Ik heb trouwens iets erg vreemds ontdenkt in de htc touch pro!
Ik weet niet of het een ander nog is opgevallen, of dat het misschien een probleem is met mijn scherm OF met de software, maar het volgende viel me op:
Wanneer je via de 2 knoppen aan de zijkant het volume harder of zachter zet krijg je zegmaar een scherm te zien met die streepjes etc hoe hard je volume staat.
Aan de onderkant van dit scherm lijkt het wel door zichtig ofzo. Op een hele wazige manier kan ik nog de teksten lezen wat er zegmaar ACHTER het scherm met de streepjes etc staat. Dus ik kan er als het ware heel licht Phone en Programs door heen zien (de 2 tekstes onder in je scherm).
Wanneer je dus vanuit home het volume veranderd met de 2 knoppen komt er een zwart scherm tevoorschijn die ook over de teksten Phone en Programs heen gaat, maar toch kan ik deze er nog lichtelijk doorheen zien.
Wanneer ik naar een ander donker scherm ga in plaats van het volume control zie ik de teksten er weer niet doorheen, dus het lijkt niet in mijn scherm te zijn gebrand, of kan dit ook toch weer wel zo zijn?
Is dit nog iemand anders opgevallen of zouden jullie even goed kunnen kijken of dit bij jullie ook het geval is ?
zou het kunnen zijn dat het in mijn scherm gebrand staat of dat er iets mis is met mijn apparaat?
edit
Het is ook heel lichtelijk zichtbaar in het doorzichtige grijze balkje die je zit wanneer je gebruikt maakt van de camera. Het lijk wel of de phone en programs teksen onderin overal doorheen schijnen.
Zou dit in mijn scherm gebrand kunnen zitten?
edit
Wanneer je de telefoon op start en er staat Touch Pro in je scherm staat er weer niks onder in het zwarte venster... als het in me scherm ingebrand zit zou het daar toch ook moeten staan?
Hard resets etc voeren niks uit.
[
Voor 15% gewijzigd door
Nipje op 18-10-2008 17:49
. Reden: toevoeging ]