Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 4] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 96.377 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valdi
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Het enige waar ik nog mee in mn maag zit is welke actieve lader ik zal kopen voor in de auto. Wil er één die ik kan aansluiten op de 12v voorin, en dan het liefst zonder gaten te boren kan bevestigen. Op de voorruit zie ik echter ook weer niet echt zitten, heb m het liefste rechts op de middenconsole zeg maar..

Iemand suggesties? Ben me blauw aan 't zoeken maar kan nergens echte gebruikerservaringen vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Dj_Tjebbe schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:51:
Het enige waar ik nog mee in mn maag zit is welke actieve lader ik zal kopen voor in de auto. Wil er één die ik kan aansluiten op de 12v voorin, en dan het liefst zonder gaten te boren kan bevestigen. Op de voorruit zie ik echter ook weer niet echt zitten, heb m het liefste rechts op de middenconsole zeg maar..

Iemand suggesties? Ben me blauw aan 't zoeken maar kan nergens echte gebruikerservaringen vinden!
Heb m'n TP sinds gisteren, nijs speelgoed... :)

Ik ben ook nog aan het zoeken naar een (active) holder. Zijn d'r uberhaupt holders die kantelbaar zijn? (landscape?)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valdi
  • Niet online
degene die ik heb gezien is deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.brodit.com/images/968853.jpg

Van Brodit. Lees alleen wel weer verhalen dat als je hem uitschuift, dat het pennetje er uit valt, lijkt mij persoonlijk bizar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 08:51
Rowdy.nl schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:55:
[...]

Ik ben ook nog aan het zoeken naar een (active) holder. Zijn d'r uberhaupt holders die kantelbaar zijn? (landscape?)
Jij hebt je TP sinds gister dus nog niet veel mee gedaan. Wil je eens kijken hoeveel speling jij tussen het toetsenbord en het scherm hebt zegmaar. Dus tijdens de ingeschoven toestand? Bij mij heeft de TP namelijk linksboven wat speling van misschien halve milimeter. Dit voel je als je het toestel linksboven tussen je vingers samen duwt.

Alvast bedankt. :)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

xtreme_lunatic schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:14:
[...]

Jij hebt je TP sinds gister dus nog niet veel mee gedaan. Wil je eens kijken hoeveel speling jij tussen het toetsenbord en het scherm hebt zegmaar. Dus tijdens de ingeschoven toestand? Bij mij heeft de TP namelijk linksboven wat speling van misschien halve milimeter. Dit voel je als je het toestel linksboven tussen je vingers samen duwt.

Alvast bedankt. :)
Dat heb ik al sinds het begin, als we hetzelfde bedoelen (zie ook Myedvyed in "Het HTC Touch Pro (P4600) Topic" - 5e minpunt) maar het is me nu niet duidelijk of het de meeste mensen niet opvalt en/of interesseert, of dat ze het daadwerkelijk niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Myedvyed schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:23:
[...]

Dat heb ik al sinds het begin, als we hetzelfde bedoelen (zie ook Myedvyed in "Het HTC Touch Pro (P4600) Topic" - 5e minpunt) maar het is me nu niet duidelijk of het de meeste mensen niet opvalt en/of interesseert, of dat ze het daadwerkelijk niet hebben.
Ik weet niet zeker of we het zelfde bedoelen. Je hebt de kant van de camera (rechts boven), maar aan de andere kant heb ik dus die speling. Dus als je op de tegenover gestelde plek duwt dan zit ie pas echt goed op elkaar. Als ik dat niet doe kan ik er een blaadje tussen duwen ofzo.

Als ik thuis ben zal ik anders wel een tekeningetje maken met wat ik precies bedoel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 12:18
Rowdy.nl schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:55:
[...]

Ik heb zelf de active holder (portrait) van Brodit, die weer op een koppelstuk van brodit zit speciaal voor mijn auto (gaten boren in de dashboard is niet nodig). Telefoon schuift er lekker in en uit. Dus ik ben wel tevreden met deze houder. De houder is echter niet kantelbaar en ik ken ook geen kantelbare houders van brodit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
Ik heb ook de actieve houder van Brodit. Mijn ervaring is dat de telefoon makkelijk in en uit de houder schuift -Als je de stylus er eerst uitgehaald hebt- Anders schuift de telefoon niet lekker in de houder en sluit dan niet lekker aan op de mini-USB aansluiting. Als je de stylus laat zitten, wanneer je de telefoon uit de houder schuift, dan valt de stylus -volautomatisch- uit je telefoon en valt dan op de grond (als je hem niet eerder hebt opgevangen). Dit is op te lossen door het uitstekende lipje van de stylus af te vijlen.
Een voordeel van de Brodit houder is, dat deze vrij open is en dus redelijk ventileert. Dat scheelt de nodige warmte.

Later heb ik de Carcomm houder gezien. Deze omsluit de telefoon meer aan de onderkant en dan valt je stylus niet automatisch uit het apparaat wanneer je de telefoon uit de houder schuift. Nadeel, door het omsluiten zal de telefoon warmer worden.

Zo zie je maar weer, "Elk voordeel heb z'n nadeel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
Ik heb geen problemen met een eruit vallende stylus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je een landscape holder willen? Welke voordelen heeft dit tov een 'normale' holder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valdi
  • Niet online
Nou als je TomTom geïnstalleerd hebt, lijkt mij het lekkerder werken om hem in landscape te hebben staan. Simpelweg meer informatie op je scherm. Daarnaast ziet het er natuurlijk wel stoer uit als je gewoon ff een compleet qwerty tobo ter beschikking hebt achter het stuur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
Bij Tomtom is de informatie in het onderste gedeelte dan beter leesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-edit- al gevonden... :X

De 3DTFLO pikt het niet wanneer je je scherm manueel op liggen zet he? Steeds als ik dan weer terug ga naar mijn vandaag scherm draait hij hem weer om. Klopt dit of ligt het aan mij?

[ Voor 168% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
xtreme_lunatic schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:34:
[...]

Ik weet niet zeker of we het zelfde bedoelen. Je hebt de kant van de camera (rechts boven), maar aan de andere kant heb ik dus die speling. Dus als je op de tegenover gestelde plek duwt dan zit ie pas echt goed op elkaar. Als ik dat niet doe kan ik er een blaadje tussen duwen ofzo.

Als ik thuis ben zal ik anders wel een tekeningetje maken met wat ik precies bedoel. :)
ik heb ook iets speling, aan de zijde van de volume toetsen.
misschien een halve mm of nog minder.
in mijn ogen verwaarloosbaar.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister m'n TP ontvangen. Heb RomeOS er inmiddels op. Draait goed.
Heb alleen 1 vraagje. Is er al een programmaatje om die toucpad aan de voorkant (middenknop) te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:19
De camera doet dat standaard volgens mij al :p Je kunt je vinger op de 'sluiterknop' leggen, en dan focust het apparaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:23
weet iemand of het ook mogelijk is om vanuit Outlook te bellen?
de telefoon moet dan geinstalleerd worden als een modem.. maar daar zijn drivers voor nodig (??)

gedeelde internet dus internetten werkt wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoutF schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:27:
Sinds vanochtend herkent mijn TP de USB kabel niet meer als ik hem aansluit. Ipv dat hij verbinding maakt met Windows, verschijnt het gewone charger icoontje. Ook na een softreset.

Heeft iemand dit eerder gehad, en is hier een oplossing voor?
Is inderdaad oplossing voor...is ergens terug te vinden hier.

Zal zelf ook even kijken, je moet iets uitzetten...

edit: gevonden, in je instellingen, verbindingen, USB aan PC moet je geavanceerde netwerkfunctionaliteit uitzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallow... ik heb mn TP nu sinds zaterdag, en sinds vandaag een probleem met Youtube....
Het heeft prima gewerkt allemaal, echter als ik nu naar Youtube ga, (de ingebakken versie), dan kom ik in het startscherm "all videos".
Hij geeft een tijdje aan dat hij aan het downloaden is, maar na een minuut of twee, krijg ik de volgende melding:

"GEEN VIDEO'S".

Deze melding krijg ik ook als ik naar de andere tabs onder Youtube ga. Als ik echter een film uit mijn geschedenis aantik, dan start deze wel..... :?

Mn browser werkt gewoon, kan verder alles online....
Ik heb de officiele Rom en Youtube heeft ook prima gewerkt.

Ik heb wel de onderstaande tweaks uitgevoerd, maar ook na het terugzetten van de ORI instellingen, bleef mijn youtube probleem aanwezig....

-Boost TFL3D Performance --> Using Advanced Config, change File system cache to 8mb and file system filter cache to 131072
-Boost TFL3D Performance --> HKLM\System\Storagemanager\Fatfs and change key Cachesize from 16384 to 32768
-Four icons in a row in WM Programs/Settings screens
- SMSInboxThreadingDisabled
- Turn off startup aninmation and sound

Iemand ook een dergelijk probleem, of een idee voor een oplossing? (is youtube opnieuw te installeren zonder een harde reset?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
groofoo schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:18:
[...]

ik heb ook iets speling, aan de zijde van de volume toetsen.
misschien een halve mm of nog minder.
in mijn ogen verwaarloosbaar.
;)
Ja dat is wat ik ook bedoel ja. Het zit niet meer strak op elkaar. Ter verduidelijking even een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://img515.imageshack.us/img515/4143/htctouchprospelingsl5.jpg

Edit voor onder:

Die dikkere rode pijltjes zijn zeg maar waar je de speling voelt als je er op duwt. Het iets dunnere pijltje (in het midden) is de plek van de speling. Maar het klinkt wel logisch wat jij zegt, misschien dan maar beter zo! :)

[ Voor 23% gewijzigd door xtreme_lunatic op 14-10-2008 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoutF schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:27:
Sinds vanochtend herkent mijn TP de USB kabel niet meer als ik hem aansluit. Ipv dat hij verbinding maakt met Windows, verschijnt het gewone charger icoontje. Ook na een softreset.

Heeft iemand dit eerder gehad, en is hier een oplossing voor?
Ben een ontzettende n00b, want ik heb iets gemerkt wat ik niet verwacht had: simpele usb-kabels van usb naar mini-usb's kunnen verschillend zijn (of op een dusdanige manier kapot gaan dat ze verschillend werken, wat betekent dat het feit dat ik mezelf een noob vindt dat ik dat niet wist betekent dat ik een nog ergere noob ben). Bv: mijn horloge aansluiten op de pc kan alleen met de bijgeleverde kabel, en die van nokia. HTC kan met alle kabels die ik heb, maar de nokia die ik heb liggen niet met die van HTC.
Misschien andere kabel proberen daarom?
Zou wel fijn zijn als iemand comments had hierover btw...

Edit: @extreme_lunatic: ik denk dat ik precies dezelfde speling heb als jij (maar drie rode pijltjes geven niet echt uitsluitsel :-)). Maar voor mijn gevoel is het gezonde speling. Ik denk dat een star apparaat veel kwetsbaarder is (trek je een elastiek uit elkaar gebeurt er niks, maar trek je een touw uit elkaar dan is-ie kapot).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:08:
[...]

Ben een ontzettende n00b, want ik heb iets gemerkt wat ik niet verwacht had: simpele usb-kabels van usb naar mini-usb's kunnen verschillend zijn (of op een dusdanige manier kapot gaan dat ze verschillend werken, wat betekent dat het feit dat ik mezelf een noob vindt dat ik dat niet wist betekent dat ik een nog ergere noob ben). Bv: mijn horloge aansluiten op de pc kan alleen met de bijgeleverde kabel, en die van nokia. HTC kan met alle kabels die ik heb, maar de nokia die ik heb liggen niet met die van HTC.
Misschien andere kabel proberen daarom?
Zou wel fijn zijn als iemand comments had hierover btw...

Edit: @extreme_lunatic: ik denk dat ik precies dezelfde speling heb als jij (maar drie rode pijltjes geven niet echt uitsluitsel :-)). Maar voor mijn gevoel is het gezonde speling. Ik denk dat een star apparaat veel kwetsbaarder is (trek je een elastiek uit elkaar gebeurt er niks, maar trek je een touw uit elkaar dan is-ie kapot).
De TP syncht alleen met bijgeleverde kabel, niet met een andere HTC kabel(bijv. touch)
Heeft met aantal pinnetjes te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:40:
[...]

De TP syncht alleen met bijgeleverde kabel, niet met een andere HTC kabel(bijv. touch)
Heeft met aantal pinnetjes te maken...
synct hier prima met gewone mini-usb :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een paar weekjes met de touch pro (t-mobile vario IV) ben ik zeer tevreden over de kwaliteiten van het toestel. Heb alleen nog nooit een 3g verbindin gehad. Thuis op zolder H'tje in beeld en voor de rest alleen maar gprs (in badhoevedorp). Op het werk (omgeving olympisch stadion) goede HSPDA verbinding maar nog steeds niet 3g. Zelfde mobiel met vodafone simkaart ( overal volledig 3g netwerk) Heb de t-mobile simkaart al laten vervangen door een nieuwe simkaart (goede service want hoefde niet te betalen voor die nieuwe simkaart) maar echter nog steeds niet het 3g icoontje kunnen ontdekken op mijn telefoon. Eigenlijk nergens in amsterdam dus dat is voor mij eigenlijk nog een klein mysterie.

Speling bij mij zit meer in het draaien van de twee vlakken ten opzichte van elkaar en niet zozeer van de spleet die groter of kleiner wordt. Dus juist in de andere richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:32:
Na een paar weekjes met de touch pro (t-mobile vario IV) ben ik zeer tevreden over de kwaliteiten van het toestel. Heb alleen nog nooit een 3g verbindin gehad. Thuis op zolder H'tje in beeld en voor de rest alleen maar gprs (in badhoevedorp). Op het werk (omgeving olympisch stadion) goede HSPDA verbinding maar nog steeds niet 3g. Zelfde mobiel met vodafone simkaart ( overal volledig 3g netwerk) Heb de t-mobile simkaart al laten vervangen door een nieuwe simkaart (goede service want hoefde niet te betalen voor die nieuwe simkaart) maar echter nog steeds niet het 3g icoontje kunnen ontdekken op mijn telefoon. Eigenlijk nergens in amsterdam dus dat is voor mij eigenlijk nog een klein mysterie.
Wat bedoel je precies met: "een goede HSDPA verbinding maar nog steeds niet 3G"? HSDPA is 3.5G dus in theorie kan het zelfs sneller zijn dan 3G. Als ik overal een H-icoontje had ipv een 3G icoontje zou ik daar juist blij mee zijn :P
[b][message=30891488,noline]Speling bij mij zit meer in het draaien van de twee vlakken ten opzichte van elkaar en niet zozeer van de spleet die groter of kleiner wordt. Dus juist in de andere richting.
Dat is ook wat ik heb, dus inderdaad de andere richting dan in de tekening aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke haha, ja dan moet ik er maar blij mee zijn. En thuis zit ik toch altijd op het netwerk. Ik was dus al in de war met al die nieuwe netwerk termen;) . Maar merk inderdaad dat als ik bereik heb met hspda dat het inderdaad zeer snel is. Maar ik zocht naar 3g omdat daarmee snel internet van t-mobile voor de iphone wordt gepromoot en dat op het moment het snelste abbonnement is bij t-mob (ik weet geen abbo gezeur op tweakers) maar ben dus in feite al beter voorbereid dan de iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
De kans is groot dat je wel 3G dekking hebt, maar dat je telefoon 3.5G pakt, omdat dat de beste verbinding is die er aanwezig is. Mijn TP zit vrijwel altijd op 3G en schakelt alleen over naar 3.5g als ik actief bezig ben met Internetten (surfen, het weer updaten, foto uploaden, e-mailen, etc). Waarom mijn TP dat doet weet ik niet zeker, maar mijn vermoeden is dat het is om energie te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi TPers,

weet er iemand of er ook een soft knop bestaat voor een soft reset,
is handig als je snel een reset wil doen, zonder de stylus te gebruiken

thx

melchior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Dj_Tjebbe schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:00:
degene die ik heb gezien is deze:
[afbeelding]

Van Brodit. Lees alleen wel weer verhalen dat als je hem uitschuift, dat het pennetje er uit valt, lijkt mij persoonlijk bizar irritant.
het pennetje zal hier niet uitvallen, dat gebeurd alleen met de verticale houder....

Ik ga in mijn vakantie eens een beetje veilen, goede tip...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:33
Ik wacht op een take&talk cradle van Bury.. Staat sinds kort op de site over de TP:

UNI Take&Talk cradles comming soon

[ Voor 4% gewijzigd door Boyd op 15-10-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:22:
hoi TPers,

thx

melchior
Ik start dan advance config, verander een setting en zet hem weer terug, dan vraagt hij automatisch om een reset, werkt voor mij prima en is een stuk makkelijker dan met de stylus ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb overigens geen speling in mijn toestel gevonden, alleen een TTN probleem die geen GPS verbinding kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:22:
hoi TPers,

thx

melchior
Dan is psShutXP misschien wel wat voor je. Kan je in je startmenu zetten en dan van daar uit softresetten

Afbeeldingslocatie: http://www.freewarepocketpc.net/img2/psshutxp-timer.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.freewarepocketpc.net/img2/psshutxp.jpg

Er zijn ook andere skins..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:38:
[...]

Dan is psShutXP misschien wel wat voor je. Kan je in je startmenu zetten en dan van daar uit softresetten

[afbeelding][afbeelding]

Er zijn ook andere skins..
Inderdaad een goede tip. Eenvoudig progje dat z'n werk goed doet!
Voor de TP kan je het beste vanuit deze link downloaden.
Je hebt dan de VGA versie van de software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Laatst online: 00:22
Hey Tweakers,
Ik heb de OP goed doorgelezen, en ik weet niet zeker of ik dit hier hoor te vragen. Mijn oprechte excuses als het fout geplaatst is.
Mijn moeder gaat binnenkort naar Amerika, en ze vroeg of ik nog wat mee wilde. Mijn vragen aan jullie professionele Tweakers:
-Is het mogelijk een HTC Touch Pro in Amerika te kopen zónder abonnement en zónder Amerikaans paspoort?
-Wat is de prijs van HTC Touch Pro daar?
-Weet iemand een goede winkel in New York om de HTC te kopen?

Ik heb echt goed gezocht op zowel Google als Tweakers, maar ik vind vooral informatie over de iPhone meenemen uit Amerika maar ik weet niet of dat ook opgaat voor HTC Touch Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
SpartanArmada schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:36:
Hey Tweakers,
Ik heb de OP goed doorgelezen, en ik weet niet zeker of ik dit hier hoor te vragen. Mijn oprechte excuses als het fout geplaatst is.
Mijn moeder gaat binnenkort naar Amerika, en ze vroeg of ik nog wat mee wilde. Mijn vragen aan jullie professionele Tweakers:
-Is het mogelijk een HTC Touch Pro in Amerika te kopen zónder abonnement en zónder Amerikaans paspoort?
-Wat is de prijs van HTC Touch Pro daar?
-Weet iemand een goede winkel in New York om de HTC te kopen?

Ik heb echt goed gezocht op zowel Google als Tweakers, maar ik vind vooral informatie over de iPhone meenemen uit Amerika maar ik weet niet of dat ook opgaat voor HTC Touch Pro.
Volgens mij werkt de Touch Pro niet in Amerika, dus zullen ze hem ook niet verkopen.

Volgens HTC site is het tri-band

De Diamond werkt wel in de VS

[ Voor 4% gewijzigd door kenniani op 15-10-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenniani schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:55:
[...]

Volgens mij werkt de Touch Pro niet in Amerika, dus zullen ze hem ook niet verkopen.

Hij zal er inmiddels wel zijn, heet alleen wat anders geloof ik.. :o
http://www.brighthand.com/default.asp?newsID=14457
http://www.boygeniusrepor...-announces-htc-touch-pro/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 17:12
kenniani schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:55:
[...]

Ehh, volgens mij gaat het gewoon werken in de USA. De missende 850 band is vooral voor Zuid Amerika en delen van Azië.

Overigens toch vreemd dat het zakelijke toestel Touch Pro geen quad-band is. Of zou daar binnenkort nog een ROM update voor komen? Was de Diamond in eerste instantie ook geen tri-band toestel?

Edit: de Diamond was in eerste instantie inderdaad ook een tri-band en werd door de laatste ROM update quad-band.

[ Voor 12% gewijzigd door snarf op 15-10-2008 18:04 . Reden: Link Diamond quad-band wijziging toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
snarf schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 17:58:
[...]

Ehh, volgens mij gaat het gewoon werken in de USA. De 850 band is vooral voor Zuid Amerika en delen van Azië.

Overigens toch vreemd dat het zakelijke toestel Touch Pro geen quad-band is. Of zou daar binnenkort nog een ROM update voor komen. Was de Diamond in eerste instantie ook geen tri-band toestel?

Edit: de Diamond was in eerste instantie ook een tri-band en werd door de laatste ROM update quad-band.
Iemand die kan bevestigen of het in amerika werkt? met kerst ga ik 2 weken naar Florida, zou niet zo mooi zijn als de touch pro niet werkt :|

Ik ben er overigens vrij zeker van dat een paar weken geleden nog Quad-band werd aangegeven op de website van HTC.. apart dat het nu tri-band is..

[ Voor 8% gewijzigd door Boyd op 15-10-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

Ik lees nogal wat RMA'tjes in de 4 delen van dit topic, ik weet niet of HTC Benelux blij is met reparaties van grijze import

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

back2basic schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:10:
[...]

synct hier prima met gewone mini-usb :P
Ow :?

Ging hier niet....nog maar eens een beetje puzzelen dan...

edit: gefixt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Coromoto, in de FAQ moet je denk ik het link je met de vraag of je het flits lampje asl zaklamp kan gebruiken even aanpassen naar deze link: Xanion in "Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 3]"

Overigens heb ik mijn Touch Pro aan de praat... op het smssen na :? ik kan wel sms ontvangen, ik kon met dezelfde simkaart vanavond nog smssen in mijn Touch Dual, maar volgens de pro kan ik de SMS centrale niet aanpassen en dus geen sms verzenden. Rarara politie pet. Zou het dan toch aan de simkaart liggen? Dit lijkt mij heel stug. De sim kaart is nog geen 2 jaar oud, en ik kon gewoon gebruik maken van 3G op mijn Dual en nu ook op de Pro.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 15:08
Hmm ik belde iemand vandaag, verstond de andere partij mij gewoon niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 10:42
webgangster schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:12:
Hmm ik belde iemand vandaag, verstond de andere partij mij gewoon niet :S
Vandaag ook wat gekraak met een wisselgesprek...hmmm even bekijken...

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamepie56 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 18:03:
[...]

Iemand die kan bevestigen of het in amerika werkt? met kerst ga ik 2 weken naar Florida, zou niet zo mooi zijn als de touch pro niet werkt :|

Ik ben er overigens vrij zeker van dat een paar weken geleden nog Quad-band werd aangegeven op de website van HTC.. apart dat het nu tri-band is..
Ja ik, heb is gewoon quad-band. Van die software-update snap ik niet (als ik de link volg die hierboven gegeven wordt naar de website van htc via t.net, netjes inlog ed, vind ik nergens een software update), maar als je met Advanced Config de band-page bij "telefooneigenschappen" unlockt, kun je ook kiezen tussen de twee bandparen. Naar mijn beste weten ondersteunt hij beide bands in de USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Laatst online: 00:22
Weet iemand anders een link van een of andere electronicatoko in New York waar ook de prijzen opstaan (in dollars)? Dan kan ik kijken of daar bijv. de HTC Touch Pro tussen staat. Maar ik ben niet zo bekend met Amerikaanse ketens, dus ik weet echt geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xixmeister
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-09 15:53
Hallo mensen!

Ik heb nu een TP in bezig via T-mobile en ben erg tevreden met het apparaat. Wilde eerst alleen ff die belachelijk roze T-mobile kleuren weghalen en dat is ook makkelijk gelukt (want het zag er niet uit) :).

Echter heb ik nog wel wat rare dingen met de batterij. Ik heb al heel wat posts gelezen over de batterij en heb zelf ook wat raars; als ik mijn TP volledig oplaad, dan is hij binnen no time op 50% (2 streepjes). Echter blijft hij hier een hele tijd op hangen (2 dagen ofzo). Pas daarna gaat hij langzamerhand naar beneden.
Goed, ik heb de foon nu een week, dus misschien gaat het nog beter worden, maar mijn "oude" Vario 2 (HTC TyTn) gaat makkelijk 5 a 6 dagen mee zonder op te laden.

Mijn vraag: hebben jullie ook een vergelijkbaar "probleem"? Ik zou het namelijk wel handig vinden als m'n batterij indicator de juiste waarde aangeeft. Even voor de info: ik heb geen andere rom erop gegooid, ook al staat er een nieuwe hardSPL op (wat natuurlijk niets uit zou moeten maken).

Paulus de Ddoskabouter vs. de boze h4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Xixmeister schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:30:
KNIP

Mijn vraag: hebben jullie ook een vergelijkbaar "probleem"? Ik zou het namelijk wel handig vinden als m'n batterij indicator de juiste waarde aangeeft. Even voor de info: ik heb geen andere rom erop gegooid, ook al staat er een nieuwe hardSPL op (wat natuurlijk niets uit zou moeten maken).
Om een betere batterij indicatie te krijgen kan je het beste deze tweak uitvoeren. En het ziet er ook nog eens 10 keer beter uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

ahh, ok even dat batterij "tweakje" uitgevoerd, ziet er idd netjes uit, en ook een stuk beter te zien hoe je batterij er bij staat.
Had namelijk ook dat "ineens" 2 streepjes weg zijn, en daar draait hij dan nog 2 dagen op voor hij leeg is.
Had ik trouwens bij al mijn WM toestellen tot nu toe hoor!

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xixmeister
tnx!! :) dat is een toffe tweak idd! Ben benieuwd of ik hier wat meer kan zien dan de 4 streepjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Zo ziet het er bij mij uit iig :P
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gismo/MiniGismo/TP%20Screen.jpg
zeker meer als 4 streepjes dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

Nou nog effe glassclock erop

BTW: wat is het middelste symbooltje op de bovenbalk (die naast de batt.) die heb ik nog nooit gezien
bij mij staat daar een volume dingetje\

[ Voor 13% gewijzigd door JAMF op 16-10-2008 13:49 ]

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xixmeister
the real JAMF schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:47:
Nou nog effe glassclock erop

BTW: wat is het middelste symbooltje op de bovenbalk (die naast de batt.) die heb ik nog nooit gezien
bij mij staat daar een volume dingetje\
da's je trilfunctie :) (al moet ik zeggen dat die 2 symbolen er toch verdacht uit zien als iets uit 40-45)

En idd..die glassclock is vet! :D staat er bij mij ook op!

[ Voor 9% gewijzigd door Xixmeister op 16-10-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Xixmeister schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:42:
tnx!! :) dat is een toffe tweak idd! Ben benieuwd of ik hier wat meer kan zien dan de 4 streepjes
Jammer, ik kan hem niet downloaden. Moet een account aanmaken en daar heb ik geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xixmeister
wiene schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:01:
[...]

Jammer, ik kan hem niet downloaden. Moet een account aanmaken en daar heb ik geen zin in.
dat dacht een paar jaar geleden ook, maar het is echt de moeite waard!!! Naast deze "tweak" staan er nog tal van andere nuttige dingen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Een account op xda is heeeeel erg nuttig, geloof me....

Enne, glassclock vind ik niet nodig, ik vind die "omslagblaadjes" juist wel leuk!

En ja, dat logo betekent dat trilfunctie aan staat :)

Edit:
met glass clock:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gismo/MiniGismo/TP%20Screen%20glass.jpg
Wat is mooier?

[ Voor 22% gewijzigd door BadBert op 16-10-2008 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 13:22

CyberJoe

Only visiting this planet

snarf schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 17:58:
[...]

Ehh, volgens mij gaat het gewoon werken in de USA. De missende 850 band is vooral voor Zuid Amerika en delen van Azië.

Overigens toch vreemd dat het zakelijke toestel Touch Pro geen quad-band is. Of zou daar binnenkort nog een ROM update voor komen? Was de Diamond in eerste instantie ook geen tri-band toestel?

Edit: de Diamond was in eerste instantie inderdaad ook een tri-band en werd door de laatste ROM update quad-band.
Ben net terug uit Ecuador, daar werkte de TP perfect terwijl een paar anderen geen verbinding konden maken. Een paar met redelijk moderne telefoontjes. Ik stem dus voor quad

Ja ik heb ook een computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:37
BadBert schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:03:
Een account op xda is heeeeel erg nuttig, geloof me....

Enne, glassclock vind ik niet nodig, ik vind die "omslagblaadjes" juist wel leuk!

En ja, dat logo betekent dat trilfunctie aan staat :)

Edit:
met glass clock:
[afbeelding]
Wat is mooier?
xda account is zeer zeker nuttig, hoop handige tools en andere dingen daar (veel freeware programmaatjes ook).

Enne, ik vind die glass clock er eerlijk gezegd niet uitzien. Zou het bij het origineel (zonder) houden dus. Ligt niet zozeer aan jouw background trouwens, vind het er meestal niet al te mooi uitzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 15:08
Zonder is mooier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Zooo, tel is net weer wakker uit de soft reset na glassclock verwijderd te hebben :P haha

Iemand trouwens al iets gevonden om meer items als agenda weer te geven?
Ik zag een screenie van iemand met een kleinere klok, alles was naar boven verschoven, en er paste 3 afspraken in het scherm (net zoals bij de "normale" home schermen van hts met home plugin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topgun7405
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09-2014
BadBert schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 15:27:
[...]

Ik zag een screenie van iemand met een kleinere klok, alles was naar boven verschoven, en er paste 3 afspraken in het scherm (net zoals bij de "normale" home schermen van hts met home plugin)
Je kunt de klok minimaliseren door een keer kort over de klok heen te "vegen" met een beweging van benedenkant klok naar boven toe.

Daarna zou je hem weer kunnen maximaliseren door in omgekeerde richting te "vegen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BadBert schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 15:27:
[...]

Zooo, tel is net weer wakker uit de soft reset na glassclock verwijderd te hebben :P haha

Het is inderdaad wel mogelijk om de klok naar boven te 'vegen' maar hij blijft bij mij, ondanks dat hij er nu zat ruimte voor heeft, alleen de eerst volgende afspraak tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Om even door te gaan, aan het einde van deeltje 3, werd mij door een aantal mensen geadviseert om mn telefoon terug te sturen naar HTC. Dit omdat ik veel problemen had met grijze schermen/uit standby komen. Ditzelfde probleem had mijn moeder met haar touch diamond.

Het leek mij daarom echt heel sterk dat het toestel stuk was, en dat terugsturen niet ging helpen.

Ik heb dus het 1 en ander getest. En ik ben tot een redelijke conclusie gekomen. Die heeft voor mijn moeder en voor mij perfect geholpen, maar ik weet natuurlijk niet of dat voor jullie ook gaat helpen. Heb het topic redelijk gelezen de afgelopen tijd, weet niet zeker of het al duidelijk genoemd is.

De oplossing is simpel, maar voor sommige niet helemaal de goede oplossing schat ik. Je moet TouchFLO 3D uitschakelen. In het nederlands:

start>>instellingen>>vandaag>>items.
Daar vink je vrij onderaan TouchFLO 3D uit.

Ik heb het dus een tijdje getest (1 a 2 weken??), en sinds dien geen grijs scherm meer gezien. Terwijl dat voorheen zoveel was, dat ik zelfs de functie moest uitschakelen dat hij automatisch in standby ging (dat is overigens ook een optie als je niet zonder TF3D kunt leven en last hebt van grijze schermen/uit standby gaan problemen).

Na het uitzetten van TF3D heb je natuurlijk een leeg homescherm. Daarbij kun je een aantal dingetjes doen weer.. bij hetzelfde menu ITEMS gewoon nog wat andere dingetjes aanvinken.
Maar beter is om SPB mobile shell te downloaden. Naar mijn idee een veel mooiere, maar vooral productiever programma.

Het probleem lijkt ook echt in TF3D te zitten. Zodra je hem uit standby haalt, zie je in een flits dat TF3D gewoon niks heeft gedaan. Hij moet zń klok, agenda, oproepen, etc bijwerken. En dan werkt het weer. Op dat punt gaat het wel eens fout. Gevolg: scherm blijft zwart of het scherm wordt grijs omdat TF3D hangt. TF3D uitschakelen is wel zonde, zag er goed uit, en wordt mee geadverteerd, maar het is blijkbaar zo buggie als wat bij sommige. En dat zal wel weer komen door bel/sms/mail gedrag, in combinatie met provider, whatever.. bepaalde combinaties laten hem gewoon crashen, dat is nauwelijks te achterhalen.

conclusie
Als je problemen ondervind: grijze schermen/sneeuw/problemen met standby, vink TF3D uit, installeer SPB mobile shell.. en je kunt door tot de eerste update van HTC.

Terugsturen is vaak geen goede optie, behalve gathering lees ik ook wat andere fora, daar zijn al genoeg HTC's teruggekomen van reparatie, maar dan ongerepareerd.

[ Voor 17% gewijzigd door Boyd op 16-10-2008 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
Gamepie56 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:34:

KNIP

conclusie
Als je problemen ondervind: grijze schermen/sneeuw/problemen met standby, vink TF3D uit, installeer SPB mobile shell.. en je kunt door tot de eerste update van HTC.
Dat klopt, TF3D zorgt voor 90% van alle problemen. Ik kan ook iedereen die problemen heeft aanraden om het eens uit te zetten en SPB Mobile Shell erop te gooien. Ik heb echter geen problemen met TF3D, maar over een tijdje gooi ik er wel SPB op, al is het alleen maar omdat ik (eigenlijk iedereen denk ik) geen notificatie van een nieuwe email krijg als mijn toestel in standby staat. Top ding verder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

ZXteun, dat heb ik dus ook....
wil wel graag dat de items fatsoenlijk weergegeven worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
@Remius: Als je met stand-by bedoeld, scherm uit dan moet ik je teleurstellen, want ik krijg wel een notificatie (via GPRS en de UMTS varianten weliswaar en niet via WiFi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
Daneel schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:05:
@Remius: Als je met stand-by bedoeld, scherm uit dan moet ik je teleurstellen, want ik krijg wel een notificatie (via GPRS en de UMTS varianten weliswaar en niet via WiFi)
Hmm ja ik ben er nog niet helemaal uit. Ik weet namelijk wel dat het mogelijk is. Ik heb in het register ingesteld dat hij mijn GPRS verbinding moet afsluiten als deze 1 minuut niks doet. Volgens mij ligt het hieraan. Verder is het de bedoeling dat mijn hotmail mail om het half uur wordt opgehaald. Als ik mijn tel. uit standby haal, dan zie ik hem verbinding maken en mijn mail ophalen. Staat jouw verbinding altijd aan?

Edit: hebben meer mensen ervaring met het opladen van de pro (ingeschakeld) in de officiële desktop cradle? Hij laadt bij mij 5% op in een uur ofzo :?

[ Voor 9% gewijzigd door Remius op 16-10-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
Weet iemand misschien hoe je het geluid van de telefoon harder kan zetten?
Ik heb al bij instellingen het geluid op 100% staan en ook bij alle andere opties het geluid op z’n hards staan, maar als mijn telefoon overgaat is het geluid toch nog heel zacht zowel bij de standaard ringtones als ook bij mp3 geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 20:55:
Hallo
Weet iemand misschien hoe je het geluid van de telefoon harder kan zetten?
Ik heb al bij instellingen het geluid op 100% staan en ook bij alle andere opties het geluid op z’n hards staan, maar als mijn telefoon overgaat is het geluid toch nog heel zacht zowel bij de standaard ringtones als ook bij mp3 geluid
Er bestaat zoiets als audiobooster (zoekfunctie) - maar die heb ik zelf nog niet geprobeerd
* JAMF vind het volume wel best

Effe nog over die battery indicator....die krijg ik dus niet aan de gang
dat is: met die sdkcerts.cob en FInixNOverBatteryIconsOnly.cab
was eigenlijk niet van plan om al te veel met .dll 's te k#tten --hou wel van geautomatiseerde installs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the real JAMF schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 22:40:
[...]

Er bestaat zoiets als audiobooster (zoekfunctie) - maar die heb ik zelf nog niet geprobeerd
* JAMF vind het volume wel best

Effe nog over die battery indicator....die krijg ik dus niet aan de gang
dat is: met die sdkcerts.cob en FInixNOverBatteryIconsOnly.cab
was eigenlijk niet van plan om al te veel met .dll 's te k#tten --hou wel van geautomatiseerde installs
Je moet dat cab. filetje onder: EDIT3 downen en dan installeren en inderdaad ook sdkcert.cab... werkt prima bij mij :P

@BadBert: met Glassclock vind ik 'm mooier (maar da's persoonlijk he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er nu zo uit...

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-3WBYA8YF.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bij mij werkt het inderdaad ook prima. Eerst niet, toen had ik die sdk er niet op, en had ik een normale batterij die steeds vol bleef... Wat research gedaan op google en kwam ik daar idd achter, en werkte het perfect.

Ik heb trouwens wel een vervelend probleem. De Touch Pro blijft soms erg lang hangen. Bijvoorbeeld bij het beantwoorden van een SMS, dan als je wilt typen, dan blijft hij soms hangen en kun je niks meer met het keyboard doen. Is daar een fix voor? of een bekend probleem??

Het gebeurt trouwens ook in het begin als ik me pda net aan zet, moet ik hem ontgrendelen door mijn code, en dan typ ik via het scherm, gebeurd er niks... na een tijdje reageerd ie pas, en daarna moet ik mijn pin code in toetsen en blijft ie ook hangen. zelfde dus bij smsjes... Heel vervelend...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

@:the_bladerunner

Ziet er netjes uit hoor! (hoe heb je trouwens die soft keys onder je home scherm aangepast???)

Bij jou staat de glass clock beter, omdat je achtergrond lichter is denk ik.... ik hou hem gewoon zonder nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topgun7405
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09-2014
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:23:
[...]

Het is inderdaad wel mogelijk om de klok naar boven te 'vegen' maar hij blijft bij mij, ondanks dat hij er nu zat ruimte voor heeft, alleen de eerst volgende afspraak tonen.
Als je advanced config geinstalleerd hebt dan moet je naar Miscelleneous gaan, daar vind je de regel Calender. Daar kun je enigzins instellen wat er moet worden weergegeven. Ik heb geselecteerd Upcoming Appt's with today all day events. En dan geeft hij met een omhoog "geveegde" klok meerdere afpsraken weer.

@Bladerunner: thx voor info over batterrij icoon. Kreeg het ook niet werken maar ondertussen werkt het perfect. Ziet er stukken beter uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Topgun7405 op 17-10-2008 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topgun7405 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 08:21:

[...]

Als je advanced config geinstalleerd hebt dan moet je naar Miscelleneous gaan, daar vind je de regel Calender. Daar kun je enigzins instellen wat er moet worden weergegeven. Ik heb geselecteerd Upcoming Appt's with today all day events. En dan geeft hij met een omhoog "geveegde" klok meerdere afpsraken weer.

@Bladerunner: thx voor info over batterrij icoon. Kreeg het ook niet werken maar ondertussen werkt het perfect. Ziet er stukken beter uit.
Dat zal ik dan maar eens proberen! Waar halen jullie trouwens de 'normale' versie van glassclock vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xixmeister
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 08:33:
[...]

Dat zal ik dan maar eens proberen! Waar halen jullie trouwens de 'normale' versie van glassclock vandaan?
ik heb em van xda-dev gekaapt. Daar staan overigens nog meer leuke themes/tools voor je TF3D :)

Trouwens, de battery indicator werkt nu goed! :D Hij geeft nu veel betere waardes aan en na een tijdje blijft hij ook gewoon 100% vol staan :) Eens kijken hoe lang hij nu meegaat...

[ Voor 22% gewijzigd door Xixmeister op 17-10-2008 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via dat zelfde linkje, ook de andere icoontjes aan willen passen. Alles doet het nu mooi in kleur, alleen wanneer 3DTF opstart dan wordt het volume icoontje gewoon weer wit. De rest blijft dan wel in kleur.
Ach, tis wel grappig, maar of het echt meer waarde heeft....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Bij mij werkt het ook nu! Toch maar even aangemeld. :) Maar nog even inhakend op de kalender. Ik heb ook ingesteld dat hij de volgende afspraken weer moet geven en alle dingen van vandaag maar hij geeft niks weer. (heb vandaag ook geen afspraken) maar zelfs de volgende afspraak geeft hij niet weer. Mijn eerstvolgende afspraak is de 22e. Ook als ik de klok verklein geeft hij niks weer. Iemand enig idee hoe dat kan?

In advanced config staat het toch echt goed.

Wel laat hij een dag van tevoren zien: overmorgen ..... en op de dag zelf één afspraak. Ik wil er ook graag 3.

Verder vind ik het ook nog steeds irritant dat ik iedere keer bij een restart het show sim contacts uit moet schakelen in advanced config. Weet iemand of er al een nieuwe versie is waarin dit alles wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geem simcontacts, that's the clue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamepie56 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:34:
.....
Na het uitzetten van TF3D heb je natuurlijk een leeg homescherm. Daarbij kun je een aantal dingetjes doen weer.. bij hetzelfde menu ITEMS gewoon nog wat andere dingetjes aanvinken.
Maar beter is om SPB mobile shell te downloaden. Naar mijn idee een veel mooiere, maar vooral productiever programma......
Na de zoveelste Lock met Touchflow heb ik gisteren maar geinvesteerd (tja.. 8)7 ) in SPB Mobile Shell. Dat werkt geweldig. Fijn programma en zeer de moeite waard _/-\o_

De reden om TouchFlow een schop te geven was dat ineens een Avatar als achtergrondje verscheen in TF3D. Met geen mogelijkheid meer te verwijderen. Zelfs niet na softreset. :( Helemaal klaar mee.

Ben nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:55:
Geem simcontacts, that's the clue ;)
Dat is geen oplossing aangezien ik mijn sim soms in een andere telefoon zet. Verder heb ik graag een backup op de sim staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

wiene schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:37:
Bij mij werkt het ook nu! Toch maar even aangemeld. :) Maar nog even inhakend op de kalender. Ik heb ook ingesteld dat hij de volgende afspraken weer moet geven en alle dingen van vandaag maar hij geeft niks weer. (heb vandaag ook geen afspraken) maar zelfs de volgende afspraak geeft hij niet weer. Mijn eerstvolgende afspraak is de 22e. Ook als ik de klok verklein geeft hij niks weer. Iemand enig idee hoe dat kan?

Wel laat hij een dag van tevoren zien: overmorgen ..... en op de dag zelf één afspraak. Ik wil er ook graag 3.
Daar zou ik ook graag wat op weten. In het normale home scherm van htc liet hij veel meer zien...
Ik wil dat graag zien, als ik de klok "verklein"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nog iets:

Als je AnswerkeysDisabler installeerd, en iemand belt je, dan zie je dat hele schermpje dus niet meer van wie je belt. Is er een manier om dat scherm van inkomend gesprek gewoon te blijven tonen of is dat gewoon simpel weg de oplossing zoals hun die bedoeld hebben? Dus dat het scherm gewoon weg is...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had even een vraagje, ik heb de topics doorzocht en ik kon niemand vinden met hetzelfde 'probleem'
Ik irriteer me namelijk aan het volgende: als ik mijn Pro uitschuif dan hoor ik een verveld klik geluid (zeg maar maar net als vroeger de diskettes, als je die in de computer deed)
als ik mijn pro dan open heb dan zie ik ook aan de achterkant een soort gelijk iets wat kan bewegen. Ik heb andere Pro's gezien die diet helemaal niet hebben, en het klinkt ook echt irritant alsof die kapot is.
Iemand enig idee of ik dat zelf kan fixen? of dat ik hem dan op moet sturen?

Een ander probleem is dat ik steeds vaker de melding krijg : het spijt ons er is een onverwachte foutmelding op getreden van device.exe (en soms staat er ook wat anders) ik kan dan mijn Pro opnieuw opstarten.

een ander probleem (of bug) is dat wanneer ik een smsje krijg deze wil beanwoorden ik mijn pro openschuif en mijn smsje dan al verzonden is. terwijl ik nog niets getypt heb. veel vrienden hebben al meerdere legen smsjes van mij ontvangen.

Dus ik hoop dat jullie me kunnen/willen helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
@DAMAGE:

Dat programmatje heb ik ook geïnstalleerd, maar ik heb dat probleem niet. Bij mij zie ik het scherm wel gewoon, maar het werkt zeg maar niet. Ik zie dus wel wie er belt. Heb je misschien nog een ander programma erbij geïnstalleerd wat voor een conflict zorgt ofzo?

@swoezieM:

Dat geluid wat jij beschrijft heeft mijn TP ook wel. Ik vind het alleen niet zo storend. Maar wat bedoel je met wat bedoel je dat wat je achter kan bewegen? Is dat zo'n zwart raampje zeg maar? Dat kan je bij mij ook bewegen. Die foutmelding wat jij beschrijft heb ik niet. Wat ik wel weer heb, maar misschien heb jij dat ook, een soort speling bij de uit knop en volume knop. Maar om hem daar voor op te sturen...

Je kan nog eens kijken op xda-develement-forum, misschien dat daar iemand een fix ervoor heeft ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xtreme_lunatic schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:42:

@swoezieM:

Dat geluid wat jij beschrijft heeft mijn TP ook wel. Ik vind het alleen niet zo storend. Maar wat bedoel je met wat bedoel je dat wat je achter kan bewegen? Is dat zo'n zwart raampje zeg maar? Dat kan je bij mij ook bewegen. Die foutmelding wat jij beschrijft heb ik niet. Wat ik wel weer heb, maar misschien heb jij dat ook, een soort speling bij de uit knop en volume knop. Maar om hem daar voor op te sturen...

Je kan nog eens kijken op xda-develement-forum, misschien dat daar iemand een fix ervoor heeft ofzo.
ja dat heb ik ook maar dat is niet erg.
ik bedoel idd dat zwarte raampje dat kan ik naar boven schuiven en naar beneden schuiven. Bij maar hoor je ook echt een klik als ik mn pro op en dicht schuif.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

ik heb dat raampje ook, is ook te verschuiven, en je hoort hem ook wel :)
ik vind het geluid niet storend. Hij maakt iig minder "rare" geluiden bij open schuiven als mijn tytn II deed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:59:

een ander probleem (of bug) is dat wanneer ik een smsje krijg deze wil beanwoorden ik mijn pro openschuif en mijn smsje dan al verzonden is. terwijl ik nog niets getypt heb. veel vrienden hebben al meerdere legen smsjes van mij ontvangen.

Dus ik hoop dat jullie me kunnen/willen helpen!
Ik weet alleen dat wanneer je vanuit je 3DTF scherm op beantwoorden drukt, je ff moet wachten alvorens je je pro openschuift. Bij mij gooit hij me dan uit het sms scherm door de trigger van het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

wiene schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:37:
Maar nog even inhakend op de kalender. Ik heb ook ingesteld dat hij de volgende afspraken weer moet geven en alle dingen van vandaag maar hij geeft niks weer. (heb vandaag ook geen afspraken) maar zelfs de volgende afspraak geeft hij niet weer. Mijn eerstvolgende afspraak is de 22e. Ook als ik de klok verklein geeft hij niks weer. Iemand enig idee hoe dat kan?

Er is toch vast wel een reg waarde die bepaald hoe ver hij vooruit kijkt ofzo?
Ik heb nu voor vanavond 1 afspraak, en morgen 3, die van vandaag geeft hij wel weer, die van morgen niet (ook niet als ik de klok "minimaliseer"....
En via advanced config staat hij op "upcomming appt. and todays all day events"
moet goed zijn lijkt me....
Vind dit toch een aardig gemis hoor!

EDIT: het maakt niet uit waar ik via advanced config op in stel... ik zie maar 1 afspraak!!
Bij mijn tytn 2 kon ik er iig 3 zien, en als er vandaag 1 was, en morgen 2, zag ik die alle 3....

[ Voor 8% gewijzigd door BadBert op 17-10-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 22:21

the-spawn

.: Dark Storm :.

Ik ben inmiddels een aantal weken de trotse en contente bezitter van een TP.
Inmiddels ook wat tweaks uitgevoerd: batterij indicator, performance.

wat me de laatst dagen opvalt, is dat als iemand me belt.
Ik het WM melding scherm krijg, net als bij een sms of quickgps melding.
Voorheen kreeg ik het witte scherm, foto en groene knop.
Die lijkt nu op de achtergrond te staan, want onder het bellen is dit scherm wel op de voorgrond.
En wegdrukken kan ik met de rode knop, stop gesprek.

Iemand een idee wat de oorzaak hiervan kan zijn?

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
BadBert schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:16:
[...]

Er is toch vast wel een reg waarde die bepaald hoe ver hij vooruit kijkt ofzo?
Ik heb nu voor vanavond 1 afspraak, en morgen 3, die van vandaag geeft hij wel weer, die van morgen niet (ook niet als ik de klok "minimaliseer"....
En via advanced config staat hij op "upcomming appt. and todays all day events"
moet goed zijn lijkt me....
Vind dit toch een aardig gemis hoor!

EDIT: het maakt niet uit waar ik via advanced config op in stel... ik zie maar 1 afspraak!!
Bij mijn tytn 2 kon ik er iig 3 zien, en als er vandaag 1 was, en morgen 2, zag ik die alle 3....
Precies, dat heb ik dus ook. al plan ik vandaag meerdere afspraken dan zie ik er nog maar 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 23:26:
[...]

Je moet dat cab. filetje onder: EDIT3 downen en dan installeren en inderdaad ook sdkcert.cab... werkt prima bij mij :P

@BadBert: met Glassclock vind ik 'm mooier (maar da's persoonlijk he)
Kan het misschien komen doordat sdkcerts.cab niet in het telefoon mem geïnstalleerd is ?? (dus op de geheugenkaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
Het valt me op dat hier niemand het over het '3 seconds delay' probleem heeft (staat wel bij de tips in het Diamond topic). Als je wordt gebeld duurt het namelijk ongeveer 3 seconden voordat de pro pas over gaat, terwijl de beller al lang het 'overgaan toontje' hoort. Bel jezelf maar eens. Ik heb het opgelost dmv. wat tweaks in deze thread Ik denk dat veel mensen hier niet van op de hoogte zijn, dus ik dacht laat ik het even mededelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the real JAMF schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:38:
[...]

Kan het misschien komen doordat sdkcerts.cab niet in het telefoon mem geïnstalleerd is ?? (dus op de geheugenkaart)
Staan bij mij beide op de geheugenkaart... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BadBert schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 08:19:
@:the_bladerunner

Ziet er netjes uit hoor! (hoe heb je trouwens die soft keys onder je home scherm aangepast???)

Bij jou staat de glass clock beter, omdat je achtergrond lichter is denk ik.... ik hou hem gewoon zonder nu ;)
Fabliv HTC Diamond Action Screen VGA v2 NL eropgezet.. :)

Hier te vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=419840

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remius schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:41:
Het valt me op dat hier niemand het over het '3 seconds delay' probleem heeft (staat wel bij de tips in het Diamond topic). Als je wordt gebeld duurt het namelijk ongeveer 3 seconden voordat de pro pas over gaat, terwijl de beller al lang het 'overgaan toontje' hoort. Bel jezelf maar eens. Ik heb het opgelost dmv. wat tweaks in deze thread Ik denk dat veel mensen hier niet van op de hoogte zijn, dus ik dacht laat ik het even mededelen :+
:Y Staat bij mij op: av0pw1r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:08:
[...]

Staan bij mij beide op de geheugenkaart... 8)
Heb em net in het tel.mem gezet en nou doet ie ut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ik heb even snel een vraagje, ik zit hier met de HTC touch pro, alleen ik loop tegen een probleem aan met het starten van de conn manager.

Het probleem komt voor wanneer je :

rechts boven in je scherm op het icoontje klikt van je bereik etc, en dan nogmaals op dat icoontje klikt.

Er komt dan een balonnetje tevoorschijn waar een linkje staat "Conn manager"

Wanneer ik hier op klik wanneer het de conn manager nog NIET gestart is opent hij gewoon de connection manager, maar als ik deze dan afsluit door op het kruisje te drukken (minimaliseren), en vervolgens op de zelfde manier nogmaals probeer te openen wil het venster niet meer tevoorschijn komen.

Hij flitst dan heel snel naar de conn manager en sluit daarna ook weer ...

Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
Zo had ik hem niet staan, maar deze is perfect! Ik neem hem van je over 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@ Extreme Lunatic:

Hij doet het in eens wel goed, raar... Deed ie eerst niet!

Verder vind ik het raar, de Youtube applicatie doet die het alleen maar met je dataverbinding aan ofzo? toen deed hij het wel. Nu heb ik via Nodata alles uit gezet, behalve me WiFi en als ik dan op de Youtube app wat op zoek kan ik niks meer vinden. Hij blijft dan op Downloaden staan.... Vreemd, hebben meer mensen dit probleem??

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.