Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 4] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 96.378 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRight
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11-2024

bRight

digitaal

DAMAGE schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:54:
@ Extreme Lunatic:

Hij doet het in eens wel goed, raar... Deed ie eerst niet!

Verder vind ik het raar, de Youtube applicatie doet die het alleen maar met je dataverbinding aan ofzo? toen deed hij het wel. Nu heb ik via Nodata alles uit gezet, behalve me WiFi en als ik dan op de Youtube app wat op zoek kan ik niks meer vinden. Hij blijft dan op Downloaden staan.... Vreemd, hebben meer mensen dit probleem??
Volgens mij zet je via de connection manager zowel wifi als grps/g3/hsdpa tegelijk open en dicht met de dataverbinding status.
Als het goed is kun je dus dataverbinding aan zetten en via Nodata de specifieke verbindingen dichtzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

nee dat is het niet want als je gegevens verbinding aan zet dan connect hij via hsdpa.. want heb nu alles uit en zit via wifi op GoT.. via media speler kan ik ook streams luisteren maar youtube werkt niet..

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Hé misschien zouden jullie ook mee willen helpen?

Ik ben bezig de orginele Touch Diamond dialer te skinnen maar ik heb zelf geen VGA device dus als jullie willen helpen testen of gewoon proberen zou dat tof zijn!

Hij is hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Hebben er nu nog meer mensen last van de speling op de HTC touch pro?

Ik erger me zelf er verschrikkelijk aan:O

Ik heb mijn eerste htc touch pro weg gedaan omdat deze scheef stond wanneer hij open geschoven was, maar met deze nieuwe heb ik nog veel meer problemen...

Aan de voorkan van het apparaat helemaal onderaan zit een speling tussen de keypad zegmaar, en het stukje metaal aan de onderkant (kan er zo een nagel tussen duwen),

En de linker bovenhoek kan ik gewoon naar beneden duwen (de speling zit hier in het bovenste gedeelte van de telefoon en de achterkant waar de accu etc in zit, tussen de 2 delen zit een ruimte waardoor ik de linker bovenhoek gewoon iets in kan duwen)

Hebben meer mensen dit en is dit nou normaal of is dit weer een reden om terug te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

Hmmm, ik heb geen idee of het eens voorbij is gekomen, maar als ik msn aan heb staan op mijn TP (met wifi aan, duh) dan doet na een tijdje mijn hardware TB nix meer... ook niet als ik de tel even dicht en weer open schuif :S

Als ik gewoon wifi aan zet, en ga smsen, blijft hij het wel doen.... (msn staat dan dus uit)

Windows live versie die er op staat zat in de rom, ... misschien een andere downen???

[ Voor 3% gewijzigd door BadBert op 18-10-2008 10:00 ]

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Turtles
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-10-2021
Hoi Mensen.

Ik weet niet of dit onlangs hier is besproken... maar ik krijg mijn tomtom6 gewoon in landscape als ik de keyboard uitschuif. Het enige probleem is dat hij ook weer naar portret gaat als je hem weer dicht schuift.

Dus... landscape kan gewoon zonder nadere instellingen maar de keyboard moet wel uitgeschoven blijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

ja, dat klopt hier ook, maar moet je maar eens gaan typen... met het tobo (hardware tobo dus). Dan krijg je gekke tekens na elke letter :(

En het is trouwens gewenst om met de telefoon ingeschoven, het scherm gekanteld te hebben ;) haha

[ Voor 26% gewijzigd door BadBert op 18-10-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smilehunter
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-08 19:31
Synchroniseren van je contacten en kalender met behulp van zyb.com

Ik geloof dat deze methode nog niet in de FAQ staat, en niet in het topic (anders sorry voor de dubbelpost).

Ik heb sinds gister mijn HTC touch pro en ik had al mijn contacten (gratis) gebackupped van mijn SE K750i via zyb.com (is van vodafone). Probleem is dat windows mobile syncML niet standaard ondersteunt, en ik zag dus mijn simpele synchronisatie methode al in rook opgaan...

Gelukkig vond ik de volgende blogpost: waardoor het wel mogelijk wordt in elk geval al je contacten en afspraken van je zyb account te halen:

http://blog.larshenriksen...mond-zyb-synchronization/

In short:

- Maak een account bij Zyb, en backup al je contacten van je oude telefoon.
- Download het programma uit de blogpost.
- Verander de settings en synchroniseer je zyb account met je touch diamond of pro.
- Als je ook last hebt van je simcontacten die overal tussendoor staan: check de diamond faq, daar staat een oplossing voor dit probleem.

Zelf vind ik Zyb een ideale site om contacten mee te synchroniseren/backuppen. Clean, simpel en gratis. Nou alleen nog windows mobile ondersteuning :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
TP liefhebbers,
Vraag : " Is het mogelijk om bij het programma spraakopname (of andere variant) een telefoongesprek te recorden?"

Ik heb spraakopname geprobeerd, maar als ik dan opname doe hoor ik continu mezelf.
Iemand met een Sony Ericsson kan wel een geheel telefoongesprek opnemen.
Ik wens het ook te doen vanwege sommige zakelijke gesprekken waarin ik mijn voordeel kan doen.

Kan iemand adviseren of aangeven wat zij gebruiken daarvoor?

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Ik heb trouwens iets erg vreemds ontdenkt in de htc touch pro!

Ik weet niet of het een ander nog is opgevallen, of dat het misschien een probleem is met mijn scherm OF met de software, maar het volgende viel me op:

Wanneer je via de 2 knoppen aan de zijkant het volume harder of zachter zet krijg je zegmaar een scherm te zien met die streepjes etc hoe hard je volume staat.

Aan de onderkant van dit scherm lijkt het wel door zichtig ofzo. Op een hele wazige manier kan ik nog de teksten lezen wat er zegmaar ACHTER het scherm met de streepjes etc staat. Dus ik kan er als het ware heel licht Phone en Programs door heen zien (de 2 tekstes onder in je scherm).

Wanneer je dus vanuit home het volume veranderd met de 2 knoppen komt er een zwart scherm tevoorschijn die ook over de teksten Phone en Programs heen gaat, maar toch kan ik deze er nog lichtelijk doorheen zien.

Wanneer ik naar een ander donker scherm ga in plaats van het volume control zie ik de teksten er weer niet doorheen, dus het lijkt niet in mijn scherm te zijn gebrand, of kan dit ook toch weer wel zo zijn?

Is dit nog iemand anders opgevallen of zouden jullie even goed kunnen kijken of dit bij jullie ook het geval is ?

zou het kunnen zijn dat het in mijn scherm gebrand staat of dat er iets mis is met mijn apparaat?

edit

Het is ook heel lichtelijk zichtbaar in het doorzichtige grijze balkje die je zit wanneer je gebruikt maakt van de camera. Het lijk wel of de phone en programs teksen onderin overal doorheen schijnen.

Zou dit in mijn scherm gebrand kunnen zitten?

edit

Wanneer je de telefoon op start en er staat Touch Pro in je scherm staat er weer niks onder in het zwarte venster... als het in me scherm ingebrand zit zou het daar toch ook moeten staan?

Hard resets etc voeren niks uit.

[ Voor 15% gewijzigd door Nipje op 18-10-2008 17:49 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:17

Erik80

Sinds 1980

Ik heb het niet, maar als ik het had zou ik het ook niet echt als "probleem" beschouwen als het alleen bij volumeverandering is... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hives schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:13:
TP liefhebbers,
Vraag : " Is het mogelijk om bij het programma spraakopname (of andere variant) een telefoongesprek te recorden?"

Ik heb spraakopname geprobeerd, maar als ik dan opname doe hoor ik continu mezelf.
Iemand met een Sony Ericsson kan wel een geheel telefoongesprek opnemen.
Ik wens het ook te doen vanwege sommige zakelijke gesprekken waarin ik mijn voordeel kan doen.

Kan iemand adviseren of aangeven wat zij gebruiken daarvoor?
Ik gebruik zelf Resco Audiorecorder naar volle tevredenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister van vodafone mijn touch pro binnen gehad. Simkaart erin en kon meteen mobiel internetten, het werkte allemaal perfect. Tot een paar uur geleden. Ik kom het internet niet meer op. Ook staat er ineens constant rechtsboven naast bereikicoontje een vierkant 3G logo.
Als ik via comm manager gegevensverbinding bekijk zie ik dat hij uit staat, maar als ik het aan probeer te doen, gaat dat ding nadenken, maar gaat niet aan.

Ik heb de instellingen nagecheckt, maar die kloppen allemaal. Ook heb ik een hard reset geprobeerd (kwam meteen weer die 3G logo terug), werkte ook niet. Een andere vodafone kaart geprobeerd, maar lukt nog steeds niet.

Er staat steeds "Verbinden..." en uiteindelijk kan hij geen verbinding maken..

Wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayb
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-01-2024
Hey allemaal,

Sinds vandaag ook een nieuwe HTC pro bezitter ;) alleen wel een probleem waar ik gek van word
Het opnemen van de telefoon ... door het touch screen opnemen van de telefoon gebeurt het in 70% van de gevallen dat zodra iemand mij belt en ik mijn telefoon uit mn zak haal deze de verbinding al heeft verbroken. Resultaat ik moet iedere keer mensen terug bellen....

Weet iemand hier de oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYkOfOoL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-03 16:57
AnswerkeyDisabler is al vaker aan bod gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Brando screenprotector voor HTC Touch Pro gezet op mijn Mda Vario IV (dacht dat ze allebei een precies gelijk uiterlijk hadden) maar de screenprotector is recht van boven terwijl mijn mda een lichte kromming heeft. Volgens pdashop zijn beide niet gelijk van uiterlijk. Hebben ze gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/332nu5v.jpg

Dus dan zijn hoogstwaarschijnlijk de SP ook niet gelijk...

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2008 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Is er storing bij Vodafone ofzo -O-

Het 3G logo bovenin is heel raar, buitenkant is wit, tekst is wit, en het vierkantje is gevuld met zwart/witte stipjes ofzo.

En ik kan ook niet gebeld worden ;(

Kan ik hem niet op normale G zetten ofzo? GPRS dus?Als ik netwerk zoeken doe bij Instellingen gaat hij eerst naar GPRS, en dan naar 3G, maar 3G doet dus raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jayb schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:21:
Hey allemaal,

Sinds vandaag ook een nieuwe HTC pro bezitter ;) alleen wel een probleem waar ik gek van word
Het opnemen van de telefoon ... door het touch screen opnemen van de telefoon gebeurt het in 70% van de gevallen dat zodra iemand mij belt en ik mijn telefoon uit mn zak haal deze de verbinding al heeft verbroken. Resultaat ik moet iedere keer mensen terug bellen....

Weet iemand hier de oplossing voor?
Is al vele malen besproken maar :

Er zijn vele applicaties voor de diamond/Pro om het per ongeluk opnemen en wegdrukken van binnenkomende gesprekken bij het drukken op het scherm te voorkomen. Sommige alternatieven zijn:
S2U2
PDAVIET's dialer
CSDEVCTRL
SensorLock
Answerkeys Disabler
Styluslock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Screen Protector voor de TP past niet op de Vario IV !!!
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:14:
Ik heb een Brando screenprotector voor HTC Touch Pro gezet op mijn Mda Vario IV (dacht dat ze allebei een precies gelijk uiterlijk hadden) maar de screenprotector is recht van boven terwijl mijn mda een lichte kromming heeft. Volgens pdashop zijn beide niet gelijk van uiterlijk. Hebben ze gelijk?
Helaas wel. :( Ik heb zelf een screenprotector aangeschaft voor mijn Vario en deze past dus niet, de bovenkant is inderdaad wat ronder dan bij de TP. :S Gebruik daarom de bijgeleverde SP van T-Mobile. *O*

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PolluxDKB schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:15:
Is er storing bij Vodafone ofzo -O-

Het 3G logo bovenin is heel raar, buitenkant is wit, tekst is wit, en het vierkantje is gevuld met zwart/witte stipjes ofzo.

En ik kan ook niet gebeld worden ;(

Kan ik hem niet op normale G zetten ofzo? GPRS dus?Als ik netwerk zoeken doe bij Instellingen gaat hij eerst naar GPRS, en dan naar 3G, maar 3G doet dus raar.
Dus ik ben niet de enige die hier last van heeft.. Heb een mail naar Htc gestuurd omdat ik dacht dat mijn telefoon ermee gekapt was. Zelfs een paar keer hard reset uitgevoerd. Mag nu weer alles opnieuw installeren.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Laatst online: 05-09 11:59
Nipje schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:35:
Ik heb trouwens iets erg vreemds ontdenkt in de htc touch pro!

Ik weet niet of het een ander nog is opgevallen, of dat het misschien een probleem is met mijn scherm OF met de software, maar het volgende viel me op:

Wanneer je via de 2 knoppen aan de zijkant het volume harder of zachter zet krijg je zegmaar een scherm te zien met die streepjes etc hoe hard je volume staat.

Aan de onderkant van dit scherm lijkt het wel door zichtig ofzo. Op een hele wazige manier kan ik nog de teksten lezen wat er zegmaar ACHTER het scherm met de streepjes etc staat. Dus ik kan er als het ware heel licht Phone en Programs door heen zien (de 2 tekstes onder in je scherm).

Wanneer je dus vanuit home het volume veranderd met de 2 knoppen komt er een zwart scherm tevoorschijn die ook over de teksten Phone en Programs heen gaat, maar toch kan ik deze er nog lichtelijk doorheen zien.

Wanneer ik naar een ander donker scherm ga in plaats van het volume control zie ik de teksten er weer niet doorheen, dus het lijkt niet in mijn scherm te zijn gebrand, of kan dit ook toch weer wel zo zijn?

Is dit nog iemand anders opgevallen of zouden jullie even goed kunnen kijken of dit bij jullie ook het geval is ?

zou het kunnen zijn dat het in mijn scherm gebrand staat of dat er iets mis is met mijn apparaat?

edit

Het is ook heel lichtelijk zichtbaar in het doorzichtige grijze balkje die je zit wanneer je gebruikt maakt van de camera. Het lijk wel of de phone en programs teksen onderin overal doorheen schijnen.

Zou dit in mijn scherm gebrand kunnen zitten?

edit

Wanneer je de telefoon op start en er staat Touch Pro in je scherm staat er weer niks onder in het zwarte venster... als het in me scherm ingebrand zit zou het daar toch ook moeten staan?

Hard resets etc voeren niks uit.
Bij mij is er sinds kort Unlock te zien rechtsonder, alleen maar bij schermen met het juiste niveau van zwartheid. Dit is op dat moment echter niet de staat van het apparaat, dus het is niet zo dat het vanuit de achtergrond doorschijnt maar gewoon ingebrand lijkt te zijn. blijkbaar kwam het scherm aan te staan in mijn broekzak en wildie die maar al te graag unlockt worden. Dit heeft iets te lang geduurd met als gevolg: ingebrande tekst.

Maar hoe kan dat? LED schermen kunnen toch niet inbranden? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Laatst online: 14-09 22:58
Heb nog even een vraagje over het TomTom gebeuren;
Zit TT er nou al standaard op geïnstalleerd? En dan als dat het geval is kun je als ik het goed begrijp gratis een kaart van een plaats downloaden toch?

Maar waar het eigenlijk om gaat is om hoeveel ruimte TT zelf in neemt op de telefoon. Dit ivm of ik een 4GB, of een 8GB kaartje ga kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:20
Komt me bekend voor. Op m'n originele rom had ik veel problemen, waardoor ik het scherm aan moest laten staan.. als ik dan 's ochtends een donker scherm bekeek: camera, volume, whatever.. zag je nog een heeeel klein beetje de witte klok op de achtergrond. Dus het lijkt inderdaad alsof het erin brand.

Sinds een customrom kan ik netjes m'n scherm weer uitzetten na 2 minuutjes.. en het probleem is vanzelf weer weggetrokken, dus helemaal inbranden doet ie volgensmij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Heb het helemaal gehad met mijn HTC Pro.

Had ik laatste tijd al geregeld een soft reset nodig om hem weer werkend te krijgen.

Ging gister mijn stylus niet meer juist in zijn uitsparing. En later kwam er zelf een onderdeeltje
van 6,6mm mee terug uit. Een klein magneetje.

Nu blijft de stylus dus niet meer in mijn mobiel zitten. En nog erger geeft deze nu ook foute ontgrendel en vergrendel door in de software.

Nu ben ik dus op zoek naar een manier om dit probleem op te lossen.
Openschoeven en magneetje weer juist terug plaatsen heb ik geprobeerd. Maar krijg hem niet voldoende opengedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
BrokenRules schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 00:52:

Had ik laatste tijd al geregeld een soft reset nodig om hem weer werkend te krijgen.

Ging gister mijn stylus niet meer juist in zijn uitsparing. En later kwam er zelf een onderdeeltje

Nu blijft de stylus dus niet meer in mijn mobiel zitten. En nog erger geeft deze nu ook foute ontgrendel en vergrendel door in de software.

Openschoeven en magneetje weer juist terug plaatsen heb ik geprobeerd. Maar krijg hem niet voldoende opengedraaid.
Draai je nog steeds op de originele HTC/T-mobile ROM? Zo ja: lees eens wat rond op XDA.

Verder voor je magneet probleempje, dan heb je je pennetje er met best geweld ingepropt als je er iets mee sloopt.. oplossing: terugsturen naar HTC, die lossen het wel voor je op, alleen wordt je daar ook niet echt vrolijk van.. zit je zonder telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Gamepie56 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 00:44:
[...]

Komt me bekend voor. Op m'n originele rom had ik veel problemen, waardoor ik het scherm aan moest laten staan.. als ik dan 's ochtends een donker scherm bekeek: camera, volume, whatever.. zag je nog een heeeel klein beetje de witte klok op de achtergrond. Dus het lijkt inderdaad alsof het erin brand.

Sinds een customrom kan ik netjes m'n scherm weer uitzetten na 2 minuutjes.. en het probleem is vanzelf weer weggetrokken, dus helemaal inbranden doet ie volgensmij niet.
Hmm ok dus er zijn toch meer mensen die er last van hebben.

Het is ook echt alleen wanneer er een witte tekst een tijdje op het scherm heeft gestaan. Wanneer ik mijn telefoon op standby zet is het binnen een tijdje allemaal weer weggetrokken, maar wanneer het scherm van standby af is is soms het witte huisje zelfs nog zichtbaar bij volume control...

TFT schermen kunnen toch helemaal niet inbranden, dacht dat CRT dit alleen dee ?

Zou dit probleem met een ROM update verholpen kunnen worden of is mijn scherm gewoon defect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-08 14:42
pauldegroot schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:43:
Hé misschien zouden jullie ook mee willen helpen?

Ik ben bezig de orginele Touch Diamond dialer te skinnen maar ik heb zelf geen VGA device dus als jullie willen helpen testen of gewoon proberen zou dat tof zijn!

Hij is hier te vinden.
He, ziet er prima uit. Echter is mijn battery icoontje weer terug naar de "originele" en het lijkt dat ik dat ook niet meer weg kan halen, is dit een bug of doe ik iets fout ?

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Nipje schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 03:05:
[...]

Hmm ok dus er zijn toch meer mensen die er last van hebben.

Het is ook echt alleen wanneer er een witte tekst een tijdje op het scherm heeft gestaan. Wanneer ik mijn telefoon op standby zet is het binnen een tijdje allemaal weer weggetrokken, maar wanneer het scherm van standby af is is soms het witte huisje zelfs nog zichtbaar bij volume control...

TFT schermen kunnen toch helemaal niet inbranden, dacht dat CRT dit alleen dee ?

Zou dit probleem met een ROM update verholpen kunnen worden of is mijn scherm gewoon defect
Je scherm is niet "defect" als er meer mensen last van hebben. ROM update zal het niet echt verhelpen denk ik, gewoon zorgen dat je telefoon na 2 minuten op standby gaat, en niet aan blijft staan.

Verder zal een ROM update het waarschijnlijk ook niet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Na eerst de originele rom te hebben gebruikt baalde ik al dat ik de pro gekocht had.
Nu na 1 week rOmeOS 1.12 gebruikt te hebben,en een nieuwe 'radio' 1.02.25.28 ipv de 1.02.25.19.
moet ik zeggen dat het allemaal eindelijk lekker werkt nu,geen vastlopers of iets in die trend.
Ook hsdpa,en batterypower lijkt nu eindelijk beter te werken met nieuwe radio,maar dit kan ook aan mij gevoel liggen.
Al met al nu eigenlijk best tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Iemand een oplossing voor het op den duur niet meer werken van het hardware TB met msn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Gamepie56 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 10:34:
[...]

Je scherm is niet "defect" als er meer mensen last van hebben. ROM update zal het niet echt verhelpen denk ik, gewoon zorgen dat je telefoon na 2 minuten op standby gaat, en niet aan blijft staan.

Verder zal een ROM update het waarschijnlijk ook niet oplossen.
Mja inderdaad,

daar was ik zelf dus ook al bang voor.

Toch lijkt mij dat wanneer er 3 minuten een witte tekst op het beeld staat, en het er dan vervolgens in staat "gebrand" je het scherm toch wel "defect" kan noemen.

Zou iemand die dit probleem nog niet is opgevallen anders is kunnen testen of je er ook last van hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavaris
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:58
Nou heb ik geen last van "inbranding"op mn TP, maar ik weet nog wel van mijn oude TFT monitor (+- 5 jaar oud nou) dat de pixels lui werden. Op moment dat je een bepaald scherm (bureaublad bv) langer aan liet staan, dan bleven de snelkoppelingen voor een tijdje (vaag) zichtbaar op de achtergrond. Dit verdween dan langzaam. Misschien is dat voor jullie ook het geval. Ik zou zeggen probeer zo kort mogelijk hetzelfde scherm open te houden (screensaver een idee?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Yavaris schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 11:45:
Nou heb ik geen last van "inbranding"op mn TP, maar ik weet nog wel van mijn oude TFT monitor (+- 5 jaar oud nou) dat de pixels lui werden. Op moment dat je een bepaald scherm (bureaublad bv) langer aan liet staan, dan bleven de snelkoppelingen voor een tijdje (vaag) zichtbaar op de achtergrond. Dit verdween dan langzaam. Misschien is dat voor jullie ook het geval. Ik zou zeggen probeer zo kort mogelijk hetzelfde scherm open te houden (screensaver een idee?).
Mja dat zou een oplossing zijn inderdaad, maar als het dus luie pixels zijn kan dat ook als defect gezien worden. Dan zou ik het toestel namelijk om kunnen ruilen.

Denken jullie dat dit genoeg reden is om het toestel te laten vervangen? ik heb het namelijk net 2 dagen

edit

even met de winkel gebeld, en het probleem is dat ze het probleem wel moeten constateren (uiteraard) voordat ze de retour in behandeling nemen.

Zou het kunnen zijn dat het scherm gewoon wat tijd nodig had om optimaal te werken? toen ik het toestel namelijk voor de eerste keer aan zette zat je echt een groot wit stuk heel wazig op de achtergrond bij volume control, maar naar mate ik de telefoon wat langer in gebruik heb en wat video's etc heb bekeken is het OP DIT MOMENT volledig weggetrokken en krijg ik het er ook niet zo snel meer terug in "gebrand"

wierd :+

[ Voor 25% gewijzigd door Nipje op 19-10-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:06
Edit: Werkt niet...

[ Voor 95% gewijzigd door Onedayflyer682 op 19-10-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
Iemand die toevallig ergens een pagina weet hoe een htc pro zelf open te schroeven.
Heb namelijk geen zin om hem naar HTC terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
BrokenRules schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 15:04:
Iemand die toevallig ergens een pagina weet hoe een htc pro zelf open te schroeven.
Heb namelijk geen zin om hem naar HTC terug te sturen.
ik neem aan dat je weet dan je dan geen enkele garantie meer hebt op je telefoon?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
Ja, dat is toch al niet meer omdat ik binnenste schroeven al heb los gemaakt. Kom alleen niet veel verder...
Dus hoopte ergens een voorbeeld te kunnen zien, hoe hem open te schroeven zodat ik bij dat stylus gebeuren kom. Maar na wat google nog niet echt veel gevonden waardoor ik verder kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Kun je trouwens ergens een fatsoenlijke screenprotector vandaan halen voor de MDA vario IV???
Mijne zat er ietsje scheef op, en een randje wat uitstak, is met het uit mijn broekzak halen blijven hangen, waardoor de screenprotector er deels vanaf kwam. Hierdoor zat er dus vuil en stof tussen...

Heb geprobeerd de protector af te wassen, en dan terug te plakken, maar er blijft rommel tussen zitten...

Tips iemand?

Vandaag overigens wederom een niet werkend TB gehad bij msn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Ok momentele is het volledig weggetrokken... ik wacht het wel even af en ga dan eventueel wel terug.

Hebben er meer mensen last van de Connection manager als je deze opent via de Popup-ballon achtig dingetje rechtsboven? De eerste keer start de conn manager gewoon op, maar vervolgens start hij via daar niet meer op want dan wordt ie direct weer gesloten. Via programma's is hij nog wel gewoon te starten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

Ik ben sinds gisteren ook de trotse bezitter van een TP. Maar na wat zoeken heb ik 2 vraagjes:

Is het mogelijk om custom programma's in de program tab van je touchflo 3d te zetten?
Ik kon al wel iets vinden dat je je games folder er kon neerzetten. Maar ik wil daar eigenlijk mijn putty.exe hebben staan. Weet iemand of dit mogelijk is? en hoe?

Tweede vraagje is mbt het home scherm. Erstaat daar maar 1 afspraak. een bekend probleem, maar het verstellen van de optie in de agenda applicatie help niet Je kunt ook andere applicaties installeren zag ik, maar die veranderen de look van je homescreen, en dat wil ik nou juist niet. En na lang zoeken zie ik onderhand door de bomen het bos niet meer. Is hier een standaard goede oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Vraag 1; je kunt toch eenvoudig progjes toevoegen en verwijderen in je programma tab?

2; nope, nog niet... Ik mis het ook!

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mixmstan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-12-2019
Beschikt de HTC Touch Pro over rSAP (remote Slim Access Profile)? Ik lees op internet tegenstrijdige berichten.
In de nieuw te bestellen auto is rSAP een interessante optie, maar als de Pro dat niet ondersteunt, is die optie nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Laatst online: 05-09 11:59
mixmstan schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:19:
Beschikt de HTC Touch Pro over rSAP (remote Slim Access Profile)? Ik lees op internet tegenstrijdige berichten.
In de nieuw te bestellen auto is rSAP een interessante optie, maar als de Pro dat niet ondersteunt, is die optie nergens voor nodig.
In de TS staat een lijstje van BT profiles die ondersteund worden, waaronder SAP (SIM Access Profile). Dit kan niets anders dan hetzelfde zijn wat jij zoekt, aangezien het benaderen inderdaad remote gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

joeltje schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:19:
Vraag 1; je kunt toch eenvoudig progjes toevoegen en verwijderen in je programma tab?

2; nope, nog niet... Ik mis het ook!
putty is simpelweg een exe, en niet een geinstalleerd programma.

Maar de exe (400kb) toevoegen in de Windows/Startmenu/Programma's werk prima :)

Heb ondertussen via advanced config 2 afspraken in mn home screen gekregen. maar er is ruimte voor meer, en die laat hij niet zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silentuz schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:56:
[...]

putty is simpelweg een exe, en niet een geinstalleerd programma.

Maar de exe (400kb) toevoegen in de Windows/Startmenu/Programma's werk prima :)

Heb ondertussen via advanced config 2 afspraken in mn home screen gekregen. maar er is ruimte voor meer, en die laat hij niet zien :(
Welke settings waren dat ook alweer...

Had het ergens staan maar kan het niet terugvinden }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

idd, ik krijgvia advanced config er maar 1..
of bedoel je als je de klok "minimaliseert"? En zo ja: zeker afspraken op 1 dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hives
APP] Gyrator 2: Auto Screen Rotation for *ALL* HTC Diamonds

Dit is een interessante ontwikkeling voor de mensen die niet op XDA kijken.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=436535

Screenrotation werkt ook met tomtom 7!

Veel plezier

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:39

Entity

9000rpm

Vanochtend m'n Touch Pro teruggekregen van HTC. Hij was opgestuurd ivm de GPS-lag problemen (dus dat hij een metertje of 50 achterloopt, gps fix krijgen is geen probleem), maar ze hebben er niks mee gedaan volgens mij. Op de bon staat "geen fouten gevonden" en serienummer/IMEI zijn gelijk gebleven :(

Vanavond voor de zekerheid nog maar ff proberen, maar als het nog steeds niet werkt, ga ik toch een minder vriendelijk telefoontje plegen met HTC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

Entity schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 08:11:
Vanochtend m'n Touch Pro teruggekregen van HTC. Hij was opgestuurd ivm de GPS-lag problemen (dus dat hij een metertje of 50 achterloopt, gps fix krijgen is geen probleem), maar ze hebben er niks mee gedaan volgens mij. Op de bon staat "geen fouten gevonden" en serienummer/IMEI zijn gelijk gebleven :(

Vanavond voor de zekerheid nog maar ff proberen, maar als het nog steeds niet werkt, ga ik toch een minder vriendelijk telefoontje plegen met HTC...
Kweetniet of jouw probleem hetzelfde is, maar mijn GPS wordt nauwkeuriger naarmate er meer satellieten gevonden zijn...

en TomTom loopt al jaren een beetje achter ... ik had het al met TT nav 6 op mijn N73..Bij TomTom houden ze trouwens de voorkant van het pijltje aan .. en het absolute splitsingspunt van een afslag (dat is waar het verdrijvingsvlak begint)

Ik denk dus dat jouw probleem voornamelijk een TomTom software probleem is .. .en onvoldoende satellieten (net genoeg)

Er stond op XDA (en hier ook ergens een link) een tweak om meer CPU cycles naar je GPS te sturen.
(kost wel weer batterij)

suc6

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter schroef je zelf nergens aan, toch? Ivm garantie...
BrokenRules schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 00:52:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

the real JAMF schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 08:30:
[...]

Kweetniet of jouw probleem hetzelfde is, maar mijn GPS wordt nauwkeuriger naarmate er meer satellieten gevonden zijn...

en TomTom loopt al jaren een beetje achter ... ik had het al met TT nav 6 op mijn N73..Bij TomTom houden ze trouwens de voorkant van het pijltje aan .. en het absolute splitsingspunt van een afslag (dat is waar het verdrijvingsvlak begint)

Ik denk dus dat jouw probleem voornamelijk een TomTom software probleem is .. .en onvoldoende satellieten (net genoeg)

Er stond op XDA (en hier ook ergens een link) een tweak om meer CPU cycles naar je GPS te sturen.
(kost wel weer batterij)

suc6
Het probleem van entity was niet de software, hij gebruikt al langer HTC wm telefoons, en tomtom liep altijd prima bij. Wel rekening houdend met idd de afslagen, maar we (ja, we kennen elkaar een "beetje") gaan al langer dan vandaag met tomtom om.
Ik heb de "lag" ook vergeleken met mijn TP, en die van mij loopt echt minimaal 50 meter beter bij. Je auto is bij entity al echt bij de volgende straat in het dorp, en dan is het "pijltje" nog niet eens bij de vorige straat, dat is dus ECHTE lag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 08:31:
Beter schroef je zelf nergens aan, toch? Ivm garantie...

[...]
Tis wel leuk natuurlijk, ondekken hoe zo'n ding in elkaar steekt...
een beetje tweaker ........................ O-) :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:39

Entity

9000rpm

Ik heb al verschillende HTC toestellen gehad met Tomtom (Touch Cruise, Tytn2) en daar werkt het perfect op. Het aantal satellieten is ook het probleem niet, ook het krijgen van een fix gaat prima. Alle tweaks op xda of andere forums heb ik al geprobeerd, het helpt gewoon niet. En bij Badbert werkt het zonder tweaks wel zoals je mag verwachten en dat is met exact dezelfde versie van Tomtom en exact dezelfde kaart...

Bovendien heb ik het probleem ook met andere GPS software, zoals Igo en McGuider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

@ Badbert en Entity:

En als je de GPS coördinaten van jullie beiden vergelijkt , zit daar dan ook een verschil in....

Dus in TT : Wijzig voorkeuren , blad 6, GPS status..
En als je die coordinaten inklopt in Google maps,(op een vaste computer) hoveel wijkt het dan ??? (uiteraard met de plek waar de coordinaten opgenomen zijn)

[ Voor 13% gewijzigd door JAMF op 20-10-2008 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
Ik heb sinds gister een T-mobile MDA Vario IV (de T-mobile branded variant van de HTC Touch Pro). Nu heb ik al drie keer gehad dat de telefoonfunctie 'uitvalt'. Op een gegeven moment zegt ie dan 'Geen Service'. Als ik in de Comm Manager de telefoon uitzet, kan ik 'm daarna ook niet meer aanzetten. Alleen een softreset helpt dan om toch de telefoon weer aan te kunnen zetten. De SIM-kaart zit er ook zo goed mogelijk in, al een aantal keer gecheckt.

Is dit een bekend probleem van deze telefoon, of heb ik weer eens een maandagmorgenmodel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

jpbosk schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:37:
Ik heb sinds gister een T-mobile MDA Vario IV (de T-mobile branded variant van de HTC Touch Pro). Nu heb ik al drie keer gehad dat de telefoonfunctie 'uitvalt'. Op een gegeven moment zegt ie dan 'Geen Service'. Als ik in de Comm Manager de telefoon uitzet, kan ik 'm daarna ook niet meer aanzetten. Alleen een softreset helpt dan om toch de telefoon weer aan te kunnen zetten. De SIM-kaart zit er ook zo goed mogelijk in, al een aantal keer gecheckt.

Is dit een bekend probleem van deze telefoon, of heb ik weer eens een maandagmorgenmodel?
Heb je een "oude" SIM (eentje die je al had) of een nieuwe bij je toestel gekregen.

Effe stoeien met de GSM-GPRS-UMTS instellingen schijnt ook resltaten te geven (Triband of quad-band etc.)

(staat al meer in de Touchpro draadjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

the real JAMF schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:22:
@ Badbert en Entity:

En als je de GPS coördinaten van jullie beiden vergelijkt , zit daar dan ook een verschil in....

Dus in TT : Wijzig voorkeuren , blad 6, GPS status..
En als je die coordinaten inklopt in Google maps,(op een vaste computer) hoveel wijkt het dan ??? (uiteraard met de plek waar de coordinaten opgenomen zijn)
Dat is eventueel nog wel de moeite waard om te bekijken ja!
@Entity: vanaaf evt ff @ my place? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
the real JAMF schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:44:
[...]

Heb je een "oude" SIM (eentje die je al had) of een nieuwe bij je toestel gekregen.

Effe stoeien met de GSM-GPRS-UMTS instellingen schijnt ook resltaten te geven (Triband of quad-band etc.)

(staat al meer in de Touchpro draadjes)
Ik heb een 'oude' SIM, maar die is zo'n anderhalf jaar oud en heeft altijd prima gewerkt in mijn vorige foon (een HTC P3300 / T-mobile Compact III).

Die instellingen zal es ff nazoeken. Ik heb uiteraard wel gezocht, maar ik kon niet zo snel wat vinden. Maar het is dus een probleem wat vaker voorkomt? Ook met het niet meer aan kunnen zetten van de telefoon in de Comm Manager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hives
Indien ik een eigen opstartomgeving wil creëeren met een aantal applicaties die deze moet opstarten.

Welke tool kan ik daar voor gebruiken? En/of zit er al een functie in om dit te manipuleren?

Ik wil graag de screenrotator als standaard laten opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

BadBert schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:54:
[...]

Dat is eventueel nog wel de moeite waard om te bekijken ja!
@Entity: vanaaf evt ff @ my place? :P
En effe kijken of het op verschillende locaties reproduceerbaar is, dan heb je iets om aan HTC te kunnen meegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Kix@$$ schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:19:
[...]

Volgens mij mag dat niet.

Een ander dingetje, wanneer je hem opstart en daarna weer afsluit, dan blijft je scherm gedraait...
...en moet je em rebooten om het weer OK te krijgen.... Zeer vervelend... iemand een oplossing hiervoor?

offtopic:
Mag wel, mits je zelf de game hebt. Dan kun je de originele datfile erin knallen ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valdi
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Om even een vervolg te geven op de discussie rond de auto-telefoon-actieve-maar-wel-horizontale-houders.. Is er iemand al wat wijzer over wat nou de beste is om aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

jpbosk schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:57:
[...]

Ik heb een 'oude' SIM, maar die is zo'n anderhalf jaar oud en heeft altijd prima gewerkt in mijn vorige foon (een HTC P3300 / T-mobile Compact III).

Die instellingen zal es ff nazoeken. Ik heb uiteraard wel gezocht, maar ik kon niet zo snel wat vinden. Maar het is dus een probleem wat vaker voorkomt? Ook met het niet meer aan kunnen zetten van de telefoon in de Comm Manager?
Je bedoeld, vliegtuigstand aan - vliegtuigstand uit . :? ... misschien je Radio rom flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
the real JAMF schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:44:
[...]

Je bedoeld, vliegtuigstand aan - vliegtuigstand uit . :? ... misschien je Radio rom flashen
Het is een branded T-mobile foon, dus officieel kunnen er geen andere radio-roms dan die T-mobile uitbrengt...

Maar sinds mijn vorige post is het probleem nog 3 keer voorgekomen. Het lijkt wel of het steeds erger wordt... Ook de oude HTC-truuk om wat papiertjes ter opvulling van eventuele speling in te brengen baat niet. Ik geef het denk ik maar op met dit ding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

:(
jpbosk schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:00:
[...]

Het is een branded T-mobile foon, dus officieel kunnen er geen andere radio-roms dan die T-mobile uitbrengt...
Toch stiekum flashen O-)

En anders RMA :w

Als je nog een backup foon hebt }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:22

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
the real JAMF schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:33:
[...]

Toch stiekum flashen O-)

Bij T-Mobile kan je een leentoestel krijgen zolang je huidige in reparatie is hoor. Erg nette service.

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
BiG-GuY schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:33:
[...]

Bij T-Mobile kan je een leentoestel krijgen zolang je huidige in reparatie is hoor. Erg nette service.
Ik heb 'm sinds gistermiddag, ik ga er vanuit dat het gewoon nog onder de DOA / omruil garantie valt.

Overigens heb ik er es een (heel oud) Orange kaartje in gedaan. Het lijkt dat ie daarmee geen problemen geeft tot nu toe... Zou het dan toch aan de simkaart liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kix@$$ schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 20:52:
[...]

Dat kan, wanneer er veel applicaties open staan dan kost dat meer geheugen en meer CPU, welke allebei meer stroom kosten...
Wanneer je applicaties niet automatisch afsluiten, mischien handig om de HTC Taskmanager te installeren (staat op XDA in het RomeOS topic als addon..)

Ik heb trouwens voor mezelf een klein proggie gemaakt welke zorgt dat de bluetooth automatisch aan en uit schakeld in de auto. Mischien handig voor anderen: http://www.kixass.net/bluepower/
Kix@$$

Zeer handig, alleen bij mij schakelt bluetooth na een paar seconden vanzelf uit als 't toestel niet verbonden is via usb.
Is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:15
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:42:
[...]

Kix@$$

Zeer handig, alleen bij mij schakelt bluetooth na een paar seconden vanzelf uit als 't toestel niet verbonden is via usb.
Is dit op te lossen?
Is dat met gebruik van dit programma'tje, want hierbij is het juist het idee dat hij bluetooth uitschakeld wanneer de stroomkabel (= usb kabel) niet aangesloten is.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dit is met gebruik van bluepower (wordt automatisch opgestart).
Maar soms heb ik bluetooth nodig, zonder dat de usb-kabel aangesloten is.
En dan is het lastig als bluetooth automatisch uitgeschakeld wordt na een paar seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Laatst online: 02-09 09:17
jpbosk schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:36:
[...]

Ik heb 'm sinds gistermiddag, ik ga er vanuit dat het gewoon nog onder de DOA / omruil garantie valt.

Overigens heb ik er es een (heel oud) Orange kaartje in gedaan. Het lijkt dat ie daarmee geen problemen geeft tot nu toe... Zou het dan toch aan de simkaart liggen?
Als het is wat hetzelfde is als "ons" dan is het een hardware issue. ik ga het ook maar is proberen met een andere sim.

[ Voor 4% gewijzigd door Vendrom op 20-10-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-08 20:44

r0_

Ik heb een aantal vraagjes :)
  1. Wanneer ik mn TP aansluit met usb kabel en kies voor de active sync modus, dan wordt mijn windows firewall automatisch uitgeschakeld. Is dit normaal en hebben jullie dat ook? En als het niet normaal is, wat mij het geval lijkt, waar zou hier dan de oorzaak van kunnen liggen?
  2. Wanneer ik via RSS-hub een podcast download van radio 538 (Tiesto podcast) dan komt die binnen als een .m4a bestand. Als deze volledig gedownload is en ik op afspelen druk krijg ik de melding dat deze niet afgespeeld kan worden met windows media player 10 mobile. De melding is: "Kan het bestand niet afspelen. Het bestand is beschadigd of de speler ondersteunt de indeling niet die u probeert af te spelen."
    Is er een mogelijkheid om deze bestanden toch af te spelen met WMP10Mobile dmv een codec plugin oid? Of is er een mogelijkeid om deze bestanden automatisch te laten afspelen met CorePlayer? Deze speelt de bestanden namelijk wel af.
  3. Kan je wanneer je de TP aansluit op je PC met de USB kabel er voor zorgen dat GEEN van de drie standaard opties wordt gekozen? Dus dat je niet verbindt met ActiveSync, dat je niet verbindt als diskdrive en dat je niet verbindt als modem. En dus alleen aansluit om je TP op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Laatst online: 10-09 23:18
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:27:
En dan is het lastig als bluetooth automatisch uitgeschakeld wordt na een paar seconden.
Ik ga het even nakijken, hij zou hem aan moeten laten als je hem zelf aan zet...

edit:
Ik heb het hier ook, ga gelijk ff update maken ;-)

[ Voor 20% gewijzigd door Kix@$$ op 20-10-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:15
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:27:
Oke, op die manier. Ik heb het zelf niet, maar volgens de tekst die bij de link stond zou je met de reguliere setting bluetooth nog gewoon uit moeten kunnen schakelen. Bugje wellicht?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
Voor het BluePower probleem: Ik heb een nieuwe versie gemaakt: http://www.kixass.net/bluepower/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee vraagjes..

- Ik heb een HTC Touch Pro met originele nederlandse rom. Zijn er al mensen die hier een andere rom op hebben gezet en hoe zijn de ervaringen daarmee?

- Is er al een oplossing voor de å tekens in TT7? Het wordt hier wel vaak genoemd, maar heb nog geen oplossing gezien...

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:59:
Twee vraagjes..

- Ik heb een HTC Touch Pro met originele nederlandse rom. Zijn er al mensen die hier een andere rom op hebben gezet en hoe zijn de ervaringen daarmee?

Thnx!
Ik heb de RomeOS 1.22 erop staan en die werkt erg lekker. Snel en met de extended rom apps alles wat ik nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonY EaT PastA
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-07 15:29
Ik heb sinds het weekend ook een TP :D Moet voorlopig even wennen aan het WM, mijn vorig toestel had UIQ3... Maar dat komt wel goed.

Wat ik een beetje raar vond is dat touchflo 3d er niet op schijnt te zitten. Ik doorloop de instellingen die je de eerste keer moet doen en daarna krijg je 'gewoon' de WM vandaag te zien. Ook na het herstarten. Heb ook al in d Instellingen>persoonlijk>vandaag>items staat geen touchflo 3d (of iets dat er op lijkt :P )
Bij instellingen>systeem staat wel de 'about' van touchflo (geen 3D) versie 3.0 (build 29946)
Ik heb gegoogled, zonder resultaat... Ik weet niet wat iedereen van touchflo 3d vindt, maar ik wilde het toch op z'n minst zelf een keertje proberen...

Apparaatinformatie:
ROM versie:1.90.478.2 NLD
ROM datum: 09/02/08
Radioversie:1.02.25.19
Protocolversie: 52.33.25.17U

Wie weet hier iets van? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYkOfOoL
Hard reset proberen anders touchflo downloaden los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Heeft HTC al iets uitgebracht, van software , updates, FW flashes etc.??

* JAMF Is nog geen lid van de HTC club; misschien als het nut heeft ....

misschien apparaat eens registreren .. levert dat nog voordeel op ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYkOfOoL
Jap officieele downloads :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

zoals ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
Vendrom schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:33:
[...]

Als het is wat hetzelfde is als "ons" dan is het een hardware issue. ik ga het ook maar is proberen met een andere sim.
Neuh, ik heb vooralsnog geen probleem met geluid, maar gewoon met de hele telefoonfunctie. Maar goed, net bij de T-shop geweest, ik heb een nieuw SIM-kaartje gekregen. Als dat de boel niet oplost mag ik de telefoon komen omruilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kix@$$ schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:45:
Voor het BluePower probleem: Ik heb een nieuwe versie gemaakt: http://www.kixass.net/bluepower/
Dank je, het werkt nu ook bij mij _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit zelf te twijfelen om een Touch Diamond of Touch Diamond Pro aan te schaffen. Met name het toetsenbord maakt voor mij een groot verschil, ook de accu speelt mee.

In hoeverre mis je bij de gewone Diamond het toetsenbord? Is een uitklapbaar toetsenbord echt nodig of kan het ook alleen met de touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
Ik had hiervoor een HTC P3300, prima foontje verder, alleen ik mistte vreselijk een toetsenbordje. Nou zit ik vaak in de trein, en dan is typen op zo'n onscreen toetsenbord niet echt super fijn. Toetsenbordje gaat stuk beter, dus in dat opzicht zou ik zeker kiezen voor de Touch Pro.

En is er veel verschil in accutijd tussen beide foons? Beide is toch gewoon kort, net als bij alle smartphones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt voor je tip.

Accu van de Pro is 1350 mah en die van de gewone diamond volgens mij 900 dus dat scheelt nogal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aukema
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:51:
[...]

Ik gebruik zelf Resco Audiorecorder naar volle tevredenheid.
Ik ben benieuwd wat je hebt ingesteld waardoor je de ander kant van de lijn ook hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonY EaT PastA
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-07 15:29
PsYkOfOoL schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:38:
Hard reset proberen anders touchflo downloaden los.
Bedankt, de hard reset hielp. In de handleiding staat volume naar beneden + enter, maar het is Center :X
Beetje knullige vertaling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Laat maar, moet meer refreshen...

[ Voor 95% gewijzigd door Xanion op 20-10-2008 20:29 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is misschien wel een handige app voor alle TP gebruikers. Ik heb 'm erop geinstaleerd en werkt super.
WK TASK. Is een handige taskmanager met veel instellingen. Zie de site voor verdere info en download.

http://soft.photoracer.net/docs/wktask_en.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Mensen ik heb even twee vraagjes. Het komt de laatste tijd steeds meer voor dat oppeens de toetsen van me Touch Pro niet meer doen. Met toetsen bedoel ik het qwerty toetsenbord, aan/uit knop, volume knop, en de 4 knoppen rond de grote ronde navigatie knop. Eigenlijk dus doen alle knoppen het niet behalve het touch screen. Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen? Zit er niet toevallig een soort toetsblokkade?

Verder ben ik te weten gekomen dat als je je hotmail makkelijk wilt checken dat je dan http://mobiel.nl.msn.com/device/ moet gaan, aangezien je je hotmail account niet kan toevoegen tot je email accounts op je Touch Pro. Nu gaat dit prima wanneer ik gebruik van Internet Explorer op me Touch Pro. Alleen ik gebruik altijd de opera browser. En deze laad de gehele pagina niet? Houd microsoft opera soms tegen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 22:45

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

the real JAMF schreef op zondag 28 september 2008 @ 17:21:
Heeft al iemand een hoes van Adapt geprobeerd? Ze hebben een lederen en een metalen

Ik zag de lederen bij BelCompany, maar de zaterdag zondaghulp wou de verpaking niet openmaken, dus kon ik niet zien of de telefoon er een beetje bruikbaar ingaat
* JAMF wil zoiets als die Noreve zodat het toetsenbord bruikbaar blijft.

of iets moois van PielFrama €€ :X €€

meer cases;
proporta
mrGadget
carrymobile
PDair

Ik zie zo tijdens het zoeken dat er een hoop cases zijn met een folie over het scherm of over het toetsenbord.
Lijkt me niet ideaal

Straks maar een noreve bestellen denk ik -- of effe wachten op die pielframa (binnenkort bij pdashop)
Na lang zoeken eindelijk bovenstaande post weer gevonden, goede post trouwens, wellicht iets voor in de TS?

Ben ook op zoek naar een hoesje, het bijgeleverde dingetje werkt gewoon niet prettig. Heb je steeds dat tasje in je hand..

heb nu zoiets in gedachten:
Afbeeldingslocatie: http://www.coralphones.co.uk/F2SImages/VLC-HTC-PRO-EBAY1.jpg

vraag me alleen af hoe fijn dat werkt met dat plastic over het toetsenbord. Iemand al ervaring mee?

En eigenlijk vind ik een case mooier als die over de lange zijde openslaat, zie
Afbeeldingslocatie: http://www.pdair.com/images/s/3BHTTPB41_1.66x66.jpg
maar dat lijkt me weer onhandig in combi met een autohouder...

jullie daar al oplossingen voor? Of zijn jullie tevreden met het bijgeleverde hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:14
ROMeOS² v1.13 in het Engels is uit.
Heb hem op dit moment draaien en moet zeggen loopt lekker..
Eingelijk jammer dat we het moeten hebben van Custom Roms..
Je hebt een telefoon van bijna € 700 en dan brengt HTC nog geen eens een fatsoenlijke update uit.
Maarja thats life !!

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYkOfOoL
robbinonline schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 21:22:
ROMeOS² v1.13 in het Engels is uit.
Heb hem op dit moment draaien en moet zeggen loopt lekker..
Eingelijk jammer dat we het moeten hebben van Custom Roms..
Je hebt een telefoon van bijna € 700 en dan brengt HTC nog geen eens een fatsoenlijke update uit.
Maarja thats life !!
Moeten we eigenlijk nog blij zijn dat we voor de ROMS niets hoeven te betalen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brave_Sir_Robin schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 21:21:
[...]

vraag me alleen af hoe fijn dat werkt met dat plastic over het toetsenbord. Iemand al ervaring mee?

En eigenlijk vind ik een case mooier als die over de lange zijde openslaat, zie
[afbeelding]
maar dat lijkt me weer onhandig in combi met een autohouder...

jullie daar al oplossingen voor? Of zijn jullie tevreden met het bijgeleverde hoesje?
Ik vind dat plastic over het toetsenbord niks (heb zo'n case bij mijn Tytn en Tytn2 gehad). Ik gebruik een case waaruit ik de pro snel en makkelijk uit kan halen ivm mijn cradle's en autohouders. Als je wel voor een case gaat zoals bovengenoemde voorbeelden ga dan voor een case die naar boven of naar onderen open "flipt". Als je gaat bellen of je word gebeld vind ik het persoonlijk prettiger dat de flap onder de telefoon hangt of dubbelgevouwen achter je telefoon. Bv met de Pielframa (die in het begin nogal stug is om ff makkelijk om te vouwen) heb je de flap zowat voor je linkeroog hangen als je linkshandig bent :(

Edit : Ik heb op de hyves ook nog wel een lijstje met beschikbare cases gemaakt. Maar er komen uiteraard steeds meer cases voor de Pro.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ff een vraagje van mijn kant: Zij er hier nog meer Pro bezitters die de 16gb micro SDHC (class2) geheugenkaart hebben? Wat zijn jullie ervaringen?

-Met Coreplayer speelt hij bij mij de filmpjes niet af (Werkt wel met PocketTV)
-TF3d MP3 speler loopt bij mij vast als ik de afspeelmogelijkheid op Random heb staan. Met de standaard
Windows Media Player en S2P werkt het wel lekker.

Ik heb hem uiteraard (nog) niet vol staan met troep. Heb nog maar 8162.81Mb van de 15185.50Mb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Laatst online: 11-09 15:08
the real JAMF schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:33:
[...]

Toch stiekum flashen O-)

Kan me me uitleggen hoe ik de radio rom kan flashen ?
Ik kan gewoon wel de ander horen praten maar de ander mij niet :S
Updat je dan overigens alleen de radio rom of moet ik dan weer alles opnieuw installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BadBert schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 17:19:
Kun je trouwens ergens een fatsoenlijke screenprotector vandaan halen voor de MDA vario IV???
Mijne zat er ietsje scheef op, en een randje wat uitstak, is met het uit mijn broekzak halen blijven hangen, waardoor de screenprotector er deels vanaf kwam. Hierdoor zat er dus vuil en stof tussen...

Heb geprobeerd de protector af te wassen, en dan terug te plakken, maar er blijft rommel tussen zitten...

Tips iemand?

Vandaag overigens wederom een niet werkend TB gehad bij msn...
Mogelijkheid is om over het bovenste gedeelte 'zwarte gedeelte met luidsprekertje en cameraatje' een op maat gesnede originele schermprotector te plakken (daar wordt toch niets bediend) Daaronder kan dan ieder passend,danwel op maat geknipte,screenprotector op gezet worden.Er kan eventueel ook iets "blijvends"geplakt worden op dat bovenste zwarte gedeelte, geheel naar smaak van de eigenaar.Is het probleem van een passende screenprotector voor de MDA Vario IV verleden tijd.
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.