@musicfreak: ben een Eweka gebruiker dus compuserve valt wel af.
@Scandic2008: DDS kan hier dus wel leveren voor een leuke prijs.
Okay, er er meer keuze dan de KPN en consorten...
Je moet dan dus wat verder kijken dan de bekende neus lang is. Bedankt voor de reacties in ieder geval.
Om nog even terug te komen op mijn "snelheidsissue". Zojuist een 3Com router (3CRWDR200A-75 Firmware v3.6.4_WW) aangesloten.
Hier krijg ik bij de linespeed 18721/1036Kbps (Down/Up) te zien.
Bij de Zyxel router staat nu 13489/985Kpbs (Down/Up).
Helaas krijg ik de instellingen van de 3Com niet meer zo dat ik hierop ook daadwerkelijk mee kan "internetten"
Is er iemand die weet wat instellingen ik voor Telfort moet gebruiken op/in/met de 3Com 3CRWDR200A-75? De settings van de site van Telfort komen niet overeen met wat ik in de 3Com router kan gebruiken.
(Met de 3Com heb ik in de "Speedlinq-tijd" altijd wel een goede connectie kunnen opbouwen. Door firmware issues heb ik die enige tijd niet gebruikt, hier staat nu een nieuwe firmware op)
EDIT: Ik ga zo met die TCP optimizer aan de slag...
@Scandic2008: DDS kan hier dus wel leveren voor een leuke prijs.
Okay, er er meer keuze dan de KPN en consorten...

Om nog even terug te komen op mijn "snelheidsissue". Zojuist een 3Com router (3CRWDR200A-75 Firmware v3.6.4_WW) aangesloten.
Hier krijg ik bij de linespeed 18721/1036Kbps (Down/Up) te zien.
Bij de Zyxel router staat nu 13489/985Kpbs (Down/Up).
Helaas krijg ik de instellingen van de 3Com niet meer zo dat ik hierop ook daadwerkelijk mee kan "internetten"

Is er iemand die weet wat instellingen ik voor Telfort moet gebruiken op/in/met de 3Com 3CRWDR200A-75? De settings van de site van Telfort komen niet overeen met wat ik in de 3Com router kan gebruiken.
(Met de 3Com heb ik in de "Speedlinq-tijd" altijd wel een goede connectie kunnen opbouwen. Door firmware issues heb ik die enige tijd niet gebruikt, hier staat nu een nieuwe firmware op)
EDIT: Ik ga zo met die TCP optimizer aan de slag...