Waar heb je die tijdscreensaver vandaan?weststar schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:58:
Even wat foto's van m'n werkplek
Mijn groep 6/7/8 is al helemaal MacFan![]()
Ik heb geprobeerd er wat sfeerplaatjes van te maken:
[afbeelding]
3 iMacs en de PowerMac waar de kids op werken
[afbeelding]
Mijn bureau met de iMac G4 en m'n MacBook en iPhone
Ik weet niet waar hij hem vandaan heeft, maar hier kun je hem in ieder geval vinden:Anoniem: 88064 schreef op zondag 14 december 2008 @ 14:35:
[...]
Waar heb je die tijdscreensaver vandaan?
http://www.macupdate.com/info.php/id/24859
De twee schermen zijn opgehangen aan één beugel aan de muur, en verbonden aan die beugel doormiddel van een zelf-gefabriceerde beugel. Echter worden/zijn de scherm nu vervangen voor een ander scherm (Syncmaster 2443BW) Hier uiteraard binnenkort als de opstelling weer compleet is foto's !Anoniem: 282555 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:44:
[...]
Ziet er heeeel mooi uit![]()
Mag ik trouwens vragen hoe je die 2 LCD monitoren hebt opgehangen? Gewoon met muurbeugels die je hebt gekocht?
Ik zocht er ook al een tijdje naar, maar kon hem niet vinden. Het probleem is alleen dat die tijdscreensaver er alleen voor mac is. Weet iemand of hij er ook voor windows is?KoppenSneller schreef op zondag 14 december 2008 @ 14:37:
[...]
Ik weet niet waar hij hem vandaan heeft, maar hier kun je hem in ieder geval vinden:
http://www.macupdate.com/info.php/id/24859
Ja, hier te downloaden:syltheboy schreef op zondag 14 december 2008 @ 16:36:
[...]
Ik zocht er ook al een tijdje naar, maar kon hem niet vinden. Het probleem is alleen dat die tijdscreensaver er alleen voor mac is. Weet iemand of hij er ook voor windows is?
http://www.9031.com/downloads/screensavers.html
Oké, heel erg bedankt!AntonV schreef op zondag 14 december 2008 @ 16:40:
[...]
Ja, hier te downloaden:
http://www.9031.com/downloads/screensavers.html
Anoniem: 250885
Nee dit is eigenlijk al mijn 3e MBP, de 2e MBP die je hierboven ziet moet nog opgehaald worden door TNT...
Anoniem: 167846

U ziet
- iMac 24 inch (2.8 Ghz, 4GB, GeForce 8800 GS, 500 GB)
- M-Audio Studiophile AV-40
- Razer Pro|Click 1.6 met anti light pollution mod
- Razer Pro|Mousepad
- Apple Aluminum Keyboard
Hoe bevallen die Studiophiles ? En waar gebruik je ze zoals voor ?Anoniem: 167846 schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:53:
afbeelding
U ziet
http://www.last.fm/user/ceynox/
Anoniem: 167846
Ze bevallen ontzettend goed.CeYNoX schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:49:
Hoe bevallen die Studiophiles ? En waar gebruik je ze zoals voor ?
Ik gebruik ze eigenlijk puur voor muziek luisteren. Ik zocht speakers die ongeveer hetzelfde klonken zoals mijn headphone (een AKG K530). Ik ben verslaafd aan het geluid van een headphone, maar ik heb niet altijd zin om met zo'n ding op m'n hoofd te zitten.
De Studiophiles hebben ongeveer hetzelfde karakter als m'n headphone, en ze hebben ook nog een enigzins leuk prijskaartje.
Hoe werkt die Razer Pro Mouse ? Ik had veel goede reviews gelezen. En wil hem binnenkort ook halen, voor mijn photoshop werk. Mijn Mighty Mouse werkt jammergenoeg niet altijd even lekker.Anoniem: 167846 schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:53:
[afbeelding]
U ziet
- iMac 24 inch (2.8 Ghz, 4GB, GeForce 8800 GS, 500 GB)
- Razer Pro|Click 1.6 met anti light pollution mod
- Razer Pro|Mousepad
- Apple Aluminum Keyboard
Anoniem: 93072
ik heb hier ook die razer muis, bevalt zeer goed (gebruik de cs3 suite o.a.) één ding wat ik wel een beetje mis is het horizontaal scrollen en ben nog aan het vogelen met de instellingen van het scrollwiel. Maar voor de rest bevalt de snelheid en precisie met zeer goed
ik gebruik onder hand een jaar 2 verschillende razer muizen, bevalt me zeer goed, ik Gebruik een Razer Krait op me macbook voor photoshop. Heb voor me PC thuis dan nog een deathadder, zijn wel van oorsprong gamermuizen maar voldoen prima voor high resolution photoshop werk. Het is eigenlijk alleen een ander kleurtje van de muis.
Mijn plekje op mijn stage (webdesign/ontwikkeling bedrijf)
Met mijn eigen MBP Late 2007
Met mijn eigen projectje op de achtergrond. Op windows bak staat HeidiSQL op de achtergrond voor het beheren van MySQL databases.

Met Coda op de achtergrond (text/php/html/css/etc editor). Op windows bak same as above

Wat je niet ziet op de foto maar wel in deze kamer staat: 2x Mac Pro G4's inclusief 20" Apple Cinema Display met toetsenbord en eentje met een Bamboo tablet en een Wacom Intuos2 A3 bij de andere Mac Pro. Ook beide in gebruik door een stagiair. Verder nog 3x een Windows machine bij iedere stagiair + toebehoren (niet echt boeiend
)
Met mijn eigen MBP Late 2007
Met mijn eigen projectje op de achtergrond. Op windows bak staat HeidiSQL op de achtergrond voor het beheren van MySQL databases.

Met Coda op de achtergrond (text/php/html/css/etc editor). Op windows bak same as above

Wat je niet ziet op de foto maar wel in deze kamer staat: 2x Mac Pro G4's inclusief 20" Apple Cinema Display met toetsenbord en eentje met een Bamboo tablet en een Wacom Intuos2 A3 bij de andere Mac Pro. Ook beide in gebruik door een stagiair. Verder nog 3x een Windows machine bij iedere stagiair + toebehoren (niet echt boeiend
[ Voor 6% gewijzigd door DeluxZ op 18-12-2008 16:58 ]
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Anoniem: 189019
Ligt het nou aan de foto of lopen er strepen over de mbp? Blijven overigens erg stoer die ACD's! ^^
Anoniem: 218986
Volgens mij is dat geen Cinema Display...
oh wacht, op de achtergrond...
oh wacht, op de achtergrond...

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 218986 op 18-12-2008 20:33 ]
Kwaliteit van de fotos is niet echt goed nee, is met mijn K800i gemaakt. Had geen betere camera voor handen
Die Cinema's vind ik niet super, boven staan 3 van de nieuwe serie, 20" die vind ik persoonlijk meer hebben
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Anoniem: 189019
True, true.. Maar voor toen blijven ze cool.DeluxZ schreef op donderdag 18 december 2008 @ 22:36:
Kwaliteit van de fotos is niet echt goed nee, is met mijn K800i gemaakt. Had geen betere camera voor handenDie Cinema's vind ik niet super, boven staan 3 van de nieuwe serie, 20" die vind ik persoonlijk meer hebben

HP Pavilion dv9255ea verkocht en MacBook voor erbij gekocht.
Het is een 2.0 C2D met 2GB Ram en 80GB HDD.
Verder zie je nog:
- iMac 20" 2,4Ghz - 4GB Ram - 320GB HDD
- WD My Book Studio Edition 500GB (aangesloten via FW800 voor TimeMachine)
- Logitech MX620
- iPod dock
- Epson Stylus D68
Wat je niet ziet:
- iPod touch 8GB
- iPhone 3G 8GB (zit in m'n broekzak..)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zo, da's een net bureau met die 20 inch iMac. Da's eigenlijk groot genoeg, maar ik ben voor een 24 inch iMac aan het sparen die ik dan als het goed is nadat ik m'n examen gehaald heb kan halen en da's pas over een klein half jaar. Ik heb dus nog aardig wat tijd om ervoor te sparen en m'n ouders betalen waarschijnlijk ook een deel, dus dat gaat wel goed komen. Dat hoop ik ten minste.Rivanov schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 17:41:toon volledige bericht
[afbeelding]
HP Pavilion dv9255ea verkocht en MacBook voor erbij gekocht.
Het is een 2.0 C2D met 2GB Ram en 80GB HDD.
Verder zie je nog:
- iMac 20" 2,4Ghz - 4GB Ram - 320GB HDD
- WD My Book Studio Edition 500GB (aangesloten via FW800 voor TimeMachine)
- Logitech MX620
- iPod dock
- Epson Stylus D68
Wat je niet ziet:
- iPod touch 8GB
- iPhone 3G 8GB (zit in m'n broekzak..)
Ga werken ipv je tijd verdoen met geilen op apple spullen van anderen.syltheboy schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 18:39:
[...]
Zo, da's een net bureau met die 20 inch iMac. Da's eigenlijk groot genoeg, maar ik ben voor een 24 inch iMac aan het sparen die ik dan als het goed is nadat ik m'n examen gehaald heb kan halen en da's pas over een klein half jaar. Ik heb dus nog aardig wat tijd om ervoor te sparen en m'n ouders betalen waarschijnlijk ook een deel, dus dat gaat wel goed komen. Dat hoop ik ten minste.Maar ja, het gaat me waarschijnlijk wel lukken als ik me er goed voor inzet. Daar ben ik inmiddels ook mee bezig.
Dan kan je hem misschien volgende maand al kopen.
Ik heb nu al 20 keer gelezen dat je volgend jaar een 24 inch IMac gaat kopen.
Zobasproffesional schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 12:29:
[...]
Ga werken ipv je tijd verdoen met geilen op apple spullen van anderen.
Om deze post niet compleet nutteloos te maken:
24" iMac 2.8

If it aint fixed, it's broken.
Mooie iMac!Bakkert schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 13:29:
[...]
ZoAnders erger je je even aan mensen die er trots op zijn dat ze volgend jaar een iMac gaan kopen... Ga je tijd zelf eens beter invullen!!
Om deze post niet compleet nutteloos te maken:
24" iMac 2.8
[afbeelding]
Ik weet niet wat voor baantje jij doet, maar in 1 maand heb ik geen 1600 euro bij elkaar. Oké, ik heb al 1/3 bij elkaar gespaard dus ik moet nog ongeveer 1100 euro sparen. Stel dat ik bij de C1000 zou gaan werken, dan zou ik daar als ik 14 uur per week werk ongeveer 250 euro per maand krijgen.basproffesional schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 12:29:
[...]
Ga werken ipv je tijd verdoen met geilen op apple spullen van anderen.
Dus ik zou dan in ieder geval ongeveer 5 maanden moeten werken, voordat ik die iMac kan betalen. Maar ja, dan koop ik hem nog niet omdat m'n ouders bij willen betalen als ik ben geslaagd en da's pas in juni. Ik heb dus besloten om deze kerstvakantie nog te gaan soliciteren bij de C1000 en dat ik dus als het goed is in januari 2009 kan beginnen met werken.
[ Voor 63% gewijzigd door syltheboy op 20-12-2008 14:34 ]
Mwah, hij heeft imo wel gelijk hoor wat betreft het aantal keren vertellen dat hij er een gaat kopen. Het iMac topic is de laatste tijd ook al weinig interessant meer om te lezen omdat het vol staat met plannen om een iMac te kopen. Ik begrijp wel dat mensen graag een Mac willen, maar op een gegeven moment hoeft dat niet meer in elke post gezegd te worden natuurlijk.Bakkert schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 13:29:
[...]
ZoAnders erger je je even aan mensen die er trots op zijn dat ze volgend jaar een iMac gaan kopen... Ga je tijd zelf eens beter invullen!!
En om niet 100% off topic te gaan, ook een fotootje van mijn kant. Is niet zoveel veranderd, moet alleen een keer eventjes opruimen.
Een kleine update.. Voorgaande foto was van eind september toen ik hem net had gekocht.
Speakers bevallen heel goed. Zoveel bass verwacht je niet van een 2.0 setje. Beter dan de T-40's imo.
Inmiddels al een beetje uitgebreid op m'n bureau:
http://tweakers.net/ext/f/qt3Z1lt0WWpQKGOgUEzoMw5E/full.jpg
Zou je misschien thumbnail van maximaal 640 pixels breed met een link naar het origineel willen plaatsen? Deze is wel erg groot zo.
Speakers bevallen heel goed. Zoveel bass verwacht je niet van een 2.0 setje. Beter dan de T-40's imo.
http://tweakers.net/ext/f/qt3Z1lt0WWpQKGOgUEzoMw5E/full.jpg
Zou je misschien thumbnail van maximaal 640 pixels breed met een link naar het origineel willen plaatsen? Deze is wel erg groot zo.
[ Voor 19% gewijzigd door een moderator op 20-12-2008 18:30 ]
Tja, daar heb je eigenlijk wel een beetje gelijk in.Frietsaus schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 16:26:
[...]
Mwah, hij heeft imo wel gelijk hoor wat betreft het aantal keren vertellen dat hij er een gaat kopen. Het iMac topic is de laatste tijd ook al weinig interessant meer om te lezen omdat het vol staat met plannen om een iMac te kopen. Ik begrijp wel dat mensen graag een Mac willen, maar op een gegeven moment hoeft dat niet meer in elke post gezegd te worden natuurlijk.
Da's een mooi bureau. Is het soms gemaakt van teakhout? Wij zijn namelijk nog opzoek naar een bureau voor beneden en willen er ook eentje van teak, maar hij mag niet meer dan 120cm breed zijn. Het liefst nog kleiner. En hoe bevallen die speakers? Als ik het goed heb hebben ze 200 Watt aan vermogen, dus hij kan zeker aardig hard?Frietsaus schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 16:26:
[...]
En om niet 100% off topic te gaan, ook een fotootje van mijn kant. Is niet zoveel veranderd, moet alleen een keer eventjes opruimen.
[afbeelding]
Dat bureau (eigenlijk gewoon een eettafel) is gewoon van dat fake spul dat je bij elke winkel kan halen. Maar het ziet er best ok uit in het echt.
De speakers gaan erg hard als je dat wil ja, ik heb vrij weinig verstand van geluid maar ik vind ze wel goed klinken, ook op een hoger volume.
En Mac OS X went bij de meeste personen wel, al ken ik wel mensen die totaal niet overweg konden met Mac OS X en terug wilden naar Windows.
En Mac OS X went bij de meeste personen wel, al ken ik wel mensen die totaal niet overweg konden met Mac OS X en terug wilden naar Windows.
[ Voor 19% gewijzigd door Frietsaus op 20-12-2008 19:40 ]
Bevallen de T20 speakers beter dan de T40 ja? Ik heb nu namelijk een T10 setje waar ik niet heel veel mee luister, maar het is me toch net iets te min. Dus nu ben ik aan het denken aan een T20 of T40 setje, maar ik twijfel een beetje.Bakkert schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 16:50:
Een kleine update.. Voorgaande foto was van eind september toen ik hem net had gekocht.
[...]
Tesla Model Y RWD (2024)
Ik vraag mij af waarom je een extern tb hebt. Het is namelijk identiek aan het TB van je macbook, en nu moet je verder van je macbook afzitten...SanderI schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 19:53:
Zo ook even mijn macbook nog is showen. Ik heb een notebook standaard besteld en is onderwegDat maakt het af !
[afbeelding]
Dat typt gewoon lekkerder als je met je handen op je bureau kan rusten, denk ik
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ik heb dus een notebook standaard gekocht waardoor mijn laptop straks op ooghoogte staat. Dus een extern tb is dan wel verplichtcornelixnootje1 schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 20:11:
Ik vraag mij af waarom je een extern tb hebt. Het is namelijk identiek aan het TB van je macbook, en nu moet je verder van je macbook afzitten...
[quote]syltheboy schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 18:16:
Tja, daar heb je eigenlijk wel een beetje gelijk in.
Vanaf nu zal ik er mee stoppen, oke?
Als ik die iMac heb maak ik waarschijnlijk ook wel een foto van mijn bureau en laat ik weten of hij me bevalt. Het lijkt me wel wennen, want het besturingssysteem van Apple is heel anders als dat van Microsoft. Maar ja, volgens mij hoeft dit geen probleem te zijn en anders kan ik er altijd nog Windows opzetten. [/quote]
blablabla, wat heb jij een hoop te vertellen
anyway hier mijn appel
Tja, daar heb je eigenlijk wel een beetje gelijk in.
blablabla, wat heb jij een hoop te vertellen
anyway hier mijn appel

Welk type Mackie monitoren zijn dat? En bevallen ze?SanderI schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 19:53:
Zo ook even mijn macbook nog is showen. Ik heb een notebook standaard besteld en is onderwegDat maakt het af !
[afbeelding]
Niet kwekken maar showen!
Mijn nieuwe MacBook Pro (2.4GHz, 4 GB RAM en 250 GB 7200RPM schijf), met een Rain Design mStand en Apple full size keyboard (de laatste twee met dank aan mijn Atos Origin Oracle DBA-collega's, van wie ik deze maand afscheid neem):

URL: http://www.flickr.com/pho.../in/set-72057594053488056
Mijn nieuwe MacBook Pro (2.4GHz, 4 GB RAM en 250 GB 7200RPM schijf), met een Rain Design mStand en Apple full size keyboard (de laatste twee met dank aan mijn Atos Origin Oracle DBA-collega's, van wie ik deze maand afscheid neem):

This is my sick nature.
De T-20's bieden een veel gebalanceerder bas/treble dan de T-40's. Zeker als je de prijzen er naast legt--MeAngry-- schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 20:03:
[...]
Bevallen de T20 speakers beter dan de T40 ja? Ik heb nu namelijk een T10 setje waar ik niet heel veel mee luister, maar het is me toch net iets te min. Dus nu ben ik aan het denken aan een T20 of T40 setje, maar ik twijfel een beetje.
Het zijn Mackie MR5 en bevallen erg goed. Ik heb ze toen ik ze kocht vergeleken met KRK RP5 en RP6 en Yamaha HS50 en HS80. De KRK hadden naar mijn mening te veel bas en het hoog kwam niet goed door. De Yamaha HS80 vond ik persoonlijk de beste van het stel, maar door de grootte en de iets duurdere prijs toch niet genomen. De Mackie is een prachtige kleine monitor met veel vermogen en een strakke weergave van bas en hoog. Voor een prijs niet al te veel (€ 199 per stuk).J0sTJos schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 22:32:
[...]
Welk type Mackie monitoren zijn dat? En bevallen ze?
Ik kan je ze zeker aanraden dus !
Ze hebben trouwens ook vernieuwde versies van de T20's: http://nl.europe.creative...ategory=789&product=18020 en de T40's: http://nl.europe.creative...ategory=789&product=18021 Ook hebben ze nog de HD50's die beter bij een iMac passen: http://nl.europe.creative...=17041&nav=0&listby=usageBakkert schreef op zondag 21 december 2008 @ 12:11:
[...]
De T-20's bieden een veel gebalanceerder bas/treble dan de T-40's. Zeker als je de prijzen er naast legtHeb ze uitgebreid getest, vond te T-40's mooier, maar het geluid viel me zwaar tegen.
[ Voor 12% gewijzigd door syltheboy op 21-12-2008 14:51 ]
Stukje duurder geworden zie ik, wel erg strak, zo in t zwartsyltheboy schreef op zondag 21 december 2008 @ 14:47:
[...]
Ze hebben trouwens ook vernieuwde versies van de T20's: http://nl.europe.creative...ategory=789&product=18020 en de T40's: http://nl.europe.creative...ategory=789&product=18021 Ook hebben ze nog de HD50's die beter bij een iMac passen: http://nl.europe.creative...=17041&nav=0&listby=usage
Ik betaalde 70 euro. nieuw
Nou, op de site van Creative zijn ze even duur.Bakkert schreef op zondag 21 december 2008 @ 17:02:
[...]
Stukje duurder geworden zie ik, wel erg strak, zo in t zwart
[ Voor 20% gewijzigd door syltheboy op 21-12-2008 17:35 ]

Mijn MPB 2.4 Alu met Logitech VX Nano muis en nanoreceiver in het USB gat, en een externe hdd kabel. Ben erg tevreden. Maar zoals je ziet is het wel een beetje een spiegel (hoewel het scherm echt fantastisch is) en een vingerafdrukken magneet. Ook is het wat jammer dat er maar 2 USB poorten zijn, aangezien ik er al 1 nodig heb voor de muis (bluetooth is me echt te "laggy" en irritant.)
Beetje een zondag experiment met mijn D40 dSLR waarvan ik inmiddels 2% van de functies ken, itt tot 1% gisteren.
BT is dus "laggyer" dan radio golven... ok 
Bij 3% ben je er denk ik achter dat een flits niet zo nodig hoeft
Bij 3% ben je er denk ik achter dat een flits niet zo nodig hoeft
Hé, die Logitech VX Nano muis heb ik ook!cornelixnootje1 schreef op zondag 21 december 2008 @ 23:56:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mijn MPB 2.4 Alu met Logitech VX Nano muis en nanoreceiver in het USB gat, en een externe hdd kabel. Ben erg tevreden. Maar zoals je ziet is het wel een beetje een spiegel (hoewel het scherm echt fantastisch is) en een vingerafdrukken magneet. Ook is het wat jammer dat er maar 2 USB poorten zijn, aangezien ik er al 1 nodig heb voor de muis (bluetooth is me echt te "laggy" en irritant.)
Beetje een zondag experiment met mijn D40 dSLR waarvan ik inmiddels 2% van de functies ken, itt tot 1% gisteren.
Nou heb ik geen grote handen, maar voor mensen met grote handen ligt hij misschien minder lekker in de hand. Het was wel balen, want vlak nadat ik de muis had gekocht, zag ik hem ergens voor 40 euro en da's toch weer 20 euro goedkoper.
Woon je trouwens in Californië, Niek1616?
Anoniem: 277353
Ziet er goed uit zeg!
Hier voor de liefhebbers een wallpaper pack, er zitten allemaal mooie wallpapers in die erg goed bij de Mac passen! Have fun.
Download: http://uploading.com/files/GX43BF3N/Nice_wallpapers.rar.html
Ben hem nu aan het downloaden!Anoniem: 277353 schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:32:
[...]
Ziet er goed uit zeg!
Hier voor de liefhebbers een wallpaper pack, er zitten allemaal mooie wallpapers in die erg goed bij de Mac passen! Have fun.
Download: http://uploading.com/files/GX43BF3N/Nice_wallpapers.rar.html
[ Voor 11% gewijzigd door syltheboy op 22-12-2008 18:29 ]
Ik had liever een grotere muis genomen, maar voor een MacBook (of alle laptop eigenlijk) gebruiker is er maar 1 optie: de nanoreceiver. Anders (met een lange usb stick) kun je nooit met je macbook op schoot werken zonder je USB poort te slopen.syltheboy schreef op maandag 22 december 2008 @ 11:51:
[...]
Hé, die Logitech VX Nano muis heb ik ook!Da's echt een hele fijne muis.
Hij is wel duur (60 euro) maar dan heb je ook wat. Ondanks zijn kleine formaat ligt hij namelijk erg lekker in de hand.
Nou heb ik geen grote handen, maar voor mensen met grote handen ligt hij misschien minder lekker in de hand. Het was wel balen, want vlak nadat ik de muis had gekocht, zag ik hem ergens voor 40 euro en da's toch weer 20 euro goedkoper.
Woon je trouwens in Californië, Niek1616?
(Sacramento, CA)
Waarom zou je je usb poort slopen als je met je laptop op schoot werkt?cornelixnootje1 schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:04:
[...]
Ik had liever een grotere muis genomen, maar voor een MacBook (of alle laptop eigenlijk) gebruiker is er maar 1 optie: de nanoreceiver. Anders (met een lange usb stick) kun je nooit met je macbook op schoot werken zonder je USB poort te slopen.
(Sacramento, CA)
n.a.
Als je met je been opzij beweegt en het gewicht van de laptop hangt even op dat stickie, dan breekt de boel.arjen9551 schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:06:
[...]
Waarom zou je je usb poort slopen als je met je laptop op schoot werkt?
Ja, dat snap ik ook niet helemaal.arjen9551 schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:06:
[...]
Waarom zou je je usb poort slopen als je met je laptop op schoot werkt?
Waarschijnlijk ga ik hem ook gebruiken in combinatie met m'n toekomstige iMac, omdat ik het gewoon een hele fijne muis vind.
Ik heb al een beetje een idee waar ik hem ga bestellen. Bij: http://www.prowarehouse.com/ of bij: http://www.maccity.nl/, maar ik denk toch dat ik hem bij de eerst genoemde ga bestellen.
Haha, dat lijkt me inderdaad niet handig maar zoals ik al zei is het lastig om de onvanger er steeds uit te halen omdat de kans dan groot is dat je hem ooit kwijt zult raken.lowfi schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:19:
Dus jij werkt op schoot nog steeds met een externe muis?
Maar zo'n grotere ontvanger zit alleen maar in de weg en oogt niet mooi!lowfi schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:39:
of je laat dat ding altijd zitten zoals ik bedacht nadat ik dat bericht had getyped
pompidom
7 reacties verder, en nog niks erover gezegd... Ik vind 'm geweldig
Die ontvanger zit er altijd in. Altijd.
En geloof me, als er een USB stick van 5cm uit de zijkant stak, dan was die al lang stuk geweest.
Ik zit vaak met mijn laptop op schoot op de bank. Laptop op mijn benen, en muis in mijn rechter of linker hand (nano=ambidexter) op de bank.
Is dat zo gek?
En geloof me, als er een USB stick van 5cm uit de zijkant stak, dan was die al lang stuk geweest.
Ik zit vaak met mijn laptop op schoot op de bank. Laptop op mijn benen, en muis in mijn rechter of linker hand (nano=ambidexter) op de bank.
Is dat zo gek?
@Niek1616: Jouw MBP sluit niet goed aan als ie dichtgeklapt is? Als ik de foto's zie dan heeft ie links een grotere gleuf dan rechts.
Waar heb je de mStand gekocht in NL? Ik de Apple store kost hij 90,- euro terwijl hij maar $ 45 kost in de Rain Design store?hbokh schreef op zondag 21 december 2008 @ 00:38:
Niet kwekken maar showen!![]()
[afbeelding]
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Bij HTR in Utrecht kost 'ie maar 49,95.twixx schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:43:
[...]
Waar heb je de mStand gekocht in NL? Ik de Apple store kost hij 90,- euro terwijl hij maar $ 45 kost in de Rain Design store?
Kan niet stoppen met ontploffen!
Was mij niet zo opgevallen. Ik weet ook niet beter, aangezien ik nog geen andere MPB heb gezien. Maar het kan ook door de foto zo lijken. Iig sluit hij overal even "goed", maar misschien hoort hij "dichter" te kunnen?Anoniem: 250885 schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:21:
@Niek1616: Jouw MBP sluit niet goed aan als ie dichtgeklapt is? Als ik de foto's zie dan heeft ie links een grotere gleuf dan rechts.
Ik had hetzelfde "probleem" als jij en ik besloot om hem om te ruilen. (binnen 14 dagen kan het nog). De vervangende MBP die ik nu heb is veel betercornelixnootje1 schreef op maandag 22 december 2008 @ 22:22:
[...]
Was mij niet zo opgevallen. Ik weet ook niet beter, aangezien ik nog geen andere MPB heb gezien. Maar het kan ook door de foto zo lijken. Iig sluit hij overal even "goed", maar misschien hoort hij "dichter" te kunnen?
Ik heb er nog eens goed naar gekeken en het lijkt alsof mijn scherm een beetje gebogen is waarbij het midden (bij de webcam) het diepste punt is en als ik dan links druk gaat rechts omhoog en andersom.Anoniem: 250885 schreef op maandag 22 december 2008 @ 22:58:
[...]
Ik had hetzelfde "probleem" als jij en ik besloot om hem om te ruilen. (binnen 14 dagen kan het nog). De vervangende MBP die ik nu heb is veel beterHet is wel miereneukerij maar ik dacht ach... ik verwacht gewoon een goed product van 1800 euro. Ik had wel even gekeken bij de MM en de verschillende Apple Resellers of 't normaal was, maar die waren ook allemaal goed.
Het is echt milimeterwerk en niet iets waarvoor ik mijn laptop kwijt wil zijn, maar ik vraag me af hoeveel % vd macbook pros dit ook hebben....
nu ging ik erop letten en zie ik dat het bij mijn unibody ook het geval, gare is dat ik 'm al 2 maandjes in huis heb en niet kan omruilen meer denk ik.Anoniem: 250885 schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:21:
Als het je pas na 2 maanden opvalt heb je er blijkbaar ook geen last van.Sn0wblind schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 01:42:
[...]
nu ging ik erop letten en zie ik dat het bij mijn unibody ook het geval, gare is dat ik 'm al 2 maandjes in huis heb en niet kan omruilen meer denk ik.
Daar komt bij dat je vooral naar je laptop kijkt als hij open staat.
Anoniem: 91735
Mijne sluit rechts op de hoek ook niet helemaal 100% misschien halve milimeter tussen het zwarte randje en de case....maar het is een bewegend onderdeel ook he....en kan me er niet echt aan storen...denk dat dit er wel meer zullen hebben. (in iedergeval minder erg dan eerst een stofje midden in het scherm, die ik heb omgeruild) Maar voor dit sluiten ga ik hem toch echt niet omruilen, denk dat je dan bezig kunt blijven. En je kijkt inderdaad ernaar als je mbp openstaat:)
Voor die prijs heb ik 'em gekocht ook bij Xando in Enschede. Super ding!Bob Popcorn schreef op maandag 22 december 2008 @ 22:06:
[...]
Bij HTR in Utrecht kost 'ie maar 49,95.
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Ja, dat is wel de beste Mac werkplek die ik in het hele topic heb gezien
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dat moet je gewoon even uitleggen Gerard!
Thnx! Daar zitten inderdaad hele mooie wallpapers tussen!syltheboy schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:56:
[...]
Ben hem nu aan het downloaden!Ik heb alleen geen iMac, maar dat maakt niks uit.
Ik ben benieuwd!
Hier hebben ze trouwens ook erg mooie wallpapers: http://interfacelift.com/wallpaper_beta/downloads/date/any/
[ Voor 83% gewijzigd door Underworld op 23-12-2008 12:03 ]
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Joh! Kijk je ook even wat er links en rechts van de iSight zit en hoe je MBP gesloten blijft? Dan heb je ook meteen het antwoord op de vraag waarom je daar een kuiltje hebt namelijk. Dat is iets wat ik ook bij diverse andere laptops met een vergelijkbare sluiting heb gezien. Doodnormaal. Druk maar eens op dat knopje voorop en zie wat er gebeurd...cornelixnootje1 schreef op maandag 22 december 2008 @ 23:54:
[...]
Ik heb er nog eens goed naar gekeken en het lijkt alsof mijn scherm een beetje gebogen is waarbij het midden (bij de webcam) het diepste punt is en als ik dan links druk gaat rechts omhoog en andersom.
Het is echt milimeterwerk en niet iets waarvoor ik mijn laptop kwijt wil zijn, maar ik vraag me af hoeveel % vd macbook pros dit ook hebben....
Thankswebmail schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:07:
[...]
7 reacties verder, en nog niks erover gezegd... Ik vind 'm geweldig
Dank!
Zo lekker zat het anders nietAbbadon schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:36:
Ja, dat is wel de beste Mac werkplek die ik in het hele topic heb gezien
Thanks again.
Wilde dit jaar een minder standaard kerstkaart voor m'n relaties/vrienden.Underworld schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:59:
Dat moet je gewoon even uitleggen Gerard!
De tekst moet zoiets worden als
"Fijne dagen! Ik laat me niet afleiden door de kerst, ik werk voor jullie nog even door".
of voor op m'n blog :
"Sorry voor het gebrek aan updates, ik ben hard bezig met een nieuwe site, echt waar!".
Weet alleen nog niet of het deze kaart moet worden
De trend tegenwoordig is dat men geen kerstkaarten meer stuurt maar nieuwjaarskaarten, dus je bent nog op tijdGerardHenninger schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:22:
[...]
Weet alleen nog niet of het deze kaart moet wordenLekker op tijd weer........
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Zo'n kaart mag wat later in de brievenbus vallen, da's helemaal niet erg!
Geniale foto!
Geniale foto!
Los van dat het een mooie foto is; Waarom liggen er BH's op de grond maar hebben de dames er toch een om/aan whatever. Mis ik 2 modellen? En waarom kies je hier voor..? Beetje hetzelfde als een gecrashte auto showen met 6 wielen ernaast.. Maar goed is weer een andere discussie.. Vroeg het me gewoon af

Je kan beide vergelijken als je ze 1 week aan heb gehad, vanwege de conus en "kevlar" materiaal moet rekken en strekken waardoor de speaker pas tot ze recht komt als hij langere tijd gebruikt isBakkert schreef op zondag 21 december 2008 @ 12:11:
[...]
De T-20's bieden een veel gebalanceerder bas/treble dan de T-40's. Zeker als je de prijzen er naast legtHeb ze uitgebreid getest, vond te T-40's mooier, maar het geluid viel me zwaar tegen.
Ik heb zelf de T40 en moet zeggen tot nu toe erg tevreden
Je snapt toch zelf ook wel dat er meerdere dames over de bank lagen, die op dit moment hebben besloten om even in bed te gaan liggen...ViNyL schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:47:
[...]
Los van dat het een mooie foto is; Waarom liggen er BH's op de grond maar hebben de dames er toch een om/aan whatever. Mis ik 2 modellen? En waarom kies je hier voor..? Beetje hetzelfde als een gecrashte auto showen met 6 wielen ernaast.. Maar goed is weer een andere discussie.. Vroeg het me gewoon af
Superfoto!
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
ja maar waar ik bang voor ben dat daardoor meer slijtage in de schaniertjes ontstaat om het mischien niet goed uitgelijnt is.cornelixnootje1 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 03:05:
[...]
Als het je pas na 2 maanden opvalt heb je er blijkbaar ook geen last van.
Daar komt bij dat je vooral naar je laptop kijkt als hij open staat.
domi235 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:50:
[...]
Je snapt toch zelf ook wel dat er meerdere dames over de bank lagen, die op dit moment hebben besloten om even in bed te gaan liggen...
Superfoto!

Er liggen er inderdaad al 4 op bed, die hadden geen zin meer om op mij te wachten (4 = 2x bh, 1x shirtje rechts op de bank, 1x string links op de bank)
Knopje voorop, links en rechts van de iSight? Ik zie niks hoor...ppl schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:06:
[...]
Joh! Kijk je ook even wat er links en rechts van de iSight zit en hoe je MBP gesloten blijft? Dan heb je ook meteen het antwoord op de vraag waarom je daar een kuiltje hebt namelijk. Dat is iets wat ik ook bij diverse andere laptops met een vergelijkbare sluiting heb gezien. Doodnormaal. Druk maar eens op dat knopje voorop en zie wat er gebeurd...
Ik ook niet....Anoniem: 250885 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 01:55:
[...]
Knopje voorop, links en rechts van de iSight? Ik zie niks hoor...
Anoniem: 91735
Denkd at dat wel mee valt hoor de klep is gewoon bewegend onderdeel..daar zal en moet altijd wat speling zitten. Omdat het deksel bijd e sharnieren heel nauw sluit zal het soms misschien iets te strak zitten denk ik waardoor het deksel aan de voorkant bij de nieuwe mbp niet 100% altijd sluit. Maar als je hem gebruikt zal het alleen wat soepeler worden. Zolang je meer geen extra druk hoeft uit te oefenen om de klep dicht te doen niks aan de hand.Sn0wblind schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 13:18:
[...]
ja maar waar ik bang voor ben dat daardoor meer slijtage in de schaniertjes ontstaat om het mischien niet goed uitgelijnt is.
Oude model MBP -> mechanic latch
NIeuwe model MBP -> magnetic latch
Unibody MBP eigenaren zullen geen 'kuiltjes' zien, geen gaatjes, en geen knop aan de voorkant. Maar helaas (voor Apple) zijn er ook mensen die niet direct naar de winkel zijn gesprint voor een nieuwe MBP
edit: je zou het ook bijna zinnig gaan vinden om 2 MBP topics te maken: 1 voor de 'oude', en 1 voor de Unibody modellen..
[ Voor 12% gewijzigd door Whieee op 24-12-2008 09:58 ]
Launching containers into space
Da's niet volgens mij niet duur voor zo'n mooie laptop standaard!Bob Popcorn schreef op maandag 22 december 2008 @ 22:06:
[...]
Bij HTR in Utrecht kost 'ie maar 49,95.
dat is het maffe, daar dacht ik namelijk ook aan maar het zit juis aan de linker kant bij de schanier die speling. ik denk dat die aan 1 kant ietsjes hoger zitAnoniem: 91735 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 07:53:
[...]
Denkd at dat wel mee valt hoor de klep is gewoon bewegend onderdeel..daar zal en moet altijd wat speling zitten. Omdat het deksel bijd e sharnieren heel nauw sluit zal het soms misschien iets te strak zitten denk ik waardoor het deksel aan de voorkant bij de nieuwe mbp niet 100% altijd sluit. Maar als je hem gebruikt zal het alleen wat soepeler worden. Zolang je meer geen extra druk hoeft uit te oefenen om de klep dicht te doen niks aan de hand.
- MBP
- iPhone 2G 16GB
- Griffin Elevator
- Creative Gigaworks T20
- Panasonic HTX-7
- iPhone 2G 16GB
- Griffin Elevator
- Creative Gigaworks T20
- Panasonic HTX-7

Speakers zijn zeker geen miskoop geweest! Heb ze al een tijdje en er komt prima geluid uit! Had hiervoor een Logitech X530 en Logitech Z5450 gehad, maar dat was eigenlijk een dikke overkill voor mijn kamer.
Zwarte ' mighty ' mouse is eigenlijk een oude apple pro mouse, mijn wireless mighty mouse had weer kuren met de scrollball en de batterijen waren op, dus vandaar deze tussenoplossing. Moet wel zeggen dat dit wel wat beter staat
Zwarte ' mighty ' mouse is eigenlijk een oude apple pro mouse, mijn wireless mighty mouse had weer kuren met de scrollball en de batterijen waren op, dus vandaar deze tussenoplossing. Moet wel zeggen dat dit wel wat beter staat
Mooie setup hoor. Zeg, waar heb je die HTX-7 vandaan als ik vragen mag? Heb je daar een NL webshop voor of komen die uit Amerika/Japan?kenny89 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:31:
- MBP
- iPhone 2G 16GB
- Griffin Elevator
- Creative Gigaworks T20
- Panasonic HTX-7
[afbeelding]
Die Logitech Z5450 is toch wel een aardig mooi en duur setje, maar het is inderdaad wel een beetje overkill voor je kamer. Zoiets is meer geschikt voor in de woonkamer, maar waarschijnlijk is de overstap naar die Creative Gigaworks T20 wel een achteruitgang geweest, of niet soms? Ik denk wel dat ze beter klinken als de Logitech X530. Maar ja, die Creative Gigaworks T20 klinken toch niet zoveel slechter? Ach ja, voor een 2.0 setje klinken ze zeker prima!kenny89 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:00:
Speakers zijn zeker geen miskoop geweest! Heb ze al een tijdje en er komt prima geluid uit! Had hiervoor een Logitech X530 en Logitech Z5450 gehad, maar dat was eigenlijk een dikke overkill voor mijn kamer.
Anoniem: 262990
Haha, draadloos toetsenbord, en een bedraade muiskenny89 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:31:
- MBP
- iPhone 2G 16GB
- Griffin Elevator
- Creative Gigaworks T20
- Panasonic HTX-7
[afbeelding]
Heb ze van audiocubes vandaan, maar ze zijn tegenwoordig ook bijv. bij de Saturn verkrijgbaar. (iig de vestigingin in Tilburg (witte/zwarte voor 44,-) )DaSchop schreef op woensdag 24 december 2008 @ 17:52:
[...]
Mooie setup hoor. Zeg, waar heb je die HTX-7 vandaan als ik vragen mag? Heb je daar een NL webshop voor of komen die uit Amerika/Japan?
Klopt, de Z5450 klinkt wel goed, maar neemt veel te veel ruimte in. Vandaar dat die ook is verplaatst naar de woonkamersyltheboy schreef op woensdag 24 december 2008 @ 19:46:
[...]
Die Logitech Z5450 is toch wel een aardig mooi en duur setje, maar het is inderdaad wel een beetje overkill voor je kamer. Zoiets is meer geschikt voor in de woonkamer, maar waarschijnlijk is de overstap naar die Creative Gigaworks T20 wel een achteruitgang geweest, of niet soms? Ik denk wel dat ze beter klinken als de Logitech X530. Maar ja, die Creative Gigaworks T20 klinken toch niet zoveel slechter? Ach ja, voor een 2.0 setje klinken ze zeker prima!
Is tijdelijk heAnoniem: 262990 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 20:53:
[...]
Haha, draadloos toetsenbord, en een bedraade muis
[ Voor 34% gewijzigd door k5052 op 24-12-2008 21:45 ]
Haha, hoe kan je 2 dezelfde producten nou met elkaar vergelijken?!kenny89 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 21:41:
[...]
Heb ze van audiocubes vandaan, maar ze zijn tegenwoordig ook bijv. bij de Saturn verkrijgbaar. (iig de vestigingin in TIlburg (witte/zwarte voor 44,-) )
[...]
Klopt, de Z5450 klinkt wel goed, maar neemt veel te veel ruimte in. Vandaar dat die ook is verplaatst naar de woonkamer. De T20 heb ik eigenlijk niet supergoed vergeleken met de T20 , maar de T20 kwam veel meer tot zn recht in mijn kamer.
Da's helemaal niet raar, hoor!Anoniem: 262990 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 20:53:
[...]
Haha, draadloos toetsenbord, en een bedraade muis
Bij m'n toekomstige iMac houd ik waarschijnlijk gewoon het bedraade toetsenbord en muis, maar blijf ik m'n draadloze Logitech VX Nano muis gebruiken en laat die bedraade muis van Apple gewoon liggen.
Nou, een mooie vrouw zie ik liever als een mooie iMac ofzo. Maar ja, het is toch weer heel anders. Ik bedoel, met een vrouw doe je weer hele andere dingen als met een iMac want het zijn 2 totaal verschillende dingen. Nou ja, een vrouw is geen ding maar toch.GerardHenninger schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:22:ThanksWeinig reacties hier want mensen zien liever leuke Apple's dan leuke vrouwen
Anoniem: 218468
Wat een levensloos geblaat echt Sylth. Normaal lurk ik hier alleen, maar de mooie Mac foto's worden onrecht aangedaan door dit gezwets 
Dus, zwijg aub of zeg iets zinnigs.
Dat is grappig, Sylth is ook de reden dat ik hier voor het eerst gepost heb...Anoniem: 218468 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 22:55:
Wat een levensloos geblaat echt Sylth. Normaal lurk ik hier alleen, maar de mooie Mac foto's worden onrecht aangedaan door dit gezwets
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.