Mooi setup! Hoe heb je Plex ingesteld.. ik krijg mijn media maar niet fatsoenlijk toegevoegd....Anoniem: 276616 schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:57:
Hierbij mijn Apple zooi in mijn studentenkamer:
Bureau:
[afbeelding]
Mediacenter:
[afbeelding]
Wat je ziet:
Bureau:
Macbook 2.0ghz C2D 2gb ram.
iPhone 3g 16gb.
Oud Philips stereo setje.
Mediacenter:
Mac Mini 1,5ghz Core Solo 1gb ram. (eerste intel mac mini, speelt 720p nog net af)
Grundig 32 inch HD Ready lcd tv. (weet zo het type niet)
Xbox 360 + controllers
Whiskyflessen

Casenummer?J0sTJos schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 18:02:
[...]
Ik zou gewoon naar Apple bellen. Mijn ervaring met APR's is dat ze niks kunnen doen zonder zo'n reparatienummer (weet de exacte term zo even niet) van Apple.
[ Voor 90% gewijzigd door Frietsaus op 25-11-2008 20:06 ]
Anoniem: 252701
Zeer mooi die imac! Lekker groot schermpje ookNeejoh schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:28:
Jaaaah, het is zover! Deze iMac 24" verlicht mijn kamer sinds vanavond.
[afbeelding]
[afbeelding]
Tijdens het uit de doos halen was ik er zo in gedachten mee bezig dat ik er geen seconde aan heb gedacht hem direct op m'n werkplek neer te zettenAndere foto's (waar m'n tweede scherm ook is aangesloten) zullen dus nog komen
Neemt niet weg dat je daar een mooie mac hebt staan
Anoniem: 97369
Ik had exact hetzelfde vorig jaar! Toch maar de stap genomen en die iMac Mid '07 gekocht! Superblij mee, en toen een maand of 3 later alsnog Leopard gekocht.Neejoh schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:59:
Heb er aan zitten twijfelen maar ik was toe aan wat nieuws, had geen zin om 3mnd+ te moeten wachten. Daarbij komt dat dit een vrij snel beestje is.
Mocht Snow Leopard het waard zijn, kopen we die ook weer.
Anoniem: 189219
Ik heb mijn macbook twee jaar geleden via de online store gekocht. Toen ik bijna een jaar later scheurtjes en vlekken opmerkte ben ik gewoon naar die Apple reseller bij het Centraal Station in Amsterdam gegaan. De zeer vriendelijke medewerker popt m'n batterij eruit, scant de code onderop de laptop in dat batterijgat. Kunne we fixen voor je, en vijf minuten later staat hij zo van de vooraad terwijl ik wacht de topcase te vervangen. Topservice, niks te klagen!J0sTJos schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 18:02:
[...]
Ik zou gewoon naar Apple bellen. Mijn ervaring met APR's is dat ze niks kunnen doen zonder zo'n reparatienummer (weet de exacte term zo even niet) van Apple.
Hij zei er ook bij dat de nieuwe topcase die hij eropschroefde van ander plastic steviger en minder vlekkend plastic was.
Grappig. Ik ben naar diezelfde iCentre geweest met een lamme muisknop van m'n trackpad. Maar ze konden niks doen zonder casenummer (thanks Frietsaus). Gebeld met Apple, maar viel niet onder garantie en er viel niks te regelen.Anoniem: 189219 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 22:14:
[...]
Ik heb mijn macbook twee jaar geleden via de online store gekocht. Toen ik bijna een jaar later scheurtjes en vlekken opmerkte ben ik gewoon naar die Apple reseller bij het Centraal Station in Amsterdam gegaan. De zeer vriendelijke medewerker popt m'n batterij eruit, scant de code onderop de laptop in dat batterijgat. Kunne we fixen voor je, en vijf minuten later staat hij zo van de vooraad terwijl ik wacht de topcase te vervangen. Topservice, niks te klagen!
Hij zei er ook bij dat de nieuwe topcase die hij eropschroefde van ander plastic steviger en minder vlekkend plastic was.
Anoniem: 276616
Zorg dat ze aan de naamgeving regels voldoen. Voor de rest moet het niet zo moeilijk zijn lijkt me.JeroenGans schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:43:
[...]
Mooi setup! Hoe heb je Plex ingesteld.. ik krijg mijn media maar niet fatsoenlijk toegevoegd....
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 276616 op 26-11-2008 18:36 . Reden: Verkeerde Link ]
Anoniem: 34298

24" iMac 2.4 GHz met 4GB geheugen.
1 x WD Mybook Office 320GB (Time Machine backups)
1 x WD Mybook Studio 1TB (Media etc)
1 x iPhone 1G dock
Foto gemaakt met iPhone 1G
Er komt volgende week nog een laatste generatie Macbook bij, de 2.0 GHz
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 34298 op 27-11-2008 22:25 ]
Anoniem: 32251
Lam trackpad is iets anders dan een barstende topcase. De laatste kunnen ze bij een APR zonder casenummer vervangen, omdat het een erkend probleem is.J0sTJos schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 23:42:
[...]
Grappig. Ik ben naar diezelfde iCentre geweest met een lamme muisknop van m'n trackpad. Maar ze konden niks doen zonder casenummer (thanks Frietsaus). Gebeld met Apple, maar viel niet onder garantie en er viel niks te regelen.
Bedoel je Series onder TV Shows en Films onder Movies? Mij lukt dat ook niet. Heb nu alles gewoon onder Videos staan.JeroenGans schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:43:
[...]
Mooi setup! Hoe heb je Plex ingesteld.. ik krijg mijn media maar niet fatsoenlijk toegevoegd....
Weet iemand hoe dit op te lossen?
Anoniem: 276616 in "Het grote "Show je Apple computer" topic..." gelezen?J0sTJos schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 00:49:
[...]
Bedoel je Series onder TV Shows en Films onder Movies? Mij lukt dat ook niet. Heb nu alles gewoon onder Videos staan.
Weet iemand hoe dit op te lossen?
Leuke setup zo!Anoniem: 34298 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 22:21:
vooruit dan maar:
[afbeelding]
24" iMac 2.4 GHz met 4GB geheugen.
1 x WD Mybook Office 320GB (Time Machine backups)
1 x WD Mybook Studio 1TB (Media etc)
1 x iPhone 1G dock
Foto gemaakt met iPhone 1G
Er komt volgende week nog een laatste generatie Macbook bij, de 2.0 GHz
Waar heb jij die muismat vandaan?
Yeah, had te maken met "Set Content" wat nog niet had gedaan.
Echt supervet programma dat Plex! Heerlijk om m'n films en series zo geordend te hebben.
Anoniem: 193933

Je ziet :
Imac 24", 2.8, 320gb, 4gb
Logitech DFP stuurtje
Logitech Z10 speakers
Iphone 16gb
Stukje HP Deskjet F2180
Anoniem: 270680

Je ziet:
Macbook 1,83 Ghz C2D
iPhone 3G White
AppleTV
Airport Extreme
PS3
Wii
Sony Home Cinema setje
Samsung 32" tvtje
En dat allemaal in een studente huisje
Anoniem: 262990
Ja, natuurlijk. Hier is maar een intel mac. De rest is allemaal PowerPC based.Frietsaus schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 21:21:
Zijn er hier eigenlijk ook nog mensen met iBooks, PowerBooks of PowerPC iMacs ofzo?
Anoniem: 52385
Ook al name ik ze goed, op de een of andere vreselijk irritante manier lukt het importen niet. Ik zie gewoon niks in een andere view dan de file view. En als ik imdb zoek in het programma vind ie niks. Arghl. Nog tips?Anoniem: 276616 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:34:
[...]
Zorg dat ze aan de naamgeving regels voldoen. Voor de rest moet het niet zo moeilijk zijn lijkt me.
Anoniem: 276616
Het enige wat er dan op zit is om de hele folder ~/Library/Application Support/Plex te verwijderen, en alles opnieuw te importeren. Ik heb dat ook wel eens gehad, dat hij bijv. een bepaalde serie niet wou importeren. Na het verwijderen van de app support folder ging het wel.Anoniem: 52385 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 16:44:
[...]
Ook al name ik ze goed, op de een of andere vreselijk irritante manier lukt het importen niet. Ik zie gewoon niks in een andere view dan de file view. En als ik imdb zoek in het programma vind ie niks. Arghl. Nog tips?
Anoniem: 155852

Ik zag (door de donkere omgeving en slechte camera ziet u maar half):
3x Mac Pro met bijhorende tobo en muizen (liggend en dat hele mooi kleurtjes toetsenbord
2x Macbook Pro (op de voorgrond en dichtgeklapt achteraan)
2x witte iMac (op de tweede tafel)
1x witte Macbook (links nog net te spotten)
Kon het niet laten na het concert van Dance4Life (Tiesto, Jesse Voorn, Benjamin Bates en nog wat rappertjes) nog even bij de knopjes te gaan kijken.
Welke racegames speel jij zoal met dat stuurtje? En werkt ie alleen onder Bootcamp of ook in Mac OS X?Anoniem: 193933 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 18:28:
[afbeelding]
Je ziet :
Imac 24", 2.8, 320gb, 4gb
Logitech DFP stuurtje
Logitech Z10 speakers
Iphone 16gb
Stukje HP Deskjet F2180
Anoniem: 193933
Meestal rFactor maar GTR2 en LFS draaien ook meer dan prima. Wel onder Bootcamp inderdaad, prima uitvinding.Legoblokje schreef op zondag 30 november 2008 @ 16:35:
[...]
Welke racegames speel jij zoal met dat stuurtje? En werkt ie alleen onder Bootcamp of ook in Mac OS X?

Wat nog mist is mn iPod touch 16GB (1e gen)
n.a.
Wow, heb jij 8 oren?Ramquin schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 21:34:
Komt'ie nog eens, nu met de overige Apple muziek meuk!![]()
[afbeelding]
Of: waarom al die ipods houden?
Anoniem: 131623
Ik gok voor dit soort foto's.cornelixnootje1 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 23:01:
[...]
Wow, heb jij 8 oren?
-De Nano 2gb valt toch niet meer veel voor te krijgen, en het is voor bepaalde gelegenheden erg fijn om een iPodje te hebben waar je niet zo zuinig op hoeft te zijn en je niet zo druk hoeft te maken als je begrijpt wat ik bedoelcornelixnootje1 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 23:01:
[...]
Wow, heb jij 8 oren?
-De Nano 4G staat op dit moment in de V&A.
-De classic geef ik met sinterklaas aan mn moeder.
-En de Touch is voor gebruik zoals het hoort
Valt dus wel mee
Ik heb deze opgestuurd, en er een schitterende muismat voor teruggekregenAnoniem: 34298 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 01:21:
van de Hema, gewoon een dikke jpg opsturen via de site en een muismat laten printen

(Deze is precies het formaat wat ze aanraden).
Dit is dus de muismat (phonepic), niet heel groot dus, maar meer dan groot genoeg IMHO

[ Voor 18% gewijzigd door sjaakaq op 02-12-2008 23:35 ]
leoaq.fm // Jeune Loop

Wat zie je nog meer:
- Iphone dock
- koffie uit mijn favo kop!
- mx518 die bijna uit elkaar valt van jaren trouwe dienst.
- steelpad muismat
[ Voor 34% gewijzigd door shytah op 03-12-2008 11:43 ]
Wat je ziet:
- MacBook Pro 15" 2.4 GHz
- iPod nano 8GB
- Apple Remote
- Sony Ericsson C902 Titanium
- Sony Ericsson K800i
- WD MyBook Studio 1TB
- Logitech keyboard
- Trust muis
- Adapt AD-750 GPS-ontvanger
- Drop

Anoniem: 218986

Vergeef mij voor de uiterst baggere kwaliteit van de foto's, de 2.0 MP cybershot camera van de mobiele telefoon was de beste voorhanden at the moment, zal morgen wel even kijken voor beter foto's.
Maar goed. Men ziet:
- iMac Core 2 Duo 2.4 GHz (standaardmodel, maar met 4GB RAM)
- iPod Nano 2nd gen, 4GB
- Logitech X-530 setje met 2 van de 5 boxen aangesloten omdat dat er een stuk beter uitziet, als je toch maar stereo kunt
- Extra muisje dat ik even gebruikt had voor Battlefield 2
- Een enorme shitload aan schoolboeken (SE-week)
Men ziet niet, maar is wel computer-related en is in de directe omgeving van de iMac:
- Wacom Graphire A6 (in de la)
- Een totaal afgeragde Sony Ericsson K750i (foto mee gemaakt)
Die 4GB is nieuw, en ik moet zeggen dat het geweldig is om een toch al rappe machine nog sneller te zien gaan!
Wat u ziet:
- Macbook alu, 2.0
- 24" LED Cinema display
- apple wireless keyboard
- logitech muis
- iPhone US 8 gb
- edentifier
- sleutels
- ikea lamp en bureau
Wat je niet ziet
- LaCie 500 GB HD
- JBL Creature speakers
- canon mx310 printer/scan/fax
foto genomen met een andere iphone 1st gen = brakke kwaliteit
[ Voor 7% gewijzigd door diedbase op 04-12-2008 14:43 ]
Anoniem: 257404
Prachtig schermdiedbase schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:42:
[afbeelding]
Wat u ziet:
- Macbook alu, 2.0
- 24" LED Cinema display
- logitech muis
- iPhone US 8 gb
- edentifier
- sleutels
- ikea lamp en bureau
Wat je niet ziet
- LaCie 500 GB HD
- JBL Creature speakers
Anoniem: 252701
Mooi scherm idd. Wil er zelf ook eentje halen. Heb je veel last van de glossy laag? K vond hem wel erg veel spiegelen nml.diedbase schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:42:
[afbeelding]
Wat u ziet:
- Macbook alu, 2.0
- 24" LED Cinema display
- logitech muis
- iPhone US 8 gb
- edentifier
- sleutels
- ikea lamp en bureau
Wat je niet ziet
- LaCie 500 GB HD
- JBL Creature speakers
Die wallpaper van de macbook heb je die voor ons?diedbase schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:42:
[afbeelding]
Wat u ziet:
- Macbook alu, 2.0
- 24" LED Cinema display
- logitech muis
- iPhone US 8 gb
- edentifier
- sleutels
- ikea lamp en bureau
Wat je niet ziet
- LaCie 500 GB HD
- JBL Creature speakers
Gruwelijk gejatte Icoon!
http://wallpaper.skins.be/angelina-jolie/20220/1920x1200/RZor schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:38:
[...]
Die wallpaper van de macbook heb je die voor ons?
komt van www.skins.be, het dampende herten paradijs op het gebied van wallpapers
@ omega, nee totaal niet, maar zoals je kan zien staat ie voor het raam, dus ik heb geen direct licht vanachter. Had hiervoor al een imac 20" met glanzend scherm en hij reflecteert niet meer of minder dan die. Wel is de lichtopbrengst veeeel beter. Bij mn imac had ik ook een beetje last van whining aan de zijkanten.
Als je er eenmaal aan gewend bent wil je niet anders
[ Voor 36% gewijzigd door diedbase op 05-12-2008 00:33 ]
Sorry als het al eens gevraagd is. Maar die standaart, waar heb je die vandaan? Ziet er btw erg strak uitAntonV schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:37:
Ik zal mijn setup ook maar eens laten zien:
een mStand van Rain Design...VulcanRaven schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:22:
[...]
Sorry als het al eens gevraagd is. Maar die standaart, waar heb je die vandaan? Ziet er btw erg strak uit.
Om het af te maken moet Apple eigenlijk nog een remote keyboard met zwarte i.p.v. witte toetsen uitbrengen.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
NickvdB schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 21:24:foto is frot, ik weet het.
Anoniem: 218986 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:25:Vergeef mij voor de uiterst baggere kwaliteit van de foto's, de 2.0 MP cybershot camera van de mobiele telefoon was de beste voorhanden at the moment, zal morgen wel even kijken voor beter foto's.
Ik vind het een veel leuker, als mensen spontaan een snapshot van hun setyp maken.diedbase schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:42:foto genomen met een andere iphone 1st gen = brakke kwaliteit
Het maakt dus echt niet uit of met een mobiel of camera gebeurt. Daarbij doet de sfeer en setup niks aan de slechte kwaliteit van je foto af.
Dus jullie hoeven voortaan voor mij niet meer te excuseren, vanwege de slechte foto's

wat u ziet:
MBP met us keybord en 320 GB 7200rpm
links een g11 keybord voor het gamen.
links ook een 24" nokia crt scherm die binnenkort hopelijk word vervangen door een 28" tft.
asbak
rechts van de MBP een steelpad s4 met een mx518 er op word ook aleen gebruikt voor het gamen.
heelemaal rechts een versterker en een pikup (lp's blijfen nog steeds het mooiste geluid geven)
en dan licht er achter mijn MBP nog een externe hdd van 320 GB.
dat was hem wel zoonbeetje.
1.

2.

Nog steeds dezelfde 20" 2,4Ghz iMac. Alleen hangt er in tegenstelling tot de vorige foto-sessie nu een 750GB externe HD aan.
No Shame, only Fame!

Als je de 20'' en 24'' iMac naast elkaar ziet, valt de 20'' in het niet. Maar ja, een 20'' iMac is natuurlijk wel een stuk goedkoper. Als ik over 7/8 maanden een iMac aanschaf, dan ga ik waarschijnlijk toch voor de 24'' versie. Maar ja, als ik een de 20'' versie neem, dan kan ik er misschien al over 3/4 maanden eentje aanschaffen.
Ik heb ook al aardig wat geld bij elkaar gespaard, dus misschien dat ik over 5/6 maanden al een 24'' iMac kan aanschaffen maar moet nog even kijken hoe en wat. De upgrade naar 4GB doe ik waarschijnlijk zelf, of misschien is het over een half jaar al standaard. Ook wil ik waarschijnlijk de iets snellere processor
De komende maanden probeer ik in ieder geval zo weinig mogelijk uit te geven, zodat ik hem zo snel mogelijk in huis heb.
Logitech heeft daar een sjieke oplossing voor.Abbadon schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 23:25:
Dat ziet er best wel cool uit diedbase, die nieuwe Macbook samen met dat nieuwe scherm![]()
Om het af te maken moet Apple eigenlijk nog een remote keyboard met zwarte i.p.v. witte toetsen uitbrengen.
Da's inderdaad een mooi toetsenbord.Bartjeee schreef op zondag 07 december 2008 @ 12:45:
[...]
Logitech heeft daar een sjieke oplossing voor.
Waar staan je vorige foto's dan? Kan ze niet terugvinden, en ben best benieuwd. Deze pics zien er iig erg gaaf uit!!S2801 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 18:29:
verhaal + pics
....in tegenstelling tot de vorige foto-sessie nu een 750GB externe HD aan.
Ik zit zelf nog heel erg te twijfelen of ik de 24" nodig ga hebben, of ook maar ga settlen voor 20".
[ Voor 13% gewijzigd door quelake op 07-12-2008 13:09 ]
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat er po macworld in januarie iets dergelijks wel aangekondigd wordt. Samen met een update voor de Mac Mini, Mac pro en iMac. Maar dat is wat ik denk. Staat niet vast maar omdat bij de notebooks ook de hele bende in 1 keer werd geupdate.... En toen werd er een scherm bij naast aangekondigd. Nu wel nieuwe randapparatuur.Abbadon schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 23:25:
Dat ziet er best wel cool uit diedbase, die nieuwe Macbook samen met dat nieuwe scherm![]()
Tja, het verschil in grootte is echt enorm. Ik heb de 20'' en 24'' naast elkaar gezien, maar de 24'' is aanzienlijk groter. Daardoor lijkt het net alsof de 20'' heel klein is, wat natuurlijk helemaal niet zo is. Zelf zou ik niet voor de 20'' gaan, omdat ik bang ben dat ik waarschijnlijk spijt zal krijgen dat ik niet voor de 24'' ben gegaan.quelake schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:08:
[...]
Waar staan je vorige foto's dan? Kan ze niet terugvinden, en ben best benieuwd. Deze pics zien er iig erg gaaf uit!!
Ik zit zelf nog heel erg te twijfelen of ik de 24" nodig ga hebben, of ook maar ga settlen voor 20".
Dus ja, in eerste instantie ben ik gewoon aan het sparen voor de 24''. Ze zeggen dat de 20'' van mindere kwaliteit is, maar ik weet niet of dat zo is.
In principe is de 20'' groot zat en heb je de 24'' niet echt nodig, maar het is natuurlijk wel relaxt. Maar ja, jij moet zelf bepalen of je er het geld voor over hebt. Je kunt overigens beter een maandje wachten, want dan worden de iMacs waarschijnlijk vernieuwd.
Ik ben wel bereid om er 7/8 maanden voor te gaan werken, maar da's persoonlijk. Waarschijnlijk kan ik hem over een half jaar al kopen, omdat ik ook al aardig wat heb gespaard.
[ Voor 3% gewijzigd door syltheboy op 07-12-2008 14:42 ]

Wat je ziet;
De foto.
Wat je niet ziet;
De rest.
Anoniem: 189219
carfreak02 schreef op zondag 07 december 2008 @ 14:43:
Wat je ziet;
De foto.
Wat je niet ziet;
De rest.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 189219 op 07-12-2008 14:52 ]

Wat je ziet:
Mijn eerste Mac
- een MacBook unibody 2,4 GHz 4GB met backlit keyboard 250GB HDD (word denk ik ooit een 500gig).
- Shure E2C oordopjes
- Dell 2407wfp (24" 1920*1200)
- Apple keyboard
- Qck steel muismat
- Logitech VX revolution muis
- Iomega Desktop Hard Drive Prestige 1TB
- LaCie Desktop Hard Drive 1TB
- LaCie Porsche Mobile Hard Drive 100GB
- IKEA TERTIAL Bureaulamp
- SanDisk MicroMate
- DVD's & CD's
- Snoer
Wat je niet ziet:
- LaCie Porsche Desktop Hard Drive 250GB (Time Machine), staat achter de MacBook
- Airport Express
- Nikon D40 kit
- Canon Pixma MP110
- 1st gen Ipod nano
- Domme Windows Mobile telefoon
- nog meer snoer
Waarom staat je macbook zo raar half dicht?carfreak02 schreef op zondag 07 december 2008 @ 14:43:
Een pagina zonder plaatjes.
[afbeelding]
Wat je ziet;
De foto.
Wat je niet ziet;
De rest.

Mijn MacBook gekocht in juli dit jaar, erg blij mee. Verder te zien:
Een 20'' LG scherm, Logitech 2.1 setje, Logitech MX 1000 (heb ook nog een Apple muis, maar daarvan zijn de batterijen leeg), huistelefoon en m'n mobiele telefoon.

Wat je ziet:
- MacBook Air 1.6/80Gb
- Dell 3008WFP
- Cooler Master Cosmos 1000 Hackintosh met iDeneb 10.5.4
- Microsoft Natural Multimedia Keyboard PS/2
- Mighty Mouse
- iSight
- Arcam AVR-250
- Samsung DCB-H360R
Wat je niet ziet:
- Sony VPL-HW10 FullHD Beamer
- B&W DM600S3 surround set
- REL Strata II
- Airport Extreme
- iPhone US 8Gb (waarmee de foto gemaakt is)
Mooie monitor!Hermi schreef op zondag 07 december 2008 @ 20:31:
[afbeelding]
Wat je ziet:
- MacBook Air 1.6/80Gb
- Dell 3008WFP
- Cooler Master Cosmos 1000 Hackintosh met iDeneb 10.5.4
- Microsoft Natural Multimedia Keyboard PS/2![]()
- Mighty Mouse
- iSight
- Arcam AVR-250
- Samsung DCB-H360R
Wat je niet ziet:
- Sony VPL-HW10 FullHD Beamer
- B&W DM600S3 surround set
- REL Strata II
- Airport Extreme
- iPhone US 8Gb (waarmee de foto gemaakt is)
Oh dat heeft geen reden. Als ik aan het bureau-en ben gebruik ik de MBP niet, dus staat hij mooi te wezen..
Dell Muurpapier
Macbook Air Muurpapier
Haha, dat zijn inderdaad mooie wallpapers.Sandman I schreef op maandag 08 december 2008 @ 08:56:
Het is dat ik toevallig Interfacelift gisteren heb doorgespit![]()
Dell Muurpapier
Macbook Air Muurpapier
Anoniem: 26121
Vergeet niet dat de 24" een beter paneel heeft dan de 20". Maar dat is hier offtopic, kijk daarvoor in het iMac draadje.quelake schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:08:
[...]
Dit was weer een heerlijke maandagochtend voor me; op mn werk komen en dan op Tweakers even mijn favo topics bekijken, om te ontdekken dat er weer heerlijk veel Apple Computers geshowed worden! Top!!
Als ik zelf de knoop definitief door heb gehakt zal ik ook even wat posten, en dan incluis foto (want zo hoort dat inderdaad)!!

Wat je ziet:
PowerMac G5 DP 1,8/6GB/450GB/SD-DL/AP & BT aangesloten op 2x Samsung 930BG 19" LCD
MacBook Pro 2,4/4GB/250GB
MacBook Zwart 2,0/2GB/120GB/SD-DL
+ Nog een paar dingetjes
Foto is genomen met iPhone 2G 8GB, dus die staat er helaas niet op
Mijn groep 6/7/8 is al helemaal MacFan
Ik heb geprobeerd er wat sfeerplaatjes van te maken:

3 iMacs en de PowerMac waar de kids op werken

Mijn bureau met de iMac G4 en m'n MacBook en iPhone
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Zat ik maar in zo'n klas op de basisschool..weststar schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:58:
Even wat foto's van m'n werkplek
Mijn groep 6/7/8 is al helemaal MacFan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 244289
Wat zijn jou ervaringen met de prestige 1tb? Heb nu een Iomega Minimax maar maakt toch best wat lawaai IMO.. Hoe is dat bij de prestige?FritsYpeij schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:08:
]
Wat je ziet:
Als ik vragen mag: Waar gebruik je 3 Macs, waarvan 2 notebooks voor?--help schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:04:
Hier ook maar eens een foto van mijn kant, niet heel veel veranderd maar toch even plaatsen om het "pats" niveau wat omhoog te brengen![]()
Wat je ziet:
PowerMac G5 DP 1,8/6GB/450GB/SD-DL/AP & BT aangesloten op 2x Samsung 930BG 19" LCD
+ Nog een paar dingetjes
Mijn vorige foto's kan je hier, en hier vinden.quelake schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:08:
[...]
Waar staan je vorige foto's dan? Kan ze niet terugvinden, en ben best benieuwd. Deze pics zien er iig erg gaaf uit!!
En tsja, 20 of 24 inch. Ik lag ook voor die keuze, maar heb toch voor 20" gekozen omdat.
- Goedkoper, kon ik er ook nog een iphone bij kopen.
- Schermkwaliteit, ik ben geen scherm expert of pro PS'er. Eenmaal op je bureau zie je hem toch niet.
- 24" op mijn bureau / kijkafstand is wel erg groot.
Maar uiteraard blijft het een persoonlijke keuze.
Succes met je keuze!
No Shame, only Fame!

Wat u ziet:
- Alu.MacBook2.4
- Apple Wireless keyboard
- Logitech MX518
- 22" Samsung Syncmaster 2232BW
- Trekstor 400 GB Externe HDD
- Wacom Bamboo fun
- Konig USB hub
- Philips 4312 Stereo amp (4x80 watt 8 ohm)
- NotepalS van Cooler Master
Wat u niet ziet:
- 2 Bijhorenden boxen (Custom gebouwde speakers) (wat een geluid
- Airport Extreme
[ Voor 3% gewijzigd door Markofnikoff op 09-12-2008 17:57 ]
- Zooi - www.stefanjacobs.nl
Anoniem: 283185
Eerst had ik een iMac 17 inch.
Nu heb ik dit model:

Het betreft een nieuw model iMac 20 inch
2.66 GHz
2GB
320GB HD
Daarnaast heb ik nog
Apple Mighty mouse
Bose companion 5 ( ik weet het, waarschijnlijk te duur voor wat je krijgt maar het geluid is kraakhelder)
Ipod dock (incl 80 GB ipod classic)
500GB Externe hardeschijf
Goede opvoeding heet datJ0sTJos schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:06:
[...]
Zat ik maar in zo'n klas op de basisschool..
Plus dat Apple erg voordelig kan zijn voor het onderwijs
Die kids krijgen iig. een breder beeld dan 'er is alleen maar Windows' mee, en dat is goed, al was het Linux geweest
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
Wallpaper?Anoniem: 283185 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 20:48:
Na in een aantal dagen deel 1 tot 9 door te hebben genomen, kreeg ik naarmate de delen voorderde steeds meer behoefte om zelf ook weer eens de Apple winkel uit te lopen met een mooie grote doos met een Apple logo erop.
Nu heb ik dit model:
[afbeelding]
2.66 GHz
2GB
320GB HD
Daarnaast heb ik nog
Apple Mighty mouse
Bose companion 5 ( ik weet het, waarschijnlijk te duur voor wat je krijgt maar het geluid is kraakhelder)
Launching containers into space
Anoniem: 217295
Over dat kraakhelder valt te discusieren,maar ik zie op je foto dat je je bose speakers naar binnen gedraaid hebt,eigenlijk moeten ze gelijk lopen met je monitor om het juiste effect te krijgen.Deze speakers zijn ontworpen om zo te staan,het zijn geen hifi speakers waarbij je ze moet indraaien.Anoniem: 283185 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 20:48:
Na in een aantal dagen deel 1 tot 9 door te hebben genomen, kreeg ik naarmate de delen voorderde steeds meer behoefte om zelf ook weer eens de Apple winkel uit te lopen met een mooie grote doos met een Apple logo erop.
Nu heb ik dit model:
[afbeelding]
2.66 GHz
2GB
320GB HD
Daarnaast heb ik nog
Apple Mighty mouse
Verder heb je een heel mooie aankoop gedaan
wow! Dacht dat ze tegenwoordig pas op HBO/universiteit begonnen om Mac te promoten maar dit ziet er goed uit!
Quasi opgeruimd frits?FritsYpeij schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:08:
[afbeelding]
Wat je ziet:
Mijn eerste Mac
- een MacBook unibody 2,4 GHz 4GB met backlit keyboard 250GB HDD (word denk ik ooit een 500gig).
- Shure E2C oordopjes
- Dell 2407wfp (24" 1920*1200)
- Apple keyboard
- Qck steel muismat
- Logitech VX revolution muis
- LaCie Desktop Hard Drive 1TB
- LaCie Porsche Mobile Hard Drive 100GB
- IKEA TERTIAL Bureaulamp
- SanDisk MicroMate
- DVD's & CD's
- Snoer
Wat je niet ziet:
- LaCie Porsche Desktop Hard Drive 250GB (Time Machine), staat achter de MacBook
- Airport Express
- Nikon D40 kit
- Canon Pixma MP110
- 1st gen Ipod nano
- Domme Windows Mobile telefoon
- nog meer snoer
If it aint fixed, it's broken.
Waar zijn die medailles van als ik vragen mag? ;-)Markofnikoff schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 17:50:
Na een beetje rond kijken hier, bij deze ook mijn mac
[afbeelding]
Wat u ziet:
- Alu.MacBook2.4
- Apple Wireless keyboard
- Logitech MX518
- 22" Samsung Syncmaster 2232BW
- Trekstor 400 GB Externe HDD
- Wacom Bamboo fun
- Konig USB hub
- Philips 4312 Stereo amp (4x80 watt 8 ohm)
- NotepalS van Cooler Master
Wat u niet ziet:
- 2 Bijhorenden boxen (Custom gebouwde speakers) (wat een geluid)
- Airport Extreme
Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.
Anoniem: 283185
Voor wat betreft de speakers heb je inderdaad gelijk, inmiddels staan ze zoals ze horen. en over het kraakhelder zal inderdaad wel te discussiëren zijn. Ik heb ze voornamelijk gekocht voor het uiterlijk en toch ook voor (vind ik) het mooie geluid.
hier trouwens de wallpaper

Ik heb er nog wel meer, ik ben al een tijdje opzoek naar een mooie voor mn nieuwe iMacje
maxtz0r schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:57:
[...]
Waar zijn die medailles van als ik vragen mag? ;-)
- Zooi - www.stefanjacobs.nl
Ik moet zeggen dat ik de schijf pas net heb, maar mijn ervaringen zijn tot dus toe prima. Het geluidsniveau is naar mijn mening goed, maakt veel (statement) minder geluid dan de Lacie 1tb (actief gekoeld). Ik zal vanavond, als ik thuis ben, even kijken wat voor schijf er in zit.Anoniem: 244289 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:49:
[...]
Wat zijn jou ervaringen met de prestige 1tb? Heb nu een Iomega Minimax maar maakt toch best wat lawaai IMO.. Hoe is dat bij de prestige?
@bakkert: Bij mij is het altijd netjes

Welke school is dat?weststar schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:58:
Even wat foto's van m'n werkplek
Mijn groep 6/7/8 is al helemaal MacFan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
De PowerMac G5 is van me vader, de MacBook die is van me moeder (was ik even aan het opruimen qua bestanden, wat een zootjeJ0sTJos schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:58:
[...]
Als ik vragen mag: Waar gebruik je 3 Macs, waarvan 2 notebooks voor?
ps: ze zijn wel allemaal van mij trouwens hoor
[ Voor 6% gewijzigd door --help op 10-12-2008 15:13 ]
Maar eerder zoiets:

Met het oude Logitech setje aan gesloten als test, was niks.

Oja, achter een fotolijstje hangt een goed gevulde Airport Express, naar volle tevredenheid.

[ Voor 0% gewijzigd door Arosa op 10-12-2008 21:11 . Reden: typfout verwijdert ]
Basisschool in Tjerkwerd. Klein dorpje naast Bolsward.
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Wellicht wat off-topic, maar welke educatieve programma's draai je dan?
Ik neem aan dat je met je computers meer doet dan alleen internetten en tekstverwerken.
Zelf werk ik in mijn klas met windows, en kan me niet bedenken welke programma's ook voor mac geschikt zijn.
Voor dit soort zaken kun je beter direct met weststar contact opnemensander_dr schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:36:
[...]
Wellicht wat off-topic, maar welke educatieve programma's draai je dan?
Ik neem aan dat je met je computers meer doet dan alleen internetten en tekstverwerken.
Zelf werk ik in mijn klas met windows, en kan me niet bedenken welke programma's ook voor mac geschikt zijn.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Anoniem: 282555
Ziet er heeeel mooi uit--help schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:04:
Hier ook maar eens een foto van mijn kant, niet heel veel veranderd maar toch even plaatsen om het "pats" niveau wat omhoog te brengen![]()
Wat je ziet:
+ Nog een paar dingetjes
Mag ik trouwens vragen hoe je die 2 LCD monitoren hebt opgehangen? Gewoon met muurbeugels die je hebt gekocht?
Anoniem: 217295
Ik begrijp je compleet,dat is ook de reden waarom ik ze gekocht heb,maar voor aan de desk klinkt het heel aardigAnoniem: 283185 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:13:
beste mrwhoopie,
Voor wat betreft de speakers heb je inderdaad gelijk, inmiddels staan ze zoals ze horen. en over het kraakhelder zal inderdaad wel te discussiëren zijn. Ik heb ze voornamelijk gekocht voor het uiterlijk en toch ook voor (vind ik) het mooie geluid.
hier trouwens de wallpaper
[afbeelding]
Ik heb er nog wel meer, ik ben al een tijdje opzoek naar een mooie voor mn nieuwe iMacje
Dit topic is gesloten.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.