BS een stuk interessanter gaat maken qua items die je kunt maken. (Ze hebben sowieso de neiging om dingen waar lang over geklaagd wordt te buffen en dingen die te goed worden bevonden (door mensen die dat goede niet hebben) te nerfen. Zo denk ik dus dat JC minder een moneymaker zal worden). Vandaar dat ik BS maar zal houden maar dan moet ik wel mining levelen en daar zie ik nogal tegenop, vooral het stuk mithril. Maar goed, ff doorbijten.
Voor mijn druid wil ik ook een gathering prof hebben. Misschien skinning...
Wat betreft mijn rogue vind ik het ok zo. Heb alleen nog niet gekozen waar ik wil specialiseren en weet ook nog niet wat de beste keuze is.
Is er al veel bekend over professies in WOTLK? Of is het nog beperkt? Zou eigenlijk nu wel meer willen weten zodat ik nu keuzes kan maken zodat ik voor WOTLK dingen op orde heb.
Dat lastige stuk zit er altijd wel in volgens mij. Herbalism is ook een bitch als je bij Goldthorn of hoger uit komt, en bij Alchemy trekt dit nog wat erger door omdat je veel van die herbs nodig hebt om te leven en AH is overdreven prijzig op die dingen. (tel maar aardig wat goud neer voor 20 stuks Goldthorn en dat was voor de patch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens mijn alt Druid (level 48) Inscription laten nemen. Deze char was tijden mijn bankalt die in Undercity stond, waar ik al m'n herbs had gedeponeerd door de tijden heen. Heel veel Silverleaf, Earthroot, Mage Royal en ga maar door; helaas alleen minder van de herbs daarboven. Ik ben echter al makkelijk tot de 140 gekomen in Inscription, en doe het rustig aan. M'n eerste Minor research was 'Glyph of Bloodrage', die direct voor 9g per stuk weggingen, en dat is nog een van de slechtere. (Reduces the health cost of your Bloodrage ability by 50% - woooooooooot 100hp minder weg wanneer een warrior bloodrage gebruikt, wauw!)

Anyway, ik heb meerdere stacks van de lage herbs over, en ga rustig door met degene van 150-200. Daarna zal ik toch echt veel moeten gaan herben tijdens het doorlevelen van mijn druid. Extra motivatie is altijd goed :) Ondertussen heb ik 150g eraan verdiend, en ik doe het echt rustig aan. Het mooie aan de profession vind ik, dat je al vanaf bijna het begin al Glyphs krijgt die een level 70 wilt. Bijvoorbeeld: Glyph of Hunter's Mark: Increases the AP bonus of your Hunter Mark's ability by 30% (uit m'n hoofd), gingen voor minimaal 30g weg. Andere Glyphs staan er voor 100g op. Ben benieuwd hoeveel er verkocht is als ik thuiskom vanavond.

Ik zal niet tot de 300 komen, daarvoor moet ik eerst flink doorlevelen. Maar al met al heb ik weer genoeg te doen. Specs uitproberen, alt+inscription levelen, UI aanpassen. Thanks Blizz! (grotendeels gemeend, alleen UI niet :P)

PS: Ik ga toch weer BM met m'n hunter. Geen exotic pet, maar wel GFTT, a.k.a. 49/12/0. Heb een cat en een wind serpent, komt bij: Gorilla en nog een uit te kiezen. Iemand advies?
Deze build wordt het.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-09 08:36
cWaVe1 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:19:
Mn battlegroup is gemerged met een franse BG. Altijd fijn om niet-engels sprekende fransen in AV te hebben. Is al duidelijk of dit de bedoeling was?
Ik las op Blizzforum dat per ongeluk realms van heel Europa tegen elkaar konden spelen. Daar zochten ze een oplossing voor, dus dat je Fransen tegenkwam zou best kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:56
Gisteren in één sweep Sunwell Plateau gecleared, Blizzard heeft het toch echt te makkelijk gemaakt :) Wel is 1 dag i.p.v. 5 dagen raiden wel érg lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 16:34
winkelwagen schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:57:
[...]

Ik las op Blizzforum dat per ongeluk realms van heel Europa tegen elkaar konden spelen. Daar zochten ze een oplossing voor, dus dat je Fransen tegenkwam zou best kunnen.
Bij ons hoorde ik ze klagen over spanjolen in de BG's (Nightfall - Kor'gall)

Gister in 2.5 uur BT gecleared, gaat helemaal nergens over. Naj net na de eerste shield neer, supremes ging zo hard dat er overal vulcano's waren, dus met 1 tank en een hand vol ranged dps afgemaakt. Akama lag plat voor de 2e trash pack omlag. Illidan was helemaal een lachertje, niet te vergelijken gewoon. De nummer 1 op de dps (met hele grote voorsprong) was een Arms warrior.
Ik heb me goed vermaakt als prot warrior, Shieldslam crits van 2.5-3.5k zijn best grappig, net als revenges van 2k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:04

Snuffel

Vroem!

Het zal vast wel een keer besproken zijn, maar vinden kan ik het niet.

Ik wil een tweede account maken, en die gaan koppelen voor de tripple XP bonus.
Een maat van mij wil dat ook, en toen dachten we dit:

1:
We kopen beide WoW
We koppelen ons nieuwe account aan elkaar
We levellen samen

Hebben we triple XP bonus te pakken?

2:
We kopen beide WoW
We koppelen beide ons account aan mijn 'main' account
We levellen samen

Hebben we tripple XP bonus te pakken?

3:
We kopen beide WoW
We koppelem mijn account aan mijn 'main' account
Hij koppelt zijn account aan zijn 'main' account
We levellen samen

Welke van de drie opties werkt?
Of is er een 4e optie?
En zo ja: welke?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

rodie83 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:33:
[...]

Lol nee het AQ trash is niet te soloen. Alles behalve zelfs. Je hebt sowieso drie man nodig maar vergis je niet dat die trash is gemaakt voor 40 T2 spelers. Als je het snel & safe wil doen zou ik 10 man meenemen. Die mounts droppen vrij veel en de trash voor de eerste baas respawnt snel.
Ik herinner mij nog toen wij voor de eerste keer AQ40 gingen doen met ons 40 level 60tjes. We hadden BWL gecleared en ongeveer volledig op farm, dus de tijd was gekomen om naar AQ40 te gaan. Eerste trashpack daar was het al van datte: WHIPE!!! Duurde toch wel een aantal tries voor we die trash packs onder de knie hadden. Er ging toch echt iets door de groep van: amai, als dit de ganse instance zo is, dan gaat dit maanden, zoniet jaren duren we deze kunnen clearen. Maar na Prophet Skeram ging het al wat vlotter. Ervaring FTW.

Dus ja... Maar effe duiden dat die trashpacks niet van de poes zijn. Ik betwijfel het of ze te soloen zullen zijn op level 80. Die eerste trashpacks zijn echt gemaakt om in groep aan te pakken en dat zal zolang je ze niet kan one-shotten zo blijven vrees ik.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Snuffel schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:08:

[...]
De voorwaarde waar je naar zoekt is dat beide gekoppelde accounts tegelijk online zijn en in de zelfde party zit.

Ik heb mezelf als account gerecruit. Ik dual box en krijg 3x XP.

2 Maatjes van me hebben een nieuwe account van de ene (A) aan de main account van de ander (B) gekoppelt. Zij lvlen samen en krijgen 3x XP en boosten zichzelf af en toe door lowlvl instances met de main account van A.

We lvlen ook wel eens met z'n vieren (ik 2x dan), dan krijgen we allemaal 3x XP.

Ik hoop dat dat je vraag beantwoord.

Dan iets anders. Ik ben ook opzoek naar de een werkende versie van SCT. Nu had ik MilkScrollingBattleText gezien. Iemand noemde deze al eerder. Hoe zijn de ervaringen hiermee? is het een beetje te vergelijken?
Ik heb gister de raid bij Illidan gewiped, omdat ik blijkbaar net wel in een flame patch stond... (wat ik nomaal gelijk zag aan SCT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik heb op Curse al een up to date versie van SCT gevonden. Geen probleem mee ervaren gisteravond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Nivado schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:26:
[...]

Dan iets anders. Ik ben ook opzoek naar de een werkende versie van SCT. Nu had ik MilkScrollingBattleText gezien. Iemand noemde deze al eerder. Hoe zijn de ervaringen hiermee? is het een beetje te vergelijken?
Ik heb gister de raid bij Illidan gewiped, omdat ik blijkbaar net wel in een flame patch stond... (wat ik nomaal gelijk zag aan SCT)
ik was daar ook naar op zoek inderdaad :) Heb MSBT geinstalleerd en na wat tweaken (icons eraf, lettertype aanpassen, thresholds voor mana/ health/ damage etc instellen) en nu ben ik wel tevreden. Moet nog wat kleuren tweaken en finetunen bij welke cooldowns hij een melding geeft (heb dit bij SCT nooit gebruikt, maar is toch wel handig voor SWD en MB vind ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffel schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:08:

1:
We kopen beide WoW
We koppelen ons nieuwe account aan elkaar
We levellen samen

Hebben we triple XP bonus te pakken?

2:
We kopen beide WoW
We koppelen beide ons account aan mijn 'main' account
We levellen samen

3:
We kopen beide WoW
We koppelem mijn account aan mijn 'main' account
Hij koppelt zijn account aan zijn 'main' account
We levellen samen

Welke van de drie opties werkt?
Of is er een 4e optie?
En zo ja: welke?
4.
Een van jullie koopt WoW
Invite a friend: 10 dagen gratis
Vriend koopt WoW -> ander een maand gratis speeltijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:32:
Ik heb op Curse al een up to date versie van SCT gevonden. Geen probleem mee ervaren gisteravond.
De laatste update is van ergens in september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 11:04
Kaap schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:45:
[...]

Ik heb niet eens een infernal gezien bij Prince zover ik me kan herrineren. En volgens mij 2 enfeebles. Curator geen eens een evocation en Shade kan ik me niet eens herrineren of hij zijn elementals nog gespawned had.
infernal hadden we iig één want die kwam op ons dak, en twee enfeebles geloof ik.

aran spawnde natuurlijk wel adds, maar gezien de snelheid waarmee hij neer ging genegeerd.

Curator had idd geen evocation, ik ben benieuwd hoe het gaat met een t6 geared groep.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Voor iedereen die de Collector's Edition van WotLK wil hebben, heeft bol.com een heel gaaf pakket te koop. Ik twijfel nog een beetje, eigenlijk mag ik dit pakket niet missen!

Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra1niac
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-02 22:07
Lol is er een beetje af in Battlegrounds. Helft bestaat uit Russen. Alliance wint 9 van de 10 keer en met mijn moonkin richt ik bar weinig uit tegen de opeens extreem hard meppende warriors en palladins. Na een paar seconden lig ik al plat. Hoef gelukkig nog maar 1500 hp voor merciless war staff, of wordt die binnenkort vervangen door de Vengefull gladiator's war staff?

[ Voor 21% gewijzigd door Bra1niac op 17-10-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
HanH schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:32:
[...]

ik was daar ook naar op zoek inderdaad :) Heb MSBT geinstalleerd en na wat tweaken (icons eraf, lettertype aanpassen, thresholds voor mana/ health/ damage etc instellen) en nu ben ik wel tevreden. Moet nog wat kleuren tweaken en finetunen bij welke cooldowns hij een melding geeft (heb dit bij SCT nooit gebruikt, maar is toch wel handig voor SWD en MB vind ik)
Bedankt :) Kan je ook de inkomende heals van de dmg scheiden? Als tank heb ik van allebei nogal veel namelijk, dus had ik de inkomende dmg links gezet en de inkomende heals rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bra1niac schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:57:
Lol is er een beetje af in Battlegrounds. Helft bestaat uit Russen. Alliance wint 9 van de 10 keer en met mijn moonkin richt ik bar weinig uit tegen de opeens extreem hard meppende warriors en palladins. Na een paar seconden lig ik al plat. Hoef gelukkig nog maar 1500 hp voor merciless war staff, of wordt die binnenkort vervangen door de Vengefull gladiator's war staff?
Geloof het niet geloof het pas veranderd word in LK als S5 start op 80 dus dan is het allemaal useless

gelukkig hoef ik niks meer van s3 :D , s4 geskipt te lelijk gwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:31:
Ik heb trouwens mijn oude herbs die ik had kunnen verkopen voor rond de 700G. Al zal de inflatie met WOTLK wel hard gaan, toch start ik liever met 700G meer.
Ik weet niet hoe het zit met herbs, maar bij de vorige patch was het met enchanting materiaal juist het omgekeerde. Oude materialen waren lange tijd vele malen meer waard van voor de expansion.

Ik wil juist het tegenovergestelde doen, juist veel oude meuk inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
James Bond 007 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:45:
Voor iedereen die de Collector's Edition van WotLK wil hebben, heeft bol.com een heel gaaf pakket te koop. Ik twijfel nog een beetje, eigenlijk mag ik dit pakket niet missen!

Hier
Ja mooi pakket, maar heb toch liever alleen los de collectors edition.. Iemand een idee waar die nog te bestellen is?

Heb de CE's van het origineel en TBC... zou hem ook wel graag van deze expansion hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

James Bond 007 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:45:

Hier
Vind hem wel redelijk prijzig hoor, natuurlijk wel een aanrader voor wow spelers waarvan hun keyboard/muis ook aan vervanging toe is.
Alhoewel ik me afvraag hoe "special edition" dat keyboard is.
Lijkt me meer een simpele wotlk sticker :<

[ Voor 0% gewijzigd door Demoterror op 17-10-2008 14:43 . Reden: Typen is moeilijk ]

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoterror schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:35:
[...]

Vind hem wel redelijk prijzig hoor
Precies.. WoW is leuk maar 35 euro voor een expansion en weer 13 euro oid de maand is al wel genoeg kosten :o

offtopic:
zegt een arme student :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
Nivado schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:02:
[...]

Bedankt :) Kan je ook de inkomende heals van de dmg scheiden? Als tank heb ik van allebei nogal veel namelijk, dus had ik de inkomende dmg links gezet en de inkomende heals rechts.
ik dacht het wel ja, volgens mij is dat zelfs standaard. Je kan redelijk wat zelf configureren in de frames e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
Hoest hier eigenlijk met de locks sinds de patch? Ik had Bokkie al wat horen zeiken over de obvious shadow demo nerf, vroeg me af of iemand een build a la deze al geprobeerd had? Leek me momenteel qua raiding wel een van de hoogst mogelijke dps builds, theoretisch dan.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 13:24

Magic666

No one's neighbour!

redfoxert schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:27:
[...]

Reken daar maar niet te hard op. Das een teken dat er een rollback van de database heeft plaatsgevonden en mag je alles opnieuw doen wat je tussen het crashen en het punt van de rollback gedaan hebt.
dan heb ik mazzel want vanochtend kon ik inloggen en was ik gelukkig gewoon lvl 35 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:57

chromeeh

the Gnome

Magic666 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:55:
[...]

dan heb ik mazzel want vanochtend kon ik inloggen en was ik gelukkig gewoon lvl 35 :)
Rolbacks worden heel erg streng gecontrolleerd, en alleen gedaan als het echt neit anders kan.
De redenen zijn logisch natuurlijk.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:27
[...]

Vind hem wel redelijk prijzig hoor, natuurlijk wel een aanrader voor wow spelers waarvan hun keyboard/muis ook aan vervanging toe is.
- WoW WotLK CE --------------------------------- 70 euro
- WoW Gaming Muis ----------------------------- 90 euro
- WoW Zboard WotLK --------------------------- 65 euro
- WoW WotLK Muismat ------------------------ 15 euro
- WoW WotLK Strategy Guide - Ongeveer 30 euro
--------------------------------------------------------------------------
Totaal ................................................... 300 euro

Je bespaard dus ongeveer 50 euro met dat pakket :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

[...]

Schijnt wel goed spul te zijn. Het is deze serie overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DizzyWeb schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:44:
[...]

Schijnt wel goed spul te zijn. Het is deze serie overigens.
Is idd leuk spull, maar zou het zelf niet willen gebruiken doe mij maar Razer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
Rakkerzero schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:42:
[...]

- WoW WotLK CE --------------------------------- 70 euro
- WoW Gaming Muis ----------------------------- 90 euro
- WoW Zboard WotLK --------------------------- 65 euro
- WoW WotLK Muismat ------------------------ 15 euro
- WoW WotLK Strategy Guide - Ongeveer 30 euro
--------------------------------------------------------------------------
Totaal ................................................... 300 euro

Je bespaard dus ongeveer 50 euro met dat pakket :)
Tsja... ik vind het altijd apart dat mensen nog steeds over besparing spreken terwijl het eigenlijk gewoon standaard producten zijn met een andere opdruk, waar even een dubbele marge opgezet is :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:36:
[...]

4.
Een van jullie koopt WoW
Invite a friend: 10 dagen gratis
Vriend koopt WoW -> ander een maand gratis speeltijd
Om optie 4 even uit te breiden:

Jij doet "Recruit a friend". Jouw vriend krijgt 10 dagen gratis en koopt daarna het spel. Jij maakt een nieuw character en die moet gekoppeld worden aan je vriend zijn nieuwe account. Dan heeft zijn nieuwe character op zijn nieuwe account en jouw nieuwe character triple XP. Geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

porn* schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:59:
[...]

Tsja... ik vind het altijd apart dat mensen nog steeds over besparing spreken terwijl het eigenlijk gewoon standaard producten zijn met een andere opdruk, waar even een dubbele marge opgezet is :)
Juistem.
Toetsenbord en muispad zijn gewoon standaard versies met een ander plaatje, gooi dit samen met een wotlk CE, guide (Wie heeft dat nou überhaupt nodig behalve voor de "heb"? :<) en huppa, ff flink extra winst binnenhalen.
Het is ook zeker geen toeval dat de aantallen "normale" CE's zo laag zijn deze keer, dit is dubbel cashen.

WoW muisje en CE zou ik leuk vinden,
WoW muisje en CE en Toetsenbord en muispad en guide iets minder, want ik zou fors moeten betalen voor iets wat ik amper (niet) gebruik.

Beetje jammer imo.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Demoterror schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:10:
[...]

Juistem.
Toetsenbord en muispad zijn gewoon standaard versies met een ander plaatje, gooi dit samen met een wotlk CE, guide (Wie heeft dat nou überhaupt nodig behalve voor de "heb"? :<) en huppa, ff flink extra winst binnenhalen.
Het is ook zeker geen toeval dat de aantallen "normale" CE's zo laag zijn deze keer, dit is dubbel cashen.

WoW muisje en CE zou ik leuk vinden,
WoW muisje en CE en Toetsenbord en muispad en guide iets minder, want ik zou fors moeten betalen voor iets wat ik amper (niet) gebruik.

Beetje jammer imo.
Je kan ze beide los krijgen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Het is alweer half 5 geweest en gelijk dood hier voor het hele weekend :P .

Gisteren 4 uur bezig geweest mijn UI te rebuilden, maar ben aardig tevreden. Gebruik al jaren een UI gebaseerd op Photek en het meeste heb ik weten te herstellen en/of te recreëren met nieuwe versie van addons.
Closetgnome mount wilde nog niet werken. Als ik naar Swift Flightform ga equiped ie wel netjes mijn 10% trinket, maar als ik op een mount stap pakt ie niet mijn 10% trinket.
Cartographer doet het ook nog niet goed, kan niet zones in en uit zoomen met linker/rechtermuisklik. Iemand anders daar ook problemen mee?
Hopelijk komt er snel een update voor onering en onebank, want dat ziet er niet uit nu. Snap niet dat Blizzard dat niet is standaard maakt om alles als 1 grote bag te zien.
Binnenkort wel weer is een UI screen posten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens nog meer mensen die het spel na de update nogal "saai" vinden?

Ik heb een warrior tank en die heeft er wat leuke dingen bij gekregen zoals een TC die alles hit en een schockwave, eindelijk een aoe tank optie zou je denken....

Maar heroics zijn nu zo saai door de DPS boost van alle klasses en onbeperkt rage voor een warrior tank zoals ik, dat ik er eigenlijk maar weinig meer aan vind. Ik bedoel bosfights op HC die nog geen 25 seconden duren? |:( Zelfs Karazhan is zo gemakkelijk dat je het wel heel erg moet verknallen om er nu nog te wipen.

Voor de mensen die WOTLK al hebben mogen testen in de beta, word het spel weer uitdagend??! Of word het vanaf nu: World of Easy Craft? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:12

Seraphin

Meep?

Hooli-gan schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:14:
Het is alweer half 5 geweest en gelijk dood hier voor het hele weekend :P .
"Do you want to play outside in the sun with your friends all day, or sit in a room staring at a screen!?"

"Screw you guys, I'm goeuing heaume!"

:P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:09

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:19:

Ik heb een warrior tank en die heeft er wat leuke dingen bij gekregen zoals een TC die alles hit en een schockwave, eindelijk een aoe tank optie zou je denken....

Maar heroics zijn nu zo saai door de DPS boost van alle klasses en onbeperkt rage voor een warrior tank zoals ik, dat ik er eigenlijk maar weinig meer aan vind. Ik bedoel bosfights op HC die nog geen 25 seconden duren? |:( Zelfs Karazhan is zo gemakkelijk dat je het wel heel erg moet verknallen om er nu nog te wipen.

Voor de mensen die WOTLK al hebben mogen testen in de beta, word het spel weer uitdagend??! Of word het vanaf nu: World of Easy Craft? ;(
nope!
SWP voelt zoals een heroic eerst deed.

KZ is gecleared binnen een uur bij ons.
Gruul, maggie en rage (MH) met 11 man.
SWP binnen 2 uur...

tijd om alts te levellen en achievements te halen maar :/

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Sunwell gedeeltelijk gedaan, rest via TS en /g meegemaakt en ik weet niet wat ik ervan moet denken. Alles zo snel, zo easy. M'uru 2e pull neer voor guildfirst kill waar we voorheen P2 maar enkele keren gezien hadden, zelfs KJ leek met n slecht voorbereide raid zowat oneshottable... Het is dat de server tegenzat en eruit ging anders was t al game over geweest tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

De talents en dergelijk zijn ook een voorbereiding op WOTLK. Dus beoordeel de talents dan.. niet nu.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik ben (nog steeds) aan het kutten met mn addons. En wel met ag_Unitframes. Ik kan niks instellen, want ag_Options wordt niet ingeladen (blijft rood in addon-lijst).

Iemand die een oplossing heeft?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:23
Rakkerzero schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:07:
Ik ben (nog steeds) aan het kutten met mn addons. En wel met ag_Unitframes. Ik kan niks instellen, want ag_Options wordt niet ingeladen (blijft rood in addon-lijst).

Iemand die een oplossing heeft?
Zolang je aanvinkt dat out of date addons geladen mogen worden geeft dat geen problemen, heb zelf ook gewoon ag_unitframes in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
remsie schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:54:
[...]

Zolang je aanvinkt dat out of date addons geladen mogen worden geeft dat geen problemen, heb zelf ook gewoon ag_unitframes in gebruik.
ag_unitframes werkt wel, maar ik kan niks instellen enzo. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Rakkerzero schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:41:
[...]

ook niet in escape interface addons, daar staat hij als het goed is wel.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Hm, ik zit even naar de Glyph of Consecration te kijken, die verlengt de duration en cooldown van Consecration van 8 naar 10 seconden.

Heeft iemand echter een idee of hij dan ipv X damage over 8 sec gewoon X damage over 10 sec doet, of ook echt 1.25x X damage over 10 sec? In het eerste geval is het best nutteloos namelijk, dan is de dps alleen maar lager.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
DarthDavy schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:14:
[...]

Ik herinner mij nog toen wij voor de eerste keer AQ40 gingen doen met ons 40 level 60tjes. We hadden BWL gecleared en ongeveer volledig op farm, dus de tijd was gekomen om naar AQ40 te gaan. Eerste trashpack daar was het al van datte: WHIPE!!! Duurde toch wel een aantal tries voor we die trash packs onder de knie hadden. Er ging toch echt iets door de groep van: amai, als dit de ganse instance zo is, dan gaat dit maanden, zoniet jaren duren we deze kunnen clearen. Maar na Prophet Skeram ging het al wat vlotter. Ervaring FTW.

Dus ja... Maar effe duiden dat die trashpacks niet van de poes zijn. Ik betwijfel het of ze te soloen zullen zijn op level 80. Die eerste trashpacks zijn echt gemaakt om in groep aan te pakken en dat zal zolang je ze niet kan one-shotten zo blijven vrees ik.
Nu is de point wel dat die mobs allemaal 61-63 elite zijn. Je resist dus nogal veel terwijl juist de spells tricky waren ;).

Verder vandaag even een MC run gemaakt met gemiddeld 12 mensen om de Ragnaros achievement te halen. Nu had ik die al moeten hebben, want ik heb die vent eindeloos gekillt vanilla WoW (net zoals Nef), maar sommige achievements worden schijnbaar niet geregistreerd als je:

1. Geen loot van de betreffende baas in je bank of packs hebt zitten
2. Geen quest hebt voltooid waarin je hem killen moest

Beetje jammer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Ik heb mijn warrior nu prot gespect en ben er erg blij me! Het leveled veel lekkerder dan met fury. Revenge doet lekker veel damage en daarnaast kan je nog tanken ook. Ik kon een groepje van 3 aan zonder dood te gaan,dat hoefde ik met fury te proberen.
Mijn spec nu op level 30: http://www.worldofwarcraf...0330225000010000000000000

Planning:
http://www.worldofwarcraf...3350225200010520330113321

Misschien dat ergens nog cruelty erbij neem. Feedback is welkom trouwens, deze builds zijn eigenlijk maar nattevinger werk.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Zijn er trouwens resto druids die net zo blij zijn met Wild Growth als ik? Damn, dat spell is echt serieus veel te goed in elke instance waarin er geregeld group damage plaats vindt. Instant cast, geen cooldown, bizar weinig mana. Richting serious imba als je t mij vraagt hoor :o Eindelijk een spell wat sneller is dan wat een pallie kan deliveren ^^

Overigens ook leuk in PvP qua HOTS op jezelf: Lifebloom, Regrowth, Rejuv, Wild Growth, Herbalism HOT. Blijf je best lang mee staan :P

Misschien moet ik er eens een macro van bouwen :P

[ Voor 31% gewijzigd door rodie83 op 18-10-2008 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Rakkerzero schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:41:
[...]

AGUF komt niet meer registered in addon preferences utility. Maar met /aguf kwam ik er wel bij. Kon alles gewoon instellen en AG werkt zelfs bugvrij hier.

Bug met bars die ik eerder had bleek inderdaad Quartz te zijn. Stomme mods soms, komen met teveel extra's wat nergens voor nodig is.

Mijn UI is in ieder geval done.

En zag hier pas iemand iemand janken vanwege Pala nerf maar no offi, in mijn T4/Badge/ZA gear ging ik vanavond duellen met een guildie Retri in S2 gear. Van de 4 duels verloor ik er 2 waar hij met 80+% HP stond, 1 waar hij dan op 60% zat en de laatste won ik omdat ik dan maar Bladestorm met Recklessness gebruikte en op tijd warstompte bij zijn heal, en een Sudden Death proc kreeg en hij dus een volle rage bar execute erop kreeg.

Retri's hoeven absoluut niet into oblivion generfed te worden maar de burst damage die er nu uitkomt is wel erg ziekelijk hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pingkiller schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:09:
Ik heb mijn warrior nu prot gespect en ben er erg blij me! Het leveled veel lekkerder dan met fury. Revenge doet lekker veel damage en daarnaast kan je nog tanken ook. Ik kon een groepje van 3 aan zonder dood te gaan,dat hoefde ik met fury te proberen.
Mijn spec nu op level 30: http://www.worldofwarcraf...0330225000010000000000000

Planning:
http://www.worldofwarcraf...3350225200010520330113321

Misschien dat ergens nog cruelty erbij neem. Feedback is welkom trouwens, deze builds zijn eigenlijk maar nattevinger werk.
Zou zelf voor zoiets gaan:

http://www.worldofwarcraf...3151225200010520330113321

Extra parry, nja, hoef je niks over te zeggen, gewoon meer avoidance, prachtig. Cruelty voor crits, tsja crits -> meer rage + threat = altijd mooi. Daarentegen vind ik Incite bagger omdat ik zelf bijna nooit heroic strike gebruikte als tank, wel Thunderclap maar ook niet om de imba dmg. Cleave ook niet veel gebruikt al hoor ik dat je nu extra threat ervan krijgt? meh. Misschien spec ik op 80 nog weleens prot, verlopig verder met mn fury build waar ik best ontevreden over ben :P (atm dit - Evt verbeteringen zijn welkom. TG is geen optie. (Merciless Slicers :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 00:36
Zijn er trouwens resto druids die net zo blij zijn met Wild Growth als ik? Damn, dat spell is echt serieus veel te goed in elke instance waarin er geregeld group damage plaats vindt. Instant cast, geen cooldown, bizar weinig mana. Richting serious imba als je t mij vraagt hoor :o Eindelijk een spell wat sneller is dan wat een pallie kan deliveren ^^
Onze druids zijn vnml blij vanwege het feit dat ze met shadowmeld de pot nerf kunnen omzeilen, werkelijke belachelijk dat een racial zo op gaat worden in pve, zit te denken om maar naar night elf te rerollen als dit zo blijft.

Verder heb ik een dubbel gevoel over de pve nerfs, aan de ene kant leuk om nieuwe content te zien, alleen het is te makkelijk gemaakt (voor de patch zaten we op brutallus, nu al meteen t/m felmyst gecleared, kijken of we heel swp kunnen clearen in 1 reset).
ik hoop niet dat het zo gaat worden in wotlk iig, al hebben we nu ineens een heleboel mensen die "terugkomen" en graag mee willen naar swp (wat natuurlijk niet gebeurt want dat soort mensen staat onderaan de lijst)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb een nieuwe addonsite toegevoegd aan de startpost.

http://addon.hotwow.com is een lichtgewicht addon database. Wellicht een leuke vervanger van WoW Ace, welke ook licht was. En als ik zo eens snel wat dingetjes bekijk, dan lijken alle addons goed te zijn voor WotLK.

;)

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 18-10-2008 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Destro pvp spec is hard. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:57

Osxy

Holy crap on a cracker

Gister met een 100% PuG ZA timed gedaan, legendary nerf! Aan het einde van de run waren de stats:
-Over gehele run gemiddeld 850dps per dps
-Bosses tussen de 1000 en 1500dps.

We waren met 2 ret pala's 1 rogue 1 shadow priest en ik (enhancement shaman) voor de dps. 1 disc priest, 2 holy priest als healers, en als tanks een pala en warrior.

Nog nooit zo een makkelijke run gehad, en dit terwijl 4/10 nog nooit naar ZA waren geweest en 1 zelfs verdwaalde naar de ingang :/

Wel leuke loot opgepikt, de pvp ring (54stam en 34res) en spellpower shield voor offspec :+

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Inmiddels heb ik de Classic versie van WoW aangeschaft, geïnstalleerd en mijn account aangemaakt.
De keuze is gevallen op een Dwarf Rogue, dat lijkt me echt leuk. Veel mensen zullen wel denken van: Dwarf? Echt dom. Maar ik wil me wel graag onderscheiden van de weet ik hoeveel Undead Rogues.

[ Voor 54% gewijzigd door Moonborne op 18-10-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Mijn fixed UI. Ben er zeer tevreden mee.

Afbeeldingslocatie: http://www.guildsite.nl/Personal/Screenshot_thumb.jpg
Links en rechts staat ook nog een bar met macro's en profs die auto hide is. Met mijn muis erover en ik zie de buttons.
Oja, dit is in windowed mode onder Ubuntu.

[ Voor 21% gewijzigd door Bulligan op 18-10-2008 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Hooli-gan schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:05:

[afbeelding]
Links en rechts staat ook nog een bar met macro's en profs die auto hide is. Met mijn muis erover en ik zie de buttons.
Zeker niet verkeerd. Is de minimap addon Chinchilla?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Wauw, die ziet er super uit zeg. Zou je willen vertellen welke addons je hebt gebruikt om het zo te krijgen? (of de hele mik te willen uploaden :9 )

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Weet iemand of je met AG_unitframes Target's Target ook kan uitzetten? Kan de optie nl. niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:59
Weet iemand of je WOTLK straks ook online als download kunt kopen bij Blizzard? Ik hoef niet persé de DVD te hebben (en al helemaal niet 2x, voor mijn vriendin en mezelf).

Ah, het lijkt erop dat het voorlopig niet het geval is. Zie dit topic op het WOW-Europe forum.

[ Voor 41% gewijzigd door posttoast op 18-10-2008 13:10 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

posttoast schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:05:
Weet iemand of je WOTLK straks ook online als download kunt kopen bij Blizzard? Ik hoef niet persé de DVD te hebben (en al helemaal niet 2x, voor mijn vriendin en mezelf).
Dat kan toch al?

Volgens mij heeft een collega van me vorige week beide online gekocht, kan het alleen niet nakijken omdat ik een xml parse error krijg op de wow europe site.

[edit] Sorry ik las TBC (dacht ook echt dat dat er stond toen ik ging quoten)

[ Voor 28% gewijzigd door MeNTaL_TO op 18-10-2008 13:12 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
?? Hij is toch pas 13 november uit?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Disc is heerlijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

posttoast schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:11:
[...]

?? Hij is toch pas 13 november uit?
Pre-order :)

Heb mijn preorder ook al 2 weekjes bij bol.com staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ja, pre-order van de disc (die ik dus niet zo nodig hoef te hebben). Maar kan ik dan ook al een downoad-versie bestellen (dus alleen de key en gewoon de bestanden downloaden, net zoals dat bij TBC ook kan)?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik zou geen DVD's eten hoor. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ben bezig met het registreren van mijn retail account, alleen je hebt alleen de optie om creditcards te gebruiken. Ik dacht ook, volgens de TS dat je met iDeal kon betalen? Creditcard is geen probleem, maar ik zou liever gewoon via iDeal willen betalen. Is dit mogelijk na de registratie of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

posttoast schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:34:
Ja, pre-order van de disc (die ik dus niet zo nodig hoef te hebben). Maar kan ik dan ook al een downoad-versie bestellen (dus alleen de key en gewoon de bestanden downloaden, net zoals dat bij TBC ook kan)?
Volgens mij komt hij in eerste instantie exclusief op DVD uit, voor zover ik heb gehoord in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Heraclius schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:40:
Ben bezig met het registreren van mijn retail account, alleen je hebt alleen de optie om creditcards te gebruiken. Ik dacht ook, volgens de TS dat je met iDeal kon betalen? Creditcard is geen probleem, maar ik zou liever gewoon via iDeal willen betalen. Is dit mogelijk na de registratie of?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Iemand al een mooie site gevonden voor de achievements trouwens? Ik zit een beetje te kijken hoe 'makkelijk' het is om vanity pets te pakken te krijgen, maar al die vanity pet sites waar ik op kijk hebben geen mooie lijst met plekken die je systematisch af kan lopen :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:26:
Iemand al een mooie site gevonden voor de achievements trouwens? Ik zit een beetje te kijken hoe 'makkelijk' het is om vanity pets te pakken te krijgen, maar al die vanity pet sites waar ik op kijk hebben geen mooie lijst met plekken die je systematisch af kan lopen :(
Niet echt een systematische lijst maar zo kan je alles te pakken krijgen? hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-RaX
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-08 11:47

[afbeelding]
Ook ik ben erg geinteresseerd in jou UI!

Dus ook hier de vraag, kun je de UI ergens uploaden? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:32:
[...]

Niet echt een systematische lijst maar zo kan je alles te pakken krijgen? hier
Die site heb ik al gevonden. Maar ook daar kan je niet op zone sorteren. Als je gewoon die lijst afloopt, ren je de hele tijd heen en weer. Heb ik geen zin in ;)

Surfin' paradise!

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.