Wiebo_Neo schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 21:58:
[afbeelding]
iPod's ( Ik ben verslaafd aan muziek :-))
- iPod 1st Gen 5 Gb
- iPod 3rd gen 20 Gb
- iPod 4th gen 20 Gb
- iPod 5th Gen 30 Gb zwart ( Heb nog een witte in de auto zitten)
- iPod Touch 1st Gen 16Gb
- iPhone 2G 8Gb ( US Model unlocked)
- iPhone 3G 16Gb ( Mijn T-Mobile contract gaat pas half januari in, dan gaat de 2G de deur uit)
- iPod Nano 1st, 2nd, 3rd series in 4 Gb.
Wat je niet ziet:
- Nikon D40 + 18-135mm Lens
- Apple Airport Express 802.11n
- Samsung HD TV + PS3 + Logitech Z-5450 5.1 THX setje
- Mac Mini G4 1,5Ghz ( Download Macje)
Niet gek voor een 4e jaars studentje dacht ik zo :-) Wil alleen de Dell Monitoren nog vervangen voor een Cinema display, hoop dat er op MacWorld iets leuks wordt aangekondigd waar niet alleen die DisplayPort op zit...
Ah! Maar in die iPod verzameling mis je dus de mijne

2nd gen 10gb iPod, still running en hij voorziet mij elke dag van muziekjes! Een poosje geleden zijn de originele oordopjes ter ziele gegaan en nu vervangen door Sony witte exemplaren.
Op een accuvervanging na (waardoor de hold 't niet meer doet

) issie 100% origineel!
Vintage volgens velen, gewoon het fijnste ding wat ik bezit zeg ik! Daarom ook geen nieuwe gewone MB, want die iPod heeft firewire only.
Als het goed is gebruikt de Airport ook gewoon een pigtail, dus dat zou moeten lukken met standaard wifi hardware.
//edit:
waar zijn mijn manieren

Zal spoedig een nieuwe pic maken. Bij gebrek aan een fancy M-stand, iCurve of Elevator (oftewel €€€'s) een super hightech oplossing straight uit Engeland, zo exclusief dat echt niemand 'm heeft. Oldskool, het nieuwste merk
d.o.o.s.®
digitale opmerkelijke oplossing structuur
Je weet je wil er eentje, maar hoe kom je eraan, ja hoe
En ook nog op de pic mijn Logitech Mouseman Optical met gewichtjes. Werkt na al die jaren nog altijd. En mijn bluetooth Apple keyboard.
[
Voor 13% gewijzigd door
zwahiel op 28-12-2008 23:10
]
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020